Eksperimenti u blogovanju| Hobi| Muzika| Zabava

DUB PUB: DUB 3

docsumann RSS / 20.09.2023. u 19:37

yb5BG2t.png

 

 Kao Let 3, samo ne leti...dabuje... u daunbitu..

 

 

 

 

 

 

 

 

  DUB 3 

 

 

Tagovi



Komentari (198)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

angie01 angie01 20:07 20.09.2023

iskljuci zvuk na ovom klipu

i pusti svoj uradak,




moze i onaj gde Dambo leti:)
shmoo shmoo 22:41 20.09.2023

Из ког сте села ви...

angie01


Бановала си ме на свом блогу па не могу тамо да те питам...

Тебе изгледа баш много погађа што ја радим са децом?

А не падам на твоје лажи, глуматање, лицемерје и манипулације на Блогу Б92?

Јбг, шта ћеш.

Се ла ви.

solo solo 23:08 20.09.2023

Re: Из ког сте села ви...

Бановала си ме на свом блогу па не могу тамо да те питам...


Ko ti je kriv kad si sa Bano (vala) vog brda.

Da si sa Čukaričke padine - čuknula bi te.

Sve je to ljepota demokratskog pluralizma.

Ne jebu lepi nego uporni.

Јбг, шта ћеш.

Се ла ви.

shmoo shmoo 23:16 20.09.2023

Re: Из ког сте села ви...

solo
Бановала си ме на свом блогу па не могу тамо да те питам...


Ko ti je kriv kad si sa Bano (vala) vog brda.

Da si sa Čukaričke padine - čuknula bi te.




Жначи, жа длаку шинко?

Замало па да се заврши са оним:"Јави се, па да идемо у зезање."

Јбг, нико ме није терао да се упуштам у причу са малициозном лицемерном лажљивом бабом манипулаторком која је уз то и лоша глумица.

Sve je to ljepota demokratskog pluralizma.

Ne jebu lepi nego uporni.


Са мирисом 5. октобра?

То и ја мислим. Зато и рекох се ла ви.

solo solo 23:18 20.09.2023

Re: Из ког сте села ви...

Јбг, нико ме није терао да се упуштам у причу са малициозном лицемерном лажљивом бабом манипулаторком која је уз то и лоша глумица.


Da je bila u ,,pravoj školici glume,, bila bi bolja glumica, kaj ne?

Замало па да буде оно:"Јави се, па да идемо у зезање."



solo solo 23:30 20.09.2023

Re: Из ког сте села ви...

Са мирисом 5. октобра?


Da, miris oktobra.



To su bila vremena.
shmoo shmoo 23:32 20.09.2023

Re: Из ког сте села ви...

solo
Јбг, нико ме није терао да се упуштам у причу са малициозном лицемерном лажљивом бабом манипулаторком која је уз то и лоша глумица.


Da je bila u ,,pravoj školici glume,, bila bi bolja glumica, kaj ne?



Свака таква има неког свог Мику, зар не?

Или Микицу, то зависи од талента.

Јбт, Матори, познајем од најраније младости лично једну нашу глумицу која је била у групи код Мике Алексића и после је постала врло популарна и позната код нас. И градила је и неку каријеру и у иностранству итд.

И док је имала 16, 17 година и када је уписала ФДУ и завршила и после док јој је каријера у Србији расла итд. од те моје другарице сам у приватним разговорима слушао само све најбоље о Мики Алексићу. И тако годинама. Те научио је животу, те сјајан педагог, те он је најзаслужнији што је њен таленат (а јесте талентована за глуму) уобличен тако добро да даје резултате,...

А онда, када се појавила Милена Радуловић у медијима са том причом о силовању, одједном се из чиста мира јавила и та моја другарица да исприча медијима (ја читао са неверицом) како је Мика био суров, како их је физички кажњавао, како их је понижавао,...

Пази, пре тога ниједну ружну реч о Мики нисам чуо од те моје другарице у приватним разговорима.

А онда после Милене Радуловић и приче о силовању та моја другарица врти за медије само све најгоре о Мики Алексићу.

Мислим, о чему се ради? Откуд сад одједном то?

А да...

Та моја другарица је после тога што је попљувала Мику промптно после свог повратка из иностранства где је дуго боравила, преко 20 година и када су у Београду и у Србији сви почели помало да је заборављају осим нас блиских пријатеља добила стално место у глумачкој постави једног београдског позоришта и већ за неколико месеци играла главну улогу у једној драми тог позоришта.

Звала ме на премијеру.

Нисам је до сада још увек питао чему су служиле те две различите приче о Мики Алексићу које сам чуо од ње.

Не морам ни да је питам, наслућујем то и сам.

solo solo 23:35 20.09.2023

Re: Из ког сте села ви...

Звала ме на премијеру.


ISUK



second stanza

Najebali smo.

Naučnici su otkrili da se Mesec udaljava od Zemlje i da to menja sve što smo mislili da znamo o odnosu plave planete sa njenim jedinim prirodnim satelitom.
Studija tima Univerziteta Viskonsin-Medison fokusirala se na stenu iz formacije stare oko 90 miliona godina. Tako su uspeli da analiziraju interakcije Zemlje sa Mesecom od pre 1,4 milijarde godina. Ispostavilo se da se se Mesec udaljava od Zemlje stopom od 3,82 centimetra godišnje. To znači da će, na kraju, posledica biti da će dan na Zemlji za 200 miliona godina trajati 25 sati,


shmoo shmoo 23:37 20.09.2023

Re: Из ког сте села ви...

solo
Звала ме на премијеру.


ISUK







promoter promoter 06:38 21.09.2023

Re: Из ког сте села ви...

shmoo
solo
Јбг, нико ме није терао да се упуштам у причу са малициозном лицемерном лажљивом бабом манипулаторком која је уз то и лоша глумица.


Da je bila u ,,pravoj školici glume,, bila bi bolja glumica, kaj ne?



Свака таква има неког свог Мику, зар не?

Или Микицу, то зависи од талента.

Јбт, Матори, познајем од најраније младости лично једну нашу глумицу која је била у групи код Мике Алексића и после је постала врло популарна и позната код нас. И градила је и неку каријеру и у иностранству итд.

И док је имала 16, 17 година и када је уписала ФДУ и завршила и после док јој је каријера у Србији расла итд. од те моје другарице сам у приватним разговорима слушао само све најбоље о Мики Алексићу. И тако годинама. Те научио је животу, те сјајан педагог, те он је најзаслужнији што је њен таленат (а јесте талентована за глуму) уобличен тако добро да даје резултате,...

А онда, када се појавила Милена Радуловић у медијима са том причом о силовању, одједном се из чиста мира јавила и та моја другарица да исприча медијима (ја читао са неверицом) како је Мика био суров, како их је физички кажњавао, како их је понижавао,...

Пази, пре тога ниједну ружну реч о Мики нисам чуо од те моје другарице у приватним разговорима.

А онда после Милене Радуловић и приче о силовању та моја другарица врти за медије само све најгоре о Мики Алексићу.

Мислим, о чему се ради? Откуд сад одједном то?

А да...

Та моја другарица је после тога што је попљувала Мику промптно после свог повратка из иностранства где је дуго боравила, преко 20 година и када су у Београду и у Србији сви почели помало да је заборављају осим нас блиских пријатеља добила стално место у глумачкој постави једног београдског позоришта и већ за неколико месеци играла главну улогу у једној драми тог позоришта.

Звала ме на премијеру.

Нисам је до сада још увек питао чему су служиле те две различите приче о Мики Алексићу које сам чуо од ње.

Не морам ни да је питам, наслућујем то и сам.


Šmuuuu!
O čemu se tu, po tvom mišljenju, radi?
promoter promoter 06:39 21.09.2023

Re: Из ког сте села ви...

solo
Са мирисом 5. октобра?


Da, miris oktobra.



To su bila vremena.

Gde je tu 'Pitralon'?
promoter promoter 06:40 21.09.2023

Re: Из ког сте села ви...

shmoo
angie01


Бановала си ме на свом блогу па не могу тамо да те питам...

Тебе изгледа баш много погађа што ја радим са децом?

А не падам на твоје лажи, глуматање, лицемерје и манипулације на Блогу Б92?

Јбг, шта ћеш.

Се ла ви.


Štaaaaaa?!
docsumann docsumann 09:17 21.09.2023

Re: Из ког сте села ви...

promoter
shmoo
angie01


Бановала си ме на свом блогу па не могу тамо да те питам...

Тебе изгледа баш много погађа што ја радим са децом?

А не падам на твоје лажи, глуматање, лицемерје и манипулације на Блогу Б92?

Јбг, шта ћеш.

Се ла ви.


Štaaaaaa?!


šta se čudiš?! pa ne možeš banovati ljude na tuđim blogovima


solo solo 10:05 21.09.2023

Re: Из ког сте села ви...

Gde je tu 'Pitralon'?


Kako bre gde.
Tuj je.

shmoo shmoo 10:15 21.09.2023

Re: Из ког сте села ви...

promoter

Šmuuuu!
O čemu se tu, po tvom mišljenju, radi?


О чему се ради?

То што бих ти ја сада одговорио на ово питање уопште и нису неке мисли... Неке речи јесу, али то нису мисли.

Зато боље да не кажем ништа.

Због дисклејмера.

docsumann docsumann 10:20 21.09.2023

Re: Из ког сте села ви...

Због дисклејмера.


ma, ne brigaj. disklejmer je pis of krek.
evo, gledaj - puši kitončinu, disklejmeru!

i ništa


shmoo shmoo 10:25 21.09.2023

Re: Из ког сте села ви...

docsumann
Због дисклејмера.


ma, ne brigaj. disklejmer je pis of krek.
evo, gledaj - puši kitončinu, disklejmeru!

i ništa




Хвала ти, домаћине!

Већ се овде код тебе на блогу осећам као у својој кући.

Је л' могу да банујем Чарлија и Солоа?

Онако... Само тек да се мало зезамо.

docsumann docsumann 10:28 21.09.2023

Re: Из ког сте села ви...

shmoo
docsumann
Због дисклејмера.


ma, ne brigaj. disklejmer je pis of krek.
evo, gledaj - puši kitončinu, disklejmeru!

i ništa




Хвала ти, домаћине!

Већ се овде код тебе на блогу осећам као у својој кући.

Је л' могу да банујем Чарлија и Солоа?

Онако... Само тек да се мало зезамо.



probaj, disklajmer te sigurno neće ometati u tome...to ti je završeno
shmoo shmoo 10:30 21.09.2023

Re: Из ког сте села ви...

docsumann
shmoo
docsumann
Због дисклејмера.


ma, ne brigaj. disklejmer je pis of krek.
evo, gledaj - puši kitončinu, disklejmeru!

i ništa




Хвала ти, домаћине!

Већ се овде код тебе на блогу осећам као у својој кући.

Је л' могу да банујем Чарлија и Солоа?

Онако... Само тек да се мало зезамо.



probaj, disklajmer te sigurno neće ometati u tome...to ti je završeno






Хвала ти до неба, ДОМАЋИНЕ!

solo solo 10:34 21.09.2023

Re: Из ког сте села ви...

Је л' могу да банујем Чарлија и Солоа?

Онако... Само тек да се мало зезамо.


banuju = vataju

promoter promoter 10:47 21.09.2023

Re: Из ког сте села ви...

docsumann
shmoo
docsumann
Због дисклејмера.


ma, ne brigaj. disklejmer je pis of krek.
evo, gledaj - puši kitončinu, disklejmeru!

i ništa




Хвала ти, домаћине!

Већ се овде код тебе на блогу осећам као у својој кући.

Је л' могу да банујем Чарлија и Солоа?

Онако... Само тек да се мало зезамо.



probaj, disklajmer te sigurno neće ometati u tome...to ti je završeno

Strašno!
docsumann docsumann 11:05 21.09.2023

Re: Из ког сте села ви...

promoter
docsumann
shmoo
docsumann
Због дисклејмера.


ma, ne brigaj. disklejmer je pis of krek.
evo, gledaj - puši kitončinu, disklejmeru!

i ništa




Хвала ти, домаћине!

Већ се овде код тебе на блогу осећам као у својој кући.

Је л' могу да банујем Чарлија и Солоа?

Онако... Само тек да се мало зезамо.



probaj, disklajmer te sigurno neće ometati u tome...to ti je završeno

Strašno!


taso, ti ono reče da ćeš banovati ovog
shmoo shmoo 16:12 21.09.2023

Re: Из ког сте села ви...

docsumann

taso, ti ono reče da ćeš banovati ovog


Покушавам, али не да се то.

Жилав је много.

Мора да је Херцеговац или Црногорац?

Ни Личани нису тако жилави...

promoter promoter 09:05 22.09.2023

Re: Из ког сте села ви...

shmoo
docsumann

taso, ti ono reče da ćeš banovati ovog


Покушавам, али не да се то.

Жилав је много.

Мора да је Херцеговац или Црногорац?

Ни Личани нису тако жилави...


Čemu vređanje?
shmoo shmoo 16:14 22.09.2023

Re: Из ког сте села ви...

promoter
shmoo
docsumann

taso, ti ono reče da ćeš banovati ovog


Покушавам, али не да се то.

Жилав је много.

Мора да је Херцеговац или Црногорац?

Ни Личани нису тако жилави...


Čemu vređanje?



Није то вређање.

То је комплимент.

promoter promoter 21:21 22.09.2023

Re: Из ког сте села ви...

solo
Бановала си ме на свом блогу па не могу тамо да те питам...


Ko ti je kriv kad si sa Bano (vala) vog brda.

Da si sa Čukaričke padine - čuknula bi te.

Sve je to ljepota demokratskog pluralizma.

Ne jebu lepi nego uporni.
...

Pa da.
Ja sam se dugo pitao u čemu je moj problem - pošto sam lep.
srdjan.pajic srdjan.pajic 03:03 23.09.2023

Re: iskljuci zvuk na ovom klipu

Zanimljiva progresija, Dokse!

Nema tadejus da joj opišem kako se uspešno rvem sa atomskom fizikom, a skoro da bih umeo da isprojektujem laser koji radi na papiru. Imam i prvi midterm iduće nedelje pa učim ko najgori štreber, čak sam i nekoliko dana slobodno sa posla uzeo za to, a rođeno dete me gleda u čudu i kad joj dođu drugarice da se igraju pa mi banu u radnu sobu, onako im oprezno šapatom kaže - tata uči lasere na fakultetu i sprema ispit. Uživam!

U to ime:

docsumann docsumann 07:12 23.09.2023

Re: iskljuci zvuk na ovom klipu

Uživam!




dobar je to osjećaj (čuš, dobar? sjajan!), kad te nešto ponese, obuzme.

doks, primač & ložač
zaharaga zaharaga 14:47 25.09.2023

Re: iskljuci zvuk na ovom klipu


srdjan.pajic

...

Nema tadejus da joj opišem kako se uspešno rvem sa atomskom fizikom, a skoro da bih umeo da isprojektujem laser koji radi na papiru. Imam i prvi midterm iduće nedelje pa učim ko najgori štreber, čak sam i nekoliko dana slobodno sa posla uzeo za to, a rođeno dete me gleda u čudu i kad joj dođu drugarice da se igraju pa mi banu u radnu sobu, onako im oprezno šapatom kaže - tata uči lasere na fakultetu i sprema ispit. Uživam!




Zar nije dosta skole ?

Je li to CO2, za dronove ?




srdjan.pajic srdjan.pajic 04:05 26.09.2023

Re: iskljuci zvuk na ovom klipu

zaharaga

srdjan.pajic

...

Nema tadejus da joj opišem kako se uspešno rvem sa atomskom fizikom, a skoro da bih umeo da isprojektujem laser koji radi na papiru. Imam i prvi midterm iduće nedelje pa učim ko najgori štreber, čak sam i nekoliko dana slobodno sa posla uzeo za to, a rođeno dete me gleda u čudu i kad joj dođu drugarice da se igraju pa mi banu u radnu sobu, onako im oprezno šapatom kaže - tata uči lasere na fakultetu i sprema ispit. Uživam!




Zar nije dosta skole ?

Je li to CO2, za dronove ?






Škola podmlađuje (kao i seks, što bi rekli neki zlobnici)! A i što više učiš bolje kapiraš koliko malo znaš. Ili tako neka jeftina filoSofija...

Nisu baš CO2 laseri (sa kojima se jedino susrećem u praksi, a i za protivvazdušnu odbranu se koriste neke druge vrste), ovo je više kao teorijska podloga za proučavanje lasera generalno. To je na poslednjoj godini redovnih studija, kao uvod u glavni predmet na postdiplomskim koji nameravam da uzmem u sledećem semestru ako ponude onlajn. Dakle relativno lako, mada ume da se zakomplikuje jer je profa star čovek, pa se često ne seća šta je predavao a šta je onda stavio u domaći zadatak. Ali sad sa guglom u rukama to nije problem, ako znaš šta treba da tražiš.

Svejedno sam pristupio tome iznanađujuće ozbiljno i maksimalno štreberski. Imam čak i tremu pred kolokvijum iduće nedelje. A na jednom od kvizova sam ladno ubo nula (0) poena, zamalo u depresiju da padnem, srećom je bilo očigledno da se program za ocenjivanje zajebao.

Svakako preporučujem svakom ko ima volje i vremena i misli da nije prerano ostario u glavi. A odlaže i demenciju, što je onomad natuknula drugarica tadejus.
newimprovedtadejus newimprovedtadejus 09:50 26.09.2023

Re: iskljuci zvuk na ovom klipu

srdjan.pajic
zaharaga

srdjan.pajic

...

Nema tadejus da joj opišem kako se uspešno rvem sa atomskom fizikom, a skoro da bih umeo da isprojektujem laser koji radi na papiru. Imam i prvi midterm iduće nedelje pa učim ko najgori štreber, čak sam i nekoliko dana slobodno sa posla uzeo za to, a rođeno dete me gleda u čudu i kad joj dođu drugarice da se igraju pa mi banu u radnu sobu, onako im oprezno šapatom kaže - tata uči lasere na fakultetu i sprema ispit. Uživam!




Zar nije dosta skole ?

Je li to CO2, za dronove ?






Škola podmlađuje (kao i seks, što bi rekli neki zlobnici)! A i što više učiš bolje kapiraš koliko malo znaš. Ili tako neka jeftina filoSofija...

Nisu baš CO2 laseri (sa kojima se jedino susrećem u praksi, a i za protivvazdušnu odbranu se koriste neke druge vrste), ovo je više kao teorijska podloga za proučavanje lasera generalno. To je na poslednjoj godini redovnih studija, kao uvod u glavni predmet na postdiplomskim koji nameravam da uzmem u sledećem semestru ako ponude onlajn. Dakle relativno lako, mada ume da se zakomplikuje jer je profa star čovek, pa se često ne seća šta je predavao a šta je onda stavio u domaći zadatak. Ali sad sa guglom u rukama to nije problem, ako znaš šta treba da tražiš.

Svejedno sam pristupio tome iznanađujuće ozbiljno i maksimalno štreberski. Imam čak i tremu pred kolokvijum iduće nedelje. A na jednom od kvizova sam ladno ubo nula (0) poena, zamalo u depresiju da padnem, srećom je bilo očigledno da se program za ocenjivanje zajebao.

Svakako preporučujem svakom ko ima volje i vremena i misli da nije prerano ostario u glavi. A odlaže i demenciju, što je onomad natuknula drugarica tadejus.


druže pajiću vaš slučaj je primjećen i biće pomenut na sledećem zasjedanju, nemajte brige..
ja sam ovih dana više u reviziji srednjoškolskih gradiva iz raznih oblasti.. najveće dijete je upisalo desetu godinu (ekvivalent našeg prvog srednje) i sad ima oko godinu i po do dve da se spremi za GCSE a na osnovu rezultata na ispitu dobija mjesto na fakultetu..
reći da je stvar ovde ozbiljno shvaćena je deebli understatement..
država to i nije tako loše smislila (malo previše usmjeravanja prerano po meni ali ok) al su roditelji proizveli stvar u bitku na život ili smrt tako da od laganog ućenja i zabave stvar odjednom preko noći pređe u mahnitu trku da se spremi ispit..
on konkretno je zasut šekspirovim dramama (ko nije čitao orginale ne zna šta je propustio), istorijom (pored UK njima je od moderne istorije na programu samo US, DE, RU i, pazi sad ovo, Afganistan).. nauka ide nekim svojim tokom..
privalila sam mu i Venea, ali recimo Ušćumlića nisam, pa se jada, kaže jebem ti ove sirotinjske srpske knjige, šta je ovo, ništa ne mogu da pročitam.. a Srbin brale kucao zadatke po 100 komada na stranicu, nema rasipanja resursa dok kod Engleza tipa jedna strana A4 dva, max tri zadatka.. eeeeeeeeeee.. ne znate vi drugovi ENglezi..

a ja kakva sam prilježna majka ja sam to sve protresla s njim.. i mogu ti reći meni je to sve super zanimljivo.. em se zaboravilo, em oni imaju skroz drugi pristup (jezik recimo drastično drugačije od nas rade), em sam štreber u duši..
rječju fun..

e a za edx si bogme bio u pravu.. bukvalno ništa nije free.. free možeš samo da slušaš davljenje kako je njihov kurs super i ima široku primjenu..
a čini mi se da ni paid verzija ni slučajno nije što je neka bila.. nekad je drug Ng za dž davao bukvalno top course do u najstinija crevca.. sad je pliferacija ogromna i uopšte ne možeš da provališ odakle da počneš a tela sam da vidim malo kako taj LLM radi sa te neke matrične strane.. e al bato ne da priđeš mada priznajem nisam potrošila previše vremena.. stisle i neke druge obaveze..

nego po demenciji rafalnom vatrom opali nema druge.. zub vremena glođe nemilice (upravo sam završila poslednju turu krpljaže, ovaj put sam presađivala zubno meso sa ruge strane vilice i imam da prijavim da je prije 10 godina stvar mnogo bolje uspjela i uopšte ne valja biti mator al dobro sad)..


promoter promoter 10:00 26.09.2023

Re: iskljuci zvuk na ovom klipu

newimprovedtadejus

...

a ja kakva sam prilježna majka ja sam to sve protresla s njim.. i mogu ti reći meni je to sve super zanimljivo.. em se zaboravilo, em oni imaju skroz drugi pristup (jezik recimo drastično drugačije od nas rade), em sam štreber u duši..
rječju fun..
...

Zašto ti ne pustiš dete da uči samo?
Ili si tip karaktera koji sve mora da ima pod kontrolom?
Kada misliš da se detetu 'skineš sa grbače'?
newimprovedtadejus newimprovedtadejus 10:04 26.09.2023

Re: iskljuci zvuk na ovom klipu

promoter
newimprovedtadejus

...

a ja kakva sam prilježna majka ja sam to sve protresla s njim.. i mogu ti reći meni je to sve super zanimljivo.. em se zaboravilo, em oni imaju skroz drugi pristup (jezik recimo drastično drugačije od nas rade), em sam štreber u duši..
rječju fun..
...

Zašto ti ne pustiš dete da uči samo?
Ili si tip karaktera koji sve mora da ima pod kontrolom?
Kada misliš da se detetu 'skineš sa grbače'?


zini da ti kažem
promoter promoter 10:23 26.09.2023

Re: iskljuci zvuk na ovom klipu

newimprovedtadejus
promoter
newimprovedtadejus

...

a ja kakva sam prilježna majka ja sam to sve protresla s njim.. i mogu ti reći meni je to sve super zanimljivo.. em se zaboravilo, em oni imaju skroz drugi pristup (jezik recimo drastično drugačije od nas rade), em sam štreber u duši..
rječju fun..
...

Zašto ti ne pustiš dete da uči samo?
Ili si tip karaktera koji sve mora da ima pod kontrolom?
Kada misliš da se detetu 'skineš sa grbače'?


zini da ti kažem

Razgovaramo.
Samo jedna sugestija od nekoga, tj, mene, koji je sve to prošao.
Ja sam našoj deci, kada god im nešto nije bilo jasno, sugerisao dva načina kako da do pojašnjenja dođu.
Prvo što sam im savetovao je da pitaju svoje društvo - nemoguće da nema neko kome je to jasno.
Drugo, da pitaju svoje Učitelje.
Ja sam im pomagao samo ukoliko nije bilo moguće usled vremenskog tesnaca, da primene neke od dva saveta.,
A taman posla da učim sa njima sve vreme.
Mislim da to rade samo ograničeni ljudi.
newimprovedtadejus newimprovedtadejus 10:28 26.09.2023

Re: iskljuci zvuk na ovom klipu

promoter
newimprovedtadejus
promoter
newimprovedtadejus

...

a ja kakva sam prilježna majka ja sam to sve protresla s njim.. i mogu ti reći meni je to sve super zanimljivo.. em se zaboravilo, em oni imaju skroz drugi pristup (jezik recimo drastično drugačije od nas rade), em sam štreber u duši..
rječju fun..
...

Zašto ti ne pustiš dete da uči samo?
Ili si tip karaktera koji sve mora da ima pod kontrolom?
Kada misliš da se detetu 'skineš sa grbače'?


zini da ti kažem

Razgovaramo.
Samo jedna sugestija od nekoga, tj, mene, koji je sve to prošao.
Ja sam našoj deci, kada god im nešto nije bilo jasno, sugerisao dva načina kako da do pojašnjenja dođu.
Prvo što sam im savetovao je da pitaju svoje društvo - nemoguće da nema neko kome je to jasno.
Drugo, da pitaju svoje Učitelje.
Ja sam im pomagao samo ukoliko nije bilo moguće usled vremenskog tesnaca, da primene neke od dva saveta.,
A taman posla da učim sa njima sve vreme.
Mislim da to rade samo ograničeni ljudi.


kažem ti da ti format od dve riječi mnogo bolje stoji.. ne misliš valjda da neko ozbiljno čita to što ti palamudiš
srdjan.pajic srdjan.pajic 15:25 26.09.2023

Re: iskljuci zvuk na ovom klipu

privalila sam mu i Venea, ali recimo Ušćumlića nisam, pa se jada, kaže jebem ti ove sirotinjske srpske knjige, šta je ovo, ništa ne mogu da pročitam.. a Srbin brale kucao zadatke po 100 komada na stranicu, nema rasipanja resursa dok kod Engleza tipa jedna strana A4 dva, max tri zadatka.. eeeeeeeeeee.. ne znate vi drugovi ENglezi..


Drug Vene je bio Bugarin a zbirka jugoslovenska, mada su zadaci mahom iz bivšeg SSSRa i priključenih teritorija, ako se dobro sećam te trivije . I ja sam kupio komplet pre nekoliko godina i doneo ovde, ono ispravljeno izdanje. Ne verujem da će to nekom ovde koristiti nego sam kupio iz sentimentalnih razloga i kao uspomenu na mog profu sa faksa, velikog Dobrila Tošića, koji se u penziji latio posla da ispravi greške u tim zbirkama, kojih je bilo bar desetine hiljada, više nego zadataka.

Moja starija klinka je u toj nekoj kao naprednoj grupi za matu, u smislu da je sad peti razred a rade matu za šeti i sedmi paralelno (prošle godine je radila za 4 i 5. razred paralelno i to je ukantala pa su je pustili na sledeći nivo). Ali oni knjige ni zbirke ne koriste, nego je sve onlajn na nekim platformama koje škola plaća, i nastava je isto onlajn, nastavnicu vidi samo na ekranu, kao i domaći i sva testiranja koja rade non stop. I to uglavnom završi domaće dok je u školi, a to što im daju za vežbu dodatno uradi kod kuće za pet minuta. Tako da ako bih joj poturio te zbirke od druga Venea za dodatno uzdizanje verovatno bi samo zakolutala očima i rekla da joj ne pada napamet to da radi (dobro, te zbirke su za srednju školu, nego kažem primera radi).

A kako tvoj klinja prihvata taj novi režim u smislu pojačanih priprema za kalsifikacioni ispit? Jel se otima, ili pokazuje veliki entuzijazam, ili nešto između?

Za te programe za profesionalno uzdizanje, jeste, ima ih ko pečuraka posle kiše, ne mogu da sudim za sve ali znam da su kod moje mušterije platili inženjerima da pohađaju jedan od tih baš viđenijih kurseva, iz oblasti radiotehnike, što je moja struka, jelte, i za to mogu kompetentno da tvrdim da je bilo sviranje onoj stvari. Niti su išta razumeli, niti zapamtili, niti je ikakve koristi od toga na kraju bilo sem što su eto čuli za par termina koji se koriste, posle su i to zaboravili. A lepe pare je firma za to dala, par soma po čoveku za taj kurs od nekoliko nedelja valjda.

Posle sam čak i pomislio da bih mogao da zaradim dodatnu kintu da im organizujem malo ozbiljniji kurs, ali me mrzelo, a ni vremena nisam imao, plus to bi mi bio čist gubitak u odnosu na svakodnevni posao, a i što da ih učim onom od čega kod njih leba zarađujem, pa se zato na kraju nisam ni podmetao za tako nešto.

Uglavnom, zato sam se opredelio za standardni univerzitetski predmet koji slušam kao svi ostali redovni studenti, iako je malo skuplje, plus ako hoćeš da pratiš i uđeš u materiju moraš da radiš domaće i kvizove i ispite i prilično je vremenski zahtevno. I to je ono što mi najteže pada kao čoveku u godinama, domaćinu, roditelju, samostalnom sitnom preduzetniku - naći vremena za to. Ono, bukvalno od jutra do mraka imam nešto da radim, čak ni na blog ne dolazim više redovno...
promoter promoter 16:40 26.09.2023

Re: iskljuci zvuk na ovom klipu

newimprovedtadejus
promoter
newimprovedtadejus
promoter
newimprovedtadejus

...

a ja kakva sam prilježna majka ja sam to sve protresla s njim.. i mogu ti reći meni je to sve super zanimljivo.. em se zaboravilo, em oni imaju skroz drugi pristup (jezik recimo drastično drugačije od nas rade), em sam štreber u duši..
rječju fun..
...

Zašto ti ne pustiš dete da uči samo?
Ili si tip karaktera koji sve mora da ima pod kontrolom?
Kada misliš da se detetu 'skineš sa grbače'?


zini da ti kažem

Razgovaramo.
Samo jedna sugestija od nekoga, tj, mene, koji je sve to prošao.
Ja sam našoj deci, kada god im nešto nije bilo jasno, sugerisao dva načina kako da do pojašnjenja dođu.
Prvo što sam im savetovao je da pitaju svoje društvo - nemoguće da nema neko kome je to jasno.
Drugo, da pitaju svoje Učitelje.
Ja sam im pomagao samo ukoliko nije bilo moguće usled vremenskog tesnaca, da primene neke od dva saveta.,
A taman posla da učim sa njima sve vreme.
Mislim da to rade samo ograničeni ljudi.


kažem ti da ti format od dve riječi mnogo bolje stoji.. ne misliš valjda da neko ozbiljno čita to što ti palamudiš

Ali!
Zato su tebe pročitali.
solo solo 20:42 20.09.2023

Đe si ba....


....duberu jedan.



p.s.

'ebe ova ambrozija u Novom

Što ne kosite to?

Nego kad će se bratime Novi Beograd i Novi Herceg?
solo solo 23:23 20.09.2023

Sutra u 5 po našem vremenu


...će da im rekne u UN

Obećava.

solo solo 23:57 20.09.2023

Nego Taske


Zahebi teške storije.

Budi baja pa nas prosvetli : ,,Zasto je more magicno?..,,

Ti uopće ne maoraš da se mučiš i izmišljaš teme za pismene zadatke u školi.

Dobiješ sve gotovo na blogu.

Resavac jedan.
shmoo shmoo 05:41 21.09.2023

Re: Nego Taske

solo

Zahebi teške storije.

Budi baja pa nas prosvetli : ,,Zasto je more magicno?..,,

Ti uopće ne maoraš da se mučiš i izmišljaš teme za pismene zadatke u školi.

Dobiješ sve gotovo na blogu.

Resavac jedan.



Море, као што видиш, може бити магично из више разлога.

Па шта ти мислиш, има ли неког другог разлога због којег бих ја долазио на Блог Б92 него да овде налазим инспирацију за моје разговоре у школи са мојим ђацима.


shmoo shmoo 05:35 21.09.2023

Доксумане,

лепо је што си ти мени тамо на Анђином блогу написао неки коментар качећи се на оно што сам ја написао али изгледа да ти не знаш да је мене Анђа много пре твог коментара тамо бановала па не могу да ти одговорим тамо.

А ако си знао да сам код Анђе банован и ипак си се и поред тога качио на мој коментар пишући кобајаги мени али у ствари у циљу да ме попљујеш иако знаш да не могу да ти одговорим, онда си и ти иста фела људи као и Анђа, зар не?

docsumann docsumann 06:28 21.09.2023

Re: Доксумане,

shmoo
лепо је што си ти мени тамо на Анђином блогу написао неки коментар качећи се на оно што сам ја написао али изгледа да ти не знаш да је мене Анђа много пре твог коментара тамо бановала па не могу да ти одговорим тамо.

А ако си знао да сам код Анђе банован и ипак си се и поред тога качио на мој коментар пишући кобајаги мени али у ствари у циљу да ме попљујеш иако знаш да не могу да ти одговорим, онда си и ти иста фела људи као и Анђа, зар не?



ne pratim baš pomno šta se dešava između tebe i endži. nadam se da je to dopustivo ponašanje na blogu.

a i ne vidim da sam ikoga pljuvao. postavio sam savim konkretno pitanje i dao konkretan osvrt.
a uvijek mi možeš odgovoriti na nekom od susjednih blogova.

mnogo si mi nešto snowflekav
shmoo shmoo 09:15 21.09.2023

У помоћ, силиција!!! Миловање!!!

docsumann

uvijek mi možeš odgovoriti na nekom od susjednih blogova.

mnogo si mi nešto snowflekav


Ма јок, варљив ти је утисак.

А у суштини, заболе ме баш курац.

Него разговора ради...

На то сам мислио.

Није то тамо код Анђе ни битно баш толико да бисмо се и даље тиме бавили.

Черевићан Черевићан 11:28 21.09.2023

in toto

ритам посве ..на моменте мамљив
што више слушаш уху чучне боље,
текст који би ............клипу пасирао
комплет ужитак би подиг'о набоље
docsumann docsumann 17:38 21.09.2023

Re: in toto

текст који би ............клипу пасирао
комплет ужитак би подиг'о набоље


nešto kuburim s tekstovima u zadnjim uradcima, moram priznati.
kad probam da uglazbim već napisan tekst, muku mučim s postavljanjem melodije...jedina šansa mi je da (za)čujem tekst u već gotovoj melodiji/ritmu.

ko da lovim neki muzički hazart u potoku ritma
solo solo 16:55 21.09.2023

Što jes,jest


Vučić je održao sjajan govor u UN !

Što god tko mislio.
shmoo shmoo 21:12 21.09.2023

Re: Što jes,jest

solo

Vučić je održao sjajan govor u UN !

Što god tko mislio.



Ево га опет овај са Вучићем!

Сматрај се банованим!

(Доксуман ме је овластио за то на овом свом блогу.)

Чарлију ћу за сада само са бришем коментаре.


Ispostavilo se da se se Mesec udaljava od Zemlje stopom od 3,82 centimetra godišnje. To znači da će, na kraju, posledica biti da će dan na Zemlji za 200 miliona godina trajati 25 sati,



Брадрз енд систерс ов сербиЈан екумена, нахебали смо.

Шта ћемо, бре, да радимо са тих сат времена вишка у својим животима?

Спаса нам нема, пропасти нећемо.






solo solo 22:18 21.09.2023

Re: Što jes,jest

Ево га опет овај са Вучићем!

Сматрај се банованим!


Nemoj tako jako.

Navijo sam za Čukarički svo vreme dok ih Ferenc nije napunio.

Onda sam opet navijao.

Zbog tebe.

Džaba.

Revidiraj banovanje.
shmoo shmoo 22:32 21.09.2023

Re: Što jes,jest

solo

Navijo sam za Čukarički svo vreme dok ih Ferenc nije napunio.



Шта, бре, напунио?

Часно смо изгинули. Чак смо и повели против Ференца к'о и Звезда против Ситија.

А онда нас упропастили мангупи у сопственим редовима, што би рекао друг Тито.

П.С. - Боже, молим те само да и од Фјорентине и од Генка не примимо више од по 3 комада на свакој утакмици.





solo solo 22:36 21.09.2023

Re: Što jes,jest

Часно смо изгинули. Чак смо и повели к'о и Звезда против Ситија.


Dresovi (crni) do jaja.

Baš su delovali onako svetski.

Tchucharicki from Kings Mountain.

A?
shmoo shmoo 22:42 21.09.2023

Re: Što jes,jest

solo
Часно смо изгинули. Чак смо и повели к'о и Звезда против Ситија.


Dresovi (crni) do jaja.

Baš su delovali onako svetski.

Tchucharicki from Kings Mountain.

A?


То нам је резервна гарнитура дресова.

Кажу да је то први пут да је произвођач дресова дао неком клубу у Србији да сами дизајнирају своје дресове па да их произвођач онда прави према тим нацртима из клуба.

И ови моји паметњаковићи из клуба смислили да бројеви буду златне боје.

Што је сасвим у реду на црним дресовима.

А на белим дресовима број златне боје се уопште и не види.

Рекао сам им то док су се у клубу бавили цртањем али нису хтели да ме послушају.

Срећом, па ми хулигани Чукаричког (сада нас је 19 јербо се чика Пера упокојио у својој 83. години пре месец дана, били смо сви на сахрани, особито лепа сахрана била) знамо све играче напамет па нам бројеви на дресовима и нису потребни.

zoja444 zoja444 07:59 22.09.2023

batina ima dva kraja

angie ti si fasista i rasista i nacista jer bi eliminisala sve drugacije. a i kukavica jer si me trajno banovala pa ne mogu da ti odgovorim. ti si jedna primitivna zena koja se osilila zbog autorske.
zoja444 zoja444 09:23 22.09.2023

zen za angie

jedan poznati psihijatar je mnogo voleo kolace. zena mu nije dala da ih jede i zakljucala je kolace na terasu. on je kukao i kukao i zena mu je rekla da ako se skine go i takav izadje na terasu, dobice ih. i dobio ih je.
gavros gavros 09:15 22.09.2023

Jako

lijepo i ugodno Dok

Primjećujem da autori muzike s kojim komuniciram koriste ovaj bandcamp a koji meni nije praktičan, preferiram YT jer mogu da efektno podijelim njihovu muziku na Fb i Twitteru. Koje su prednosti bandcampa Dok?

p.s.
Auh, Dokov blog prostor slobode!
solo solo 15:15 22.09.2023

Re: Jako

Auh, Dokov blog prostor slobode!


U NOBu se to zvalo ,,slobodna teritorija,,

Kakav je ovo DUB bio.

gavros gavros 03:39 23.09.2023

Re: Jako

Vječita tema Bloga B92 - to je nerazmrsivo i nepomirljivo zato je i vječito (ne samo na Blogu B92).

Što se mene tiče moj djed po ocu je bio četnik a po majci komunista a mamin stric istaknuti partizan, kad su oni poslije rata mogli biti prijatelji i međusobno se poštovali (djed Boško je u SFRJ slavio krsnu slavu i ja sam išao na slavu od malih nogu) u onom sistemu mogu se valjda poštovati i blogeri koji se ne slažu po tim ideološkim pitanjima a nisu neposredno iskusili 2. svjetski rat kao moji djedovi.

U Prnjavoru se pored datuma iz minulog rata poštuju (na istom mjestu) i datumi iz NOB-a. Da ne mudrujem previše - niko nije bio 100% čist i ispravan ali se vrlo dobro zna ko jeste bio najgori a o tom će se, nešto mi govori, prodornije pričati iduće godine tamo negdje u maju.

Idemo music brings people together in so many ways and allows them to connect on a deeper level than just talking would allow.

Jedna crnogorska za Doka



I jedna za našeg blogera Miću Markovića



docsumann docsumann 07:17 23.09.2023

Re: Jako

dobra svirka, baš dobra (dopada mi se bubnjareva kontrola, sa sitan vez)


evo jedne trake gdje sam se malo više razigrao u srednjem dijelu, tj. manje je repetativna...

Night Over Boka
gavros gavros 08:28 23.09.2023

Re: Jako

docsumann
dobra svirka, baš dobra


evo jedne trake gdje sam se malo više razigrao u srednjem dijelu, tj. manje je repetativna...

Night Over Boka


Auuu, stari, ovo je super, ima etno sound, baš si "ulovio" melos, ovo mi je za sad tvoj najomiljeniji rad koji sam preslušao. Daj molim te razmisli da otvoriš Jutjub kanal Docsumman sa svim svojim albumima (imaš svoje gotove cover-e kao vizuale) i učitaj ih - a ja ću ti uraditi time codove za pjesme ako nemaš kad ili ako te mrzi (čisto da jutjuber moze pristupiti svakoj numeri pojedinačno) a ti možeš ponekad da objaviš singl. Daj molim te razmisli, šteta je stvarno da ovo bude samo na bandcampu i da se ne dijeli.

p.s. brat Libor uopšte ne svira bubanj, on je za jedno tri nivoa bolji gitarista od mene, svirao gitaru u WD40 sa basistom Tovircem (Rambo i VHB) njegov je projekat EP "Southern Railroad"
docsumann docsumann 08:41 23.09.2023

Re: Jako

Auuu, stari, ovo je super, ima etno sound, baš si "ulovio" melos,


obično se to desi poluslučajno, bez tačne namjere.

al sam poslušao Soloa, da malo više razradim temu, pa je otud ona centralna improvizacija ispala dosta bogatija ( a i prilično je uspjela).



a moj kreativni postupak je uvijek sličan. sad kad pretežno guram dub zvuk, počinjem od basova. da sklopim neku ritmiku na basu, jednostavnu a keči. i to obično uradim u jednom tonu (recimo C)
onda izaberem progresiju akorda na klaviru. tu mi mnogo pomaže onaj dijagram što mi ga je pajke poskao sa kvintnim krugom.
e kad imaš bas i akorde, onda to već prelazi u neku melodijsku temu.

za bubanj sam se poprilično izvještio za rege ritmove, al posljednje vrijeme generalno koristim stepers bit (dinamičniji je od one dropa i adekvatniji za jači ritam).

i da, rege odlično prihvata različite folklorne melose...balkanski, arabski, indijski...o afričkim da ne pričamo.

ako ti kadkad padne na pamet neka tema upotrebljiva za rege ritmiku (dovoljno je neki ritmički rif) slobodno se javi da kolaboriramo dok ne kolabriramo


PS meni je najdraža Dub Na Drinu. čak sam uradio i drugu verziju s malo dodatne varijabilnosti, misim ista temea i sve, samo s malo promjene u flowu

Dub Na Drinu (2)

ovu mi pjesmu poznanici dosta traže da im šerujem


docsumann docsumann 08:54 23.09.2023

Re: Jako

Daj molim te razmisli da otvoriš Jutjub kanal Docsumman sa svim svojim albumima (imaš svoje gotove cover-e kao vizuale) i učitaj ih - a ja ću ti uraditi time codove za pjesme ako nemaš kad ili ako te mrzi (čisto da jutjuber moze pristupiti svakoj numeri pojedinačno) a ti možeš ponekad da objaviš singl.


misliš li da bi trenao da otvorim novi kanal, pošto mi je na prvom uglavnom HoMM3 i hazart?

naučio sam koji format da koristim za kačenje audio traka na YT (upravo - ovaj Kapwing (pogledati pod - Dub na Drinu 2) jedan od njih).

mislim da čak imam i pjesme koje bih izabrao za taj "album", njih 8-9.

...




gavros gavros 10:22 23.09.2023

Re: Jako

Nikako novi ako već imaš, samo ćeš razdvojiti u posebne playliste autorsku muziku, HoMM3 i Hazart kao tri grane kreativnih radova da inženjerski organizuješ preglednost kreacija na YT kanalu.

Daj mi molim te linkuj ovdje nešto sa svog Jutjuba da mogu da te zapratim tamo, a mislim da te i već pratim samo se YT ubio za ovu tvoju muziku.

Dub na Drinu slušam u toku dana, u gradu sam.
docsumann docsumann 10:38 23.09.2023

Re: Jako

kompletan moj YT kanal (priliočno nesređen) - LINK
promoter promoter 10:44 23.09.2023

Re: Jako

gavros
docsumann
dobra svirka, baš dobra


evo jedne trake gdje sam se malo više razigrao u srednjem dijelu, tj. manje je repetativna...

Night Over Boka


Auuu, stari, ovo je super, ima etno sound, baš si "ulovio" melos, ovo mi je za sad tvoj najomiljeniji rad koji sam preslušao. Daj molim te razmisli da otvoriš Jutjub kanal Docsumman sa svim svojim albumima (imaš svoje gotove cover-e kao vizuale) i učitaj ih - a ja ću ti uraditi time codove za pjesme ako nemaš kad ili ako te mrzi (čisto da jutjuber moze pristupiti svakoj numeri pojedinačno) a ti možeš ponekad da objaviš singl. Daj molim te razmisli, šteta je stvarno da ovo bude samo na bandcampu i da se ne dijeli.

p.s. brat Libor uopšte ne svira bubanj, on je za jedno tri nivoa bolji gitarista od mene, svirao gitaru u WD40 sa basistom Tovircem (Rambo i VHB) njegov je projekat EP "Southern Railroad"

Meni se to ništa ne dopada.
gavros gavros 12:05 23.09.2023

Re: Jako

docsumann
kompletan moj YT kanal (priliočno nesređen) - LINK


To, to je taj koji pratim samo sam te sad postavio na zvonce i kad bilo šta objaviš tamo ja ću dobiti obavještenje, mislim da je važno da ti muzika bude na Jutjubu da dođe do veće publike kao što rekoh da može da se dijeli javno i privatnom kanalima a naročito na zajedničkom druženju s ljudima da moze da se lako nađe na Jutjubu (to je kod nas popularno - skupi se ekipa i svako pušta po jednu stvar po svom izboru i tako u krug uz "lagane" opuštene teme, piće i mezu.

P.s. lako ćeš ga srediti, samo rokaj ove albume sa bendcampa i ja ću ti u komentarima srediti timecode a po želji objaviš i singl.
gavros gavros 06:07 24.09.2023

Re: Jako

ako ti kadkad padne na pamet neka tema upotrebljiva za rege ritmiku (dovoljno je neki ritmički rif) slobodno se javi da kolaboriramo dok ne kolabriramo


Hajde, vidjećemo, nije ništa isključeno.

Dub Na Drinu (2)


Tema je lijepa i dobra samo nema snagu da se referiše na čuveni Marš na Drinu - pošto je nemoguće izbjeći tu asocijaciju sadržanu u naslovu. Takav naslov, po mom mišljenju, mora imati nešto što se baš oslanja na minimalno jedan ili više upečatljivih elemenata te kompozicije/pjesme. Da je Dub na Taru, Pivu itd. može da prođe kao asocijativna ideja.

Hoću reći tvoj Dub na Drinu je odlična artistička ideja samo zahtijeva daleko bolju kompoziciju koja bar ima neke asocijativne veze - ovako je sasvim proizvoljna kao kad bih ja osmislio "April u Prnjavoru" koji bi svima izazvao asocijacije na čuvenu pjesmu Kornelija Kovača a da nikakav filing nema sa onim na što se referiše.

Uzgred, jednom sam slušao uživo Marka Đorđevića koji je odsvirao na bubnjevima Marš na Drinu i to je bila magija - s obzirom da je koristio samo ritmički instrument sa elementima bubnja koji su bili naštimani na određene tonove a on je odvirao ritmom melodiju (fini vez kako ti kažeš). Svjetski bubnjar.
docsumann docsumann 06:28 24.09.2023

Re: Jako

Tema je lijepa i dobra samo nema snagu da se referiše na čuveni Marš na Drinu - pošto je nemoguće izbjeći tu asocijaciju sadržanu u naslov


da, razumjem ( sa i bez ali )
zoja444 zoja444 15:57 22.09.2023

vidis angie

ti pojma nemas o ljudskoj prirodi i psihologiji. prestani da me zoves nelecenom sizofrenicarkom i inkluzivcem, i da huskas ljude na mene. kako radis, tako ce ti se vratiti. to je zivotni zakon.
shmoo shmoo 23:00 22.09.2023

Re: vidis angie

Вреди ли она уопште толиког бављења њоме, толиког потрошеног времена на надгорњавање са њом и толико потрошених емоција у поновљеним покушајима да се доказује нешто што је сада већ свима очигледно?

Само јој неки то и кажу отворено у лице, а други прећуткују прибојавајући се да не покрене и против њих хајку разуларене блогерске руље, чопора што би се рекло, на појединца као што је то урадила у твом случају.

И ово питање којим сам се надовезао на твој коментар, Зоја, нисам поставио само теби и себи него и свима који уопште и покушавају да комуницирају са том персоном, или шта год већ она била, на Блогу Б92 не повлађујући јој и не подилазећи јој при томе као некакве подгузне муве.






(Baraka)

zoja444 zoja444 04:23 23.09.2023

Re: vidis angie

taso, dopunjavacu ovaj komentar. ne znam kako se zove zena koja mrzi zene, a ona je to. lose je ona shvatila maxu. nismo mi ovde slicice i neka rec vec ljudi sa osecanjima. ona se toliko osilila da prelazi sve granice. a nije svesna da nekome moze da dodje zuta minuta i da napravi karambol. neko moze i da se ubije.
promoter promoter 04:32 23.09.2023

Re: vidis angie

zoja444
taso, dopunjavacu ovaj komentar. ne znam kako se zove zena koja mrzi zene, a ona je to. lose je ona shvatila maxu. nismo mi ovde slicice i neka rec vec ljudi sa osecanjima. ona se toliko osilila da prelazi sve granice. a nije svesna da nekome moze da dodje zuta minuta i da napravi karambol. neko moze i da se ubije.

Ma idi bre!
Koga boli kurac za tamo neku nju.
Jebe ti se!
Kao što ti kaže Šmuuuuu!
Kada ti je dosadno, uzvratiš njoj (ili bilo kome), 'ljubav' - i pičiš dalje.
Zamisli da te neka budaletina ne nekom polu-usranom blogu dovodi do ludila.
Ta neka tebi da si šizofrena bolesnica, ti nju na to nabiješ na kitonijus glupu - i ćeraš dalje.
Hu kerz!
Što bi rekao Solo.
zoja444 zoja444 04:37 23.09.2023

Re: vidis angie

vrlo naivno sam shvatila ovaj blog. sta se ovde petlja i mulja, ne znam, intuicija mi jednom kaze jedno a drugi put drugo. ona, cim je ovoliko bahata ima neku zaledjinu. ali ciju? ne bi me cudilo da ona krade dokumente iz arhiva. polu sala. ili je toliko poremecena u svojoj omniopotenciji, da toga nije ni svesna.
zoja444 zoja444 04:47 23.09.2023

Re: vidis angie

eto carli, i to sam pomislila. da ona bas bukvalno trazi nekog da je nabije na k. jadnog predatora je preokrenula sa tri preporuke. skakao je od srece. i priznao da slusa ekv. ma, ajde.
zoja444 zoja444 04:52 23.09.2023

Re: vidis angie

sad ce ona preokrenuti pricu kako je ja proganjam, ali ona je svuda prisutna, nemoguce je ne primetiti. i stalno izaziva. sto bi rekli ovi iz elite: bog i narod sve vide. hehe pozdrav iz inkluzivnog odeljenja.
zoja444 zoja444 04:59 23.09.2023

Re: vidis angie

vrlo je simptomaticno sto se ona nije pojavila na blogu mikelea da ga brani. a ona je krivac za taj moj komentar. i vredja me na blogu gde sam banovana i napada docsa sto dopusta da se ljudi odbrane. alo, bre.
zoja444 zoja444 05:08 23.09.2023

Re: vidis angie

vrlo je britka na jeziku, ali mi se cini da da je to jezik njene mentorke a ne njen. e, tu taso se ja zaustavljam. jer to je vec visoka politika i opasne igre... da li ste culi za opasne igre... sex, drugs & r'n'r...
promoter promoter 05:28 23.09.2023

Re: vidis angie

zoja444
vrlo je britka na jeziku, ali mi se cini da da je to jezik njene mentorke a ne njen. e, tu taso se ja zaustavljam. jer to je vec visoka politika i opasne igre... da li ste culi za opasne igre... sex, drugs & r'n'r...

Kakve opasne igre?
Boli te patka.
Tebi neko vojvodo, ti njemu serdaru.
Tebi neko bolesnice, ti njega na kitonijus.
Šta je tu opasno?
zoja444 zoja444 05:39 23.09.2023

Re: vidis angie

carli, boli njih k. sto ces da ih nabijes na k. to moze samo tebi da bude izduvni ventil.
zoja444 zoja444 05:56 23.09.2023

Re: vidis angie

a to sto vredja i ponizava bolesne, to je posebna prica. bolest ne bira i moze svakome da se desi. probudis se jedno jutro, kad ono rak. sa metastazama. pu, pu, daleko bilo.
promoter promoter 06:06 23.09.2023

Re: vidis angie

zoja444
carli, boli njih k. sto ces da ih nabijes na k. to moze samo tebi da bude izduvni ventil.

Oooooo, a kako tek mene boli kitonijus što njih boli kitonijus.
zoja444 zoja444 06:13 23.09.2023

Re: vidis angie

ne daju mi se pare na advokate i energija da se provlacim po zutoj stampi, ali ako nastavi moracu. eto, upozorena je. bio bi to presedan.
zoja444 zoja444 06:42 23.09.2023

Re: vidis angie

zaboravila sam ovo. nikoga sa bloga ne poznajem licno ni u stvarnom zivotu, za razliku od nje. pravi kkk. ili neka slicna sekta.
shmoo shmoo 08:13 23.09.2023

Re: vidis angie

zoja444
taso, dopunjavacu ovaj komentar. ne znam kako se zove zena koja mrzi zene, a ona je to. lose je ona shvatila maxu. nismo mi ovde slicice i neka rec vec ljudi sa osecanjima. ona se toliko osilila da prelazi sve granice. a nije svesna da nekome moze da dodje zuta minuta i da napravi karambol. neko moze i da se ubije.


Разумем ја тебе само што ми је такав начин размишљања о Блогу Б92 потпуно стран јер ово место овде на којем се окупљамо уопште не доживљавам тако озбиљно као ти.

И због тога ми је тешко да се стављам у кожу таквих људи који би можда себе и довели до овога што ти кажеш.

О Блогу Б92 размишљам и на њега гледам отприлике исто као и Чарли ( "Koga boli kurac za tamo neku nju. Jebe ti se!" и "Oooooo, a kako tek mene boli kitonijus što njih boli kitonijus." ) или Соло ( "Hu kerz!" ).

И када провртим филм уназад кроз све ове године откако долазим на Блог Б92 (од 2011.) буде ми много жао и гризе ме савест због толиког силног узалудно потрошеног времена на њу и њој сличне ликове.

(За шта сам, да се разумемо, сам себи крив, нико ме није терао да дрмусам ограду и паднем са моста. Постоји она лепа институција у овој врсти комуникације која се зове ignore. Што се мене тиче, могао сам и требало је да је мало више користим када су у питању овакви ликови попут дотичне о којој овде причамо.)

Отуд и ово моје питање које сам упутио и теби и себи, а и другима који на тај начин само губе време на Блогу Б92.

Има много паметнијих начина да се проводи време на Блогу Б92 од тога па ето, ја тако, на тај начин тим питањем, само покушавам да укинем тај осећај гриже савести и жала за узалудно изгубљеним временом у нади да ћу убудуће ипак паметније и рационалније трошити своје време кад већ долазим овде и напишем понешто диванећи са правим људима због којих и вреди овде долазити.

На то сам мислио када сам поставио то питање.

zoja444 zoja444 08:57 23.09.2023

Re: vidis angie

taso, ja sam ovde dolazila iz dosade i nekih zanimljivih ljudi kao sto si i ti. a stigla sam do toga da mi se ljudi obracaju sa sizofrenicarko sto ona ponavlja mesecima. veliko je zlo napravila i ogromnu gresku, kvocka glupava.
zoja444 zoja444 09:06 23.09.2023

Re: vidis angie

da znam da je ovo samo zbog maxe, razumela bih i otrpela. maxo izvini, nuzno te pominjem. ali ovde je dara prevrsila meru.
zoja444 zoja444 09:40 23.09.2023

Re: vidis angie

i da, sticajem okolnosti onemogucena sam da radim nesto pametnije. ne zalim za protracenim vremenom. nisam ni tesla ni proka pronalazac. tako da i nije bilo niceg pametnijeg.
zoja444 zoja444 09:48 23.09.2023

Re: vidis angie

sto se tice slucaja radulovic, za mene su najkrivlji roditelji tih devojcica. njihova ambicija im je bila vaznija od zastite svoje dece. i da ste gledali zadrugu, culi biste da je jedan pop odrobijao 5 god. zbog silovanja devojcice. u srbiji.
promoter promoter 10:51 23.09.2023

Re: vidis angie

zoja444
taso, ja sam ovde dolazila iz dosade i nekih zanimljivih ljudi kao sto si i ti. a stigla sam do toga da mi se ljudi obracaju sa sizofrenicarko sto ona ponavlja mesecima. veliko je zlo napravila i ogromnu gresku, kvocka glupava.

Ko ti se obraća sa šizofreničarko?
solo solo 17:31 23.09.2023

Re: vidis angie

opasne igre... da li ste culi za opasne igre... sex, drugs & r'n'r...


Da,da, nije to za potcjeniti.

Opasne su to igre.

Beogradske.



Ne bih se ja zajebavao sa time Čarli.

solo solo 17:45 23.09.2023

Gola istina


Nego kad smo kod toga.

Kakva je to zemlja bila.



Ma daj bre - đe to ima?
shmoo shmoo 20:56 23.09.2023

Re: Gola istina

solo

Nego kad smo kod toga.

Kakva je to zemlja bila.

Ma daj bre - đe to ima?




Life is a state of mind?







У Палмотићевој улици у Београду (тачно преко пута оне болнице, знаш) деценијама је стајао графит:

"И Срби су имали море - око Голог отока."

Кад се спустиш мало ниже низ ту Палмотићеву улицу дођеш до раскрснице са које се улази у Дринчићеву улицу у којој је становао Аким Ђилас, Милованов млађи брат, у једној згради у партеру у стану који се састојао од само једне једине собе препуне књига и часописа и у којој се налазило све нагурано, и кревет и малени сто и фрижидер и шпорет и судопера (све старо и у распаду) на коју се качио туш и ве-це шоља одвојена од шпорета само једном завесицом од најлона, од оних што се користе за туш кабине тако да је Аким ујутро могао себи да кува кафу у исто време док кења. Да не губи време на глупости.

Аким је одмардељао својих три године ни крив ни дужан само зато што му је старији буразер зглајзао. За то време док је боравио у мардељу Акима је по директиви Партије напустила и жена, развела се од њега, па је он као самац живео тако ту у том собичку до краја свог живота.

После изласка из затвора, крајем педесетих, Акима нико није хтео да прими да ради некакав посао. (Пре затвора он је био завршио ону чувену дипломатско-новинарску школу у којој су се школовале будуће Титове дипломате.)

Примили га, да би некако преживео, као коректора и лектора група грађана која је основала крајем педесетих година прошлог века издавачку кућу "Стожер" (Зуко Џумхур, Либеро Маркони, Миле Станковић, Серафим Живуловић,... и мој ћале задужен за комерцијалу) која је издавала сатирични лист "Ветрењача" (објавили ону Ћопићеву причу о црвеној буржоазији која са терасе хотела на Јадрану гледа испод себе радничку класу како се сунча и купа на плажи), штампала "Пијанци иду дијагонално" итд. све док нису славно финансијски пропали после неколико година бављења "приватним" (као група грађана) издаваштвом. Мислим да су ту њихову издавачку кућу током њеног постојања политички штитили Добрица Ћосић и Антоније Исаковић, а можда и сам Лека Ранковић преко Добрице, то не знам поуздано и не смем да тврдим, на чије инсистирање су и примили Акима да ради за њих коректуре и лектуре.

Као средњошколац и студент сретао сам Акима (мој отац нас је упознао) често на Ади у његовим позним годинама. Читаве дане од јутра до мрака проводио је на Ади.

Исто толико често сам одлазио код њега у тај станчић у Дринчићевој улици, позајмљивао књиге од њега као да сам у некој мањој локалној библиотеци. Имао је, рецимо, праву реткост у тренутку док сам ја студирао половином осамдесетих, Упоредну граматику индоевропских језика Антоана Мејеа која је у Београду штампана 195... и неке и после тога никада више и коју нигде нисам могао да пронађем а била ми је потребна за испит на факсу. Позајмиљвао сам од њега и ишчитао све бројеве тог њиховог некадашњег сатиричног часописа Ветрењача. До тада сам знао само за Јеж и Ошишани јеж.

И много сам разговарао са Акимом уз кафу скувану на том шпорету поред ве-це шоље.

Највише смо причали о животу. И о људима. И о појединачном људском животу урамљеном у историјски рам доба у којем тај појединачни људски живот тече.

Током тих година, осамдесетих, после мог скидања из ЈНА септембра 1984. и поласка на факултет.



Boristavu Pekiću

Zemlja večnosti

Prvi čin tragedije ili komedije (u skolastičkom značenju te reči), čija je središna ličnost izvesni Gould Verskojls, započinje, kao svaka zemna tragedija; rođenjem. Pozitivistička prezrena formula sredine i rase primenljiva je na Ijudska bića bar u onoj meri u kojoj je primenljiva na flamansko slikarstvo. Prvi čin ove drame započinje, dakle, u Irskoj, »najdaljoj Tuli, zemlji s onu stranu znanja«, kako je naziva jedan Dedalusov dvojnik; u Irskoj, »zemlji tuge, gladi, očajanja i nasilja«, kako je naziva jedan drugi istraživač, manje sklon mitu a više tegobnoj zemaljskoj prozi. Međutim i kod ovog drugog izvesna lirska izveštačenost nije, čini se, u skladu sa surovošću predela: »Najveći stepenik zalaska, Irska je poslednja zemlja koja gleda kako se gasi dan. Noć je već nad Evropom, kad koso sunce još obavija purpurom fjordove i pustinje zapadne. No neka se navuku tmasti oblaci, neka se stropošta zvezda, i ostrvo ponovo postaje, kao u legendi, onaj daleki kraj zaogrnut maglama i tminama što je dugo za moreplovce označavao među poznatog sveta. A s onu stranu je prolom; mračno more u kojem nekad mrtvi nalažahu zemlju večnosti. Njihove crne barke na žalovima čudnih imena, svedoče o dobu kada putovanja imađahu nečeg od metafizike: one pozivaju na snevanje bez obala, bez povratka.«

Ekscentrici

Dablin je grad koji gaji menažeriju ekscentrika najznačajniju u čitavom zapađnom svetu: plemenito razočarani, agresivni boemi, profesori u redengotima, suvišne prostitutke, čuvene pijanice, odrpani proroci, fanatični revoliicionari, bolesni nacionalisti, mahniti anarhisti, udovice nakinđurene češljevima i nakitom, zakukuljeni sveštenici — vas bogovetni dan duž Lifija defiluje ova karnevalska kohorta. Burnikelova slika Dablina omogućuje nam da barem naslutimo, u nedostatku pouzdanih izvora, ono iskustvo koje će Gould Verslcojls morati neminovno poneti sa ostrva, iskustvo koje se uvlači u dušu kao što se uvlači u pluća, za sparnih Ietnjih popodneva, užasni smrad ribljeg brašna iz fabrike konzervi na domak luke.

U jednoj brzopletoj anticipaciji skloni smo da vidimo tu karnevalsku kohortu i kao poslednju sliku koju će, u brzom preletanju slika, ugledati naš junak: plemenitu menažeriju irskih ekscentrika (kojima je na neki način i sam pripadao) kako se spušta duž Lifija, sve negde do sidrišta, gde nestaje kao u paklu.

Cma Bara

Gould Verskojls je rođen u jeđnom od tih dablinskih predgrađa na domak luke, gde je slušao pisak brodova, taj prodorni jauk koji kazuje pravdoljubivom mladom srcu da postoje svetovi i narodi i izvan Dubh-Linna, te crne bare u kojoj smrad i nepravda pritiskuju više nego drugde. Na primeru svog oca, koji se od potkupljivog carinika uzdigao do još bednijeg (u moralnom smislu) činovnika, i od strasnog Pamelovca do ulizice i puritanca, Gould Verskojls je stekao odvratnost prema svojoj otadžbini, odvratnost koja je samo jedan od vidova izopačenog i mazohističkog rodoljublja: »Napuklo ogledalce devojke za sve, krmača koja proždire svoj okot«, zapisuje Verskojls u svojoj devetnaestoj godini ovu surovu rečenicu koja se više odnosi na Irsku nego na roditelje.






solo solo 21:40 23.09.2023

Re: Gola istina

"И Срби су имали море - око Голог отока."


Više Crnogorci ?
gavros gavros 21:41 23.09.2023

Re: Gola istina

Zanimljiva priča, hvala Shmoo što si je ispričao.
promoter promoter 06:40 24.09.2023

Re: Gola istina

shmoo
solo

Nego kad smo kod toga.

Kakva je to zemlja bila.

Ma daj bre - đe to ima?




Life is a state of mind?







У Палмотићевој улици у Београду (тачно преко пута оне болнице, знаш) деценијама је стајао графит:

"И Срби су имали море - око Голог отока."

Кад се спустиш мало ниже низ ту Палмотићеву улицу дођеш до раскрснице са које се улази у Дринчићеву улицу у којој је становао Аким Ђилас, Милованов млађи брат, у једној згради у партеру у стану који се састојао од само једне једине собе препуне књига и часописа и у којој се налазило све нагурано, и кревет и малени сто и фрижидер и шпорет и судопера (све старо и у распаду) на коју се качио туш и ве-це шоља одвојена од шпорета само једном завесицом од најлона, од оних што се користе за туш кабине тако да је Аким ујутро могао себи да кува кафу у исто време док кења. Да не губи време на глупости.

Аким је одмардељао својих три године ни крив ни дужан само зато што му је старији буразер зглајзао. За то време док је боравио у мардељу Акима је по директиви Партије напустила и жена, развела се од њега, па је он као самац живео тако ту у том собичку до краја свог живота.

После изласка из затвора, крајем педесетих, Акима нико није хтео да прими да ради некакав посао. (Пре затвора он је био завршио ону чувену дипломатско-новинарску школу у којој су се школовале будуће Титове дипломате.)

Примили га, да би некако преживео, као коректора и лектора група грађана која је основала крајем педесетих година прошлог века издавачку кућу "Стожер" (Зуко Џумхур, Либеро Маркони, Миле Станковић, Серафим Живуловић,... и мој ћале задужен за комерцијалу) која је издавала сатирични лист "Ветрењача" (објавили ону Ћопићеву причу о црвеној буржоазији која са терасе хотела на Јадрану гледа испод себе радничку класу како се сунча и купа на плажи), штампала "Пијанци иду дијагонално" итд. све док нису славно финансијски пропали после неколико година бављења "приватним" (као група грађана) издаваштвом. Мислим да су ту њихову издавачку кућу током њеног постојања политички штитили Добрица Ћосић и Антоније Исаковић, а можда и сам Лека Ранковић преко Добрице, то не знам поуздано и не смем да тврдим, на чије инсистирање су и примили Акима да ради за њих коректуре и лектуре.

Као средњошколац и студент сретао сам Акима (мој отац нас је упознао) често на Ади у његовим позним годинама. Читаве дане од јутра до мрака проводио је на Ади.

Исто толико често сам одлазио код њега у тај станчић у Дринчићевој улици, позајмљивао књиге од њега као да сам у некој мањој локалној библиотеци. Имао је, рецимо, праву реткост у тренутку док сам ја студирао половином осамдесетих, Упоредну граматику индоевропских језика Антоана Мејеа која је у Београду штампана 195... и неке и после тога никада више и коју нигде нисам могао да пронађем а била ми је потребна за испит на факсу. Позајмиљвао сам од њега и ишчитао све бројеве тог њиховог некадашњег сатиричног часописа Ветрењача. До тада сам знао само за Јеж и Ошишани јеж.

И много сам разговарао са Акимом уз кафу скувану на том шпорету поред ве-це шоље.

Највише смо причали о животу. И о људима. И о појединачном људском животу урамљеном у историјски рам доба у којем тај појединачни људски живот тече.

Током тих година, осамдесетих, после мог скидања из ЈНА септембра 1984. и поласка на факултет.



Boristavu Pekiću

Zemlja večnosti

Prvi čin tragedije ili komedije (u skolastičkom značenju te reči), čija je središna ličnost izvesni Gould Verskojls, započinje, kao svaka zemna tragedija; rođenjem. Pozitivistička prezrena formula sredine i rase primenljiva je na Ijudska bića bar u onoj meri u kojoj je primenljiva na flamansko slikarstvo. Prvi čin ove drame započinje, dakle, u Irskoj, »najdaljoj Tuli, zemlji s onu stranu znanja«, kako je naziva jedan Dedalusov dvojnik; u Irskoj, »zemlji tuge, gladi, očajanja i nasilja«, kako je naziva jedan drugi istraživač, manje sklon mitu a više tegobnoj zemaljskoj prozi. Međutim i kod ovog drugog izvesna lirska izveštačenost nije, čini se, u skladu sa surovošću predela: »Najveći stepenik zalaska, Irska je poslednja zemlja koja gleda kako se gasi dan. Noć je već nad Evropom, kad koso sunce još obavija purpurom fjordove i pustinje zapadne. No neka se navuku tmasti oblaci, neka se stropošta zvezda, i ostrvo ponovo postaje, kao u legendi, onaj daleki kraj zaogrnut maglama i tminama što je dugo za moreplovce označavao među poznatog sveta. A s onu stranu je prolom; mračno more u kojem nekad mrtvi nalažahu zemlju večnosti. Njihove crne barke na žalovima čudnih imena, svedoče o dobu kada putovanja imađahu nečeg od metafizike: one pozivaju na snevanje bez obala, bez povratka.«

Ekscentrici

Dablin je grad koji gaji menažeriju ekscentrika najznačajniju u čitavom zapađnom svetu: plemenito razočarani, agresivni boemi, profesori u redengotima, suvišne prostitutke, čuvene pijanice, odrpani proroci, fanatični revoliicionari, bolesni nacionalisti, mahniti anarhisti, udovice nakinđurene češljevima i nakitom, zakukuljeni sveštenici — vas bogovetni dan duž Lifija defiluje ova karnevalska kohorta. Burnikelova slika Dablina omogućuje nam da barem naslutimo, u nedostatku pouzdanih izvora, ono iskustvo koje će Gould Verslcojls morati neminovno poneti sa ostrva, iskustvo koje se uvlači u dušu kao što se uvlači u pluća, za sparnih Ietnjih popodneva, užasni smrad ribljeg brašna iz fabrike konzervi na domak luke.

U jednoj brzopletoj anticipaciji skloni smo da vidimo tu karnevalsku kohortu i kao poslednju sliku koju će, u brzom preletanju slika, ugledati naš junak: plemenitu menažeriju irskih ekscentrika (kojima je na neki način i sam pripadao) kako se spušta duž Lifija, sve negde do sidrišta, gde nestaje kao u paklu.

Cma Bara

Gould Verskojls je rođen u jeđnom od tih dablinskih predgrađa na domak luke, gde je slušao pisak brodova, taj prodorni jauk koji kazuje pravdoljubivom mladom srcu da postoje svetovi i narodi i izvan Dubh-Linna, te crne bare u kojoj smrad i nepravda pritiskuju više nego drugde. Na primeru svog oca, koji se od potkupljivog carinika uzdigao do još bednijeg (u moralnom smislu) činovnika, i od strasnog Pamelovca do ulizice i puritanca, Gould Verskojls je stekao odvratnost prema svojoj otadžbini, odvratnost koja je samo jedan od vidova izopačenog i mazohističkog rodoljublja: »Napuklo ogledalce devojke za sve, krmača koja proždire svoj okot«, zapisuje Verskojls u svojoj devetnaestoj godini ovu surovu rečenicu koja se više odnosi na Irsku nego na roditelje.







I zamisli?!
Ove blogovske (i ostale) budale koje još uvek hvale vreme pod Titom kada se znao red.
Jeebote, osim ljubavi, još jedino vredno življenja je sloboda.
I Titini fanatici ti to oduzmu.
Da su znali, oni bi ljudima oduzimali i ljubav.
solo solo 09:51 24.09.2023

Re: Gola istina

Da su znali, oni bi ljudima oduzimali i ljubav.


Ljubav i sex nisu uzajamno neophodni.

Moram da se prokonsultujem sa Zojom ona je tu načitana.

Imam dokaz.

Ne vole Angie al' se prcaju zdušno i redovno.

Ubacila Mikelea pa furaju trojku.
shmoo shmoo 11:28 24.09.2023

БаМовање - Gola istina

solo
Da su znali, oni bi ljudima oduzimali i ljubav.


Ljubav i sex nisu uzajamno neophodni.

Moram da se prokonsultujem sa Zojom ona je tu načitana.

Imam dokaz.

Ne vole Angie al' se prcaju zdušno i redovno.

Ubacila Mikelea pa furaju trojku.






А тебе и мене отерали и не дају нам да умочимо?

Сметамо им, јбг.




Док велике кере јебу, мале кере гледу?








solo solo 11:44 24.09.2023

Mojne si eksplicitan Debeli.

А тебе и мене отерали и не дају нам да умочимо?

Сметамо им, јбг.


Kad si crnac, jbg stalno to pominješ,nije ni čudo.

Ja se šlepam ko hemoroid. Ti si sporan za umočkavanje.



p.s.

Babo,babo,daj leba da umočkam!
Nema!
Nek' nema,daj!


shmoo shmoo 12:24 24.09.2023

Re: Mojne si eksplicitan Debeli.

solo
А тебе и мене отерали и не дају нам да умочимо?

Сметамо им, јбг.


Kad si crnac, jbg stalno to pominješ,nije ni čudo.

Ja se šlepam ko hemoroid. Ti si sporan.







Не верујем ја у то.

Немам ја тај значај и ту тежину (не мислим буквално, буквално имам тежину него метафорички) да бих било коме на овоме свету био споран или значајан.

Ја ни сам себе не ценим толико па зато то и не очекујем од других људи око себе.

Мој најдаљи домет је да само помало и повремено зујкам около на поветарцу.

Ништа више од тога.





zoja444 zoja444 12:55 24.09.2023

Re: Mojne si eksplicitan Debeli.

joj, sta vam je sa crnim mislima.? to je zbog promene vremena.
shmoo shmoo 14:06 24.09.2023

Дебели је опет експлицитан... Јбг...

zoja444
joj, sta vam je sa crnim mislima.? to je zbog promene vremena.



Што црне мисли?

Откуд ти то?

Види ову двојицу на клипу у мом коментару.

Каже један испод клипа:

They have more energy than many musicians in their 20s.



Call me the breeze
I keep blowin' down the road
Well, now they call me the breeze
I keep blowin' down the road
I ain't got me nobody
I don't carry me no load
Ain't no change in the weather
Ain't no changes in me
Well, there ain't no change in the weather
Ain't no changes in me
And I ain't hidin' from nobody
Nobody's hidin' from me
Oh, that's the way it's supposed to be
Well, I got that green light, baby
I got to keep movin' on
Well, I got that green light, baby
I got to keep movin' on
Well, I might go out to California
Might go down to Georgia
I don't know
Well, I dig you, Georgia peaches
Makes me feel right at home
Well, now I dig you, Georgia peaches
Makes me feel right at home
But I don't love me no one woman
So I can't stay in Georgia long
Well, now they call me the breeze
I keep blowin' down the road
Well, now they call me the breeze
I keep blowin' down the road
I ain't got me nobody
I don't carry me no load
Ooh, Mr. Breeze



То је правило које се никада неће променити, Зоја.

Што мање знаш, то боље по тебе.


Well now I don't read that daily news
'Cause it ain't hard to figure where people get the blues
They can't dig what they can't use
If they stick to themselves they'd be much less abused.






Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana