Odoh da pristavim još jednu kafu, možda mi bude jasnije

Jelena Milić RSS / 07.11.2008. u 07:44

 

Vlast neprestano ističe da Euleks nije uslov za napredovanje Srbije ka Evropskoj uniji. Kako da se tumače izjave EU zvaničnika da bi odobravanje ove misije bio pozitivni signal Srbije u njenim integracijama?
- Netačno je da je razmeštanje Euleksa preduslov za dobijanje SSP i nikada ni na koji način Kosovo se ne postavlja kao uslov za evropske integracije. Evropljani znaju da bi to bilo kontraproduktivno.

Božidar Đelić, podpredsednik Vlade Srbije, zadužen za EU integracije, 6.11.2008.

On je naglasio da sada neki insinuiraju da jedan od preduslova za sticanje statusa kandidata za članstvo u EU treba da bude da Srbija prizna nezavisnost Kosova. „Došlo je vreme da poručimo: što je dosta dosta je. Srbija se suočava sa posebnim izazovima, kojih smo svesni. Međutim, umesto da nam se pomogne da ih prevaziđemo, čini se da nam neko neprestano postavlja nove prepreke koje moramo da pređemo"., kazao je Jeremić.

Vuk Jeremić, ministar spoljnih poslova u istoj Vladi, 6.11.2008



Komentari (81)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

Jelena Milić Jelena Milić 07:48 07.11.2008

gde upadoh

Beograd i Brisel blizu dogovora oko EULEX-a

06.11.2008
Zoran Glavonjić
Zvaničnici u Beogradu najavili su da je blizu dogovor o rekonfiguraciji međunarodne civilne misije na Kosovu, uprkos nezvaničnim vestima poslednjih dana da su pregovori o dolasku EULEX-a na ivici propasti. Ukoliko diplomatske aktivnosti Beograda u pregovorima sa Ujedinjenim nacijama i predstavnicima Evropske unije zaista urode plodom, na pomolu je dugo očekivani kompromis.

Vuk Jeremić, ministar inostranih poslova Srbije, izjavio je da je Beograd angažovan u dijalogu sa Ujedinjenim nacijama oko rekonfiguracije međunarodnog civilnog prisustva na Kosovu i Metohiji i najavio pozitivan ishod:


"U tom procesu došlo se blizu postizanja sporazuma koji može biti potvrđen u Savetu bezbednosti Ujedinjenih nacija. Ukoliko se u tome ne bude uspelo, možemo se suočiti sa ozbiljnim problemima na terenu."


Jeremić je na skupu u Beogradu pod nazivom "Srbija i Evropska unija" rekao da je vreme da se jednom za svagda po strani ostavi prevaziđen i neplodotvoran pristup regionalnoj politici:


"U kojoj se iz svakog problema pojavljuju nesigurni pobednik i nesigurni gubitnik. Nesigurni pobednik zato što oseća da nije sposoban da osigura svoj trijumf, a gubitnik zato što oseća da mora da se osveti za poraz za koji veruje da je bio nepravedan."


Važan deo razgovora sa predstavnicima vodećih evropskih zemalja o pitanju misije EULEX bio je dolazak u Beograd Dejvida Milibenda, šefa britanske diplomatije, koji je posetio i Prištinu. On je rekao da će međunarodna zajednica i dalje biti prisutna na Kosovu, u vidu EULEX-a.


"Naredni korak je puno razmeštanje EULEX-a na celoj teritoriji Kosova. To će se desiti i to će biti jedan važan korak napred", rekao je Milibend.

Pre njegovog odlaska na Kosovo spekulisalo se da će tu posetu iskoristiti za pritisak na Prištinu za popuštanje u vezi sa uslovima koje Beograd traži u zamenu za "zeleno svetlo" razmeštanju EULEX-a na severu Kosova. Milibend je rekao da se od kosovske vlade neće tražiti da potpiše nešto što bi moglo da vodi prelasku "crvene linije" koju je prethodno podvukla.


Božidar Đelić, potpredsednik srpske vlade, izjavio je da prihvatanje misije EULEX-a na Kosovu nije uslov za Srbiju za dobijanje statusa kandidata za članstvo u Evropskoj uniji:


"Srbija nije protiv EULEX-a, postoje uslovi koji moraju biti ispunjeni, a prvi je da ta misija bude statusno neutralna. Ne može biti drugačije jer su sve zemlje članice Evropske unije podržale EULEX, ali među njima ima i zemalja koje nisu priznale Kosovo, pa samim tim jedna zajednička misija ne može biti određena prema pitanju statusa. Misiju podržavaju i zemlje koje su, na žalost, priznale nezavisnost Kosova, ali i pet zemalja koje nisu i ne nameravaju da to učine."


Drugi uslov je, rekao je Đelić, da tu misiju odobre Ujedinjene nacije:


"Nadamo se da ćemo naći zajednički jezik oko EULEX-a u danima koji dolaze jer će Srbija na taj način dati svoj doprinos da uspe prva misija Evropske unije takvog tipa. Nije nam u interesu, niti to želimo, da EULEX propadne, ali imamo ta dva uslova i očekujem da ćemo naći neko zajedničko kompromisno rešenje u danima koji dolaze."


Prema najavama zvaničnika iz Brisela, policijska i pravosudna misija Evropske unije trebalo bi da bude razmeštena u decembru "širom Kosova", i za dogovor sa Beogradom o tome nije nužno da se prethodno uspešno okončaju i pregovori koje Srbija i Ujedinjene nacije vode o sporazumu u šest tačaka o preustrojstvu UNMIK-a.


Jelena Milić, direktorka Centra za evroatlantske studije, izjavila je za naš program da je očigledno da je kompromis na pomolu:


"Bez obzira na to koliko čvrstu demarkacionu liniju je postavio Vuk Jeremić, i spomenuo te "crvene granice" zvane ustavna ograničenja, mislim da su naši zvaničnici svesni koliko Evropskoj uniji znači da uspostavi misiju EULEX. Ko razume te poruke, shvatiće da je Evropska unija postigla puni konsenzus oko uspostavljanja misije EULEX-a, da postoji kosenzus i sa onim zemljama Evropske unije koje nisu priznale nezavisnost Kosova. Dakle, mislim da su naše vlasti ipak svesne da se, ukoliko ne žele da ugroze našu evropsku perspektivu, u narednom periodu neki kompromis sa Evropskom unijom oko EULEX-a mora pronaći."


A most koji bi bio prihvatljiv za obe strane može biti statusno pismo generalnog sekretara Ujedinjenih nacija, zaključuje Jelena Milić:


"Srbija, ukoliko želi da ostvari napredak u pridruživanju Evropskoj uniji, ne može, s jedne strane, da želi evropsku perspektivu i da se nameće kao partner ako je, s druge strane, od partnera iz Evropske unije viđena kao izvor nebezbednosti zato što se opstruira postojanje vladavine prava na Kosovu."
mariopan mariopan 08:10 07.11.2008

Re: gde upadoh

Evo i ja skuvala jos jednu kafu

Priznanje Kosova JESTE uslov i to nam jasno govore sve vreme.
Posle toga uslov ce biti priznanje Vojvodine, pa ostalih delova Srbije, sve do beogradskog pasaluka.
Ovi sto nas lazu da to nije uslov zele samo da vladaju dok to ne bude bas svima jasno.

Edit: I koja to prava na Kosovu opstruira Srbija? Mislim stvrano koja prava i cija? Zameras Srbiji sto opstruira otimacinu sopstvene teritorije i terorisanje ostatka Srba na Kosovu? To zoves vladavinom PRAVA?
Doctor Wu Doctor Wu 08:17 07.11.2008

Re: gde upadoh

Srbija [...] od partnera iz Evropske unije viđena kao izvor nebezbednosti zato što se opstruira postojanje vladavine prava na Kosovu.

Huh??? Ovo je neviđena glupost.
gaston92 gaston92 08:26 07.11.2008

Re: gde upadoh

"Srbija, ukoliko želi da ostvari napredak u pridruživanju Evropskoj uniji, ne može, s jedne strane, da želi evropsku perspektivu i da se nameće kao partner ako je, s druge strane, od partnera iz Evropske unije viđena kao izvor nebezbednosti zato što se opstruira postojanje vladavine prava na Kosovu."


Wow, da sam na vasem mestu mene bi bilo sramota da objavim ovako nesto. Pravio bih se da su me pogresno citirali. Sram vas bilo. Jos jedan od autora koje od danas zaobilazim.

antioksidant antioksidant 08:51 07.11.2008

Re: gde upadoh

Priznanje Kosova JESTE uslov i to nam jasno govore sve vreme.
Posle toga uslov ce biti priznanje Vojvodine, pa ostalih delova Srbije, sve do beogradskog pasaluka.

e kad tako lepo sve znas ajde ja na vreme da dignem zastavicu za nezavisnu sumadiju

u bre al' me iznervira

ja odoh da drmnem rakijicu. kafa je nista
Atomski mrav Atomski mrav 09:21 07.11.2008

Re: gde upadoh

Jelena Milić, direktorka Centra za evroatlantske studije

Radi li još neko u tom Centru?
antioksidant antioksidant 09:23 07.11.2008

Re: gde upadoh

Radi li još neko u tom Centru?

a ko je i taj prvi sto radi?

ako si zaposlen negde ne znaci da radis atomski.
mariopan mariopan 09:24 07.11.2008

Re: gde upadoh

antioksidant
Priznanje Kosova JESTE uslov i to nam jasno govore sve vreme.
Posle toga uslov ce biti priznanje Vojvodine, pa ostalih delova Srbije, sve do beogradskog pasaluka.

e kad tako lepo sve znas ajde ja na vreme da dignem zastavicu za nezavisnu sumadiju

u bre al' me iznervira

ja odoh da drmnem rakijicu. kafa je nista

Pa ne nerviram te ja , bar ne namerno
Evo tihe eutanazije Srbije samo kada se ritnemo eto Milicke da nam kaze da je bolje za nas da legnemo, lakse cemo da crknemo, bolje je i za nas da nas ne boli a bolje je i za tu Evropu da se ne smara vise sa nama, nemaju vise para za nove bombe.
A za prelepu Sumadiju, nazdravljam, dobro kazes , slaba je kafa za sve ovo -))
Atomski mrav Atomski mrav 09:26 07.11.2008

Re: gde upadoh

a ko je i taj prvi sto radi?

ako si zaposlen negde ne znaci da radis atomski.


Samo primećujem da nisam do sada negde pročitao i čuo za neko drugo ime iz tog Centra.
mariopan mariopan 09:28 07.11.2008

Re: gde upadoh

antioksidant
Priznanje Kosova JESTE uslov i to nam jasno govore sve vreme.
Posle toga uslov ce biti priznanje Vojvodine, pa ostalih delova Srbije, sve do beogradskog pasaluka.

e kad tako lepo sve znas ajde ja na vreme da dignem zastavicu za nezavisnu sumadiju

u bre al' me iznervira

ja odoh da drmnem rakijicu. kafa je nista

)))


djole63 djole63 09:43 07.11.2008

Re: gde upadoh

ja odoh da drmnem rakijicu. kafa je nista

Meni i kafica i rakijica. Kafa da je jaca gorcha, a rakijica, ako ima kajsijevaca ili dunjevaca. Lakse se podnose ovakve vesti
vracarac92 vracarac92 09:47 07.11.2008

Re: gde upadoh

Priznanje Kosova JESTE uslov i to nam jasno govore sve vreme.
Da. Kosovo jeste uslov ali nam to ne govore baš tako jasno. U početku je to uvijeno a kasnije sve otvorenije. Iskustvo nam govori da će nam biti postavljen uslov priznanja Kosova. Tako je bilo i sa Ahtisarijevim planom. U početku su svi tvrdili da on ne znači nezavisnost Kosova, pa onda neka "nadzirana" nezavisnost i na kraju dobismo kršenje međunarodnog prava i priznavanje tzv. nezavisnog Kosova od strane nekih država. A svi su se pravili ludi i ubeđivali nas da do toga neće doći. Bar u početku onda su postajali sve glasniji i glasniji. Isto tako je bilo i sa Republikom Srpskom. U početku je to bio opšteprihvaćen entitet sa svojom vojskom, policijom... a sada sve to postepeno ukidaju. EULEX je ista priča. Na silu ga uvode sa ciljem da osnaže svoju lažnu tvorevinu, tzv. državu Kosovo a pritom gaze jedinu međunarodno priznatu rezoluciju, rezoluciju SBUN1244. To je lepo primetio i pokojni premijerZoran Đinđić: „stvari će početi suštinski da se menjaju tek kada međunarodna zajednica kaže da je rešenje u kompromisu koji traži Rezolucija 1244“.
- Rešenje je u suštinskoj autonomiji za Kosmet, vraćanju proteranih Srba i vraćanju predviđenog broja naših policajaca u pokrajinu. U striktnom sprovođenju Rezolucije 1244, do poslednjeg slova. Pribojavam se da međunarodna zajednica u dogledno vreme ne kaže - kosmetska „divlja gradnja“ je postala tako velika da ne možemo da je rešimo, hajde da je legalizujemo. Srbija nije pod protektoratom da bi iko mogao da joj nameće bilo koje rešenje za neki deo njene teritorije - bile su proročke reči pokojnog Zorana Điniđića a ja mislim da EULEX upravo treba da predstavlja "legalizaciju" te divlje gradnje,

Meni je Kosovo ipak preče od EU i ukoliko bude postavljeno pitanje Srbija u EU bez Kosova, moj odgovor će biti NE!

debela.hladovina debela.hladovina 10:21 07.11.2008

Re: gde upadoh

"Srbija, ukoliko želi da ostvari napredak u pridruživanju Evropskoj uniji, ne može, s jedne strane, da želi evropsku perspektivu i da se nameće kao partner ako je, s druge strane, od partnera iz Evropske unije viđena kao izvor nebezbednosti zato što se opstruira postojanje vladavine prava na Kosovu."


Ova izjava je u toj meri stupidna da bi je čak i njen cenjeni autor teško odbranio pred prosečno inteligentnim osnovcem. Strašno je to na šta su pojedinci spremni zbog karijere, novca ili čega li već...

Na kraju krajeva - ako ti je neko partner, onda se tako i ponašaš prema njemu. A ako ga zoveš partnerom, a ponašaš se sa prezirom i arogancijom prema njemu - onda tu nešto debelo smrdi. Ja ne želim da budem partner nekome ko će da mi da par miliona dolara kredita, a da mi pri tome oduzme milijarde. Da mi oduzme teritoriju. Da mi oduzme jezik. Kulturu. Spomenike. Sve.

Opstruiranje vladavine prava je ako kažeš da je tvoje ono što je tvoje? A nije opstruiranje vladavine prava što ljudi ni na groblje na Zadušnice ne mogu da odu bez pratnje teške artiljerije? I kad dođu - svi spomenici srušeni. Svi krstovi pobacani. Nije opstruiranje prava kada izračunaš da jedan Srbin vredi 2 miliona evra u organima, pa ga kasapiš po prištinskim klinikama i albanskim žutim kućama i prodaješ bubrege i jetre kao na pijaci?

Gde je taj partner da zaustavi takve stvari? Gde je partner da osigura vladavinu prava svojim bombama koje je onako velikodušno prosipao po nama? Gde je taj partner kada on treba nešto i da uradi, a ne samo da otme? Gde je?

vladimir petrovic vladimir petrovic 10:23 07.11.2008

Re: gde upadoh


Antioksidant
...u bre al' me iznervira. ja odoh da drmnem rakijicu. kafa je nista


Ovo je Jelenin blog. Namera jeste da se izazovu jaka osecanja iliti uzbudjenja.
Slazem se s tobom da kafa ne pomaze, samo nesto zestoko moze da ucini da se zaboravimo.
d_sandic d_sandic 10:24 07.11.2008

Re: gde upadoh

[
Opstruiranje vladavine prava je ako kažeš da je tvoje ono što je tvoje? A nije opstruiranje vladavine prava što ljudi ni na groblje na Zadušnice ne mogu da odu bez pratnje teške artiljerije? I kad dođu - svi spomenici srušeni. Svi krstovi pobacani. Nije opstruiranje prava kada izračunaš da jedan Srbin vredi 2 miliona evra u organima, pa ga kasapiš po prištinskim klinikama i albanskim žutim kućama i prodaješ bubrege i jetre kao na pijaci?

Gde je taj partner da zaustavi takve stvari? Gde je partner da osigura vladavinu prava svojim bombama koje je onako velikodušno prosipao po nama? Gde je taj partner kada on treba nešto i da uradi, a ne samo da otme



Kako gde? Pa partner je tu logistička podrška!
mariopan mariopan 10:52 07.11.2008

Re: gde upadoh

vladimir petrovic

Antioksidant
...u bre al' me iznervira. ja odoh da drmnem rakijicu. kafa je nista


Ovo je Jelenin blog. Namera jeste da se izazovu jaka osecanja iliti uzbudjenja.
Slazem se s tobom da kafa ne pomaze, samo nesto zestoko moze da ucini da se zaboravimo.

Moze zestoka samarcina?
Eto dobijamo svaki dan od EU i jos nam nije dosta?
djole63 djole63 10:54 07.11.2008

Re: gde upadoh

Moze zestoka samarcina?
Eto dobijamo svaki dan od EU i jos nam nije dosta?

Ma samo kul, Djura ce nam oprostiti sto nas je tukao
vladimir petrovic vladimir petrovic 11:33 07.11.2008

Re: gde upadoh

Mariopan
Moze zestoka samarcina?

Ako je zensko - onda treba da bude samarcic, a ne samarcina!
Ili se sve pobrkalo, pa zene udaraju samarcine a muskarci ne smeju da daju ni samarcice. O tempora...
antioksidant antioksidant 11:45 07.11.2008

Re: gde upadoh

Ovo je Jelenin blog. Namera jeste da se izazovu jaka osecanja iliti uzbudjenja.
Slazem se s tobom da kafa ne pomaze, samo nesto zestoko moze da ucini da se zaboravimo

izgleda da se ne razumemo. mene je mariopan iznervirala nabrajanjem sta ce sve da se otcepljuje a zaboravila je sumadiju.

ma u stvari samo sam hteo izgovor za rakiju.

odoh ja da drmnem jos jednu


mariopan mariopan 12:29 07.11.2008

Re: gde upadoh

antioksidant
Ovo je Jelenin blog. Namera jeste da se izazovu jaka osecanja iliti uzbudjenja.
Slazem se s tobom da kafa ne pomaze, samo nesto zestoko moze da ucini da se zaboravimo

izgleda da se ne razumemo. mene je mariopan iznervirala nabrajanjem sta ce sve da se otcepljuje a zaboravila je sumadiju.

ma u stvari samo sam hteo izgovor za rakiju.

odoh ja da drmnem jos jednu



Dobro , eto i Sumadija...( ali Albanci kazu da je njihovo sve do Nisa i da ce to i da uzmu)_ pa ti pazi da ne moras dvaput da se selis, mozda nastave sve do Beograda ?))))
Inner Party Inner Party 12:44 07.11.2008

Re: gde upadoh

Jelena Milić
Bez obzira na to koliko čvrstu demarkacionu liniju je postavio Vuk Jeremić, i spomenuo te "crvene granice" zvane ustavna ograničenja, mislim da su naši zvaničnici svesni koliko Evropskoj uniji znači da uspostavi misiju EULEX.


Pa nije valjda da je EU vise stalo do EULEKSA nego nama do naseg ustava?
EU bi trebala da pravi kompromise, ne Srbija.
Sta njih kosta da kazu misija je statusno neutralna.
Ili cak i da preimenuju misiju...
Nista!
Inner Party Inner Party 12:49 07.11.2008

Re: gde upadoh

Kosovo jeste uslov ali nam to ne govore baš tako jasno.


"Dobrosusedski odnosi"
mariopan mariopan 13:10 07.11.2008

Re: gde upadoh

Inner Party
Kosovo jeste uslov ali nam to ne govore baš tako jasno.


"Dobrosusedski odnosi"

Kud ces jasnije ?
silver bullet silver bullet 23:06 07.11.2008

Re: gde upadoh

Meni je Kosovo ipak preče od EU i ukoliko bude postavljeno pitanje Srbija u EU bez Kosova, moj odgovor će biti NE!


I time cete vratiti Kosovo u fakticke i pravne okvire Srbije?
Mislim, namece se kao logican zakljucak vase dileme.
vracarac92 vracarac92 09:31 08.11.2008

Re: gde upadoh

I time cete vratiti Kosovo u fakticke i pravne okvire Srbije?
Mislim, namece se kao logican zakljucak vase dileme.

Ne nameće se kao logičan zaključak. Jedini zaključak koje se nameće je da se JA ne slažem sa bilo kakvom zajednicom sa onima koji otimaju nešto "moje". Ili me prihvati celovitog ili ništa a d sandic je nešto niže lepo objasnio kako treba nastaviti borbu.
AlexDunja AlexDunja 08:09 07.11.2008

:)) nema te kafe...

eh, brate...
sta mozes kad ti posao
takav da bistris ono sto oni
namerno mute...
gera92 gera92 08:39 07.11.2008

Re: :)) nema te kafe...

AlexDunja
eh, brate...
sta mozes kad ti posao
takav da bistris ono sto oni
namerno mute...


Ako bi moglo da se definise ko su to "oni" koji mute?

A da je gospodja na poslu - jeste.
Posto smo prethodnih dana saznali da je ona licno ne stvorila, nego rodila novoizabranog gazdu (gde je cinjenica da on bas i nije bio njena omiljena kandidatkinja pod auto-amnezijom) vracamo se poznatoj mantri za praznjenje mozga i punjenje budjelara.

AlexDunja AlexDunja 08:58 07.11.2008

Re: :)) nema te kafe...

A da je gospodja na poslu - jeste.

samo sam cekala da vidim ko
ce da izvrne ono sto sam napisala:)))

da ne bude vise zabune, jm, je po mom
misljenju relevantan politicki analiticar,
pa joj u tom smislu jeste posao da objasnjava
neobjasnjivo...

a mute i sludjuju politicari...
neki manje, neki vise...
gera92 gera92 09:21 07.11.2008

Re: :)) nema te kafe...

AlexDunja
A da je gospodja na poslu - jeste.

samo sam cekala da vidim ko
ce da izvrne ono sto sam napisala:)))

da ne bude vise zabune, jm, je po mom
misljenju relevantan politicki analiticar,
pa joj u tom smislu jeste posao da objasnjava
neobjasnjivo...

a mute i sludjuju politicari...
neki manje, neki vise...



Sta je to "izvrnuto" (koji termin, jbt)?
Postavljeno je pitanje na koje niste dali konkretan odgovor (koji i ciji politicari?) i data jedna konstatacija koja je, po mom misljenju, za mene tu zabune nema, objektivni prikaz posla autorke bloga.
I, da - u pravu ste, gospodja stvarno objasnjava neobjasnjivo zdravom razumu i elementarnoj etici.
AlexDunja AlexDunja 09:38 07.11.2008

Re: :)) nema te kafe...

Sta je to "izvrnuto" (koji termin, jbt)?

izvinjavam se,
nisam vam ja sagovornik,
za ovakvu vrstu razgovora :))

"zdrav razum" i "elemntarna etika"
su prekrupne reci za moje skromne
sposobnosti poimanja...


vladimir petrovic vladimir petrovic 10:38 07.11.2008

Re: :)) nema te kafe...

AlexDunja
jm, je po mom misljenju relevantan politicki analiticar, pa joj u tom smislu jeste posao da objasnjava
neobjasnjivo... a mute i sludjuju politicari... neki manje, neki vise...


Vala mute i jedni i drugi, i oni koji rade (politicari) i oni koji ih analiziraju (analiticari). Cak se vise i ne zna ko radi koga postoji: da li politicari postoje da bi analiticari dosli do izrazaja, ili politicki analiticari postoje da bi politicari mogli da rade suprotno od onoga sto oni zele i objasnjavaju... Thumbs down!

P.S. Sto se tice domacice ovog bloga - njoj svaka cast. Ona je vise od politickog analiticara, tipa onog famoznog 'dvojca' i inih... I sto mi je vazno, ona se prilicno razume u spoljnopoliticke finese...
gera92 gera92 14:15 07.11.2008

Re: :)) nema te kafe...

AlexDunja
Sta je to "izvrnuto" (koji termin, jbt)?

izvinjavam se,
nisam vam ja sagovornik,
za ovakvu vrstu razgovora :))

"zdrav razum" i "elemntarna etika"
su prekrupne reci za moje skromne
sposobnosti poimanja...



Pazi kad sam saglasan sa vama...
milosib92 milosib92 14:28 07.11.2008

Re: :)) nema te kafe...

AlexDunja
eh, brate...sta mozes kad ti posaotakav da bistris ono sto oninamerno mute...

Trenutno je potpuno bistro što se tiče ovih uslovljavanja oko Kosova i Metohije ili članstva u NATO. Jelenin zadatak je da malo zamuti vodu.
d_sandic d_sandic 08:38 07.11.2008

Okupacija dela teritorije

Pošto ni posle deset godina kumanovski sporazum nije sproveden u onim tačkama koje se tiču prisustva države Srbije na Kosmetu, naša vlast treba da proglasi okupaciju dela svoje teritorije. Ne, ovo nije poziv na rat. Ovim bi se samo konstatovalo činjenično stanje.
antioksidant antioksidant 08:53 07.11.2008

Re: Okupacija dela teritorije

Pošto ni posle deset godina kumanovski sporazum nije sproveden u onim tačkama koje se tiču prisustva države Srbije na Kosmetu, naša vlast treba da proglasi okupaciju dela svoje teritorije. Ne, ovo nije poziv na rat. Ovim bi se samo konstatovalo činjenično stanje

pazi sandicu kada se slazem sa tobom

samo ne znam st aposle. ili reci da to vise nije nasa teritorija. ili krenuti u ponovno uspostavljanje suvereniteta
d_sandic d_sandic 09:03 07.11.2008

Re: Okupacija dela teritorije

samo ne znam st aposle. ili reci da to vise nije nasa teritorija. ili krenuti u ponovno uspostavljanje suvereniteta


Po meni razumno je tako nešto konstatovati za početak. Onda bi pritisci sa strane išli u nekom drugom, otvorenijem pravcu. Mnogima bi onda neke stvari bile jasnije. Kao drugo, održavati taj status do neke nove partije pokera u kojoj bi Srbija imala malo jače karte u rukama. Saveznike tražiti u zemljama sa sličnim problemima ( Španija, Kipar, poslovično naklonjene zemlje Grčka i Rumunija) . Pozivati se na međunarodno pravo, ne vitlati oružjem. Lobirati i dalje kod Rusije i Kine. Zapadnu javnost bombardovati o činjenicama oko trgovine organima, drogom, ljudima od strane albanskih ekstremista. Ukazivati na činjenicu da Kosovo nema održivu ekonomiju.Ukazivati na vezu sa radikalnim islamistima. Navesti zapadnjaka iz srednje klase, porodičnog , zaposlenog hrišćanina da se zapita :' zašto moja vlada podržava Kosovo?' Argumenata za ove poteze imamo na pretek.
d_sandic d_sandic 09:04 07.11.2008

Re: Okupacija dela teritorije

pazi sandicu kada se slazem sa tobom


Pa često smo se slagali, koliko mene sećanje služi.
antioksidant antioksidant 09:22 07.11.2008

Re: Okupacija dela teritorije

Kao drugo, održavati taj status do neke nove partije pokera u kojoj bi Srbija imala malo jače karte u rukama. Saveznike tražiti u zemljama sa sličnim problemima ( Španija, Kipar, poslovično naklonjene zemlje Grčka i Rumunija) . Pozivati se na međunarodno pravo, ne vitlati oružjem. Lobirati i dalje kod Rusije i Kine. Zapadnu javnost bombardovati o činjenicama oko trgovine organima, drogom, ljudima od strane albanskih ekstremista. Ukazivati na činjenicu da Kosovo nema održivu ekonomiju.Ukazivati na vezu sa radikalnim islamistima

sve to rade. sta postizemo? kupujemo vreme ali koliko je realno da se karte preokrenu?

ma uostalom ko to zna? mozda i jeste. ja sam misljenja da treba imati merljiv i dostizan cilj a pre sveg atreba proracunati troskove. dok god se kosovo ne povezuje sa realnim zivotom nego ostaje neki odnos kao britanaca i spanaca oko gilbratara sve je ok.

nasa diplomatska aktivnost mora ici u pravcu nedopustana povezivanja kosova sa ostalim temama (integracije u eu, trgovinski sporazumi sa rusijom...). u tom smislu mi se izjava jeremica ne svidja jer je javna. javne izjave su uvek za unutrasnju upotrebu. diplomatija se vodi tiho. ako je cilj bio da se iznesu nasi stavovi kak eu, to se trebalo uraditi na dugi nacin.
Navesti zapadnjaka iz srednje klase, porodičnog , zaposlenog hrišćanina da se zapita :' zašto moja vlada podržava Kosovo?'
ipak ja mislim da ce se prosecni zapadnjak pre pitatii "a sta je to kosovo?"
d_sandic d_sandic 09:31 07.11.2008

Re: Okupacija dela teritorije

ipak ja mislim da ce se prosecni zapadnjak pre pitatii "a sta je to kosovo?"


Neće ako napravimo medijsku kampanju.

ma uostalom ko to zna? mozda i jeste. ja sam misljenja da treba imati merljiv i dostizan cilj a pre sveg atreba proracunati troskove. dok god se kosovo ne povezuje sa realnim zivotom nego ostaje neki odnos kao britanaca i spanaca oko gilbratara sve je ok.


Što se troškova tiče, nije li nerazumno odreći se stotina milijardi evra svoje imovine , koja je istina trenutno zamrznuta, zarad mogućnosti dobijanja par milijardi evra kredita za par godina? Vredi lobirati, vredi platiti kampanju.

Još jedan bitan razlog zbog kog država mora da reaguje: Ako nije učinila sve da zaštiti svoje grašđane i njihovu imovinu na jednom delu teritorije, zbog čega bi joj mi sa ostalih,neokupiranih, delova verovali?
vracarac92 vracarac92 09:52 07.11.2008

Re: Okupacija dela teritorije

Po meni razumno je tako nešto konstatovati za početak. Onda bi pritisci sa strane išli u nekom drugom, otvorenijem pravcu. Mnogima bi onda neke stvari bile jasnije. Kao drugo, održavati taj status do neke nove partije pokera u kojoj bi Srbija imala malo jače karte u rukama. Saveznike tražiti u zemljama sa sličnim problemima ( Španija, Kipar, poslovično naklonjene zemlje Grčka i Rumunija) . Pozivati se na međunarodno pravo, ne vitlati oružjem. Lobirati i dalje kod Rusije i Kine. Zapadnu javnost bombardovati o činjenicama oko trgovine organima, drogom, ljudima od strane albanskih ekstremista. Ukazivati na činjenicu da Kosovo nema održivu ekonomiju.Ukazivati na vezu sa radikalnim islamistima. Navesti zapadnjaka iz srednje klase, porodičnog , zaposlenog hrišćanina da se zapita :' zašto moja vlada podržava Kosovo?' Argumenata za ove poteze imamo na pretek.

I povrh svega svuda, u svakom trenutku i na sav glas INSISTIRATI na poštovanju međunarodnog prava!
sandicu, preporuka.
Spiridon Spiridon 10:35 07.11.2008

Re: Okupacija dela teritorije


d_sandic
Neće ako napravimo medijsku kampanju.


Evo, predlazem Sandica za sefa izbornog staba


d_sandic d_sandic 10:36 07.11.2008

Re: Okupacija dela teritorije

Evo, predlazem Sandica za sefa izbornog staba


Hvala Spiro, ali slika se ne vidi.

Mala napomena: medijsku kampanju vodi direktor kampanje, izbornu šef izbornog štaba. Ipak, počastvovan sam tvojim predlogom.
d_sandic d_sandic 11:42 07.11.2008

Re: Okupacija dela teritorije

E sad se vidi. Popravljaš se. I, sad bi ja trebao da se uvredim? Ne, samo ti uživaj sejući sitne pakosti. Nek si ti nama živ i zdrav.
Spiridon Spiridon 11:52 07.11.2008

Re: Okupacija dela teritorije

I, sad bi ja trebao da se uvredim?


ma jok, ovo je za slucaj ako neki klinci koji jos nisu formirali svoje misljenje citaju ovo da vide sa kim imaju posla. Za tebe je kasno =]
d_sandic d_sandic 11:59 07.11.2008

Re: Okupacija dela teritorije

ma jok, ovo je za slucaj ako neki klinci koji jos nisu formirali svoje misljenje citaju ovo da vide sa kim imaju posla. Za tebe je kasno =]


Hvala. Briga za mlade je lepa osobina.
Spiridon Spiridon 12:07 07.11.2008

Re: Okupacija dela teritorije

Hvala. Briga za mlade je lepa osobina.


"Mene, ako me se sete za Dan bezbednosti sete, a ako ne, nikom ništa, to je bila moja građanska dužnost. Najveće zadovoljstvo bit će mi misao da sam jednog čoveka izveo na pravi put".
moderator05 moderator05 12:14 07.11.2008

Upozorenje

Poštovani d sandiću i Spiridone,

Lepo ste se ispričali, bilo nam je zadovoljstvo, ali vas upozoravamo da prestanete da trolujete...

Hvala
d_sandic d_sandic 12:38 07.11.2008

Re: Upozorenje

Ok što se mene tiče. I meni je malo glupo da odgovaram na sitne prozivke.
jerry92 jerry92 12:34 09.11.2008

Re: Okupacija dela teritorije

d_sandic
samo ne znam st aposle. ili reci da to vise nije nasa teritorija. ili krenuti u ponovno uspostavljanje suvereniteta


Po meni razumno je tako nešto konstatovati za početak. Onda bi pritisci sa strane išli u nekom drugom, otvorenijem pravcu. Mnogima bi onda neke stvari bile jasnije. Kao drugo, održavati taj status do neke nove partije pokera u kojoj bi Srbija imala malo jače karte u rukama. Saveznike tražiti u zemljama sa sličnim problemima ( Španija, Kipar, poslovično naklonjene zemlje Grčka i Rumunija) . Pozivati se na međunarodno pravo, ne vitlati oružjem. Lobirati i dalje kod Rusije i Kine. Zapadnu javnost bombardovati o činjenicama oko trgovine organima, drogom, ljudima od strane albanskih ekstremista. Ukazivati na činjenicu da Kosovo nema održivu ekonomiju.Ukazivati na vezu sa radikalnim islamistima. Navesti zapadnjaka iz srednje klase, porodičnog , zaposlenog hrišćanina da se zapita :' zašto moja vlada podržava Kosovo?' Argumenata za ove poteze imamo na pretek.

Gde ti ode ?Ja bih ipak saveznike tražio u Gruziji i sličnim zemljama nego u okupatorskoj Rusiji!I na kraju priznati Kosovo i uspostaviti dobrosusedske odnose.
Ninoslav Randjelovic Ninoslav Randjelovic 09:43 07.11.2008

Da li bi mogla citirana direktorka

da pojasni tu "vladavinu prava " na Kosovu ? Sa osvrtom na aktuelni problem ugrozenih ljudskih prava i sloboda u regionu ?
d_sandic d_sandic 09:49 07.11.2008

Re: Da li bi mogla citirana direktorka

Kako da ne

Porušeno je nekoliko desetina objekata nelegalno izgrađenih još u srednjem veku. Tu su se zli Srbi vekovima skupljali i slavili Slobu.

Isti ti zli Srbi su imali viškove vitalnih organa koje nisu hteli da dobrovoljno podele sa drugim. Na krilima NATO demokratije ti organi su prebačeni onim koji ih više zaslužuju.

Ekološki svensna politika : Srbi su saterani u enklave, ne kreću se, ne voze. Dakle ne zagađuju okolinu.
Ninoslav Randjelovic Ninoslav Randjelovic 10:00 07.11.2008

Re: Da li bi mogla citirana direktorka

Opasna je, bre, ta "kafa" sto se pije u Centru za evroatlantske studije !
djole63 djole63 10:06 07.11.2008

Re: Da li bi mogla citirana direktorka

Opasna je, bre, ta "kafa" sto se pije u Centru za evroatlantske studije !

Ma nije njihova kafa opasna, nego vasa mnogo slaba :)
Predlazem da drmnete rakijicu, lakse se podnose ovakve vesti.
(jel moze vic na temu kafe?)
d_sandic d_sandic 10:28 07.11.2008

Re: Da li bi mogla citirana direktorka

da izrazi jasan stav Centra o rušenju srpskih svetinja nakon dolaska NATO snaga na Kosovo? Da iznese mišljenje o trgovini ljudskim organima i jasno nam kaže šta Centar misli o tom obliku varvarizma? Ako nije u stanju, ili su to za nju trivijalne teme onda neka nas poštedi i ostalih komentara.
Atomski mrav Atomski mrav 10:30 07.11.2008

Re: Da li bi mogla citirana direktorka

Da iznese mišljenje o trgovini ljudskim organima i jasno nam kaže šta Centar misli o tom obliku varvarizma?

Poslušaj zapis o gostovanju Jelene Milić u Kraljevu, ima i njen post na blogu o tome...
Jelena Milić Jelena Milić 10:15 07.11.2008

jos neko kaze dosta

Uslovljavanje Euleksom ili ne?
7. novembar 2008. | 02:33 -> 08:55 | Izvor: B92, Beta
Brisel -- Dok je iz Evrospke komisije saopšteno da Srbija neće biti uslovljena priznavanjem Kosova, u Evropskom parlamentu razmatrana je rezolucija o Euleksu.

Zgrada Evropskog parlamenta
Zgrada Evropskog parlamenta
Spoljnopolitički odbor Evropskog parlamenta razmotrio je nacrt rezolucije u kojoj se traži da se Euleks razmesti na celoj teritoriji Kosova kako bi se "sprečila podela Kosova". To je bila prva rasprava o tekstu rezolucije u kojem se ocenjuje da protivljenje vlade Srbije toj evropskoj misiji ide nauštrb Srba i "nije spojivo sa težnjama Srbije za članstvo u EU".

Nacrt rezolucije je pripremio poslanik holandskih zelenih u Evropskom parlamentu Jos Lagendajk, koji se istrajno zalaže za priznavanje nezavisnosti Kosova i primenu plana Martija Ahtisarija.

U prvoj raspravi je poslanik grupe demohrišćana i konzervativaca Bernd Poselt zatražio da se izvrši pritisak na Srbiju da prihvati, prema njegovom mišljenju, realnost nezavisnosti Kosova, pošto su to priznale i 22 zemlje Evropske unije.

Prema nacrtu rezolucije, Euleks ima ključni značaj za učvršćenje vladavine zakona, pa je misija Euleks zato u interesu srpske zajednice i drugih manjina.

Međutim, iz drugog evropskog tela juče je saopšteno da Srbija neće biti dodatno uslovljena na putu ka EU. Naime, direktor Direkcije Saveta EU za zapadni Balkan, istočnu Evropu i centralnu Aziju Štefan Lene rekao je da Evropska unija neće prisiljavati Srbiju da prizna nezavisnost Kosova, ali od nje očekuje saradnju pre svega u razmeštanju misije Euleksa.

Da za pristupanje Srbije neće biti postavljeni novi uslovi rekao je i Žozep Ljoveras, šef delegacije Evropske komisije u Beogradu.

Ministar spoljnih poslova Srbije, istovremeno, upozorava da je Evropska unija dovoljno uslovljavala Srbiju i da je došlo vreme da se s tim prestane. On navodi da je bilo nekoliko faza uslovljavanja kada je u pitanju saradnja s Hagom, a da se sada, posle ogromnog pritiska na susede da priznaju nezavisnost Kosova, od Srbije očekuje da se ponaša kao da se ništa nije dogodilo pa čak i navodi da se može čuti kako je jedan od preduslova za sticanje statusa kandidata za članstvo u Evropskoj Uniji priznavanje nezavisnosti Kosova od strane Srbije.

Jeremić je dodao da je sporazum o misiji Euleks blizu ali i ponovio da on mora biti potvrđen u Ujedinjenim Nacijama.

S druge strane, Lene je negirao Jeremićeve reči i naveo da Srbija ima druge obaveze, ali da priznavanje [b]nezavisnosti Kosova nije jedna od njih.
[/b]
"EU potpuno razume vaš ustav i političku osetljivost i ne uslovljavamo vas da priznate nezavisnost Kosova. Ako pogledate kako su zemlje članice glasale u Generalnoj Skupštini videćete da niko nije glasao protiv toga i mislim da je to jasan znak da poštujemo vašu poziciju, ali zahtevamo više dogovora oko bitnijih pitanja. Očekujemo da Beograd sarađuje sa Eulexom, jer se za Eulex izjasnilo svih 27 zemalja", rekao je Lene.

Predsednik Demokratske stranke Srbije i bivši pemijer Vojislav Koštunica izjavio je za Novosti da je pravi trenutak da se izglasa nepoverenje Vladi Srbije kako bi se ona u poslednjem času sprečila da prizna misiju Euleks, a tako i da prizna nezavisnost Kosova.

Insajder - Tajne službe
Atomski mrav Atomski mrav 10:26 07.11.2008

Re: jos neko kaze dosta

Bože, koliko direktora, saveta, odbora...
dangubas dangubas 11:17 07.11.2008

Re: jos neko kaze dosta

žene žene #Link Replika: 0šta ti je ženska moć...napravi copy-paste stavi jednu kafu,stavi drugu,malo novi fosili...a oni se raspričali ko nikad...te kosovo nezavisno te srbija nezavisna te masoni...nema šta...Šta lepa žena može da uradi to ni 10 baraka ne očiste...
*
Opasna je, bre, ta "kafa" sto se pije u Centru za evroatlantske studije !


Odoh da pristavim još jednu kafu, možda mi bude jasnije
spinnacker spinnacker 10:37 07.11.2008

žene žene

šta ti je ženska moć...napravi copy-paste stavi jednu kafu,stavi drugu,malo novi fosili...a oni se raspričali ko nikad...te kosovo nezavisno te srbija nezavisna te masoni...nema šta...Šta lepa žena može da uradi to ni 10 baraka ne očiste...
filvas filvas 11:55 07.11.2008

Preterujete

Ali cekajte! Preterujete u osudama posta. Ovog puta je Jelena Milic samo konstatovala cinjenice. Nije rekla nista glupo, samo je konstatovala kako stvari stoje i da Srbija kao i uvek ima izbor izmedju stapa i sargarepe.

Istina, mozda je doslo vreme je da se malo bolje pogleda debljina tog stapa i svezina i hranljivost sargarepe koja i sama sve vise lici na stap.

Cinjenica je da EU pokusava da nas ucenjuje sa EULEXom. Oduvek se znalo da ce tako biti posto je to logika moci. Spoljna politika zemalja EU ne pociva ni na kakvim cvrstim principima jer inace nikada ne bi ucestvovali u napadu na Srbiju, i nikada ne bi priznali nezavisnost teritorije kojom vladaju bezaonje i zlocinci. Ideja da ce EULEX da promeni stanje ljudskih prava na Kosovu je obicna obmana i sluzi samo da bi se legitimisalo otcepljenje.

A mi i dalje verujemo da je EU ona ista iz 1992, poletna i velikodusna. Stvarnost je danas malo drugacija. EU je umorna, bezidejna, podeljena, i u velikoj finanskijskoj krizi koja ce trajati nekoliko godina.



Inner Party Inner Party 13:07 07.11.2008

Dza ili Bu!

Evropljani znaju da bi to bilo kontraproduktivno.


Jednog lepog dana ce pred ovdasnje unioniste biti jasno postavljena dilema:

Hocete li, evo odmah, danas, u podne, cim potpisete, u EU?! Ili cete i dalje da lamentirate nad Kosovom?!

Tada ce se DS (and co.) pokazati za sta je stvarno!
Sve sto DSS (and co.) radi je da nam ovu dilemu predoci odmah, danas, sada!

Zato su evroskeptici uvek u pravu, lepo je biti zadojen evrointegracijama, ali ta ljubav prema EU ima svoju cenu.
Mozemo li mi da je platimo?!
vracarac92 vracarac92 13:32 07.11.2008

Re: Dza ili Bu!

Mozemo li mi da je platimo?!

Kao i Želimo li da je platimo?
arcins arcins 13:43 07.11.2008

Re: Dza ili Bu!

vracarac92
Mozemo li mi da je platimo?!

Kao i Želimo li da je platimo?



Mi vise volimo da placamo po formuli:

1godina x KOSMET = NIS x 1,25, pri cemu je jedino numericki deo formule konstanta.
filvas filvas 17:20 07.11.2008

Re: Dza ili Bu!

Zato su evroskeptici uvek u pravu, lepo je biti zadojen evrointegracijama, ali ta ljubav prema EU ima svoju cenu.
Mozemo li mi da je platimo?!


Uz duzno postovanje, DSS je bolje ne pominjati. To je stranka bez vizije, bez orijentacije i bez morala. Apsolutno je nevazno sto sada pokusavaju da se postave kao nekakvi promisljeni evroskeptici. To sa zivotom nema veze. To je stranka koja je bila deo zavere za ubistvo Djindjica i nadam se da ce doci dan kada ce za to odgovarati.
Sofroniye Sofroniye 13:25 07.11.2008

Ko o cemu baba o ustipcima

Priznanje Kosova jeste uslov i logicno je da bude uslov kad su skoro sve zemlje EU priznale. Medjutim ako se desi da Srbija prizna Kosovo ja bih predlozio jedan referendum za odvajanje Sumadije, njeno pretvaranje u parlamentarnu monarhiju i sebe za kralja :)) (moze i nadvojvoda neKe se bunim)

Salu na stranu cak i da priznamo Kosovo i da isporucimo Mladica opet bi nesto iskrslo. Ponavljam da ni Rumunija ni Bugarska nisu bile spremne za ulazak u EU pa udjose. Dakle pitanje je volje a ne uslova a EU nema volje da nas primi ma sta oni pricali. Tj. izvestan deo EU nema volje da nas primi :)
dangubas dangubas 14:53 07.11.2008

Re: Ko o cemu baba o ustipcima

................................................................
KafaJeGotova KafaJeGotova 13:34 07.11.2008

jeremić

„Došlo je vreme da poručimo: što je dosta dosta je. Srbija se suočava sa posebnim izazovima, kojih smo svesni. Međutim, umesto da nam se pomogne da ih prevaziđemo, čini se da nam neko neprestano postavlja nove prepreke koje moramo da pređemo"
KafaJeGotova KafaJeGotova 13:42 07.11.2008

đelić

- Netačno je da je razmeštanje Euleksa preduslov za dobijanje SSP i nikada ni na koji način Kosovo se ne postavlja kao uslov za evropske integracije. Evropljani znaju da bi to bilo kontraproduktivno.
Goran Vučković Goran Vučković 15:07 07.11.2008

Vesti, nove vesti

Pogledajte vesti...
mariopan mariopan 15:49 07.11.2008

Re: Vesti, nove vesti

Pogledala sam te VESTI i sta one kazu?

Doris Pak kaze da je EULEKS na Kosovu zato da sprovede plan Ahtisarija !!!!!!!!!

I UNMIK je bio na Kosovu navodno zato da zastiti sve ljude i njihovu imovinu pa gledamo kako se teror sprovodi uzivo na jedinom mestu u Evropi gde cela Evropa ucestvuje u zlocinu nad nasim narodom.

dali76 dali76 18:03 07.11.2008

ceh placa netko drugi

Jas am naucio gospodjo Milic da vi ne odgovarate na pitanja niti ucestvujete u diskusiji sa mnom stoga cu ovog puta zaboraviti na to da ocekujem bilo kakav odgovor.
Vi se zalazete za liberalnu demokratiju I vas cjelokupni rad ima cilj svrstati Srbiju medju one zemlje zapadne Evrope (I istocne) u kojima ce se postovati vladavina prava.
Ovo je dakako moja predpostavka jer ne vjerujem da bi ste se vi zalagali za nesto drugo.
Eto ako je tako ja I vi se u podpunosti slazemo; ono sto jeste problem je sto vama izgleda rijec “kompromis”tako bitna za demokratske procese uopste ne pada napamet?
Srbija jeste ponudila kompromis za taj famozni Eulex?
Vjerujem da se ovo ozbiljno razmatra medju Evropljanima a vjerujem da vi to I te kako znate.
Naravno da postoje krugovi lobisticki,interesni ,nije bitno…kojima je stalo da se ovdje izbjegne bilo kakav kompromis ,naravno , da bi se ucjenama stiglo do cilja opet kazem nekih interesenih grupa I priznajem vecine drzava EU koji zele bezuslovno nezavisno Kosovo.
Ono sto je paradoks jeste vase zalaganje protiv bilo kakvog kompromisa sto se tice Eulex/ai vase otvorenno lobiranje za one koji ne zele kompromis I samim tim stajete na stranu onih koji ne zele Srbiju u EU.
Kostunica optuzuje vladu Srbije sto pregovara oko Eulexa/a ,on optuzuje stvaranje uslova za kompromis koji bi omogucio vladavinu prava koja ne postoji na Kosovu. Njega razumijem. Nije mu to prvi put da radi protiv interesa vlastite zemlje za interes vlastite stranke.
Meni je zanimljivo vase stajaliste I vase inderektno zalaganje protiv kompromisa I samim tim izbijanjem bilo kojih argumenata za priblizivanje Srbije EU.
Kako as ja razumijem najbolje bi bilo sutra priznati Kosovo ,ustvari vec kasnimo trebali smo jucer to uciniti.
Partija koja se zalaze za to dobila je svoj broj glasova gospodjo Milic I to je deo valda demokratije?
Ovo mi zvuci kao paradoks spojenih posuda :nema jake I relevantne JMbez jakog I relevantnog Kostunice ,pa eto tako vi pomazete njemu I on vama.
Ceh placa dakako neko drugi…….


neny neny 18:25 07.11.2008

jedno

pitanje za moderatora.zasto je teorija zavere na blogu dozvoljena ,a kritika iste nije?
filvas filvas 18:31 07.11.2008

Re: jedno

Ko je obrisao postove o zaveri i zasto? Molim da se objasni!
Goran Vučković Goran Vučković 18:32 07.11.2008

Re: jedno

Ko je obrisao postove o zaveri i zasto? Molim da se objasni!

Mora da je neka zavera
neny neny 18:39 07.11.2008

Re: jedno

filvas ne brini se tvoji se ne brisu,iskljucivo moji,ja se samo pitam zasto?
nikoga niti sam uvredio,niti bilo sta,toliko nacionalistickih,ostrih postova nikome ne smetaju,a oni koji nisu smetaju,zasto?sta znaci to?
moderator05 moderator05 18:43 07.11.2008

Odgovor

neny
pitanje za moderatora.zasto je teorija zavere na blogu dozvoljena ,a kritika iste nije?

Ne prvi put, započeli ste trolovanje koje se, na kraju, obično završi brisanjem povećeg broja komentara, a neretko za sobom odnesu i one komentare koji nisu bili trol. U želji da to ovoga puta sprečimo (trudićemo se i ubuduće), brisali smo Vaš komentar.
Goran Vučković Goran Vučković 18:47 07.11.2008

Re: Odgovor


Ne prvi put, započeli ste trolovanje koje se, na kraju, obično završi brisanjem povećeg broja komentara, a neretko za sobom odnesu i one komentare koji nisu bili trol. U želji da to ovoga puta sprečimo (trudićemo se i ubuduće), brisali smo Vaš komentar.

Što bi rekli Ameri - preemptive and preventive :)
Doctor Wu Doctor Wu 20:47 07.11.2008

Re: Odgovor

Nego kad smo već kod trolova, Jelena nam je ostala dužna nastavak priče o Bixyju. A ja nalazim da je to vrlo zanimljivo u kontekstu najnovijeg twista (što je, zapravo, intervju. Kome? Ni manje ni više nego Večernjim novostima (sic!)).

Očigledno je pao neki "prijateljski" razgovor, ali mi ni na kraj pameti nije bilo da Čeda toliko drži u šaci nezavisnu intelektualku.
AlexDunja AlexDunja 22:48 07.11.2008

Re: Odgovor


Očigledno je pao neki "prijateljski" razgovor

nije:))
el' gledas ti enter tv?
filvas filvas 09:45 08.11.2008

Re: Odgovor

Ceda drzi u saci citavu beogradsku INTELEKTUALU, a nece jednu Biljanu Srbljanovic. Samo ne razumem zasto se iko oko toga potresa.

FridaysChild FridaysChild 00:18 09.11.2008

Re: Odoh da pristavim još jednu kafu

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana