48 sati lupanja

Dule Nedeljković RSS / 05.10.2007. u 16:54

Pustio sam par dana da se slegne frka oko emisije “48 sati svadba” koja je prikazana pre nekoliko dana I koja je inicirala svakojake likove da uzbudjeno na ivici transa potrazuju ostavku direktora Javnog Servisa.

Stojim iza svake svoje reci koju cu sada napisati a malopre sam pogledao tu emisiju. Izvanredan dokumentarac, koji u svoj svojoj surovosti pokazuje Srbiju onakvu kakva jeste. Srbiju koja pokazuje svoje izopaceno lice. Momak koji tuce svoju devojku I to javno priznaje pred novinarkom koja je svoj posao savrseno odradila. Ona ga u lice kritikuje i radi sve što odgovoran novinar treba da uradi. Hrabra mlada dama. Svaka cast.

Zasto se onda podigla ovolika frka da RTS promovise nasilje nad zenama. I to su galamu digli oni koji se cesto ponasaju prostije, bahatije, bezobraznije, mizoginije od ovog siledzije. Ovaj momak je barem javno u emisiji obecao da nece vise da bije svoju zenu. Kada je neko od politicara to ucinio. U ovoj zemlji umisljenih politicara I njihovih sledbenika, svako polaze pravo da se pravi pametan. Jos kada to potekne od politicke grupacije kojoj sam podario glas, ja postanem ljut.

O ostalim nasim dusebriznicima koji grakcu kao vrane na svaki mig politicara, hocu da potrosim par reci. Kao sto sam hiljadu puta rekao i kao sto se isto toliko puta pokazalo da sam u pravu, opet ponavljam. Potpuno pogresno percepirajuci stvari, besomucno koristeci bilo kakvo javno glasilo da plasiraju svoje paranoicne lazi I agresivno smarajuci sve koji pokusavaju da racionalizuju stvarne dogadjaje, ta polusvesna umisljena skupina boraca za ljudska prava siri defetizam I svakoga dana regrutuje sve vise besnih klinaca kojima je draze nasilje nego lazna slika vrednosti koju paranoici pokusavaju da nametnu kao pravilo. Politicka korektnost koju nam pojedinci namecu je uvreda za svakoga ko ima gram mozga. Jebote, kada ce ti ljudi da shvate koliko su zalosno kontraproduktivni.

Tijanic nije cvecka ali kada vidi ko ga napada on uziva. Napali su ga ljudi potpuno bez ikakvog smisla. Pokazalo se da je opet ispao pametniji. Sto I nije bilo tesko.

Da je ova emisija prikazana na B92, garantujem zivotom da bi dobila nagradu za dokumentarni film.

ps. molio bih Vas da procitate sta sam napisao pre nego sto bilo sta iskomentarisete.

ps.2 ja licno osudjujem svaku vrstu nasilja ali ne mogu da se slozim sa paranojom koju pojedini praznoglavci dizu ne potrudivsi se da pre toga u svojim otrovnim mozgovima sagledaju istinu.

RTS nije kriv za ono za sta ga vecina na ovom blogu osudjuje. Ako mi neko ne veruje, neka pogleda emisiju.

Tacka



Komentari (272)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

Bojan Zdravic Bojan Zdravic 16:58 05.10.2007

Car


Tebra, jednostavno - ti si car
Marija S Marija S 17:17 05.10.2007

Re: Car

Ja samo mogu da se pridruzim Bojanu...
:O)
Bojan Zdravic Bojan Zdravic 17:25 05.10.2007

Re: Car

Marija S
Ja samo mogu da se pridruzim Bojanu...

Dobrodosli:)))
Sto rece G. Cerevican - Blagomeni:)))))
BigL BigL 17:41 05.10.2007

Re: Car

Bojan Zdravic

Tebra, jednostavno - ti si car

...mozda, ali si ti lidbo....
Bojan Zdravic Bojan Zdravic 18:39 05.10.2007

Re: Car

mozda, ali si ti lidbo....

Mislis bolid? Ma ne, nisam
Ruben Ruben 19:59 05.10.2007

Re: Car

Ti si ili glup ili pokvaren.
Problem je što očigledno imaš podršku.
Bojan Zdravic Bojan Zdravic 20:29 05.10.2007

Re: Car

Ruben
Ti si ili glup ili pokvaren.
Problem je što očigledno imaš podršku.

Izvini Ruben, kome ti to?
Bojan Zdravic Bojan Zdravic 22:04 05.10.2007

Re: Car


Ruben, mislim da, kao prvo, izuzetno gresis/gresite u nacinu na koji vodite komunikaciju - neargumentovani ste i bezobrazni. Drugo, o DB-u i Tijanicu kao radniku DB-a sve najgore. Dalje, sa kim je Dule i Bobicka nemam pojma.
Mislim da je dovoljno sa moje strane?
Dule Nedeljković Dule Nedeljković 22:06 05.10.2007

Re: Car

pusti bolida, ne ulazi u pricu sa njim.
andjelija andjelija 17:06 05.10.2007

par pitanja

1. poceo si tekst sa 'pustio sam'...koga si pustio?
2. sta znaci defetizam?
3. odlicno primecan kontraproduktivnost tih organizacija, ali ne razumem ovo "besnih klinaca kojima je draze nasilje" .


merci
Dule Nedeljković Dule Nedeljković 17:15 05.10.2007

Re: par pitanja

1. pustio sam par dana da prodje frka...znaci da nisam skocio na prvu loptu sto se ovoga puta pokazalo kao pametan potez
2. u izvornom znacenju-misljenje i politika izvesnih licnosti u Francuskoj koje nisu verovale u pobedu u prvom svetskom ratu zeleci da po SVAKU CENU zakljuce mir...moze da bude i malodusnost, podsticanje drugih na gubitak vere u pravdu i pobedu
3. klinci se danas sa podsmehom u velikoj vecini odnose prema takvom malicioznom delovanju pojedinaca. Izruguju ih, teraju im kontru, sve rade kontra iz inata zbog nacina na koji im se saopstavaju vrlo surove stvari o njima.
Mungos Mungos 17:07 05.10.2007

Potpis na...

... nevidjeno! (Ali na dooobro prezvakano!)

Mungos, The Slozen
dsoldo dsoldo 17:07 05.10.2007

48 sati lupanja

Darko
Šta je Dule, izgleda da su te dobro izdevetali momci sa Kalinić pijace.
Nemoj da te je previše sramota , i veći su poklekli i prislonili se rulji da ih ne pregazi.
Nego , odmori ti lepo , uzmi neplaćeno ....
Dule Nedeljković Dule Nedeljković 17:18 05.10.2007

Re: 48 sati lupanja

ne branim ja ovde nikog. Samo je cinjenica da se po ko zna koji put na ovom blogu digla hajka koja nije zasnovana na istini. Uvek se setim one nesretne "I ja sam Rom" akcije. Jednostavno je potpuno pogresna osuda RTS-a da podstice nasilje nad zenama. To je potpuno isfingirano da bi neko zaradio politicke poene a ispao je smesan i zalostan...
mariopan mariopan 17:21 05.10.2007

Re: 48 sati lupanja

Dule,kazete obecao je da vise nece da je bije...a posle kazete KADA SU NAMA TAKO NESTO OBECALI OLITICARI?

Pa ne znam da li sam dobro shvatila ..ali nama stalno obecavaju politicari ...pa lazu...pa nesto ne verujem ni ovom sto je obecao..eto moje misljenje je takvo poz
Dule Nedeljković Dule Nedeljković 17:23 05.10.2007

Re: 48 sati lupanja

ne verujem ni ja, kao sto ne verujem da postoji zla namera RTS-a. Ali verujem da postoji zla namera inicijatora hajke. Mnogo ljudi sebi dopustaju. Kao da smo svi budale...
Zabran Zabran 17:30 05.10.2007

Re: 48 sati lupanja

Dule, mojne da masis temu, i onda smelo i samozadovoljno da lupas kontru da bi napisao 'Kao sto sam hiljadu puta rekao i kao sto se isto toliko puta pokazalo da sam u pravu...'. Treba li svaki put da nam pokazujes svoj komplex - da nam dokazujes kako si bolji od politicara tako sto se sa njima takmicis u igri koju si sam odabrao, po pravilima koje sam postavljas, i u kojoj (igri) oni, naime i ne ucestvuju!? Treba li sledeci put u 'Izvanrednom dokumentarcu' neko nekoga da ubije, pa da onda obeca da to, majke mi, vise nikad nece da ucini...
Trulo!
Dule Nedeljković Dule Nedeljković 17:34 05.10.2007

Re: 48 sati lupanja

sta je trulo? to da sam u pravu i nisam se prikljucio pljuvanju ili sto sam izveo zakljucak da je emisija odlican dokumentarac koji bi dobio hvalospeve da je emitovan na nekoj drugoj televiziji. Ja se ne svadjam, ja samo izvodim zakljucke i svedok sam da se po hiljaditi put preteruje u neistinama koje su zasnovane na poluinformacijama.
ps. Zabrane, nista licno. pozdrav
Zabran Zabran 17:48 05.10.2007

Re: 48 sati lupanja

Ma kakvi licno, ovde smo zbog ovakvih stvari...
Samo, trulo je, i to mnogo, da stavljas lentu ovoj emisiji, posebno ovoj epizodi! Sve pod zastitom da je neka druga stanica (B92) u pitanju, bilo bi sve kako treba... Zatim, da zakljucujes kako je do jaja da je baja obecao kamermanima i voditeljki kako nece vise nikada da tuce svoju zenu, i taj svoj zakljucak pravdas (istovremen dupliras velicanje emisije) time sto to ni mnogi drugi (i to ne bilo koji drugi nego politicari, iako ovom prilikom nemam pojma na koga od mnogih mislis?!) nisu u stanju... I najzad, pljujes po svojim kolegama sa bloga, po aktivistima NGO sektora, jer smatras da neistinito kenjaju o :
1)propagiranju nasilja nad zenama od strane RTSa - pa nije ni Tijanic, niti bilo ko uz njega iz RTSa glup da to uradi namerno, propagirajuci, ali je (ako ne glup) jako stetan jer pusta takve stvari, i to sve kao pozitivnu ala takvi-smo-mi-Srbi dokumentarnu ljigu; hocu reci, obraduj siledziju besplatnom svabdom, javnim prikazivanjem na TVu, a vi skotovi koji to gledate, placajte svoju sopstevnu kritiku!
2)potpaljivanju omladine u pogresnom smeru, pod stitom, nekih povrsno prikrivenih, neispravnih vrednosti - ovo mi totalno nije jasno!? Na koga si tu mislio? Ko potpaljuje? Koga potpaljuje? Kako taj potpaljeni ispoljava i siri svoju 'mrznju' i 'pogresne vrednosti'?

Pozdrav.
jaksa scekic jaksa scekic 17:54 05.10.2007

Re: 48 sati lupanja

Znaci,ako sam dobro shvatio 48 sati svadba RTS=Insajder B92


J
AlexDunja AlexDunja 18:03 05.10.2007

Re: 48 sati lupanja

Dule Nedeljković
ne verujem ni ja, kao sto ne verujem da postoji zla namera RTS-a. Ali verujem da postoji zla namera inicijatora hajke. Mnogo ljudi sebi dopustaju. Kao da smo svi budale...


ej,majke mi. mnogo volim sto ti nisi budala!!!
Dule Nedeljković Dule Nedeljković 18:10 05.10.2007

Re: 48 sati lupanja

Jaksa, nisi me dobro shvatio. Trenutno se pred nasim ocima odigrava mnogo gora diskriminacija ljudskih vrednosti na nasoj omiljenoj televiziji. Svega ima i nasilja, i seksualnog uznemiravanja zena, i nacionalizma i svi cute kao zaliveni? Zasto? Zarto sto im to licno ne smeta.
Tijanic je takvim ljudima radni zadatak. Ali pljuvati Tijanica koji je namazan svim boijama izmisljenom konstatacijom samo ucvrscuje njegovu poziciju. Nadam se da je to Vama jasno kao i meni posto ste zaista racionalan covek i novinar.
Dule Nedeljković Dule Nedeljković 18:17 05.10.2007

Re: 48 sati lupanja

ja sam samo hteo da se lisim licnih personifikacija ali posto je to ovde nemoguce napravio sam najprostije poredjenje. Tijanic je trebao da bude smenjen zbog svega drugoga samo ne zbog ove emisije. To je licno moje misljenje posto sam je odgledao.
2. Kada se neko svojom umisljenjoscu u sopstvenu velicinu non-stop sa visine bombarduje nepoznatom frazologijom koja ne znaci nist drugo "svi ste Vi glupi i jadni" u ljudima se javlja otpor. To je ta kontraproduktivnost koju izaziva kvazi elitizam ljudi koji se ovde velicaju bez ikakvog vidljivog razloga osim u uzim krugovima cija masa stane u jednu garsonjeru. Mnogo je prljava igra u ovoj zemlji, narod je sve vise nezadovoljan postojecim stanjem ali niko im ne nudi normalnu alternativu. Da li ce ljudi koji su pokrenuli ovu krajnje tupavu pricu nekome od nas reci izvini? Nece, naravno. Boli njih dupe do neke sledece prilike kada ce im trebati ljudi da upotpune svoju licnu hajku.
Atomski mrav Atomski mrav 18:22 05.10.2007

Re: 48 sati lupanja

Dule, pogodak u centar!
jaksa scekic jaksa scekic 18:25 05.10.2007

Re: 48 sati lupanja

Izvanredan dokumentarac, koji u svoj svojoj surovosti pokazuje Srbiju onakvu kakva jeste. Srbiju koja pokazuje svoje izopaceno lice. Momak koji tuce svoju devojku I to javno priznaje pred novinarkom koja je svoj posao savrseno odradila. Ona ga u lice kritikuje i radi sve što odgovoran novinar treba da uradi. Hrabra mlada dama. Svaka cast.

Verovatno da nisam shvatio,ali napisati da je projekat 48 sati svadbe odlican dokumentarac koji da je prikazan na nekoj drugoj TV dobio nagradu-posteno priznajem ne razumem.Veceras je 30 minuta potroseno na RTS da se dokaze isto,MBM dokazuje da je "48 sati svadbe" isto kao i kad Majk Mur ide po Americi.Za mene to NIJE isto i nikad nece biti,onda je "Veliki brat" jos dublja socioloska-antropoloska analiza koja bi trebalo da se izucava na Akademiji nauka.Ili vrhinac dokumentranog programa.Onda Ros Kemp ili Mekintair treba da obese kameru o klin i da se manu corava posla..jer pravi dokumentarni programi su ...

A to zasto je Tijanic naleteo na minu mislim da je najbolje opisao u danasnjoj Politici Zarkovic u svojoj kolumni,ali stvarno ne mogu da odcutim kad se projekat "48 sati svadbe" tako ocenjuje.Znacli li to da da "Menjam zenu" ili "Sve za ljubav" treba u stvari da idu u terminu skolskog programa..Ta zamena teza me nervira,jer za mene ovi napomenuti programi su losi,pa se pitam zasto moramo da "uvezemo" bas sve najgore sa svetskih TV trzista,kako se ne setimo da "uvezemo" ideje i da se prave domaci dokumentarni programi..ali to je vec tema za neki drugi blog.

Odmah da odgovorim ovakvi programi postoje i u UK,ali ih niko ne zove odlicnim dokumentarnim programom ili sicioloskom analizom britanskog drustva.

PS:Mene samo zanima il to neko pogledao pre emitovanja,u samoj produkciji ili na RTS-u.Najgore je ako jeste,i to mu se ucinilo simpaticno...i na kraju oni dobiju nagradu

PPS:A slazem se da je citav slucaj ispolitiziran,ali Srbija je politika zar ne Dule

Dule Nedeljković Dule Nedeljković 18:37 05.10.2007

Re: 48 sati lupanja

J, moja konstatacija da je ovo odlican dokumentarac potice iz mog nepoznavanja odredjene terminologije koja se koristi kada su ovi programi u pitanju. To je format Emotion-a tako da RTS ima uticaja na to kao B92 na Velikog Brata. Cuti i emituj ako hoces pare-poslovna politika koja hara ovim medijskim prostorom.
Ko je kriv za Vucicevo mahanje imenom ratnog zlocinaca petnaest minuta u live programu. Tijanic? Emotion? Mi smo svi ludaci posto trpimo ovakve stvari...
Zabran Zabran 18:41 05.10.2007

Re: 48 sati lupanja

Opet feler Dule! Skupstinsko zasedanje se prenosi uzivo (i to po zakonu, uredbi, kako god), a '48 sati svadba' ne... Tek toliko, da ne bismo sirili ovu neuspelu paralelizaciju.
Mojne da dajes autogolove:)
Dule Nedeljković Dule Nedeljković 18:44 05.10.2007

Re: 48 sati lupanja

znam, bre, nego zasto niko ne reagije na to. Zasto mormo da gledamo te idiote po ceo dan. Tu svi cute. Tu svi profitiraju. To i koriste za ovakve glupe akcije. U tome je poenta!! uf:))
jaksa scekic jaksa scekic 18:45 05.10.2007

Re: 48 sati lupanja

Pa bas nisam siguran,ako se ne varam Channel 4 je imao velikih problema kad je bilo rasistickih izjava u "Velikom bratu"...a BTW Glavni urednik BBC 1 je danas podneo ostavku jer je u programu "NEZAVISNE" produkcije o Kraljici Elizabeti izvadjen "forspan" iz koga se pogresno dalo naslutiti da je Kraljica nezadovoljna napustila snimanje...

J
Dule Nedeljković Dule Nedeljković 18:49 05.10.2007

Re: 48 sati lupanja

izgleda da si profiteta. Nema Velikog Brata na B92, vec drugi termin je prazan. Mozda je neko konacno reagovao. Samo da vidimo ko ce ovde profitirati. Verovatno Z. Mitrovic, po obicaju
ivana23 ivana23 18:54 05.10.2007

Re: 48 sati lupanja

jaksa scekic
Pa bas nisam siguran,ako se ne varam Channel 4 je imao velikih problema kad je bilo rasistickih izjava u "Velikom bratu"...a BTW Glavni urednik BBC 1 je danas podneo ostavku jer je u programu "NEZAVISNE" produkcije o Kraljici Elizabeti izvadjen "forspan" iz koga se pogresno dalo naslutiti da je Kraljica nezadovoljna napustila snimanje...J

Urednik, svakako, u tome i jeste poenta. Nije ostavku dao, niti je trazena od direktora celog BBC-a.
Jelena Pavlović Jelena Pavlović 18:55 05.10.2007

Re: 48 sati lupanja

Dule, mozda nije potsticano nasilje nad zenama, per say, RTS potstice nasilje nad ljudima vec jako,jako,jako,jako............dugo.
jaksa scekic jaksa scekic 18:56 05.10.2007

Re: 48 sati lupanja

Verovatno Z. Mitrovic, po obicaju

Beep odgovor je tacan,idete li dalje? :))))
Dule Nedeljković Dule Nedeljković 19:08 05.10.2007

Re: 48 sati lupanja

ide kajron na B92. Emotion odlucio da nastavi emitovanje serijala VB na B92.
Znaci oni su hteli da prekinu onu paradu prostakluka ali B92 ih je molio da to ne rade, pa su im oni ucinili.
Joj, majkooooooooooooooooo!!!!!!!!!
jaksa scekic jaksa scekic 19:22 05.10.2007

Re: 48 sati lupanja

a gde je ono" zbog velikog interesovanja gledalaca" ili "mnogo vas je zvalo i molilo da se nastavi sa emitovanjem"...ili..."imajuci u vidu interes gledalaca i ..odlucili smo da..."


dodaj po zelji..

Zakacila danas Politika podjednako i RTS i B92 sa punim pravom


PS:Juce ili pre neki dan bilo na Radio B92 otvoren telefon o 48 sati svadbaili o nasilju ,pa se javlja tako narod,pa pomene neko Velikog Brata,a voditelj odmah:"Ne,ne nije ovo danas tema,dovidjenja" :))))
EL EN EL EN 19:45 05.10.2007

Re: 48 sati lupanja

Atomski mrav
Dule, pogodak u centar!


Tako je ili

PROFESORSKI napisano a sa doktorskom preciznošćo odgovarano.

EL EN
antioksidant antioksidant 19:48 05.10.2007

Re: 48 sati lupanja

@jaksa
Juce ili pre neki dan bilo na Radio B92 otvoren telefon o 48 sati svadbaili o nasilju ,pa se javlja tako narod,pa pomene neko Velikog Brata,a voditelj odmah:"Ne,ne nije ovo danas tema,dovidjenja" :))))

pa jaksa da te pitam ono sto pitaju mene, sta ti mislis od cega televizija da zivi?
antioksidant antioksidant 19:51 05.10.2007

Re: 48 sati lupanja

znam, bre, nego zasto niko ne reagije na to. Zasto mormo da gledamo te idiote po ceo dan. Tu svi cute. Tu svi profitiraju. To i koriste za ovakve glupe akcije. U tome je poenta!! uf:))

Dule, za Vucica se reagovalo u skupstini i to odmah. Nije reagovao Pedja Markovic bez brade ali ona-sto-bih-voleo-da-joj-je-kancelarija-na-Andricevom-vencu je reagovala. I to odmah i to zestoko. I ko je gledao mogao je lepo da cuje zasto je to sto je Vucic radio - krivicno delo.
jaksa scekic jaksa scekic 19:53 05.10.2007

Re: 48 sati lupanja

Kako koja,javni servis od reklama plus pretplata,komercijalne TV od Velikog brata i reklama :)))),ali to je ono sto sam nedavno napisao u jednoj novini mnogo komercijalnih TV u Srbiji i u globalu slab program adresa za to je RRA
Exitus Letalis Exitus Letalis 19:58 05.10.2007

Re: 48 sati lupanja

Dule Nedeljković
ne verujem ni ja, kao sto ne verujem da postoji zla namera RTS-a. Ali verujem da postoji zla namera inicijatora hajke. Mnogo ljudi sebi dopustaju. Kao da smo svi budale...


jel se ti kandiduješ za neki poso na javnom servisu?
tražili te, šta li?
pa naravno da nije postojala zla namere, kakvi i kad je postojala zla namera erteesa?
samo nam se pričinjavalo i onda i sada.

i samo "napakovali" njihovom diši da reko za žene šta je reko - na lancu, u prirodnom krzunu, i da laju samo
kad priđu nepoznati.
jel i ti tako vidiš žene/ženu? samo pitam.
antioksidant antioksidant 20:00 05.10.2007

Re: 48 sati lupanja

Znam Jaksa. Ali mene to stalno pitaju u zelji da mi objasne da je VB neophodan da bi zivela televizija. A to da li ima mnogo ili malo televizija, ne komentarisem. Kvantitet nije rodio kvalitet u ovoj oblasti. Ali nije ni koncentracija. A znam da televizija moze da pruzi kvalitet (uz istovremenu gledanost). POtrebno je da znas. Ali lakse je sa VBom.
jaksa scekic jaksa scekic 20:29 05.10.2007

Re: 48 sati lupanja

da bi B92 preziveo treba mu VB i to je OK,jer B92 ima bar kakvu takvu ravnotezu programa,znaci ima VB ali ima i Insajdera,ima dobar inf program,ima istrazivacko-dokumentarne emisije,imam problem sa Pinkom koji se nakrivio na jednu stranu,i sa javnim servisom koji hoce da se bije za rejting pinkovskim oruzjem.
jaksa scekic jaksa scekic 21:45 05.10.2007

Ilic vs Djilas reality show

Ovo je gore od "48 sati svadba" (izvor sutrasnji Blic)

Višemesečno neslaganje ministra za infrastrukturu Velimira Ilića sa radom ministra bez portfelja Dragana Đilasa, zaduženog za nacionalni investicioni plan, kulminiralo je u utorak. Odmah posle vesti da je napadnut novinar koji je hteo da snimi gradnju njegove privatne klinike u Kačulicama, Ilić je, 2. oktobra, posumnjao da iza toga stoji njegov kolega iz Vlade. Zato je pozvao Đilasa na službeni telefon u nameri da se sa njim obračuna. Sa druge strane žice naišao je na sekretaricu ministra, ali ga to nije sprečilo da uz bujicu uvreda na njen račun u razgovoru najavi i „rat“ kolegi iz DS.

Čitaocima „Blica“ prenosimo tok razgovora.

O. B.: Telefon ministra Đilasa, izvolite.

Ministar Velimir Ilić: Daj mi tog tvog ministra.

O. B.: Ministar je na sastanku, preneću mu poruku, molim vas kažite ko ga traži.

Ilić: Ma ne foliraj se k...tino jedna, ja sam Velja Ilić, daj mi tog lopova.

O. B.: Preneću ministru poruku i, ako je moguće, razgovarajmo pristojnije.

Ilić: Ma, je l’ znaš ti bre ko sam ja? Sad ću da ti dođem tu i da te nađem k...tino jedna i da te napušim k... I ne foliraj se nego mi daj tog g... znam da je pored tebe, j... mu mater.

antioksidant antioksidant 21:49 05.10.2007

Re: 48 sati lupanja

Ja nemam problem sa pinkom. To je televizija sadrzaja odgovarajuceg nazivu. Tu nema "kukavicijeg jajeta" ni u jednom smeru. Meni b92 lici na playboy. Ima dobrog novinarstva, ali ko cita te tekstove? Svi su tu zbog slika. Tako ce se i b92 pamtiti.Vec sam nekog pitao: kad kazes Pink - mislis na Grand paradu, kada kazes b92 - ti mislis Insajder, neko misli VB. Za 5 godina neko ce reci b92 i sta mislis sta ce se pomisliti?

Insajder i Pescanik su tu zbog legitimacije. To su toliko zaokruzeni i samostalni projekti da njima b92 ne treba. b92 je njima platforma za emitovanje. A istu slusanost/gledanost postizu nekom mrezom lokalnih emitera kao sto je bio ANEM.

da bi B92 preziveo treba mu VB i to je OK


Sa ovim se slazem. Da bi televizija b92 prezivela potreban joj je komercijalni program (pa i VB). Ali da li mi stvarno zelimo televiziju ili zelimo b92?

PS I da budem jasan, citam web, slusam radio gledam TV (tim redosledom). I zvocam zato sto volim ideju b92 (koju vise ne prepoznajem - jer sam ja stariji, jer je drugo vreme, jer ljudi koji vode b92 nisu vise isti (i oni su stariji))
Geronimo Geronimo 23:29 05.10.2007

Re: 48 sati lupanja

Od cega da zivi? Pa to smo resili jos posle onog rata. Ljudi to lepo objasnjavaju ovde vec danima
jesen jesen 00:35 06.10.2007

Re: 48 sati lupanja

Mene samo zanima il to neko pogledao pre emitovanja,u samoj produkciji ili na RTS-u.Najgore je ako jeste,i to mu se ucinilo simpaticno...i na kraju oni dobiju nagradu
Ja sam na blogu kod JK upravo to napisala...da nijedna tv koja je dobila frekvenciju ne bi trebalo da emituje emisliju u kojoj se promovise nasilje i da je nevazno da li mi placamo pretplatu za taj program...48 sati svadba je jedan od najglupljih programa kuce emotion..i verujem da rts sa tim nema veze u smislu uredjivanja i rezije programa ali ima veze sa tim da li ce nesto da emituje ili nece...Za tu emisiju kao i za sve slicne radi se odabir prijavljenih kandidata u vise krugova...razgovara se sa njima i biraju se najzanimljiviji koji ce dobiti za nagradu besplatnu svadbu...prema tome ovi iz Emotiona su sigurno znali da taj baja lema buducu mladu i da njoj to ne smeta jer ga voli...I bas su njih odabrali za nagradu....Poruka je da mozes slobodno da lemas budicu zenu, dobices besplatnu svadbu kao nagradu...Bez obzira na Emotion rts to nije smeo da emituje.....BTW..slazem se sa Duletom u vezi licemerja i dvostrukih arsina koje neki ovde primenjuju za iste stvari...Mandu na b92 niko nece da komentarise...a on je nasilnik koji je kolima uleteo u masu studenata na demonstracijama...tada se b92 zgrazavao.....
dsoldo dsoldo 19:00 06.10.2007

Re: 48 sati lupanja

Pa Dule stvarno si uporan da se udaviš u blatu koje si sam zamešao

Dakle, očigledno je da si se debelo razočarao , ali to nije razlog da pričaš, pardon, pišeš nebuloze.
Molim te da staneš sa potpuno glupavim opisima dotične emisije kao ‚‚dokumentarne‚‚ , ‚‚sociološke ‚‚ itd . pa tako si lepo ušao u lik ovih što kao mire krajnosti, sa jedne strane 48 svadba sa šamaranjem žena , a sa druge recimo sa B92 emisija o nasilju nad ženama.
Nije Tijanić nikakav car nego su ljudi poput tebe suviše slabi i uplašeni pa biraju priklanjanje i indirektno podržavanje ,sve kroz fraze da je to (osuda i protivljenje) pogešno, nepotrebno i na kraju -isto kao što rade ‚‚ovi sa druge strane ‚‚
Pa hoćemo li opet da se objašnjavamo o tome šta je fašizam a šta su ljudska prava , šta je kapitalizam a šta pljačka , šta je Amerika a šta Belorusija itd .

Druga stvar i opet tvoj potpuni promašaj .
Naime ,potpuno je netačno da niko nije reagovao na nastup Vučića u skupštini.E sad, što to nisu tvoji favoriti to je tvoj problem, ali nesmeš da lažeš na blogu, to je mislim bedno.
Uspravi se čoveče pa barem reci ‚‚Ne mogu ljudi srušili su me , ja nemam više snage ‚‚ to je pošteno i siguran sam da će ti ljudi pomoći .
Dule Nedeljković Dule Nedeljković 19:20 06.10.2007

Re: 48 sati lupanja

dsoldo, ne lupetaj molim te. Nemam vise zivaca da objasnjavam ljudima poput tebe sta sam hteo da kazem. Kao, bre, da svahili govorim!
Boli mene dupe za Tijanica, najiskrenije, nego necu da dopustim bolidima da dizu halabuku na svaku naznaku necije greske u koracima.
Pokazalo se da Tijanicu nece faliti dlaka sa glave, to je mogla ameba da Vam kaze istog tog dana kada je potekla inicijativa za njegovu smenu.
Izvinjavam se amebama na uvredi i poredjenju sa pojedincima.
Da je ovo normalna zemlja Vucic ne bi mogao da se bavvi politikom a kamoli da njegova stranka na sledecim izborima bude pretnja za osvajanje apsolutne vecine u skupstini. A sada, zbogom.
ervetor ervetor 20:46 06.10.2007

Re: 48 sati lupanja

ne verujem ni ja, kao sto ne verujem da postoji zla namera RTS-a.


Jeste, i ja sam slucajno bez ikakve zle namere zaboravio da platim pretplatu zadnjih godinu dana.
Seticu se valjda jednog dana...
Ja emisiju nisam gledao jer ne mogu da svarim duze od 5 sekundi tog imbecilnog programa koji je logican nastavak saljivog serijala "Ipak se okrece" u kome je tadasnji Miodrag Popov najednom iz dnevnikovog krvavog dodatka resio da se malo nasali sa "Srbijom danas".

Dakle, ubedjen sam da su svi ti likovi i RTS zajedno sa njima, napravili srbiju upravo takvom kakvom je eto danas dokumentuju da jeste.
Naravno, uvek je u Srbiji bilo svega i svacega ali se taj model ponasanja bar nije sa odobravanjem kroz neobaveznu salu proturao na nacinalnoj televiziji.
Pa nije li zadatak televizije da mozda necemu nauci ovaj otupeli narod, ili ima zadatak da mu povladjuje ?

ervetor ervetor 20:56 06.10.2007

Re: 48 sati lupanja

To je format Emotion-a tako da RTS ima uticaja na to kao B92 na Velikog Brata. Cuti i emituj ako hoces pare-poslovna politika koja hara ovim medijskim prostorom.


Apsolutno tacno.
I upravo zbog te cinjenice da su se opredelili da pare zaradjuju na taj nacin, izgubili su svako pravo da ocekuju da im ja platim pretplatu za te govnarije kojima zauzimaju deo spektra elektromagnetnih talasa iznad nasih glava...
skamenkovic skamenkovic 22:51 06.10.2007

Re: 48 sati lupanja

jaksa scekic
Znaci,ako sam dobro shvatio 48 sati svadba RTS=Insajder B92


J


Aha, sto bi moje dete reklo "Ej, Znas kad, nikad" :))

Mogu samo da sanjaju da ce nekada, mozda nekada, ali s Tijanicem nikada, liciti na B92! )))))
pedjamarkovic pedjamarkovic 20:58 07.10.2007

Re: 48 sati lupanja

evo, reaguje pedja markovic.

reality show veliki brat je djubre samo zato sto predstavlja djubre od zemlje.

ovaj, srbiju.
schweppes schweppes 08:44 09.10.2007

Re: 48 sati lupanja

Verovatno da nisam shvatio,ali napisati da je projekat 48 sati svadbe odlican dokumentarac koji da je prikazan na nekoj drugoj TV dobio nagradu-posteno priznajem ne razumem.

Jakša, iz nekog razloga ti sada podmećeš "kukavičju" temu.
Nije ovde reč o kvalitetu emisije "48 sati - svadba". Ona nije koncipirana kao dokumentarna socijalno/psihološka analiza mada se može posmatrati i sa tog aspekta , naravno, uz porazne zaključke o duhovnom i intelektualnom stanju njenih gledalaca.
Reč je o zaključku "velikih zaštitnika" polne ravnopravnosti, sitnih politikanata iz redova NVO i inih intelektualnih veličina da RTS promoviše nasilje nad ženama. Vidite, sklon sam upravo njih optužiti za nasilje nad zdravim razumom, za nasilje nad normalnošću, nasilje nad logikom...i to zarad čega? Zarad njihove više nego jalove potrebe da se narugaju političkom oponentu, zarad frustracijom hipertrofirane potrebe da se "narodu" predstave kao obrazovani, pametni...elita. Ideja da na taj način posmatram Jelenu Krajišić (pominjem nju jer je ona autor bloga o "svadbi" mi je potpuno apsurdna. Vama ne?
Hemičarka Hemičarka 17:17 05.10.2007

Nesto mi poznat ovaj tekst...

Dule, jesi ti to citao komentar Mirjane Bobic-Mojsilovic u Blicu? Ili to slucajno isto mislite i isto se izrazavate? Ili je ona procitala ovaj blog pre nego sto si ga objavio?
Dule Nedeljković Dule Nedeljković 17:21 05.10.2007

Re: Nesto mi poznat ovaj tekst...

nisam citao tekst a ne verujem ni da je ona moj Blog. Priznajem ima slicnosti. Ja sam jos pre dva dana javno debatovao u nekom drustvu da je "48 sati" odlican dokumentarac. Slucajnost...ja ni ne citam Blic
oldtajmer oldtajmer 19:29 05.10.2007

Re: Nesto mi poznat ovaj tekst...

Koliko se ja secam MBM i AT imaju neki, ahem, licni odnos, super drugari i to a?
Exitus Letalis Exitus Letalis 20:02 05.10.2007

Re: Nesto mi poznat ovaj tekst...

Hemičarka
Dule, jesi ti to citao komentar Mirjane Bobic-Mojsilovic u Blicu? Ili to slucajno isto mislite i isto se izrazavate? Ili je ona procitala ovaj blog pre nego sto si ga objavio?



e da je gospođica novinarka kao majkl mur! mislim na onu iz 48. al nema take robe ovde.
a i bobićka je malo zamenila teze.
ma kakvi malo. promašila žena totalno.
oće to kad se preporučuješ.
Altea Altea 17:23 05.10.2007

ok

Pozdravljam iskrenost ovog bloga, ali niposto se ne bih slozila sa ocenom Tijanica - da nije cvecka (eufemizam u ovom slucaju) : ne da nije cvecka nego je nesto sasvim drugo i daleko gore i uopste mi je neprihvatljiva ideja da jedan lik poput njega vodi Javni Servisi.
ivana23 ivana23 17:34 05.10.2007

Re: ok

Altea
Pozdravljam iskrenost ovog bloga, ali
niposto se ne bih slozila sa ocenom Tijanica
- da nije cvecka (eufemizam u ovom slucaju) : ne da nije cvecka nego je nesto sasvim drugo i daleko gore i uopste mi je neprihvatljiva ideja da jedan lik poput njega vodi Javni Servisi.

Sa ocenom Tijanica ili u pogledu Tijanica?
Misljenje o njemu nema nikakve veze sa temom - emisija 48 sati svadba.
Altea Altea 17:55 05.10.2007

Re: ok

Ajmo ponovo al' polako. Sa ocenom Tijanica kao osobe, ili da upotrebim tvoje termine - "u pogledu istog". Mislim da je bilo dovoljno jasno - ko je citao blog, shvatio je sta sam htela da kazem.
A Tijanica je pomenuo autor bloga (kao deo teme o kojoj je rec) te je moj komentar sasvim relevantan u tom smislu. Osim ako se reakcije na blog (u celosti ili delovima) ne smatraju za trolovanje.
ivana23 ivana23 18:21 05.10.2007

Re: ok

Altea
Ajmo ponovo al' polako. Sa ocenom Tijanica kao osobe, ili da upotrebim tvoje termine - "u pogledu istog". Mislim da je bilo dovoljno jasno - ko je citao blog, shvatio je sta sam htela da kazem. A Tijanica je pomenuo autor bloga (kao deo teme o kojoj je rec) te je moj komentar sasvim relevantan u tom smislu. Osim ako se reakcije na blog (u celosti ili delovima) ne smatraju za trolovanje.

Tacno, ali samo uzged. Ipak je tema sama emisija i njen sadrzaj. Uostalom zar nije cudno sto niko ne poziva
na odgovornost uredni/ka/cu programa koj/i/a je po prirodi posla odgovor/an/na za prikazivanje sporne emisije?
Ako cemo bez imena - da li direktor (bilo koje medijske kuce) moze imati uvid u celokupan sadrzaj programa i da li je to njegov posao? U RTS-u postoji i Direktor televizije i Direktor programa.
Altea Altea 09:34 06.10.2007

Re: ok

ivana23

Tacno, ali samo uzged. Ipak je tema sama emisija i njen sadrzaj. Uostalom zar nije cudno sto niko ne poziva
na odgovornost uredni/ka/cu programa koj/i/a je po prirodi posla odgovor/an/na za prikazivanje sporne emisije?
Ako cemo bez imena - da li direktor (bilo koje medijske kuce) moze imati uvid u celokupan sadrzaj programa i da li je to njegov posao? U RTS-u postoji i Direktor televizije i Direktor programa.


Pa i ako ga je uzgred pomenuo (a nije bast tako uzgred s obzirom na celu galamu koja se nadala, pa i ovde na blogu, pogledaj samo broj komentara o tome), to opet nista ne oduzima gore recenom. Nisam nacela novu temu koja nema nikakve veze sa zadatom. Samo sebi dozvolih luksuz da iskazem sopstveno misljenje, posto se slazem sa svim sto je izneto u blogu osim sa tim delom. Jel' treba jos detaljnije i da teramo mak na konac ovde? Mislim da ne treba.
Sto se tice pozivanja na odgovornost - ne znam kakva je interna organizacija RTS-a, ali nesto sumnjam da Tijanic ne zna kakve se emisije snimaju i emituju na kanalima njegove kuce. Mozda nije zasluzio da bude prozivan ovog puta, ali mi je i dalje neprihvatljivo da je on celna licnost RTS-a.
Ceterum censeo Carthaginem esse delendam.
Fotini Fotini 18:00 05.10.2007

Kada bi

pročitali pismo, objavljeno na blogu Jelene Krajšić, odnosno ispovest jedne mlade žene,
koja je godinama trpela nasilje od oca, možda bi Vam, gospodine Dule, bilo jasnije kakva se pozadina
krije iza "48 sati lupanja".
Niko ko blogove na ovom sajtu čita ili ih komentariše, sigurno nema mnogo reči hvale ni za Tijanića,
ni za RTS.
Nije cela priča zasnovana na dilemi oko kvaliteta dokumentarca, već o Srbiji danas, gde je dozvoljeno
da se na televiziji, koju izdržavaju građani iste te Srbije, emituje takva emisija.
Slažem se, i Vi ste protiv nasilja... zašto onda pokušavate da prenebregnete činjenicu da se ovde
ne radi ni o političarima u kvazi skupštini, ni o Tijaniću, ni o j.servisu, već o običnim ljudima (ženama)
koje godinama trpe nasilje u porodici.
Da, dečko je obećao javno da neće tući svoju ženu... Aha, baš verujem da više nikada neće, majke mu mile.
Dule Nedeljković Dule Nedeljković 18:05 05.10.2007

Re: Kada bi

da li ste gledali emisiju? Trazili su ostavku Tijanica zato sto se na Javnom Servisu propagira nasilje nad zenama. To jednostavno nije tacno. U tome je poenta. Ako postoje argumenti za i protiv Tijanica, ova emisija to svakako nije.
Fotini Fotini 18:13 05.10.2007

Re: Kada bi

Dule Nedeljković
da li ste gledali emisiju? Trazili su ostavku Tijanica zato sto se na Javnom Servisu propagira nasilje nad zenama. To jednostavno nije tacno. U tome je poenta. Ako postoje argumenti za i protiv Tijanica, ova emisija to svakako nije.


Pogledala sam deo emisije, nakon što sam čula da se o njoj priča, RTS inače ne gledam.
Kada sam u emisiji čula da "on nju ne prebija, nego joj ponekada zavali šamarčić"
odustala sam.
Čujem da traže ostavku, i treba da traže, možda ne konkretno zbog te emisije, ali ima dosta razloga koji
bi mogli da se navedu.
Žao mi je što je na ovakav način morala da se u prvi plan istakne tema o nasilju u porodici.
Žao mi je što nasilja uopšte ima, kao prvo, ali je još strašnije što emisije tog tipa uglavnom gleda široka
populacija kod nas, gde je prestiž pojaviti se na televiziji a pogotovo reći da on tu i tamo malo ošamari ženu..
Sada je baja glavni u selu... A mnogo je takvih "sela" i mnogo je takvih baja.. Na žalost...
Dule Nedeljković Dule Nedeljković 18:23 05.10.2007

Re: Kada bi

Fotini, moraju stvari da se postave na svoje mesto i mora sve da dobije vlastito ime. Toga u ovoj zemlji nema. Alternativa postojecoj vlasti se ponekada gore ponasa nego sama vlast. Ne moze se bez jasne strategije rusiti vlast. Najgori su oni koji shvate da nikada nece izaci iz svojih limitiranih granica. Ovim potezom, kao sto sam gore napisao su ucinili vecu uslugu Tijanicu nego nekome od nas koji cekamo trenutak da se oslobodimo lazova i licemera. Nazalost ovakvi dogadjaji stavljaju znak jednakosti izmedju vlasti i opozicije a nama neodlucima i izgubljenima u svojim iluzijama pokazuje srednji prst. Mislite o tome...
Fotini Fotini 18:27 05.10.2007

Re: Kada bi

Sa ovim što ste rekli, slažem se u potpunosti.. Međutim, niti će ovo shvatiti većina koja bi trebala da to shvati,
već će i dalje tući svoje žene, gledati RTS kao u stara dobra vremena, i glasati za radikale.
andjelija andjelija 18:28 05.10.2007

Re: Kada bi

Dule Nedeljković
da li ste gledali emisiju? Trazili su ostavku Tijanica zato sto se na Javnom Servisu propagira nasilje nad zenama. To jednostavno nije tacno. U tome je poenta. Ako postoje argumenti za i protiv Tijanica, ova emisija to svakako nije.



pa sad, da li se propagira nasilje putem ove emisije ili ne je diskutabilno. emisiju nisam gledala ali u zavisnosti u kojoj je formi spakovana zavisi i da li je propaganda ili ne. po onome sto ste svi ovde prepricali mislim da je ta emisija bila dokumentarnog karaktera, sto znaci da ne propagira nasilje nad zenama, vec prikazuje stvarnost okruzenja.

Strongman Strongman 18:59 05.10.2007

Re: Kada bi

"48 sati - svadba" jeste jedan, osrednji, reality show. Ali je smesten i srpski folklor. Da l' se mi pravili da takva Srbija postoji ili ne - nije bitno. meni licno su takve emisije degute ali ne i mojoj mami i njenim drugaricama.

U jednoj od svojih epizoda realiti show je naisao na "minu" porodicnog nasilja i po meni , novinarka, koja vodi, se odlicno snasla i skroz profesionalno obavila svoj posao. Sta je drugo trebala? Da odustane od emisije? Da izbaci taj deo, gde mladenci priznaju da ima nasilja? Ne nije trebala. Ostavila je realnost kakvom jeste i dala svoj osudjujuci komentar.

Cak je i dobro sto je nacela vrh jednog dzinovskog brega. Stvari su prikazane kakvim jesu i osudjene u meri u kojoj dozvoljava matrica emisije. Jedino nakaradnim razmisljanjem moze da se dodje do zakljucka da novinarka, emisija, televizija i Tijanic podrzavaju nasilje. Corak.


Drugi deo price koji se odvija u skupstini me malo podseca na kosarkasku utakmicu. Sudija stalno pristrasno sudi protiv jedne ekipe i njima prekipi kada ne svira aut a lopta i nije u autu. I tu yraze da se pogleda video snimak, na kome se jasno vidi da ni lopta ni igrac nisu u autu. I kazu: Jel vidite da je aut. A nije.

Da je Tijanic mogao da bira, kakav napad zeli na sebe, mislim da ne bi imao mnogo bolji predlog od ovoga.


Za kraj da ostanem u sportskoj terminologiji, ovog puta fudbalskoj, skupstinski napad je klasican auto gol sa predumisljajem.
Dena Dena 21:07 05.10.2007

Re: Kada bi

Fotini

.Čujem da traže ostavku, i treba da traže, možda ne konkretno zbog te emisije, ali ima dosta razloga kojibi mogli da se navedu.Žao mi je što je na ovakav način morala da se u prvi plan istakne tema o nasilju u porodici. Žao mi je što nasilja uopšte ima, kao prvo, ali je još strašnije što emisije tog tipa uglavnom gleda širokapopulacija kod nas, gde je prestiž pojaviti se na televiziji a pogotovo reći da on tu i tamo malo ošamari ženu..Sada je baja glavni u selu... A mnogo je takvih "sela" i mnogo je takvih baja.. Na žalost...

Dragan Vujanović Dragan Vujanović 18:02 05.10.2007

Fariseji ljudskih prava ..!!


Odlično, Dule, jer ovo je znatan korak napred u odnosu na papagajska blebetanja o ljudskim pravima, o ravnopravnosti… Naša javna scena je puna intelektualnih snobova koji neke gotove forme preuzimaju iz tzv. zapadnih demokratija i prepričavaju ih ovde, a najpre zato da bi bili u trendu, da bi bili drugačiji od prostog puka, da bi bili omiljeni pred nekim ili u određenim krugovima razmišljanja…

Ta poza se uglavnom oseti u nastupu. U njoj ne preteže čovekoljublje, već osećaj lične važnosti, pošto se pred određenim auditorijumom iznose tzv. napredni stavovi. U prvom planu je zadovoljenje sujete (makar i nesvesno). Zaštita nečijeg “osnovnog ljudskog prava” tako postaje samo oruđe za sticanje lične afirmacije. A kad se neki posao obavlja tako (naročito kad je u pitanju igranje ljudskim dobrom i zlom), taj posao je osuđen na polovičan uspeh, ili na neuspeh, sa mnogo kontraproduktivnih elemenata. Ovakvim manirom se ponekad samo još više podbuni onaj drugi, zaostaliji deo Srbije, kome je posle još teže objasniti gde je problem, ko su vinovnici, ko treba da ga rešava…


bobo bobo 18:10 05.10.2007

Primer

Sada sam odgledala deo emisije na you tube.
Cist dokument.
Smeniti Tijanica zbog OVOGA je cist promasaj jer postavlja pogresne standarde za ubuduce.
Tijanic je imao dosta licnih izleta koje niko nije iskoristio protiv njega a trebalo je.
Tijanic treba da se smeni iz hiljadu i jednog razloga ali ne zbog ovoga. To je cisto skretanje sa teme, samo zakopava jedan problem drugim problemom.
Zatvarati oci na ovakve stvari je suludo.
leeloo leeloo 18:18 05.10.2007

48 sati Srbije

Svaka cast na komentaru. Zaista mi je bilo mucno slusati svih ovih dana price slilnih dusebriznika, koji su odgledali pola sata realinosti van-Beogradske Srbije i odmah poceli masovno da padaju u nesvest.

Naravno da je odvratno to sto je taj mladic sve to bez srama priznao pred kamerama, naravno da to treba osuditi , ali se treba suociti i sa cinjenicom da je mila nam drzava prepuna takvih porodica i da se na drzavnom nivou treba boriti protiv toga, a ne osuditi pojedinacni dogadjaj koji ce se btw. verovatno zaboraviti do kraja vikenda. Da, Tijanic jeste nekultuvisana sirovina koja treba da ode sa RTS-a ,ali i ja mislim da u ovome nema neke njegove vece kriviice.

Sramota je sto je "48 sati svadba " jedina emisija koja na nacionalnom nivou prikazuje sta se desava sa ostatkom Srbije. Verujte mi da veci deo posle "nikad nam prezaljenog avalkog tornja" trune i propada i to ne samo finansijski , jos vise u moralnom, kulturnom i svakom drugom pogledu.

I sad se odjednom svi zabrinuli sta se to desava po selima i varosicama Srbije, pa desava se vec dugi niz godina i nije nam Tijanic kriv za to...

Zabran Zabran 18:28 05.10.2007

Re: 48 sati Srbije

'I sad se odjednom svi zabrinuli sta se to desava po selima i varosicama Srbije, pa desava se vec dugi niz godina i nije nam Tijanic kriv za to...'
Ne!!!
Nije nam Tijanic kriv za to, jer toga je bilo ranije, ali niko nikada ranije nije to javno, za tudj novac, prikazivao u zabavno(odvratnom) programu... i zbog toga nam je Tijanic kriv, i zbog toga citava vasa teza nema smisla!!!
leeloo leeloo 18:42 05.10.2007

Re: 48 sati Srbije

Ne opravdavam sto je ovakva tema prikazana u tzv zabavnoj emisliji, ali posto drugih emisija o problemima i desavanjima po Srbiji realno nema , dobro je sto je problem i na ovaj nacin izasao na videlo. Nadam se da ce potaknuti barem nekog da krene i istrazuje koliko smo stvarno propali, a propali smo prilicno.

Jos samo da neka od "nacionalnih " televizija skupi pare za dnevnice i krene da snima malo dalje od 1 km udaljenosti svog studija u Beogradu.
pidola pidola 18:23 05.10.2007

...


Stojim iza svake svoje reci koju cu sada napisati a malopre sam pogledao tu emisiju. Izvanredan dokumentarac, koji u svoj svojoj surovosti pokazuje Srbiju onakvu kakva jeste. Srbiju koja pokazuje svoje izopaceno lice.

ima samo jedan problem,sto ta emisija nije dokumentarac.
za izopaceno se slazem.

I to su galamu digli oni koji se cesto ponasaju prostije, bahatije, bezobraznije, mizoginije od ovog siledzije.

a bezobrazluk,prostakluk je nesto sasvim drugo od batinjanja.
ne idu zajedno te stvari.

Ovaj momak je barem javno u emisiji obecao da nece vise da bije svoju zenu.

obecao?
nece vise?
onda super?
jel tebi normalna ova recenica koju si napisao?
ne veujem,posto mislim da si ok,verovatno si nerazmisljajuci lupio.


Da je ova emisija prikazana na B92, garantujem zivotom da bi dobila nagradu za dokumentarni film.

kao sto rekoh,nije dokumentarac.valjda se vodi kao zabavna,sta li vec.
i kao nagrada,vencanje,putovanje...

ps procitao sve pre nego sto sam ostavio komentar.
Dule Nedeljković Dule Nedeljković 18:25 05.10.2007

Re: ...

nije ni jedno ni drugo nego reality show. Hvala ti sto si procitao. Respect
vagabunda vagabunda 18:26 05.10.2007

?


jedna stvar mi nije jasna. tip je pred svedocima priznao da povremeno mlati svoju zenu. ovo je krivicno delo (ili se varam?). zasto niko nije zvao policiju? makar i uz potpunu svest da od toga nema nista. to bi bilo "odgovorno novinarsko ponasanje". to sto ga "u lice kritikuje" ne znaci skoro nista.

mislim da mnogi ovde idu linijom manjeg otpora. "decko obecao da nece vise nikad"?!? sta ovo tacno znaci? izvini dule, ali meni lici na cinizam.
bobo bobo 18:27 05.10.2007

Re: ?

vagabunda

jedna stvar mi nije jasna. tip je pred svedocima priznao da povremeno mlati svoju zenu. ovo je krivicno delo (ili se varam?). zasto niko nije zvao policiju? makar i uz potpunu svest da od toga nema nista. to bi bilo "odgovorno novinarsko ponasanje". to sto ga "u lice kritikuje" ne znaci skoro nista.

Zato sto nema javnog tuzilastva.
Dule Nedeljković Dule Nedeljković 18:39 05.10.2007

Re: ?

meni lici na budalastinu, ali ja sam nemocan. Umesto da se javnost fokusirala na to, oni hoce najvecu glavu medijskog prostora:) tuzno i smesno istovremeno
pnbb pnbb 18:31 05.10.2007

zaboga

recite narodu da se javnost buni...

tko je podoban...

uvijek, uvijek...
Domazet Domazet 18:33 05.10.2007

Ovo je...

...(meni jedino dostupni) transkript emisije:

.
.
.
Devojka: Moji nisu hteli ni da čuju za njega, ni da se pomirim s njim, zato što me je tukao.

Novinarka: Tukao te je??? Miroslave, čoveče!

Miroslav: Pa, nisam je tako jako tukao, malo, šamarčić.

Novinarka: Gde se žene tuku, čoveče!?

Miroslav: Pa dobro, nisam je baš tukao, nisam je baš ubijao.

Novinarka: Da sam znala, ne bih došla.

Devojka: Nekoliko me puta istuče, pa ode, pa posle nedelju dana lepo, pa me opet istuče.

Miroslav: Lepo preko kolena, po guzi.

Novinarka: Što si ti sa njim?

Devojka: Zato što ga volim.
.
.
.
Dakle, ako mene pitate, imamo dva vrlo originalna vidjenja jedne iste stvari, vidjenje Jelene Krajsic i vidjenje onoga sto je ovo ponudio kao transkript. Ne znam zasto me ovo podseca na Akiru Kurosawu. Ne bi trebalo. U filmu o jednoj od gradskih kapija u Kyotu radi se manje vise o tome kako svi ucesnici u nemilom dogadjaju imaju razlicito vidjenje tog nemilog dogadjaja. Nasa Jelena je mnogo kompleksnija, ona ne samo da vidi neke stvari drugacije od nekih drugih, ona cesto sama vidi razlicito jednu te istu stvar, zavisno od ucesnika te stvari. Da se umesto mladozenje, recimo, nasao Pera L. a u mesto mlade Ljiljana S. nasa Jelena bi mislila da se radi o sjajnoj dokumentarnoj emisiji. Da i ne spominjem Draga Kolacevica (ili je zbog gubljenja 'l' pravilnije 'Drago Kocevic'?)...

A sada ozbiljno, dve stvari moram da ti zamerim Dule. Prvo, i manje, nije mi sasvim jasno da li se ti bunis zbog kontraproduktivnosti licemerja ili licemerja kao takvog? Drugo, vaznije, to sto te nervira jedno licemerje ne treba da te tera u to da opravdavas drugo licemerje. Kakva crna dokumentarna emisija, sta ti mislis kakvu je poruku emisija poslala Miroslavima i Devojkama sirom Srbije? Da se samarima moze isplatiti svadba?

I najozbiljnije. Licemerje je na ovom blogu postao nacin zivljenja. Jedino se Jelena Milic ogradila od neverovatno primitivnog i seksistickog razracunavanja Pere Lukovica sa zenskinjem koje mu nije po volji. Sve ostalo Drugo i Bolje srpsko zenskinje se u najboljem slucaju pravilo mutavo. A nesto se ne secam da se cak i Jelena Milic ogradila od Baticevog 'guilty by association' nastupa u skupstini koji je prethodio onom ruznom ispadu...


Domazet Domazet 18:40 05.10.2007

Mrzi me da ispravljam...


...onoga koji je ovo ponudio kao transkript...
patriot patriot 18:33 05.10.2007

Definitivnitivno se slazemo u jednom....

Izvanredan dokumentarac, koji u svoj svojoj surovosti pokazuje Srbiju onakvu kakva jeste. Srbiju koja pokazuje svoje izopaceno lice. Momak koji tuce svoju devojku I to javno priznaje pred novinarkom koja je svoj posao savrseno odradila. Ona ga u lice kritikuje i radi sve što odgovoran novinar treba da uradi.


Upravo to pokusavam danas da objasnim na prethodnom postu koji sadrzi "48 sati..." u naslovu....

U pitanju je cista patopsihologija jedne devojke i jednog momka....

Za Srbiju, ali i za ostatak sveta, NISTA NEOBICNO niti iznenadjujuce.
Domazet Domazet 18:46 05.10.2007

Cudo jedno kako...

...patopsihologija raste na nemanju alternative ili svesti o njoj. I cudo jedno kako oni koji imaju bar nekakve alternative to ne vide...
patriot patriot 20:20 05.10.2007

Re: Cudo jedno kako...

Domazet
...patopsihologija raste na nemanju alternative ili svesti o njoj. I cudo jedno kako oni koji imaju bar nekakve alternative to ne vide...


Pa ne bih se bas slozio sa Vama da je u pitanju nepostojanje alternative. Ili njeno neuvidjanje. Pogledajte pazljivo emisiju. Poslusajte pazljivo njihove izjave i njihovo ponasanje tokom davannja istih. Moje skromno misljenje je da ovde nema mesta scenariju zrtve i dzelata. Cini mi se da je ovde u pitanju nizi obrazovni profil ucesnika u kombinaciji sa sadisticko - mazohistickim porivima kao i opste prihvacenim drustvenim normama njihove neposredne okoline.

Inace, naravno da u celosti osudjujem takav vid ponasanja.
Domazet Domazet 22:24 05.10.2007

Re: Cudo jedno kako...

patriot

... Cini mi se da je ovde u pitanju nizi obrazovni profil ucesnika u kombinaciji sa sadisticko - mazohistickim porivima kao i opste prihvacenim drustvenim normama njihove neposredne okoline.Inace, naravno da u celosti osudjujem takav vid ponasanja.


Vrlo interesantna kombinacija ovo nizi obrazovni profil i sadisticko-mazohisticki porivi.

O kombinaciji nizeg obrazazovnog profila i opsteprihvacenih normi njihove neposredne okoline bi se, medjutim, itekako moglo razgovarati. Toliko bi se moglo razgovarati da dolazim u iskusenje da ti kazem da je to ono sto sam ti, u prethodnom postu, zamerio da previdjas. Ako ta mlada zena mislida je ponasanje njenog buduceg nesto sasvim u skladu sa opsteprihvacenim normama njihove neposredne okoline onda ona ne uvidja da tom ponasanju postoji alternativa. Sto se ocas moze svesti na to da za nju de facto ne postoji alternativa. Da bi se mladim zenama koje se nalaze i nalazice se u njenoj situaciji ponudila alternativa, tj. omogucilo da postanu svesne alternative, neophodno je da se promene opsteprihvacene norme njihove neposredne okoline. To je, medjutim, dugotrajan i mukotrpan posao potpuno neprivlacan ovdasnjim zvezdama HR estrade. Da sam zaista cinican verovatno bih rekao da sumnjam da je njihov odnos prema toj mladoj zeni ista vise do prezir prema 'glupaci zaostaloj koja ni ne zna za bolje'. Tako da razlog njihovoj usplahirenosti ne treba traziti u brizi za nju vec u licnoj netrpeljivosti prema Tijanicu. Koga ne podnose zbog toga sto je slicnog karaktera a pri tome sposobniji i pametniji od njih i gradi im prolaz prema necemu sto oni /one misle da im pripada. Otuda i prave ovakve ocigledne greske u koracima pa traze njegovu ostavku zbog 'propagiranja nasilja nad zenama'. Ne pada im na pamet da ga prozovu za pravu stvar a to je nebulozno vadjenje i prikrivanje greski nedolicno direktoru drzavne medijske kuce. Ili, sto bi se narodski reklo, za prodavanje muda za bubrege. E sada, neko moze da se zapita kako to da ga ne napadaju zbog ociglednog prodavanja muda za bubrege. Daj da stavim moju 'cinicnu kapu' i da ti ponudim odgovor. Ne napadaju ga zato sto oni i ne vide nista lose u prodavanju muda za bubrege per se (per say, neki medju njima nista drugo i ne znaju da rade...
margos margos 23:02 05.10.2007

Re: Cudo jedno kako...

Domazet


Domazete, šta je to ''HR estrada''?
Hvala unapred.
Domazet Domazet 23:14 05.10.2007

Re: Cudo jedno kako...

margos

DomazetDomazete, šta je to ''HR estrada''?Hvala unapred.


Da ti prvo odgovorim ko je to HR estrada. Ili jos bolje, ko po mom misljenju nije. Dakle, mirno spavaj, ne mislim da ti jesi. A sad sta je to HR estrada, pa to ti je po mom misljenju grupa (grupica?) ljudi koji se tudjim mukama bave cisto zarad, sto bi Hrvati rekli, sopstvene promidzbe.
margos margos 23:26 05.10.2007

Re: Cudo jedno kako...

Domazet

margosDomazetDomazete, šta je to ''HR estrada''?Hvala unapred.Da ti prvo odgovorim ko je to HR estrada. Ili jos bolje, ko po mom misljenju nije. Dakle, mirno spavaj, ne mislim da ti jesi. A sad sta je to HR estrada, pa to ti je po mom misljenju grupa (grupica?) ljudi koji se tudjim mukama bave cisto zarad, sto bi Hrvati rekli, sopstvene promidzbe.

Ma spavala bih mirno sve i da si mi rekao da ja jesam 'to', nego sam radoznala da saznam šta je 'to'. Pomislila sam da je nešto važnom a ja ne znam za to. Hvala na odgovoru:))
Domazet Domazet 23:30 05.10.2007

Pa da znas da i jeste vazno...

...u zemlji sa toliko ljudske muke poslednje sto treba su estradni HR borci.

A malo si me ujela za srce sa onim da bi spavala mirno i da sam ti rekao da ti jesi to. Nekako sam se nadao da ti vise drzis do mog misljenja...
Unfuckable Unfuckable 23:59 05.10.2007

Re: Cudo jedno kako...

Domazet
margos

DomazetDomazete, šta je to ''HR estrada''?Hvala unapred.

Da ti prvo odgovorim ko je to HR estrada. Ili jos bolje, ko po mom misljenju nije. Dakle, mirno spavaj, ne mislim da ti jesi. A sad sta je to HR estrada, pa to ti je po mom misljenju grupa (grupica?) ljudi koji se tudjim mukama bave cisto zarad, sto bi Hrvati rekli, sopstvene promidzbe.



Domazet lagano, ali sigurno ulazi u legendu.
Lepo sročeno - respect & preporuka.
Svaka cast.

margos margos 00:00 06.10.2007

Re: Pa da znas da i jeste vazno...

Domazet
...u zemlji sa toliko ljudske muke poslednje sto treba su estradni HR borci.A malo si me ujela za srce sa onim da bi spavala mirno i da sam ti rekao da ti jesi to. Nekako sam se nadao da ti vise drzis do mog misljenja...

Hej, ne ljuti se... ovo je Duletov blog, ovde su svi emotivni, pa ja računam s tim... ako me neko i potkači, ne uzimam za zlo. Na to sam mislila kad sam rekla da bih mirno spavala... ima dana da se raščivija svako 'neshvatanje'....
Može 'mir mir mir niko nije kriv'?
:))))
Domazet Domazet 22:07 06.10.2007

Nemoj tako...

Domazet lagano, ali sigurno ulazi u legendu.
...nisam navikao. A i to ulazenje u legendu mi nekako mnogo mirise na bacanje kasike. A ja ne bih jos...
Domazet Domazet 22:12 06.10.2007

Ma ne ljutim se uopste...

margos

...Hej, ne ljuti se... ovo je Duletov blog, ovde su svi emotivni, pa ja računam s tim... ako me neko i potkači, ne uzimam za zlo. Na to sam mislila kad sam rekla da bih mirno spavala... ima dana da se raščivija svako 'neshvatanje'....Može 'mir mir mir niko nije kriv'?:))))
...samo se malcice zezam. Uglavnom na sopstveni racun. Cisto da ne pocnem sebe da uzimam suvise ozbiljno.


hoochie coochie man hoochie coochie man 18:47 05.10.2007

Novinarka

Ona ga u lice kritikuje i radi sve što odgovoran novinar treba da uradi. Hrabra mlada dama. Svaka cast.

E Dule pretera ga.
Jel stvarno mislis da joj je to bila centralna tema ili puko zadovoljavanje forme?
Nije ona taj kalibar.
Za ostalo u redu.
Lepljiva Lepljiva 18:53 05.10.2007

Sela i varošice

I sad se odjednom svi zabrinuli sta se to desava po selima i varosicama Srbije


Za ovo nisam baš sigurna! Samo po selima i varošicama? Mislite o tome!
leeloo leeloo 18:58 05.10.2007

Re: Sela i varošice

Da , da tacno ..
Jedino sto ovi po gradovima to rade i cute ,a ne objavljuju na TV-u kao "normalnu" stvar da se zena malo "lupne" kad zasluzi....
Nietzsches Aprentice Nietzsches Aprentice 18:59 05.10.2007

mozda gresim

ali... nije li pljuvanje te epizode emisije malo blesavo? Sa stanovista logike, barem. Analogno ovom slucaju, zasto ne pljuvati dokumentarac u kome se prikazuju deca vojnici ili jos gore stvari? Da li bi i tu trebalo doneti zakljucak da televizija koja je finansirala emisiju propagira ideje dokumentovane u istoj? Malo glupo, zar ne?

Dragan Vujanovic

Ta poza se uglavnom oseti u nastupu. U njoj ne preteže čovekoljublje, već osećaj lične važnosti, pošto se pred određenim auditorijumom iznose tzv. napredni stavovi.


Right on.
margos margos 19:27 05.10.2007

Preterivanje...

Dule, kao sto ste ti i neki komentatori konstatovali da je licemerje na blogu, ja konstatujem da je osnovna karakteristika PRETERIVANJE.

Tekst Jelene Krajsic je po meni korektan, pismo one zene potresno do bola, a komentari na blogu vrlo realni. Osim nekoliko 'stampeda', najveci broj komentara i komentatora su, po mom uverenju, govorili iskreno i licno, a ne partijski. Da ne govorim o licnim iskustvima koja su uvek potresna.

U tvom naslovu je '48 sati lupanja' - ne slazem se! Bilo je lupanja, ali nije sve lupanje. I ovde su neki jedva docekali da 'opauce' neistomisljenike uvredama. I preterivanjima.

Necu da lupetam frazu 'istina je na pola' - jer nije... Jednostavno, mnogo je tema pokrenuto, od nasilja, profesionalnosti novinarke, produkcijske kuce, zakona, Tijanica - svasta nesto... a onda to potkaci stare sukobe i neslaganja i eto, leti perje na sve strane.

Kod JK na blogu sam napisala 'ako neko na ovom slucaju skuplja pol.poene, nemojte vi...' i tako mislim.
Sto se nasilja tice, moj stav je onaj praktican, kineski 'nije vazno da l je macka crna ili bela, vazno je da lovi miseve'. Ako je jedna zena nocas mirnije spavala jer je njen tabazdija odustao od 'porcije' za taj dan... neka smo i preterivali.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana