Društvo| Ekonomija| Politika

England, oh England

principessa_etrusca RSS / 27.02.2024. u 10:05



Komentari (1077)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

tessa1 tessa1 10:45 28.02.2024

Re: principijelisti svih zemalja,

kad uvedeš lični kriterijum u igru (dopadanje/ne dopadanje, ma kolikko se oni tebi činili razumnim) opšti principi prestaju da važe


Pa zajebancija,

Kada mi Srbi iz Bosne u priču, tj pišanju po nama, našem ratu, našim žrtvama u Jasenovcu unesemo nešto lično?

Ej, našoj traumi, sindromu rata, koji nam moronka drka i niko je ne uhvati za vrat?
tessa1 tessa1 10:46 28.02.2024

Re: principijelisti svih zemalja,

Mnogo smo mi lični kad je o genocidu riječ? Nepristojni smo.
predatortz predatortz 10:48 28.02.2024

Re: principijelisti svih zemalja,


Kada mi Srbi iz Bosne u priču, tj pišanju po nama, našem ratu, našim žrtvama u Jasenovcu unesemo nešto lično?


I za ovo im uvek treba jebati mater na način na koji će ih najviše iznervirati, a to je pišanje po onome što im to najviše znači, pa taman i ne mislio tako (a bog mi je svedok da za 80% ne mislim nego ispaljujem sa namerom da uvredim).
tessa1 tessa1 10:49 28.02.2024

Re: principijelisti svih zemalja,

I za ovo im uvek treba jebati mater na način na koji će ih najviše iznervirati, a to je pišanje po onome što im to najviše znači, pa taman i ne mislio tako (a bog mi je svedok da za 80% ne mislim nego ispaljujem da uvredim.


Moronka prolazi kao po ledu u ovom virtuelnom jebarniku, ni ne zna kakvih nas ima u realitetu.
angie01 angie01 10:49 28.02.2024

Re: principijelisti svih zemalja,

maksa83
kad uvedeš lični kriterijum u igru (dopadanje/ne dopadanje, ma kolikko se oni tebi činili razumnim) opšti principi prestaju da važe

"Nije bitno šta je rečeno nego ko je rekao".


imam utisak, kako je sve cool i fajn, dok oni u grupi maltretiraju pojedince, a kada im se vrati- mada nije pravi izraz upotrebljen, jer se ne vraca nista, samo reaguje na nesto, e onda se kmeci, najednom principi, ugrozenost, boze boze uvrede, ckematerine, maxo, gde ces s njima brate,...komedija:))))
tessa1 tessa1 10:51 28.02.2024

Re: principijelisti svih zemalja,

imam utisak, kako je sve cool i fajn, dok oni u grupi maltretiraju pojedince, a kada im se vrati- mada nije pravi izraz upotrebljen, jer se ne vraca nista, samo reaguje na nesto, e onda se kmeci, najednom principi, ugrozenost, boze boze uvrede, ckematerine, maxo, gde ces s njima brate,...komedija:))))

O mamu ti jebem.
jovilim_e jovilim_e 10:52 28.02.2024

Re: principijelisti svih zemalja,

docsumann

očekujem da sledeći put, jednako zdušno, kao što ste branili princezino pravo da piše o čemu želi da hoće (koje, btw, kolčiko sam vidio niko sne pori), branite i Filipovo pravo da piše o onom šta smatra je važno

Odakle si ti sada ispao?
Probudio si se sada?
Pa naravno!
Zar nije iks puta pomenut skup 'svako'?
Od kojega ne postoji širi skup?
Zašto bi Filip bio izuzetak?
Za one sporije čitajuće - svako ima pravo da piše o čemu hoće, na način kako hoće.
Svako ima pravo da komentariše sve što se napiše, makar živeo u Londonu, kao npr. Principesa.
Svako ko drugome osporava argumente zbog toga što taj drugi živi u Londonu, je teška budaletina.
Ili gde god da živi.
tessa1 tessa1 10:52 28.02.2024

Re: principijelisti svih zemalja,

Zaboravih reći, ustašku.
predatortz predatortz 10:54 28.02.2024

Re: principijelisti svih zemalja,

tessa1
Zaboravih reći, ustašku.


Ne, to nemoj! Puniš joj i dodaješ redenik kojim će pucati po tebi. Grešiš!
tessa1 tessa1 10:54 28.02.2024

Re: principijelisti svih zemalja,

Ne, to nemoj! Puniš joj i dodaješ redenik kojim će pucati po tebi. Grešiš!


Ma koga boli k, ne gazi ona po njima? Naravno da joj skinuti glavu da se odbraniš od zmijurine, pobogu.
docsumann docsumann 11:00 28.02.2024

Re: principijelisti svih zemalja,

Da, ovde jeste bitno ko je šta rekao. I ne možete samo jednu grupu da prozivate za to.


nije nebitno, al nije ni presudno.

osnovni problem je što su (po)neki blogeri u svojim glavama trajno diskvalifikovali neke druge blogere (upravo po principu ličnog sukobljavanja)
tako da ma što ovi drugi saopšte to biva avtomacki bi-povano, zamrčeno, prekriženo.

nije mi jasano projektpovanje tolike količe zla i loših atributa u drugima, da više ništa s one strane ne može da ti dopre kao ljudska, suvusla riječ.

ono, full satanizacija sa dodatno opremom, bič, crna koža, u zavisnosti stepena mržnje

e, toliko je odnos među pojedinim blogerima zastranio, da komunikacioni kanal među njima samo prenosu krčanje, buku, šum... i sad u takvim okolonostim treba očekivati nekakav normalan razgovor?!

iluzorno
docsumann docsumann 11:02 28.02.2024

Re: principijelisti svih zemalja,

Zar nije iks puta pomenut skup 'svako'?
Od kojega ne postoji širi skup?
Zašto bi Filip bio izuzetak?


ne znam, ti mi reci...

angie01 angie01 11:02 28.02.2024

Re: principijelisti svih zemalja,

predatortz
tessa1
Zaboravih reći, ustašku.


Ne, to nemoj! Puniš joj i dodaješ redenik kojim će pucati po tebi. Grešiš!


znas kako me zabole za njene terapije-ta dijagnoza mora da luci gadosti, jedino se tako oseca dobro, fokusira se na nekog i opsesivno proganja.

baska sto je smesno da joj dajes savet, da mi ne daje povoda-kakva pokvarenost i prevara, pa ja se bolesnici ni ne obracam, uopste me ne interesuje, to je njena tripcina, bez mene joj nema zivota rad, konstruise, spletakri, klevece, gnoji-tako oseca zadovoljstvo...al te stiti, pa si je prihvatio-konacno,...kakva bljuvotina.

kako smo od ulica u UK, opet stigli do rata i Bosne, evo ne znam-to mora daje neki zesci sindrom....i jos kao, evo drugi nas prozivaju.
newimprovedtadejus newimprovedtadejus 11:06 28.02.2024

Re: principijelisti svih zemalja,

docsumann
Da, ovde jeste bitno ko je šta rekao. I ne možete samo jednu grupu da prozivate za to.


nije nebitno, al nije ni presudno.

osnovni problem je što su (po)neki blogeri u svojim glavama trajno diskvalifikovali neke druge blogere (upravo po principu ličnog sukobljavanja)
tako da ma što ovi drugi saopšte to biva avtomacki bi-povano, zamrčeno, prekriženo.

nije mi jasano projektpovanje tolike količe zla i loših atributa u drugima, da više ništa s one strane ne može da ti dopre kao ljudska, suvusla riječ.

ono, full satanizacija sa dodatno opremom, bič, crna koža, u zavisnosti stepena mržnje

e, toliko je odnos među pojedinim blogerima zastranio, da komunikacioni kanal među njima samo prenosu krčanje, buku, šum... i sad u takvim okolonostim treba očekivati nekakav normalan razgovor?!

iluzorno


nažalost da..
ja mislim da bi rješenje bilo da prosto preskočiš tog s kim ne možeš da komuniciraš u razumnim granicama..
ja na listi imam sigurno bar deset naloga koje ne čitam uopšte i u skladu s tim i ne komuniciram.. najčešće jer se uopšte ne razumijemo, kao da ne govorimo isti jezik, prevelika razlika između informacija u čijim se okvirima krećemo pa komunikacija ne vodi nikuda..
jedan broj i jer prostače bez puno smisla..

meni se čini da ljudi prećute češće nego što se prime na prozivke i vrjeđanja da bi stvar bolje šljakala..
vjerovatno bi i trolovi utihnuli da ih se sistematski ignoriše ali avaj..
kamilo_emericki kamilo_emericki 11:25 28.02.2024

Re: principijelisti svih zemalja,

docsumann
Da, ovde jeste bitno ko je šta rekao. I ne možete samo jednu grupu da prozivate za to.


nije nebitno, al nije ni presudno.

osnovni problem je što su (po)neki blogeri u svojim glavama trajno diskvalifikovali neke druge blogere (upravo po principu ličnog sukobljavanja)
tako da ma što ovi drugi saopšte to biva avtomacki bi-povano, zamrčeno, prekriženo.

nije mi jasano projektpovanje tolike količe zla i loših atributa u drugima, da više ništa s one strane ne može da ti dopre kao ljudska, suvusla riječ.

ono, full satanizacija sa dodatno opremom, bič, crna koža, u zavisnosti stepena mržnje

e, toliko je odnos među pojedinim blogerima zastranio, da komunikacioni kanal među njima samo prenosu krčanje, buku, šum... i sad u takvim okolonostim treba očekivati nekakav normalan razgovor?!

iluzorno

Da izjavim i ja nešto za zidne novine.
Ja sam prestao ići na Filipove blogove zbog tri razloga.
1. Ne vidim kako se sa njim može pričati o bilo čemu jer je kao teniski zid. Monotoni monolozi sa jednom istom matricom potpomognuti isto takvim citatima onih čije mu se mišljenje sviđa.
2. Na Filipovim blogovima se toliko prospe blata i đubreta da mi se ne ulazi u tu kaljugu jer se bojim zaraze.
3. Filip, kao i još nekoliko blogera nikad ne dolazi na “tuđe” blogove. Onaj ko meni neće da dođe šalje mi poruku da ni ja kod njega nisam dobrodošao.

Inače, mislim da sam se najmanje dva puta “sukobio” sa Šarskim oko Filipovog prava da piše šta piše.
Takođe ima još par blogera čije postove ne čitam jer već godinama pišu jedan te isti post, samo drugačije složene rečenice.
tessa1 tessa1 11:27 28.02.2024

Re: principijelisti svih zemalja,

evo drugi nas prozivaju.

Koga vas?

Ja trenutno čitam ove tvoje fucnute rečenice, sva si se fucnula od pogani.
maksa83 maksa83 11:31 28.02.2024

Re: principijelisti svih zemalja,

3. Filip, kao i još nekoliko blogera nikad ne dolazi na “tuđe” blogove.

Treba istine radi reći da je Filip u jednom trenutku otkrio da postoje i drugi blogovi i ostavio komentar negde, ali se taj slučaj nije ponovio.

Inače ne bih nikog osuđivao što ne troši toliko vremena i energije na ovo mesto kao neki drugi (npr. eto mi). Štaviše aplaudirao bih mu zbog toga, to je pametan tajm menadžment.
tessa1 tessa1 11:52 28.02.2024

Re: principijelisti svih zemalja,

sa Šarskim

Meni je žao što sam bila gruba prema Nsarskom radi Filipa, to sam već rekla Filipu.

I još uvijek mi je iskreno žao što je umro. Isto iskreno. :)
jovilim_e jovilim_e 11:55 28.02.2024

Re: principijelisti svih zemalja,

docsumann
predatortz
docsumann

očekujem da sledeći put, jednako zdušno, kao što ste branili princezino pravo da piše o čemu želi da hoće (koje, btw, kolčiko sam vidio niko sne pori), branite i Filipovo pravo da piše o onom šta smatra je važno


Filipu niko ne brani da piše. Filipu se osporavaju stavovi i motivi. Činjenicama!


brate, ono što mu se saopšti u tim komentarima je xyz put gore ovdašnjih (mislim na ovaj konkretni blog) sporenja sa PE

misim, ko brani princezi da piše?

Ih!
Po tuđim leđima ni 100 batina nije mnogo.
jovilim_e jovilim_e 12:00 28.02.2024

Re: principijelisti svih zemalja,

docsumann
Spram sveca i tropar!
Kad tebe neko decenijama bude zvao nečijim zločincem, ne samo tebe nego i manje više sve tvoje, nećeš biti ni malo nežan veruj mi.


kad uvedeš lični kriterijum u igru (dopadanje/ne dopadanje, ma kolikko se oni tebi činili razumnim) opšti principi prestaju da važe

Nisam dobro razumeo!
Opšti princip prestane da važi time što neko nekoga diskvalifikuje.
Uporno i tendenciozno?
Da li se ti drogiraš?
angie01 angie01 12:03 28.02.2024

Re: principijelisti svih zemalja,

1. Ne vidim kako se sa njim može pričati o bilo čemu jer je kao teniski zid


sa ovim se slazem, s tim sto imam drugacije objasnjenje, koje bih zadrzala.

ja sam kod FIlipa pocela da dolazim iskljucivo zbog extremno neprihvatljivih agresivnih napada i bezobrazluka, koji se tamo odvijao-jer ga niko nije branio, a svi su sladostrasno ucestvovali u tom grupnom cerecenju, jos ga sadisticki hvalili sto ne brise i ne reaguje, kao u sto si kul, sto nam dozvoljavas da divljamo i gadjamo te govnima.

i sada isti ti, imaju primJedbe, na neslaganje sa PE:))))
jovilim_e jovilim_e 12:04 28.02.2024

Re: principijelisti svih zemalja,

angie01
maksa83
kad uvedeš lični kriterijum u igru (dopadanje/ne dopadanje, ma kolikko se oni tebi činili razumnim) opšti principi prestaju da važe

"Nije bitno šta je rečeno nego ko je rekao".


imam utisak, kako je sve cool i fajn, dok oni u grupi maltretiraju pojedince, a kada im se vrati- mada nije pravi izraz upotrebljen, jer se ne vraca nista, samo reaguje na nesto, e onda se kmeci, najednom principi, ugrozenost, boze boze uvrede, ckematerine, maxo, gde ces s njima brate,...komedija:))))

Id u kurac!
Ti se samo braniš!
Jebote, glupa si ko nokšir.
tessa1 tessa1 12:09 28.02.2024

Re: principijelisti svih zemalja,

Level zaludnosti od 0 do da 28.02.2024 u podne čitaš o prirodi odnosa naloga Angie01 prema nalogu Filip?


Ljebe, ljebe mekani.
jovilim_e jovilim_e 12:10 28.02.2024

Re: principijelisti svih zemalja,

angie01
predatortz
tessa1
Zaboravih reći, ustašku.


Ne, to nemoj! Puniš joj i dodaješ redenik kojim će pucati po tebi. Grešiš!


znas kako me zabole za njene terapije-ta dijagnoza mora da luci gadosti, jedino se tako oseca dobro, fokusira se na nekog i opsesivno proganja.

baska sto je smesno da joj dajes savet, da mi ne daje povoda-kakva pokvarenost i prevara, pa ja se bolesnici ni ne obracam, uopste me ne interesuje, to je njena tripcina, bez mene joj nema zivota rad, konstruise, spletakri, klevece, gnoji-tako oseca zadovoljstvo...al te stiti, pa si je prihvatio-konacno,...kakva bljuvotina.

kako smo od ulica u UK, opet stigli do rata i Bosne, evo ne znam-to mora daje neki zesci sindrom....i jos kao, evo drugi nas prozivaju.

Koja je tvoja dijagnoza?
Znaš svačiju, pa da pitam za tvoju.
Ona veoma jasno kaže šta je kod tebe smeta.
Jer je za ostale tvoje idiotarije ništa ni ne zanima.
A to je - da proglašavaš njen narod genocidnim.
A to slično su ustaše radile kao prapočetak svojih aktivnosti.
Na tvom mestu bih ja Srbe ostavio na miru!
Kokoško glupava.
angie01 angie01 12:10 28.02.2024

Re: principijelisti svih zemalja,

glupa si ko nokšir.


kaze, najveca budala na blogu.

cibe bre dzibrcino, ja nisam tvoja raja, sto bi se reklo, sta se lepis.
tessa1 tessa1 12:10 28.02.2024

Re: principijelisti svih zemalja,

Ček nađem nešto kul pa odoh svojim poslom.


+

Mnogo dobro urađeno, samo ne znam da li je otvoren tekst, pretplaćena sam na NYT


The World Capital of Endangered Languages

New York City is home to more threatened languages than anywhere else. One project set out to document them.


angie01 angie01 12:18 28.02.2024

Re: principijelisti svih zemalja,

A to je - da proglašavaš njen narod genocidnim.


ono svo tvoje bezumno prostacko trucanje, kako samo primitvac jedino i moze, da ostavimo, nego gde sam ja ovo ikada rekla?

to o genocidu i njenom narodu stalno ucitava, jer nema za sta drugo da se uhvati.

pa kao traumatizovana, ne moze da podnese:)-a uvek sama to kaze, ja nisam nikada.

ono, folirantska bolesnica.


Na tvom mestu bih ja Srbe ostavio na miru!


cekaj, ti mislis u svojoj glupoj glavi, da ti vise imas prava na Srbe od mene?-ovo nije pitanje, nego samo da izdvojim extremne idiotizme.

ajd sad, cibe.
tessa1 tessa1 12:24 28.02.2024

Re: principijelisti svih zemalja,

pa kao traumatizovana, ne moze da podnese:)-a uvek sama to kaze, ja nisam nikada.

ono, folirantska bolesnica.

Samo ti mamu usta jebati da ne bekneš, kujo ustaška.
angie01 angie01 12:28 28.02.2024

Re: principijelisti svih zemalja,

milijana, jadna bolesna zeno.
docsumann docsumann 12:32 28.02.2024

Re: principijelisti svih zemalja,

jovilim_e
docsumann
predatortz
docsumann

očekujem da sledeći put, jednako zdušno, kao što ste branili princezino pravo da piše o čemu želi da hoće (koje, btw, kolčiko sam vidio niko sne pori), branite i Filipovo pravo da piše o onom šta smatra je važno


Filipu niko ne brani da piše. Filipu se osporavaju stavovi i motivi. Činjenicama!


brate, ono što mu se saopšti u tim komentarima je xyz put gore ovdašnjih (mislim na ovaj konkretni blog) sporenja sa PE

misim, ko brani princezi da piše?

Ih!
Po tuđim leđima ni 100 batina nije mnogo.


jok kontam, pa nisu ni Filipova leđa moja
benedykt benedykt 13:02 28.02.2024

Re: principijelisti svih zemalja,

docsumann

očekujem da sledeći put, jednako zdušno, kao što ste branili princezino pravo da piše o čemu želi da hoće (koje, btw, kolčiko sam vidio niko sne pori), branite i Filipovo pravo da piše o onom šta smatra je važno

kamilo_emericki kamilo_emericki 13:11 28.02.2024

Re: principijelisti svih zemalja,

maksa83
3. Filip, kao i još nekoliko blogera nikad ne dolazi na “tuđe” blogove.

Treba istine radi reći da je Filip u jednom trenutku otkrio da postoje i drugi blogovi i ostavio komentar negde, ali se taj slučaj nije ponovio.

Inače ne bih nikog osuđivao što ne troši toliko vremena i energije na ovo mesto kao neki drugi (npr. eto mi). Štaviše aplaudirao bih mu zbog toga, to je pametan tajm menadžment.

Navika je čudo. Ja se ponekad junački oduprem dnevnom blogovanju pa to radim uz jutarnju kavu ili dok jedem jabuke pred spavanje.
Ovih par dana mi blokirana leđa, ležim na podu, a kad mi se umore oči od gledanja u plafon ili ruke od držanja knjige, uzmem telefon pa…
Vidim i sam da “radim” iznad mog prosjeka.
Neues aus der Nachbarschaft Neues aus der Nachbarschaft 13:31 28.02.2024

Re: principijelisti svih zemalja,

Fino. U pokusaju da se PE odbrani od onih koji joj ne daju da prica o UK tema bloga je uspesno ugusena vec drugog dana bloga. Komentarima koji se bave navodnom odbranom PE da prica o UK.
predatortz predatortz 13:46 28.02.2024

Re: principijelisti svih zemalja,

Neues aus der Nachbarschaft
Fino. U pokusaju da se PE odbrani od onih koji joj ne daju da prica o UK tema bloga je uspesno ugusena vec drugog dana bloga. Komentarima koji se bave navodnom odbranom PE da prica o UK.


pa ti da malo duneš u žar, jer priča o tome jenjava.

već viđeno od mnogih "dušebrižnika"...
neko ti brani da pišeš o temi?
Neues aus der Nachbarschaft Neues aus der Nachbarschaft 13:56 28.02.2024

Re: principijelisti svih zemalja,

predatortz
Neues aus der Nachbarschaft
Fino. U pokusaju da se PE odbrani od onih koji joj ne daju da prica o UK tema bloga je uspesno ugusena vec drugog dana bloga. Komentarima koji se bave navodnom odbranom PE da prica o UK.


pa ti da malo duneš u žar, jer priča o tome jenjava.

već viđeno od mnogih "dušebrižnika"...
neko ti brani da pišeš o temi?


Pa eno duvao sam koliko je u mojoj moci. Ali smoriste. Od sest threadova dva o UK, dva o napadnutoj PE, dva o Rusiji/Ukrajini, tako nesto. Vidi se i gde je vecina komentara.
predatortz predatortz 14:01 28.02.2024

Re: principijelisti svih zemalja,

Neues aus der Nachbarschaft
predatortz
Neues aus der Nachbarschaft
Fino. U pokusaju da se PE odbrani od onih koji joj ne daju da prica o UK tema bloga je uspesno ugusena vec drugog dana bloga. Komentarima koji se bave navodnom odbranom PE da prica o UK.


pa ti da malo duneš u žar, jer priča o tome jenjava.

već viđeno od mnogih "dušebrižnika"...
neko ti brani da pišeš o temi?


Pa eno duvao sam koliko je u mojoj moci. Ali smoriste. Od sest threadova dva o UK, dva o napadnutoj PE, dva o Rusiji/Ukrajini, tako nesto. Vidi se i gde je vecina komentara.


Pa ti čitaj ove o UK.

Ja imam jednu lepu i korisnu osobinu da preskačem ono što me ne zanima. I u životu i na blogu. Zato me retko šta smara.
A malo je nepristojno utrčati u razgovor koji te ne zanima sa konstatacijom da te to smara. I na blogu, i u realnom životu.
Zamisli, skupimo se negde i izdvoji se par grupica (threadova) i ja priđem tvojoj i kažem:
Mene to ne zanima, prestanite da smarate!

Ne ide to rođače!
Ovde uređuje moderacija (koje nema) i domaćica.
Niko te nije imenovao za redara.
jovilim_e jovilim_e 14:04 28.02.2024

Re: principijelisti svih zemalja,

angie01
glupa si ko nokšir.


kaze, najveca budala na blogu.

cibe bre dzibrcino, ja nisam tvoja raja, sto bi se reklo, sta se lepis.

Marš nepismena opajdaro.
jovilim_e jovilim_e 14:05 28.02.2024

Re: principijelisti svih zemalja,

angie01
A to je - da proglašavaš njen narod genocidnim.


ono svo tvoje bezumno prostacko trucanje, kako samo primitvac jedino i moze, da ostavimo, nego gde sam ja ovo ikada rekla?

to o genocidu i njenom narodu stalno ucitava, jer nema za sta drugo da se uhvati.

pa kao traumatizovana, ne moze da podnese:)-a uvek sama to kaze, ja nisam nikada.

ono, folirantska bolesnica.


Na tvom mestu bih ja Srbe ostavio na miru!


cekaj, ti mislis u svojoj glupoj glavi, da ti vise imas prava na Srbe od mene?-ovo nije pitanje, nego samo da izdvojim extremne idiotizme.

ajd sad, cibe.

Svakim svojim napisanim slovom si njen narod proglašavala genocidnim.
Ćurko glupava.
jovilim_e jovilim_e 14:06 28.02.2024

Re: principijelisti svih zemalja,

docsumann
jovilim_e
docsumann
predatortz
docsumann

očekujem da sledeći put, jednako zdušno, kao što ste branili princezino pravo da piše o čemu želi da hoće (koje, btw, kolčiko sam vidio niko sne pori), branite i Filipovo pravo da piše o onom šta smatra je važno


Filipu niko ne brani da piše. Filipu se osporavaju stavovi i motivi. Činjenicama!


brate, ono što mu se saopšti u tim komentarima je xyz put gore ovdašnjih (mislim na ovaj konkretni blog) sporenja sa PE

misim, ko brani princezi da piše?

Ih!
Po tuđim leđima ni 100 batina nije mnogo.


jok kontam, pa nisu ni Filipova leđa moja

Pa da!
Najlaše se praviti lud!
jovilim_e jovilim_e 14:09 28.02.2024

Re: principijelisti svih zemalja,

Neues aus der Nachbarschaft
Fino. U pokusaju da se PE odbrani od onih koji joj ne daju da prica o UK tema bloga je uspesno ugusena vec drugog dana bloga. Komentarima koji se bave navodnom odbranom PE da prica o UK.

Neki se ne bave navodnom odbranom, nego se brane Principesinim pravom da priča o čemu god hoće, iako živi u Londonu.
O tome se radi.
I to nimalo navodno.
Čudi me da ti to nisi uočio, a tvrdim da nisi glup.
Neues aus der Nachbarschaft Neues aus der Nachbarschaft 14:11 28.02.2024

Re: principijelisti svih zemalja,

Ne ide to rođače!
Ovde uređuje moderacija (koje nema) i domaćica.
Niko te nije imenovao za redara.


Niti sam se ja za to prijavljivao a odbijam i tvoju ljubaznu molbu da me za istog imenujes.

Ali dobar ti je ovo komentar jer odlicno odslikava bas ono o cemu je gore govoreno: ubacis nesto levo i skrenes temu na sagovornika kome onda delis lekcije. Principijelno naravno.

Da nacrtam da ti bude jasnije: gore ne pise kako ste trolovali blog drugim temama nego kako ste ugusili temu bloga navodnom odbranom domacine da prica o toj temi. Pojma nemam da li kapiras ali eto nacrtao sam.
docsumann docsumann 14:31 28.02.2024

Re: principijelisti svih zemalja,

jovilim_e
Neues aus der Nachbarschaft
Fino. U pokusaju da se PE odbrani od onih koji joj ne daju da prica o UK tema bloga je uspesno ugusena vec drugog dana bloga. Komentarima koji se bave navodnom odbranom PE da prica o UK.

Neki se ne bave navodnom odbranom, nego se brane Principesinim pravom da priča o čemu god hoće, iako živi u Londonu.
O tome se radi.
I to nimalo navodno.
Čudi me da ti to nisi uočio, a tvrdim da nisi glup.


možeš li za nas disleksične i s problemom u razumjevanju, da kvotuješ te komentare kojima se brani PE da piše o UK?. u kojim komentarima se osporava njeno pravo ada piše o UK?
jovilim_e jovilim_e 14:35 28.02.2024

Re: principijelisti svih zemalja,

docsumann
jovilim_e
Neues aus der Nachbarschaft
Fino. U pokusaju da se PE odbrani od onih koji joj ne daju da prica o UK tema bloga je uspesno ugusena vec drugog dana bloga. Komentarima koji se bave navodnom odbranom PE da prica o UK.

Neki se ne bave navodnom odbranom, nego se brane Principesinim pravom da priča o čemu god hoće, iako živi u Londonu.
O tome se radi.
I to nimalo navodno.
Čudi me da ti to nisi uočio, a tvrdim da nisi glup.


možeš li za nas disleksične i s problemom u razumjevanju, da kvotuješ te komentare kojima se brani PE da piše o UK?. u kojim komentarima se osporava njeno pravo ada piše o UK?

Ne mogu!
Čitaj sam!
Principesi je to nabijeno na nos 100 puta.
I ne za London, nego da iz Londona smatra nešto u Srbiji 'a ne trpi posledice toga smatranja'.
To su joj govorili uvaženi blogeri, a ne tupava Endži.
Endži je mrzi onako, kompleksaški i rekreativno.

docsumann docsumann 14:42 28.02.2024

Re: principijelisti svih zemalja,

Ne mogu!
Čitaj sam!
Principesi je to nabijeno na nos 100 puta.


e, pa treba mi pomoć,. nešto se ne snalazim...a vidim ti si baš upućen u temu.

dakle, koji su konkretmni komentari u kojima je PE branjeno da pišpe o UK, tj. u kojima je ućutkavana
i nemoj da mi brkaš neslaganje s iznjetim stavov i zabranu iznošenja samog stava, nisii ti glup za tako nešto
principessa_etrusca principessa_etrusca 15:22 28.02.2024

Re: principijelisti svih zemalja,

Da nacrtam da ti bude jasnije: gore ne pise kako ste trolovali blog drugim temama nego kako ste ugusili temu bloga navodnom odbranom domacine da prica o toj temi. Pojma nemam da li kapiras ali eto nacrtao sam.

Истини на вољу, тој одбрани је претходио дочек на нож видеа који сам поставила.

Тај видео нема везе ни са Србијом, ни са Русијом, нити је постављен ради било каквог поређења са Србијом или Русијом на штету Енглеске, а још мање због ликовања над пропашћу Запада.

Honi soit qui mal y pense!
newimprovedtadejus newimprovedtadejus 15:42 28.02.2024

Re: principijelisti svih zemalja,

principessa_etrusca
Da nacrtam da ti bude jasnije: gore ne pise kako ste trolovali blog drugim temama nego kako ste ugusili temu bloga navodnom odbranom domacine da prica o toj temi. Pojma nemam da li kapiras ali eto nacrtao sam.

Истини на вољу, тој одбрани је претходио дочек на нож видеа који сам поставила.

Тај видео нема везе ни са Србијом, ни са Русијом, нити је постављен ради било каквог поређења са Србијом или Русијом на штету Енглеске, а још мање због ликовања над пропашћу Запада.

Honi soit qui mal y pense!


kehm jeste, mi zli pa učitavamo nekakve pogrešne namjere u tvoj plemeniti post a ti na šest strana nisi uspjela ni slovca da kažeš o tome šta jesu namjere..
dobro uspjela si da preneseš laž da je broj koristnika socijalne pomoći nikad veći..
uspjela si da insinuiraš da ljenčuge na socijalnog pomoći neće da rade..
a nije ti promaklo ni da pljuneš jedinu opoziciju trenutnoj vlasti koju naravno ne podržavaš, daleko bilo..
al eto zli jezici ti učitavaju..
jovilim_e jovilim_e 17:04 28.02.2024

Re: principijelisti svih zemalja,

newimprovedtadejus
principessa_etrusca
Da nacrtam da ti bude jasnije: gore ne pise kako ste trolovali blog drugim temama nego kako ste ugusili temu bloga navodnom odbranom domacine da prica o toj temi. Pojma nemam da li kapiras ali eto nacrtao sam.

Истини на вољу, тој одбрани је претходио дочек на нож видеа који сам поставила.

Тај видео нема везе ни са Србијом, ни са Русијом, нити је постављен ради било каквог поређења са Србијом или Русијом на штету Енглеске, а још мање због ликовања над пропашћу Запада.

Honi soit qui mal y pense!


kehm jeste, mi zli pa učitavamo nekakve pogrešne namjere u tvoj plemeniti post a ti na šest strana nisi uspjela ni slovca da kažeš o tome šta jesu namjere..
dobro uspjela si da preneseš laž da je broj koristnika socijalne pomoći nikad veći..
uspjela si da insinuiraš da ljenčuge na socijalnog pomoći neće da rade..
a nije ti promaklo ni da pljuneš jedinu opoziciju trenutnoj vlasti koju naravno ne podržavaš, daleko bilo..
al eto zli jezici ti učitavaju..

Evo je, javila se na prvu!
predatortz predatortz 19:18 28.02.2024

Re: principijelisti svih zemalja,

Da nacrtam da ti bude jasnije: gore ne pise kako ste trolovali blog drugim temama nego kako ste ugusili temu bloga navodnom odbranom domacine da prica o toj temi. Pojma nemam da li kapiras ali eto nacrtao sam.


Da ja tebi nacrtam:
Piši o temi, ne širi trol. Tako će tema oživeti ako imaš neku pametnu da kažeš.


Pojma nemam da li kapiraš, ali jako je jednostavno.

Vajkaš se da je tema zamrla zbog našeg trola, a potpiruješ ga.
To je prilično bezvezan nastup. Ali nisi jedini koji to radiš.

Ako domaćica kaže da prestaemo sa ovim što smo pisali ja ću da prestanem jer nju poštujem.

Ti se meni ne obraćaj s visine i biće sve ok.

Dakle, piši o temi, umesto što pokušavaš da glumiš baju sa bojicama.
Neues aus der Nachbarschaft Neues aus der Nachbarschaft 22:20 28.02.2024

Re: principijelisti svih zemalja,

predatortz
Da nacrtam da ti bude jasnije: gore ne pise kako ste trolovali blog drugim temama nego kako ste ugusili temu bloga navodnom odbranom domacine da prica o toj temi. Pojma nemam da li kapiras ali eto nacrtao sam.


Da ja tebi nacrtam:
Piši o temi, ne širi trol. Tako će tema oživeti ako imaš neku pametnu da kažeš.


Pojma nemam da li kapiraš, ali jako je jednostavno.

Vajkaš se da je tema zamrla zbog našeg trola, a potpiruješ ga.
To je prilično bezvezan nastup. Ali nisi jedini koji to radiš.

Ako domaćica kaže da prestaemo sa ovim što smo pisali ja ću da prestanem jer nju poštujem.

Ti se meni ne obraćaj s visine i biće sve ok.

Dakle, piši o temi, umesto što pokušavaš da glumiš baju sa bojicama.


Ne kapiras ali nebitno.

A nema potrebe ni za toliku osetljivost. Mislim ovo za 'sa visine'. Pa ti mene optuzujes da hocu da budem redar i baja i bas sam se potreso.
predatortz predatortz 22:23 28.02.2024

Re: principijelisti svih zemalja,

Pa ti mene optuzujes da hocu da budem redar i baja i bas sam se potreso.


Ne optužujem te, ti se tako ponašaš.
Nego, još čekam da napišeš nešto o temi.
Ti umesto toga, opet, raspiruješ trol.
Neues aus der Nachbarschaft Neues aus der Nachbarschaft 22:46 28.02.2024

Re: principijelisti svih zemalja,

predatortz
Pa ti mene optuzujes da hocu da budem redar i baja i bas sam se potreso.


Ne optužujem te, ti se tako ponašaš.
Nego, još čekam da napišeš nešto o temi.
Ti umesto toga, opet, raspiruješ trol.

Ne, ne kapiras.

Dok cekas u medjuvremenu imas ono gore pa citaj. Mislim ako bas moras odn. hoces.
shmoo shmoo 08:17 29.02.2024

Re: principijelisti svih zemalja,

tessa1
Ček nađem nešto kul pa odoh svojim poslom.


+

Mnogo dobro urađeno, samo ne znam da li je otvoren tekst, pretplaćena sam na NYT


The World Capital of Endangered Languages

New York City is home to more threatened languages than anywhere else. One project set out to document them.





Занимљиво. (The World Capital of Endangered Languages)

Хвала ти.

Пратим. (ЛИНК)

Колико узмогнем. (ЛИНК)

Из ове моје глобалне српске периферије. (ЛИНК)

UN Launches Ten-Year ‘Survival Plan’ for Endangered Languages (ЛИНК)

jovilim_e jovilim_e 09:00 29.02.2024

Re: principijelisti svih zemalja,

docsumann
Ne mogu!
Čitaj sam!
Principesi je to nabijeno na nos 100 puta.


e, pa treba mi pomoć,. nešto se ne snalazim...a vidim ti si baš upućen u temu.

dakle, koji su konkretmni komentari u kojima je PE branjeno da pišpe o UK, tj. u kojima je ućutkavana
i nemoj da mi brkaš neslaganje s iznjetim stavov i zabranu iznošenja samog stava, nisii ti glup za tako nešto

Nisi ni ti glup, pa svejedno nisi primetio da je Principesi 965 puta prigovoreno šta (koji kurac) ona smatra iz Londona?
Pa se hvataš za sintaksu ... nije joj zabranjeno.
Id u kurac!
Pa nisi ti Endži.
jovilim_e jovilim_e 10:22 29.02.2024

Re: principijelisti svih zemalja,

predatortz
maksa83
kad uvedeš lični kriterijum u igru (dopadanje/ne dopadanje, ma kolikko se oni tebi činili razumnim) opšti principi prestaju da važe

"Nije bitno šta je rečeno nego ko je rekao".


Da, ovde jeste bitno ko je šta rekao. I ne možete samo jednu grupu da prozivate za to.
Ali mi smo cool a oni su seljoberija, džiberi, desničari (posebna vrsta gluposti po kojoj je to nužno loše), to ovde ne postoji.

Ovde udara ko po kome stigne, lepe se dijagnoze, vređa se porodica, narušava se privatnost i prestanite da serete o tome da je to odlika samo nekih.
Obično su u tome najrevnosniji upravo oni koji se "brane" od takvih pojava, pa i ja koji umem (svesno i sa namerom) da preteram.

To jeste odlika samo nekih.
Sami su pisali.
vlad_aleksh vlad_aleksh 09:59 01.03.2024

Re: principijelisti svih zemalja,

tessa1
sa Šarskim

Meni je žao što sam bila gruba prema Nsarskom radi Filipa, to sam već rekla Filipu.

I još uvijek mi je iskreno žao što je umro. Isto iskreno. :)



Прошло је 40 дана, па осећам слободу да напишем шта ми је на друму.
Покојни Нсарски, Бог да му душу прости, био је изузетно паметан и образован човек.
Али авај, ушао је са мном у расправу у вези са корона пандемијом и вакцинацијом.
Имао је став да сам ја теоретичар завере, незналица и затуцани пећински човек који је сплетом несрећних околности сео за рачунар.
То што сам ја невакцинисан и жив, и то што је он преминуо због нежељених појава неиспитаних вакцина - нипошто не значи да сам ја бољи од њега.
То је велика лекција за све нас, који смо преживели.
Никада не знамо када ћемо и од чега ћемо умрети.
Али немојмо изигравати свезнајуће богове.
Велики је изазов, посебно за све нас који смо шегрти генијализма, да останемо са обе ноге на чвстом тлу.
Да не осетимо гордост ако доста знамо и ако смо препаметни.
Да не верујемо у науку, јер скепса је створила науку, дочим је вера створила религије.
Да не верујемо у лажне идоле.
Јер, није живот што и поље прећи.
jovilim_e jovilim_e 11:37 01.03.2024

Re: principijelisti svih zemalja,

vlad_aleksh
tessa1
sa Šarskim

Meni je žao što sam bila gruba prema Nsarskom radi Filipa, to sam već rekla Filipu.

I još uvijek mi je iskreno žao što je umro. Isto iskreno. :)



Прошло је 40 дана, па осећам слободу да напишем шта ми је на друму.
Покојни Нсарски, Бог да му душу прости, био је изузетно паметан и образован човек.
Али авај, ушао је са мном у расправу у вези са корона пандемијом и вакцинацијом.
Имао је став да сам ја теоретичар завере, незналица и затуцани пећински човек који је сплетом несрећних околности сео за рачунар.
То што сам ја невакцинисан и жив, и то што је он преминуо због нежељених појава неиспитаних вакцина - нипошто не значи да сам ја бољи од њега.
То је велика лекција за све нас, који смо преживели.
Никада не знамо када ћемо и од чега ћемо умрети.
Али немојмо изигравати свезнајуће богове.
Велики је изазов, посебно за све нас који смо шегрти генијализма, да останемо са обе ноге на чвстом тлу.
Да не осетимо гордост ако доста знамо и ако смо препаметни.
Да не верујемо у науку, јер скепса је створила науку, дочим је вера створила религије.
Да не верујемо у лажне идоле.
Јер, није живот што и поље прећи.

Ti znaš od čega je pomenuti preminuo?

Slabo se ti (sam) držiš ovoga što si izlistao.
vlad_aleksh vlad_aleksh 11:40 01.03.2024

Re: principijelisti svih zemalja,

jovilim_e
vlad_aleksh
tessa1
sa Šarskim

Meni je žao što sam bila gruba prema Nsarskom radi Filipa, to sam već rekla Filipu.

I još uvijek mi je iskreno žao što je umro. Isto iskreno. :)



Прошло је 40 дана, па осећам слободу да напишем шта ми је на друму.
Покојни Нсарски, Бог да му душу прости, био је изузетно паметан и образован човек.
Али авај, ушао је са мном у расправу у вези са корона пандемијом и вакцинацијом.
Имао је став да сам ја теоретичар завере, незналица и затуцани пећински човек који је сплетом несрећних околности сео за рачунар.
То што сам ја невакцинисан и жив, и то што је он преминуо због нежељених појава неиспитаних вакцина - нипошто не значи да сам ја бољи од њега.
То је велика лекција за све нас, који смо преживели.
Никада не знамо када ћемо и од чега ћемо умрети.
Али немојмо изигравати свезнајуће богове.
Велики је изазов, посебно за све нас који смо шегрти генијализма, да останемо са обе ноге на чвстом тлу.
Да не осетимо гордост ако доста знамо и ако смо препаметни.
Да не верујемо у науку, јер скепса је створила науку, дочим је вера створила религије.
Да не верујемо у лажне идоле.
Јер, није живот што и поље прећи.

Ti znaš od čega je pomenuti preminuo?

Slabo se ti (sam) držiš ovoga što si izlistao.


Не знам.
Све што напишем има везе само са одређеним вероватноћама.
Никако са апсолутном истином.
А можда и не. :)
jovilim_e jovilim_e 13:33 01.03.2024

Re: principijelisti svih zemalja,

vlad_aleksh
jovilim_e
vlad_aleksh
tessa1
sa Šarskim

Meni je žao što sam bila gruba prema Nsarskom radi Filipa, to sam već rekla Filipu.

I još uvijek mi je iskreno žao što je umro. Isto iskreno. :)



Прошло је 40 дана, па осећам слободу да напишем шта ми је на друму.
Покојни Нсарски, Бог да му душу прости, био је изузетно паметан и образован човек.
Али авај, ушао је са мном у расправу у вези са корона пандемијом и вакцинацијом.
Имао је став да сам ја теоретичар завере, незналица и затуцани пећински човек који је сплетом несрећних околности сео за рачунар.
То што сам ја невакцинисан и жив, и то што је он преминуо због нежељених појава неиспитаних вакцина - нипошто не значи да сам ја бољи од њега.
То је велика лекција за све нас, који смо преживели.
Никада не знамо када ћемо и од чега ћемо умрети.
Али немојмо изигравати свезнајуће богове.
Велики је изазов, посебно за све нас који смо шегрти генијализма, да останемо са обе ноге на чвстом тлу.
Да не осетимо гордост ако доста знамо и ако смо препаметни.
Да не верујемо у науку, јер скепса је створила науку, дочим је вера створила религије.
Да не верујемо у лажне идоле.
Јер, није живот што и поље прећи.

Ti znaš od čega je pomenuti preminuo?

Slabo se ti (sam) držiš ovoga što si izlistao.


Не знам.
Све што напишем има везе само са одређеним вероватноћама.
Никако са апсолутном истином.
А можда и не. :)

Tako reci.
shmoo shmoo 11:01 28.02.2024

Resume - Да се не љубимо

Јбг, шта да вам кажем...

Тртили се ви сви овде не тртили се доказујући шта већ свако од вас хоће да докаже другима...







(Мислим... Не бих ја ни једно ни друго... Али ако већ морам да бирам...)

Spiridon Spiridon 11:18 28.02.2024

..

Ovde kod mene patološka mržnja prema Rusima konstantno isplivava, čak i kod ljudi kod kojih sam to najmanje očekivao. Posle nekoliko loših diskusija shvatio sam da je iluzorno ispravljati krive drine i pokušao sam da se stavim u njihove cipele kako bih bolje razumeo njihove stavove, i evo do čega sam došao:

Vreme u kojem živimo se najprostije može opisati kao "Kome ćeš se privoleti carstvu?". U tom sukobu između dva sveta, sva su sredstva dozvoljena. O tome piše Makijaveli u svojoj knjizi. Tu su istina i logika poslednje kategorije.

Jačanje Kine i Rusije poslednjih decenija definitivno je uznemirilo kolektivni Zapad, koji im gura klipove u točkove na svaki mogući način.
Da je situacija obrnuta i da su Kina i Rusija bile dominantne, oni bi "karali" Amerikance na slične fore.

Ono što je sigurno (i što bih ja prvi trebalo ozbiljnije da shvatim) je da dolazi vreme u kome je jako opasno "biti u pravu" u zemlji gde je "vlast u krivu".

alselone alselone 11:21 28.02.2024

Re: ..

Spiro, trepni dva puta ako si otet.
Spiridon Spiridon 11:24 28.02.2024

Re: ..

alselone
Spiro, trepni dva puta ako si otet.



tessa1 tessa1 11:25 28.02.2024

Re: ..

Spiro, trepni dva puta ako si otet.


:))


Primjetim i ja da je Spiridon na neki način na emocionalnom raskršću, nije sve oko nas samo svjetlost i samo tama. Što bi rekao Balašević, dodaj svijetu malo boje. :)
alselone alselone 11:25 28.02.2024

Re: ..

Sad bez zezanja - iskreno cenim hrabrost i trud da se promene stavovi kada se promene činjenice oko nas ili bolje rečeno percepcija činjenica. To je pravi liberalalni način razmišljanja.
tessa1 tessa1 11:29 28.02.2024

Re: ..

To se kaže evoluirao. :)
Spiridon Spiridon 11:44 28.02.2024

Re: ..

alselone
Sad bez zezanja - iskreno cenim hrabrost i trud da se promene stavovi kada se promene činjenice oko nas ili bolje rečeno percepcija činjenica. To je pravi liberalalni način razmišljanja.


Alas moj lepi. Nigde do sada nisam pronašao ni jednog velikog mislioca (Chomsky, Mandela, Russell Bertrand, Gore Vidal, Dostojevski, od novijih Varoufakis itd.) koji ne upućuje kritike na iste stvari kao ti, ja... Freehand ... Ja vidim da u ovom trenutku Zapad vodi prljavu igru, ali političari su posebna kategorija u odnosu na mislioce.

Postoji jedna čuvena priča kada je u filmskom gradu Ratko Dražević seo za sto sa Mihizom, Crnjanskim i još nekima iz tog miljea i rekao im u stilu: "Sve je to ok što vi pišete i razmišljate, ali život je nešto drugo. To možeš samo da shvatiš kada ti neko prisloni pištolj na glavu".

Sa tog stanovišta mnogo mudrije zbore Maksa i Srki. Jedino bih se iznenadio da oni zaista veruju u to što pričaju





newimprovedtadejus newimprovedtadejus 11:50 28.02.2024

Re: ..

Spiridon
alselone
Sad bez zezanja - iskreno cenim hrabrost i trud da se promene stavovi kada se promene činjenice oko nas ili bolje rečeno percepcija činjenica. To je pravi liberalalni način razmišljanja.


Alas moj lepi. Nigde do sada nisam pronašao ni jednog velikog mislioca (Chomsky, Mandela, Russell Bertrand, Gore Vidal, Dostojevski, od novijih Varoufakis itd.) koji ne upućuje kritike na iste stvari kao ti, ja... Freehand ... Ja vidim da u ovom trenutku Zapad vodi prljavu igru, ali političari su posebna kategorija u odnosu na mislioce.

Postoji jedna čuvena priča kada je u filmskom gradu Ratko Dražević seo za sto sa Mihizom, Crnjanskim i još nekima iz tog miljea i rekao im u stilu: "Sve je to ok što vi pišete i razmišljate, ali život je nešto drugo. To možeš samo da shvatiš kada ti neko prisloni pištolj na glavu".


next level challenge je da shvatiš da istok igra još prljaviju igru, samo je u njoj (još uvijek) manje uspješan i plus mnogo mnogo bolje kontroliše koliko i kako se o njihovoj prljavoj igri priča..
pa tako do dana današnjeg nemaš nijednu autobiografiju recimo KGB agenta..
a o cijinim imaš tomove i to multimedijalno..
e kad porastaš onda ćeš da uvidiš i tu asimetriju pa će ti biti jasno da je opaska "zapad igra prljavu igru" tek na nivou "mama i tata lažu"
newimprovedtadejus newimprovedtadejus 11:52 28.02.2024

Re: ..

Spiridon

Sa tog stanovišta mnogo mudrije zbore Maksa i Srki. Jedino bih se iznenadio da oni zaista veruju u to što pričaju


mislim da maksa savršeno razumije informacionu asimetriju..
pajke pak ima mnogo zdraviji instinkt..
a na drugoj strani su prosto u toj dječijoj fazi lupkanja nožicama, mama i tata lažuuuuuuuuuu buuuuuuuuuuuu
alselone alselone 11:57 28.02.2024

Re: ..

Alas moj lepi. Nigde do sada nisam pronašao ni jednog velikog mislioca (Chomsky, Mandela, Russell Bertrand, Gore Vidal, Dostojevski, od novijih Varoufakis itd.) koji ne upućuje kritike na iste stvari kao ti, ja... Freehand ... Ja vidim da u ovom trenutku Zapad vodi prljavu igru, ali političari su posebna kategorija u odnosu na mislioce.

U toj celoj prljavoj igri ja se najviše plašim globalnog rata a oni plešu na ivici toga. Rusija vodi lokalni rat. Nepravedan, naravno, ali lokalni, i takvih su Amerikanci vodili 50 u 50 godina pa nismo videli tantrume po blogu za ove skorašnje. Ali ovaj put oni guraju previše da se od lokalnog napravi globalni rat. E, to nismo videli do sada i to me najviše plaši.

"Sve je to ok što vi pišete i razmišljate, ali život je nešto drugo. To možeš samo da shvatiš kada ti neko prisloni pištolj na glavu".

Ili što bi Tajson rekao - svi imaju plan dok ne dobiju šaku u nos.


Jedino bih se iznenadio da oni zaista veruju u to što pričaju

Nema šanse, to je samo inaćenje po blogu. "Ja od prvog vagona znam da nisam u pravu ali ću nastaviti da vas drkam".
Spiridon Spiridon 11:58 28.02.2024

Re: ..

newimprovedtadejus
Spiridon
alselone
Sad bez zezanja - iskreno cenim hrabrost i trud da se promene stavovi kada se promene činjenice oko nas ili bolje rečeno percepcija činjenica. To je pravi liberalalni način razmišljanja.


Alas moj lepi. Nigde do sada nisam pronašao ni jednog velikog mislioca (Chomsky, Mandela, Russell Bertrand, Gore Vidal, Dostojevski, od novijih Varoufakis itd.) koji ne upućuje kritike na iste stvari kao ti, ja... Freehand ... Ja vidim da u ovom trenutku Zapad vodi prljavu igru, ali političari su posebna kategorija u odnosu na mislioce.

Postoji jedna čuvena priča kada je u filmskom gradu Ratko Dražević seo za sto sa Mihizom, Crnjanskim i još nekima iz tog miljea i rekao im u stilu: "Sve je to ok što vi pišete i razmišljate, ali život je nešto drugo. To možeš samo da shvatiš kada ti neko prisloni pištolj na glavu".


next level challenge je da shvatiš da istok igra još prljaviju igru, samo je u njoj (još uvijek) manje uspješan i plus mnogo mnogo bolje kontroliše koliko i kako se o njihovoj prljavoj igri priča..
pa tako do dana današnjeg nemaš nijednu autobiografiju recimo KGB agenta..
a o cijinim imaš tomove i to multimedijalno..
e kad porastaš onda ćeš da uvidiš i tu asimetriju pa će ti biti jasno da je opaska "zapad igra prljavu igru" tek na nivou "mama i tata lažu"



Sam bih sebi skočio u usta kada bih rekao da u ovome nema istine. Ono što se nameće ovom konstatacijom je to što sam napisao gore: 'Kome ćeš se privoleti carstvu'. Obzirom da smo kao zemlja pozicionirani tu gde jesmo (opkoljeni NATO-m) i da smo već najebali zbog 'bolje grob nego rob', mislim da kapirate što želim da kažem."


Spiridon Spiridon 12:01 28.02.2024

Re: ..

Ili što bi Tajson rekao - svi imaju plan dok ne dobiju šaku u nos.


ili sto bi Milan Novkovic rekao ... nisam siguran sta, ali sigurno nesto pametno.
maksa83 maksa83 12:13 28.02.2024

Re: ..

Sam bih sebi skočio u usta kada bih rekao da u ovome nema istine. Ono što se nameće ovom konstatacijom je to što sam napisao gore: 'Kome ćeš se privoleti carstvu'. Obzirom da smo kao zemlja pozicionirani tu gde jesmo (opkoljeni NATO-m) i da smo već najebali zbog 'bolje grob nego rob', mislim da kapirate što želim da kažem."

Ovo je recimo pošten pečalbarski stav. Nepošten pečalbarski stav (sad sam bio vrlo fini) je "ja/moji sam/su na Zapadu jer se tamo bolje zarađuje, kvalitetnije živi i ima prilike za afirmaciju, ali da vam kažem za vas je bolje Carstvo Nebesko živila Rusija živio Maršal Putin i ko ga glasa".

U jaja da ga šutiraš pa da ne znaš kad je dosta...
Spiridon Spiridon 12:19 28.02.2024

Re: ..

Ovo je recimo pošten pečalbarski stav.


ja bih vise voleo da je ovo lokalpatriotski stav. Bar u ovom sad trenutku =)
newimprovedtadejus newimprovedtadejus 12:23 28.02.2024

Re: ..

maksa83
Sam bih sebi skočio u usta kada bih rekao da u ovome nema istine. Ono što se nameće ovom konstatacijom je to što sam napisao gore: 'Kome ćeš se privoleti carstvu'. Obzirom da smo kao zemlja pozicionirani tu gde jesmo (opkoljeni NATO-m) i da smo već najebali zbog 'bolje grob nego rob', mislim da kapirate što želim da kažem."

Ovo je recimo pošten pečalbarski stav. Nepošten pečalbarski stav (sad sam bio vrlo fini) je "ja/moji sam/su na Zapadu jer se tamo bolje zarađuje, kvalitetnije živi i ima prilike za afirmaciju, ali da vam kažem za vas je bolje Carstvo Nebesko živila Rusija živio Maršal Putin i ko ga glasa".

U jaja da ga šutiraš pa da ne znaš kad je dosta...


meni je skroz ok da živiš na zapadu i kritikuješ mu mane.. što ne bi, plaćaš porez..
sporno mi je da to radiš na blogu kao da ne primjećuješ da je antizapadni sentiment u Srbiji već svakako poprilično kontraproduktivan..
i džaba govoriti e znaš, možda ta tvoje kritika i ne pada na prave uši
alselone alselone 12:23 28.02.2024

Re: ..

ali da vam kažem za vas je bolje Carstvo Nebesko živila Rusija živio Maršal Putin i ko ga glasa

Bukvalno niko ne govori ovo. Bukvalno.
jovilim_e jovilim_e 12:27 28.02.2024

Re: ..

newimprovedtadejus
Spiridon

Sa tog stanovišta mnogo mudrije zbore Maksa i Srki. Jedino bih se iznenadio da oni zaista veruju u to što pričaju


mislim da maksa savršeno razumije informacionu asimetriju..
pajke pak ima mnogo zdraviji instinkt..
a na drugoj strani su prosto u toj dječijoj fazi lupkanja nožicama, mama i tata lažuuuuuuuuuu buuuuuuuuuuuu

Razumeju tačno toliko koliko i ti.
predatortz predatortz 12:28 28.02.2024

Re: ..

alselone
ali da vam kažem za vas je bolje Carstvo Nebesko živila Rusija živio Maršal Putin i ko ga glasa

Bukvalno niko ne govori ovo. Bukvalno.


tako oni čitaju ono moje:

Boli me qratz za tavariša palkovnika Vladimira Vladimiroviča, ali dok slabi one koji nas jebu, zdravorazumski će mi se to dopadati.
Pogotovo to što ih tuče njijovim oružjem, pa im pokazuje kako je to kada narušavaš međunarodno pravo kao što su oni učinili nad našom zemljom.

benedykt benedykt 12:29 28.02.2024

Re: ..

Spiridon

Sam bih sebi skočio u usta kada bih rekao da u ovome nema istine. Ono što se nameće ovom konstatacijom je to što sam napisao gore: 'Kome ćeš se privoleti carstvu'. Obzirom da smo kao zemlja pozicionirani tu gde jesmo (opkoljeni NATO-m) i da smo već najebali zbog 'bolje grob nego rob', mislim da kapirate što želim da kažem."

Privoljavanje bilo kom carstvu a posebno kada pričamo o malom čoveku, odnosno pojedincu bez uticaja na globalna dešavanja koji eto tako voli zaslepljeno da navija za ove ili one, je potpuno pogrešan način razmišljanja IMHO. To što je Zapad takav kakav jeste ne znači da su oni koji mu se suprotstavljaju bolji od njega u bilo kom pogledu, naprotiv. A Vučić je koliko primećujem dobar i jednima i drugima, tako da je potpuno nebitno i na tom planu se nešto mnogo brinuti jer je on lokalni gospodar neba, zemlje i svega ostalog…
jovilim_e jovilim_e 12:34 28.02.2024

Re: ..

maksa83
Sam bih sebi skočio u usta kada bih rekao da u ovome nema istine. Ono što se nameće ovom konstatacijom je to što sam napisao gore: 'Kome ćeš se privoleti carstvu'. Obzirom da smo kao zemlja pozicionirani tu gde jesmo (opkoljeni NATO-m) i da smo već najebali zbog 'bolje grob nego rob', mislim da kapirate što želim da kažem."

Ovo je recimo pošten pečalbarski stav. Nepošten pečalbarski stav (sad sam bio vrlo fini) je "ja/moji sam/su na Zapadu jer se tamo bolje zarađuje, kvalitetnije živi i ima prilike za afirmaciju, ali da vam kažem za vas je bolje Carstvo Nebesko živila Rusija živio Maršal Putin i ko ga glasa".

U jaja da ga šutiraš pa da ne znaš kad je dosta...

A ko je tako nešto ovde ikada rekao?
Rekao sam ti to već ovde, ali je Gedža dobacio dobru dosetu ... 'ala montiraš'.
I sada ponavljaš isto sa ciljem diskreditovanja nekoga prema mestu življenja.
Da ti ponovim, i tebi sličnima - može i rođeni Amerikanac sa Pete avenije da kaže da su Rusi u ovom sukobu u pravu.
benedykt benedykt 12:36 28.02.2024

Re: ..

newimprovedtadejus
maksa83

Ovo je recimo pošten pečalbarski stav. Nepošten pečalbarski stav (sad sam bio vrlo fini) je "ja/moji sam/su na Zapadu jer se tamo bolje zarađuje, kvalitetnije živi i ima prilike za afirmaciju, ali da vam kažem za vas je bolje Carstvo Nebesko živila Rusija živio Maršal Putin i ko ga glasa".

U jaja da ga šutiraš pa da ne znaš kad je dosta...


meni je skroz ok da živiš na zapadu i kritikuješ mu mane.. što ne bi, plaćaš porez..
sporno mi je da to radiš na blogu kao da ne primjećuješ da je antizapadni sentiment u Srbiji već svakako poprilično kontraproduktivan..
i džaba govoriti e znaš, možda ta tvoje kritika i ne pada na prave uši

Potpuno razumljivo ako smem da primetim, jer sa takvim stavovima nećeš sigurano u prvi pub/bistro/whatever iza ćoška pa tamo da prodaješ tu priču sa sve Putinom. Nego tražiš utočište među svojima tj gde možeš lako da nađeš em puno svojih istomišljenika, em pričaš tj pišeš svojim sopstvenim jezikom. Ljudska potreba je prosto u pitanju ali onda nažalost dolazimo do dela o kome Maksa govori…
docsumann docsumann 12:43 28.02.2024

Re: ..

rekao bih i da je sporenje blogera oko konkretne teme sekundarno.

ključ dubine i žestine sukoba leži u tome što kroz ovakve (ideološko-nacionalno-svjetonazorne) teme ljudi iznose svoj širi vrijednosti sistem, svoja, kroz etičku lupu prelomljena razmišljanja o svijetu, tj. iznose u polemičku arenu nešto što redstavlja njihov presjek ličnosti u datiom trenutku.

i zato zna da bude bolno&dramatično kad taj ekspoze od nekog dobije loše ocjenu (što je maksa dobro primjetio), jer ako kažeš da ovo moje ne pije vodu ili još gore - jede govna, ti mi praktično sugerišeš da sam ništavna ličnost , a moj moral čista prevara.
angie01 angie01 12:53 28.02.2024

Re: ..

ključ dubine i žestine sukoba leži u tome što kroz ovakve (ideološko-nacionalno-svjetonazorne)


sve je pocelo, kada je grupa blogera pocela da vredja neistomisljenike, da ih omalovazava i jos nacoski srbomeruje, denucirajuci ih kao izdajnike.

onda su pocela i ucitavanja kojecega, prostacenja sa sve pornografijom, ukljucivanje porodice i sve te gadosti, koje gledamo i u skupstini.

ja evo verujem, da niko normalan ne bi tako nesto radio, samo zbog ideoloske nalozenosti-u krajnjoj liniji, svako i u svom uzem i sirem okruzenju ima one, koji se ne slazu sa njima u svemu, pa ne hebe mater valjda svakome, kada iznese neki drugaciji stav,...to je prosto nenormalno.
newimprovedtadejus newimprovedtadejus 12:55 28.02.2024

Re: ..

docsumann
rekao bih i da je sporenje blogera oko konkretne teme sekundarno.

ključ dubine i žestine sukoba leži u tome što kroz ovakve (ideološko-nacionalno-svjetonazorne) teme ljudi iznose svoj širi vrijednosti sistem, svoja, kroz etičku lupu prelomljena razmišljanja o svijetu, tj. iznose u polemičku arenu nešto što redstavlja njihov presjek ličnosti u datiom trenutku.

i zato zna da bude bolno&dramatično kad taj ekspoze od nekog dobije loše ocjenu (što je maksa dobro primjetio), jer ako kažeš da ovo moje ne pije vodu ili još gore - jede govna, ti mi praktično sugerišeš da sam ništavna ličnost , a moj moral čista prevara.


može biti grješim ali ja to ne vidim tako..
dobar dio tog pljuvanja, psovanja, lične prozivke svede se na nemogućnost da se shvati šta uopšte jeste tema razgovora pa se u želji da se ipak nešto kaže reterira na psovke..

tamo gdje ima razumijevanja a ipak se razmjenjuju oštrije riječi ja tumačim uglavnom kao neko glasno preispitivanje vlastitih stavova..
al pošto je blog mjesto gdje se svako puva do raspuknuća onda prosto nije prihvatljivo da kažeš, pročitao sam ovo, šta ti misliš o tome..
nego ide, gusko glupa, pogle šta sam pročitao, ajde kaži da nije tako..

ovo drugo bi čini mi se nekako pregrmili da nije solidnog dijela komunikacije koja se svede isključivo na psovanje jer se ne umije artikulisati drugačije
tu mislim da bi ignore radio posao al jbg
zoja444 zoja444 13:15 28.02.2024

Re: ..

da prvenstveno ne mislim da ovde ljudi pisu po direktivi i za pare, onda bih pomislila da je ovde gomila nesrecnih, usamljenih ljudi kojima je bilo kakva rec dovoljna. i pogana.
maksa83 maksa83 13:52 28.02.2024

Re: ..

Da ti ponovim, i tebi sličnima - može i rođeni Amerikanac sa Pete avenije da kaže da su Rusi u ovom sukobu u pravu.

Može naravno, pa nije to Rusija.

Uskoro će sasvim moguće da dobiju i Predsednika koji je kad se desila invazija rekao da je to "genijalan potez" a valjda čovek zna pošto je very stable genius, doduše to nije third party ocena nego on to kaže sam za sebe, ko što ti kažeš za sebe da si principijelan.

P.S. Američka tragedija sada je što Tramp sve takav mentol kakav je (realno tip je debil u puno dimenzija) zapravo u ovom trenutku jeste lucidni very stable genius naspram Deda Biljke koji ne ume da napusti prostoriju bez tuđe pomoći.
docsumann docsumann 13:56 28.02.2024

Re: ..

dobar dio tog pljuvanja, psovanja, lične prozivke svede se na nemogućnost da se shvati šta uopšte jeste tema razgovora pa se u želji da se ipak nešto kaže reterira na psovke..


ne bih to uopšte sporio, al mislim i da to slijepilo za drugačije viđenje dolazi iz istog mjesta našeg bića.

tj zašto ne razumjemo druge?

uglavnom je to zbig različitih "tablica" koje koristimo za mjerenje vrednoće ideja, akcija, života.
fokusi i vrijednosni temelji su na različitim koordinatama kod jednih i drugih i zato je fučavanje opšte i suštinsko.



docsumann docsumann 13:58 28.02.2024

Re: ..

zoja444
da prvenstveno ne mislim da ovde ljudi pisu po direktivi i za pare, onda bih pomislila da je ovde gomila nesrecnih, usamljenih ljudi kojima je bilo kakva rec dovoljna. i pogana.


rekao bih da si debelo u krivu ako cijeniš da neko daje 5 para za ovo mjesto.

nema tu ni zarade nit (stranih, domaćih, hibridnih...) plaćenika. samo dileje koji za sopstveni raučn, volonterski brane svijet od zala, koje po nekima od njih stižu s istoka, po nekima s zapada
docsumann docsumann 14:02 28.02.2024

Re: ..

alselone
ali da vam kažem za vas je bolje Carstvo Nebesko živila Rusija živio Maršal Putin i ko ga glasa

Bukvalno niko ne govori ovo. Bukvalno.


naravno da niko to doslovno ne govori.

al bogami slabo su ti, što su antizapadno orjentisani ( s punim pravom, što se mene tiče), u stanju da prevale koju kritiučku preko usta o Putinu i njegovoj kamarili.

niko da zamjeti njegovu faraoničnost.
predatortz predatortz 14:15 28.02.2024

Re: ..

al bogami slabo su ti, što su antizapadno orjentisani ( s punim pravom, što se mene tiče), u stanju da prevale koju kritiučku preko usta o Putinu i njegovoj kamarili.


Ko je antizapadno orjentisan?
Oni koji kažu da zabadni establišmenti prave teška sranja, da su licemerni i čine zločine?
Pa, vidi...
To tvrdi i znatan broj onih koji žive na zapadu.
Samo, to ne znači biti antizapadno orjentisan. To znači biti protiv određenih politika.
Malo bi bolesno bilo da mi ovde budemo za politiku koju je zapad vodio prema nama '99. da nas neko ne bi nazvao antizapadnjacima.




jovilim_e jovilim_e 14:20 28.02.2024

Re: ..

docsumann
rekao bih i da je sporenje blogera oko konkretne teme sekundarno.

ključ dubine i žestine sukoba leži u tome što kroz ovakve (ideološko-nacionalno-svjetonazorne) teme ljudi iznose svoj širi vrijednosti sistem, svoja, kroz etičku lupu prelomljena razmišljanja o svijetu, tj. iznose u polemičku arenu nešto što redstavlja njihov presjek ličnosti u datiom trenutku.

i zato zna da bude bolno&dramatično kad taj ekspoze od nekog dobije loše ocjenu (što je maksa dobro primjetio), jer ako kažeš da ovo moje ne pije vodu ili još gore - jede govna, ti mi praktično sugerišeš da sam ništavna ličnost , a moj moral čista prevara.

Ma!
Ti si većinu ovoga prespavao, pa tako bubneš kao slon (u staklarskoj radnji).
Ključ dubine je ovde mnogo plići.
Krilo relativizatora kome se pridružila Endži, iskompleksirana guska, i Tadejus, iskompleksirana ... još ne znam šta, se obrušilo na Principesu sa time šta ona ima da smatra kako je u Srbiji kada ne trpi posledice svoga smatranja.
Tu se pridružio i Maksa sa svojim vickastim relativizacijama (u suštini, jednako govoreći) itd...
Dakle, stvar je trivijalna ... na jednoj strani su budale koje bi drugome začepili usta, jer im smeta Principesa (a ne smeta Pajić i slični), a na drugoj su ljudi koji Principijelno brane svakom pravo da pričaju o čemu god hoće - bez obzira gde živeli.
I onda su se ovi prvi upljuvali da svakoga ko je zalaže za Principesino (i bilo koga drugoga) pravo, da upljuju svakog toga svim arsenalom kojim raspolažu.
Odnosno izmisle.

newimprovedtadejus newimprovedtadejus 14:23 28.02.2024

Re: ..

docsumann
dobar dio tog pljuvanja, psovanja, lične prozivke svede se na nemogućnost da se shvati šta uopšte jeste tema razgovora pa se u želji da se ipak nešto kaže reterira na psovke..


ne bih to uopšte sporio, al mislim i da to slijepilo za drugačije viđenje dolazi iz istog mjesta našeg bića.

tj zašto ne razumjemo druge?

uglavnom je to zbig različitih "tablica" koje koristimo za mjerenje vrednoće ideja, akcija, života.
fokusi i vrijednosni temelji su na različitim koordinatama kod jednih i drugih i zato je fučavanje opšte i suštinsko.


ma mislim da je na blogu trivijalnije prirode..
sjećam se svojih početaka na blogu.. ako neko društvo razgovara a ti bi da se priključiš.. imaš opciju da ćutiš sa strane, čekaš priliku da dodaš i ti neku, gledaš da bude prijateljska riječ ali i tiha i upućena malo grupi.. pa vremenom širiš grupu, i broj komentara..

imaš opciju da nastaviš da ćutiš..

a imaš i opciju da nastupiš glasno i oštro, brzo privučeš pažnju (pozitivnu i negativnu) i uključiš se u razgovor na najbrži način..
i to onda svako radi u skladu sa karakterom..

e šta se dešava u drugom koraku jeste da publika procjeni da li to što govoriš, bilo tiho i mirno ili glasno pa i agresivno, e da li u tome prepoznaju nešto s čim bi da razmjene replike ili ne..
e kad je odgovor ne, neki ljudi to prihvate emotivno kao uvredu.. kao buhu ovi me ne vole i neće u društvo.. i onda su tu opet dva račvanja..
neko nađe preča posla..
neko je inadžija pa insistira e nećete vi mene da ignorišete nego ću ja baš da kažem šta ja hoću da kažem.. i tako je u stanju da radi godinama a onda se to naravno dalje izvitoperuje u sve gore prostakluke..

nema tu mjesta razumjevanju..
razumjevanje nije ni cilj..
cilj je da se uključiš u razgovor koji nit razumiješ nit te zanima ali ne prihvataš da možda nema smisla da učestvuješ u razgovoru ako ga ne razumiješ i ne zanima te..
to ti je ja bih rekla sigurno više od pola trolovanja.. nema tu šta da se razumije.. stava i nema..

onda ima ponešto i toga što se zaista donekle i u ponečem ne razumijemo jer su nam iskustva jako različita pa prosto jedni drugima okidamo mentalen slike u glavi koje nemaju veze sa orginalno izrečenim..
tu bi se moglo poraditi ali traži previše truda.. nema za to niko vremena..

e onda ostaje taj ideološki raskol..to bih rekla da nije tako oštro kako djeluje.. kapiramo mi i jedni i drugi šta je druga strana tela ali tu reteriramo na ono puvanje po kome nije ok da kažeš, ok, kapiram ali.. nego je ok da kažeš ćurko, jel ti ptica pamet popila..
ali razumijemo se..

gdje nerazumijevanja stvarno ima (kod nas ne) to je u društvima koja su mnogo podjeljenija od našeg i gdje ljudi zaista imaju toliko različita iskustva odrastanja i života da zaista u nekim elementima ne mogu da se razumiju pogotovo što je dio još i došao iz druge sredine gdje su tek razlike često radikalne..
al oept, to i nije baš problem..
mi smo bili toliko uprosječeni da se savršeno razumijemo i nema tu stvarnih nesporazuma..
uvijek mi je fascinantna sličnost mene i muža mi, koji smo odrasli na dva kraja bivše nam države a do te mjere na isti način da smo jedno drugom u roditeljskim kućama prepoznavali kuhinjske alatke, tepihe i lustere a da ne pominjemo usvojene obrasce ponašanja i razmišljanja..
kao da smo sa fabričke trake ispali..
gotovo ista priča..
komunjare su taj posao odradile zaista nevjerovatno temeljno pogotovo ako se uzme u obzir šta je bila Subotica 1910. recimo (čitam Emper idem, od li čan) a šta Banjaluka
jovilim_e jovilim_e 14:27 28.02.2024

Re: ..

maksa83
Da ti ponovim, i tebi sličnima - može i rođeni Amerikanac sa Pete avenije da kaže da su Rusi u ovom sukobu u pravu.

Može naravno, pa nije to Rusija.

Uskoro će sasvim moguće da dobiju i Predsednika koji je kad se desila invazija rekao da je to "genijalan potez" a valjda čovek zna pošto je very stable genius, doduše to nije third party ocena nego on to kaže sam za sebe, ko što ti kažeš za sebe da si principijelan.

P.S. Američka tragedija sada je što Tramp sve takav mentol kakav je (realno tip je debil u puno dimenzija) zapravo u ovom trenutku jeste lucidni very stable genius naspram Deda Biljke koji ne ume da napusti prostoriju bez tuđe pomoći.

Ma mislim!
Otkuda tebi tolika pretencioznoist da ti, obični fićfirić, tumačiš stavove bivšeg predsednika Amerike?
Pusti to, ti si običan fićfirić i o tim stvarima ne znaš ništa.
Ono o čemu se vodila polemika, i tu je trebalo da staneš, je - da svako na blogu ima pravo da kaže šta god hoće.
Pa bio taj neko i Principesa.
Koja živi u Londonu.
Nemoj da si Tadejus pa da neprestano relativizuješ.
tessa1 tessa1 14:27 28.02.2024

Re: ..

da prvenstveno ne mislim da ovde ljudi pisu po direktivi i za pare, onda bih pomislila da je ovde gomila nesrecnih, usamljenih ljudi kojima je bilo kakva rec dovoljna. i pogana.


Ovde je jedini problem što ljudi nemaju autorske, da svako piše i uređuje sebi prostor (evo ja sam fascinirana Carbonom, prije dva dana vidim vjest u Francuskoj našli još, još starije crteže ugljenom, starije 2000 god od najstarijih:),

Ovako izgleda da desničari kao prosjaci obilazi oko blogova kvazi ljevičara, i stvaraju toxičnu atomosferu, a to nije istina, evo primjer kod Makse na poslednjem blogu, ne vjerujem da bi niko od njih proslavio deportaciju familije iz Srbije, zašto se sad na jednom desilo obračunavanje sa rusofilima na ovom Principessinom blogu, ne znam, vidim samo da je Benedykta nešto uznemirio Apostata..


Stvara se lažna slika o nama antifašistima, pozitivcima, lijevim, građanima i desnim seljoberiji i fašistima negativcima.. jer ti i ako ne kažeš ništa npr mi iz Bosne smo automatski desničari, evo prije neki dan moronka spominje naš bosanski desničarski lobi i itd, plus mi nemamo ništa sa Srbijom, Predatorzt je toliko puta isprovociran montiranim temam samo da bi mu bilo rečeno- vrati se odakle si došao, Principessa je seseljovka, šta god ona rekla na prvoj stranici ili poslednjoj ne mjenja etiketu i drugi su došli na njen blog da se ispišaju i kažu joj da seseljovka, ako prođe bez udarca u stomak nogom, dobro je prošla..


Meni su interesantniji ljudi koji dolaze čitati, da ne učestvujem ne bih ni dolazila, ja ne čitam ni dok učestvujem :))

I u odnosu na njih, posjete - vidjela sam prije neku god kaže tip na Twitteru “o bogami, navratim ja na blog”, simpatičan je bio - ljudi animiraju tu neku nevidljivu publiku, pričaju ono što publika želi čuti, po nešto su došli, pružaju im dio sebe i osjećaju se korisno.. dobro, manije veličine i druge manije ne računam, ipak je ovo virtuelnost.


jovilim_e jovilim_e 14:29 28.02.2024

Re: ..

docsumann
alselone
ali da vam kažem za vas je bolje Carstvo Nebesko živila Rusija živio Maršal Putin i ko ga glasa

Bukvalno niko ne govori ovo. Bukvalno.


naravno da niko to doslovno ne govori.

al bogami slabo su ti, što su antizapadno orjentisani ( s punim pravom, što se mene tiče), u stanju da prevale koju kritiučku preko usta o Putinu i njegovoj kamarili.

niko da zamjeti njegovu faraoničnost.

Jebote!
Ne budi Endži!
Kaži bar jednoga koji je antizapadno orjentisan?
Šta god to značilo?
jovilim_e jovilim_e 14:31 28.02.2024

Re: ..

predatortz
al bogami slabo su ti, što su antizapadno orjentisani ( s punim pravom, što se mene tiče), u stanju da prevale koju kritiučku preko usta o Putinu i njegovoj kamarili.


Ko je antizapadno orjentisan?
Oni koji kažu da zabadni establišmenti prave teška sranja, da su licemerni i čine zločine?
Pa, vidi...
To tvrdi i znatan broj onih koji žive na zapadu.
Samo, to ne znači biti antizapadno orjentisan. To znači biti protiv određenih politika.
Malo bi bolesno bilo da mi ovde budemo za politiku koju je zapad vodio prema nama '99. da nas neko ne bi nazvao antizapadnjacima.



Jebote, kome ti to objašnjavaš?
Pa nije valjda da je i za to potrebno objašnjenje?
docsumann docsumann 14:45 28.02.2024

Re: ..

jovilim_e
docsumann
alselone
ali da vam kažem za vas je bolje Carstvo Nebesko živila Rusija živio Maršal Putin i ko ga glasa

Bukvalno niko ne govori ovo. Bukvalno.


naravno da niko to doslovno ne govori.

al bogami slabo su ti, što su antizapadno orjentisani ( s punim pravom, što se mene tiče), u stanju da prevale koju kritiučku preko usta o Putinu i njegovoj kamarili.

niko da zamjeti njegovu faraoničnost.

Jebote!
Ne budi Endži!
Kaži bar jednoga koji je antizapadno orjentisan?
Šta god to značilo?


alo, pozorniče Bukviću, naravno da se mislilo glede potonje globalne situacije i njene eskalacije (o čemu se drugo priča na blogu?)

dakle Kamilo, frihend, gvozden, princeza, predator...
predatortz predatortz 14:49 28.02.2024

Re: ..

alo, pozorniče Bukviću, naravno da se mislilo glede potonje globalne situacije i njene eskalacije

dakle Kamilo, frihend, gvozden, princeza, predator...


Glede potonje globalne situacije moj stav dele i neki ljudi sa zapada, tamo generacijama rađani i formirani.
Jesu li i oni antizapadno orjentisani i jesu li Putinoljubci?

I u čemu se, ako nije tajna, ogleda taj moj antizapadni stav?

Edit:

Nego, da te pitam...
Kako komentarišeš ona vaša govna koja kažu da Dodik nije dobrodošao "jer podriva celovitost države sa kojom imaju dobrosusedske odnose", a oni su potrčali da podriju suverenitet Srbije priznavanjem Kosova?

Je li takav zapadnjak treba da budem?


benedykt benedykt 14:50 28.02.2024

Re: ..

tessa1
…vidim samo da je Benedykta nešto uznemirio…

Loše vidiš kao što ti se i juče od nekog najbenignijeg zezanja sa onom sličkom prividelo da je ista personifikacija Principese, što ni u ludilu nije bila. Mislim, ako ćemo iskreno razmišljao sam se da li u toj šali da stavim muškaraca sa maskom ili ženu, a onda je prosto prevagnula opcija b. jer mi nešto onaj muškarac sa maskom bio nekako fuj gadan (s’proštenjem) tj čista estetika zasnovana na mojoj ličnoj orijentaciji ka suprotnom a ne ka istom polu. Nebitno uostalom…
docsumann docsumann 14:51 28.02.2024

Re: ..

predatortz
alo, pozorniče Bukviću, naravno da se mislilo glede potonje globalne situacije i njene eskalacije

dakle Kamilo, frihend, gvozden, princeza, predator...


Glede potonje globalne situacije moj stav dele i neki ljudi sa zapada, tamo generacijama rađani i formirani.
Jesu li i oni antizapadno orjentisani i jesu li Putinoljubci?

I u čemu se, ako nije tajna, ogleda taj moj antizapadni stav?


naravno da nije tajna - opšti utisak (pošto stvarno ne ulazim u detalje)

to je ono kako bih s vrata, na prvi pogled, opisao frku u kafani, bez da ulazim unutra

EDIT: recimo da je u pitanju isto osmo čulo, kojim vidite srbomrsce, znate šta su im stvarne namjere i sl.


alselone alselone 14:54 28.02.2024

Re: ..

docsumann
alselone
ali da vam kažem za vas je bolje Carstvo Nebesko živila Rusija živio Maršal Putin i ko ga glasa

Bukvalno niko ne govori ovo. Bukvalno.


naravno da niko to doslovno ne govori.

al bogami slabo su ti, što su antizapadno orjentisani ( s punim pravom, što se mene tiče), u stanju da prevale koju kritiučku preko usta o Putinu i njegovoj kamarili.

niko da zamjeti njegovu faraoničnost.

Ogromna razlika izmedju toga i “zive na zapadu a guraju srbiju u samrtni zagrljaj rusije”

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana