Ljudska prava| Mediji| Politika

Free Julian Assange NOW!

principessa_etrusca RSS / 22.02.2024. u 04:23



Komentari (321)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

angie01 angie01 01:04 24.02.2024

Re:

...sta slusas angie, dok guras balegu,...kakva tresh opsesija.
shmoo shmoo 09:40 24.02.2024

The show must go on

solo








jovilim_e jovilim_e 09:53 24.02.2024

Re: Бија, Ција, видија!

maksa83
To ti nije u redu!
Brisati komentare koji ti ne odgovaraju je kukavičluk.


Siguran sam da mu tvoja podrška znači i ja ću sada ponovo da sagledam moje postupke kroz tu prizmu u skladu sa poverenjem koje gajim u tvoj višestruko dokazan nepristrasan sud o tome šta je a šta nije u redu.

Puštati toksičnu budalu da sere po glavi ženi u nevolji je nedomaćinsko ponašanje.

To je neki minimum kog bi i ti morao da budeš svestan, pa ako nisi bio do sada evo sada nadam se jesi. Ne moraš da se zahvaljuješ.

Nisi ti mene razumeo.
A da ćeš da nadrobiš koječega kako bi normalizovao takve svoje postupke, nisam ni sumnjao.
Žena u nevolji nije razlog da bi nekom uskraćivao pravo da iznese svoj sud.
Što se tiče te žene, ja nemam nikakav probleme da ostane u Srbiji do kraja vremena.
Ne znam ništa o njoj da bih mogao dublje da prosuđujem, no, nadam se da nikoga nije ubila.

solo solo 09:58 24.02.2024

Re: .

ko su ti ste?...oni sto su se javili na maxin blog i podrzali potpisivanje?


Par njih po zadatku

Sitni frustrirani volonteri u kontinuitetu.

Neki zalutale budale.

Neki čak i dobri prevareni ljudi koji veruju u deda mraza iz očaja.



ISUK





p.s.

Ponovo demonstracije? Pa što sad kad je došla demokratija?

Pa zato što je demokratija.



Значење на калеш:

1. Којa има светлу пут, црне очи и косу; Тамнопутa. Лоше лице. Калеса девојка. Калеш очи.

2. За овцу – која има црне мрље око очију; вакла.


maksa83 maksa83 11:04 24.02.2024

Re: Бија, Ција, видија!

Nisi ti mene razumeo.

Ma jesam, samo ne jebem to što trabunjaš 3%.
principessa_etrusca principessa_etrusca 11:22 24.02.2024

Re: .

solo
Par njih po zadatku

Sitni frustrirani volonteri u kontinuitetu.

Neki zalutale budale.

Neki čak i dobri prevareni ljudi koji veruju u deda mraza iz očaja.

Жена странкиња након 4 или 5 година у твојој земљи има проблем у судару са бирократијом која је донела неразумну одлуку и цинично је код Максе и оних који су се огласили са речима подршке тражити неке друге мотиве осим људске жеље да се помогне. Верујем и да држављани треба да буду коректив власти која арбитрарно одлучује.

Ја се не слажем са текстом који је Елена потписала (нпр. са аболирањем НАТО-а за сукоб у Украјини), али за моју подршку је небитно да ли је потписивање било ствар уверења или емотивна реакција на рат који тек што је почео, нити је важно шта Елена данас мисли.

У коју категорију ја спадам?
angie01 angie01 11:56 24.02.2024

Re: .

Ја се не слажем са текстом који је Елена потписала (нпр. са аболирањем НАТО-а за сукоб у Украјини),


geopoliticki stratezi, ideoloski nadojeni, a sa neta, uvek znaju bolje od ljudi o cijim se zivotima radi,...evo ga tekst, koji je Elena potpisala,

KLIK

kako je bese glasila optuzba za studente, koji su protestovali zbog prevare na izborima?!
predatortz predatortz 12:00 24.02.2024

Re: .


У коју категорију ја спадам?


U istu kao i ja!
Iako se me slažem sa mnogim ljudima , opcijama i mnogo čime generalno, protiv sam svake represije zbog iznošenja suprotnog stava.

Kada se nekom, van svake razumne sumnje, utvrdi da je počinio meko delo, onda pak smatram da je država dužna da deluje represivno u okviru zakona.

Ukrajinci su, poput Hrvata i bosanskih muslimana devedesetih koji su poslali određen broj "izbeglica" po Evropi da šire neistine o ratu u BiH, recimo o broju silovanih, represiji i sl, poslali svoje emisare. Nisu baš sve izbeglice baš izbeglice.
To je radila i jedna bivša prijateljica mojih roditelja, diplomirani defektolog, koja je u Nemačkoj vodila jednu takvu organizaciju, tvrdeći da je lično silovana i da je preživela torturu srpskog logora, mahala lažnim papirima izdatim u tuzlanskom Crvenom krstu. Ima tu samo jedna sitnica. Tuzla ni jedan sekund u ratu nije bila pod kontrolom naših snaga, a ona je za Nemačku otišla još u maju 1992.
Uz rat ide i specijalni rat.

Zanimljivo bi bilo pročitati ono što nikad nećemo moći videti - šta zapravo naša služba bezbednosti ima o aktivnostima gospođe.
Da li raspolaže nekim podatkom o njenim vezama sa ukrajinskom ili drugim službama ili NGO koje su pod kapom službi.
Ako to postoji, kažem ako, onda je deportacija ne samo opravdana nego i nužna.

solo solo 12:22 24.02.2024

Re: .

У коју категорију ја спадам?





p.s.

Imaš pravo na svoje mišljenje i mišljenje o mom mišljenju.

I tu bi trebala priča da se završi.

Na blogu se dešava nešto drugo.



Жена странкиња након 4 или 5 година у твојој земљи има проблем у судару са бирократијом која је донела неразумну одлуку и цинично је код Максе и оних који су се огласили са речима подршке тражити неке друге мотиве осим људске жеље да се помогне. Верујем и да држављани треба да буду коректив власти која арбитрарно одлучује.


,,Koga ti je moliti nije ti ga ljutiti,, - narodna umotvorina

,,veži konja gde ti gazda kaže,, - još jedna narodna

Tanka si sa umotvorinama baj d vej.

Sve ostalo a ima ga puno i vrlo je orkestrirano - registracija na blogu,peticije,sviranja kurcu o birokratiji - ajde molim te po vama su svi u BIA idioti koji se zajebavaju.

Nemam ni vremena ni živaca da se ćeram sa vama.
Tasa je na finiji način vrlo obazrivo pokušao nešto da joj saopšti u komentarima izokola baš da ne bi izazvao gnev i dao motiv idiotima sa bloga da ga po ko zna koji put spinuju.
Pročitaj Tasine komentare.

I pazi na ručak.
Ako ga uopće ima.

HU KERZ!

principessa_etrusca principessa_etrusca 12:27 24.02.2024

Re: .

angie01


Анђо, тај текст је проблематичан на много места.

Ne treba njima Putinova „denacifikacija“ jer nijedan član ukrajinske izvršne vlasti, parlamenta i sudstva nije ni približno nacista – to su laži!
Аутори текста нису чули за споменике Бандери, догађаје у Одеси, за Азов и Десни сектор.

KAKO, U KOM SVETU, PO KOJOJ TEORIJI, U ČIJOJ BOLESNOJ GLAVI MOŽE PUTIN DA BUDE OSLOBODILAC A JEVREJIN ZELENSKI – „NACISTA“?!!!
Да ли аутори и сада мисле да Јеврејин не може бити нациста.

Ovo nema veze sa NATO i „zapadom“. Svi ko imaju oči vide, ceo svet vidi KO KOGA BOMBARDUJE I KO JE GDE POSLAO VOJSKU! Ne ginu u Ukrajini Amerikanci, već pravoslavci!
Шта аутори сада мисле након стотина милијарди прoслеђених за наоружање Украјине, након испражњених НАТО војних резерви, обуке војске у НАТО земљама и НАТО официра на ратишту?

Итд, итд.
angie01 angie01 12:42 24.02.2024

Re: .

Итд, итд.


ma, kapiram ja na sta ti reagujes,...nego, koliko sam shvatila, tekst su napisali ljudi koji su dosli odande, pod jedan, a pod dva, da li je zabranjeno misliti tako?

o svim sukobima u svetu, su ljudi razlicito komentarisali, neku ljudski, neki iz politickih razloga, neki sa vecim znanjem i informisanoscu, neki sa manjom, neki iz licnog iskustva, neki jer im se tako cini, neki su imali licne posledice, a neki samo iz vizure sa balkona,...nastavi niz...

pitanje je, da li je slobodno misljenje dozvoljeno?...ili nije?

i po kom osnovu se upire prstom u "neprijatelja"...i kako se to zove?
solo solo 12:42 24.02.2024

Re: .

Zanimljivo bi bilo pročitati ono što nikad nećemo moći videti - šta zapravo naša služba bezbednosti ima o aktivnostima gospođe.
Da li raspolaže nekim podatkom o njenim vezama sa ukrajinskom ili drugim službama ili NGO koje su pod kapom službi.
Ako to postoji, kažem ako, onda je deportacija ne samo opravdana nego i nužna.


I kako to objasniti ovim napaljenim moronima.

Teško.

A oni odrađuju za sve pare.

Pitali Muju da ukratko kaže nešto o sebi.

Mujo: Rođen sam u Sarajevu,sahranjen u Srebrenici a živim u Njemačkoj.
angie01 angie01 12:54 24.02.2024

Re: .

I kako to objasniti ovim napaljenim moronima.

Teško.

A oni odrađuju za sve pare.


a za koje pare odradjujete ti i tasa i jos neki?

pogledaj molim te optuzbu koju si uputio maxi i komentatorima na njegovom blogu-tako nesto nesuvislo, a gnusno, moze da napise samo teska debilcina i to pokvarena...ili ga neko placa za takve mufljustine.

i ko je tu napaljen, ti, tasa i Co, ili blogeri, koji su po svom nahodjenju reagovali kao i za bilo sta drugo- da li ti mislis da nemaju pravo, ili sta?
solo solo 12:57 24.02.2024

Re: Angelina

pogledaj molim te optuzbu koju si uputio maxi i komentatorima na njegovom blogu-tako nesto nesuvislo, a gnusno, moze da napise samo teska debilcina i to pokvarena...ili ga neko placa za takve mufljustine.

i ko je tu napaljen, ti, tasa i Co, ili blogeri, koji su po svom nahodjenju reagovali kaoi za bilo sta drugo- da li ti mislis da nemaju pravo, ili sta?



Preferiraš ukrasne pridjeve a onda cviliš ko pseto kada ti se vrati istom merom.

I gde si se prepoznala?

Nisam se odredio u kojoj si ti kategoriji.

Ako već insistiraš u dilemi sam u tvom slučaju između sitni frustrirani volonteri u kontinuitetu ili neke zalutale budale.

Tvoje intelektualne kapacitete sumnjam da je bilo ko spreman da finansira.
angie01 angie01 13:04 24.02.2024

Re: .

Preferiraš ukrasne pridjeve a onda cviliš ko pseto kada ti se vrati istom merom.


ja nikada cvilela nisam, a najmanje kao pseto,...pogledaj sta sve ispisujes i kacis, a posle imas problem sa ukrasnim pridevima?!

ti si nesuvisli lik, nemas svest o tome, sta je ok, a sta nije, gde je neka bejzik granica, nego lupetas sve u 16,...optuzujes ljudsku reakciju kao veleizdaju-za koga ti radis i ko te placa, kada si tako uporan u ovim kretenizmima koje ispisujes?..ti bre, ko simo spasic,...dvorska luda sa zadatkom.
solo solo 13:06 24.02.2024

Re: .

bejzik granica


Definiši bejzik.

Jel to neki sexualni pojam?

dvorska luda sa zadatkom.


Dvorska luda - poigraš mi se sa rimovanjem.
angie01 angie01 13:11 24.02.2024

Re: Angelina

I gde si se prepoznala?


dopisujes, kao tvoj mentor:)))

nisam se nigde prepoznala, a verujem ni ostali, jer to vase lupetanje ne sluzi nicemu.


Tvoje intelektualne kapacitete sumnjam da je bilo ko spreman da finansira.


ovo je primer paradoksa, ili oksimorona, ono kada nesuvisla osoba, procenjuje tudje kapacitete:)))

kako vas je tasa samo okupio:)))
angie01 angie01 13:18 24.02.2024

Re: .

Dvorska luda - poigraš mi se sa rimovanjem.


dvorska luda- koja nema muda.
principessa_etrusca principessa_etrusca 14:34 24.02.2024

Re: .

angie01
Итд, итд.


ma, kapiram ja na sta ti reagujes,...nego, koliko sam shvatila, tekst su napisali ljudi koji su dosli odande, pod jedan, a pod dva, da li je zabranjeno misliti tako?

o svim sukobima u svetu, su ljudi razlicito komentarisali, neku ljudski, neki iz politickih razloga, neki sa vecim znanjem i informisanoscu, neki sa manjom, neki iz licnog iskustva, neki jer im se tako cini, neki su imali licne posledice, a neki samo iz vizure sa balkona,...nastavi niz...

pitanje je, da li je slobodno misljenje dozvoljeno?...ili nije?

i po kom osnovu se upire prstom u "neprijatelja"...i kako se to zove?


Само ти мене прозови и пропитај. :)

То што то је текст можда писао неко што је дошао ”оданде” (из које земље тачно?), не значи да самим тим има увид у шира збивања и разумевање узрока који су довели до рата. Да би ствар видела у перспективи, треба да узмеш у обзир да су у моменту када је тај текст писан, већ десетине хиљада Руса, Украјинаца (и Белоруса) дошле у Србију, а тај позив је потписаало ипак само њих 25.

Неразумевање догађаја и њихових узрока смо већ видели код нас деведесетих, и не само тада, већ неки до дана данашњег не разумеју зашто се Југославија распала и зашто је то било на онако бруталан начин.

Наравно, свако има право на своје мишљење, тачно или погрешно, и ја немам проблем са тим. То право задржавам и за себе.

Ако је одлука о протеривању заснована на том једном потпису, она је, то сам већ написала више пута, неправедна и неразумна, и надам се да ће бити преиначена.
angie01 angie01 14:46 24.02.2024

Re: .


Наравно, свако има право на своје мишљење, тачно или погрешно, и ја немам проблем са тим. То право задржавам и за себе.


ovo je trazeni odgovor,..znaci, svako ima pravo da ima neko misljenje...a da zbog nejga nije izdajnik, autosovinista, manji nestonesto...kako se ovde neki usudjuju da denuciraju neistomisljenike.


То што то је текст можда писао неко што је дошао ”оданде” (из које земље тачно?), не значи да самим тим има увид у шира збивања и разумевање узрока који су довели до рата. Да би ствар видела у перспективи, треба да узмеш у обзир да су у моменту када је тај текст писан, већ десетине хиљада Руса, Украјинаца (и Белоруса) дошле у Србију, а тај позив је потписаало ипак само њих 25.


ova glupost je jednka onoj, kada ljudi znaju bolje, sta se na recimo Kosovu desava i sta bi ljudi odande treblo da misle i rade...isto kao sto razne patriJotske snage, koje ne zive u SRbiji, jednako smatraju da su pozvani da govoere ljudima koji u njoj zive, sta bi i kako trebalo za zive i misle...i jos ih obelezavaju etiketatama.

Неразумевање догађаја и њихових узрока смо већ видели код нас деведесетих, и не само тада, већ неки до дана данашњег не разумеју зашто се Југославија распала и зашто је то било на онако бруталан начин.


pa to nije nikakva nepoznanica, pored sve propagande, jer kao sto sam vec par puta rekla, taj rat je najdokumentovaniji do sada, tako da nema bas puno prostoira za kreativna tumacenja...ma sta je nekome srcu milo.

svakako-biti protiv rata nije losa stvar, dapace.
solo solo 15:15 24.02.2024

Re: Angelina

kako vas je tasa samo okupio:)))


Na konkurcu.
principessa_etrusca principessa_etrusca 16:19 24.02.2024

Re: .

angie01

Наравно, свако има право на своје мишљење, тачно или погрешно, и ја немам проблем са тим. То право задржавам и за себе.


ovo je trazeni odgovor,..znaci, svako ima pravo da ima neko misljenje...a da zbog nejga nije izdajnik, autosovinista, manji nestonesto...kako se ovde neki usudjuju da denuciraju neistomisljenike.


Не знам о чему причаш. Ко денунцира кога?

Ја сам разумела да говоримо о жени чији политички став, ма какав био, по мом мишљењу не треба да је дисквалификује када је у питању дозвола боравка.

То што то је текст можда писао неко што је дошао ”оданде” (из које земље тачно?), не значи да самим тим има увид у шира збивања и разумевање узрока који су довели до рата. Да би ствар видела у перспективи, треба да узмеш у обзир да су у моменту када је тај текст писан, већ десетине хиљада Руса, Украјинаца (и Белоруса) дошле у Србију, а тај позив је потписало ипак само њих 25.


ova glupost je jednka onoj, kada ljudi znaju bolje, sta se na recimo Kosovu desava i sta bi ljudi odande treblo da misle i rade...isto kao sto razne patriJotske snage, koje ne zive u SRbiji, jednako smatraju da su pozvani da govoere ljudima koji u njoj zive, sta bi i kako trebalo za zive i misle...i jos ih obelezavaju etiketatama.


Боравак ”на лицу места” не значи обавезно и тачност увида и схватање шире слике. Горе сам навела 3 примера из текста који то потврђују.

Неразумевање догађаја и њихових узрока смо већ видели код нас деведесетих, и не само тада, већ неки до дана данашњег не разумеју зашто се Југославија распала и зашто је то било на онако бруталан начин.


pa to nije nikakva nepoznanica, pored sve propagande, jer kao sto sam vec par puta rekla, taj rat je najdokumentovaniji do sada, tako da nema bas puno prostoira za kreativna tumacenja...ma sta je nekome srcu milo.

Ма да, бре, Слоба напао мирољубиве суседе.
principessa_etrusca principessa_etrusca 16:35 24.02.2024

Re: .

solo


Разумемо се, али ми је ручак загорео. Да ли би ми извезао једну куварицу?
angie01 angie01 16:59 24.02.2024

Re: .

Не знам о чему причаш. Ко денунцира кога?


ti ne citas komentare na svom blogu, ili sta.


Боравак ”на лицу места” не значи обавезно и тачност увида и схватање шире слике.


sira slika je uvek, ideoloska vizura...za koju obecnog coveka zzabole, jer je on u njoj meso za podkusurivanje.


Ма да, бре, Слоба напао мирољубиве суседе.


je l to sira slika?:)
jovilim_e jovilim_e 17:22 24.02.2024

Re: Бија, Ција, видија!

maksa83
Nisi ti mene razumeo.

Ma jesam, samo ne jebem to što trabunjaš 3%.

Ne bih rekao.
jovilim_e jovilim_e 17:27 24.02.2024

Re: .

solo

...

Nemam ni vremena ni živaca da se ćeram sa vama.
Tasa je na finiji način vrlo obazrivo pokušao nešto da joj saopšti u komentarima izokola baš da ne bi izazvao gnev i dao motiv idiotima sa bloga da ga po ko zna koji put spinuju.
Pročitaj Tasine komentare.
...

Šmuuu optimista!
Kao da je idiotima sa bloga potreban motiv.
jovilim_e jovilim_e 17:29 24.02.2024

Re: .

angie01
Preferiraš ukrasne pridjeve a onda cviliš ko pseto kada ti se vrati istom merom.


ja nikada cvilela nisam, a najmanje kao pseto,...pogledaj sta sve ispisujes i kacis, a posle imas problem sa ukrasnim pridevima?!

ti si nesuvisli lik, nemas svest o tome, sta je ok, a sta nije, gde je neka bejzik granica, nego lupetas sve u 16,...optuzujes ljudsku reakciju kao veleizdaju-za koga ti radis i ko te placa, kada si tako uporan u ovim kretenizmima koje ispisujes?..ti bre, ko simo spasic,...dvorska luda sa zadatkom.

Ti se, uvek, samo braniš!
Jebote!
Dno, ima li te?
shmoo shmoo 17:35 24.02.2024

Re: Angelina

solo

Preferiraš ukrasne pridjeve a onda cviliš ko pseto kada ti se vrati istom merom



Ово "ко" ти је вишак у тој реченици.

angie01

ti, tasa i Co

kako vas je tasa samo okupio


Пази, дописује се она са тобом али не пропушта мене да помене иако је игноришем јер сам јој рекао све шта треба и немам више шта да додам.

Матори, је л' ти капираш да је ова Анђа психијатријски случај.

Зато и оптужује кога год стигне на Блогу Б92 да би скренула пажњу са себе... По систему држ'те лопова.

maksa83 maksa83 17:40 24.02.2024

Re: Бија, Ција, видија!

jovilim_e
maksa83
Nisi ti mene razumeo.

Ma jesam, samo ne jebem to što trabunjaš 3%.

Ne bih rekao.

U pravu si, 1%.
jovilim_e jovilim_e 17:55 24.02.2024

Re: Бија, Ција, видија!

maksa83
jovilim_e
maksa83
Nisi ti mene razumeo.

Ma jesam, samo ne jebem to što trabunjaš 3%.

Ne bih rekao.

U pravu si, 1%.

Malo po malo!
angie01 angie01 18:24 24.02.2024

Re: Angelina

Пази, дописује се са она тобом али не пропушта мене да помене иако је игноришем јер сам јој рекао све шта треба и немам више шта да додам.


:))))pa u svakom drugom komentaru me pomenes, andja, andja, andja-ono teska opsesija.

khm, to sto si ti nekome rekao sve sto treba, je obicno proseravanje histericnog i zlog cvorovica...koji pri tome i botuje-2 u 1.


Зато и оптужује кога год стигне на Блогу Б92 да би скренула пажњу са себе... По систему држ'те лопова.


koliko citam, ti i ovi tvoji inkluzivci optuzujete druge, ja sam samo to opservorala.

da li je meni potrebna tvoja i paznja tvoje ekipe, koja se mnome bavi 24/7?

ono, polusvet divlja po netu, malo se izivljva, umesto terapije...a ujedno i radi.


Матори, је л' ти капираш да је ова Анђа психијатријски случај.


ko je na blogu psihijaterski slucaj je jasno svima...ni dijagnoze nisu sporne.
jovilim_e jovilim_e 20:01 24.02.2024

Re: Angelina

angie01
Пази, дописује се са она тобом али не пропушта мене да помене иако је игноришем јер сам јој рекао све шта треба и немам више шта да додам.


:))))pa u svakom drugom komentaru me pomenes, andja, andja, andja-ono teska opsesija.

khm, to sto si ti nekome rekao sve sto treba, je obicno proseravanje histericnog i zlog cvorovica...koji pri tome i botuje-2 u 1.


Зато и оптужује кога год стигне на Блогу Б92 да би скренула пажњу са себе... По систему држ'те лопова.


koliko citam, ti i ovi tvoji inkluzivci optuzujete druge, ja sam samo to opservorala.

da li je meni potrebna tvoja i paznja tvoje ekipe, koja se mnome bavi 24/7?

ono, polusvet divlja po netu, malo se izivljva, umesto terapije...a ujedno i radi.


Матори, је л' ти капираш да је ова Анђа психијатријски случај.


ko je na blogu psihijaterski slucaj je jasno svima...ni dijagnoze nisu sporne.


Ko?
Meni to nije jasno.
principessa_etrusca principessa_etrusca 20:25 24.02.2024

Re: Angelina

ko je na blogu psihijaterski slucaj je jasno svima...ni dijagnoze nisu sporne.

Сада видех ово. Да ли ти имаш увид у туђе здравствене картоне?
angie01 angie01 20:26 24.02.2024

Re: Angelina

Сада видех ово. Да ли ти имаш увид у туђе здравствене картоне?


a sto nisi pitala tasu?
shmoo shmoo 20:39 24.02.2024

Re: Angelina

principessa_etrusca
ko je na blogu psihijaterski slucaj je jasno svima...ni dijagnoze nisu sporne.

Сада видех ово. Да ли ти имаш увид у туђе здравствене картоне?


pa u svakom drugom komentaru me pomenes

ti, tasa i Co

kako vas je tasa samo okupio

a sto nisi pitala tasu?






И то, молим обратити пажњу, све цитирано из коментара које је писала теби и Солоу.




angie01 angie01 20:43 24.02.2024

Re: Angelina

И то, молим обратити пажњу, све из коментара које је писала теби и Солоу.


da i, sta je tu smesno?!

tim padanjem na ledja, ne menja se nista od toga sto na blogu radis, to je samo sastavni deo, pokusaj da okrenes na zahebanciju,...doduse-opet histericno.
shmoo shmoo 20:47 24.02.2024

Re: Angelina






angie01 angie01 20:58 24.02.2024

Re: Angelina

e, hebiga, da si barem duhovit, a ono, samo jadan.
solo solo 00:03 25.02.2024

Re: Angelina

ko je na blogu psihijaterski slucaj je jasno svima...ni dijagnoze nisu sporne.


Ovo je momenat kada 444 treba da se uključi i finišira
emilia emilia 05:12 25.02.2024

Re: Angelina

shmoo али не пропушта мене да помене иако је игноришем

Debela tetka shmoo opet histeriše, šibicari, laže.

zoja444 zoja444 07:38 25.02.2024

Re: Angelina

solo, gde moze dosadno antisrpsko govno da bude inspirativno. razvlaci se po blogovima gde zagadjuje i smrdi. fuj.
angie01 angie01 09:18 25.02.2024

Re: Angelina

Ovo je momenat kada treba da se uključi i finišira


pa eto ti tvoj kapacitet, zoves upomoc i zloupotrebljavas neuracunljivu babu, koja je puna govana koje mora da izbaci, jedino se tako oseca dobro...nema odvratnosti koju ne bi upotrebila za taj nenormalni osecaj zadovoljstva, cak i da kune tudju decu i proklinje.

kakvo ste vi dno od ekipe!

naravno PE to nije videla, pa da reaguje:))))
shmoo shmoo 09:22 25.02.2024

Rock Me Baby

emilia
shmoo али не пропушта мене да помене иако је игноришем

Debela tetka shmoo opet histeriše, šibicari, laže.



emilia

Srbijom vladaju šabani i šamani.


Пази овако, ти шаман сигурно ниси, то одавно знам поуздано.

Дакле, шта ти једино преостаје да си ти у Србији?

А ти можеш да фолираш овде људе који те не знају и да си ванбрачно дете Емилије Кокић и Бебе Поповића зачето на некој журци у Хиландарској после 5. октобра 2000, малиша са перспективом који је после догурао до саветника Мила Ђукановића.

(Монтенегринска је то крв.)

Мене не можеш тако да фолираш. Знам те одавно, и ко си и шта си.





(Данас можеш да је купиш на Купиндо за 100 динара.)












solo solo 09:43 25.02.2024

Re: Rock Me Baby

А ти можеш да фолираш овде људе који те не знају и да си ванбрачно дете Емилије Кокић и Бебе Поповића зачето на некој журци у Хиландарској после 5. октобра 2000, малиша са перспективом који је после догурао до саветника Мила Ђукановића.

Мене не можеш тако да фолираш. Знам те одавно, и ко си и шта си.



angie01 angie01 10:15 25.02.2024

Re: Rock Me Baby

Pa-Pa-Paranoja i bezobrazluk!
solo solo 10:20 25.02.2024

Re: Rock Me Baby

Pa-Pa-Paranoja i bezobrazluk!


Dojavi muuuuuu!
angie01 angie01 10:31 25.02.2024

Re: Rock Me Baby

solo
Pa-Pa-Paranoja i bezobrazluk!


Dojavi muuuuuu!


ja ga ne poznajem, al oni koji ga znaju bi trebalo da mu kazu, sta ovaj raspali nastavnik brljavi o njemu na javnoj platformi.


...baska, sto si ovom gluposcu o dojavi, samo potvrdio, da si svestan da je ova splacina, samo kleveta, al ipak ucestvujes u toj svinjariji.

i PE, naravno, nije videla, pa da reagije:)
solo solo 10:44 25.02.2024

Re: Rock Me Baby

i PE, naravno, nije videla, pa da reagije:)


Nema veze. Tvoje je da dojaviš k'o onomad a tebe ako se sete,sete, ako ne (a neće) to je bila tvoja blogovska dužnost.

...baska, sto si ovom gluposcu o dojavi, samo potvrdio, da si svestan da je ova splacina, samo kleveta, al ipak ucestvujes u toj svinjariji.


Samo pratim dušo,samo pratim, to mi je po kolektivnom ugovoru obaveza. Za razliku od Tase ja sam mogao da biram društvo. Njemu se zalomilo.

Istine radi.

solo solo 10:47 25.02.2024

Re: Emily

Debela tetka shmoo opet histeriše, šibicari, laže.


'ebeš to, daj neki bilbord i ukrasi ovu našu napaćenu blogoSrbiju.

Posustaješ a taman smo se navukli.

Kriziramo.
angie01 angie01 10:58 25.02.2024

Re: Rock Me Baby

Tvoje je da dojaviš k'o onomad




ova tvoja lupetanja, samo potvrdjuju, koliko si glup,...tako vas je debeli i birao-lako obradive debile, koji nemaju bejzik vaspitanja i morala-ono, moze sve sto im se kaze.
solo solo 11:06 25.02.2024

Re: Rock Me Baby

..tako vas je debeli i birao-lako obradive debile,



Za tvoju informaciju - smršao je.

Na autofagiji je.



Dont vori, dihamo ti za ovratnik!
angie01 angie01 11:20 25.02.2024

Re: Rock Me Baby

Dont vori, dihamo ti za ovratnik!


pa niste vi neki faktori, ono primitivni polusvet se ponasa-kakve to veze ima sa mnom, sebe predstavljate, ne mene,...svaka budala moze da dodje i lupeta kojesta, al je idiotski da zamislja, da je to nesto sto ima smisla i neku vaznost...sem sto pokazuje jadnost govornika.
shmoo shmoo 16:44 25.02.2024

Re: Rock Me Baby

solo
Pa-Pa-Paranoja i bezobrazluk!


Dojavi muuuuuu!


na javnoj platformi.

moze sve



Зар се нисмо 5. октобра 2000. изборили да све буде транспарентно?

Мислим, због демократије и тако то све низ ред.

shmoo shmoo 16:53 25.02.2024

Re: Rock Me Baby

solo

Na autofagiji je.



Боље бити на аутофагији него на глотофагији и ... * попут неких овде присутних неписмених али зато у подједнакој мери примитивних и агресивних ликова са дна каце, из сировинског састава негативне селекције, као што је то ова бивша модераторка Блога Б92 ватрене косе.

Контам, мања је онда штета за блогозаједницу бити на аутофагији?

П.С. - * Како да на медицински латински језик преведем израз једење сопствених муда? Који је медицински израз за ту појаву коју управо посматрамо на дотичној?

solo solo 17:59 25.02.2024

Re: Rock Me Baby

Како да на медицински латински језик преведем израз једење сопствених муда? Који је медицински израз за ту појаву коју управо посматрамо на дотичној?


AUTOTESTISOFAGIA
angie01 angie01 18:47 25.02.2024

Re: Rock Me Baby

taso, koliko si se napregnuo da nestonesto, da ces puci-od sopstvene muke i besa.

bozemesacuvaj, kakav olos uci nasu decu po skolama.
shmoo shmoo 21:36 25.02.2024

Re: Rock Me Baby

solo
Како да на медицински латински језик преведем израз једење сопствених муда? Који је медицински израз за ту појаву коју управо посматрамо на дотичној?


AUTOTESTISOFAGIA



То!

Да знам да кажем деци у школи.

Хвала оволико, шјор дотуре!






gedza.73 gedza.73 13:49 22.02.2024

Kakvo crno oslobađanje

Treba da ga strpaju neku ćeliju u udaljenu zatvorsku koloniji na Aljasci. Što ladnije, to bolje.
Ili da ga proglase za stranog agenta i teroristu. Plus sve ove koji ga brane ili podržavaju staviti na crnu listu za prismotru.
zaharaga zaharaga 14:01 22.02.2024

Re: Kakvo crno oslobađanje

gedza.73
Treba da ga strpaju neku ćeliju u udaljenu zatvorsku koloniji na Aljasci. Što ladnije, to bolje.
Ili da ga proglase za stranog agenta i teroristu. Plus sve ove koji ga brane ili podržavaju staviti na crnu listu za prismotru.


Cekaj, pa je li to hoce da ga izruce Rusima?
crossover crossover 22:36 22.02.2024

Re: Kakvo crno oslobađanje

gedza.73
Ili da ga proglase za stranog agenta i teroristu. Plus sve ove koji ga brane ili podržavaju staviti na crnu listu za prismotru.


Ове жеље су ти већ испунили у пуном капацитету. За Аљаску ће бити мало теже, пре ће да га пошаљу тамо код Пајића, тамо где је затворен онај Абу Муса који је тестерисао заробљене Србе по Босни. Додуше, он не мардеља због тестерисања заробљених Срба него зато што је претрчавао улицу на необележеном месту.
predatortz predatortz 22:46 22.02.2024

Re: Kakvo crno oslobađanje

За Аљаску ће бити мало теже, пре ће да га пошаљу тамо код Пајића, тамо где је затворен онај Абу Муса који је тестерисао заробљене Србе по Босни.


On je bio borac za građansku i multietničku Bosnu i Hercegovinu, pod komandom časnog generala Jovana Divjaka.

Ako ne veruješ meni, pitaj časnog i čestitog Filipa Mladenovića, Jugoslovena i Beograđanina iz srca Šumadije sa srcem u slobodarskom Sarajevu i dupetom u po antifašizmu poznatoj Hrvatskoj.
crossover crossover 23:05 22.02.2024

Re: Kakvo crno oslobađanje

pod komandom časnog generala Jovana Divjaka.


Е ако ово није доказ да је Србија учествовала у рату у Босни ја онда не знам шта је доказ. Рођени Београђанин, па још генерал, па још заменик начелника главног штаба - куд ћеш већи доказ од тога. Џабе се фолираш Србијо, учествовала си у рату, испао ти Дивјак из дајца.

А за новинара Филипа имам једно друго питање - зашто његова Браво Хрватска! не признаје Палестину? Што је Палестина гора од Косова?
emilia emilia 04:17 23.02.2024

NOVIČOK I KAZAČOK

Toliko je na ovom svetu dobričina, istinoljubaca, istinoljubica, pravednika i pravednica da mi vrlo često nije jasno otkud na svetu toliko sranja. Evo, recimo, samo što je Navaljni premetnuo svetom belosvetske mašamode i dobričine, plus naše domaće - krenuli su u akciju spasavanja Džulijana Asanža, kome, kobajagi, preti ista sudbina.


I u ovom slučaju imamo na delu sistem kratkih misaonih spojeva gnoseoloških kurcšlusa koji mnogo više idu naruku svetskim silama i nepravdama nego što ih sprečavaju. Razmotrimo slučajeve.


Moskovski advokat Navaljni Aleksej je uredno registrovao političku stranku (bolje da nije) i izvesno vreme politički delovao na najlegalniji mogući, ustavom propisan način, sve dok nije ugrozio poziciju kremaljskog Hazjaina, koji je nelegitimno, neustavno i nasilno onemogućavao političko delovanje Navaljnog i na kraju ga otrovao famoznim agensom novičokom.

Brzom intervencijom saradnika i supruge, Navaljni je hitno prebačen u Nemačku na detoksikaciju i onda se - sumanutom hrabrošću tipičnom za Ruse - vratio Mečki na rupu da ga Mečka dotuče u nekoj zapolarnoj pripizdini.


S druge strane, Asanž je „raskrinkavao američke zločine i pokazao svetu kako su za svetskog policajca ljudski životi u Iraku ili Jemenu manje vredni od života skakavca“. Asanž je to nazvao „naučnim novinarstvom“, oštećena (raskrinkana) strana (SAD) to je kvalifikovala kao špijunažu.

Što faktički i jeste. Sve države - pogotovo one velike - imaju tajne koje ne bi da dele sa drugim, a ako naše nadobudne oslobodilačke novindžije misle da to tome nije tako, neka stisnu muda i neka pokušaju da iscure neki „leak“ iz naše Udbe, pa nek sačekaju nekoliko dana da ih mlada talentovana istraživačka novinarka nađe u delti Dunava u betonskim cipelama.


Asanžovi advokati, fanovi, klubovi prijatelja, pa i mnogi političari već godinama najnesmetanije vode kampanje za Džulijanovo oslobođenje, koje će, ako mene pitate, završiti prdežom u čabar; neće mu to Ameri oprostiti, ali je isto tako sigurno da ga neće snaći ni novičok. Šta će biti, videćemo, britanski ustavni sud uskoro zaseda u Asanžovom slučaju. Lično mu želim sve najbolje.



Ali podvlačim: krivična dela iz plemenitih pobuda moraju ostati krivična, a ne robinhudovska dela. Anomija se u svetski sitem uvlači putem dobronamernosti i progresivnih pogleda; ko, recimo, u mladosti nije držao na zidu poster Če Gevare - Vulin ga još drži - i ko se otprilike istih godina nije potajno radovao što su Brigate Rosse savatale mrskog kapitalistu Alda Mora.


Kao što godinama ponavljam - i neprestano bivam napušavan - da je tridesetih godina XX veka bila makar šestina antifašista koliko ih je bilo 1955, a naročito u poslednje vreme, fašizam ne bi bio moguć. Ili bi igrao maksimum jedno leto.
Nemojte imati iluzija: jedina alternativa novičoku je zakon.

Basara
freehand freehand 08:07 23.02.2024

Re: NOVIČOK I KAZAČOK

Basara

Basara i njegovi Basarići, sve moj do moego.
A inače, kolika vreća govana treba da budeš da uopšte pomisliš da porediš nekakvog Navvaljnija sa Džulienom AsanžoM?
Navaljni koga su u hitnom cirkularu iz Lenglija proglasili"vođom ruske opozicije" pa se i ruska opozicija iznenadila ko je taj i za koji je qqratz on u stvari bitan, al ajd kad je stigloiz štaba šta da rade ljui. I taman su progutali žabu kad stiže novi cirkular: nije samo Navaljni vođa opozicije nego je sad to i žena mu!
Ajd sad ti stisni pa progutaj!
Nije lako biti sluga, zna to Basara.

gedza.73 gedza.73 10:24 23.02.2024

Re: Kakvo crno oslobađanje

crossover
Oве жеље су ти већ испунили у пуном капацитету.

Još samo da obore avion u kome se on nalazi pa da kažu kako su to na par kilometara od njihove predsedničke rezidencije izvele strane službe.

Daleko bilo da branim Amere, PatriJotski zakon ili ovo što se dešava sa Asanžom. Ja sam fin gospodin čovek, neću da me mešaju sa ovi manijaci Zrbi.
zaharaga zaharaga 14:59 23.02.2024

Re: NOVIČOK I KAZAČOK

emilia


...

Basara




Ocito ovo nije pisao Basara.

Suvise je malo glagoskih radnji koji odlikuju Basarin osebujni stil. Uz to, pisac teksta kao da ima preveliku zelju da ostavi utisak da su iznete tvrdnje potkrepljene cinjenicama. To Basara ne radi. Doduse, to sto se predstavlja cinjenicama, presne su lazi, sto je kod Basare uobicajeno, ali je to ipak nedovoljno da potvrdi Basarino autorstvo.

principessa_etrusca principessa_etrusca 15:17 23.02.2024

Re: NOVIČOK I KAZAČOK

Видео који је Фри већ поделио пре неки дан са важним питањима о Наваљном и ”новичоку”:

srdjan.pajic srdjan.pajic 22:04 23.02.2024

Re: Kakvo crno oslobađanje

тамо где је затворен онај Абу Муса који је тестерисао заробљене Србе по Босни.


Nije Abu Musa, nego Abu Hamza Al-Masri, nemoj da mi brkaš teroriste kojima je ukazano gostoprimstvo u nadasve udobnom AVX Florence-u. Ni sam ne znam koliko sam puta prošao pored tog zatvorskog kompleksa (u srcu Trampolendije) na putu ka pećinarskim destinacijama. Zatvor ne izgleda ništa specijalno spolja, ali ima fenomenalan pogled iz pravca prerije na Stenovite planine. Mada gosti ne mogu da uživaju u pogledu jer nemaju prozore na tu stranu. Ustvari ni na jednu stranu. Kažu da se robijaši sa terorističkom specijalizacijom tamo masovno odriču islama i prelaze u hrišćanstvo.

Nemam pojma gde će sa čestitim Asanžom, AVX Florence je za mnogo veće face iza kojih je ostao dugačak krvav trag. Istina je da je ona špijunčina Robert Hansen tu odležao ostatak života, ali ne verujem da će Asanž tu sudbinu da doživi, ipak je on nekakav kao novinar, kako kolege tvrde, a ne špijun, sem ako tužilaštvo zna nešto što mi ne znamo. A ako pak nedajbože zaglavi u supermaksu, možete preko mene da mu šaljete pakete, pomoranždže, cigare, ne znam samo da li primaju posete, možemo i to da upriličimo, samo da mi napišete šta da mu kažem i šta da ga pitam.

crossover crossover 23:00 23.02.2024

Re: Kakvo crno oslobađanje

Nije Abu Musa, nego Abu Hamza Al-Masri, nemoj da mi brkaš teroriste kojima je ukazano gostoprimstvo u nadasve udobnom AVX Florence-u.


Јесте, али морам да признам да мени све те Изетбеговићеве главосече изгледају исто. Сад кад премотам мало филм после твоје корекције сећам се да су те његове борце за грађанску и мултиетничку Босну звали Хамзе, у праву си.
predatortz predatortz 23:06 23.02.2024

Re: Kakvo crno oslobađanje

crossover
Nije Abu Musa, nego Abu Hamza Al-Masri, nemoj da mi brkaš teroriste kojima je ukazano gostoprimstvo u nadasve udobnom AVX Florence-u.


Јесте, али морам да признам да мени све те Изетбеговићеве главосече изгледају исто. Сад кад премотам мало филм после твоје корекције сећам се да су те његове борце за грађанску и мултиетничку Босну звали Хамзе, у праву си.


Ja te još jednom upozoravam da borce za građansku i multietničku Bosnu i Hercegovinu, koji su uz nesebičnu pomoć NATO članica došli da brane ljudska prava i slobode ne zoveš glavosečama!

Oni su bili najbolje od onoga što je Zapad tih godina imao da ponudi.

Dabogda im se u kući veselili kao na Ozrenu '95.!


crossover crossover 23:18 23.02.2024

Re: Kakvo crno oslobađanje

Ja te još jednom upozoravam da borce za građansku i multietničku Bosnu i Hercegovinu, koji su uz nesebičnu pomoć NATO članica došli da brane ljudska prava i slobode ne zoveš glavosečama!


Извињавам се, грешка у куцању. Треба да стоји фридом фајтерс и шехиди пали у борби против великосрпског агресора.
predatortz predatortz 23:21 23.02.2024

Re: Kakvo crno oslobađanje

crossover
Ja te još jednom upozoravam da borce za građansku i multietničku Bosnu i Hercegovinu, koji su uz nesebičnu pomoć NATO članica došli da brane ljudska prava i slobode ne zoveš glavosečama!


Извињавам се, грешка у куцању. Треба да стоји фридом фајтерс и шехиди пали у борби против великосрпског агресора.


To je već mnogo bolje!

jovilim_e jovilim_e 09:58 24.02.2024

Re: NOVIČOK I KAZAČOK

freehand
Basara

Basara i njegovi Basarići, sve moj do moego.
A inače, kolika vreća govana treba da budeš da uopšte pomisliš da porediš nekakvog Navvaljnija sa Džulienom AsanžoM?
Navaljni koga su u hitnom cirkularu iz Lenglija proglasili"vođom ruske opozicije" pa se i ruska opozicija iznenadila ko je taj i za koji je qqratz on u stvari bitan, al ajd kad je stigloiz štaba šta da rade ljui. I taman su progutali žabu kad stiže novi cirkular: nije samo Navaljni vođa opozicije nego je sad to i žena mu!
Ajd sad ti stisni pa progutaj!
Nije lako biti sluga, zna to Basara.



Premudro!
jovilim_e jovilim_e 10:00 24.02.2024

Re: Kakvo crno oslobađanje

gedza.73
crossover
Oве жеље су ти већ испунили у пуном капацитету.

Još samo da obore avion u kome se on nalazi pa da kažu kako su to na par kilometara od njihove predsedničke rezidencije izvele strane službe.

Daleko bilo da branim Amere, PatriJotski zakon ili ovo što se dešava sa Asanžom. Ja sam fin gospodin čovek, neću da me mešaju sa ovi manijaci Zrbi.

Oooooo, falim te Bože!
Da je gospodin Gedža pljucnuo po braći Amerima.
Doduše kroz stisnute zube.
gedza.73 gedza.73 07:58 25.02.2024

Re: Kakvo crno oslobađanje

Oooooo, falim te Bože!
Da je gospodin Gedža pljucnuo po braći Amerima.
Doduše kroz stisnute zube.

Moja greška. Melju braća Ameri teroriste i naciste potkovicama tokom specijalnih vojnih operacija. Američki car je javno zapretio i od njegovih reči se drma svet. Niko nema naoružanje kao amer. Privatne američke vojske rade u interesu slobode svih nas, brane nemoćne i nejake od nenarodnih i odrođenih režima koji u biolaboratorijama proizvode otrove koji ubijaju samo šepave, grbave i mucavce.

kad bi tako nešto neko pričao verovatno bi pomislio kako je taj neko preskočio terapiju zar ne? kako to odjednom da zakvi podržavaju lika koji se od svih sukoba na svetu u celoj istoriji ljudske civilizacije pozvao na Hitlera iako je dan pre toga tvrdio kako je jadan morao izvršiti agresiju na susednu zemlju jer su tamo svi nacisti pa čak da se kriju u obdaništima, školama i stambenim zgradama.

Zamisli Hitlera sa nukelarnom bombom kako njegov Gebels naokolo svima preti bacanjem tih boNbi jer šta će njima ovaj svet ako nacistička Nemačka ne pobedi okolne države gde su njihovom narodu ugrožena prava na njihovim vekovnim teritorijama a pride pederi smanjuju natalitet (iako je u padu otkad je on došao na vlast).


principessa_etrusca principessa_etrusca 22:35 22.02.2024

Also sprach Julian

principessa_etrusca principessa_etrusca 11:47 23.02.2024

Re: Also sprach Julian

principessa_etrusca principessa_etrusca 12:04 23.02.2024

Re: Also sprach Julian

principessa_etrusca principessa_etrusca 13:59 23.02.2024

Re: Also sprach Julian

solo solo 23:02 22.02.2024

.


Još sutra pa Wikend!

WOW!
freehand freehand 09:20 23.02.2024

Kad kažeš Asanž

... a misliš Navljnai. Malo činjenica baziranih na zapadnom mejnstrimu, sa referencama. O tome ko za koga radi, ko koga finansira i ko se bavi političkim inženjeringom u suverenim državama. Ukratko, čiji je Navljni plaćenik bio.
I na kraju, direktna veza između Navaljnog i Asanža, i o tome kad se i kako Navaljni pojavio u Vikiliksovim izveštajima.

gedza.73 gedza.73 10:49 23.02.2024

Re: Kad kažeš Asanž

Malo činjenica baziranih na zapadnom mejnstrimu, sa referencama

Da primenimo praksu 'istočnih demokratija'.
Kad se grupa građana okupi i tokom protesta zauzme između ostalog trotoare pa pošten svet 'neće moći ovom prilikom pristupiti svojim objektima' odnosno ako ti petokolonaško-stranoplaćenićki izdajnici 'nepatrijotskim delovanjem' zauzmu saobraćajnu infrastrukturu imadu se kazniti novčano, prinudnim radom ili u najboljem patrijotskom slučaju slanjem u kamp u Erdut... upsi...

ma mistejka. Nije Erdut ali je vrlo, vrlo slično.
Dakle imaju se od tog trenutka samtrati 'dobrovoljcima' koji se upućuju na front da se tamo bore za maderlend a ne da odaju počast nekom nebitnom liku koji trebao davno završiti po dobrom, starom običaju u krečani. I još se bune protiv Vođe koji im je dao sve što imaju. cccc.

Dakle u 'demokratiji' kako ti kažeš redosled ide
1. protest
2. apšenje
3. 'dobrovoljna' mobilizacija
4. front.

Pa demokratski pisni brale ako smeš.


Kod nas praktično svi koji su izašli da odaju počast Đinđiću nakon ubistva (da ponovo podsetim kako je po ruskoj 'demokratiji' on zapadna marioneta koja je zaslužila metak) su morali biti dobrovoljci za nasipanje rizle na Koridoru 10 dok bi danas Prinćipesa sa zaduženim borbenim rancem i pastirskim štapom već uveliko bila na letu za Foklande.


zaharaga zaharaga 17:51 23.02.2024

Re: Kad kažeš Asanž

gedza.73

Pa demokratski pisni brale ako smeš.





Mislis, ovako:

nask nask 18:27 23.02.2024

Re: Kad kažeš Asanž

O tome ko za koga radi, ko koga finansira i ko se bavi političkim inženjeringom u suverenim državama.

Ćelavi takođe tvrdi da su između ostalih i žuti dobili pare kako bi svrgnuli Miloševića, pa se pitam gde su te pare sada i da li si se ti ogrebao o koji dolar.

Vidi može da se insinuira sve i svašta, što je očigledno iz gore napisanog.

U tom telegramu se ne spominje ime Navalnog. U nekim drugim telegramima da.
gedza.73 gedza.73 18:58 23.02.2024

Re: Kad kažeš Asanž

Mislis, ovako:

Sa Džon Dirom od EU subvencija oće sovjetsku zastavu u Poljskoj? Do juče za najlon čarape skidao motor iz peglice a prekjuče sa Hitlerom otimao Poljsku, sad video Poljak ruskog seljaka bolje uslove od njegvih kolega u Evropi pa oće i on. Oduzeo bi mu ja traktor, gaće i uvio u onu sovjetsku zastavu pa minimum pet godina u rudnik. Šta pet, deset.

Osim toga kad kuka na ukrajinsku jeftinu robu mogao bi da zaustavi poljske kamione koji masovno puni idu za Rusiju k'o nekad u vreme sankcija Makedoncite za Srbiju (šema 'selidba' stvari koje su samo u tranzitu)

U blizini ovog sela (malo mesto, baš maleno... po meni i zabačeno) bili protesti. Pogledaj čime rade (da se pogrešno ne razumemo, ovo su prosečni poljoprivrrednici... u zoni malo dalje imaju još bolju mehanizaciju)


freehand freehand 01:22 24.02.2024

Re: Kad kažeš Asanž

nask
O tome ko za koga radi, ko koga finansira i ko se bavi političkim inženjeringom u suverenim državama.

Ćelavi takođe tvrdi da su između ostalih i žuti dobili pare kako bi svrgnuli Miloševića, pa se pitam gde su te pare sada i da li si se ti ogrebao o koji dolar.

Vidi može da se insinuira sve i svašta, što je očigledno iz gore napisanog.

U tom telegramu se ne spominje ime Navalnog. U nekim drugim telegramima da.

Ne znam kakva je tvoja frizura, ali kad pričamooćelavom i njegovoj tvrdnji da su "žuti dobili neki dinar" meni to deluje kao standardni učitavajući bulšit.
Daq bi se sagovorniku, dakle meni, 0nako pizdunski potkresale noge a sebe pozicioniralo.
Inače, stvar je krajnje jednostavna: potpuno je nesporno da su Amerikanci dali gomilu para, formirali Otpor i na svaki mogući način učestvovali u obaranju Miloševića.
I tood '96, ne samo od '98.
Što semene tiče - nikad nisam uzeo ni dolar ni dinar, a ako bi izazov i oplklada bil idovoljno izazovni d apokriju druženje preostale šačice paćenika na blogu (me inclusic) uz klopu i piće spreman sam da obezbedim relevantne svedoke za ovu svoju tvrdnju.
Inače, mislim da sam više puta to ovde napisao: gadi mi se saradnja sa strancima na rešavanju unutrašnjih stvari u mojoj državi, ali 5. oktobar bih ponovio, bez obzira na to.
jovilim_e jovilim_e 10:04 24.02.2024

Re: Kad kažeš Asanž

freehand
nask
O tome ko za koga radi, ko koga finansira i ko se bavi političkim inženjeringom u suverenim državama.

Ćelavi takođe tvrdi da su između ostalih i žuti dobili pare kako bi svrgnuli Miloševića, pa se pitam gde su te pare sada i da li si se ti ogrebao o koji dolar.

Vidi može da se insinuira sve i svašta, što je očigledno iz gore napisanog.

U tom telegramu se ne spominje ime Navalnog. U nekim drugim telegramima da.

Ne znam kakva je tvoja frizura, ali kad pričamooćelavom i njegovoj tvrdnji da su "žuti dobili neki dinar" meni to deluje kao standardni učitavajući bulšit.
Daq bi se sagovorniku, dakle meni, 0nako pizdunski potkresale noge a sebe pozicioniralo.
Inače, stvar je krajnje jednostavna: potpuno je nesporno da su Amerikanci dali gomilu para, formirali Otpor i na svaki mogući način učestvovali u obaranju Miloševića.
I tood '96, ne samo od '98.
Što semene tiče - nikad nisam uzeo ni dolar ni dinar, a ako bi izazov i oplklada bil idovoljno izazovni d apokriju druženje preostale šačice paćenika na blogu (me inclusic) uz klopu i piće spreman sam da obezbedim relevantne svedoke za ovu svoju tvrdnju.
Inače, mislim da sam više puta to ovde napisao: gadi mi se saradnja sa strancima na rešavanju unutrašnjih stvari u mojoj državi, ali 5. oktobar bih ponovio, bez obzira na to.

Jebiga!
Baš nam je lepo.
solo solo 10:21 24.02.2024

Juriš u svijetlu budućnost

ali 5. oktobar bih ponovio, bez obzira na to.

Jebiga!
Baš nam je lepo.



nask nask 13:43 24.02.2024

Re: Kad kažeš Asanž

Daq bi se sagovorniku, dakle meni, 0nako pizdunski potkresale noge a sebe pozicioniralo.

Ajde nebilo ti zapoveđeno pročitaj ponovo
Vidi može da se insinuira sve i svašta, što je očigledno iz gore napisanog.

Iz tog razloga imam problem sa okačenim klipom u kome figurira ona nesimpatična i ljigava bilijarska kugla (moj lični umjetnički dojam, a ženska intuicija mi kaže da je opasno lažljivo govno u pitanju, što je naravno u celoj priči nebitno). U onom telegramu koji on pominje kako bi kompromitovao Navalnog nema imena A. Navalnog. Znači nema imena pokojnika. Nema. A on sere gotovo 35 minuta kako je ovaj maltene CIA assassin. Kao što se od Navalnog pravi svetac, tako i ovo satanisanje mi je isti govnjavi kurac. Za povraćanje.
freehand freehand 15:28 24.02.2024

Re: Kad kažeš Asanž

Ajde nebilo ti zapoveđeno pročitaj ponovo
Vidi može da se insinuira sve i svašta, što je očigledno iz gore napisanog.

Da može da se insinuira pa si ti to demonstrirao?
Važi.

Iz tog razloga imam problem sa okačenim klipom u kome figurira ona nesimpatična i ljigava bilijarska kugla (moj lični umjetnički dojam, a ženska intuicija mi kaže da je opasno lažljivo govno u pitanju, što je naravno u celoj priči nebitno). U onom telegramu koji on pominje kako bi kompromitovao Navalnog nema imena A. Navalnog. Znači nema imena pokojnika. Nema. A on sere gotovo 35 minuta kako je ovaj maltene CIA assassin. Kao što se od Navalnog pravi svetac, tako i ovo satanisanje mi je isti govnjavi kurac. Za povraćanje.

Simpatičnost kao kriterijum mi ne deluje kao nešto što sam spreman da prihvatim. Sve ostalo je smuti pa prospi kad kreneš sa "ćelavi".
Inače, Berletic u klipu navodi i citira najmanje deset izvora i tekstova kao ilustracije svojih teza.
Meni je Navljni kao takav potpuno nezanimljiv,koliko god da je smešno kako se u javnom prostoru "zapada" operiše njegovom titulom "vođe ruske opozicije", a da koliko razumem niko u ruskoj opoziciji ne zna zašto je to tako i čega je on "vođa".
Još je interesantnija nova varijacija u kojoj njegova supruga u svojstvu udovice prisustvuje visokom samitu u Minhenu a posle se u Kaliforniji ljubi i grli sa zombijem koji Putina psuje u javnom nastupu.
Ali i to mi je van sfere interesovanja, sa time će morati da se nosi ruska opozicija.
bene_geserit bene_geserit 22:00 24.02.2024

Re: Kad kažeš Asanž

Još je interesantnija nova varijacija u kojoj njegova supruga u svojstvu udovice prisustvuje visokom samitu u Minhenu a posle se u Kaliforniji ljubi i grli sa zombijem koji Putina psuje u javnom nastupu.

A ne, to je bila Jolanda, a ne Julija.
kamilo_emericki kamilo_emericki 23:52 24.02.2024

Re: Kad kažeš Asanž

Na internetu se može naći,navodno, pismo majke Navaljnog njegovoj ucvjeljenoj udovici. Možda neko od blogera može provjeriti tačnost i originalnos pisma.

“ Draga Julija Borisovna Abrosimova (djevojačko ime Julije Navalne – urednica ), sada vam se želim obratiti. Posljednji put ste vidjeli mog sina u veljači 2022. Nemate zabranu ulaska u Rusiju, protiv vas nije pokrenut kazneni postupak, ali u 2 godine ga nikada niste došli posjetiti. Zapravo, od proljeća 2021. niste u braku s mojim sinom, pojavljujete se u javnosti s drugim muškarcima. Natjerali ste ga da dođe u Rusiju kad je tek izašao iz kome i loše ste procijenili situaciju. Sva Aleksejeva imovina je prebačena na vas. Čak ste i vlastitog sina razbaštinili, zbog čega neće razgovarati s vama. Okrenuli su kćer protiv sina. Bilo mi je čudno vidjeti vas s osmijehom, nekoliko sati nakon Aleksejeve smrti, kako govorite u njegovo ime u Münchenu. Kako prisvajaš njegov glas nakon njegove smrti. Nisi se ni odmorio radi pristojnosti, nisi promatrao žalost. Otrčali su da prodaju njegovu smrt. Ti si zla i niska osoba. Prezirem te i zabranjujem ti da nagađaš o imenu mog sina, moje dijete.”
tessa1 tessa1 07:54 25.02.2024

Re: Kad kažeš Asanž

Možda neko od blogera može provjeriti tačnost i originalnos pisma.



Ne, nisi dobro preveo, tu piše kako si na sahrani mortus pijan upao u raku, pričalo selo danima poslije..
principessa_etrusca principessa_etrusca 08:12 25.02.2024

Re: Kad kažeš Asanž

Možda neko od blogera može provjeriti tačnost i originalnos pisma.

Па Филип, ко други.

Док се Наваљни није ни охладио, Филип већ је имао увид у његову преписку из затвора и последњу љубавну поруку жени.
kamilo_emericki kamilo_emericki 08:22 25.02.2024

Re: Kad kažeš Asanž

tessa1
Možda neko od blogera može provjeriti tačnost i originalnos pisma.



Ne, nisi dobro preveo, tu piše kako si na sahrani mortus pijan upao u raku, pričalo selo danima poslije..

Šta tebe zanima? Da se nadlajavamo, kao u mahalskoj svađi, ili da ozbiljno pričamo, kao civilizovani ljudi?
tessa1 tessa1 08:39 25.02.2024

Re: Kad kažeš Asanž

Šta tebe zanima? Da se nadlajavamo, kao u mahalskoj svađi, ili da ozbiljno pričamo, kao civilizovani ljudi?

cc, kaka zajebancija



+


- ovoga mi krsta (prekrsti se)

- niko da mu pomogne?

- ne

- ni pop? (prekrsti se)

- ni pop, zakrenu guzicom, pamti kad ga ugursuz cinkario radi onih 15 dana odmora u Makarskoj

- on u raci jauče, vi ne pomažete

- da, brate

- pa kako se trefi u raku

- stao ispred udovice da oslušne, i kako se izmakeo da joj virne pod suknju, okliznu se i upade u raku

- pa čuo sam ja istu noć navrati Mirkan po kosu ostala kod nas, priča: šta bi jutros to selo ne pamti, valja se Kamilo dole u grobu, mi kaže niko ne pruža ruku

- tako je bilo, ne bi Mirkan lagao, vidio sam ja njega, ne zna šta da radi, zbunio se, kršan čovjek, niti ovog slušati kako vreči iz groba niti je spreman prvi pomoći, zna Mirkan dobro kakva je to pogan, pružiće mu ruku, i ovaj ga zapamti iz rake, sutra kad ga vidi u selu, sjetiće se kako je bio osramoćen i otići prijaviti, utvoriti, znaš li ti koliko je on duša poslao na robiju?


itd
bene_geserit bene_geserit 22:08 24.02.2024

.

.
principessa_etrusca principessa_etrusca 22:14 24.02.2024

Re: .

bene_geserit
.


Шта је ово, самоцензура?
bene_geserit bene_geserit 22:42 24.02.2024

Re: .

Ma jok, prevelika slika, pa me mrzelo da je smanjujem.
principessa_etrusca principessa_etrusca 23:50 24.02.2024

Тортура процесом

Нилс Мелцер је био специјални известилац Уједињених нација о мучењу и другом окрутном, нехуманом или понижавајућем поступању или кажњавању, када се заитересовао за Асанжов случај. Он га је посетио у затвору са тимом лекара пре скоро 5 година, убрзо након Асанжовог изношења из амбасаде и утамничења у Белмаршу, и његов закључак је био да је Асанж изложен психолошкој тортури чији је циљ да психолошки уништи личност.

Ово су изводи са странице о Асанжу са сајта УН:

“While the US Government prosecutes Mr. Assange for publishing information about serious human rights violations, including torture and murder, the officials responsible for these crimes continue to enjoy impunity,” said Melzer.

The Special Rapporteur and his medical team visited the imprisoned Wikileaks founder in May and reported that he showed “all the symptoms typical for prolonged exposure to psychological torture” and demanded immediate measures for the protection of his health and dignity.

“However, what we have seen from the UK Government is outright contempt for Mr. Assange’s rights and integrity,” Melzer said. “Despite the medical urgency of my appeal, and the seriousness of the alleged violations, the UK has not undertaken any measures of investigation, prevention and redress required under international law.”

Under the Convention against Torture, States must conduct a prompt and impartial investigation wherever there is reasonable ground to believe that an act of torture has been committed. “In a cursory response sent nearly five months after my visit, the UK Government flatly rejected my findings, without indicating any willingness to consider my recommendations, let alone to implement them, or even provide the additional information requested,” the UN expert said.

As predicted by Melzer, shortly after the Special Rapporteur’s visit, Mr. Assange had to be transferred to the prison’s health care unit. «He continues to be detained under oppressive conditions of isolation and surveillance, not justified by his detention status,” said Melzer, adding that having completed his prison sentence for violating UK bail terms in 2012, Mr. Assange was now being held exclusively in relation to the pending extradition request from the United States.

“Despite the complexity of the proceedings against him led by the world’s most powerful Government, Mr. Assange’s access to legal counsel and documents has been severely obstructed, thus effectively undermining his most fundamental right to prepare his defence,” said Melzer.

“The blatant and sustained arbitrariness shown by both the judiciary and the Government in this case suggests an alarming departure from the UK’s commitment to human rights and the rule of law. This is setting a worrying example, which is further reinforced by the Government’s recent refusal to conduct the long-awaited judicial inquiry into British involvement in the CIA torture and rendition programme.

“In my view, this case has never been about Mr. Assange’s guilt or innocence, but about making him pay the price for exposing serious governmental misconduct, including alleged war crimes and corruption. Unless the UK urgently changes course and alleviates his inhumane situation, Mr. Assange’s continued exposure to arbitrariness and abuse may soon end up costing his life.”

In his urgent appeal to the UK Government, the Special Rapporteur strongly recommended that Mr. Assange’s extradition to the United States be barred, and that he be promptly released and allowed to recover his health and rebuild his personal and professional life.




Асанжов катастрофални третман ме подсећа на психолошки лингчи, кинески метод врло спорог мучења кажњеника, познат и као death by a 1000 cuts јер се у њему користио нож за методично одсецање дела по дела тела до коначне смрти.

До сада је било неколико суђења у различитим судовима у Лондону. Ако изгуби ово последње, може да буде спакован за 24 сата на авион, а ако не изгуби, значи само да има право на жалбу на претходно донесену одлуку о екстрадицији коју је већ потписала и тадашња министрака унутрашњих послова.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana