?!?!

Jelena Milić RSS / 07.06.2008. u 21:17

Tadić je rekao da su DS i SPS suočeni sa činjenicom da lideri stranaka "nisu među njima" i da obe "imaju svoj bol", ali da moraju u budućnosti da pokažu spremnost i nađu bolju šansu za svakog građanima Srbije.

vest na sajtu B92

 

PS Dok sam gledala snimak na /tv ova izjava mi se ucinila jos gorom ako je to ikako moguce.

PPS Mislim da gospodja Ruzica Djindjic ako nista drugo ono kao clan DS treba na ovo da reaguje.

NAPOMENA  Evo skoro dan posle skandaloznog govora Borisa Tadica na GO DS još niko od koga sam očekivala se nije javno oglasio.

Što reče JJ Beba negde dole-MIR MIR NIKO NIJE KRIV i svako ima svoju cenu.

 

Srebrenica_bodies.jpg

 

 

 



Komentari (371)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

blackbox blackbox 11:09 08.06.2008

Re: to jj beba

EU/Reformska SRBIJA CUTI. SPAVA ILI STA. odvaguje sta da kaze na ovako nesto crno belo?

A ko Vam je ta EU/Reformska Srbija koja ćuti?Ne mislite valjda na DSS i njihove eksperte Simića dr, Samardžića dr, Lončara dr,Mladenovića,bezdr.,Ristivojevica mr, Šormaza i dr uge.
Pa ako je ovo što radi DS u interesu spašavanja evropskog puta, što je već i LDP podržao, onda je to u redu.
Ako govorimo o regionalnom pomirenju i napretku, pa kako možemo da se poimirtimo sa Hrvatima, Muslimanima, Cernogorcima, Albancima a da pre toga ne vodimo politiku pomirenja u Srbiji.
Osnovni problem Srbije u poslednjih 200 godina je što se uvek pravila politika na razlikama i izvlacilo iz istorije ono na čemu bi se mogli svađati.
Setite se da je Z.Đinđić govorio o gutanju Žaba, pa možda je ovo upravo gutanje one najveće i time se valjda završava pa će se ako uđemo u društvo normalnog sveta ubuduće izbori rešavati oko visine poreske stope.
Bolje je progutati i žabu nego đaku buva što je do sada uvek radila DS kohabitirajući i koalirajući sa DSS.
Uostalom politika je nešto što ne sme da bude ponašanje navijača na fudbalskoj utakmici.
Gledati šire i dalje je uvek bolje.To ne znači da je kod DS sve idealno i apsolutno romantično, pa ni novi članovi glavnog odbora u formi takvog političkog formata kao što je Savo Milošević, valjda je marketing u pitanju.
Prema tome, strateško pitanje je Eu a ne da li je neko nekome pre 10 godina rekao to i to jer sada nije isto ono vreme koje je bilo pre 10, 15 ili 120 godina.
man ray loves me man ray loves me 11:23 08.06.2008

Re: to jj beba

nema pomirenja bez priznavanja odgovornosti. zamislite banalan primer - komsija vam opljacka stan. pomirenje u tom slucaju nije da mu vi pruzite ruku sledeci put kad ga vidite i da kazete nikom nista, pomirenje je da on dodje da se izvini i vrati vam sve, ili da ode na sud i odsluzi kaznu pa posle. nema pomirenja bez priznavanja krivice i kajanja. krivica nije na obe strane - zna se na kojoj je strani. pomirenje nije relativizacija.

progutati zabu - ali ovo je jedna zaba koja juri drugu da je proguta.

nema regionalnog pomirenja uz afirmaciju nereformisanog sps-a - region nije lud da se 'miri' kao tadic. mislite da bi srebrenicke majke pristale na to? reforma sps-a je njihovo izvinjenje i promena kursa.
Jelena Milić Jelena Milić 12:06 08.06.2008

to blackbox

dragi blackbox,
mislim da mi je vas kometar ovde danas pao podjednako tesko kao i tadicev govor.
Exitus Letalis Exitus Letalis 12:11 08.06.2008

izvinjenje, pomirenje i zaborav!







JJ Beba JJ Beba 12:34 08.06.2008

Re: to jj beba

Uostalom politika je nešto što ne sme da bude ponašanje navijača na fudbalskoj utakmici.


jel na ove navijače misliš?

ovo oprostiti? jel ovo ta žaba koju treba da gutamo, a?

ništa se nije dogodilo?

mir, mir, mir, niko nije kriv?
blackbox blackbox 12:48 08.06.2008

Re: to blackbox

Jelena Milić
dragi blackbox, mislim da mi je vas kometar ovde danas pao podjednako tesko kao i tadicev govor.

Draga Jelena,
nije mi bila namera.Samo pokušavam da budem realan, mada u Srbiji biti realan dođe skoro isto kao i religiozan da više verujes nego što veruješ da jeste. Pri tome, ne mislim da bilo šta treba prećutati, da treba rehabilitovati one koji su krivi za sve što se dešavalo i u tu priču ne bih mešao ni Čuruviju, Stambolića, ratove, Srebrenicu, Kosovo, jer mislim da treba naći načina da se sve to jednom zauvek rasvetli i stavi ad acta, a to je jedino moguće ako idemo u EU a ne ostajemo u Srbiji XIX veka kakvu zagovaraju ovi koji pravno dokazuju da ni sami ne postoje.
Ako neko prihvata standarde i vrednosti savremene Evrope želim da verujem da upravo time i kroz to želi i otkolon od neke politike koju je njegova stranka vodila u nekom drugom vremenu.
Uostalom , da li mislite da su Sanader i Pupavac bliži, a ne mislim da je Pupavac baš toliko zainteresovan za fotelju.
Da li Srbija i njen narod imaju više koristi od politike koja stalno deli na izdajnike i patriote ili je pametnije da se narodu obezbedi standard i da radi a politikom neka se bave partije.
Ako ćemo ratifikovati SSP, postati kandidat, ući u EU i EAI, a za sve to bude glasao i SPS zar samim tim neće i praktično pokazati da je od rigidne postala moderna partija.
E sad ako oni lažu mene, lažem i ja vas
dragan7557 dragan7557 13:10 08.06.2008

Re: to jj beba

nema pomirenja bez priznavanja odgovornosti. zamislite banalan primer - komsija vam opljacka stan. pomirenje u tom slucaju nije da mu vi pruzite ruku sledeci put kad ga vidite i da kazete nikom nista, pomirenje je da on dodje da se izvini i vrati vam sve, ili da ode na sud i odsluzi kaznu pa posle. nema pomirenja bez priznavanja krivice i kajanja. krivica nije na obe strane - zna se na kojoj je strani.


Pomirenje je na redu : kad i vi njemu opljačkate stan, bez toga - ništa !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ogar ogar 18:17 08.06.2008

Re: izvinjenje

Nije to bas tako jednostavno, radikali su odgovorni za bombardovanje, ali je i Zapad odgovoran za njega, cak vise od samih radikala. Ili da bude jasnije, isto kao sto se onaj ko je srusio Vukovar ne moze izgovarati tim da su Hrvati pobili one vojnike na mostu, i obrnuto onaj ko je odvodio civile na Savu u Osjeku ovim sto je srusio Vukovar, tako se ni generali koji su hteli da isprobaju oruzje na civilima i mostovima u Srbiji ne mogu izgovarati radikalima.

Osim toga kada sam rekao radikale, mislio sam na obicne ljude koji glaaju za radikale iz ko zna kojih razloga, mozda upravo tih da ne oprastaju bombardovanje, a koji nemaju nikakve krivice za njega.

Oni mogu da razmisljaju potpuno isto kao vi: Vojska V naroda i drzave X ubila je nevine pripadnike moje zajednice Z. Ne zelim da imam nista sa narodom X. Mrzim narod X.
man ray loves me man ray loves me 19:04 08.06.2008

Re: izvinjenje

Da, ali zar ne vidite logicku gresku : radikali su odgovorni za bombardovanje, obicni ljudi koji glasaju za radikale nemaju nikakve krivice za bombardovanje. (mislim da je fer pretpostavka da je glasacko telo radikala isto devedesetih i sada.)
Jok i nije. To sto oni ne vide tu krivicu, ne znaci da je nemaju - naprotiv, imaju je. Bas zato treba da se pokriju usima i da cute, a ne da oni 'ne oprastaju' unaokolo. I bas zato sto je ne vide a 'ne oprastaju', bas ZATO IH MRZIM.
Hocu reci - moja mrznja je logicki konsistentna :)
ogar ogar 19:50 08.06.2008

Re: izvinjenje

Vraga je konsistentna. Prvo, nije to isto biracko telo. Ti mrlm mislis da je sve vezano za devedesete apslolutno zlo akoje na srpskoj strani, i da treba, svi koji su ma na koji nacin ucestvovali u tome, a to su svi koji sada ne glasaju za LDP minus Nikola Samardzic koji je tada bio nacionalista, da se pokriju usima i cute, sve dok ne priznaju to i to priynaju na takav nacin da svi koji su ima ikada u medjuvremenu nesto uradili mogu da se operu.

Konsekventno ti je to. Ali ta konsekvencija nema nikakve veze sa pravdom moralom principima, nego je konsekventna u tome da onaj ko je u Srbiji a nije za LDP to je nekih 7000000 ljudi, nema nikakva moralna prava, dok to ne odobri neko iz LDP.

Toliki ljudi bez moralnih prava, bez vanmoralnih prava, N sta to moze da lici? Ko isto tako gleda na Srbiju a ne gleda na sebe iako je i on radio slicne stvari ovima koje je radio neko do Srba.

Ukratko, tolika moralna nekonsekventnost, a sa druge strane logicka konskventnost u mrznji prema vekiom broju ljudi ukayuje da ta mrznja ima neki drugi razlog.

A to vec bi mogla samo ti znati.
man ray loves me man ray loves me 20:04 08.06.2008

Re: izvinjenje

u velikom delu jeste isto biracko telo. kad pogledas da je broj stanovnika stalan, ne znam odakle bi mogao da izvuces 2 miliona glasaca za radikale/sps devedesetih, a druga dva miliona od 2000.
ja zapravo nisam ldp, samo glasam za njih, a nikolu samardzica ne podnosim.
ja kao neko od koga nikom nista ne zavisi, ne mogu nikome da propisujem i odredjujem da li ima pravo da zivi i sta sve ne, kao sto ti impliciras. to je samo moj stav - recimo to ovako - imam pravo da udjem u gsb i zapusim nos. nista vise, ali i nista manje od toga.
svi oni koji su glasali za sps/radikale devedesetih nemaju nikakvo moralno pravo da mrze zapad zbog bombardovanja, jer su ga navukli samima sebi, a usput i meni.

celo to napadanje ko je patriota, ko sme ili ne sme da kaze da mrzi zemlju, to mi je pomalo jadno. smem da kazem stagod ja hocu a da ne prekrsim zakon. ja kao neko ko kaze da mrzi zemlju sigurno sam veci patriota od mnogih koji je 'vole' ali ne znaju da rade nista korisno i da toj zemlji doprinesu.
ogar ogar 20:10 08.06.2008

Re: izvinjenje

Tako i Vucic misli damoze da kaze da mrzi Hrvate, a Seselj da treba proslaviti Djindjicevo ubistvo.

Nego da se slozimo makar oko neceg. Nikola Samardzic je tak inteligentan i principijelan.
man ray loves me man ray loves me 20:19 08.06.2008

Re: izvinjenje

ti ne znas da razlikujes zlocinca i zrtvu. don't waste my time.
ogar ogar 20:35 08.06.2008

Re: izvinjenje

A ti samo cekas da ih razlikujes, a verovatno je u osnovi neka sasvim druga razlika.

pozdrav
ogar ogar 20:40 08.06.2008

Re: izvinjenje

ajd da budem precizan i pokusam da razlikujem zlocince i zrtve. Recimo Srbi - zlocinci, Hrvati, Muslimani, itd / zrtve.
man ray loves me man ray loves me 20:54 08.06.2008

Re: izvinjenje

probaj jos preciznije, sa licnim imenima - evo na primer seselj.
inace, vidim da se upinjes da me pljunes. mozda je problem u tebi?
ogar ogar 21:23 08.06.2008

Re: izvinjenje



vise da te prosvetlim. mada je to u principu uzaludan posao.

Samo za kraj: da li se kada kazes Mrzim Srbiju ili kada zapusis nos u Gsp to odnosi samo na odredjena imena u GSp ili u Srbiji?

stvarno pozdrav i sve najbolje a ne najgore
man ray loves me man ray loves me 21:33 08.06.2008

Re: izvinjenje

da, odnosi se na imena i prezimena onih ljudi kojima je posao da te autobuse operu a to ne cine.
prosvetli samog sebe, nauci par stvari o pasivnoj agresivnosti, "sve najbolje".
man ray loves me man ray loves me 22:45 08.06.2008

Re: izvinjenje

as it happens, upravo slusam nebojsu popova u jednom poligrafu od pre nekoliko meseci, i on govori bas o tom pitanju na kojim vrednostima treba da se zasniva drustvo, da li takve vrednosti uopste postoje i koje vrednosti mozemo da izaberemo.

inace, posto necu vise imati mnogo vremena za blog, koristim ovaj mali trol za lou reeda:

'when you quit you quit
but you always wish
you knew it was your last shot'
Treger Treger 18:53 09.06.2008

Re: to blackbox

blackbox

Jelena Milićdragi blackbox, mislim da mi je vas kometar ovde danas pao podjednako tesko kao i tadicev govor. Draga Jelena, nije mi bila namera.Samo pokušavam da budem realan, mada u Srbiji biti realan dođe skoro isto kao i religiozan da više verujes nego što veruješ da jeste. Pri tome, ne mislim da bilo šta treba prećutati, da treba rehabilitovati one koji su krivi za sve što se dešavalo i u tu priču ne bih mešao ni Čuruviju, Stambolića, ratove, Srebrenicu, Kosovo, jer mislim da treba naći načina da se sve to jednom zauvek rasvetli i stavi ad acta, a to je jedino moguće ako idemo u EU a ne ostajemo u Srbiji XIX veka kakvu zagovaraju ovi koji pravno dokazuju da ni sami ne postoje.Ako neko prihvata standarde i vrednosti savremene Evrope želim da verujem da upravo time i kroz to želi i otkolon od neke politike koju je njegova stranka vodila u nekom drugom vremenu.Uostalom , da li mislite da su Sanader i Pupavac bliži, a ne mislim da je Pupavac baš toliko zainteresovan za fotelju.Da li Srbija i njen narod imaju više koristi od politike koja stalno deli na izdajnike i patriote ili je pametnije da se narodu obezbedi standard i da radi a politikom neka se bave partije.Ako ćemo ratifikovati SSP, postati kandidat, ući u EU i EAI, a za sve to bude glasao i SPS zar samim tim neće i praktično pokazati da je od rigidne postala moderna partija.E sad ako oni lažu mene, lažem i ja vas

Nije stvar u ratifikaciji, stvar je u tome da li će se pristupiti realizaciji. Najvažniju stvar niko ni ne spominje a to je Hag. Rasim se divi sam sebi kako mi nemamo posledice od toga što ne sarađujemo sa Hagom.Dakle ovde je jedino LDP spremna na saradnju sa EU. Nažalost građani slobodne Evrope nisu mogli da glasaju umesto nas. Njima je dobro i bez nas.Ja sam siguran da ovde neće biti napredaka u približavanju Evropi. A što se tiče pružanja ruke Tadić izigrava Iliju Čvorovića i kaže svojim biračima pružite ruku SPS pa će vam oni oprostiti što ste izgubili budućnost,što su vas tukli, što su vas potkradali, što su vas ubijali, što su vas zbog njihove pogubne politike bombardovali, što smo igubili sve ratove itd. Pa malo li je to što će oni nama da oproste. Ljudi buditi razumni, čeka nas veliki oproštoj od strane svetog Ivice.
JJ Beba JJ Beba 02:50 08.06.2008

pomirenje

"Stegnite ruku onima sa kojima ste se sukobljavali 90-ih godina i nađite zajedničko rešenje za bolju budućnost”, rekao je Tadić. ”

“u prošlosti su izgovorene mnoge teške reči, ali DS nije zlopamtilo i spremni smo sve da oprostimo, ne samo onima sa kojima smo se sukobljavali devedesetih"

gospodo i gospođo, sem zoranu, vama to ne smeta?


gde je tadić bio tada?
Bojan Zdravic Bojan Zdravic 03:02 08.06.2008

Re: pomirenje


Ma Bebo smeta, kako ne smeta...vidis li ti da Tadica u ovoj raboti, podrzavaju i Vuk i Vesna sa ove slike....

Treba pustiti Tadica da formira Vladu sa SPS-om i onda mu napraviti jaku opoziciju. Daleko lakse (bezbednije) je biti opozicija Tadicu nego Kostunici.
JJ Beba JJ Beba 03:11 08.06.2008

Re: pomirenje

Bojan Zdravic
Ma Bebo smeta, kako ne smeta...vidis li ti da Tadica u ovoj raboti, podrzavaju i Vuk i Vesna sa ove slike....Treba pustiti Tadica da formira Vladu sa SPS-om i onda mu napraviti jaku opoziciju. Daleko lakse (bezbednije) je biti opozicija Tadicu nego Kostunici.

bojane, nemamo mi šta da puštamo.
čovek vlada kako hoće za sebe i svoje
zabole ga za nas

i zašto neda većinu onima koji su pobedili na izborima?
to svakako nije on
on ovo naziva pobedom?
Bojan Zdravic Bojan Zdravic 03:16 08.06.2008

Re: pomirenje

bojane, nemamo mi šta da puštamo.

da, to sam video tek posto sam objavio, nisam mislio u tom smislu naravno, nego sam mislio - neka ga nek napravi Vladu, pa da im budemo jaka opozicija.
Imamo 2 moguce opcije:
1. Tadic i SPS
2. Kostunica i SPS i SRS , a i Velja ce biti tu:))

Ja cu biti zestok protivnik obe opcije, ali ako mogu da biram protivnika, vise bih voleo opciju jedan, jel' mislim da ih je daleko lakse pobediti, a u isto vreme opcija 1 je bolja i za Srbiju
kecalkoatl kecalkoatl 03:21 08.06.2008

Re: pomirenje

e sad jos samo da pocnu da se izjavljuju kako je hriscanski prastati....
a kako je krenulo trazice od nas i da okrenemo drugi obraz da nas sps jos malo samara, samo da radikali ne bi dosli na vlast.

sramota tadicu
JJ Beba JJ Beba 03:22 08.06.2008

Re: pomirenje

Ja cu biti zestok protivnik obe opcije, ali ako mogu da biram protivnika, vise bih voleo opciju jedan, jel' mislim da ih je daleko lakse pobediti, a u isto vreme opcija 1 je bolja i za Srbiju

nema bolje opcije za nas.
pukli smo.
ko može da ode odavde treba. mnogo je odvratno.
ja odo' da povraćam
ku noć bojane i uživaj. barem ne moraš ove gmazove da srećeš na ulici.
ja ih viđam svaki dan tu kod andrićevog venca gde se muvaju.
muka mi je non- stop
Palilula Palilula 03:25 08.06.2008

Re: pomirenje

Jos jedna stvar,

potpuno je ocigledno da ni u jednoj stranci koja je presla cenzus ne vlada demokratija. Svaki precednik stranke je tu neprikosnoven i na dozivotnoj funkciji. Stranka-to je on.

Dokle da se cepamo u razne opozicije? Treba uticati na normalne clanove DS-a i LDP-a da se stvari menjaju. Konstantni pritisak. Ne trebamo mi da menjamo stranke nego stranke treba da se menjaju.
Bojan Zdravic Bojan Zdravic 03:36 08.06.2008

Re: pomirenje

nema bolje opcije za nas.
pukli smo.
ko može da ode odavde treba. mnogo je odvratno.
ja odo' da povraćam
ku noć bojane i uživaj. barem ne moraš ove gmazove da srećeš na ulici.
ja ih viđam svaki dan tu kod andrićevog venca gde se muvaju.
muka mi je non- stop

Ajde, ajde Bebicka:))) pa neces valjda ovim smradovima da se predamo - treba se boriti
Laku noc, jutro ce promijeniti sve:)))
Never give up!!
Exitus Letalis Exitus Letalis 12:14 08.06.2008

Re: pomirenje

a ih viđam svaki dan tu kod andrićevog venca gde se muvaju.
muka mi je non- stop

a tek ja!
vladimir petrovic vladimir petrovic 12:40 08.06.2008

Re: pomirenje

Bojan Zdravic
Imamo 2 moguce opcije:
1. Tadic i SPS
2. Kostunica i SPS i SRS , a i Velja ce biti tu:))
Ja cu biti zestok protivnik obe opcije, ali ako mogu da biram protivnika, vise bih voleo opciju jedan, jel' mislim da ih je daleko lakse pobediti, a u isto vreme opcija 1 je bolja i za Srbiju

Postoji i treca opcija - novi izbori. Odnosno, (teorijska) mogucnost da ako bi SPS usao u koaliciju sa DSS i SRS, ta vlada ne bi mogla dugo da traje, pa bi novi izbori bili neizbezni. U tom slucaju BT bi sacuvao obraz.
Ovako... Koalicija Tadica (ali i Dinkica, Canka i Vuka Draskovica) sa Milosevicevim (nereformisanim) socijalistima vredja... I malo je mogucnosti da se veruje da bi takva vlada (pogotovu ako bi je vodio Ivica Dacic) dugo trajala...
Bojan Zdravic Bojan Zdravic 15:13 08.06.2008

Re: pomirenje

vladimir petrovic
Postoji i treca opcija - novi izbori. Odnosno, (teorijska) mogucnost da ako bi SPS usao u koaliciju sa DSS i SRS, ta vlada ne bi mogla dugo da traje, pa bi novi izbori bili neizbezni. U tom slucaju BT bi sacuvao obraz.
Ovako... Koalicija Tadica (ali i Dinkica, Canka i Vuka Draskovica) sa Milosevicevim (nereformisanim) socijalistima vredja... I malo je mogucnosti da se veruje da bi takva vlada (pogotovu ako bi je vodio Ivica Dacic) dugo trajala...

Mislim da je u ovom momentu najvaznije da se Kostunica razvlasti, tj. da mu se iz ruku oduzme batina koju drzi (DB i MUP) . Kostunica je kocnicar promena po definiciji, vodi zemlju u rusko podanistvo, on je strano telo i Srbija ga treba odstraniti po svaku cenu, makar i DS napravio koaliciju sa SPS-om.
DSS/SRS nece uspeti da napravi koaliciju sa SPS koalicijom - Tadicu ce to uspeti.

Koliko ce trajati DS-SPS koalicija, nije bitno, neka budu izbori posle nekoliko meseci opet. Najvaznije je da se Kostunica jednom zauvek razvlasti i eliminise kao bitan politicki faktor. On je zaista strasno stetan za Srbiju, zamislite vlast u kojoj nema Kostunice i dekadentnog DSS-a, mislim kakvo olaksanje za sve, pri ovom nadam se da niste DSS fun, mislim ne bih voleo da Vas uvredim:)))
milandezz milandezz 17:19 09.06.2008

Re: pomirenje

Ma Bebo smeta, kako ne smeta...vidis li ti da Tadica u ovoj raboti, podrzavaju i Vuk i Vesna sa ove slike...

Samo citaj... http://pescanik.net/content/view/1185/97/
pidola pidola 04:11 08.06.2008

...

ovom izjavom je pljunuo po...takav samar udario,
gradjanima,drzavi,svojoj stranci i djindjicevoj porodici.
fuj,bljak (umesto psovki),mada i one najgore su pesma za ovakvu izjavu predsednika nam.
koliko ce tek njihova zajednicka politika biti grdna,kada su reci ovako strasne.
ldp,hoces i bol da delis,onako podjednako,dok ih podrzavas na putu ka necemu?
jedni nam uzeli deset godina zivota,a drugi iste prastaju u nase ime.
pa ko vam daje pravo?
Jelena Milić Jelena Milić 08:47 08.06.2008

to pidola

pa ko vam daje pravo?


mi, ako dopustimo.

rekoh snezani dole, ja sam ovaj post stavila cim sam stigla kuci od mojih, gde sam na TV cula taj sramni govor, delove. stavila sma smao ovu najodvraniju od mnogih recenica iz njega, cisto da onako inicijalno podelim uzas sa vama. nevericu.

velicinu implikacija jos nisam u stanju da analiziram, ocenim.

jedno mi je sigurno, ovo je i SPRDANJE vredjanje celog koncepta suocavaja sa prosloscu, istine, odgovornosti, pomirenja

ustala sam jutros nadajuci se da cu naci jos neke reakcije negde, mimo bloga, JOS NISTA
snezana mihajlovic snezana mihajlovic 06:41 08.06.2008

dok drugi traže svoj identitet

skrhani bolom i brigom za opštenarodno dobro,
moji prijatelji i mi već mesecima tražimo izlaznu strategiju.
popunjavaš neke formulare, zbrajaš bodove...
posle ti malo muka,
gledaš oko sebe i razmišljaš šta da poneseš,
malo besniš jer si to mogao odavno da uradiš, al' si bio glup, jer nisi na vreme shvatio da tvoj život prolazi,
da tvoj trud i znanje n e ć e imati ko da ceni,
i da ćeš, dok ovi na sva usta trube o nacionalnoj strategiji za povećanje nataliteta, sedeti sa svojim detetom kod kuće, jer nećeš imati k o m e da objasniš da imaš pravosudni ispit, i da te to što imaš dete neće sprečiti da svoj posao obavljaš dobro.
za sve to vreme,
plejada likova, koji sa svojim uspesima i kvalifikacijama ne bi prošli ni u jednoj normalnoj firmi,
šire se, nazdravljaju, pozdravljaju, planiraju, sistematišu, teoretišu, brecaju se, upozoravaju,
uparadjeni, dugmići pucaju na stomacima, rumeni,
sa osmesima pobenika
slave...
i dok ih tako gledam, razmišljam da li, kad se onako ofrlj pogledaju u ogledalu, pomisle na to šta su radili
i šta još uvek rade,
i odmahnem glavom, jer oni sigurno ništa i ne vide.

Jelena,
briši ovo ako ne odgovara temi, al' morala sam da napišem.
Jelena Milić Jelena Milić 08:42 08.06.2008

Re: dok drugi traže svoj identitet

ne ti si samo sad vec usla dublje u analizu onoga sto je ovaj rekao i posledica, i u stvari pre svega kako je do toga doslo. nema potrebe da brsem, sve je to tema ovoga itekako.

ja sam sinoc prosto stavila tu jednu najodvratniju ( u vrlo velikoj i jakoj konkurenciji taj cu govor zasigurno pomno jos analizirati i komentarisati i ovde ) recenicu bez mnogo komentara i razmilsjanja podrobnijeg o dubini implikacija, iz stomaka takoreci, cisto da sa vama ovde podelim onaj prvi uzas, sok, nevericu, kako god. ( nadu d asma pogresno razumela, cula, d ace me neko demantovati...)

onaj aplauz koji se sa tog go ds na TV cuo pa to je to o cemu govoris, ko je u strankama ko nam FORMALIZUJE odluke koje s edonose negde drugo za INTERESE ne nease nego nekog drugog

moj jedini problem je sto ne vidim drugi nacin nego da mi ili udjemo u te stranke ili ne znam...
da se povucem ne mogu.


AlexDunja AlexDunja 08:50 08.06.2008

stranke i akcija

moj jedini problem je sto ne vidim drugi nacin nego da mi ili udjemo u te stranke ili ne znam...
da se povucem ne mogu.


pa ti , jelena, bolje od svih znas
kakva negativna selekcija radi u strankama.
cak i da hoces da udjes, skrajnuli bi te
ili izbacili, odmah, ako ne pre...
to je bas razradjena masinerija.
Jelena Milić Jelena Milić 08:59 08.06.2008

Re: stranke i akcija

ma znam, velika tema.....

profi dobri kadrovi su odavno van formalne politike...a nase stranke su se em napunile mediokritetima koje zs ideologiju uopste nije briga, i samo se sire zbog partitokratkskog metoda koji im omogucava da glasom umesto strucnoscu dodju do funkcija...znam..

ali generalno, ako svi mi koji to vidimo negde udjemo, nesto ucinimo...ne znam...

ostaje kolektivna akcija, ali malo ozbiljnija od smao skupljanja i pistanja i setnji. pa i od ongo web aktivistickog

tipa potpisujem..ili kostunica je trut a tadic maneken. to pomaze da se malo iskuliramo, i humor je bitan, ali kad ostane i zato sto njacesce ostaje samo na tome, smo tu gde jesmo, kapu nam kroje ti koji kroje plus veliki sef velike loze koja sastvlja vladu-miskovic...

jedan od koraka je, po meni, ne secam se da li si nam tad dolazila na blog izvini, the new public management, uvodjenje tog koncepta u drzavnu administraciju na svim nivoima...to je koncept iz lib ekonomije koje su u drzavne administracije uvele mnogoe eu zemlje, arizona i druge SAd bogate drzave, novi zeland....

AlexDunja AlexDunja 09:05 08.06.2008

Re: stranke i akcija

jedan od koraka je, po meni, ne secam se da li si nam tad dolazila na blog izvini, the new public management, uvodjenje tog koncepta u drzavnu administraciju na svim nivoima...to je koncept iz lib ekonomije koje su u drzavne administracije uvele mnogoe eu zemlje, arizona i druge SAd bogate drzave, novi zeland....

ne secam se ni ja dali sam bila na blogu,ali nevezano
meni to izgleda kao dobra varijanta...
i ozbiljna gradjanska akcija, svakako.
slazem se potpuno.
Jelena Milić Jelena Milić 09:10 08.06.2008

Re: stranke i akcija

ako nista drugo, operativni kadar ne menja sa svakom novom administracijom, pa onda jos princip tendera i transparentnosti, to je u stvari outsourcing drzavne administracije na mnogim nivoima koji ondas uvodi mogucnost tranparentnosti i konkurentnosti--povecane efikasnosti.

ova feudalizacija ministartava i UO javnih preduzeca su stvarno postlai glavna trenutna posast u zemlji zbog koje smo u stanju da izjednacimo ds sa sps

dno

iskreno, cekam i reakcije MZ

Exitus Letalis Exitus Letalis 12:18 08.06.2008

Re: dok drugi traže svoj identitet

moj jedini problem je sto ne vidim drugi nacin nego da mi ili udjemo u te stranke ili ne znam...
da se povucem ne mogu.

gadi mi se i pomisao na to.
kakvo ulaženje.
šta, da ih kao iznutra rasturamo.

zanima me da li će neki od članova, viđenih, ds koji su se zarozavali od plača kad je đinđić umro, recimo vlahović, izaći iz stranke zbog protesta i javno obznaniti svoje razloge.

šta će branka prpa da radi?
šta cvijanović?
šta voja brajović?
šta balašević?

gde su da se oglase?
krivi smo mi što smo ćutali!
na koga se to odnosilo?
Jelena Milić Jelena Milić 12:41 08.06.2008

Re: dok drugi traže svoj identitet

sta kaze korac

sta kaze vesna pesic

sta kaze cedomir jovanovic

biljana srbljanovic

....
NGO

gde su da se oglase?

Exitus Letalis Exitus Letalis 12:52 08.06.2008

Re: dok drugi traže svoj identitet

Jelena Milić
sta kaze korac

sta kaze vesna pesic

sta kaze cedomir jovanovic

biljana srbljanovic

....
NGO

gde su da se oglase?


kakve veze ovi nabrojani imaju?
majketi objasni.
kakve veze imaju ngo?
ali ce se sigurno oglasiti.
kao, nadam se, i tvoja ngo.

ja pričam o članovima ds jer ds pravi istorijsko pomirenje, pošto su obe stranke imale teške trenutke.
sećam se u kampanji da je đilas rekao da među njima nisu najbolji: bogdanović i đinđić, baš tim redom.
kao da je isto kad umreš prirodnom smirću (jer smrt od bolesti je takođe prirodna smrt, možda prerana ali prirodna) i kad nekog ubiju u atentatu.
dal branki prpi izgleda da su na isti način izgubili život i ćuruvija i milošević?
to se zove vređanje žrtava.
ljiga čista.
Jelena Milić Jelena Milić 16:35 08.06.2008

Re: dok drugi traže svoj identitet

itekako imaju.

eto vidis javili su se ipak zarko i vesna
Exitus Letalis Exitus Letalis 17:40 08.06.2008

Re: dok drugi traže svoj identitet

Jelena Milić
itekako imaju.

eto vidis javili su se ipak zarko i vesna

nema veze.
oni reaguju ko i mi.
i treba da su skandalizovani.
kao sto sam i ja.
mene zanimaju članovi ds i visoki funkcioneri te stranke.
il se slazu?
pa nek nam kazu da znamo da UVEK kada za njih glasamo ZA STA glasamo.
Jelena Milić Jelena Milić 17:49 08.06.2008

Re: dok drugi traže svoj identitet

ja daleko bilo ne kazem da ne treba ds da se odredi. al bojim se da je onaj aplauz juce odgoovor.
antioksidant antioksidant 19:46 08.06.2008

Re: stranke i akcija

jedan od koraka je, po meni, ne secam se da li si nam tad dolazila na blog izvini, the new public management, uvodjenje tog koncepta u drzavnu administraciju na svim nivoima...to je koncept iz lib ekonomije koje su u drzavne administracije uvele mnogoe eu zemlje, arizona i druge SAd bogate drzave, novi zeland....

Jelena, citao sam dovde pa si mozda i odgovorila na drugomm mestu. ali sta ti mislis ko ovo da uvede? Mozes li da zamislis situaciju da se neko odrekne diskrecionih ovlascenja?????

U krajnjem slucaju koje su odluke GOa???
Tadic se ovlascuje da pregovara oko vlade. TAdic se ovlascuje da postavlja ministre ako DS pravi vladu.

Nije bitno sta ko misli o Tadicu ali jedan covek se ovlascuje da sam postavlja ministre i da sam pregovara oko vlade. NIsta milion glasova. Nista par desetina clanova stranke. Jedan covek.

Mrak
ananas ananas 23:56 08.06.2008

Re: dok drugi traže svoj identitet

Sve si lepo napisala, ne verujem da ce neko ovo da obrise..
Dzomba Dzomba 08:57 08.06.2008

Politika

Priznajem da mi nije jasno zbog cega je ova izjava tako problematicna. Ako je jedini nacin da se napravi stabilna vlada SPS, onda treba na sve nacine treba privoleti SPS. U to spada i trenutna Tadiceva retorika, ni vise ni manje. Ta izjava je sama po sebi skandalozna, tj. nemoralna, ali kao sto je nas najveci politicar ikad govorio: "ko hoce moral nek ide u crkvu". I zato vas pitam, da li ste vi svestenici sekularne religije?
Jelena Milić Jelena Milić 09:04 08.06.2008

Re: Politika

sekularne dogme?
a dogma stabilne vlade po svaku cenu? pa i sa radiklima moze onda da napravi jos stabilniju i sta...sta je cilj?


sps mozda treba prevlaciti, nuditi im nesto, ali ne SVE, sav svoj smisao postojanja svih ovih godina, a to je sinoc tadic uradio.

ovo nije stvar morala vec zdravog razuma.

kao sto gore rekoh, stavila sam samo tu jednu najogavniju recenicu sinocnjeg govora, ima ih jos, implikacije cu im tek ocenjivati,

..
ovo je, ovako na prvu loptu da vam kazem, samarcina celom koncepti istine odgovrnosti i pomirenja!

plus sto je u solidnoj kontradikciji sa onim sto je tadic pricao i o hagu i regionu samo do pre par dana, i daje za pravo svima onima koji su tvrdili da je to oduvek bilo neiskreno sa njegove strane da...

u momentu kad je ocit trend, tadic je pre mogao da ide na opciju novih izbora nego da ovoliko pljune svima nama kojima EU nije jednako strane jebene investicije vec vise od toga u lice!




Dzomba Dzomba 09:29 08.06.2008

Re: Politika


a dogma stabilne vlade po svaku cenu? pa i sa radiklima moze onda da napravi jos stabilniju i sta...sta je cilj?

Ne moze da udje u EU sa SRS vec samo sa SPS i vi to odlicno znate.

plus sto je u solidnoj kontradikciji sa onim sto je tadic pricao i o hagu i regionu samo do pre par dana, i daje za pravo svima onima koji su tvrdili da je to oduvek bilo neiskreno sa njegove strane da...

Vi stalno pricate o iskrenosti, postenju etc. ali kakve to veze ima sa politikom? Politicari su poznati po tome sto stalno menjaju javne stavove i lazu, ali to nije vazno sve dok su ciljevi konkretni i dobri i dok su sve njihove lazi usmrene ka tim ciljevima.

u momentu kad je ocit trend, tadic je pre mogao da ide na opciju novih izbora nego da ovoliko pljune svima nama kojima EU nije jednako strane jebene investicije vec vise od toga u lice!

EU jeste "jednako strane investije", tj. donece stabilnost, eknomiju i jacanje pratecih institucija. Sve ostalo sto biste mozda vi zeleli od EU (npr. katarza, moralni preporod...) nema veze sa politikom i pase bolje uz poeziju.
Novi izbori su jednako dobro resenje, ali bi onda Tadic morao da saradjuje sa LDP-om, a to zeli da izbegne po svaku cenu, sa cim se ja nuzno ne slazem.

Tvrdim da je odlicno za Srbiju da svi gradjani dozviljavaju SPS na normalan nacin; da SRS bude konacno legitimisan od strane EU kao sto je HDZ u Hrvatskoj; i da se prestane pricati o kulturnoj politici i predje vec jednom na ozbiljan posao.
Jelena Milić Jelena Milić 11:10 08.06.2008

Re: Politika

pricati o kulturnoj politici i predje vec jednom na ozbiljan posao.


o ovome vise puta pisala slazem se.


Tvrdim da je odlicno za Srbiju da svi gradjani dozviljavaju SPS na normalan nacin; da SRS bude konacno legitimisan od strane EU kao sto je HDZ u Hrvatskoj


sa ovim se ne slazem sve dok se ne ispune preduslovi, transformacija kroz koju je hdz prosla. setite se dacicevog govora posle samoproglasenja kosova.


Ne moze da udje u EU sa SRS vec samo sa SPS i vi to odlicno znate.


sa ds koja ima upper hand a ne sa ds koja je sama stavila znak jednakosti izmedju sebe i sps sinoc.
obratite paznju, ja sam smatrala da je pod odredjenim uslovima ( post being ivan maljkovic) prihvatljivo i smisleno podrzati ds sps vladu, ali ovo sinoc je suvise.

EU jeste "jednako strane investije", tj. donece stabilnost, eknomiju i jacanje pratecih institucija. Sve ostalo sto biste mozda vi zeleli od EU (npr. katarza, moralni preporod...) nema veze sa politikom i pase bolje uz poeziju.


ali ne SAMO to kako je izjednacavanjem SPS sa samom sobom DS sinoc uradila. EU je regionalana saradnja, a meni nije janso kako cemo sa nereformsianim SPs kome smo dali ocito i mandatara i izjednacili milosevicevu smrt sa djindjicevom da saradjujemo sa regionom koji od mislosevica jos ima zive rane!!! bilo bi mi janso sps manji aprtner u vladi, Ds premijer sa PC retorikom, ali OVOOO

katarza ne pase uz poeziju vec je par ekselans politicka stvar, koja se mora indukovati iz mainstream institucija!



Dzomba Dzomba 11:30 08.06.2008

Re: Politika

1. SRS je prosao transformaciju kao i HDZ, dokaz: u Utisku nedelje, Nikolic je tvrdio da se SRS nece mesati u povratak Srba u Hrvatsku, vec ce se ovi vratiti sami; gotovo celi nacionalisticki naboj koji trenutno postoji kod SRS-a je "indukovan" problemom Kosova (a tu se ljudi(MZ), ako nista drugo, spore oko toga da li zaista znaci biti nacionalista ako se tvrdi da je Kosovo "lazna drzava" a ne reminiscencijama 90-tih; najveci broj SRS glasaca nije motivisan nacionalisticikim pobudama vec socio(zavid,pogresan kulturan model)-ekonomskim(objektivno siromastvo) razlozima.
2. Zasto je ovo sinoc suvise u odnosu na cilj (tj. the cilj)? EU je eksplicitno rekla da joj odogovara vlada sa SPS iako SPS insisitra na istorijskoj (ne politickoj!) rehabilitaciji Milosevica. Dakle, sta je onda po vama problem
3. Katarza je pre svega termin iz poezije (o njemu su opsirno pricali npr. Stari grci (npr. Arisotel u de poetica)) a u politici mu nema mesta osim ako nije implantiran od strane demagoga (ljudi koji se pozivaju na niske ili visoke strasti naroda), sto naravno ne znaci da je biti demagog uvek lose (npr. Cercil je hrabrio Engleze demagogijom, ali to je tada bilo svrsishodno).

Meni se cini da je za vas definicija dobrog drustva, moralno zdravo drustvo. Za mene je to, ne prosto pojmovno pogresno, vec i i potencijalno vrlo opasno.
man ray loves me man ray loves me 12:19 08.06.2008

Re: Politika

SRS je prosao transformaciju kao i HDZ

sanader je isporucio gotovinu. toma je rekao danas jedno sutra drugo i nije uradio nista.
Meni se cini da je za vas definicija dobrog drustva, moralno zdravo drustvo. Za mene je to, ne prosto pojmovno pogresno, vec i i potencijalno vrlo opasno.

a meni se cini da ti ne shvatas da drustvo mora da se zasniva na necemu. mora da postoji konsenzus makar oko 'ne ubij'. a to znaci da kad neko ubije, da postoji svest u drustvu da je zasluzio da mu se sudi. zavisi kakvo drustvo zelimo da izgradimo - ako zelimo ono sto je staljin bio izgradio (konsenzus oko 'ne ubij - ako nemas zaledjinu'), onda nema problema, onda je sve super. ali mi ne zelimo to.
JJ Beba JJ Beba 12:39 08.06.2008

Re: Politika

Priznajem da mi nije jasno zbog cega je ova izjava tako problematicna


tebi nije problematična?

jedni način da se nparavi stabilna vlada i da se zaboravi ? baš sve?

a da si ti na njenom mestu? oprotio/la bi?
Dzomba Dzomba 13:37 08.06.2008

Re: Politika

Sanader je isporucio Gotivnu posto je dosao na vlast i u uslovima resenog nacionalnog pitanja, dok je kod Tome to suprotan slucaj.

Pre svega, nisi razume(la)o recenice koje citiras jer reagujes emocionalno, a tome nema mesta u politici, zato kazem - pravac poezija. Naravno da drustvo mora da se zasniva na "necemu". Ja tvrdim da to "nesto" nije moralna cistota, dok vi tvrdite da je dobro drustvo moguce samo ako se svaki gradjanin pokajao za sve sto je ucinjeno u njegovo ime od Stefana Nemanje pa nadalje. Osim toga, hiljadu je puta vec ponovljeno da je "suocavanje sa prosloscu" cista fantazma, a ne razuman politicki zahtev (npr. Japan, Nemacka neposredno posle WWII etc.)
man ray loves me man ray loves me 13:45 08.06.2008

Re: Politika

a ja tvrdim da ne trazim moralnu cistotu, vec zaokret u politici koji odgovara suocavanju sa prosloscu. ako se to nije desilo u nemackoj - sta je onda vili brant, sta su memorijalni centri posveceni zrtvama, sta je sudsko gonjenje onih koji danas negiraju tu proslost? samo to trazim i kod nas - nista vise. bez toga nema napred. nijedna zemlja koja je izgubila WW2 nije se vratila na tu ideologiju.
moji prijatelji nemci sa prezirom danas pricaju o nacistima i uvredili bi se smrtno kad bih ih strpala u isti kos. oni se nisu 'pomirili' - oni su prevladali.
man ray loves me man ray loves me 13:55 08.06.2008

Re: Politika

shoot - pre nekoliko dana sam obecala sebi da cu provesti mesec dana na blogu bez da ijednom pomenem fashizam i sl. argh...

Dzomba
Sanader je isporucio Gotivnu posto je dosao na vlast

shvaticu ovo kao frojdovski lapsus :))))))))))))))))
ceda_urosevic ceda_urosevic 09:00 08.06.2008

Menjam u TDS

napsao sam skoro da je DS postala NDS (nova demokratska stranka), mislim da je pravilnije TDS (Tadićeva demokratska stranka).
Čekati reakciju LDP-a, Čanka i ostalih je zanimljivo i vrlo važno. Ali kako na ovo reaguje BDS (bivši DS)? Neko reče nešto bar? Ja nisam video, svi opijeni nacionalnim pomirenjem. Strašno. Nego, kako ti se čini izjava vojska Srbije je gradivni činilac spoljne politike zemlje?
Jelena Milić Jelena Milić 09:07 08.06.2008

Re: Menjam u TDS

BDS (bivši DS


pa to je ldp.

ostalo je novi ds. interes, funkcije, interes, funkcije.

MoD jeste bitan faktor formiranja spoljne politike u svim lib dem, samo je pitanje sa ovakvim vrednosnim stavovima koje je sinoc tadic izneo, kakva ce biti ta spoljna politika sad!!!


ceda_urosevic ceda_urosevic 09:10 08.06.2008

Re: Menjam u TDS

Pre bih rekao da je LDP - ZDS (Zoranov DS).
Jelena Milić Jelena Milić 09:15 08.06.2008

Re: Menjam u TDS

e tu se ne slazemo.

mozda zoranov ds al samo posle 2000 kad je ZDJ poceo da ispunjava uslove politike uslovljavanja na sta je bio primoran od MZ


za mene je ldp mnogo mnogo vise GSS

al o tome posebno

morbidno ili ne, ovo sto je tadic sinoc uradio je takva velika prilika za LDP da ce biti skandal ako je ne iskoriste
avemarija avemarija 10:07 08.06.2008

Re: Menjam u TDS

pa to je ldp.

LDP je , sto sinoc rekoste podrzao DS I SPS , a mene sve ovo skupa podseca na ono iz Selinicevog Ubistva s Predumisljajem kada Vasa imenjakinja Jelena kaze svom bratu Jovanu da samo mogu sa Njima - Nekako ili bez NJih - Nikako ! Naravno , mislila je na komuniste. Obzirom da ja ne moram ,kao Jovan , NEKAKO, odlucila sam da NIKAKO vise ne dozvolim sebi takvu nesmotrenost u vidu Nade da ce neko od mojih Kandidata iz LDPa ostati Dosledan, ako vec ni zbog cega drugog a onda zbog mrtvog Djindjica. Ni ja nisam clan LDPa , samo sam neko ko s pravom ocekuje da Niko ne moze da prodje nekaznjeno u slucaju Krvavih Ruku. A kamoli da mu se jos pomogne da se Takve Ruke izbele.
Jelena Milić Jelena Milić 11:03 08.06.2008

Re: Menjam u TDS

ja sam rekla da razumem kako je ldp pre nedelju dve objasnio zasto bi podrzao vladu sa sps ali tada nije bilo OVOGA od sinoc. ovo, po meni, drasticno menja stvari.
Exitus Letalis Exitus Letalis 13:09 08.06.2008

Re: Menjam u TDS

Jelena Milić
ja sam rekla da razumem kako je ldp pre nedelju dve objasnio zasto bi podrzao vladu sa sps ali tada nije bilo OVOGA od sinoc. ovo, po meni, drasticno menja stvari.

pa tako je.
i zato ne znam zašto pominješ uopšte članove ldp. ili ngo.
odgovornost za historijsko pomirenje, što bi reko mariko čuljić, kosti u mikseru, ima samo ds. niko drugi.
niko.

pobedili su jovica, dobrica i tatica!
JJ Beba JJ Beba 13:59 08.06.2008

Re: Menjam u TDS

ceda_urosevic
Pre bih rekao da je LDP - ZDS (Zoranov DS).

zakuni se.
jel i sada kada podržava vladu sa SPSom?
jel podržava i ovu tadićevu izjavu?
ceda_urosevic ceda_urosevic 16:35 08.06.2008

Re: Menjam u TDS

Bebe, dovoljno mi je odvratno što se podržava SPS, nikako se sa tim ne slažem, ali već kad smo počeli sa klasifikovanjem, ovaj DS sigurno nije ZDS, pa sam zato napisao... Ako ovo prođe bez neke jasne i glasne osude i neprestanih zahteva za ponovnim izjašnjavanjem, ja ne znam...
Dolybell Dolybell 09:19 08.06.2008

PODSETNIK

Izvod iz teksta: GOSPODAR GLUPOSTI

002: Tadić nije ličnost: to je nivo svesti.
Uverili su se u to nedavno i slučajni Hrvati
koji su uživo mogli da čuju srpskog komedijaša Vuka Jeremića, tzv. ministra
inozemnih poslova koji se izlupetao po Zagrebu samo nekoliko dana nakon što je
ljutito, zajedno sa Tadićem, napustio nekakav skup u Bugarskoj kad se za
govornicom pojavio neko iz Vlade Kosova. Ta odurna ministarska pojava koja se
večito kezi i smeška dok priča gluposti, jer je negde čuo da će izveštačenim
osmehom zavarati šupljinu u glavi, savršen je proizvod iz Tadićeve majstorske
radionice; kad čovek čuje Jeremića, onda mu jasno što je Demokratska stranka
izgubila Beograd, što će izgubiti mesto u budućoj republičkoj Vladi – jer pored
ovakvog Jeremića svaki radikal mora da izgleda normalno, makar se zvao
Aleksandar Vučić.
Verzija Jeremićeve historije po kojoj su za recentne ratove devedesetih krivi Hrvati,
Slovenci, Bošnjaci i Albanci – dok su se Srbi samo branili, jer su bili nevini, naročito
Slobodan Milošević, deo je tadićevske taktike da se već danas u Srbiji pomiri sve
ono što se svađalo tolikih godina; četnici s partizanima, partizanovci sa zvezdašima,
republikanci s monarhistima, fašisti s mondijalistima, nacisti s Jevrejima, sve u ime
voljene i jedine Srbije.
Upravo Tadić, kao predsednik stranke koja je na poslednjim izborima imala 102
glasa – najviše od svih – ne bi smeo biti spreman na ustupke; umesto da ga drugi
mole da ih on primi, on ide naokolo, oprašta, abolira i poziva na zaborav, udvarajući
se najstrašnije Socijalističkoj partiji Srbije koja u svojim zahtevima ne zna šta je
dosta; juče čujemo da SPS zahteva od "budućeg koalicionog partnera" da se
prestane sa maltretiranjem porodice Milošević a da se bivši direktor RTS-a
Dragoljub Milanović, onaj koji radnike nije obavestio da će RTS biti bombardovan,
a znao je da hoće – pusti iz zatvora.
Slutim da bi Tadić i na ovo pristao samo da obrazuje Vladu; njegovi su kriterijumi –
da on nema kriterijuma, o čemu, setite se, svedoči svaki put Vuk Jeremić gde god
da se pomahnitali ministar pojavi.
Konačno, zašto toliko o Tadiću? Zato što nas je svojom kohabitacijom, svojom
ljigavošću spram Koštunice, svojom glupošću i svojim koketiranjem sa
najodvratnijim izdancima nacionalističkog korpusa – doveo u situaciju da se danas
Srbija nalazi tamo gde jeste, između lošeg i goreg, između laži i zla, ni na nebu ni na
zemlji, tamo gde Tadić najviše voli da obitava dok mu se udvaraju da je najbolji i
najpametniji.
Neka mu bude!

Kad se jednom budu rangirali srpski političari, dileme neće biti: glup, gluplji, Tadić
Svaka čast, majstore! Sposoban da svaku veliku pobedu pretvori u još veći poraz!

“FERAL Tribune”
Petar Luković
28. maj 2008

Jelena Milić Jelena Milić 09:21 08.06.2008

Re: PODSETNIK

e dolibel,
majke mi juce sam pomislila da post pocnem otprilike ovako:

bebo i pero izvinte sve vam oprastam, bili ste u pravu.
AlexDunja AlexDunja 09:31 08.06.2008

Re: PODSETNIK

bebo i pero izvinte sve vam oprastam, bili ste u pravu.

meni nije bitno da li su u pravu,
nego sto nisu konstruktivni.
sto to sto je neko u pravu ne
znaci i da zna kako da se stvari promene.
Jelena Milić Jelena Milić 09:38 08.06.2008

Re: PODSETNIK

naravno draga, to se podrazumeva, ovo je bila samo slikovit pokusaj da docaram dubinu mog soka jucerasnjim tadicevim nastupom i DS aplauzom, da samozajebancijom sebe sacuvma ovo malo zdrave pameti i duha

btw, i dalje se ne kajem ni podrske za predsednicke etc, tada se nije OVAKO AUTOVAO

Dolybell Dolybell 14:17 08.06.2008

Re: PODSETNIK

meni nije bitno da li su u pravu,
nego sto nisu konstruktivni.
sto to sto je neko u pravu ne
znaci i da zna kako da se stvari promene.


Pa onda da svi zaćutimo i stavimo flastere na usta !
Prepustimo se brodu koji preti da postane podmornica
i koji plovi po pučini bez kopna na vidiku...
Jelena Milić Jelena Milić 09:40 08.06.2008

postati go ds na ovakvoj sednici


grozno. ocekivala sam, bar, od milice delavic mnogo vise!


Одлуке седнице ГО Демократске странке
16:11 - 07. 06. 2008.
Београд, 7. јуна 2008.

Главни одбор Демократске странке је на својој данашњој седници одлучио да овласти председника Бориса Тадића да у име Демократске странке води преговоре о формирању будуће Владе Србије, укључујући и мандат да одлучи о решењима за чланове Владе Србије испред Демократске странке.

Чланови Главног одбора такође су усвојили извештај о раду између две седнице овог органа, који је поднео председник Борис Тадић.

Главни одбор је у свој састав кооптирао нове чланове, и то: Драган Вучовић, директор Института за анестезију у КЦС, Предраг Ј. Марковић, виши научни сарадник у Инситутут за савремену историју, Предраг Ејдус, глумац, Милица Делевић, др Стеван Лилић, професор Правног факултета, Татјана Пашић, директорка Народне канцеларије, Ненад Манојловић, спортски директор ватерполо клуба "Партизан", Небојша Крстић, лекар, Јана Милић, глумица, Јасна Дараган-Савељић, директорка Завода за болести зависности, Лидија Бартуш-Васиљевић, новинарка, Игор Микља, Александар Шапић, ватерполиста, Саво Милошевић, фудбалер, Миливоје Млађеновић, управник СНП у Новом Саду, Снежана Драшковић, директорка Института за трансфузију, Миодраг Манић, декан Машинског факултета у Нишу. Главни одбор такође је верификовао чланство новим члановима Председништва ДС, Бориславу Новаковићу и Срђану Шаперу.

Информативна служба ДС
AlexDunja AlexDunja 09:54 08.06.2008

Re: postati go ds na ovakvoj sednici

koja ekipa! :))
sad ti meni kazi,
kako da se uzdrzi covek od podsmeha?
ili jos gore, kako da normalan covek
udje u takvu stranku i pokusa da promeni nesto???
ili u bilo koju drugu?
vaterpolisti, fudbaleri, glumci,gitaristi
i predrag i milica.alal vera.
ceda_urosevic ceda_urosevic 09:57 08.06.2008

Re: postati go ds na ovakvoj sednici

Aporpo Pere i Bebe - dovoljno je biti u pravu. Šta oni mogu realno više da urade sem da budu u pravu? mi smo ti koji dajemo mandate. Kome smo ih dali? Nacionalnim pomiriteljima. Molim lepo. S druge strane, biti u pravu dok svi horski govore jednu istu mantru nije mala stvar, drugarice i drugovi.
Jelena Milić Jelena Milić 10:51 08.06.2008

Re: postati go ds na ovakvoj sednici

ne preteruj cedo. ono je bilo i solidno ironicno sa moje strane :)

alex je shvatila
dragan7557 dragan7557 16:32 08.06.2008

Re: postati go ds na ovakvoj sednici

Главни одбор је у свој састав кооптирао нове чланове, и то: Драган Вучовић, директор Института за анестезију у КЦС, Предраг Ј. Марковић, виши научни сарадник у Инситутут за савремену историју, Предраг Ејдус, глумац, Милица Делевић, др Стеван Лилић, професор Правног факултета, Татјана Пашић, директорка Народне канцеларије, Ненад Манојловић, спортски директор ватерполо клуба "Партизан", Небојша Крстић, лекар, Јана Милић, глумица, Јасна Дараган-Савељић, директорка Завода за болести зависности, Лидија Бартуш-Васиљевић, новинарка, Игор Микља, Александар Шапић, ватерполиста, Саво Милошевић, фудбалер, Миливоје Млађеновић, управник СНП у Новом Саду, Снежана Драшковић, директорка Института за трансфузију, Миодраг Манић, декан Машинског факултета у Нишу. Главни одбор такође је верификовао чланство новим члановима Председништва ДС, Бориславу Новаковићу и Срђану Шаперу.

Savez Literokratije Srbije. Kod drgih nije ništa bolje.
Plaćenici apstraktne misli i verbalne moći definicija : Alvin Toffler

dragan7557
08.06.2008
Jovana Tavcar Jovana Tavcar 11:18 08.06.2008

cudni motivi

a momenat " ko ne bude tako uradio, imace posla sa mnom"...ha,ha,ha - mada je tu bar jasan motiv : emotivna nedozrelost, zakasneli mangupluk i da ne upotrebljavam teze reci...
a motivi pranja sps-a i milosevica, sve onako bez jednog dobrog ribanja onim home-made sapunom za rucno pranje, su krajnje interesantni...
Jelena Milić Jelena Milić 11:31 08.06.2008

Re: cudni motivi

ko ne bude tako uradio, imace posla sa mnom"...


to je najminornija stvar u tom celom govoru. to je, da tako kazem, unutrasnja stvar DS pa me zabole. nacin na koji se on odnosi sa svojima, pa to nek oni hendlaju.



rekla sam nekom ovde, ja sam sinoc dosla kuci posto sam ONAJ uzas od govora cula, cim sam se dokopala kompa i postovala najodvratniju recenicu tog govra koji obiluje istima. cisto da podleim svoj inicijalni uzas i sok ( i nevericu, mozda nisma dobro cula etc...)

jos ne mogu da sagledam sve implikacije ali osecam formira mi se slika polako da su ogromne i o tome cu posebno along the following lines:

ds je izjednacio sebe sa sps sto znaci da ono sto su mnogi od nas teska srca i mozga, pa i ldp, ipak shvatili kao manje od dva zla, tj DS ( odlucniji onaj od kraja kampanje kad se pobunio protiv kostunice) led vlada sa SPS kao manjim partnerom, ali ne i na celu vlade ( to je licnost koja ide u svet pa i u region), otpada i da je ovo sasvim drugi momenat!

zasto se ovo radi u trenutku kad je trend da raste pro EU opcija? pa DS kao veliki i na vlasti bi lakse izdrzao jos jedne izbore na tom talasu nego LDP npr o SPs da ne govorim, oni su i pre raspisivanja bili jedini protiv nozvih izbora??

kako se u svetlu sinocnjih poruka uopste moze ocekivati da ce ta vlada nastaviti saradnju sa hagom? zasto bi, ako stoji onaj vrednosni sud i pozv od sinoc!!!??

kako ce se to odraziti na nasu regionalnu saradnju, koja je btw preduslov Eu integracija, kad region cuje ovo sto je tadic sinoc rekao.

cini mi se da ldp na ovo mora vrlo radikalno reagovati.

ceda_urosevic ceda_urosevic 11:35 08.06.2008

Re: cudni motivi

kako ce se to odraziti na nasu regionalnu saradnju, koja je btw preduslov Eu integracija, kad region cuje ovo sto je tadic sinoc rekao.

Kako će se ovo odraziti na raspoloženje pro EU građana Srbije i njihov odnos prema Predsedniku je za mene mnogo zanimljivije pitanje. Mnogo bih voleo da ovo (kao i tezu o nacipomirenju) prokomentariše pridruženi Otpor, Čanak, Ružica. Za Čedomira ne sumnjam.

Jelena Milić Jelena Milić 11:41 08.06.2008

Re: cudni motivi

i svilanovic. i zoran zivkovic.

no regionalana reakcija je vrlo, vrlo bitna.
ceda_urosevic ceda_urosevic 11:50 08.06.2008

Re: cudni motivi

ne sporim značaj regionalne reakcije, naprotiv... Ali da vidimo prvo kako se kod kuće odvijaju stvari... Ja bih na ovaj spisak i sve funkcionere TDSa, pa da vidimo ko se slaže sa ovim stavom... Od Predsednika nisam ništa bolje ni očekivao. Ima on istoriju svojih izjava, koje do skora nikome nisu zvučale nepristojno, uvek pragmatično, od čega se meni već dugo baca pegla. Ali dobro, promeniće se i to.
Maksa Maksa 13:40 08.06.2008

Re: cudni motivi

kako ce se to odraziti na nasu regionalnu saradnju, koja je btw preduslov Eu integracija, kad region cuje ovo sto je tadic sinoc rekao. cini mi se da ldp na ovo mora vrlo radikalno reagovati.


Moje predviđanje reakcija:

- MZ - apsolutno bez reakcije
(ovo je razvoj događaja za koji su navijali, laki i teški peting koji prethodi Ceremoniji na kojoj će "Boris od Ivice napraviti poštenu devojku" ih apsolutno ne zanima. Kolokvijalizmi, folklor, hu givz a fak... )

- Region - apsolutno bez značajnih reakcija ijednog relevantnog establišmenta
(region (preširoka odrednica, btw, ima ovde regiona i regiona) potpuno zabole za to ko je koga i kako rehabilitovao, on bi da ide svojim putem dalje i pametno pokušava da ostavi poslednje balkansko klanje iza sebe, a za pravdu i istinu je zainteresovan samo kad dođe do "ko je kome i više maltretirao crnce".)

- LDP - skoro apsolutno bez reakcije.
Možda će Čeda negde da kaže nešto tipa "baš je ono bezveze što je rekao", ali ne očekujem veća talasanja i neki pokušaj kapitalizovanja na ovome, pošto je već rekao da je LDP-u prihvatljiva svaka varijanta u kojoj Koštunica odlazi na ropotarnicu povjesti, a SRS ne dobija vlast. Modaliteti su, mnim, sporedni, koliko god se pošten svet (što je otpr. svako ko se ne bavi profi politikom) gadio i sablažnjavao.

Pitala si i šta će Danica da kaže Vuku. Ja mislim: "A koliki je naš deo?".

Kako kaže naš heroja iz Kvake 22, Majlo Majnderbajnder - "everybody gets a share".

SPS-u stvari malo pojednostavljuje stvari to što je (iz njihove vizure) "Čeda spakovao Slobu za Hag", kako kaže D. Žarković. Kada se potegne Đinđićevo nasleđe, DS-u stvari pojednostavljuje to što je Neko Drugi (a ne SPS) uglavnom viđen kao Nalogodavac. I jedini i drugi su u pravu i nisu u pravu, potegnuće se ona vizura koja bolje odgovara dnevnopolitičkim potrebama.

Jedina konstanta su Slobini tajkuni - here to stay, toga se nećemo otresti nikad - kada ovde zamišljate kapitalizam bolje da gledate kako to izgleda u npr. Meksiku ili Rusiji nego u Nemačkoj, na koju god se mi deklarativno stranu sveta okrenuli.


Jelena Milić Jelena Milić 13:45 08.06.2008

to maksa

bojim se da pogadjas, i jos mi je vise muka.

miskovic, tadic i dacic u ljubavi i veselju kod engleza na prijemu pre neki dan.


ipak se nadam ldp reakciji.

btw zanima me zivo i sta ce, a bojim se da nece, reci goca comic.
dragan7557 dragan7557 13:52 08.06.2008

Re: cudni motivi

ds je izjednacio sebe sa sps sto znaci da ono sto su mnogi od nas teska srca i mozga, pa i ldp, ipak shvatili kao manje od dva zla, tj DS ( odlucniji onaj od kraja kampanje kad se pobunio protiv kostunice) led vlada sa SPS kao manjim partnerom, ali ne i na celu vlade ( to je licnost koja ide u svet pa i u region), otpada i da je ovo sasvim drugi momenat!


Kad vam je pričano da su zla ista i da nema veće i manje niste verovali. Manje zlo je poraslo i postalo veliko zlo.
Prirodan tok stvari koji i deca znaju.
Maksa Maksa 14:10 08.06.2008

asocijacije

miskovic, tadic i dacic u ljubavi i veselju kod engleza na prijemu pre neki dan.


Nadam se da neću narušiti pijetet trenutka i teme, ali imam dve asocijacije na ovu situaciju, jedna je filmska, a druga je vic.

Filmska - Kum (prvi i najbolji deo) - Don Corleone i onaj drugi Capo uspostavljaju mir u fazonu: "eto, ja tebi ubio sina, ti meni ubio sina, batali osvetu, nije dobra za biznis."

Vic - liči mi na ono kada se tinejdž unuk kasno vrati kući i zatekne babu kako na TV-u gleda pornić, pa zapanjeno kaže: "Baba, šta to radiš?!!?! Baba: "čekaj sine, možda će da se venčaju na kraju"

Jelena Milić Jelena Milić 15:16 08.06.2008

Re: asocijacije

primereno. na zalost.
antioksidant antioksidant 20:03 08.06.2008

Re: asocijacije

Kum (prvi i najbolji deo) - Don Corleone i onaj drugi Capo uspostavljaju mir u fazonu: "eto, ja tebi ubio sina, ti meni ubio sina, batali osvetu, nije dobra za biznis."

Gledao si film do kraja. Corleone je osvetio sina. Bojim se da je Tadic zaspao na projekciji (otprilike na ovoj sceni - zato se i miri ovako strasno)
G r o f G r o f 11:43 08.06.2008

kičma, šta to beše?

Pitam se, kad bi pre izbora postojale dve iskristalisane strane - radikalska i demokratska, sa svim onim što svaka od tih opcija podrazumeva, kakav bi bio odnos snaga?
U ovoj kakofoniji laži, interesa i koalicija, mislim da je čak 40% birača zbunjeno i na slepo "ubada magarcu rep".
U takvoj situaciji nesposobni su da razumno rezonuju i na sledećim izborima kažnjavaju.
Političari namerno mute vodu i u toj mutljavini rade šta hoće.
Tadić je davno, negde, zaboravio kičmu i ne razumem zašto vas čudi njegovo savijanje. Vetrovi se menjaju, a krpa.....
Zapravo, situacija ne iskače iz konteksta smušenog biračkog tela.

Jelena Milić Jelena Milić 11:48 08.06.2008

Re: kičma, šta to beše?

pisala sam ovde vise puta da ne mogu da procenim vrstu uticaja i eventulano pravac sudjenja stanku suboticu npr. ne mogu ni sta tacno miskovic radi ali sam ubedjena da je on neformalni mandatar a mi smo svi marionete. ( no on je indikator ne uzrok i o tome gde se gresi oko njega sam pisala takodje. ceda je u intervjuu danas btw odvalio nevidjenu glupost tipa miskovic ko i politicar ima odgovornost za srpski put u demokratiju i eu, diletantski skroz, za nekog ko propagira ekonomiju bez granica)

no, ovde se, posle ovog sinoc, ipak radi o bottom line pljuvanja samom sebi u sve sto si do sad radio i zalagao se, a koje sr manifestuje odsustvom reakcije. kad ovo kazem mislim na one koji jos cute, cnaka, vuka draskovica, vesnu pesic, cedu i druge....

ne ocekujem ds se odsmusi obicno biracko telo, vec formiraci javnog mjenja.
JJ Beba JJ Beba 11:49 08.06.2008

Re: kičma, šta to beše?

kad ovo kazem mislim na one koji jos cute, cnaka, vuka draskovica, vesnu pesic, cedu i druge....

izgleda da svako ima svoju cenu.....
man ray loves me man ray loves me 11:53 08.06.2008

Re: kičma, šta to beše?

pa ne znam.
kad sam cula tadica pre par godina kako za avramov i cavoskog na pravnom kaze "to je sloboda govora", rekla sam sebi - otpisi ovog. uzmite u obzir njegovu porodicu. covek ne mora biti odredjen svojom porodicom, ali ovakvom izjavom on je pokazao da jeste.
medjutim, posle su se stvari nekako zamutile - te djelic, te radi nesto da udjemo u evropu, te cedina nedoraslost - vremenom sam zaboravila na tu izjavu. i savez sa sps-om je imao smisla ako ds kao velika stranka nekako usisa malu stranku kao sto je sps i ako oni prosto cute za par foteljica.

juce sam se podsetila na tu prvu izjavu ovom novom koja je sto puta gora. i sada je jasno da to nije bila slucajnost, da se tom izjavom, kao i ovom, tadic ustvari pozicionirao, obznanio ko mu je prijatelj a ko neprijatelj i ko je on - golo ***.

posle ove izjave postalo je jasno da tadic nema pro-evropsku kosku u svom telu, da ga evropa uopste ne interesuje, da ne idemo nikud - jedino sto ga interesuje je da osigura slobine tajkune, te parazitira na ovom narodu poput slobe, mire i seselja i njihovih drugara.
Jelena Milić Jelena Milić 11:57 08.06.2008

Re: kičma, šta to beše?

muka mi je jj bebo ...

gde su oni koju su se satro zalagali za otkrivanje politicke pozadine ubistva pokojnog premijera?

kako to realizovati posle onog sinoc, gde je tadic izjednacio djindica sa milosevicem ( samo cekam argumente tipa dramis jelena nije tako) a sebe, ds, sa sps

ps da naglasim jos jednom, smatram da je sinoc doslo do zaokreta nevidjenog, da to nije samo klizanje ds ka pragmatizmu i sl, populizmu, nacionalnom, ono sinoc je bila OPSTA AMNESTIJA politike SPS koji je bio glavni devedesetih a ne radikli, i to po meni nepotrebno!

nesto sto se samo jednom moze uraditi, point of no return. kao sto sam do skora tvrdila da se tadic moze izjednaciti sa nikolicem samo jednom.

btw on juce sve vreme prica seselj, seselj a ne toma, vucis, kad se odnosi na srs, zasto ne govori milosevic, mislosevic...SPS ga se nije odrekao?!

zasto DS bira to a ne nove izbore npr?

AlexDunja AlexDunja 12:04 08.06.2008

Re: kičma, šta to beše?

zasto DS bira to a ne nove izbore npr?

ima "novi platformu"
lepo ruben kaze.
klizi se ka tome vec neko vreme.
ovo nije zaokret.
JJ Beba JJ Beba 13:03 08.06.2008

Re: kičma, šta to beše?


dobio si moj glas, šta sada, reci?

gde ste?

recite, jel život zakon?
avemarija avemarija 13:03 08.06.2008

Re: kičma, šta to beše?

zasto DS bira to a ne nove izbore npr?

Zato sto je Capo di Tutti ... Dobrica Cosic TAKO odlucio i presekao . Basta .Do sada ste se igrali ,ajde sad i da nesto poradimo. Eto zato .
dragan7557 dragan7557 13:58 08.06.2008

Re: kičma, šta to beše?

posle ove izjave postalo je jasno da tadic nema pro-evropsku kosku u svom telu, da ga evropa uopste ne interesujene ide, da mo nikud - jedino sto ga interesuje je da osigura slobine tajkune, te parazitira na ovom narodu poput slobe, mire i seselja i njihovih drugara.

Srećan prelazak iz Virtualne u Realnu Stvarnost. Učinili ste veliki korak.[b][/b]
man ray loves me man ray loves me 14:57 08.06.2008

Re: kičma, šta to beše?

Hvala. I sta sad?
Predlazem da mi osnujemo partiju koja ce da brani nase vrednosti - vec imam i slogan: "Virtuelna Partija Srbije" (VPS) - jedina partija koja se zalaze za zemaljsku Srbiju!
dragan7557 dragan7557 16:40 08.06.2008

Re: kičma, šta to beše?

JJ Beba

dobio si moj glas, šta sada, reci?

gde ste?

recite, jel život zakon?

Ništa.
Na visokim funkcijama. Partijske i/ili državne jasle.

Život nije zakon. Širi dalje.
sylvana sylvana 23:13 08.06.2008

Re: kičma, šta to beše?

recite, jel život zakon?
08.06.2008 .

Vesna Pešić
Skandalozna izjava Tadića

Predsednica Političkog saveta Liberalno demokratske partije Vesna Pešić ocenila je danas kao"skandaloznu" izjavu predsednika Demokratske stranke (DS) Borisa Tadića da i demokrate i socijalisti imaju "svoj bol zbog izgubljenog predsednika".

Pešić je agenciji Beta rekla da je LDP podržala pravljenje vlade sa Socijalističkom partijom Srbije kao pitanje pragmatičnisti, ali je dodala da za formiranje te vlade nije traženo da se smrt "diktatora", koji je uništio Srbiju devedesetih godina, poistoveti sa ubistvom prvog demokratskog premijera Srbije.

"Ne iznenađuje nas to da će socijalistima biti nuđene kule i bregovi zato što je to postalo uobičajeno kod stvaranja novih vlasti, ali na jučerašnjem sastanku DS-a nije bilo potrebno da Boris Tadić ide toliko daleko da izjednačava smrt Slobodana Miloševića sa ubistvom Zorana Đinđića", istakla je ona.

Prema njenim rečima, time se nepotrebno iskazuje poštovanje prema bivšem lideru SPS-a i predsedniku Jugoslavije Slobodan Miloševiću, koji je umro u pritvoru Haškog tribunala.

"Ovakve izjave ukazuju na opravdane sumnje da li će vlada liste 'Za evropsku Srbiju' i SPS-a biti proevropska ili će hteti da spasava poraženu politiku Slobodana Miloševića iz devedesetih godina", naglasila je Pešić.

Lider DS i predsednik Srbije Boris Tadić rekao je na jučerašnjoj sednici Glavnog odbora DS da su i njegova partija i SPS suočeni sa činjenicom da lideri stranaka "nisu među njima" i da obe "imaju svoj bol", ali da moraju u budućnosti da pokažu spremnost i nađu bolju šansu za svakog građanima Srbije.


Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana