Društvo| Ekonomija| Politika

England, oh England

principessa_etrusca RSS / 27.02.2024. u 10:05



Komentari (1077)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

newimprovedtadejus newimprovedtadejus 10:37 01.03.2024

Re: Isukrste i Marijo

bene_geserit

Kad pogledaš breakdown ko je glasao za Trampa, po tebi:
- od belaca svi su glupi i prihvataju laži sem neudatih žena
- od crnaca 90% je vrlo pametno i provalili su da Tramp laže
- od latino opet je njih 70% i više pametno i provalilo je Trampa


a bre bene pa ko normalan glasa za trmpa osim iz zajebancije ili iz inata
gledni kako ga je McGillis skinuo na ćubi..
ne da se prepričati
newimprovedtadejus newimprovedtadejus 10:42 01.03.2024

Re: Isukrste i Marijo

principessa_etrusca
U selima nema slučajeva i bede kao u Engleskoj ili po Beču,

Проблем овде није чак толико ни материјална беда, колико нека друга.

За време короне школе нису радиле, па се показало да је проблем шта ће јести она деца која у школи добијају бесплатан ручак.

Социјална давања су тада повећана, сви су добијали неки екстра новац, али био је проблем тих ручкова, па су школе отваране да би деца добила храну. Мени није било јасно зашто се родитељима не да екстра новац за пет дечјих ручкова недељно, уместо целе логистике достављања ручкова када школа не ради, обезбеђивања дежурних учитеља и сервирки, и на крају, скупљања деце на гомилу у епидемији. Објашњење које је колало је да би родитељи вероватно потрошили тај новац на пиће и дрогу, а деца не би добила да једу, и то могуће је истина за неки проценат случајева.

Е то је неки сасвим други ниво беде.


kako ti nije bilo jasno.. pa jasno je kao dan.. ako nisi pročitaj obavezno Shuggy Bain..
takve bijede kod nas za komunizma definitivno nije bilo.. jeste bilo da se recimo ženska djeca tretiraju bukvalno kao stoka (po Bosni bi se možda još uvijek moglo naći ako bi zašla malo više u planine u recimo Cazinskoj Krajini ili po srednjoj Bosni) ali jako mali broj slučajeva..
danas ipak ne bih ti se kladila da tu ima nekog velikog zaostatka kod nas..
drugarica iz Bora mi kaže da je kod njih katastrofa situacija sa drogom..
ja sam se u Bosni poslije rate nagledala stvarno svega i svačega, da ti pamet stane..
iz ruralnih sredina isto svakakve svireposti svako malo izroni..
prosto tamo gdje socijalna država stvari prepusti tržišnoj utakmici tu neminovno na površinu ispliva svašta samo kad se malo zagrebe

cmix909 cmix909 10:45 01.03.2024

Re: Isukrste i Marijo

angie01
moguće..


nije moguce- nego-jeste!

dosta studija kaže da ima veze..


kazu, nasledjuje se od oca.

Onima sto opsesivno gledaju u zube i deci, i njihovim roditeljima, i roditeljima roditelja, ovo prvo je tacno, a ovo drugo je (takođe ocigledno) polovicno pogresno.

Usput, zlu ne trebalo -- a nikada nije, za avion uvek spakujem osnovne instrumente i izvesnu belu masu za privremenu pomoc. Jednu neotvaranu teglicicu toga, koju sam nesmotreno bio stavio u rucni prtljag, neki ljubazni policajac na aerodromu u Memingenu je dugo zagledao, postavljao provokativna pitanja, pa mi je ipak vratio, valjda kada je procitao da je Made in Austria.
bene_geserit bene_geserit 10:46 01.03.2024

Re: Isukrste i Marijo

a bre bene pa ko normalan glasa za trmpa osim iz zajebancije ili iz inata

Npr. bukvalno svi Srbi u San Diegu koje znam, osim jedne moronke lekarke koja se uglavnom bavi davanjem deci pilula za početnu fazu sex change (tj. "odlaganje" puberteta).
Činjenica je da se, kad je u pitanju srpska ekipa, ne družimo sa neudatim ženama, igrom slučaja uglavnom, tj. nema ih nešto okolo.
Usput, uglavnom su to inženjerske porodice, ne znam jel ima veze.
Paraziti tj. ovi što završe socijalne "nauke" pa gledaju gde će da se okače na državnu sisu više vole da glasaju za ove levo.
tessa1 tessa1 10:48 01.03.2024

Re: Isukrste i Marijo

Е то је неки сасвим други ниво беде.



Ovde je jedan čovjek ostavio kamiončić izpred zgrade i sutradan ujutru u prikolici nazad našao veliki dušek, usran i krvav. Veliki dušek natopljen govnima i krvlju..

- bre, celi Beograd da izvrneš naglavačke ne bi ovo našao, govorio je zgađen i razočaran


Kao da je neko bio vezan na tom dušeku, krvario i srao ispod sebe i pišao, ali dugo, dugo, vremena
tessa1 tessa1 10:51 01.03.2024

Re: Isukrste i Marijo

Проблем овде није чак толико ни материјална беда, колико нека друга.



Uh, bože, čega sve ima u ovom svijetu. Ne smijem ni razmišljati.




newimprovedtadejus newimprovedtadejus 10:52 01.03.2024

Re: Isukrste i Marijo

freehand

Velika mudrost. Ali i glupost istovremeno. Moje dete je karijes i plombu na mlečnom zubu imalo sa tri godine, a tad je već polusamostalno prala zube.
Pa to sad znači da ima neodgovorne roditelje, po standardima pokondirenih mudraca sa balkansikim britanskih korenima.
ja bih, na primer, rezonovao da dete sa plombom ili ima odgovorne roditelje ili ili dobrog zubara u školi koji kvar na vreme primette.
Interesantno bi bilo da se odnekle pojavi Kukusigameni, on bi sigurno umep da kaže nešto o ovome.


pa eto to bi ti ovde odmah rekli da je greška broj jedan..
dijete od tri godine ne može ni samostalno, ni polusamostalno ni nikako da opere zube..
moraš ti..
meni nekad dođe da se objesim koliko sam samo energije uložiča u to pranje zuba i koliko puta rekla operi zube.. svako veče, bez zajebancije, ponovim najmanje 20 puta.. najmlađem još uvijek moraš stalno da ponavljaš a ni srednji nije puno bolji.. 9 i 12 godina.. čak i onog od 15 i dalje opominjem..

ovde inače taj školski dođe ja mislim jednom tokom osnovnog školovanja, dakle do 12 godina i to je to..
očekuje se da sam preuzmeš odgovornost.. zato pominjanje tog odgovorni roditelji.. ovde nažalost definitivno nisu svi takvi a država nije ni blizu toliko paternalistička kako je ex YU bila..
pa neki prođu kako prođu..

e elem.. ovo ti je stvarno glupa tema da budeš tvrdoglav..
ja kažem namjerno kako je, neko je možda ipak dovoljno pametan da na svom djetetu proba da promjeni svtari a ne da se inati..
tvoja su odrasla.. al možda imaš unuke..

električna četkica
i tvoj nadzor do minimum teen uzrasta rade posao..
radi posao sigurno i to što sam ih ovde vodila i zubaru i higijeničaru i ipak znači da ti tamo neko održi i predavanje.. imaš recimo i one plave pilulice koje prožvaću nakon pranja pa im pokažu gdje nisu dobro oprali..
ima trikova, nije lako rekreirati cijelo iskustvo UK zubarske prakse..
ali ponešto može..
i treba..
oko toga se inatiti je malo je reći glupo
tessa1 tessa1 10:53 01.03.2024

Re: Isukrste i Marijo

Onima sto opsesivno gledaju


Cmixu bih se obratila uvijek pažljivo. :)
newimprovedtadejus newimprovedtadejus 10:56 01.03.2024

Re: Isukrste i Marijo

bene_geserit
a bre bene pa ko normalan glasa za trmpa osim iz zajebancije ili iz inata

Npr. bukvalno svi Srbi u San Diegu koje znam, osim jedne moronke lekarke koja se uglavnom bavi davanjem deci pilula za početnu fazu sex change (tj. "odlaganje" puberteta).
Činjenica je da se, kad je u pitanju srpska ekipa, ne družimo sa neudatim ženama, igrom slučaja uglavnom, tj. nema ih nešto okolo.
Usput, uglavnom su to inženjerske porodice, ne znam jel ima veze.
Paraziti tj. ovi što završe socijalne "nauke" pa gledaju gde će da se okače na državnu sisu više vole da glasaju za ove levo.


pa osim ako je verzija inat, tj glasam samo da ne bi za dedu, onda ste stvarno brate budale.. nema drugog načina da se to opiše..
ja i dalje mislim da će dobiti deda al eto živi bili pa vidjeli šta će ovaj manijak da napravi ako dobije..
bukvalno nema čovjeka u administraciji da je slovo pozitivno o njemu napisao..
bukvalno kao slon u staklarskoj radnji..
sve što je uhvatio razvalio je..
pa jbg..
valjda ima i boljeg načina da se politika mijenja od daj da ovo sad sve razvalimo..
newimprovedtadejus newimprovedtadejus 10:58 01.03.2024

Re: Isukrste i Marijo

cmix909
angie01
moguće..


nije moguce- nego-jeste!

dosta studija kaže da ima veze..


kazu, nasledjuje se od oca.

Onima sto opsesivno gledaju u zube i deci, i njihovim roditeljima, i roditeljima roditelja, ovo prvo je tacno, a ovo drugo je (takođe ocigledno) polovicno pogresno.

Usput, zlu ne trebalo -- a nikada nije, za avion uvek spakujem osnovne instrumente i izvesnu belu masu za privremenu pomoc. Jednu neotvaranu teglicicu toga, koju sam nesmotreno bio stavio u rucni prtljag, neki ljubazni policajac na aerodromu u Memingenu je dugo zagledao, postavljao provokativna pitanja, pa mi je ipak vratio, valjda kada je procitao da je Made in Austria.


čekaj jbt jel dobro čitam da si ti zubar ali preporučuješ da treba da se pusti malo karijesa, šta će da fali, nećemo valjda sad u zube da gledamo???
gospode, dragi bože
angie01 angie01 11:09 01.03.2024

Re: Isukrste i Marijo

Onima sto opsesivno gledaju u zube i deci, i njihovim roditeljima, i roditeljima roditelja, ovo prvo je tacno


izvini, a ko opsesivno gleda deci u zube- upravo je nedovoljno gledanja i paznje, dovelo do prilicnih problema,..a zubi su bejzik stvar,..da se sisas mozes kako hoces, al zube moras da pazis.
benedykt benedykt 11:10 01.03.2024

Re: Isukrste i Marijo

bene_geserit


A usput ta tvoja strana radi upravo ono što pripisuješ drugima:



Tako da odjebi sa tom moronskom knjigom gde su se skupili neki libtardi da nešto seru, nema šansi da si to sranje čitao btw. video si naslov manje više i pročito predgovor tj. reklamu.

Bane, ja za razliku od tebe nemam stranu, niti živim i umirem sa nekom partijom i njenim Vođom, odnosno iz moje perspektive biti protiv Trampa ima veze sa nečim sasvim drugim.
Pod dva, pretpostavljam da je i ovo što ću sad citirati isto iz tog kao fol predgovora i reklame…
References (Chapter: Sociopathy by Lance Dodes, M.D.)
Aragno, Anna. 2014. “The Roots of Evil: A Psychoanalytic Inquiry.” Psychoanalytic Review 101 (2): 249–88.
Malancharuvil, Joseph M. 2012. “Empathy Deficit in Antisocial Personality Disorder: A Psychodynamic Formulation.” American Journal of Psychoanalysis 72 (3): 242–50.
Watt, Douglas. 2007. “Toward a Neuroscience of Empathy: Integrating Affective and Cognitive Perspectives.” Neuropsychoanalysis 9 (2): 119–40.

Pod tri, i neka tvoja sabraća pre devedeset godina su u Nemačkoj sve tumačila tako što su na sličan način upotrebljavali termine Judeo-Bolschewismus ili Kulturbolschewismus, tamo gde kod tebe danas stoje libtardi…
bene_geserit bene_geserit 11:16 01.03.2024

Re: Isukrste i Marijo

pa osim ako je verzija inat, tj glasam samo da ne bi za dedu, onda ste stvarno brate budale.. nema drugog načina da se to opiše..
ja i dalje mislim da će dobiti deda al eto živi bili pa vidjeli šta će ovaj manijak da napravi ako dobije..
bukvalno nema čovjeka u administraciji da je slovo pozitivno o njemu napisao

Naprotiv direktan interes.
Evo za prethodnog Trampovog vakta:
- spasio mi je firmu i radno mesto bukvalno i to 2 puta (kad su one singapurske banke htele da nas kupe jeftino jer nam je stok bio nizak i rasparčaju nas, zadrže core business a ostalo prebace u Aziju, kao što su uradili sa Broadcom-om - tu nas je proglasio za nacionalno dobro i zabranio hostile takeover, meni je to direktno spasilo radno mesto, naravno teoretski je bilo moguće da bio to uradili i DP da su bili na vlasti ali npr. Obama nije to uradio nikad kad je bilo prilike za druge firme)
- držao je poreze relativno nisko tj. nije ih povećavao kao Biden, što je jbga korisno kad imaš visoka primanja
- borio se protiv ilegalne imigracije koliko je god mogao (nisu mu baš dali, ali je situacija bila 10 puta bolja nego za vreme Bidena)
- nije započeo ni jedan rat, direktan ili proxy
- stavio je fokus javnosti na diskriminaciju belaca po raznim osnovama, pre svega belih muškaraca, atak na slobodu govora, masovne laži od strane mainstream medija

I btw u administraciji ne rade ljudi nego parazitska stoka, psihopate i sociopate, i naravno najbolji trejderi na planeti zemlji jeli ko ne bi bio sa insider informacijama koje imaju.
benedykt benedykt 11:19 01.03.2024

Re: Isukrste i Marijo

bene_geserit
Još samo da objasniš zbog čega 80% udatih belih žena glasa za Trampa a 80% neudatih glasa protiv Trampa, i tu si negde.

Mogu, pobegao si ti od sečenja drva sa svojim stricem, ali ne vredi neće ta šuma i ta sekira da pobegnu iz tebe. U prevodu, te neudate žene su koliko shvatam po tebi nekakve kurvetine libtardske (s’oproštenjem) pa zato neće da glasaju za Trampa. Zemljo otvori se…
newimprovedtadejus newimprovedtadejus 11:23 01.03.2024

Re: Isukrste i Marijo

bene_geserit

- držao je poreze relativno nisko tj. nije ih povećavao kao Biden, što je jbga korisno kad imaš visoka primanja

- stavio je fokus javnosti na diskriminaciju belaca po raznim osnovama, pre svega belih muškaraca, atak na slobodu govora, masovne laži od strane mainstream medija

I btw u administraciji ne rade ljudi nego parazitska stoka, psihopate i sociopate, i naravno najbolji trejderi na planeti zemlji jeli ko ne bi bio sa insider informacijama koje imaju.


ovo prvo ok, al nemoj poslije da sereš kako si ti za to da svi ljudi budu braća i da niko nije na ulici.. za to si da se sebi strpaš u dupe i ok.. tkao i reci..
ja btw. nisam, da glasam, glasala bih za labour iako su rekli da će da mi povećaju porez (i vjerujem da hoće)..
mislim da mi se radije živi u društvu u kom niko ne spava izboden i krezav na ulici nego da ja još sebi strpam u dupe.. razliku neću osjetiti..

ovo drugo ok.. ja se slažem da svakako terba stati na put nekakvoj diskriminaciji protiv bijele muškarčadi, i da nemam tri bijela sina slagala bi se..

ovo treće ti je i glupo i ružno.. nemoj to više da pišeš.. ti su ti ljudi bar u nekoj fazi učili djecu, porodili ženu, sproveli struju do kuće i napravili put da ne ulazimo dalje šta su sve uradili a da za to nisu bili adekvatno nagrađeni..
baš je ružno zahvaljivati im se tako što ćeš ih zvati parazitima.. prestani..
bene_geserit bene_geserit 11:24 01.03.2024

Re: Isukrste i Marijo

te neudate žene su koliko shvatam po tebi nekakve kurvetine libtardske (s’oproštenjem) pa zato neće da glasaju za Trampa

zamolio bih te da mi ne učitavaš ništa
jer si debil pa to radiš kao svaki debil idiotski
nego komentariši ono šta sam rekao ili odjebi u skokovima
bene_geserit bene_geserit 11:27 01.03.2024

Re: Isukrste i Marijo

ti su ti ljudi bar u nekoj fazi učili djecu, porodili ženu, sproveli struju do kuće i napravili put da ne ulazimo dalje šta su sve uradili a da za to nisu bili adekvatno nagrađeni

lekari i učitelji nisu administracija, kao ni majstori što su sprovodili struju
tako da ne znam šta pišeš
benedykt benedykt 11:28 01.03.2024

Re: Isukrste i Marijo

bene_geserit
te neudate žene su koliko shvatam po tebi nekakve kurvetine libtardske (s’oproštenjem) pa zato neće da glasaju za Trampa

zamolio bih te da mi ne učitavaš ništa
jer si debil pa to radiš kao svaki debil idiotski
nego komentariši ono šta sam rekao ili odjebi u skokovima

Kakve veze ima ta priča o primitivni čoveče sa bilo čime sem da se između redova i na kvarno proturi varijanta o nekakvim valjda nesrećnim i nezadovoljnim ženama koje samo zato što su takve ne glasaju za Trampa…?!
newimprovedtadejus newimprovedtadejus 11:33 01.03.2024

Re: Isukrste i Marijo

bene_geserit
ti su ti ljudi bar u nekoj fazi učili djecu, porodili ženu, sproveli struju do kuće i napravili put da ne ulazimo dalje šta su sve uradili a da za to nisu bili adekvatno nagrađeni

lekari i učitelji nisu administracija, kao ni majstori što su sprovodili struju
tako da ne znam šta pišeš


ok krivo sam pročitala da misliš na cijelu državnu službu.. naglasi..
ali ipak moraš biti svjestan da ni to doktori ne mogu tako spontano da se okupe na livadi pa stanu porađati žene u prolazu nego da ipak mora da postoji neko ko će da napravi projekat te bolnice, da napravi plan kako da se to finansira, da nadgleda izgradnju, da zaposli tog doktora, da nadgleda njegov rad, da planira zamjenu kad bude potrebna itd. itd..
sigurno ima i nekakvih beskorisnih službi al toga ima i u tvojoj firmi i drugdje, vjeroavtno i više..
ružno i glupo je proglašavati državnu službu pa i užu administraciju za parazitsku..
treba nam..
plaćena je manje nego što bi bila plaćena u privatnom sektoru..
slabe su indicije da okuplja nesposobne i lijene, naprotiv, veće su indicije da privatni sektor okuplja alave..
te tako, nije dostojno obrazovanog čovjeka da pljuje državnu službu koja nam svima treba..
nije nam u interesu da parvimo stigmu na državnoj službi..
naprotiv..
u intersu nam je da što bolji prihvate da u njoj rade.. novac ih tamo sigurno ne vuče
bene_geserit bene_geserit 11:47 01.03.2024

Re: Isukrste i Marijo

al nemoj poslije da sereš kako si ti za to da svi ljudi budu braća i da niko nije na ulici.. za to si da se sebi strpaš u dupe i ok.. tkao i reci..
ja btw. nisam, da glasam, glasala bih za labour iako su rekli da će da mi povećaju porez (i vjerujem da hoće)..
mislim da mi se radije živi u društvu u kom niko ne spava izboden i krezav na ulici nego da ja još sebi strpam u dupe.. razliku neću osjetiti

osnovna svrha poreza je da uradi distribuciju bogatstva od strane srednje klase koja radi na državne službenike koji onda sa tim param mogu da se igraju, zajebavaju, sprovode svoju libtardsku ideologiju i projekte, i uglavnom prave štetu a slabo šta korisno
(deo poreza ode na školstvo, ali ne federalnog već pola state pola real estate takse, i takođe deo ode na zdravstvo od federalnog - taj deo je naravno OK
OK je i delom ono što ode za socijalne programe ali veliki problem tu je što političari imaju direktan interes da naprave što veći procenat stanovništva zavisnim od države jer time raste njihova moć pa u skladu sa time i rade)
kako god povećaju poreze to veću štetu prave a slabo šta korisno dobiješ

a ti što spavaju na ulici su uglavnom ludaci i narkomani
nisu na ulici jer su sirotinja, nego što su svi od njih digli ruke a nema državnih ludnica
a znaš kako su postali to - tako što su ti političari što vole visoke poreze dozvolili da firme urade outsorsing, da industrija se preseli u azijske zemlje i onda je ostalo tih uglavnom belih muškaraca po Rust Beltu a i drugde koji baš i nisu znali šta sa sobom, teško je zasnovati porodicu tako, a i žene i muškarci su se lako hvatali za Oxi koji je Big farma pedalala a opet ti političari okretali glavu
i onda se pitaš odakle toliko beskućnika, pa ne zbog poreza, kakve veze imaju porezi sa time
a usput mnogo veći problem od beskućnika je broj overdoza od opioida, obrati pažnju recimo na odnos muškaraca i žena u tabeli dole i kako broj raste iz godine u godinu

a tebi je rešenje za sve povećanje poreza
koje ovde kod mene uglavnom potroše na ilegalnu imigraciju, koja ne plaća tuition fee na fakultetima, plaća struju 4 puta manje od mene, ide kod lekara bez zdravstvenog osiguranja i tako redom
neka hvala, da imam želju da mi uzmu pare koje će da potroše na libtardske projekte, pa nisam poludeo

newimprovedtadejus newimprovedtadejus 11:57 01.03.2024

Re: Isukrste i Marijo

bene_geserit
al nemoj poslije da sereš kako si ti za to da svi ljudi budu braća i da niko nije na ulici.. za to si da se sebi strpaš u dupe i ok.. tkao i reci..
ja btw. nisam, da glasam, glasala bih za labour iako su rekli da će da mi povećaju porez (i vjerujem da hoće)..
mislim da mi se radije živi u društvu u kom niko ne spava izboden i krezav na ulici nego da ja još sebi strpam u dupe.. razliku neću osjetiti

osnovna svrha poreza je da uradi distribuciju bogatstva od strane srednje klase koja radi na državne službenike koji onda sa tim param mogu da se igraju, zajebavaju, sprovode svoju libtardsku ideologiju i projekte, i uglavnom prave štetu a slabo šta korisno
(deo poreza ode na školstvo, ali ne federalnog već pola state pola real estate takse, i takođe deo ode na zdravstvo od federalnog - taj deo je naravno OK
OK je i delom ono što ode za socijalne programe ali veliki problem tu je što političari imaju direktan interes da naprave što veći procenat stanovništva zavisnim od države jer time raste njihova moć pa u skladu sa time i rade)
kako god povećaju poreze to veću štetu prave a slabo šta korisno dobiješ

a ti što spavaju na ulici su uglavnom ludaci i narkomani
nisu na ulici jer su sirotinja, nego što su svi od njih digli ruke a nema državnih ludnica
a znaš kako su postali to - tako što su ti političari što vole visoke poreze dozvolili da firme urade outsorsing, da industrija se preseli u azijske zemlje i onda je ostalo tih uglavnom belih muškaraca po Rust Beltu a i drugde koji baš i nisu znali šta sa sobom, teško je zasnovati porodicu tako, a i žene i muškarci su se lako hvatali za Oxi koji je Big farma pedalala a opet ti političari okretali glavu
i onda se pitaš odakle toliko beskućnika, pa ne zbog poreza, kakve veze imaju porezi sa time
a usput mnogo veći problem od beskućnika je broj overdoza od opioida, obrati pažnju recimo na odnos muškaraca i žena u tabeli dole i kako broj raste iz godine u godinu

a tebi je rešenje za sve povećanje poreza
koje ovde kod mene uglavnom potroše na ilegalnu imigraciju, koja ne plaća tuition fee na fakultetima, plaća struju 4 puta manje od mene, ide kod lekara bez zdravstvenog osiguranja i tako redom
neka hvala, da imam želju da mi uzmu pare koje će da potroše na libtardske projekte, pa nisam poludeo



kod vas je sad problem dug i vi ćete morati da podignete porez da taj dug počnete da smanjujete, tu stvar nije moguće drugačije riješiti..
ja da se pitam uvela bi vam vat i digla stopu postepeno par puta..
i uradila reformu poreskih izuzeća, tako da ne mora da se diže stopa al da se značajno poveća osnovica..
i sve postepeno da se vlasi ne dosjete..
drugog rješenja a da nije nekakav rat ja tu ne vidim pa mislim da vam je više u interesu ovo prvo..

that said.. sad je tako kako je.. ti što su oštećeni da nema nazad su oštećeni.. ali pametnim ulaganjem u djecu možeš da sprječiš da ih ubuduće bude i više..
po meni je to prava stvar i za to mi nije teško da kažem ok, nek bude veći porez..
pominjala sam, ovde je za djecu do 16 godina sve besplatno..
opet ih ima koje roditelji sjebu do nivoa da nema nazad već u tim godinama..
ali je jasno da tu stvar možeš da rješiš tako što ćeš da daš još para za dječije programe.. možda nećeš da iskorjeniš al hoćeš sigurno da ublažiš..
a skandi iskustva govore o tome da možeš i da skoro iskorjeniš ako ne dozvoljavaš da ti iko potpuno propadne kroz sve rupe i pravo na ulicu..
bene_geserit bene_geserit 11:57 01.03.2024

Re: Isukrste i Marijo

slabe su indicije da okuplja nesposobne i lijene, naprotiv, veće su indicije da privatni sektor okuplja alave

naprotiv svuda u svetu, kao i u Srbiji, državna administracija okuplja nesposobne i lenje, i to ti je tako
a ovde u SAD imaju i ekonomski interes, tj. državne penzije koje su u nekim slučajevima nenormalno visoke
a tako lenji i nesposobni u privatnom sektoru ne bi preživeli dugo
nije dostojno obrazovanog čovjeka da pljuje državnu službu koja nam svima treba

ono što nam treba je da ta državna služba bude što tanja i sa što manje ingerencija
doktori ne mogu tako spontano da se okupe na livadi pa stanu porađati žene u prolazu nego da ipak mora da postoji neko ko će da napravi projekat te bolnice, da napravi plan kako da se to finansira, da nadgleda izgradnju, da zaposli tog doktora, da nadgleda njegov rad, da planira zamjenu kad bude potrebna

pa jel ti uopšte imaš predstavu koliko se nagojila baš administracija po bolnicama i zdravstvenom sistemu u SAD u poslednjih 30 godina?


newimprovedtadejus newimprovedtadejus 12:01 01.03.2024

Re: Isukrste i Marijo

bene_geserit

pa jel ti uopšte imaš predstavu koliko se nagojila baš administracija po bolnicama i zdravstvenom sistemu u SAD u poslednjih 30 godina?


chart crime big time al ok..
to vam je i privanti sektor ne, i tu je problem pervertiran (privatni) sistem osiguranja a ne nekakav državna uprava, zar ne?
bene_geserit bene_geserit 12:06 01.03.2024

Re: Isukrste i Marijo

kod vas je sad problem dug i vi ćete morati da podignete porez da taj dug počnete da smanjujete, tu stvar nije moguće drugačije riješiti..
ja da se pitam uvela bi vam vat i digla stopu postepeno par puta..
i uradila reformu poreskih izuzeća, tako da ne mora da se diže stopa al da se značajno poveća osnovica

nemam ja ništa protiv VAT-a efikasan je jako, osim toga što je previše efikasan pa političari prvom prilikom podignu stopu čim se dosete da bi mogli još para da potroše,
dok je umeren i porediv sa sales tax stopom koju trenutno imamo to je OK

i naravno nemam ništa protiv ukidanja izuzeća od poreza, to koriste bogati da izbegnu plaćanje a ne srednja klasa

a dug je problem i kod vas i u celom svetu ukljućujući Japan, Kinu, celu EU manje više i generalno ga je nemoguće vratiti
tako da rade ono što je jedino moguće, dižu inflaciju koju pola ne priznaju pa ga to nagriza
ali pametnim ulaganjem u djecu možeš da sprječiš da ih ubuduće bude i više

ovde postoji neko nerazumevanje između nas
nisu homlesi na ulici jer su ih sjebali kao decu
već ih je beznađe sjebalo kad su porasli
a globalizacija i sad AI, sve više ljudi je "nepotrebno", tj. moraju da se izmišljaju poslovi jel moraš nešto sa njima
tako da nisu problem dečiji programi
benedykt benedykt 12:06 01.03.2024

Re: Isukrste i Marijo

bene_geserit

- držao je poreze relativno nisko tj. nije ih povećavao kao Biden, što je jbga korisno kad imaš visoka primanja
- borio se protiv ilegalne imigracije koliko je god mogao (nisu mu baš dali, ali je situacija bila 10 puta bolja nego za vreme Bidena)
- nije započeo ni jedan rat, direktan ili proxy
- stavio je fokus javnosti na diskriminaciju belaca po raznim osnovama, pre svega belih muškaraca, atak na slobodu govora, masovne laži od strane mainstream medija.

imam neki utisak da se stavke dva i četiri, a posebno četiri, mogu svrstati u srž cele priče sa skoro pa svakim Trampovim glasačem, ili ti ga Make America White Again…
bene_geserit bene_geserit 12:08 01.03.2024

Re: Isukrste i Marijo

sem da se između redova i na kvarno proturi varijanta o nekakvim valjda nesrećnim i nezadovoljnim ženama koje samo zato što su takve ne glasaju za Trampa

odjebi budalo, rekao sam da mi ne učitavaš tvoje fatamorgane
ja nemam dlaku na jeziku i direkto kažem šta mislim
na kvarno ništa ne proturam
da sam hteo to da kažem rekao bih direktno
newimprovedtadejus newimprovedtadejus 12:12 01.03.2024

Re: Isukrste i Marijo

bene_geserit

a dug je problem i kod vas i u celom svetu ukljućujući Japan, Kinu, celu EU manje više i generalno ga je nemoguće vratiti
tako da rade ono što je jedino moguće, dižu inflaciju koju pola ne priznaju pa ga to nagriza

ovde postoji neko nerazumevanje između nas
nisu homlesi na ulici jer su ih sjebali kao decu
već ih je beznađe sjebalo kad su porasli
a globalizacija i sad AI, sve više ljudi je "nepotrebno", tj. moraju da se izmišljaju poslovi jel moraš nešto sa njima
tako da nisu problem dečiji programi


not so my friend.. samo vi imate projekcije rastućeg duga, niko drugi.. svi ostali planiraju staganaciju ili opadanje (ok, neće svi da ostvare plan al mogli bi) samo kod vas to nije moguće..
e jer vam sad taj medicare, medicaid i obećane penzije počinju da žderu progresivno više sa sadašnjih nekih 6% GDP do očekivanih skoro 10% u nekoj recimo 2045 (ne drži me za riječ)..

EDIT ne u smislu da koštaju samo 6% nego u smislu da prave rupu u budžetu vrijednu 6% GDP svake godine

po tome ste jedinstveni..

ovo drugo.. ja ipak mislim da je tebe neko morao sjebati kao dijete da zaključiš da još jedino možeš da se izdrogiraš na smrt na ulici..
posla ipak očigledno ima.. ako se ti odlučiš na taj korak to je ipak nekikvrc u glavi.. ok možda i urođen, al ipak kvrc..
poslovi su mahom izmljišljeni još otkad smo s polja utekli u frabike..
tu nije ništa novo..
po meni je samo propuštanje da se od djeteta napravi resilient, healthy human being.. i tu bi pare mogle sigurno da pomognu
jovilim_e jovilim_e 12:15 01.03.2024

Re: Isukrste i Marijo

apacherosepeacock
kamilo_emericki
apacherosepeacock
kamilo_emericki
apacherosepeacock
Neues aus der Nachbarschaft
apacherosepeacock
Dve (polu)senilne i nadrkane dekice se kandiduju da odlucuju u politicki, vojno i ekonomski najmocnijoj zemlji sveta.




Komsija bre ima tamo neki kongres, senat i slicne trice (o vojske i cije snajke da i ne pricamo - pa nije to Rusija gde jedan senilan botoksirani coveculjak odlucuje o ziznji i smertji..

Mislim, mala primedba.


Ma taman da predsednik ima protokolarnu ulogu ne znam kako ne nadjose ni jedni ni drugi nista bolje. Mrtva trka koji ce od njih doziveti kraj mandata.



Ono jeste sto kazes, trenutno na sveckoj sceni imamo 3 botoksirana starca jedan drugom za ovratnik dihaju sto se godina starosti tice. Che tragedia, takoreci.

Pazi kad tipujem na Pajicevog super deku da ce da nadzivi drugu dvojicu..

Ti voliš rat?
Eto nomadne, mlad i lijep predsednik predloži slanje trupa na istočni front. Jedan od prisutnih, a na lošem glasu, poslije izjavio kako su ga prošli trnci niz kičmu dok je slušao.
Usput.
Da li ti je poznato da su francuski dobrovoljci bili poslednji branioci Hitlerovog bunkera?



Ja volim kad se komentar prvo razume pa onda odgovori nesto sto ima veze sa tim komentarom.

Al ok ne mora tebe razum da ogranicava, pa jel..

Đe bona zapelo?
Žališ se da su na sceni tri botoksirans starca a ja ti ponudim mladog, lijepog predsednika koji je, za razliku od botoksiranih staraca, spreman baciti NATO šibicu u ukrajinsku barutanu.
Razumiješ li ti šta predlaže Makron a danas ga podržava i mlada predsednica jedne od baltičkih država?
Razumiješ li ti kakva je pamet mlade njemačke MVP koja kaže da Putin mora svoje ponašanje okrenuti za 360 stepeni?
Ne određuje se kvalitet političara po godinama, polu, ljepoti… već po onome kakve odluke donose.





Ti si se prepoznao kod jedne noge u grobu kandidatima, .. sa posebnim osvrtom na bol u rikitikeru zato sto ti se Putko nasao u toj trojci.
Sazaljevam slucaj.

Inace, u mom komentaru nigde nema jednacenja tipa - starost/glupost/hazard i mladost/pamet/sigurnost. A ni o lepoti.

To si ti ucitao, pa ko velis da jos jednom iskoristis priliku i hrabro skreses na blogu u brk MakAronu (i pljucnes mu pod prozor da povuce vlagu) warmongeru onom jednom..



Zašto si ti uvek nadrkana?
maksa83 maksa83 12:23 01.03.2024

Re: Isukrste i Marijo


Pre neki dan sam odgledao epizodu Shameless (mislim da je 9. sezona) kada Frenk koji je u večitoj tražnji skema kojim će da zaradi pare za drogu i alkohol video kako menadžeri kampanje za Kongres barataju velikim količinama keša pa smisli da on postane menadžer kampanje tako što će da izbunari svog kandidata i promoviše ga pored postojeća dva (hispano i žena), i izbunari nekog bivšeg Kongresmena koji se zove Mo White i kreće da ga promoviše pod geslom Make South Side White Again (da se čikaški South Side vrati belcima ko što bog zapoveda) i sad tu ide radnja, on ga promoviše od vrata do vrata, uzima priloge (proneverava ih naravno na drogu i alkohol po prvobitnoj zamisli), ispostavlja se čak da je njegov kandidat Mo White osuđivani matori pedofil koji je bio u zatvoru i ima nanogicu iz koje ga udara struja ako priđe školi, i da će prema pollovima za njega da glasa 6% glasača. Obeshrabren sondažama Mo bi da odustane ali Frenk mu ne da (jer uzima pare dok god je ovaj u trci), i na dan glasanja ... Mo pobeđuje sa 52%. Ispostavlja se da sondirano javno South Side mnjenje nije htelo javno da prizna da će da glasa za asshole pedofila.

Frenk se nada da će Mo da ga povede sa sobom u Vašington ali Mo ga ispali jer "nije dobar za imidž" (jer alkos narkoman prevarant potpuni propalitet), i pita ga Frenk "pa šta ćeš da radiš tamo kao Kongresmen?", kaže Mo: "NIŠTA! To je sva lepota posla Kongresmena! Ne moraš da radiš NIŠTA!".

Ko nije gledao Shameless (američki) mnogo propušta.


bene_geserit bene_geserit 12:27 01.03.2024

Re: Isukrste i Marijo

samo vi imate projekcije rastućeg duga, niko drugi.. svi ostali planiraju staganaciju ili opadanje (ok, neće svi da ostvare plan al mogli bi) samo kod vas to nije moguće..
e jer vam sad taj medicare, medicaid i obećane penzije počinju da žderu progresivno više sa sadašnjih nekih 6% GDP do očekivanih skoro 10% u nekoj recimo 2045

pa sad, moguće je kao i kod Japanaca, Italijana, Grka
verovatno već nije
pošto naši političari potpuno opušteno prave nenormalne deficite bez griže savesti

cena zdravstva jeste najveći razlog, to bi moglo da se prepolovi bez problema da ima političke volje
a federalne penzije nisu toliki problem, jeste CSRS ima oko 800B unfounded liabilities ali je zatvoren za nove još 1984. i pik unfounded liabilities mu je prošao, FERS ima oko 200B unfounded liabilities, to zajedno je realno kap u moru

problem su naravno state penzije državnih službenika (to uključuje policiju, učitelje i druge), ali to nema veze sa federalnim budžetom, bar dok ne krenu da propadaju pa krene spasavanje, Ilinois će da bude prvi pa ćemo da vidimo

predatortz predatortz 12:31 01.03.2024

Re: Isukrste i Marijo

Ko nije gledao Shameless (američki) mnogo propušta.


Imam komšiju kog tako zovemo. Miran i pristojan dedica, ali kad su imbecili tokom korone zabravili penzose, on pustio kosu i ofarbao je da bi manje padao u oči.

Jebeš mi sve, isti Mejsi!

Zovemo ga deda šejmles...
maksa83 maksa83 12:36 01.03.2024

Re: Isukrste i Marijo

Jebeš mi sve, isti Mejsi!

Kako je ono dobra serija i kako su se scenaristi tamo zabavljali (a sigurno i glumci) - sve može, nema tabua, udri gazi lomi.
predatortz predatortz 12:37 01.03.2024

Re: Isukrste i Marijo

maksa83
Jebeš mi sve, isti Mejsi!

Kako je ono dobra serija i kako su se scenaristi tamo zabavljali (a sigurno i glumci) - sve može, nema tabua, udri gazi lomi.


Kultna!
Odmah iza Sopranosa, a pre Faude. (moj skromni izbor)
newimprovedtadejus newimprovedtadejus 12:43 01.03.2024

Re: Isukrste i Marijo

maksa83

Ko nije gledao Shameless (američki) mnogo propušta.


ja nisam, obeshrabrila me količina
newimprovedtadejus newimprovedtadejus 12:45 01.03.2024

Re: Isukrste i Marijo

bene_geserit
samo vi imate projekcije rastućeg duga, niko drugi.. svi ostali planiraju staganaciju ili opadanje (ok, neće svi da ostvare plan al mogli bi) samo kod vas to nije moguće..
e jer vam sad taj medicare, medicaid i obećane penzije počinju da žderu progresivno više sa sadašnjih nekih 6% GDP do očekivanih skoro 10% u nekoj recimo 2045

pa sad, moguće je kao i kod Japanaca, Italijana, Grka
verovatno već nije
pošto naši političari potpuno opušteno prave nenormalne deficite bez griže savesti

cena zdravstva jeste najveći razlog, to bi moglo da se prepolovi bez problema da ima političke volje
a federalne penzije nisu toliki problem, jeste CSRS ima oko 800B unfounded liabilities ali je zatvoren za nove još 1984. i pik unfounded liabilities mu je prošao, FERS ima oko 200B unfounded liabilities, to zajedno je realno kap u moru

problem su naravno state penzije državnih službenika (to uključuje policiju, učitelje i druge), ali to nema veze sa federalnim budžetom, bar dok ne krenu da propadaju pa krene spasavanje, Ilinois će da bude prvi pa ćemo da vidimo



nije nivo problem, dinamika.. dinamika vam je divlja, dodajete po 6% BDP godišnje i to će da vam raste na tih 10% za jedno dve decenije ako ništa ne uradite..
sad ima i rasta pa nije da se udupla za 10 godina al nije ni daleko.. baš užasna dinamika, to niko nije uradio.. svi su ipak ako dodaju obavezni trošak, daodaju i kako se finansira.. samo vi ne..
divlja država pa to ti je
benedykt benedykt 12:47 01.03.2024

Re: Isukrste i Marijo

bene_geserit

odjebi budalo…

Imam neki blagi utisak da nismo zajedno išli u-šumu da sečemo drva, odnosno taj primitivizam zadrži za sebe ili opet kad se uhvatiš sekire pa se odjebavajte po-šumi koliko vam srcu drago. Do tada možeš sa Čarlivojem da se vedžbaš u toj disciplini, on je svoj na svome kada dođe kod toga…
maksa83 maksa83 12:52 01.03.2024

Re: Isukrste i Marijo

ja nisam, obeshrabrila me količina

To je sva lepota, znaš da ima puno. Nije to neka epopeja kao Gejmotron koja treba da dovede do konačnog razrešenja nego gruba ali komična igra sa klišeima američke totalne margine.

Možeš da staneš bilo kad, ali ... ne možeš da staneš.
tessa1 tessa1 13:40 01.03.2024

Re: Isukrste i Marijo

tessa1 tessa1 13:40 01.03.2024

Re: Isukrste i Marijo

tessa1 tessa1 13:44 01.03.2024

Re: Isukrste i Marijo

Shameless

Fiona je nosila seriju, i bila manje plaćena. Prezgodna, neodoljiva.

Onaj maći kuvar mi je od njih kako bih rekla, proziran lik, i plus problem začepljenog nosa, scena u kojoj je on prođe čekajući da izvadi maramice i konačno očisti nos.. i takav je i kuvar, niko da mu doda kapi ili sprej za nos.
tessa1 tessa1 13:52 01.03.2024

Re: Isukrste i Marijo

Benedykt i Bane su smiješni nemam riječi,

- odjebi

- nismo mi drvoseče

- odjebi

- ja nikada u šumi nisam sekao drva



Pa bravo. :))
tessa1 tessa1 13:55 01.03.2024

Re: Isukrste i Marijo

niko da mu doda kapi ili sprej za nos.

Parrdon, pod pretpostavkom da za kapi i sprej znam 2000 god prije dolaska engleskih misionara na moj ranč? :))



+

na šta ja vrijeme trošim, mati rođena, i ništa nije smiješno
cmix909 cmix909 14:29 01.03.2024

Re: Isukrste i Marijo

newimprovedtadejus
čekaj jbt jel dobro čitam da si ti zubar ali preporučuješ da treba da se pusti malo karijesa, šta će da fali, nećemo valjda sad u zube da gledamo???
gospode, dragi bože

Sancta Maria! Niti sam napisao da sam zubar (mozda i nisam), niti sam preporucio nehigijenu i nepaznju, vec upravo suprotno.
jovilim_e jovilim_e 14:38 01.03.2024

Re: Isukrste i Marijo

Milan Novković
predatortz
tessa1
Bruka kaki smo debili. Bruka.


E vidiš, nismo!
Taman smo takvi kakvi treba da budemo.
Nas četvoro ovde, koji često komentarišemo, u hiljadu stvari imamo suprotne stavove, u jednoj jedinstven.
To je Republika Srpska - u to nam se ne dira!

Jesmo dakle na kriv kurac nasađeni, ali imamo poveznicu, crvenu liniju kako to sad političari traže.
I to je odraz stanja tamo kod nas - postoji minimalni zajednički nacionalni interes i svi ga se držimo,

Toga u Srbiji fali.

Khm, ... enter Prigrevica ...

Dobro, de, Novi Sad, Sombor, pa prestonica, Prigrevica.

Nećeš ni tamo naći mnogo od "udri bližnjega svoga" rada nogama.

Ajd, maznuli vile po Dedinjcima onomad pa se smirili.

Gledam Prigrevčane na Fejsu - nemam pojma koliko ih ima, recimo par stotina u mojoj friends listi, možda manje, od iole starije garde - ali šta god jedan da kaže evo ih, 50-150 likes (celo selo sad mislim da nema više od 4000 stanovnika - tako je bilo, iako možda sad, posle izbeglica, ima više).

Jednom, SAMO JEDNOM sam čuo jedan disonantan glas, relativno nevin - onomad seoski fotograf, mator u smislu da sam sa njegovom ćerkom krenuo u prvi razred, je jednom nestrpljivo skočio kako su svi hvalisali čoveka koji nas je onomad davno organizovao u samodoprinose i sređivanje sela, Rade Čule, rečima tipa "aman, pa nije samo on, svi smo ginuli za selo"

Meni ti "udri bližnjega svoga" EUV++ zraci više piče sa dole, južnijih antena - i baš ih se nakupilo što više vole da zveknu svoga nego leba da jedu, iako se mnogi i dostojanstveno kontrolišu

Milane, ti koji vole da zveknu svoga su iskompleksirana govna.
Pa vidiš ove budale koje naskaču na tebe kao da si najtupaviji na kugli zemaljskoj.
Kompleksi su čudo.
jovilim_e jovilim_e 14:41 01.03.2024

Re: Isukrste i Marijo

tessa1
Toga u Srbiji fali.



Kakva bre Srpska?, žena mudro ne priča o srpskoj nego kritikuje Srbiju sa nekih previše gradskih visina, evo došli smo i do krezave Srbije, bilo je pitanje dana..

Nismo nivo u Srpskoj ni da nas kritikuje? Trti se među previše gradske, animira ih nekom autošovenskom pričom zato je ovako iskompleksirana na maximum, daje sve od sebe..

Ovo su bukvalno misli žene koja razmišlja da li je uspješnija od žena u njenom selu, i tu naravno i njena djeca imaju bolje zube.. ej, bre, pa kakve zube bi imali da su ostali kući? Ne bi bili isti jer je u Londonu naučila kako se zubi peru i kupila električnu četkicu?

Ovo sa dječijim zubima je nekom onaj gipsani lav pred kućom.



Imam sliku moje dijete prije neki dan bio sa familijom sa očeve strane, njih 5 to su djeca od 18 do 22 god, 3 su od kuće, srednjoškolci i studenti i jedan dečko polu Srbin polu Austrijanac, nečija djeca, moja djeca :))

Cura i 4 muškarca i svi su se oni nasmijani na slici, lijepi, dobri, pristojni, i imaju svi zdrave zube.. eto, obratila sam pažnju na to jer vidim da debili i o tome razmišljaju u svojoj zaludnosti virtuelnoj..

Imam i drugu sliku, od moje sestre dvoje djece na maturi je ćerka i njen brat stariji od nje 4 god, njih dvoje su oboje manekenske visine, ona još u štiklama i extra haljinu crvenu ima, top modeli sa naslovnih strana oboje, on u farmerkama i sako, neke dobre moxasine, zagrlio je, keze se, perfektne zube imaju..


I plus roditelji su im situirani, baš onako jedna dobra familija, poznata u gradu i po gradskom duhu,

mislim nisu morali u inostranstvo zarađivati masne pare i pisati o pokvarenim zubima na B92, u Sorokinovom prvom romanu svi jedu govna, pakete govana..


Imam kamaru priče o medicinarima kod nas, sad kad sam bila kući, svi daju svoj maximum, na dva odjela nove bolnice kardiologija i pulmologija, i vidim puno mladih doktora, medicinskih sestara,

Ljudi žive svoje živote najbolje kako znaju, prošla su ta vremena kad ti neka ovako gastarbajterski anonimus priča o fugama na pločicama u Austriji ili zubima u Engleskoj, ili lusterima u Italiji, na tranzitu imaš ogroman moderan salon talijanskog namještaja, grad je pun dobrih restorana, picerija, kafana, trgovina naočalima, u jedan butik sam ušla i kupila dvije torbe, prilično skupe,

I moderne zubarske ordinacije postoje već tri decenije, privatne klinike postoje, i državni doktori su svi dobri, moja mama ih sve hvali, nosi stalno praline svojim doktoricama, voli ih više od mene :), ide kod privatnih doktora ako hoće, ili mora,

čeka se duže jer ljudi odlaze, zašto ljudi odlaze? Zato što u Londonu djeca peru zube?

Živela nam Republika Srpska!
Večno.
newimprovedtadejus newimprovedtadejus 14:45 01.03.2024

Re: Isukrste i Marijo

cmix909
newimprovedtadejus
čekaj jbt jel dobro čitam da si ti zubar ali preporučuješ da treba da se pusti malo karijesa, šta će da fali, nećemo valjda sad u zube da gledamo???
gospode, dragi bože

Sancta Maria! Niti sam napisao da sam zubar (mozda i nisam), niti sam preporucio nehigijenu i nepaznju, vec upravo suprotno.


ne bilo ti teško a ti elaboriraj..
kako se tačno zubi paze al da se ne zagledaju, i u bukvalno i u prenesenom smislu?
jel da svi nosimo svuda sa sobom priručnu opremu za opravku pokvarenog zuba pa apliciramo po potrebi (to si kanda opisao, ne?)
jovilim_e jovilim_e 14:47 01.03.2024

Re: Isukrste i Marijo

principessa_etrusca
U selima nema slučajeva i bede kao u Engleskoj ili po Beču,

Проблем овде није чак толико ни материјална беда, колико нека друга.

За време короне школе нису радиле, па се показало да је проблем шта ће јести она деца која у школи добијају бесплатан ручак.

Социјална давања су тада повећана, сви су добијали неки екстра новац, али био је проблем тих ручкова, па су школе отваране да би деца добила храну. Мени није било јасно зашто се родитељима не да екстра новац за пет дечјих ручкова недељно, уместо целе логистике достављања ручкова када школа не ради, обезбеђивања дежурних учитеља и сервирки, и на крају, скупљања деце на гомилу у епидемији. Објашњење које је колало је да би родитељи вероватно потрошили тај новац на пиће и дрогу, а деца не би добила да једу, и то могуће је истина за неки проценат случајева.

Е то је неки сасвим други ниво беде.

Uh!
benedykt benedykt 14:48 01.03.2024

Re: Isukrste i Marijo

tessa1
Benedykt i Bane su smiješni nemam riječi,

- odjebi

- nismo mi drvoseče

- odjebi

- ja nikada u šumi nisam sekao drva



Pa bravo. :))

Pa sad, iz neke moje skromne perspektive bi opcija b. znana još i kao odjebi-jebem ti-odjebi-jebem ti bila pomalo monotona i vulgarno prizemna. Doduše, moram da priznam da je od opservacija na temu udate (a.k.a normalne) žene obožavaju Trampa vole a neudate ga mrze, teško ići ispod kada se prizemnost i Weltanschauung stave u istu rečenicu…
cmix909 cmix909 14:53 01.03.2024

Re: Isukrste i Marijo

angie01
izvini, a ko opsesivno gleda deci u zube...

Jednom davno imao sam u rukama knjizicu sa brojevima vaznih telefona za nemacka mestasca Altlushajm i Nojlushajm, pa mi pogled pao i na imena jedina dva zubara u tom kraju: zvali su se Zahn Erich i Zubović Željko. Mislim da su oni to radili opsesivno, ali verujem da ima i drugih.
jovilim_e jovilim_e 15:07 01.03.2024

Re: Isukrste i Marijo

maksa83

Pre neki dan sam odgledao epizodu Shameless (mislim da je 9. sezona) kada Frenk koji je u večitoj tražnji skema kojim će da zaradi pare za drogu i alkohol video kako menadžeri kampanje za Kongres barataju velikim količinama keša pa smisli da on postane menadžer kampanje tako što će da izbunari svog kandidata i promoviše ga pored postojeća dva (hispano i žena), i izbunari nekog bivšeg Kongresmena koji se zove Mo White i kreće da ga promoviše pod geslom Make South Side White Again (da se čikaški South Side vrati belcima ko što bog zapoveda) i sad tu ide radnja, on ga promoviše od vrata do vrata, uzima priloge (proneverava ih naravno na drogu i alkohol po prvobitnoj zamisli), ispostavlja se čak da je njegov kandidat Mo White osuđivani matori pedofil koji je bio u zatvoru i ima nanogicu iz koje ga udara struja ako priđe školi, i da će prema pollovima za njega da glasa 6% glasača. Obeshrabren sondažama Mo bi da odustane ali Frenk mu ne da (jer uzima pare dok god je ovaj u trci), i na dan glasanja ... Mo pobeđuje sa 52%. Ispostavlja se da sondirano javno South Side mnjenje nije htelo javno da prizna da će da glasa za asshole pedofila.

Frenk se nada da će Mo da ga povede sa sobom u Vašington ali Mo ga ispali jer "nije dobar za imidž" (jer alkos narkoman prevarant potpuni propalitet), i pita ga Frenk "pa šta ćeš da radiš tamo kao Kongresmen?", kaže Mo: "NIŠTA! To je sva lepota posla Kongresmena! Ne moraš da radiš NIŠTA!".

Ko nije gledao Shameless (američki) mnogo propušta.



Ko, uopšte, gleda takve gluposti?!
jovilim_e jovilim_e 15:13 01.03.2024

Re: Isukrste i Marijo

benedykt
bene_geserit

odjebi budalo…

Imam neki blagi utisak da nismo zajedno išli u-šumu da sečemo drva, odnosno taj primitivizam zadrži za sebe ili opet kad se uhvatiš sekire pa se odjebavajte po-šumi koliko vam srcu drago. Do tada možeš sa Čarlivojem da se vedžbaš u toj disciplini, on je svoj na svome kada dođe kod toga…

Zašto kenjkaš!?
Čovek ti je samo rekao da mu ne trpaš reči koje on nije izgovorio u usta.
Pa ti je to rekao ponovno, a onda ti je rekao tako da sa sigurnošću razumeš.
benedykt benedykt 15:30 01.03.2024

Trolić Tonić…

jovilim_e
benedykt
bene_geserit

odjebi budalo…

Imam neki blagi utisak da nismo zajedno išli u-šumu da sečemo drva, odnosno taj primitivizam zadrži za sebe ili opet kad se uhvatiš sekire pa se odjebavajte po-šumi koliko vam srcu drago. Do tada možeš sa Čarlivojem da se vedžbaš u toj disciplini, on je svoj na svome kada dođe kod toga…

Zašto kenjkaš!?
Čovek ti je samo rekao da mu ne trpaš reči koje on nije izgovorio u usta.
Pa ti je to rekao ponovno, a onda ti je rekao tako da sa sigurnošću razumeš.

Mmmdaaa a te neudate bele žene vs udate bele žene iz 2016. su se našle tu eto tako skoro pa slučajno, pošto naš Bane jako voli statistiku pa mu se samo zato taj podatak prosto urezao u sećanje. Tako da, sve te odjebi-kitonijus-popuši-nabijem te, varijante može do mile volje sa tom da uvedžbava ali kada ti prvo kao i svaki rasni (vrcava igra s’reči) mislilac prvo izloži ono o diskriminaciji protiv belaca u Americi, a posebno ako su muškarci u pitanju…
freehand freehand 17:19 01.03.2024

Re: Isukrste i Marijo

benedykt
bene_geserit

odjebi budalo…

Imam neki blagi utisak da nismo zajedno išli u-šumu da sečemo drva, odnosno taj primitivizam zadrži za sebe ili opet kad se uhvatiš sekire pa se odjebavajte po-šumi koliko vam srcu drago. Do tada možeš sa Čarlivojem da se vedžbaš u toj disciplini, on je svoj na svome kada dođe kod toga…

Šта је loše i za podsmeh u tome da se ide u šumu i seku drva?
I koliko glup i pokondirena tikva treba da bude neko ko to koristi ne bi li se podsmehnuo sagovorniku a sebe u razgovoru izdigao jer, eto, nikad ne bi radio takve stvari koje su ispod "časti" malograđanskompajacu sa interneta?
freehand freehand 17:25 01.03.2024

Re: Isukrste i Marijo

e elem.. ovo ti je stvarno glupa tema da budeš tvrdoglav..



Važi, štagod da si htela da kažeš i štagod da si rekla. Makar u jednom komentaru sama sebi u usta skočila između 3 i 7 puta.
tessa1 tessa1 17:38 01.03.2024

Re: Isukrste i Marijo

Jednom davno imao sam u rukama knjizicu sa brojevima vaznih telefona za nemacka mestasca Altlushajm i Nojlushajm, pa mi pogled pao i na imena jedina dva zubara u tom kraju: zvali su se Zahn Erich i Zubović Željko. Mislim da su oni to radili opsesivno, ali verujem da ima i drugih.

Samo pažljivo. :))
benedykt benedykt 17:40 01.03.2024

Re: Isukrste i Marijo

freehand

Šта је loše i za podsmeh u tome da se ide u šumu i seku drva?
I koliko glup i pokondirena tikva treba da bude neko ko to koristi ne bi li se podsmehnuo sagovorniku a sebe u razgovoru izdigao jer, eto, nikad ne bi radio takve stvari koje su ispod "časti" malograđanskompajacu sa interneta?

Zavisi od čoveka, jer eno ti Gvozdena koji živi u nekom selu kod Valjeva, pa ga nećeš nešto videti da prosipa te prostačke poštapalice a raspravljamo se jako često. Na drugoj strani opet ti, bukvalno najgori mogući primitivac koji jedino tako ume da komunicira ako nečije mišljenje nije u skladu sa onom njegovom jedinom istinom. Sve u svemu, biti seljak je jedno a biti seljačina nešto sasvim drugo, pošto je svaka provincija uvek i samo u glavi a ne na geografskoj karti…
tessa1 tessa1 17:41 01.03.2024

Re: Isukrste i Marijo

Pa sad, iz neke moje skromne perspektive bi opcija b. znana još i kao odjebi-jebem ti-odjebi-jebem ti bila pomalo monotona i vulgarno prizemna. Doduše, moram da priznam da je od opservacija na temu udate (a.k.a normalne) žene obožavaju Trampa vole a neudate ga mrze, teško ići ispod kada se prizemnost i Weltanschauung stave u istu rečenicu…










p. s. bilo šta sa njom je vrh, serija u kojoj je glumica ostavila kilotone emocija, i bila manje plaćena od u odnosu na nju sporedne uloge oca..
freehand freehand 17:44 01.03.2024

Re: Isukrste i Marijo

cmix909
angie01
izvini, a ko opsesivno gleda deci u zube...


Jednom davno imao sam u rukama knjizicu sa brojevima vaznih telefona za nemacka mestasca Altlushajm i Nojlushajm, pa mi pogled pao i na imena jedina dva zubara u tom kraju: zvali su se Zahn Erich i Zubović Željko. Mislim da su oni to radili opsesivno, ali verujem da ima i drugih.

Prvi zubar kod koga sam otišao u Austriji, igrom lsučaja, prezivao se Petrović Nikako nisam razumeo zašto uporno odbija da sa mnom govori na maternjem jeziku dok mi na direktno pitanje nije na nemačkom odgovorio da je on Ukrajinac a da mu je maternji ruski.
tessa1 tessa1 17:45 01.03.2024

Re: Isukrste i Marijo

Šolc je nesmotreno priznao učestvovanje Francuza i Britanaca u Ukrajini, i rekao da ne smiju dozvoliti rat sa Rusijom. Dobro.


Razmišljam da mi je Šolc od svih ovih 1.65 političara najmanje izgledom negativac, i diktatora

Musolini, Franko, Gebels - 1.65 gore-dole cm

Čerčil, Lenjin isto

Komplexi niskih vladar svijeta kao izreka: nezaposlene ruke đavolja rabota


Reko da vidim koliko god ima Šolc, piše da je iz Osnabrika, sjetih se srpskog vojničkog groblja..

freehand freehand 17:46 01.03.2024

Re: Isukrste i Marijo

Sve u svemu, biti seljak je jedno a biti seljačina nešto sasvim drugo, pošto je svaka provincija uvek i samo u glavi a ne na geografskoj karti…

Tako je. Da se vratimo na to šta je loše, sramotno i za pdosmevanje prostacima i seljačinama da neko sa sekirom u ruci ide u šumu i seče drva?
freehand freehand 17:50 01.03.2024

Re: Isukrste i Marijo

tessa1
Šolc je nesmotreno priznao učestvovanje Francuza i Britanaca u Ukrajini, i rekao da ne smiju dozvoliti rat sa Rusijom. Dobro.


Razmišljam da mi je on, Šolc, od svih ovih 1.65 političara najmanje izgledom negativac, i diktatora

Musolini, Franko, Gebels - 1.65 gore-dole

Čerčil, Lenjin isto

Komplexi niskih vladar svijeta kao ona izreka: nezaposlene ruke đavolja rabota


Reko da vidim koliko god ima Šolc, piše da je iz Osnabrika, sjetih se srpskog vojničkog groblja..



Pa onda nije problem u tome šta Francuzi, Britanci, Amerikanci i ostali RADE nego šta Šolc nesmotreno KAŽE da oni rade.
A mi zaključke o stvarima i događajima nećemo izvoditi na osnovu toga šta neko RADE (a svi znaju) nego šta nam kažu da kažemo.

Vrednosti.
tessa1 tessa1 17:53 01.03.2024

Re: Isukrste i Marijo

Imam neki blagi utisak da nismo zajedno išli u-šumu da sečemo drva, odnosno taj primitivizam zadrži za sebe ili opet kad se uhvatiš sekire pa se odjebavajte po-šumi koliko vam srcu drago.

Ala bože, genijalno. :))
tessa1 tessa1 17:54 01.03.2024

Re: Isukrste i Marijo


- gospodine, molim vas

- ne, ne, ja vas molim gospodine


:)
gedza.73 gedza.73 18:00 01.03.2024

Re: Isukrste i Marijo

freehand
I koliko glup i pokondirena tikva treba da bude neko ko to koristi ne bi li se podsmehnuo sagovorniku a sebe u razgovoru izdigao jer, eto, nikad ne bi radio takve stvari koje su ispod "časti" malograđanskompajacu sa interneta?

Reče neko ko redovno koristi 'domaćin' kao nešto pežorativno.
benedykt benedykt 18:02 01.03.2024

Re: Isukrste i Marijo

tessa1


p.s. bilo šta sa njom je vrh, serija u kojoj je glumica ostavila kilotone emocija, i bila manje plaćena od u odnosu na nju sporedne uloge oca..

Avaj, američanska teve i filmska produkcija nije prosto my cup of tea što-no-se kaže, odnosno maksimalno dokle ja mogu da dobacim po tom pitanju i da kažem… E ljudi pa ovo i nije tako loše… Je ovo na primer…

Mada mislim da je to što je serija više na japanskom nego na engleskom odigralo značajnu ulogu…
tessa1 tessa1 18:08 01.03.2024

Re: Isukrste i Marijo

Avaj, američanska teve i filmska produkcija nije prosto my cup of tea što-no-se kaže


Davno sam gledala, i prestala kad je Fiona otišla, sve je izduvalo bez nje, djeca porasla, postali auto-roboti svojih uloga itd,
i kad bih gledala ispočetka, opet bih samo dok je on tu..


Poenta je da njenog lika ima u američkim ženama koje ti navodno "braniš", i u šumu i sječu drva ne ideš ni za živu glavu. :)
tessa1 tessa1 18:10 01.03.2024

Re: Isukrste i Marijo

Mada mislim da je to što je serija više na japanskom nego na engleskom odigralo značajnu ulogu…


Meni su Japanci sve odvratniji, ne artikulišem svoj odnos prema njima, surovi i infantilni.
benedykt benedykt 18:27 01.03.2024

Re: Isukrste i Marijo

tessa1

Poenta je da njenog lika ima u američkim ženama koje ti navodno "braniš", i u šumu i sječu drva ne ideš ni za živu glavu. :)

Ne branim nikoga hvala na pitanju samo mi je generalno gledano isticanje podele na udate i neudate žene krajnje primitivna, pa kao kako udate vole Trampa a neudate ga eto mrze. Ta šuma i sekira su ostale u glavi, pa odatle neke takve i slične manifestacije primitivizma…
benedykt benedykt 18:32 01.03.2024

Re: Isukrste i Marijo

tessa1
Mada mislim da je to što je serija više na japanskom nego na engleskom odigralo značajnu ulogu…


Meni su Japanci sve odvratniji, ne artikulišem svoj odnos prema njima, surovi i infantilni.

Postoji nešto skoro pa fascinantno lepo IMHO u njihovoj kulturi, treba otići pa to videti da bi se možda malo ispravnije razumelo…
tessa1 tessa1 18:42 01.03.2024

Re: Isukrste i Marijo

Ne branim nikoga hvala na pitanju samo mi je generalno gledano isticanje podele na udate i neudate žene krajnje primitivna, pa kao kako udate vole Trampa a neudate ga eto mrze. Ta šuma i sekira su ostale u glavi, pa odatle neke takve i slične manifestacije primitivizma…


Kakvih toxičnih muškaraca ima na Netu, posebno Twitteru na svakodnevnom nivou pasivne-agresije koju ne bi poželio ni u domu ni u rodu svome,

Bane je beba. :)



tessa1 tessa1 18:42 01.03.2024

Re: Isukrste i Marijo

Postoji nešto skoro pa fascinantno lepo IMHO u njihovoj kulturi, treba otići pa to videti da bi se možda malo ispravnije razumelo…


Postoji nešto skoro jezivo, i ne vidi se.
jovilim_e jovilim_e 19:00 01.03.2024

Re: Isukrste i Marijo

tessa1
Imam neki blagi utisak da nismo zajedno išli u-šumu da sečemo drva, odnosno taj primitivizam zadrži za sebe ili opet kad se uhvatiš sekire pa se odjebavajte po-šumi koliko vam srcu drago.

Ala bože, genijalno. :))

Šta je tu genijalno?!
benedykt benedykt 19:01 01.03.2024

Re: Isukrste i Marijo

tessa1
Postoji nešto skoro pa fascinantno lepo IMHO u njihovoj kulturi, treba otići pa to videti da bi se možda malo ispravnije razumelo…


Postoji nešto skoro jezivo, i ne vidi se.

Posmatraš Japan i njihovu kulturu kroz prizmu jednog dela njihove filmske odnosno teve produkcije ako smem da primetim, koji je pri tome posledica vesternizacije društva odnosno usvajanje američkih šablona kao načina kroz koji treba provući nekakav njihov tradicionalni mit i/ili priču iz prošlosti/urbane sadašnjosti. Malo drugačije stoje stvari u svakom slučaju…
benedykt benedykt 19:19 01.03.2024

Re: Isukrste i Marijo

tessa1

Kakvih toxičnih muškaraca ima na Netu, posebno Twitteru na svakodnevnom nivou pasivne-agresije koju ne bi poželio ni u domu ni u rodu svome,


Proizvod današnje predominantne Beavis and Butt-Head kulture koja insistira na primitivizmu i vulgarnosti kao modus operandi u međusobnoj komunikaciji a posebno na internetu. Nisu sve kulture takve i ponekad što su ljudi kulturno dalje od Zapada to su takve pojave ređe, ne uvek i ne svugde u svakom slučaju. Previše je prosto besmislenog nasilja, vulgarnosti i svakojakih prostakluka u onome što gledamo, slušamo ili čitamo, pa onda i mi sami krenemo svesno ili nesvesno da na ovaj ili onaj način podražavamo sve to…
tessa1 tessa1 19:19 01.03.2024

Re: Isukrste i Marijo

Posmatraš Japan i njihovu kulturu kroz prizmu jednog dela njihove filmske odnosno teve produkcije ako smem da primetim, koji je pri tome posledica vesternizacije društva odnosno usvajanje američkih šablona kao načina kroz koji treba provući nekakav njihov tradicionalni mit i/ili priču iz prošlosti/urbane sadašnjosti. Malo drugačije stoje stvari u svakom slučaju…



Hm, kao da malo podcjenjuješ moje pravo da mrzim koga hoću i kad hoću na ovom svijetu,

pošto nisam bila u Japanu? :)




Zamisli da na svijetu zabranimo pisce, pošto izmišljaju i lažu o svijetovima u kojima nikada nisu bili?

On će tebi nešto o Japanu a nogom nije kročio, kao ni ti u šumu. :)


Ili ova Kristina jutros, piše o pucnjavi u stomatološkoj ordinaciji u Kaliforniji a nema pojma kako tamo Bane sipa hladnu vodu u bazen?

Hladna voda je trenutak slabosti kojim ti neko vadi oči, i mene inspiriše odmah. Vidiš, u Kaliforniji nisam bila. :)


Ček nešto nađem.
Milan Novković Milan Novković 19:20 01.03.2024

Re: Isukrste i Marijo

tessa1
Šolc je nesmotreno priznao učestvovanje Francuza i Britanaca u Ukrajini, i rekao da ne smiju dozvoliti rat sa Rusijom. Dobro.


Razmišljam da mi je Šolc od svih ovih 1.65 političara najmanje izgledom negativac, i diktatora

Musolini, Franko, Gebels - 1.65 gore-dole cm

Čerčil, Lenjin isto

Komplexi niskih vladar svijeta kao izreka: nezaposlene ruke đavolja rabota


Reko da vidim koliko god ima Šolc, piše da je iz Osnabrika, sjetih se srpskog vojničkog groblja..


To nije nesmotreno, niti je bila nesmotrena izjava Merkelove da je Minsk dogovor bio varanje Rusa da bi se kupilo vreme. To je namerno:

1. Sve to ne samo Rusi, većina političara na vrhu, nego i mi radoznaliji amateri sve znamo.

2. Merkelova, Šolc - znaju da Rusi znaju, ostali političari, pa mi amateri

3. Rusi znaju da Merkelova i Šolc to znaju, pa mi radoznali amateri.

4. Igra je sledeća:

- Sada već više od 10 godina i u vrhovim zapadnim analitičkim timovima nije tajna da se hegemonija gubi.

- Neocons to ne prihvataju, ima ih na mnogo bitnih mesta, ali nije bitno - Viktorija Nuland, mužm sestra ... cela familija nije analitičarka, samo mentalno bolesna žena pri vidljivom vrhu vlasti, ona nije deep gov nego privremeni predstavnik jedne jake trange-frange frakcije

- Pa je neminovno cepanje sveta.

- Analitičari kolektivnog zapada kažu: do juče smo pljačkali ceo svet, sad kad moramo da se cepamo ajd da se pocepamo na što manje delova - dva. I pošto smo izgubili veliki deo igrališta moramo da se tučemo sa svojima u ovom sad suženom prostoru.

- U to ime se i Evropljani sramežljivo sad tuku - Nemci su to "lepo" bili zamislili - probližavanje Rusiji i Aziji, NS i jeftina energija, sirovine, jeftina manufaktura, ....

- Anglosaksonci su rekli "netje moći", pucnuli im NS tu i tamo, preko konflikta sa Rusijom uterali ostale Evropljane u tor gde ih muzu (u najprljavijom mogućoj mašti mi se priviđa Viktorija kako muze Makrona - jbg, prljavi muški um - trokirala mi mašta što se tiče muže Nemaca)

- Ni ovo što je Makron rekao nije slučajno - dok Evropljani ne skinu NATO sa grbače čim malo živnu Anglosaksonci će im opaliti šamar-dva i vratiti ih u kućicu. On zna da se neće ratovati protiv Rusije, predstava je čisti marketing.

... i da sad ne širim priču, žestoko se ponavljam a sve upetljano: WEF ima neku vlast nad Anglosaksoncima (Biden, State Dep, Britanske dve glavne partije pa kralj, ...) ali sve to nije baš potpuno pošto ...

... Anglosaksonci imaju NATO, Dolar, Trampa - njega se Evropljani najviše plaše, nači game over ako bi on došao na vlast, ... uglavnom

Američki libtards - njima se baš nije posrećio IQ i razumevanje ovom prilikom, oni rafalno pucaju sebi u noge godinama, oni rade na urušavanju svog standarda i države da bi Evropa profitirala, iit-ze-bagz Švab i ostali. Britanci ih vešto koriste - jedinstvena prilika gde je Izrael nečiji alat, britanski, i isto radi na svoju štetu.

Ne misle ni Britanci da će biti velikog rata, niti da će Izrael iz koškanja izaći kao pobednik, i takvu predstavu voze samo da bi što više iscedili iz ostalih i vladavinu svetom prepevali na vladavinu hemisferom, pa zacementirali, bar na srednjoročni rok, po svojim planovima i potrebama.


tessa1 tessa1 19:24 01.03.2024

Re: Isukrste i Marijo








Figuricu neću pokazati, molim vas, to se zove privatnost :), ručni rad, drvo, majstora, fino piše,

na koncu, kupite vi sebi figurice il vam neko pokloni, volite i mrzite, baš me briga. :)
tessa1 tessa1 19:27 01.03.2024

Re: Isukrste i Marijo

To nije nesmotreno, niti je bila nesmotrena izjava Merkelove da je Minsk dogovor bio varanje Rusa da bi se kupilo vreme. To je namerno:

Ne razumijem, negativci su Njemci?
Milan Novković Milan Novković 19:29 01.03.2024

Re: Isukrste i Marijo


tessa1
To nije nesmotreno, niti je bila nesmotrena izjava Merkelove da je Minsk dogovor bio varanje Rusa da bi se kupilo vreme. To je namerno:

Ne razumijem, negativci su Njemci?

Ne.

Podrivaju NATO - svi koji to rade su pozitivci.

Sa Markonom rade u tandemu na putu ka Evropskoj vojci i skidanju NATOa sa grbače.
benedykt benedykt 19:31 01.03.2024

Re: Isukrste i Marijo

tessa1
Posmatraš Japan i njihovu kulturu kroz prizmu jednog dela njihove filmske odnosno teve produkcije ako smem da primetim, koji je pri tome posledica vesternizacije društva odnosno usvajanje američkih šablona kao načina kroz koji treba provući nekakav njihov tradicionalni mit i/ili priču iz prošlosti/urbane sadašnjosti. Malo drugačije stoje stvari u svakom slučaju…



Hm, kao da malo podcjenjuješ moje pravo da mrzim koga hoću i kad hoću na ovom svijetu.

Pitanje svih pitanja je a koliko zaista znaš o tom nekom koga bi da voliš/mrziš/whatever…?! A puteva ima raznih jer se neke stvari mogu shvatiti i ako ne izađeš iz svoje sobe samo ako putuješ unutra kroz ono što čitaš/gledaš/slušaš/whatever, kao što možeš i da putuješ iz mesta A u mesto B pa da onda kroz ono što vidiš tamo gde si otputovao stekneš neka nova saznanja o različitim kulturama i nacijama. U prevodu sam put tamo uopšte nije conditio sine qua non za spoznaju, mada ume da bude od koristi…
benedykt benedykt 19:37 01.03.2024

Re: Isukrste i Marijo

Milan Novković

... Anglosaksonci imaju NATO, Dolar, Trampa - njega se Evropljani najviše plaše, nači game over ako bi on došao na vlast, ... uglavnom

Američki libtards - njima se baš nije posrećio IQ i razumevanje ovom prilikom, oni rafalno pucaju sebi u noge godinama, oni rade na urušavanju svog standarda i države da bi Evropa profitirala, iit-ze-bagz Švab i ostali…

Sve u svemu, samo a very stable genius može svim tim low IQ libtards da pokaže šta je prava pamet. Mislim, ako ga pre toga (pu-pu-pu ne-d’o-Bog) ne ubiju oni CIA & MI6, a onda konjem na E5 pa u Deep State gde kolo vode svi ti globalistički zlikovci. Game over, šah i mat gospodo moja draga što-no-se kaže…
benedykt benedykt 19:45 01.03.2024

Re: Isukrste i Marijo

tessa1
To nije nesmotreno, niti je bila nesmotrena izjava Merkelove da je Minsk dogovor bio varanje Rusa da bi se kupilo vreme. To je namerno:

Ne razumijem, negativci su Njemci?

Negativci su Deep State i NATO globalisti…!?! Stanislave prati fabulu radnje a ne a šta rade ti (nemački) policajci…?!
tessa1 tessa1 19:47 01.03.2024

Re: Isukrste i Marijo

Ne.

Podrivaju NATO - svi koji to rade su pozitivci.

Sa Markonom rade u tandemu na putu ka Evropskoj vojci i skidanju NATOa sa grbače.



Da,

zato je meni Putin i dalje glavni krivac kao od prvog dana, rat u Ukrajini je njegov privatni rat protiv cjelog svjeta i demona niskog rasta,

iako je mogao za deceniju zezanja po EU za stolom ispregovarati, podjeliti, podmititi, ucjeniti itd, sve ono što državnici rade..

Imao je sve karte u rukama da vodi pametnije, do trenutka kada je poslao tenkove na susjednu državu i Ruse da ginu u XXI stoljeću kao da su mu tuđe figure na šahovskoj tabli, zamisli sa Kinezima iza leđa, jer je činjenica da su ovi na vlasti u EU skupina amatera i luzera, činovnika nedoraslih problemu u kojem se svi nalazimo i fizički nesposobnih za fudbal na male golove..
tessa1 tessa1 19:50 01.03.2024

Re: Isukrste i Marijo

Pitanje svih pitanja je a koliko zaista znaš o tom nekom koga bi da voliš/mrziš/whatever…?!

A koliko znaš o tom nekom koga bi da mrziš. :))
tessa1 tessa1 19:51 01.03.2024

Re: Isukrste i Marijo

Stanislave prati fabulu radnje a ne a šta rade ti (nemački) policajci…?!


Pratim, i Milan uvijek sve fino objasni, dobijem i dodatak kao na filmovima specijalne scene. :)
benedykt benedykt 20:00 01.03.2024

Re: Isukrste i Marijo

tessa1

Imao je sve karte u rukama da vodi pametnije, do trenutka kada je poslao tenkove na susjednu državu i Ruse da ginu u XXI stoljeću kao da su mu tuđe figure na šahovskoj tabli..

Tako je vaspitavan, tako je na kraju krajeva kao siva eminencija vladao Piterom devedestih, kada je lapao, sa krimosima tal delio, i nelojalnu konkurenciju za glavu skraćivao. To je prosto jače od njega i on ne ume drugačije, a taj Putin genijalni šahista iz Kremlja postoji samo i jedino u mitu koga indukuju propaganda. Da budemo iskreni jedino što zaista para vredi u celom tom trulom sistemu i jeste ta propagandna mašinerija kakvu svet video nije, prevashodno zato što ima publiku u onima koje ili slabo da imaju pameti u glavi, ili ih opet ubi prevelika pamet u kombinaciji sa dijagnozom. Bukvalno savršena propaganda za tu i takvu ciljnu grupu, zato što može da prodaje bukvalno sve i oni će i dalje slepo da veruju. Dokazi su nepotrebni, odnosno dovoljno je da ispričana priča legne u u unapred zadati ram i da se sve eventualne nejasnoće objasne sa globalistima, Deep State, CIA & MI6…
Milan Novković Milan Novković 20:48 01.03.2024

Re: Isukrste i Marijo


tessa1
Ne.

Podrivaju NATO - svi koji to rade su pozitivci.

Sa Markonom rade u tandemu na putu ka Evropskoj vojci i skidanju NATOa sa grbače.



Da,

zato je meni Putin i dalje glavni krivac kao od prvog dana, rat u Ukrajini je njegov privatni rat protiv cjelog svjeta i demona niskog rasta,

iako je mogao za deceniju zezanja po EU za stolom ispregovarati, podjeliti, podmititi, ucjeniti itd, sve ono što državnici rade..

Imao je sve karte u rukama da vodi pametnije, do trenutka kada je poslao tenkove na susjednu državu i Ruse da ginu u XXI stoljeću kao da su mu tuđe figure na šahovskoj tabli, zamisli sa Kinezima iza leđa, jer je činjenica da su ovi na vlasti u EU skupina amatera i luzera, činovnika nedoraslih problemu u kojem se svi nalazimo i fizički nesposobnih za fudbal na male golove..

Emocije po stranu - nije toliko ni bitno, svako od nas ima pravo na stav koji sadrži i dosta emocija.

Glavni krivac su US/NATO ili, kako ih Putin sad osvlovljava, Anglosaksonci.

Rat im je, at face value, protiv Rusije, ali, realnije, protiv Nemačke. Tj Evroazijske integracije gde su Nemačka i Rusija teminali.

Tako bi Anglosaksonci naglo izgubili veliki deo vlasti nad Evropom...pa Evroazijom...

...to je rat, a onda idu razne bitke, igrači, strategije, ...


freehand freehand 20:57 01.03.2024

Re: Isukrste i Marijo

...to je rat, a onda idu razne bitke, igrači, strategije, ...

A i Putin je zapeo da neće da svoju državu podeli na 5, 6, 11 ili koliko već treba državica pa da "civilizovani svet" može lepo da dođe do resursa kako Bog i vrednosti zapovedaju, nego ne dozvoljava ni obojene revolucije, čak, a hoće i da tera policiju i sudstvo da hapse i sude isto i za ista dela kao što to rade SAD ili Nemačka kad su im državni interesi u pitanju.
I jeste da nema udeo u Burizmi ali je proglašen za cara korupcije ne laže ali ga zovu carem propagande a pošto za razliku od familije Buš nije CIA onda ga zovu gagebeovac.
I sad, kad u samo nekoliko dana u zapadnom mejnstrimu i u vrhu zapadne politike u javnost direktno ispliva sve što se na teritoriji i oko Ukrajine događa u psolednjih 10-15 godina (kao da to nismo znali) sad više nema veze što su lumeni sve koji su govorili ono što sad govore Berns, Makron ili Šolc zvali teoretičarima zavere, nego treba shvatiti kako je laganje u međudržavnim sporazumima, rušenje postignutih mirovnih sporazuma i direktno učešće u ratu u stvari dobra stvar.
ako si debil, da to kupiš zdravo za gotovo.
benedykt benedykt 21:17 01.03.2024

Re: Isukrste i Marijo

freehand

A i Putin je zapeo da neće da svoju državu podeli na 5, 6, 11 ili koliko već treba državica…

Državica kao na primer Pridnestrovlje, Južna Osetija, Abhazija, Donjecka republika i Luganska republika. Sve u svemu, deli ti svima okolo al’ kukaj na sav glas kako hoće kao fol da podele tebi, jer je najbolje biti večita žrtva…
freehand freehand 21:26 01.03.2024

Re: Isukrste i Marijo

Državica kao na primer Pridnestrovlje, Južna Osetija, Abhazija, Donjecka republika i Luganska republika.
kalifornija, Teksas, Nju Meksiko, Honduras, Nikaragva, Gvatemala, Panama.

Ali nije to stvar šta Putin priča, reč je o onome što je do sada već dovoljno puta poluzvanično i zvanično rečeno sa najrazličitijih pozicija moći u zapadnom svetu.
Bajdvej, posle svih ovih "otkrića" iz poslednjih nekoliko dana uključujući britanskog admirala koji se hvali svojim učešćem u ukrajnskoju ko bi smeo ponovo da se ruga ruskim tvrdnjama o američkim laboratorijama i eksperimentima sa specifičnim genetskim matrerijalom namenjenim direktno ratu protiv Rusije?

Bajdvej, tragično je upuštati se u razgovor sa nekim kome su šuma i sekira razlog za porugu, no slab sam, priznajem.
tessa1 tessa1 21:54 01.03.2024

Re: Isukrste i Marijo

Emocije po stranu - nije toliko ni bitno, svako od nas ima pravo na stav koji sadrži i dosta emocija.

Glavni krivac su US/NATO ili, kako ih Putin sad osvlovljava, Anglosaksonci.

Rat im je, at face value, protiv Rusije, ali, realnije, protiv Nemačke. Tj Evroazijske integracije gde su Nemačka i Rusija teminali.

Tako bi Anglosaksonci naglo izgubili veliki deo vlasti nad Evropom...pa Evroazijom...

...to je rat, a onda idu razne bitke, igrači, strategije, ...


Dobro Milane, dok je rat u Ukrajini kao kontrolisana vatra jednog ćoška naše zajedničke kuće mi kako vidim u tri preostala ćoška ponašamo se kao djeca kojima roditelji ne dozvoljavaju sladoled jer se topi od vatre iz četvrtog ćoška,

mi ne vjerujemo da je tamo vruće. I da su to stvarni razlozi da ostanemo bez sladoleda? Nije tako vruće?

Na obe strane u ovom sramotnom ratu slovenskog naroda je kažu do sada poginulih i ranjenih oko pola miliona..


Kako vidiš dan kada vjetrić raspiri vatru i uvjeri nas koliko je bilo vruće tamo u tom ćoškiću iz kojeg navodno ratuju za sve nas, mislim, ja znam šta će se desiti. Ostaćemo bez sladoleda i neko ruke, noge, života, itd..


I ono najbitnije, kako vidite rat u Ukrajini da Putin umre prirodnom smrću npr nakon redovnog bockanja obraza iglicama, sve bilo okej, prošlo perfektno, došao kući, fit, legao spavati i nije se probudio, što bi rekli, lijepa smrt..


Šta se dešava sa ovim njegovim opravdanim ratnim nasleđem i odbranom Rusije? Ozbiljno pitam, ne samo da opet dokažem da je rat u Ukrajini trip i iživljavanje jednog čovjeka nad stotinama miliona duša ne bi li se upisao u rusku istoriju kao ne znam šta, vojskovođa, sin naroda, nešto kao raspali Joža Broz?
tessa1 tessa1 21:55 01.03.2024

Re: Isukrste i Marijo

Emocije po stranu - nije toliko ni bitno, svako od nas ima pravo na stav koji sadrži i dosta emocija.


Izvini, ovo mi je neozbiljno. Pošto je stav o ratu ne o veganima koji se bacaju sa zgrada radi foka i kornjača.
tessa1 tessa1 21:58 01.03.2024

Re: Isukrste i Marijo

Tako je vaspitavan, tako je na kraju krajeva



Ne gledaš filmove, podsjeti me ova slika na jedan dobar,


Bipolarnog crnog krmka koji je napravio od žene sex-robinju, njen otac gangster pozove na jahtu, otplove na pučinu, stavi mu betonski blok oko noge i izbaci ga na dno oceana.. Mnogo dobar film.




kamilo_emericki kamilo_emericki 22:03 01.03.2024

Re: Isukrste i Marijo

benedykt
freehand

A i Putin je zapeo da neće da svoju državu podeli na 5, 6, 11 ili koliko već treba državica…

Državica kao na primer Pridnestrovlje, Južna Osetija, Abhazija, Donjecka republika i Luganska republika. Sve u svemu, deli ti svima okolo al’ kukaj na sav glas kako hoće kao fol da podele tebi, jer je najbolje biti večita žrtva…

Najsmješnije je da svi ti nosioci i nosilice Harvard, Kembridž i ostalih Sorbona diploma, odbijaju da nauče kako Putin “partnerima” uvjek, kao prvu, nudi najbolju ponudu. Ako to odbiju sve sledeće su lošije i lošije.
I onda se čude rođenju Južnih Osetija, Abhazija, Donbasa…
Milan Novković Milan Novković 22:36 01.03.2024

Re: Isukrste i Marijo


tessa1
Emocije po stranu - nije toliko ni bitno, svako od nas ima pravo na stav koji sadrži i dosta emocija.

Glavni krivac su US/NATO ili, kako ih Putin sad osvlovljava, Anglosaksonci.

Rat im je, at face value, protiv Rusije, ali, realnije, protiv Nemačke. Tj Evroazijske integracije gde su Nemačka i Rusija teminali.

Tako bi Anglosaksonci naglo izgubili veliki deo vlasti nad Evropom...pa Evroazijom...

...to je rat, a onda idu razne bitke, igrači, strategije, ...


Dobro Milane, dok je ovaj rat u Ukrajini kao kontrolisana vatra jednog ćoška naše zajedničke kuće mi kako vidim u tri preostala ćoška ponašamo se kao djeca kojima roditelji ne dozvoljavaju sladoled jer se topi od vatre iz četvrtog ćoška,

mi ne vjerujemo da je tamo vruće. I da su to stvarni pravi razlozi da ostanemo bez sladoleda? Nije tako vruće?

Na obe strane u ovom sramotnom ratu slovenskog naroda je kažu do sada poginulih i ranjenih oko pola miliona..

Kako vidiš dan kada vjetrić raspiri vatru i uvjeri nas koliko je bilo vruće tamo u tom Putinovom ćoškiću iz kojeg on navodno ratuje za sve nas, mislim, ja znam šta će se desiti. Ostaćemo bez sladoleda i neko ruke, noge, života, itd..


I ono najbitnije, kako vidite rat u Ukrajini da sutra Putin umre prirodnom smrću npr nakon redovnog bockanja obraza iglicama, sve bilo okej, prošlo perfektno, došao kući, fit, legao spavati i nije se probudio, što bi rekli, lijepa smrt..


Šta se dešava sa ovim njegovim opravdanim ratnim nasleđem i odbranom Rusije? Ozbiljno pitam, ne samo da opet dokažem da je rat u Ukrajini trip i iživljavanje jednog čovjeka nad stotinama miliona duša ne bi li se upisao u rusku istoriju kao ne znam šta, vojskovođa, sin naroda, nešto kao raspali Joža Broz?

Kojim njegovim opravdanim ratnim nasleđem?!

Prvo, ti vidiš Putina, ja Rusiju. Ja im opravdavam stajanje na crtu NATOu i nacistima - ista bagra što je razrila razne, pa i moju zemlju. Putin je tamo umereniji, pričaju razni, iako ja o njemu ne znam mnogo. Dil u početku rata su sprečili Britanci, Boris Johnson.

Ne opravdavam im ništa destruktivno što su radili u ratu a nisu moralio. Prestani da mi lepiš etikete na ovu temu.

Kad si ti to što navodiš pre dokazala? Koliko se ja sećam nisi dokazala nikad ništa i kriješ neo-nacistički sentiment iza mržnje prema Putinu...

...ili si prosto izabrala da budeš vanredno neinformisana.

tessa1
Emocije po stranu - nije toliko ni bitno, svako od nas ima pravo na stav koji sadrži i dosta emocija.


Izvini, ovo mi je neozbiljno. Pošto je stav o ratu ne o veganima koji se bacaju sa zgrada radi foka i kornjača.

To sam zbog tebe stavio, da ne pomisliš da nemam strpljenja ili dobre volje.

Inače sam ozbiljan, prezirem NATO i naciste.
tessa1 tessa1 23:48 01.03.2024

Re: Isukrste i Marijo

Pričala sam već ovde i nije mi teško ponoviti, imam dvije- tri priče spoznaje što bi rekao Benedykt, kao da je samo put u Japan put do kraja svijeta i nazad :)



Dođe jedan dan, ljeto je bilo, moje dijete kući, u stanu smo mi kod mojih, mali je on i nosi u ruci ne sjećam se koliko, oko 2 marke.. pruža s vrata, ali stvarno je mali bio, smije se, tri čiste nema ni šta mu je u ruci, pruži i prođe kraj mene, otrča na balkon.. pitam ga otkud mu pare, kaže dala teta, koja, ona dole pokazuje na sitnu ženu pred zgradom, dalu mu da sebi skupi sladoled, i ja otkačim, što si uzeo, nemoj uzimati od ljudi pare dal si normalan,

posebno ne od nje, meni žao,

nastavila sam se ja

to je naša komšinica sa prvog sprata, izgubila je sina u ratu, odmah na početku rata bio je mlada vojska, nije se nikada oporavila, tiho kopnila

I moj će tata: ajde ostavi dijete, neka mu je dala za sladoled, da ima unuka dala bi njemu


Mene je to skamenilo, ne bi mi palo na pamet da sa te strane gledam "na problem"



Tako i ova tvoja priča Milane o Natou i nacistima, i Putinovoj borbi protiv njih dok žrtvu podnose nečiji sinovi i njihove majke danas nemaju odgovore zašto su im djeca vraćena u crnim vrećama iz Ukrajine..

ja sam to shvatila 10 god nakon rata kroz 2 marke za sladoled


Da li me razumiješ? Najveća cjena rata je žrtva koju čovjek podnese, zapitaj se da li si na nju spreman,

i ti i drugari sa bloga..

jovilim_e jovilim_e 06:02 02.03.2024

Re: Isukrste i Marijo

tessa1
Ne branim nikoga hvala na pitanju samo mi je generalno gledano isticanje podele na udate i neudate žene krajnje primitivna, pa kao kako udate vole Trampa a neudate ga eto mrze. Ta šuma i sekira su ostale u glavi, pa odatle neke takve i slične manifestacije primitivizma…


Kakvih toxičnih muškaraca ima na Netu, posebno Twitteru na svakodnevnom nivou pasivne-agresije koju ne bi poželio ni u domu ni u rodu svome,

Bane je beba. :)





Zašto ti Benea zoveš Bane?
To je slično kao kada bi tebe zvali Tassa.
jovilim_e jovilim_e 06:04 02.03.2024

Re: Isukrste i Marijo

benedykt
tessa1

Kakvih toxičnih muškaraca ima na Netu, posebno Twitteru na svakodnevnom nivou pasivne-agresije koju ne bi poželio ni u domu ni u rodu svome,


Proizvod današnje predominantne Beavis and Butt-Head kulture koja insistira na primitivizmu i vulgarnosti kao modus operandi u međusobnoj komunikaciji a posebno na internetu. Nisu sve kulture takve i ponekad što su ljudi kulturno dalje od Zapada to su takve pojave ređe, ne uvek i ne svugde u svakom slučaju. Previše je prosto besmislenog nasilja, vulgarnosti i svakojakih prostakluka u onome što gledamo, slušamo ili čitamo, pa onda i mi sami krenemo svesno ili nesvesno da na ovaj ili onaj način podražavamo sve to…

Buivis i Bat hed kako tako, ali ovakva kenjaže i preseravanje, poput tvoga, je stvarno zajebato.
jovilim_e jovilim_e 06:13 02.03.2024

Re: Isukrste i Marijo

tessa1
Ne.

Podrivaju NATO - svi koji to rade su pozitivci.

Sa Markonom rade u tandemu na putu ka Evropskoj vojci i skidanju NATOa sa grbače.



Da,

zato je meni Putin i dalje glavni krivac kao od prvog dana, rat u Ukrajini je njegov privatni rat protiv cjelog svjeta i demona niskog rasta,

iako je mogao za deceniju zezanja po EU za stolom ispregovarati, podjeliti, podmititi, ucjeniti itd, sve ono što državnici rade..

Imao je sve karte u rukama da vodi pametnije, do trenutka kada je poslao tenkove na susjednu državu i Ruse da ginu u XXI stoljeću kao da su mu tuđe figure na šahovskoj tabli, zamisli sa Kinezima iza leđa, jer je činjenica da su ovi na vlasti u EU skupina amatera i luzera, činovnika nedoraslih problemu u kojem se svi nalazimo i fizički nesposobnih za fudbal na male golove..

Gluposti!
jovilim_e jovilim_e 06:19 02.03.2024

Re: Isukrste i Marijo

tessa1
Emocije po stranu - nije toliko ni bitno, svako od nas ima pravo na stav koji sadrži i dosta emocija.

Glavni krivac su US/NATO ili, kako ih Putin sad osvlovljava, Anglosaksonci.

Rat im je, at face value, protiv Rusije, ali, realnije, protiv Nemačke. Tj Evroazijske integracije gde su Nemačka i Rusija teminali.

Tako bi Anglosaksonci naglo izgubili veliki deo vlasti nad Evropom...pa Evroazijom...

...to je rat, a onda idu razne bitke, igrači, strategije, ...


Dobro Milane, dok je rat u Ukrajini kao kontrolisana vatra jednog ćoška naše zajedničke kuće mi kako vidim u tri preostala ćoška ponašamo se kao djeca kojima roditelji ne dozvoljavaju sladoled jer se topi od vatre iz četvrtog ćoška,

mi ne vjerujemo da je tamo vruće. I da su to stvarni razlozi da ostanemo bez sladoleda? Nije tako vruće?

Na obe strane u ovom sramotnom ratu slovenskog naroda je kažu do sada poginulih i ranjenih oko pola miliona..


Kako vidiš dan kada vjetrić raspiri vatru i uvjeri nas koliko je bilo vruće tamo u tom Putinovom ćoškiću iz kojeg on navodno ratuje za sve nas, mislim, ja znam šta će se desiti. Ostaćemo bez sladoleda i neko ruke, noge, života, itd..


I ono najbitnije, kako vidite rat u Ukrajini da Putin umre prirodnom smrću npr nakon redovnog bockanja obraza iglicama, sve bilo okej, prošlo perfektno, došao kući, fit, legao spavati i nije se probudio, što bi rekli, lijepa smrt..


Šta se dešava sa ovim njegovim opravdanim ratnim nasleđem i odbranom Rusije? Ozbiljno pitam, ne samo da opet dokažem da je rat u Ukrajini trip i iživljavanje jednog čovjeka nad stotinama miliona duša ne bi li se upisao u rusku istoriju kao ne znam šta, vojskovođa, sin naroda, nešto kao raspali Joža Broz?

Zašto se Putin bocka iglicam?
Pa nema on 85 godina.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana