Пошто на последњем Сркијевом посту под називом "Садатова крагна" коментари нестају као људи у Стаљиновој Русији, решио сам да послушам савет једног од добронамерних људи са овог Блога Б92 и да се вратим мојој омиљеној разоноди, копипејстовању сопствених и туђих коментара са Сркијевог поста у нади да ћу их тако сачувати од немилосрдног бездана у које их бацају хигијенске гумице Блога Б92.
 
 
b2ba4a5d7f9b466b52e37a57b7def079_500.jpg 
 
2017-12-06 00:16:41
Hronika| Mediji| Planeta| Politika| Putovanja

Kviskoteka

tasadebeli RSS / 06.12.2017. u 01:16

Sakašvili, Džugašvili, hop, hop, hop! 

 

 
како је то својевремено говорила једна мени најдража персона на свету научивши да чита, па док су је шетали градом читала табле са називима улица и саобраћајне знакове.

 
А за оне који ми замерају на вулгарности, нека наслов буде:
 
 Digitalna (personalizovana) propaganda u kontrasmeru
 
Приметио сам да је ова тема изазвала велики одзив блогерске јавности (хм... шта год то било), па реших да се гвожђе кује док је још вруће, те да отворим нови пост на којем би се та тема могла натенане проучавати у нади да  ће се доћи до ваљаних закључака емпиријским поступцима потврђених и рационалистичким методама синтетизованих.
 
То је ионако само још једна од сличица у мозаику који зовемо наша Република. (Уан Рипаблик?).
 
 
pk4j6tU.jpg?1 
 
 
 
 
 
 
 

Рекао сам већ у једном коментару на неком од претходних постова да не бих о Биљани Србљановић.
И не бих.

 

0GNktkqTURBXy9hNGQ1ZDZkYTBhZjZlNjBiYjRiNzkxNjNkMjViMjc5ZS5qcGVnk5UCzQMUAMLDlQLNAdYAwsOVB9kyL3B1bHNjbXMvTURBXy8xZDc0Y2I0MTcwNTk1MDQzNjYyOWNhYmQ2MDZmNTBmNi5wbmcHwgA

( „Ноћ музике" - концерт Колибрија и Симфонијског оркестра РТС на Ташу уз присуство 15000 људи у публици 1. септембра 2017.)

ЛИНК

 

 
2017-11-18 10:30:06
Društvo| Gost autor| IT| Religija| Život

42

tasadebeli RSS / 18.11.2017. u 11:30
 
 
 
 
2017-11-17 08:20:47
Društvo| Film| Mediji| Muzika| Na današnji dan

The End

tasadebeli RSS / 17.11.2017. u 09:20
 
 
 
Е, мој Стпротићу...
 
Нису само теби одузели породичну кућу, па је онда срушили јер је плац продат неким новим инвеститорима у држави Србији, забранивши при томе теби да се мешаш у то питање сопствене имовине.
 
Свима нама су одузели заједничку породичну кућу рекавши нам у лице да се ни случајно не усудимо да се мешамо у питање сопствене имовине.
 
Поставља се само питање тренутка када ће и свима нама срушити ту нашу заједничку породичну кућу као што су то учинили са твојом кућом. 
  
И да, слажем се.
 
И ја бих дао све српске територије за један једини Дучићев стих.
 
Али џабе када данас међу Србима нема нових Домановића, Нушића,...
 
Или можда ипак...?
 
 
 
 
L2yktkqTURBXy9iOGMxZDgzZmI4NGFmOWM5ZmU3YjI1MjQyNzBjM2NhNC5qcGVnk5UCzQMUAMLDlQLNAdYAwsOVB9kyL3B1bHNjbXMvTURBXy8xZDc0Y2I0MTcwNTk1MDQzNjYyOWNhYmQ2MDZmNTBmNi5wbmcHwgA 
 
 
 
 
 
 

Шта је то уопште „политичка коректност"'? Пре свега у језику, комуникацији? Какав је то конструкт? На каквим темељима је заснован? Да ли је то само идеолошки конструкт или је ипак достигнуће цивилизацијског развоја које је последица суштински измењених друштвених односа? Колико је политичка коректност уопште потребна демократском друштву? Слобода говора (проистекла из слободе мишљења) - то да. Али докле та слобода говора треба да иде? Где јој треба поставити границе? И да ли јој треба поставити границе?

И ако и поставимо те границе, није ли само питање тренутка када ће те границе бити злоупотребљаване за интересе уских кругова људи у чијим рукама је политичка, војна, економска и свака друга моћ?

Није ли политичка коректност у говору (из мисли насталом) само реинкарнација онога што смо у једнопартијском једноумном систему у којем смо живели деценијама (и у којем је „плурализам интереса" ступио на сцену само пар година пре увођења вишепартијског система) називали морално-политичка подобност?

Главни окидач за читаву ову серију питања била је једна реченица коју је наш блогодругар Милан Новковић написао у једном свом коментару на неком од претходних постова на овом нашем Блогу Б92:

„Ради се о мрачној злоупотреби политичке коректности."


Тако да је за овај мој дактилографски напор главни „кривац" поред ауторке књиге одакле је преузет одломак са истим насловом као што га има и овај пост и Милан којем се захваљујем на томе.

 

 fa9d4cdc4b173c3a70ea63b5b5ad5b5d.md.jpg

 

tasadebeli

tasadebeli
Datum rоđenja:  07.10.1964 Pol:  Muški Član od:  18.07.2011 VIP izbora:  23 RSS RSS Feed Saznajte više o autoru

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana