jedan čovek jedan glas-jedna soba jedna utičnica

Jelena Milić RSS / 16.05.2008. u 18:40

Ovo je post o tome kako sam ja pronašala  rešenje za novonastalu situaciju u kojoj je, kad se gleda na prvu loptu,  narod dao više glasova suverenistima, ali Tadić kaže da se izborna volja građana koji su se većinski opredelili za EU mora poštovati. No, tajna mog idola Mila  koji je onomad kupovao jaja  na Siciliji za 15c, prodavao ih u Napulju za 12c, i zaradjivao 4c po transakciji, ostaće mi i dalje nedostupna. Ma ne taj Milo, onaj iz Kvake 22.  

 MV5BMTYyNjg4Mzc5M15BMl5BanBnXkFtZTYwNzgyMDQ2._V1._CR71,0,277,277_SS90_.jpg

Elem, ja u novoj gajbi. Da, da, preživela sam. Skoro. Sve OK na prvi pogled, solidna zgrada, solidna drvenarija, šezdesete-sedamdesete, rekla bih. Pomisao na sedamdesete meni je pomisao na skijanja, moje roditelje u spidu, toska gramofon,  prvi TV u boji, mislim ono modernizacija, neki iskorak veći od fiće ka NSU princu i tako to, pomislim nova gajba, mlađa, biće bolje. Al provalim da je i u ovoj novijoj zgradi, isti koncept ko u prethodnoj, koja je bila mislim starije godište-JEDNA SOBA JEDNA UTIČNICA. Jel bilo neko pravilo tad, standard grđevinski, ili ideološki, jer tad Kardelj utripovao nešto, pomagajte? Ili je to bila samo puka realizacija „prosečnog načina života“ na koju se i nije obraćala pažnja, jer nije smetalo. I dalj je moguće da se od tad do sad toliko toga promenilo?   

Odlučim da malo odmorim od vucaranja knjiga i da raspakujem pisaći sto i radnu okolinu kao takvu, dok sam čekala da se ispuni nadasve složena operacija prebacivanja adrese kablovskog modema. Nije bilo lako, Srbija mandatari, Ivan bloguje, a ja odsečena od sveta. Otpakujem komp, raspetljam sve kablove, postavim se na svoje mesto sa razdvojenim kablovima, miša, tastaturu, lampu za krevet, lampu za sto, modem, odmerim gde će Anin sto, gde će TV, gde ću da peglam, sva sam organizacija i anticipacija, sama se sebi divim. I krenem da uključujem.

 

f_kablovim_9f7490e.jpg

Dakle, jedna utičnica, soba brat bratu 22m kv. Pa sam je prvo okružila produžnim kablovima u nastavcima. Preko njih u istom pravcu idu oni za kablovsku, terasa se jedva zatvara, vrata se rendaju....odvojim krak za moj ćošak, ko Horgoš –Požega, kraći ali vredan, onaj sa desetak utičnica, pola male duguljaste, pola klasične okruglaste. Kraći jeste, al ga ima, koga pedesete opeku, taj je i na sedamdesete spreman, nema šanse da ga lepo savijem i vežem onim žičicama kojima se pakuju tanki kablovi za telefone i punjače npr, a koje sam u nekom napadu revnosnosti nekad skupila i sačuvala. Kabl em lepljiv od prethodnih integracija izolir trakom, em prašnjav, em krut od krečenja il farbanja cevi od radijatora uz koje je puzao u prethodnoj gajbi, ni gumice sa tegli ne pomažu. Šacnem krevet, šacnem sto, gurnem malo jedno prema drugom, gurnem krevet malo više od zida, ha, eto rešenja, naguraću sve tamo. Tako ode moja new gajba resolution da ću sve lepo da složim, od peškira preko fijoka do kablova. Cimnem u tu rupu i skretnicu za kablovsku, krkljanac već solidan, kablovi kruti, debeli, al ne dam se, prebrojim trafoe, halogenke puta dva, modem puta jedan,  odmerim najduže gajtane, pa najduži najdalje gurnem, pa ona dva kraća poređam, pa im gajtane od sprava ka njima provučem jednom stranom, a one od njih ka utičnicama  drugom. Vratim od razvodnika kabl od interneta natrag ka modemu, krut, vuce onaj modem da padne, umotam power cable oko ručke od fijoke, a sa druge pustim mrežni, kabl –komp, ja levak, miš mi nadesno, komp nalevo, kratak gajtan, provućem jedva ispod tako uvezanog modema, može, vratim kablove od tastature i monitora, ka kompu, poređam 2 utičnice u one veće rupe, jednu okrenem onako, drugu ovako, i divim se. Gledam, ima još jedno mesto! Ola la, kamo punjač od mobilnog, a da tamo kod TV i gde treba da peglam, to je produžni No3, Anin krak još nisam bila razvela, odem gurnem komodu, izvučem produžni, pomislim a što sam ga i gurala, kad oću tu i da peglam, kao ne vide se ionako kablovi po celom stanu,  isčupam utičnicu za punjač za mobilni, sva sretna, gurnem budžu od gajtana od risivera za HBO, TV, CD etc natrag,  isčupam većinu kod kompa koju sam  upravo bila poređala jer mu je trafo u samoj utičnici, frikombinujem jedno pola sata sat  i uspem i nju da ubodem. Aleluja, pomislim, čoveče živ sam mandatar! Kad sam ovo složila, sabrala bih i pro-reformsku-pro-hašku vladu od DS i LDP još bi bilo lufta. Mislim jedna utičnica jedna glas, al sve je stvar kreativnosti.  Evo, u ostalom, kako se glasa na Eurosongu, čista demokratija.

f_eurovotes21m_c73d919.jpg

I onda ih ugledam. Zvučnike za komp. Nepovezane. Sa sopstvenim napajanjem. Sa trafoom, naravno. Gordijev čvor. Tadićev čvor. Jelenin čvor.  Pao mi je mrak na oči, al dunulo mi je da jednu određenu stvar pustim do daske da mi svira, dok se sa dušom od selidbe rastajem, stanem, pomislim , ajde Jelena bila si i u gorim situacijama. I bingoooo, kako sam  stvar rešavala  devedesetih u gjabama iz šezdesetih! Vratim se na suštinu problema, iščupam prvi produžni iz zida, uštekam lopova sa dve utičnice, uštekam moj produžni i zvučnike. Počnimo razvođenje ispoooočetkaaaaaa. Ako ima nekih problema sa  sastavljanjem pro-EU vlade, tu sam da pomognem.  

A evo šta slušam od tad.



Komentari (182)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

antioksidant antioksidant 18:57 16.05.2008

.

Vratim se na suštinu problema, iščupam prvi produžni iz zida, uštekam lopova sa dve utičnice, uštekam moj produžni i zvučnike.

Koliko vidim nama za formiranje vlade treba da nekog iscupamo pa onda da utnemo lopova.

Dobrodosla na novu gajbu. Blago tebi, ja jos trazim.
Dolybell Dolybell 00:59 17.05.2008

Re: .

Dobrodosla na novu gajbu. Blago tebi, ja jos trazim.


Bravo za uspešno preseljenje !



Nemoj da sad "padneš" - kad je najvažnije !


Jelena Milić Jelena Milić 08:33 17.05.2008

hvala oboma na cestitkama

evo kako sanjam



dok spavam...



Dolybell Dolybell 17:39 17.05.2008

Re: hvala oboma na cestitkama

evo kako sanjam dok spavam...

hajde bolje nego




Srecko Sekeljic Srecko Sekeljic 19:02 16.05.2008

Frikombinovanje

Kad sam ovo složila, sabrala bih i pro-reformsku-pro-hašku vladu od DS i LDP još bi bilo lufta. Mislim jedna utičnica jedna glas, al sve je stvar kreativnosti.


Ma ove demokratske opcije stalno nastupaju kao neki naivni pregovarači koji mole za poštovanje volje građana, dok se ovi sa druge strane ortače, trange-frange, šenluče i galame... Izglada da su odrastali u sobama sa više utičnica :)
Palilula Palilula 19:23 16.05.2008

Re: Frikombinovanje

Srecko,

Svaka cast za juce, bas ste hrabri. Da li ti je rekla drugarica da smo se upoznale na glasanju u Americi?

Izvinjavam se za trol.
Nenad M. Nenad M. 19:46 16.05.2008

Re: Frikombinovanje

Palilula
Srecko,

Svaka cast za juce, bas ste hrabri. Da li ti je rekla drugarica da smo se upoznale na glasanju u Americi?

Izvinjavam se za trol.


Sta znaci ovo bio je hrabar? Po meni je bio bezobrazno netolerantan prema onome sto moze da predstavlja volju gradjana. Je l imaju 58 odbornika? - imaju. Je l to vecina - jeste!

Stvarno ne razumem recenicu NE DAMO TI BEOGRAD kao da je Bg vlasnistvo odredjene grupe ljudi i niciji vise. Nije mi drago sto je 320 hiljada glasalo za Vucica ali to se postuje kao sto nisu za postovanje agresivno - besmislene kampanje Evropa nema alternativu na kojima nema ni 320 ljudi. Akcije tipa - Barace Obama budi uvek s nama ili nosenje kafe Kostunici pre pristaju nekoj pozorisnoj trupi a ne pokretu koji pretenduje da se bavi EU i to bez alternative.

Meni je Srecko pre licio na zlu macehu koja se nepozvana pojavljuje na zurku resena da sve poubija jer je nisu pozvali :)
Ivan Marović Ivan Marović 19:49 16.05.2008

U idealnom svetu bi bilo sledeće:

Nenad M.
Izvinite što se uopšte javljam.
Izvinjenje prihvaćeno, al' gledaj da se ne ponovi.
Dušan Maljković Dušan Maljković 19:50 16.05.2008

Re: Frikombinovanje

Nenade -- kakvo iznenađenje! Sve potpisujem što ste rekli.

A ja odavno upozoravao da je pokret "Evropa nema alternativu" jedan anti-demokratski projekat...

A za Srećka ste sigurno mislili kao o vili Grdani iz Trnove ružice... Samo još da je neke mađije bacio na Vučića i to bi bilo to! :)
Palilula Palilula 19:53 16.05.2008

Re: Frikombinovanje

Nenade,

Koliko se tebi ove akcije svidaju ili ne zavisi od starosne grupe kojoj pripadas. Ovi performansi nisu namejeni penzionerima.
Dušan Maljković Dušan Maljković 19:55 16.05.2008

Re: Frikombinovanje

S obzirom da su izrazito ejdžistički, svakako da nisu. Ali kakve to veze ima sa Evropom -- podsmevati se starijim građanima zbog njihovih godina i unapred ih otpisivati kao legitimne političke subjekte?
Nenad M. Nenad M. 19:57 16.05.2008

Re: Frikombinovanje

Dušan Maljković
Nenade -- kakvo iznenađenje! Sve potpisujem što ste rekli.

A ja odavno upozoravao da je pokret "Evropa nema alternativu" jedan anti-demokratski projekat...

A za Srećka ste sigurno mislili kao o vili Grdani iz Trnove ružice... Samo još da je meke mađije bacio na Vučića i to bi bilo to! :)


eto, ko bi reko da cemo se sloziti oko pokreta EU nema alternativu. Srecko je stvarno preterao juce, i inace, ne mogu da se setim njihove akcije koja je bila smisljena, izuzev zamene prozora na slovenackoj ambasadi. Mislim da je korektnije da se pouclanjavaju po partijama ( bar 2 nude EU bez alternative) , ovako deluju neiskreno u formi pokreta.

Tacno, vila Grdana :))
Nenad M. Nenad M. 19:57 16.05.2008

Re: Frikombinovanje

Palilula
Nenade,

Koliko se tebi ove akcije svidaju ili ne zavisi od starosne grupe kojoj pripadas. Ovi performansi nisu namejeni penzionerima.


ovo je super, aman mladji sam ja izgleda i od Srecka :)))))))
Palilula Palilula 19:58 16.05.2008

Re: Frikombinovanje

Ja se ni u jednom momentu nisam podsmevala nikome. Samo sam htela da kazem da ENA performansi imaju svoju publiku koja je jako mlada.
Nenad M. Nenad M. 19:58 16.05.2008

Re: Frikombinovanje

Ivan Marović
Nenad M.
Izvinite što se uopšte javljam.
Izvinjenje prihvaćeno, al' gledaj da se ne ponovi.


nece cika zeleni
Dušan Maljković Dušan Maljković 20:03 16.05.2008

Re: Frikombinovanje

Nemam ništa protiv performansa u politici, ali imam problem sa pozicijom -- ona nije demokratska ako ti nekome zabranjuješ da formira vlast a on ima legalitet i legitimitet da to izvede pozivajući se na nekakvu apstraktnu tezu a la Boris Tadić -- "građani su glasali za Evropu". Jesu, jer je većina stranaka za EU integraciju i SSP će proći i u Skupštini, ali su takođe izabrali stranačke delegate onako kako su izabrali i sad tu nema nazad -- ko obezbedi većinu vladaće.

Ni meni se ne dopada da Aleksandar Vučić bude gradonačelnik, ali ja sam samo jedan os stanovnika grada od 2 miliona i ne mogu svoj glas da stavljam ispred volje većine... Ili pak mogu, ali onda nisam demokrata, ali tada ne mogu biti ni za "Evropa nema alternativu".

Apsurd -- to je naša politička scena. Long live Jonesko!
Ivan Marović Ivan Marović 20:12 16.05.2008

Re: Frikombinovanje

Dušan Maljković
Nemam ništa protiv performansa u politici, ali imam problem sa pozicijom -- ona nije demokratska ako ti nekome zabranjuješ da formira vlast a on ima legalitet i legitimitet da to izvede...
Druže Maljkoviću, čudi me vaše insistiranje na demokratiji kao buržoaskoj tekovini. Ako govorimo o legitimitetu unutar buržoaskih institucija, onda levica (DS i SPS) nemaju većinu u gradskoj skupštini, dok desnica (SRS, DSS i LDP) imaju. Sa jučerašnjom najavom ulaska LDP-a u Socijalističku internacionalu (a to se dogodilo zahvaljujući Vama druže Maljkoviću) konačno će i buržoaske institucije da odražavaju volju revolucionarnih masa, koje predvodi avangarda studentske klase - Evropa nema alternativu.
Nenad M. Nenad M. 20:15 16.05.2008

Re: Frikombinovanje

ona nije demokratska ako ti nekome zabranjuješ da formira vlast a on ima legalitet i legitimitet da to izvede pozivajući se na nekakvu apstraktnu tezu a la Boris Tadić -- "građani su glasali za Evropu".


ne samo da nije demokratski vec je i implicitno poziv na nasilje kroz demonstracije jer tesko je ocekivati da se nece pojaviti ( ili ce ih neko vec organizovati) neka druga deca sa druge strane uz istu poruku - Djilase, ne damo ti Beograd.
I svi znamo da bi se ovi Sreckovi povukli ( isto kao i u februaru) jer s ovim drugim se nije zezati, mislim ljudi su naprosto fizicki jaci :)
Dušan Maljković Dušan Maljković 20:28 16.05.2008

Re: Frikombinovanje

Institucija demokratije malo je starija od buržoazije, ali se ja sa vama generalno slažem tj. pre sa Badjuom -- danas je demokratija glavni problem, ovako koncipirana demokratija. Ali ako se neko poziva na demokratiju i evropske vrednosti -- ma koje one bile -- onda je on obavezan da je poštuje. A "Evropa nema alternativu" je deklarativno na toj poziciji.
Ivan Marović Ivan Marović 20:37 16.05.2008

Re: Frikombinovanje

Da li bi građanska neposlušnost bila nedemokratska? Izbori su sredstvo da se dokaže legitimitet, da se ubedi građanstvo da vlast ima pravo da vlada. Ako je građanstvo neposlušno, vlast ne može ništa sa tim svojim izborima. Ne možeš da ubediš nekoga u svoj legitimitet stečen na izborima ako on taj legitimet, rezutate izbora, pa i same izbore ne priznaje. Dakle nama samo ostaje da vidimo da li će biti građanske neposlušnosti, jer to će odrediti sudbinu svake vlasti.
Nenad M. Nenad M. 21:06 16.05.2008

Re: Frikombinovanje

Dakle nama samo ostaje da vidimo da li će biti građanske neposlušnosti, jer to će odrediti sudbinu svake vlasti


bice, kao i u NS zbog Maje Gojkovic. Aman Ivane o cemu ti pricas !? Kakva crne neposlusnost? Pola Beogradjana ne zeli da zna ko im je gradonacelnik, dobar deo zna al ih ne dotice a ti potencijalno neposlusni su oduvek to i bili.

Smehotresno je slusati Tadica kako se danas protivi principi koji je sam uvek prepustivsi Kostunici premijesko mesto, to da gubitnik moze postati premijer smo vec videli u reziji onih koji nam danas sole pamet kako je to nedopustivo ( valjda, samo kada nije u njihovom interesu)

Pricali smo mi ( i zato smo bili ektremisti) i ukazivali da to bas i nije pravilo u razvijenim demoratijama al bese dzaba. Tadic je danas zrtva principa koji je sam uveo i zato su danas iritantne licemerje izjave istog bas kao i agresivne budalastine Sekeljica & co.
Filip2412 Filip2412 21:13 16.05.2008

Re: Frikombinovanje

A ja odavno upozoravao da je pokret "Evropa nema alternativu" jedan anti-demokratski projekat...


Ulazak u EU nema bas nikakve veze sa demokratijom nego sa spasavanjem zive glave od propadanja u ovoj izolaciji u kojoj se Srbija nalazi. Mozda ima vise demokratije u Srbiji danas nego u USA ili EU, mozda u Iraku danas ima mnogo vise demokratije nego za vreme Sadama pa sta???

J..BE MI SE ZA DEMOKRATIJU, TREBA DA SE PONASAMO KO VECINA RAZVIJENOG ZAPADNOG SVETA, POSTAMO DEO TOG SVETA I GOTOVA STVAR.

izvinte za vel slova omaklo se
Ivan Marović Ivan Marović 21:22 16.05.2008

Re: Frikombinovanje

Nenad M.
Aman Ivane o cemu ti pricas !?
Pričam o onome što najbolje umem da radim.
Nenad M.
nece cika zeleni
Ovde si me zezn'o
Palilula Palilula 21:31 16.05.2008

Re: Frikombinovanje

avangarda studentske klase - Evropa nema alternativu.


Ja ih tako vidim
piliF piliF 21:44 16.05.2008

Re: Frikombinovanje

Nenad M.

PalilulaSrecko,Svaka cast za juce, bas ste hrabri. Da li ti je rekla drugarica da smo se upoznale na glasanju u Americi?Izvinjavam se za trol.Sta znaci ovo bio je hrabar? Po meni je bio bezobrazno netolerantan prema onome sto moze da predstavlja volju gradjana. Je l imaju 58 odbornika? - imaju. Je l to vecina - jeste! Stvarno ne razumem recenicu NE DAMO TI BEOGRAD kao da je Bg vlasnistvo odredjene grupe ljudi i niciji vise. Nije mi drago sto je 320 hiljada glasalo za Vucica ali to se postuje kao sto nisu za postovanje agresivno - besmislene kampanje Evropa nema alternativu na kojima nema ni 320 ljudi. Akcije tipa - Barace Obama budi uvek s nama ili nosenje kafe Kostunici pre pristaju nekoj pozorisnoj trupi a ne pokretu koji pretenduje da se bavi EU i to bez alternative.Meni je Srecko pre licio na zlu macehu koja se nepozvana pojavljuje na zurku resena da sve poubija jer je nisu pozvali :)

Svaka cast za komentar! Mislim da je jadno sto pojedinci koriste ovu tragicnu situaciju u zemlji(Seselj i M. Markovic odlucuju o vladi) za licnu promociju. Ne treba da cudi mali broj studenata koji ucestvuje u njihovim akcijama jer studenti ne zele da budu sa Sreckom i njegovim prijateljima na istom mestu i budu zloupotrebljeni. Zar mislite da samo pedesetak studenata BU misli da Evropa nema alternativu ili da samo stotinu studenata zeli da protestuje protiv cena skolarina? Pre ce biti da znaju njihovo prethodno delovanje i kako oni uteruju demokratiju kada im se ne svidi sta odluci vecina.

P.S. Moze lii neko da mi objasni ko je taj ko ima pravo da tumaci sta je to volja gradjana? Da li iko misli da glasaci SPS-a zele Djilasa za gradonacelnika ili npr. Djelica za premijera? Da li ce SPS ostati socijaldemokratska partija sa slicnim programom kao i DS cak i ako napravi vladu sa Kostunicom i Seseljem?
Naravno da se jezim od pomisli da Vucic bude gradonacelnik ali sam siguran da vecina Beogradjana to zeli a DS ne zasluzuje da ima to mesto ako nema boljeg kandidata od Djilasa.
Trinidad Tobagović Trinidad Tobagović 09:49 17.05.2008

Re: Frikombinovanje

Dušan Maljković

Ali kakve to veze ima sa Evropom -- podsmevati se starijim građanima zbog njihovih godina i unapred ih otpisivati kao legitimne političke subjekte?


Ne sumnjam da je, od Dačićevih 7,9%, barem polovina donešena/dovezena na glasanje i da još barem polivna veruje da je Slobodan Milošević još uvek živ.
Stariji građani u konsolidovanim demokratijama za svog dugog života naučili su da koriste svoje glasačko pravo, ako ništa bar u većoj meri nego naši. Naši stariji sugrađani još uvek žive u svetu glasanja po zadatku, ćoravih kutija itd. Čast izuzecima naravno. Nisu oni krivi za to, sistem u kojem su živeli im je tako formirao mozgove. Pritom treba naglasiti da postoje 2 grupe starijih građana: preko 75 godina, naginju ka senilnosti, glasali za SPS- i preko 55 godina, zbunjeni, glasaju za Koštunicu "zato što je pošten čovek i zato što ne da Kosovo".
Trinidad Tobagović Trinidad Tobagović 10:11 17.05.2008

i još nešto o "studentskom udruživanju"

Zna se da u Savezima studenata, kao osnovnoj formi studentskog udruživanja, sede najgori ološi, partijski podmladak, špijuni, poltroni, podvodači i ljigavci. Tako je barem bilo na mom faksu.
pedjamarkovic pedjamarkovic 10:18 17.05.2008

Re: Frikombinovanje aka blato, svuda blato

nije glasalo 320.000 ljudi iz beograda, vec iz Male Mostanice, Obrenovca itd.

Da, sad ce neko pametan i nacitan reci 'ali i to je Beograd'. E meni nije.

Ne volim kaljave cipele.
Trinidad Tobagović Trinidad Tobagović 10:30 17.05.2008

Re: Frikombinovanje aka blato, svuda blato

pedjamarkovic

nije glasalo 320.000 ljudi iz beograda, vec iz Male Mostanice, Obrenovca itd.


Ovo je fakat. Možda nije svih 320k iz Male Moštanice, ali presudile su periferne opštine.
Doctor Wu Doctor Wu 10:43 17.05.2008

Re: Frikombinovanje aka blato, svuda blato

Trinidad Tobagović
pedjamarkovic

nije glasalo 320.000 ljudi iz beograda, vec iz Male Mostanice, Obrenovca itd.


Ovo je fakat. Možda nije svih 320k iz Male Moštanice, ali presudile su periferne opštine.

Pa sad. Rezultati SRS+DSS+SPS po centralnim beogradskim opštinama:
Vračar 37.5%
Stari Grad 38.2%
Zvezdara 47.7%
Novi Beograd 48.5%
Voždovac 50.5%
Palilula 51.5%

kaljavi nešto ovi cipelići.

Trinidad Tobagović Trinidad Tobagović 10:45 17.05.2008

Re: Frikombinovanje aka blato, svuda blato

Možda nije svih 320k iz Male Moštanice, ali presudile su periferne opštine.
Trinidad Tobagović Trinidad Tobagović 10:47 17.05.2008

Re: Frikombinovanje aka blato, svuda blato

Kad smo već kod toga, Vračar i Stari Grad su se izjasnili za proE opciju i treba da poglase otcepljenje. Kad može Vojvodina...
Doctor Wu Doctor Wu 10:57 17.05.2008

Re: Frikombinovanje aka blato, svuda blato

Trinidad Tobagović
Kad smo već kod toga, Vračar i Stari Grad su se izjasnili za proE opciju i treba da poglase otcepljenje. Kad može Vojvodina...

Pa i Zvezdara i Novi Beograd.
Zemun je overwhelmingly antiEuropski.
Mogao bi Vuk da počne sa njegovom "tigrovom kožom", mme Hague već imamo...
dragan7557 dragan7557 12:01 17.05.2008

Re: Frikombinovanje

onda levica (DS i SPS)

???????????????????????????????????????????????????????????
silver bullet silver bullet 12:55 17.05.2008

Re: Frikombinovanje aka blato, svuda blato

Pa sad. Rezultati SRS+DSS+SPS po centralnim beogradskim opštinama:
Vračar 37.5%
Stari Grad 38.2%
Zvezdara 47.7%
Novi Beograd 48.5%
Voždovac 50.5%
Palilula 51.5%

kaljavi nešto ovi cipelići.


Centralne gradske opstine sve ispod pola!!

Vozdovac i Palilula ukljucuju i Kumodraz, Zuce, Grocku, Obrenovac, Borcu, Ovcu, Krnjacu.

Nemam nista protiv tih ljudi, ali ne mogu njima biti isti prioriteti kao nama iz centra Beograda.
Oni traze kanalizaciju i bolji vodovod, a mi mostove, manje guzve u saobracaju i cisto priobalje.

Danas se svako zove Beogradjanin i to vam je glasalo za Vucica.
Ninoslav Randjelovic Ninoslav Randjelovic 12:59 17.05.2008

Elitizam kao ubedjenje

Danas se svako zove Beogradjanin i to vam je glasalo za Vucica.

Uzviknuse jedni drugima.... I nikom nije bilo bolje od toga.
Brooklyn Brooklyn 13:00 17.05.2008

Re: Frikombinovanje aka blato, svuda blato


Danas se svako zove Beogradjanin i to vam je glasalo za Vucica.

sad glasaci nisu vise ni dziberi nego su postali to.
Doctor Wu Doctor Wu 13:06 17.05.2008

Re: Frikombinovanje aka blato, svuda blato

Centralne gradske opstine sve ispod pola!!

I to smatrate uspehom?

U Vršcu radikali nisu prešli cenzus (2.04%). A ni u Bačkom Petrovcu. U Kovačici su možda dobacili do 7-8%. Ako se % glasača uzimaju kao mera "prioriteta" onda vi, iz centra Beograda" imate još dosta da sanjate dok ne dostignete prioritete seljana iz okolina ovih varošica u Vojvodini.
Dušan Maljković Dušan Maljković 13:19 17.05.2008

Re: Frikombinovanje aka blato, svuda blato

Svi koji nisu glasali za Biljanu Srbljanović su teški džiberi i treba ih proterati iz Beograda po srpskim (može i ruskim) selendrama jer im je tamo i mesto, a ne u "našem" svetom i čistom belome gradu u kome samo fina i kulturna gospoda obitavaju!
piliF piliF 13:56 17.05.2008

Re: Frikombinovanje

Trinidad Tobagović
Pritom treba naglasiti da postoje 2 grupe starijih građana: preko 75 godina, naginju ka senilnosti, glasali za SPS- i preko 55 godina, zbunjeni, glasaju za Koštunicu "zato što je pošten čovek i zato što ne da Kosovo".

Da li u ovu prvu grupu spada i prof. Micunovic, prvi sa liste ZES. Ako cemo vec da banalizujemo...
Ne svidja mi se sto se gradjani okrivljuju za ovakve rezultate pa pritom i vredjaju. Pre ce biti da smo imali lose ljude koji su zastupali nasu stranu pa zbog toga i nisu prosli ocekivano. Kampanja je posebna prica- Vuciceva za klasu bolja od ostalih, tj. od Djilasove a Biljana i nije imala kampanju pa je i ovakav rezultat uspeh.
Da li ste videli onaj prilog kada je Djilas u predizbornoj kampanji prilikom otvaranja parka za decu sa posebnim potrebama seo u invalidska kolica i sa njima igrao basket? Ja jesam i jos mi je muka. Zar takav covek zasluzuje da vodi Beograd? Kao sto sam vec i rekao, ako nemaju boljeg kandidata od Djilasa onda i ne zasluzuju da budu vlast u Beogradu!

P.S. Ako broj koji zaokruzujemo prilikom glasanja odredjuje da li smo Beogradjani ili ne onda je jadan taj "vas Beograd"!
P.P.S. "Nema promena dok korov ide protiv korova" ili iz iste pesme "Ako hoces protiv njih onda budi bolji od njih"
silver bullet silver bullet 15:26 17.05.2008

Re: Frikombinovanje aka blato, svuda blato

U Vršcu radikali nisu prešli cenzus (2.04%). A ni u Bačkom Petrovcu. U Kovačici su možda dobacili do 7-8%. Ako se % glasača uzimaju kao mera "prioriteta" onda vi, iz centra Beograda" imate još dosta da sanjate dok ne dostignete prioritete seljana iz okolina ovih varošica u Vojvodini.


Dzabe mi podmecete elitizam.

Stvar je prosto u drugacijim prioritetima.

Kovacica je pretezno naseljena Slovacima, Madjarima i Rusinima.
Doctor Wu Doctor Wu 17:59 17.05.2008

Re: Frikombinovanje aka blato, svuda blato


Dzabe mi podmecete elitizam.

Elitizam? Ne, vaš gornji argument mi se pre učinio glupim. Kao što mi se glupim (pa i prljavim) čini ovo nacionalno prebiranje po Kovačici.
silver bullet silver bullet 21:05 17.05.2008

Re: Frikombinovanje aka blato, svuda blato

Elitizam? Ne, vaš gornji argument mi se pre učinio glupim. Kao što mi se glupim (pa i prljavim) čini ovo nacionalno prebiranje po Kovačici.


Opet podmetanje koje najvise govori o vasoj ogranicenosti.

Doctor Wu Doctor Wu 21:37 17.05.2008

Re: Frikombinovanje aka blato, svuda blato


Opet podmetanje koje najvise govori o vasoj ogranicenosti.

Moguće, mada sam uveren da ćete i sami uočiti problematičnost vaših argumenata kad se smirite i na miru pročitate ovu seriju postova.

Uzgred, glupost se odnosi samo na gore iznesene argumente nikako i na vašu ličnost.
blackbox blackbox 00:01 18.05.2008

Re: Frikombinovanje aka blato, svuda blato

Dušan Maljković
Svi koji nisu glasali za Biljanu Srbljanović su teški džiberi i treba ih proterati iz Beograda po srpskim (može i ruskim) selendrama jer im je tamo i mesto, a ne u "našem" svetom i čistom belome gradu u kome samo fina i kulturna gospoda obitavaju!

Ukoliko nije ironija, ovoliku glupost teško ko može odvaliti.
Koja bre gospoda, koja čistoća. Pa pogledajte ulice, kontejnere, fasade. nazovi grafite. To što neki misle da su gospoda samo zato što će da pričaju: znš brte ono kao u fzonu jbte na Dorčolu do jaja, mslm, prosto,fenomenalno, ono kao jbte genijalno.,znači, ustvari dodži, blejim i gledam gde da se ugradim,imm projekat.

Srecko Sekeljic Srecko Sekeljic 13:58 18.05.2008

Re:

Izvinjavam se što sam tek sad stigao da ponovo pročešljam po blogu i da komentarišem komentre:


Prvo, drago mi je kad me Dušan Maljković proziva - onda znam da sam na pravom putu :)

Drugo, mi ne pozivamo na prekrajanje volje građana iz prostog razloga zato što iza Vučića ne stoji većina - u suprotnom, on bi već bio nekrunisani gadonačelnik. Možete imati zamerke za druge kandidate (Biljanu i Đilasa), ali ne verujem da te zamerke imalo idu u prilog Vučiću.

Treće, nema ničeg neobičnog pojaviti se na konferenciji za javnost i uputiti javno pitanje i komentar, tamo je mogao da dođe svako ko je želeo da porazovara sa Vučićem & Co. Uostalom, on ima pravo da se samoproklamuje za gadonačelnika u obraćanju javnosti, a mi imamo pravo da na tom istom mestu kažemo da se sa time ne slažemo. Ili neko možda želi da nas ućutka?

Četvrto, građani imaju odgovornost da utiču na vođenje javnih poslova i ta odgovornost se ne završava ubacivanjem naškrabanog papirića u glasačku kutiju, kako to neki rado zamišljaju. Svojim apelima, akcijama i inicijativama građani mogu da utiču na formirnje javnog mnenja i na odluke političara, kojima ne treba preneti svu vlast iz ruku naroda. To je suština civilnog društva. Lična odgovornost, lični stav, lična inicijativa i udruživanje snaga!

A na prebacivanja da sam bio arogantan, dodaću još samo ovo:

silver bullet silver bullet 15:20 18.05.2008

Re: Frikombinovanje aka blato, svuda blato

Moguće, mada sam uveren da ćete i sami uočiti problematičnost vaših argumenata kad se smirite i na miru pročitate ovu seriju postova.

Uzgred, glupost se odnosi samo na gore iznesene argumente nikako i na vašu ličnost.


Gore su navedeni samo statisticki podaci o stanovnistvu, a svima je poznato da manjine cine mali deo glasackog tela SRS-a.

Zakljucak koji ste vi iz toga izvukli - objasnjava kako vas mozak funkcionise.
Nenad M. Nenad M. 18:06 18.05.2008

Re:

Prvo, drago mi je kad me Dušan Maljković proziva - onda znam da sam na pravom putu :)


e Srecko, ako ti je jedino zadovoljstvo sto si necija negacija onda blago tebi.
Drugo, mi ne pozivamo na prekrajanje volje građana iz prostog razloga zato što iza Vučića ne stoji većina - u suprotnom, on bi već bio nekrunisani gadonačelnik. Možete imati zamerke za druge kandidate (Biljanu i Đilasa), ali ne verujem da te zamerke imalo idu u prilog Vučiću.

zasto nisi/ste protestvovali kada je Tadic dao Kostunici mandat, i tada je posotojala vecina koja je glasala protiv toga?
Vucic nije pobedio al vecina jeste 58 odbornik! Podsecanja radi, radikali su vec duze vreme najjaca stranka pa bi oni trebalo uvekilo da budu u Vladi al eto nisu imali s kim! Ako je stvar principa trebao si da protestvuje jos tada.

Treće, nema ničeg neobičnog pojaviti se na konferenciji za javnost i uputiti javno pitanje i komentar, tamo je mogao da dođe svako ko je želeo da porazovara sa Vučićem & Co. Uostalom, on ima pravo da se samoproklamuje za gadonačelnika u obraćanju javnosti, a mi imamo pravo da na tom istom mestu kažemo da se sa time ne slažemo. Ili neko možda želi da nas ućutka?

ok, ti imas pravo da uradis to sto jesi kao sto mi imamo pravo da iznesemo stav o tome kao i o bilo kojoj akciji pokreta EU nema alternativu. Da si preterao - preterao si. I ne zaboravi - nisi ( samo) ti Beograd!
Doctor Wu Doctor Wu 20:13 18.05.2008

Re: Frikombinovanje aka blato, svuda blato


Zakljucak koji ste vi iz toga izvukli - objasnjava kako vas mozak funkcionise.

Izgleda da sam ja vas ipak precenio.
apatrid apatrid 12:27 19.05.2008

Re: Frikombinovanje

avangarda studentske klase - Evropa nema alternativu.


Ja ih tako vidim


Promenite dioptriju.
Srecko Sekeljic Srecko Sekeljic 14:15 19.05.2008

Re:

Nenad M.
zasto nisi/ste protestvovali kada je Tadic dao Kostunici mandat, i tada je posotojala vecina koja je glasala protiv toga?


Trebalo je. Međutim, nismo stigli da se organizujemo jer nam je fokus bio na dovršavanju drugih inicijativa koje su već uveliko bile u toku. Tada smo još uvek vodili dve kampanje: za zaštitu prava diplomiranih (tzv. master kampanja) i za iniciranje izrade Nacionalne strategije za mlade. Voleo bih da se tada našao makar neko drugi...

Da si preterao - preterao si. I ne zaboravi - nisi ( samo) ti Beograd!


Preterali su tvoji favoriti. A Beograd je veći i od tebe i od mene!
Nenad M. Nenad M. 16:57 19.05.2008

Re:



Preterali su tvoji favoriti. A Beograd je veći i od tebe i od mene!


aman Srecko ala ti tesko podnosis kritiku, kakvi crni moji favoriti? Ja sam za BS bio 200%, ovi su mi manje vise svi isti ili premalo razliciti.

Beograd je veci i od tebe i od mene - poeticno al sta sa tim? Mnogima je zasmetalo tvoje vikanje kako Bg necete dati nekome, u tom kontekstu sam ti rekao da Bg nije tvoj niti bilo ciji. I dalje mi nisi objasnio - sta je sporno ako neko sakupi 58 odbornika? Da li je to protiv volje gradjana?
Srecko Sekeljic Srecko Sekeljic 21:13 19.05.2008

Re:

Nenad M.
Ja sam za BS bio 200%, ovi su mi manje vise svi isti ili premalo razliciti.


Možda si pre izbora bio 200% za BS, ali ovi tvoji komentari 100% idu u prilog Vučiću.

sta je sporno ako neko sakupi 58 odbornika? Da li je to protiv volje gradjana?


Pa ako si za Vučića, onda ništa nije sporno. Većina poslanika može da bude i na drugoj strani. Kome je to sporno?
gradicevic gradicevic 19:02 16.05.2008

preziveti

pa ocigledno da jesi
cim se javljas
osim ako nije reinkarnacija
al za tako brzu jos nisam cuo
kad sam zavrsavao gajbu
jedini uslov majstorima
necu produzni da vidim
ako se za*bete, sve iz pocetka,
al bez para
i nisu se ....
sad imam problem druge vrste
nemam gde namestaj
smetaju uticnice
al zato struje
kolko oces
Zeks Zeks 19:11 16.05.2008

Dobra prica....

JEDNA SOBA JEDNA UTIČNICA

Sad je tako.Preporuke.
WoO WoO 19:32 16.05.2008

Re: Dobra prica....

Verujte mi ljudi da ni ne mozete da zamislite kakve su gajbe u Becu.Ja sam pre 6 godina prvi put dosao, ocekivao sam ludilooooo od civilizacije, kontam EU, ekonomski razvijena zemlja, ma ima da bude...Dodjem, gajbe da se ubijes!70 % staniova u Becu ima wc u hodniku zgrade, stanovi su uglavnom iz vremena Marije Tereze, pod se ceo ljulja kad hodas stanom, prozori 3, 4 m visoki.A da sve ovo bude najcrnje doprinose uzasno visoke stanarine, tako da rupu sa jednom malom sobicom, kuhinjom iz koje idu ulazna vrata od stana, u kuhinji tus kabina i svakako neizbezni wc u hodniku zgrade ako nadjes za 200 € mesecno, ti si na konju.Sada sam vec iskopao jedan delimicno normalan stan, skoro renoviran sa kupaatilom i wc-om unutra i presrecan sam sto imam WC u stanuuuuuuuuuu
p.s. i jadna i druga opcija ce svakako imati wc unutra, sps
drug clan drug clan 20:08 16.05.2008

Re: Dobra prica....

WoO
Verujte mi ljudi da ni ne mozete da zamislite kakve su gajbe u Becu.Ja sam pre 6 godina prvi put dosao, ocekivao sam ludilooooo od civilizacije, kontam EU, ekonomski razvijena zemlja, ma ima da bude...Dodjem, gajbe da se ubijes!70 % staniova u Becu ima wc u hodniku zgrade, stanovi su uglavnom iz vremena Marije Tereze, pod se ceo ljulja kad hodas stanom, prozori 3, 4 m visoki.A da sve ovo bude najcrnje doprinose uzasno visoke stanarine, tako da rupu sa jednom malom sobicom, kuhinjom iz koje idu ulazna vrata od stana, u kuhinji tus kabina i svakako neizbezni wc u hodniku zgrade ako nadjes za 200 € mesecno, ti si na konju.Sada sam vec iskopao jedan delimicno normalan stan, skoro renoviran sa kupaatilom i wc-om unutra i presrecan sam sto imam WC u stanuuuuuuuuuu p.s. i jadna i druga opcija ce svakako imati wc unutra, sps



Ma da su te zgrade bar i vremena marije terezije ne bi bilo ni cudno vec su sve skoro iznova izgradjene posle drugog svetskog rata jer je bec bio razrusen od strane sovjeta.
Zato ameri naprave kucu (od kartona) koja ne moze da traje vise od 30 godina pa tako svi zive u modernim kucama.
Maksa Maksa 21:23 16.05.2008

Re: Dobra prica....

Verujte mi ljudi da ni ne mozete da zamislite kakve su gajbe u Becu.Ja sam pre 6 godina prvi put dosao, ocekivao sam ludilooooo od civilizacije, kontam EU, ekonomski razvijena zemlja, ma ima da bude...Dodjem, gajbe da se ubijes!70 % staniova u Becu ima wc u hodniku zgrade,


Da, to su čuveni stanovi iz perioda kada je u Austriji vladao najluđi socijalizam (a onda je posle došao Hitler.
Naime grad Beč je izfinansirao i sagradio tu ogromu količinu stanova - za radnike, i podelio im maltene za dž. (ne baš za dž, ali plaćali su neku stvarno minimalnu kiriju, i imali nasledno stanarsko pravo - i dan danas njihovi potomci ne mogu da ih otkupe, ali niko odande ne može nikako da ih iseli, po zakonu. Posle su se dovijali i montirali klozetske šolje u kuhinje (sa onim čudesnim mehanizmom što melje g*vna, pošto cevi nisu prečnika kanalizacionih cevi, pa "sadržaj" mora prethodno "mehanički da se obradi" i ugrađivali tuš kabine u dnevne sobe. Austrija - zemlja protivrečnosti.

Ali priznaćeš, i mimo tog ludila sa tim stanovima - Beč je prilično magičan grad.
WoO WoO 22:01 16.05.2008

Re: Dobra prica....

Maksa
Verujte mi ljudi da ni ne mozete da zamislite kakve su gajbe u Becu.Ja sam pre 6 godina prvi put dosao, ocekivao sam ludilooooo od civilizacije, kontam EU, ekonomski razvijena zemlja, ma ima da bude...Dodjem, gajbe da se ubijes!70 % staniova u Becu ima wc u hodniku zgrade,


Da, to su čuveni stanovi iz perioda kada je u Austriji vladao najluđi socijalizam (a onda je posle došao Hitler.
Naime grad Beč je izfinansirao i sagradio tu ogromu količinu stanova - za radnike, i podelio im maltene za dž. (ne baš za dž, ali plaćali su neku stvarno minimalnu kiriju, i imali nasledno stanarsko pravo - i dan danas njihovi potomci ne mogu da ih otkupe, ali niko odande ne može nikako da ih iseli, po zakonu. Posle su se dovijali i montirali klozetske šolje u kuhinje (sa onim čudesnim mehanizmom što melje g*vna, pošto cevi nisu prečnika kanalizacionih cevi, pa "sadržaj" mora prethodno "mehanički da se obradi" i ugrađivali tuš kabine u dnevne sobe. Austrija - zemlja protivrečnosti.

Ali priznaćeš, i mimo tog ludila sa tim stanovima - Beč je prilično magičan grad.


Bec je fenomenalan grad, ljudi fini, sve opusteno i cool, multinacionalnost mu daje posebnu draz.Sve u svemu ja sam zadovoljan njime, lepo mi je ovde.

p.s.sad ova frka oko evropskog prvenstva u fudbalu, napravili su cudo od Beca, prava metropola!
znikolic znikolic 07:27 17.05.2008

Re: Dobra prica....

Zato ameri naprave kucu (od kartona) koja ne moze da traje vise od 30 godina pa tako svi zive u modernim kucama.


Traju nešto više i ne prave se od kartona nego od šperploče, ali poenta nije u tome. Poenta je da se sruši i sagradi nešto veće i bolje, što više odgovara potrebama nove generacije. Više mesta u garaži, više kupatila, više utičnica...

Za utehu: ulazio sam u kuće sa tri garaže, spavaćim sobama sa 2 kupatila i dve omanje sobe za garderobu, bazenima, džakuzijima u dvorištu, optičkim kablovima u svakoj sobi... Nikada nisam bio u kući koja ima dovoljno utičnica
Dr M Dr M 11:47 17.05.2008

Re: Dobra prica....

Za utehu: ulazio sam u kuće sa tri garaže, spavaćim sobama sa 2 kupatila i dve omanje sobe za garderobu, bazenima, džakuzijima u dvorištu, optičkim kablovima u svakoj sobi... Nikada nisam bio u kući koja ima dovoljno utičnica


Svakoj kuci je dovoljno jedno ognjiste.

Sve ostalo je izmisljotina "trulog Zapada".
Neues aus der Nachbarschaft Neues aus der Nachbarschaft 11:07 18.05.2008

Re: Dobra prica....

bas mi smesno da citam ovo poredjenje stanova u bg i becu. ne znam kako ste i gde trazili stanove, po mom iskustvu bec je jedan od boljih gradova u evropi sto se tice stanovanja. moj stan od 70 kvadrata na 20 minuta peske od centra grada kostao 400 eura. tako sredjen stan sa takvom lokacijom u bg bi kostao dva puta vise. i sa drugim stanovima slicna prica. plus, ove stanove bez kupatila u stanu koje pominjete nije pravila ni marija terezija ni socijalisti. marija je zivela mnogo ranije, socijalisti su pravili stanove izmedju dva rata u periodu koji je poznat kao "crveni bec" i to su gemeindewohnungen, odn socijalni stanovi sastavljeni od grupe zgrada. jedan od najvecih je karl marx hof. oni su bili jako napredni za svoje vreme, imali su kupatila i toalet u stanovima, ekonomicne kuhinje ala bauhaus pa cak i vrtice. ovi stanovi sa velikim prozorima koje pominjes su pravljeni krajem 19og veka u vreme buma u beckoj industirjalizaciji i jesu radnicki stanovi, koji su pravljeni na brzinu i kada je bec imao nesto vise stanovnika nego danas. u nekim je ostalo da ljudi dele toalet i wc ali su to substandard stanovi koji su prilicno jeftini. imam nekoliko drugara/ica koji stanuju u njima. jedan takav jednosoban stan u 20 kvartu recimo kosta 120 eura mesecno. jos nesto sto je nezamislivo za bg.

NoSurrender NoSurrender 19:23 16.05.2008

Lopov kao NZS

Ma ne sekiraj se Jelena, nema frke oko formiranja vlade.Uspece Boris da prikljuci sve "uredjaje" na jednu uticnicu.Uspevalo mu je to vise puta:referendum&nocni ustav, rezolucija o Kosovu, miting u BG.....U koaliciji sa DSS nije uspeo da stvori "pro-EU" vladu, sada ce isto pokusati sa SPS, a ako ne uspe, ne gine nam, posle sledecih izbora, vlada sa "prociscenim" SRS.Zivo me zanima da li ce na sednicama nove vlade biti istaknute slike Slobodana, Zorana i Arkana, ili ce postici konsanzus da to bude slika kolektivnog gurua, cika Dobrice.

P.S.Resenje je univerzalno.Kao sto si i ti uradila, i oni ce naci lopova na kojeg ce se svi prikljuciti.
Obrenović Obrenović 19:36 16.05.2008

kartonske kuce :-) ...

A smejala se cela evropa kartonskim kucama u americi ... ovde je standard na svakih 4 fita jedna uticnica .. a i kad ti zatreba koja, drywall se vrlo lako izbusi i posle zakrpi ... pretpostavljam da su "pot lights" misaona imenica u betonu po evropi ...
mariopan mariopan 20:44 16.05.2008

Re: kartonske kuce :-) ...

Evo ovako....triput sam iscitala tvoje uputstvo posto imam isti problem, sad sam ukopcala modem i zvucnike a gde onda da utaknem ostale kablove ima ih gomila...ne znam dal mi bas svi trebaju....da bacim? Ili bi skoknula do mene da ponovis sve ali polako? Cula sam za te lopove ali sam mislila da su ih povatali...pa ako su korisni nadji i meni jednog ne pitam sta kosta. Srecno useljenje )))))))
Brooklyn Brooklyn 20:58 16.05.2008

Re: kartonske kuce :-) ...

Obrenović
A smejala se cela evropa kartonskim kucama u americi ... ovde je standard na svakih 4 fita jedna uticnica .. a i kad ti zatreba koja, drywall se vrlo lako izbusi i posle zakrpi ... pretpostavljam da su "pot lights" misaona imenica u betonu po evropi ...

americke kuce su nezamislivi luksuz za evropu. u proseku su duplo vece, i imaju garbage disposal i klimu kao standard. ajd da to vidim u evropi. volim ameriku!
Jelena Milić Jelena Milić 21:01 16.05.2008

Re: kartonske kuce :-) ...

zovi, samo zovi, svi ce sokolovi....

1. bajloni ili buvlajk ako si ok s lovom moze i evrosalon home na sajmu....produzni kuciste duzine jedno 40 cm, ne gajtan, kuciste, obicno 80% uticnica mu radi. u unutrasnjosti, kapiram da ima isto pijaca...

2. nanizes ih u krug po sobi, ko vencic od belih rada sto smo ko klinci pravili

3.. klasicne utikace, plasticne sa rebrastim drskama, celo u celo po dva komada, ...

4. mozes i jedan razvodnik-lopov, sad cu da slikam da ti pokazem sta, da stavis na pocetku reda, visine radi, ako imas puno stvari sa trafoom u samoj uticnici, poput punjaca za mobilne

5. sipas casu vina...

nego, odoh sad do dragstora u novom kraju prvi put, nikakav al ima rubinov rozoeeee, uzmem litarski roze sa police, 125 din, moglo je i gore, tek neko iza mene kaze dobro vece komsinice, da necete ladan, ja ne mogu da verujem, baja drzi rubina u frizideru! pocinje da mi se svidja novi kraj!

evo lopova prvog


a evo jos kandidata
mariopan mariopan 21:10 16.05.2008

Re: kartonske kuce :-) ...

Jel ovo uputstvo za mene? A roze? Pazi da ti ne podvale poceli da ga pakuju u sve krace flase, fala na savetima, ja pratila savete i uputstvo, sve po onoj karti gore, stigla do Iznoguda al negde skrenula pogresno, sacu ja ponovo p o l a k o ispocetka.
Jelena Milić Jelena Milić 21:16 16.05.2008

Re: kartonske kuce :-) ...

evo ti sad i slike gore

luv, ja sam tek na prvoj soljici kafe rozea jos nemam casa, al ja sam ukapirala tebi treba uputstvo za gajtane ne za evrosong
SaleKostolac SaleKostolac 21:21 16.05.2008

Re: kartonske kuce :-) ...

Jebeš državu u kojoj sve zavisi od Ivice Dačića! Pera Lukovic,naravno....
mariopan mariopan 21:29 16.05.2008

Re: kartonske kuce :-) ...

Jelena Milić
evo ti sad i slike gore

luv, ja sam tek na prvoj soljici kafe rozea jos nemam casa, al ja sam ukapirala tebi treba uputstvo za gajtane ne za evrosong

Nista ja sve svatiila, prvo casa vina pa posle kablovi sami legnu gde treba, nem se brines, sve znam, hvala, vec se bacila na posao
Doctor Wu Doctor Wu 20:47 16.05.2008

Respect za Čedu

Političko samoubistvo zarad spasa Srbije.
To može samo istinski patriJota.
Bojan Zdravic Bojan Zdravic 20:52 16.05.2008

Re: Respect za Čedu

Političko samoubistvo zarad spasa Srbije.

Ma on je izvrsio politicko samoubistvo kada se opredelio da podrzi nezavisno Kosovo. Sve posle toga sto je radio - izgleda tragikomicno. Cedo, spasi opoziciju Srbije i skloni se - batali politiku, samo smetas
Nenad M. Nenad M. 20:58 16.05.2008

Re: Respect za Čedu

Bojan Zdravic
Političko samoubistvo zarad spasa Srbije.

Ma on je izvrsio politicko samoubistvo kada se opredelio da podrzi nezavisno Kosovo. Sve posle toga sto je radio - izgleda tragikomicno. Cedo, spasi opoziciju Srbije i skloni se - batali politiku, samo smetas


sto, hoces ti umesto Cede?
Sta znaci da se skloni?
Eto ja bas zelim da bude tu gde jeste i znam da je to stav bar jos 200 hiljda ljudi. Kojoj opoziciji Ldp smeta? Ja ne visim drugu sem njih i zato smetaju al ne opoziciji vec svim ostalim sto fingiraju razlike a tako lepo saradjuju kada su finansijski interesi u pitanju.
Bojan Zdravic Bojan Zdravic 21:17 16.05.2008

Re: Respect za Čedu

sto, hoces ti umesto Cede?
Sta znaci da se skloni?
Eto ja bas zelim da bude tu gde jeste i znam da je to stav bar jos 200 hiljda ljudi. Kojoj opoziciji Ldp smeta? Ja ne visim drugu sem njih i zato smetaju al ne opoziciji vec svim ostalim sto fingiraju razlike a tako lepo saradjuju kada su finansijski interesi u pitanju


Ne, on smeta da se oformi prava i kvalitetna opozicija ovom rezimu, koja bi trebala da ima milion i 200K, a ne samo marginalnih 200 K

On uopste ne ugrozava tajkune i njihove finansijske interese. Ako bi hteo da ih ugrozava, trazio bi preispitivanje porekla njihovog kapitala, a potom njihovo oduzimanje. Ceda trazi nekakvo kaznjavanje zbog monopolizma - to ti je ono u fazonu kao kad ti dodje finansijska policija pa te nesto kao malo kazni, a pokradena lova ti ostane i ti sa njom i dalje nesmetano raspolazes.

Poenta je u tome da se Miskovicu, Drakulicu, Karicu i ostaloj bagri preispita poreklo kapitala - i da se posle toga sve oduzme, jer su stekli kapital na nezakonit nacin. To ne trazi ni Ceda ni DS niti bilo koja druga stranka.

To sto Ceda trazi je nesto skroz konfekcijski i povrsinski - i nema nikakve veze sa time da on ugrozava tajkune. To su sarene laze. To moze da proda klincima koji ne kapiraju bas najbolje sve u politici - kod ostalih to ne prolazi.
Nenad M. Nenad M. 21:40 16.05.2008

Re: Respect za Čedu

Ne, on smeta da se oformi prava i kvalitetna opozicija ovom rezimu, koja bi trebala da ima milion i 200K, a ne samo marginalnih 200 K


kako on moze da smeta da se napravi bilo kakva opozicija pogotovo ako je kvalitetna? Ne znam na koga ciljas? 200 hiljada nisu marginalan stvar posle 2 i po godine.
Milan M. Ćirković Milan M. Ćirković 02:09 17.05.2008

Re: Respect za Čedu

Bojan Zdravic

Ma on je izvrsio politicko samoubistvo kada se opredelio da podrzi
nezavisno Kosovo.

Znaci mitologija jaca od mozga? XIV vek vazniji od XXI? Pa moze to, nema problema. Samo, pre ce se albanski svemirski brod spustiti na Mars nego sto ce srpsko biracko telo uci u novi milenijum pod tim uslovima. Svega sedam vekova zakasnjenja - sta je to za patriJotsku srpsku svest stvorenu na bazi otrovne kombinacije osme sednice saveza satanista i gazi-mestanskog urlikanja...
Bojan Zdravic Bojan Zdravic 13:44 17.05.2008

Re: Respect za Čedu

Znaci mitologija jaca od mozga?

Ne, nema ovo veze sa mitologijom - vec sa faktima i stvarnoscu. Fakti su da on ima stalno i jedva 5%, a stvarnost je da ih nikada nece preci zbog ideje o nezavisnom Kosovu - to je realnost. Iluzije su to sto njegovi fanovi tripuju da ce on preci tih 5% - sto se nikada nece desiti. Da zavrsim nesto slicno Vama G-dine Cirkovicu :" Iluzije jace od mozga"
Ninoslav Randjelovic Ninoslav Randjelovic 13:48 17.05.2008

Re: Respect za Čedu

a stvarnost je da ih nikada nece preci zbog ideje o nezavisnom Kosovu

Hm... Pa, to je, ipak, Vase predvidjanje stvarnosti Bojane, zar ne ?!
Recimo da ja tu stvarnost predvidjam ovako - nece preci cenzus zbog preteranog i agresivnog elitizma, kao i nekonzistentnosti u politickom delovanju i razmisljanju....
Bojan Zdravic Bojan Zdravic 13:53 17.05.2008

Re: Respect za Čedu

Hm... Pa, to je, ipak, Vase predvidjanje stvarnosti Bojane, zar ne ?!
Recimo da ja tu stvarnost predvidjam ovako - nece preci cenzus zbog preteranog i agresivnog elitizma, kao i nekonzistentnosti u politickom delovanju i razmisljanju....

Mom misljenju dodao bih i Vase, sa kojim se u potpunosti slazem.
Pozdrav
Ninoslav Randjelovic Ninoslav Randjelovic 13:57 17.05.2008

Re: Respect za Čedu

Mom misljenju dodao bih i Vase, sa kojim se u potpunosti slazem.
Pozdrav

Ma, to je kompletnije.
Pozdrav !
dragan7557 dragan7557 14:26 17.05.2008

Re: Respect za Čedu

Znaci mitologija jaca od mozga?


Uvek bila i ostaće a ako to niste naučili onda ..........
Milan M. Ćirković Milan M. Ćirković 15:31 17.05.2008

Re: Respect za Čedu

Bojan Zdravic

Ne, nema ovo veze sa mitologijom - vec sa faktima i stvarnoscu. Fakti
su da on ima stalno i jedva 5%, a stvarnost je da ih nikada nece preci
zbog ideje o nezavisnom Kosovu - to je realnost.

A to da je Kosovo nezavisno - jel' i to iluzija? Znaci kod vas ko ne prihvati fakt i stvarnost (a to je da je Kosovo nezavisno), taj ne pati od iluzija. Cudna logika - zapravo rekao bih cista suprotnost logici. Kosovo po svakom kriterijumu znaci za Srbiju i Srbe manje nego Kijev za Rusiju, Konstantinopolj ili Smirna za Grcku, da o Alziru i Francuskoj ne govorim. A gde su te teritorije danas? I gde ce biti u doglednoj buducnosti? Znaci po vama svi politicari u Rusiji, Grckoj, itd. isl. koji nisu nacisticka margina, pate od iluzija? Kad Putin kaze: zelimo da gajimo dobre odnose sa Ukrajinom (pa makar to shvatao i na kgb-ovski nacin), znaci on je covek koji pati od iluzija?
Milan M. Ćirković Milan M. Ćirković 15:31 17.05.2008

Re: Respect za Čedu

dragan7557
Znaci mitologija jaca od mozga?


Uvek bila i ostaće a ako to niste naučili onda ..........

Pa samo u Srbiji, izgleda. Imam vise nego dovoljno primera da to nije svuda tako, naprotiv...
Bojan Zdravic Bojan Zdravic 17:00 17.05.2008

Re: Respect za Čedu

A to da je Kosovo nezavisno - jel' i to iluzija? Znaci kod vas ko ne prihvati fakt i stvarnost (a to je da je Kosovo nezavisno), taj ne pati od iluzija. Cudna logika - zapravo rekao bih cista suprotnost logici. Kosovo po svakom kriterijumu znaci za Srbiju i Srbe manje nego Kijev za Rusiju, Konstantinopolj ili Smirna za Grcku, da o Alziru i Francuskoj ne govorim. A gde su te teritorije danas? I gde ce biti u doglednoj buducnosti? Znaci po vama svi politicari u Rusiji, Grckoj, itd. isl. koji nisu nacisticka margina, pate od iluzija? Kad Putin kaze: zelimo da gajimo dobre odnose sa Ukrajinom (pa makar to shvatao i na kgb-ovski nacin), znaci on je covek koji pati od iluzija?


Diskusiju ne bih prosirivao u ovom smeru - jer sve ovo sto ste napisali nema nikakve veze sa glasackim telom Srbije, koje kategoricki odbija i odbijace da glasa za opciju koja je za priznavanje nezavisnog Kosova. Ko ne prihvata ovaj fakat, zivi u iluzijama da ce i pored toga, sto 95% glasackog tela ne podrzava priznavanje nezavisnog Kosova - glasati za LDP, koji podrzava ideju o priznavanju nezavisnog Kosova.

Uprosceno, iluzija je i utopija - ocekivati da glasacko telo glasa za ono protiv cega je samo.

Ja upravo pricam o tome, a Vi i dragan7557 o necemu skroz drugom. Imamo miscommunication najverovatnije t.j. pricamo o razlicitim stvarima
AlexDunja AlexDunja 18:30 17.05.2008

Re: Respect za Čedu

nece preci cenzus zbog preteranog i agresivnog elitizma,

ja mislim da hoce, i da ce raditi
na tome da ne zvuce ovako

not one of us

It's only water
In a stranger's tear
Looks are deceptive
But distinctions are clear
A foreign body
And a foreign mind
Never welcome
In the land of the blind
You may look like we do
Talk like we do
But you know how it is

You're not one of us
Not one of us
No you're not one of us
Not one of us
Not one of us
No you're not one of us

There's safety in numbers
When you learn to divide
How can we be in
If there is no outside
All shades of opinion
Feed an open mind
But your values are twisted
Let us help you unwind
You may look like we do
Talk like we do
-But you know how it is

You're not one of us
Not one of us
No you're not one of us

a desava se ponekima ponekad
Ninoslav Randjelovic Ninoslav Randjelovic 19:47 17.05.2008

Re: Respect za Čedu

ja mislim da hoce

Onda i ja tako mislim.
Milan M. Ćirković Milan M. Ćirković 04:26 18.05.2008

Re: Respect za Čedu

Bojan Zdravic

Diskusiju ne bih prosirivao u ovom smeru - jer sve ovo sto ste napisali
nema nikakve veze sa glasackim telom Srbije, koje kategoricki odbija i
odbijace
da glasa za opciju koja je za priznavanje nezavisnog Kosova.

Da odbija, to je jasno. Ali me budi ova vidovitost - "odbijace". Pa dokle ce odbijati da se suoci sa faktima i stvarnoscu (kako to sami rekoste)? Zauvek? Narednih hiljadu godina? To sam i imao na umu kada sam rekao da ce pre Albanija razviti svemirsku tehnologiju nego sto ce Srbima poci bolje *ako nastave da se ne suocavaju sa cinjenicama*. I o sebi i oko sebe. Jer, kad su i mnogo veci i vredniji narodi od nas znali kako da odseku gubitke i prezive, pa i procvetaju (kao sto je Francuska kad se oslobodila alzirskog balasta, na primer), onda tvrditi da mi to nikad necemo uraditi predstavlja cist narcisizam i to suicidalni narcisizam.

Bojan Zdravic

Ko ne prihvata ovaj fakat, zivi u iluzijama da ce i pored toga, sto 95%
glasackog tela ne podrzava priznavanje nezavisnog Kosova - glasati za
LDP, koji podrzava ideju o priznavanju nezavisnog Kosova.

To sto pisete bilo bi tacno samo pod jednom "malom" dodatnom pretpostavkom, a to je da se glasacko telo opredeljuje samo na osnovu stava prema nezavisnom Kosovu, ili cak da je to preovladjujuci kriterijum. Kao sto ste svakako i sami svesni, to jednostavno nije ni danas slucaj, a jos manje ce biti slucaj u buducnosti u kojoj ce izvesno i celim svetom, pa i Srbijom, ma koliko se ona opirala modernosti, dominirati druga pitanja: energetski resursi, globalno zagrevanje, cena hrane, razvoj informacionog drustva, genetski modifikovani organizmi, itd. isl.

Bojan Zdravic

Uprosceno, iluzija je i utopija - ocekivati da glasacko telo glasa za ono protiv cega je samo.

Opet, pod krajnje sumnjivim pretpostavkama da (A) isto zna tacno protiv cega je (a recimo brojne kontradikcije izmedju glasanja na razlicitim nivoima pokazuju da to nije uvek jasno), te (B) da je ta diskriminanta - kosovo - od odlucujuceg znacaja.

Bojan Zdravic

Ja upravo pricam o tome, a Vi i dragan7557 o necemu skroz drugom. Imamo
miscommunication najverovatnije t.j. pricamo o razlicitim stvarima

Ne sasvim, posto je centralna pretpostavka koju koristite o pupcanoj vrpci kosova i birackog tela (opet kazem, sem nacisticke margine koja postoji u svim zemljama i koja je uvek iracionalna) potpuno podlozna kritici i osporavanju.
Bojan Zdravic Bojan Zdravic 05:10 18.05.2008

Re: Respect za Čedu


Gospodine Cirkovicu, 95% glasackog tela Srbije gleda na Cedomira Jovanovica zbog ovakve ideje sa mrznjom i antipatijom, zato ga oni nikada nece glasati. Ljudi koji nekoga mrze i ko im je antipatican, nece glasati za istog.

Poznajuci Srbe i njihov mentalitet, narodu kome pripadam i shodno tome vrlo dobro poznajem, mogu Vam sa sigurnoscu reci, da oni nece glasati za njega nikad zbog podrzavanja ideje o nezavisnosti KIM. Koliko je to racionalno - u to necu da ulazim, ali samo hocu da Vam kazem da je to tako i da je on u ovom birackom telu ugasio zauvek.

Jednostavno, posle ovoga ga ne moze oprati u njihovim ocima ni Dunav ni Sava:))) Moze da dubi na glavi - ne vredi mu, to je zavrsena prica.

Ima tu jos mnogo njegovih nedostataka (nema talenta za politiku, nije inteligentan, nije demokrata, nije obrazovan, los karakter) , ali oni nisu toliko odlucujuci i bitni u svemu ovome - ni ostali politicari nisu mnogo bolji po ovom pitanju. Jednostavno, ova ga je ideja diskvalifikovala sa politicke scene Srbije.

Sa ovim bih i zavrsio na ovu temu, mislim da sam dovoljno obrazlozio svoj stav - sa kojim se naravno mozete sloziti ili ne:)))

Pozdrav,
Bojan
blackbox blackbox 12:44 18.05.2008

Re: Respect za Čedu

Bojan Zdravic
Znaci mitologija jaca od mozga?Ne, nema ovo veze sa mitologijom - vec sa faktima i stvarnoscu. Fakti su da on ima stalno i jedva 5%, a stvarnost je da ih nikada nece preci zbog ideje o nezavisnom Kosovu - to je realnost. Iluzije su to sto njegovi fanovi tripuju da ce on preci tih 5% - sto se nikada nece desiti. Da zavrsim nesto slicno Vama G-dine Cirkovicu :" Iluzije jace od mozga"

Da li oni koji stvarno misle da će 1,5 milona Albanaca pristati da se vrati pod ingerencije Srbije, da će zemlje koje su priznale Kosovo povući svoju odluku, i da će sa Albancima živeti u bratstvu i jedinstvu ,polaze od iluzija koje su im ulivali i ulivaju oni koji na tome samo hoće da obezbede ostanak na vlasti, a znaju da od toga nema ništa, ili koriste mozak. Izgleda ste ih baš dobro definisali "iluzija jača od mozga."
Ja ne mislim da Srbija treba da prizna,za sada, nezavisnost Kosova, ali da mora sa njima da razgovara radi regulisanja odnosa. Bez jasnih dogovora Srbija će na Kosovu trošiti ogromna sredstva upravo sejući sejući samo ilizije.
Koliko sam ja razumeo ČJ on reče da bi trebalo o Kosovu razgovarati uzimajući u obzir upravo realno stanje a ne iluzije i mit., jer samo polazeći od realnog stanja može se doći do realnog rešenja, a ko polazi od mita imaće mitsko.
Ninoslav Randjelovic Ninoslav Randjelovic 12:59 18.05.2008

Re: Respect za Čedu

Koliko sam ja razumeo ČJ on reče da bi trebalo o Kosovu razgovarati uzimajući u obzir upravo realno stanje a ne iluzije i mit., jer samo polazeći od realnog stanja može se doći do realnog rešenja, a ko polazi od mita imaće mitsko.

Pa, zasto je onda tako tesko govoriti o realnom stanju stradanja ljudi na KiM koje i dalje traje ?
Zasto LDP nije bio u stanju da toj konkretnoj temi pridje kvalitetnije i istini primerenije i da tako trazi resenje za ljude in concreto kada vec inace tako mnogo govori o ljudima in abstracto....?
Dolybell Dolybell 13:07 18.05.2008

Re: Respect za Čedu

Bojanu

Ima tu jos mnogo njegovih nedostataka (nema talenta za politiku, nije inteligentan, nije demokrata, nije obrazovan, los karakter) , ali oni nisu toliko odlucujuci i bitni u svemu ovome - ni ostali politicari nisu mnogo bolji po ovom pitanju. Jednostavno, ova ga je ideja diskvalifikovala sa politicke scene Srbije.


Sa kakvim argumentima i sa kakvim pravom iznosite ovakve kvalifikacije?

Kosovo više nije srpsko i teško da će ikada više biti.
Pre se može očekivati da će Srbija biti najmanje srpska, a kad bi Kosovo
ostalo u Srbiji - onda 100% albansko - za vrlo kratko vreme.
Ja sam im lično zahvalna što su pristali samo na Kosovo, a mogli su imati celu Srbiju.
Možete se vi složiti samnom ili ne - ali je tako.
Vaša saglasnost ili protivljenje u tome ne menja ništa.

Ne mora Čeda više nikad da se pojavi na političkoj sceni Srbije -
ali je istina sve to što javno izgovara - i ona mu daje za pravo ili će
se to pravo, pokazati onima koji nisu progledali - ali biće im veoma kasno.

blackbox blackbox 13:37 18.05.2008

Re: Respect za Čedu

Ninoslav Randjelovic
Koliko sam ja razumeo ČJ on reče da bi trebalo o Kosovu razgovarati uzimajući u obzir upravo realno stanje a ne iluzije i mit., jer samo polazeći od realnog stanja može se doći do realnog rešenja, a ko polazi od mita imaće mitsko.Pa, zasto je onda tako tesko govoriti o realnom stanju stradanja ljudi na KiM koje i dalje traje ?Zasto LDP nije bio u stanju da toj konkretnoj temi pridje kvalitetnije i istini primerenije i da tako trazi resenje za ljude in concreto kada vec inace tako mnogo govori o ljudima in abstracto....?

Jel mislite da Samardžić, Koštunica, Tadić, Nikolić i nabrajajte koliko hoćete govore in concreto?
Nažalost na ovim prostorima nema još spremnih da govore konkretno o stradanjima i žrtvama, svako priča samo o svojima, uz morbidna nastojanja da ih prikažu što više.
A konkretno bi bilo kada bi se za stolom iznelo koliko je konkretno stradalo na svim stranama, pa koliko su naši pobili njihovih, koliko uništili kuća i njihovih verskih objekata, pa koliko su njihovi našima, pa podvukli crtu, pa se međusobno izvinuli, pa napravili program pomirenja. E toga nema. Svaka strana još uvek više preferira opciju kako da onoj drugoj vrati, i tako u krug.Mi samo govorimo o nestalim Srbima , oni o nestalim Albancima, a svi su građani , još uvek Srbije, pa bi valjda država trebala da natera i jedne i druge da se konačno vidi gde su ti ljudi.
Ninoslav Randjelovic Ninoslav Randjelovic 14:08 18.05.2008

Re: Respect za Čedu

Mi samo govorimo o nestalim Srbima , oni o nestalim Albancima, a svi su građani , još uvek Srbije, pa bi valjda država trebala da natera i jedne i druge da se konačno vidi gde su ti ljudi.

Dragi gospodine, stradanja ljudi na KiM koja traju su raznovrsna i cesta. Nije rec samo o nestalim Srbima 1998-99, vec o brojnim civilnim zrtvama nasilja ili neslobodama u regionu U PRISUSTVU institucija medjunarodne vlasti na Kosovu i sada formiranih kosovskih institucija.
Dakle, osim pitanja statusa, teritorije, medjunarodnog prava ili nekih drugih politickih tema, tema ugrozenih ljudskih sloboda i nefikasnosti medjunarodne zajednice i albanskih institucija na Kosovu da garantuju ta osnovna prava nikako da bude stavljena u fokus svetske javnosti ? Pa ni srpske ? Ili gresim ?
Bojan Zdravic Bojan Zdravic 14:41 18.05.2008

Re: Respect za Čedu

Dolly Bell
Kosovo više nije srpsko i teško da će ikada više biti.
Pre se može očekivati da će Srbija biti najmanje srpska, a kad bi Kosovo
ostalo u Srbiji - onda 100% albansko - za vrlo kratko vreme.
Ja sam im lično zahvalna što su pristali samo na Kosovo, a mogli su imati celu Srbiju.

?????????????
Izvinjavam se, ali ovo mi je skroz iracionalno.

Ne bih nastavljao vise diskusiju o CJ, ja sam svoj stav izneo - mislim da se ne ponavljam

Hvala
Pozdrav
blackbox blackbox 16:51 18.05.2008

Re: Respect za Čedu

Ninoslav Randjelovic
Mi samo govorimo o nestalim Srbima , oni o nestalim Albancima, a svi su građani , još uvek Srbije, pa bi valjda država trebala da natera i jedne i druge da se konačno vidi gde su ti ljudi.Dragi gospodine, stradanja ljudi na KiM koja traju su raznovrsna i cesta. Nije rec samo o nestalim Srbima 1998-99, vec o brojnim civilnim zrtvama nasilja ili neslobodama u regionu U PRISUSTVU institucija medjunarodne vlasti na Kosovu i sada formiranih kosovskih institucija. Dakle, osim pitanja statusa, teritorije, medjunarodnog prava ili nekih drugih politickih tema, tema ugrozenih ljudskih sloboda i nefikasnosti medjunarodne zajednice i albanskih institucija na Kosovu da garantuju ta osnovna prava nikako da bude stavljena u fokus svetske javnosti ? Pa ni srpske ? Ili gresim ?

Pa dragi gospodine sve ste u pravu, stradanja traju dugo i raznovrsna su. Upravo da bi se to što ste nabrojali rešavalo treba jačati saradnju sa međunarodnom zajednicom i njenim institucijama a ne ignorisati je. Pa kad nam odgovara pozivamo se na UNMIK i UN a kad ne onda ih ignorišemo i palimo njihove objekte pa i ambasade. Pravo je pitanje zašto mi nismo, a mogli smo , da se nametnemo kao glavni partner MZ u vezi pregovaranja o Kosovu, nego smo ignorisanjem, pa i bahatim odnosom kao da smo mi SSSR ili Kina, odbili ih od sebe. Je li pametno da imamo tako krut odnos prema EU, da li mi razumemo da osim R 1244 nema nikakvog međunarodnopravnog uporišta jer smo potpisivanjem Kumanovskog sporazuma predali sve atribute suvereniteta međunarodnoj zajednici, a to znači da smo pristali da tamo nismo suvereni. Sve to što navodite kao stvarne i životne probleme Srba na Kosovu može da se rešava samo u dogovoru sa MZ i Prištinom a nikako navodnim jačanjem institucija Republike Srbije tamo jer to neće biti dozvoljeno, iako za sada tolerišu.To je istina koju treba reći narodu, kao što im govore Oliver Ivanović i Rada Trajković ali su u javnosti kod nas glasniji i više se protežiraju Marko Jakšić i Milan Ivanović.
I da ne bude zabune, ne sporim ja Vama ništa, niti se apsolutno slažem sa onim što govore neki iz LDP pa sada i oni koriguju.
Ali, isto tako,svako onaj ko ubeđuje narod da će vratiti Kosovo kao što je bilo i pre 90-ih, širi lažne iluzije.
Dolybell Dolybell 17:57 18.05.2008

Re: Respect za Čedu

Bojanu Zdraviću
( želim sve najbolje i da ga zdravlje i dalje dobro služi)

izvinjavam se, ali ovo mi je skroz iracionalno.


Naravno, da vam je iracionalno, ali treba da mislite -
i onda vam neće biti.

Koliko ste upoznati sa prosečnom starošću Srba u Srbiji ?
Koliko ste upoznati sa prosečnom starošću Albanaca na Kosovu ?

Srbi sa negativnim postotkom nataliteta ionako već počinju
da nestaju. Ne treba im ništa drugo, a najmanje su im
bili potrebni ratovi ....
Šta da radimo sa teritorijom na kojoj Srba nema, a vodi se
kao srpska zemlja i njeno je vlasništvo - samo nema vlasnika?
Trenutno, hoćemo teritoriju ali ne i Albance - pa zato smo i
bili bombardovani , aman.
Nećete mi reći da bi nas povratak Kosova sa sve Albancima usrećio ?
E takav stav bi me baš nasmejao ....

(Lično, nemam ništa protiv da se vrati, čak to i želim, samo sam
svesna da to nije u našu korist ni na koji način - a ako vi mislite da jeste -
e onda vam čestitam na racionalnosti !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Šta mislite, da li bi Albanci ostali samo na Kosovu, kada bi nam ono na
bilo koji način bilo vraćeno ? Kako bi sprečili (demokratski sa sve
ljudskim pravima) njihovo širenje po čitavoj današnjoj teritoriji Srbije i
da li bi to uopšte sprečavali ?


Bojan Zdravic Bojan Zdravic 19:47 18.05.2008

Re: Respect za Čedu

Bojanu Zdraviću
( želim sve najbolje i da ga zdravlje i dalje dobro služi)

O' hvala lepo na lepim zeljama:))

Evo probacu jos jednom sada iz ugla moje profesije da Vam objasnim moj stav. Naime kao diplomirani ekonomista i kao strucnjak za marketing, koji je moze se reci u osnovi isti kao i politicki marketng - mogu da Vam kazem, ako 3 puta za redom pokusavate uporno da prodate isti proizvod na trzistu i pri tome ulazete ogroman napor i sredstva reklamirajuci ga na svim mogucim medijima izuzetno agresivno, i ako sva tri puta dobijete isti reziultat - da je trziste potpuno indiferentno za vas proizvod (LDP program) i ne pokazuje nikakvo interesovanje za Vas proizvod, niti pokazuje tendenciju porasta potrosnje (broja dobijenih glasova) znaci da Vas proizvod ne valja i da ga morate promeniti i/ili prilagoditi zahtevima trzista (glasackog tela) .

Ukoliko to ne zelite, mozete ubedjivati do mile volje ljude, kao sto mene ubedjujete sada ovde, da je Vasa ideja o nezavisnosti Kosova ispravna, dzaba Vam to sve ako je 95% trzista kategoricki protiv Vaseg proizvoda, dzaba Vam agresivnost i konstantna politicka kampanja i promocija koja traje vec 2-3 godine, NE VREDI, NE VALJA VAM ROBA. Glavom kroz zid se ne moze, morate se prilagoditi zivotu i okolnostima.

Nadam se da ste sada shvatili poentu mog stava:))
Milan M. Ćirković Milan M. Ćirković 22:46 18.05.2008

Re: Respect za Čedu

Vidite, kreacionisti u SAD recimo imaju gotovo identicnu logiku:
malo modifikovani Bojan Zdravic

...mogu da
Vam kazem, ako vec vise od stotinu godina pokusavate uporno da prodate isti
proizvod na trzistu i pri tome ulazete ogroman napor i sredstva
reklamirajuci ga na svim mogucim medijima izuzetno agresivno, terajuci decu da to uce u skolama, objavljujuci hiljade knjiga koje zagovaraju samo vase stavove, i ako uvek dobijete isti reziultat - da je trziste potpuno indiferentno za vas proizvod (teoriju evolucije) i ne pokazuje nikakvo interesovanje za
Vas proizvod, niti pokazuje tendenciju porasta potrosnje (broja ljudi koji veruju da je covek nastao evolucijom od hominidnih predaka) znaci da Vas proizvod ne valja i da ga morate
promeniti i/ili prilagoditi zahtevima trzista (javnog mnjenja).

Ukoliko to ne zelite, mozete ubedjivati do mile volje ljude, kao sto
mene ubedjujete sada ovde, da je Vasa ideja o postanku coveka nezavisno od Boga
ispravna, dzaba Vam to sve ako je 75% trzista kategoricki protiv Vaseg
proizvoda, dzaba Vam agresivnost i konstantna politicka kampanja i
promocija koja traje vec 150 godina godine, NE VREDI, NE VALJA VAM ROBA.
Glavom kroz zid se ne moze, morate se prilagoditi zivotu i okolnostima.

Dakle, istrazivanja pokazuju da uprkos silnim naporima u medijima, skolama, univerzitetima, popularno-naucnim programima, itd. isl. 3/4 Amerikanaca ne prihvata teoriju evolucije. Stavise, taj broj se u prethodnim decenijama samo povecao za koji procenat. Sta Vi iz toga, Zdravicu, zakljucujete? Da je teorija evolucije neispravna? Da je treba promeniti tako da se svidi masama? Shvatate li Vi uopste da postoji istina koja je nezavisna od posmatraca, nezavisna od javnog mnjenja, nezavisna od toga da li je zastupa i samo jedan covek ili cak niko (u dugim periodima vremena)? Pa kad biste malo stvari stavili u istorijsku perspektivu razumeli biste da su veoma pametni ljudi vekovima verovali da je Zemlja ravna; nista nisu bili gluplji od Vas ili mene, naprotiv. I to sto niko nije verovao nekolicini "ludaka" koji su tada govorili suprotno nije promenilo cinjenicu da su te suprotne ideje danas prihvatili SVI. I da je sasvim jasno da su oni koji su se protiv njih borili tada bili u krivu (ako ne i nesto gore).

Inkvizicija je spaljivala ljude na lomaci zbog verovanja u jednostavnu istinu da Zemlja nije centar svemira, na nacin koji je konceptualno, ako ne po metodama, slican na nacin na koji narcisoidno glasacko telo Srbije pljuje i preti svima koji ne misle da su Srbija i srpska percepcija Kosove centar univerzuma. Pa opet nema mnogo dileme ko je tu u pravu.
Bojan Zdravic Bojan Zdravic 01:50 19.05.2008

Re: Respect za Čedu


Oprostite G-dine Cirkovicu, sto sam Vas zaista precenio i usao sa Vama u diskusiju

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana