Društvo| Satira| Sex| Zdravlje

Poreklo Korone - priča broj 19

loader RSS / 24.06.2020. u 12:14


Ko bi rekao da je tenis tako važan. Mnoga sila se tu umešala. Statistike, ranking, borba za titulu "goata" ... Za sada, ovaj zemaljski žestoko radi da Federer ostane sa najviše nedelja provedenih na prvom mestu, kao i po broju slemova. Evo, i koronu je dovukao samo da bi se pauziralo i da bi se ostalo na zatečenoj statistici koja ide u prilog švajcarskom miljeniku. Novak s mukom udara lopticu, koja kao da je olovni čičak ofarban u crveno.

wEXcgDl.jpg

Ipak, Bog voli tenis (to znam pouzdano, jer smo par puta zajedno pratili mečeve Novakove, i to sve one koje je Novak izvlačio nakon 2-3 meč lopte protivnika), te se stoga ne sekiram za konačni teniski saldo, u smislu ko će biti na vrhu (i koja će dvojica biti drugi i treći). Ujedno, taj saldo će biti konačan za navek, što se tenisa tiče. Dok ne krene rasplet oko tih stvari, nosite maske svuda, pa i kad spavate, ne skidajte rukavice ni kad milujete dragu (dragog), odeću spaljujte pre nego što uđete u kuću i ne gledajte rijaliti koji radikalno smanjuje imunitet.



Komentari (156)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

g.radicevic g.radicevic 12:42 24.06.2020

1.

a stiglo i leto


valjda

P.S. znam, znam Ella, Sačmo..... al meni ovo prvo padne
na pamet
loader loader 12:46 24.06.2020

Re: 1.

Da, bre - leto niko u mojoj okolini svih ovih dana ne pomenu!


angie01 angie01 20:10 29.06.2020

strucno objasnjenje drkona i brnabic-ke

Dear John

Krene deset zaraženih
U Simpo po krevet
Jednog zvizne autobus
Ostane ih devet

Nastave do pijace
Da kupe po bostan
Seljak prođe traktorom
Ostane ih osam

Jedan htede do doktora
Knjižicu da preda
Naleti na Kavčane
Ostalo ih sedam

Ostali se rastužiše
Na tu strašnu vest
Jedan svenu tu od stresa
Ostalo ih šest

Onda krenu do komšije
Da poprave crep
Jedan padne s krova
Ostalo ih pet

Zvali ih na Zlatibor
Ziplajnom do tamo
Otkači se jedna sajla
Sad ih četiri samo

I dok pljesneš dlan o dlan
Nesreće se zbroje
Sevne grom u koprive
Ostalo ih troje

Idu tako čudna trojka
U kafić su seli
Padne s krova saksija
Na dvoje se sveli

I sad se zagledaju
Imajul' simptome
Koji li će od njih dvoje
U bazu Korone

horheakimov horheakimov 12:55 24.06.2020

Novax Djocovid

Poriče stvarnost, isto...
loader loader 13:05 24.06.2020

Re: Novax Djocovid

Stvarnost nije teško poreći
docsumann docsumann 15:44 24.06.2020

Re: Novax Djocovid

loader
Stvarnost nije teško poreći


reality is not a real thing

Черевићан Черевићан 13:20 24.06.2020

maam čička crvenog

tjst , dok ne krene rasplet

живот данашњице .....на заплету буја
кад се СВЕ расплете досаде нам ето,
па ће да заличи....... на површ' језера
маховина .......кад га спопадне у лето
loader loader 13:25 24.06.2020

Re: maam čička crvenog

Mr Čer, uvek ste drag gost na mojim postovima :)
Uzgred, čitah da je mahovina posebno učinkovita u koronoznim stanjima

solo solo 13:37 24.06.2020

Šta je...

loader hteo da kaže?
Черевићан Черевићан 15:51 24.06.2020

Стихоклепцу... недореку 1

tjst, šte je pjesnik hteo da kaže?

мојој строфи мис'им
додавао не бих више,
но... ..међу стихова
подоста тог пише

г solo
solo solo 18:01 24.06.2020

Re: Стихоклепцу... недореку 1

Черевићан


Pitanje nije postavljeno Vama g Čer nego autoru bloga samo je nezgodno ispalo pošto je ispod Vašeg komentara. Popravljeno da zabunu izbegne
loader loader 10:34 25.06.2020

Re: Стихоклепцу... недореку 1

Šta je...
loader hteo da kaže?


Imao sam utisak da to nije toliko neuočljivo.
Htedoh reći da se protiv Novaka vodi sramotna kampanja sa svih strana. Zemaljski radi iz sve snage.

Link:

Uskoro će mačka na teren, a miševi u rupu !
solo solo 20:33 25.06.2020

Re: Стихоклепцу... недореку 1

Htedoh reći da se protiv Novaka vodi sramotna kampanja sa svih strana.


Ništa tu nema novo.
loader loader 21:36 25.06.2020

Re: Стихоклепцу... недореку 1


A ono jeste.

shmoo shmoo 22:12 25.06.2020

Re: Стихоклепцу... недореку 1

solo
Htedoh reći da se protiv Novaka vodi sramotna kampanja sa svih strana.


Ništa tu nema novo.




Добро, бре, зна ли се која (чија) лова стоји иза Новака? Кинези?

И која (чија?) лова стоји иза Федерера и Надала?

Слутим да је то у свему овоме кључно питање.

А није први пут Новаку. Само је сада специфична прилика (вирус, вакцина, бла, бла, бла...)


"Očigledan krivac je Đoković – bio je ovo nepotreban događaj"

(Каже агент Штрака, а не Доминик Тим.)


"Nije problem Zoom konferencija – Đoković je naškodio mnogim ljudima"



"Niko se osim Novaka nije zapitao kako je nama; Na fudbalu preko 20.000 ljudi – i niko ništa"

shmoo shmoo 22:36 25.06.2020

П.С.

И стварно, како је тим људима када не играју?

Не само у тенису.

(Поготово онима који нису у врху, а на њима ти спортови у ствари и опстају.)

Због пандемије или како се то већ зове.

( "Докторе, кад ће прође овај вирус?" - "Не знам, нисам политичар." )



Овако то раде господа (ЛИНК)



А не као та машинерија за прање прљаве лове која се покрива Швајцарцем и Шпанцем. (ЛИНК)





(Обојица, и Федерер и Надал, ћуте као прави пиздеки. Што нам такође није ништа ново. Знали смо да ће то тако и бити са великима Федерером и Надалом као и њиховим патронима са истоветним ситносопственичким душама сакупљачког карактера чим загусти.)




Vedrana Rudan o "crncu Đokoviću": "Britanci misle da su belji od WC šolje oprane Domestosom"







loader loader 22:56 25.06.2020

Re: П.С.

Ha, ha ...
Ok.
Da me je onako hipotetički pitao da li da organizuje taj turnir, da se muva, da izjavljuje stav o vakcini ... rekao bih mu da to ni slučajno ne radi. Ali, taj njegov prirodnjački i društveni gen odvedoše ga u kiks. Tu nema dileme.

Stvar je u tome što je cela ta stvar pobudila neke ne da bi branili princip, već da bi princip upotrebili kao opravdanje za jedva čekanu priliku (bilo koju priliku) da navale na Novaka. To je ono što je problem. Novak će postati svestan svojih činjenja, a ova ekipa koja besomučno napada neće prestati da napada, jer ga napada zato što želi da ga napada, iz sasvim drugih razloga. Uostalom, divlja i nevaspitana publika na Vimbldonu urliče i napada ga tokom meča iz istih "razloga". Tako je i na skoro svim ostalim GS turnirima.

To je ono. Ne boje se oni korone, već saznanja da će na kraju karijere biti najbolji teniser ever po skoro svim parametrima. Onda prso Federer, prso Nadal... Mislim, ako
shmoo shmoo 23:28 25.06.2020

Re: П.С.

loader

Da me je onako hipotetički pitao da li da organizuje taj turnir, da se muva, da izjavljuje stav o vakcini ... rekao bih mu da to ni slučajno ne radi. Ali, taj njegov prirodnjački i društveni gen odvedoše ga u kiks. Tu nema dileme.



Можда тако изгледа у овом тренутку.

Не знам... Видећемо на дуже стазе да ли је био кикс.

Гледано не само медијски, него и са неком историјском перспективом.

Претпостављам да је и Џеси Овенс 1936. у Берлину барем за половину људи, можда и више, у разним земљама нашег цивилизацијког круга био само нека тамо "црнчуга будала".

А захваљујући медијима, ово Новаково не тиче се само нашег цивилизацијског круга, него иде на глобални ниво.


Stvar je u tome što je cela ta stvar pobudila neke ne da bi branili princip, već da bi princip upotrebili kao opravdanje za jedva čekanu priliku (bilo koju priliku) da navale na Novaka. To je ono što je problem. Novak će postati svestan svojih činjenja, a ova ekipa koja besomučno napada neće prestati da napada, jer ga napada zato što želi da ga napada, iz sasvim drugih razloga. Uostalom, divlja i nevaspitana publika na Vimbldonu urliče i napada ga tokom meča iz istih "razloga". Tako je i na skoro svim ostalim GS turnirima.

To je ono. Ne boje se oni korone, već saznanja da će na kraju karijere biti najbolji teniser ever po skoro svim parametrima. Onda prso Federer, prso Nadal... Mislim, ako







Кажем ти, не разумем се у тенис ич, Могу на прсте једне руке да набројим Новакове мечеве које сам гледао и то не целе. (Што кажу моји клинци у школи, не ради ме тенис. )

Али си ме натерао да претандрљам све ове наслове које сам линковао.

И да питам чија лова стоји иза Новака?

Слутим, кинеска?

Па онда... Нема ничега горег од два "инвеститора" у сукобу.

Није то "Београд на води".
shmoo shmoo 23:47 25.06.2020

Узгред, зашто поменух оно на дуже стазе

и Џеси Овенса...


Епицентар медијске харанге на Новака креће од Гардијана и британских медија, је л' да, као и увек?


У истом том Берлину 1938. енглеска фудбалска репрезентација:














Годину дана касније Хитлер напао Пољску... Јбг.





loader loader 07:40 26.06.2020

Re: П.С.

Можда тако изгледа у овом тренутку.

Не знам... Видећемо на дуже стазе да ли је био кикс.

Nije to malo obadanje nekoliko ljudi sa reketima neki posebno naopako delo za nas koji smo ovde u sred epidemije gledali svesno (struka je znala da epidemija i dalje hara) organizovane masovne skupove (fudbal kao uvertira za glavnu igru, glasanje kao glavna igra u kojoj i nisu neophodne maske kako reče precednik, pa opet fudbal da ne bi ispalo da je onaj prvi fudbal bio samo zagrevanje zbog glasanja, nego se to događalo spontano itd).
Ipak, Novaku to nije donelo nikakvu bitnu korist u ma kom smislu, a nabacio je na volej ovima koji čekaju bilo šta da bi se ostrvili na njega. U tom smislu je svakako kiks. Gledam juče tamo neko okupljanje zbog punoletstva. Kad bi ovi Novakovi prijatelji doznali za to uzeli bi nam stolicu u UN.

Па онда... Нема ничега горег од два "инвеститора" у сукобу.
Није то "Београд на води".



Кажем ти, не разумем се у тенис ич,

M, to je ono kad dvojica reketima prebacuju lopticu preko mreže, a uvek pobedi Novak.

loader loader 07:44 26.06.2020

Re: Узгред, зашто поменух оно на дуже стазе


Епицентар медијске харанге на Новака креће од Гардијана и британских медија, је л' да, као и увек?


У истом том Берлину 1938. енглеска фудбалска репрезентација


:)

Imperijalizam, satanizam...
Šteta što je tu temu upropastio komunizam.

Inače, klipovi poučni
(mada nisu za osobe ispod 18 leta).
docsumann docsumann 08:09 26.06.2020

Re: Узгред, зашто поменух оно на дуже стазе

satanizam...
Šteta što je tu temu upropastio komunizam.


Comunismo, satanismo, P.R.I. - es lo mismo



...
Cabrones del P.R.I. - comunismo
Despierten todos - revolución
Con machetes - armanse
Ejercitos indios - zapatistas
Comandante Marcos - mandanos
Cubre tu cara - subterraneo

Son topos guerrilleros - revolución
¡¡Son topos locos!! - revolución

Viva Zapata, Viva Chiapas
Viva Mexico, Viva la revolución


No sean coyones - haganse hombres
Ya empezaron - hay que acabarlo
Quieren ser ratas or quieren ser hombres
Si no pa' ti - por tus hijos

Comunismo, satanismo, P.R.I. - es lo mismo
g.radicevic g.radicevic 09:16 26.06.2020

Re: П.С.

Ne boje se oni korone, već saznanja da će na kraju karijere biti najbolji teniser ever

on je to već, i znaju to i Rafa i Federer
zvanično, ako bude imao više GS titula, više nedelja kao No.1, više mastersa,
smisliće se već neki novi kriterijum, Federer ima više osvojenih setova, ili ako ni to ne bude, onda gejmova npr.
da No1e sutra završi karijeru, uvek će ostati činjenica da je bio bolji od ''najboljih''
i to se neće promeniti, a mogu ga ameri, španci, englezi....., stavljati i na 150. mesto večne liste.



za prepodnevno razgibavanje




solo solo 09:42 26.06.2020

Re: П.С.

И стварно, како је тим људима када не играју?


Nemo se potrišeš, biće da im nije lako s tolku lovu da je potrošu.
loader loader 10:11 26.06.2020

Re: Узгред, зашто поменух оно на дуже стазе

Епицентар медијске харанге на Новака креће од Гардијана и британских медија, је л' да, као и увек?


EVO LINKA :

Britanci odgovorili na učenje Novaka Đokovića da se u vreme epidemije valja vladati opušteno.
loader loader 10:14 26.06.2020

Re: П.С.

on je to već, i znaju to i Rafa i Federer
zvanično, ako bude imao više GS titula, više nedelja kao No.1, više mastersa,
smisliće se već neki novi kriterijum, Federer ima više osvojenih setova, ili ako ni to ne bude, onda gejmova npr.
da No1e sutra završi karijeru, uvek će ostati činjenica da je bio bolji od ''najboljih''
i to se neće promeniti, a mogu ga ameri, španci, englezi....., stavljati i na 150. mesto večne liste.


Imam drugara koji Đokovića od prvih dana nije prihvatio kao mogućeg šampiona. Tako to kod njega ostalo i danas. S vremena na vreme pod pritiskom Novakovih sve ubitačnijih statistika on nešto pronađe kao odbranu. Pre neki mesec reče - Ali Federer igra najelegantnije, pogledaj mu pokret ...

Nisam odavno pratio balet. Ko ti je taj?
shmoo shmoo 11:54 26.06.2020

Re: П.С.

solo
И стварно, како је тим људима када не играју?


Nemo se potrišeš, biće da im nije lako s tolku lovu da je potrošu.


Онима што су на листи испод 50. или 100. места? Тројицком који је када је ишао на Вимблдон спавао код другара јер нема лову за смештај?

Не зезај.
shmoo shmoo 11:57 26.06.2020

Re: П.С.

loader

Ipak, Novaku to nije donelo nikakvu bitnu korist u ma kom smislu,



А ко зна, можда му лична корист и није пала на памет када је све започео.

Ко то може да зна.
loader loader 12:23 26.06.2020

Re: П.С.

А ко зна, можда му лична корист и није пала на памет када је све започео.

Gotovo sam siguran da to nije bilo iz lične koristi. Ne smatram da je to bio motiv, ali smatram da je sebi ipak naneo još jedno nepotrrebno optrerećenje pred naredne GS utakmice gde će krvožedna koloseumska publika urlati protiv njega još više.

Inače, ta nazovi publika nije naročito pametna. Što više urla protiv Novaka, to je njegova snaga protiv njihovih ljubimaca veća.

Da, jednostavno, a komplikovano.
mesan mesan 12:48 26.06.2020

Re: П.С.

loader
Gotovo sam siguran da to nije bilo iz lične koristi.

Što više urla protiv Novaka, to je njegova snaga protiv njihovih ljubimaca veća.

Vas servilne zamišljam ovako svaki put kod Nole ili koji već nacionalni heroj sa lopticom uspešno zapertla cipelu, prespe vruću kafu u manju šoljicu, ili drži mobilni ramenom bez da slučajno pritisne neki taster:



No sad ozbiljno, potpuno je zanemarljiv problem što se neko "okomio" na Noleta zbog kontroverznog turnira, pravi problemi su:
- bezumne odluke da se organizuju velike manifestacije sa publikom/izbori/šta slično, a sad se već zna da je to idealno za Koronu
- idioti na visokim položajima i medijske ličnosti i kučkice koje negiraju virus, upotrebu maski, itd., zarad svojih finansijskih interesa, iz potrebe da ih publika obožava, zbog svoje samožive bahatosti, itd.

solo solo 13:55 26.06.2020

Re: П.С.

Онима што су на листи испод 50. или 100. места?


Šo se igraju ako ne znadu, ondak nek se jebadu.

Ej bre dvoje ljudi ili 4 u dublu se igraju prebacujući lopticu preko mreže i za 3 sata zarade što neko sa visokom stručnom spremom neće za ceo život radeći neke vrlo ozbiljnije i odgovornije poslove za društvo u celini.( prepravljeno na opravdanu primedbu docsumanna)

E tako mi se jebe za sve te igrarije kao što može i svakome da se jebe za moje viđenje stvari.

Do tada se tepajte ispred infektivne klinike čekajući 6 sati u redu i razmišljajte o sudbini kletoj koja je zadesila nekog pikača loptice preko mreže.Njemu dođu na noge da ga testiraju. Svaka mu čast u svakom slučaju.
docsumann docsumann 15:31 26.06.2020

Re: П.С.

Šo se igraju ako ne znadu, ondak nek se jebadu.

Ej bre (neću da nekoga uvredim pa kažem dve budale) ali dve dangube ili 4 u dublu prebacuju lopticu preko mreže i za 3 sata zarade što neko sa visokom stručnom spremom neće za ceo život.


naravno, svakoga možeš da potkačiš i zapljuneš ako pronađeš odgovarajući ugao.

tako je i fudbal besomučna jurnjava dvadesetorice ljudi za jednom loptom (što im ne ubace još koju?)
košarka je slično, samo s manje ljudi koji pokupšavaju da ubace u loptu u šuplju korpu, pa im ona stalno iz nje ispada.

itd. itd svaki sport se da lako predstaviti kao besmislena aktivnost.

a ti netalentovani u tenisu na 50. 100. i još nižim jestima što traće svoje dane na nešto za šta nisu talentovani??
pa da nije njih ne bi bilo ni onih u prvih deset,. ili onog na samom vrhu. il btaj njihov vrh ne bi bio tako veličanstven da piramida nije toliko široka u osnovi.

moje mišljenje je da bi ušao u prvih 100 u tenisu, moraš biti i te kakav talenat i još uz to uložiti silnog truda (i sredstava), što mnogi sa visokom stručnom spremnom neće pokušati za ceo svoj život, što reče Cane
nsarski nsarski 16:43 26.06.2020

Re: П.С.

docsumann
Šo se igraju ako ne znadu, ondak nek se jebadu.

Ej bre (neću da nekoga uvredim pa kažem dve budale) ali dve dangube ili 4 u dublu prebacuju lopticu preko mreže i za 3 sata zarade što neko sa visokom stručnom spremom neće za ceo život.


naravno, svakoga možeš da potkačiš i zašljuneš ako pronađeš odgovarajući ugao.

tako je i fudbal besomučna jurnjava dvadesetorice ljudi za jednom loptom (što im ne ubace još koju?)
košarka je slično, samo s manje ljudi koji pokupšavaju da ubace u loptu u šuplju korpu, pa im ona stalno iz nje ispada.

itd. itd svaki sport se da lako predstaviti kao besmislena aktivnost.

a ti netalentovani u tenisu na 50. 100. i još nižim jestima što traće svoje dane na nešto za šta nisu talentovani??
pa da nije njih ne bi bilo ni onih u prvih deset,. ili onog na samom vrhu. il btaj njihov vrh ne bi bio tako veličanstven da piramida nije toliko široka u osnovi.

moje mišljenje je da bi ušao u prvih 100 u tenisu, moraš biti i te kakav talenat i još uz to uložiti silnog truda (i sredstava), što mnogi sa visokom stručnom spremnom neće pokušati za ceo svoj život, što reče Cane


U par nedavnih razgovora Novak i Krajinović i Lajović i Đere se generalno slažu u ovome. Ako si plasiran do 100. mesta još uvek je moguće živeti od tenisa. Razume se, što si bliže vrhu sve je lakše. Do 50. mesta je život lagodan, a do 30. već akumuliraš pristojnu lovu za lep život posle penzije.
Ako si ispod 100. mesta, stvari su već veoma teške, imaš više troškova od prihoda, itd.
To je, sećam se, bila njihova zajednička procena.
sanjar sanjar 17:07 26.06.2020

Re: П.С.

mesan
loader
Gotovo sam siguran da to nije bilo iz lične koristi.

Što više urla protiv Novaka, to je njegova snaga protiv njihovih ljubimaca veća.

Vas servilne zamišljam ovako svaki put kod Nole ili koji već nacionalni heroj sa lopticom uspešno zapertla cipelu, prespe vruću kafu u manju šoljicu, ili drži mobilni ramenom bez da slučajno pritisne neki taster:



No sad ozbiljno, potpuno je zanemarljiv problem što se neko "okomio" na Noleta zbog kontroverznog turnira, pravi problemi su:
- bezumne odluke da se organizuju velike manifestacije sa publikom/izbori/šta slično, a sad se već zna da je to idealno za Koronu
- idioti na visokim položajima i medijske ličnosti i kučkice koje negiraju virus, upotrebu maski, itd., zarad svojih finansijskih interesa, iz potrebe da ih publika obožava, zbog svoje samožive bahatosti, itd.


Čini mi se da ti ti mrziš Novaka.
Zašto?
docsumann docsumann 17:11 26.06.2020

Re: П.С.

sanjar
mesan
loader
Gotovo sam siguran da to nije bilo iz lične koristi.

Što više urla protiv Novaka, to je njegova snaga protiv njihovih ljubimaca veća.

Vas servilne zamišljam ovako svaki put kod Nole ili koji već nacionalni heroj sa lopticom uspešno zapertla cipelu, prespe vruću kafu u manju šoljicu, ili drži mobilni ramenom bez da slučajno pritisne neki taster:



No sad ozbiljno, potpuno je zanemarljiv problem što se neko "okomio" na Noleta zbog kontroverznog turnira, pravi problemi su:
- bezumne odluke da se organizuju velike manifestacije sa publikom/izbori/šta slično, a sad se već zna da je to idealno za Koronu
- idioti na visokim položajima i medijske ličnosti i kučkice koje negiraju virus, upotrebu maski, itd., zarad svojih finansijskih interesa, iz potrebe da ih publika obožava, zbog svoje samožive bahatosti, itd.


Čini mi se da ti ti mrziš Novaka.
Zašto?


ti ne znaš? a da, vidim nov si na blogu.
on ga inače mrzi zato što je Nole srbin
sanjar sanjar 17:23 26.06.2020

Re: П.С.

docsumann
sanjar
mesan
loader
Gotovo sam siguran da to nije bilo iz lične koristi.

Što više urla protiv Novaka, to je njegova snaga protiv njihovih ljubimaca veća.

Vas servilne zamišljam ovako svaki put kod Nole ili koji već nacionalni heroj sa lopticom uspešno zapertla cipelu, prespe vruću kafu u manju šoljicu, ili drži mobilni ramenom bez da slučajno pritisne neki taster:



No sad ozbiljno, potpuno je zanemarljiv problem što se neko "okomio" na Noleta zbog kontroverznog turnira, pravi problemi su:
- bezumne odluke da se organizuju velike manifestacije sa publikom/izbori/šta slično, a sad se već zna da je to idealno za Koronu
- idioti na visokim položajima i medijske ličnosti i kučkice koje negiraju virus, upotrebu maski, itd., zarad svojih finansijskih interesa, iz potrebe da ih publika obožava, zbog svoje samožive bahatosti, itd.


Čini mi se da ti ti mrziš Novaka.
Zašto?


ti ne znaš? a da, vidim nov si na blogu.
on ga inače mrzi zato što je Nole srbin

To nije specifično.
Nije jedini.
solo solo 18:45 26.06.2020

Re: П.С.

naravno, svakoga možeš da potkačiš i zapljuneš ako pronađeš odgovarajući ugao.


Greška u percepciji ( nije ni pljuvanje nego iskren stav na temu ,,hleba i igara uz sve manje hleba,,) - Novak ko Novak nije poenta, inače drag i kulturan čovek kome lično ništa ne zameram. Komentar je na tenis( i politiku kroz tenis) u ovom slučaju i ostale sportove uopćeno uz ogradu da dok ima onih koji ,,hoće to da plaćaju,, nek uživaju. No isti ti koji su spremni to da plate kukaju i očajavaju što recimo imaju problem sa zdravstvom,školstvom i ostalim elementarno bitnim segmentima života u koje se lova ne plasira ni približno kao u sportske zabave koje bi trebale da budu poslednja nadogradnja u društvu u kome sve ostalo funkcioniše normalno.( Evo primer - Tasin blog o školstvu i Kleinemutter blog o ozbiljnim problemima sa kojima se ljudi suočavaju i blog o tenisu) Bipolarnost prioriteta.
Samo sam izneo svoj stav da mi je pikanje loptice preko mreže poslednja bitna stvar u životu u ovom trenutku.One kojima je bitna poštujem kao pravo na izbor ali ne razumem i ne delim njihovu strast.

shmoo shmoo 19:24 26.06.2020

Re: П.С.

docsumann

tako je i fudbal besomučna jurnjava dvadesetorice ljudi za jednom loptom



dvadesetorice ?


А да! Сетио сам се зашто 20!









za jednom loptom (što im ne ubace još koju?)



То су и моје обе бабе стално говориле када су гледале са мном фудбал. Било им жао да се деца мучу.

Овај један деда се узбуђивао само када би му се на удицу закачило неко лепо порцијашко парче из Тамиша.

А други деда би живнуо само када означе почетак трке на хиподрому.

Кева се ипак више разумевала у бокс него рецимо бабе у фудбал, па сам са кевом волео да гледам бокс. "Добро бије овај у плаве гаће, а? Добар му десни кроше..."

Ћале је углавном ћутао док смо гледали ватерполо.

И после се ја питам зашто мене тенис, кошарка, одбојка, рукомет,... уопште не раде и не пратим их.

shmoo shmoo 21:15 26.06.2020

Re: П.С.

solo

Do tada se tepajte ispred infektivne klinike čekajući 6 sati u redu



Видео сам.

А да видиш ред испред ковид амбуланте на Чукаричкој падини.
alselone alselone 21:20 26.06.2020

Re: П.С.

А да видиш ред испред ковид амбуланте на Чукаричкој падини


Je l' to stvarno sad poludeo virus posle izbora ili je to namešteno? Nije mi jasno da se nije pričalo o tome dok pred izbore, i sad odjednom ponovo apokalipsa.
solo solo 21:29 26.06.2020

Re: П.С.

Je l' to stvarno sad poludeo virus posle izbora ili je to namešteno? Nije mi jasno da se nije pričalo o tome dok pred izbore, i sad odjednom ponovo apokalipsa.


Najbolje da odeš da vidiš na licu mesta.
shmoo shmoo 21:30 26.06.2020

Re: П.С.

alselone
А да видиш ред испред ковид амбуланте на Чукаричкој падини


Je l' to stvarno sad poludeo virus posle izbora ili je to namešteno? Nije mi jasno da se nije pričalo o tome dok pred izbore, i sad odjednom ponovo apokalipsa.



Уместо одговора, вибер групама кружи једна сличица на којој нека бака разговара са лекаром у оним стрипским дијалог балонима док је овај прегледа:


- Докторе, када ће да престане овај вирус?

- Не знам, нисам политичар.
shmoo shmoo 21:31 26.06.2020

Re: П.С.

solo
Je l' to stvarno sad poludeo virus posle izbora ili je to namešteno? Nije mi jasno da se nije pričalo o tome dok pred izbore, i sad odjednom ponovo apokalipsa.


Najbolje da odeš da vidiš na licu mesta.




Изгледа потпуно хаотично... Потпуно.


EDIT: Како беше она преформулисана изрека (нова времена захтевају и нове формулације)?


"Памет у главу, дупе на оне који кашљу."


solo solo 21:48 26.06.2020

Re: П.С.

нова времена захтевају и нове формулације)?


Da li je verovati tabloidnim informacijama i koliko ako su tačne govore o ozbiljnosti situacije?

Izvor nova.rs
Krizni štab za suzbijanje zarazne bolesti COVID 19 23. juna doneo je zaključak po kom sve medicinsko osoblje može biti premeštano i poslato na rad u bilo koju zdravstvenu ustanovu ili privremenu bolnicu, po usmenom nalogu poslodavca. Po ovom aktu, koji je lično potpisala premijerka Ana Brnabić, svi koji odbiju premeštaj, automatski će dobiti otkaz.

“Lica iz tačke 1. ovog zaključka koje odbije da postupi po usmenom nalogu o upućivanju na izvršavanje radne obaveze u drugu javnu zdravstveni ustanovu, u skladu sa planom popune i drugim odlukama Kriznog štaba za suzbijanje zarazne bolesti COVID 19, rukovodilac izdaje rešenje o radnoj obavezi. Obvezniku radne obaveze, koji ne postupi po rešenju svog rukovodioca o upućivanju na izvršavanje radne obaveze u drugu javnu zdravstvenu ustanovu, prestaje radni odnos”, navodi se u zaključku.

Mnogi zdravstveni radnici su ostali zatečeni ovom “otvorenom pretnjom” otkazom, smatrajući da se ovakav akt ne može doneti mimo vanrednog stanja.

“Ne znam kako ovo da protumačim, sem što sam siguran da ovakav vid pritiska može dovesti do ozbiljnih zloupotreba. Niti je sve osoblje obučeno za rad sa kovid pacijentima, niti smo svi u istom položaju. Dakle, sve je ostavljeno na odluku rukovodiocu, što znači da ja, ukoliko nisam miljenik svom direktoru, od sutra mogu biti poslat u Novi Pazar, na primer”, kaže lekar Kliničkog centra Vojvodine.


https://nova.rs/drustvo/lekarima-koji-ne-pristanu-na-premestaj-automatski-otkaz/

Posebno je interesantna novina u algoritmu: ,,odbije da postupi po usmenom nalogu o upućivanju na izvršavanje radne obaveze u drugu javnu zdravstveni ustanovu,,.

Šta misli pravna struka na blogu o ovakvoj formulaciji. Sve više se preferiraju usmeni nalozi,uputstva i protokoli.
shmoo shmoo 22:03 26.06.2020

Re: П.С.

solo

Krizni štab za suzbijanje zarazne bolesti COVID 19 23. juna doneo je zaključak po kom sve medicinsko osoblje može biti premeštano i poslato na rad u bilo koju zdravstvenu ustanovu ili privremenu bolnicu, po usmenom nalogu poslodavca.




Значи, зато више не заказују специјалистичке прегледе по приватним болницама... Чак ни оним највећи и најизвиканијим.
alselone alselone 22:03 26.06.2020

Re: П.С.

Изгледа потпуно хаотично... Потпуно.


A kako je izgledalo pre nedelju dana (ako si prolazio pa video)?
shmoo shmoo 22:05 26.06.2020

Re: П.С.

alselone
Изгледа потпуно хаотично... Потпуно.


A kako je izgledalo pre nedelju dana (ako si prolazio pa video)?



Није било толиких редова... Можда не пре недељу дана, али пре десетак дана-две недеље није било толиких редова.
alselone alselone 22:08 26.06.2020

Re: П.С.


Није било толиких редова... Можда не пре недељу дана, али пре десетак дана-две недеље није било толиких редова.

Ne kapiram.

Mada mnogo stvari oko ovog virusa ne kapiram.
solo solo 22:11 26.06.2020

Re: П.С.

Ne kapiram.


Koji deo ne kapiraš?
Da se svakodnevno povećava broj ljudi koji dolaze u kovid ambulante i primaju se u kovid bolnice jer imaju simptome i probleme.
Danima je po zvaničnim izveštajima kriznog štaba broj novootkrivenih slučajeva bio ispod 100 a poslednjih nekoliko dana je broj trocifren. Znači evidentni porast pozitivnih.
shmoo shmoo 22:16 26.06.2020

Re: П.С.

alselone

Није било толиких редова... Можда не пре недељу дана, али пре десетак дана-две недеље није било толиких редова.

Ne kapiram.

Mada mnogo stvari oko ovog virusa ne kapiram.




Ни ја.

Али ево Соло нам предочава чињенице. А те чињенице које он каже, то су званично саопштени подаци. И то што он каже је тачно.

Па сад... Слободни смо закључити шта нам је воља.

Да ли се неко игра цифрама, да ли се неке ствари прећуткују због "виших циљева"...

Ди знам, Алсе... А и боље ми је да не знам.
solo solo 22:37 26.06.2020

Re: П.С.

Ди знам, Алсе... А и боље ми је да не знам.


A veruješ li očima svoijem (ako je verovati Youtubu):



socijalna distanca, razmak od dva metra i izbegavanje bliskih kontakta, maske etc.

Zašto neke struke koje su zadužene za sprovođenje mera ne poštuju algoritme druge struke koja te mere predlaže?

I ako je opet verovati tabloidnim informacijama:

Izvor nova rs

Kako Nova.rs saznaje predsednica Skupštine Srbije i visoka funkcionerka Srpske narodne stranke Maja Gojković, primljena je u kovid bolnicu KBC "Bežanijska kosa", ima upalu pluća i čeka rezultate testa na koronavirus.

Pišu: Milica Božinović i Gordana Petković

Gojković je smeštena u apartmanima koji se nalaze na trećem spratu bolnice.

Ovu informaciju za Nova.rs potvrdila su dva nezavisna izvora.



Jedino što je dobro u svemu što su kontakti zabeleženi i što Peca Kon neće imati veći problem u obradi epidemiološkog rizika na pomenutom slavlju.

Opet svako može da odlučuje o vlastitim rizicima.Moral, etika,društvena odgovornost,aršini.... to je već tema za blogere koji imaju VIP opciju pa neka se raspišu.Ako ima svrhe. Lično mislim da nema.
shmoo shmoo 22:48 26.06.2020

Re: П.С.

solo

A veruješ li očima:



А шта имам од тога?

Да поред свега још и гледам фукару као да их се нисам нагледао исувише до сада?

Боље ми од гледања овога што си окачио бити неће.

(Сматраш да нисам укапирао читаву игру још од самог почетка, па да треба да ме убеђујеш? )

Послао сам твој линк за портал nova.rs на неке мени битне адресе.

Ево какви одговори стижу:

Ponašaju se kao da smo u vanrednom stanju.
Ali, ne čudi me to.
Zapravo, mislim da više ništa ne može da me iznenadi u ovoj državi. Zaista.
Oni mogu sve.



И тиме је све речено, зар не?


solo solo 22:54 26.06.2020

Re: П.С.

Сматраш да нисам укапирао читаву игру још од самог почетка, па да треба да ме убеђујеш?


Pobogu i zabogu debeli. Tebi se obraćam jer znam da nećeš da spinuješ stvari.A i tvoje mišljenje mi je relevantno.
Naravno da te ne ubeđujem. Znam da znaš. I više od toga.

Боље ми од гледања овога што си окачио бити неће.


Svakako al' da utvrdimo gradivo da se ne zaboravi. Meni ovo važnije i ozbiljnije od tenisa.
shmoo shmoo 22:59 26.06.2020

Re: П.С.

solo
Сматраш да нисам укапирао читаву игру још од самог почетка, па да треба да ме убеђујеш?


Pobogu i zabogu debeli. Tebi se obraćam jer znam da nećeš da spinuješ stvari.A i tvoje mišljenje mi je relevantno.
Naravno da te ne ubeđujem. Znam da znaš. I više od toga.



Зајебавам те, бре!

Разумели смо се.

Али немој више да ми качиш оне ружне слике и клипове.

Од њих ми буде још горе него што стварно јесте.
solo solo 23:00 26.06.2020

Re: П.С.

Али немој више да ми качиш оне ружне слике и клипове.


E jbg, koje? Ima ih raznih
solo solo 23:22 26.06.2020

Re: sanjar

To nije specifično.
Nije jedini.


Rodni namigni ako si ti. Zašto opet?
shmoo shmoo 23:44 26.06.2020

Re: П.С.

solo
Али немој више да ми качиш оне ружне слике и клипове.


E jbg, koje? Ima ih raznih













Шалим се, шалим се...

















sanjar sanjar 05:26 27.06.2020

Re: П.С.

solo
нова времена захтевају и нове формулације)?


Da li je verovati tabloidnim informacijama i koliko ako su tačne govore o ozbiljnosti situacije?

Izvor nova.rs
Krizni štab za suzbijanje zarazne bolesti COVID 19 23. juna doneo je zaključak po kom sve medicinsko osoblje može biti premeštano i poslato na rad u bilo koju zdravstvenu ustanovu ili privremenu bolnicu, po usmenom nalogu poslodavca. Po ovom aktu, koji je lično potpisala premijerka Ana Brnabić, svi koji odbiju premeštaj, automatski će dobiti otkaz.

“Lica iz tačke 1. ovog zaključka koje odbije da postupi po usmenom nalogu o upućivanju na izvršavanje radne obaveze u drugu javnu zdravstveni ustanovu, u skladu sa planom popune i drugim odlukama Kriznog štaba za suzbijanje zarazne bolesti COVID 19, rukovodilac izdaje rešenje o radnoj obavezi. Obvezniku radne obaveze, koji ne postupi po rešenju svog rukovodioca o upućivanju na izvršavanje radne obaveze u drugu javnu zdravstvenu ustanovu, prestaje radni odnos”, navodi se u zaključku.

Mnogi zdravstveni radnici su ostali zatečeni ovom “otvorenom pretnjom” otkazom, smatrajući da se ovakav akt ne može doneti mimo vanrednog stanja.

“Ne znam kako ovo da protumačim, sem što sam siguran da ovakav vid pritiska može dovesti do ozbiljnih zloupotreba. Niti je sve osoblje obučeno za rad sa kovid pacijentima, niti smo svi u istom položaju. Dakle, sve je ostavljeno na odluku rukovodiocu, što znači da ja, ukoliko nisam miljenik svom direktoru, od sutra mogu biti poslat u Novi Pazar, na primer”, kaže lekar Kliničkog centra Vojvodine.


https://nova.rs/drustvo/lekarima-koji-ne-pristanu-na-premestaj-automatski-otkaz/

Posebno je interesantna novina u algoritmu: ,,odbije da postupi po usmenom nalogu o upućivanju na izvršavanje radne obaveze u drugu javnu zdravstveni ustanovu,,.

Šta misli pravna struka na blogu o ovakvoj formulaciji. Sve više se preferiraju usmeni nalozi,uputstva i protokoli.

Da.
Ni meni nije jasno to o 'usmenom nalogu'?
Čemu?
Usmeni nalozi koji zadiru tako duboko u prava zaposlenih bi trebalo da se izdaju samo kada su svi printeri u nekoj ustanovi (a i šire) pokvareni.
Pa nije to situacija kada vatrogasci gase požar pa stariji daje mlađem 'usmene naloge'.
Inače, poznata je etičnost naše upravljačke strukture (usavršena pod komunistima) kada se nešto od njih traži da znaju da pitaju - a gde to piše?
Pa neka onda i oni napišu takve naloge - ima papira.
A a ko je printer pokvaren, mogu da napišu i olovkom.
docsumann docsumann 06:21 27.06.2020

Re: П.С.

solo
naravno, svakoga možeš da potkačiš i zapljuneš ako pronađeš odgovarajući ugao.


Greška u percepciji ( nije ni pljuvanje nego iskren stav na temu ,,hleba i igara uz sve manje hleba,,) - Novak ko Novak nije poenta, inače drag i kulturan čovek kome lično ništa ne zameram. Komentar je na tenis( i politiku kroz tenis) u ovom slučaju i ostale sportove uopćeno uz ogradu da dok ima onih koji ,,hoće to da plaćaju,, nek uživaju. No isti ti koji su spremni to da plate kukaju i očajavaju što recimo imaju problem sa zdravstvom,školstvom i ostalim elementarno bitnim segmentima života u koje se lova ne plasira ni približno kao u sportske zabave koje bi trebale da budu poslednja nadogradnja u društvu u kome sve ostalo funkcioniše normalno.( Evo primer - Tasin blog o školstvu i Kleinemutter blog o ozbiljnim problemima sa kojima se ljudi suočavaju i blog o tenisu) Bipolarnost prioriteta.
Samo sam izneo svoj stav da mi je pikanje loptice preko mreže poslednja bitna stvar u životu u ovom trenutku.One kojima je bitna poštujem kao pravo na izbor ali ne razumem i ne delim njihovu strast.




sasvim je u redu da ti je do tenisa stalo kao do lanjskog snijega, al sam se prevashoidno osvrnuo na ono dvije dangube.
taj ti je momenat višak.

ne moramo nipodaštavati tuđi trud jer ne volimo/ne gledamo/ne slušamo/ ne čitamo to što oni rade (pišu/svirajju/igraju)
loader loader 08:00 27.06.2020

Re: П.С.

košarka je slično, samo s manje ljudi koji pokupšavaju da ubace u loptu u šuplju korpu, pa im ona stalno iz nje ispada.

Tako se u početku i igralo. Onda je neki od očeva košarke rekao da se dno izbije.

moje mišljenje je da bi ušao u prvih 100 u tenisu, moraš biti


Moraš biti osvajač Vimbldona, sa zelenom kartom, kao Ivanišević
docsumann docsumann 08:02 27.06.2020

Re: П.С.

dvadesetorice ?


u toj karikaturalnoj vizuri, golmani su još i najpametniji. ne jure po cijelom terenu i jedini se sjete da uhvate loptu rukom
loader loader 08:24 27.06.2020

Re: П.С.

vcucko vcucko 08:27 27.06.2020

Re: П.С.

loader
А ко зна, можда му лична корист и није пала на памет када је све започео.

Gotovo sam siguran da to nije bilo iz lične koristi. Ne smatram da je to bio motiv, ali smatram da je sebi ipak naneo još jedno nepotrrebno optrerećenje pred naredne GS utakmice gde će krvožedna koloseumska publika urlati protiv njega još više.

Inače, ta nazovi publika nije naročito pametna. Što više urla protiv Novaka, to je njegova snaga protiv njihovih ljubimaca veća.

Da, jednostavno, a komplikovano.

Sve stoji. Ali zašto se onda uporno batrga, da ga zavolu. I vidi se lepo da oće da pukne, što ga ne volu.
I ovo što je uradio sa ovim turnirima je svakako bilo sa tim ciljem, da uradi nešto dobro da ga zavole. A uradio je (opet) sasvim suprotno
Nisu uporedive karijere, ali i Safin je neko (kraće) vreme bio broj jedan, a on je lumpovao i sve vreme toj istoj masi pokazivao srednji prst (ne bukvalno, ali svakim gestom je odavao takav odnos).
Što se nije ugledao na njega?
vcucko vcucko 08:28 27.06.2020

Re: П.С.

docsumann
dvadesetorice ?


u toj karikaturalnoj vizuri, golmani su još i najpametniji. ne jure po cijelom terenu i jedini se sjete da uhvate loptu rukom

U vaterpolu oni jedini mogu da shvate, da imaju dve ruke
solo solo 09:29 27.06.2020

Re: docsumann

sasvim je u redu da ti je do tenisa stalo kao do lanjskog snijega, al sam se prevashoidno osvrnuo na ono dvije dangube.


U pravu si,prihvatam kritiku - ispravljeno. Nije bila inicijalna namera uvrediti bilo koga pa otuda ,,dangube,, u smislu dokolice,gubljenja vremena sa nevažnim stvarima,igrarija.

Ti ćeš to razumeti. Hazartski princip. Mnogi istu stvar vide drugačije jer gledaju svojim očima.
Zato ispravljam

solo solo 09:59 27.06.2020

Re: sanjar

Da.
Ni meni nije jasno to o 'usmenom nalogu'?
Čemu?


Pod pretpostavkom da se zahebavaš evo kao pecam se na tvoj komentar pa da probam da naslutim.

Čemu?


Pa pokušaj da izmaštaš kakve sve konsekvence može da proizvede usmeni nalog.
Ja ću ti izdvojiti prvu koja mi pada na pamet. Šta god uradiš po usmenom nalogu probaj da dokažeš ako dođe trenutak za dokazivanje da ti je i kakav nalog uručen. Ona čuvena - ,,nisi ti to dobro razumeo,, Zamisli mogući sudski spor na ,,rekla mi kazala,,
Uvrštavaš i disclaimer bloga92 u te pod komunistima usavršene forme ,,gde to piše,,? Jbg piše.
http://blog.b92.net/disclaimer/


Samo za Čarlija i veselo društvo iz Niša.



E da je Anonimus ovde on bi to znao da ukroji.
docsumann docsumann 11:21 27.06.2020

Re: docsumann

U pravu si, prihvatam kritiku - ispravljeno


sumnjiv si mi ti. mnogo si nešto korektan za "normalnog" blogera.

zezam se. drago mi je da smo se razumjeli

solo solo 12:34 27.06.2020

Re: docsumann

zezam se. drago mi je da smo se razumjeli


Naravno.
sanjar sanjar 13:18 27.06.2020

Re: docsumann

docsumann
U pravu si, prihvatam kritiku - ispravljeno


sumnjiv si mi ti. mnogo si nešto korektan za "normalnog" blogera.

zezam se. drago mi je da smo se razumjeli

Šta znači boldovano?
docsumann docsumann 13:20 27.06.2020

Re: П.С.

vcucko
docsumann
dvadesetorice ?


u toj karikaturalnoj vizuri, golmani su još i najpametniji. ne jure po cijelom terenu i jedini se sjete da uhvate loptu rukom

U vaterpolu oni jedini mogu da shvate, da imaju dve ruke


ljudi slabo znaju (sem oni koji baš vole i prate vaterpolo) da je sa (pred)posljednjim promjenama pravila igračima zabranjeno i da blokiraju udarac podižući dvije ruke.
to je naročito primjetno u odbrani sa igračem manje.
nekad su igrači koji su štitili krila u odbrani sa igračem manje, mogli da podignu obje ruke u vis, već neko vrijeme smiju da diognu samo jednu ruku u bloku.
loader loader 11:44 29.06.2020

Re: П.С.

alselone

Je l' to stvarno sad poludeo virus posle izbora ili je to namešteno? Nije mi jasno da se nije pričalo o tome dok pred izbore, i sad odjednom ponovo apokalipsa.



Ima u utisku nedelje predlog koji se zove, otprilike - Virus ne radi nedeljom.
Misli se na nedelju koja je bila dan izbora.
Naravno, sedmicama pre toga su ukinute mere, ali se svodi na isto, jer i to je bilo zbog održavanja izbora po svaku cenu. Tj. izbori nemaju cenu.

g.radicevic g.radicevic 10:12 30.06.2020

Re: П.С.

Je l' to stvarno sad poludeo virus posle izbora ili je to namešteno? Nije mi jasno da se nije pričalo o tome dok pred izbore, i sad odjednom ponovo apokalipsa.


juče vid'o jednu mislim koraksovu karikaturu
kriva broja zaraženih, umrlih, testiranih... ono pravi dijagram
u delu ispred izbora i posle izbora (po par nedelja)
AV kosilicom održava visinu ''trave''

zamisli, ne mogu da je nađem nigde danas


angie01 angie01 11:27 30.06.2020

Re: П.С.

docsumann docsumann 12:37 30.06.2020

Re: П.С.

evo, i ja zaglavih samoizolaciju od 14 dana, pošto je kolega iz kancelarije zaražen korona virusom.
juče su me testirali, pa sam na čekanju rezultata.

za sada se ojećam ok, nikakvih simptoma nemam.
alselone alselone 12:52 30.06.2020

Re: П.С.

Drž se, mada sumnjam da tebi virus može išta uzevši u obzir nivo zdravog života koji praktikuješ i brđansko-primorski gen.
shmoo shmoo 16:53 30.06.2020

Re: П.С.

Дупло.

Бриши га.
angie01 angie01 16:59 30.06.2020

Re: П.С.


juče su me testirali, pa sam na čekanju rezultata.


ne daj se doks,...javi sta je bilo.
nsarski nsarski 17:31 30.06.2020

Re: П.С.

docsumann
evo, i ja zaglavih samoizolaciju od 14 dana, pošto je kolega iz kancelarije zaražen korona virusom.
juče su me testirali, pa sam na čekanju rezultata.

za sada se ojećam ok, nikakvih simptoma nemam.


Pazi samo da ti se ne desi nešto slično kao ovom liku iz Kalifornije. Testirao se uopšte nije, a dobio je izveštaj da je pozitivan. Fora je da CVS (farmaceutska kuća u usa) naplaćuje testove od države i onda "testira" i one koji se uopšte nisu testirali.

docsumann docsumann 18:15 30.06.2020

Re: П.С.

cijenim da nisam zakačio virus. prošlo je već 7 dana, od kada kolega nije dolazio na posao, a već je bio zaražen.

u svakom slučaju, hvala na podršci. a i ovaj neplanirani domor nije tako loš
hoochie coochie man hoochie coochie man 18:22 30.06.2020

Re: П.С.

ovaj neplanirani domor nije tako loš

Crnogorac.
:)
Al opet nešto navijam za tebe, a protiv virusa.
Ne znam šta mi je:)
mirelarado mirelarado 19:27 30.06.2020

Re: П.С.

Al opet nešto navijam za tebe, a protiv virusa.
Ne znam šta mi je:)


:)

Nadam se, Docse, i navijam iz sve snage da je lažna uzbuna. Znaš li kako je kolega?
docsumann docsumann 19:51 30.06.2020

Re: П.С.

mirelarado
Al opet nešto navijam za tebe, a protiv virusa.
Ne znam šta mi je:)


:)

Nadam se, Docse, i navijam iz sve snage da je lažna uzbuna. Znaš li kako je kolega?


povremeno mu skoči temperatura, ali se generalno osjeća dobro
shmoo shmoo 15:04 24.06.2020

Баш је наопачке овај свет

А ко су Новакови главни спонзори... финансијери... С којима све има милионске маркетиншке уговоре?

Питам јербо тенис ич не пратим и не знам ништа...

Да си потегао фудбал, одмах бих ти рекао да су вечити близанци на буџету Србије као "удружења грађана" и да су им спонзори Газпром, Телеком,...

А за тенис немам појма.




















shmoo shmoo 00:27 26.06.2020

Шибицарење




bnp paribas money laundering (ЛИНК)



jp morgan money laundering






How the World's Leading Banks Help Launder $2 Trillion a Year (ЛИНК)











Score and Change (ЛИНК)




ITF partners

Company Industry

BNP Paribas - Financial services
Head - Sporting goods
NEC - Information technology
Uniqlo - Fashion
Rakuten - E-commerce
OFX - Financial services
IMG Academy - Sports academy
Sandever (Decathlon) - Sporting goods
Johan Cruyff Foundation - Foundation
Sportradar - Sports data





ATP partners

Company Industry

Emirates - Airline
FedEx - Courier
Infosys - Information technology
Peugeot - Automotive
Rolex - Watches
Tecnifibre - Sporting goods
Dunlop - Sporting goods
Maui Jim - Retail (sunglasses)





WTA partners

Company Industry

Dubai Duty Free - Retail
iQIYI - Online video platform
Porsche - Automotive
SAP - Information technology
PEAK - Sporting goods
Cambridge Global Payments - Financial services
Tennis Warehouse - Sporting goods (ecommerce)
Moroccanoil - Beauty products















loader loader 07:45 26.06.2020

Re: Шибицарење


Komentar na mestu.
Da malo rasklima opuštenciju zvanu hleba i igara.

shmoo shmoo 12:04 26.06.2020

Окет!!!



"Okej, svi ste protiv mene – sada ćete svi umreti, a ja ću da ga je*em"











'Ебало вас то расистичко, фашистичко говно Роже Федерер и цела та фашистичка и расистичка камарила која стоји иза њега и Надала и инвестира у њих двојицу!



Мала црнкиња: "Чика Роџере, чика Роџере, а је л' могу ја да скупљам лоптице на неком грен слему?"

Федерер: "Не можеш, сине, тенис је бели спорт."


docsumann docsumann 08:00 27.06.2020

Re: Окет!!!

фашистичко говно Роже Федерер


zar se ne kaže fašistička falanga?


neodmjereno ti je ovo, i ružno...ne moraš voljeti Federea, kao ni Noleta, uostalom, al ga ne treba ni satanizovati...baš kao ni Noleta

shmoo shmoo 22:08 27.06.2020

Re: Окет!!!

docsumann
фашистичко говно Роже Федерер


zar se ne kaže fašistička falanga?


neodmjereno ti je ovo, i ružno...ne moraš voljeti Federea, kao ni Noleta, uostalom, al ga ne treba ni satanizovati...baš kao ni Noleta




Јесте, у праву си. Неодмерено је.

Али умем ја то када ми је неко одвратан као длака у супи.



И то на први поглед, невезано за то чиме се бави, како се зове... Само ликом ми већ буде одбојан и нешто изнутра ми говори да не завређује да се бавим њиме и да га заобилазим на сваки начин. Знаш оно када ти нечији људски лик лик подстиче осећај одбојности и гађења, а ни сам просто не знаш зашто...

За Надала то већ не могу да кажем.

За Федерера да, откако сам га први пут видео на неком мечу на ТВ или на некој слици...

Јбг, шта га знам... То ни ја не умем себи да објасним зашто је то тако код мене. (Није Федерер једини, има таквих неколико, што по моедијима, што уживо.)

Инстинкт? Шесто чуло?
solo solo 22:56 27.06.2020

Re: Окет!!!

Али умем ја то када ми је неко одвратан као длака у супи.



Ovako?



shmoo shmoo 23:05 27.06.2020

Re: Окет!!!

solo
Али умем ја то када ми је неко одвратан као длака у супи.



Ovako?









solo solo 23:13 27.06.2020

Re: Окет!!!



i on je traži

shmoo shmoo 00:30 28.06.2020

Re: Окет!!!

solo


i on je traži




У таљателама!



solo solo 07:10 28.06.2020

Re: Окет!!!

У таљателама!


U talja Ćega ba?

Kad smo već kod kuhanja i dlaka u supi.



Supa nije iz Simin Hana al iz nekog hana jeste.
shmoo shmoo 22:36 28.06.2020

Re: Окет!!!

solo
У таљателама!


U talja Ćega ba?

Kad smo već kod kuhanja i dlaka u supi.



Supa nije iz Simin Hana al iz nekog hana jeste.





Да није из Зарожја? Одатле је Сава Савановић...



Lilith Vampyre (27) iz Londona tvrdi da je vampir star 600 godina, a zbog neobičnog načina života skupila je čak više od 150 hiljada pratilaca na Instagramu.








loader loader 09:48 29.06.2020

Re: Окет!!!

И то на први поглед, невезано за то чиме се бави, како се зове... Само ликом ми већ буде одбојан и нешто изнутра ми говори


Šlag pozeraj, zavisnost od uživanja u odnosu sa publikom. Spolja korektno, iznutra ljigavo. A i ono, kad gubi - džentlmen koji se jedva suzdržava da ne skreše protivniku nešto vezano za bliske članove familije. Msm, takav je moj utisak. Kad pričamo o privatnom dilu. Ali taj dil mene uglavnom ne zanima. Samo tenis. Znam kakva je frustracija za čoveka koji je navikao da servisom rešava 80% poena kad naleti na ritern koji ga pretvara u prosečno efikasnog servera. Plus aktivna defanziva Novakova. Vrlo, vrlo frustrirajuće. Znači, stalno pogađanje linija ili mrka kapa.



Ako ovaj nosi onu ponjavu oko glave (a i Nadal),
da li bi Novak imao pravo da tokom meča nosi šajkaču?
Na Vimbldonu belu, naravno.
Šta je sad tu bitno drukčije od naopako okrenutog kačketa.
shmoo shmoo 10:27 29.06.2020

Re: Окет!!!

loader
И то на први поглед, невезано за то чиме се бави, како се зове... Само ликом ми већ буде одбојан и нешто изнутра ми говори


Šlag pozeraj, zavisnost od uživanja u odnosu sa publikom. Spolja korektno, iznutra ljigavo. A i ono, kad gubi - džentlmen koji se jedva suzdržava da ne skreše protivniku nešto vezano za bliske članove familije. Msm, takav je moj utisak. Kad pričamo o privatnom dilu. Ali taj dil mene uglavnom ne zanima. Samo tenis. Znam kakva je frustracija za čoveka koji je navikao da servisom rešava 80% poena kad naleti na ritern koji ga pretvara u prosečno efikasnog servera. Plus aktivna defanziva Novakova. Vrlo, vrlo frustrirajuće. Znači, stalno pogađanje linija ili mrka kapa.



Ako ovaj nosi onu ponjavu oko glave (a i Nadal),
da li bi Novak imao pravo da tokom meča nosi šajkaču?
Na Vimbldonu belu, naravno.
Šta je sad tu bitno drukčije od naopako okrenutog kačketa.








shmoo shmoo 07:14 27.06.2020

Дакле, није приде још и култур фашизам, а?




”Имам утисак да је Ђоковић мислио како је изнад природних закона. Он има ту словенску, мистичну страну, мисли да је непобедив. Али, кад се играте са животима других људи онда имате и одговорност за то што радите”, поручује Кужоли.




”Ђоковић је мистичан и опасан, Федерер и Надал би требало да га нападну” (ЛИНК)




EDIT: Занимљиво да су се највише Французи последњих дана баш острвили на Ђоковића...


А и иначе знамо од раније да Французи уопште нису највећи и најгори од све деце у Европи по питању шовинизма...



loader loader 17:03 27.06.2020

Re: Дакле, није приде још и култур фашизам, а?

EDIT: Занимљиво да су се највише Французи последњих дана баш острвили на Ђоковића...

Stari saveznici.
hoochie coochie man hoochie coochie man 17:39 27.06.2020

Re: Дакле, није приде још и култур фашизам, а?

Ne pratim sportove, pa i blogove o njima tek preletim, ne znam da li je ko pisao o tome, ali meni je malo bez veze osuđivati Đokovića za ovo.
Teniser hoće da igra tenis i hoće da organizuje takmičenje, ima li šta normalnije od toga?

Da se fudbaleri pitaju fudbal ne bi prestajao, kafedžije, kafane se ne bi zatvarale, jer oni ne znaju i ne moraju da znaju koliko je to rizično, drugi su ti koji treba da kažu može ili ne može.

Ovde tri države rekle može, a sad kriv teniser koji sve što zna je da udara lopticu.

Licemerje.
solo solo 07:40 28.06.2020

Re: sanjar

Šta znači boldovano?


Da stvarno, jel to neka zahebancija?

Boldere na sunce.

Za Čarlija,Mačka,Rodnija i ostale ljubitelje tambure.



Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana