Ljudska prava| Mediji| Politika

Free Julian Assange NOW!

principessa_etrusca RSS / 22.02.2024. u 04:23



Komentari (321)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

solo solo 09:47 25.02.2024

Wikend je



kamilo_emericki kamilo_emericki 10:44 25.02.2024

Re: Wikend je

solo



Ako drugi put budeš postavljao “Kaleš bre Anđo” postavi original koji nije na kraju osakaćen i djelomično obesmišljen.
solo solo 10:50 25.02.2024

Re: Wikend je

Ako drugi put budeš postavljao “Kaleš bre Anđo” postavi original koji nije na kraju osakaćen i djelomično obesmišljen.


S' razlogom

To je samo za njene uši.

Exmoderatorkine.

I nemoj da te vidi PE. Najebali smo
angie01 angie01 11:13 25.02.2024

Re: Wikend je

“Kaleš bre Anđo”



kamilo_emericki kamilo_emericki 11:44 25.02.2024

Re: Wikend je

angie01
“Kaleš bre Anđo”




Poslije dugo vremena pokušavam postaviti video telefonom. Čak obavjestio moderaciju molim da se to cinkarenje zanemari.
Ovo je original:
Turski ne razbiram, kleto bre turče, veru ne menjuvam.
[youtube]http://youtu.be/A923enCmm2U[/youtube]
angie01 angie01 11:48 25.02.2024

Re: Wikend je

solo solo 11:49 25.02.2024

Re: Wikend je

Poslije dugo vremena pokušavam postaviti video telefonom. Čak obavjestio moderaciju molim da se to cinkarenje zanemari.
Ovo je original:
[youtube]http://youtu.be/A923enCmm2U?si=_NeLdCxLfcBlka0l[/youtube]


Pošto mi se javlja da si posebno nešto vezan za ovu pesmu a telefon te maltretira evo pomoć tehnološki zaostale domovine.



kamilo_emericki kamilo_emericki 11:58 25.02.2024

Re: Wikend je

Angie, Solo, hvala!
Ja češće slušam Radojku Šverko nego ovaj original, ali u ovoj prilici, original je primjereniji.
angie01 angie01 12:14 25.02.2024

Re: Wikend je

ali u ovoj prilici, original je primjereniji.


koja je to prilika i primenljivost?
solo solo 10:25 25.02.2024

šorti donji dorćolac

Na korak do nominacije: Tramp osvojio Južnu Karolinu

Donald Tramp pobedio je na stranačkim izborima u Južnoj Karolini, pošto je osvojio 61 odsto glasova, a njegova protivkandidatkinja Niki Hejli 39 odsto.

"Nikada nisam video Republikansku partiju ujedinjenu kao sada. Samo bih želeo da možemo brže da obavimo izbore unutar stranke", rekao je Tramp u subotu.


Pajiću o'š nove patike?



Baj d vej

Izvor B82
Nezapamćen horor u Koloradu: Bivši vlasnik pogrebne kuće "zlostavljao" leševe

Bivši vlasnik pogrebne kuće optužen da je dve godine držao ženski leš u pogrebnim kolima i gomilao kremirane posmrtne ostatke 35 ljudi, uhapšen je, saopštili su zvaničnici.
principessa_etrusca principessa_etrusca 12:05 26.02.2024

Re: šorti donji dorćolac

Na korak do nominacije: Tramp osvojio Južnu Karolinu


Trump/Gabbard 2024?


principessa_etrusca principessa_etrusca 16:00 26.02.2024

Re: šorti donji dorćolac

Ово горе је врло инспиративан говор, а треба се подсетити и њеног демолирања Камале Харис у дебати за номинацију:

jovilim_e jovilim_e 20:37 26.02.2024

Re: šorti donji dorćolac

principessa_etrusca
Ово горе је врло инспиративан говор, а треба се подсетити и њеног демолирања Камале Харис у дебати за номинацију:


A ko će biti kandidat demokrata za Predsednika?
Zna li se?
solo solo 00:13 27.02.2024

Re: šorti donji dorćolac

A ko će biti kandidat demokrata za Predsednika?
Zna li se?




HU KERZ!
freehand freehand 15:39 25.02.2024

Asanžovi zločini

... i zašto SAD, Pajić i Emilia hoće da ga ubiju kao izdajnika:





Iz bekog razloga klipovi su označeni sa 18+.
Mislim da je to ok, odbrana demokratije i ljudskih prava na američki način spada u žanr horor pornografije svakako.
emilia emilia 02:58 27.02.2024

Prirodna pogibija

Za Alekseja Navaljnog, evo, čujemo da je umro.

Dobro, dešava se da ljudi umru relativno mladi i relativno zdravi, ali je to ipak relativno nenormalno. Ili nije?

U ogromnoj Aleksejevoj otadžbini umire se na najčudnije moguće načine, dostojne baštine Bulgakova i Harmsa.

Recimo, u poslednje vreme je zavladala epidemija padanja s prozora.

Ničim izazvani, mnogi ljudi u nemilosti države, ili čak državini ljudi u koje je država obiljno posumnjala da su joj neverni, doživeli su, ali ne i preživeli, da padnu s prozora ili terase, kao da su najednom, u najpogrešnijem trenutku, izgubili osećaj za ravnotežu.

Navaljni nije takav slučaj: tamo gde je njegov život okončan – u kažnjeničkoj koloniji usred ledenih pustara dubokog sibirskog severa – teško da ima vertikala dovoljno visokih da bi se sa njih dalo pasti.

Navaljni je još pre koju godinu stručno otrovan uglednim novičokom, ali su ga čudo, sreća i spretnost spasili, čime je pokvario planove onih koji ne vole da im neko kvari planove.

Nakon što se daleko od Otadžbine koliko-toliko oporavio, vratio se mečki na rupu, a ova mu je uzvratila „darovavši mu robiju, a nadu ni za tren“.

Pa je tu robiju produžila i pojačala, jednom, pa opet, sve dok ga nije smestila u bestragiju iz najledenijih priča Varlama Šalamova.

Odakle nam sada, ne baš tronuta, javlja da je umro.

Prirodnom smrću, naravno: kako bi se drugačije umiralo usred „netaknute prirode“, gde ljudska noga kroči samo ako je u bukagijama?

Ta vest, međutim, ne može biti tačna, jer tamo gde je on bio, tamo se ne umire, tamo se gine.

Ko god tamo umre, ubijen je: samo slanje na takvu adresu je brisanje sa spiska živih. Poneko, doduše, i preživi, ali to je kao i sa atentatima: nekoga neće metak, ali je njegov život slučajan, dok bi smrt bila namerna.

Nešto mi govori da ni za ubicu Navaljnog i njegove izvršioce neće biti suda.

Mada ćemo svi znati od čega i od koga je kažnjenik poginuo.

Gvozdeni je to zakon u državama u kojima je pogibija deo prirodnog poretka.

Teofil Pančić

predatortz predatortz 07:17 27.02.2024

Re: Prirodna pogibija

Teofil Pančić


Živa bila, ako nađeš negde šta je rekao moj bivši komšija Kasim iz Tuzle, ili žena mu Hamida, molim te da podeliš ovde.

Za Basaru i Teofila umem da nađem i sam, ali Kasima i Hamidu nikako. A oni su, veruj mi, bili prilično lucidni. U odnosu na ovu dvojicu, posebno!
principessa_etrusca principessa_etrusca 08:06 27.02.2024

Re: Prirodna pogibija

Ko god tamo umre, ubijen je: samo slanje na takvu adresu je brisanje sa spiska živih.

А добри тамничари држе Асанжа, додуше без икакве судске пресуде, на адреси у једном од глобалних градова!



freehand freehand 08:35 27.02.2024

Re: Prirodna pogibija

Nešto mi govori

To kad ti "nešto govori" a oko tebe nema nikog znači da je vreme da se vidiš sa čika doktorom.
Inače, dosta je zajebano kad toliko ljudi tako glasno horski nešto viče pa se ispostavi da je to što su vikali laž. islim, zajebano je za one među njima koji imaju bar mrvu dosttojanstva, one druge baš briga
predatortz predatortz 08:41 27.02.2024

Re: Prirodna pogibija

Mada ćemo svi znati od čega i od koga je kažnjenik poginuo.


Kuku, da nije pio kiselinu iz akumulatora kao neki u Hrvatskoj iz koje je Teofil došao?

Čini mi se da mu za takve stvare "nešto" ne govori ništa.
angie01 angie01 09:56 27.02.2024

Re: Prirodna pogibija

Kuku, da nije pio kiselinu iz akumulatora kao neki u Hrvatskoj iz koje je Teofil došao?


kakvo podmetanje-Teofil je rodjen u Skoplju, ziveo je u Pirotu, jedno vreme i u Zagrebu, to je bila Juga, novinari su radili i pisali za razne medije,...Teofil je ZEmunac, koji zivi i u NS.

kakve su ovo glupe sovinisticke prozivke.
Milan Novković Milan Novković 10:03 27.02.2024

Re: Prirodna pogibija

freehand
Nešto mi govori

To kad ti "nešto govori" a oko tebe nema nikog znači da je vreme da se vidiš sa čika doktorom.
Inače, dosta je zajebano kad toliko ljudi tako glasno horski nešto viče pa se ispostavi da je to što su vikali laž. islim, zajebano je za one među njima koji imaju bar mrvu dosttojanstva, one druge baš briga

Misliš njima se ispostavi

To što je Budanov rekao je interesantno na drugi način:

- Prvo stavimo po strani mogućnost da je stvarno umro prirodno. Naravno da je moguće. To je, i dalje, možda mnogo manje verovatno iz sledećih razloga

- Budanova izjava je neočekivana. Zapadna propaganda radi posao laganja i povrh mnogo manje istine i verovatnoće. A i kako bi on znao - Rusi mu rekli i on im odjednom veruje?!

- Ili je imao svoje veze u zatvoru? On ima dosta ljudi po Rusiji - jezik nije problem, ... ali nisu ni hemikalije koje pospešuju pravljenje ugrušaka.

- Smrt Navalnjija je velika konicidencija ako je prirodana: baš se potrefila kad je bilo potrebno skrenuti priču sa Takerovog intervjuisanja Putina. Pa se desila pred Minhensku konferenciju gde je očekivano navijanje na nove "mere" i uvrtanje ruku neposlušnih zapadnjaka.

- E sad, još je interesantniji članak sada u NYT o koliko, dal tuce cijinih ispostava u Ukrajini još od 2014. Ajd, znalo se da su tamo, ali otkud priznanje u NYT (medijska ispostava State Dep.)

- I bitno je da se izbori približavaju, i dems su na ivici očaja

- E, ovako malo proširena priča je jedan sad već poznat prenapregnuti stratagem problemski prostor, the sledeći:

1. Kao glavno oružje u ovom ratu zapad je izabrao kontrolu na narativom

2. Rat je širi od Ukrajine. Deo rata je i Covid, net zero, woke, izbeglice, ... Gubi se hegemonija, pa hegemonija dolara koja je bila zlatna koka toliko dugo, pa se gubi rule based international order gde je zapad postavljao pravila, menjao ih, bio i tužilac, sudija, porota, ...

3. Osnovni risk management zapada do sada u ovakvim situacijama je bio ograničavanje gubitka kontrole plasiranjem nove priče, gde se svašta priznaje (seti se Faučija kasnije, CDCja, itd) ali na jedan jako prigušen i ublažen način, na mnogo malih mesta, to uveže, i koherentno nakači na stari narativ tako da mu osnovne postavke ostanu, kao i ogromna većina pokrenutih sentimentalnih resursa.

4. Ovo bi sugerisalo da se jako plaše gubljenja kontrole narativa na osnovnom sistematskom nivou.

5. Dakle izbori, Tucker nemilosrdan - ima sad pre i posle putina drugih jako opasnih intervjua, pa ...

6. Rusi koji još uvek čuvaju priču o bio-laboratorijama u Ukrajini (ja NYT priznanje o cijinim ispostavama donekle vezujem, u netrivijalnoj verovatnoći, i za njih) - adut koji Rusi već donekle koriste, i koristiće ... u ratu, pregovorima. Mi ćemo čuti nešto više, ali nismo bitni, oni sistematski i kontrolisano plasiraju materijal ministarstvima BRIC država, potencjalni članova i partnera itd, zavisno koliko su bitni i koliko je ubeđivanja potrebno.

7. Pa Rusi koji se sad šire vojno u Ukrajini.

...
newimprovedtadejus newimprovedtadejus 10:22 27.02.2024

Re: Prirodna pogibija

principessa_etrusca
Ko god tamo umre, ubijen je: samo slanje na takvu adresu je brisanje sa spiska živih.

А добри тамничари држе Асанжа, додуше без икакве судске пресуде, на адреси у једном од глобалних градова!


kako misliš bez ikakve presude kad je sva poenta "držanja" njegovo izbjegavanje da se suoči sa eventualnom presudom..
mislim..
baš ga prećera..
ispade ne daju mu da ode u Ameriku a on bi baš volo.. ili bi volo u Austrliaju ili gdje već..
kakvog smisla ima baš toliko se praviti lud
newimprovedtadejus newimprovedtadejus 10:26 27.02.2024

Re: Prirodna pogibija

Milan Novković
baš se potrefila kad je bilo potrebno skrenuti priču sa Takerovog intervjuisanja Putina.


ali kad kreneš od ovako nakaradne pretpostavke kako očekuješ dalje da ide (na stranu sad što voliš da teoretišeš o stvarima koje ninakav način ne možeš ni dokazati ni osporiti, ta zaludnost uma mi nika neće biti jasna al ajde)..

e dakle skrenuti pažnju..
čiju pažnju?
onih 250+ miliona što je intervju "poslušalo"?
a koji bi valjda digli revoluciju kad su čuli kako je Putin objasnio ono 1265. pa naovamo u svega 15 sekundi?
for real?
današnja publika koja ne može da se koncentriše ni na reklamu od 15 sekundi kao toliko se koncentriše na Putinove litanije o srednjem vijeku da im moraš itno skretati pažnju ni manje ni više nego smrću nekog tamo opet Rusa kome prosječan Amer ime ne može ni da ponovi a kamo li pročita..
jeste da..
a onda je mrmot zamotao čokoladu
principessa_etrusca principessa_etrusca 10:51 27.02.2024

Re: Prirodna pogibija

kako misliš bez ikakve presude kad je sva poenta "držanja" njegovo izbjegavanje da se suoči sa eventualnom presudom..


Волим овај твој стил, све знаш осим факата.

Једина судска пресуда која је изречена датира од 1. маја 2019, након хапшења у амбасади 11. априла, и тада је осуђен на 50 недеља затвора са обећањем ослпбађања након одслужене половине казне (уколико не буде других прекрпаја).

Ова пресуда се односила на Асанжов прекршај из 2010. када је пуштен уз кауцију из затвора, па отишао у еквадорску амбасаду. Тада је затворен да би био послат у Шведску да да изјаву у вези оног наводног силовања. (У Шведској иначе никада није била подигнута оптужница.)

Ову пресуду је тада коментарисала Радна група Уједињених нација за арбитрарно притварање и саопштила је да је пресуда у супротности са "принципима неопходности и пропорционалности" за оно што је сматрала "мањим прекршајем".
newimprovedtadejus newimprovedtadejus 10:57 27.02.2024

Re: Prirodna pogibija

principessa_etrusca
kako misliš bez ikakve presude kad je sva poenta "držanja" njegovo izbjegavanje da se suoči sa eventualnom presudom..


Волим овај твој стил, све знаш осим факата.

Једина судска пресуда која је изречена датира од 1. маја 2019,
.


which part of kako misliš bez presude kad je sva poenta "dražanja" njegovo izbjegavanje da se suoči sa eventualnom presudom did you not understand?
jel izručenje riječ koja bi ti pomogla?
jovilim_e jovilim_e 11:25 27.02.2024

Re: Prirodna pogibija

newimprovedtadejus
principessa_etrusca
kako misliš bez ikakve presude kad je sva poenta "držanja" njegovo izbjegavanje da se suoči sa eventualnom presudom..


Волим овај твој стил, све знаш осим факата.

Једина судска пресуда која је изречена датира од 1. маја 2019,
.


which part of kako misliš bez presude kad je sva poenta "dražanja" njegovo izbjegavanje da se suoči sa eventualnom presudom did you not understand?
jel izručenje riječ koja bi ti pomogla?

Ti si ipak glupa osoba.
Ne mogu da verujem da te je Milan nekada udostojavao razgovora?
principessa_etrusca principessa_etrusca 13:18 27.02.2024

Re: Prirodna pogibija

which part of kako misliš bez presude kad je sva poenta "dražanja" njegovo izbjegavanje da se suoči sa eventualnom presudom did you not understand?
jel izručenje riječ koja bi ti pomogla?

Ти очигледно мислиш да се америчка јурисдикција протеже на цео свет и милијарде нас широм света.

Оно што не разумеш је да екстрадиција није поступак који се изводи аутоматски зато што је нека друга држава захтева, већ је потребна судска одлука, а у земљи која треба да изручи Асанжа право жалбе на судску одлуку још није укинуто.
newimprovedtadejus newimprovedtadejus 13:26 27.02.2024

Re: Prirodna pogibija

principessa_etrusca
which part of kako misliš bez presude kad je sva poenta "dražanja" njegovo izbjegavanje da se suoči sa eventualnom presudom did you not understand?
jel izručenje riječ koja bi ti pomogla?

Ти очигледно мислиш да се америчка јурисдикција протеже на цео свет и милијарде нас широм света.

Оно што не разумеш је да екстрадиција није поступак који се изводи аутоматски зато што је нека друга држава захтева, већ је потребна судска одлука, а у земљи која треба да изучи Асанжа право жалбе на судску одлуку још није укинуто.


čekaj, stani.. žališ se što ga drže bez odluke.. ali odluke nema jer se on žali na isporučivanje tamo gdje odluka treba da se donese..
i još kažeš da ne treba američka jurisdikcija da se proteže..
al on upravo odbija da prođe kroz američku jurisdikciju i ulaže žalbe da ipak ostane u britanskoj..
al ipak je nekako britanska kriva jer ne donosi odluku..
na koju on inače ulaže žalbe da bi je odgodio..
pa misliiiiiiiiiiim.. da važi, sad vidim i ja, jasna stvar
freehand freehand 17:53 27.02.2024

Re: Prirodna pogibija

Prvo stavimo po strani mogućnost da je stvarno umro prirodno.

Ne, prvo stavimo po sred pozornice činjenicu da moroni i imbecili koji su tebe ovde pokušavali da ismevaju jer sumnjaš u zvaničnu verziju sad ovde pokušavaju opet da na stub srama stave svakog ko čeka biko kakvu zvaničnu verziju.

Poklonici kulta "oružja za masovno uništenje" sebi dozvoljavaju da se podsmevaju teoretičarima zavere. Pri tome ne zna se ko je gluplji i ko manje meri za činjenice i nobjektivnu stvarnost.
Al nema veze, dok su masno plać
eni da lupetaju angro, tzo im daje legitimaciju da seru koliko im drago.
freehand freehand 18:01 27.02.2024

Re: Prirodna pogibija

al on upravo odbija da prođe kroz američku jurisdikciju i ulaže žalbe da ipak ostane u britanskoj..

Vidi, to što ne znaš ko je Madlen Olbrajt a ko Hilari Klinton dovoljno je sramotno sa stanovišta opšte kulture, al je ipak nešto sa čime morajun dažive oni koji sa tobom dele životni i radni prostor. Ali to što ti misliš da se kroz jurisdikciju "prolazi" govori da je taj što te masno plaća za tvoje analize i smatranja ili narkoman ili da snima tvoja budalesanja i to na neki način mnogostruko skuplje naplaćuje.
principessa_etrusca principessa_etrusca 18:51 27.02.2024

Re: Prirodna pogibija

al on upravo odbija da prođe kroz američku jurisdikciju i ulaže žalbe da ipak ostane u britanskoj..

Зар о овоме није већ било речи?

Заборавимо да је Асанж новинар, а Викиликс издавач, он није амерички држављанин, Викиликс није америчка компанија и не објављује у Америци, а Америка ипак тражи изручење. На основу чега? Очигледно не разумеш две ствари (1) шта је јурисдикција и (2) да постоје територијална ограничења.
principessa_etrusca principessa_etrusca 19:32 27.02.2024

Re: Prirodna pogibija

Ову пресуду је тада коментарисала Радна група Уједињених нација за арбитрарно притварање и саопштила је да је пресуда у супротности са "принципима неопходности и пропорционалности" за оно што је сматрала "мањим прекршајем".


Треба споменути и улогу сер Кира Страмера, који је као државни тужилац надгледао Асанжов случај. Он је томом кратког периода ишао са тимом 4Х у Вашингтон на састанке са Attorney General Ериком Холдером и службеницима државне безбедности.

Сва документа о овим састанцима су уништена.

Using the Freedom of Information Act, Declassified requested the itinerary for each of Starmer’s four trips to Washington with details of his official meetings, including any briefing notes.

“The Crown Prosecution Service (CPS) does not hold any information falling within the scope of your request,” the public body told Declassified. “Information held has been destroyed in line with retention schedules.”


CPS has destroyed all records of Keir Starmer’s four trips to Washington

Италијанска новинарка Стефанија Мауруци је са тимом правника који је окупила и користећи Freedom of Information Act, врло систематично прикупљала документацију, уз све опструкције на које је наилазила.

Тако је избило на видело да је шведски државни тужилац још 2013. хтела да затвори случај, али енглеско тужилаштво ( CPS) је зауставило. (Случај је затворен 2017.)

Sweden tried to drop Assange extradition in 2013, CPS emails show (ЛИНК)
predatortz predatortz 20:56 25.02.2024

Šta bi ovo??!

Вјероватно ћу вас разочарати, али Наваљни је преминуо од тромбозе. То је више-мање потврђено. Ово нису подаци са интернета, али је то, нажалост, природна смрт - рекао је Буданов новинарима, преноси "Украјинска правда".

Reče šef ukrajinske obaveštenje službe!

IZVOR
principessa_etrusca principessa_etrusca 22:40 25.02.2024

Re: Šta bi ovo??!

Вест је скоро игнорисана од западних медија, макар водећих.
predatortz predatortz 22:48 25.02.2024

Re: Šta bi ovo??!

principessa_etrusca
Вест је скоро игнорисана од западних медија, макар водећих.


Nešto mi govori da ovaj neće dugo ostati na poziciji šefa vojne obaveštajne službe.
freehand freehand 04:07 26.02.2024

Re: Šta bi ovo??!

predatortz
Вјероватно ћу вас разочарати, али Наваљни је преминуо од тромбозе. То је више-мање потврђено. Ово нису подаци са интернета, али је то, нажалост, природна смрт - рекао је Буданов новинарима, преноси "Украјинска правда".

Reče šef ukrajinske obaveštenje službe!

IZVOR

I šta će sad, ako je vest tačna, svi blogeri što su horski za Bajdenom skadirali PU TI NE UBI CO?
maksa83 maksa83 05:25 26.02.2024

Re: Šta bi ovo??!

I šta će sad, ako je vest tačna, svi blogeri što su horski za Bajdenom skadirali PU TI NE UBI CO?

Kao neko ko se nije izjašnjavao o prirodi njegove smrti ja moram podjednako da se zabrinem i za one koji su tvrdili da ga je roknula diga ruka Centralne Obaveštajne Agencije.

Odn. kako reče predatortz:

Biće da je ovo ubistvo trebalo onim čija snaga posustaje, da se malo pogura slanje oružja i municije u Ukrajinu, jer su se već i ozbiljni zapadni generali počeli da pitaju čemu to.
predatortz predatortz 07:15 26.02.2024

Re: Šta bi ovo??!

Kao neko ko se nije izjašnjavao o prirodi njegove smrti ja moram podjednako da se zabrinem i za one koji su tvrdili da ga je roknula diga ruka Centralne Obaveštajne Agencije.

Odn. kako reče predatortz:

Biće da je ovo ubistvo trebalo onim čija snaga posustaje, da se malo pogura slanje oružja i municije u Ukrajinu, jer su se već i ozbiljni zapadni generali počeli da pitaju čemu to.


Kao što vidiš, ubistvo nije trebalo Rusima. Ubistvo ili priča o njemu, to je trbalo ovim drugim. Da nije, ne bi potrčali da je pričaju i primaju udovicu na poklonjenje.

Takođe, više puta u drugim komentarima rekoh da sumnjam da je ubistvo, ili "ako je ubistvo".

Prosto, nije mi imalo logike da ga zveknu Rusi.

jovilim_e jovilim_e 09:03 26.02.2024

Re: Šta bi ovo??!

predatortz
Вјероватно ћу вас разочарати, али Наваљни је преминуо од тромбозе. То је више-мање потврђено. Ово нису подаци са интернета, али је то, нажалост, природна смрт - рекао је Буданов новинарима, преноси "Украјинска правда".

Reče šef ukrajinske obaveštenje službe!

IZVOR

Na žalost, prirodna smrt.
Kakva bi smrt bila na sreću?
jovilim_e jovilim_e 09:26 26.02.2024

Re: Šta bi ovo??!

freehand
predatortz
Вјероватно ћу вас разочарати, али Наваљни је преминуо од тромбозе. То је више-мање потврђено. Ово нису подаци са интернета, али је то, нажалост, природна смрт - рекао је Буданов новинарима, преноси "Украјинска правда".

Reče šef ukrajinske obaveštenje službe!

IZVOR

I šta će sad, ako je vest tačna, svi blogeri što su horski za Bajdenom skadirali PU TI NE UBI CO?

Zaboleće ih kita.
Neko vreme će da se prave 'mrtvi' dok ne krene redovna sesija o ruskoj krvoločnosti i 'istočnjačkoj despotiji'.
Budale.
freehand freehand 09:29 26.02.2024

Re: Šta bi ovo??!

Kao neko ko se nije izjašnjavao o prirodi njegove smrti ja moram podjednako da se zabrinem i za one koji su tvrdili da ga je roknula diga ruka Centralne Obaveštajne Agencije.
Kao neko ko ni sad nije siguran šta je tu tačno niti da li je ovo sa Budabnovom istina, ja ne moram ništa ali ću reći da su predsednici i premijeri desetina država TVRDILI da je Putin ubica a da je Predatorz, koliko ja vidim jedan od više hiljada onih koji su na društvenim mrežama i u javnosti generalno IZNOSILI PRETPOSTAVKE o mogućim uzrocima smrti "vođe ruske opozicije".

Edit:

Ukrajinska pravda

BBC

P.S. na Edit: Budanov je opasno pogan lik, i prilično je pouzdano da je on glavni organizator niza atentata i terorističkih akata u Rusiji, od kojih su najpoznatiji ubistvo Dugine i napadi na Krimski most. Dakle, to što on nešto tvrdi apsolutno ne znači da je to istina, ali je prilično simptomatično kad baš on u javnost izađe sa ovakvom informacijom.
Pitanje je sad hoće li Pajići, Bajdeni i Šolcevi stati u red da se izvinjavaju za lažne tvrdnje i uvrede od kojih se orilo javno mnenje danima.
Šalim se, naravno da neće.
maksa83 maksa83 09:48 26.02.2024

Re: Šta bi ovo??!

Prosto, nije mi imalo logike da ga zveknu Rusi.

Nije logika Kremlja tvoja i moja logika. Isto tako nema logike ni da ga ne puste da učestvuje na izborima za Predsednika 2018. pošto protiv državne mašinerije niko nema šanse tj. samo je pitanje koliko ubedljivo bi izgubio, pa ga ipak nisu pustili da učestvuje. почему?
predatortz predatortz 09:54 26.02.2024

Re: Šta bi ovo??!

maksa83
Prosto, nije mi imalo logike da ga zveknu Rusi.

Nije logika Kremlja tvoja i moja logika. Isto tako nema logike ni da ga ne puste da učestvuje na izborima za Predsednika 2018. pošto protiv državne mašinerije niko nema šanse tj. samo je pitanje koliko ubedljivo bi izgubio, pa ga ipak nisu pustili da učestvuje. почему?


Ja mislim da se ovde Rusi i njihova politika previše satanizuju. Dok nekim prolazi i izjava da je smrt par stotina hiljada dece, tuđe naravno, ipak bila vredna cilja.

Ne znam kako ti na to gledaš, ali po meni je to licemerje.

freehand freehand 09:54 26.02.2024

Re: Šta bi ovo??!

maksa83
Prosto, nije mi imalo logike da ga zveknu Rusi.

Nije logika Kremlja tvoja i moja logika. Isto tako nema logike ni da ga ne puste da učestvuje na izborima za Predsednika 2018. pošto protiv državne mašinerije niko nema šanse tj. samo je pitanje koliko ubedljivo bi izgubio, pa ga ipak nisu pustili da učestvuje. почему?

Misliš - što su protiv Trampa podneli stotinu besmislenih optužbi, od one da je Putinov čovek do gomile budalaština? Nije valjda da su hteli da ga spreče da se kandiduje za predsednika?
jovilim_e jovilim_e 10:08 26.02.2024

Re: Šta bi ovo??!

predatortz
maksa83
Prosto, nije mi imalo logike da ga zveknu Rusi.

Nije logika Kremlja tvoja i moja logika. Isto tako nema logike ni da ga ne puste da učestvuje na izborima za Predsednika 2018. pošto protiv državne mašinerije niko nema šanse tj. samo je pitanje koliko ubedljivo bi izgubio, pa ga ipak nisu pustili da učestvuje. почему?


Ja mislim da se ovde Rusi i njihova politika previše satanizuju. Dok nekim prolazi i izjava da je smrt par stotina hiljada dece, tuđe naravno, ipak bila vredna cilja.

Ne znam kako ti na to gledaš, ali po meni je to licemerje.


Boli ga kurac!
I ne samo njega.
maksa83 maksa83 10:25 26.02.2024

Re: Šta bi ovo??!

Ja mislim da se ovde Rusi i njihova politika previše satanizuju. Dok nekim prolazi i izjava da je smrt par stotina hiljada dece, tuđe naravno, ipak bila vredna cilja.

Ne znam kako ti na to gledaš, ali po meni je to licemerje.

Ne vidim vezu između pitanja i odgovora.
maksa83 maksa83 10:26 26.02.2024

Re: Šta bi ovo??!

Misliš - što su protiv Trampa podneli stotinu besmislenih optužbi, od one da je Putinov čovek do gomile budalaština? Nije valjda da su hteli da ga spreče da se kandiduje za predsednika?

To nije odgovor na moje pitanje nego uobičajeni već pominjani "terminator konverzacije o <nešto>".


P.S. A Tramp će se, živ i zdrav, kandidovati, i sasvim moguće pobediti. Dakle zašto Mašinerija u Rusiji ne pušta da na izborima učestvuje neko ko će sa baš baš velikom verovatnoćom da izgubi, i to ne "za ovolicno"?
newimprovedtadejus newimprovedtadejus 10:29 26.02.2024

Re: Šta bi ovo??!

predatortz

Ja mislim da se ovde Rusi i njihova politika previše satanizuju. Dok nekim prolazi i izjava da je smrt par stotina hiljada dece, tuđe naravno, ipak bila vredna cilja.

Ne znam kako ti na to gledaš, ali po meni je to licemerje.o


ali šta ti znači to PROLAZI
kako je prošlo? pa žena je izgubila izbore, više je ne kandiduju nizašta i skoro sigurno ih je izgubila upravo zbog te warmongerske politike..
jel trebalo da je i bičuju javno, kamenuju, šta li..
pa upravo to je demokratija kao pojam.. prećeraš, smjenimo te i dođu drugi, pa kad oni prećeraju, i njih će da smjene i idemo dalje..

kod puće dočim.. svtari ne idu tako..
a bogme ni kod nas..
prećeraš pa još prećearaš pa preguraš preko svake mjere.. i nikom ništa..
kako to vama ne ulazi u glavu ne znam
predatortz predatortz 10:57 26.02.2024

Re: Šta bi ovo??!

jel trebalo da je i bičuju javno, kamenuju, šta li..


Trabala bi, u najmanju ruku, da igra šah sa Ratkom Mladićem.
U najmanju ruku...
predatortz predatortz 10:58 26.02.2024

Re: Šta bi ovo??!

maksa83
Ja mislim da se ovde Rusi i njihova politika previše satanizuju. Dok nekim prolazi i izjava da je smrt par stotina hiljada dece, tuđe naravno, ipak bila vredna cilja.

Ne znam kako ti na to gledaš, ali po meni je to licemerje.

Ne vidim vezu između pitanja i odgovora.


nećeš da vidiš. jer glup nisi...
newimprovedtadejus newimprovedtadejus 11:05 26.02.2024

Re: Šta bi ovo??!

predatortz
jel trebalo da je i bičuju javno, kamenuju, šta li..


Trabala bi, u najmanju ruku, da igra šah sa Ratkom Mladićem.
U najmanju ruku...


ali ni putin ga ne igra?
ajde da si rekao kako njoj prolazi a ratku ne prolazi.. to bi stajalo..
ali pućo..
predatortz predatortz 11:22 26.02.2024

Re: Šta bi ovo??!

newimprovedtadejus
predatortz
jel trebalo da je i bičuju javno, kamenuju, šta li..


Trabala bi, u najmanju ruku, da igra šah sa Ratkom Mladićem.
U najmanju ruku...


ali ni putin ga ne igra?
ajde da si rekao kako njoj prolazi a ratku ne prolazi.. to bi stajalo..
ali pućo..


Ako me pitaš za najiskreniji odgovor, moja želja bi bila da svi oni igraju šah u onoj zatvorskoj koliniji u kojoj je bio i Navaljni.

Znam, zvučim kao misica, ali to je moj konačan i najiskreniji odgovor. Naravno, da im se pridruže još mnogi koje sad ne bih ponaosob nabrajao.


newimprovedtadejus newimprovedtadejus 11:28 26.02.2024

Re: Šta bi ovo??!

predatortz
newimprovedtadejus
predatortz
jel trebalo da je i bičuju javno, kamenuju, šta li..


Trabala bi, u najmanju ruku, da igra šah sa Ratkom Mladićem.
U najmanju ruku...


ali ni putin ga ne igra?
ajde da si rekao kako njoj prolazi a ratku ne prolazi.. to bi stajalo..
ali pućo..


Ako me pitaš za najiskreniji odgovor, moja želja bi bila da svi oni igraju šah u onoj zatvorskoj koliniji u kojoj je bio i Navaljni.

Znam, zvučim kao misica, ali to je moj konačan i najiskreniji odgovor. Naravno, da im se pridruže još mnogi koje sad ne bih ponaosob nabrajao.


to je skroz ok ali ovde se radi o vašoj iluziji da samo putin i tramp prolaze nekakvog toplog zeku a da njihova opozicija kao uživa obožavanje i blanko opraštanja..
a to prosto ni slučajno nije istina..
valjda treba krenuti od istine pa dalje ćemo nekako..
nema nikakvih prolazi im za Kliontone i ne prolazi mu za Putina..
nije se desilo
dalje već možemo o slučnosti i razlikama al da bar sjašete s te smješne tvrdnje kako kao u medijima niko ne govori protiv demokrata.. a ono bukvalno trilionski biznis isključivo duvanje u putin, tramp trubu..
a i na blogu ako pogledaš okaćene linkove, pa to je 90% ako ne više isključivo neki teški alt right razveden od mozga sadržaj tipa putin je svjetionik demokratije a i brat ši mu.. dok demokrate jedu bebe po podrumima.. dobro ne jedu, piju im krv
predatortz predatortz 11:40 26.02.2024

Re: Šta bi ovo??!


to je skroz ok ali ovde se radi o vašoj iluziji da samo putin i tramp prolaze nekakvog toplog zeku a da njihova opozicija kao uživa obožavanje i blanko opraštanja.


ja ne znam na koji način da vam objasnim da meni puca ona stvara za palkovnika vladimira vladimiroviča, a da me shvatite ozbiljno.

ponoviću, ne znam ni sam koji put:

mene zanima kakve će posledice svetska gibanja imati na republiku srpsku i srbiju. čak, priznajem da je tim redosledom.
budući da nikakvi pritisci u pogledu odricanaj od teritorije, razvlašćivanja imovine, nikakve ucene ne dolaze sa ruske strane, nego dolaze sa ove druge, a to nema veze sa tim ko je na vlasti u srbiji ili republici srpskoj trenutno, jer ti pritisci su bili i prema onim drugim, đinđić ih je u svom poslednjem intervjuu pošteno nabrojao, bliži mi je putin od ovih što pritišću i ucenjuju.
dakle, radi se o zacrtanoj politici prema našem interesu.
e sad... mene jebe to što sam srbin, seljak čovek, pa mi je srpski interes mnogo bitniji i od reigona (za koji me iskreno boli qratz) i od nekih imaginarnih moždenekadbude integracija u eu, u čiju iskrenost više niko ozbiljan ne veruje.

trenutno su rusi oponenti onim koji nama zavrću muda bez milosti, pa narod nam bre četvrt veka živi u logorskim uslovima tamo gde su ga takvi oslobađali od njegove države, ja ću navijati da tuku žestoko i da oslabe ove druge.

kada nas rusi budu karali na navedene načine, i ako budu, uopšte nemoj da sumnjaš u moju reč da ću njih da mrzim kao švabe.

dakle, jednostavno!
newimprovedtadejus newimprovedtadejus 12:04 26.02.2024

Re: Šta bi ovo??!

predatortz

to je skroz ok ali ovde se radi o vašoj iluziji da samo putin i tramp prolaze nekakvog toplog zeku a da njihova opozicija kao uživa obožavanje i blanko opraštanja.


ja ne znam na koji način da vam objasnim da meni puca ona stvara za palkovnika vladimira vladimiroviča, a da me shvatite ozbiljno.

ponoviću, ne znam ni sam koji put:

mene zanima kakve će posledice svetska gibanja imati na republiku srpsku i srbiju. čak, priznajem da je tim redosledom.
budući da nikakvi pritisci u pogledu odricanaj od teritorije, razvlašćivanja imovine, nikakve ucene ne dolaze sa ruske strane, nego dolaze sa ove druge, a to nema veze sa tim ko je na vlasti u srbiji ili republici srpskoj trenutno, jer ti pritisci su bili i prema onim drugim, đinđić ih je u svom poslednjem intervjuu pošteno nabrojao, bliži mi je putin od ovih što pritišću i ucenjuju.
dakle, radi se o zacrtanoj politici prema našem interesu.
e sad... mene jebe to što sam srbin, seljak čovek, pa mi je srpski interes mnogo bitniji i od reigona (za koji me iskreno boli qratz) i od nekih imaginarnih moždenekadbude integracija u eu, u čiju iskrenost više niko ozbiljan ne veruje.

trenutno su rusi oponenti onim koji nama zavrću muda bez milosti, pa narod nam bre četvrt veka živi u logorskim uslovima tamo gde su ga takvi oslobađali od njegove države, ja ću navijati da tuku žestoko i da oslabe ove druge.

kada nas rusi budu karali na navedene načine, i ako budu, uopšte nemoj da sumnjaš u moju reč da ću njih da mrzim kao švabe.

dakle, jednostavno!


pa nije jednostavno ako u tu rapsravu ulaziš sa polazne tačke kakvo licimurje.. ruska se politika previše satanizira.. dok se valjda zapadna idealizuje..
kreneš od sulude tvrdnje pa onda dalje zabasaš bezveze..
kakvo preveliko sataniziranje.. pa svi se maltene prave ludi dok ovi preoravaju po komšiluku mrtvi ladni..
prave se ludi i na drugoj strani..
slabo tu ima razlike po pitanju toleranije..

e tj. brate kakvo licemjerje.. smoriste..
jovilim_e jovilim_e 12:08 26.02.2024

Re: Šta bi ovo??!

newimprovedtadejus
predatortz
newimprovedtadejus
predatortz
jel trebalo da je i bičuju javno, kamenuju, šta li..


Trabala bi, u najmanju ruku, da igra šah sa Ratkom Mladićem.
U najmanju ruku...


ali ni putin ga ne igra?
ajde da si rekao kako njoj prolazi a ratku ne prolazi.. to bi stajalo..
ali pućo..


Ako me pitaš za najiskreniji odgovor, moja želja bi bila da svi oni igraju šah u onoj zatvorskoj koliniji u kojoj je bio i Navaljni.

Znam, zvučim kao misica, ali to je moj konačan i najiskreniji odgovor. Naravno, da im se pridruže još mnogi koje sad ne bih ponaosob nabrajao.


to je skroz ok ali ovde se radi o vašoj iluziji da samo putin i tramp prolaze nekakvog toplog zeku a da njihova opozicija kao uživa obožavanje i blanko opraštanja..
a to prosto ni slučajno nije istina..
...

To nije prosto ali je namerno istina.
Ove druge mejnstrim mediji milke po glavi, dok ovu dvojicu udaraju šakama u glavu.
A Trampa na svaki način hoće da spreče da postane američki predsednik, pa i raznim idiotskim suđenjima.
Za nemale pare.
Kao da je on bombardovao onaj silni svet autsajd JuEsEj?
I tebi je to isto?
Osim ako se ne drogiraš!
Pa ti onda sve isto.
jovilim_e jovilim_e 12:11 26.02.2024

Re: Šta bi ovo??!

newimprovedtadejus
predatortz

to je skroz ok ali ovde se radi o vašoj iluziji da samo putin i tramp prolaze nekakvog toplog zeku a da njihova opozicija kao uživa obožavanje i blanko opraštanja.


ja ne znam na koji način da vam objasnim da meni puca ona stvara za palkovnika vladimira vladimiroviča, a da me shvatite ozbiljno.

ponoviću, ne znam ni sam koji put:

mene zanima kakve će posledice svetska gibanja imati na republiku srpsku i srbiju. čak, priznajem da je tim redosledom.
budući da nikakvi pritisci u pogledu odricanaj od teritorije, razvlašćivanja imovine, nikakve ucene ne dolaze sa ruske strane, nego dolaze sa ove druge, a to nema veze sa tim ko je na vlasti u srbiji ili republici srpskoj trenutno, jer ti pritisci su bili i prema onim drugim, đinđić ih je u svom poslednjem intervjuu pošteno nabrojao, bliži mi je putin od ovih što pritišću i ucenjuju.
dakle, radi se o zacrtanoj politici prema našem interesu.
e sad... mene jebe to što sam srbin, seljak čovek, pa mi je srpski interes mnogo bitniji i od reigona (za koji me iskreno boli qratz) i od nekih imaginarnih moždenekadbude integracija u eu, u čiju iskrenost više niko ozbiljan ne veruje.

trenutno su rusi oponenti onim koji nama zavrću muda bez milosti, pa narod nam bre četvrt veka živi u logorskim uslovima tamo gde su ga takvi oslobađali od njegove države, ja ću navijati da tuku žestoko i da oslabe ove druge.

kada nas rusi budu karali na navedene načine, i ako budu, uopšte nemoj da sumnjaš u moju reč da ću njih da mrzim kao švabe.

dakle, jednostavno!


pa nije jednostavno ako u tu rapsravu ulaziš sa polazne tačke kakvo licimurje.. ruska se politika previše satanizira.. dok se valjda zapadna idealizuje..
kreneš od sulude tvrdnje pa onda dalje zabasaš bezveze..
kakvo preveliko sataniziranje.. pa svi se maltene prave ludi dok ovi preoravaju po komšiluku mrtvi ladni..
prave se ludi i na drugoj strani..
slabo tu ima razlike po pitanju toleranije..

e tj. brate kakvo licemjerje.. smoriste..

Kakvo licemerje?!
Oćeš da kažeš da Predatortz nije u pravu.
Osim ako se ne praviš luda?
Jer, ne verujem da si luda.
predatortz predatortz 12:14 26.02.2024

Re: Šta bi ovo??!

newimprovedtadejus
predatortz

to je skroz ok ali ovde se radi o vašoj iluziji da samo putin i tramp prolaze nekakvog toplog zeku a da njihova opozicija kao uživa obožavanje i blanko opraštanja.


ja ne znam na koji način da vam objasnim da meni puca ona stvara za palkovnika vladimira vladimiroviča, a da me shvatite ozbiljno.

ponoviću, ne znam ni sam koji put:

mene zanima kakve će posledice svetska gibanja imati na republiku srpsku i srbiju. čak, priznajem da je tim redosledom.
budući da nikakvi pritisci u pogledu odricanaj od teritorije, razvlašćivanja imovine, nikakve ucene ne dolaze sa ruske strane, nego dolaze sa ove druge, a to nema veze sa tim ko je na vlasti u srbiji ili republici srpskoj trenutno, jer ti pritisci su bili i prema onim drugim, đinđić ih je u svom poslednjem intervjuu pošteno nabrojao, bliži mi je putin od ovih što pritišću i ucenjuju.
dakle, radi se o zacrtanoj politici prema našem interesu.
e sad... mene jebe to što sam srbin, seljak čovek, pa mi je srpski interes mnogo bitniji i od reigona (za koji me iskreno boli qratz) i od nekih imaginarnih moždenekadbude integracija u eu, u čiju iskrenost više niko ozbiljan ne veruje.

trenutno su rusi oponenti onim koji nama zavrću muda bez milosti, pa narod nam bre četvrt veka živi u logorskim uslovima tamo gde su ga takvi oslobađali od njegove države, ja ću navijati da tuku žestoko i da oslabe ove druge.

kada nas rusi budu karali na navedene načine, i ako budu, uopšte nemoj da sumnjaš u moju reč da ću njih da mrzim kao švabe.

dakle, jednostavno!


pa nije jednostavno ako u tu rapsravu ulaziš sa polazne tačke kakvo licimurje.. ruska se politika previše satanizira.. dok se valjda zapadna idealizuje..
kreneš od sulude tvrdnje pa onda dalje zabasaš bezveze..
kakvo preveliko sataniziranje.. pa svi se maltene prave ludi dok ovi preoravaju po komšiluku mrtvi ladni..
prave se ludi i na drugoj strani..
slabo tu ima razlike po pitanju toleranije..

e tj. brate kakvo licemjerje.. smoriste..


jao, još se sećam koliko ste naricali za onim koje je Amerika preoravala.
Teško vas je bilo onoliko uplakane gledati.
Duša mi se na pola cepala!

newimprovedtadejus newimprovedtadejus 12:22 26.02.2024

Re: Šta bi ovo??!

predatortz

jao, još se sećam koliko ste naricali za onim koje je Amerika preoravala.
Teško vas je bilo onoliko uplakane gledati.
Duša mi se na pola cepala!


al ako ćeš taj (otrcan al ajde) argument da potežeš onda moraš da nađeš JEDAN blog u kom ti MI naričemo nad Ukrajinom..
ima li ijedan?
ja se sjećam da ima onaj gdje free nariče al ne nad ukrajinom nego nad time kako zapad maltretira ruske specijalce.. u Ukrajini..
jel ti znaš za neki gdje se nad Ukrajinom naricalo?
predatortz predatortz 12:34 26.02.2024

Re: Šta bi ovo??!

newimprovedtadejus
predatortz

jao, još se sećam koliko ste naricali za onim koje je Amerika preoravala.
Teško vas je bilo onoliko uplakane gledati.
Duša mi se na pola cepala!


al ako ćeš taj (otrcan al ajde) argument da potežeš onda moraš da nađeš JEDAN blog u kom ti MI naričemo nad Ukrajinom..
ima li ijedan?
ja se sjećam da ima onaj gdje free nariče al ne nad ukrajinom nego nad time kako zapad maltretira ruske specijalce.. u Ukrajini..
jel ti znaš za neki gdje se nad Ukrajinom naricalo?


ako ćemo otrcanim argumentima poput ovog tvog nije to naricanje, onda idemo ovako:

još se sećam silnih vaših komentara u kojim se zalažete za to da se americi zbog agresorskog delovanja diljem planete uvedu oštre sankcije, da im se sportisti teraju sa takmičenja, da se predsednicima sudi...

i baš to poštujem kod vas!
tu principijelnost, takoreći beskompromisnu!
newimprovedtadejus newimprovedtadejus 12:37 26.02.2024

Re: Šta bi ovo??!

predatortz

ako ćemo otrcanim argumentima poput ovog tvog nije to naricanje, onda idemo ovako:

još se sećam silnih vaših komentara u kojim se zalažete za to da se americi zbog agresorskog delovanja diljem planete uvedu oštre sankcije, da im se sportisti teraju sa takmičenja, da se predsednicima sudi...

i baš to poštujem kod vas!
tu principijelnost, takoreći beskompromisnu!


evo ga opet
NIJE SE DESILO
ko je ovde ikad tražio da se ruski sportisti rastjeraju sa takmičenja zaboga miloga..
ma ko je ikad tražio sakncije da se uvedu..
šta pričaš brate.. aman
NIJE SE DE SI LO
predatortz predatortz 12:41 26.02.2024

Re: Šta bi ovo??!

newimprovedtadejus
predatortz

ako ćemo otrcanim argumentima poput ovog tvog nije to naricanje, onda idemo ovako:

još se sećam silnih vaših komentara u kojim se zalažete za to da se americi zbog agresorskog delovanja diljem planete uvedu oštre sankcije, da im se sportisti teraju sa takmičenja, da se predsednicima sudi...

i baš to poštujem kod vas!
tu principijelnost, takoreći beskompromisnu!


evo ga opet
NIJE SE DESILO
ko je ovde ikad tražio da se ruski sportisti rastjeraju sa takmičenja zaboga miloga..
ma ko je ikad tražio sakncije da se uvedu..
šta pričaš brate.. aman
NIJE SE DE SI LO


Dobro!
Onda verovatno ne postoje oni koji su mi oponirali kada sam te metode nazivao fašističkim.
Umislio sam ih...
newimprovedtadejus newimprovedtadejus 12:43 26.02.2024

Re: Šta bi ovo??!

predatortz
newimprovedtadejus
predatortz

ako ćemo otrcanim argumentima poput ovog tvog nije to naricanje, onda idemo ovako:

još se sećam silnih vaših komentara u kojim se zalažete za to da se americi zbog agresorskog delovanja diljem planete uvedu oštre sankcije, da im se sportisti teraju sa takmičenja, da se predsednicima sudi...

i baš to poštujem kod vas!
tu principijelnost, takoreći beskompromisnu!


evo ga opet
NIJE SE DESILO
ko je ovde ikad tražio da se ruski sportisti rastjeraju sa takmičenja zaboga miloga..
ma ko je ikad tražio sakncije da se uvedu..
šta pričaš brate.. aman
NIJE SE DE SI LO


Dobro!
Onda verovatno ne postoje oni koji su mi oponirali kada sam te metode nazivao fašističkim.
Umislio sam ih...


koje sad metode? ne znam o čemu pričaš..
sasvim mogu da zamislim besmisao rasprave u kojoj jedni drugima govorite da ste fašisti ako od start kreneš od neke gluposti (tipa da neko na blogu traži da se uvedu sankcije ruskim ni manje ni više nego sportistima) pa onda vezeš dalje..
bemsisleno..
ne čudi da od te polazne tačke dalje samo ide više nonsensa
predatortz predatortz 12:47 26.02.2024

Re: Šta bi ovo??!


koje sad metode? ne znam o čemu pričaš..


metode po kojim se sportistima jedne zemlje zabranjuje nastupanje na takmičenjima.
čak sam naveo i "kilav" argument da po tom principu američki sportisti ne bi nastupali nikad i nigde, jer svi ratovi koje je amerika vodila, izuzevši dva svetska za koja im skidam kapu i iskazujem poštovanje, su bili agresorski.

te metode sam nazvao fašističkim, a neke kolege su imale suprotan stav.
newimprovedtadejus newimprovedtadejus 12:52 26.02.2024

Re: Šta bi ovo??!

predatortz

koje sad metode? ne znam o čemu pričaš..


metode po kojim se sportistima jedne zemlje zabranjuje nastupanje na takmičenjima.
čak sam naveo i "kilav" argument da po tom principu američki sportisti ne bi nastupali nikad i nigde, jer svi ratovi koje je amerika vodila, izuzevši dva svetska za koja im skidam kapu i iskazujem poštovanje, su bili agresorski.

te metode sam nazvao fašističkim, a neke kolege su imale suprotan stav.


nije da sam vidjela al u principu ne podržavam tu vulgarizaciju pojmova fašizam, rasizam, nacizam..
ima valjda neke razlike u tome da ti kažu možeš da nastupaš al ne pod zastavom a mimo toga radi šta oćeš..
i toga da te skinu golog, pa povade zube, pa te izgladne na smrt il otruju gasom..
tako da bi ti i ja rekla tu da lupaš bezveze ako neravnopravnost uticaja u svim međunarodnim (pa i sportkim) ogranizacijama porediš sa ideologijom koja opravdava vađenje zuba, pa izglednjivanje na smrt ili trovanje gasom..
predatortz predatortz 12:55 26.02.2024

Re: Šta bi ovo??!

ima valjda neke razlike u tome da ti kažu možeš da nastupaš al ne pod zastavom a mimo toga radi šta oćeš..


Ni nacizam nije odmah krenu sa vađenjem zuba.
ali jeste sa satanizacijom.

Edit:

Nego, da te pitam...
A šta misliš na kom su tržištu završili organi koji su Srbima vađeni u Albaniji?

I može li se to porediti sa skidanjem do gola i vađenjem zuba?

jovilim_e jovilim_e 12:58 26.02.2024

Re: Šta bi ovo??!

newimprovedtadejus
predatortz

koje sad metode? ne znam o čemu pričaš..


metode po kojim se sportistima jedne zemlje zabranjuje nastupanje na takmičenjima.
čak sam naveo i "kilav" argument da po tom principu američki sportisti ne bi nastupali nikad i nigde, jer svi ratovi koje je amerika vodila, izuzevši dva svetska za koja im skidam kapu i iskazujem poštovanje, su bili agresorski.

te metode sam nazvao fašističkim, a neke kolege su imale suprotan stav.


nije da sam vidjela al u principu ne podržavam tu vulgarizaciju pojmova fašizam, rasizam, nacizam..
ima valjda neke razlike u tome da ti kažu možeš da nastupaš al ne pod zastavom a mimo toga radi šta oćeš..
i toga da te skinu golog, pa povade zube, pa te izgladne na smrt il otruju gasom..
tako da bi ti i ja rekla tu da lupaš bezveze ako neravnopravnost uticaja u svim međunarodnim (pa i sportkim) ogranizacijama porediš sa ideologijom koja opravdava vađenje zuba, pa izglednjivanje na smrt ili trovanje gasom..

Lupaš gluposti!
Čovek te pita konkretno, a ti kažeš kako je to, u stvari, kul da nastupaš pod krpom, a ne pod svojom zastavom?
Pa zašto braća Ameri ne nastupaju pod belom krpom?
predatortz predatortz 12:59 26.02.2024

Re: Šta bi ovo??!

jovilim_e
newimprovedtadejus
predatortz

koje sad metode? ne znam o čemu pričaš..


metode po kojim se sportistima jedne zemlje zabranjuje nastupanje na takmičenjima.
čak sam naveo i "kilav" argument da po tom principu američki sportisti ne bi nastupali nikad i nigde, jer svi ratovi koje je amerika vodila, izuzevši dva svetska za koja im skidam kapu i iskazujem poštovanje, su bili agresorski.

te metode sam nazvao fašističkim, a neke kolege su imale suprotan stav.


nije da sam vidjela al u principu ne podržavam tu vulgarizaciju pojmova fašizam, rasizam, nacizam..
ima valjda neke razlike u tome da ti kažu možeš da nastupaš al ne pod zastavom a mimo toga radi šta oćeš..
i toga da te skinu golog, pa povade zube, pa te izgladne na smrt il otruju gasom..
tako da bi ti i ja rekla tu da lupaš bezveze ako neravnopravnost uticaja u svim međunarodnim (pa i sportkim) ogranizacijama porediš sa ideologijom koja opravdava vađenje zuba, pa izglednjivanje na smrt ili trovanje gasom..

Lupaš gluposti!
Čovek te pita konkretno, a ti kažeš kako je to, u stvari, kul da nastupaš pod krpom, a ne pod svojom zastavom?
Pa zašto braća Ameri ne nastupaju pod belom krpom?


Eno, proširio sam pitanje upućeno njoj:
A šta misliš na kom su tržištu završili organi koji su Srbima vađeni u Albaniji?

I može li se to porediti sa skidanjem do gola i vađenjem zuba?


newimprovedtadejus newimprovedtadejus 13:00 26.02.2024

Re: Šta bi ovo??!

predatortz
ima valjda neke razlike u tome da ti kažu možeš da nastupaš al ne pod zastavom a mimo toga radi šta oćeš..


Ni nacizam nije odmah krenu sa vađenjem zuba.
ali jeste sa satanizacijom.


to ti je iz iste kuhinje neprimjerenih poređenja..
nacizam je počeo definisanjem čitavih rasa (jevrejske, slovenske i ciganske) kao nedostojne egzistencije..
sankcije sportistima su sankcije prema njihovim državama.. ne njima kao pojedincima.. svi nastavljaju da se takmiče normalno ako pristanu da time ne promovišu državu..
i to i rade..
niko nije napustio sportsku karijeru zbog sankcija njegovoj državi..

dal je pravedno da se sankcije određuju nekima ali ne i nekima drugima.. nije.. i kanda ubuduće neće baš da mogne tako kako je dosad moglo jer ovih drugih počinje da bude sve više a i da imaju sve više para..
i sve će to doći na svoje.. pa i ako sporo..
al u tome nimalo ne pomaže da ti izmišljaš kako smo neki MI podržavali takav nerasvnopravan odnos i onda još ni manje ni više (dobro ovo ne ti al neki ONI, dosjetićeš se koji) uz to još provuku i besramnu reklamu ni manje ni više nego Putinu..
pa jbg..
7de bar ti nemoj izmišljati sagovornicima nekakvo licemjerje gdje ga nema
predatortz predatortz 13:01 26.02.2024

Re: Šta bi ovo??!

to ti je iz iste kuhinje neprimjerenih poređenja..


Dao sam ti adekvatnija:


A šta misliš na kom su tržištu završili organi koji su Srbima vađeni u Albaniji?

I može li se to porediti sa skidanjem do gola i vađenjem zuba?
newimprovedtadejus newimprovedtadejus 13:06 26.02.2024

Re: Šta bi ovo??!

predatortz
to ti je iz iste kuhinje neprimjerenih poređenja..


Dao sam ti adekvatnija:


A šta misliš na kom su tržištu završili organi koji su srbima vađeni u Albaniji?

I može li se to porediti sa skidanjem do gola i vađenjem zuba?


ne može ni to.. na stranu sad kakve to veze ima sa početnom optužbom nekom agregatu VI da su licemjerni kad valjda predlažu sankcije ruskim sportistima..
al kad već pitaš..
taj naš zemljak koji je dobio poslednju NIN nagradu.. e napisao roman.. u kome HOV (jel se tako zvaše hrvatska vojska u Posavini) ogranizuje sa neimenim Dancima vađenje organa ciganskoj siročadi..
kaže na kraju ima istine al treba čitati kao fikciju..
ne bih se šokirala da se dešavalo..
al to je rat.. pa ko se nađe na krivom mjestu u krivo vrijeme i neće nikome mnogo nedostajati, svašta može da mu se desi..
to ipak nije plansko uvođenje pa onda i efikasno sprovođenje državne politike prema kojoj su neki legitimna meta za vađenje zuba a bogami i bubrega.. a drugi nisu..
predatortz predatortz 13:14 26.02.2024

Re: Šta bi ovo??!

ne može ni to.


DOBRO...

al to je rat.. pa ko se nađe na krivom mjestu u krivo vrijeme i neće nikome mnogo nedostajati, svašta može da mu se desi..


E, vitiš... to se nije desilo u ratu. Naši sunarodnici su lovljeni i odvođeni u Albaniju na vađenje organa nakon prestanka ratnih dejstava i kada su NATO snage uspostavile kontrolu nad Kosovom i Metohijom.

Kao što je i autobus Niš ekspresa u vazduh dignut u tom periodu, a terorista koji je to počinio je pušten iz Bondstila.

kao što se desile, od te NATO uspostave kontrole do danas, stotine nasrtaja na srpske živote i imovinu za koje do danas niko nije kažnjen.

Kao što se desio pogrom, ubistva i paljenja imovine, crkava i manastira dok su snage zadužene za red i sa mandatom da to spreče češkale jajca i posmatrale.

Nije li to neki, ajde onaj mali, najsitniji fašizam?



newimprovedtadejus newimprovedtadejus 13:18 26.02.2024

Re: Šta bi ovo??!

predatortz

E, vitiš... to se nije desilo u ratu.


kako nije u ratu ako je 1999. zaboga..

predatortz predatortz 13:23 26.02.2024

Re: Šta bi ovo??!

newimprovedtadejus
predatortz

E, vitiš... to se nije desilo u ratu.


kako nije u ratu ako je 1999. zaboga..



Jeste, ali nakon odlaska vojske SRJ sa Kosova i Metohije. Dakle, nakon primene Kumanovskog sporazuma i van ratnih dejstava.

A i da je u ratnim dejstvima, nije li fašizam da do danas nema kažnjenih za to?
Nije li fašizam konstatacija Haškog suda da se u Hrvatskoj jesu desili teški zločini nad Srbima, ali se ne može dokazati ko je za to odgovoran dok su istovremeno srpski političari i oficiri, po principu kolektivne odgovornosti, optuženi i osuđeni za svaki zločin naših snaga?

Dobro, ti to ne bi nazvala fašizmom.
Kako bi?
bestijalnošću?
Osvetom?

Šta je to u tvom koordinatnom sistemu?
newimprovedtadejus newimprovedtadejus 13:28 26.02.2024

Re: Šta bi ovo??!

predatortz

Šta je to u tvom koordinatnom sistemu?


pa nije u mom koordinatnom sistemu nego po definiciji..
i sad smo se stvarno em udaljili od početke tačke NIJE SE DESILO licimurja kod svih koji nisu putinoljupci em svi nas mrze tematika je meni težak luzeraj i nemam želje da se time bavim
freehand freehand 13:28 26.02.2024

Re: Šta bi ovo??!

kako je prošlo? pa žena je izgubila izbore, više je ne kandiduju nizašta i skoro sigurno ih je izgubila upravo zbog te warmongerske politike..

Koja žena je izgubila koje izbore i ko je koga smenio?
Izjava o tome da je vredelo smrt stotine hiljada iračke dece bila fer cena za uvođenje demokratije u Iraku (pogledati klipove koje nam je Asanž omogućio da vidimo) je izjava Madlene Olbrajt.
Hilari Klinton je izgubila izbore ali nije smenjena nikad i nigde i sad sa svojim vormongerskim kolegama iz bande vodi ozbiljan deo američke unutrašnje i spoljne politike.

pa upravo to je demokratija kao pojam.. prećeraš, smjenimo te i dođu drugi, pa kad oni prećeraju, i njih će da smjene i idemo dalje..

kod puće dočim.. svtari ne idu tako..
a bogme ni kod nas..
prećeraš pa još prećearaš pa preguraš preko svake mjere.. i nikom ništa..
kako to vama ne ulazi u glavu ne znam


predatortz predatortz 13:33 26.02.2024

Re: Šta bi ovo??!


pa nije u mom koordinatnom sistemu nego po definiciji..


ja ću ti reći šta je po definiciji.

Nekažnjeni genocid!

I sad, pazi majku mu, ja da navijam za one koji su to nama počinili i da branim ukrajinsko pravo na odbranu suvereniteta u horu sa onim koji su to pravo nama genocidom osporili.


newimprovedtadejus newimprovedtadejus 13:36 26.02.2024

Re: Šta bi ovo??!

predatortz

pa nije u mom koordinatnom sistemu nego po definiciji..


ja ću ti reći šta je po definiciji.

Nekažnjeni genocid!

I sad, pazi majku mu, ja da navijam za one koji su to nama počinili i da branim ukrajinsko pravo na odbranu suvereniteta u horu sa onim koji su to pravo nama genocidom osporili.


ali ko ti je sad pa to tražio? ovo je još veći nije se desilo..
Neues aus der Nachbarschaft Neues aus der Nachbarschaft 13:43 26.02.2024

Re: Šta bi ovo??!

još se sećam silnih vaših komentara u kojim se zalažete za to da se americi zbog agresorskog delovanja diljem planete uvedu oštre sankcije, da im se sportisti teraju sa takmičenja, da se predsednicima sudi...

i baš to poštujem kod vas!
tu principijelnost, takoreći beskompromisnu!


Ovo bi bila zamerka na mestu da se neko ovde zalagao da se uvedu takve sankcije ili da se sportisti teraju u slucaju Rusije. Ali nije toga bilo.

Cega jeste bilo (a biva i sada) je negiranje da ce Putin napasti Ukrajinu, pa onda opravdavanje istog, pa onda umanjivanje zlocina, itd. To ovde nikad nije radio u slucaju americkih ratova.

I sve OK, navijajte za Putina (iz kog god razloga) ali ovo prozivanje svih drugih koji to ne rade da su licemeri izmisljanjem necega cega nije bilo ili podmetanjem (ti to ne radis) sto jedan blogokolega voli da kaze bode oci.
freehand freehand 13:45 26.02.2024

Re: Šta bi ovo??!

a to prosto ni slučajno nije istina..
valjda treba krenuti od istine pa dalje ćemo nekako..

Našao se ko će o činjenicama i istini.
Putin je pred Međunarodnim sudompravde optužen za navodne ratne zločine.
Nađi jednog zapadnog političara ili generala od '45 do danas koji je stao pred bilokoji međunarodni sud kao optuženi za tako nešto.



freehand freehand 13:48 26.02.2024

Re: Šta bi ovo??!

Ovo bi bila zamerka na mestu da se neko ovde zalagao da se uvedu takve sankcije ili da se sportisti teraju u slucaju Rusije. Ali nije toga bilo.

Opet bulšit i teška neistina. Kubi, Iranu, Libiji, Srbiji, Rusiji JESU uvedene sankcije. I u javnosti i na blogu itekako je bilo onih koji su to podržali i podržavaju. I traže da se Srbija priključi sankcijama.
čemu ovako tupave laži?
predatortz predatortz 13:49 26.02.2024

Re: Šta bi ovo??!

freehand
Ovo bi bila zamerka na mestu da se neko ovde zalagao da se uvedu takve sankcije ili da se sportisti teraju u slucaju Rusije. Ali nije toga bilo.

Opet bulšit i teška neistina. Kubi, Iranu, Libiji, Srbiji, Rusiji JESU uvedene sankcije. I u javnosti i na blogu itekako je bilo onih koji su to podržali i podržavaju. I traže da se Srbija priključi sankcijama.
čemu ovako tupave laži?


ma bre, gadi mi se više i da nastavljam sa ovakvim razgovorom.

jer, nije po definiciji
Neues aus der Nachbarschaft Neues aus der Nachbarschaft 13:55 26.02.2024

Re: Šta bi ovo??!

freehand
Ovo bi bila zamerka na mestu da se neko ovde zalagao da se uvedu takve sankcije ili da se sportisti teraju u slucaju Rusije. Ali nije toga bilo.

Opet bulšit i teška neistina. Kubi, Iranu, Libiji, Srbiji, Rusiji JESU uvedene sankcije. I u javnosti i na blogu itekako je bilo onih koji su to podržali i podržavaju. I traže da se Srbija priključi sankcijama.
čemu ovako tupave laži?


Nigde u mom komentaru ne pise da NISU uvedene sakncije tako da opet podmeces. Ovde se neko itekako zalagao da se uvedu sankcije Kubi, Iranu, Libiji, Srbiji i Rusiji?

Drago mi je da se slazes sa drugim delom komentara da nisu lazi.




Neues aus der Nachbarschaft Neues aus der Nachbarschaft 14:02 26.02.2024

Re: Šta bi ovo??!

predatortz
freehand
Ovo bi bila zamerka na mestu da se neko ovde zalagao da se uvedu takve sankcije ili da se sportisti teraju u slucaju Rusije. Ali nije toga bilo.

Opet bulšit i teška neistina. Kubi, Iranu, Libiji, Srbiji, Rusiji JESU uvedene sankcije. I u javnosti i na blogu itekako je bilo onih koji su to podržali i podržavaju. I traže da se Srbija priključi sankcijama.
čemu ovako tupave laži?


ma bre, gadi mi se više i da nastavljam sa ovakvim razgovorom.

jer, nije po definiciji


Gde se tacno u mom komentaru pominje 'definicija'?

Tri u jedan: odgovaras na moj komentar Frehandu razgovarajuci sa Tadejus.
freehand freehand 14:03 26.02.2024

Re: Šta bi ovo??!

Neues aus der Nachbarschaft
freehand
Ovo bi bila zamerka na mestu da se neko ovde zalagao da se uvedu takve sankcije ili da se sportisti teraju u slucaju Rusije. Ali nije toga bilo.

Opet bulšit i teška neistina. Kubi, Iranu, Libiji, Srbiji, Rusiji JESU uvedene sankcije. I u javnosti i na blogu itekako je bilo onih koji su to podržali i podržavaju. I traže da se Srbija priključi sankcijama.
čemu ovako tupave laži?


Nigde u mom komentaru ne pise da NISU uvedene sakncije tako da opet podmeces. Ovde se neko itekako zalagao da se uvedu sankcije Kubi, Iranu, Libiji, Srbiji i Rusiji?

Drago mi je da se slazes sa drugim delom komentara da nisu lazi.





Povlačim reč. Ne samo da si bezobrazna budala nego si i glup ko noć.
A ja i dalje nisam ljut. Dapače.
lem, ovde je itekako bilo onih koji su podržali sankcije Rusiji, uključujući sankcije ruskim sportistima. I onih koji su podržavali sankcije i bormbardovanje sopstvene zemlje, kamoli Rusije.

A kad nabrojim samo deo zemalja kojima su sankcije uvedene a nekima traju i danas, Kubi uprkos ogromnoj većini država članica UN koje traže da se SAD urazume i tu zemlju oslobode lanaca - to govorim da bih ilustrovao glupost i lažnost jednačenja sa bilo čime što se desilo bilo kojoj od zapadnih država. Opet preporučujem da se pogleda Asanžov klip-doprinos našim saznanjima o amričćkoj borbi za demokratiju.
Neues aus der Nachbarschaft Neues aus der Nachbarschaft 14:11 26.02.2024

Re: Šta bi ovo??!

Povlačim reč. Ne samo da si bezobrazna budala nego si i glup ko noć.
A ja i dalje nisam ljut. Dapače.


Drago mi je da cujem da si veseo.
Neues aus der Nachbarschaft Neues aus der Nachbarschaft 14:11 26.02.2024

Re: Šta bi ovo??!

Duplo.
freehand freehand 14:17 26.02.2024

Re: Šta bi ovo??!

Neues aus der Nachbarschaft
Povlačim reč. Ne samo da si bezobrazna budala nego si i glup ko noć.
A ja i dalje nisam ljut. Dapače.


Drago mi je da cujem da si veseo.

Suprotno od ljutnje nije veselje. Dakle, nisam veseo, ali nisam ni ljut.
jovilim_e jovilim_e 14:20 26.02.2024

Re: Šta bi ovo??!

predatortz
jovilim_e
newimprovedtadejus
predatortz

koje sad metode? ne znam o čemu pričaš..


metode po kojim se sportistima jedne zemlje zabranjuje nastupanje na takmičenjima.
čak sam naveo i "kilav" argument da po tom principu američki sportisti ne bi nastupali nikad i nigde, jer svi ratovi koje je amerika vodila, izuzevši dva svetska za koja im skidam kapu i iskazujem poštovanje, su bili agresorski.

te metode sam nazvao fašističkim, a neke kolege su imale suprotan stav.


nije da sam vidjela al u principu ne podržavam tu vulgarizaciju pojmova fašizam, rasizam, nacizam..
ima valjda neke razlike u tome da ti kažu možeš da nastupaš al ne pod zastavom a mimo toga radi šta oćeš..
i toga da te skinu golog, pa povade zube, pa te izgladne na smrt il otruju gasom..
tako da bi ti i ja rekla tu da lupaš bezveze ako neravnopravnost uticaja u svim međunarodnim (pa i sportkim) ogranizacijama porediš sa ideologijom koja opravdava vađenje zuba, pa izglednjivanje na smrt ili trovanje gasom..

Lupaš gluposti!
Čovek te pita konkretno, a ti kažeš kako je to, u stvari, kul da nastupaš pod krpom, a ne pod svojom zastavom?
Pa zašto braća Ameri ne nastupaju pod belom krpom?


Eno, proširio sam pitanje upućeno njoj:
A šta misliš na kom su tržištu završili organi koji su Srbima vađeni u Albaniji?

I može li se to porediti sa skidanjem do gola i vađenjem zuba?



Ma, boli ju patka!
Ona vergla kao vodenica.
Melje jedno te isto.
freehand freehand 14:23 26.02.2024

Re: Šta bi ovo??!

ja se sjećam da ima onaj gdje free nariče al ne nad ukrajinom nego nad time kako zapad maltretira ruske specijalce.. u Ukrajini..

Daj link da se i ja smejem Friju koji " nad time kako zapad maltretira ruske specijalce.. u Ukrajini..".
A biće, ipak, da opet izmišljaš za potrebe masne plate koju ti daju da smatraš naokolo, i to sa autoritetom pokondirene neznalice opšte prakse.
Ako baš ne budeš mogla da nađeš to gde ja naričem nad tim specijalcima onda ćeš sigurno naći kad je i gde Madlen Olbrajt učestvovala na izborima i kad je i sa koje funkcije smenjena Hilari Klinton.
A ako ni to ne možeš uvek ostaje opcija da pričamo kako sam ja mator, ružan, glup i neobrazovan za razliku od... Koga li ono beše?
jovilim_e jovilim_e 14:24 26.02.2024

Re: Šta bi ovo??!

predatortz
newimprovedtadejus
predatortz

E, vitiš... to se nije desilo u ratu.


kako nije u ratu ako je 1999. zaboga..



Jeste, ali nakon odlaska vojske SRJ sa Kosova i Metohije. Dakle, nakon primene Kumanovskog sporazuma i van ratnih dejstava.

A i da je u ratnim dejstvima, nije li fašizam da do danas nema kažnjenih za to?
Nije li fašizam konstatacija Haškog suda da se u Hrvatskoj jesu desili teški zločini nad Srbima, ali se ne može dokazati ko je za to odgovoran dok su istovremeno srpski političari i oficiri, po principu kolektivne odgovornosti, optuženi i osuđeni za svaki zločin naših snaga?

Dobro, ti to ne bi nazvala fašizmom.
Kako bi?
bestijalnošću?
Osvetom?

Šta je to u tvom koordinatnom sistemu?

Reci da pokušavaš da nešto dokažeš Tadejus?
Ma bre, odjebi to.
Vidiš da se pravi luda.
Šta god ti kažeš, koji god primer navedeš, ona to i gnoriše i kaže jebeš to - ali?
Ona valjda misli da si malouman?
Ili šta?
jovilim_e jovilim_e 14:32 26.02.2024

Re: Šta bi ovo??!

Neues aus der Nachbarschaft
još se sećam silnih vaših komentara u kojim se zalažete za to da se americi zbog agresorskog delovanja diljem planete uvedu oštre sankcije, da im se sportisti teraju sa takmičenja, da se predsednicima sudi...

i baš to poštujem kod vas!
tu principijelnost, takoreći beskompromisnu!


Ovo bi bila zamerka na mestu da se neko ovde zalagao da se uvedu takve sankcije ili da se sportisti teraju u slucaju Rusije. Ali nije toga bilo.

Cega jeste bilo (a biva i sada) je negiranje da ce Putin napasti Ukrajinu, pa onda opravdavanje istog, pa onda umanjivanje zlocina, itd. To ovde nikad nije radio u slucaju americkih ratova.

I sve OK, navijajte za Putina (iz kog god razloga) ali ovo prozivanje svih drugih koji to ne rade da su licemeri izmisljanjem necega cega nije bilo ili podmetanjem (ti to ne radis) sto jedan blogokolega voli da kaze bode oci.

Vrong!
Sve je upravo onako kako nekoliko blogokolega insistira.
Principijelnost antiputinovske (neprincipijelne) koalicije se istopi pred svim sranjima koje (istorijski) čine braća Ameri.
Nekako se utule kako bepci na noši.
I sve se prave nemušti.
Ti si tipičan primer sa tim svojim stalnim iščuđavanjem.
No, makar nisi bezobrazno agresivan, pri tom (pravljenju blesavim).
predatortz predatortz 14:35 26.02.2024

Re: Šta bi ovo??!

Reci da pokušavaš da nešto dokažeš Tadejus?


Ma, glup sam ko kurac!
Postoje ljudi na čije komentare, ma šta da ti poručuju u njima, ne treba odgovarati.
Sve si u pravu!

newimprovedtadejus newimprovedtadejus 14:38 26.02.2024

Re: Šta bi ovo??!

predatortz
Reci da pokušavaš da nešto dokažeš Tadejus?


Ma, glup sam ko kurac!
Postoje ljudi na čije komentare, ma šta da ti poručuju u njima, ne treba odgovarati.
Sve si u pravu!



ladno se tapšeš po guzovima sa čarlijem..
samo kažem..

a pritom čas govoreći kako evo šta sam je pitao, i evo kako sam proširio pitanje.. čas kako toj istoj kojoj si postavio valjda 20 pitanja (svako manje povezano sa temom razgovora od prethonodg).. e toj ne treba odgovarati..
de brate..
ne znam..
saberi se
predatortz predatortz 14:41 26.02.2024

Re: Šta bi ovo??!

newimprovedtadejus
predatortz
Reci da pokušavaš da nešto dokažeš Tadejus?


Ma, glup sam ko kurac!
Postoje ljudi na čije komentare, ma šta da ti poručuju u njima, ne treba odgovarati.
Sve si u pravu!



ladno se tapšeš po guzovima sa čarlijem..
samo kažem..

a pritom čas govoreći kako evo šta sam je pitao, i evo kako sam proširio pitanje.. čas kako toj istoj kojoj si postavio valjda 20 pitanja (svako manje povezano sa temom razgovora od prethonodg).. e toj ne treba odgovarati..
de brate..
ne znam..
saberi se


da, glup sam jer sam se uopšte upuštao u razgovor sa tobom i št sam tebi pokušao da objasnim svoje stavove.
neće se ponoviti.
newimprovedtadejus newimprovedtadejus 14:43 26.02.2024

Re: Šta bi ovo??!

freehand
ja se sjećam da ima onaj gdje free nariče al ne nad ukrajinom nego nad time kako zapad maltretira ruske specijalce.. u Ukrajini..

Daj link da se i ja smejem Friju koji " nad time kako zapad maltretira ruske specijalce.. u Ukrajini..".
A biće, ipak, da opet izmišljaš za potrebe masne plate koju ti daju da smatraš naokolo, i to sa autoritetom pokondirene neznalice opšte prakse.
Ako baš ne budeš mogla da nađeš to gde ja naričem nad tim specijalcima onda ćeš sigurno naći kad je i gde Madlen Olbrajt učestvovala na izborima i kad je i sa koje funkcije smenjena Hilari Klinton.
A ako ni to ne možeš uvek ostaje opcija da pričamo kako sam ja mator, ružan, glup i neobrazovan za razliku od... Koga li ono beše?


niko ti se ne smije.. još manje ti govori da si ružan..
al ne može ni da se ne primjeti da si ti taj koji se upljuvavaš podrškom Putinu.. imaš nekoliko blogova posvećenih isključivo tome.. u jednom (onom oko Majdana) si elaborirao naširoko kako siroma Rusiju zgromiše posred Majdana..
e..
al to sve nema veze nego neki ONI licimuri zazivaju sankcije (gdje, ko šta), brane Klinton kamp đuture (sigurno su i plaćeni tamo) itd. itd.
niđe baba veze..
nije ni ne vidiš deblo u sovm oku nego brate kraj živog tog debla ti ladno još i izmišljaš trunje na sve strane..
dobro to valjda tako i ide al opet
newimprovedtadejus newimprovedtadejus 14:44 26.02.2024

Re: Šta bi ovo??!

predatortz

da, glup sam jer sam se uopšte upuštao u razgovor sa tobom i št sam tebi pokušao da objasnim svoje stavove.
neće se ponoviti.

samo što ti niko nije tražio nikakve stavove da objašnjavaš nego ti skrenuo pažnju da prozivaš ljude za licimure bez ikakva osnova..
to obično neće da doprinese rasrapvi baš previše
jovilim_e jovilim_e 14:46 26.02.2024

Re: Šta bi ovo??!

predatortz
freehand
Ovo bi bila zamerka na mestu da se neko ovde zalagao da se uvedu takve sankcije ili da se sportisti teraju u slucaju Rusije. Ali nije toga bilo.

Opet bulšit i teška neistina. Kubi, Iranu, Libiji, Srbiji, Rusiji JESU uvedene sankcije. I u javnosti i na blogu itekako je bilo onih koji su to podržali i podržavaju. I traže da se Srbija priključi sankcijama.
čemu ovako tupave laži?


ma bre, gadi mi se više i da nastavljam sa ovakvim razgovorom.

jer, nije po definiciji

Da.
Video sam nekoliko puta (boldovanu) idiotariju?.
Šta bi to trebalo da znači?
freehand freehand 14:46 26.02.2024

Re: Šta bi ovo??!

newimprovedtadejus
freehand
ja se sjećam da ima onaj gdje free nariče al ne nad ukrajinom nego nad time kako zapad maltretira ruske specijalce.. u Ukrajini..

Daj link da se i ja smejem Friju koji " nad time kako zapad maltretira ruske specijalce.. u Ukrajini..".
A biće, ipak, da opet izmišljaš za potrebe masne plate koju ti daju da smatraš naokolo, i to sa autoritetom pokondirene neznalice opšte prakse.
Ako baš ne budeš mogla da nađeš to gde ja naričem nad tim specijalcima onda ćeš sigurno naći kad je i gde Madlen Olbrajt učestvovala na izborima i kad je i sa koje funkcije smenjena Hilari Klinton.
A ako ni to ne možeš uvek ostaje opcija da pričamo kako sam ja mator, ružan, glup i neobrazovan za razliku od... Koga li ono beše?


niko ti se ne smije.. još manje ti govori da si ružan..
al ne može ni da se ne primjeti da si ti taj koji se upljuvavaš podrškom Putinu.. imaš nekoliko blogova posvećenih isključivo tome.. u jednom (onom oko Majdana) si elaborirao naširoko kako siroma Rusiju zgromiše posred Majdana..
e..
al to sve nema veze nego neki ONI licimuri zazivaju sankcije (gdje, ko šta), brane Klinton kamp đuture (sigurno su i plaćeni tamo) itd. itd.
niđe baba veze..
nije ni ne vidiš deblo u sovm oku nego brate kraj živog tog debla ti ladno još i izmišljaš trunje na sve strane..
dobro to valjda tako i ide al opet

Menjaj dilera, ovaj je počeo da ti uvaljuje neku baš lošu robu.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana