Sport

Povratnici

NNN RSS / 07.09.2023. u 17:43
Košarkaši Srbije igraju polufinale SP protiv Kanade u petak od 10:45. 
Povratnik.jpg
 
Ispraćeni su na prvenstvo sa nikad manjom nadom u neki veliki rezultat, ali kroz prvu prelaku grupu i uz oscilacije u 2. fazi, prvo su se dominantno izborili za četvrtfinale, onda tamo maestralno pobedili Litvaniju i ulaskom u polufinale izborili plasman na Olimpijske Igre, sada ostaje da još nekom pobedom osvoje i medalju. 
Naš protivnik je ekipa sastavljena od NBA igrača, a mi smo tim gde svako kao pojedinac daje doprinos, ali pre svega kroz timsku igru, uz veliko zalaganje i motivaciju dodatno i zbog ogromnog gubitka Boriše Simanića. Svi za jednog, jedan za svi!
 
Novak Đoković igra polufinale US Opena protiv mladog Amerikanca Šeltona u petak uveče od 21h, a drugi polufinalni par čine osvajači iz prošle i preprošle godine Alkaraz - Medvedev. Posle US Opena Novak će se ponovo naći na 1. ATP liste, samo videćemo sa koliko bodova prednosti, verujem da je njemu mnogo bitnija motivacija mogućnost da osvoji (rekordnu) 24. Gren Slem titulu.
 
Što se ostalih sportskih događaja tiče, naši fudbaleri igraju kvalifikacije za evropsko prvenstvo i Srbija dočekuje Mađarsku u derbiju grupe večeras od 20:45, obe ekipe imaju po 7 bodova posle 3 kola i ovo je dobra prilika da se napravi veliki korak ka prvenstvu na kome nismo učestvovali još od 2000. U nedelju u istom terminu gostujemo u Litvaniji i posle toga bi stvari, vezano za to koje dve prvolasirane ekipe idu dalje, trebalo da budu jasnije. 
 
U toku je evropsko prvenstvo u odbojci, i naši odbojkaši u nedelju od 18h igraju protiv Češke meč osmine finala, pa onda u eventualnom četvrtfinalu bismo igrali protiv pobednika meča Poljska - Belgija. 
 
Večeras kreće i nova NFL sezona standardno otvaraju šampioni Kanzas Čifsi koji na Erouhedu dočekuju Detroit Lajonse od 02:20, ostali mečevi se igraju u nedelju u standardnim terminima (od ove sezone kod nas će prenositi Arena, za razliku od prethodnih kada je bilo na Sport Klubu).
 
 
(opširnije u komentarima...) 


Komentari (733)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

NNN NNN 00:00 12.09.2023

Re: Đoković - Medvedev

Čovek u 36 godina
Osvojio je 12 GS pre napunjenih 30 godina i još 12 sa 30+
sa manje od 30 u finalima je imao 12:9,
a sa 30+ u GS finalima je 12:3 (izubio jedno od Nadala na RG i dva puta kada ga je gledao Bred Pit)
bene_geserit bene_geserit 00:19 12.09.2023

Re: Đoković - Medvedev

Osvojio je 12 GS pre napunjenih 30 godina i još 12 sa 30+

Đoković od polovine 2018. pa do kraja 2023, je imao sličnu uspešnost kao Federer od polovine 2003. pa do kraja 2007.
(jedino što je to uradio kao 10-tak godina stariji)
NNN NNN 18:38 12.09.2023

Re: Đoković - Medvedev

6:3 7:6 6:3
E da, ostao sam "dužan" za "podatak za sujeverne":
Medvedev (koji je osvojio 20 turnira) nikada nije osvojio isti turnir dva puta!
A pošto je ovaj osvojio u onom mučnom meču 2021...
NNN NNN 18:39 12.09.2023

Re: Đoković - Medvedev

6:3 7:6 6:3
...inače upravo ovim rezultatom Novak je i prethodni put slavio u finalu US Opena protiv DelPotra 2018.čak je i 2. set bio maratonski sa onim jednim gemom od 20-ak minuta...
Черевићан Черевићан 00:50 11.09.2023

оно ....до јаја

спортисти нам ....трте.... све одреда
а прц уме често............... да заболи,
па нек' с'тога....глобално...... не чуди
што нас спорцки слабо ко баш воли
NNN NNN 00:52 11.09.2023

Re: оно ....до јаја

Черевићан
спортисти нам ....трте.... све одреда
а прц уме често............... да заболи,
па нек' с'тога....глобално...... не чуди
што нас спорцки слабо ко баш воли

NNN NNN 01:29 11.09.2023

Novakovi brojevi trenutno:

Novak Đoković je u karijeri do sada odigrao 72 Gren Slem turnira,
od toga je u 36 (polovina!) stigao do finala
a 24 (trećina!) je osvojio!!!
NNN NNN 01:31 11.09.2023

Re: Novakovi brojevi trenutno:

Novak Đoković je do sada osvojio ukupno 96 turnira,
od toga čak jedna četvrtina su Gren Slemovi!
bene_geserit bene_geserit 02:27 11.09.2023

Re: Novakovi brojevi trenutno:

Nole se oznoji i osvoji slem,
a onda mi opušteno možemo da brojimo statistiku.

Npr. min broj pobeda na svim slem turnirima:
Novak 88 (and counting, 100 se bliži, ima 88, 89, 92, 92 pobeda na 4 slema)
Federer 73
Nadal 58
Lendl 48
...
bene_geserit bene_geserit 08:13 11.09.2023

Re: Novakovi brojevi trenutno:

Kad će Novak da se penzioniše?
Šuška se, ukrao je plan od LeBrona. Sa sinom da odigra par slemova dubl pa može u penziju ...
NNN NNN 23:57 11.09.2023

Re: Novakovi brojevi trenutno:

Nole se oznoji i osvoji slem,
a onda mi opušteno možemo da brojimo statistiku.

Npr. min broj pobeda na svim slem turnirima:
Novak 88 (and counting, 100 se bliži, ima 88, 89, 92, 92 pobeda na 4 slema)
Federer 73
Nadal 58
Lendl 48
Nisam hteo da gnjavim mnogo sa statistikama, ali gomila (novih) rekorda pokazuje koliko se udaljio od konkurencije.
Prvo je plasmnom u polufinale tu pretekao Federera (47:46) i nako kompletniji je, na svakom od 4 GR turnira je igrao bar 13 QF (Federer 12), bar 10 SF (Federer 8) i bar 7 finala (Federer i Nadal po 5).
Ulaskom u finale je postao prvi koji je u dva različita GS stigao do bar 10 finala, a niko drugi nema ni 8, a Đoković ima 9 na 3 različita...
Mislim koji god rekord da popravi samo povećava marginu.
Trenutno ima 69 titula sa velikih turnira (Nadal 59, Federer 54)
NNN NNN 00:02 12.09.2023

Re: Novakovi brojevi trenutno:

I sve to bez učešće na AO i US Openu 2022.
uz neodržan Vimbldon 2020. i diskvalifikaciju sa US Opena iste godine - na svim turnirima bi bio prvi favorit za titulu.
...ali je glupo da pričamo o onome što nije bilo, moguće da ga je to dodatno motivisalo da uspe da uradi ovo što je uradio.
NNN NNN 00:14 12.09.2023

Re: Novakovi brojevi trenutno:

moguće da ga je to dodatno motivisalo da uspe da uradi ovo što je uradio.

"Radni naslov" tj. nezavisno od ogromnog uspeha košarkaša je bio "Povratnik" i odnosio se na Đokovića
jer čoveku je bio zabranjen ulazak u Australiju (proteran je) i prvo što je uradio kada se vratio - osvojio je turnir (Sidnej) i to tako što je spasio meč-loptu u finalu, uz povredu i neviđeno jaku volju kakvu retko koji sportista da je ikad imao. A onda je osvojio i Gren Slem.
Bukvalno je isto to ponovio kada se vratio u SAD:
prvi turnir koji je igrao po povratku je osvojio (Sinsinati) isto spasivši meč-loptu, a onda je uzeo i Gren Slem!
Čak je taj "povratnički mentalitet" pokazao i ranije - kada je zbog povrede 2017. propustio drugi deo sezone (uključijići i američku turneju - prvi GS koji je propustio posle 12 i po godina) i onda kada se vratio 2018. - uzeo je Sinsinati (kompletiorao prvi "Zlatni Masters" u istoriji tenisa) i US Open.
Čovek bukvalno dođe sa misijom da osvoji turnir i ne odustaje dok ne ostvari nameru.
Svaki put se vratio jači.
vcucko vcucko 06:46 12.09.2023

Re: Novakovi brojevi trenutno:

NNN
Novak Đoković je u karijeri do sada odigrao 72 Gren Slem turnira,
od toga je u 36 (polovina!) stigao do finala
a 24 (trećina!) je osvojio!!!

Tako se lepo uklopilo sa polovinama i trećinama da je zaista glupo da išta kvari.

Neki oproštajni spektakl u BG i pemzija, i bog da ga vidi.
docsumann docsumann 07:54 12.09.2023

Re: Novakovi brojevi trenutno:

Tako se lepo uklopilo sa polovinama i trećinama da je zaista glupo da išta kvari.


ako već insistiraš na harmoničnosti i skladu brojki, onda bi Nole trebao da učestvuje na još 6 GS-a, na 3 od tih 6 da uđe u finale, a 2 od ta 3 i da osvoji i sve opet upada u 1/3, 1/2. 1/1


magnus magnus 07:19 11.09.2023

smjena geberacija

Izrastla je generacija koja više nema sentiment za jugom, koja nezna dal bi pjevala hej slaveni ili bože pravde , pa nešto napola mrmljam himnu, sazrela je generacija koja je debrozirana, u srbiji je to bilo najteže , ali nije nametano nego je išlo uz otpore medijai pritiske razne "zlatne djece komunizma " koji su kroz ngo sektor htjeli očuvati svoje feudalne stečevine .. čeračemo s mi još i biće vremena za zlato [url=http://photos.google.com/search/_tra_/photo/AF1QipPga3uFon_EnsJVt_ZykgYPti4JCtlgq0RZJCsa][/url]
freehand freehand 08:40 11.09.2023

Re: smjena geberacija

Izrastla je generacija koja više nema sentiment za jugom, koja nezna dal bi pjevala hej slaveni ili bože pravde , pa nešto napola mrmljam himnu, sazrela je generacija koja je debrozirana, u srbiji je to bilo najteže , ali nije nametano nego je išlo uz otpore medijai pritiske razne "zlatne djece komunizma " koji su kroz ngo sektor htjeli očuvati svoje feudalne stečevine .. čeračemo s mi još i biće vremena za zlato

I kakve sav ovaj bulšit ima veze sa košarkom i sa sportom?
promoter promoter 10:04 11.09.2023

Re: smjena geberacija

magnus
Izrastla je generacija koja više nema sentiment za jugom, koja nezna dal bi pjevala hej slaveni ili bože pravde , pa nešto napola mrmljam himnu, sazrela je generacija koja je debrozirana, u srbiji je to bilo najteže , ali nije nametano nego je išlo uz otpore medijai pritiske razne "zlatne djece komunizma " koji su kroz ngo sektor htjeli očuvati svoje feudalne stečevine .. čeračemo s mi još i biće vremena za zlato [url=http://photos.google.com/search/_tra_/photo/AF1QipPga3uFon_EnsJVt_ZykgYPti4JCtlgq0RZJCsa][/url]

Mudro zboriš čoveče!
magnus magnus 10:48 11.09.2023

Re: smjena geberacija

kakve sav ovaj bulšit ima veze sa košarkom i sa sportom?
ima sa motivacijom i predanosti ekipi i cilju .. da se osječaku ko "krnja jugoslavija "ili šta
freehand freehand 11:09 11.09.2023

Re: smjena geberacija

magnus
kakve sav ovaj bulšit ima veze sa košarkom i sa sportom?
ima sa motivacijom i predanosti ekipi i cilju .. da se osječaku ko "krnja jugoslavija "ili šta

Значи они од ономад су сви били издајници и несвесни, пулени боркинја и усташа.

Болеће их баш. Игра се да се победи и да се буде најболји, 90% их и не зна химну, исто као ја.
promoter promoter 13:18 11.09.2023

Re: smjena geberacija

freehand
magnus
kakve sav ovaj bulšit ima veze sa košarkom i sa sportom?
ima sa motivacijom i predanosti ekipi i cilju .. da se osječaku ko "krnja jugoslavija "ili šta

Значи они од ономад су сви били издајници и несвесни, пулени боркинја и усташа.

Болеће их баш. Игра се да се победи и да се буде најболји, 90% их и не зна химну, исто као ја.

Je se time ne bih hvalio.
alselone alselone 09:52 11.09.2023

Zapadni novinari

Zapadni novinari su izvukli ženu po imenu Margaret Court koja je kao osvojila 24 grend slema, i sad potenciraju kako je Novak tek sada nju sustigao i izjednačio rekord.

E, sada, problem je u tome što žena ima 13 titula u amaterskom tenisu pre open ere. To joj broje!

To.joj.broje!

Time direktno nipodaštavajuj i jednu Serenu Vilijams, gurajući je na drugo mesto u istoriji. Toliko ne vole Novaka. Neverovatno.

predatortz predatortz 09:55 11.09.2023

Re: Zapadni novinari

To.joj.broje!


Nema veze!
Na 25 će da budu u problemu. Onda će da broje i takmičenja sa školskih kampova.
Samim tim će se jadnije osećati...
niccolo niccolo 09:56 11.09.2023

Re: Zapadni novinari

Ćuti, ja samo čekam kad bude uzimao 25. da izvuku neku transdženderku s kurcem iz Andersenovih radova koja je još u 16. veku, pre nego što je tenis i izmišljen, osvojila tipa 28 gren slemova...
alselone alselone 09:57 11.09.2023

Re: Zapadni novinari

Ćuti, ja samo čekam kad bude uzimao 25. da izvuku neku transdženderku s kurcem iz Andersenovih radova koja je još u 16. veku, pre nego što je tenis i izmišljen, osvojila tipa 28 gren slemova...


alselone alselone 09:58 11.09.2023

Re: Zapadni novinari

Samim tim će se jadnije osećati...


Ja realno uživam u njihovom cviljenju i kobeljanju u blatu.
alselone alselone 09:59 11.09.2023

Re: Zapadni novinari

Ali znate šta je tu kvaka. Ko jebe njihove novinare.

Nego što se videlo da ga ne vole od početka, da ga ne poštuju i nipodaštavaju ali naši govnari koji su te ubeđivali da si desničar i teoretičar zavere pošto to primetiš.
alselone alselone 10:03 11.09.2023

Re: Zapadni novinari

Time direktno nipodaštavajuj i jednu Serenu Vilijams, gurajući je na drugo mesto u istoriji. Toliko ne vole Novaka. Neverovatno.


Šta kaže jedan pametan čovek na ovo:

newimprovedtadejus newimprovedtadejus 10:16 11.09.2023

Re: Zapadni novinari

niccolo
Ćuti, ja samo čekam kad bude uzimao 25. da izvuku neku transdženderku s kurcem iz Andersenovih radova koja je još u 16. veku, pre nego što je tenis i izmišljen, osvojila tipa 28 gren slemova...


zar i ti sine brute da oboliš od iskompleksirani (svi nas mrze) srbin sindroma..
niej poenta da njemu ne osporavaju..
poenta je da osporavaju praktično svima.. ne znam mesiju jesu nešto našli (relano mi se čini da mu nisu mnogo srali čak ni kad je bilo ono sa strikom i porezom)..
ronaldu pak ihaaaaaaaaa...
pa prosječnom portuglacu (a kamo li špancu ili ne daj bože švabi) na pamet ne pada da broji po medijima ko sve ne voli njihovog ronalda..
meanwhile srbin brale posvećuje život brojanju negativnih novinskih napisa o noletu i no amount of pozitivna brojanja mu ne mogu pomoći..
brate dijagnoza
nikvet pn nikvet pn 10:21 11.09.2023

Re: Zapadni novinari

Ма да, нас сматрају за другу лигу, исто како и ми гледамо на Бугаре-Шиптаре. То је тако.

Иако их свете цифре газе Ноле њима и даље није најнај и неће никад ни бити. Нека им га. А коме су признали да је најбољи - Тесла - ни не помињу да је Србин.
newimprovedtadejus newimprovedtadejus 10:24 11.09.2023

Re: Zapadni novinari

nikvet pn
Ма да, нас сматрају за другу лигу, исто како и ми гледамо на Бугаре-Шиптаре. То је тако.

Иако их свете цифре газе Ноле њима и даље није најнај и неће никад ни бити. Нека им га. А коме су признали да је најбољи - Тесла - ни не помињу да је Србин.


pa baš to..
isto kao mi bugare (ej bugare, a realno smo ko jaje jajetu slični) i manje više sve što je istočno i južno od nas sve do Tokija (jer realno Srbija do Tokija)..
samo se normalan čovjek ne loži na to no nađe pametnija posla..
šta bi švabo trebao da kaže sa svime što je kroz istoriju napravio pa ih opet bukvalno svi gledaju kao buba švabe i dan danas..
još imam da sretnem švabu koji oko toga pjeni..

prepravih zapadno na južno..
južno realno problem..
u subotici prošle neelje se pobili ovi što švercuju ljude valjda i to predveče na parkingu lidla..
pitanje dana kad će da nastrada i neki slučajni prolaznik..
a ima ih sad toliko da su baš redovan inventar
zoja444 zoja444 10:37 11.09.2023

Re: Zapadni novinari

vazno je da mi volimo noleta. osim nekih.
promoter promoter 10:42 11.09.2023

Re: Zapadni novinari

zoja444
vazno je da mi volimo noleta. osim nekih.

Jedan je Nole!
newimprovedtadejus newimprovedtadejus 10:43 11.09.2023

Re: Zapadni novinari

zoja444
vazno je da mi volimo noleta. osim nekih.


let me guess
ovi što ga ne vole su persona non grata..

niccolo niccolo 10:46 11.09.2023

Re: Zapadni novinari

zar i ti sine brute da oboliš od iskompleksirani (svi nas mrze) srbin sindroma..

Ma jok, vidiš da se sprdam...
bene_geserit bene_geserit 10:49 11.09.2023

Re: Zapadni novinari

нас сматрају за другу лигу, исто како и ми гледамо на Бугаре

Gde to mi Bugare smatramo za "drugu ligu", misliš ono "Tuta Bugarin" i sl.?
Imam dobrog drugara s posla Bugarina, pričao mi jednom o nekom bugarskom kralju koji se krljao sa Turcima, kaže od njega potiče izreka "ako nećeš mira, na ti sekira". Reko razumem šta si rekao, ne treba da prevodiš, a razumem prilično dobro i na emocionalnom nivou, imamo i mi slične izreke.
bene_geserit bene_geserit 10:52 11.09.2023

Re: Zapadni novinari

ovi što ga ne vole su persona non grata

Nole, Nole, mi te volimo
ko ne voli Novaka, mi ga koljemo ...

OK, šalim se, ali to je bila popularno skandiranje kad je Sloga iz Kraljeva igrala par sezona u 1. košarkaškoj ligi u staroj Jugoslaviji, samo nije bio Nole nego Džigi.
Eh koliko sam utakmica odgledao okačen na krov sale. A sala prima 1500 ljudi ako ih složiš ko sardine, a unutra skoro 4000, perpetum mobile. Bolje bilo nama okačenim na krov sale.
newimprovedtadejus newimprovedtadejus 10:59 11.09.2023

Re: Zapadni novinari

bene_geserit
ovi što ga ne vole su persona non grata

Nole, Nole, mi te volimo
ko ne voli Novaka, mi ga koljemo ...

OK, šalim se, ali to je bila popularno skandiranje kad je Sloga iz Kraljeva igrala par sezona u 1. košarkaškoj ligi u staroj Jugoslaviji, samo nije bio Nole nego Džigi.
Eh koliko sam utakmica odgledao okačen na krov sale. A sala prima 1500 ljudi ako ih složiš ko sardine, a unutra skoro 4000, perpetum mobile. Bolje bilo nama okačenim na krov sale.


e jbt ljetos smo porodično (koga smo navatali od porodice) išli da gledamo Borac Banja Luka protiv Igamana iz dal bješe Fojnice jbt...
super se proveli..
na našoj tribini ipak ladno samo oni što dobacuju sudijama i ja koja se derem kako dolikuje al zato na sjeveru momčići odradili brate bolji posao od igrača, to se pjevalo, bacale baklje 90 minuta bez zajebaje.. profesionalci, svaaka čast..
al atmosfera je inače mrtvo more, ima publike al to se sjedi, dobacuje, grickaju sjeenke, djeca okolo skakuću, piš.. bilo 4 1 a spiker ladno na četvrtom golu kasni pola minuta do mikrofona da najavi go..
piš..
Spartak par pogubio kod kuće od nekih levata i obruka se..
utisak mi pak da danas svi dobro igraju fudbal i umače mi ovaj moj najstariji da vidi pošto se puva do neba a realno ovi momci igarju ne zajebavaju se.. tempo je slabiji al niko tamo nije levat..
alselone alselone 11:15 11.09.2023

Re: Zapadni novinari

naši govnari koji su te ubeđivali da si desničar i teoretičar zavere pošto to primetiš.

zoja444 zoja444 11:29 11.09.2023

Re: Zapadni novinari

tadejus, ja sam to sa personom non grata i nemackim ovcarom razumela kao salu.
niccolo niccolo 17:08 11.09.2023

Re: Zapadni novinari

NNN, jel tačno ovo?

Djokovic leads Alcaraz in the Rankings by 3260 points!

Points to defend until end of the year:

gedza.73 gedza.73 17:40 11.09.2023

Re: Zapadni novinari

jer realno Srbija do Tokija

Umro sam od smeha kad sam prvi put gledao.

Sledeće je bila više fora ali srpske zastave sa vukovima u pozadini prošle na njihovom zvaničnom sajtu





principessa_etrusca principessa_etrusca 18:11 11.09.2023

Re: Zapadni novinari

Zapadni novinari su izvukli ženu po imenu Margaret Court koja je kao osvojila 24 grend slema, i sad potenciraju kako je Novak tek sada nju sustigao i izjednačio rekord.

Сада су се ипак променили тонови, скоро у стилу “ако их не можеш победити, придружи им се”, па га новинари ипак хвале као goat-a, његову менталну снагу и физичку спрему за његов old age of 36.

Сећамо се колико је било злурадости претходних година око турнира које је морао да пропусти и малициозних тумачења његових поступака и изјава, сада је ипак то утихнуло, мада сам чула, можда на БиБиСи-ју да је прошли ЈуЕсОпен пропустио “јер није хтео да се вакцинише”, а не рецимо да “по још увек важећим правилима у ЈуЕс, невакцинисан није могао да дође и игра”.
principessa_etrusca principessa_etrusca 20:09 11.09.2023

Re: Zapadni novinari

zar i ti sine brute da oboliš od iskompleksirani (svi nas mrze) srbin sindroma..
niej poenta da njemu ne osporavaju..
poenta je da osporavaju praktično svima.

Да ли може, по сећању, шта је икада оспорено Федереру или Надалу?

За то време, Новак је од стране медија доследно сликан као роботичан, арогантан, пренемаже се, и генерално као несимпатичан играч.
NNN NNN 00:30 12.09.2023

Re: Zapadni novinari

Djokovic leads Alcaraz in the Rankings by 3260 points!
Jeste (Novak osvojio 2000, Alkaraz nije odbranio 1280),
ali je u rejsu samo 770, jer je Novak posle prethodnog US Opena na kome nije mogao da učestvuje (bio besan i) poosvajao skoro sve do kraja prošle godine, dok je Alkazar propustio samu završnicu sezone zbog povrede.
Novaku je u planu prvo Dejvis kup (a videli smo koliko je Đere trenutno dobar), već u utorak, dakle danas, igramo portiv Južne Koreje, a onda u petak protiv (domaćina) Španije i tu bi trebalo Novak da igra (a Alkaraz neće igrati).
Pa ćemo da vidimo šta će posle igrati, valjda preskače "Čajna Open" (Peking, serija 500 - na kome je 6 puta učestvovao i svih 6 puta osvojio), ali bi trebalo da igra na Mastersu u Šangaju.
Iskreno bi bilo lepo i dobro da završi godinu na 1. mestu, ipak je uzeo čak 3 Gren Slema (+ jedno finale) da probije granicu od 400 nedelja (za sada ima garantnovano 397) i da ispravi nepravdu što nije mogao da igra na mnogim turnirima, a na nekima koje je osvajao (Vimbldon 2022.) nisu računati bodovi - pa je samo ove godine zbog tog Vimbldona skraćen za 10 nedelja na 1. mestu, a realno da je mogao da igra Novak normalno, Alkaraz (koliko god da je dobar, a jeste, svaka čast) ne bi ni video još to 1. mesto.
Novak je neigranjem prošle godine na AO, "skliznuo" na ispod 10 hiljada ATP poena - i sada se konačno vratio na svoj zasluženii "petocifreni" nivo (11795)
NNN NNN 00:48 12.09.2023

Re: Zapadni novinari

ženu po imenu Margaret Court koja je kao osvojila 24 grend slema
Nisu je "izvukli" ona je od uvek (tj. od pre tačno 50 godina) tu.
Nego kada je Novak krenuo da obara "muške" rekorde, onda su počeli da podižu lestvicu sa "ženskim", jedino što možda ranije nije to toliko potencirano je jer se niko nije bio dovoljno približio tim rekordima.
Kada su konačno stigli do 20, onda sam počeo stidljivo da se nadam da možda može i tu magičnu brojku da preskoči, to bi bio rekord svih vremena u singlu - pošto je Novak "spustio slušalicu" na debatu ko je GOAT u tenisu - sada jedino može da se govori ko je GOAT u sportu generalno.

Glavni teniski stadion u Australiji je Rod Lejver Arena, drugi najveći (7500 kapacitet) teniski stadion u Melburnu nosi ime Margaret Kort koja je rekorderka po broju GS trofeju u singlu 24, a i sve ukupno - jer ima bizarnih 64, tj. još je 40 osvojila u dublovima (ženski i miks) i to verovatno niko nikada ne da neće da obori, nego neće ni da priđe, sada je tenis mnogo zahtevniji nego pre pola veka i velika je retkost da neko paralelno u singlu i dublu napravi neki zapažen rezultat, mislim da je Šelton stigao i do polufinala u miksu sada, a Krejčikova je 2021. osvojila RG u dublu i singlu, što ne pamtim kad se ranije desilo, a da nije Serena.
bene_geserit bene_geserit 03:56 12.09.2023

Re: Zapadni novinari

valjda preskače "Čajna Open", ali bi trebalo da igra na Mastersu u Šangaju.

Mislim da će azijski tur kompletno da preskoči, treba mu odmor.
Dejvis kup pa mesec dana odmora pa masters u Parizu i tour final.
Alkaraz samo sebi čini medveđu uslugu ako igra sve redom, povećava verovatnoću povrede, plus treba da ga bude blam ako bude prvi na kraju godine a Novak uzeo 3 slema + finale četvrtog.
A Novak ako hoće to prvo mesto na kraju godine, mora da tour final odigra dobro kako god okreneš.
solo solo 07:45 12.09.2023

Re: Zapadni novinari

A Novak ako hoće to prvo mesto na kraju godine, mora da tour final odigra dobro kako god okreneš.


Kako god okreneš Novak je preš'o igricu.

Sad može da se igra.
newimprovedtadejus newimprovedtadejus 09:43 12.09.2023

Re: Zapadni novinari

principessa_etrusca
zar i ti sine brute da oboliš od iskompleksirani (svi nas mrze) srbin sindroma..
niej poenta da njemu ne osporavaju..
poenta je da osporavaju praktično svima.

Да ли може, по сећању, шта је икада оспорено Федереру или Надалу?

За то време, Новак је од стране медија доследно сликан као роботичан, арогантан, пренемаже се, и генерално као несимпатичан играч.


ne pratiš..
Nadal je onaj što je izvlačio gaće iz dupeta..
Federeru je izgradio djeci boncy castle koji komšijama kvari vidik.. a žena Mirka šta je sve skrivila modnoj industriji.. ihaaaaaaaaaa..

to je sve naravno blijeo u porešenju sa Novakom, njega prosto ne vole, nije im po ukusu i to je to.. samo nije to poentai nevjerovatno je da to ne vidiš/vidite a ipak ste obarzovani ljudi..
poenta je da se mentalno stabilna osoba oko toga zaista ne bi smjela potresati..
a kamo li sate i dane trošiti na takvu pojavu..
nit je prvi nit je poslednji koji se ne dopada.. djelom nesumnjivo i zato što je Srbin (a to ćemo se dojetiti kome i čemu imamo da zhvalimo) ali stalno se vraćati na negativne komentare kad ih je stostruko više pozitivnih je po mom mišljenju (i ne zajebavam se) dijagnoza..
nešto iz domena razočaranosti sobom i svojim životnim izborima i ishodima kombinovano sa sklonošću da se krivca traži u drugome pa sve projektovano na Novaka..
njemu čovjeku ne da je dobro u životu nego bruka..
a vi koji se kao izjedoste zbog nepravde prema njemu (mila majko, kako vam ne pada u oči promašenost te emocije).. ja bih svakako platila terapeuta..
naravno, laik sam, u žviotu nisam bila kod terapeuta i nemamm pojma o tome realno te uzmite s rezervom, tako mi se čini
apacherosepeacock apacherosepeacock 09:52 12.09.2023

Re: Zapadni novinari

a vi koji se kao izjedoste zbog nepravde prema njemu (mila majko, kako vam ne pada u oči promašenost te emocije).. ja bih svakako platila terapeuta..



Pa Novak im je (ni kriv ni duzan) terapija.
newimprovedtadejus newimprovedtadejus 09:55 12.09.2023

Re: Zapadni novinari

apacherosepeacock
a vi koji se kao izjedoste zbog nepravde prema njemu (mila majko, kako vam ne pada u oči promašenost te emocije).. ja bih svakako platila terapeuta..



Pa Novak im je (ni kriv ni duzan) terapija.


kanda
i u tom smislu i ne treba uskraćivati
al baš zna da se prećera
bene_geserit bene_geserit 10:03 12.09.2023

Re: Zapadni novinari

ali stalno se vraćati na negativne komentare kad ih je stostruko više pozitivnih

Pa ako odeš na BBC ili Guardian, pa prebrojiše negativne vs. pozitivne komentare o Đokoviću, ne da nema "stostruko više pozitivnih", nego ima više negativnih.
a vi koji se kao izjedoste zbog nepravde prema njemu

Kakve nepravde? Ko se izjeda?
To što ga većinom ne vole? Kako je to nepravda, ljudi mogu da vole ili ne vole koga god i koliko žele.
Ali to da ga većinom ne vole, e to je za terapeuta.
djelom nesumnjivo i zato što je Srbin (a to ćemo se dojetiti kome i čemu imamo da zahvalimo)

tome što su anglo-saksonci u solidnom procentu jebeni debili?
naravno, laik sam, u životu nisam bila kod terapeuta

Ali druge šalješ kod čika doce za glavu? E to je već dijagnoza.
freehand freehand 10:06 12.09.2023

Re: Zapadni novinari

Ali druge šalješ kod čika doce za glavu? E to je već dijagnoza.
Doca i terapeut nisu obavezno isto. Ali doca šalje kod terapeuta.
apacherosepeacock apacherosepeacock 10:07 12.09.2023

Re: Zapadni novinari

al baš zna da se prećera



Pa ne da neki preteruju nego vise ni ne primecuju koliko izgubljeno u svemiru deluju.
newimprovedtadejus newimprovedtadejus 10:10 12.09.2023

Re: Zapadni novinari

bene_geserit
ali stalno se vraćati na negativne komentare kad ih je stostruko više pozitivnih

Pa ako odeš na BBC ili Guardian, pa prebrojiše negativne vs. pozitivne komentare o Đokoviću, ne da nema "stostruko više pozitivnih", nego ima više negativnih.
a vi koji se kao izjedoste zbog nepravde prema njemu

Kakve nepravde? Ko se izjeda?
To što ga većinom ne vole? Kako je to nepravda, ljudi mogu da vole ili ne vole koga god i koliko žele.
Ali to da ga većinom ne vole, e to je za terapeuta.
djelom nesumnjivo i zato što je Srbin (a to ćemo se dojetiti kome i čemu imamo da zahvalimo)

tome što su anglo-saksonci u solidnom procentu jebeni debili?
naravno, laik sam, u životu nisam bila kod terapeuta

Ali druge šalješ kod čika doce za glavu? E to je već dijagnoza.



de ne prećeruj..
jel ti ne bi rekao prijatelju da možda može da potraži terapeuta ako primjetiš da se kontinuirano opterećuje tuđim ili čak izmišljenim problemima..
pošto si laik možda i griješiš al baš da si ti za liječenje ako primjetiš da je pretjerano negativan..
ne vjerujem..
al ok.. jesam laik...

e sad ja baš juče na tvitaću vidim bbc tekst kome je naslov nešto u fazonu novak pokido, novak car.. nisam otvarala.. relano šta me briga..
guardian znam taj jedan članak da ima a inače mi njihovi stalno iskaču..
ja to svakako ne bi nazvala stostruko negativniji, mislim da znaš i sam da provjerimo sad maximum 1 od 10 bi bili negativni (bbc pogotovo) al ajde da kažeš dok je bilo oko vakcinacije bilo je možda i više negativnih jer to prosto ovde jeste bio big deal i premijer na kraju otjeran zbog toga..
dal su onda englezi svi kreteni jer insistiraju da pravila važe za sve.. šta znam.. ja mislim da je to mala cijena za krajnji rezultat udobnosti života u tom društvu al nek bude da je to naravno stvar ukusa.. nekom je previsoka..
opet
opet
žaliti novaka i o tome trubiti stalno stalno i još sa nekim čantrama osvetničkim kao e nije što je najbolji i što je zaradio lovušu da treba lovak da se zove a ne novak nego kao samo nam je drago da pokaže onima..
e jbg..
nek nije dijagnoza
nek svjeta hiljadu cvjetova
gvozden1 gvozden1 10:11 12.09.2023

Re: Zapadni novinari


zar i ti sine brute da oboliš od iskompleksirani (svi nas mrze) srbin sindroma..

Ajd on, nego i Đoković naseo.

Kaže, da nisam iz Srbije sve bi bilo drugačije.

Jesi li videla?
newimprovedtadejus newimprovedtadejus 10:12 12.09.2023

Re: Zapadni novinari

freehand
Ali druge šalješ kod čika doce za glavu? E to je već dijagnoza.
Doca i terapeut nisu obavezno isto. Ali doca šalje kod terapeuta.


možeš i sam da odeš i ne moraš da imaš dijagnozu (možda nisam trebala da pominjem al ok)..
prosto jeste problem i ja vjerujem da je rješiv..
ja nikad nisam otišla jer sam cjenila da nemam vremena.. a ne što mislim da ne bih imala o čemu da porazgovaram..
i nije nikakva sramota
newimprovedtadejus newimprovedtadejus 10:13 12.09.2023

Re: Zapadni novinari

gvozden1

zar i ti sine brute da oboliš od iskompleksirani (svi nas mrze) srbin sindroma..

Ajd on, nego i Đoković naseo.

Kaže, da nisam iz Srbije sve bi bilo drugačije.

Jesi li videla?


nisam, đe?
daj link

i evo i tebi..
nije poenta da ne postoji predrasuda prema njmu kao Srbinu..
poenta je šta s tom informacijom činiš..
ama jel moguće da tako teško dopire
gvozden1 gvozden1 10:18 12.09.2023

Re: Zapadni novinari

nisam, đe?
daj link

Da nisam iz Srbije, pre mnogo godina bih bio dignut u nebesa u sportskom nivou, pogotovo u zapadnom svetu. To je deo mog putovanja, ja sam zahvalan odakle dolazim, iz Srbije, to mi daje veru i nadu, to mi je još slađe i to me ispunjava, a vi pišite ono što mislite


Sad, posle ovog slema.
apacherosepeacock apacherosepeacock 10:20 12.09.2023

Re: Zapadni novinari

ama jel moguće da tako teško dopire



Moguce kad je gvozden u pitanju, tu ne dopire..
gvozden1 gvozden1 10:22 12.09.2023

Re: Zapadni novinari


Moguce kad je gvozden u pitanju, tu ne dopire..

Ajd što do mene ne dopire, al šta ćemo sa Đokovićem?
newimprovedtadejus newimprovedtadejus 10:26 12.09.2023

Re: Zapadni novinari

gvozden1
nisam, đe?
daj link

Da nisam iz Srbije, pre mnogo godina bih bio dignut u nebesa u sportskom nivou, pogotovo u zapadnom svetu. To je deo mog putovanja, ja sam zahvalan odakle dolazim, iz Srbije, to mi daje veru i nadu, to mi je još slađe i to me ispunjava, a vi pišite ono što mislite


Sad, posle ovog slema.


pazi tu bi mogao i on sam sebi da kaže ok al Ani Ivanović niko nije zamjerio što je iz Srbije, naprotiv.. reklamirala kozmetiku, bila UN ambassador.. on nije taj tip, on se inatio..
i na tom inatu napravio karijeru koju možda ne bi ni imao da je bio neki tamo Šveđanin..

al publika koja za inat valjda samo pjeni..
pa prebrojava negativne članke..
pa im draže da njima zapuši usta nego da osvoji e da bi osvojio..
e jbg..
ja ne znam više kako bi dočarala pomjerenost te logike
bene_geserit bene_geserit 10:28 12.09.2023

Re: Zapadni novinari

pazi tu bi mogao i on sam sebi da kaže ok al Ani Ivanović niko nije zamjerio što je iz Srbije

Pa ženski tenis je delom sport delom manekenstvo.
A Ani Ivanović bi već našli zamerke da je osvojila više slemova od Margaret Court.
gvozden1 gvozden1 10:31 12.09.2023

Re: Zapadni novinari

on nije taj tip, on se inatio..
i na tom inatu napravio karijeru koju možda ne bi ni imao da je bio neki tamo Šveđanin..

Inat je krenuo od skoro,kad je postigao ovo što je postigao, kad je najbolji na svetu, to mu se ne prašta.


Ana je daleko od toga nivoa, da je ona u njegovoj poziciji ne znamo šta bi je čekalo.

Ne znaš čak ni ti.
newimprovedtadejus newimprovedtadejus 10:37 12.09.2023

Re: Zapadni novinari

bene_geserit
pazi tu bi mogao i on sam sebi da kaže ok al Ani Ivanović niko nije zamjerio što je iz Srbije

Pa ženski tenis je delom sport delom manekenstvo.
A Ani Ivanović bi već našli zamerke da je osvojila više slemova od Margaret Court.


moguće..
ima toga..
opet, peti put ponavljam..
mi u tome uopšte nismo jedinstveni.. durgi od nas prolaze mnogo mnogo gore.. mislim da smo jedinstveni u tome kako se s time nosimo (ne svi)..
kod nas kanda il proradi taj neki pozitivni inat kao kod Noleta, e saću da vam jebem mater.. il proradi taj neki negativni saću spalim sve mostove i još ću i k da si odsječem..
ovaj drugi bi na individualnom nivou po meni bilo dobro protresti sa terapeutom..

newimprovedtadejus newimprovedtadejus 10:39 12.09.2023

Re: Zapadni novinari

gvozden1
on nije taj tip, on se inatio..
i na tom inatu napravio karijeru koju možda ne bi ni imao da je bio neki tamo Šveđanin..

Inat je krenuo od skoro,kad je postigao ovo što je postigao, kad je najbolji na svetu, to mu se ne prašta.


Ana je daleko od toga nivoa, da je ona u njegovoj poziciji ne znamo šta bi je čekalo.

Ne znaš čak ni ti.


ma ne pratiš ti to brate.. on je čovjek oduvijek imao tu moralnu čvrstinu da radi najbolje kad mu je najteže..
od početka karijere maltene (ako ne računamo ona rana odustajanja od mečeva, povrede, teška disanja itd)..
to je u tvojoj glavi promjenjena percepcija kad je došao da stvarno postane dio istorije.. tu je tebi proradio taj negativan inat.. to s njim nema veze
gvozden1 gvozden1 10:45 12.09.2023

Re: Zapadni novinari

.. tu je tebi proradio taj negativan inat

Onaj za terapeuta? :)

Ne pratim detaljno, u pravu si, a ti koliko pratiš, vidi se po tome što nisi pročitala izjavu datu posle osvajanja poslednjeg slema.

Ali te to ne sprečava da deliš savete i dijagnoze.

Ljudi samo primećuju diskriminaciju, niko se ne uzbuđuje previše oko toga.
Osim tebe.
newimprovedtadejus newimprovedtadejus 10:49 12.09.2023

Re: Zapadni novinari

gvozden1
.. tu je tebi proradio taj negativan inat

Onaj za terapeuta? :)

Ne pratim detaljno, u pravu si, a ti koliko pratiš, vidi se po tome što nisi pročitala izjavu datu posle osvajanja poslednjeg slema.

Ali te to ne sprečava da deliš savete i dijagnoze.

Ljudi samo primećuju diskriminaciju, niko se ne uzbuđuje previše oko toga.
Osim tebe.


igru gvozdene, igru ne pratiš.. a ne novinske napise..
to ti je dio te negativan inat politike al dobro, slobodno podvedi pod zla ženturača nešto naklapa

apacherosepeacock apacherosepeacock 11:00 12.09.2023

Re: Zapadni novinari

gvozden1

Moguce kad je gvozden u pitanju, tu ne dopire..

Ajd što do mene ne dopire, al šta ćemo sa Đokovićem?



Necemo nista sa Novakom, ima on fanova na pretek s te strane.. sto on zna i kaze.
Ova mala amerikanka sto je uzela pehar ga je najavila kao pobednika jos u polufinalu, al dzaba bre tebi pricati, to nerazumno i tera svoje halucinacije, probira sta mu odgovara da je Novak rekao, sta mu ne odgovara preskoci, i eto jos jedne besmislene rasprave.

Novak pliva u tom svetu bez narocitih problema..Kao i njegove druge kolege sportisti slicnog statusa i voljenja, nevoljenja i ravnodusnosti sirom planete. Ni manje ni vise.

Al voli mnogi Srbin fan da histerise vise nego leba da jede.

gvozden1 gvozden1 11:05 12.09.2023

Re: Zapadni novinari


Al voli mnogi Srbin fan da histerise vise nego leba da jede.

Par komentara na temu o Đokoviću zoveš histerijom:)

Ti histerišeš, ti i ova Tadejus koja sama za sebe kaže da je "zla ženturača"


igru gvozdene, igru ne pratiš.. a ne novinske napise..

Pa diskriminacija se i dešava u novinskim natpisima, ne na terenu:)

apacherosepeacock apacherosepeacock 11:14 12.09.2023

Re: Zapadni novinari

Par komentara na temu o Đokoviću zoveš histerijom:)



Kojih par komentara i na koju jednu temu, pa ludilo ide godinama unazad, nije samo blog bre konju jedan beslovesni..
maksa83 maksa83 11:21 12.09.2023

Re: Zapadni novinari

Necemo nista sa Novakom, ima on fanova na pretek s te strane.. sto on zna i kaze.

Da budemo malo precizniji Novaka uglavnom ne vole Englezi i engleski mediji, zato što je zasenio Mareja (*) i zato što su Englezi kao Pirs Morgan (koji ne voli Đokovića organski) - arogantne nafurane glupe zle pizde. Amerika ceni i voli svaki excellence, u Indiji ima cult following njima je tu negde odmah iza krave i kraljevske kobre.


(*) Marej sa njegove strane za razliku od Engleza i ukiseljenog Federera poštuje Đokovića.
newimprovedtadejus newimprovedtadejus 11:26 12.09.2023

Re: Zapadni novinari

maksa83
Necemo nista sa Novakom, ima on fanova na pretek s te strane.. sto on zna i kaze.

Da budemo malo preciznije Novaka uglavnom ne vole Englezi i engleski mediji, zato što je zasenio Mareja (*) i zato što su Englezi kao Pirs Morgan (koji ne voli Đokovića organski) - arogantne nafurane glupe zle pizde. Amerika ceni i voli svaki excellence, u Indiji ima cult following njima je tu negde odmah iza krave i kraljevske kobre.


(*) Marej sa njegove strane za razliku od Engleza i ukiseljenog Federera poštuje Đokovića.


e i ti ga sad prećera, kakvog crnog Mareja, ko da je imao neke strašne šanse da i nije bilo Novaka.. ni blizu ta klasa nije..

odijum prema njemu je gotovo isključivo zbog vakcina.. to je kod Engleza prosto institucija, kad ti se nešto kaže ti to uradiš i to je to.. ko neće taj je que jumper i to ti je njima bukvalno kao gubavac.. jede im society fabric..
realno uopšte nije pretjerano, njima društvo počiva na povjerenju i poštovanju pravila..
evo ti ilustracija..
ja godišnji odmor koristim na principu matere mi.. niko ne zna kad sam bila i gdje sam bila.. popunim u sap sistemu šta oći i kad oću i to nikad niko ne nadgleda..
tako evo četri godine..
kad je mene pošla karta..
e dakle odijum je od vakcine, prije toga im je prosto Federer bio začešljaniji al nikakvog konkretnog zamjeranja nije bilo..
taj PM je klasični kontraš, stvarno nikakav reprezent društva

gvozden1 gvozden1 11:40 12.09.2023

Re: Zapadni novinari


Kojih par komentara i na koju jednu temu, pa ludilo ide godinama unazad, nije samo blog bre konju jedan beslovesni..

Kobilo tupava, pričam o svojim komentarima na ovom blogu.
gvozden1 gvozden1 11:42 12.09.2023

Re: Zapadni novinari


odijum prema njemu je gotovo isključivo zbog vakcina.

A pre toga je bio miljenik:)
vcucko vcucko 11:44 12.09.2023

Re: Zapadni novinari

bene_geserit
pazi tu bi mogao i on sam sebi da kaže ok al Ani Ivanović niko nije zamjerio što je iz Srbije

Pa ženski tenis je delom sport delom manekenstvo.
A Ani Ivanović bi već našli zamerke da je osvojila više slemova od Margaret Court.

Vidi, bio sam srećan ko mali majmun kad je uzela RG, ali bud'mo realni. Ana u životu nije za medije rekla ništa drugo nego "srećna sam jer..." ili stepen više "uzbuđena sam zbog...". Striktno se držala obrazaca iz škole za manekenke.

I da su hteli ništa joj ne bi našli. A samom takvom njenom komunikacijom oni su pobedili. Smatraju je svojom, ako shvataš šta hoću da kažem.
newimprovedtadejus newimprovedtadejus 11:44 12.09.2023

Re: Zapadni novinari

gvozden1

odijum prema njemu je gotovo isključivo zbog vakcina.

A pre toga je bio miljenik:)


nije, miljenik je bio federer..
da je bio on a ne federer dal misliš da bi mogao naći jednog švajcarca koji bi postavio pitanje koje ti postavljaš?


newimprovedtadejus newimprovedtadejus 11:45 12.09.2023

Re: Zapadni novinari

vcucko
bene_geserit
pazi tu bi mogao i on sam sebi da kaže ok al Ani Ivanović niko nije zamjerio što je iz Srbije

Pa ženski tenis je delom sport delom manekenstvo.
A Ani Ivanović bi već našli zamerke da je osvojila više slemova od Margaret Court.

Vidi, bio sam srećan ko mali majmun kad je uzela RG, ali bud'mo realni. Ana u životu nije za medije rekla ništa drugo nego "srećna sam jer..." ili stepen više "uzbuđena sam zbog...". Striktno se držala obrazaca iz škole za manekenke.

I da su hteli ništa joj ne bi našli. A samom takvom njenom komunikacijom oni su pobedili. Smatraju je svojom, ako shvataš šta hoću da kažem.


ali vučko u čemu su pobjedili?
maksa83 maksa83 11:48 12.09.2023

Re: Zapadni novinari

e i ti ga sad prećera, kakvog crnog Mareja, ko da je imao neke strašne šanse da i nije bilo Novaka.. ni blizu ta klasa nije..


World No. 1 in singles by the Association of Tennis Professionals for 41 weeks, and finished as the year-end No. 1 in 2016.

Nije da nije bio potencijal za kalibar.

odijum prema njemu je gotovo isključivo zbog vakcina..

Apsolutno ne, stariji je od toga, i to dosta. Sa vakcinama je eruptirao i konačno su mogli da ga jebu oko nečeg konkretnog, do tad im samo nije bio dovoljno gospodin jer popizdi pa razbije reket (što su Federeru tolerisali).

P.S. Postoji snobizam tenisa, postoji snobizam Engleza. Jasno ti je da ja nisam u fazonu ni Đokomanije ni "svi nas ne vole jer smo najbolji" ali posle sve vilifikacije Srba u šta je uloženo dosta energije Đoković kao štrokavi Srbin koji tu nešto mlati sve ostale u gospodskom sportu im je sigurno smetao.
gvozden1 gvozden1 11:50 12.09.2023

Re: Zapadni novinari

dal misliš da bi mogao naći jednog švajcarca koji bi postavio pitanje koje ti postavljaš

Koje pitanje ja postavljam?

Samo konstatujem stanje da je Đoković diskriminisan, da mu se sve osporava, čak se i brojevi relativizuju, i u sportu u kome se računa rezultat,priča se o lepoti.

A u tome prednjače ti tvoji.
newimprovedtadejus newimprovedtadejus 11:53 12.09.2023

Re: Zapadni novinari

maksa83
e i ti ga sad prećera, kakvog crnog Mareja, ko da je imao neke strašne šanse da i nije bilo Novaka.. ni blizu ta klasa nije..


World No. 1 in singles by the Association of Tennis Professionals for 41 weeks, and finished as the year-end No. 1 in 2016.

Nije da nije bio potencijal za kalibar.

odijum prema njemu je gotovo isključivo zbog vakcina..

Apsolutno ne, stariji je od toga, i to dosta. Sa vakcinama je eruptirao i konačno su mogli da ga jebu oko nečeg konkretnog, do tad im samo nije bio dovoljno gospodin jer popizdi pa razbije reket (što su Federeru tolerisali).


brate marej dok je igrao još je bio aktivan i Nadal a i Federer.. nije imao šanse nikakve.. možda igrački i ajde al prosto skroz druga klasa, nikad se realno nije primakao, to više also run i na silu su ga gurali u ta prva 4 a pride je Škot i sam vrlo jezičav i njega isto im je trebalo ihaaaa da prihvate a ni danas ga ne jebu previše..
bukvalno se ne pominje čovjek uopšte..


odijum apsolutno nije postojao prije vakcina..
prosto nije bio miljenik, miljenik je bio Federer i raja je htjela da gleda mečeva njega i Nadala, al Novak nije nipošto bio prezren, prosto im nije uopšte na radaru se pojavljivao kao išta osim also ran..

tj. pa jel moguće brute.. jel moguće???
newimprovedtadejus newimprovedtadejus 11:56 12.09.2023

Re: Zapadni novinari

gvozden1
dal misliš da bi mogao naći jednog švajcarca koji bi postavio pitanje koje ti postavljaš

Koje pitanje ja postavljam?

Samo konstatujem stanje da je Đoković diskriminisan, da mu se sve osporava, čak se i brojevi relativizuju, i u sportu u kome se računa rezultat,priča se o lepoti.

A u tome prednjače ti tvoji.


vrati se pa vidi..
postavljaš pitanje a zašto on nije miljenik ako je najbolji igrač..
pa kako se usuđuju da mu se ne dive.. kako smiju da mu osporavaju da je najbolji..
pa ti kažem da nije bilo epizode sa vakcinom skoro sigurno ne bi bilo ni osporavanja ni odijuma..
prosto ne bi bio idolizovan kao federer i normalan čovjek bi to morao da prihvati bez komenrata (kad se samo sjtim koliko ste proganjali onu jadnu alex dunju jer je voljela federera, kakva boleščina)..
e sad vakcina..
ok, možemo imati mišljenje, ja se slažem da je pretjeran taj progon zbog jebene vakcine u navodno slobodarskom društvu..
al ta histerija u koju vi padate (hint alex dunja)
boles
gvozden1 gvozden1 11:58 12.09.2023

Re: Zapadni novinari


odijum apsolutno nije postojao prije vakcina..

Već je bio pretekao oba i u broju slemova i u međusosbom skoru.

Pratiš li ti išta?:)
principessa_etrusca principessa_etrusca 11:58 12.09.2023

Re: Zapadni novinari

newimprovedtadejus
principessa_etrusca
zar i ti sine brute da oboliš od iskompleksirani (svi nas mrze) srbin sindroma..
niej poenta da njemu ne osporavaju..
poenta je da osporavaju praktično svima.

Да ли може, по сећању, шта је икада оспорено Федереру или Надалу?

За то време, Новак је од стране медија доследно сликан као роботичан, арогантан, пренемаже се, и генерално као несимпатичан играч.


ne pratiš..
Nadal je onaj što je izvlačio gaće iz dupeta..
Federeru je izgradio djeci boncy castle koji komšijama kvari vidik.. a žena Mirka šta je sve skrivila modnoj industriji.. ihaaaaaaaaaa..

to je sve naravno blijeo u porešenju sa Novakom, njega prosto ne vole, nije im po ukusu i to je to.. samo nije to poentai nevjerovatno je da to ne vidiš/vidite a ipak ste obarzovani ljudi..
poenta je da se mentalno stabilna osoba oko toga zaista ne bi smjela potresati..
a kamo li sate i dane trošiti na takvu pojavu..
nit je prvi nit je poslednji koji se ne dopada.. djelom nesumnjivo i zato što je Srbin (a to ćemo se dojetiti kome i čemu imamo da zhvalimo) ali stalno se vraćati na negativne komentare kad ih je stostruko više pozitivnih je po mom mišljenju (i ne zajebavam se) dijagnoza..
nešto iz domena razočaranosti sobom i svojim životnim izborima i ishodima kombinovano sa sklonošću da se krivca traži u drugome pa sve projektovano na Novaka..
njemu čovjeku ne da je dobro u životu nego bruka..
a vi koji se kao izjedoste zbog nepravde prema njemu (mila majko, kako vam ne pada u oči promašenost te emocije).. ja bih svakako platila terapeuta..
naravno, laik sam, u žviotu nisam bila kod terapeuta i nemamm pojma o tome realno te uzmite s rezervom, tako mi se čini

Нико се не изједа због односа западних медија према Новаку, већ просто констатујемо да се медији према њему односе друкчије него према осталим играчима његовог ранга.

Њему је својевремено нуђено британско држављанство, знаш и сама како овде скупљају тениске таленте по свету као што су нашли ону Јохану/Џоану Конту, и можемо само да претпостављамо какав би медијски статус имао у том случају.
gvozden1 gvozden1 12:00 12.09.2023

Re: Zapadni novinari

postavljaš pitanje a zašto on nije miljenik ako je najbolji igrač

Nije pitanje, konstatacija je, tvrdnja.

Pitanje za tebe, sa svešću da čak ni ti ne možeš da negirao očigledno.
newimprovedtadejus newimprovedtadejus 12:01 12.09.2023

Re: Zapadni novinari

gvozden1

odijum apsolutno nije postojao prije vakcina..

Već je bio pretekao oba i u broju slemova i u međusosbom skoru.

Pratiš li ti išta?:)


kakve to veze ima sa odijumom? pratiš li ti diskusiju?
evo nek ti princeza kaže dal je bilo odijuma prema novaku prije vakcina u UK medijima..
maksa83 maksa83 12:01 12.09.2023

Re: Zapadni novinari

odijum apsolutno nije postojao prije vakcina..

Noup. Postojao je. Zamerali su mu odsustvo samokontrole najviše, nije se nosio "gospodski" kada mu stvari ne idu na ruku, a ni kad mu idu na ruku, to je glavna zamerka.

Ovog lika nije mrzelo da skupi sve njegove tantrume i transgresije na jedno mesto, 24 minuta:

newimprovedtadejus newimprovedtadejus 12:02 12.09.2023

Re: Zapadni novinari

principessa_etrusca
х медија према Новаку, већ просто констатујемо да се медији према њему односе друкчије него према осталим играчима његовог ранга.

Њему је својевремено нуђено британско држављанство, знаш и сама како овде скупљају тениске таленте по свету као што су нашли ону Јохану/Џоану Конту, и можемо само да претпостављамо какав би медијски статус имао у том случају.


ako hoćeš da vidiš na šta mislim odi na postove blogerke alexdunja pa pročitaj bilo koji o tenisu..
što me i podsjetiste..
kakva je to boleština bila
newimprovedtadejus newimprovedtadejus 12:03 12.09.2023

Re: Zapadni novinari

maksa83
odijum apsolutno nije postojao prije vakcina..

Noup. Postojao je. Zamerali su mu odsustvo samokontrole najviše, nije se nosio "gospodski" kada mu stvari ne idu na ruku, to je glavna zamerka.

Ovog lika nije mrzelo da skupi sve njegove tantrume i transgresije na jedno mesto, 24 minuta:



ne otvara mi youtube
i šta god da je to nije odijum.. ako si toliko popularan i bogat i slavan naravno da će biti mrzitelja..
to ipak nije odijum javnosti
freehand freehand 12:06 12.09.2023

Re: Zapadni novinari

da je bio on a ne federer dal misliš da bi mogao naći jednog švajcarca koji bi postavio pitanje koje ti postavljaš?

To je bezvezno pitanje, ali skoro sigurno da.
Al nisam zbog toga pisao komentar, već - u sto drugih situacija mnogi Švajcarci su milion puta gori i zadrtiji od najzadrtijih ovdašnjih zadrtih teškaša. To što im okidači nisu isti ne znači da su svi oni zumbuli iz Boreljove europske cvetne baštei.
gvozden1 gvozden1 12:07 12.09.2023

Re: Zapadni novinari



kakve to veze ima sa odijumom? pratiš li ti diskusiju?


Pratim, i čitam ovo.
vakcina..
prosto nije bio miljenik, miljenik je bio Federer i raja je htjela da gleda mečeva njega i Nadala, al Novak nije nipošto bio prezren, prosto im nije uopšte na radaru se pojavljivao kao išta osim also ran..

Dakle, ne pojavljuje se na radaru neko ko ih obojicu tuče.

maksa83 maksa83 12:08 12.09.2023

Re: Zapadni novinari

ne otvara mi youtube
i šta god da je to nije odijum.. ako si toliko popularan i bogat i slavan naravno da će biti mrzitelja..
to ipak nije odijum javnosti

E jebaga jućub ima naslov "89 reasons everyone hates Novak Djokovic" i onda 24 minuta njegovih pižđenja, navodnih glumljenja povreda, svađanja sa sudijama i publikom...

Da se nađemo na tome da je sve to eskaliralo od covida toliko da se ono pre toga maltene ne primeti.

freehand freehand 12:08 12.09.2023

Re: Zapadni novinari

Noup. Postojao je. Zamerali su mu odsustvo samokontrole najviše, nije se nosio "gospodski" kada mu stvari ne idu na ruku, a i kad mu idu na ruku, to je glavna zamerka.

A i jeo je ćevape u Parizu, ako pitaš BikiSrki.
maksa83 maksa83 12:11 12.09.2023

Re: Zapadni novinari

A i jeo je ćevape u Parizu, ako pitaš BikiSrki.

Bukvalno to je momenat kada mi je postao simpatičan, do tada mi je đokomanija išla na k. a on je bio kolateralna šteta. Još uvek mislim da je srpsko loženje na Đokovića preterano i ponekad i groteskno, ali s obzirom na stigmatizaciju kojoj smo bili izloženi i razumljivo. "E evo vam ga na, u vašem gospoCkom sportu!".
newimprovedtadejus newimprovedtadejus 12:13 12.09.2023

Re: Zapadni novinari

maksa83
ne otvara mi youtube
i šta god da je to nije odijum.. ako si toliko popularan i bogat i slavan naravno da će biti mrzitelja..
to ipak nije odijum javnosti

E jebaga jućub ima naslov "89 reasons everyone hates Novak Djokovic" i onda 24 minuta njegovih pižđenja, navodnih glumljenja povreda, svađanja sa sudijama i publikom...

Da se nađemo na tome da je sve to eskaliralo od covida toliko da se ono pre toga maltene ne primeti.



guglecnuh.. ali taj klip je upravo i star godinu dana, ne?

da, eskaliralo je.. do nivoa da recimo učiteljica malog djeteta kaže ona ne voli Novaka jer je boastful person, da random mama u parku kaže kako stvarno nije ok da se nije vakcinisao, da kolega na poslu kaže na opasku da je u istočnoj Evropi niži procenat vakcinacije nešto tipa možda je Novak mogao da da primjer..
postalo je rašireno i apsolutno je zbog vakcine..

ono prije je prosto bilo mi smo došli da gledamo Federera i Nadala da možemo da pričamo komšijama da smo vidjeli epic match i ko si sad pa ti..

sve gledala iz neposredne blizine i to ti je to.. tako je bilo.. a sad šta je srbin učito to je drugo
freehand freehand 12:16 12.09.2023

Re: Zapadni novinari

maksa83
A i jeo je ćevape u Parizu, ako pitaš BikiSrki.

Bukvalno to je momenat kada mi je postao simpatičan, do tada mi je đokomanija išla na k. a on je bio kolateralna šteta. Još uvek mislim da je srpsko loženje na Đokovića preterano i ponekad i groteskno, ali s obzirom na stigmatizaciju kojoj smo bili izloženi i razumljivo. "E evo vam ga na, u vašem gospoCkom sportu!".

Tu je važna jedna stvar: po mom sudu u pitanju je tuča ovdašnje čaršije sa belosvetskom malograđanštinom.
I tu je Tadejus delom u pravu: koliko sam Đokoviću gotovo nikad ničim nije doprineo i sportista je, gospodin i intelektualac par ekselans ako mene pitaš - toliko se preko njega lome koplja raznih naprđivača oko toga da je Nole folirant, varvar, baraba jer je odavde i ovdašnjih baš kao što si rekao - šta nam rade, al mi Noleta pa prc.
Prosto se ne zna šta ge bljutavije u ta dva (i gomili meandara) narativa.
principessa_etrusca principessa_etrusca 12:17 12.09.2023

Re: Zapadni novinari

pa ti kažem da nije bilo epizode sa vakcinom skoro sigurno ne bi bilo ni osporavanja ni odijuma..

Ово није тачно, одијум је постојао и раније, а његова одлука у вези са вакцином је дочекана само као потврда у стилу “I told you so”.

Са друге стране, оно што, међутим, јесте последица те одлуке, чак ако би она нужно значила крај његове тениске каријере, је то да га доста људи на другом крају спектра сада перципира као слободоумног, доследног и бескомпромисног када су у питању његови лични приоритети, т.ј. здравље, а не каријера.
newimprovedtadejus newimprovedtadejus 12:17 12.09.2023

Re: Zapadni novinari

gvozden1

Dakle, ne pojavljuje se na radaru neko ko ih obojicu tuče.


baš tako.. ne pojavljuje se..
ti ne kapiraš šta taj tenis znači prosječnom britu.. to mu je ako dobije na lutriji da ode na meč, pojede jagode sa šlagom i popije šampanjac, možda kupi neki kišobran tamo da ima za uspomenu, ispriča komšiji da je bio, bonus ako je bio i gledao epic match Federera i Nadala..
to su uz Mareja i par velikana iz prošlosti otprilike i igrači za koje mari, ostali su also ran pa čak i ako su osvojili titulu.. dal misliš da proječan brit zna ko je Ivanišević..
čak i kad osvoje titulu par puta opet to njima nije ni blizu te mentalne slike jedem jagode, pijem šampanj i slikam se a u pozadini Federer počešljan i fin..
newimprovedtadejus newimprovedtadejus 12:19 12.09.2023

Re: Zapadni novinari

principessa_etrusca
pa ti kažem da nije bilo epizode sa vakcinom skoro sigurno ne bi bilo ni osporavanja ni odijuma..

Ово није тачно, одијум је постојао и раније, а његова одлука у вези са вакцином је дочекана само као потврда у стилу “I told you so”.

Са друге стране, оно што, међутим, јесте последица те одлуке, чак ако она нужно значила крај његове тениске каријере, је то да га доста људи на другом крају спектра сада перципира као слободоумног, доследног и бескомпромисног када су у питању његови лични приоритети, т.ј. здравље, а не каријера.


antipatije da, odijum ne.. pogotovo ne raširen odijum..
freehand freehand 12:21 12.09.2023

Re: Zapadni novinari

do nivoa da recimo učiteljica malog djeteta kaže ona ne voli Novaka jer je boastful person

Brate, mi smo ovde takvi seljaci da nam se učiteljice drže gradiva i ponašanja a ne izražavaju mišljenja na rendom teme da bi posle bile citirane.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana