Gost autor| Istorija

I Na Kraju, Kad Ti Kažem “Volim Te”, Ne Vjeruj Mi, Lažem Te

Colin_bgd RSS / 15.02.2024. u 09:48

Problem Srbije, kao države, i Srba kao naroda generalno, je što većina ljudi koji potpadaju pod ove kategorije vec par stotina (i kusur) godina živi u laži. Pri tom ne mislim na ideološku laž (bilo ih je i ima ih dosta i takvih), niti na privatne laži, nego na šaputanja transponovana u indukovanu samo-sabotažnu propagandu koja se sprovodi konstantno od, tamo negde, po slobodnoj proceni stručnjaka, nametnutog napuštanja Sretenjskog Ustava.

Mnogo je vode i krvi od tada proteklo srpskim rekama i potocima (kako srpske, tako i ostalih naroda, narodnosti i podnaroda koji se muvaju balkanskim poluostrvom), ali se, što se nas tiče, nijedna lekcija nije naučila, nijedan spor nije rešio, nijedna prepreka nije prevazišla, nijedna vertikala nije do kraja uspostavila. To, da se razumemo, nije zato što je naš (srpski, da ne bude zabune) narod nesposoban (niti pojedinačno niti kolektivno) za napredak i planiranje i uredjivanje budućnosti od drugih naroda, vec je to rezultat jedne planske, zakulisne, viševekovne kampanje koja nam, jednostavno, ne dozvoljava da se pomerimo s mrtve tačke.

A nije da ne možemo. U ovih 200 godina prosečni istoričar moze da nabroji 4-5 istorijskih trenutaka kada je Srbija (bilo kao samostalna država, bilo kao deo Jugoslavije) mogla i morala da uhvati priključak za zapadnoevropski voz. Dva (2) puta je to privremeno i uspela, ali je uvek bilo dovoljno izdajnika, petokolonaša, stranih plaćenika, koji su (uglavnom putem ubistava relevantnih pojedinaca, mada je jedan sam od sebe, takoreći "na vreme", umro od starosti) relativno lako uspevali (jer je srušiti uvek lakše i brže nego nesto izgraditi) da sve ponovo strovale u severnoazijsko blato.

Sve je laž. Današnja novokomponovana lažna istorija koja se ušunjala u udžbenike i popularnu "kulturu", crkva u koju idete da "verujete", datumi koje slavite, opis trenutnog geopolitičkog sustava i interpretacija medjunarodnih odnosa koje vam objašnjavaju preko televizije, ekonomske šarene laže koje vam crtaju na tablama i grafikonima, zvanični izborni rezultati, borba protiv kriminala, zainteresovanost vlastodržaca za prosperitet Srbije, briga za "tzv." Kosovo, patriotizam kojim se vlasni i bogati busaju u prsa, napor koji, kao, čine na jačanju države, društva, i očuvanju "tradicionalnog" (a u potpunosti lažnog) duha naroda. Sve je laž. Svi znaju da je sve to laž. Ne samo oni koji lažu (što je po definiciji) nego i oni kojima su te laži namenjene i servirane. Znaju, ali već evo 200 godina retko ko se usudi da vikne "Car je go!". Ljudi iz istorijskog, a bogami i ličnog, iskustva znaju da, bez izuzetaka, takvima sledi metak, nož, kreč jama, onim srećnijima eventualno doživotno izgnanstvo (bilo u inostranstvo, bilo na neki "institut"), a dok se narod istovremeno i ubrzano kondicionira da u prosečnoj populaciji ima sve manje i manje onih kojima nesto tako moze uopšte i da padne napamet, a kamoli konkretno i uradi.

Sve je laž.

Osim krokodilskih suza koje izdajnička stranoplaćenička agentura na vlasti, koja je pre 37 godina zajašila na grbaču ovog naroda, lije u potocima dok sistematski, sa sadističkim uživanjem, servilno, po direktnom diktatu gazda koje sede iza pozlaćenih zidina na istoku, uništava mentalno i ubija fizički ovaj napaćeni narod koji se gasi...

  



Komentari (242)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

milisav68 milisav68 17:11 16.02.2024

Re: ma brate koline

newimprovedtadejus
ta djeca što ne znaju da parkiraju kako treba.. to je tvoja dosjetka..

Izvini, to si ti lupila.

A moja poenta je da odrasli (sa ili bez dece) treba da organizuju društvo gde će nepropisno parkiranje biti kažnjivo.

Dakle, da ti podvučem da lakše shvatiš - svi odrasli a ne samo roditelji.
shmoo shmoo 20:30 15.02.2024

Ишао си на поправни испит из математике?

izdajnička stranoplaćenička agentura na vlasti, koja je pre 37 godina zajašila na grbaču ovog naroda



Коју оцену си ти имао из математике у основној школи?

Није нам та агентура на грбачи 37 година него 79 година.

Од 1945.

Ево ти за прву помоћ ова рачунаљка док не научиш да рачунаш напамет без помагала...

(Од дрвета је, не брини, није од пластике к'о ови "левичари" међу Србима од 1945. до данас.)






Colin_bgd Colin_bgd 09:13 16.02.2024

Re: Ишао си на поправни испит из математике?

shmoo
izdajnička stranoplaćenička agentura na vlasti, koja je pre 37 godina zajašila na grbaču ovog naroda



Коју оцену си ти имао из математике у основној школи?

Није нам та агентура на грбачи 37 година него 79 година.

Од 1945.

Ево ти за прву помоћ ова рачунаљка док не научиш да рачунаш напамет без помагала...

(Од дрвета је, не брини, није од пластике к'о ови "левичари" међу Србима од 1945. до данас.)







37, decko, 37, i to je jednostavno tako...
gedza.73 gedza.73 09:39 16.02.2024

Re: Ишао си на поправни испит из математике?

37, decko, 37, i to je jednostavno tako...

Jednostavno nije. Ponovo podsećam na reči predsednika haškog tribunala da je za zločine devedesetih kriva komunistička ideologija i komunisti koji su nakon rata (verovatno uzima 1945. kao polaznu tačku) ubijali političke neistomišljenike, nisu bili kažnjavani već nagrađivani a onda vaspitavali nove generacije.

Ili kažeš kako naši postupci i današnje uređenje neće imati uticaja na događaje za tri, četiri decenije? Današnji botovi ili njihovi potomci će pričati u dlaku isto kao pripadnici komunističkog režima i njihova deca. meni drugar (odličan momak) koji živi u Engleskoj priča kako ga ponekad pitaju Briti kako je njemu u Engleskoj.
'Moj odgovor je da sam odrastao u socijalizmu. I oni ućute, jer znaju koliko je bilo dobro'
Klasika gastarbajter sa slavom koju njegovi u Srbiji nikad nisu slavili. Odrastanje u delu grada koji je pripadao komunističkom establišmentu. Sećaš se Zaboravljenih? Gde odrasta Nikola Kojo a gde Dragan Jovanović? Predgrađe, kuća nedovršena, bez prozora, majku hapse zbog švercovanih turskih gaća dok direktori drpaju na sve strane.


Dva sveta, dve kaste. I naravno da te dve kaste nemaju iste poglede na svet. Kao kad bi neko naslednicima pripadnika paravojnih formacija koji su se obogatili preko noći objašnjavao uređen sistem a oni lopovlukom živeli u luksuzu. Jednostavno se ne razumeju šta je uređeno društvo.

Upravo zbog toga promene kod nas nisu uspele. Pročitaj onaj tekst Zorana Đinđića ili ga postavi kao zaseban blog. Potpuno suprotna priča i od bloga i od komentara. Pa da vidimo ko je na čijoj strani
Colin_bgd Colin_bgd 09:52 16.02.2024

Re: Ишао си на поправни испит из математике?

gedza.73
37, decko, 37, i to je jednostavno tako...

Jednostavno nije. Ponovo podsećam na reči predsednika haškog tribunala da je za zločine devedesetih kriva komunistička ideologija i komunisti koji su nakon rata (verovatno uzima 1945. kao polaznu tačku) ubijali političke neistomišljenike, nisu bili kažnjavani već nagrađivani a onda vaspitavali nove generacije.

Ili kažeš kako naši postupci i današnje uređenje neće imati uticaja na događaje za tri, četiri decenije? Današnji botovi ili njihovi potomci će pričati u dlaku isto kao pripadnici komunističkog režima i njihova deca. meni drugar (odličan momak) koji živi u Engleskoj priča kako ga ponekad pitaju Briti kako je njemu u Engleskoj.
'Moj odgovor je da sam odrastao u socijalizmu. I oni ućute, jer znaju koliko je bilo dobro'
Klasika gastarbajter sa slavom koju njegovi u Srbiji nikad nisu slavili. Odrastanje u delu grada koji je pripadao komunističkom establišmentu. Sećaš se Zaboravljenih? Gde odrasta Nikola Kojo a gde Dragan Jovanović? Predgrađe, kuća nedovršena, bez prozora, majku hapse zbog švercovanih turskih gaća dok direktori drpaju na sve strane.


Dva sveta, dve kaste. I naravno da te dve kaste nemaju iste poglede na svet. Kao kad bi neko naslednicima pripadnika paravojnih formacija koji su se obogatili preko noći objašnjavao uređen sistem a oni lopovlukom živeli u luksuzu. Jednostavno se ne razumeju šta je uređen sistem.

Upravo zbog toga promene kod nas nisu uspele. Pročitaj onaj tekst Zorana Đinđića ili ga postavi kao zaseban blog. Potpuno suprotna priča i od bloga i od komentara. Pa da vidimo ko je na čijoj strani

Gedzo dragi, taj period '87 na '88 godinu, u Beogradu, na vidjenijim sedeljkama, slavama, skupovima, u Francuskoj 7, SANU, medju profesorima univerziteta, piscima, knjizevnicima, slikarima, u "Kulturi", urednistvima vidjenijih novina i casopisa, se slavio pad komunizma, i otvarali sampanjci od veceri do jutra...

Srpska, tadasnja, vecinska (ne apsolutno svi, naravno, znamo ko su bili izdajnici) inteligencija je slavila dolazak Milosevica na vlast kao pad komunizma. Nisu insistirali na promeni simbola, retorike, ostavili su inerciju da im "odradi posao", ali su se, sto se tice komunizma/titoizma oni toga resili, pre nego sto je bilo ko i u SFRJ i u svetu mogao i da zamisli da samo 2 godine kasnije berlinskog zida vise nece biti, a ubrzo potom ni Sovjetskog Saveza...
gedza.73 gedza.73 10:54 16.02.2024

Re: Ишао си на поправни испит из математике?

Srpska, tadasnja, vecinska (ne apsolutno svi, naravno, znamo ko su bili izdajnici) inteligencija je slavila dolazak Milosevica na vlast kao pad komunizma.

Onda je došla Mirjana Marković i Jugoslovenskom levicom povratila komunizam i jugoslovenstvo.
Tvoj komentar je u suprotnosti sa Đinđićevim rečima o devedesetima.
Nisu insistirali na promeni simbola, retorike

Čuveni (po mnogim tekovinama devedesetih) general Jovo Popović ili Veljko Kadijević je bio protiv promena imena partije odnosno da se 'Komunistička' ne menja sa 'Socijalistićka'.

Panduri sa petokrakama su prebijali demonstrante, vojksa je nosila petokrake.
Ali da, u pravu si da su profesori univerziteta, pisci, slikari, naučnici mislili kako mogu da zadrže Veliku Srbiju u okviru Velike Jugoslavije.
ali su se, sto se tice komunizma/titoizma oni toga resili

jes vala. U pozadini bista kralja Petra a na zidu reči iz knjige 'O slobodi' Džon Stjuarta Mila




kad si pomenuo Miloševića da se još jednom vratimo na '37 godina'. Da li na dešavanja nakon 5. oktobra nije ni malo imala uticaja Miloševićeva vladavina?

Do danas je prošlo četvrt veka od Miloševića, kakve veze ima on sa ovim danas (naravno da ima kao što šezdesete, sedamdesete imaju na osamdesete i devedesete).

Za Miloševićeve devedesete mnogi ljudi (koji su živeli tada sasvim pristojno, moglo bi se reči raskošno) će ti tvrditi kako se više znao red nego danas, kako je imalo više novca a za sve ono što smo zapamtili će reči kako su krive sankcije.

Isti takvi relativizuju period pre famoznih '37 godina' spavanjem u parku.

ne umanjujem krivicu nas kao naroda. Ali daj medije na godinu dana drugoj strani, uz malo podilaženja Srbi u NATO uniformama jurišaju na Pridnestrovlje da brane braću Moldavce.
Colin_bgd Colin_bgd 11:00 16.02.2024

Re: Ишао си на поправни испит из математике?

gedza.73
Srpska, tadasnja, vecinska (ne apsolutno svi, naravno, znamo ko su bili izdajnici) inteligencija je slavila dolazak Milosevica na vlast kao pad komunizma.

Onda je došla Mirjana Marković i Jugoslovenskom levicom povratila komunizam i jugoslovenstvo.
Tvoj komentar je u suprotnosti sa Đinđićevim rečima o devedesetima.
Nisu insistirali na promeni simbola, retorike

Čuveni (po mnogim tekovinama devedesetih) general Jovo Popović se ne bi složio sa tobom. Veljko Kadijević je bio protiv promena imena partije odnosno da se 'Komunistička' ne menja sa 'Socijalistićka'.

Panduri sa petokrakama su prebijali demonstrante, vojksa je nosila petokrake.
Ali da, u pravu si da su profesori univerziteta, pisci, slikari, naučnici mislili kako mogu da zadrže Veliku Srbiju u okviru Velike Jugoslavije.
ali su se, sto se tice komunizma/titoizma oni toga resili

jes vala. U pozadini bista kralja Petra a na zidu reči iz knjige 'O slobodi' Džon Stjuarta Mila




kad si pomenuo Miloševića da se još jednom vratimo na '37 godina'. Da li na dešavanja nakon 5. oktobra nije ni malo imala uticaja Miloševićeva vladavina?

Do danas je prošlo četvrt veka od Miloševića, kakve veze ima on sa ovim danas (naravno da ima kao što šezdesete, sedamdesete imaju na osamdesete i devedesete).

Za Miloševićeve devedesete mnogi ljudi (koji su živeli tada sasvim pristojno, moglo bi se reči raskošno) će ti tvrditi kako se više znao red nego danas, kako je imalo više novca a za sve ono što smo zapamtili će reči kako su krive sankcije.

Isti takvi relativizuju period pre famoznih '37 godina' spavanjem u parku.

ne umanjujem krivicu nas kao naroda. Ali daj medije na godinu dana drugoj strani, uz malo podilaženja Srbi u NATO uniformama jurišaju na Pridnestrovlje da brane braću Moldavce.

Dobro, ovo je ipak pomak sa tvoje strane. Budi istrajan, pa ces stici jednom...

Salu na stranu, nemoj da mesas sustinu i formu (prvi razred srednje), ostalo sam precizno objasnio u prethodnim postovima...
gedza.73 gedza.73 11:14 16.02.2024

Re: Ишао си на поправни испит из математике?

nemoj da mesas sustinu i formu (prvi razred srednje)

Praksa, moj dragi Koline. Komunizam iz komunističke glave se formom ne izbacuje. Kao one lutkice što su imale tegić pa kako god da je baciš ona stoji na kraju stane uvek u jedan položaj.

probaj bilo kog nacionalistu a komunistu da napiješ. Nakon treće šljivovice kreće 0nije Tito bio toliko loš, dao mi poso', nakon šeste peva Po šumama i gorama nakon osme pijan mrmlja psovke protiv kapitalizma i buržuja i popova što su mu oteli fabriku.
trezan se bije za dukat u česnici, pliva za krst po ledenoj vodi i kači metarski badnjak o hladnjak svetog trijumvirata mercedes-bmw-audi (jer je to oduvek bilo u srpskoj tadiciji)

Colin_bgd Colin_bgd 11:18 16.02.2024

Re: Ишао си на поправни испит из математике?

gedza.73
nemoj da mesas sustinu i formu (prvi razred srednje)

Praksa, moj dragi Koline. Komunizam iz komunističke glave se formom ne izbacuje. Kao one lutkice što su imale tegić pa kako god da je baciš ona stoji na kraju stane uvek u jedan položaj.

probaj bilo kog nacionalistu a komunistu da napiješ. Nakon treće šljivovice kreće 0nije Tito bio toliko loš, dao mi poso', nakon šeste peva Po šumama i gorama nakon osme pijan mrmlja psovke protiv kapitalizma i buržuja i popova što su mu oteli fabriku.
trezan se bije za dukat u česnici, pliva za krst po ledenoj vodi i kači metarski badnjak o hladnjak svetog trijumvirata mercedes-bmw-audi (jer je to oduvek bilo u srpskoj tadiciji)


Pa lepo napisah (ne volim da citiram samog sebe, ali ocigledno ne ide drugacije) "simbioza najgorih tradicija", pa ti sad i dalje komunizam, pa komunizam... Jeste komunizam, ali nije samo komunizam... Bilo nesto i pre komunizma, a bogami (na zalost) doslo nesto i posle tog komunizma...
shmoo shmoo 20:49 16.02.2024

Re: Ишао си на поправни испит из математике?

Colin_bgd
shmoo
izdajnička stranoplaćenička agentura na vlasti, koja je pre 37 godina zajašila na grbaču ovog naroda



Коју оцену си ти имао из математике у основној школи?

Није нам та агентура на грбачи 37 година него 79 година.

Од 1945.

Ево ти за прву помоћ ова рачунаљка док не научиш да рачунаш напамет без помагала...

(Од дрвета је, не брини, није од пластике к'о ови "левичари" међу Србима од 1945. до данас.)


37, decko, 37, i to je jednostavno tako...




Само напред, момак, само напред.

Видим да си далеко догурао у животу са таквом математиком.

Чак до Лондона си стигао.

bata_nimbus bata_nimbus 20:38 15.02.2024

Луднице су закључане

На жалост, луднице су закључане. Пребукирано. Зато поштовани аутор пише блогове на Б92, уместо да се лечи.
shmoo shmoo 20:43 15.02.2024

Re: Луднице су закључане

bata_nimbus
На жалост, луднице су закључане. Пребукирано. Зато поштовани аутор пише блогове на Б92, уместо да се лечи.



Јбг...

То је наша стварност.

Срећом, само виртуелна... На Блогу Б92.




Colin_bgd Colin_bgd 09:07 16.02.2024

Re: Луднице су закључане

bata_nimbus
На жалост, луднице су закључане. Пребукирано. Зато поштовани аутор пише блогове на Б92, уместо да се лечи.

Hahahahahahahahahahahahaha

Bato, bato, bato, ti si moje zlato...

Hahahahahahahahahahahahaha

Ako te put navede severno od Calais-a, svrati da ti izdam par recepata, besplatno naravno...
bata_nimbus bata_nimbus 20:48 17.02.2024

Re: Ре: Луднице су закључане

Colin_bgd
бата_нимбус
На жалост, луднице су закључане. Пребукирано. Зато поштовани аутор пише блогове на Б92, уместо да се лечи.

Хахахахахахахахахахахахаха

Бато, бато, бато, ти си моје злато...

Хахахахахахахахахахахахаха

Ако те пут наведе северно од Цалаис-а, сврати да ти издам пар рецепата, бесплатно наравно...

Видимо, имаш ти рецепата на бацање.
Још, по горњој твојој блесавој писанији, видимо да су те Титини омладинци правили на маренди.
predatortz predatortz 01:41 16.02.2024

I ovakvog čoveka...

...smo oterali u beli svet!
Taj svet dolaskom ovakvih doduše nije ništa dobio, samo puku jedinku koja obavlja neki posao za neku kintu.
Zato su, odlaskom svakog pojedinca sa stavom "sa' ću ja sve da vam obLJasnim" srpske zadruge, seoske prodavnice koje nestaju pred naletom marketa i šoping molova, izgubile svoju autentičnost i najbolje analitičare pred njima.

Gasi se jedan svet...
bene_geserit bene_geserit 05:23 16.02.2024

Re: I ovakvog čoveka...

I ovakvog čoveka...
...smo oterali u beli svet!

tragedija za Srbiju
i još je MORAO da ode, jbga
shmoo shmoo 08:13 16.02.2024

Re: I ovakvog čoveka...

Gasi se jedan svet...


Да.

Не знам колико је животна привилегија или животно бреме присуствовати и сведочити томе и учествовати у томе.

Кажу да Кинези када некоме желе све најбоље у животу, онда поруче:"Да бог да имао досадан живот."

Наши животи у времену у којем живимо нису ни најмање досадни.

Напротив, чак су и превише, за мој укус, занимљиви и за посматрање, а камоли тек за учествовање у томе.

А дубоко верујем да бисмо сви ми, због свега што смо видели, осетили, доживели једном речју, ипак више волели да смо имали неки досадан живот по тим кинеским лепим жељама за оне којима желе добробит.

Но...

Сад шта је, ту је.

Такве карте су нам свима подељене и морали смо и морамо и даље да играмо са таквим картама све док са булама (не Туркињама, него у преферансу) не одемо испод шешира... И то свако од нас појединачно, такав какав је био и јесте на овоме свету.






Colin_bgd Colin_bgd 08:58 16.02.2024

Re: I ovakvog čoveka...

predatortz
...smo oterali u beli svet!
Taj svet dolaskom ovakvih doduše nije ništa dobio, samo puku jedinku koja obavlja neki posao za neku kintu.
Zato su, odlaskom svakog pojedinca sa stavom "sa' ću ja sve da vam obLJasnim" srpske zadruge, seoske prodavnice koje nestaju pred naletom marketa i šoping molova, izgubile svoju autentičnost i najbolje analitičare pred njima.

Gasi se jedan svet...

Nemoj imati iluziju da je "tvoj" dolazak u Beograd, sa bulumentom iz sume, sustinski drugaciji od onog dolaska "naoruzanih" '45 u isti grad.

Da, znam, znam, nisi ti usao ni u ciju tudju vilu da se baskaris, ali su, kako rece Principessa pre par dana, u svetlu tadasnjih i danasnjih "socio-ekonomskih ogranicenja" rezultati apsolutno isti...
bene_geserit bene_geserit 09:03 16.02.2024

Re: I ovakvog čoveka...

rezultati apsolutno isti

Došli divlji, isterali pitome?
Došao Predator "sa bulumentom iz šume", isterao Kolina.
To je zato što je Kolin MORAO da ode iz Beograda.
Ali ovo "bulumenta iz šume", da se upiša čovek.
Colin_bgd Colin_bgd 09:09 16.02.2024

Re: I ovakvog čoveka...

bene_geserit
rezultati apsolutno isti

Došli divlji, isterali pitome?
Došao Predator "sa bulumentom iz šume", isterao Kolina.
To je zato što je Kolin MORAO da ode iz Beograda.
Ali ovo "bulumenta iz šume", da se upiša čovek.

Stavi kateter, nemoj da rizikujes...

Nego, kad se selis u Yekaterinburg, Krasnodar, Kazan... Sta cekas?
predatortz predatortz 10:31 16.02.2024

Re: I ovakvog čoveka...

Colin_bgd
predatortz
...smo oterali u beli svet!
Taj svet dolaskom ovakvih doduše nije ništa dobio, samo puku jedinku koja obavlja neki posao za neku kintu.
Zato su, odlaskom svakog pojedinca sa stavom "sa' ću ja sve da vam obLJasnim" srpske zadruge, seoske prodavnice koje nestaju pred naletom marketa i šoping molova, izgubile svoju autentičnost i najbolje analitičare pred njima.

Gasi se jedan svet...

Nemoj imati iluziju da je "tvoj" dolazak u Beograd, sa bulumentom iz sume, sustinski drugaciji od onog dolaska "naoruzanih" '45 u isti grad.

Da, znam, znam, nisi ti usao ni u ciju tudju vilu da se baskaris, ali su, kako rece Principessa pre par dana, u svetlu tadasnjih i danasnjih "socio-ekonomskih ogranicenja" rezultati apsolutno isti...


Pa si ti morao da odeš?
I zbog mene ovde nisu mogao da završiš fakultet, jer sam došao ja?
Ali misliš da baš jedan takav treba sve da nam objasni.

Druže, ovo je definicija patetike!


Colin_bgd Colin_bgd 10:38 16.02.2024

Re: I ovakvog čoveka...

predatortz
Colin_bgd
predatortz
...smo oterali u beli svet!
Taj svet dolaskom ovakvih doduše nije ništa dobio, samo puku jedinku koja obavlja neki posao za neku kintu.
Zato su, odlaskom svakog pojedinca sa stavom "sa' ću ja sve da vam obLJasnim" srpske zadruge, seoske prodavnice koje nestaju pred naletom marketa i šoping molova, izgubile svoju autentičnost i najbolje analitičare pred njima.

Gasi se jedan svet...

Nemoj imati iluziju da je "tvoj" dolazak u Beograd, sa bulumentom iz sume, sustinski drugaciji od onog dolaska "naoruzanih" '45 u isti grad.

Da, znam, znam, nisi ti usao ni u ciju tudju vilu da se baskaris, ali su, kako rece Principessa pre par dana, u svetlu tadasnjih i danasnjih "socio-ekonomskih ogranicenja" rezultati apsolutno isti...


Pa si ti morao da odeš?
I zbog mene ovde nisu kogao da završiš fakultet, jer sam došao ja?
Ali misliš da baš jedan takav treba sve da nam objasni.

Druže, ovo je definicija patetike!



Joj Predatortze, ne pise to...
predatortz predatortz 10:56 16.02.2024

Re: I ovakvog čoveka...

Joj Predatortze, ne pise to...


Pročitao sam tvoj tekst od prve do poslednje reči.
Osim gomile gluposti, kojim se jedan narod i njegova država, na dan te državnosti, proglašavaju jadnim, glupim, nedozrelim, lažnim u svim segmentima njihovog bitisanja, ne pročitah ništa smisleno.

Nadobudno,glupo i jadno!
Dodavši tome datum na koji je pisano, jer taj datum sa bilo kojom vlašću danas ima jednako veze koliko i ti sa tradicijom i kulturom britanske krune, onda je i krajnje nisko, udvorički i pisano da uvredi.

Samo, rođače, ti i takvi nas uvrediti ne možete, niti ste dorasli misiji prosvetiteljstva koju ste iz nekog medicinskog ili nemedicinskog razloga utripovali.

Vi takvi niste ništa više od malih, iskompleksiranih pojedinaca sa silnom patnjom zbog toga što su to što jesu i još silnijom željom da budu nešto što nisu.
Colin_bgd Colin_bgd 11:02 16.02.2024

Re: I ovakvog čoveka...

predatortz
Joj Predatortze, ne pise to...


Pročitao sam tvoj tekst od prve do poslednje reči.
Osim gomile gluposti, kojim se jedan narod i njegova država, na dan te državnosti, proglašavaju jadnim, glupim, nedozrelim, lažnim u svim segmentima njihovog bitisanja, ne pročitah ništa smisleno.


Procitao sve, nisi razumeo nista...

Upravo sve suprotno od onoga sto sam stavio boldovano...
alselone alselone 11:04 16.02.2024

Re: I ovakvog čoveka...

Došao Predator "sa bulumentom iz šume", isterao Kolina.

Ne, ne, nije došao predator sa bulumentom iz šume nego iz sume.
Kolin od toliko ljubavi prema ovoj napaćenoj državi a i narodu ne može tastaturu da podesi i poštuje njeno pismo, ali eto čim isteramo ove iz sume on će prvi da usklikne sloboda.
Colin_bgd Colin_bgd 11:08 16.02.2024

Re: I ovakvog čoveka...

alselone
Došao Predator "sa bulumentom iz šume", isterao Kolina.

Ne, ne, nije došao predator sa bulumentom iz šume nego iz sume.
Kolin od toliko ljubavi prema ovoj napaćenoj državi a i narodu ne može tastaturu da podesi i poštuje njeno pismo, ali eto čim isteramo ove iz sume on će prvi da usklikne sloboda.

Hahahahahahahahahahahahahahahahahahahaha

Jebote, ta elektrotehnika, softver, sta li (ako se dobro secam) stvarno zna da ubije boga u coveku, mislim, bas ono, nevidjeno...
predatortz predatortz 11:12 16.02.2024

Re: I ovakvog čoveka...

Ne, ne, nije došao predator sa bulumentom iz šume nego iz sume


Samo sam se zajebo!
Nisam poneo kaljače, mislio da mi ovde ne trebaju.
Kad ono, kur moj!
Preko potrebne!
alselone alselone 11:16 16.02.2024

Re: I ovakvog čoveka...

alselone alselone 11:17 16.02.2024

Re: I ovakvog čoveka...

Nisam poneo kaljače, mislio da mi ovde ne trebaju

Ovde ti treba asepsol.
predatortz predatortz 11:19 16.02.2024

Re: I ovakvog čoveka...

alselone
Nisam poneo kaljače, mislio da mi ovde ne trebaju

Ovde ti treba asepsol.


Treba ovde prijatelju mnogo čega.
Samo, čovek vremenom ogugla i sve ga više boli kurac.
Colin_bgd Colin_bgd 11:21 16.02.2024

Re: I ovakvog čoveka...

predatortz
alselone
Nisam poneo kaljače, mislio da mi ovde ne trebaju

Ovde ti treba asepsol.


Treba ovde prijatelju mnogo čega.
Samo, čovek vremenom ogugla i sve ga više boli kurac.

Ne znam zasto ljudi vole da lazu sami sebe. Da te boli ona stvar ne bi se javljao...

Isto vazi i za mene, da ne bude zabune...
predatortz predatortz 11:36 16.02.2024

Re: I ovakvog čoveka...

Colin_bgd
predatortz
alselone
Nisam poneo kaljače, mislio da mi ovde ne trebaju

Ovde ti treba asepsol.


Treba ovde prijatelju mnogo čega.
Samo, čovek vremenom ogugla i sve ga više boli kurac.

Ne znam zasto ljudi vole da lazu sami sebe. Da te boli ona stvar ne bi se javljao...

Isto vazi i za mene, da ne bude zabune...


Nisi razumeo... O temi što da ne kažem sud, svi ovde dolazimo da divanimo.

Uvrede tipa "oni došli pa mi jadni" pripisujem metiljavim, nesnađenim, sobom nezadovoljnim i za takve sam uglavnom imao osećaj sažaljenja. Koji sam, moram da priznam, vremenom izgubio.

A znaš zašto?

Zato što tu priču slušam od kad sam se pomerio iz Tuzle, gde god mi je tenjak na duže zastao.
Bio to Ugljevik, bila Bijeljina, bio to Zvornik, uvek je bilo onih koji se osećaju da su iznad tebe jer su oni tu rođeni a ti si odnekud došao.
I znaš šta im je zajedničko?
Luzeri i luzerke!
Neostvareni!
Neko bio nesposoban da nađe posao jer realno nema šta da ponudi, neko pičkopaćenik pa ne ume da ostvari vezu, neku ostavio dečko zbog neke koja je došla...
Uglavnom, luzeraj nezadovoljan sobom.
Nikad ne čuh te "on je došao" argumente od uspešnih, ostvarenih i zadovoljnih ljudi.

Ovaj grad i ja?
On meni nije dao ništa, ja njemu neku kintu za neke nekretnine.
Od mene je samo u plusu, za razliku od nekih ovde rođenih.
Dakle, ništa ne dugujem ni njemu, ni "rođenim ovde" koji su me kao u njega primili (što je posebna kategorija mentalnog poremećaja "ja sam tebe primio u grad".

Takve više i ne sažaljevam, ko im jebe mater!



Colin_bgd Colin_bgd 11:46 16.02.2024

Re: I ovakvog čoveka...

predatortz
Colin_bgd
predatortz
alselone
Nisam poneo kaljače, mislio da mi ovde ne trebaju

Ovde ti treba asepsol.


Treba ovde prijatelju mnogo čega.
Samo, čovek vremenom ogugla i sve ga više boli kurac.

Ne znam zasto ljudi vole da lazu sami sebe. Da te boli ona stvar ne bi se javljao...

Isto vazi i za mene, da ne bude zabune...


Nisi razumeo... O temi što da ne kažem sud, svi ovde dolazimo da divanimo.

Uvrede tipa "oni došli pa mi jadni" pripisujem metiljavim, nesnađenim, sobom nezadovoljnim i za takve sam uglavnom imao osećaj sažaljenja. Koji sam, moram da priznam, vremenom izgubio.

A znaš zašto?

Zato što tu priču slušam od kad sam se pomerio iz Tuzle, gde god mi je tenjak na duže zastao.
Bio to Ugljevik, bila Bijeljina, bio to Zvornik, uvek je bilo onih koji se osećaju da su iznad tebe jer su oni tu rođeni a ti si odnekud došao.
I znaš šta im je zajedničko?
Luzeri i luzerke!
Neostvareni!
Neko bio nesposoban da nađe posao jer realno nema šta da ponudi, neko pičkopaćenik pa ne ume da ostvari vezu, neku ostavio dečko zbog neke koja je došla...
Uglavnom, luzeraj nezadovoljan sobom.
Nikad ne čuh te "on je došao" argumente od uspešnih, ostvarenih i zadovoljnih ljudi.

Ovaj grad i ja?
On meni nije dao ništa, ja njemu neku kintu za neke nekretnine.
Od mene je samo u plusu, za razliku od nekih ovde rođenih.
Dakle, ništa ne dugujem ni njemu, ni "rođenim ovde" koji su me kao u njega primili (što je posebna kategorija mentalnog poremećaja "ja sam tebe primio u grad".

Takve više i ne sažaljevam, ko im jebe mater!




Nisi razumeo ni ti...

Ne govorim (iako nekad upotrebim kao jezicku konstrukciju, ali ljudi su, jebiga, previse bukvalni) nikad licno o "tebi", "meni", "njima", niti ikad pomisljam da je ikad trebalo ili moglo, niti da iko na to ima pravo, da nekome nesto brani, dozvoljava i slicno, ali slivanje u Beograd "srpskih" ratnika devedesetih ima isti "socio-ekonomski" efekat na grad, kao i dolazak partizana '45. To, naravno, pojedinac u svojoj svakodnevici ne vidi, niti treba da vidi, ali su, kad se malo bolje pogleda na drustveno-naucnoj osnovi, paralele vise nego ocigledne.

Sad, sto ti licno mislis da ima neke razlike u tome sto su oni nosili petokraku, a ti neka ocila, krunu ili sta vec, to, odmah da ti kazem, ne pravi nikakvu, ni minimalnu razliku...

Kao posledica slivanja "bulumente" doslo je do ociglednih i nepobitnih smanjenja sloboda, kako '45, tako i devedesetih. Poricati to je najblaze receno smesno...
principessa_etrusca principessa_etrusca 11:55 16.02.2024

Re: I ovakvog čoveka...

Pročitao sam tvoj tekst od prve do poslednje reči.
Osim gomile gluposti, kojim se jedan narod i njegova država, na dan te državnosti, proglašavaju jadnim, glupim, nedozrelim, lažnim u svim segmentima njihovog bitisanja, ne pročitah ništa smisleno.

Чим видим енглеску капитализацију у српском наслову, одустајем од читања јер ме презир правописа демотивише. Овде сам ипак регистровала и прву реченицу:
Problem Srbije, kao države, i Srba kao naroda generalno, je što većina ljudi koji potpadaju pod ove kategorije vec par stotina (i kusur) godina živi u laži.

Колин је мучена душа!
Colin_bgd Colin_bgd 11:56 16.02.2024

Re: I ovakvog čoveka...

principessa_etrusca
Pročitao sam tvoj tekst od prve do poslednje reči.
Osim gomile gluposti, kojim se jedan narod i njegova država, na dan te državnosti, proglašavaju jadnim, glupim, nedozrelim, lažnim u svim segmentima njihovog bitisanja, ne pročitah ništa smisleno.

Чим видим енглеску капитализацију у српском наслову, одустајем од читања јер ме презир правописа демотивише. Овде сам ипак регистровала и прву реченицу:
Problem Srbije, kao države, i Srba kao naroda generalno, je što većina ljudi koji potpadaju pod ove kategorije vec par stotina (i kusur) godina živi u laži.

Колин је мучена душа!

Easy cop out, as always...
predatortz predatortz 11:56 16.02.2024

Re: I ovakvog čoveka...

Colin_bgd
predatortz
Colin_bgd
predatortz
alselone
Nisam poneo kaljače, mislio da mi ovde ne trebaju

Ovde ti treba asepsol.


Treba ovde prijatelju mnogo čega.
Samo, čovek vremenom ogugla i sve ga više boli kurac.

Ne znam zasto ljudi vole da lazu sami sebe. Da te boli ona stvar ne bi se javljao...

Isto vazi i za mene, da ne bude zabune...


Nisi razumeo... O temi što da ne kažem sud, svi ovde dolazimo da divanimo.

Uvrede tipa "oni došli pa mi jadni" pripisujem metiljavim, nesnađenim, sobom nezadovoljnim i za takve sam uglavnom imao osećaj sažaljenja. Koji sam, moram da priznam, vremenom izgubio.

A znaš zašto?

Zato što tu priču slušam od kad sam se pomerio iz Tuzle, gde god mi je tenjak na duže zastao.
Bio to Ugljevik, bila Bijeljina, bio to Zvornik, uvek je bilo onih koji se osećaju da su iznad tebe jer su oni tu rođeni a ti si odnekud došao.
I znaš šta im je zajedničko?
Luzeri i luzerke!
Neostvareni!
Neko bio nesposoban da nađe posao jer realno nema šta da ponudi, neko pičkopaćenik pa ne ume da ostvari vezu, neku ostavio dečko zbog neke koja je došla...
Uglavnom, luzeraj nezadovoljan sobom.
Nikad ne čuh te "on je došao" argumente od uspešnih, ostvarenih i zadovoljnih ljudi.

Ovaj grad i ja?
On meni nije dao ništa, ja njemu neku kintu za neke nekretnine.
Od mene je samo u plusu, za razliku od nekih ovde rođenih.
Dakle, ništa ne dugujem ni njemu, ni "rođenim ovde" koji su me kao u njega primili (što je posebna kategorija mentalnog poremećaja "ja sam tebe primio u grad".

Takve više i ne sažaljevam, ko im jebe mater!




Nisi razumeo ni ti...

Ne govorim (iako nekad upotrebim kao jezicku konstrukciju, ali ljudi su, jebiga, previse bukvalni) nikad licno o "tebi", "meni", "njima", niti ikad pomisljam da je ikad trebalo ili moglo, niti da iko na to ima pravo, da nekome nesto brani, dozvoljava i slicno, ali slivanje u Beograd "srpskih" ratnika devedesetih ima isti "socio-ekonomski" efekat na grad, kao i dolazak partizana '45. To, naravno, pojedinac u svojoj svakodnevici ne vidi, niti treba da vidi, ali su, kad se malo bolje pogleda na drustveno-naucnoj osnovi, paralele vise nego ocigledne.

Sad, sto ti licno mislis da ima neke razlike u tome sto su oni nosili petokraku, a ti neka ocila, krunu ili sta vec, to, odmah da ti kazem, ne pravi nikakvu, ni minimalnu razliku...

Kao posledica slivanja "bulumente" doslo je do ociglednih i nepobitnih smanjenja sloboda, kako '45, tako i devedesetih. Poricati to je najblaze receno smesno...


Ne znam šta bih ti rekao, osim da su se u Beograd, istorijski ne tako davno, slili neki ratnici, a da su ga pre njih naseljavali Turci, Jevreji, Cincari, Arnauti, Čerkezi i tek poneki Srbin.

I da je ovo tvoje kolosalno nepoznaanje i istorijskih prilika, a i grada u kom si rođen.

Colin_bgd Colin_bgd 12:01 16.02.2024

Re: I ovakvog čoveka...

predatortz
Colin_bgd
predatortz
Colin_bgd
predatortz
alselone
Nisam poneo kaljače, mislio da mi ovde ne trebaju

Ovde ti treba asepsol.


Treba ovde prijatelju mnogo čega.
Samo, čovek vremenom ogugla i sve ga više boli kurac.

Ne znam zasto ljudi vole da lazu sami sebe. Da te boli ona stvar ne bi se javljao...

Isto vazi i za mene, da ne bude zabune...


Nisi razumeo... O temi što da ne kažem sud, svi ovde dolazimo da divanimo.

Uvrede tipa "oni došli pa mi jadni" pripisujem metiljavim, nesnađenim, sobom nezadovoljnim i za takve sam uglavnom imao osećaj sažaljenja. Koji sam, moram da priznam, vremenom izgubio.

A znaš zašto?

Zato što tu priču slušam od kad sam se pomerio iz Tuzle, gde god mi je tenjak na duže zastao.
Bio to Ugljevik, bila Bijeljina, bio to Zvornik, uvek je bilo onih koji se osećaju da su iznad tebe jer su oni tu rođeni a ti si odnekud došao.
I znaš šta im je zajedničko?
Luzeri i luzerke!
Neostvareni!
Neko bio nesposoban da nađe posao jer realno nema šta da ponudi, neko pičkopaćenik pa ne ume da ostvari vezu, neku ostavio dečko zbog neke koja je došla...
Uglavnom, luzeraj nezadovoljan sobom.
Nikad ne čuh te "on je došao" argumente od uspešnih, ostvarenih i zadovoljnih ljudi.

Ovaj grad i ja?
On meni nije dao ništa, ja njemu neku kintu za neke nekretnine.
Od mene je samo u plusu, za razliku od nekih ovde rođenih.
Dakle, ništa ne dugujem ni njemu, ni "rođenim ovde" koji su me kao u njega primili (što je posebna kategorija mentalnog poremećaja "ja sam tebe primio u grad".

Takve više i ne sažaljevam, ko im jebe mater!




Nisi razumeo ni ti...

Ne govorim (iako nekad upotrebim kao jezicku konstrukciju, ali ljudi su, jebiga, previse bukvalni) nikad licno o "tebi", "meni", "njima", niti ikad pomisljam da je ikad trebalo ili moglo, niti da iko na to ima pravo, da nekome nesto brani, dozvoljava i slicno, ali slivanje u Beograd "srpskih" ratnika devedesetih ima isti "socio-ekonomski" efekat na grad, kao i dolazak partizana '45. To, naravno, pojedinac u svojoj svakodnevici ne vidi, niti treba da vidi, ali su, kad se malo bolje pogleda na drustveno-naucnoj osnovi, paralele vise nego ocigledne.

Sad, sto ti licno mislis da ima neke razlike u tome sto su oni nosili petokraku, a ti neka ocila, krunu ili sta vec, to, odmah da ti kazem, ne pravi nikakvu, ni minimalnu razliku...

Kao posledica slivanja "bulumente" doslo je do ociglednih i nepobitnih smanjenja sloboda, kako '45, tako i devedesetih. Poricati to je najblaze receno smesno...


Ne znam šta bih ti rekao, osim da su se u Beograd, istorijski ne tako davno, slili neki ratnici, a da su ga pre njih naseljavali Turci, Jevreji, Cincari, Arnauti, Čerkezi i tek poneki Srbin.

I da je ovo tvoje kolosalno nepoznaanje i istorijskih prilika, a i grada u kom si rođen.


Sliva se i ovde gde sam svakojaka bagra (u sta ukljucujem i sebe) svakodnevno, ali se kolicina slobode svakim "slivanjem" povecava ne smanjuje...

Nismo na istom nivou, na zalost, i to je porazavajuce za sve nas kolektivno... O tome pricam... I to nije zbog toga sto ja mislim da sam nesto bolji, pametniji, lepsi, apsolutno nisam, naprotiv, vec sto tebi (i mnogima) upravo tim lazima o kojima pricam, drze dovoljno zatvorene oci da ne vidite dalje od svog nosa...

Tako je, jebiga..
predatortz predatortz 12:09 16.02.2024

Re: I ovakvog čoveka...

Nismo na istom nivou, na zalost,


Nismo, slažem se.
Za mene će trebati mnogo više deterdženta da mi to tvoji isperu mozak pa da kažem da je dečak sa pišom koja se klati dok trči rajskim vrtovima Evrope zapravo devojčica.

Samo jedan primer.


vec sto tebi (i mnogima) upravo tim lazima o kojima pricam, drze dovoljno zatvorene oci da ne vidite dalje od svog nosa...


Dobro, razumeo sam da smo nižnji duhom pa mogu sve da nas drže u neznanju.

Ali ne razumem koji su to oni, jer tvoja teza je da je sve laž od samog početka.
Pošto je bilo raznih "njih", koji su to tačno "oni", jer po rebi ispade da su svi.

Colin_bgd Colin_bgd 12:21 16.02.2024

Re: I ovakvog čoveka...

Za mene će trebati mnogo više deterdženta da mi to tvoji isperu mozak pa da kažem da je dečak sa pišom koja se klati dok trči rajskim vrtovima Evrope zapravo devojčica.

Samo jedan primer.

Koji je isto, uzgredbudireceno, lazan, ali dobro...

Dobro, razumeo sam da smo nižnji duhom pa mogu sve da nas drže u neznanju.

I ovo je laz. Niko ne misli da smo mi (ako mislis Srbi) niznji duhom ili bilo sta slicno...

Ali ne razumem koji su to oni, jer tvoja teza je da je sve laž od samog početka.
Pošto je bilo raznih "njih", koji su to tačno "oni", jer po rebi ispade da su svi.

Nisu svi. Pise u tekstu bloga gore lepo, postoje ciljane recenice koje je Colin vrlo precizno napisao...
predatortz predatortz 12:28 16.02.2024

Re: I ovakvog čoveka...

Colin
Nisu svi. Pise u tekstu bloga gore lepo, postoje ciljane recenice koje je Colin vrlo precizno napisao...


Colin
Problem Srbije, kao države, i Srba kao naroda generalno, je što većina ljudi koji potpadaju pod ove kategorije vec par stotina (i kusur) godina živi u laži.



Ko to laže većinu, već par stotina godina?

Edit:

Šta hoću da kažem?
Da bi neko nešto gurao par stotina godina u kontinuitetu, bila to laž ili bilo šta drugo, potrebno je da postoji kontinuitet.

U Srbiji ne da ga nije bilo, nego...
A da par stotina godina neko u kontinuitetu vergla istu laž, a kontinuitet ne postoji, tek to...
Priznaj sebi da si pred nas izašao sa prilično nategnutom tezom, a mi ćemo ti oprostiti što smo te zajebavali.
principessa_etrusca principessa_etrusca 14:31 16.02.2024

Re: I ovakvog čoveka...

Colin_bgd
principessa_etrusca
Pročitao sam tvoj tekst od prve do poslednje reči.
Osim gomile gluposti, kojim se jedan narod i njegova država, na dan te državnosti, proglašavaju jadnim, glupim, nedozrelim, lažnim u svim segmentima njihovog bitisanja, ne pročitah ništa smisleno.

Чим видим енглеску капитализацију у српском наслову, одустајем од читања јер ме презир правописа демотивише. Овде сам ипак регистровала и прву реченицу:
Problem Srbije, kao države, i Srba kao naroda generalno, je što većina ljudi koji potpadaju pod ove kategorije vec par stotina (i kusur) godina živi u laži.

Колин је мучена душа!

Easy cop out, as always...

Немам ја шта да се извлачим, просто ме не занимају твоје мишљење, твоја мотивација и твоје пројекције.
shmoo shmoo 21:00 16.02.2024

Хоћу да бирам, а не да гласам на изборима

bene_geserit
rezultati apsolutno isti

Došli divlji, isterali pitome?
Došao Predator "sa bulumentom iz šume", isterao Kolina.
To je zato što je Kolin MORAO da ode iz Beograda.
Ali ovo "bulumenta iz šume", da se upiša čovek.



Колиново одлично знање математике добија своје логично објашњење.


Colin_bgd

izdajnička stranoplaćenička agentura na vlasti, koja je pre 37 godina zajašila na grbaču ovog naroda



Наравно да њему тај рачун од 37 година лепо належе јер изгледа да су његови преци (такође из неке шуме, да га јебеш) зајашили на грбачу овог народа пре 79 година.

Од 1945.

Па би Колин сада некако да нам оправда ту разлику од 42 године која му се јавља у рачуну.

Ко се још у историји одрекао својих друштвених привилегија добровољно, без употребе силе?

Не знам за такве.

Па ето и Колин иде истим путем.

Надасве демократским путем, слутим, као и сви правоверни петооктобарци и другосрбијанци.





maksa83 maksa83 22:03 16.02.2024

Re: I ovakvog čoveka...

Za mene će trebati mnogo više deterdženta da mi to tvoji isperu mozak pa da kažem da je dečak sa pišom koja se klati dok trči rajskim vrtovima Evrope zapravo devojčica.

Danas sam proveo (baš lep i sunčan) dan u jednom takvom "rajskom vrtu Evrope" - uslovno rečeno, pošto nije baš zapadno odavde ali jeste u EU. Zemlja svakako religioznija od Srbije i izrazito Pravoslavna - gde god se okreneš neki muškarac sa bradom u crnu 'aljinu.

Ispostavlja se da su baš od danas u toj zemlji legalni istopolni brakovi. Tako je odlučio Parlament, glasanjem (komunisti glasali protiv, ako se neko pita), uprkos tome što je oštro i glasno protiv te "devijantnosti" bio Arhiepiskop atinski Jeronim a njihov Sv. Sinod priložio žalbu na pet strana teksta. Time je Grčka postala prva Pravoslavna zemlja koja je legalizovala istopolne brakove.

Posledice su se videle već danas na ulicama Soluna, organizovane su velike demonstracije koje je predvodio Arhiepiskop, ceo grad je paralizovan jer se puno naroda skupio da traži ukidanje sramnog zakona koji ugrožava porodične vrednosti i preti da zatre grčki narod.

Pasus iznad je masna laž naravno, ništa od toga se nije desilo. Umesto toga Grcite su danas preplavili ulice ali šetali, kupovali, blejali po kafićima i restoranima. Jedino "nenormalno" je što su na 15 stepeni obučeni kao normalni ljudi (tj. - mi) na 0 stepeni, sa sve šalovima 6π oko vrata.
milisav68 milisav68 22:32 16.02.2024

Re: I ovakvog čoveka...

maksa83
Pasus iznad je masna laž naravno,

Heh, lako je njima kad nemaju Kosovo koje treba da se prizna.

I Litijum da se kopa (i još po nešto).

Uostalom, nama je već osam godina predsednik vlade gej.

I niko se ne buni zbog toga.
maksa83 maksa83 22:47 16.02.2024

Re: I ovakvog čoveka...

Heh, lako je njima kad nemaju Kosovo koje treba da se prizna.

I Litijum da se kopa (i još po nešto).

Imaju oni i zlato na Atosu zbog kog su još pre tries godina dovodili neke hiljade pandura u punoj antiriot opremi da se mlati sa demonstrantima, imaju Tursku kao arhineprijatelja i teritorijalni spor, ali imaju i razdvojenost Crkve od Države. Ne znam doduše koliko je ordenja Arhiepiskop atinski razdelio članovima Nove Demokratije, verovatno vrlo mali i vrlo okrugao broj.

Uostalom, nama je već osam godina predsednik vlade gej.
I niko se ne buni zbog toga.

Eto, i ona može da ima dete sa drugom ženom, ali ti milisave kada bi hteo sa tiosavom ne možeš koliko god što ono kažu radili na tome.

Je l se sećate kad je poslanik Martinović osuo nešto po homoseksualcima pa Maja Gojković pokušavala da ga ućutka jer "ne smem da ga pustim zbog Ane"? To su bila vremena...
docsumann docsumann 22:47 16.02.2024

Re: I ovakvog čoveka...

Uostalom, nama je već osam godina predsednik vlade gej.


policija sadi vutru

sloboda, brt


maksa83 maksa83 22:49 16.02.2024

Re: I ovakvog čoveka...

policija sadi vutru

sloboda, brt


Ja samo ne znam kako nam nacionalna himna nije neki rege.


angie01 angie01 22:54 16.02.2024

Re: I ovakvog čoveka...

khm.
maksa83 maksa83 22:57 16.02.2024

Re: I ovakvog čoveka...

...moze doks nesto da iskomponuje.

Opet stranac da nam piše himnu.

HOĆE LI SE SRBI OPAMETITI?! (ovo nije sugestija za naslov himne nego vapaj)
angie01 angie01 23:02 16.02.2024

Re: I ovakvog čoveka...

khm.
docsumann docsumann 23:03 16.02.2024

Re: I ovakvog čoveka...

maksa83
policija sadi vutru

sloboda, brt


Ja samo ne znam kako nam nacionalna himna nije neki rege.








docsumann docsumann 23:08 16.02.2024

Re: I ovakvog čoveka...

angie01
Opet stranac da nam piše himnu.


doks nije stranac, stavise, da otpeva onim lavljim glasom.


zapravo sad radim na nečem sasvim drugačijem.

rješio sam da se prodam (dosta je bilo bezumne poezije, konceptuale i slika bez slikanja...), pa pravim treš narodnjak. problem je što ne znam da dobijem folk zvuk , pa mi traka liči na neki klupski zvuk preko koga ide pevaljka...dakle dupli krindž s ukrštenim očima je u pitanju

a tekst je XXX pa me sramota da je objavim pod pravim nickom
maksa83 maksa83 23:11 16.02.2024

Re: I ovakvog čoveka...

doks nije stranac, stavise, da otpeva onim lavljim glasom.

Jok nije stranac nego šta nego je stranac, državljanin strane zemlje, NATO ČLANICE, dolazi na srpski blog da propagira veganstvo i superteške droge koje vode do spoznaje sebe u svemiru, bukvalno paklena kombinacija koja bi satrla ovaj napaćeni narod dok si rek'o "meskalito". Studirao ovde, pa šta, i Jasir Arafat je studirao ovde pa je stranac.

Naša veličina se očituje u tome što ga ovde tolerišemo, ko dizviniš Anu Brnabić što tolerišemo.
angie01 angie01 23:11 16.02.2024

Re: I ovakvog čoveka...

pravim treš narodnjak.




a tekst je XXX pa me sramota da je objavim pod pravim nickom



angie01 angie01 23:12 16.02.2024

Re: I ovakvog čoveka...

Naša veličina se očituje u tome što mu sve to tolerišemo, ko dizviniš Anu Brnabić što tolerišemo.


UUUUuu, sto ti je poredjenje.
maksa83 maksa83 23:18 16.02.2024

Re: I ovakvog čoveka...

angie01
Naša veličina se očituje u tome što mu sve to tolerišemo, ko dizviniš Anu Brnabić što tolerišemo.


UUUUuu, sto ti je poredjenje.

Odlično mi je poređenje.
milisav68 milisav68 23:19 16.02.2024

Re: I ovakvog čoveka...

maksa83
Imaju oni i zlato na Atosu zbog kog su još pre tries godina dovodili neke hiljade pandura u punoj antiriot opremi da se mlati sa demonstrantima,

Ti hoćeš da kažeš da je Grčka država, a da smo mi neki skup građana, radnika, seljaka i poštene inteligencije, pod okupacijom, i kojom vlada mafija.
imaju Tursku kao arhineprijatelja i teritorijalni spor,

Ali ih niko ne tera da priznaju Severni Kipar.
ali imaju i razdvojenost Crkve od Države.

Pa i mi smo to imali nekad, dok Država nije stavila šapu na Crkvu.Danas nam Crkvu vode politički komesari (na rezervnom položaju).
Eto, i ona može da ima dete sa drugom ženom, ali ti milisave kada bi hteo sa tiosavom ne možeš.

Ne mogu ja mnogo toga, al to sad jelte nije bitno, bitno je da mogu da imam dete sa Tiosavom.

Srbija je jedina zemlja na svetu čiji građani moraju da ruše i vlast i opoziciju.

Ukrao sa tviteXa.
docsumann docsumann 23:22 16.02.2024

Re: I ovakvog čoveka...

angie01
pravim treš narodnjak.




a tekst je XXX pa me sramota da je objavim pod pravim nickom





pazi, garantujem ti , da ovu ideju odradi (bolje muzički obradi) neki iole ozbiljniji producent - ovo je hit.
naravo u jednom, specifičnom, opskurnom miljeu, al koji uopšte nije malobrojan.
e sad to što tekst ne samo da prelazi granicu dobrog ukusa, već je transcendira, to me malo sputava
maksa83 maksa83 23:22 16.02.2024

Re: I ovakvog čoveka...

Ti hoćeš da kažeš da je Grčka država, a da smo mi neki skup građana, radnika, seljaka i poštene inteligencije, pod okupacijom, i kojom vlada mafija.

Ne božemeoprosti.

Ja kažem da je ovo ovde labava simbioza višećelijskih organizama.


Ne mogu ja mnogo toga, al to sad jelte nije bitno, bitno je da mogu da imam dete sa Tiosavom.

Najvažnije je da ne o-du-sta-je-te.

Srbija je jedina zemlja na svetu čiji građani moraju da ruše i vlast i opoziciju.

Ti se zajebavaš, ali nekom liku "analitičaru" se pre neki dan na TV-u zapravo stvarno otelo "ova opozicija što je sad na vlasti".
maksa83 maksa83 23:23 16.02.2024

Re: I ovakvog čoveka...

e sad to što tekst ne samo da prelazi granicu dobrog ukusa, već je transcendira, to me malo sputava

Kako meni reče jednom bloger Vučko uživo - "nema gore cenzure od autocenzure".
docsumann docsumann 23:27 16.02.2024

Re: I ovakvog čoveka...

maksa83
e sad to što tekst ne samo da prelazi granicu dobrog ukusa, već je transcendira, to me malo sputava

Kako meni reče jednom bloger Vučko uživo - "nema gore cenzure od autocenzure".


jbg, nekad ipak moraš zakočit (ne kažem da je to ovaj slučaj)

razmisliću do sutra, al najvjerovatnije kačim...

EDIT: bar će Ser Čeru brk zaigrat
angie01 angie01 23:39 16.02.2024

Re: I ovakvog čoveka...

pazi, garantujem ti , da ovu ideju odradi (bolje muzički obradi) neki iole ozbiljniji producent - ovo je hit.


pa nadji nekog,ko se time bavi, pa uradi nesto s tim,...znace taj neko, vec sta i kako i kome.
angie01 angie01 23:40 16.02.2024

Re: I ovakvog čoveka...

EDIT: bar će Ser Čeru brk zaigrat





pevaju eraojdanic i vendi.
Colin_bgd Colin_bgd 09:11 19.02.2024

Re: I ovakvog čoveka...

principessa_etrusca
Colin_bgd
principessa_etrusca
Pročitao sam tvoj tekst od prve do poslednje reči.
Osim gomile gluposti, kojim se jedan narod i njegova država, na dan te državnosti, proglašavaju jadnim, glupim, nedozrelim, lažnim u svim segmentima njihovog bitisanja, ne pročitah ništa smisleno.

Чим видим енглеску капитализацију у српском наслову, одустајем од читања јер ме презир правописа демотивише. Овде сам ипак регистровала и прву реченицу:
Problem Srbije, kao države, i Srba kao naroda generalno, je što većina ljudi koji potpadaju pod ove kategorije vec par stotina (i kusur) godina živi u laži.

Колин је мучена душа!

Easy cop out, as always...

Немам ја шта да се извлачим, просто ме не занимају твоје мишљење, твоја мотивација и твоје пројекције.

Ako te ne zanimaju, brate sestro, skreni na vreme, kako uvek zalutas tamo gde te nista ne interesuje, izarlauces se do besvesti i onda nam pricas kako Damu iz Londona boli kostunica za tak'e projekcije...
promoter promoter 12:11 19.02.2024

Re: I ovakvog čoveka...

maksa83
...moze doks nesto da iskomponuje.

Opet stranac da nam piše himnu.

HOĆE LI SE SRBI OPAMETITI?! (ovo nije sugestija za naslov himne nego vapaj)

Ali doksumanuti je Srbin.
Ili sam ja tako zapamtio.
bene_geserit bene_geserit 05:42 16.02.2024

a sa druge strane okeana

šta naša deca uče u školama

newimprovedtadejus newimprovedtadejus 11:00 17.02.2024

Re: a sa druge strane okeana

bene_geserit
šta naša deca uče u školama


ali ali ali zašto bi zaboga čitao šta neki degenerate sere ne bi li sebi namakao još angry followera umjesto da slušaš šta pričaju tvoja djeca koja idu u te škole..
baš ne kapiram..
mora džejson da ti prepriča kako ti živiš, sam ne možeš da dokučiš..
bene_geserit bene_geserit 09:25 16.02.2024

istorijski trenutci

U ovih 200 godina prosečni istoričar moze da nabroji 4-5 istorijskih trenutaka kada je Srbija (bilo kao samostalna država, bilo kao deo Jugoslavije) mogla i morala da uhvati priključak za zapadnoevropski voz

Da bre mada ja ne mogu da se setim četvrtog i petog.
Prvi je definitivno kad su nas Austrijanci napali, radili pokolje gde su stigli, umesto da se branimo, mogli smo da savijemo glavu i da kažemo secite buduća braćo, eto nas kod vas, hvatamo voz.
Drugi naravno kad su nas Nemci napali, napravili NDH i pustili ustaše i balije da ubijaju Srbe masovno, dok su oni to isto radili mnogo manje masovno po Šumadiji, tu smo opet imali šansu, sagneš glavu, kažeš seci, ni jedna cena nije mala da se plati.
Onda kad nas je NATO napao, bombardovao, ubijao civile, tu smo bili baš blizu, takoreći na korak od hvatanja voza.
Ne znam dal se računa ono kad se WW2 završio pa je Tito posekao koju stotinicu hiljada srpskih glava, a poneke i poslao na letovanje na Golom otoku malo kasnije, to je bilo u skladu sa proklamovanim vrednostima koje su prethodno Austrijanci i Nemci demonstrirali.

I taman su se stvari razvijale u super duper smeru na "zdravim" osnovama koje je ćopavi Zagorac postavio, kad eto uleteše neki sasvim drugi koji sa komunistima nikakve veze nisu imali na vlast pre 37 godina i sjebaše nas skroz.
I eto klasična "severno-azijska despotija", iako nisam baš siguran na šta se to odnosi, kad se kaže severna Azija tu se obično misli na Japance, Korejce, Kineze i Mongolce, ali deluje mi da je majstor mislio na slabo i nenaseljena prostranstva Sibira, ko bi znao šta hoće da kaže.
Istina u Srbiji se ne pitaju nikakvi severno-Azijati nego realno NATO i ambasadori zapadnih zemalja, i opet realnost je da smo u queue-u za primanje u EU, ali nas drže na kratkom lancu radi potencijalnog otvaranja žarišta kad im bude odgovaralo.

I naravno istorija nam je lažna, datumi koje slavimo takođe, a najpogrešnija je crkva u koju idemo, treba da idemo u onu drugu i sve bi bilo mnogo bolje. Eto. Da smo bili pametni i uhvatili voz. I onda Kolin ne bi MORAO da emigrira.
Colin_bgd Colin_bgd 09:27 16.02.2024

Re: istorijski trenutci

bene_geserit
U ovih 200 godina prosečni istoričar moze da nabroji 4-5 istorijskih trenutaka kada je Srbija (bilo kao samostalna država, bilo kao deo Jugoslavije) mogla i morala da uhvati priključak za zapadnoevropski voz

Da bre mada ja ne mogu da se setim četvrtog i petog.
Prvi je definitivno kad su nas Austrijanci napali, radili pokolje gde su stigli, umesto da se branimo, mogli smo da savijemo glavu i da kažemo secite buduća braćo, eto nas kod vas, hvatamo voz.
Drugi naravno kad su nas Nemci napali, napravili NDH i pustili ustaše i balije da ubijaju Srbe masovno, dok su oni to isto radili mnogo manje masovno po Šumadiji, tu smo opet imali šansu, sagneš glavu, kažeš seci, ni jedna cena nije mala da se plati.
Onda kad nas je NATO napao, bombardovao, ubijao civile, tu smo bili baš blizu, takoreći na korak od hvatanja voza.
Ne znam dal se računa ono kad se WW2 završio pa je Tito posekao koju stotinicu hiljada srpskih glava, a poneke i poslao na letovanje na Golom otoku malo kasnije, to je bilo u skladu sa proklamovanim vrednostima koje su prethodno Austrijanci i Nemci demonstrirali.

I taman su se stvari razvijale u super duper smeru na "zdravim" osnovama koje je ćopavi Zagorac postavio, kad eto uleteše neki sasvim drugi koji sa komunistima nikakve veze nisu imali na vlast pre 37 godina i sjebaše nas skroz.
I eto klasična "severno-azijska despotija", iako nisam baš siguran na šta se to odnosi, kad se kaže severna Azija tu se obično misli na Japance, Korejce, Kineze i Mongolce, ali deluje mi da je majstor mislio na slabo i nenaseljena prostranstva Sibira, ko bi znao šta hoće da kaže.
Istina u Srbiji se ne pitaju nikakvi severno-Azijati nego realno NATO i ambasadori zapadnih zemalja, i opet realnost je da smo u queue-u za primanje u EU, ali nas drže na kratkom lancu radi potencijalnog otvaranja žarišta kad im bude odgovaralo.

I naravno istorija nam je lažna, datumi koje slavimo takođe, a najpogrešnija je crkva u koju idemo, treba da idemo u onu drugu i sve bi bilo mnogo bolje. Eto. Da smo bili pametni i uhvatili voz. I onda Kolin ne bi MORAO da emigrira.

Glup si...

End of story...
bene_geserit bene_geserit 09:32 16.02.2024

Re: istorijski trenutci

Glup si

Vau, name calling. Jesi li ti treći osnovne?
Colin_bgd Colin_bgd 09:41 16.02.2024

Re: istorijski trenutci

bene_geserit
Glup si

Vau, name calling. Jesi li ti treći osnovne?

Ne, ali, profesija mi, izmedju ostalog, nalaze, da se uvek (ma koliko tesko bilo) spustim na nivo sagovornika da bi do istog makar nesto uspelo da dopre...
gedza.73 gedza.73 11:06 16.02.2024

Re: istorijski trenutci

bene_geserit
I naravno istorija nam je lažna, datumi koje slavimo takođe, a najpogrešnija je crkva u koju idemo, treba da idemo u onu drugu i sve bi bilo mnogo bolje.

Nije da nisi u pravu. Nije Kolumbo otkrio Ameriku, Dan zahvalnosti vam je vrlo diskutabilan... o crkvama u koje za sada idete ne bi' ti znao reći jer ko zna šta nosi dan a šta nosi noć.
ali nas drže na kratkom lancu radi potencijalnog otvaranja žarišta kad im bude odgovaralo.

Iskreno ne bi bilo loše da vas dođoše malo mobilišu i poteraju bar četiri meseca godišnje na požarstvo na granicu sa Meksikom.
alselone alselone 17:51 16.02.2024

Re: istorijski trenutci

Ne, ali, profesija mi, izmedju ostalog, nalaze, da se uvek (ma koliko tesko bilo) spustim na nivo sagovornika da bi do istog makar nesto uspelo da dopre...


kamen bi zaplakao
solo solo 10:56 16.02.2024

.

Colin_bgd Colin_bgd 11:12 16.02.2024

Re: .

solo


solo solo 15:21 16.02.2024

Svi ste vi naši - ljubim ruke milostiva

Colin_bgd Kurosavić


što jes' jes'.





shmoo shmoo 21:30 16.02.2024

Шта зна Запад шта је масленица?

Нисам баш најбоље упућен и не пратим ситуацију, али да ли може неко да ми објасни какви су то деспотски, тирански, оријентални источњачки затвор и држава и њена власт у којима један политички затвореник има приступ интернету и инстаграму да би он још при томе својој жени честитао Дан заљубљених пре два дана?



Крошка, у нас с тобой все как в песне: между нами города, взлетные огни аэродромов, синие метели и тысячи километров. Но я чувствую, что ты рядом каждую секунду, и я люблю тебя все сильнее ❤️ (ЛИНК)



2d



Душо, са тобом је све као у песми: између нас су градови, полетна светла аеродрома, плаве снежне мећаве и хиљаде километара. Али осећам да си близу сваке секунде и волим те све више и више


(гугл транслејт)










nask nask 14:48 17.02.2024

Re: Шта зна Запад шта је масленица?

To je ta ista država u kojoj ti isti politički zatvorenici koji imaju pristup interenetu nemaju pristup životu tj. imaju pristup sindromu nagle smrti.
shmoo shmoo 15:54 17.02.2024

Re: Шта зна Запад шта је масленица?

nask
To je ta ista država u kojoj ti isti politički zatvorenici koji imaju pristup interenetu nemaju pristup životu tj. imaju pristup sindromu nagle smrti.



Ни први ни последњи.

Барем се није обесио на сопствену кравату о радијатор у својој затворској ћелији као што се то често догађа у затворима на цивилизованом и демократском Западу.

Шта мислиш, колико овај наратив западних мејнстрим медија о суровом Путиновом режиму који се на најсвирепији начин попут Стаљина и Хитлера некада обрачунава са својим политичким противницима, осведоченим борцима за демократију који се нису либили да стану на протестима заједно са нацистима и машу нацистичким заставама, заправо скреће пажњу јавности у западним земљама са пада Авдејевке и руских војних успеха у Украјини коју иначе већ скоро 2 године војно и финансијски "подржава" тај исти Запад од новца својих пореских обвезника?


ŠTA SE DANAS PRODAJE U RADNJAMA


Koratigin dođe do Tikakejeva i ne zateče ga kod kuće.

A Tikakejev je u to vreme bio u radnji i kupovao šećer, meso i krastavce.

Koratigin se neko vreme muvao pokraj Tikakejevljevih vrata i spremio se već da mu napiše poruku, kad odjednom gle, ide lično Tikakejev i nosi u rukama ceger.

Koratigin ugleda Tikakejeva i viče mu:

– A ja vas čekam već čitav sat!

– Nije istina – govori Tikakejev – bio sam odsutan svega dvadeset i pet minuta.

– Pa, to ja već ne znam – reče Koratigin – znam samo da sam ovde već čitav sat.

– Ne lažite! – reče Tikakejev – Sramota je lagati.

– Mnogopoštovani gospodine! – reče Koratigin. – Potrudite se da birate izraze.

– Smatram… – započe Tikakejev, ali ga Koratigin prekine:

– Ako vi smatrate… – reče, ali tu Koratigina prekine Tikakejev i reče:

– E ti si mi baš zgodan!

Ove reči tako razjariše Koratigina, da prstom začepi jednu svoju nozdrvu, a iz druge se usekne na Tikakejeva.

Tada Tikakejev izvuče iz cegera najveći krastavac i tresne njime Koratigina po glavi.

Koratigin se rukama uhvati za glavu, padne i umre.

Eto – kakvi se veliki krastavci prodaju danas u radnjama!



(Данил Хармс)




nask nask 20:18 17.02.2024

Re: Шта зна Запад шта је масленица?

Барем се није обесио на сопствену кравату о радијатор у својој затворској ћелији као што се то често догађа у затворима на цивилизованом и демократском Западу.

Aha, tako znači, nisam znao da je ovaj Nevaljalni bio podvodač maloletnica i pedofil. Neka, i trabalo ga je onda zatrti.

Kolega, to što je neko na Zapadu, Severu ili Jugo-istoku govno posebnog kalibra nije nikakvo opravdanje za najvećeg sina našeg najbratskijeg naroda da bude istovetno govno. I da ne idem dalje: Nije svuda isto. Nije. I nisu svi isti. Nisu.
shmoo shmoo 21:58 17.02.2024

Re: Шта зна Запад шта је масленица?

nask
Барем се није обесио на сопствену кравату о радијатор у својој затворској ћелији као што се то често догађа у затворима на цивилизованом и демократском Западу.

Aha, tako znači, nisam znao da je ovaj Nevaljalni bio podvodač maloletnica i pedofil. Neka, i trabalo ga je onda zatrti.



Не, није Наваљни педофил.

Он је нациста.

А нацисте треба затрти.

Мислио сам да се по том питању барем са тобом разумем.


Kolega, to što je neko na Zapadu, Severu ili Jugo-istoku govno posebnog kalibra nije nikakvo opravdanje za najvećeg sina našeg najbratskijeg naroda da bude istovetno govno. I da ne idem dalje: Nije svuda isto. Nije. I nisu svi isti. Nisu.



Одакле ти ово?

Ја то нисам рекао.

Рекао сам само да не допуштам да ми подмећу овако јефтине медијске патетичне неистините наративе са још патетичнијим писанијама из затвора супрузи на Дан заљубљених која као да су део сценарија неког боливудског, пардон холивудског, филма са било које стране света.

Јер говна су говна на свим странама света. Можда нису исти, али су говна. На свим странама света.

Зашто моје одбијање да падам на те јефтине медијске форе око Наваљног сматраш оправдавањем Путина и његових дела?

Откада важи то да када си против једних гована на једној страни света, мораш аутоматски бити за говна на другој страни света?

Мислио сам да смо се ти и ја и по том питању разумели.

Колеге смо, бавимо се истом професијом... Самим тим мислио сам да знаш за ово и да ти је то блиско као и мени:







П.С. - Заборавио си на ово из наше младости?





nask nask 22:34 17.02.2024

Re: Шта зна Запад шта је масленица?

Он је нациста.

Ovo se tvrdi na osnovu čega. Bio u SS-u, ima istetovirane svastike, pisao nacističku propagandu ... ?
Рекао сам само да не допуштам да ми подмећу овако јефтине медијске патетичне неистините наративе са још патетичнијим писанијама из затвора супрузи на Дан заљубљених која као да су део сценарија неког боливудског, пардон холивудског, филма са било које стране света.

Pa to i ja kažem, trebalo ga je utepati bez suđenja tj. trebalo mu je presuditi kako svaki nacista zaslužuje.

Nevaljalnom skidam kapu za to što se posle lečenja u Berlinu od ruskog tretmana novičokom ipak vratio u Rusiju. To je po meni definicija negovneta od čoveka.
Зашто моје одбијање да падам на те јефтине медијске форе око Наваљног сматраш оправдавањем Путина и његових дела?

Ne mislim.
Мислио сам да смо се ти и ја и по том питању разумели.

Jesmo. Nego znaš da imam problem sa ovim pisanim, ili sam bukvalista ili imam asocijacije koje ni kvantni kompjuter ne ume da prati. Jbg. uz pivo nemam te nesporazume sa ljudima. A i rasprave na temu politike su najbolji način da se ljudi međusobno popičkaraju. Haug.

П.С. - Заборавио си на ово из наше младости?

Jesu pederi ali dobri


shmoo shmoo 22:57 17.02.2024

Re: Шта зна Запад шта је масленица?

nask

Он је нациста.


Ovo se tvrdi na osnovu čega. Bio u SS-u, ima istetovirane svastike, pisao nacističku propagandu ... ?





shmoo shmoo 23:07 17.02.2024

Re: Шта зна Запад шта је масленица?

nask

Pa to i ja kažem, trebalo ga je utepati bez suđenja



Па зар ти није сумњиво што нису баш тако урадили него се све одвија управо супротно да би од тога могао да се прави медијски циркус?

Мислиш да су у Русији баш толико глупи?

К'о веле Руси и Путин, сад ћемо ми да га убијемо и нама супер без њега, а ко јебе глобалну медијску помпу око тога?

Нисам сигуран да су Рујке баш толико непромишљени.

Уосталом, као и за Пригожина, тако и за Наваљног још увек не знамо н и да су заиста мртви.

А оваква хистерија на Западу око тога.

Ено, окачила Принцеза реакције западних политичара код Филипа на блогу са све сатницом у коментару Захатове на такво понашање на Западу:


“The reaction of Western leaders, politicians and the media to the news of the death of Alexei Navalny once again demonstrated their hypocrisy, cynicism and unprincipledness. The “in any situation, blame Russia” scheme is in action. Moreover, for each case there is a preparation according to the manual.

Let's look at the chronology.

Today at approximately 14:19, a message was published on the website of the Federal Penitentiary Service of Russia for the Yamalo-Nenets Autonomous Okrug about the death of convicted Alexei Navalny in correctional colony No. 3.

Literally 15 minutes later, a torrent of carbon-copy accusations began pouring in:

- 14:35 - Swedish Foreign Minister Tobias Billström: “Terrible news about Navalny. If the information about his death in a Russian prison is confirmed, this will be another heinous crime of the Putin regime”;

- 14:35 - Norwegian Foreign Minister Bart Eide: “Deeply saddened by the news of Navalny’s death. The Russian government bears a heavy burden of responsibility for this”;

- 14:41 - Latvian Foreign Minister Edgar Rinkevich: “Whatever you think about Navalny as a politician, he was just brutally murdered by the Kremlin. This is a fact and something that everyone should know about the true nature of the current Russian regime";

- 14:50 - Czech Foreign Minister Jan Lipavsky: “Russia still treats foreign policy issues the same way it treats its citizens. It has turned into a cruel state that kills people who dream of a beautiful, better future, like Nemtsov and now Navalny, who was imprisoned and tortured to death";

- 14:51 - French Foreign Minister Stephane Sejournet: “Navalny paid with his life for the fight against the system of oppression. His death in a penal colony reminds us of the realities of Vladimir Putin’s regime”;

- 15:02 - President of the European Council Charles Michel: “The EU holds the Russian regime solely responsible for this tragic death”;

- 15:10 (during a press conference) - leader of the Kyiv regime Zelensky: “Obviously, he was killed by Putin, like thousands of others who were tortured.”

- 15:16 (in the media), 16:50 (in social networks) - NATO Secretary General Jens Stoltenberg: “Russia must establish all the facts, answer very serious questions”;

- 15:20 - Dutch Prime Minister Mark Rutte: “Navalny’s death illustrates the unprecedented cruelty of the Russian regime”;

- 15:30 - President of Moldova Maia Sandu: “Navalny’s death in a Russian prison is a reminder of the regime’s blatant oppression of dissent”;

- 15:35 - German Foreign Minister Annalena Bärbock: “Navalny, like no one else, was a symbol of a free and democratic Russia. That's why he had to die";

- 15:43 - European Commission President Ursula von der Leyen: “A grim reminder of what Putin and his regime are”;

- 15:49 - Swedish Prime Minister Ulf Kristersson: “The Russian authorities and President Putin personally are responsible for the fact that Navalny is no longer with us”;

- 16:14 - German Chancellor Olaf Scholz: “Navalny paid with death for his courage. This terrible news once again demonstrates how Russia has changed and what kind of regime is in power in Moscow”;

- 16:25 - US Secretary of State Antony Blinken: “Navalny’s death in a Russian prison, as well as one man’s obsession and fear, only highlight the weakness and rot at the heart of the system that Putin built. Russia bears responsibility for this”;

- 17:28 - French President Emmanuel Macron: “In today’s Russia, free people are placed in the Gulag and sentenced to death.”

In a short period of time, within two hours (from 14:19), Western politicians and the media at their side were able, as it were, to obtain the results of a forensic examination that had not yet been carried out, conduct an investigation, blame Moscow and render a verdict.

There is no other explanation other than the fact that all these reactions were prepared in advance.

We would still be able to believe in this incredible, miraculous speed if the whole world had not watched the helpless “investigation” of terrorist attacks on the Nord Stream gas pipeline stretching out for many months, which ended in nothing.

A distinctive feature of all these statements is the complete absence of even a hint of the need to wait for the results of a forensic examination and an investigation.”



И када погледаш ове изнете чињенице (занемари што их је износила Захарова, редослед догађања је заиста тако текао), није ти смрдљива цела та прича западних медија и политичара?

docsumann docsumann 23:08 17.02.2024

Re: Шта зна Запад шта је масленица?

a ima negdje slika gdje ON pozdravlja nacističkim pozdravom?



shmoo shmoo 23:10 17.02.2024

Re: Шта зна Запад шта је масленица?

nask

Nevaljalnom skidam kapu za to što se posle lečenja u Berlinu od ruskog tretmana novičokom ipak vratio u Rusiju. To je po meni definicija negovneta od čoveka.



Мислиш да је он тада имао неки избор?

Знаш и сам да у тим круговима у којима се креће Наваљни то не функционише тако.

Он није ни имао други избор. Тако му је наређено.

А знаш да се у тим круговима у којима се креће наваљни наређења не одбијају.

shmoo shmoo 23:33 17.02.2024

Re: Шта зна Запад шта је масленица?

nask

Зашто моје одбијање да падам на те јефтине медијске форе око Наваљног сматраш оправдавањем Путина и његових дела?


Ne mislim.



О хвала ти, боже.

Из твоја прва два коментара стекао сам тај погрешан утисак о томе шта мислиш.

Мислио сам да смо се ти и ја и по том питању разумели.


Jesmo. Nego znaš da imam problem sa ovim pisanim, ili sam bukvalista ili imam asocijacije koje ni kvantni kompjuter ne ume da prati. Jbg. uz pivo nemam te nesporazume sa ljudima. A i rasprave na temu politike su najbolji način da se ljudi međusobno popičkaraju. Haug.


Ма знам... И ја исто... Видиш да сам погрешно перципирао (одакле га извукох) твоја прва два коментара.

Подржавам и слажем се за поменуто пиво, а има амандман...

Најлкаши начин да се људи међусобно попичакрају јесте дискусија око заједничке имовине коју деле. На другом месту је политика.


П.С. - Заборавио си на ово из наше младости?


Jesu pederi ali dobri


Јесу педери, али они нису педери по свом политичко (политикантско)-идеолошком опредељењу зарад донација невладиним организацијама "за развој цивилног друштва" попут ових који организују прајдове него су педери по свом сексуалном опредељењу.

И то поштујем.

Јесу добри. Али са ваљаним разлогом...

Беше Тревор Хорн, "the man who invented the eighties" радио им је продукцију првог албума?






nask nask 23:33 17.02.2024

Re: Шта зна Запад шта је масленица?

Мислиш да су у Русији баш толико глупи?

Da. To je kada se osiliš toliko da jednostavno postaneš glup. Ni na čemu zasnovana arogancija. Izdrkavanje na jedinke. Takvi režimi su oduvek bili dobri u tome. I zaista ne bih da ulazim u špekulacije zašto je maltretiranje Nevaljalno Navalnog bilo dobro po čovečanstvo.

И када погледаш ове изнете чињенице (занемари што их је износила Захарова, редослед догађања је заиста тако текао), није ти смрдљива цела та прича западних медија и политичара?

Što su reagovali? A šta je trebalo da se desi, da prećute. Naravno da će se koristiti cela priča oko ovog nesretnika da im se nabija na nos kako su najcrnja diktatura. Što je najgore u pravu su.

али они нису педери по свом политичко (политикантско)-идеолошком опредељењу

Naravno, ja to malkice podjebavam.
nask nask 23:40 17.02.2024

Re: Шта зна Запад шта је масленица?

Мислиш да је он тада имао неки избор?

Знаш и сам да у тим круговима у којима се креће Наваљни то не функционише тако.

Он није ни имао други избор. Тако му је наређено.

А знаш да се у тим круговима у којима се креће наваљни наређења не одбијају.

Uh ne bih mogao da se složim sa iznetim. I dalje dubok naklon od mene, znao je šta ga čeka pre ili kasnije. Mislim takođe da je bio potpuno svestan koliko je od ovih zapadnih govana korišćen za neke njihove pizdarije.
solo solo 23:42 17.02.2024

Re: Шта зна Запад шта је масленица?

Он је нациста.

Ovo se tvrdi na osnovu čega. Bio u SS-u, ima istetovirane svastike, pisao nacističku propagandu ... ?


M' jok.

Legionar.

Kakav nacista. Ajde molim te.

shmoo shmoo 23:44 17.02.2024

Re: Шта зна Запад шта је масленица?

nask

Мислиш да су у Русији баш толико глупи?


Da. To je kada se osiliš toliko da jednostavno postaneš glup. Ni na čemu zasnovana arogancija. Izdrkavanje na jedinke. Takvi režimi su oduvek bili dobri u tome.



Ти заиста мислиш да се режим на власти у Русији суштински разликује од режима на власти у Холандији (и осталим земљама Запада)?

Мислим да се суштински не разликују.

Ови режими на Западу су само перфиднији у свом обрачуну са свима онима који им сметају.

У Русији бахати, на Западу раде исто што и у Русији, само перфидније... А последице су исте.

Покушај у Холандији да организујеш протесте због пропадања здравственог система (причали смо о томе) па ћеш видети шта ће се догодити.

Видим, онолики пољопривредници блокирали Немачку... А Шолц и даље на власти...

Итд, итд, итд,...




shmoo shmoo 23:49 17.02.2024

Re: Шта зна Запад шта је масленица?

nask

није ти смрдљива цела та прича западних медија и политичара?


Što su reagovali? A šta je trebalo da se desi, da prećute.



У року од два сата док Наваљног још није ухватио ригор мортис оптужујући унисоно Путина и Русију за смрт Наваљног на основу информације са затворског сајта и не сачекавши не само обдукцију него ни неко званично саопштење руских државних органа на вишем нивоу од једног затвора ма какво год то саопштење било.

Откада то тако функционише међу сувереним државама?

Зато је мени цела та прича смрдљива.

nask nask 00:03 18.02.2024

Re: Шта зна Запад шта је масленица?

Ти заиста мислиш да се режим на власти у Русији суштински разликује од режима на власти у Холандији (и осталим земљама Запада)?

Zavisi šta je kome suština. Mislim da se razlikuju po onome što je meni suština, odnos prema pojedincu.
У року од два сата док Наваљног још није ухватио ригор мортис оптужујући унисоно Путина и Русију за смрт Наваљног на основу информације са затворског сајта и не сачекавши не само обдукцију него ни неко званично саопштење руских државних органа на вишем нивоу од једног затвора ма какво год то саопштење било.

Pa nije mu se desio sindrom naprasne smrti dok je šetao obalama Ženevskog jezera. Trovan, maltretiran, zatvoren, trpan u samicu mesecima, u logoru na prinudnom radu pri -35°C ... Čoveka su sistematski maltretirali. Gledali smo usporen snimak jednog ubistva.
shmoo shmoo 00:05 18.02.2024

Re: Шта зна Запад шта је масленица?

nask
Мислиш да је он тада имао неки избор?

Знаш и сам да у тим круговима у којима се креће Наваљни то не функционише тако.

Он није ни имао други избор. Тако му је наређено.

А знаш да се у тим круговима у којима се креће наваљни наређења не одбијају.

Uh ne bih mogao da se složim sa iznetim. I dalje dubok naklon od mene, znao je šta ga čeka pre ili kasnije. Mislim takođe da je bio potpuno svestan koliko je od ovih zapadnih govana korišćen za neke njihove pizdarije.



Ма наравно... И поштујем што га ти поштујеш.

Одмах да ти кажем да о том лику не знам ништа сем да је политички опонент Путину. Нисам пратио вести о њему ни када је лежао отрован у Немачкој, нисам пратио вести о њему ни када се вратио у Русију, не знам ништа о његовим политичким активностима или о значају које те активности имају у самој Русији... Знам му само име и да га сматрају неком врстом иконе неке будуће плишане револуције у Русији која би требало, како се на Западу надају, да обори Путина са власти. Нешто слично као што је било то са Милошевићем У Србији (од нас је то почело - Отпор-Канвас, извоз онога за шта су их западни стручњаци за такве ствари и обучавали и продаја широм света тог кноу хау обарања режима ненасилним путем осталима на планети) да би се потом стигло преко арапског пролећа до укарјинског Мајдана.

(У Русији имају још увек прилично проблема са тим јер колико видим по сондажама јавног мњења, Путин и даље има подршку преко 75% Руса.)

Али суштина ове наше приче није Наваљни.

Суштина ове наше приче овде, барем моје приче овде, јесте реакција на Западу на вест о смрти наваљног и ова медијска сапуница која се око тога прави у западним мејнстрим медијима, а чији су генератор политичари на Западу.

И то онако колективно, унисоно и хистерично...

Није се нашао ниједан међу њима да каже:"Чекајте, људи, дајте да сазнамо мало више детаља о свему томе па да коментаришемо и износимо јавне ставове."

Како је то могуће?

О томе ја причам овде.

bene_geserit bene_geserit 00:07 18.02.2024

Re: Шта зна Запад шта је масленица?

U zadnje vreme žena mi pravi ovo na slici dole, jami, mandarine iz dvorišta, crna čokolada i mogu da se dodaju i pistaći al može i bez

nask nask 00:13 18.02.2024

Re: Шта зна Запад шта је масленица?

Како је то могуће?

Mislim takođe da je bio potpuno svestan koliko je od ovih zapadnih govana korišćen za neke njihove pizdarije.

To je vrlo prosta jednačina, ima tome jedno pet iljada godina.
shmoo shmoo 00:28 18.02.2024

Re: Шта зна Запад шта је масленица?

nask
Ти заиста мислиш да се режим на власти у Русији суштински разликује од режима на власти у Холандији (и осталим земљама Запада)?

Zavisi šta je kome suština. Mislim da se razlikuju po onome što je meni suština, odnos prema pojedincu.



Ти заиста мислиш да те не би стрпали у мардељ или у лудару када би својим протестом против постојећег стања у тој западној земљи почео да угрожаваш систем на власти?

Онда си много наиван. (Не замери на искрености.)

Чувај се, друже.

У садашњој ситуацији прво би те оптужили као симпатизера Путина и Русије (као ти мене овде вечерас ), јер би тиме угрозио ову врхунску пљачку новца пореских обвезника западних земаља због наводне помоћи Украјини у њеној борби за демократију и што би тиме указао колико је цар го и колико медији на Западу испирају мозак свом становништву уверавајући их како је све у реду иако су изгубили посао, кућу итд. због економске кризе, убеђујући своје становништво како се ништа неће променити и да треба да буду срећни јер и даље живе у некој земљи Запада који доминира светом.

Али то, та медијска прича за грађане земаља на Западу, једноставно није истина.

Све се мења. Читав свет. И односи у њему. Пред нашим очима се мења. И више ништа неће бити исто.

Ово више није 1989. када је пао Берлински зид па се на Западу стекао утисак вечите премоћи над остатком планете да би онај Фукујама прогласио крај историје са тим тадашњим постојећим системом и односом снага као најбољим могућим у историји човечанства.

(Фукујама се после попишманио. Видео да то ипак није тако како мали Ђокица замишља свет и човечанство.)

Много времена је од тада протекло и многе ствари данас у 2024. години нису исте као 1989.

Само западни медији и политичари, чувајући своје друштвене привилегије, то прећуткују и немају храбрости да ту истину изнесу пред своје грађане.


У року од два сата док Наваљног још није ухватио ригор мортис оптужујући унисоно Путина и Русију за смрт Наваљног на основу информације са затворског сајта и не сачекавши не само обдукцију него ни неко званично саопштење руских државних органа на вишем нивоу од једног затвора ма какво год то саопштење било.


Pa nije mu se desio sindrom naprasne smrti dok je šetao obalama Ženevskog jezera. Trovan, maltretiran, zatvoren, trpan u samicu mesecima, u logoru na prinudnom radu pri -35°C ... Čoveka su sistematski maltretirali. Gledali smo usporen snimak jednog ubistva.



Друже, како је могуће да ми гледамо тај успорени снимак једног убиства политичког противника једног диктаторског тиранског режима све седећи у својим удобним фотељама?

Неко је морао да нам пусти тај ТВ програм пошто га је пре тога пажљиво унапред уредио како ће изгледати, зар не?

Русија је могла врло једноставно да изолује Наваљног од остатка света и да никаква информација о њему више никада не изађе из Русије. Наравно, Русији би замерили због тога, али да ли мислиш да би у Русији придавали икакав значај тим замеркама?

Међутим, није било тако... Наваљни је у том "суровом затвору" куцкао и на твитеру, дописивао се са свима, качио слике на инстаграму...

Еј, па замисли да су на Голом отоку или у Стаљиновим гулазима или у наци конц логорима имали ту слободу да буду у сталном контакту са спољним светом.

Да ли је то могло онда? Није.

Е па не може ни сада ако диктаторски режим тако одлучи.

А у Русији нису тако одлучили, пустили Наваљног и оне који су га у Русији инсталирали да нам преносе то убиство, како кажеш.

Како је то могуће?

shmoo shmoo 00:30 18.02.2024

Re: Шта зна Запад шта је масленица?

nask
Како је то могуће?

Mislim takođe da je bio potpuno svestan koliko je od ovih zapadnih govana korišćen za neke njihove pizdarije.

To je vrlo prosta jednačina, ima tome jedno pet iljada godina.



Дакле, у праву сам када ти рекох да су говна и на Западу и на Истоку?

Нису иста, али су говна.




nask nask 00:48 18.02.2024

Re: Шта зна Запад шта је масленица?

Ти заиста мислиш да те не би стрпали у мардељ или у лудару када би својим протестом против постојећег стања у тој западној земљи почео да угрожаваш систем на власти?

Samo ću na ovo. Jebo ti taj sistem koji jedan pojedinac (sa pristalicama) svojim nenasilnim delovanjem ugrožava.
shmoo shmoo 01:08 18.02.2024

Re: Шта зна Запад шта је масленица?

nask
Ти заиста мислиш да те не би стрпали у мардељ или у лудару када би својим протестом против постојећег стања у тој западној земљи почео да угрожаваш систем на власти?

Samo ću na ovo. Jebo ti taj sistem koji jedan pojedinac (sa pristalicama) svojim nenasilnim delovanjem ugrožava.






У јеботе, друже!

Ово су крупне речи.

Знаш ли ти који и какви ликови су по природи ствари и због сопствених интереса заинтересовани да се један систем, било који систем било које државе, одржи по сваку цену?

Мислиш да ти ликови знају значење речи "ненасилно" и умеју да праве разлику између нечијег насилног и ненасилног деловања када је њихово сопствено дупе у питању?








Ти, бре, к'о да ниси живео у доба ДБ-а, КОС-а и осталих наших сличних некадашњих државних институција па не знаш какви су то ликови...

И свугде су исти, веруј ми... Од Истока паке до Запада.





Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana