Društvo| Ekonomija| Politika

England, oh England

principessa_etrusca RSS / 27.02.2024. u 10:05



Komentari (1077)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

docsumann docsumann 14:54 28.02.2024

Re: ..

Jesu li i oni antizapadno orjentisani i jesu li Putinoljubci?


vjerovatno sam na blogu najveći rusofil, a gle čuda Putina ne mogu ni u štampu (što bi rekii stariji ljudi u CG)

tako da nisu sve podijele crno - bijele
predatortz predatortz 14:55 28.02.2024

Re: ..

docsumann
predatortz
alo, pozorniče Bukviću, naravno da se mislilo glede potonje globalne situacije i njene eskalacije

dakle Kamilo, frihend, gvozden, princeza, predator...


Glede potonje globalne situacije moj stav dele i neki ljudi sa zapada, tamo generacijama rađani i formirani.
Jesu li i oni antizapadno orjentisani i jesu li Putinoljubci?

I u čemu se, ako nije tajna, ogleda taj moj antizapadni stav?


naravno da nije tajna - opšti utisak (pošto stvarno ne ulazim u detalje)

to je ono kako bih s vrata, na prvi pogled, opisao frku u kafani, bez da ulazim unutra

EDIT: recimo da je u pitanju isto osmo čulo, kojim vidite srbomrsce, znate šta su im stvarne namjere i sl.




Eno i gore moj edit, ali ponoviću pitanje:

Kako komentarišeš ona vaša govna koja kažu da Dodik nije dobrodošao "jer podriva celovitost države sa kojom imaju dobrosusedske odnose", a oni su potrčali da podriju suverenitet Srbije priznavanjem Kosova?

Šta kaže tvoje osmo čulo na ovo?






tessa1 tessa1 14:58 28.02.2024

Re: ..

jer mi nešto onaj muškarac sa maskom bio nekako fuj gadan (s’proštenjem) tj čista estetika zasnovana na mojoj ličnoj orijentaciji ka suprotnom a ne ka istom polu. Nebitno uostalom…


:))
docsumann docsumann 14:58 28.02.2024

Re: ..

Kako komentarišeš ona vaša govna koja kažu da dodik nije došao "jer podriva celovitost države sa kojom imaju dobrosusedske odnose", a oni su potrčali da podriju suverenitet Srbije priznavanjem Kosova?

Je li takav zapadnjak treba da budem?


brzaš

ne naravno

ima u CG i drugačijih zapadnjaka

mislim ako si vidio protesni skup ispred skuštine, dok je Dodik bio hkod Mandića na kanabetu, jasno ti je kolikjo taj stav ima utemeljenja u narodu.

uz svu ogradu da mi ni Mandić ni Dodik nisu simpatični kao političari. kao ljude ih ne poznajem
tessa1 tessa1 15:01 28.02.2024

Re: ..

Umrli sam rusofil kroz književnost, američku književnost volim glavom, ruska mi teče venama,

ali i prema tome određujem ljude, davno rekoh, ko poznaje Rusiju kroz ruskog pisca ima samo razloga za strah od nje..
predatortz predatortz 15:05 28.02.2024

Re: ..

docsumann
Kako komentarišeš ona vaša govna koja kažu da dodik nije došao "jer podriva celovitost države sa kojom imaju dobrosusedske odnose", a oni su potrčali da podriju suverenitet Srbije priznavanjem Kosova?

Je li takav zapadnjak treba da budem?


brzaš

ne naravno

ima u CG i drugačijih zapadnjaka

mislim ako si vidio pšroes ni skup ispred skuštine, dok je Dodik bio hkod Mandića na kanabetu, jasno ti je kolikjo taj stav ima utemeljenja u narodu.

uz svu ogradu da mi ni Mandić ni Dodik nisu simpatični kao političari. kao ljude ih ne poznajem


Ma ne pitam ja tebe to...
Ja te pitam sledeće:

Zašto se vaše vlade (jer nije jedna u pitanju) ne zalažu za pravo Srbije da reintegriše svoje teritorije na način na koji se zalažu da to učini Ukrajina?

Ili:

Zašto se, ako je narušen princip suvereniteta Srbije vaša vlada insistira na tome da je Bosna nedeljiva a Srbija deljiva? Kako se može istovremeno biti za obe stvari, a da se to tretira prijateljskom i dobrosusjedskom politikom?

Pušći narod, pitam o zvaničnim potezima.

Jesu li oni prijateljski prema Srbima?

Ako nisu, eto ti primer pritisaka zapadnih establišmenta.


benedykt benedykt 15:06 28.02.2024

Re: ..

predatortz

Glede potonje globalne situacije moj stav dele i neki ljudi sa zapada, tamo generacijama rađani i formirani.
Jesu li i oni antizapadno orjentisani i jesu li Putinoljubci?

Nisam nešto, a kao pratim šta pričaju, video bilo koga od njih da pominje Zapad kao jedinstvenu celinu pod jedan. U prevodu insistiraju upravo na suprotnom ili ti da su oni branioci tog nekog pravog Zapada i njegovih tradicionalnih vrednosti, šta god one pa bile. Vi ovde niste iz te priče, sem možda eventualno Baneta. Pod dva, velika većina njih jeste poštovalac lika i i dela VVP, iz prostog razloga jer je politička podela tamo na liniji woke vs anti-woke a tu je VVP u najmanju ruku saveznik. Pod tri, nisam takođe, sem eventualno tebe ponekad, video bilo koga od vas koji delite slične stavove po nekim pitanjima, da kažete jednu jedinu reč protiv VVP i njegove vlasti. Slova ali jednog nema, a ti ćeš na strani onih koji ne misle ništa preterano lepo o VVP naći dosta ljudi koji u najmanju ruku kapiraju da je Zapad sve samo ne idealan i onakav kakvim samog sebe predstavlja. Razmisli samim time ko je od nas ovde bliži stavovima nečije propagande…
tessa1 tessa1 15:06 28.02.2024

Re: ..

Ala bože pobjeći od Dodika i na Netu postala je vještina..
docsumann docsumann 15:06 28.02.2024

Re: ..

Šta kaže tvoje osmo čulo na ovo?


politika, interesi, agende... ništa sepvijalno, da bih morao da koristim super moći.

ne znam špta te tu buni. sve se uklapa
angie01 angie01 15:06 28.02.2024

Re: ..

nema tu ni zarade nit (stranih, domaćih, hibridnih...) plaćenika. samo dileje koji za sopstveni raučn, volonterski brane svijet od zala, koje po nekima od njih stižu s istoka, po nekima s zapada


ovde sigurno NIKO ne pise za pare, ali zato neki botuju i to je ocigledno, rekoh vec, ovo sto se ovde agresivno i prostacki izgovara, nije samo jer eto neko ne misli isto,...ako pogledas druge mreze, botovi se apsolutno isto ponasaju.

rekoh vec, ja nikada i nigde nisam srela ljude, koji sebi dozvoljavaju ono sto neki ovde sa lakocom ispisuju i na tome istrajavaju,...objasnio je free pre neki dan.

nesto su dijagnoze, nesto je botovanje, nesto je skretanje paznje, jer nema drugog zivota, kako god-izivljavanje,..ako neko sebi tako nesto dopusta, to je to, samo moderacija moze da resi problem, jer ocigledno, nekima je potrebna upravo ovakva kaljuga, to ima je prirodno staniste,..normalne ljude bi bilo sramota, ne bi bilo potrebno objasnjavati im.

isto tako, normalni ljudi odlaze, ili cute i onda se ova bolest razvija.
predatortz predatortz 15:09 28.02.2024

Re: ..

docsumann
Šta kaže tvoje osmo čulo na ovo?


politika, interesi, agende... ništa sepvijalno, da bih morao da koristim super moći.

ne znam špta te tu buni. sve se uklapa


Ništa se prijatelju tu ne uklapa!
Da Crnogorac ide sa Šiptarom na Srbina i sa muslimanom protiv brata iz Hercegovine.
Da učestvuje u krčmenju Srbije a da brani muslimansku Bosnu.

Kako takvi đedovima na groblju mogu sveću upaliti, meni nije jasno.
U svakom slučaju, njihov obraz na licu nosio ne bih. Na dupetu, možda...
docsumann docsumann 15:09 28.02.2024

Re: ..

Zašto se vaše vlade (jer nije jedna u pitanju) ne zalažu za pravo Srbije da reintegriše svoje teritorije na način na koji se zalažu da to učini Ukrajina?


na kohga tačno misliš?

pošto je bilo različitih izjava?
docsumann docsumann 15:12 28.02.2024

Re: ..

predatortz
docsumann
Šta kaže tvoje osmo čulo na ovo?


politika, interesi, agende... ništa sepvijalno, da bih morao da koristim super moći.

ne znam špta te tu buni. sve se uklapa


Ništa se prijatelju tu ne uklapa!
Da Crnogorac ide sa Šiptarom na Srbina i sa muslimanom protiv brata iz Hercegovine.
Da učestvuje u krčmenju Srbije a da brani muslimansku Bosnu.

Kako takvi đedovima na groblju mogu sveću upaliti, meni nije jasno.
U svakom slučaju, njihov obraz na licu nosio ne bih. Na dupetu, možda...


o čemu pričaš?!

mislim da opet pretjeruješ glede situacije u CG. imali smo par puta slične razgovore.

cijenim da sam do sada ipak malo bolje sagledavao (i prognozirao) crnogotrsku situaciju i dešavanja

angie01 angie01 15:12 28.02.2024

Re: ..

Jebote!


mislim na sve tvoje besmislene komentare pune prostackih uvreda,

siguran znak da je neko glup, je nedostatak stida-Frojd.

ti si Sladjane primer za udzbenike.
Spiridon Spiridon 15:17 28.02.2024

Re: ..

Ništa se prijatelju tu ne uklapa!
Da Crnogorac ide sa Šiptarom na Srbina i sa muslimanom protiv brata iz Hercegovine.
Da učestvuje u krčmenju Srbije a da brani muslimansku Bosnu.


to moze teoretski malo i o nama da govori. Neces nekoga slepo da pratis ako vidis da gresi u odlukama koje ga uglavnom skupo kostaju. Zar ne?
docsumann docsumann 15:31 28.02.2024

Re: ..

Spiridon
Ništa se prijatelju tu ne uklapa!
Da Crnogorac ide sa Šiptarom na Srbina i sa muslimanom protiv brata iz Hercegovine.
Da učestvuje u krčmenju Srbije a da brani muslimansku Bosnu.


to moze teoretski malo i o nama da govori. Neces nekoga slepo da pratis ako vidis da gresi u odlukama koje ga uglavnom skupo kostaju. Zar ne?


ma CG nema političku nezavisnost (u globalnim okvirima), niti ima dovoljno snage i inegriteta da nešto posebno samostalno istupa glede tih pitanja.
po potanju cjelovitosti biH prati po automatizmu stav EU. slično je nasledila i odnos spram Kosovskog pitanja.

ponekad nije loše bit ni svjestan svoje moći, tj nemoći
docsumann docsumann 15:34 28.02.2024

Re: ..

a ti ćeš na strani onih koji ne misle ništa preterano lepo o VVP naći dosta ljudi koji u najmanju ruku kapiraju da je Zapad sve samo ne idealan i onakav kakvim samog sebe predstavlja.


strijeljajte me, kriv sam
benedykt benedykt 15:44 28.02.2024

Re: ..

docsumann
a ti ćeš na strani onih koji ne misle ništa preterano lepo o VVP naći dosta ljudi koji u najmanju ruku kapiraju da je Zapad sve samo ne idealan i onakav kakvim samog sebe predstavlja.


strijeljajte me, kriv sam

Pogodila te pesma što-no-se kaže…
docsumann docsumann 15:44 28.02.2024

Re: ..

ma mislim da je na blogu trivijalnije prirode..


manifestno je trivijalnije, al uzročno nisam siguran.



ako već ulaziš u objašnjavanje mehanizma uslijed kojeg dolazi do frke među blogerima, onda prvo moraš poći da je u komunikaciji s obezličenim identitetom (nez lica, zvuka, bukvalno kao da pričaš s AI-jem nazadne generacije) lakše prelaziša pravila, ulaziš u agresivni mod, igraš ad hominem...

u razgovu oči u oči, uvijek imaš taj momenat podhjsćanja da ispred tebe stoji čovjek od krvi imesa, sa nekim svojim strahovima, zebnjama, nadama.
sipati uvrijed u ekran nije isto kao siparti uvrijede čovjeku u lice.

da ne spominjem da mnoge usšuškanost iza ekrana dodatno kuraži da nastupaju drskije, gotovo oštro, odmah po cjevanicama. apitanje je da li bi smjeli 20% iod tog da ti u oči kažu.

pa onda razne tehnike, projekcije, pravljanje antiidola od sagovrnika (kao vudu mentalne lutkice za zabadanje otrovnih misli)
tessa1 tessa1 15:49 28.02.2024

Re: ..

Benedykt, sad tek vidim da je ovu toxičnost nabrijala moronka prvo tebe tetošeći dešavanjima sa Apostatom na drugom blogu, i očitala ti je malo bukvicu, malo te razumjevala,

i onda je nabrijala atmosferu sa "ko mrzi Rusiju?",

jednostavno onu toxičnost što je izostala na Maksinom blogu ovde je realizovala..

Moronka je rekla za došle Ruse da uzimaju poslove i podižu cjenu stanova, za Ruskinje "ma znate kakve su one" kao kurve sve..
tessa1 tessa1 15:51 28.02.2024

Re: ..

I da, govori Principessi da je seseljovka eto tako otrese sline pijačarka..
benedykt benedykt 15:52 28.02.2024

Re: ..

tessa1
jer mi nešto onaj muškarac sa maskom bio nekako fuj gadan (s’proštenjem) tj čista estetika zasnovana na mojoj ličnoj orijentaciji ka suprotnom a ne ka istom polu. Nebitno uostalom…


:))

Jbm li ga shvati, znaš na šta sam slab nisam to krio, i kada videh onog sa maskom rekoh sebi… Fuj, iš sotono…✝
tessa1 tessa1 15:57 28.02.2024

Re: ..

Jbm li ga shvati

Molim te, kad to nešto ne razumijem? :)
principessa_etrusca principessa_etrusca 15:58 28.02.2024

Re: ..

docsumann
jovilim_e

naravno da niko to doslovno ne govori.
al bogami slabo su ti, što su antizapadno orjentisani ( s punim pravom, što se mene tiče), u stanju da prevale koju kritiučku preko usta o Putinu i njegovoj kamarili.
niko da zamjeti njegovu faraoničnost.

Jebote!
Ne budi Endži!
Kaži bar jednoga koji je antizapadno orjentisan?
Šta god to značilo?

alo, pozorniče Bukviću, naravno da se mislilo glede potonje globalne situacije i njene eskalacije (o čemu se drugo priča na blogu?)

dakle Kamilo, frihend, gvozden, princeza, predator...

Да ли би ти дефинисао ”антизападно”? То би помогло у даљем разговору.
principessa_etrusca principessa_etrusca 16:05 28.02.2024

Re: ..

tessa1
Umrli sam rusofil kroz književnost, američku književnost volim glavom, ruska mi teče venama,

ali i prema tome određujem ljude, davno rekoh, ko poznaje Rusiju kroz ruskog pisca ima samo razloga za strah od nje..

Да, тако нешто.

У стварности Русију слабо познајемо.
benedykt benedykt 16:21 28.02.2024

Re: ..

tessa1
Umrli sam rusofil kroz književnost, američku književnost volim glavom, ruska mi teče venama,

ali i prema tome određujem ljude, davno rekoh, ko poznaje Rusiju kroz ruskog pisca ima samo razloga za strah od nje..

Ruska i američka književnost ne idu s’oproštenjem u istu rečenicu. Nađi i pročitaj na primer Sorokina i njegov Dan opričnika iz 2006. , ako već nisi naravno, i mislićeš da je napisan bukvalno juče.
Pazi sad na odlomak iz romana…
Kako su se samo baktali pre četiri godine s China Union Pay prokletim. Bila su to teška vremena. Opet htedoše Kinezi da nas za grlo uhvate, ali nije uspelo kosookima. Naš trezor je pobedio, odgovorio je novom emisijom. Blesnuli su tada novi ruski zlatnici pred kosim očima, Daodalan*! Kako se kaže, ljubav za ljubav, a sir za pare.
U Moskvi je veče.
Vozim iz „Vnukova" u grad, uključujem radio neprijateljski. Moj verni „riđan" lovi švedsku radio-stanicu „Paradigma" namenjenu našim intelektualcima-ilegalcima. Snažan resurs, ima čak sedam kanala. Prolazim njima. Danas imaju jubilarnu emisiju „Ruski kulturni andergraund". Sve bajato, od pre dvadeset-trideset godina. Da bi naša prematorela, kurvinska kolona peta suze lila...

* Možete da nam popušite (na kineskom)
zoja444 zoja444 16:37 28.02.2024

Re: ..

ova luda zena me nikad nece ostaviti na miru. tajne ce se otkriti. ko je, kako i zasto angazovao bas tebe moderatorko?
docsumann docsumann 17:07 28.02.2024

Re: ..

Да ли би ти дефинисао ”антизападно”? То би помогло у даљем разговору.


u političkom smislu, zapadno predstavlja - USA, zapadne Evropa, + Kanada, Australija, Izraela..

na unutrašnjem planu to su zemlje oslonjene na parlamentarnu demokratiju, tržišnu ekonomiju, poštovanje ljudskih sloboda.
svoje interese brane i ostvaruju kroz politiku EU i NATO, uz ključni patronat USA.


to su one vrijednosti kojima, bar deklarativno, i sami težimo (bar tako volče da pričaju ovdašnje političke elite), no često je to u raskoraku s političkom praksom

ovo je u najktraće i u zbrzanom obliku
jovilim_e jovilim_e 17:13 28.02.2024

Re: ..

docsumann
jovilim_e
docsumann
alselone
ali da vam kažem za vas je bolje Carstvo Nebesko živila Rusija živio Maršal Putin i ko ga glasa

Bukvalno niko ne govori ovo. Bukvalno.


naravno da niko to doslovno ne govori.

al bogami slabo su ti, što su antizapadno orjentisani ( s punim pravom, što se mene tiče), u stanju da prevale koju kritiučku preko usta o Putinu i njegovoj kamarili.

niko da zamjeti njegovu faraoničnost.

Jebote!
Ne budi Endži!
Kaži bar jednoga koji je antizapadno orjentisan?
Šta god to značilo?


alo, pozorniče Bukviću, naravno da se mislilo glede potonje globalne situacije i njene eskalacije (o čemu se drugo priča na blogu?)

dakle Kamilo, frihend, gvozden, princeza, predator...

Taman posla!
Ljudi iznose svoje stavove.
Kakvi god da jesu.
Ja smatram da nisu ni malo antizapadni.
Ako su njihovi stavovi antizapadni zato što su bliži istini, onda do kurca!
Eee, da - šta ti znači Bukviću?
benedykt benedykt 17:14 28.02.2024

Re: ..

principessa_etrusca

Да, тако нешто.

У стварности Русију слабо познајемо.

Ima toliko dobrih ruskih pisaca i njihovih knjiga, filmova takođe kao i serija. Sve to ima da se naruči, da se skine sa neta. Ima čak i ceo blog Kinorusija posvećen ruskoj kinematografiji sa sve linkovima za skidanje filmova i serija, odnosno odgovarajućih srpskih titlova. Iskreno rečeno jako retko gledam bilo šta od američke odnosno engleske produkcije, nešto mi tu smeta a ne znam šta…
jovilim_e jovilim_e 17:15 28.02.2024

Re: ..

benedykt
tessa1
…vidim samo da je Benedykta nešto uznemirio…

Loše vidiš kao što ti se i juče od nekog najbenignijeg zezanja sa onom sličkom prividelo da je ista personifikacija Principese, što ni u ludilu nije bila. Mislim, ako ćemo iskreno razmišljao sam se da li u toj šali da stavim muškaraca sa maskom ili ženu, a onda je prosto prevagnula opcija b. jer mi nešto onaj muškarac sa maskom bio nekako fuj gadan (s’proštenjem) tj čista estetika zasnovana na mojoj ličnoj orijentaciji ka suprotnom a ne ka istom polu. Nebitno uostalom…

Aaaaaa, ne bih ja tebi dupe okrenuo.
jovilim_e jovilim_e 17:17 28.02.2024

Re: ..

docsumann
Jesu li i oni antizapadno orjentisani i jesu li Putinoljubci?


vjerovatno sam na blogu najveći rusofil, a gle čuda Putina ne mogu ni u štampu (što bi rekii stariji ljudi u CG)

tako da nisu sve podijele crno - bijele

Ti to slično kako su Ameri voleli nas ... ali Sloba.
docsumann docsumann 17:19 28.02.2024

Re: ..

principessa_etrusca
tessa1
Umrli sam rusofil kroz književnost, američku književnost volim glavom, ruska mi teče venama,

ali i prema tome određujem ljude, davno rekoh, ko poznaje Rusiju kroz ruskog pisca ima samo razloga za strah od nje..

Да, тако нешто.

У стварности Русију слабо познајемо.


slažem se,

iako imamo u široj porodici jednu ruskinju, otac mi je radio u Rusiji skoro 6-7 godina (Moskva, Sibir...), a i sam sam bio tamo u pora navrata.

al ko će to shvatiti...mislim, kad letiš iz Moskve za Irkutsk, 3 sata letiš iznad najtamnije moguće četinarske šume, bez prekida

ovo je samo metafora za jednu dublju nespoznatljivost.



inače mi s mo u poriodici i po majčinoj i očevoj strani bili rusofili, što se i na mene prenjelo u nekom obliku.
fala b ogu, na kraju se ipak to svelo na fasciniranost ruskom književnošću (i klasikom i svaremnoj), slikarstvom, kulturom in general

docsumann docsumann 17:20 28.02.2024

Re: ..

jovilim_e
docsumann
Jesu li i oni antizapadno orjentisani i jesu li Putinoljubci?


vjerovatno sam na blogu najveći rusofil, a gle čuda Putina ne mogu ni u štampu (što bi rekii stariji ljudi u CG)

tako da nisu sve podijele crno - bijele

Ti to slično kako su Ameri voleli nas ... ali Sloba.


ti to ko Vučić...kenjaš

čuš, ja ko Ameri,
jovilim_e jovilim_e 17:21 28.02.2024

Re: ..

angie01
Jebote!


mislim na sve tvoje besmislene komentare pune prostackih uvreda,

siguran znak da je neko glup, je nedostatak stida-Frojd.

ti si Sladjane primer za udzbenike.

Ofucana otromboljena glupačo!
Ne mogu više da smišljam ovo, pa ću na provokacije da te nabijam na kitonijus.

Usput, kako znaš da već i nisam u knjigama?
docsumann docsumann 17:23 28.02.2024

Re: ..

Ako su njihovi stavovi antizapadni zato što su bliži istini, onda do kurca!


bem ti lebac, čime li i odakle samo izvlačiš ovakve zaključke


jovilim_e jovilim_e 17:25 28.02.2024

Re: ..

docsumann
ma mislim da je na blogu trivijalnije prirode..


manifestno je trivijalnije, al uzročno nisam siguran.



ako već ulaziš u objašnjavanje mehanizma uslijed kojeg dolazi do frke među blogerima, onda prvo moraš poći da je u komunikaciji s obezličenim identitetom (nez lica, zvuka, bukvalno kao da pričaš s AI-jem nazadne generacije) lakše prelaziša pravila, ulaziš u agresivni mod, igraš ad hominem...

u razgovu oči u oči, uvijek imaš taj momenat podhjsćanja da ispred tebe stoji čovjek od krvi imesa, sa nekim svojim strahovima, zebnjama, nadama.
sipati uvrijed u ekran nije isto kao siparti uvrijede čovjeku u lice.

da ne spominjem da mnoge usšuškanost iza ekrana dodatno kuraži da nastupaju drskije, gotovo oštro, odmah po cjevanicama. apitanje je da li bi smjeli 20% iod tog da ti u oči kažu.

pa onda razne tehnike, projekcije, pravljanje antiidola od sagovrnika (kao vudu mentalne lutkice za zabadanje otrovnih misli)

Kakav ad hominem?
Šta buncaš!?
Ja svakome kažem direktno u nik šta mislim.
Ne uvijam kao ti ili, na primer, Nahbaršaft.
Mada mi on deluje iskrenije.
benedykt benedykt 17:27 28.02.2024

Re: ..

docsumann

fala b ogu, na kraju se ipak to svelo na fasciniranost ruskom književnošću (i klasikom i svaremnoj), slikarstvom, kulturom in general

To i jeste Rusija, barem ona njena lepša strana, a vlast u Kremlju najčešće ume da bude problematična kategorija i to ne samo sada…
jovilim_e jovilim_e 17:35 28.02.2024

Re: ..

docsumann
Да ли би ти дефинисао ”антизападно”? То би помогло у даљем разговору.


u političkom smislu, zapadno predstavlja - USA, zapadne Evropa, + Kanada, Australija, Izraela..

na unutrašnjem planu to su zemlje oslonjene na parlamentarnu demokratiju, tržišnu ekonomiju, poštovanje ljudskih sloboda.
svoje interese brane i ostvaruju kroz politiku EU i NATO, uz ključni patronat USA.


to su one vrijednosti kojima, bar deklarativno, i sami težimo (bar tako volče da pričaju ovdašnje političke elite), no često je to u raskoraku s političkom praksom

ovo je u najktraće i u zbrzanom obliku

Kakve su to, kurčeve, vrednosti?
To što si ti objasnio su površinski oblici organizovanja pomenutih društava.
Vrednosti su sledeće - sloboda govora (pre svega) i političkog organizovanja, sloboda za upražnjavanje verskih i političkih opredeljenja, sloboda investiranja i kapitala, solidarni princip prevazilaženja teških situacija, zabrana diskriminacije polova, rasa i siromašnih.
To su ti neke od vrednosti na kojima se zasniva prosperitet zapadne civilizacije.
A to opasno degradira.
I to ti, između ostaloga, gotovo neprestano ističu (i) oni blogeri koje si nabrojao.
Jebote, kada moram ove elementarne stvari da govorim!
Ajde da to govorim Endži, ona je glupa, pa da se ne zabrinem.
Ali da to ponavljam tebi!?
Užas!
docsumann docsumann 17:36 28.02.2024

Re: ..

Kakav ad hominem?


strašan ad.

eto, i ja bih volio da mogu s tobom, ozbiljno da razgovaram, al ti jednostavno ne ide...tako da zajebavaćemo se i dalje, ne brini




freehand freehand 17:46 28.02.2024

Re: ..

plus mnogo mnogo bolje kontroliše koliko i kako se o njihovoj prljavoj igri
Ovo je prejakopriča

Ovo je prejako. Dakle potpuno adekvatno izvoru bujice nepojamnih gluposti na ovom mestu, i još po sopstvenoj tvrdnji masno plaćenoj za tu rabotu.
freehand freehand 17:53 28.02.2024

Re: ..

To možeš samo da shvatiš kada ti neko prisloni pištolj na glavu

Ili ti na ghlavu stave najlon kesu kao legalno i legitimno sredstvo da ti pomognu u razmišljanju o tome šta treba da odgovoriš na pitanja službenih lica SAD.
Po rečima predsednika SAD.
Nego,ima tu još jedno pitanje na koje ja ne umem da odgovorim: zašto bivšeg službenika KGB Vladimira Putina tako rado i često zovu "kagebeovcem" a Džordža Buša oca i sina, bivše pefove CIA, nikad ne zovu "cijašima"?
freehand freehand 18:04 28.02.2024

Re: ..

Sam bih sebi skočio u usta kada bih rekao da u ovome nema istine. Ono što se nameće ovom konstatacijom je to što sam napisao gore: 'Kome ćeš se privoleti carstvu'. Obzirom da smo kao zemlja pozicionirani tu gde jesmo (opkoljeni NATO-m) i da smo već najebali zbog 'bolje grob nego rob', mislim da kapirate što želim da kažem."

To je možda stav k0ji zauzima neko ko se otimao za odgovornost da odlučuje o sudbini drugih, pa se nađe u procepu između istine, časti i dostojanstva sa jedne i preživljavanja sa druge strane.
mene, izgleda na nesreću , nikad niko - počev od baba i deda, preko roditelja, učiteljice i učitelja, nastavnika i profesora, starijih kolega šefova nije učio da stavove treba da upodobljujem sili. Dapače. Učili su me da su "cilj opravdava sredstvo" i "jači tlači" modeli razmišljanja i ponašanja za pizde, ne za ljude.
Sad, možda je došlo drugo vreme, mada ja to ne bih rekao. Uvek je bilo isto, i uvek su dileme bile iste. i uvek su se ljudi i pizde razlikovali po istim kriterijumima.
RRecimo, pitanje "ko je razorio Severni tok" nije pitanje materijalnog.
Već za nekih 5% pitanje domašaja pameti, za ostatak domašaja obraza.
newimprovedtadejus newimprovedtadejus 18:10 28.02.2024

Re: ..

freehand
plus mnogo mnogo bolje kontroliše koliko i kako se o njihovoj prljavoj igri
Ovo je prejakopriča

Ovo je prejako. Dakle potpuno adekvatno izvoru bujice nepojamnih gluposti na ovom mestu, i još po sopstvenoj tvrdnji masno plaćenoj za tu rabotu.


to samo znači da nisi svjestan kakva je sila podataka dostupna o rabotama tajnih službi zapadnih zemalja..
hint wikileaks perhaps rings a bell ali nije uopšte potrebno baviti se sirovim izvorima.. literature na tu temu, od akademske, do one namjenjene šrioj populaciji, broj dokumentarnih filmova, novinskih članaka, pa na kraju i igranih filmova.. ma šta igranih filmova, crtaća bukvalno..
i to porediš valjda sa nekim nagađanjima tipa slučaj Skripal..
pa zaista je i smješno ne biti svjestan nesrazmjere količine dostupnih informacija..
čitaj druže.. čitaj

da ne pominjemo Kinu.. za njih jedva da možeš da saznaš kako im se zove tajna služba a ne šta radi..
to je sigurno zato što ne radi ništa
freehand freehand 18:18 28.02.2024

Re: ..

newimprovedtadejus
freehand
plus mnogo mnogo bolje kontroliše koliko i kako se o njihovoj prljavoj igri
Ovo je prejakopriča

Ovo je prejako. Dakle potpuno adekvatno izvoru bujice nepojamnih gluposti na ovom mestu, i još po sopstvenoj tvrdnji masno plaćenoj za tu rabotu.


to samo znači da nisi svjestan kakva je sila podataka dostupna o rabotama tajnih službi zapadnih zemalja..
hint wikileaks perhaps rings a bell ali nije uopšte potrebno baviti se sirovim izvorima.. literature na tu temu, od akademske, do one namjenjene šrioj populaciji, broj dokumentarnih filmova, novinskih članaka, pa na kraju i igranih filmova.. ma šta igranih filmova, crtaća bukvalno..
i to porediš valjda sa nekim nagađanjima tipa slučaj Skripal..
pa zaista je i smješno ne biti svjestan nesrazmjere količine dostupnih informacija..
čitaj druže.. čitaj

Da imam ikakvu iluziju da si sposobna da shvatiš išta što ne spada u sadržaj ograničenog bedekera koji ti je dodeljen da njime mašeš za masne pare pokušao bih da nešto ovde obrazlažem u cilju razumevanja očiglednosti.
ovako, ovo [url=https://en.wikipedia.org/wiki/Operation_Mockingbird]OPERACIJA MOCKINGBIRD
[/url] mi je uvek pri ruci, a izvanredna je ilustracija i onog ašto je prethodilo i onoga što se događa: naime, po AMERIČKIM VLADINIM ORGANIMA njihove službe uhvaćene su u opštem lažiranju stvarnosti. Ali to nije najbitnije: najbitnije je da one sa tim nisu stale kad su na delu uhvaćene i priznale zločine, bitno je da su nastavile sa istim poslom promenivši metode. Tvoji "stavovi" su najbolji dokaz toga.
al ne zamaraj se oko toga, kad te već masno plaćaju da mlataraš pilićarskim budalaštinama naokolo.

P.S.
da ne pominjemo Kinu.. za njih jedva da možeš da saznaš kako im se zove tajna služba a ne šta radi..
to je sigurno zato što ne radi ništa

Kad si (ako si) saznala za NSA i koliko SAD imaju tajnih službi?
jovilim_e jovilim_e 18:28 28.02.2024

Re: ..

docsumann
Kakav ad hominem?


strašan ad.

eto, i ja bih volio da mogu s tobom, ozbiljno da razgovaram, al ti jednostavno ne ide...tako da zajebavaćemo se i dalje, ne brini





Javi se kada budeš u stanju da razgovaraš ozbiljno.
Spiridon Spiridon 18:30 28.02.2024

Re: ..

freehand
Sam bih sebi skočio u usta kada bih rekao da u ovome nema istine. Ono što se nameće ovom konstatacijom je to što sam napisao gore: 'Kome ćeš se privoleti carstvu'. Obzirom da smo kao zemlja pozicionirani tu gde jesmo (opkoljeni NATO-m) i da smo već najebali zbog 'bolje grob nego rob', mislim da kapirate što želim da kažem."

To je možda stav k0ji zauzima neko ko se otimao za odgovornost da odlučuje o sudbini drugih, pa se nađe u procepu između istine, časti i dostojanstva sa jedne i preživljavanja sa druge strane.
mene, izgleda na nesreću , nikad niko - počev od baba i deda, preko roditelja, učiteljice i učitelja, nastavnika i profesora, starijih kolega šefova nije učio da stavove treba da upodobljujem sili. Dapače. Učili su me da su "cilj opravdava sredstvo" i "jači tlači" modeli razmišljanja i ponašanja za pizde, ne za ljude.
Sad, možda je došlo drugo vreme, mada ja to ne bih rekao. Uvek je bilo isto, i uvek su dileme bile iste. i uvek su se ljudi i pizde razlikovali po istim kriterijumima.
RRecimo, pitanje "ko je razorio Severni tok" nije pitanje materijalnog.
Već za nekih 5% pitanje domašaja pameti, za ostatak domašaja obraza.


Free, ti pises tacno ono sto ja mislim i plasim se da gresis. Ne u postavci, vec u sagledavanju globalne krize. Znam da zvuci preterano ali ja zaista ne vidim nikakvo resenje u ovom trenutku osim da zastitim sebe i porodicu.

pogledaj, sve je rekao


newimprovedtadejus newimprovedtadejus 18:32 28.02.2024

Re: ..

freehand

Kad si (ako si) saznala za NSA i koliko SAD imaju tajnih službi?


pa na gore opsisani način.. lako.. jer je dostupno u svim mogućim medijskim oblicima..
u poslednjem koji mi pade ruku a link sam ostavila baš na ovom blogu možeš da saznaš tačnu adresu servera na kojima NSA presreće globalnu komunikaciju..
bukvalno možeš da odeš na google pa im pogledaš boju fasade..

e a za dalju pomoć da pojmiš koliko ti je emotivno obojeno viđenje svijeta ćeš morati da se upristojiš..
ne ide ćurko, gusko, kokoško pa onda a gdje to ima da vidim i ja

docsumann docsumann 18:37 28.02.2024

Re: ..

jovilim_e
docsumann
Kakav ad hominem?


strašan ad.

eto, i ja bih volio da mogu s tobom, ozbiljno da razgovaram, al ti jednostavno ne ide...tako da zajebavaćemo se i dalje, ne brini





Javi se kada budeš u stanju da razgovaraš ozbiljno.


previše se frljaš za moj ukus. nemam volje da moram korivati svaku drugu rečenicu sagovornika, koja je obično neki paušalni, neutemeljen sud.

mogo naporno i mnogo neinspirativno.
freehand freehand 18:45 28.02.2024

Re: ..

Ne u postavci, vec u sagledavanju koliko su ovi zajebani.

Siledžije su uvek zajebane.
Do tebe je da li ćeš da skineš gaće i/ili kupiš ciglu, i da li ćeš sa gaćama oko kolena da pričaš okolo kako baš uživaš sa usranim dupetom i sa ciglom pod miškom, i ako te masno plate da li ćeš još i durge ubeđivati da će i njima biti super isto kao i tebi, samo ako kupe cve cigle.

Edit:
malo škotskog Njegoša:


freehand freehand 18:47 28.02.2024

Re: ..

newimprovedtadejus
freehand

Kad si (ako si) saznala za NSA i koliko SAD imaju tajnih službi?


pa na gore opsisani način.. lako.. jer je dostupno u svim mogućim medijskim oblicima..
u poslednjem koji mi pade ruku a link sam ostavila baš na ovom blogu možeš da saznaš tačnu adresu servera na kojima NSA presreće globalnu komunikaciju..
bukvalno možeš da odeš na google pa im pogledaš boju fasade..

e a za dalju pomoć da pojmiš koliko ti je emotivno obojeno viđenje svijeta ćeš morati da se upristojiš..
ne ide ćurko, gusko, kokoško pa onda a gdje to ima da vidim i ja


Dobro, umem ja da budem strpljiv. Koliko SAD imaju tajnih službi?
Pomenuo sam NSA jer za njih do pre 20 godina nikad niko čuo nije.
A sad imaju još tajnije.
principessa_etrusca principessa_etrusca 18:50 28.02.2024

Re: ..

docsumann
Да ли би ти дефинисао ”антизападно”? То би помогло у даљем разговору.

u političkom smislu, zapadno predstavlja - USA, zapadne Evropa, + Kanada, Australija, Izraela..
na unutrašnjem planu to su zemlje oslonjene na parlamentarnu demokratiju, tržišnu ekonomiju, poštovanje ljudskih sloboda.
svoje interese brane i ostvaruju kroz politiku EU i NATO, uz ključni patronat USA.
to su one vrijednosti kojima, bar deklarativno, i sami težimo (bar tako volče da pričaju ovdašnje političke elite), no često je to u raskoraku s političkom praksom
ovo je u najktraće i u zbrzanom obliku

Ти говориш о политичком Западу и о ономе за шта се западне политичке елите номинално залажу, али пракса одудара од онога што је прокламовано. У стварности Запад не поштује слободу говора, не поштује људска права, не поштује привану својиму, агресивно покреће ратове ради поробљавања и пљачке, спроводи орвеловску контролу над својим грађанима итд.

За то време народ протестује, а елите га игноришу. Толико о демократији у пракси, а ако имаш времена, послушај емисију На рубу знности о демократији:




maksa83 maksa83 18:57 28.02.2024

Re: ..

Pomenuo sam NSA jer za njih do pre 20 godina nikad niko čuo nije.

Obdžekšn, tj. netačno.

Ja za NSA znam od recimo baš vrlo ranih devedesetih, kao što za ono što je Snowden "otkrio svetu" zna otpr. ceo iole zainteresovani geekdom kao "project ESCHELON" još od istih tih devedesetih.

NSA se recimo u pop kulturi javlja u filmu Sneakers (1992) i Good Will Hunting (1997), možda i pre ali za ovo znam. Oba filma treba pogledati, ljudi često nisu gledali Sneakers a zabavan je.

Mora da se pravi razlika između "niko ne zna" i "ranije me nije zanimalo".

freehand freehand 19:02 28.02.2024

Re: ..

maksa83
Pomenuo sam NSA jer za njih do pre 20 godina nikad niko čuo nije.

Obdžekšn, tj. netačno.

Ja za NSA znam od recimo baš vrlo ranih devedesetih, kao što za ono što je Snowden "otkrio svetu" zna otpr. ceo iole zainteresovani geekdom kao "project ESCHELON" još od istih tih devedesetih.

NSA se recimo u pop kulturi javlja u filmu Sneakers (1992) i Good Will Hunting (1997)

Mora da se pravi razlika između "niko ne zna" i "ranije me nije zanimalo".


u pravu si dok sitničariš. A i realno - i meni su se godine pomešale, neke su se stvari skratile neke produžile. Ono što sam hteo da kažem da su FBI i CIA bile sinonim za službe (svaka u svom domenu), onda se pojavila DEA a onda je niodakle odjednom iskočila i NSA.

Bio sam prilično iznenađen tu skoro čitajući da u hijerarhiji postoji bar još pet tajnijih i supertajnih službi.
A bajdvej, ako ćemo sa sitničarenjem oko 20 ili 30 godina u nevezanom i anpasan razgovoru nije problem. Mislim, jetse. Ko bi se time smarao...
freehand freehand 19:04 28.02.2024

Re: ..

principessa_etrusca
docsumann
Да ли би ти дефинисао ”антизападно”? То би помогло у даљем разговору.

u političkom smislu, zapadno predstavlja - USA, zapadne Evropa, + Kanada, Australija, Izraela..
na unutrašnjem planu to su zemlje oslonjene na parlamentarnu demokratiju, tržišnu ekonomiju, poštovanje ljudskih sloboda.
svoje interese brane i ostvaruju kroz politiku EU i NATO, uz ključni patronat USA.
to su one vrijednosti kojima, bar deklarativno, i sami težimo (bar tako volče da pričaju ovdašnje političke elite), no često je to u raskoraku s političkom praksom
ovo je u najktraće i u zbrzanom obliku

Ти говориш о политичком Западу и о ономе за шта се западне политичке елите номинално залажу, али пракса одудара од онога што је прокламовано. У стварности Запад не поштује слободу говора, не поштује људска права, не поштује привану својиму, агресивно покреће ратове ради поробљавања и пљачке, спроводи орвеловску контролу над својим грађанима итд.

За то време народ протестује, а елите га игноришу. Толико о демократији у пракси, а ако имаш времена, послушај емисију На рубу знности о демократији:





Ne znam za bolje predavanje od ovoga:


jovilim_e jovilim_e 19:22 28.02.2024

Re: ..

docsumann
jovilim_e
docsumann
Kakav ad hominem?


strašan ad.

eto, i ja bih volio da mogu s tobom, ozbiljno da razgovaram, al ti jednostavno ne ide...tako da zajebavaćemo se i dalje, ne brini





Javi se kada budeš u stanju da razgovaraš ozbiljno.


previše se frljaš za moj ukus. nemam volje da moram korivati svaku drugu rečenicu sagovornika, koja je obično neki paušalni, neutemeljen sud.

mogo naporno i mnogo neinspirativno.

Naporno jeste, ali svaki puta ponešto i naučiš.
docsumann docsumann 19:30 28.02.2024

Re: ..

У стварности Запад не поштује слободу говора, не поштује људска права, не поштује привану својиму, агресивно покреће ратове ради поробљавања и пљачке, спроводи орвеловску контролу над својим грађанима итд.


pa ne baš u totalu, mada naravno, da postoje slučajevi zloupotrebe, opstruiranja, pa i političkih progona, al ne mopžeš čitav zapad okarakterisati kao toatalkitarno, represivno društvo (civilizaciju) koja besprizorno gazi po svemu navedenom.

opet ako izumeš USA kao svjetskog siledžiju koji prolazi korz kojekave unutrašnje potrese, u većini zamalja imaš prilično funkcuionalan višestranački parlamentarizam, koji pored gomilu mana ipak šljaka i da je pojedincu ipak najveći lični okvir slobodnog prostora, a mkoji se prepliva i u javni i politički prostor.

o nekakvoj potpunoj demokratiji, otvorenom društvu, iluzorno je govoriti u ovaom civilizacijskom trenutku.
rekao bih čak da je i taj korpus teško izvojevanih i stečenih sloboda pod velikim pritiskom na zapadu i spolja i iznutra.
ništa nije zagarantovano i naše je za šta ćemo se na kraju izboriti.

al mislim kakav god da je taj zapad je u pogledu pomenutih prava i sloboda je par kopalja ispred Rusioje, Kine, Irana...



docsumann docsumann 19:33 28.02.2024

Re: ..

jovilim_e
docsumann
jovilim_e
docsumann
Kakav ad hominem?


strašan ad.

eto, i ja bih volio da mogu s tobom, ozbiljno da razgovaram, al ti jednostavno ne ide...tako da zajebavaćemo se i dalje, ne brini





Javi se kada budeš u stanju da razgovaraš ozbiljno.


previše se frljaš za moj ukus. nemam volje da moram korivati svaku drugu rečenicu sagovornika, koja je obično neki paušalni, neutemeljen sud.

mogo naporno i mnogo neinspirativno.

Naporno jeste, ali svaki puta ponešto i naučiš.


vjeruj mi, od tebe ništa.

a imao sam na blogu itekako dugih i teških polemika, u kojim sam istrajava dok god je imala koja kap smisla da se tu iscjedi.

e tu sam učio, pa čak i mjenjao stavove.

i kako da ti sad kažem, a da te ne povrijedim, nisi ta kategorija. a volio bi da si, je l da?
docsumann docsumann 19:35 28.02.2024

Re: ..

pravi kritičari zapada dolaze sa zapada, pravi kritičari istoka bježe sa istoka (ako uspju)
predatortz predatortz 19:35 28.02.2024

Re: ..


pa ne baš u totalu, mada naravno, da postoje slučajevi zloupotrebe, opstruiranja, pa i političkih progona, al ne mopžeš čitav zapad okarakterisati kao toatalkitarno, represivno društvo (civilizaciju) koja besprizorno gazi po svemu navedenom.


Zovimo to političkim zapadom.
Najveći problem sa njima je što ne poštuju potpisane dogovore nego ih posle pokušavaju pritiscima ili podvalama da menjaju ili u potpunosti ignorišu.

Samim tim su nekredibilan partner.
docsumann docsumann 19:41 28.02.2024

Re: ..

predatortz

pa ne baš u totalu, mada naravno, da postoje slučajevi zloupotrebe, opstruiranja, pa i političkih progona, al ne mopžeš čitav zapad okarakterisati kao toatalkitarno, represivno društvo (civilizaciju) koja besprizorno gazi po svemu navedenom.


Zovimo to političkim zapadom.
Najveći problem sa njima je što ne poštuju potpisane dogovore nego ih posle pokušavaju pritiscima ili podvalama da menjaju ili u potpunosti ignorišu.

Samim tim su nekredibilan partner.


velika je razlika tog zapada u odnosu spram sopstvenih poslova i svjetske politike.
demokratija je za domaću raju, za ine imamo neki surogat,ko i za milku, ako nečeš - dobiješ po labrnji.

to se nijne mjenjalo vjekovima. samo sje nivo siledžijstva splasnuo, tehnike postale perfidnoije, sofisticiranije.
a na to što su se kvazi ufinili, je što su drugi ojačali, pa stekli kavo takvo poštovanje...mislim banalizovano, al međunarodnim odnosima su i dalje se čuje pozadinski eho aleksandra velikog, džingis kana, napoleona, britanske imperije, Hitlera...
principessa_etrusca principessa_etrusca 19:59 28.02.2024

Re: ..

freehand

Ne znam za bolje predavanje od ovoga:

Tо је Пинтеров чувени говор. ОВДЕ је чланак Крејга Марија у коме га цитира, а написан је када је извештавао са двонедељног суђења за Асанжову екстрадицију у септембру 2020, усред короне.
gedza.73 gedza.73 20:01 28.02.2024

Re: ..

U jaja da ga šutiraš pa da ne znaš kad je dosta...

- Nema bolje države od Bosne sad trenutno. Za život i za rad i za rahatluk.
- Jeste vi zadovoljni svojim životom ovde?
- Ja sam prezadovoljan. Jeste da ne živim ovde...


benedykt benedykt 20:07 28.02.2024

Re: ..

freehand

u pravu si dok sitničariš. A i realno - i meni su se godine pomešale, neke su se stvari skratile neke produžile. Ono što sam hteo da kažem da su FBI i CIA bile sinonim za službe (svaka u svom domenu), onda se pojavila DEA a onda je niodakle odjednom iskočila i NSA.

Bio sam prilično iznenađen tu skoro čitajući da u hijerarhiji postoji bar još pet tajnijih i supertajnih službi.
A bajdvej, ako ćemo sa sitničarenjem oko 20 ili 30 godina u nevezanom i anpasan razgovoru nije problem. Mislim, jetse. Ko bi se time smarao...

Ju ju ju pa ja tek sad shvatam neke stvari…!?! Nisu se tebi uopšte godine pomešale nego si ti u stvari konvertit, jer vidiš mene u zbunu, i pre Maksinog odgovora, pa kao za NSA nije znao samo onaj ko nije hteo da zna tj onaj koga su obrazovali holivudski filmovi pa su mu onda pravednički FBI i svemoćna CIA sinonim za američke službe. A ja se još svojevremno čudim zašto ti još onako nabusito meni kažeš kako nisi nikakav rusofil, pa mi ništa jasno bilo nije. Odatle znači taj zilotizam i isključivost tako svojstveni svim konvertitima…
predatortz predatortz 20:11 28.02.2024

Re: ..

velika je razlika tog zapada u odnosu spram sopstvenih poslova i svjetske politike.
demokratija je za domaću raju, za ine imamo neki surogat,ko i za milku, ako nečeš - dobiješ po labrnji.


Svi mi to jako dobro znamo, a i osećamo to licemerje na svojoj koži.

Samo, mislim da je prilično ćorava rabota praviti ozbiljne projekcije sa nekim ko ne poštuje dogovore i menja pravila igre u toku utakmice.

Plus, u našem slučaju bi to bila i neka vrsta stokolmskog sindroma, ako me razumeš.


gedza.73 gedza.73 20:14 28.02.2024

Re: ..

docsumann
pravi kritičari zapada dolaze sa zapada, pravi kritičari istoka bježe sa istoka (ako uspju)


Postavljao sam već. Dva sistema i ljudi koji su u jednom sistemu odrasli a onda prešli u drugi i uporedili.



Nisam siguran ali mi se čini da sam na listi Rusa koji su izbegli video i ovog momka. proglasili ga za stranog agenta i poput mnogih mislim da je napustio Rusiju.

Мне кажется это самый ахуенный выпуск за всю историю этого канала! И выпуск для меня не об IT, не о том, что кто-то зарабатывает сотни миллионов, а о том, что люди нашли свое место под солнцем и счастливы, и дело не в Долине, не в стране, а в том, какая там царит атмосфера рабочая, творяеская, каждый второй там с идеей, с мечтой, с амбициями! Приятно заражаться такой энергетикой!! Ребят, всем желаю найти свое счастье, свое дело, свою страсть и любовь))


gedza.73 gedza.73 20:34 28.02.2024

Re: ..

newimprovedtadejus
antizapadni sentiment u Srbiji

I to je legitimno. Veći problem je što dobrom delu deo 'antizapadnih' u nekom trenutku popusti kontrola pa nalaze opravdanja za Lukašenka, Putina, Sija, talibane, iransku versku miliciju, Hute, Hamas..
Sve su petama u dupe od sreće na pomen da Kadirov možda može stići do Srbije.

Pred prošlu zimu su tako lako poverovali u priču kako će se zapadnjaci te zime zalediti, kako se neće tuširati, da će se maltene vratiti u pećine da se ovom prilikom izvinjavam Pajiću što sam nas branio u slučaju 'Milošević i Srbi podrumdžije protiv pomraćenja'.

Još su počeli da se ljute što svi ne veruju u zimsku propas' Zapada.

Pad standarda je nešto drugo. Sećam se pre nešto više od četvrt veka u auto kućama (Reno, Citroen, Mercedes, Opel) sam kupovao kola starosti između četiri i deset godina za sume do dva i po miliona, tri miliona lira
Astra GSI pet godina stara za 1 200 maraka. To je znači sad 2018-2019. pasat karavan u proporciji 2016. 1500 maraka. Golf dvojka ('skoro trojka') GTI 950 dm. Pakovao neke stare papire (jedan period mog života stoji u kutijama) pa sam sam sebe iznenadio sumama.

Menjali Italijani kola na maksimum pet godina. U autokućama polovna skoro da predstavljala problem što stoje na placevima.

A kod nas jugići i poneka florida. Sad Italijani sa radničkim automobilima a ovde novi Zilovi, Moskviči i Lade. I polovni koje ruske babe nisu ni vozile vikendom do prodavnice pošto svakoj ruskoj babi Putin dao cepelin za na pijac



tessa1 tessa1 20:55 28.02.2024

Re: ..

Vrednosti su sledeće - sloboda govora (pre svega) i političkog organizovanja, sloboda za upražnjavanje verskih i političkih opredeljenja, sloboda investiranja i kapitala, solidarni princip prevazilaženja teških situacija, zabrana diskriminacije polova, rasa i siromašnih.
To su ti neke od vrednosti na kojima se zasniva prosperitet zapadne civilizacije.


Oh, zrno bibera, malo papra vrijednostima. :)


Na 1:05 je policajka spašava, i odveli su je na sud, tamo je obećala da neće nikada više nositi ovakve haljine,

Haljinu je kupila u SA i na njoj piše halva, slatkiš, srce itd






U isto vrijeme rediteljica onog filma što sam vam preporučila, sad više nije bitno, baš me briga jeste li gledali, bilo me briga i tad, sad posebno :), ima mnogo dobru boje kosu, ja ću ovo odnijeti u Notino da ih pitam jel tamno medeno blond na svjetlosti? Uvijek mi je ovde falilo žena, kul prijateljica da pričamo o farbama i frizurama. :)




tessa1 tessa1 20:57 28.02.2024

Re: ..

Ruska i američka književnost ne idu s’oproštenjem u istu rečenicu.

Eto sad.

Nađi i pročitaj na primer Sorokina i njegov Dan opričnika iz 2006. , ako već nisi naravno, i mislićeš da je napisan bukvalno juče.
Pazi sad na odlomak iz romana…

Pogledaću za par min jel ima na mom tajnom mjestu. :)
tessa1 tessa1 20:58 28.02.2024

Re: ..

- Nema bolje države od Bosne sad trenutno. Za život i za rad i za rahatluk.
- Jeste vi zadovoljni svojim životom ovde?
- Ja sam prezadovoljan. Jeste da ne živim ovde...


Čoek je rahat iz neke francuske vukojebine?
angie01 angie01 21:06 28.02.2024

Re: ..

pravi kritičari zapada dolaze sa zapada, pravi kritičari istoka bježe sa istoka (ako uspju)



crossover crossover 22:08 28.02.2024

Re: ..

freehand
Bio sam prilično iznenađen tu skoro čitajući da u hijerarhiji postoji bar još pet tajnijih i supertajnih službi.


Ако под овим америчке тајне службе мислиш на службе које се баве обавештајним/контраобавештајним радом има их 17, цивилних и војних.
Milan Novković Milan Novković 22:19 28.02.2024

Re: ..


crossover
freehand
Bio sam prilično iznenađen tu skoro čitajući da u hijerarhiji postoji bar još pet tajnijih i supertajnih službi.


Ако под овим америчке тајне службе мислиш на службе које се баве обавештајним/контраобавештајним радом има их 17, цивилних и војних.

Kaže jedan pro, insider, otprilike: amateri koji pokušavaju da se informišu na ove teme, promišljeni, pametni i studiozni, nemaju pojma koliko je njihova vizija prosta i plitka u odnosu na stvarnost
crossover crossover 22:26 28.02.2024

Re: ..

Milan Novković
Kaže jedan pro, insider, otprilike: amateri koji pokušavaju da se informišu na ove teme, promišljeni, pametni i studiozni, nemaju pojma koliko je njihova vizija prosta i plitka u odnosu na stvarnost


Па јесте, не помаже ту много памет, there are unknown unknowns што би рекао Доналд Рамсфелд.
tessa1 tessa1 07:27 29.02.2024

Re: ..

ova luda zena me nikad nece ostaviti na miru. tajne ce se otkriti. ko je, kako i zasto angazovao bas tebe moderatorko?



Meni nije jasno kome su tačno usmjerene ove tvoje manipulacije, koga animiraš?

Toxična previše gradska zmijurina ti se i dalje obraća iako joj govoriš kletve i to bi u nekom realnom svijetu svakom bio znak da prestane, svakom normalnom,

Npr ja je uhvatim za noge u mislima i nabijem joj glavu u zemlju među leševe oko kojih nekrofilka obilazi i sluzavi, i ona to jednostavno voli, želi sve više i više, pridobija tako pažnju i samilost drugih,

Ali kletve djeci su plafon i dno nakon kojeg nema dalje..

Ne bih te više pogledala, no dobro, zmijurina prelazi preko kletvi dok truje komadiće mesa za Srbe iz Bosne i baca po blogu.. našle ste se


Šta izvodiš sa ovim fejk paranojama, pričom o njenoj moderaciji, koga animiraš? Čini mi se da je manipulacija malo dublja od ovog što gledamo..


Držiš Maksinu pažnju napadom na maloumnu zmijurinu jer ti jesi inteligentnija od nje?, da bi branio od tebe njen previše gradski duh? Interesantno, i ima smisla.
jovilim_e jovilim_e 10:48 29.02.2024

Re: ..

docsumann
jovilim_e
docsumann
jovilim_e
docsumann
Kakav ad hominem?


strašan ad.

eto, i ja bih volio da mogu s tobom, ozbiljno da razgovaram, al ti jednostavno ne ide...tako da zajebavaćemo se i dalje, ne brini





Javi se kada budeš u stanju da razgovaraš ozbiljno.


previše se frljaš za moj ukus. nemam volje da moram korivati svaku drugu rečenicu sagovornika, koja je obično neki paušalni, neutemeljen sud.

mogo naporno i mnogo neinspirativno.

Naporno jeste, ali svaki puta ponešto i naučiš.


vjeruj mi, od tebe ništa.

a imao sam na blogu itekako dugih i teških polemika, u kojim sam istrajava dok god je imala koja kap smisla da se tu iscjedi.

e tu sam učio, pa čak i mjenjao stavove.

i kako da ti sad kažem, a da te ne povrijedim, nisi ta kategorija. a volio bi da si, je l da?

Verujem da ti nije lako da priznaš.
Ljudski je to, ne brini, nadoći ćeš.
jovilim_e jovilim_e 10:52 29.02.2024

Re: ..

tessa1

...
Uvijek mi je ovde falilo žena, kul prijateljica da pričamo o farbama i frizurama. :)


Zašto o tome ne možeš da pričaš i sa muškarcima?
cmix909 cmix909 11:07 29.02.2024

Re: ..

docsumann
vjerovatno sam na blogu najveći rusofil...

Postoje osnovi sumnje da mi je Srbija tek na trecem mestu.



Izvod iz dokaznog materijala.
gvozden1 gvozden1 11:41 29.02.2024

Re: ..

na unutrašnjem planu to su zemlje oslonjene na parlamentarnu demokratiju, tržišnu ekonomiju, poštovanje ljudskih sloboda.

I kako, ako tako definišeš demokratiju ili zapad, u antizapadne elemente ubrajaš bilo koga od pobrojanih?

Bar troje od pet pobrojanih su izrazito prodemokratski, što će reći prozapadno, opredeljeni.

Da pričam u svoje ime, to što smatram da je bolje da Rusija samelje Ukrajinu nije iz razloga što mi se dopada sistem u Rusiji, on me ne zanima, već je to motivisano srpskim interesima.

Naravno, ovde verovatno sledi glupost o tome kako će Rusija da vrati Kosovo, da je to moja ideja, ali ta glupost je samo jadan pokušaj odbrane, i uglavnom je ponavljaju glupaci.

To što pod zapadnim zemljama, u smislu o kom ti pričaš, tržišne vrednosti, poštovanje ustava i slično, ne smatram npr Ameriku, je posledica realne stvarnosti, da ona objektivno ne poštuje vrednosti koje proklamuje.

Tu je na sceni licemerje koje je nemoguće ne uočiti, a razlog za svrstavanje Amerike u "zapad" može da bude samo političko slepilo, ili neka glupa inercija, koja nekoga sprečava da vidi realnost.


Uz to, sve i da na zapadu postoje sistemi koji ispunjavaju tvoje kriterijume, ogromna većina njih je antisrpskog stava, pa je teško razumeti Srbe koji su prozapadno opredeljeni, obzirom da to istovremeno znači antisrpsko opredeljenje.

Njihovo unutrašnje uređenje stavljati iznad njihovih odnosa prema sopstvenoj zemlji i narodu, je malo van vinkle.
newimprovedtadejus newimprovedtadejus 11:43 29.02.2024

Re: ..

principessa_etrusca
docsumann
Да ли би ти дефинисао ”антизападно”? То би помогло у даљем разговору.

u političkom smislu, zapadno predstavlja - USA, zapadne Evropa, + Kanada, Australija, Izraela..
na unutrašnjem planu to su zemlje oslonjene na parlamentarnu demokratiju, tržišnu ekonomiju, poštovanje ljudskih sloboda.
svoje interese brane i ostvaruju kroz politiku EU i NATO, uz ključni patronat USA.
to su one vrijednosti kojima, bar deklarativno, i sami težimo (bar tako volče da pričaju ovdašnje političke elite), no često je to u raskoraku s političkom praksom
ovo je u najktraće i u zbrzanom obliku

Ти говориш о политичком Западу и о ономе за шта се западне политичке елите номинално залажу, али пракса одудара од онога што је прокламовано. У стварности Запад не поштује слободу говора, не поштује људска права, не поштује привану својиму, агресивно покреће ратове ради поробљавања и пљачке, спроводи орвеловску контролу над својим грађанима итд.


ali nažalost ne možeš stati na tom zaključku i toliko o tome..
ako je alternativa još gora (a nedvosmisleno jeste, s tim što je kineska gotovo sigurno za red veličine gora od ruske a isto toliko izgledanija da u nekom svijetu u kom zapad izgubi primat izađe kao pobjednik)..
ne dao nam bog života u društvu koje će Kina da ustroji..
ja sam još i konformista popriličan, ali ti sa tim stavovima se u takvom društvu ne bi provela..
te tako..
sad kad smo savladali lekciju mama i tata lažu.. valjda treba da savladamo i lekciju da i kad odemo od roditeljske kuće ni tamo nas neće čakati neke mnogo istinoljubivije čike..
pa iako prozivamo mamu i tatu za laganje, možda ipak nije pametno da ih i otvoreno podrivamo? pa se još i podmećemo čikama u najam?
gvozden1 gvozden1 12:00 29.02.2024

Re: ..

ne dao nam bog života u društvu koje će Kina da ustroji..

Što joj je očigledna namera, da ide po svetu i da ustrojstva društva po svom modelu.

To, biće, radi upravo zapad, ne ni Kina ni Rusija.
newimprovedtadejus newimprovedtadejus 12:05 29.02.2024

Re: ..

gvozden1
ne dao nam bog života u društvu koje će Kina da ustroji..

Što joj je očigledna namera, da ide po svetu i da ustrojstva društva po svom modelu.

To, biće, radi upravo zapad, ne ni Kina ni Rusija.


ako nisi svjestan da i Rusija radi isto samo agresivnije ali manje uspješno.. ne znam kako da te razuvjerim..

za Kinu bi možda bilo više elemenata da se kaže da istorijski nisu bili pretjerano agresivni pa kao možda neće ni sutra..
i vojno ne bi možda..
ali komercijalno i te kako..
tu su potpuno nemilosrdni, mnogo mnogo mnogo gori od zapada i to bi u Srbiji morao da vidiš, kako ti je promaklo ne znam..

ja već evo nekih 15 godina imam stabilan ugovor sa Kinezima, da ne ulazim u detalje, i iskustvo mi je ok dok je na principu šta god kažete prihvatam.. sa njima se drugačije ne može.. baš vidna razlika u odnosu na evropske i američke firme.. nema pregovora, nema žalbi, nema ničega, samo gola sila..
e sad zamisli da se ta sila razmaše da joj amer ne može više stati na rep..
pa sine svi bismo vjerovatno završili u nekoj verziji danonoćno povijene glave nad fabričkom trakom..
ako to ne savgledavaš.. ne znam.. treba da se informišeš.. ili ok, da računaš da ćeš da umreš prije nego što to dođe na red..
ja ne mogu reći da se malo i ne radujem da neko uspije amerikancima da malo prodrma kavez.. fakat su nadobudni.. al neka hvala budućnosti kojom Kina upravlja
gvozden1 gvozden1 12:15 29.02.2024

Re: ..

ako nisi svjestan da i Rusija radi isto samo agresivnije ali manje uspješno

Misliš na Ukrajinu?
Ako ti je to na umu, onda baš ništa ne kapiraš, naročito ne složenost razloga za taj rat.

Majdan je, na primer, situacija o kojoj sam govorio, o uticaju Amerike na društva po svetu.
Po celom svetu, ne samo uz svoje granice.
Tu se čak ni Evropa nije ništa pitala ("Ljutiće se EU?" -"Jebeš EU" ).

ja već evo nekih 15 godina imam stabilan ugovor sa Kinezima, da ne ulazim u detalje, i iskustvo mi je ok dok je na principu šta god kažete prihvatam.. sa njima se drugačije ne može.. baš vidna razlika u odnosu na evropske i američke firme.. nema pregovora, nema žalbi, nema ničega, samo gola sila..


I sad će taj odnos da bude mustra po kojoj će kineska država da postupa?


newimprovedtadejus newimprovedtadejus 12:40 29.02.2024

Re: ..

gvozden1
ako nisi svjestan da i Rusija radi isto samo agresivnije ali manje uspješno

Misliš na Ukrajinu?
Ako ti je to na umu, onda baš ništa ne kapiraš, naročito ne složenost razloga za taj rat.

Majdan je, na primer, situacija o kojoj sam govorio, o uticaju Amerike na društva po svetu.
Po celom svetu, ne samo uz svoje granice.
Tu se čak ni Evropa nije ništa pitala ("Ljutiće se EU?" -"Jebeš EU".

ja već evo nekih 15 godina imam stabilan ugovor sa Kinezima, da ne ulazim u detalje, i iskustvo mi je ok dok je na principu šta god kažete prihvatam.. sa njima se drugačije ne može.. baš vidna razlika u odnosu na evropske i američke firme.. nema pregovora, nema žalbi, nema ničega, samo gola sila..


I sad će taj odnos da bude mustra po kojoj će kineska država da postupa?


nisam mislila na Ukrajinu nego mi je recimo Čečenija bolji primjer šta biva kad im se ne svidi šta ti misliš i radiš..
a generalno i kompletan komšiluk drkaju non stop plus očigledno pokazuju da bi drkali i bukvalno cijelu Evropu samo da mogu.. sve do Švaba ganrantovano a vjerovatno i tamo kad bi stigli da bi našli razloga što i Francuze treba denacifikovait i tako redom..
vrlo očigledno demonstrijraju da njima imerijalna politika uopšte nije strana.. što je ne sprovode šire je samo pitanje mogućnosti..

za Kinu ti kažem popričaj s ljudima ko radi po njihovim firmamam.. Bor recimo to ti je relativno blizu.. ne znam ima li šta u tvom kraju..
svi pričaju istu priču.. s njima nema pregovora, nema više instance, ima samo kako oni hoće i ako se uklapaš u to uklapaš..
zapad sa njihovim ljudskim pravima, žalbama, tužbama i višim instancama je za to mala maca.. neuporedivo..
anegdota mog ličnog iskustva naravno ne nosi nikakvu težinu, samo je plastičan primjer.. njima nema prostora govoriti ali zašto to, kako to, pa tržišna očekivanja, pa nije u redu, biće onako kako oni kažu i to je to..
gvozden1 gvozden1 14:30 29.02.2024

Re: ..

plus očigledno pokazuju da bi drkali i bukvalno cijelu Evropu samo da mogu..

A čime to pokazuju, kako, imaš li išta konkretnije od, ma znam ja da bi, samo kad bi mogli?
I znači li to da neće pošto ne mogu?

Ako znači, šta nas briga što bi hteli da mogu, kad ne mogu?

Ali zato ima onih koji i mogu i hoće, i to sprovode redovno, i po celom svetu.
Treba li njima nekako stati u kraj, i ko može da im stane.

za Kinu ti kažem popričaj s ljudima ko radi po njihovim firmamam.. Bor recimo to ti je relativno blizu.. ne znam ima li šta u tvom kraju..
svi pričaju istu priču.. s njima nema pregovora, nema više instance, ima samo kako oni hoće i ako se uklapaš u to uklapaš..
zapad sa njihovim ljudskim pravima, žalbama, tužbama i višim instancama je za to mala maca.. neuporedivo..
anegdota mog ličnog iskustva naravno ne nosi nikakvu težinu, samo je plastičan primjer.. njima nema prostora govoriti ali zašto to, kako to, pa tržišna očekivanja, pa nije u redu, biće onako kako oni kažu i to je to..

Nema sindikata:)

To što porediš organizaciju firme sa politikom države, pokazuje koliko su ti stvari jasne.
Ne baš sasvim.

U firmama ne postoje krovne organizacije, ne postoje ujedinjene nacije ni međunarodno pravo, postoji samo autonomnost firmi, nešto poput suvereniteta država, ali zato države potpisuju međunarodne ugovore, postoje ujedinjene nacije, postoji dosta toga što bi neko morao da prekrši da bi se ponašao kao što se Amerika sada ponaša, ne poštujući ništa od toga.

Kako ti izgleda, ima li Kina nameru da krši sve to, a nije baš da ne bi mogla?
newimprovedtadejus newimprovedtadejus 15:09 29.02.2024

Re: ..

gvozden1
plus očigledno pokazuju da bi drkali i bukvalno cijelu Evropu samo da mogu..

A čime to pokazuju, kako, imaš li išta konkretnije od, ma znam ja da bi, samo kad bi mogli?
I znači li to da neće pošto ne mogu?

Ako znači, šta nas briga što bi hteli da mogu, kad ne mogu?

Ali zato ima onih koji i mogu i hoće, i to sprovode redovno, i po celom svetu.
Treba li njima nekako stati u kraj, i ko može da im stane.

ja se brate umorim od objašnjavanja tebi, ti ko malo dijete, kao da ništa ne pratiš, stalno trivijalna pitanja...
evo jutros je pućko opet pominjao mogućnost nuklearnog napada..
a u onom svom intervjuu Karlsonu je sat vremena objašnjavao kako istorija Rusiji daje za pravo da uređuje po istočnoj Evropi kako misli da treba..
to što to danas ne mogu (ne znam dal ti je jasno zašto ne mogu il treba i to da se objašnjava) ne znači da sutra neće da možda ipak mognu..
pa valjda razmisliti jel nam u interesu da se sutra udruže s Kinezima pa dođu i nama da objasne kako bi mi i šta bi trebali..
i dal bi to moglo da ispadne i grdnije od ovoga kako nam ispada sad (a ne ispada nam previše dobro)

gvozden1


za Kinu ti kažem popričaj s ljudima ko radi po njihovim firmamam.. Bor recimo to ti je relativno blizu.. ne znam ima li šta u tvom kraju..
svi pričaju istu priču.. s njima nema pregovora, nema više instance, ima samo kako oni hoće i ako se uklapaš u to uklapaš..
zapad sa njihovim ljudskim pravima, žalbama, tužbama i višim instancama je za to mala maca.. neuporedivo..
anegdota mog ličnog iskustva naravno ne nosi nikakvu težinu, samo je plastičan primjer.. njima nema prostora govoriti ali zašto to, kako to, pa tržišna očekivanja, pa nije u redu, biće onako kako oni kažu i to je to..

Nema sindikata:)

To što porediš organizaciju firme sa politikom države, pokazuje koliko su ti stvari jasne.
Ne baš sasvim.

U firmama ne postoje krovne organizacije, ne postoje ujedinjene nacije ni međunarodno pravo, postoji samo autonomnost firmi, nešto poput suvereniteta država, ali zato države potpisuju međunarodne ugovore, postoje ujedinjene nacije, postoji dosta toga što bi neko morao da prekrši da bi se ponašao kao što se Amerika sada ponaša, ne poštujući ništa od toga.

Kako ti izgleda, ima li Kina nameru da krši sve to, a nije baš da ne bi mogla?


na ovo mislim kad kažem umorim se brate.. baš kao sa djetom da pričam s tim što moja djeca kad nešto pitaju i saslušaju odgovor pa ne dođu sutra opet s istim pitanjem a pogotovo pitanja ne postavljaju iz stava, ti mama ne razumiješ, ja ću da ti objasnim, a sad mi kaži jel to sindikata nema pa je to problem?
zaboga gvožđo, pa ne štiti te sindikat kad sklopiš ugovor sa UK ili US firmom.. dal si pri sebi.. kakav sindikat..
štiti te čitav sistem koji na kraju u Evropi ima ishodište (nakon deset zvaničnih instanci) i u famoznom javnom mnjenju..
i taj sistem obezbjeđuje da taj zapadni poslodavac neće ni slučajno tako grubo da se iživljava nad tobom kao slabijom stranom u tom ugovornom odnosu dočim Kinez (pošto ga za mnjenje zabole jer tamo već slabo kotira) takvih zazora nema..

a na temu dal Kina krši međunarodne propise.. ti kanda nisi čuo sa copyright..
a za ideju da za firme ne postoji međunarodno pravo tek riječi nemam.. ti bukvalno ne znaš ništa niočemu al bi ne samo da raspravljaš nego još i da nastupaš sa pozicije da ti ja objasnim..
baš tužno i zamorno
gvozden1 gvozden1 16:40 29.02.2024

Re: ..

to što to danas ne mogu (ne znam dal ti je jasno zašto ne mogu il treba i to da se objašnjava) ne znači da sutra neće da možda ipak mognu..

Sto pedeset miliona Rusa će možda moći da porobe sedam stotina miliona Evropljana.
E to je tipična zapadnjačka propaganda, napašće nas Rusija, samo što nije.
Ne mogu bednu Ukrajini da osvoje, a osvojiće Nemačku i Francusku.

Ako ovo što meni " objašnjavaš" i svojoj deci govoriš, praviš od njih debile, pod uslovom da se i prema njima postavljaš kao i ovde na blogu, kao nesporni autoritet, još ako su im karakteri od plastelina, pa ih mama oblikuje po svom ukusu, grdno grešiš, al to je ipak samo tvoj i njihov problem.




pa ne štiti te sindikat kad sklopiš ugovor sa UK ili US firmom.. dal si pri sebi.. kakav sindikat..


Ima smajli posle reči sindikat, al to tebe na obavezuje da razumeš.

To je za one sa malo više pameti, a nije obavezno da im plata bude masna.




zilikaka zilikaka 17:18 29.02.2024

Re: ..


U firmama ne postoje krovne organizacije, ne postoje ujedinjene nacije ni međunarodno pravo, postoji samo autonomnost firmi, nešto poput suvereniteta država,

Pa nije baš, ni blizu. Firma mora da poštuje zakone zemlje u kojoj posluje, ma kakvi oni bili. Zato se prvo provere propisi pa donese odluka da li treba poslovati negde.
E, sad, iz iskustva, uglavnom prvaruka zaposlenih ti mogu reći da Rusi poštuju lokalne zakone. Zapravo se negde vidi da im ne pada na pamet da imaju problema sa državnim organima i to je to.
Za Kineze sam odavno slušala od Nemca, koji je tamo otvorio pa zatvorio svoju firmu, da je taj nivo laganja i mazanja prema svima nezamisliv za Evropu, uključujući Ruse, sa kojima je mnogo poslovao.
Tako neko iskustvo dele i ljudi koji ovde za njih rade.
gvozden1 gvozden1 19:13 29.02.2024

Re: ..

Za Kineze sam odavno slušala od Nemca, koji je tamo otvorio pa zatvorio svoju firmu, da je taj nivo laganja i mazanja prema svima nezamisliv za Evropu, uključujući Ruse, sa kojima je mnogo poslovao.

A to ima neke veze sa opasnošću da će kineska država da uređuje društva po svetu, što je osnovna ideja komentara na koji sam odgovorio?

Naravno da nema, ma kako se Kinezi ponašali u svojim firmama, ma kako ne poštovali zakone države domaćina, to baš nikakve veze nema sa namerama kineske države da svoja pravila nameće drugima.

Zna se za koga je to rezervisano.


newimprovedtadejus newimprovedtadejus 19:40 29.02.2024

Re: ..

gvozden1

A to ima neke veze sa opasnošću da će kineska država da uređuje društva po svetu, što je osnovna ideja komentara na koji sam odgovorio?

Naravno da nema, ma kako se Kinezi ponašali u svojim firmama, ma kako ne poštovali zakone države domaćina, to baš nikakve veze nema sa namerama kineske države da svoja pravila nameće drugima.

Zna se za koga je to rezervisano.


pa opet netačno gvožđo i stalno netačno za netačnim a ti se ljutiš, kao kakav je to način, ti ne uvažavaš moje stavove..
pa Kina već nameće svoje standarde poslovanja solidnom dijelu nerazvijenog svijeta.. to je priča stara najmanje deceniju.. sve one zemlje koje su nekad uzimale kredite od svjetske banke sad uzimaju od Kine..
a Kinez ih na to tretira na načina kako ta svjetska banka nikad nije..
i Srbija to kusa već, kako nisi čuo i vjerovatno će tek..
o tome i govorimo..
možda Rusija danas ne može ni Ukrajinu da osvoji al sam kažeš htjela bi..
al iz brda se možda valja čak i smjena u kojoj ta Rusija sa Kinom dođe u mogućnost da osvoji malo više od Ukrajine, pa i nas, pa i ponekog još, ko zna gdje će ta linija bude li je da bude povučena..
nije nipošto nezamislivo
misim da bismo u tom slučaju dobro zažalili za teškim vremenima kad nam je Austrijanac progutao bankarski sektor i još ponešto..
valjalo bi toga makar izdaleka biti svjestan
freehand freehand 21:05 29.02.2024

Re: ..

pa Kina već nameće svoje standarde poslovanja solidnom dijelu nerazvijenog svijeta.. to je priča stara najmanje deceniju..

Ih, deceniju... Vekovima. Al dobro, ne baš Kina.


a Kinez ih na to tretira na načina kako ta svjetska banka nikad nije..

Svetska banka i MMF, videti pdo Argentina i Grčka, na primer, ako već nećemo da gledamo Kongo, Alžir, Vijetnam i drugu boraniju.

misim da bismo u tom slučaju dobro zažalili za teškim vremenima kad nam je Austrijanac progutao bankarski sektor i još ponešto..

Ko ste vi o kojima uporno pričaš?
gvozden1 gvozden1 21:11 29.02.2024

Re: ..

Kina već nameće svoje standarde poslovanja solidnom dijelu nerazvijenog svijeta

Standardi poslovanja su nešto što se malo razlikuje od organizacije društava.
Nisam primetio da Kina uslovljava ikoga da promeni politički sistem, da ukine stranke, i svu vlast preda komunistima, a to bi bilo pandan američkom nastupu sa "širenjem demokratije"

Pominjala si gore i današnju Putinovu izjavu o atomskoj bombi, i to je u istom kontekstu, o nemetanju "istočnih vrednosti", a to je tek glupost, jer te bombe služe za nešto sasvim drugo, a nipošto za nametanje političkog sistema ikome.

Sve u svemu, razmišljaj malo o onome o čemu pišeš, ovako je sve samo bućkuriš, bez ikakvog smisla.
Spiridon Spiridon 23:57 29.02.2024

Re: ..

freehand
principessa_etrusca
docsumann
Да ли би ти дефинисао ”антизападно”? То би помогло у даљем разговору.

u političkom smislu, zapadno predstavlja - USA, zapadne Evropa, + Kanada, Australija, Izraela..
na unutrašnjem planu to su zemlje oslonjene na parlamentarnu demokratiju, tržišnu ekonomiju, poštovanje ljudskih sloboda.
svoje interese brane i ostvaruju kroz politiku EU i NATO, uz ključni patronat USA.
to su one vrijednosti kojima, bar deklarativno, i sami težimo (bar tako volče da pričaju ovdašnje političke elite), no često je to u raskoraku s političkom praksom
ovo je u najktraće i u zbrzanom obliku

Ти говориш о политичком Западу и о ономе за шта се западне политичке елите номинално залажу, али пракса одудара од онога што је прокламовано. У стварности Запад не поштује слободу говора, не поштује људска права, не поштује привану својиму, агресивно покреће ратове ради поробљавања и пљачке, спроводи орвеловску контролу над својим грађанима итд.

За то време народ протестује, а елите га игноришу. Толико о демократији у пракси, а ако имаш времена, послушај емисију На рубу знности о демократији:





Ne znam za bolje predavanje od ovoga:



Ima ceo transkript

Innocent people, indeed, always suffer.

dragosevacsutra dragosevacsutra 21:31 02.03.2024

Re: ..

politika, interesi, agende... ništa sepvijalno, da bih morao da koristim super moći.

ne znam špta te tu buni. sve se uklapa


kako da ti kazem, ona ruska specijalna vojna operacija

politika, interesi, agende... ništa sepvijalno, da bih morao da koristim super moći.


ja se izjasnjavam kao srbin, ali...






dragosevacsutra dragosevacsutra 00:21 03.03.2024

Re: ..

osim da zastitim sebe i porodicu.



i kako si ih zastitio?

dragosevacsutra dragosevacsutra 00:40 03.03.2024

Re: ..

nisam mislila na Ukrajinu nego mi je recimo Čečenija bolji primjer šta biva kad im se ne svidi šta ti misliš i radiš..


bila nekad, pa znas?


alselone alselone 13:20 28.02.2024

Kanada

Kanada daje Ukrajini 4 mliona dolara za gender-inclusive uklanjanje mina.

Gender-inclusive demining for sustainable futures in Ukraine



Gušim se, umreću....
predatortz predatortz 13:26 28.02.2024

Re: Kanada

Kanada daje Ukrajini 4 mliona dolara za gender-inclusive uklanjanje mina.



maksa83 maksa83 13:30 28.02.2024

Re: Kanada

predatortz
Kanada daje Ukrajini 4 mliona dolara za gender-inclusive uklanjanje mina.




Pa to je valjda ono kad ide Mujo a pet koraka ispred njega korača Fata, sreće ih Haso i kreće da mu kenja:

- Šta je ovo bolan Mujo, pa piše jasno u časnom Kur'anu da žena ide pet koraka IZA muža...
- A je l piše u tom Kur'anu đe su nagazne mine?
benedykt benedykt 13:52 28.02.2024

Re: Kanada

predatortz
Kanada daje Ukrajini 4 mliona dolara za gender-inclusive uklanjanje mina.




Šta ti tu čudno, kada to jeste nova vrsta sekularne religije na tim prostorima. Mislim, ako postoji jedna jedina konstanta koja prati Zapad ili globalni Sever, whatever, to je uvek bila želja da one koji to još nisu sa mesijanskim žarom preobrati u svoju sopstvenu kopiju. Ono što se menjalo kroz vekove je koja se ”vera” trenutno propoveda, vera u Isusa Hrista, vera u progres i slobodno tržište, vera u liberalizam i parlamentarnu demokratiju ili ova najnovija diversity, equity, and inclusion varijanta…

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana