Dobro Znaj

Dule Nedeljković RSS / 04.08.2007. u 01:24

0304_cz_krka_2.jpg

Svasta sam ja u zivotu doziveo ali ona scena od pre neko vece mi je potpuno genijalna. U trenutku kada smo zrtve sminkera pretvorenih u neo-liberale kada buduci gradonacelnik, ofarban u zuto, vozi kola bez tablica po Beogradu, i siri se u svojoj glupoci, Sever zvezde opet radi posao. Niko ne ume toliko da odslika duh Beograda kao ta skupina sumanutih mladica. Kada je Zvezda harala po Evropi orilo se: "Jedite govna mi smo sampioni", godinama je ceo JSO tukao Sever zbog: "Spasi Srbiju i ubi se Slobodane", ali ona scena od pre dva dana je sve prevazisla.

U jednom trenutku je ceo Sever spustio gace, skakao u ritmu "Dobro znaj" i mahao majicama iznad glave okrenut Zapadu. Ja da sam bio u lozi spasao bih Srbiju i ubio se, sve sa savetnicima, marketinskim strucnjacima i toaletnim vodicama za bulju. Osecao bih se ponizeno da imam gram urbanog mozga. Definitivno.

Zvezda ce ove godine u Ligu Sampiona, Carli mi rece:" Zamisli kulove kada se pojave u lozi". Zamisljam. Jedva ih cekam. Ja sam huligan.



Komentari (161)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

Bojan Zdravic Bojan Zdravic 01:31 04.08.2007

i ja sam sa vama


i ja sam sa vama
Fratello Fratello 01:57 04.08.2007

koja ekipa...

se skupila u lozi? Vidim po vestima, da je tamo glavni baja Marko de Miskovic (:

I ako ovog leta ne udjete u Ligu sampiona (povoljan zreb), na rupu moze da se stavi katanac. Onaj Lolin :)
Dule Nedeljković Dule Nedeljković 02:01 04.08.2007

Re: koja ekipa...

mi smo definitivno zrtve kulova. Pazi ekipu u upravi: Pixi, Maza Vasilijevic, onaj sto nije pravi Dika Stojanovic. Pridodaj' sponzore + vrh DS-a koji je uz Zvezdu i to je to. Zasluzili su pet hiljada spolovila okrenutih ka njima. Majke mi. Dno.
MMMila MMMila 08:40 04.08.2007

Re: koja ekipa...

Ajde razloge zasto su zasluzili. Mozda nemaju duplu krunu? Nisu vratili dugove od ko zna od kada napravljene?

Nisu najbolji na svetu, ali nisu ni vekovno ustoliceni i vekovno vezani za politiku. Nikome tata nije bio ministar policije, niti Tudjman predsednik kluba koji je zagubljen u istoriji.

Uostalom, oduvek postoji i politizovana grupice navijaca, iskoriscene u necije svrhe. Da ne raspravljamo... One koja bi i sada da vrati Dzaju, mozda sopstvene privilegije.

Ne razumem ovakav izliv... zaista. Ili je i ovo samo politicka propaganda.

Malo ste dosadni sa pljuvanjem po svemu i svacemu. Time pljujete i po sebi.

Dule Nedeljković Dule Nedeljković 09:37 04.08.2007

Re: koja ekipa...

ja sam ovde hteo samo da kazem da je Sever godinama unazad imao uzasno duhovite "izlete". Ja sam stajao ispred zapada i cekao nekog coveka da mu dam kartu, ne mozete da shvatite defile politicara i "bogatasa", pa niko od njih nema ispod 18 telohranitelja. Vole Zvezdinu lozu vise od svega na svetu, to je dokaz moci, sta li? Smesno deluju, zaista su umislili da su bitni. Moja velika zelja je Liga Samiona i Zvezda u njoj, mozda sam nerealan, ali ljudski je loziti se. Medjutim sa ovim timom i ovom igrom, nemamo sanse. Ja ne pljujem, ja se podsmevam a to je velika razlika.
Samo na kraju da dodam...da sam ja klinac od osamnaest godina i da me neki celavci guraju u stranu da bi prosao Sutanovac (to sam video zato ga i pominjem) pri tom se ponasajuci kao da je u najmanju ruku Dzeger i ja bih skinuo gace i mahao onom stvari ka zapadu.
Arkan je samoproklamovani vodja zvezdinih navijaca. Nemojte da ste smesni da ga tako oslovljavate. Pa taj sever je prvi uzvikivao "Arkane pederu" protiv Obilica, kada niko nije smeo da ga pogleda. A o pesmama o Ceci, nekom drugom prilikom.
MMMila MMMila 10:16 04.08.2007

Re: koja ekipa...

Ista stvar je sa ulaskom VIP prostor bilo kog stadiona na svetu! To sto je kod nas tako organizovano da moraju kordoni da se prave, druga je stvar. I ja se probijam i kroz kordone, i kroz politicare, i kroz navijace i anti-navijace da bih dosla do svog radnog mesta!

Isto tako, svuda na stadionima ima i politicara, i zvezda, i tatinih sinova, posebno kad ekipa pobedjuje! "Slepanje" uz uspesnost je oproban recept, zar ne? Pa svim politickim partijama je stalo da im promoter, clan ovoga ili onoga bude neka poznata licnost. Neki zele knjizevnike, neki sportiste! Valjda procena sta masa voli, sta li...

Uopstavanje je ono sto je mene "uslovno" inerviralo! Jednostavno, Zvezda je odmah osudjena! Bez dokaza i kontra dokaza.

A da li smo zreli za Ligu sampiona? Pa ne mozes na njivi koja je bila brlog vise od dve decenije da posadis kukuruz pa da ocekujes vrhunski rekordni prinos odmah prve, druge godine! SVI to zelimo, ali budimo realni, mnogo srece nam treba, jos mnogo prodatih dobrih igraca da bi se doveli neki za nijansu bolji... Uz to, treba nam, nazalost, i jak Partizan! Vojovodina ce ove sezone biti solidna (ako malko pojacaju klupu i ne dozvole Pekaricu da ode, a hoce izgleda). A ostalo???
Dule Nedeljković Dule Nedeljković 10:45 04.08.2007

Re: koja ekipa...

Vojvodina se podigla. Imaju atmosveru u klubu. Atletiko ce biti samo jedna karika u ojacavanju ovog kluba. Pre dva-tri dana sam procitao u novinama da je Radnicki iz Nisa pred gasenjem. Sto Pixi i Maza nisu tamo otisli i direktorovali. To je njihov klub.
Ja mislim da je perspektiva Zvezde Vlada Jugovic i ekipa ljudi koju bi on okupio. On mi je uvek bio najvaspitaniji Zvezdin fudbaler. Iskreno ne bih imao nista protiv ni da se Dzaja vrati. Voleo bih da se postuju veterani, voleo bih da na celu kluba budu uspesni ljudi. Gospoda. A ne ova estrada.
Vidim da se razumes, pa bih hteo samo da konstatujem. Da li mislis da ozbiljni ljudi kupuju fudbalere na osnovu odgledane kasete kao sto je slucaj sa onim nesretnim argentincem. Njega niko nije gledao a ulupali su pare za tri omladinske skole u njega. Ja bih mogao da se prodam na "kasetu". Voleji, makazice, driblinzi, golovi u 90+ minutu, kakva bih ja igracina bio, samo da mi je studio za montazu na pet minuta:)
Velimir Jeremić Velimir Jeremić 10:56 04.08.2007

Re: koja ekipa...

Izvini Dule, voleo bih da čujem tvoje mišljenje o tome, kako to da se tako "pronicljive, politički samosvesne itd" navijačke skupine (molim te proširi i na Grobare, Radove navijače itd) ne setiše od 90.-tih pa na ovamo da postave natpise na stadionima recimo; Zaustavite rat, Vukovaru, Sarajevo oprosti, ili nešto u tom fazonu. Što bre laju i arlauču svim crnoputim navijačima protivničkog tima, i to sa sve majcama sa likovima haških optuženika ili nekog agresivnog sadržaja? Kako im ne pade na pamet da umesto "Mnogo smo jaki" napišu "Mnogo smo pametni" ili "mnogo smo dobri" ili se ne organizuju da posle svakog derbija zajedno sa Partizanovim navijačima odu da daju krv u Zavod za transfuziju, nego je nemilice arče po beogradskim ulicama. Da li smatras da bi bilo logično da odes sa trudnom suprugom i devojčicom ili dečačićem od 10-15 god. na utakmicu, recimo Zvezda-Partizan i da budeš siguran da nećete slušati navijačke bljuvotine ili ne daj bože da nećete dobiti odlomljenu stolicu ili dimnu bombu u glavu.
Izvini, ali dok se ni izvrši potpuna svojinska i institucionalna transformacija sportskih klubova i navijačkih grupa, kao i njihova potpuna dekriminalizacija od tog posla nema ništa. Pogotovo imajući u vidu njihove godine, kolektivno većinski psihološki profil, sklonost ka "čoporativnom" mišljenju i delanju bez (ili sa veoma malo) individualnog rasuđivanja, socijalna struktura itd.
A o tome da li je legalno i legitimno ispoljavanje političkih ili stranačkih opredeljenja na sportskim priredbama FiFA, UEFA i ostale međunarodne institucije su jasno rekle da je to nedopustivo, pa je takvo ponaše izričito zabranjeno i kažnjivo. Naravno, sad mi možemo da polemišemo svetlim primerima navijačkog i igračkog demokratskog bunta npr. navijača i igrača Viljareala protiv Franka i slično. Međutim, današnji sport to ne prihvata kao dopušteno. Usput, ipak mislim da je najveći broj intervencija policije za vreme Miloševićeve vladavine, posledica navijačkog huliganstva a ne pominjanja Slobe i Mire. Dokaz su i naknadne intervencije npr. košarkaški derbi. A što se tiče "smešnih" likova iz politike, to si apsolutno u pravu. Nekada su te lože kosristili da se svojim prisustvom približe masi, a danas, da bi svojim prisustvom u loži kao VIP, stavili svima do znanja koliko su veliki, bitni itd. (a boga mi i sebi). Zamisli koliko nedostajućeg obrazovanja, IQ ili santimentara im kompenzuje čopor silosa oko njih i hladnan Viski koji ih čeka u loži, dok ih razuzdana raja čežnutljivo gleda odozdole. A ONI GORE BATO...DA IH VIDI MILA MAJKA...USPELI...DOŠLI IZ SELA U GRAD...
P.S. Bih malo odsutan, molim te daj mi neki detalj više o tom ofarbanom budućem i vožnji bez tablica.
Hvala
ljiljaO ljiljaO 10:56 04.08.2007

Re: koja ekipa...

Zvezda je ove godine odlucila da "naplati" zelju nekih da se "kurce" u njenoj lozi. I to je po meni u redu... oces, izvoli kosta .. Kosta 200.000 dinara za godinu dana. I necete verovati prvog dana kada je pocela prodaja do podne prodato je 15 propusnica.
Ljudi vole, pa dobro .... Sta je tu lose , to rade svi u Evropi. Oces svoju stolicu OK
MMMila MMMila 10:59 04.08.2007

Re: koja ekipa...

Ja nisam za to da se Dzaja vrati, sem kao dozivotni pocasni predsednik! I da uvek ima svoje mesto u lozi i postovanje koje zasluzuje (sto valjda i ima).
Sto nisu u Radnickom iz Nisa??? Pa pitacu Piksija nekad, kad budem imala prilike!

Slazem se da je Jugovic najvaspitaniji ikad, iako ja takvim smatram i Diku Stojanovica. U trenutku kada je Zvezdi trebao preokret (mozemo raspravljati kakav, ali cu ovoga puta izostaviti), Jugovic nije bio spreman za to. I sada je samo ponekad u Beogradu, zivot mu je vezan za drugu drzavu. OK, i Piksi cesto nije tu, ali ja i dalje zastupam tezu da predsednik jednog kluba mora biti velika fudbalska licnost, koja ima oko sebe odlicno organizovane saradnike. Uostalom, posle toliko godina u fudbalu i dva velika odmora, tesko je ocekivati da bilo koji fudbaler ume da bude dobar rukovodilac, ekonomista, domacin...

Kako je kupljen "nesrecni Argentinac"? Pitacu i to! Dok ne cujem licno, ne komentarisem.

PS
A koga bi trebalo da ceo Sever pljune zbog ugovora koji je Zigic imao sa Crvenom zvezdom???
zero zero 11:12 04.08.2007

Re: koja ekipa...

taj argentinac je odigrao samo dva poluvremena na poslednje tri utakmice i vec ga nasi "strucnjaci" pljuju. A mogu da se kladim da je klasa za celo nase prvenstvo. Tako je bilo i sa kastiljom prosle godine, kao promasena investicija, bolje da igraju nasi mladi igraci, bla bla... J...bes mlade, da ocu njih da gledam isao bi na utakmice omladinske lige.
Dejan Nikolic Dejan Nikolic 11:17 04.08.2007

Re: koja ekipa...

ja i dalje zastupam tezu da predsednik jednog kluba mora biti velika fudbalska licnost,


Zasto? Koji veliki klub u svetu, a Zvezda tvrdi za sebe da to jeste, ima za predsednika veliku fudbalsku licnost?
Dule Nedeljković Dule Nedeljković 11:31 04.08.2007

Re: koja ekipa...

Velimire, Djilas je taj. Moze mu se.
Ja sam prisustvovao u Leverkuzenu sceni kada su navijaci iz Beograda podelili par samara "navijacima" iz dijaspore koji su imali na sebi majice sa slikom haskih begunaca. "Vi ste seljaci" su skandirali zabezeknutim "veliko-srbima" koji nikada nisu ni bili u Srbiji. A sto se tice humanosti, nebrojeno puta su skupljali pomoc i slali je ugrozenim ljudima. Poslednja akcija je bila koncert za Kosovo od cega su sav prihod uplatili klincima na severu Kosova.
Partizanu su u Mostaru problem napravili tamosnji "grobari", koji svoje frustracije lece slikama Ratka i ekipe. Videlo se pre dva dana kako su se pristojno ponasali i kako bodre svoj klub kada imaju motiv. Znaci mogu i oni ponekada da budu ok, ali dok sami ne pociste svoje redove od seljaka nece se nagledati Evrope.
Ford Perfekt! Ford Perfekt! 11:51 04.08.2007

urbano, urbano...

Dule Nedeljković
Ja sam stajao ispred zapada i cekao nekog coveka da mu dam kartu, .


tapkas, a?

:)
zero zero 11:54 04.08.2007

Re: koja ekipa...

Pa, i protiv levadije je u jednom trenutku bilo ono "ubi, zakolji...". Samo sto su ovde ljudi toliko oguglali na ta sranja da niko i ne spominje- kao atmosfera je bila sjajna, bez ikikvih ispada. Za to bi se u engleskoj prekinula tekma i ispraznio stadion, nama je to korektno navijanje...
Dule Nedeljković Dule Nedeljković 12:21 04.08.2007

Re: urbano, urbano...

ne tapkam, Zapad po ceni...normalno:)
Velimir Jeremić Velimir Jeremić 12:33 04.08.2007

Re: koja ekipa...

Zar sirotom Djilasu nije od boga data prirodna plava (žućkasta) boja kose? Nije valjda da mu se dojmio Look malog Marka M? A ovo za vožnju po gradu bez tablica? Što si prestrog, možda mu nije legla plata, pa dok se ne snađe, dan-dva...u GSP-u koliko ja znam još nisu uvedena VIP sedišta. Ipak je čovek ministar, nije kao one seljačine u Holandiji da ide kroz grad pešaka ili na bicikli. Autoritet države je u pitanju.
Elem, da se vratim na temu navijača. Nisam baš siguran da su povici u vezi noževa Srebrenica, Hrvata, pedera, lezbejki itd, sporedna pojava nekolicine neartikulisanih prostaka. Kam da više hiljada grla složno (kao po komandi..hm....?) na svakom sportskom događaju, ima svoj unapred pripremljen repertoar. Zar ne? Zar nema određenog lika koji inicira nekada i megafonom šta će se pevati, raditi na tribinama? Dok se ne desi kao u zapadnom svetu da je vlasnicima klubova veća zarada od TV prava, kupljenih ulaznica, majci, dresova, suvenira, pljeskavica i sokova na stadionima i transfera igrača i dok im ciljna grupa i struktura navijača ne budu porodice, umesto mladih psihološki neformiranih ljudi pogodnih za manipulaciju, kroz koje će se kanalisati i plasirati.....(da ne nabrajam) normalni ljudi će sportske priredbe morati da posmatraju na TV-u ili ako imaju malo sreće i para negde u inostranstvu.
MMMila MMMila 13:01 04.08.2007

Re: koja ekipa...

Dejan Nikolic
Koji veliki klub u svetu, a Zvezda tvrdi za sebe da to jeste, ima za predsednika veliku fudbalsku licnost?


Nazalost, zato sto je ovo Srbija:(

Tu mislim da je kod nas vrhunski kardiohirurg recimo direktor bolnnice, pa brine dal' ima hrane i o cistacicama, vrhunski profesor direktor skole... Samo tako mozemo da funkcionisemo!
Velimir Jeremić Velimir Jeremić 13:20 04.08.2007

Re: koja ekipa...

Izvini Dule što sam dosadan, ali mi stvarno Đavo ne da mira. A kako objašnjavaš izjavu ili ti saopštenje jednog od vođa navijača Partizana, da ga je zvao ovlašćeni predstavnik Bed Blue Boys-a (valjda kolega po činu, šta li ) da zakažu šorku i da vide malo ko je bolji? Ovaj "naš" kaže; "Mi smo odmah prihvatili poziv i rekli smo kad god hoćete i kako god (sa čim) hoćete" Hej druže, umesto da su ih Bosanci sve zajedno pohapsili i strpali u pritvore do suđenja, osudili ih zatim i kaznili zatvorskim kaznama, ove naše deportovali kod nas da odrobijaju kaznu i da im se zabrani do kraja života pristup na bilo koju sportsku priredbu u Srbiji (ili van nje kada igra klub iz Srbije) mi teoretišemo da li je Partizan trebalo kazniti. Uzmi kao dobar primer oca Dzejmija Karagera koji je reprezentativac Engleske koji je osuđen na zatvorsku kaznu i kome je doživotno zabranjen pristup na sve fudbalske utakmice u Engleskoj zato što je udario za vreme utakmice nekog navijače protivničke ekipe koji je vređao Dzejmija.
Dule Nedeljković Dule Nedeljković 13:26 04.08.2007

Re: koja ekipa...

ja bih u Srbiju uveo drakonskije kazne nego sto je to ucinjeno u Engleskoj. Sve moze kada se hoce. Cist primer su ti Grobari protiv Zrinjskog. Dobili su po usima i ponasali su se velicanstveno. A taj sto je pricao da su zakazivali tucu, mislim da mitomanise.
MMMila MMMila 13:29 04.08.2007

Re: koja ekipa...

To ima veze s drzavmom, ne s fudbalom!
Velimir Jeremić Velimir Jeremić 13:44 04.08.2007

Re: koja ekipa...

Svo vreme ja to upravo to i govorim. Dok neko " ne bude hteo" dešavaće se sve ovo što sada imamo na sportskim priredbama. Jer trebalo je da se desi Hejsel i Englezima i evropskom sportu uopšte, i zabrana igranja 5 godina Englezima u Evropi da bi ti neki "hteli" to da reše. Znači i kod nas dok se ne desi neki "Hejsel" daleko bilo i sankcije UEFE i FIFE, mi se urediti nećemo. A o tome da li ili ne postoji MITOMANISANJE na žalost činjenice, svedoci a i po koji audio-video snimak potvrđuju iskaz MITOMANA iz Partizana. Takođe pogledaj im zvaničnu izjavu gde kažu kako će "ONI ODGOVORITI ISTOM MEROM NA AKT NASILJA USMEREN KA NJIMA!" Nas na Pravnom u Begradu svojevremeno učiše ono kao; "...na protivpravni napad se ne sme odgovoriti protivpravnom radnjom osim u slučajevima krajnje nužde i nužne odbrane propisane članom.....Pravoslavci bi na to dodali; Ko tebe kamenom, ti njega hlebom.
Dejan Nikolic Dejan Nikolic 14:05 04.08.2007

Re: koja ekipa...

Nazalost, zato sto je ovo Srbija:(

Tu mislim da je kod nas vrhunski kardiohirurg recimo direktor bolnnice, pa brine dal' ima hrane i o cistacicama, vrhunski profesor direktor skole... Samo tako mozemo da funkcionisemo!


To stoji kao konstatacija. Ali mislim da ne treba promovisati to kao model dobrog funkcionisanja...
lidiaz lidiaz 14:39 04.08.2007

Re: koja ekipa...

Velimir Jeremić
Izvini Dule što sam dosadan, ali mi stvarno Đavo ne da mira. A kako objašnjavaš izjavu ili ti saopštenje jednog od vođa navijača Partizana, da ga je zvao ovlašćeni predstavnik Bed Blue Boys-a (valjda kolega po činu, šta li ) da zakažu šorku i da vide malo ko je bolji? Ovaj "naš" kaže; "Mi smo odmah prihvatili poziv i rekli smo kad god hoćete i kako god (sa čim) hoćete" Hej druže, umesto da su ih Bosanci sve zajedno pohapsili i strpali u pritvore do suđenja, osudili ih zatim i kaznili zatvorskim kaznama, ove naše deportovali kod nas da odrobijaju kaznu i da im se zabrani do kraja života pristup na bilo koju sportsku priredbu u Srbiji (ili van nje kada igra klub iz Srbije) mi teoretišemo da li je Partizan trebalo kazniti. Uzmi kao dobar primer oca Dzejmija Karagera koji je reprezentativac Engleske koji je osuđen na zatvorsku kaznu i kome je doživotno zabranjen pristup na sve fudbalske utakmice u Engleskoj zato što je udario za vreme utakmice nekog navijače protivničke ekipe koji je vređao Dzejmija.


Bad blue boys moraju prvo da dobiju nase gastose, pa tek onda da se kvalifikuju za ekipu iz Beograda :)
ljiljaO ljiljaO 22:55 04.08.2007

Re: koja ekipa...

A Platini predsednik UEFA?
Predsednik kluba je protokolarni tip. Direktor mora biti sposoban...
Kolos sa rodoslovom Kolos sa rodoslovom 19:45 06.08.2007

Re: koja ekipa...

Znaci mogu i oni ponekada da budu ok, ali dok sami ne pociste svoje redove od seljaka nece se nagledati Evrope.


Vazi. To znaci da ce juzna tribina ostati potpuno prazna, dok ce Evropu moci da vide samo kao turisti. I zasto bi uopste nekog grobara zanimala Evropa? Sta zna grobar sta je to Evropa? Grobari su cudna bica, nesto kao neljudi, uzas bica.

I ko ne peva...
M a R k O M a R k O 03:38 04.08.2007

da uvek tu sam ja...


hehe...sjajno! To upravo i ja pricham ljudima vec godinama da je jedino Sever zadrzao svoj duh pre i za vreme slobe pa sve do ovih "demokrata". Naravno bilo je pokushaja kontrolisanja i uplitanja politike ali jednostavno nije uspelo.

Ooo mama zaljubio sam se...

oldtajmer oldtajmer 03:45 04.08.2007

JSO i Sever?

godinama je ceo JSO tukao Sever zbog: "Spasi Srbiju i ubi se Slobodane", ali ona scena od pre dva dana je sve prevazisla.


A nekako smo presli preko spone Sever-Delije-Arkan-JSO-DB??
MMMila MMMila 08:50 04.08.2007

Re: JSO i Sever?

Arkan je, to je tacno, bio na jedan odredjeni nacin nametnuti i ubaceni "vodja" Delija u periodu kada je, recimo, Zvezda igrala sa Rangers-om 1991. Podatak je da u Glazgovu, na primer, nije bilo ni jednog jedinog ekscesa, da su se Delije ponasali kao devojcice (oni koji su potpomognuti nebitno cime mogli da organizovano otputuju) jer je sa njima bio Arkan sa laznim pasosem.

Dalje, vezivanje apsolutno celog Severa (svih navijackih grupa) za Arkana i politiku je besmisleno.

Znam, recimo, da je jedna od grupa podrzavala i Batica kada je njegov Radnicki bio u prvoj ligi i svesrdno su dolazili na utakmmice u Obrenovac da "prave atmsferu" dok se taj klub "borio" za ulazak u elitu. Sve to jer je jedan od vodja bio DHS-ovac. Jel to znaci da su svi DHS-ovci?

Znaci, to je cisto manipulisanje i iskoriscavanje navijaca koji su bolje organizovani i imaju vecu hijerarhiju nego ijedno drustvo.

Tacno je da je mnogo onih koji su sa Arkanom bili na severu bilo i u njegovi TIgrovima, ali isto tako je tacno da je JSO (odnosno spec. policijske snage) i te kako imala obracune sa delijama na Severu. Nigde (ili skoro nigde, sem na engleskom sajtu www.onefootball.com koji vise ne postoji) nije bilo objvljeno koliko je sever Marakane stradao zbog "Spasi Sbiju i ubi se...". Tada je Muslin bio trener, i u poluvremenu, umesto da bude sa ekipom u svlacionici, on je imao verbalni sukob sa policijom koja je gazila zastave navijaca. Muslin ih je "oteo" policiji i vratio na tribinu.

O daljim vezama sa JSO/DB osim mozda pojedinacnim nema apsolutno nikakvih dokaza.
Dejan Nikolic Dejan Nikolic 11:19 04.08.2007

Re: JSO i Sever?

O daljim vezama sa JSO/DB osim mozda pojedinacnim nema apsolutno nikakvih dokaza.


Osim sto ono krilo navijaca koji imaju svoje prostorije u Upravnoj zgradi Zvezde i dalje Arkana zove komandantom...
Dule Nedeljković Dule Nedeljković 12:29 04.08.2007

Re: JSO i Sever?

netacno, boli njih uvo za Arkana. Oni ga uopste ne tretiraju...
Dejan Nikolic Dejan Nikolic 12:41 04.08.2007

Re: JSO i Sever?

Veruj mi tacno je... barem do pre 3 godine...
MMMila MMMila 13:03 04.08.2007

Re: JSO i Sever?

Ma nije uopste tacno! Narvno da postoje pojedini ... a to sto zovu komanda, nije zbog Arkana, nego zato sto su oni bolje organizovani od bilo koga! Znaci, ako se odluci da se na utakmicu dodje u crveno-belom, doci ce svi. Ako se odluci drugacije, bice tako!

E, slozismo se Dule N. i ja:)
Dejan Nikolic Dejan Nikolic 13:55 04.08.2007

Re: JSO i Sever?

Ma nije uopste tacno!


Nemojte me terati sad ovde da detaljima blatim ono sto svi troje volimo. Nisam mislio na komandu vec na Komandanta sa velikim K. Sta sad treba da navodim imena vodja navijaca ovde koji tako misle? Ne pada mi na pamet. Ako su se reformisali u prethodne 3 godine ok, to sam i naveo, ali nemojte mi pricati o onome sto iz prve ruke znam....

Par citata: "Arkan je bio i uvek ce za nas biti komandant", "Najvise na svetu mrzimo pandure i Hrvate, pobili bismo ih sve". Razgovor vodjen u prostorijama Upravne zgrade CZ sa sve kejteringom (dvolitarske plasticne flase piva). I to je bio deo istrazivanja za knjigu i dokumentarac.

Mozda smo naleteli na ultrase, ali svakako imaju veliki uticaj na sever. Kad smo trazili istaknute vodje navijaca da sa njima razgovaramo o Zvezdi, navijanju, sukobima i derbiju, dobili smo njihove brojeve telefona. Sastanak zakazan u zgradi CZ.

E sad, to sto ucestvuju i u humanitarnim akcijama, sto su odigrali veliku ulogu u revoluciji 5. oktobra, sto su bili protiv Slobe, je drugo poglavlje. Ali ta dva se medjusobno ne iskljucuju

MMMila MMMila 14:04 04.08.2007

Re: JSO i Sever?

Nego, od koga ste to trazili telefone? Uf, uf...

Rekoh, ima svakakvih...ali ne treba zbog tih svakakvih kvalifikovati celu tribinu!

Kad smo mi (kolega iz Engleske i ja) svojevremeno pravili za "4 4 2" pricu o nasem derbiju (a ima tome vise od tri godine) NIKO ali niko nije hteo ni da spomene Arkana, iako smo pitali. A bili smo sa vodjama. Doduse, Jonathan je tada napisao da ga atmosfera u Avalici podseca na sastanak mafijaske porodice, u kojoj se zna ko je ko, kakvu ulogu ima i kako se docekuje (Rekla bih ponovo, zna se hijerarhija!)

Mozemo do sutra... ne dam navijace!!! I tacka! Nisu zlato, umeju da preteraju, umeju da budu vulgarni (to je svuda deo kolorita na tribinama), ali isto tako su UVEK prvo Zvezdasi! A posle sve drugo! I nikada, ali bas NIKADA nisam videla da je neki navijac sa severa presao u protivnicki tabor!!! A sta rade politicari?

Kad smo kod politicara, njihov vokabular je gori od navijackog, i time se ponose!!! Uostalom, i kultura nam je puna "kulturnih" psovki i vulgarnosti!
Dejan Nikolic Dejan Nikolic 14:14 04.08.2007

Re: JSO i Sever?

Milena, ja sam Zvezdas od kad znam za sebe. I ti to znas osim ako si me zaboravila. Nije ovde pitanje udara na navijace, to mi nikad ne bi palo na pamet. Ali takodje je i glupo da se zatvaraju oci pred cinjenicama.

Naravno da nisu hteli da pricaju o njemu. Nisu o njemu pricali ni sa nama ali su jasno stavili referencu na njihov odnos prema liku i delu u recenici koju sam citirao. Oni se od Arkana ogradjuju zato sto je nasilno hteo da preuzme celu navijacku skupinu a kasnije i klub, ali mu oprastaju kad se govori o "nacionalnim" i inim ratnim doprinosima. Narocito onaj deo severa koji je ucestvovao u doprinosenju.



MMMila MMMila 14:30 04.08.2007

Re: JSO i Sever?

A bre Dejane... naravno da znam sve... ali opet, dosla su neka moderna vremena! Kriticki stav postoji!

:)

PS
A mogo bi i pvt poruku da posaljes, makar di si i sta radish:)
lidiaz lidiaz 14:42 04.08.2007

Re: JSO i Sever?

MMMila
Arkan je, to je tacno, bio na jedan odredjeni nacin nametnuti i ubaceni "vodja" Delija u periodu kada je, recimo, Zvezda igrala sa Rangers-om 1991. Podatak je da u Glazgovu, na primer, nije bilo ni jednog jedinog ekscesa, da su se Delije ponasali kao devojcice (oni koji su potpomognuti nebitno cime mogli da organizovano otputuju) jer je sa njima bio Arkan sa laznim pasosem.

Dalje, vezivanje apsolutno celog Severa (svih navijackih grupa) za Arkana i politiku je besmisleno.

Znam, recimo, da je jedna od grupa podrzavala i Batica kada je njegov Radnicki bio u prvoj ligi i svesrdno su dolazili na utakmmice u Obrenovac da "prave atmsferu" dok se taj klub "borio" za ulazak u elitu. Sve to jer je jedan od vodja bio DHS-ovac. Jel to znaci da su svi DHS-ovci?

Znaci, to je cisto manipulisanje i iskoriscavanje navijaca koji su bolje organizovani i imaju vecu hijerarhiju nego ijedno drustvo.

Tacno je da je mnogo onih koji su sa Arkanom bili na severu bilo i u njegovi TIgrovima, ali isto tako je tacno da je JSO (odnosno spec. policijske snage) i te kako imala obracune sa delijama na Severu. Nigde (ili skoro nigde, sem na engleskom sajtu www.onefootball.com koji vise ne postoji) nije bilo objvljeno koliko je sever Marakane stradao zbog "Spasi Sbiju i ubi se...". Tada je Muslin bio trener, i u poluvremenu, umesto da bude sa ekipom u svlacionici, on je imao verbalni sukob sa policijom koja je gazila zastave navijaca. Muslin ih je "oteo" policiji i vratio na tribinu.

O daljim vezama sa JSO/DB osim mozda pojedinacnim nema apsolutno nikakvih dokaza.


Arkan je ubacen na sever i to svako dobronameran zna. Na kraju je chak i ucinio uslugu severu i odveo one najgore sa tribine sa sobom. Vecina ih se nikada nije vratila na sever...
Hvala na pitanju, ja bila u Glazgovu 1990. :)
Fratello Fratello 14:52 04.08.2007

Re: JSO i Sever?

Dejan Nikolic
Veruj mi tacno je... barem do pre 3 godine...


To mozda pijani Zelja lupeta. Da si pratio desavanja iz 97/98 i kasnije, shvatio bi da Arkan nije omiljen na severu.
Fratello Fratello 15:15 04.08.2007

Re: JSO i Sever?

oldtajmer
godinama je ceo JSO tukao Sever zbog: "Spasi Srbiju i ubi se Slobodane", ali ona scena od pre dva dana je sve prevazisla.


A nekako smo presli preko spone Sever-Delije-Arkan-JSO-DB??


To je pocetak 90-tih. Cela ta ekipa koja je otisla sa Arkanom, nije se vishe vratila na sever. Sa izuzetkom Zelje i Staneta, koje tamo vise niko nista ne pita. Uostalom, seti se protesta 96/97 i skandiranja "ajmo, ajde, svi u napad", svih tucha sa slobinom murijom (ko je drugi smeo osim navijaca?), pa uochi 5.10 pesmice "spasi srbiju i ubi se, slobodane". Pa shibanja sa murijom na Zvezda-Torpedo u leto 2000. zbog te pesmice, zastave "otpora" na severu...
Uostalom, uzmi Bujketovu knjigu o 5.10 pa ces i tu naci milion informacija u ucescu navijaca u rusenju SM rezima.
ljiljaO ljiljaO 23:00 04.08.2007

Re: JSO i Sever?

Arkana svi koji su ga poznavali u vreme njegovog "procvata" zovu "Komandant" ali iza toga kod vecine stoji navika. Upravo od nekih koji ga tako zovu cula sam i neke ruznjikave stvari...
oldtajmer oldtajmer 15:15 06.08.2007

Re: JSO i Sever?

Ma ispadose svi oni cvecke. Jebeni blog s/w mi je pojeo sada pola odgovora i mrzi me da kucam ponovo, ali tvrditi da je bilo ko od navijacke ekipe pozitivna i progresivna snaga u drustvu je malumno. Cast izuzecima, ali odatle je krenulo seme nacionalizma, kao i gro momaka za "prljave poslove"... zato nemojmo se lagati. Postoji direktna veza izmedju Arkana, Zvezde, DB-a, JSO-a i Tigrova, zar je to stvarno potrebno "dokazivati"?? Naravno, ne znaci to da si APSOLUTNO SVI u tome, ali organizacija kao organizacija jeste, i svako ko se s time identifikuje, automatski se stavio u taj kos...

PS setite se gej parade
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 15:55 06.08.2007

Re: JSO i Sever?

oldtajmer
Ma ispadose svi oni cvecke. Jebeni blog s/w mi je pojeo sada pola odgovora i mrzi me da kucam ponovo, ali tvrditi da je bilo ko od navijacke ekipe pozitivna i progresivna snaga u drustvu je malumno. Cast izuzecima, ali odatle je krenulo seme nacionalizma, kao i gro momaka za "prljave poslove"... zato nemojmo se lagati. Postoji direktna veza izmedju Arkana, Zvezde, DB-a, JSO-a i Tigrova, zar je to stvarno potrebno "dokazivati"?? Naravno, ne znaci to da si APSOLUTNO SVI u tome, ali organizacija kao organizacija jeste, i svako ko se s time identifikuje, automatski se stavio u taj kos...PS setite se gej parade


hmm... ko navija za zvezdu ili voli fudbal je identifikovan sa DB?
MMMila MMMila 16:00 06.08.2007

Re: JSO i Sever?

A ko navija za Partizan? Ili Vojvodinu? Ili Rad???
oldtajmer oldtajmer 16:10 06.08.2007

Re: JSO i Sever?

Nemojte stvarno reci da niste razumeli na sta se odnosi moj komentar i na koju ekipu mislim! Stvarno jeftina zamena teze!
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 16:38 06.08.2007

Re: Sever?



ovde je stajao neki komentar ali me je ubedačio oldtajmer sa svojom surovom istinom pa je komentar uklonjen
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 16:40 06.08.2007

Re: JSO i Sever?

oldtajmer
Nemojte stvarno reci da niste razumeli na sta se odnosi moj komentar i na koju ekipu mislim! Stvarno jeftina zamena teze!


odltajmer,
opusti se malo, druzje,
izbacimo politiku sa stadiona i vratimo sportski duh sportu u srbiji!

Vamos Nole! :)
Kolos sa rodoslovom Kolos sa rodoslovom 19:48 06.08.2007

Re: JSO i Sever?

Veruj mi tacno je... barem do pre 3 godine...

Ime i prezime moje, kako to znas? Bio si prisutan?
Kolos sa rodoslovom Kolos sa rodoslovom 20:02 06.08.2007

Zvezda sampion izraziti favorit

Par citata: "Arkan je bio i uvek ce za nas biti komandant", "Najvise na svetu mrzimo pandure i Hrvate, pobili bismo ih sve".


Nije istina! Panduri manje vise, najvise mrzimo grobare. Po sablonu - vise mrzim sps nego hdz.
Secam se kad smo iz tih istih prostorija na zapadnoj strani stadiona slali BBB sedam metara grobarske zastave. Od zaplenjenih 90m.
Sto se Arkana tice, dok sam provodio vreme na severu, definitivno se pricalo o tome ali ja coveka nikada nisam licno video. Odrzavali smo sastanke, spremali navijacke rekvizite u prostorijama kluba bez Arkanovog prisustva.
Bio je prisutan Suca. Njega sam kasnije video na srednjoj strani casopisa Duga kako sa Arkanom stoji na terasi dzamije.
oldtajmer oldtajmer 20:30 06.08.2007

Re: JSO i Sever?

izbacimo politiku sa stadiona i vratimo sportski duh sportu u srbiji!

Vamos Nole! :)


Ja bih vrlo rado, ali nisam je ja tamo ni doneo! Uostalom tema Duletovog bloga je isto toliko politicka koliko je i sportska, stavise prevashodno je politicka.

Dobro je poznata sprega mafije, sportskih klubova, i drzavnih sluzbi diljem istocnoevropskih zemalja, a nisu ni neke zapadne daleko...

Ja sam licno takodje ljubitelj sporta i navijac, ali me nervira velicanje ovih huligana i polusveta i prodavanje njih kao predstavnika urbane ekipe. To je samozavaravanje u najbolju ruku. Ti "urbani" navijaci (mislim na "zestoke" navijace, ne nas koji sedimo na zapadu ili po lozama) ne postoje verovatno od 60-tih, 70-tih godina, a i tada su bili u manjoj ili vecoj meri manipulisani u politicke svrhe.
oldtajmer oldtajmer 20:31 06.08.2007

Re: Zvezda sampion izraziti favorit

Sto se Arkana tice, dok sam provodio vreme na severu, definitivno se pricalo o tome ali ja coveka nikada nisam licno video. Odrzavali smo sastanke, spremali navijacke rekvizite u prostorijama kluba bez Arkanovog prisustva.
Bio je prisutan Suca. Njega sam kasnije video na srednjoj strani casopisa Duga kako sa Arkanom stoji na terasi dzamije.


Eto, znaci posto si ti lepo odlucio da zazmuris na Arkanovo prisustvo, kao da ga nije ni bilo, jel?
ljiljaO ljiljaO 21:01 06.08.2007

Re: JSO i Sever?

Koliko se secam, a dobro se secam ceo svet je obisao intervju sa Delijom, tj Zvezdinim navijacem koji je prvi usao u skupstinu. I nikome tada nije smetalo sto su huligani, ali cool kako on rece. Mozda se neki pisecaju da se uz navijacke pesme provalilo u TV tog 5. oktobra.
Ljudi ne budimo dvolicni, Pa mi smo drzava huligaana. Kome se nije desilo da ga neki divljak napadne na ulici, u prodavnici i sl. I niko tada ne proverava dali su navijaci i li ne. E a na stadionu se zna da su to navijaci. I tu onda radi psihologija gomile.
A sto se JSO tice. Cini mi se da je Legija imao neke svoje igrace. Gde? i Koga? Pa proverite.
oldtajmer oldtajmer 21:37 06.08.2007

Re: JSO i Sever?

To sa 5. oktobrom: Opet "momci za prljave poslove". Znaci, ekipa kojoj nije bitno na kojoj je strani, samo da moze nekaznjeno da divlja i da se bije?

Pa dobro, jesmo nacija huligana, ali zasto to velicati i predstavljati kao urbani bunt? Po meni je to nacionalno huliganstvo nesto protiv cega treba da se borimo, a ne da velicamo.
Dejan Nikolic Dejan Nikolic 22:16 06.08.2007

Re: JSO i Sever?

Kolos sa rodoslovom

Ime i prezime moje, kako to znas? Bio si prisutan?


Da se ogradim, bio sam izlozen uzorku...

Nije istina! Panduri manje vise, najvise mrzimo grobare. Po sablonu - vise mrzim sps nego hdz.


Pazi, zabelezeno. Mozda su se ku*chili, mozda je to misljenje par vodja tada bilo, mozda je bilo servirano jer su znali sta trazimo.... nista ja to ne ostavljam da je bilo bez uticaja na taj razgovor... no cinjenica je da su bili vise nego ubedljivi u nastojanjima da to skapiramo kako sam naveo.

Ko je tamo bio, evo izgleda da ih ti i Fratello znate pa ce vam ovo biti dovoljno... tatui na potkolenicama, prva slova K i D :) Ako znas ko, nemoj navoditi imena, obecao sam... jes bilo pre 4 (a ne tri godine kako sam naveo) ali ipak...
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 22:19 06.08.2007

Re: JSO i Sever?

oldtajmer
To sa 5. oktobrom: Opet "momci za prljave poslove". Znaci, ekipa kojoj nije bitno na kojoj je strani, samo da moze nekaznjeno da divlja i da se bije?


tačno se sećam kada je krenulo nasilje na Severu, u jesenjem delu sezone 1991-92. ja sam praktično odrastao na Severu, ćale me je vodio na tekme dok je još Šestić bio na vrhuncu slave, 1981., imao sam nepunih šest godina i Šestić je na toj utakmici protiv titogradske Budućnosti postigao gol glavom. tada se navijalo sa aplauzima i ale ale ale ale napred zvezda le ale... sredinom osamdesetih kreće sa kulturom navijanja, menja se naziv iz Cigani u Delije i sećam se da su meni najgotivniji od vođa navijača bili Tima i Asteriks. krenulo je sa koreografijom, bubnjevima, bakljama. i klub je tada najviše dospeo na fudbalskom planu, sa piksijem, dejom, prosinečkim, jugovićem, mihajlovićem. kulminacija je bila u Bariju, mada se pričalo da je milošević tamo platio za onu ogromnu zastavu. na proleće te godine je počelo sa krupnijim huliganskim ispadima, posebno na gostovanjima u Hrvatskoj. u jesenjem delu, kada su hrvatski klubovi već napustili ligu, počelo je strahovito nasilje, prvo između Grobara i Delija, ali i sve više na samoj tribini. kada su Grobari i Delije počeli praktično da vode građanski rat između sebe, i kada je svake nedelje izbijala po neka tuča na Severu, fudbal je izgubio svaki smisao i prestao sam da idem na Sever, posle više od decenije vernosti Zvezdi...
Kolos sa rodoslovom Kolos sa rodoslovom 22:28 06.08.2007

Re: Zvezda sampion izraziti favorit

Eto, znaci posto si ti lepo odlucio da zazmuris na Arkanovo prisustvo, kao da ga nije ni bilo, jel?


Da sam to hteo, ne bih pominjao Sucino prisustvo. : )
MMMila MMMila 22:37 06.08.2007

Re: JSO i Sever?

Srđan Fuchs

sećam se da su meni najgotivniji od vođa navijača bili Tima i Asteriks. krenulo je sa koreografijom, bubnjevima, bakljama. i klub je tada najviše dospeo na fudbalskom planu, sa piksijem, dejom, prosinečkim, jugovićem, mihajlovićem. kulminacija je bila u Bariju, mada se pričalo da je milošević tamo platio za onu ogromnu zastavu. ...

Asteriks je otisao sa Arkanom, dugo bio "inventar" na Obilicu, imao problema sa drogom, naravno! Ne znam sta je trenutno s njim, da li je uopste ziv.

Tima je ziv i zdrav, hvala Bogu, gaji dvoje dece, pise knjigu:)
oldtajmer oldtajmer 22:44 06.08.2007

Re: Srdjane

Odlicno ste to rekapitulirali. To nasilje je samo "generalna proba" za ono za sta su ti likovi odgajani.

To samo govorim, jer licno poznajem neke od tih momaka. Da li su navijaci, kriminalci, arkanovci, ili neki drugi "ratnici" nije ni bilo bitno. Bitno je da je to ekipa koja samo trazi povod da se bije, kolje, itd.
Kolos sa rodoslovom Kolos sa rodoslovom 22:46 06.08.2007

Re: JSO i Sever?

...i sećam se da su meni najgotivniji od vođa navijača bili Tima i Asteriks

Slazem se 100% s tobom. Ali Tima i Asterix. Tima je prisutan i danas. Ali Asterix!!! On nikada nije bio vodja, ali je smuvao Marijetu. Bio je potrcko vodjama. U to vreme Sima Zulu, Vojvoda, Suca... oni su se nazivali vodjama. Smucao se tu i grbavi Bora poznat u narodu kao Toni Montano. Da li se neko seca Tonijeve predstave "Bilo jednom u Beogradu"? Odrzavala se u basti SKC-a jedno mesec dana... Onda je slepac '96. usetao u Trnic (gotivno ilegalno mesto u Trnskoj ulici), i s ponosom mi pokazao fotke sa vencanja Arkana i Cece. I on medju njima. Grbavi. Punker??? Podsetio sam ga na njegovu predstavu, muziku koju je krao, zamolio ga da pojede sva govna koja je godinama srao i izbacio ga iz kafane. Posle su ga gazde pustile nazad.
Nego Srke, da u pravu si, sve je teklo bas tim tokom.
oldtajmer oldtajmer 22:51 06.08.2007

Re: Srdjane

P.S. Izvini ako sam te ubedacio :)

A o Toniju ne bih ovde da ne krene sada paljba (uostalom Kolos je rekao sve)
ljiljaO ljiljaO 09:14 07.08.2007

Re: JSO i Sever?

U "smutljivim" vremenima svi su gledali svoja posla i trudili se da prezive. A jedino mesto gde je bilo mnogo ljudi, sto bi sada rekli, kriticna masa, tacnije toliko da ih je nemoguce kontrolisati, bilo je na fudbalskim utakmicama. I kod nas i u HRvatskoj i svugde.
I sta se onda desava. Nisu mogli zabraniti fudbal (ili su ipak mogli?) to bi bas bilo previse pa su trazili nacin da kontrolisu masu. I tako su neki dobili privilegije koje su naravno kostale. tako su nastali kontrolisani neredi... Sta je iz toga izraslo to je druga stvar.
Ipak, velika vecina (pazi: velika vecina!) navijaca nije bila obojena ni na koji nacin. Samo su isli za vodjama. Optuziti sve navijace da su huligani i slicno je kao i optuziti sve Srbe da su genocidni. Jednostavno isli su za vodjama
Ljudi navijaci su proizvod drustva u kome su. I kod nas i u Engleskoj i na drugim mestima. Utakmice su mesto za "istresanje" viska energije i neki su samo lepo iskoristili sve to.
Ja to tako vidim. Ne pravdam ih ali nemojmo ih se odreci jer su oni samo slika nas samih.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 10:07 07.08.2007

Re: JSO i Sever?

Kolos sa rodoslovom
...i sećam se da su meni najgotivniji od vođa navijača bili Tima i AsteriksSlazem se 100% s tobom. Ali Tima i Asterix. Tima je prisutan i danas. Ali Asterix!!! On nikada nije bio vodja, ali je smuvao Marijetu. Bio je potrcko vodjama. U to vreme Sima Zulu, Vojvoda, Suca... oni su se nazivali vodjama. Smucao se tu i grbavi Bora poznat u narodu kao Toni Montano. Da li se neko seca Tonijeve predstave "Bilo jednom u Beogradu"? Odrzavala se u basti SKC-a jedno mesec dana... Onda je slepac '96. usetao u Trnic (gotivno ilegalno mesto u Trnskoj ulici), i s ponosom mi pokazao fotke sa vencanja Arkana i Cece. I on medju njima. Grbavi. Punker??? Podsetio sam ga na njegovu predstavu, muziku koju je krao, zamolio ga da pojede sva govna koja je godinama srao i izbacio ga iz kafane. Posle su ga gazde pustile nazad. Nego Srke, da u pravu si, sve je teklo bas tim tokom.


nisam znao da se asteriks tako loše kotirao u navijačkoj vladi! nama klincima uvek davao na tekmama velike četvorke da vijemo barjake i palimo baklje. možda je on bio neka vrsta vođe navijačkog podmlatka? žao mi je što je propao momak... :( sima zulu i vojvoda su mi uvek bili nekako strašni tipovi, a šucu nisam gotivio, ne znam zbog čega, ali mi je stvarno bio odbojan tip. a grbavi i krezubi bora je dno! stidim se sebe iz osnovne škole što sam slušao toni montana! :) nego, meni se čini da niko nije bio svestan tada te de-be priče. njima je arkan tu uleteo u priču kao nekakav veliki patriota, ko zna, garant im je davao pare za akcije, možda čak i dop. siguran sam da je on stajao iz one mega-zastave u Bariju. znam da se krajem 80ih nešto malo klicalo miloševiću, i da je onda tima (ili neko) rekao da je to sranje, a i Grobari su prozivali da smo režimski navijači, pa se prekinulo sa tim, možda posle samo par meseci (čini mi se sezone 1989-90., ili sezonu pre toga). vidiš, a ovo za trnsku i gazde, to je bedak u srbiji bio što su debeovci, kada su hteli, imali prolaz svuda. bedak, loša vremena skroz, nije ni čudo da se pola grada razbežalo po svetu...

izgleda da će moj sin da odraste kao poklonik drugih crveno-belih boja, Vošinih! da dobije Voša Atletiko i da sinak stigne da se rodi pre početka grupne faze takmičenja, pa da već sada i odmah krenemo na tekme! :) srce je veliko, ali samo je boja jedna... crvenobela! Voša velesila! :)
reanimator reanimator 10:21 07.08.2007

Re: JSO i Sever?

Srđan Fuchs

znam da se krajem 80ih nešto malo klicalo miloševiću, i da je onda tima (ili neko) rekao da je to sranje, a i Grobari su prozivali da smo režimski navijači, pa se prekinulo sa tim, možda posle samo par meseci (čini mi se sezone 1989-90., ili sezonu pre toga).

Istine radi..bez iluzije da su i sever i jug u to vreme bili svesni po pitanju aktuelne političke elite, već više kao izbor radi izbora, fazon ili nešto treće..krajem 80ih i početkom 90ih je bilo :
JUG : "partizan, partizan, to je srpski tim, slobodan milošević ponosi se s' njim"
a kao odgovor (sa istom melodijom)
SEVER : "delije, delije, 'ajmo svi u glas, vuk vuk drašković navija za nas"
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 10:25 07.08.2007

Re: Srdjane

oldtajmer
P.S. Izvini ako sam te ubedacio :) A o Toniju ne bih ovde da ne krene sada paljba (uostalom Kolos je rekao sve)


nema frke, bro, prošlo me. malo si mi ubrizgao injekciju tmurne prošlosti u tok svesti, ali sam sada prikulirao.

ne znam, ja mislim da onaj neki kool spirit grada uvek ostaje (ne mislim kao ono što si ti Duletu prebacio za sentimentalnost, da je posle mene krah). i dalje ima cyber-punka, klinci se i dalje furaju po Akademiji i rade lude i originalne stvari, mada je taj oblik ekspresije sigurno različit od vremena kada je Dule bio pankos.
mada smo prošli kroz etapu stravičnog razaranja, ipak je ostao taj neki pozitivan vajb, kao energija koja je promenila svoj oblik, ali ipak je i dalje prisutna. mislim da će Sever ponovo postati atraktivno mesto, poprište dobre gradske zabave, dobrog navijanja i ljubavi prema klubu tek kada se nešto drastično dogodi i navijači promene svoje stavove. evo, grobari-ljubice, pod pretnjom izbacivanja iz Evrope, pre neko veče, kada pevaju all we r sayin, give peace a chance... svejedno, iako je to bila možda samo fora za uefu, bila je sjajna fora. dakle, vođe bi trebalo da promene svoj odnos prema navijanju, da se odreknu huliganizma na tribini, izlišnog nacionalizma... čemu taj nacionalizam kada na kraju dovodi samo do destrukcije i imidža kluba i navijanja? to traži čitavu promenu načina razmišljanja, promenu stava i svesti o tom stavu, i to nije lako...

Srđan Fuchs Srđan Fuchs 10:40 07.08.2007

Re: JSO i Sever?

reanimator

Istine radi..bez iluzije da su i sever i jug u to vreme bili svesni po pitanju aktuelne političke elite, već više kao izbor radi izbora, fazon ili nešto treće..krajem 80ih i početkom 90ih je bilo :JUG : "partizan, partizan, to je srpski tim, slobodan milošević ponosi se s' njim"a kao odgovor (sa istom melodijom)SEVER : "delije, delije, 'ajmo svi u glas, vuk vuk drašković navija za nas"


sećam se kristalno jasno, da je trebalo da se odredimo u kakvom smo odnosu ljubavi prema Srbiji, ali bilo je par momenata kada se na Severu odnosilo pozitivno prema miloševiću (mislim da se radi o 1989. godini), i onda je ovo prozivanje Grobara nastalo kao način da očistimo, kao fanovi, svoju savest od podrške miloševiću. nisu Grobari prvi počeli sa tim nego mi. tačno se sećam, jer ja nisam gotivio miloševića od kada se pojavio (on mi je bio oličenje komunizma koje je mog dedu strpalo na političku robiju, pa ga u startu nisam gotivio, a i neka smoruša učiteljica-komunistkinja nas je terala još u osnovnoj da stojimo na času kada su miloševićevi govori - puštali nam direktan prenos preko školskog razglasa; ja sam već od sedmog osnovne znao za the clash i džoa stramera, pa smo nas nekolicina odmah došli u konflikt sa tom učiteljicom i miloševićevim likom i delom, tako da sam odmah primetio i kada je neko pokušao to da progura na Severu; kapiram da je to bio momenat kada je arkan ušao na tribinu, 1988. ili 1989. godina).
oldtajmer oldtajmer 15:04 07.08.2007

Re: Srdjane

ne znam, ja mislim da onaj neki kool spirit grada uvek ostaje (ne mislim kao ono što si ti Duletu prebacio za sentimentalnost, da je posle mene krah). i dalje ima cyber-punka, klinci se i dalje furaju po Akademiji i rade lude i originalne stvari, mada je taj oblik ekspresije sigurno različit od vremena kada je Dule bio pankos.


Ok, mozda ostaje, tj sigurno da ostaje u nekoj meri. I nadam se da ce se sve vise vracati. Ja samo govorim da ova navijacka prica nije deo tog duha, barem ne ova koja postoji danas, ni ona od 88-89... I nisam mislio to u fazonu "posle mene krah", samo da ova ekipa nije to. Nisam mislio na celu generaciju.


.. svejedno, iako je to bila možda samo fora za uefu, bila je sjajna fora. dakle, vođe bi trebalo da promene svoj odnos prema navijanju, da se odreknu huliganizma na tribini, izlišnog nacionalizma... čemu taj nacionalizam kada na kraju dovodi samo do destrukcije i imidža kluba i navijanja? to traži čitavu promenu načina razmišljanja, promenu stava i svesti o tom stavu, i to nije lako...


Eee, i ja se nadam. Ali mislim da se te sprege mafije, sporta, i politike jos nismo do kraja resili.

P.S. For the record, ja sam Grobar, ali sve ovo sto sam govorio, nema nikakve veze s tim :) isto mislim o huliganima svih boja.
oldtajmer oldtajmer 15:06 07.08.2007

Re: JSO i Sever?

fudbalskim utakmicama. I kod nas i u HRvatskoj i svugde.
I sta se onda desava. Nisu mogli zabraniti fudbal (ili su ipak mogli?) to bi bas bilo previse pa su trazili nacin da kontrolisu masu. I tako su neki dobili privilegije koje su naravno kostale. tako su nastali kontrolisani neredi... Sta je iz toga izraslo to je druga stvar.


Slazem se, ali se ne slazem da to predstavlja neki vid opravdanja. Da li si ti sam nacionalista i/ili huligan, ili "samo pratis vodje" nema nikakve razlike. Seti se koji je bio izgovor vecine nacista u Nirnberskom procesu: "samo su izvrsavali naredjenja" (ili samo pratili vodje!)
Ipak, velika vecina (pazi: velika vecina!) navijaca nije bila obojena ni na koji nacin. Samo su isli za vodjama. Optuziti sve navijace da su huligani i slicno je kao i optuziti sve Srbe da su genocidni. Jednostavno isli su za vodjama

Trinidad Tobagović Trinidad Tobagović 08:50 04.08.2007

Si siguran?

Zvezda ce ove godine u Ligu Sampiona

Sve je OK ali ovaj deo mi je sporan. Sa ovakvim trenerom, koji ne može da da 3 komada slovenačkim trećeligašima a da ne primi 2- teeeeško, jbno teško... Ipak, čovek ima progresivan stil oblačenja, nešto kao Miodrag Ješić, bar mu to treba priznati.
Još od Dinama iz Kijeva nismo imali tako dobru šansu da uđemo u LŠ, ali sa ovim Boškom...? Teško. Biće teško.
MMMila MMMila 10:18 04.08.2007

Re: Si siguran?

Ja volim kad Zvezda na pripremama ne pobedjuje! Eno, kad je nedavno Ljupko Petrovic ponovo dosao, na pripremam deljali one Nemce, pa posle... Nek se muce kad je to nevazno!

I covece, ti mora da nemas veze s modom, kad mozes porediti bugarske kosuljice Miodraga Jesica i normalno odevanje Boska Djurovskog koji je, uz to, jedan jako vredan, radan i nadasve obrazovan trener. Ako nisi znao...
reanimator reanimator 10:37 04.08.2007

Re: Si siguran?

MMMila

I covece, ti mora da nemas veze s modom, kad mozes porediti bugarske kosuljice Miodraga Jesica i normalno odevanje Boska Djurovskog koji je, uz to, jedan jako vredan, radan i nadasve obrazovan trener. Ako nisi znao...


Prvo..slažem se da ne stil Miodraga ješića ne sme da se poredi :) Autentični je šaban. :)
Drugo..BĐ...hajde realno..zar nije blamantno igrati kući..protiv tima iz Estonije..i igrati sa jednim špicem? (ne prihvatam odgovore tipa..Koroman glumio drugog špica).
Plus...na kraju tog jednog špica, koji za poluvreme nije dobio ni jednu loptu, optužiti da se nije snašao.
MMMila MMMila 10:52 04.08.2007

Re: Si siguran?

Moderno je igrati 4-3-3. Tako nam igra i reprezentacija, zar ne! Igra i Chelsea (kad Sevcenko nije u ekipi...).

Gledaj, nas narod je uvek imao adekvatnu izreku za sve, pa i : Prvi se macicu u vodu bacaju! (ORKA ce me uhvatiti na zub!)

Ajde, dobro, ima i ono: Po jutru se dan poznaje!

Ne znam sta da ti odgovorim. Jesi ocekivao Milanka Raskovica? Ili malog Filipa da izgori celu utakmicu? Ideja mi je bila jasna, a opet, isto tako je jasno da je ulog veliki i da nije lako stisnuti zube i staviti glavu na panj nekim taktickim egzibicijama.

Uostalom, ako nece protiv ovih da uvezbavaju takticku postavku, protiv koga ce, molim te!
Dule Nedeljković Dule Nedeljković 11:35 04.08.2007

Re: Si siguran?

protiv Zete:)
reanimator reanimator 12:42 04.08.2007

Re: Si siguran?

Šta fali 4-4-2? Ovo što hoće BĐ...to je ok ideja ako imaš igrače za to. A kada nemaš, onda iz onoga što imaš pokušavaš da izvučeš nešto. Ako igraš sa 1 špicom, onda valjda moraš na sredini da imaš barem 1 kreativnog igrača. A ti nemaš ni jednog. Zašto je Barkos kriv? Nije dobio ni jednu jedinu loptu. Šta igra kapiten Milovanović? Šta igra onaj puž Milijaš? A možeš da igraš npr..Basta desno (dok se ne proda, što će se nadam se desiti uskoro, pa da kupimo nekog beka), Anđelković levo..Gaj i Tutorić (na žalost...nego..u čemu je fora sa onim Miladinovićem??)..Lukas, Kastiljo, Koroman, Molina..Barkos i Đorđević (Rašković..sutra Salas..nije bitno). Mislim..zašto ne gurnuti malog Đorđevića? Protiv koga će da pregori? Estonaca? Pa onda nemoj da ga gurneš nikad. A na klupi Trajković, Milovanović, Bajalica, Rašković, Poljak.
I igraš kući na pobedu. kad igraš sa Estoncima, ti si Zvezda i nemaš pravo da razmišljaš o ulogu..prosto igraš da ih otkineš, jer realno jesi bolji.
Trinidad Tobagović Trinidad Tobagović 12:47 04.08.2007

Re: Si siguran?

Moderno je igrati 4-3-3. Tako nam igra i reprezentacija, zar ne! Igra i Chelsea (kad Sevcenko nije u ekipi...).

kakav crni 4-3-3??? Sa MilijašOm kao LEVIM ŠPICEM??? aman zaman
MMMila MMMila 13:05 04.08.2007

Re: Si siguran?

Dule Nedeljković
protiv Zete:)

MOZE! Kupljeno!

PS
Zeta ima sjajna 4 igraca... Kapiten ima 24 godine a ostala trojica po 20. Napadac Stjepanovic (20 godina) je klasni igrac.
MMMila MMMila 13:08 04.08.2007

Re: Si siguran?

Trinidad Tobagović
Moderno je igrati 4-3-3. Tako nam igra i reprezentacija, zar ne! Igra i Chelsea (kad Sevcenko nije u ekipi...).kakav crni 4-3-3??? Sa MilijašOm kao LEVIM ŠPICEM??? aman zaman


Ma dobro, varijacija...4-3-2-1... Slazem se da je Milijas spor, slazem se da Kastiljo i Milovanovic gotovo da igraju na istoj poziciji (pa je onda guzva na mestu zadnjeg veznog). Ne slazem se da treba po svaku cenu taktiku prilagodjavati (ne)kvalitetima igraca. Ako su pravi, MORAJU da budu sposobni da se prilagode taktickim zahtevima. I tacka!

Ajd da vidim sta vi mislite koja je formacija najbolja i koji sastav (s desna na levo)!
reanimator reanimator 15:07 04.08.2007

Re: Si siguran?

reanimator
npr..Basta desno (dok se ne proda, što će se nadam se desiti uskoro, pa da kupimo nekog beka), Anđelković levo..Gaj i Tutorić (na žalost...nego..u čemu je fora sa onim Miladinovićem??)..Lukas, Kastiljo, Koroman, Molina..Barkos i Đorđević (Rašković..sutra Salas..nije bitno). A na klupi Trajković, Milovanović, Bajalica, Rašković, Poljak.


Da ispravim samog sebe...na klupi umesto Milovanovića Burzanović :)
Trinidad Tobagović Trinidad Tobagović 15:14 04.08.2007

Re: Si siguran?

Ajd da vidim sta vi mislite koja je formacija najbolja i koji sastav (s desna na levo)!

Na golu Ranđelović. Nije neka klasa ali nemamo boljeg ni u Zvezdi a i u ligi ih je malo. Najmanji problem
odbrana: desno Basta. Ako počne da izvodi besne gliste i zabija u sredinu i u 3 igrača- neka uđe Lukaš. Levi bek- nadam se Bronovickom već u sredu. Štoperi Ibro Gaja i Tutorić. Prvi se ponekad mnogo mangupira i prodaje žive lopte ali jak je ko crna zemlja i superioran u skoku- ali kiksara, posebno u prekidima. Za Tutorića neko lepo reče "snaga klade valja". Ali trudi se dečko i nemamo boljeg trenutno. Užasava me njegova sporost.
Sredina- ja ne znam što naš genije od trenera menja osovinu koju je SAM uspostavio u 2.polovini prošle sezone: Kastiljo i Milovanović na DMF a Milijaš malo ispred kao neki kvazi-organizator. U ofanzivnijoj varijanti umesto njega može Burzanović ili Molina.
Napad- ako zaista hoće da igra 4-3-3, uz Koromana i Barkosa (koji nisu sporni) MORA ali MORA levo da igra neki PRAVI špic, a ne Milijaši, Trišovići i ostale nebuloze. Ne znam koliko ćemo se leba najesti od ekvadorskog "mađioničara". Čini mi se da su u ovom momentu jedina realna rešenja na tom mestu Burzo i Molina. Bolje i Rašković nego Milijaš.
Priča se da jurimo Rakića. I dalje tvrdim da nam treba još jedan pouzdan štoper i desni bek. I još jedan krilni napadač za tu levu stranu, ali to zavisi od oporavka Salasa. Ako se oporavi i zaigra, ne treba nam ni to. Ali Rakić nam treba, treba nam ko leba...
reanimator reanimator 15:40 04.08.2007

Re: Si siguran?

Koj Rakić majke ti. Pa video si ga na EP za mlade. dečko je klasičan robot..nije ni jednom ušao u šansu. prodali smo Purovića..mojne da dovodimo novog robota. Nama treba napadač koji će redovno da daje..ne mora da bude visok preko 190 i razbijač. Imamo taj fazon još od žigića.
Evo..npr..meni je ok onaj Osmanović, što je sad u bežaniji. dečko godinama puni i niko ga ne puši pola % samo zato što je ganfer.
Atomski mrav Atomski mrav 16:38 04.08.2007

Re: Si siguran?

Dečko? Znaš li ti bre koliko on ima godina?
MMMila MMMila 16:44 04.08.2007

Re: Si siguran?

TriJes i kusur, sad vec blize cetr'es! Uz to voli "zivot"!
Alo bre, sta ste zapeli za te "tabure" igrace! Centarfor mora da bude visok i nema tome pogovora!

Znam, znam, sad cete krenuti argumente tipa Maradona... i sl... Maradona je jedan, a ostalo je boranija! (Doduse po meni je Pele najbolji svih vremena)

Ono, kad neko kupuje igraca, prvo pogleda podatke (tipa visina, tezina... i sl). U inostranstvu sve ispod 180 skartiraju malte ne odmah! (Ili mora da bude u najmanju ruku Vejn Runi da bi dobio sansu da dodje na probu!)

Kad smo kod toga, a sto kod nas ne dolaze igraci na probu?
reanimator reanimator 19:25 04.08.2007

Re: Si siguran?

MMMila
Centarfor mora da bude visok i nema tome pogovora!


Ne postoji igrač koji se odužio Zvezdi na način na koji joj se odužio Darko Pančev. U novijoj istoriji. Onoliko golova..onoliko bitnih golova..onoliko antologijskih golova. Malo je reći da ga obožavam :)
I? Koliko je bio visok? :)
MMMila MMMila 22:36 04.08.2007

Re: Si siguran?

Visi od mene:) Nije ko Bogavac, recimo!

I sto stalno zivite u proslosti! Neka druga vremena su dosla! Pogledajte oko sebe, klinci su danas mnogo visi nego su bili nekad.
Atomski mrav Atomski mrav 17:34 05.08.2007

Re: Si siguran?

E, Mila, ni Maradona ni Pele nisu bili centarfori...
A kad smo kod špiceva, šta kažeš na Lea Mesija?
MMMila MMMila 18:34 05.08.2007

Re: Si siguran?

Spomenuh Maradonu zbog visine, a Pelea jer mi je omiljeni!

Mesi mi je jaaakooo simpatican! Izboriti se sa toliko problema u zivotu... Igrati fudbal sa toliko posvecenosti... Samo kad bi ga sacuvali od povreda...

Eto, da nema malog Bojana Krkica... mi nemamo vunderkinda o kome bismo pricali:(
Atomski mrav Atomski mrav 18:57 05.08.2007

Re: Si siguran?

Dobro je što je Krkić u Barseloni... nek ostane tamo, ako ga se ovi naši "stručnjaci" dočepaju, upropastiće dečka.
Nego, lepo je raspravljati o sportu, fudbalu... međutim meni nikako ne ide u glavu da je skidanje gaća i mahanje miškom "urbano"... ali baš nikako. OK, ja sam dete sa sela, šta ja znam o tome... ako vidim gologuze ljude po ulicama kad budem sledeći put išao u BG, makar se neću čuditi... možda nešto slično vidimo i u Skupštini (videli smo skoro sve sem toga, a ja to nikako ne bih nazvao urbanim)...
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 21:26 05.08.2007

Re: Si siguran?

Atomski mrav
Dobro je što je Krkić u Barseloni... nek ostane tamo, ako ga se ovi naši "stručnjaci" dočepaju, upropastiće dečka.Nego, lepo je raspravljati o sportu, fudbalu... međutim meni nikako ne ide u glavu da je skidanje gaća i mahanje miškom "urbano"... ali baš nikako. OK, ja sam dete sa sela, šta ja znam o tome... ako vidim gologuze ljude po ulicama kad budem sledeći put išao u BG, makar se neću čuditi... možda nešto slično vidimo i u Skupštini (videli smo skoro sve sem toga, a ja to nikako ne bih nazvao urbanim)...


:)

kad im se nešto ne dopadne, ustanu urbani poslanici i poskidaju svi gaće i počnu da skaču i skandiraju svi u napad ajmo ajde, i hiljade poslanika i huligana svoj život daće da skinu gaće... :)))
Atomski mrav Atomski mrav 21:38 05.08.2007

Re: Si siguran?

Eto Radikalima ideja za neko od sledećih zasedanja Skupštine... što da ne, da pokažu kako i oni umeju da budu urbani... i naravno da se pohvale kako su mudonje :)
Bojan Zdravic Bojan Zdravic 21:59 05.08.2007

Re: Si siguran?


Ma 'de smeju radikali da skinu cega skupstini...sta kad su najobicnije cave. Nikolic i Vucic??? Ma dee nema sanse
MMMila MMMila 22:16 05.08.2007

Re: Si siguran?

Nisam za takav "urabnizam", pogotovo ako sumnjam da imaju sta i da pokazu!
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 22:21 05.08.2007

Re: Si siguran?

Atomski mrav
Eto Radikalima ideja za neko od sledećih zasedanja Skupštine... što da ne, da pokažu kako i oni umeju da budu urbani... i naravno da se pohvale kako su mudonje :)


nego... rejndžersi su, što kaže jedan moj drugar englez (navijač man jua), as exciting as sausage&potatoes... gledao sam ih prošle sezone u uefa kupu dvaput, protiv haife u grupnoj fazi. haifa, prosečni tim prošle sezone, ih je nadigrala u glazgovu u grupnoj fazi, ali su škoti dobili tu tekmu iz dve kontre. posle sam ih gledao protiv drugog izraelskog kluba, hapoel telavia, u šesnaestini finala. u prvoj utakmici u izraelu je bilo 2:1 za hapoel. u škotskoj su se držali izraelci do 70. minuta, ali su se posle primljenog gola i crvenog kartona predali. rejndžersi imaju verne navijače, i na sva gostovanja ih prati po hiljadu, dve. izgledaju kao huligani i veliki su nacionalisti, ali sam ja pio pivo sa njima u telavivu, i bili su mirni uglavnom zato što im je dolazak u izrael iz never-sunny scotia-e bio egzotičan, kao letovanje neko. to je bilo u februaru, a ovde bilo dvadeset stepeni, pa su se neki i kupali. popili su za jedno popodne hektolitre piva i skivija - starija ekipa pije absinth. čini mi se da umeju da budu zeznuti ako se pošibaju, a pošibaju se lako ako ih neko isprovocira.

šampion izraela, bejtar jerusalim, igra u utorak protiv kopenhagena revanš. u prvoj smo ih razbili ali nije 'tela lopta u gol, pa nam je još i golman, tvrtko kale iz hrvatske (čini mi se, iz splitskog hajduka), napravio žešći kiks, tako da su dobili danci sa 1:0. ali u revanšu ih čeka pakao na tediju, gradskom stadionu u jerusalimu. napunićemo stadion (22 000 gledalaca :) ). onda posle sa benfikom za ligu šampiona, pa se nadam idemo na grupu sa zvezdom... a posle stižem u novi sad na voša-atletiko! ajmo vošo, samo napred, crveno-beli! :)
Bojan Zdravic Bojan Zdravic 23:04 05.08.2007

Re: Si siguran?


E Milena, dobro ajde da se ne zezamo vise, elem, lako je vama svima da budete urbani, ovi momci sa Severa su na ivici egzistenicije, bez perspektive, zive u beznadju, to je socioloski fenomen, oni izrazavaju bunt na ovaj nacin, sutra ce vam polupati pola grada, problem je daleko dublji nego sto vam se cini mnogima ovde na blogu, ne radi se ovde o lepom ponasanju, vec o necemu mnogo, mnogo ozbiljnijem i kompleksnijem

Pozdrav
Bojan
MMMila MMMila 23:10 05.08.2007

Pa da, i???

Odavno se ja ne zezam!
Atomski mrav Atomski mrav 00:03 06.08.2007

Re: Si siguran?

Eh Srđane, citirao si moj komentar o Radikalima a ovamo sve o fudbalu pa se evo nađoh u čudu :)
Ma ako prođemo Levadiju (a sve nešto strepim od tih egzotičnih klubova egzotičnih naziva iz egzotičnih država... u proteklim sezonama su bili kobni za naše predstavnike u evrokupovima), sa Škotima neće biti problema. Srbi i Škoti su na istim talasnim dužinama. Zajedničko keltsko nasleđe, šta li? Provereno sa Exita :)
MMMila MMMila 09:18 06.08.2007

Re: Si siguran?

Sta mislis, da li smo mi nekome egzoticna zemlja, s egzoticnim imenom? Doduse, Zvezdu znaju, bila je PRVAK EVROPE!
Atomski mrav Atomski mrav 09:58 06.08.2007

Re: Si siguran?

Sigurno je da jesmo, svi verovatno lome jezik ako pokušaju da izgovore naša imena. A za Zvezdu su sigurno čuli :) Nego, interesantno je da svi uglavnom prevode to "Crvena Zvezda": Red Star, Rote Stern, Stella Rossa, Estrella Roja, Etoille Rouge (ovo uzmi sa rezervom, ne znam francuski)...
reanimator reanimator 10:09 06.08.2007

Re: Si siguran?

Lepo primećeno. Mislim da smo jedini tim na svetu, čije ime se prevodi. Trebali bi i mi tako...Jedinstvo iz Mančestera, Jedinstvo iz Frankfurta, Mladost iz Torina i sl :)
MMMila MMMila 10:32 06.08.2007

Re: Si siguran?

E, ne samo to, nego ga govorimo i ijekavicom...pa je Crvena zvijezda (kako je govorio bivsi marketing menadzer, jel). Ko da se kaze ArSIJENAl...

Mislim da su u UEFA prestali da nam prevode ime. Sad uvek pise Crvena zvezda.

PS
Znaci, mi cemo da igramo sa Policajcem iz Glazgova:)
reanimator reanimator 10:47 06.08.2007

Re: Si siguran?

MMMila
E, ne samo to, nego ga govorimo i ijekavicom...pa je Crvena zvijezda (kako je govorio bivsi marketing menadzer, jel). Ko da se kaze ArSIJENAl...Mislim da su u UEFA prestali da nam prevode ime. Sad uvek pise Crvena zvezda. PSZnaci, mi cemo da igramo sa Policajcem iz Glazgova:)


Bivši marketing menadžer?? A šta je danas? Slušao sam ga skoro kako se loži na temu neviđenog izgleda novog zvaničnog sajta..u stilu..ja i moj mali tim..odem na sajt, a ono najobičniji mogući.
By the way..taj tip me iritira od kad se pojavio, a posebno me iritiraju njegovi aktuelni tekstovi.
I mala digresija..kad smo već kod MAn Utd..neka emisija na BBC o Manchesteru generalno..pa kao priča o životu. pabovima i sl..i dođe se do fudbala, pošto se tog dana igrala tekma Man City - Man Utd. I sad..startuju tipa sa plavim šalićem..kao..neka glupava pitanja na temu da li j ovaj gradski derbi više od obične tekme i sl, a ovaj odgovara : "koj gradski derbi? mi danas igramo sa Unitedom iz sela Trafford blizu Mančestera" :)
MMMila MMMila 11:16 06.08.2007

Bivsi fudbalskog kluba!

Sad je u klubu direktor mmarketinga Stefan!
A Zoran Av. je direktor Marketing agencije Crvena zvezda. Radi sajt sportskog drustva. Jso odrzava nu polucrkotinu od sajta fudbalskog kluba. Nema uticaja u fudbalu ni na sta. Pred sa odlazak Dzaje postao direktor u FK, novo rukovodstvo ga odmah sklonilo. Pametan tip, ali bojim se osvetoljubiv.

PS
Marketing mi je drugo ime! Posebno sportski...

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana