Gastronauti| Hobi| Nostalgija

Gde nestade drug Surovikin?

srdjan.pajic RSS / 30.06.2023. u 19:09

 

VXcuanBlZw.webp 

Who cares? (verovatno je da nije otišao na liposukciju).

Zajebavam se, naravno, i nije to tema, ali ako neko hoće da se istakne svojom briljantnom analizom u moru briljantnih analiza o tom komplikovanom slučaju, u kojem se ne zna ko koga jastuči u glavu, može, evo otvoren blog.

A može da se priča i o kuvanju, i o keramčkim pločicama, i električnim vozilima  i 5G mreži, i ajahuaska iskustvima i o čemu god kolege hoće. Sme i da se demonstrativno odlazi sa bloga i svečano vraća na isti, samo bih zamolio bez treskanja vratima ako može, boli me glava, banovaću, kunem se! 

 

 

 



Komentari (587)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

newimprovedtadejus newimprovedtadejus 11:34 03.07.2023

Re: dobro jel ovde samo ta geostrategija il...

promoter

Umorih se čitajući ovu budalaštinu.



jel ti bar žena tu da ti prinese šta da se okrjepiš? puru možda?
promoter promoter 11:56 03.07.2023

Re: dobro jel ovde samo ta geostrategija il...

newimprovedtadejus
promoter

Umorih se čitajući ovu budalaštinu.



jel ti bar žena tu da ti prinese šta da se okrjepiš? puru možda?

Nije.
Na poslu je!
Voli da radi, pa to ti je.
Kačamak bio u subotu.
Potom, u tu istu subotu, ručkić na jednom ekskluzivnom mestu van grada.
I kako dolikuje ekskluzivnom mestu - kičerica do jaja.
Što se tiče klope, nešto ispod proseka, ali cene za to do jaja.
To mesto me više neće videti, osim ako budem morao da idem zbog ovoga ili onoga sa nekim pokondirenim tikvama. Ne zbog cene. To mogu da podnesem, ali onaj silni kič ne mogu.
Što se tiče jučerašnjeg dana, žena iz revolta napravila 'jamiju' (ja ju skoro uvredio kada sam rekao da to meni liči na bosanski lonac), jer je tu jamiju (od odabranih komada telećeg mesa - nije mi jasno, u stvari, koliko se te teletine pojede, nikada nisam čuo da nude govedinu ili kravetinu) jela prethodni dan na onom fensi mestu.
Malo je reći da smo se ubili.
A danas, opet, čorbasti pasulj (iz frižidera od petka), što meni ni malo ne smeta.
Jer za mene boljeg jela od čorbastog pasulja - nema.
newimprovedtadejus newimprovedtadejus 12:08 03.07.2023

Re: dobro jel ovde samo ta geostrategija il...

promoter

A danas, opet, čorbasti pasulj


pozdravljam..
ovaj moj srednji srba koji inače za razliku od braće neće ni da pomiriše ništa od voća ili ne daj bože povrća ali vole.. pasulj..
dijete je tako reći srbočetnik genetski..
čekam da traži da mu taj pasulj poslužim u manjerci
predatortz predatortz 12:09 03.07.2023

Re: dobro jel ovde samo ta geostrategija il...

dijete je tako reći srbočetnik genetski..


Ljubi ga čika predator! Šalji vamo, mojoj dvojici fali jedan za udarnu trojku!
promoter promoter 12:35 03.07.2023

Re: dobro jel ovde samo ta geostrategija il...

newimprovedtadejus
promoter

A danas, opet, čorbasti pasulj


pozdravljam..
ovaj moj srednji srba koji inače za razliku od braće neće ni da pomiriše ništa od voća ili ne daj bože povrća ali vole.. pasulj..
dijete je tako reći srbočetnik genetski..
čekam da traži da mu taj pasulj poslužim u manjerci

Ako voli pasuljčinu, neka se ne boji gladi.
Pasulj je iz raja izašao.
srdjan.pajic srdjan.pajic 14:20 03.07.2023

Re: dobro jel ovde samo ta geostrategija il...

dobro jel ovde samo ta geostrategija il...
... može i retarded shit?

Bre tadejus, ti ne čitaš blog nego samo komentare! Lepo piše tamo o čemu sve može da se piše, za ostalo, kao i uvek, banujem iz taka.
srdjan.pajic srdjan.pajic 14:29 03.07.2023

Re: dobro jel ovde samo ta geostrategija il...

e onda je počela akcija skidanja te farbe..


Nadam se da si pre tog struganja proverila da li ti je ta farba imala olovo u sebi (uobičajena praksa u ne tako dalekoj prošlosti, ako ima olovo ondaK ne diraš, ili zoveš službu da ti to po propisima ukloni). Jer ako nisi, nego si sva ta novonastala isparenja usisala kroz nozdrve, bićeš još luđa nego što jesi.
srdjan.pajic srdjan.pajic 14:34 03.07.2023

Re: dobro jel ovde samo ta geostrategija il...

newimprovedtadejus
promoter

A danas, opet, čorbasti pasulj


pozdravljam..
ovaj moj srednji srba koji inače za razliku od braće neće ni da pomiriše ništa od voća ili ne daj bože povrća ali vole.. pasulj..
dijete je tako reći srbočetnik genetski..
čekam da traži da mu taj pasulj poslužim u manjerci


I ove moje dve baš vole suljpa, sa rebarcima, mada se ne bune ni na slaninu ili kobaju. I to sam razradio neki recept za kaubojski pasulj za elementima vojnčkog pasulja, mislim na pravu vojsku a ne na one kolaboracioniste. Jedino ih malo zeznem kad ubacim halapenjo ili nedajbože serano, nekad te paprike umaju da budu dosta ljute, a ja to prethodno ispečem na roštilju, oljuštim, iseckam na sitno i tako rknem u pasulj dok se kuva. Onda se ove malo bune, ali jedu, šta će...


newimprovedtadejus newimprovedtadejus 14:47 03.07.2023

Re: dobro jel ovde samo ta geostrategija il...

srdjan.pajic
e onda je počela akcija skidanja te farbe..


Nadam se da si pre tog struganja proverila da li ti je ta farba imala olovo u sebi (uobičajena praksa u ne tako dalekoj prošlosti, ako ima olovo ondaK ne diraš, ili zoveš službu da ti to po propisima ukloni). Jer ako nisi, nego si sva ta novonastala isparenja usisala kroz nozdrve, bićeš još luđa nego što jesi.


nisam!
i sad si me nasikirao, šta ako sad od toga postanem normalna?!
šalu na stranu, stvarno mi nije palo na pamet a realno je farba vrv bila stara bar 50 godina ako ne više..
kaže u uk prestala da se koristi masovno 60-ih farba sa olovom (zabranjena tek 92 il tako nešto) al ovo jeste realno moglo biti starije..
elem nije ispravalo nešto osjetno, taj đavo za rastvaranje je gel i on ga razmekša da postane kao gumasta masa koju onda strugneš nekim alatom za struganje farbe..
šta sam šmrknula šmrknula sam jer sam masku sporadično držala na nosu..
i sad realno kapiram da nije brate to moglo puno da isparava ako ne smrdi al jeste i to da lijepo kaže ne diraj ako ne znaš šta je.. e jbg.. sad znam..
gvozden1 gvozden1 15:00 03.07.2023

Re: dobro jel ovde samo ta geostrategija il...

I ove moje dve baš vole suljpa

Ćerka, ona Sanfrancižanka, mi dolazila skoro.
Bio sa njom i neki Amer, dečko joj je valjda.
Kap srpske krvi nema.
I kako red nalaže, ja u želji da ga što bolje dočekan, pitam ćeru šta da spremamo.

Srbija, selo, nekako se prase ili jagnje nameću, al opet pitam.
Razmišljam, ako bude hteo suši, pice i te gluposti, izdržaću, nabaviću i to nekako.

Al kaže ćera, PASULJ!
Iz zemljanog lonca.

Vodila ga negde na neke srpske vašare tamo po Americi, probao pasulj, i kaže samo to.

Nisam se obrukao.
srdjan.pajic srdjan.pajic 16:55 03.07.2023

Re: dobro jel ovde samo ta geostrategija il...

gvozden1
I ove moje dve baš vole suljpa

Ćerka, ona Sanfrancižanka, mi dolazila skoro.
Bio sa njom i neki Amer, dečko joj je valjda.
Kap srpske krvi nema.
I kako red nalaže, ja u želji da ga što bolje dočekan, pitam ćeru šta da spremamo.

Srbija, selo, nekako se prase ili jagnje nameću, al opet pitam.
Razmišljam, ako bude hteo suši, pice i te gluposti, izdržaću, nabaviću i to nekako.

Al kaže ćera, PASULJ!
Iz zemljanog lonca.

Vodila ga negde na neke srpske vašare tamo po Americi, probao pasulj, i kaže samo to.

Nisam se obrukao.


Da, pasuljčina ne može omane (čak ni kad se zanesem pa je malo jače oljutim, ali svejedno bude dobro, jedu i plaču, ali jedu). Ove moje dve klinke su dosta različte, ova manja može da pojede šta god joj daš (burek joj je na 1. mestu, kupujem ovde kod Libijca neki naš, Đerdan, mislim da se pravi u ČikagO. Nije kao u nekim boljim pekarama tu kod vas, ali može da prođe.Pravio sam ga i ja, od nule, ali je prevelika zajebancija a i sir ne mogu nikako da ubodem kakav treba i nije bolji od tog Đerdana. A, da bio je jedno vreme da se kupi burek koji pravi neka mala firma kod vas u Prokuplju, samo za izvoz, ali to nestade kad je udario kovid, i više ga nije bile. Taj je burek bio jako dobar). Dok ova starija je probirljiva u božju mater, jede samo ono što ja lično skuvam, a u Beograd kad dođemo, moja keva skuva to isto, ali ova neće da omiriše, kaže, nije to to. Onda ja moram da kuvam celo leto, ko da sam ovde, muke žive... Ali ok, nije da ne volim da kuvam za njih dve.

Ameri su, bar po mom iskustvu, zahvalni gosti, ne kenjaju mnogo, a naša hrana im se jako sviđa, kad mi dođe tazbina, a bili su jedno 4-5 puta do sada, razvalili su se svaki put. I Japanci isto tako. Za ostale ne znam.



srdjan.pajic srdjan.pajic 17:06 03.07.2023

Re: dobro jel ovde samo ta geostrategija il...

nisam!
i sad si me nasikirao, šta ako sad od toga postanem normalna?!
šalu na stranu, stvarno mi nije palo na pamet a realno je farba vrv bila stara bar 50 godina ako ne više..


Sad je gotovo... nema tebi spasa. Džabe sam ja pisao one blogove o tim stvarima...


Mislim da to nije tako veliki problem kad radiš kod sebe u kući, jednom dvaput, i na nekoj relativno maloj površini (a i nisi trudnjača, niti su ti deca mala, tad je valjda mozak najosetljiviji na ta isparenja). To je veći problem za one koji taj posao rade profesionalno, stružu i dišu farbu svaki dan ceo dan. Ti oće posle malo da bacaju glavom u stranu. Mnogo je gori azbest, jer sa time stvarno možeš da rođenu kuću učiniš nenanstanjivom, ali se nadam da nisi usput i neke zidove sekla, ili ljuštila one španske zidove kad te zahvati ta menatalna nestabilnost usled medikamenata.

Evo i meni su radovi u kući i dalje, počelo 1. maja, trebalo da bude gotovo za dve nedelje, a evo koji je danas datum, majstori još rade, danas kritčna faza, fuge na pločicama, to je sa nekim epoksidnim malterom, koji drži pločice ko smrt babu, ako se zajebeš popravka je teška (zapravo nije toliko, slučajno sam provalio da je taj epoxy grout lako oguliti ako ga prethodno malo sprčiš sa heat gun-om, inače je ko porcelanska glazura na pločicama, samo jači, ono, probaš da iščupaš jednu pločicu jer je bila krivo postavljena i slomiš sve ostale oko nje. A žena zapela za neke šestougane, čak u trenucima nervnog rastrojstva u Mormonlend dva dana vozila da ih donese jer ovde nije bilo da se kupi, a na isporuku se čeka mesec dva dana...).

Zajebao sam se ozbiljno što nisam to uradio sam. Ali mi je toliko muka od svega da ne mogu ni komentar da napišem. Sestra mi dolazi u petak, a u kući krš, štroka, mačke vidno neraspoložene, žena besna, sestra nema gde da spava, moraće kod ćere u sobu, jer tamo ima krevet na sprat... Zato sam predložio da odma sa aerodroma odemo pravo na kampovanje u Mesa Verde, jedno pet dana, dok ovo u kući ne bude gotovo, i da platim nekom da oriba i vrati u provobitno stanje.


newimprovedtadejus newimprovedtadejus 18:48 03.07.2023

Re: dobro jel ovde samo ta geostrategija il...

srdjan.pajic
nisam!
i sad si me nasikirao, šta ako sad od toga postanem normalna?!
šalu na stranu, stvarno mi nije palo na pamet a realno je farba vrv bila stara bar 50 godina ako ne više..


Sad je gotovo... nema tebi spasa. Džabe sam ja pisao one blogove o tim stvarima...


Mislim da to nije tako veliki problem kad radiš kod sebe u kući, jednom dvaput, i na nekoj relativno maloj površini (a i nisi trudnjača, niti su ti deca mala, tad je valjda mozak najosetljiviji na ta isparenja). To je veći problem za one koji taj posao rade profesionalno, stružu i dišu farbu svaki dan ceo dan. Ti oće posle malo da bacaju glavom u stranu. Mnogo je gori azbest, jer sa time stvarno možeš da rođenu kuću učiniš nenanstanjivom, ali se nadam da nisi usput i neke zidove sekla, ili ljuštila one španske zidove kad te zahvati ta menatalna nestabilnost usled medikamenata.

Evo i meni su radovi u kući i dalje, počelo 1. maja, trebalo da bude gotovo za dve nedelje, a evo koji je danas datum, majstori još rade, danas kritčna faza, fuge na pločicama, to je sa nekim epoksidnim malterom, koji drži pločice ko smrt babu, ako se zajebeš popravka je teška (zapravo nije toliko, slučajno sam provalio da je taj epoxy grout lako oguliti ako ga prethodno malo sprčiš sa heat gun-om, inače je ko porcelanska glazura na pločicama, samo jači, ono, probaš da iščupaš jednu pločicu jer je bila krivo postavljena i slomiš sve ostale oko nje. A žena zapela za neke šestougane, čak u trenucima nervnog rastrojstva u Mormonlend dva dana vozila da ih donese jer ovde nije bilo da se kupi, a na isporuku se čeka mesec dva dana...).

Zajebao sam se ozbiljno što nisam to uradio sam. Ali mi je toliko muka od svega da ne mogu ni komentar da napišem. Sestra mi dolazi u petak, a u kući krš, štroka, mačke vidno neraspoložene, žena besna, sestra nema gde da spava, moraće kod ćere u sobu, jer tamo ima krevet na sprat... Zato sam predložio da odma sa aerodroma odemo pravo na kampovanje u Mesa Verde, jedno pet dana, dok ovo u kući ne bude gotovo, i da platim nekom da oriba i vrati u provobitno stanje.


he he, dobro si se ti oženio da ti kažem, zapela je samo za heksagonalne a realno mogla je da zapne za mozaik, a one brate 5cm pa se uklapaju da budu ne kao šahovska tabla nego kao romboidi, tako da ti uglovi moraju da su sječeni na 5cm dijagonale.. e to je žurka..
isto sam vozila po njih jer ima na samo jednom mjestu baš takve..
al dobro to, to smo manje više sve završili i vidjeli leđa i poslednjem majsotoru, nešto sitno ostalo i to ćemo lako..
ali sine na kraju sam opet morala policiju da zovem zbog tih svojih bildera..
s obzirom da to radim drugi put počinjem da mislim da je malo i do mene..
elem s ovim ludacima sam u sporu još od novembra i svašta su pokušavali i na kraju došli dotle da prijete da će doći da "collect".. reko može, ček samo da javim drugovima u plavom da dođu i oni pa da se svi podružimo..
elem su promptno pristali da ih isplatim toliko koliko sam rekla i još mi ostaje da potpišem aneks i završim s budalama..
dakle borba je bila epska i na kraju sam iz zbila sa 9 na 1.5 hiljadu duga he he, mamicu im lopovsku, pa znamo i mi šta je lopovluk, niste ga izmislili..
e tako sad ako postoji neka crna lista međunarodnog bilderskog udruženja ja sam sigurno na njoj.. mušterija zametna ali zato neće ni da plati..
i još su pokušali da u nekoj fazi kažu kako oni neće sa mnom više da pričaju nego ganjali muža al on ljukava ljisic rekao ne znam ja to šta je gospođa ugovarala, prijeke je naravi, moraćete s njom..
al mislim da ne davim sad, jesam i ja zametna ali kakve su to lopine i pokvarenjaci, pa jbt, naši majstori su iz raja izašli šta je ovo
bene_geserit bene_geserit 21:40 03.07.2023

Re: dobro jel ovde samo ta geostrategija il...

mačke vidno neraspoložene

E jbga, tragedija ...
bene_geserit bene_geserit 21:44 03.07.2023

Re: dobro jel ovde samo ta geostrategija il...

elem su promptno pristali da ih isplatim toliko koliko sam rekla i još mi ostaje da potpišem aneks i završim s budalama..
dakle borba je bila epska i na kraju sam iz zbila sa 9 na 1.5 hiljadu duga he he, mamicu im lopovsku, pa znamo i mi šta je lopovluk, niste ga izmislili

Ništa dok ti kontraktori ne stave lien na kuću.
Ovde je to vrlo zajebano, ne možeš im generalno ništa, kažu jednu cenu a na kraju ispadne 3 puta veća.
Bezbroj slučajeva znamo kako su se ljudi zajebavali sa raznim kontraktorima.
Srećom mi ne.
bene_geserit bene_geserit 21:47 03.07.2023

Re: dobro jel ovde samo ta geostrategija il...

i sad si me nasikirao, šta ako sad od toga postanem normalna?!

srdjan.pajic srdjan.pajic 00:50 04.07.2023

Re: dobro jel ovde samo ta geostrategija il...

bene_geserit
elem su promptno pristali da ih isplatim toliko koliko sam rekla i još mi ostaje da potpišem aneks i završim s budalama..
dakle borba je bila epska i na kraju sam iz zbila sa 9 na 1.5 hiljadu duga he he, mamicu im lopovsku, pa znamo i mi šta je lopovluk, niste ga izmislili

Ništa dok ti kontraktori ne stave lien na kuću.
Ovde je to vrlo zajebano, ne možeš im generalno ništa, kažu jednu cenu a na kraju ispadne 3 puta veća.
Bezbroj slučajeva znamo kako su se ljudi zajebavali sa raznim kontraktorima.
Srećom mi ne.


E, i ja sam čuo te priče, ali za sada plaćanje ide ok, po ugovoru i po estimate-u su tu negde, čak malo ispod. Naravno, postoji šansa da me oderu na kraju, ali videćemo. Uostalom, dolaze mi komšije svaki čas da pitaju kako ide, jer i njima treba majstor za slične poslove, a ne mogu da nađu, jer je ovo relativno sitno za prave majstore pa neće da se bakću, onda nam preostanu samo šalabajzeri i youtube studenti. Pa ako me baš zajebu, preporučiću komšama da zaobiđu ove (što je malo glupo jer je vlasnik te firme koja radi kod mene isto komšija, tu jedan ćošak od nas). Mada i oni već vide da sam se zajebao i tražiće nekog drugog ako su pametni ili ako bar nisu u velikom očaju.

edit: Ja sam se više bojao da me ne prebiju ovi majstori jer sam ih drkao za svaku sitnicu, tipe, pod su radili tri puta, doduše prvi put neki njihov podizvođač. Pločice evo rade drugi put, sve ispočetka sa sve subfloorom. One countertopove mi radili neki Rusi, oni su dobro uradili (još su se tamo svađali sa proizvođačem tog kvarca jer je ovaj rekao da ima, pa kad sam ja platio rekli da nema na lageru nego imaju samo neki deblji ali moram da doplatim skoro duplo. Ali ih ove Ruje ubediše da mi prodaju deblji kvarc za isto koliko tanji košta). Posle su ovi magarci zasrali kad su to montirali, nisu lepo uklopili prelaze pa se vide, dobro, ako baš zagledaš. Na jednom mestu isekli otvor za utičnice pa promašili, sad moraju da stave veću masku da se to ne vidi.


Ma, pusti, muke žive, ja možda jesam picajzla, ali brate ovi majstori nisu ni za đoku. Na pola posla sam čak hteo da im dam otkaz, ali šta posle da radim, jedva sam i njih našao, morao bih ja da zasučem rukave i da spizdim celo leto rmbačeči, umesto da idem da kampujem sa decom. I to bi onda trajalo mesecima jer ja ne zbog posla da radim duže od sat dva svaki dan, tačno bi me žena ubila (baška što pločice nisam nikad sam radio i onda bih i ja verovatno zasrao pa radio ponovo, pogotovu ove zajebane šestougaone pločice koje imaju neku čudnu šaru (neko cveće) koja se ponavlja na svakih 6 pločica u proseku, a po periferiji je isto, tako da možeš da ih uklopiš sa okolnim, a sredina različita pa tu mora da se pazi kako se rotira i kombinuje, itd, a ima i dosta škarta zbog toga.


Dobro, neke stvari su baš dobro uradili, tipa kredenace koji su custom made, ustvari to neka firma radi za njih, mada su zasrali onda nešto drugo, ali da ne davim... I zid koji su morali da iseku i stave nov su dobro uradili, ja mislim da ja to u životu ne bih umeo sam da izgletujem tako da izgleda lepo i ravno.

Eh, muko moja, pređi na drugoga.

promoter promoter 09:45 04.07.2023

Re: dobro jel ovde samo ta geostrategija il...

srdjan.pajic

...

edit: Ja sam se više bojao da me ne prebiju ovi majstori jer sam ih drkao za svaku sitnicu,
...


Da.
Sretao sam i ja takve budale.
Takve bih brzo odjebavao, usput im govoreći da traže nekog drugog da im to uradi.
newimprovedtadejus newimprovedtadejus 10:04 04.07.2023

Re: dobro jel ovde samo ta geostrategija il...

srdjan.pajic

E, i ja sam čuo te priče, ali za sada plaćanje ide ok


ovde je do te mjere standard da bilderi lažu i varaju da imaš taj show, grand design, i uvijek na kraju pitaju koliko ste premašili budžet i onda ako kažu 10% kao o pa odlično a nekad bude duplo a ima i slučaj kad je tip predvidio 1.5 milion pa ispalo višestruko toliko i sad bezuspješno pokušava da proda sve za 10 miliona nakon što su se razveli, bakrotirali i šta sve još ne..
ova kuća
i stvarno se prodaje za toliko, ima je na rightmove..

ovde to rade ovako..
mi potpišemo ugovor na 60 hiljada uz dogovor da sve custom made (vrata, parket, pločice itd) naknadno biramo i plaćamo..
oni ti pošalju 60 strana detalja koje ti naravno ne znaš da pročitaš i kažeš ok..
čim uđu sve sruše, iskopaju rupu 1.8 dubine i stanu..
tu počnu da seru, nama konkretno e pa mora još 2 hiljade jer mora da se pomjeraju cijevi za grijanje, to nije u ugovoru (poslije tih 2 naraste na 5 al ajde uključujući i bojler koji je svakako morao da se mijenja)..
i tako svake nedelje..
mi se onda oko svakog tog detalja (čitaj ja) natežemo i pride kažemo ok, ako treba dodatno dovodim 3. stranu..
onda on pizdi jer se nije ugradio i nastavlja da smišlja šta sve mora dodatno (jer je u startu potcjenio posao i zarada mu je u tim dodatnim stavkama)..
nešto mu ipak tu i tamo i platimo al u principu je unhappy zaradom i stalno zajebava, odbija da uradi dodatne poslove (koji stalno iskrsavaju)..
e u novembru skapiram slušaj brate sad je dosta, tu smo mu isplatili po programu 51 hiljadu i 10% preko na razne dodatke i ostali dužni 9..
kvaka je što je u tih 9 sav njegov profit jer se glavni ugovarač time štiti od njegovog bezobrazluka pa mu zaradu ostavlja u zadnjoj rati kad je sav rad završen..
ovaj pošto je glup to nije ukapirao..
pa kad je ukapirao popizdio..
e al je dodatno glup pa je cijelo vrijeme uzimao keš i ne može ništa da dokaže (jer jelda porez plaćaju svi paušalno a ne po poslu)..
a ja sam cijelo vrijeme sve lijepo slikala pa u dokumentaciju..
tu smo se mjesecima natezali al je skapirao da na sudu neće moći da dobije..
e tu mu je bio kraj pa je onda još pokušao da mi prijeti, bukvalno sistem, this will not end well for your family..
e kako je više srao tako sam se ja više zainatila..
muž bio u fazonu ma daj da isplatimo budalu.. reko neću iz principa.. ja game of chicken da izgubim, smo mrtva..
e sad mi je takva satisfakcija da nemaš pojma..
mada realno da sam znala.. ne znam šta bih..
neki od ljudi tu po kraju su išli u najsitnija crevca, sve da se navede u ugovoru i opet te zajebu..
mali posao, tipa dođi zamjeni mi prozore, to može, al gradnje ne može.. nasankaže te sigurno..
mi smo sa planiranih 75 plus recimo 10 otišli na 95 al jeste da smo usput ajde da uradimo još i ovo i još i ovo i još i ovo..tako da je od ith 95 možda nekih recimo 5 otišlo na čisto prejebavanje, kažem ti jednu cijenu naplatim drugu..
i onda zaključimo brate ne isplati se natezanje, pametniji je englez kad se prosto pomiri i plati koliko mu kažu..
u nekoj fazi nam je arhitekta rekao ali zašto prosto ne platite, pa svi plaćaju više nego što su planirali..
englezi imaju taj neki fazon da neće da se žale, cjenim da je zbog toga tako kako je.. valjda je bio i neki grdonačelnik kome to bio program, da se stane u kraj bilderskoj mafiji, al jok..
sve po starom..
znaju da ti trebaju a bezobrazni
a ja se našmrkala olova u životu pa mi je satisfakcija da ispravljam krive drine sa rumunskim bilderima
srdjan.pajic srdjan.pajic 19:12 04.07.2023

Re: dobro jel ovde samo ta geostrategija il...

englezi imaju taj neki fazon da neće da se žale, cjenim da je zbog toga tako kako je.. valjda je bio i neki grdonačelnik kome to bio program, da se stane u kraj bilderskoj mafiji, al jok.



Pa ni ovde žalbe ne pomažu. A vlada zakon ponude i potražnje, velika bara malo krokodila, pa ovi mogu da rade šta oće. Čak i da ga oblatim kod komšija ovi nemaju koga drugog da uzmu.

Sad nam došao neki momčić i Džordžije, profi keramičar a ne youtube student, kaže da je čuo da ovde kod nas nema mastora sa pločice, i digao sidro iz Džordžije, preselio se u Kolorado. Taj nam je radio pod drugi put, i koliko vidim manjeviše je sve ok sem nekih sitnica koje mogu da se poprave. I radio od jutra do mraka, polako, ali dobro. Sad čekam da vidim koliko će me odrati za to, ali dosta mi je svega, samo da bude gotovo i da se majstori tornjaju iz kuće.

Upravo sam otkrio da su, dok su ljuštili prethodni pod ladno ostavili klimu upaljenu pa su svu onu prašinčinu od silike usisali u nju i zapušili je. Sreća da sam predosetio, proradio mi haragei, instinkt za samoodržanjem, pa bacih pogled na unutrašnjost klime pre nego je upalih, inače bih usrao celu kuću.

Samo da je očiste ima da me oderu ko mačku jer moraju da je skinu sa zida, iznesu na dvorište, produvaju ili šta već rade, posle da vrate i povežu creva. A i to tek ako uspem da navatem nekog ko je slobodan, inače ću ja to morati da uradim.



freehand freehand 07:43 05.07.2023

Na današnji dan

... pre 80 godina počela je operacija Citadela.
Neke lekcije, izgleda, nikad ne budu naučene:

kamilo_emericki kamilo_emericki 08:57 05.07.2023

Prestade sitna kiša koja je padala,

a mnogi mislili da je oluja.
Francuska se vraća svom svakodnevnom životu kao da se ništa nije značajno dešavalo.
I nije.
Pljačka nekoliko prodavnica, paljenje nekoliko autobusa, kamiona ili automobila i nije nešto što je značajno. Mala mrlja na uglancanom liberalnom ogledalu i još jedna prilika za produbljavanje jaza između onih koji misle da im je dobro i onih koji su pritisnuti do neizdrža. Oni kojima je stvarno dobro se ne oglašavaju puno, a ako se oglašavaju onda se čuju prazne kante iz kojih je dolijevan benzin na vatru.

freehand

U Francuskoj, doduše nema direktnog udara na vladu ali je u toku razvaljivanje društva, pa da gledamo kako će država reagovati.


Francusko društvo se razvaljuje odavno.
Nasilje u medijima, politici, ekonomiji, školstvu i većini drugih društvenih događanja je odvno zamijenilo dogovor, kompromis, uvažavanje drugog i drugačijeg.
Drugi i drugačiji se uvažava samo ako je toliko sitan i beznačajan da njegov interes ničim ne ugrožava moćne a milost i tolerancija prema njemu izgledaju kao zvjezdana prašina u oku zaljubljenih tinejdćžera.

predatortz

Ko im jebe mater glupu! Primili su guju u nedra, sad neka ćute i puše!

A ko bi im asvaltirao sve ceste ili radio po rudnicima i čeličanama, dok ih je bilo, da nije imigracije? Ko im je im radio najteže i najslabije plaćene poslove, ko sada radi i čija djeca će to raditi u budućnosti?

freehand
"Francuska poseduje 2.436 tona zlatnih rezervi."

Pogledom na istoriju francuskog rudarenja može se vidjeti da je u francuskim rudnicima zlata do sda iskopano oko 100 Tona zlata i da odavno nema aktivnog rudnika zlata na tlu kontinentalne Francuske.
O francuskoj kolonizaciji govore „malo“ i ove činjenice:
Kada se Haiti, početkom 19 stoljeća oslobodio francuske formalne kolonizacije morao je kolonizatorima i robovlasnicima isplatiti odštetu za izgubljenu dobit zbog deklonizacije. Iznos te odštete je, preračunat u današnju vrijednost, je bio oko 10 milijardi eura.
Neke afričke države, bivše francuske kolonije, imaju kao valutu afrički frank koji se štampa u Francuskoj i za koji Francuska daje neke garancije. Te države su obavezne da svoje depozite i rezerve drže u Francuskoj i pod kontrolom francuske centralne banke. Svaki pokušaj tih država da se oslobode takve monetarne kolonizacije bude spriječen milom ili silom a svi novoizabrani predsednici odlaze u Afriku da obećaju kako će ta praksa, afričkog franka, biti prekinuta.
Ali im se nešto ne da da to sprovedu u djelo.
freehand freehand 09:03 05.07.2023

Re: Prestade sitna kiša koja je padala,

Kada se Haiti, početkom 19 stoljeća oslobodio francuske formalne kolonizacije morao je kolonizatorima i robovlasnicima isplatiti odštetu za izgubljenu dobit zbog deklonizacije. Iznos te odštete je, preračunat u današnju vrijednost, je bio oko 10 milijardi eura.
Neke afričke države, bivše francuske kolonije, imaju kao valutu afrički frank koji se štampa u Francuskoj i za koji Francuska daje neke garancije. Te države su obavezne da svoje depozite i rezerve drže u Francuskoj i pod kontrolom francuske centralne banke. Svaki pokušaj tih država da se oslobode takve monetarne kolonizacije bude spriječen milom ili silom a svi novoizabrani predsednici odlaze u Afriku da obećaju kako će ta praksa, afričkog franka, biti prekinuta.
Ali im se nešto ne da da to sprovedu u djelo.

Ali su, ako pitate Borelja i Pajića - EU i Francuska jedna cvetna bašta a spoljni svet i Mali su divlja džungla koja preti da ih proždere.

Bajdvej, ovih dana Argentina je platila tranšu duga MMF-u. U juanima.
kamilo_emericki kamilo_emericki 09:17 05.07.2023

Re: Prestade sitna kiša koja je padala,

freehand

Ali su, ako pitate Borelja i Pajića - EU i Francuska jedna cvetna bašta a spoljni svet i Mali su divlja džungla koja preti da ih proždere.

Bajdvej, ovih dana Argentina je platila tranšu duga MMF-u. U juanima.

Borelja bi, da ne postoji, trebalo izmisliti. Kao i većinu drugih evropskih šefova.
Nekada su ti EU šefovi morili svijet po Svijetu ali su prikrivali tragove. Ovi danas nastavljaju sa morenjem ali tragove sve otvorenije pokazuju.
Bajdvej, ovih dana Argentina je platila tranšu duga MMF-u. U juanima.

Saudi se pomalo sprdaju sa američkim predsednikom a kineskog dočekuju sa svim počastima, Afrika više ne sluša svoje dojučerašnje dželate, Dodik, standardno, odbija poslušnost zapadnim ambasadorima...
Kina uvela ograničenja na izvoz germanija i galija koje stupa na snagu od 1.08.2023.

Rusi pokazali svijetu da se siledžije ne treba više bojati.
maksa83 maksa83 09:27 05.07.2023

Re: Prestade sitna kiša koja je padala,

Rusi pokazali svijetu da se siledžije ne treba više bojati.

...tako što su napali 5x manju zemlju.

Alal ćufte Rusi.

gvozden1 gvozden1 09:39 05.07.2023

Re: Prestade sitna kiša koja je padala,

maksa83
Rusi pokazali svijetu da se siledžije ne treba više bojati.

...tako što su napali 5x manju zemlju.

Alal ćufte Rusi.


A Ameri napadaju veće od sebe:)

Hajde ljudi malo principijelnosti, makar malo, nije teško.
maksa83 maksa83 09:41 05.07.2023

Re: Prestade sitna kiša koja je padala,

A Ameri napadaju veće od sebe:)

Hajde ljudi malo principijelnosti, makar malo, nije teško.

Ajde ti malo geografije, nema mnogo zemalja većih od Amerike. To pod jedan.

Pod dva, priznaj da je smešno.

"Rusi pokazali svetu da se siledžije ne treba više bojati."

... tako što su napali 5x manju zemlju.

angie01 angie01 09:46 05.07.2023

Re: Prestade sitna kiša koja je padala,

maksa83
Rusi pokazali svijetu da se siledžije ne treba više bojati.

...tako što su napali 5x manju zemlju.

Alal ćufte Rusi.



da, evo i ja sve veme gledam i cudim se.
predatortz predatortz 09:47 05.07.2023

Re: Prestade sitna kiša koja je padala,

Ajde ti malo geografije, nema mnogo zemalja većih od Amerike. T


A od Rusije ni jedna.
maksa83 maksa83 09:52 05.07.2023

Re: Prestade sitna kiša koja je padala,

predatortz
Ajde ti malo geografije, nema mnogo zemalja većih od Amerike. T


A od Rusije ni jedna.

Ne, ozbiljno.

"Rusi pokazali svetu da se siledžije ne treba više bojati."

... i napadnu 5x manjeg komšiju.

Pošto su pre toga napali 50x manju Gruziju.

gvozden1 gvozden1 09:52 05.07.2023

Re: Prestade sitna kiša koja je padala,

Ajde ti malo geografije, nema mnogo zemalja većih od Amerike. To pod jedan

Nema mnogo, tačno je.
Ali od Rusije nema ni jedna veća, to znači da nikoga ne bi trebalo da napadne jer bi uvek to bila manja zemlja od nje.

Smešno stvarno.

Ukrajina je čačka, zajebava, potpiše nešto pa kaže neću da poštujem, puca po Rusima u Ukrajini, ceo taj paket, i šta treba Rusija da radi, da kaže, ma neka ih, manji su od nas, nema smisla da ih udarimo?

promoter promoter 09:54 05.07.2023

Re: Prestade sitna kiša koja je padala,

predatortz
Ajde ti malo geografije, nema mnogo zemalja većih od Amerike. T


A od Rusije ni jedna.

Jebiga!
Pa kako onda da napadnu veću?
Pusti to?
Mene zanima kako je moguće da još ima budaletina koji za meru principijelnosti u međunarodnim odnosima uzimaju USA?
Da mi je znati kakvu piljevinu u mozgu imaju te budale?
promoter promoter 09:59 05.07.2023

Re: Prestade sitna kiša koja je padala,

gvozden1
Ajde ti malo geografije, nema mnogo zemalja većih od Amerike. To pod jedan

Nema mnogo, tačno je.
Ali od Rusije nema ni jedna veća, to znači da nikoga ne bi trebalo da napadne jer bi uvek to bila manja zemlja od nje.

Smešno stvarno.

Ukrajina je čačka, zajebava, potpiše nešto pa kaže neću da poštujem, puca po Rusima u Ukrajini, ceo taj paket, i šta treba Rusija da radi, da kaže, ma neka ih, manji su od nas, nema smisla da ih udarimo?


Kako Rusija nije napala veće od sebe?
Evo upravo sada je napala - jer protiv nje ratuje ceo NATO pakt.
Koji je sigurno veći od Rusije za par miliona kvadratnih kilometara.
A o broju stanovnika da i ne pričamo - 7 do 8 puta više nego u Rusiji. Ili tako nekako.
Ili još ima budaletina koji misle da protiv Rusije ratuje Ukrajina?
maksa83 maksa83 10:02 05.07.2023

Re: Prestade sitna kiša koja je padala,

Ali od Rusije nema ni jedna veća, to znači da nikoga ne bi trebalo da napadne jer bi uvek to bila manja zemlja od nje. Boj ne bije pusta nenaseljena stepa nego puška u rukami i leteći kompjuter s ekplozivom.

Kako nema pa po broju stanovnika ima nekoliko ozbiljno većih u okolini, isto nuklearne sile, sa vrlo ozbiljnim vojnim budžetima.

Nego nismo pričali o Americi niti sam ja napisao da je Amerika pokazala da nešto nešto. Malo mi je žao što je ono odvalio čika Kamilo, ali sreća pa ste pritrčali vas dvojica sa uobičajenim ispranim whataboutizmima.


gvozden1 gvozden1 10:02 05.07.2023

Re: Prestade sitna kiša koja je padala,

Ne, ozbiljno.

"Rusi pokazali svetu da se siledžije ne treba više bojati."

... i napadnu 5x manjeg komšiju.

Pošto su pre toga napali 50x manju Gruziju.

Nakaradno postavljena stvar.

Postavljena tako da se zaključuje da je to neki interni sukob Rusije i Ukrajine, da "siledžija" tj zapad,tj Amerika tu nema nikakvu ulogu.

A uloga mu je značajnija od ukrajinske, Ukrajina je tu samo pion koji zapad žrtvuje, pravi suparnik Rusiji jer Amerika, tj onaj "siledžija"

I šta je sad smešnije, slepilo da se vidi sta stanje, ili nazvati Ameriku siledžijom?
gedza.73 gedza.73 10:03 05.07.2023

Re: Prestade sitna kiša koja je padala,

maksa83
Rusi pokazali svijetu da se siledžije ne treba više bojati.

...tako što su napali 5x manju zemlju.
Alal ćufte Rusi.

Uz to prete Baltiku i bivšim kolonijama po istočnoj Evropi kako će da vrate komunističke granice SSSR-a. Samo što preko granica tih država Kremlj ne bi smeo da prebaci ni pikado strelicu.
O uticaju i snazi Putina najbolje govori

Zvaničnici iz Severne Makedonije i Bugarske potvrdili su da nisu dozvolili prelet aviona šefa ruske diplomatije Sergeja Lavrova preko teritorije tih zemalja.

a o našem položaju
Poseta ruskog ministra spoljnih poslova Sergeja Lavrova Beogradu je otkazana jer su zemlje u susedstvu Srbije zatvorile svoj vazdušni prostor za avion koji bi ga prevezao, rekao je u nedelju ruskoj novinskoj agenciji Interfaks visoki izvor u Ministarstvu spoljnih poslova u Moskvi.


Bonus vest za sve kinesko-ruske patriote u Srbiji i dijaspori.
Vlada Srbije nedavno je pokušala da dogovori reprogram svojih obaveza prema kineskim kreditorima, ali partneri iz Pekinga nisu bili zainteresovani za bilo kakve ustupke. Nakon negativnog odgovora, predsednik Srbije Aleksandar Vučić je zatražio pomoć od premijera Luksemburga Gzavijea Betela na marginama evropskog samita u Moldaviji početkom ovog meseca




gvozden1 gvozden1 10:04 05.07.2023

Re: Prestade sitna kiša koja je padala,

Nego nismo pričali o Americi

Nego ćemo jedan sukob da izvučemo iz konteksta sveta u kome živimo, i samo o njemu da pričamo.

Može i tako.
maksa83 maksa83 10:04 05.07.2023

Re: Prestade sitna kiša koja je padala,

i šta treba Rusija da radi, da kaže, ma neka ih, manji su od nas, nema smisla da ih udarimo?

Ma Rusija će da radi šta Imperije oduvek rade, nego da se ne zajebavamo kako je to mali hrabri krojač koji udara kurac nekoj velikoj sili tako što maltretira okolnu siću.
predatortz predatortz 10:05 05.07.2023

Re: Prestade sitna kiša koja je padala,


... i napadnu 5x manjeg komšiju.


Rekoh, većeg ne mogu da napadnu. Veći ne postoji.
To jedno.
Drugo, Rusi jesu napali ako za početak rata uzimaš februar prošle godine.
Samo, taj rat traje mnogo duže.
A svako ko je mislio da Rusija neće stati u zaštitu ruskog i ruskojezičkog stanovništva koje je u susednoj zemlji izloženo ozbiljnom progonu, taj je, najblaže rečeno, naivan.

maksa83 maksa83 10:33 05.07.2023

Re: Prestade sitna kiša koja je padala,

A svako ko je mislio da Rusija neće stati u zaštitu ruskog i ruskojezičkog stanovništva koje je u susednoj zemlji izloženo ozbiljnom progonu, taj je, najblaže rečeno, naivan.

Ja mislim da je naivan svako ko misli da će Rusija da dozvoli da njihova vojna luka ostane u državi koja bi u EU, a da je to što ti pišeš žvaka za naivne.

predatortz predatortz 11:02 05.07.2023

Re: Prestade sitna kiša koja je padala,

maksa83
A svako ko je mislio da Rusija neće stati u zaštitu ruskog i ruskojezičkog stanovništva koje je u susednoj zemlji izloženo ozbiljnom progonu, taj je, najblaže rečeno, naivan.

Ja mislim da je naivan svako ko misli da će Rusija da dozvoli da njihova vojna luka ostane u državi koja bi u EU, a da je to što ti pišeš žvaka za naivne.



A ko to spori?
Rusija ima interese. Interes Rusije nije NATO u Ukrajini i NATO luka u Sevastopolju.
Ako treba da nestane Ukrajina, ok - nestaće.
Koliko će to koštati Rusiju?
Mnogo!
Koliko će koštati NATO?
Pa, ispostaviće se da to i nije tako svemoćna zaštita kakvom se doživljava.

maksa83 maksa83 11:20 05.07.2023

Re: Prestade sitna kiša koja je padala,

Rusija ima interese. Interes Rusije nije NATO u Ukrajini i NATO luka u Sevastopolju.

Ne NATO nego EU.

maksa83 maksa83 11:30 05.07.2023

Re: Prestade sitna kiša koja je padala,

A ko to spori?
Rusija ima interese. Interes Rusije nije NATO u Ukrajini i NATO luka u Sevastopolju.

Pa vi sporite, ali dobro je da smo najzad izašli iz epskog domena (Rusija koja osvetljava put u svetlu budućnost tako što gazi 5-50x manje komšije, Rusija koja ne da da joj se ugnjetava narod i sl. FSB erotične fantazije) u realni.
gvozden1 gvozden1 11:38 05.07.2023

Re: Prestade sitna kiša koja je padala,

maksa83
i šta treba Rusija da radi, da kaže, ma neka ih, manji su od nas, nema smisla da ih udarimo?

Ma Rusija će da radi šta Imperije oduvek rade, nego da se ne zajebavamo kako je to mali hrabri krojač koji udara kurac nekoj velikoj sili tako što maltretira okolnu siću.

Dakle Rusija jeste imperija, i njeni imperijalni interesi jesu ugroženi, i ona je uradila ono što je normalno da imperije rade.

Ako se oko toga služimo onda možemo da pređemo na sledeću temu, kako to utiče na nas, na Srbiju, a ne da se glupiramo povicima, ua fašizam.
predatortz predatortz 11:39 05.07.2023

Re: Prestade sitna kiša koja je padala,

maksa83
Rusija ima interese. Interes Rusije nije NATO u Ukrajini i NATO luka u Sevastopolju.

Ne NATO nego EU.



E sad zajebavaš...
promoter promoter 11:46 05.07.2023

Re: Prestade sitna kiša koja je padala,

gedza.73
...

Bonus vest za sve kinesko-ruske patriote u Srbiji i dijaspori.
Vlada Srbije nedavno je pokušala da dogovori reprogram svojih obaveza prema kineskim kreditorima, ali partneri iz Pekinga nisu bili zainteresovani za bilo kakve ustupke. Nakon negativnog odgovora, predsednik Srbije Aleksandar Vučić je zatražio pomoć od premijera Luksemburga Gzavijea Betela na marginama evropskog samita u Moldaviji početkom ovog meseca




Daj link da vidim sa kojeg vrela si se napojio.
maksa83 maksa83 11:48 05.07.2023

Re: Prestade sitna kiša koja je padala,

Ako se oko toga služimo onda možemo da pređemo na sledeću temu, kako to utiče na nas, na Srbiju, a ne da se glupiramo povicima, ua fašizam.

Na Srbiju utiče tako što stimuliše sve najgore društvene i političke pokrete i aktere u njoj (je l' da ređam sad slike svih debila, počevši od Vulina pa do vlasnika tabloida i vođa desničarskih partija?) i trudi se iz sve snage da je drži u konfliktu sa okolinom jer joj to vrlo odgovara.

Da predupredim da upadnemo opet u isti vrtlog ponoviću da je tvoja teza da će Rusija koja pobedi u Ukrajini postati toliko bitan i jak faktor da će magičnim pokretom ruke da vrati Kosovo u Srbiju utemeljena u realnosti koliko i ideja da poklone deci donosi bradati čika sa kočijama koje vuku Irvasi. Nema veze sa životom i bukvalno nikakvih indicija za taj scenario osim što bi ti to tako voleo.
maksa83 maksa83 11:49 05.07.2023

Re: Prestade sitna kiša koja je padala,

E sad zajebavaš...

Ne zajebavam, ko hoće može da nađe ruske rantove oko toga. Bukvalno su bili "uvređeni".
gvozden1 gvozden1 12:46 05.07.2023

Re: Prestade sitna kiša koja je padala,


Da predupredim da upadnemo opet u isti vrtlog ponoviću da je tvoja teza da će Rusija koja pobedi u Ukrajini postati toliko bitan i jak faktor da će magičnim pokretom ruke da vrati Kosovo

To nikad nije bila moja teza, a ako imaš nameru da razgovaramo ozbiljno, onda nemoj raditi ovo, poturati kao moju tezu nešto što nikad nisam rekao, e da bi mogao to da pobiješ.

Moja teza je da je Rusija jedina (uz Kinu kojoj je Srbija i srpski interes na dalekoj periferiji interesovanja) od značajnih država koja je na srpskoj strani u našem sukobu sa komšijama.
Svi ostali su na strani protiv nas.

I zato mislim da je Srbiji u interesu da joj saveznik bude pobednik i uticajan, a to dvoje je u tesnoj vezi.
Pobeda uvek doprinosi uticaju, poraz suprotno.

Dakle teza je da Srbiji ide u prilog što jača Rusija koja će biti na njenoj strani u zaštiti srpskih interesa.

A šta su srpski interesi, da li da vrati Kosovo, dali da ga ne vraća, šta sa Srpskom, šta sa Hrvatima...o tome treba Srbija da odluči, a ne Rusija.

Rusija treba da nas podrži u našim odlukama, a to može samo kao pobednik.

Ovo da ruska pobeda podstiče tabloide ili šta već, jebiga, nije vredno komentara.
promoter promoter 13:03 05.07.2023

Re: Prestade sitna kiša koja je padala,

gvozden1

Da predupredim da upadnemo opet u isti vrtlog ponoviću da je tvoja teza da će Rusija koja pobedi u Ukrajini postati toliko bitan i jak faktor da će magičnim pokretom ruke da vrati Kosovo

To nikad nije bila moja teza, a ako imaš nameru da razgovaramo ozbiljno, onda nemoj raditi ovo, poturati kao moju tezu nešto što nikad nisam rekao, e da bi mogao to da pobiješ.

Moja teza je da je Rusija jedina (uz Kinu kojoj je Srbija i srpski interes na dalekoj periferiji interesovanja) od značajnih država koja je na srpskoj strani u našem sukobu sa komšijama.
Svi ostali su na strani protiv nas.

I zato mislim da je Srbiji u interesu da joj saveznik bude pobednik i uticajan, a to dvoje je u tesnoj vezi.
Pobeda uvek doprinosi uticaju, poraz suprotno.

Dakle teza je da Srbiji ide u prilog što jača Rusija koja će biti na njenoj strani u zaštiti srpskih interesa.

A šta su srpski interesi, da li da vrati Kosovo, dali da ga ne vraća, šta sa Srpskom, šta sa Hrvatima...o tome treba Srbija da odluči, a ne Rusija.

Rusija treba da nas podrži u našim odlukama, a to može samo kao pobednik.

Ovo da ruska pobeda podstiče tabloide ili šta već, jebiga, nije vredno komentara.

Mudro zboriš Gvozdene!
gvozden1 gvozden1 13:25 05.07.2023

Re: Prestade sitna kiša koja je padala,

Mudro zboriš Gvozdene

Hvala.

A i nije neka velika mudrost staviti svoje interese na prvo mesto, a ne neke ukrajinske ili američke.

Al ako neko hoće da bude kul, onda on stavi ukrajinske.
gedza.73 gedza.73 13:45 05.07.2023

Re: Prestade sitna kiša koja je padala,

gvozden1
Dakle teza je da Srbiji ide u prilog što jača Rusija koja će biti na njenoj strani u zaštiti srpskih interesa.

Stara teza u novom pakovanju Gvozdena žikice Jovanović Španca koji proročkim rečima u proglasu na Dan borca obznanjuje
Srpski narode, ne oklevaj! Sad je kucnuo čas da učinimo kraj pljački i nasilju okupatora. Ne zaboravi da to možeš učiniti samo udruženim snagama sa moćnim Sovjetskim Savezon, sa nepobedivom bratskom slovenskom Rusijom

Prognaj iz svoje sredine izdajnike srpske grude

Izdajica je onaj ko ma čime-radom, materijalom, hranom, novcem, porezom... slušanjem laži preko radia itd.- pomaže okupatore i njihove najamnike



gedza.73 gedza.73 13:47 05.07.2023

Re: Prestade sitna kiša koja je padala,

promoter
Daj link da vidim sa kojeg vrela si se napojio.

Misliš koji je OUR iz SOUR-a Raše Tudej objavio?
promoter promoter 14:01 05.07.2023

Re: Prestade sitna kiša koja je padala,

gedza.73
promoter
Daj link da vidim sa kojeg vrela si se napojio.

Misliš koji je OUR iz SOUR-a Raše Tudej objavio?

I to, i to.
gedza.73 gedza.73 14:10 05.07.2023

Re: Prestade sitna kiša koja je padala,

I to, i to.

Oni (RT) nisu objavili računicu koliko je svaki Srbin izgubio novca jer, što kaže neko, svaki taj Srbin je oružjem spreman da brani birokratiju, partokratiju, korupciju, loše sudstvo, zdravstvo i obrazovanje pošto ne želi da bude deo dekadentnog sveta poput Češke ili Slovačke koje su daleko ispred nas jer su donele strateške odluke da sprovedu Plišane revolucije, odbace autokratiju i odluče ko im je saveznik i sa kime žele da budu u zajednici.
kamilo_emericki kamilo_emericki 14:18 05.07.2023

Re: Prestade sitna kiša koja je padala,

maksa83
Rusi pokazali svijetu da se siledžije ne treba više bojati.

...tako što su napali 5x manju zemlju.

Alal ćufte Rusi.


Samo službeni, zapadni, političari i njihove novinarske podguzne muve, tvrde da ovo nije rat između NATO-a i Rusije. Tok rata i potezi koje vuče Rusija pokazuju da se Rusija spremala za ovakav sukob i da se zbog, relativno, dobre pripreme brzo prilagođava situaciji na terenu. Kako na ratištu u Ukrajini tako i na svjetskoj političkoj pozornici.
Meksički predsednik je čak rekao na da je nepošteno to kako NATO ratuje sa Rusijom. Daje novac i oružje a Ukrajinci krv.
Postavljao sam ovaj video više puta. Nije mi teško, mogu postaviti još koji put.
Širakov savjetnik za vanjsku politiku i pregovarač sa Rusima po pitanju Ukrajine govori ko je prihvatao a ko odbijao mirna riješenja za Ukrajinu.

Ovaj gospodin na slijedećem videu je francuski ministar ekonomije koji priča kako će EU "isporučiti" Rusiji totalni ekonomsko-finansijski rat i kako će je baciti na koljena. Za takav rat se priprema dugo i ne ulazi se u njega zbog toga što ti je žena prethodne noći imala stisnute noge.


Više puta sam navodio kako Puškov, mislim da se tako zove, visoki funkcioner u vanjskoj politici Rusije na francuskoj TV kaže da ne može dozvoliti NATO u Ukrajini ali Ukrajinu u EU može. Pri tome je jasno rekao da u slučaju potpisivanju ugovora Ukrajine sa EU, u vrijeme Majdana, kao i pri ulasku u EU Rusija sa Ukrajinom raskida sve trgovačke sporazume i dogovara druge koji će uvažiti novecpolitičko-ekonomske realnosti. Rusija ne može dozvoliti da Ukrajina bude jednosmjerni ventil evropskih roba prema Rusiji kao i da EU iskorištava pogodnoti i povlastice koje Rusija daje Ukrjini.
promoter promoter 14:24 05.07.2023

Re: Prestade sitna kiša koja je padala,

gedza.73
I to, i to.

Oni (RT) nisu objavili računicu koliko je svaki Srbin izgubio novca jer, što kaže neko, svaki taj Srbin je oružjem spreman da brani birokratiju, partokratiju, korupciju, loše sudstvo, zdravstvo i obrazovanje pošto ne želi da bude deo dekadentnog sveta poput Češke ili Slovačke koje su daleko ispred nas jer su donele strateške odluke da sprovedu Plišane revolucije, odbace autokratiju i odluče ko im je saveznik i sa kime žele da budu u zajednici.

Ko ti je to rekao da Srbi ne žele da žive kao Češka?
Kakva Češka, jebote!
Srbi žele da žive kao Engleska, Francuska, Italija, Holadnija i Lihtenštajn.
Jebo Češku i Slovačku.
gedza.73 gedza.73 14:32 05.07.2023

Re: Prestade sitna kiša koja je padala,

Ko ti je to rekao da Srbi ne žele da žive kao Češka?

Ti bre čarli kao Sendi iz Sunđer Boba. Non stop te sa medija bombarduju da se Srbi većinski protive ulasku u EU a da oće u ŠOS sa Kirgizijom, Tadžikistanom, Nepalom, Kinom, Uzbekistanom... Valjda većina zna šta oće i kako oće da živi.

Srbi žele da žive kao Engleska, Francuska, Italija, Holadnija i Lihtenštajn.

Ne. Srbi bi baš ono Miloševićevo da imaju švedski standard a samoupravno radno vreme. Efekti tih odluka se lepo vide u toku ove tri decenije. A i dalje istrajavamo na istom putu. Ipak delom jesi u pravu. Broj onih Srba koji žele da žive kao Englezi, Francuzi, italijani ili Holanđani će da se povećava jer će ti Srbi da odlaze u ove države kako bi tamo ostajali.
freehand freehand 18:48 05.07.2023

Re: Prestade sitna kiša koja je padala,

maksa83
Rusija ima interese. Interes Rusije nije NATO u Ukrajini i NATO luka u Sevastopolju.

Ne NATO nego EU.


Pa ovo je lako dokaziva neistina. EU je od početka ok, čak i viđeno kao most. Dapače, Rusija se i nudila d auđe u NATO.
ali EU za Ukrajinu nikad nije bio prolbem, lako je proverljivo.
promoter promoter 08:05 06.07.2023

Re: Prestade sitna kiša koja je padala,

gedza.73
Ko ti je to rekao da Srbi ne žele da žive kao Češka?

Ti bre čarli kao Sendi iz Sunđer Boba. Non stop te sa medija bombarduju da se Srbi većinski protive ulasku u EU a da oće u ŠOS sa Kirgizijom, Tadžikistanom, Nepalom, Kinom, Uzbekistanom... Valjda većina zna šta oće i kako oće da živi.

Srbi žele da žive kao Engleska, Francuska, Italija, Holadnija i Lihtenštajn.

Ne. Srbi bi baš ono Miloševićevo da imaju švedski standard a samoupravno radno vreme. Efekti tih odluka se lepo vide u toku ove tri decenije. A i dalje istrajavamo na istom putu. Ipak delom jesi u pravu. Broj onih Srba koji žele da žive kao Englezi, Francuzi, italijani ili Holanđani će da se povećava jer će ti Srbi da odlaze u ove države kako bi tamo ostajali.

Sa kojih medija mene bombarduju.
Ja od svih medija gledam samo sport - NBA, tenis i odbojku.
Kakvi kurčevi mediji da meni nešto govore.
Pa ja više uvažavam ovo što ti pišeš, i ne samo ti, na blogu, nego sve srpske medije zajedno.
I ostale nesrpske medije.
Kao i antiSrpske.
Istina, povremeno otvorim BBC i CNN - da vidim kako stoje stvari.
Srbi su, svojim boravkom po naprednim kapitalističkim zemljama, dokazali da su za takav vid života.
Daj mi te medije što pominješ i za 6 meseci podrška ulasku u EU će porasti na 99,6%.
Ili ti sumnjaš u to?
Dobro, možda dogura samo do 99,2%.
dragosevacsutra dragosevacsutra 11:30 06.07.2023

Re: Prestade sitna kiša koja je padala,

Ajde ti malo geografije, nema mnogo zemalja većih od Amerike.


ima jedna


kamilo_emericki kamilo_emericki 13:47 05.07.2023

Bem ti miša ljubičastog

Stukoste preko 25 komentara, na usputnu opasku, da glavni dio, ni prvog a ni drugog komentara, ne spomenuste.
Da obrazložim opasku jer na ostale tvrdnje nemate primjedbe.
Od početka SVO u Ukrajini svijet nije više isti.
-Dolar i Euro nisu svete trgovačke krave da se sva trgovanja, ili bar većina, radi putem tih valuta.
-SWIFT, i kontrola putem njega, nije više neophodan da bi se vršila plaćanja između država i različitih ekonomskih sistema. Jeste provlađujući sistem, jeste uhodan ali više nije jedini a Rusija je pokazala da i kad budeš izbačen iz SWIFT-a nisi ekonomski i finansijski na koljenima kako su neki mislili.
-Arapi sve nazavisniji i sve češće donose odluke protiv kojih je US. Povratak Sirije u Arapsku ligu, mirenje Saudijske Arabije i Irana, sve obimnije poslovanje sa Rusijom usprkos traženju US da se uvedu sankcije Rusiji.
-Sve više afričkih država jača svoje odnose sa Rusijom a hladi sa američkim saveznicima.
-Ni Južna Amerika nije tako daleko od Rusije.
Već sam rekao da Kina uvodi ograničenja na rijetke materije što može da ugrozi neke zapadne, zelene, planove na kojima grade svoju buduću nadmoćnost. Neki francuski ekonomisti su već izrazili strah od ruskog ograničenja na nuklearno gorivo kao i na komponente za vještačko gnojivo.
Možda su ovo sve sitnice do sitnice, možda je Kamilo odvalio ali on to tako vidi.
promoter promoter 14:02 05.07.2023

Re: Bem ti miša ljubičastog

kamilo_emericki
Stukoste preko 25 komentara, na usputnu opasku, da glavni dio, ni prvog a ni drugog komentara, ne spomenuste.
Da obrazložim opasku jer na ostale tvrdnje nemate primjedbe.
Od početka SVO u Ukrajini svijet nije više isti.
-Dolar i Euro nisu svete trgovačke krave da se sva trgovanja, ili bar većina, radi putem tih valuta.
-SWIFT, i kontrola putem njega, nije više neophodan da bi se vršila plaćanja između država i različitih ekonomskih sistema. Jeste provlađujući sistem, jeste uhodan ali više nije jedini a Rusija je pokazala da i kad budeš izbačen iz SWIFT-a nisi ekonomski i finansijski na koljenima kako su neki mislili.
-Arapi sve nazavisniji i sve češće donose odluke protiv kojih je US. Povratak Sirije u Arapsku ligu, mirenje Saudijske Arabije i Irana, sve obimnije poslovanje sa Rusijom usprkos traženju US da se uvedu sankcije Rusiji.
-Sve više afričkih država jača svoje odnose sa Rusijom a hladi sa američkim saveznicima.
-Ni Južna Amerika nije tako daleko od Rusije.
Već sam rekao da Kina uvodi ograničenja na rijetke materije što može da ugrozi neke zapadne, zelene, planove na kojima grade svoju buduću nadmoćnost. Neki francuski ekonomisti su već izrazili strah od ruskog ograničenja na nuklearno gorivo kao i na komponente za vještačko gnojivo.
Možda su ovo sve sitnice do sitnice, možda je Kamilo odvalio ali on to tako vidi.

Ne brini Kamilo!
Đubreta će uvek biti.
Milan Novković Milan Novković 14:32 05.07.2023

Re: Bem ti miša ljubičastog

kamilo_emericki
Stukoste preko 25 komentara, na usputnu opasku, da glavni dio, ni prvog a ni drugog komentara, ne spomenuste.
Da obrazložim opasku jer na ostale tvrdnje nemate primjedbe.
Od početka SVO u Ukrajini svijet nije više isti.
-Dolar i Euro nisu svete trgovačke krave da se sva trgovanja, ili bar većina, radi putem tih valuta.
-SWIFT, i kontrola putem njega, nije više neophodan da bi se vršila plaćanja između država i različitih ekonomskih sistema. Jeste provlađujući sistem, jeste uhodan ali više nije jedini a Rusija je pokazala da i kad budeš izbačen iz SWIFT-a nisi ekonomski i finansijski na koljenima kako su neki mislili.
-Arapi sve nazavisniji i sve češće donose odluke protiv kojih je US. Povratak Sirije u Arapsku ligu, mirenje Saudijske Arabije i Irana, sve obimnije poslovanje sa Rusijom usprkos traženju US da se uvedu sankcije Rusiji.
-Sve više afričkih država jača svoje odnose sa Rusijom a hladi sa američkim saveznicima.
-Ni Južna Amerika nije tako daleko od Rusije.
Već sam rekao da Kina uvodi ograničenja na rijetke materije što može da ugrozi neke zapadne, zelene, planove na kojima grade svoju buduću nadmoćnost. Neki francuski ekonomisti su već izrazili strah od ruskog ograničenja na nuklearno gorivo kao i na komponente za vještačko gnojivo.
Možda su ovo sve sitnice do sitnice, možda je Kamilo odvalio ali on to tako vidi.

Misliš "ektremno ultra-ljubičastog" miša?!
Kolektivni zapad je uglavnom fucked i više se tuče između sebe sada nego protiv Rusije i Kine, bliskog istoka i ostalih.

Tuku se i protiv svih ostalih, naravno, ali znaju da je bezazleno u absolutnom finalnom ishodu, nego se više tuku ze neku relativnu mrvicu tu i tamo.

Anglosaksonci sad "ovlaš" rokaju Nemačku+Francusku and beyond, da im utepaju ideje o nekoj evropskoj nezavisnosti - opet u relativnom smislu - ali i to je posledica pokušaja WEF-a da zavadi US sa Rusijom, Kinom i tako poboljša svoju relativnu poziciju.

Nažalost ni tekuće stanje ni trend im ne idu na ruku i kad si već spomenuo ljubičasto seti se koliko već vremena ima, u industriji čipova npr, od kad je holandskom ASML-u otišla u veselom plamičku fabrikica, "slučajno", kako su se zaneli da će EUV litografiju prodavati i Kinezima, pa počeli da pregovaraju...tj suicided je, valjda.

Fore tipa ali mi smo uložili skoro 20 milijardi u ove mašine pa bi sad da ih prodajemo netje da prodju za ove tuče, US će da dobije neke sitne taktičke pobede, ali ova vrsta sile pri ovakvom stanju na tabli se onda vrati većim strategijskim gubitkom kasnije - bizaran short-termizam dupliranja uloga čak i kad se zna da se nema dovoljno resursa u kesi.

Jako tužno za pratiti, obrati samo koliko se naduvava teza da će Rusi samo što nisu bombardovati nuklearku, i to onu blizu sebe, ... false-flag frenetika dobija dimenzije koje je teško naći i u jeftinoj fikciji.

Ipak, FED's Jeremaja uvrće ruku dalje i Lagarde sestrija i bratija hoda na kolenima već neko vreme (i dalje jako opasni, da ne bude zabune), bond yields rastu, pa im tako cena opada, i penzioni fondovi, banke, države, se znoje do sve veće frenetične potrebe za većim ratom, pogotovo britanske.

Ipak, lupiše im packe tako što im ne dadoše NATO, Poljaci se dal bar malo otrezniše sa Prigožinom u Belorusiji, Surovikinu ne mogu da priđu čak ni do prve odbrambene linije i nadajmo se da Britanci neće da se sigraju sa ukrajinskim nuklearkama, ... iako su očajni i posebno opasni u ovom trenutku.

Sledećih nekoliko meseci će biti jako, jako ekplozivni, ali ni dalje situacija ne liči na nešto što nije scripted bar do kritične mase scenarija od strane Rusa i Kineza., pa tako hedged bar do neke minimalne granice.

Tučom-unutar-tima do pobede protiv jačeg neprijatelja?! Bem li ga ako ima iole razboritih ideja kako to progurati.

Ako prođe sve bez kritične tuče bar ćemo imati jasniju predstavu koliko je nacizam endemic u (velikim) delovima Evrope, i pojednostavimo mu definiciju, video sam neke u preletanju, u fašizam sa vrlo jakom rasističkom dimenzijom.

Tugaljiva tuga svoje vrste je što smo dotičnom i mi Srbi niža bića, al ebiga, što "prirodna" mržnja prema Rusima (al nikad tako priznata), što švecki sindrom na steroidima baca neke blogere u kvadrant IQ-a po meri oko sobne temperature. A opet, možda grešim, nadajmo se, možda je samo disbalans između informisanosti i navijačke napaljenosti.

I ne mislim ovde na blogo-imbecile, nego cool blogere sitno zalutale.
promoter promoter 09:15 06.07.2023

Re: Bem ti miša ljubičastog

Milan Novković
kamilo_emericki
Stukoste preko 25 komentara, na usputnu opasku, da glavni dio, ni prvog a ni drugog komentara, ne spomenuste.
Da obrazložim opasku jer na ostale tvrdnje nemate primjedbe.
Od početka SVO u Ukrajini svijet nije više isti.
-Dolar i Euro nisu svete trgovačke krave da se sva trgovanja, ili bar većina, radi putem tih valuta.
-SWIFT, i kontrola putem njega, nije više neophodan da bi se vršila plaćanja između država i različitih ekonomskih sistema. Jeste provlađujući sistem, jeste uhodan ali više nije jedini a Rusija je pokazala da i kad budeš izbačen iz SWIFT-a nisi ekonomski i finansijski na koljenima kako su neki mislili.
-Arapi sve nazavisniji i sve češće donose odluke protiv kojih je US. Povratak Sirije u Arapsku ligu, mirenje Saudijske Arabije i Irana, sve obimnije poslovanje sa Rusijom usprkos traženju US da se uvedu sankcije Rusiji.
-Sve više afričkih država jača svoje odnose sa Rusijom a hladi sa američkim saveznicima.
-Ni Južna Amerika nije tako daleko od Rusije.
Već sam rekao da Kina uvodi ograničenja na rijetke materije što može da ugrozi neke zapadne, zelene, planove na kojima grade svoju buduću nadmoćnost. Neki francuski ekonomisti su već izrazili strah od ruskog ograničenja na nuklearno gorivo kao i na komponente za vještačko gnojivo.
Možda su ovo sve sitnice do sitnice, možda je Kamilo odvalio ali on to tako vidi.

Misliš "ektremno ultra-ljubičastog" miša?!
Kolektivni zapad je uglavnom fucked i više se tuče između sebe sada nego protiv Rusije i Kine, bliskog istoka i ostalih.

Tuku se i protiv svih ostalih, naravno, ali znaju da je bezazleno u absolutnom finalnom ishodu, nego se više tuku ze neku relativnu mrvicu tu i tamo.

Anglosaksonci sad "ovlaš" rokaju Nemačku+Francusku and beyond, da im utepaju ideje o nekoj evropskoj nezavisnosti - opet u relativnom smislu - ali i to je posledica pokušaja WEF-a da zavadi US sa Rusijom, Kinom i tako poboljša svoju relativnu poziciju.

Nažalost ni tekuće stanje ni trend im ne idu na ruku i kad si već spomenuo ljubičasto seti se koliko već vremena ima, u industriji čipova npr, od kad je holandskom ASML-u otišla u veselom plamičku fabrikica, "slučajno", kako su se zaneli da će EUV litografiju prodavati i Kinezima, pa počeli da pregovaraju...tj suicided je, valjda.

Fore tipa ali mi smo uložili skoro 20 milijardi u ove mašine pa bi sad da ih prodajemo netje da prodju za ove tuče, US će da dobije neke sitne taktičke pobede, ali ova vrsta sile pri ovakvom stanju na tabli se onda vrati većim strategijskim gubitkom kasnije - bizaran short-termizam dupliranja uloga čak i kad se zna da se nema dovoljno resursa u kesi.

Jako tužno za pratiti, obrati samo koliko se naduvava teza da će Rusi samo što nisu bombardovati nuklearku, i to onu blizu sebe, ... false-flag frenetika dobija dimenzije koje je teško naći i u jeftinoj fikciji.

Ipak, FED's Jeremaja uvrće ruku dalje i Lagarde sestrija i bratija hoda na kolenima već neko vreme (i dalje jako opasni, da ne bude zabune), bond yields rastu, pa im tako cena opada, i penzioni fondovi, banke, države, se znoje do sve veće frenetične potrebe za većim ratom, pogotovo britanske.

Ipak, lupiše im packe tako što im ne dadoše NATO, Poljaci se dal bar malo otrezniše sa Prigožinom u Belorusiji, Surovikinu ne mogu da priđu čak ni do prve odbrambene linije i nadajmo se da Britanci neće da se sigraju sa ukrajinskim nuklearkama, ... iako su očajni i posebno opasni u ovom trenutku.

Sledećih nekoliko meseci će biti jako, jako ekplozivni, ali ni dalje situacija ne liči na nešto što nije scripted bar do kritične mase scenarija od strane Rusa i Kineza., pa tako hedged bar do neke minimalne granice.

Tučom-unutar-tima do pobede protiv jačeg neprijatelja?! Bem li ga ako ima iole razboritih ideja kako to progurati.

Ako prođe sve bez kritične tuče bar ćemo imati jasniju predstavu koliko je nacizam endemic u (velikim) delovima Evrope, i pojednostavimo mu definiciju, video sam neke u preletanju, u fašizam sa vrlo jakom rasističkom dimenzijom.

Tugaljiva tuga svoje vrste je što smo dotičnom i mi Srbi niža bića, al ebiga, što "prirodna" mržnja prema Rusima (al nikad tako priznata), što švecki sindrom na steroidima baca neke blogere u kvadrant IQ-a po meri oko sobne temperature. A opet, možda grešim, nadajmo se, možda je samo disbalans između informisanosti i navijačke napaljenosti.

I ne mislim ovde na blogo-imbecile, nego cool blogere sitno zalutale.

Mudro zboriš Milane!
Mada će Tadejus i Pajić da te demaskiraju jer ti 'samo citiraš znojave dekice'.
Meni zanim još jedan rat u svetskim okvirima.
Za sada ga, bez pravog naziva, nazovimo kurčev rat.
Ili rat kurčevima.
Zapad, uključujući tu i Rusiju, će taj rat da izgube.
Na primer, da ne pominjemo Indiju, Kinu i ostale Pakistane, pogledajmo samo Bangladeš - mala zemljica, od cca 150 hiljada kilometara kvadratnih (ni dve Srbije), a cca 160 miliona stanovnika (20 puta više stanovnika od Srbije).
Ukoliko se ljudi u zapadnim zemljama ne dozovu pameti i počnu više da jebavaju, mrka im je kapa.
Bez kurca nema napretka ni prosperiteta.
Milan Novković Milan Novković 10:55 06.07.2023

Re: Bem ti miša ljubičastog

promoter
Milan Novković
kamilo_emericki
Stukoste preko 25 komentara, na usputnu opasku, da glavni dio, ni prvog a ni drugog komentara, ne spomenuste.
Da obrazložim opasku jer na ostale tvrdnje nemate primjedbe.
Od početka SVO u Ukrajini svijet nije više isti.
-Dolar i Euro nisu svete trgovačke krave da se sva trgovanja, ili bar većina, radi putem tih valuta.
-SWIFT, i kontrola putem njega, nije više neophodan da bi se vršila plaćanja između država i različitih ekonomskih sistema. Jeste provlađujući sistem, jeste uhodan ali više nije jedini a Rusija je pokazala da i kad budeš izbačen iz SWIFT-a nisi ekonomski i finansijski na koljenima kako su neki mislili.
-Arapi sve nazavisniji i sve češće donose odluke protiv kojih je US. Povratak Sirije u Arapsku ligu, mirenje Saudijske Arabije i Irana, sve obimnije poslovanje sa Rusijom usprkos traženju US da se uvedu sankcije Rusiji.
-Sve više afričkih država jača svoje odnose sa Rusijom a hladi sa američkim saveznicima.
-Ni Južna Amerika nije tako daleko od Rusije.
Već sam rekao da Kina uvodi ograničenja na rijetke materije što može da ugrozi neke zapadne, zelene, planove na kojima grade svoju buduću nadmoćnost. Neki francuski ekonomisti su već izrazili strah od ruskog ograničenja na nuklearno gorivo kao i na komponente za vještačko gnojivo.
Možda su ovo sve sitnice do sitnice, možda je Kamilo odvalio ali on to tako vidi.

Misliš "ektremno ultra-ljubičastog" miša?!
Kolektivni zapad je uglavnom fucked i više se tuče između sebe sada nego protiv Rusije i Kine, bliskog istoka i ostalih.

Tuku se i protiv svih ostalih, naravno, ali znaju da je bezazleno u absolutnom finalnom ishodu, nego se više tuku ze neku relativnu mrvicu tu i tamo.

Anglosaksonci sad "ovlaš" rokaju Nemačku+Francusku and beyond, da im utepaju ideje o nekoj evropskoj nezavisnosti - opet u relativnom smislu - ali i to je posledica pokušaja WEF-a da zavadi US sa Rusijom, Kinom i tako poboljša svoju relativnu poziciju.

Nažalost ni tekuće stanje ni trend im ne idu na ruku i kad si već spomenuo ljubičasto seti se koliko već vremena ima, u industriji čipova npr, od kad je holandskom ASML-u otišla u veselom plamičku fabrikica, "slučajno", kako su se zaneli da će EUV litografiju prodavati i Kinezima, pa počeli da pregovaraju...tj suicided je, valjda.

Fore tipa ali mi smo uložili skoro 20 milijardi u ove mašine pa bi sad da ih prodajemo netje da prodju za ove tuče, US će da dobije neke sitne taktičke pobede, ali ova vrsta sile pri ovakvom stanju na tabli se onda vrati većim strategijskim gubitkom kasnije - bizaran short-termizam dupliranja uloga čak i kad se zna da se nema dovoljno resursa u kesi.

Jako tužno za pratiti, obrati samo koliko se naduvava teza da će Rusi samo što nisu bombardovati nuklearku, i to onu blizu sebe, ... false-flag frenetika dobija dimenzije koje je teško naći i u jeftinoj fikciji.

Ipak, FED's Jeremaja uvrće ruku dalje i Lagarde sestrija i bratija hoda na kolenima već neko vreme (i dalje jako opasni, da ne bude zabune), bond yields rastu, pa im tako cena opada, i penzioni fondovi, banke, države, se znoje do sve veće frenetične potrebe za većim ratom, pogotovo britanske.

Ipak, lupiše im packe tako što im ne dadoše NATO, Poljaci se dal bar malo otrezniše sa Prigožinom u Belorusiji, Surovikinu ne mogu da priđu čak ni do prve odbrambene linije i nadajmo se da Britanci neće da se sigraju sa ukrajinskim nuklearkama, ... iako su očajni i posebno opasni u ovom trenutku.

Sledećih nekoliko meseci će biti jako, jako ekplozivni, ali ni dalje situacija ne liči na nešto što nije scripted bar do kritične mase scenarija od strane Rusa i Kineza., pa tako hedged bar do neke minimalne granice.

Tučom-unutar-tima do pobede protiv jačeg neprijatelja?! Bem li ga ako ima iole razboritih ideja kako to progurati.

Ako prođe sve bez kritične tuče bar ćemo imati jasniju predstavu koliko je nacizam endemic u (velikim) delovima Evrope, i pojednostavimo mu definiciju, video sam neke u preletanju, u fašizam sa vrlo jakom rasističkom dimenzijom.

Tugaljiva tuga svoje vrste je što smo dotičnom i mi Srbi niža bića, al ebiga, što "prirodna" mržnja prema Rusima (al nikad tako priznata), što švecki sindrom na steroidima baca neke blogere u kvadrant IQ-a po meri oko sobne temperature. A opet, možda grešim, nadajmo se, možda je samo disbalans između informisanosti i navijačke napaljenosti.

I ne mislim ovde na blogo-imbecile, nego cool blogere sitno zalutale.

Mudro zboriš Milane!
Mada će Tadejus i Pajić da te demaskiraju jer ti 'samo citiraš znojave dekice'.
Meni zanim još jedan rat u svetskim okvirima.
Za sada ga, bez pravog naziva, nazovimo kurčev rat.
Ili rat kurčevima.
Zapad, uključujući tu i Rusiju, će taj rat da izgube.
Na primer, da ne pominjemo Indiju, Kinu i ostale Pakistane, pogledajmo samo Bangladeš - mala zemljica, od cca 150 hiljada kilometara kvadratnih (ni dve Srbije), a cca 160 miliona stanovnika (20 puta više stanovnika od Srbije).
Ukoliko se ljudi u zapadnim zemljama ne dozovu pameti i počnu više da jebavaju, mrka im je kapa.
Bez kurca nema napretka ni prosperiteta.

Drama u svim proizvodnim granama, to stoji

Al to možda high-tech, potpomognut sci-fijem reši - evo linka, cool al možda predugačak ... za istinske ljubitrlje sci-fija koji se meša sa zebnjivom zbiljom pa tako ima nejasne okvire.

Nači, nema laži nema prevare... the Reddit EBO, naš čovek tajnog identiteta obaveštava ... - Čitanje bez razumevanja je sasvim ok, čak je razumevanje kontraproduktivno (htedoh da napravim i fazon na svoj račun, al da malo odmorim i od takvih

newimprovedtadejus newimprovedtadejus 10:59 06.07.2023

Re: Bem ti miša ljubičastog

promoter

Milan

Sledećih nekoliko meseci će biti jako, jako ekplozivni, ali ni dalje situacija ne liči na nešto što nije scripted bar do kritične mase scenarija od strane Rusa i Kineza., pa tako hedged

Mada će Tadejus i Pajić da te demaskiraju jer ti 'samo citiraš znojave dekice'.

demaskiraj ti brale eksplozivna ali scripted tri mjeseca koja su ipak hedged..
promoter promoter 11:03 06.07.2023

Re: Bem ti miša ljubičastog

newimprovedtadejus
promoter

Milan

Sledećih nekoliko meseci će biti jako, jako ekplozivni, ali ni dalje situacija ne liči na nešto što nije scripted bar do kritične mase scenarija od strane Rusa i Kineza., pa tako hedged

Mada će Tadejus i Pajić da te demaskiraju jer ti 'samo citiraš znojave dekice'.

demaskiraj ti brale eksplozivna ali scripted tri mjeseca koja su ipak hedged..

Molim prevod!
newimprovedtadejus newimprovedtadejus 11:08 06.07.2023

Re: Bem ti miša ljubičastog

promoter
newimprovedtadejus
promoter

Milan

Sledećih nekoliko meseci će biti jako, jako ekplozivni, ali ni dalje situacija ne liči na nešto što nije scripted bar do kritične mase scenarija od strane Rusa i Kineza., pa tako hedged

Mada će Tadejus i Pajić da te demaskiraju jer ti 'samo citiraš znojave dekice'.

demaskiraj ti brale eksplozivna ali scripted tri mjeseca koja su ipak hedged..

Molim prevod!

ko da ja razumijem!
kamilo_emericki kamilo_emericki 21:38 05.07.2023

Predo,

nisam zadnjih sedmica pratio puno BH političku scenu.
Vidim da je narodna skupština Republike Srpske donijela odluku da se neće poštovati odluke Ustavnog suda i Nijemca koji se predstavlja kao visoki predstavnik u BiH a ima i oštra verbalna razmjena između Dodika i američkog ambasadora.
Kakav je stav opzicije u RS i kakav im je stav u ovoj epizodi obračuna između Republike Srpske i pet zapadnih ambasada kao udarne igle sarajevske sećije.
emilia emilia 03:07 06.07.2023

@Satiranje

Mili bože čuda velikoga
kad poćera ćorav sakatoga
sakat beži a ćorav ga traži
vrana vrani oči da povadi
sve se vidi a svuda je tama
svud' tišina i kad je galama.
Bog da prosti čudo nad čudima
u Srbiji zemlji omalenoj
nit' u glavi niti u zubima
već u guzici jedinoj poznatoj.
Ima ona za široke mase
neko riče neko travu pase
neko vodi neko samo sledi
neko trepće neko samo gledi.
Pozorište a prenos uživo
skupe karte ni besplatno pivo.
Tužna priča a nigde boema
sve sivilo nigde kraja nema.


--Srbija će ove godine imati najveću inflaciju i najmanji ekonomski rast.


--Srbija - nastradala policajka a ne čovek koji šmrče kokain, vozi pijan i izaziva sudar.
Uhapšena je policajka zbog odavanja podataka o Vučićevom kumu Nikoli Petroviću.


--Predrag Koluvija u Ćirilici na Hepiju : Proveo sam 22 meseca u pritvoru zbog nečijeg hira, ne dozvoljavaju mi da priđem imanju da ne bi video šta je sve odneto.

Već u prvim sekundama “Ćirilice” bilo je jasno gde vode naredna dva sata emisije na televiziji Hepi, kada se ispod imena Predraga Koluvije pojavio natpis „Možda su mu smestili Amerikanci, a možda i naši“, a ispod imena voditelja da „preko Koluvije gađaju Srbiju“.

Prvooptuženom za organizovani kriminal, odnosno za proizvodnju i promet droga u slučaju „Jovanjica“ data je tako mogućnost da na nacionalnoj frekvenciji iznosi sopstvenu odbranu.

A to je već priča o nedužnom srpskom preduzetniku koji je proizvodio naizgled zakržljale, ali zdrave paprike i paradajz, a koji se pukim slučajem obreo u zatvoru.

“Naša ideja je bila da sve krene sa semenom sa Svete gore. I mi smo hteli da od tog semena koje se tamo gaji da se proizvodi hrana u svetu, u pravoslavnim zemljama, koja onda na kraju dobije taj prehrambeni pravoslavni standard”, ispričao je Koluvija.


--Đukanović: Protiv Koluvije se vodi medijska i politička kampanja.


--Svakodnevno verbalno nasilje, psihičko zlostavljanje, kažnjavanje na najrazličitije načine, podsmevanje, uskraćivanje odlazaka na kongrese, stručna usavršavanja, ali i godišnje odmore, slobodne dane, čak i oduzimanje prava na vođenje evidencije o broju pregleda, samo su delić nedopustivog upravljanja Institutom za reumatologiju u Beogradu, od strane direktora prof. dr Gorana Radunovića i njegovom odnosu prema bolnici, pacijentima i osoblju.


--„Videćeš ti ko sam ja“: Moćna direktorka klinike „Laza Lazarević“ teroriše zaposlene i pacijente.Ko je direktorka „Dr Laze Lazarević“: Optuživana za mobing, nepotizam, malverzacije, izgladnjivanje pacijenata.


--Strava i užas na Klinici za opekotine: Buđ, đubre, fekalije i samo jedna medicinska sestra u smeni koja brine o 30 obolelih.












U ovoga ^ obavezno gledajmo, da nam bude još bolje:


--Opozicionar Vladimir Kara-Murza je dobio 25 godina robije.


--U Rusiji nasilje u porodici raširen je problem, međutim, u velikom delu ruskog društva nasilje u porodici se uopšte i ne sagledava kao problem.
Nasilje u porodici nije kazneno delo u ruskom kaznenom pravu od 2017. Žrtve porodičnog nasilja ne dobijaju pravnu zaštitu niti pomoć od policije ili ruske države, a počinitelji su zakonom zaštićeni od kaznenog progona.


--Putin defence official dies falling from window ‘leaving documents on balcony’ in one more mysterious death in Russia.

A Russian defence official has mysteriously died after falling from a window of a high-rise building in St Petersburg.

The head of the financial support department of the Western Military District Marina Yankina, 58, was said to have left documents on the balcony before plunging 160ft to her death.


--Kristina Baikova, a 28-year-old vice president of Loko-Bank, died after falling out of the window of her apartment in Moscow.


--Путинова млада армија »Јунармија«: млади за рат

Војно-патриотска организација „Јунармија“ сада има милион чланова. Деца од осам година могу учествовати, а запошљавање није увек сасвим добровољно. Војни експерт Јонна Алава је урадио истраживање о томе.



https://medium.com/@meohoh/twelve-reasons-why-russia-sucks-9ceb0feddcd6



srdjan.pajic srdjan.pajic 05:31 06.07.2023

Re: @Satiranje

--Kristina Baikova, a 28-year-old vice president of Loko-Bank, died after falling out of the window of her apartment in Moscow.



Od svega mi je ovo najteže palo, a vidim da i maksa pizdi. Dobro, i to što i dalje nema druga Surovikina mi je isto teško palo, samo malo manje.

promoter promoter 09:18 06.07.2023

Re: @Satiranje

srdjan.pajic
--Kristina Baikova, a 28-year-old vice president of Loko-Bank, died after falling out of the window of her apartment in Moscow.



Od svega mi je ovo najteže palo, a vidim da i maksa pizdi. Dobro, i to što i dalje nema druga Surovikina mi je isto teško palo, samo malo manje.


Slava joj!
Kako neko sa samo 28 godina postane vice-predsednik banke?
Kako iko može da skupi znanja za par godina da, praktično, vodi banku?
O čemu se tu radi?
freehand freehand 14:06 06.07.2023

Re: @Satiranje

srdjan.pajic
--Kristina Baikova, a 28-year-old vice president of Loko-Bank, died after falling out of the window of her apartment in Moscow.



Od svega mi je ovo najteže palo, a vidim da i maksa pizdi. Dobro, i to što i dalje nema druga Surovikina mi je isto teško palo, samo malo manje.


Pusti mrtve da počivaju, daj da vidimo gde nam je saosećanje sa živim žrtvama.


predatortz predatortz 15:44 06.07.2023

Re: @Satiranje

srdjan.pajic
--Kristina Baikova, a 28-year-old vice president of Loko-Bank, died after falling out of the window of her apartment in Moscow.



Od svega mi je ovo najteže palo, a vidim da i maksa pizdi. Dobro, i to što i dalje nema druga Surovikina mi je isto teško palo, samo malo manje.




Zanimljivo da ti bogati Rusi iskaču kroz prozor tako često i iznenada.
Fenomen ravan onome da američka policija često greškom ubija obojene građane, najčešće potpuno bezopasne.

Moram priznati, obe pojave su jako čudne.
srdjan.pajic srdjan.pajic 16:02 06.07.2023

Re: @Satiranje

predatortz
srdjan.pajic
--Kristina Baikova, a 28-year-old vice president of Loko-Bank, died after falling out of the window of her apartment in Moscow.



Od svega mi je ovo najteže palo, a vidim da i maksa pizdi. Dobro, i to što i dalje nema druga Surovikina mi je isto teško palo, samo malo manje.




Zanimljivo da ti bogati Rusi iskaču kroz prozor tako često i iznenada.
Fenomen ravan onome da američka policija često greškom ubija obojene građane, najčešće potpuno bezopasne.

Moram priznati, obe pojave su jako čudne.


Ne znam kako si uspeo da povežeš ta dva fenomena, ali ajde. Panduri generalno nisu baš naročito bistri i sofisticirani ljudi, a ima i rasista među njima, tako da je ovaj drugi fenomen relativno lako objasniti. Još lakše ovaj prvi - Rusija je postala mala bara puna krokodila, pa pripadnici vladajućih kriminalnih klanova i pretendenata na isti učsetalo lete kroz prozore, klizaju niz stepeništa. Što svakako ima i svoju dozu zagonetnosti - ni veće zemlje ni manje bare.

A moj lični utisak je da bi to trebalo više da te brine nego ovi naši rasisti panduri (saće bene da mi skoči za vrat jer po njemu tu nema R od rasizma nego poštenu pandur čestito rade svoj posao), jasno je valjda zbog čega.
srdjan.pajic srdjan.pajic 16:03 06.07.2023

Re: @Satiranje

promoter
srdjan.pajic
--Kristina Baikova, a 28-year-old vice president of Loko-Bank, died after falling out of the window of her apartment in Moscow.



Od svega mi je ovo najteže palo, a vidim da i maksa pizdi. Dobro, i to što i dalje nema druga Surovikina mi je isto teško palo, samo malo manje.


Slava joj!
Kako neko sa samo 28 godina postane vice-predsednik banke?
Kako iko može da skupi znanja za par godina da, praktično, vodi banku?
O čemu se tu radi?


Ajde, Čarli nemoj da se praviš blesav.
promoter promoter 16:09 06.07.2023

Re: @Satiranje

srdjan.pajic
promoter
srdjan.pajic
--Kristina Baikova, a 28-year-old vice president of Loko-Bank, died after falling out of the window of her apartment in Moscow.



Od svega mi je ovo najteže palo, a vidim da i maksa pizdi. Dobro, i to što i dalje nema druga Surovikina mi je isto teško palo, samo malo manje.


Slava joj!
Kako neko sa samo 28 godina postane vice-predsednik banke?
Kako iko može da skupi znanja za par godina da, praktično, vodi banku?
O čemu se tu radi?


Ajde, Čarli nemoj da se praviš blesav.

Pa pitam samo?
Nije mi to jasno, nevezano za taj slučaj.
Kako iko može da bude, maltene, na čelu banke (eeeeeej, banke, jebote) sa 28 godina života?
Šta ja to ne razumem?
Ne pravdajući time, ni u kom slučaju, ničije ubistvo.
A posebno ako ju je ubila država?
Mada mi nije jasno zašto bi jedna 28-godišnjakinja bila tolika pretnja državi?
predatortz predatortz 16:12 06.07.2023

Re: @Satiranje


A moj lični utisak je da bi to trebalo više da te brine nego ovi naši rasisti panduri


Što se mene tiče, ne brine me ni jedno. Reagujem na licemerje.
A licemerno je iz zemlje koja čini kolosalne zločine diljem sveta dizati dževu što u Rusiji neki Rusi lete kroz prozor.
Kada vi "pogrešite", kroz prozore škola hiljadama milja od Amerike lete trupla dece.
srdjan.pajic srdjan.pajic 16:48 06.07.2023

Re: @Satiranje

Mada mi nije jasno zašto bi jedna 28-godišnjakinja bila tolika pretnja državi?


Ne radi su tu niokakvoj državi, nego kriminalnim klanovima i obračunu koji besni među njima još poodavno. A za pomenutu gospođicu ne znam kakve kvalifikacije ima sem ovih estetskih, kojima obiluje nesporno, to jest obilovala je, i prava je šteta da je sad to završilo u vlažnoj ilovači.

Da smo je možda iznajmili da nam bude guvernerka narodne banke, sigurno za to ima više bankarskih kvalifikaciji od Tarabe Jorgovanović, pa da žena i poživi dugo, ali eto, nismo se setili da ponudimo.



srdjan.pajic srdjan.pajic 19:20 06.07.2023

Re: @Satiranje

Što se mene tiče, ne brine me ni jedno. Reagujem na licemerje.
A licemerno je iz zemlje koja čini kolosalne zločine diljem sveta dizati dževu što u Rusiji neki Rusi lete kroz prozor.
Kada vi "pogrešite", kroz prozore škola hiljadama milja od Amerike lete trupla dece.



Nema tu nikakvog licemerja, tu se radi o dve potpuno različite stvari, ali me ne čudi mnogo da to ne vidiš pošto si se zafarbao u ćoše. Ovo bacanja viđenijih kriminalaca sa terase dok se grabe za prevlast u Rusiji bi trebalo mnogo više da te brine, pošto ti to pokazuje o kakvom se tu zločinačkom udruženju radi i čije tačno propagandno maslo gutaš ko nenormalan već godinama unazad. Oni su ti servirali priču u nekakavoj tobožnjoj ugroženosti Rusije od strane zapada, o nacistima ukrajinskim i slične gluposti, da bi opravdali napad na Ukrajinu, sataniste evropske da ne pominjem. Takvi ti i po Srbiji vršljaju i rovare, drže ti pola političara na sisi, i to onih najcrnjih, i regulišu stvari njima u korist. Drugim rečima rade ti direktno o glavi, ali ti to nećeš da vidiš iz nekog razloga.




predatortz predatortz 19:33 06.07.2023

Re: @Satiranje

srdjan.pajic
Što se mene tiče, ne brine me ni jedno. Reagujem na licemerje.
A licemerno je iz zemlje koja čini kolosalne zločine diljem sveta dizati dževu što u Rusiji neki Rusi lete kroz prozor.
Kada vi "pogrešite", kroz prozore škola hiljadama milja od Amerike lete trupla dece.



Nema tu nikakvog licemerja, tu se radi o dve potpuno različite stvari, ali me ne čudi mnogo da to ne vidiš pošto si se zafarbao u ćoše. Ovo bacanja viđenijih kriminalaca sa terase dok se grabe za prevlast u Rusiji bi trebalo mnogo više da te brine, pošto ti to pokazuje o kakvom se tu zločinačkom udruženju radi i čije tačno propagandno maslo gutaš ko nenormalan već godinama unazad. Oni su ti sevirali priču u nekakavoj tobožnjoj ugroženosti Rusije od strene zapada, o nacistima ukrajinskim i slične gluposti, da bi opravdali napad na Ukrajinu, sataniste evropske da ne pominjem. Takvi ti i po Srbiji vršljaju i rovare, drže ti pola političara na sisi, i regulišu stvari njima u korist. Drugim rečima rade ti direktno o glavi, ali ti to nećeš da vidiš iz nekog razloga.






Ja ne znam da li ti primetiš da se ovde američki ambasador ponaša kao namesnik.
Kad smo kod vršljanja.
A od Rusije nikad nisam bio ugrožen kao što sam bio od Amerike.
Nije ruski političar došao Šipcima i rekao da će im dati oružje da ubijaju Srbe.
Nisu preko ruskih luka i ruskim kanalima dovođeni teroristi i mudžahedini da ratuju protiv mene, u mojoj zemlji. To je radila Amerika.
Nije Rusija bombardovala tvoju i moju zemlju. Amerika je!

Tako da ta tvoja priča o srpskoj ugroženosti od strane Rusije, imajući u vidu šta je sve Ameriika radila ovde, nije ništa drugo do čist bezobrazluk.
A ko guta propagandu, jasno je.
Onaj ko ne vidi podršku teroristima, ko ne vidi razaranje njegove zemlje, upotrebu zabranjenog oružja nad njom, pretnje, ucene, zataškavanje zločina, stavljanje jednog naroda u geto i izvan zakona na Kosovu, napade na njegovu imovinu, na živote dece, na crkvu - a vidi neko imaginarno rovarenje i to rovarenje tretira kao veću opasnost od svega navedenog, tom je mozak ispran i tu pomoći nema.

promoter promoter 19:36 06.07.2023

Re: @Satiranje

srdjan.pajic
Mada mi nije jasno zašto bi jedna 28-godišnjakinja bila tolika pretnja državi?


Ne radi su tu niokakvoj državi, nego kriminalnim klanovima i obračunu koji besni među njima još poodavno. A za pomenutu gospođicu ne znam kakve kvalifikacije ima sem ovih estetskih, kojima obiluje nesporno, to jest obilovala je, i prava je šteta da je sad to završilo u vlažnoj ilovači.

Da smo je možda iznajmili da nam bude guvernerka narodne banke, sigurno za to ima više bankarskih kvalifikaciji od Tarabe Jorgovanović, pa da žena i poživi dugo, ali eto, nismo se setili da ponudimo.




Kako god!
Premlada je da umre.

gvozden1 gvozden1 19:57 06.07.2023

Re: @Satiranje

godinama unazad. Oni su ti servirali priču u nekakavoj tobožnjoj ugroženosti Rusije od strane zapada

Kad se već razumeš u te stvari i znaš da Rusija nije ugrožena, znaš sigurno i kako to Balkan ugrožava Ameriku.

Kažu da je Balkan opasnost za nacionalnu bezbednost Amerike, pitah neki dan, niko mi ne odgovori, a ja nikako da shvatim, pa ako ti nije problem.

NATO ne ugrožava Rusiju, ali Balkan opasno ugrožava Ameriku.

Jeste da joj je bliži nego Ukrajina Rusiji, može biti da je to razlog?
predatortz predatortz 20:04 06.07.2023

Re: @Satiranje

Kad se već razumeš u te stvari i znaš da Rusija nije ugrožena, znaš sigurno i kako to Balkan ugrožava Ameriku.




Verujem da će Srki naći neki odgovor i na ovo pitanje.

Ali, pazi!
Jebeš to što su nad nama počinili niz zločina, zaslužili smo to sigurno zbog Slobe. To nema veze! A Rusi rovare!
Bog te jeb'o!
Verujem da je i Mita Ljotić imao sličnu logiku kada je vodio braću Cigane i neke Srbe da ih streljaju gospoda Nemci.

Jer, jebiga, zaslužili smo...

Pa kad majmun šiptarski, poluljudski izmet, digne autobus Niš ekspresa u vazduh, a Ameri ga puste iz Bondstila, zaslužili smo...
Kad pucaju na decu na ulici, kao ono nedavno, jbga i oni su to nečim zaslužili.

Ali Rusi rovare!

gvozden1 gvozden1 20:37 06.07.2023

Re: @Satiranje

predatortz
Kad se već razumeš u te stvari i znaš da Rusija nije ugrožena, znaš sigurno i kako to Balkan ugrožava Ameriku.




Verujem da će Srki naći neki odgovor i na ovo pitanje.

Ali, pazi!
Jebeš to što su nad nama počinili niz zločina, zaslužili smo to sigurno zbog Slobe. To nema veze! A Rusi rovare!
Bog te jeb'o!
Verujem da je i Mita Ljotić imao sličnu logiku kada je vodio braću Cigane i neke Srbe da ih streljaju gospoda Nemci.

Jer, jebiga, zaslužili smo...

Pa kad majmun šiptarski, poluljudski izmet, digne autobus Niš ekspresa u vazduh, a Ameri ga puste iz Bondstila, zaslužili smo...
Kad pucaju na decu na ulici, kao ono nedavno, jbga i oni su to nečim zaslužili.

Ali Rusi rovare!



Valjda neki mazohizam, što te više kinje sve ih više voliš.

Možda bi i Rusiju voleli i šenili pred njom da su nam to radili.

U svakoj situaciji protiv Srba a na strani srpskih neprijatelja, i opet šene.
freehand freehand 21:41 06.07.2023

Re: @Satiranje

srdjan.pajic
Što se mene tiče, ne brine me ni jedno. Reagujem na licemerje.
A licemerno je iz zemlje koja čini kolosalne zločine diljem sveta dizati dževu što u Rusiji neki Rusi lete kroz prozor.
Kada vi "pogrešite", kroz prozore škola hiljadama milja od Amerike lete trupla dece.



Nema tu nikakvog licemerja, tu se radi o dve potpuno različite stvari, ali me ne čudi mnogo da to ne vidiš pošto si se zafarbao u ćoše. Ovo bacanja viđenijih kriminalaca sa terase dok se grabe za prevlast u Rusiji bi trebalo mnogo više da te brine, pošto ti to pokazuje o kakvom se tu zločinačkom udruženju radi i čije tačno propagandno maslo gutaš ko nenormalan već godinama unazad. Oni su ti servirali priču u nekakavoj tobožnjoj ugroženosti Rusije od strane zapada, o nacistima ukrajinskim i slične gluposti, da bi opravdali napad na Ukrajinu, sataniste evropske da ne pominjem. Takvi ti i po Srbiji vršljaju i rovare, drže ti pola političara na sisi, i to onih najcrnjih, i regulišu stvari njima u korist. Drugim rečima rade ti direktno o glavi, ali ti to nećeš da vidiš iz nekog razloga.





Alkjo ja dobro razumem tebe sve u svetu brine sem što vrh SAD i GB jebe decu pa ih onda baci i ubija nezgodne svedoke koje inače državni tužioci čuvaju i brane da slučajno ne ozebu. skoro kao predsednika države i njegovog sina do iznd nosa zabodene u korupciju u državi čiji suverenitet braniš do krvi dok se ssprdaš sa suverenitetom sopstvene države. Pajiću, da jedeš i ti malo govna.


Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana