Obaveštenja

VUČIĆEVI MANGUPI…

Filip Mladenović RSS / 14.10.2019. u 23:55

Piramidalna Srbija
Piramidalna Srbija
Predsednički savet
Predsednički savet
Siniša Mali

“Pošto nije mogao drugačije da objasni poreklo 95 hiljada evra, Siniša i njegov advokat došli su na ideju da prikažu da sam ja našla novac posle smrti oca.“ Nakon razvoda od Siniše Malog, Marija Mali je izgubila starateljstvo nad troje dece, ćerkom i 2 sina. Prijavu koju je zbog fizičkog napada podnela protiv bivšeg supruga sud je odbacio, a dobila je i otkaz sa posla. Tabloidi su je lažno optuživali, a ona tvrdi da joj bivši suprug Siniša Mali i dalje upućuje preteće poruke, podsećajući je na moć koju ima. Pojavljivanje u javnosti za nju je, kako kaže, poslednja linija odbrane. U intervjuu za “KRIK” 2017. godine Marija Mali je govorila o tome kako je bila primorana da učestvuje u sumnjivim poslovima, pod pritiskom supruga Siniše Malog. Tako je bila ucenjena da mu pomogne da slaže Agenciji za borbu protiv korupcije o svojim prihodima. Postavljao ju je na mesta direktora predstavništava ofšor kompanija, bez objašnjenja čemu neke od tih firmi služe. Marija Mali je otkrila detalje o imovini koju Siniša Mali ne vodi na svoje ime, o njegovom učešću u slučaju Savamala i drugim sumnjivim poslovima. Marija Mali je za većinu tvrdnji pokazala dokaze u vidu prepiski, overenih izjava, računa i drugih dokumenata. U međuvremenu, Marija Mali je zaćutala, a Siniša Mali je avanzovao sa mesta gradonačelnika Beograda u fotelju ministra finansija.

Aleksandar Vulin

Agencija za borbu protiv korupcije pokrenula je postupak kontrole imovine Aleksandra Vulina i zatražila da objasni kako je finansirao kupovinu stana. Vulin je menjao iskaz – najpre je naveo da je stan platio od prodaje imovine. Novinari KRIK-a su otkrili da je jedinu nekretninu koju je posedovao, jednosoban stan u Novom Sadu, Vulin dobio na poklon, a potom ga prodao bratu za 38.000 evra. Ova suma nije bila dovoljna da isplati ni prvu ratu za novi stan. Zatim je rekao da je stan platio od pozajmice suprugine tetke iz Kanade. Kao dokaz, dostavio je priznanicu sa potpisom njegove supruge Nataše, na kojoj je pisalo da je primila novac i da je rok za vraćanje 10 godina. Potpisa tetke iz Kanade nije bilo. Agencija je njegove tvrdnje proverila kod Uprave za sprečavanje pranja novca, koja je utvrdila da nije pronašla da je na račune Vulina, njegove supruge ili prodavca stana uplaćen pomenuti iznos. Da je novac uneo u kešu, morao bi da ga prijavi carini! Međutim, ni tih podataka nije bilo. Naveo je da je stan isplatio dan nakon overe Ugovora i dostavio još jednu priznanicu sa potpisom prodavca stana i adresom u Marbelji u Španiji. Ovaj put nedostajao je broj računa na koji je Vulin uplatio novac.

Ministar Aleksandar Vulin je ostao pri laži da je 205 000 evra za kupovinu stana u Beogradu pozajmio od suprugine tetke iz Kanade. Slučaj je prošao kroz 3 (tri) tužilaštva i nijedno nije utvrdilo odakle mu novac. Svi postupci protiv ministra Vulina su u medjuvremenu - obustavljeni.

Zoran Babić

Predsednik Srbije Aleksandar Vučić rekao je 20. 9. 2019. da je lično izjavio saučešće porodici Stanike Gligorijević, koja je poginula na naplatnoj rampi u Doljevcu, jer to nije uradio funkcioner SNS i bivši direktor Koridora Srbije Zoran Babić. Zoran Babić je upravljao automobilom (Iako režim ostaje pri tvrdji da je Zoran Babić bio u automobilu, a da je krivac službeni vozač, za koga nadležno tužilaštvo traži 5 /pet/ godina zatvora!!!), koji je velikom brzinom udario u vozilo na naplatnoj rampi u kom je bila Stanika Gligorijević. Od siline udara Stanika Gligorijević je preminula!

Vučić je ponudio suprugu Stanike Gligorijević da vidi snimak nesreće, upozorivši ga da je snimak stravičan i da ne može da razume zašto je auto tolikom brzinom uleteo na naplatnu rampu. On je rekao da ne razume Babića koji nije mogao da ode do porodice Gligorijević, već je saučešće samo izjavio telefonom. "Stigao si da odeš u Grčku, na Brione i u Minhen, a nisi u Knjaževac", rekao je Vučić, nabrajajući mesta u  kojima je sve tokom proteklog leta boravio Zoran Babić.

Nebojša Stefanović

Umesto da tužilaštvo i policija istražuju mogući kriminal i aktere iz afere o trgovini oružjem, vlast se dala u potragu za onima koji su omogućili da se insajderski dokumenti publikuju. Odmah nakon objavljivanja dokumenata na međunarodnom sajtu “Arms voč” o sumnjivoj trgovini oružjem, u koju je uključen i Branko Stefanović, otac ministra policije Nebojše Stefanovića, režim je pokrenuo tajnu akciju ne bi li utvrdio kako su kompromitujući papiri došli do novinara, tj. javnosti. Kao najokoreliji kriminalac 18. septembra 2019. uhapšen je radnik “Krušika” iz Valjeva Aleksandar Obradović. Najpre je držan u kućnom pritvoru, a onda je krajem septembra prebačen u beogradski Centralni zatvor. Iako se radi o klasičnom uzbunjivaču, A. O. je osumnjičen za odavanje službene tajne. Pritvor mu je naknadno određen čak po 3 tačke: zbog opasnosti od bekstva, da ne ponovi krivično delo, te da ne bi uticao na svedoke.

I da sve bude tragičnije i bizarnije, MUP i tužilaštvo o ovom slučaju nisu uopšte obavestili javnost, kao što inače rade. Na sreću, nakon angažovanja par novinara koji su objavli članke o ovom slučaju i organizovanja protesta ispred zatvora u Bačvanskoj ulici, Aleksandar Obradović je sinoć maricom prebačen u kućni pritvor u Valjevu.

A kako je reagovao Aleksandar Vučić, samo par dana nakon hapšenja uzbunjivača Aleksandra Obradovića? Prodaja oružja Saudijskoj Arabiji je dozvoljena i zalagaću se da što više oružja prodamo, izjavio je predsednik Srbije Aleksandar Vučić gostujući na TV Pink. Osvrnuvši se na optužbe da je u prodaji oružja, koje kupuje po povlašćenoj ceni, učestvovao i Branko Stefanović, otac ministra unutrašnjih poslova Nebojše Stefanovića, Vučić je pozvao one koji o tome govore da ako imaju dokaze da je počinjeno krivično delo neka ih dostave, a ako nemaju poručio im je da prestanu o tome da pričaju.

Svi Vučićevi mangupi...

P.S. Goran Vesić...

beži pred nezadovoljnim gradjanstvom Beograda, ponedeljak uveče, 14. oktobar 2019.

 

 

Atačmenti



Komentari (121)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

looping looping 06:29 15.10.2019

1

P.S. Goran Vesić...

beži pred nezadovoljnim gradjanstvom Beograda, ponedeljak uveče, 14. oktobar 2019.

Kakvi crni građani.
To je rulja.

Nadam se da i ti nisi "građanin".
maksa83 maksa83 07:39 15.10.2019

Re: 1

Kakvi crni građani.
To je rulja.


Esividojebote!

A nisu ni pročitali knjigu!

A dole u galeriji sede Ksenija Vučić, Beba Popović, Branko Kockica, Milomir Mariić, Miša Vacić i razmišljaju se "je l' bezbedno da izađem?", sreća bio i Simo Spasić čovek-megafon + još nešto tih književnih kritičara pa su se osećali sigurnije.

Ja ne znam gde misli da stigne ovaj narod ako tako tretira pisce...
looping looping 08:01 15.10.2019

Re: 1

maksa83
Kakvi crni građani.
To je rulja.


Esividojebote!

A nisu ni pročitali knjigu!

A dole u galeriji sede Ksenija Vučić, Beba Popović, Branko Kockica, Milomir Mariić, Miša Vacić i razmišljaju se "je l' bezbedno da izađem?", sreća bio i Simo Spasić čovek-megafon + još nešto tih književnih kritičara pa su se osećali sigurnije.

Ja ne znam gde misli da stigne ovaj narod ako tako tretira pisce...

Jel' ti to ozbiljno?
Kakve ima veze da li je knjiga u pitanju ili nešto drugo?
Mogao je da promoviše i salvete.

Vesić je u ovakvoj situaciji u drugom planu, na žalost.

Divljak je divljak, sa ili bez Vesića.
Mada, vrlo je verovatnije da će još dugo biti - sa Vesićem.
Ne znam šta drugo ljudi očekuju.
Jer on ispada kulturan, na veliku žalost.
I to ne zbog knjige.

PS.
Ja ne znam gde misli da stigne ovaj narod ako tako tretira pisce...

I dalje ne želim da je verujem da je ovo narod ili građanstvo, već obična rulja.
maksa83 maksa83 08:25 15.10.2019

Re: 1

Jel' ti to ozbiljno?

Moj žal je samo što ta akcija nije bila ranije glasnije obznanjena pa sam propustio ceo hepening.

Ko zna, možda bude opet šanse na Sajmu Knjiga.

Vesić je u ovakvoj situaciji u drugom planu, na žalost.

Ma jasno, tebi su svi oni u drugom i trećem i sedamnaestom planu i bitne su ti civilizacijske tekovine iznad svega, zato si se jako uzrujao kad su literarni pregaoci u po noći srušili komad grada pod maskama, i isto si se iznervirao kad su došli srednjoškolci da protestvuju što im je drug zatvoren a sačekao ih dupli kordon pandura. Sećam se kako te je to sve dirnulo i šta ti je bilo u kom planu.

Inače, jedini fizički incident koji se sinoć desio je kad su Vesićevi lektori i korektori i urednici (vrlo fin svet, literate) nasrnuli na narod, sve ostalo je bila samo vika.
I dalje ne želim da je verujem da je ovo narod ili građanstvo, već obična rulja.

Moj utisak je da je 5% te rulje pročitalo 5x više knjiga od svih prisutnih na promociji zajedno.

Moj drugi utisak je kako mali dežmekasti čovek može onako brzo da trči. Neverovatno...
looping looping 08:32 15.10.2019

Re: 1

Inače, jedini fizički incident koji se sinoć desio je kad su Vesićevi lektori i korektori i urednici (vrlo fin svet, literate) nasrnuli na narod, sve ostalo je bila samo vika.

Znači, svi su rulja.
I Vesićevci i ovi što viču i pale knjige.

Sad mi je lakše.

i isto si se iznervirao kad su došli srednjoškolci da protestvuju što im je drug zatvoren a sačekao ih dupli kordon pandura.

Da mi je taj njihov drug rođeni sin ne bih ga branio nego bi se zapitao šta radi/ čime se bavi.
maksa83 maksa83 08:46 15.10.2019

Re: 1

Da mi je taj njihov drug rođeni sin ne bih ga branio nego bi se zapitao šta radi/ čime se bavi.

Od takvog humaniste ne bi čovek manje očekivao.
looping looping 08:51 15.10.2019

Re: 1

maksa83
Da mi je taj njihov drug rođeni sin ne bih ga branio nego bi se zapitao šta radi/ čime se bavi.

Od takvog humaniste ne bi čovek manje očekivao.

Ne možemo svi da budemo humaniste.
A vas humanista ionako ima poprilično.
mariopan mariopan 16:18 15.10.2019

Re: 1

Moj drugi utisak je kako mali dežmekasti čovek može onako brzo da trči. Neverovatno.


Beš'te noge posraću vas,
gedza.73 gedza.73 16:46 15.10.2019

Re: 1

macak.tosa031 macak.tosa031 17:47 15.10.2019

Re: 1

looping

...

PS.
Ja ne znam gde misli da stigne ovaj narod ako tako tretira pisce...

I dalje ne želim da je verujem da je ovo narod ili građanstvo, već obična rulja.

Možeš ti da veruješ i da je zemlja okrugla.
Ako si u stanju da poveruješ da je Vesić pisac, onda ni nebo nije granica.

freehand freehand 19:40 15.10.2019

Re: 1

A nisu ni pročitali knjigu!

Kladio bih se da su to oni isti Đilas i Šolak što su ukrali sedam hiljada triliona evara i Beograd zavili u crno ostaviviši ga u dugu od osamnaest hiljada biliona evara, pa im to nije bilo dosta nego su nosili vešala da našeg predsednika bese na Terazijama a i upadali su sa motornim testerama u RTS da saseckaju Krstića i vuletića i Predraga Sarapu koji na sreću nije bio tu.
freehand freehand 20:15 15.10.2019

Re: 1

looping
P.S. Goran Vesić...

beži pred nezadovoljnim gradjanstvom Beograda, ponedeljak uveče, 14. oktobar 2019.

Kakvi crni građani.
To je rulja.

Nadam se da i ti nisi "građanin".


Užasssna je slika poslana iz Beograda!
To nije knjiga o Goranu Vesiću.
On je pismen čovek.
Ko pali knjige pali i ljude.
Đilasšolak su fašisti, samo su fašisti spaljivali knjige.
looping looping 06:13 16.10.2019

Re: 1

macak.tosa031
looping

...

PS.
Ja ne znam gde misli da stigne ovaj narod ako tako tretira pisce...

I dalje ne želim da je verujem da je ovo narod ili građanstvo, već obična rulja.

Možeš ti da veruješ i da je zemlja okrugla.
Ako si u stanju da poveruješ da je Vesić pisac, onda ni nebo nije granica.


Nebitan je Vesić u celoj priči.
Znam odlično ko je Vesić.
Ali mislim da ovakvi protesti dižu rejting takvima.
Opozicija - divljaci, vlast - kulturni ljudi.

Osim ako vlast ne plaća "opoziciju".
U tom slučaju ponašanje "opozicije" je potpuno opravdano i rezultati glasanja su sasvim logična stvar.


PS.
Nisam shvatio ovaj deo
Možeš ti da veruješ i da je zemlja okrugla.

Misliš nije okrugla nego je geoid?
Ili je ravna?
looping looping 06:17 16.10.2019

Re: 1

freehand
looping
P.S. Goran Vesić...

beži pred nezadovoljnim gradjanstvom Beograda, ponedeljak uveče, 14. oktobar 2019.

Kakvi crni građani.
To je rulja.

Nadam se da i ti nisi "građanin".


Užasssna je slika poslana iz Beograda!
To nije knjiga o goranu Vesiću.
On je pismen čovek.
Ko pali knjige pali i ljude.
Đilasšolak su fašisti, samo su fašisti spaljivali knjige.

Da, takvi izveštaji će biti u medijima.
Vidiš kako kroz ironiju dolaziš do poente.
freehand freehand 06:37 16.10.2019

Re: 1

Da, takvi izveštaji će biti u medijima.
Vidiš kako kroz ironiju dolaziš do poente.

Neće "biti". Prve tri rečenice su citat Vučića.
looping looping 07:22 16.10.2019

Re: 1

freehand
Da, takvi izveštaji će biti u medijima.
Vidiš kako kroz ironiju dolaziš do poente.

Neće "biti". Prve tri rečenice su citat Vučića.

Ups!
Izvinjavam se, nisam čitao.
predatortz predatortz 16:48 16.10.2019

Re: 1

Moj drugi utisak je kako mali dežmekasti čovek može onako brzo da trči. Neverovatno...



Filip Mladenović Filip Mladenović 08:20 15.10.2019

'Oće ta rulja svašta!



A tek ova rulja:

looping looping 08:35 15.10.2019

Re: 'Oće ta rulja svašta!

Filip Mladenović


A tek ova rulja:


Znači, krađa izbora i izdavanje knjige (ma kako ta knjiga bila glupa) su ista stvar.
OK.

Oni zapalili Skupštinu a ovi zapalili knjigu.


PS.
Ustvari, znate vi šta se meni čini.
Čini mi se da Đilasa i ekipu plaća vlast da radi ovakve stvari kako bi mogli da vladaju neograničeno.

Sergej T. kaže da nije pristao da bude konstruktivna opozicija i ja mu verujem.
Filip Mladenović Filip Mladenović 08:54 15.10.2019

Re: 'Oće ta rulja svašta!

Ma kakva vlast, kakva opozicija!?

Prosečan rok trajanja režima u Srbiji je 12 godina, bez obzira na opoziciju.

Toliko je vremena potrebno da satruli od korupcije i kriminala!

Sloba od 1988. do 2000, žuti od 2000. do 2012, AV od 2012. do 2024...

Show must go on!

I svaki režim je imao svoje mangupe koji su mu došli glave, svoje Male, Vuline, Babiće, Stefanoviće, Vesiće...

Što napisa Basara pre par sedmica: "Istorija Srbije je 2 veka burazersko-lopovskog pluralizma!"

looping looping 08:58 15.10.2019

Re: 'Oće ta rulja svašta!

Filip Mladenović
Ma kakva vlast, kakva opozicija!?

Prosečan rok trajanja režima u Srbiji je 12 godina, bez obzira na opoziciju.

Toliko je vremena potrebno da satruli od korupcije i kriminala!

Sloba od 1988. do 2000, žuti od 2000. do 2012, AV od 2012. do 2024...

Show must go on!




Nisam hteo ovako da ispadne.

Znači, ništa do 2024.
gedza.73 gedza.73 09:40 15.10.2019

Re: 'Oće ta rulja svašta!

Prosečan rok trajanja režima u Srbiji je 12 godina, bez obzira na opoziciju.

prosek nije 12 nego 19 godina. Zaključno sa ovom godinom. u stvari režim ima rok trajanja od 75 godina.

Ako sam na nekog tipovao da napiše blog o sunovratu društva u Srbiji to si bio ti.



Onakvo klupko zavisnosti, podaništva, bede, nedostatka karaktera, rulje koja bez imalo ljudskosti zarad ličnog ćara je spremna onako da se ponaša prema pojedincu

i to sutra penzionerke i penzioneri, građanke i građani koji su 'ceo svoj život dali fabrici a nemaju novca da dostojanstveno žive u starosti'?
Filip Mladenović Filip Mladenović 09:45 15.10.2019

Re: 'Oće ta rulja svašta!

gedza.73
Prosečan rok trajanja režima u Srbiji je 12 godina, bez obzira na opoziciju.

prosek nije 12 nego 19 godina. Zaključno sa ovom godinom.

Ako sam na nekog tipovao da napiše blog o sunovratu društva u Srbiji to si bio ti.



Onakvo klupko zavisnosti, podaništva, bede, nedostatka karaktera, rulje koja bez imalo ljudskosti zarad ličnog ćara je spremna onako da se ponaša prema pojedincu

i to sutra penzionerke i penzioneri koji su 'ceo svoj život dali fabrici a nemaju novca da dostojanstveno žive u starosti'?


Strah vlada Srbijom, i to u društvu sa korupcijom.

Lepo pre neki dan reče jedan od onih kojima je dosta i jednog i drugog, pa je sa celom porodicom pobegao u Nemačku: "Nekada se odlazilo trbuhom za kruhom, a sada se odlazi razumom za dostojanstvo!"
gedza.73 gedza.73 09:54 15.10.2019

Re: 'Oće ta rulja svašta!

pa je sa celom porodicom pobegao u Nemačku: "Nekada se odlazilo trbuhom za kruhom, a sada se odlazi razumom za dostojanstvo!"

uvek je to bilo.
odlazilo se ka dostojanstvenom životu gde direktor ne naređuje radniku za koga da glasa i gde direktor ne pita radnika da li je Član Partije nego šta zna da radi.
Gde čovek nema obavezu da doživotno šeta opanke Vođi ili direktoru državne firme.


Strah vlada Srbijom

nije strah nego lična 'vajdičica'.

Pogledaj šta kažu radnici koji su došli da 'dobrovoljno' iskažu podršku direktoru.
Ista opravdanja u različitim varijacijama možeš da pročitaš na blogu, čuješ u parku, na političkoj debati i na slavi.

Filip Mladenović Filip Mladenović 10:05 15.10.2019

Re: 'Oće ta rulja svašta!

Lična "vajdičica" je simptom koruptivnosti, a strah je jedan od glavnih uzroka te bolesti, koju je Jovan Cvijić označio kao tzv. rajinski kompleks: "Onome iznad sebe se ulizuješ, a onog ispod sebe kinjiš!"
angie01 angie01 09:23 15.10.2019

znaci, vrhunski cinizam

u marketinskom potezu,...

da covek koji je ladno unistio grad i to na najgori moguci pacerski nacin, nehebavajuci apsolutno nista do cega su sve civilizacija i njena znanja stigli ni u najbazicnijem delu,
"napise" i promovise knjigu, kako on voli Beograd i on Njega,...to ko "Nocni portir" bogtemazo,...Lilijana Kavani na srBski nacin.

...a oni svi prisutni- Nusicevski likovi.
apacherosepeacock apacherosepeacock 11:32 15.10.2019

Re: znaci, vrhunski cinizam

Mogli su da preskoce to vece i da puste da se skupe pare od promocije knjige za ono dete kome treba za lecenje..
razmisljam razmisljam 16:10 15.10.2019

Re: znaci, vrhunski cinizam

apacherosepeacock
Mogli su da preskoce to vece i da puste da se skupe pare od promocije knjige za ono dete kome treba za lecenje..


Откако сам чула вест да је новац од књиге намењен лечењу детета, непрестано се питам чему онда служи онај толико извикани Буџетски фонд?


apacherosepeacock apacherosepeacock 17:14 15.10.2019

Re: znaci, vrhunski cinizam

razmisljam
apacherosepeacock
Mogli su da preskoce to vece i da puste da se skupe pare od promocije knjige za ono dete kome treba za lecenje..


Откако сам чула вест да је новац од књиге намењен лечењу детета, непрестано се питам чему онда служи онај толико извикани Буџетски фонд?


Ocigledno nema za sve, nazalost.
Znam da je reklama ali opet zivo dete je tu i imalo bi dobrobit bez obzira kakav podtekst bio.

I sta je tu vaznije? Demonstracije bas tad i sta ce fundamentalno resiti ili dobrobit ze eto bar jos jedno dete? Ajde nek Djilas (i ti sto protestvuju) sad reklamira sebe pa nek nadoknadi i da prilog za to dete, ako ima muda (i mozga).
macak.tosa031 macak.tosa031 17:53 15.10.2019

Re: znaci, vrhunski cinizam

apacherosepeacock
razmisljam
apacherosepeacock
Mogli su da preskoce to vece i da puste da se skupe pare od promocije knjige za ono dete kome treba za lecenje..


Откако сам чула вест да је новац од књиге намењен лечењу детета, непрестано се питам чему онда служи онај толико извикани Буџетски фонд?


Ocigledno nema za sve, nazalost.
Znam da je reklama ali opet zivo dete je tu i imalo bi dobrobit bez obzira kakav podtekst bio.

I sta je tu vaznije? Demonstracije bas tad i sta ce fundamentalno resiti ili dobrobit ze eto bar jos jedno dete? Ajde nek Djilas (i ti sto protestvuju) sad reklamira sebe pa nek nadoknadi i da prilog za to dete, ako ima muda (i mozga).

Ne bi imalo dobrobit - jer je, ipak, podtekst i najbitniji.
A podtekst je takav da opskurni političar koristi bolesno dete na najprljaviji mogući način - vezujući usranu promociju usrane knjige koju niko nikada neće pročitaiti - niti jedan red.
Jebeš Vesićev podtekst.
apacherosepeacock apacherosepeacock 18:19 15.10.2019

Re: znaci, vrhunski cinizam

Ne bi imalo dobrobit - jer je, ipak, podtekst i najbitniji.
A podtekst je takav da opskurni političar koristi bolesno dete na najprljaviji mogući način - vezujući usranu promociju usrane knjige koju niko nikada neće pročitaiti - niti jedan red.
Jebeš Vesićev podtekst.


Ok, nego hoce li se Djilas i protestanti pruziti za prilog tom detetu ili ce ispasti picke, podtekst ili ne?


Filip Mladenović Filip Mladenović 18:32 15.10.2019

Re: znaci, vrhunski cinizam

apacherosepeacock
Ne bi imalo dobrobit - jer je, ipak, podtekst i najbitniji.
A podtekst je takav da opskurni političar koristi bolesno dete na najprljaviji mogući način - vezujući usranu promociju usrane knjige koju niko nikada neće pročitaiti - niti jedan red.
Jebeš Vesićev podtekst.


Ok, nego hoce li se Djilas i protestanti pruziti za prilog tom detetu ili ce ispasti picke, podtekst ili ne?

Ovi nije blog o Djilasu i njegovim mangupima, već o Vučićevim mangupima!



razmisljam razmisljam 19:26 15.10.2019

Re: znaci, vrhunski cinizam

apacherosepeacock

Ok, nego hoce li se Djilas i protestanti pruziti za prilog tom detetu ili ce ispasti picke, podtekst ili ne?


Да сам ја на њиховом месту испружила бих се свакако, али ни по коју цену то не бих разглашавала. Зашто би о томе било коме требали да полажу рачуне?

Узгред, говорка се да Весић није знао ни име детета за које тако великодушно скупља новац. Не могу то да тврдим, јер немам доказе, али страховито личи.

А што се Буџетског фонда тиче - стално иде прича како новца има довољно и како само треба прикупити папире. Колико видим, дете је тренутно на лечењу у иностранству, Шапићева фондација такође прикупља помоћ за њега ( али о томе не таламбаса ).
Разумем твој став да је понекад потребно и запушити нос када су у питању овакве хуманитарне акције, али, нажалост, мени то личи на јефтину самопромоцију без стварне жеље да се помогне.
freehand freehand 19:36 15.10.2019

Re: znaci, vrhunski cinizam

apacherosepeacock
Mogli su da preskoce to vece i da puste da se skupe pare od promocije knjige za ono dete kome treba za lecenje..

Jeste. Ja sumnjam da su to oni isti što su Vučića ismevali kad je nosao onu decu po Feketiću i organizovao akciju spasavanja ošamućenog bota u studiju za vreme njegovog gostovanja. nema šire slike, zaboravlja se na humanost, samo se traži način da se kontrira i pdosmehne našem predsedniku. A i Looping i ja znamo da to nije lepo.
angie01 angie01 20:02 15.10.2019

Re: znaci, vrhunski cinizam

Znam da je reklama ali opet zivo dete je tu i imalo bi dobrobit bez obzira kakav podtekst bio.


kakva humanost, sa tim skecom sa knjigom o ljubavi prema bgdu,...nek daju pare za decu koja treba da se lece- ionako su nase- umesto sto ih peru kroz kojekakve projekte po gradu i okolini- bogtemazo, grad je potpuno blokiran i nigde radnika, autobusi svakodnevno menjaju trasu, tako da moras da pitas sofera kuda vozi na dnevnoj bazi, a vozi unaokolo u kojem god pravcu,

ja danas morala kojesta da pozavrsavam, pa sastanci na raznim stranama- znaci, peske sam najbrze savladavala distance, jedino sto nisam znala za promene trasa u voznji, pa sam silazila na nekim neobicno udaljenim mestima od planiranog,...izmedju svake stanice neki ogradjeni i razrovani prostor, koji izaziva opsti kolaps, tako da ni taxi nije bio resenje,...hebovasvise, zar vam nije bilo dosta.

ps- apacerosa, ako si kidnapovana, trepni dvaput.
macak.tosa031 macak.tosa031 20:22 15.10.2019

Re: znaci, vrhunski cinizam

apacherosepeacock
Ne bi imalo dobrobit - jer je, ipak, podtekst i najbitniji.
A podtekst je takav da opskurni političar koristi bolesno dete na najprljaviji mogući način - vezujući usranu promociju usrane knjige koju niko nikada neće pročitaiti - niti jedan red.
Jebeš Vesićev podtekst.


Ok, nego hoce li se Djilas i protestanti pruziti za prilog tom detetu ili ce ispasti picke, podtekst ili ne?



Bolje neka ispanu i pizdurine nego 'da se kače na kola' pisca Vesića.
Tj.- da pojasnim ... nego da urade to kao reakciju i kontriranje piscu.
Jebote - podtekst je važan da ne može biti važniji.
Ko ignoriše podtekst, Vesić će mu postati omiljeni pisac.
apacherosepeacock apacherosepeacock 22:13 15.10.2019

Re: znaci, vrhunski cinizam

Bolje neka ispanu i pizdurine nego 'da se kače na kola' pisca Vesića.
Tj.- da pojasnim ... nego da urade to kao reakciju i kontriranje piscu.
Jebote - podtekst je važan da ne može biti važniji.
Ko ignoriše podtekst, Vesić će mu postati omiljeni pisac.


Fala, jasno mi je. (za danas)

1. Zgoljavi moze da mlati konja jer drugacije nece imati sta da jede.
2. Demonstracije (minorne) su vaznije od lecenja deteta. (otac molio da ne sprecavaju prodaju/promociju knjige)
3. Komentar na kome se predlaze (ma kako to gadno zvucalo, kaze autor) podmetanje bombe u kuci - panduru, njegovoj zeni i deci je dobio 3 preporuke.

Interesantan pregled humanosti.

ps- apacerosa, ako si kidnapovana, trepni dvaput.


Nisam Endzi, ne moram da trepcem i saljem dimne signale, jednostavno mi se (i ocigledno) razilaze parametri na neke teme sa pojedinima..


apacherosepeacock apacherosepeacock 22:18 15.10.2019

Re: znaci, vrhunski cinizam

Filip Mladenović
Ovi nije blog o Djilasu i njegovim mangupima, već o Vučićevim mangupima!


O, izvini, Vucicu, mangupi!
angie01 angie01 22:33 15.10.2019

Re: znaci, vrhunski cinizam

Nisam Endzi, ne moram da trepcem i saljem dimne signale, jednostavno mi se (i ocigledno) razilaze parametri na neke teme sa pojedinima..


meni se cini da si previse dugo odsutna i da si izluftirala autenicnost ovog haosa ovde:).
looping looping 06:20 16.10.2019

Re: znaci, vrhunski cinizam

freehand
apacherosepeacock
Mogli su da preskoce to vece i da puste da se skupe pare od promocije knjige za ono dete kome treba za lecenje..

Jeste. Ja sumnjam da su to oni isti što su Vučića ismevali kad je nosao onu decu po Feketiću i organizovao akciju spasavanja ošamućenog bota u studiju za vreme njegovog gostovanja. nema šire slike, zaboravlja se na humanost, samo se traži način da se kontrira i pdosmehne našem predsedniku. A i Looping i ja znamo da to nije lepo.

Ajd' što nije lepo nego što vrtoglavo spušta rejting AV.
Još par desetina takvih akcija i gotov je!
mariopan mariopan 10:12 16.10.2019

Re: znaci, vrhunski cinizam



Ja sve to gledam iz drugog ugla. Oćoravila ukrivo gledajući?

Bedno i ljigavo (a kakvo bi bilo) je od Vesića i kompanije da promociju knjige vežu za bolesno dete ali to im je najbolji marketinški trik. Zato su to i uradili, nije u pitanju humanost.

To je banda debelokožaca, svi oni rade samo ono što im donosi korist. Nema veze kako se ko od njih zove, oni svi rade isto, svoja korist pre svega i svakoga. Pa i pre bolesne dece.

Eno Filip ih je u svom blogu samo delimično nabrojao ali malo ko to čita. Niko TO ne vidi jer im oči i uši zaglušene, zapljusnute slikama jurnjave za Vesićem "piscem", humanim čovekom koji je hteo da pomogne bolesnom detetu.

Pare se u Srbiji razbacuju bukvalno lopatom i za to su odgovorni bili svi u onoj sali, na bini i u publici, jedni što ih razbacuju drugi što to podržavaju jer im kaplje neka kinta ili se toj kinti nadaju.

Vidim to po tome kako ih je poslušna "elita" ispoštovala pa se svi na broju pojavili da poljube ruku vlasti, ne Vesiću kao piscu ni Vesiću kao čoveku.

Sad je na potezu Đilas, svi (publika, ovce koje glasaju) ga prozivaju da priloži kintu, i verovatno hoće jer kapira da su to sve marketinški predizborni trikovi i da je AV uzeo poen pa mora i on.

Ali cela halabuka ima zadatak da odvrati pažnju i zapuši usta svima koji bi pitali koliko dece je moglo da se leči parama koje je Vesić i kompanija sahranili kojekude po Beogradu, na preplaćene radove i popravke, na "granitne kocke" na trgu od "najboljeg betona", za koje se ne bi ni znalo koji je fušeraj da nisu morali da ih okreću, na fontanu, na ukrase je jelku najskuplju u Evropi.....da ne nabrajam. I još se ne zna, a neće se ni znati, koliko je ko od njih bio "dobar" u tim "poslovima" ali to više niko ni ne pita.


Dakle poen za Vesića. To jest za Vučića.

Đilas da se spremi.

Ništa da ne pitamo jer neki divljaci tamo jure pisce, spaljuju knjige a zna se da takvi, ako se raspojasaju, spaljuju i ljude. Čist fašizam.

Iskreno zgrožen narod neće glasati za te fašiste, naravno.

Hm?
mariopan mariopan 10:28 16.10.2019

Re: znaci, vrhunski cinizam

- apacerosa, ako si kidnapovana, trepni dvaput.

Черевићан Черевићан 15:58 15.10.2019

оно .....јесте,али,

коректно би било

свако однас битребао
пред ...зрцало стати,
па коментар о себи
искрен .....испричати
shone shone 18:36 15.10.2019

Prokleta avlija

aureus aureus 19:08 15.10.2019

Re: Prokleta avlija

"Dolaze vunena vremena".
Dobro je. Iako sam gledao taj video u prvi mah mi se učinilo da "dolaze vučja/vučićeva vremena".
shone shone 19:18 15.10.2019

Re: Prokleta avlija

"Dolaze vunena vremena".
Dobro je. Iako sam gledao taj video u prvi mah mi se učinilo da "dolaze vučja/vučićeva vremena".



angie01 angie01 21:31 15.10.2019

Re: Prokleta avlija



meni djilas nije neki omiljeni lik, al brate, ovakva proseravanja....degutantno sve skupa, i kleveta i licna promocija, a sve prko glave bolesnog deteta.
gedza.73 gedza.73 07:20 16.10.2019

Re: Prokleta avlija

angie01
al brate, ovakva proseravanja....degutantno sve skupa, i kleveta i licna promocija


afera 'nepropisno parkiranje'
Kad su me uveli u kola ja sam imao sa sobom kovertu sa 150 hiljada dinara, Oni su me izvukli napolje, ona je ostala u kolima, njen kolega je izašao, a ja sam sa dvojicom ulazio u stanicu i njima prijavio da ja u džepu više nemam tih 150 hiljada dinara", kaže on.


uvek ima ljudi koji će da padnu na ovu istu priču.
dolazel dolazel 00:27 16.10.2019

cemu cudjenje...

kad je realnost ocigledna...raspadom real-socijalizma krajem 80tih i dolaskom na vlast bivsih partijskih apartcika (a sad se tek saznaje i nekih veleizdajnika na platnom spisku stranih sluzbi) ogrnutih u bljestavo ruho nacionalizma i sovinizma, doslo je do svi znamo ratnih zbivanja koje su pljackaske grupe koje se danas zovu tajkunu i kontroverzni biznismeni iskoristile za masovnu pljacku svega sto se moglo pokrasti na prostorima bivse SFRJ a u sprezi sa lokalnim politicarima i stranim kapitalom. Od tada, oni su iskljucivi nosioci i finansijeri vlasti, dok politicari vise sluze kao marionete i sahovske figure u velikoj igri primarne akumulacije kapitala. Valjda je vise istorijski dokazano da svejedno ko je na Balkanu na vlasti jer se skoro nista ne menja, uglavnom zato jer prave odluke donose interesne grupe predvodjene tajkunima i stranim faktorom.
Problem je samo sto to drasticno osiromasuje ostatak stanovnistva (onih ostalih 95%) kao i celokupni region i veliki je kamen spoticanja bilo kakvom ekonomskom i drustvenom napretku. Da nema povremenih finansijskih asistencija Evrope, plate na Balkanu bi se svele ispod Africkog proseka (mada se i Afrika razvija svemirskom brzinom trenutno pa mozda uskoro Balkan bude merilo za najnize plate na svetu).
I da, jedini razlog zasto ce jos dugo vremena ostati status quo na ovim prostorima je sto visak radne snage (nezaposleni i svi oni nezadovojnim malim primanjima) masovno emigrira sto otklanja opasnost potencijalne revolucije. Vlast je pametno primetila da joj to koristi pa cak ni ne pokusava da to spreci.
Jedini nacin da se ista tu promeni je dolazak na vlast neke nove politicke garniture koji ce za promenu biti iskreni rodoljubi i koji ce imati muda da sprovedu korenite promene (u istom rangu onih koje su sprovedene u Aziji posle II sv. rata kada su korenite agrarne reforme pokrenule tocak napretka i napravile malo cudo u Japanu, Juznoj Koreji, Tajvanu i docnije Kini.
Filip Mladenović Filip Mladenović 00:37 16.10.2019

Re: cemu cudjenje...

Ama problem je što intelektualne, crkvene i političke elite uopšte ne zanima sudbina naroda/gradjanstva i što je ovde privatni, sebični, alavi interes evo već više od 200 godina UVEK važniji i jači od JAVNOG interesa!
martin_krpan martin_krpan 06:54 16.10.2019

Re: cemu cudjenje...

dolazel
kad je realnost ocigledna...raspadom real-socijalizma krajem 80tih i dolaskom na vlast bivsih partijskih apartcika (a sad se tek saznaje i nekih veleizdajnika na platnom spisku stranih sluzbi) ogrnutih u bljestavo ruho nacionalizma i sovinizma, doslo je do svi znamo ratnih zbivanja koje su pljackaske grupe koje se danas zovu tajkunu i kontroverzni biznismeni iskoristile za masovnu pljacku svega sto se moglo pokrasti na prostorima bivse SFRJ a u sprezi sa lokalnim politicarima i stranim kapitalom. Od tada, oni su iskljucivi nosioci i finansijeri vlasti, dok politicari vise sluze kao marionete i sahovske figure u velikoj igri primarne akumulacije kapitala. Valjda je vise istorijski dokazano da svejedno ko je na Balkanu na vlasti jer se skoro nista ne menja, uglavnom zato jer prave odluke donose interesne grupe predvodjene tajkunima i stranim faktorom.
Problem je samo sto to drasticno osiromasuje ostatak stanovnistva (onih ostalih 95%) kao i celokupni region i veliki je kamen spoticanja bilo kakvom ekonomskom i drustvenom napretku. Da nema povremenih finansijskih asistencija Evrope, plate na Balkanu bi se svele ispod Africkog proseka (mada se i Afrika razvija svemirskom brzinom trenutno pa mozda uskoro Balkan bude merilo za najnize plate na svetu).
I da, jedini razlog zasto ce jos dugo vremena ostati status quo na ovim prostorima je sto visak radne snage (nezaposleni i svi oni nezadovojnim malim primanjima) masovno emigrira sto otklanja opasnost potencijalne revolucije. Vlast je pametno primetila da joj to koristi pa cak ni ne pokusava da to spreci.
Jedini nacin da se ista tu promeni je dolazak na vlast neke nove politicke garniture koji ce za promenu biti iskreni rodoljubi i koji ce imati muda da sprovedu korenite promene (u istom rangu onih koje su sprovedene u Aziji posle II sv. rata kada su korenite agrarne reforme pokrenule tocak napretka i napravile malo cudo u Japanu, Juznoj Koreji, Tajvanu i docnije Kini.


Dolazel, preporuka za komentar. Nema se šta dodati, ja bi samo još naglasio:

1) Mislim da sledeću generaciju u Srbiji čeka deinstaliranje i konačni obračun sa zločinačkim jugoslovenskim komunističkim režimom. Ove generacije do sada su samo cmizdrile za "dobrim vremenima". A šta je ostalo od prethodnog zločinačkog sistema?

1.1) Sve. Ponzijeva vertikalna šema. Kao na Petričićevoj slici, Jugoslavija nije uradila nikakvu horizontalnu integraciju. Tipična YU ponzijeva šema su radnička izdvajanja za stanove, da bi velika većina ostala bez ičega a stanove je dobijao vojno-policijski vrh. Kompletna vertikalna nomenklatura je instalirana i dan danas. Post-komunistički vojno-policijski zločinci su na vrhu a ruljetina je na dnu i ponižava se da bi dobila mrvice.

2) Izvoz nezaposlenosti. Taj patent je patentirao mašinbravar J.B. Tito. Ima sjajna knjiga: Susan Woodward: Socialist Unemployment: The Political Economy of Yugoslavia, 1945-1990, koja na sjajan način rastvara bijednu i maloumnu yu - komunističku ekonomiju. Naime, komunisti su nezaposlenost smatrali kao politički pojam, a ne kao tržišni, jer u komunizmu nema tržišta. Nezaposlenost je bila oksimoron. Jer kako može biti nezaposlenosti u sistemu kojem je svrha socio-ekonomska puna zaposlenost drugarica i drugova. I šta se desilo? Austrija i Njemačka su 60-ih potpisivale sporazume o slobodnom kretanju radne snage (prvo sa Italijom 1954. a onda početkom 60 - ih sa Grčkom, Turskom, Portugalom,... a onda 1966 - 1968 sa Jugoslavijom). Od 1968. 90% potpuno neobrazovani yu-gastajbajteri su bili izvoženi u tri smjene da služe njemačkoj industriji. Od 1955 - 1973 je u BRD Njemačku došlo oko 14 mililiona gastajbajtera. Mnogi kažu da je od tog broja oko 2.m YU-gastajbajtera.

1973. se dešava svjetska naftna kriza i Vili Brandt dolazi u Jugoslaviju na Brijune. U to vrijeme se donosi zakon o zaustavljanju daljih ulazaka gastajbajtera - Anwerbestopp, gdje se gastajbajteri stavljaju pred ultimatum: Ili da se vrate ili da uzmu njemačko državljanstvo. Velika većina se vraća dok je Tito sa Brandtom dogovara da se Jugosloveni ne vraćaju. Neka samo šalju devize.

U to vrijeme je u zatvoru mladi student filozofije na Beogradskom univerzitetu - Zoran Đinđić.

3) Opoziciona rulja nije nikakva opozicija koja želi demontiranje zločinačkog vertikalnog sistema, već cmizdri što ona nije uglavljena u piramidu. Francuski sociolog Jean-François Bayart je istraživao afričke političke ekonomije (Nigerija i Zair) i definisao je pojam: "Politika stomaka" (The politics of the belly). U sredini sistema postoji veliki kazan sa čorbom i kompletna igra se zasniva na tome da se priđe što bliže kazanu. Apsolutno se sve u društvu zasniva na patrimonializmu, klijentelizmu, korupciji i moći. Vođa je na vrhu i on kontroliše kazan.



freehand freehand 07:07 16.10.2019

Re: cemu cudjenje...

Tipična YU ponzijeva šema su radnička izdvajanja za stanove, da bi velika većina ostala bez ičega a stanove je dobijao vojno-policijski vrh

Standardna krpanovska glupost. Sa jedne strane kobajagi veliča tržište a sa druge polazi od premise da su samo "radnici" nešto stvarali iz čega je otimano za neproizvođače. I onda zaboravi da pomene da su pored vojske i policije stanove dobijali i lekari, sestre, sudije, nastavnici.
Na stranu glupost da je "većina ostala bez ičega". Za pismene dostupni su bodaci o stambenoj izgradnji i broju i rasproedu stanova.

I da iz gomile gluposti i lupetanja izdvojim ovu.
1973. se dešava svjetska naftna kriza i Vili Brandt dolazi u Jugoslaviju na Brijune. U to vrijeme se donosi zakon o zaustavljanju daljih ulazaka gastajbajtera - Anwerbestopp, gdje se gastajbajteri stavljaju pred ultimatum: Ili da se vrate ili da uzmu njemačko državljanstvo. Velika većina se vraća dok je Tito sa Brandtom dogovara da se Jugosloveni ne vraćaju. Neka samo šalju devize.

U to vrijeme je u zatvoru mladi student filozofije na Beogradskom univerzitetu - Zoran Đinđić.

Zoran Đinđić "u to vreme" nije bio u zatvoru.
gedza.73 gedza.73 07:29 16.10.2019

Re: cemu cudjenje...

Sve. Ponzijeva vertikalna šema. Kao na Petričićevoj slici, Jugoslavija nije uradila nikakvu horizontalnu integraciju. Tipična YU ponzijeva šema su radnička izdvajanja za stanove, da bi velika većina ostala bez ičega a stanove je dobijao vojno-policijski vrh. Kompletna vertikalna nomenklatura je instalirana i dan danas. Post-komunistički vojno-policijski zločinci su na vrhu a ruljetina je na dnu i ponižava se da bi dobila mrvice.

Napravili su zavisni proleterijat u službi jednopartijskog sistema uz sistem nadgledanja, kazne, kontrole i sile (vojska i bezbedonosne službe) uz strogu medijsku kontrolu i odsustvo javne kritike.

klasičan primer parazitske SFRJ simbioze u malom direktor Namenske - stanovnišvo Lučana.

poražavajuće u svemu da, pored svega, ima i danas ljudi koji takav sistem podržavaju

Opoziciona rulja nije nikakva opozicija koja želi demontiranje zločinačkog vertikalnog sistema, već cmizdri što ona nije uglavljena u piramidu... U sredini sistema postoji veliki kazan sa čorbom i kompletna igra se zasniva na tome da se priđe što bliže kazanu. Apsolutno se sve u društvu zasniva na patrimonializmu, klijentelizmu, korupciji i moći.

zato se vrtimo u krug. uz lažne proroke i prodavce magle koji se nadaju kako će lepljenjem plakata i deljenjem flajera preći u viši platni razred.

macak.tosa031 macak.tosa031 08:05 16.10.2019

Re: cemu cudjenje...

gedza.73

...
Napravili su zavisni proleterijat u službi jednopartijskog sistema uz sistem nadgledanja, kazne, kontrole i sile (vojska i bezbedonosne službe) uz strogu medijsku kontrolu i odsustvo javne kritike.

klasičan primer parazitske SFRJ simbioze u malom direktor Namenske - stanovnišvo Lučana.

poražavajuće u svemu da, pored svega, ima i danas ljudi koji takav sistem podržavaju
...
zato se vrtimo u krug. uz lažne proroke i prodavce magle koji se nadaju kako će lepljenjem plakata i deljenjem flajera preći u viši platni razred.


Tih ružnih godina sedim sa nekim društvom - a tu i neki nepoznati ljudi.
Malo po malo, uz priču o aktuelnoj politici, ispostavi se da su ti pripadnici neke od Službi.
Te oni prate ovo, te ono, te onoga, te nema šanse to i taj, nema ovaj - i slične budalaštine.
Slušao sam dok sam mogao - pa sam odlučio da priupitam nešto, više kao konstataciju.
Rekoh - drugari, sve vi to dobro 'pratite' i slično - ali, vama su samo ukrali čitavu državu?
Razgovor na tu temu je odmah umukao - a ja sam se potom brzo izvinio i otišao.
aureus aureus 15:00 16.10.2019

Re: cemu cudjenje...

macak.tosa031

Tih ružnih godina sedim sa nekim društvom - a tu i neki nepoznati ljudi.
Malo po malo, uz priču o aktuelnoj politici, ispostavi se da su ti pripadnici neke od Službi.
Te oni prate ovo, te ono, te onoga, te nema šanse to i taj, nema ovaj - i slične budalaštine.
Slušao sam dok sam mogao - pa sam odlučio da priupitam nešto, više kao konstataciju.
Rekoh - drugari, sve vi to dobro 'pratite' i slično - ali, vama su samo ukrali čitavu državu?
Razovor na tu temu je odmah umukao - a ja sam se potom brzo izvinio i otišao.

Dopada mi se ova tvoja intervencija. Jedino se čudim što si im se izvinjavao.
Nešto slično se može reći i za one uobičajene tvrdnje da su strane sile razbile Jugoslaviju.
Mislim, pored ovoliko naših službi, pritom brojnih i sposobnih da kojekakvi agenti razbiju onakvu zemlju...Što naši agenti nisu preventivno razbili UK? Oni tamo imaju četiri reprezentacije, znači raskol. Da ne pominjem Ameriku i ostale dušmane.
- Jugoslaviju je i trebalo razbiti!
- Šššš...nije to poenta.
macak.tosa031 macak.tosa031 17:13 16.10.2019

Re: cemu cudjenje...

aureus
macak.tosa031

Tih ružnih godina sedim sa nekim društvom - a tu i neki nepoznati ljudi.
Malo po malo, uz priču o aktuelnoj politici, ispostavi se da su ti pripadnici neke od Službi.
Te oni prate ovo, te ono, te onoga, te nema šanse to i taj, nema ovaj - i slične budalaštine.
Slušao sam dok sam mogao - pa sam odlučio da priupitam nešto, više kao konstataciju.
Rekoh - drugari, sve vi to dobro 'pratite' i slično - ali, vama su samo ukrali čitavu državu?
Razovor na tu temu je odmah umukao - a ja sam se potom brzo izvinio i otišao.

Dopada mi se ova tvoja intervencija. Jedino se čudim što si im se izvinjavao.
Nešto slično se može reći i za one uobičajene tvrdnje da su strane sile razbile Jugoslaviju.
Mislim, pored ovoliko naših službi, pritom brojnih i sposobnih da kojekakvi agenti razbiju onakvu zemlju...Što naši agenti nisu preventivno razbili UK? Oni tamo imaju četiri reprezentacije, znači raskol. Da ne pominjem Ameriku i ostale dušmane.
- Jugoslaviju je i trebalo razbiti!
- Šššš...nije to poenta.

Nisam se izvinjavao njima - nego svima za stolom (što odlazim).
aureus aureus 18:03 16.10.2019

Re: cemu cudjenje...

macak.tosa031
aureus
macak.tosa031

Tih ružnih godina sedim sa nekim društvom - a tu i neki nepoznati ljudi.
Malo po malo, uz priču o aktuelnoj politici, ispostavi se da su ti pripadnici neke od Službi.
Te oni prate ovo, te ono, te onoga, te nema šanse to i taj, nema ovaj - i slične budalaštine.
Slušao sam dok sam mogao - pa sam odlučio da priupitam nešto, više kao konstataciju.
Rekoh - drugari, sve vi to dobro 'pratite' i slično - ali, vama su samo ukrali čitavu državu?
Razovor na tu temu je odmah umukao - a ja sam se potom brzo izvinio i otišao.

Dopada mi se ova tvoja intervencija. Jedino se čudim što si im se izvinjavao.
Nešto slično se može reći i za one uobičajene tvrdnje da su strane sile razbile Jugoslaviju.
Mislim, pored ovoliko naših službi, pritom brojnih i sposobnih da kojekakvi agenti razbiju onakvu zemlju...Što naši agenti nisu preventivno razbili UK? Oni tamo imaju četiri reprezentacije, znači raskol. Da ne pominjem Ameriku i ostale dušmane.
- Jugoslaviju je i trebalo razbiti!
- Šššš...nije to poenta.

Nisam se izvinjavao njima - nego svima za stolom (što odlazim).

Dobro je.
Učinilo mi se da si se morao izviniti pod prijetnjom batinama, a opet osjećao sam da ni u takvim okolnostima ti ne bi podlegao.
freehand freehand 19:29 16.10.2019

Re: cemu cudjenje...

Napravili su zavisni proleterijat u službi jednopartijskog sistema uz sistem nadgledanja, kazne, kontrole i sile (vojska i bezbedonosne službe) uz strogu medijsku kontrolu i odsustvo javne kritike.

Džek London, "Gvozdena peta"?
Sindikati u rukama mafije, vojska i policija u rukama kapitala?
Ne?
Ups...
Izvinnavam se.
gedza.73 gedza.73 20:07 16.10.2019

Re: cemu cudjenje...

Džek London, "Gvozdena peta"?
Sindikati u rukama mafije, vojska i policija u rukama kapitala?


a evo je i radnička majka.

de si bre ti, jedan od petsto tapšaroša?








freehand freehand 20:11 16.10.2019

Re: cemu cudjenje...

gedza.73
Džek London, "Gvozdena peta"?
Sindikati u rukama mafije, vojska i policija u rukama kapitala?


a evo je i radnička majka.

de si bre ti, jedan od petsto tapšaroša?




... i Martin Krpan, Gedža na ijekavici
macak.tosa031 macak.tosa031 20:36 16.10.2019

Re: cemu cudjenje...

freehand
gedza.73
Džek London, "Gvozdena peta"?
Sindikati u rukama mafije, vojska i policija u rukama kapitala?


a evo je i radnička majka.

de si bre ti, jedan od petsto tapšaroša?




... i Martin Krpan, Gedža na ijekavici

Jebote - ti ne podnosiš nikakvog Gedžu!
Šta ti je komunjarska indoktrinacija?!
gedza.73 gedza.73 10:21 17.10.2019

Re: cemu cudjenje...

.. i Martin Krpan, Gedža na ijekavici

bilo je za očekivati, umesto pozivanja na Džek Londona, Džimija Hofu i Tonija Soprana (Taso kako se piše pravilno?) da argumentima pobiješ Krpana.

Na primer objasniš štrajkove od pedesetih i to uglavnom u oblasti industrije (rudari, tekstilci, metalci, drvna).
zbog neisplaćenih dohodaka, niski lični dohoci, neravnopravnost u osnovici između radnika u proizvodnji i garantovanih plata službenika, loših uslovi stanovanja, ukidanja novčanih davanja, traže bolju organizaciju rada...

Tekstilci su u jednom trenutku imali plate daleko ispod proseka a istovremeno su troškovi života porasli za preko 50 procenata.

Naselja su počela da se segregaciono raslojavaju na elitistička i sirotinjska getoa. Ne računajući sela i poljoprivredu koju su počeli da vraćaju vek unazad.
neizgradnja infrastrukture, razne formalne i neformalne zabrane proširivanja poseda, prerade i izvoza uz političko dirigovanje po Marksu i Englesu.
u prva su se uglavnom useljavali 'profesionalni revolucionari' iz političkih organizacija (kao pevaljke, starlete i tajkuni danas) a taj sistem je samo nastavak prakse NOB učesnika.

Ponekad su radnici znali da dobiju batine od rukovodećih struktura zbog štrajka.

u nekom periodu su ljudi težili ka demokratskom uređenju ali počeli da odustaju zbog neprobojnosti političkih struktura i pristajali na mrvice što je dovelo do monopolizacije vlasti od vrha političara i njihovih glasnogovornika (ne mislim na tebe... možda malo Đuko).

To se pogotovo odnosi na nosioce političkih funkcija (koji, kada se profesionalizuju teže izmicanju društvenoj kontroli i uticajima, te predstavljaju značajnu prepreku demokratiji).

Egoizam ovog sloja koji je u određenim okolnostima upućen na privilegije, odnosno prihode zasnovane direktno na raspolaganju vlašću, nalazi saveznika u egoizmu onih grupa u društvu koje imaju preferenciran ekonomski položaj iz kojeg izvlače ekstradohodak (profit).


Ovde uleti Fri, kaže kako nemamo pojma, i ode da tapše direktoru Namenske.
koji 'lebom rani radnike i njihovu decu, finansira klubove, zida, gradi i 'ceni ga cela Jugoslavija i svet'



freehand freehand 19:13 17.10.2019

Re: cemu cudjenje...


Ovde uleti Fri, kaže kako nemamo pojma, i ode da tapše direktoru Namenske.
koji 'lebom rani radnike i njihovu decu, finansira klubove, zida, gradi i 'ceni ga cela Jugoslavija i svet'

Takoe. To je takva jedna mutljaga od gluposti, neistina, besmislenih zaključaka baziranih na sopstvenim izmišljotinama, pritupih izvrtanja da bi čovek zaista pomislio da je u pitanju Krpan, samo da si izguglao (ili izmislio) nekog od francuskih ili nemačkih sociologa ili ekonomista i citirao (ili izmislio) neki od njihovih stavova) pa još na ijekavici.... Ih!
A nije da neka fotka sa nekog uranka sa šešeljem i bratijom ne bi dala na verodostojnosti i jasnoći antikomunističkih ideja i izvorne ljotićevštine.
zilikaka zilikaka 22:47 17.10.2019

Re: cemu cudjenje...

I onda zaboravi da pomene da su pored vojske i policije stanove dobijali i lekari, sestre, sudije, nastavnici.

Na primeru moje varoši, koja je bila vrlo izbiljan industrijski centar, a da pri tome vojske ima u tragovima, na nivou statističke greške, ja eto znam stotine njih koji su dbijali stanove a mogu da se setim jednog koji je bio penzionisani oficir.
U mom nekadašnjem ulazu, gde sam odrasla, bilo najviše profesora pa onda zubara.
Postojala je zakonska obaveza izdvajanja 2 ili 3% od plata za stambenu izgradnju i svaka firma je kupovala od toga svojim zaposlenima stanove. Vlasništvo je ostajalo firmi. Stoga, nije recimo Zastava mogla kupiti stan policajcu.
To kolko da pomenemo činjenice
freehand freehand 23:38 17.10.2019

Re: cemu cudjenje...

zilikaka
I onda zaboravi da pomene da su pored vojske i policije stanove dobijali i lekari, sestre, sudije, nastavnici.

Na primeru moje varoši, koja je bila vrlo izbiljan industrijski centar, a da pri tome vojske ima u tragovima, na nivou statističke greške, ja eto znam stotine njih koji su dbijali stanove a mogu da se setim jednog koji je bio penzionisani oficir.
U mom nekadašnjem ulazu, gde sam odrasla, bilo najviše profesora pa onda zubara.
Postojala je zakonska obaveza izdvajanja 2 ili 3% od plata za stambenu izgradnju i svaka firma je kupovala od toga svojim zaposlenima stanove. Vlasništvo je ostajalo firmi. Stoga, nije recimo Zastava mogla kupiti stan policajcu.
To kolko da pomenemo činjenice

Komunjaro.
dolazel dolazel 00:57 18.10.2019

Re: cemu cudjenje...

Ne računajući sela i poljoprivredu koju su počeli da vraćaju vek unazad.
neizgradnja infrastrukture, razne formalne i neformalne zabrane proširivanja poseda, prerade i izvoza uz političko dirigovanje po Marksu i Englesu.


Odlicna opservacija. I upravo u tome je jedan od glavnih razloga zasto Jugoslavija nikada nije na kraju ekonomski uspela (propala bi mnogo brze da nije bilo finansijske pomoci Titu od zapadnih sila kao nagrada za otpor SSSR-u). Jer, ekonomske reforme u FNRJ i SFRJ si bile prvo same po sebi idejno lose i jos gore kopirane od SSSR-a, a posebno nacionalizacija i kolektivizacija agrara (po ugledu na sovjetske kolhoze) neposredno posle II sv rata.
Zasto je recimo Japan uspeo da se iz pepela poraza posle II sv rata digne i postane jedna od najjacih svetskih ekonomskih sila iako ima mozda najmanje procentualno obradive povrsine od cele teritorije, a Filipini koji mozda imaju i najvise procentualno obradive povrsine u jugoistocnoj Aziji su ostali i dalje siromasni? Jedan od glavnih razloga je strogo kontrolisana i uspela agrarna reforma u Japanu. Filipini su takodje pokusali sa agrarnom reformom ali su veleposednici uvek nekako nasli rupu u zakonu da izbegnu podelu svojih imanja, te do korenite reforme nikada nije doslo. Zasto je agrarna reforma bitna? Podela imanja stanovnistvu (uz veliko ucesce drzave, stvaranje agrarnih banaka sa iskljucivim zadatkom da stimulisu stvaranje malih seoskih imanja i podrsku istim putem pomoci u setvi, djubrivu ali i osiguranju i svim drugim stvarima sa kojima mala seoska gazdinstva moraju da nose) se pokazala kao najbolje resenje za pokretanje napretka zemlje. Dokazano je da mala gazdinstva uvek imaju mnogo bolji prinos useva od veleposednika ili kolektivnih gazdinstava u SSSR jer su mala gazdinstva uvek neuporedivo bolja u koriscenju radne snage (plus zaposljavaju vise ljudi) i vise ekonomski stimulisana u ostvarivanju vecih prinosa. Tako se zemljistve mnogo bolje iskoristava, svako gazdinstvo ostvaruje dodatni godisnji prihod a milioni takvih domacinstava umeju ozbiljno da povecaju godisnji bruto dohodak zemlje. Svaka uspesna ekonomija Azije je tako pocela. Recimo, jedan od prvih izvoza Tajvana su bile proizvodnja i prerada pecuraka. Tim putem se dobija ekonomski surplus koji se zatim usmerava u proizvodnju i stimulaciju malih firmi koje proizvode tehnologiju. Recimo Honda i Mazda su pocele tako sto su pravile motocikle sa prikolicom uglavnom namenjene seljacima a drzava ih je dalje stimulisala da usavrsavaju tehnologiju, da dobiju kredite, koncentrisu se na izvoz i napreduju dalje. I tako sve do ekonomske velesile.
Ili Kina - 1956 je kopiran sistem kolektivizacije iz SSSR sto je rezultiralo tako losim vodjenjem useva da je doslo do masovne gladi 1959-1961 kad je umro 20-30 miliona ljudi. Dok nije dosao Deng Sjaoping (sin nekadasnjeg veleposednika) i korenito sproveo veliku agrarnu reformu 1978 prihod agrara u Kini je bio strahovito mali. Posle reforme prihod useva porastao je 50% u roku od 9 godina.
zilikaka zilikaka 07:03 18.10.2019

Re: cemu cudjenje...

Dokazano je da mala gazdinstva uvek imaju mnogo bolji prinos useva od veleposednika ili kolektivnih gazdinstava u SSSR jer su mala gazdinstva uvek neuporedivo bolja u koriscenju radne snage (plus zaposljavaju vise ljudi) i vise ekonomski stimulisana u ostvarivanju vecih prinosa

Uh, ne znam odakle da počnem.
Ono što svakako stoji da prinos nije direktno zavisan od načina korišćenja radne snage.
Srazmerno uloženim resursima, svakako je proitvodnja na velikim površinama najisplativija, što u prevodu znači kod veleposednika.
Osim toga, u jednom dužem periodu u SFRJ je cena proizvoda bila neusklađena pa si (tvrdim) od 2 hektara zenlje pod ratarskom kulturom mogao da zaradiš godišnju natprosečnu platu.
freehand freehand 07:24 18.10.2019

Re: cemu cudjenje...

Ne računajući sela i poljoprivredu koju su počeli da vraćaju vek unazad.
neizgradnja infrastrukture, razne formalne i neformalne zabrane proširivanja poseda, prerade i izvoza uz političko dirigovanje po Marksu i Englesu.


Odlicna opservacija.

Gomila besmislica.
Ako je negde ta država napravila skok bilo je to prvo u infrastrukturi i izgradnji sela.
gedza.73 gedza.73 07:29 18.10.2019

Re: cemu cudjenje...

dolazel
jedan od prvih izvoza Tajvana su bile proizvodnja i prerada pecuraka. Tim putem se dobija ekonomski surplus koji se zatim usmerava u proizvodnju i stimulaciju malih firmi koje proizvode tehnologiju. Recimo Honda i Mazda su pocele tako sto su pravile motocikle sa prikolicom uglavnom namenjene seljacima a drzava ih je dalje stimulisala da usavrsavaju tehnologiju, da dobiju kredite, koncentrisu se na izvoz i napreduju dalje.


Upravo to. nije poljoprivreda samo motika već i prerada i distribucija poljoprivrednih proizvoda, prozvodnja poljoprivrednih mašina, industrijalizacija poljoprivrednih sredina pa se iz toga se rađa politička nezavisnost, drugačije ponašanje političkih struktura, bolje pozicioniranje na međunarodnom tržištu i, kao najvažnije, razvoj tehnologija.

u proizvodnji cveća na primer ima previše manualnog rada. neki lik je na komadu medijapana izbušio rupe, uglavio (liče na deblje pikavce) drvene klinove koji se koriste u spajanju uglova nameštaja tako da kad se stavi plastična posuda sa cvećem u pikiranju izbaci sve biljke pa se mnogo lakše i mnogo brže obavlja ceo posqao sa manje radnika.

A drugi su već napravili mašine. Ubaci se zemlja, na pokretnoj traci se dozatorom usipa u plastične vazice, pneumatske štipaljke, procesori, kamerice, odbacuju se loši primerci, bolji se presađuju, lepe se bar kodovi...

Tačno toliko godina kasnimo.

Inače primera ima milion i u svakoj oblasti.


freehand
neka fotka sa nekog uranka sa šešeljem i bratijom ne bi dala na verodostojnosti i jasnoći antikomunističkih ideja i izvorne ljotićevštine.

Bio sam siguran kako ćeš u odgovoru da me nazoveš ljotićevcem, jedino sam umesto radikala tipovao na Misirca.

Dakle ja sam ljotićevac, domaći izdajnik, saradnik okupatora, šešeljevac, gonič širokih radničkih masa, idolopoklonik, poklonik totalitarizma i jednopartijskog sistema i kao najvažniji greh antikomunista.

Ti si, s druge strane, lučonoša radničkog pokreta, svetioničar duhovnog Istoka, arhivator Titovih ulica (što i nije teško pošto ih ima tek nekoliko a i njihov broj se vremenom smanjuje), promoter jednopartijskog uređenje, čuvar samoupravnog socijalizma, slajdonoša Titovog albuma sa slikama i danas se boriš za demokratsko društvo.

jel' se i tebi nešto ne slaže u opisima? nešto vrišti u sudaru sa suprotnim opredeljenjima?

zilikaka
Postojala je zakonska obaveza izdvajanja 2 ili 3% od plata za stambenu izgradnju i svaka firma je kupovala od toga svojim zaposlenima stanove. Vlasništvo je ostajalo firmi.


ovo i jeste sporno. ko sme u Namenskoj danas da se javno pobuni protiv vlasti ili direktora? Zamisli uređenje kad stan nije tvoje vlasništvo nego vlasništvo preduzeća a i radno mesto može da ti postane nesigurno ako počneš previše da preispituješ odluke bilo političara bilo rukovodstva.

Posebno što nisu svi učestvovali u preraspodeli pa svi dobili u vrednosti stanova nego preduzeća koja su imala višak radnika (bar po trećinu i bar sva) su delila stanove (ili placeve) a znalo se po kojoj hijerarhiji se bira i po kojim marifetlucima se dolazi do boljih mesta na rang listama.

To i jeste bila klasična Ponzijeva šema. Poput Jezda i Dafina štednje.
gedza.73 gedza.73 07:34 18.10.2019

Re: cemu cudjenje...

freehand
Ako je negde ta država napravila skok bilo je to prvo u infrastrukturi i izgradnji sela.

gde? u TV dnevniku?

Do kraja osnovne su u jednom selu (15 km od grada) išli kolima ljudi uz potok jer nije imalo puta.
kod mene put urađen tek devedesetih (a vrlo blizu glavne deonice). Većina sporednih puteva bila iz vremena kraljevine.
Telefone jedva uveli, koštalo kao đavo, struja bila monofazna isto se ljudi sami organizovali i plaćali.

tako da jeste bio skok, ali u odnosu na Zapad, veliki skok u nazad.


freehand freehand 07:43 18.10.2019

Re: cemu cudjenje...

arhivator Titovih ulica (što i nije teško pošto ih ima tek nekoliko a i njihov broj se vremenom smanjuje)

Nisam ja arhivator, Gugl je. Za pismene.
Nego - a to je odličan opis tvog činodejstvovanja na blogu, dakle fantaziranje i neistine - gde se to smanjio broj ulica sa Titovim imenom u Francuskoj i Italiji?
Nije valjda da postoje inicijative nekih neofašista nikad usvojene ali ti želju kolega uzimaš i ovde guraš kao gotovu stvar?!
jel' se i tebi nešto ne slaže u opisima? nešto vrišti u sudaru sa suprotnim opredeljenjima?

Iskreno, kad čitam ove vazda iste gomile nabacanih reči i pojmova u formi rasparanog pletiva u koje se nepažljiv čitalac može uplesti kao u lavirint bez izlaza sem sudara sa istinom i činjenicama sve češće mi na pamet padaju i neki medicinski fenomeni.
gedza.73 gedza.73 08:00 18.10.2019

Re: cemu cudjenje...


freehand
gde se to smanjio broj ulica sa Titovim imenom u Francuskoj i Italiji?
Nije valjda da postoje inicijative nekih neofašista nikad usvojene ali ti želju kolega uzimaš i ovde guraš kao gotovu stvar?!

U Italiji je preimenovina ulica sa Titovim imenom pa ažuriraj spisak. Za sada.

freehand
inicijative nekih neofašista

L’Unione degli istriani, una delle più rappresentative associazioni degli esuli costretti in 250 mila alla fuga dalle loro terre alla fine della seconda guerra mondiale, ha lanciato in occasione del 10 febbraio, Giorno del ricordo delle foibe, una campagna per «revocare dopo esattamente 50 anni le onorificenze dello stato italiano elargite al sanguinario maresciallo Tito»


maksa83 maksa83 08:01 18.10.2019

Re: cemu cudjenje...

Jedan od glavnih razloga je strogo kontrolisana i uspela agrarna reforma u Japanu.

Sve to zapravo nema veze ni sa čim, mali proizvođač, veliki proizviđač, srednji proizvođač. U svemu tome ti fali ono što je ključno - uvozne tarife + propisana minimalna zaštitna cena pirinča zbog koje Japanci plaćaju pirinač k'o kokain. Kada bi pustili slobodan uvoz i formiranje tržišne cene svi ti mama-tata-sin-gaje-pirinač-u-dolini bi propali u roku od nedelju dana.
freehand freehand 08:03 18.10.2019

Re: cemu cudjenje...

U Italiji je preimenovina ulica sa Titovim imenom pa ažuriraj spisak.

Pa daj da vidimo gde, pobogu.
I koliko ih je ostalo.
Za sada.

nikvet pn nikvet pn 08:40 18.10.2019

Re: cemu cudjenje...

maksa83
Kada bi pustili slobodan uvoz i formiranje tržišne cene svi ti mama-tata-sin-gaje-pirinač-u-dolini bi propali u roku od nedelju dana.


Тачно у центар.

Али... Иста прича важи и за ЕУ. Ако би укинули субвенције шта би се онда десило? Милиони пропалих фармера сишли би у градове, села опустела а земља урасла у коров. Звучи познато? Да, Србија.

Дакле субвенције. По ЕУ одавно етаблиране, очувале села и активан аграр. Обарају цене хране довољно да нашу пољопривреду начине неконкурентном. Отуд џабака храна из три лепе по маркетима, увознички лоби пева. А за наш аграр субвенције (које нам ЕУ уредно исплаћује) подели екипа међусобно као и сваку јавну пару које се дохвати.
freehand freehand 08:54 18.10.2019

Re: cemu cudjenje...

Али... Иста прича важи и за ЕУ. Ако би укинули субвенције шта би се онда десило? Милиони пропалих фармера сишли би у градове, села опустела а земља урасла у коров. Звучи познато? Да, Србија.

Samo ovde nije reč o tome, nego o činjenici da su komunisti nasledili onako jednu fantastičnu i razvijenu - agrarno i industrijski - državu a onda sve upropastili tako što su napravili PIK-ove, od Srvo Mihalja do PKB i stotine fabrika za preradu koje su naveliko izvozile i na zapadna tržišta a u kojima je radilo stotine hiljada ljudi upravo iz tih sela koja nikad nisu dobila ni puteve, ni struju, ni telefone.
dolazel dolazel 09:14 18.10.2019

Re: cemu cudjenje...

U svemu tome ti fali ono što je ključno - uvozne tarife + propisana minimalna zaštitna cena pirinča zbog koje Japanci plaćaju pirinač k'o kokain. Kada bi pustili slobodan uvoz i formiranje tržišne cene svi ti mama-tata-sin-gaje-pirinač-u-dolini bi propali u roku od nedelju dana.


To jeste bio glavni put ka razvoju ali ne u agraru (u pocetku je nezaposlenost velika, radna snaga jeftina pa je i proizvodnja hrane jeftina, pogledaj cene prvih dekada posle II sv rata, tarife i zastita dolazi kasnije). Zastita i protekcija drzave je najbitnija u industrijskoj proizvodnji, pogotovo tokom rane faze razvoja kada mlade kompanije trebaju da imaju potpunu podrsku i zastitu drzave posebno od medjunarodnih konkurenata. To i jeste bio kljuc uspeha industrije Japana i ostalih azijskih ekonomija sto su oni temeljno izucili na primeru ekonomskog razvoja Nemacke krajem 19 veka. Mada realno gledano, to je mnogo bolje izvedeno u Juznoj Koreji i Kini.

Ili su samo imali srece, pa im nije dolazio Dzefri Saks da im popuje sta treba da rade.

Sve to zapravo nema veze ni sa čim, mali proizvođač, veliki proizviđač, srednji proizvođač.


To je vec glupo, hiljadu puta do sada je dokazano da je itekako bitno.
macak.tosa031 macak.tosa031 09:23 18.10.2019

Re: cemu cudjenje...

freehand
Али... Иста прича важи и за ЕУ. Ако би укинули субвенције шта би се онда десило? Милиони пропалих фармера сишли би у градове, села опустела а земља урасла у коров. Звучи познато? Да, Србија.

Samo ovde nije reč o tome, nego o činjenici da su komunisti nasledili onako jednu fantastičnu i razvijenu - agrarno i industrijski - državu a onda sve upropastili tako što su napravili PIK-ove, od Srvo Mihalja do PKB i stotine fabrika za preradu koje su naveliko izvozile i na zapadna tržišta a u kojima je radilo stotine hiljada ljudi upravo iz tih sela koja nikad nisu dobila ni puteve, ni struju, ni telefone.

Iskreno, kad čitam ove vazda iste gomile nabacanih reči i pojmova u formi rasparanog pletiva u koje se nepažljiv čitalac može uplesti kao u lavirint bez izlaza sem sudara sa istinom i činjenicama sve češće mi na pamet padaju i neki medicinski fenomeni.

Iskreno, kad čitam ove vazda iste gomile nabacanih reči i pojmova u formi rasparanog pletiva u koje se nepažljiv čitalac može uplesti kao u lavirint bez izlaza sem sudara sa istinom i činjenicama sve češće mi na pamet padaju i neki medicinski fenomeni.

Gedžo, zašto ubijaš čoveka u pojam?
Smiluj se malo, ipak smo naši.

maksa83 maksa83 09:30 18.10.2019

Re: cemu cudjenje...

To je vec glupo, hiljadu puta do sada je dokazano da je itekako bitno.

Možda je bitno, ali Japanci nisu rešavali problem efikasnosti, nego socijalni problem, i nikakva superefikasnost malih preduzeća za proizvodnju pirinča ne bi pomogla da nisu zakucali cenu na plafon svim mehanizmima + dotacijama za proizvođače.

Kako god, meni sve to objasnili domoroci dok sam jeo taj super skupi pirinač u nekom tokijskom restoranu koji nije bio ni u centru nego negde na periferiji, pršti i smrdi ulje, sve je čudno, sve je na japanskom, nabijena unutra ekipa iz kraja, i jedino što mi je bilo poznato je ovo što je tuklo iz zvučnika:

gedza.73 gedza.73 10:34 18.10.2019

Re: cemu cudjenje...

Il 2 ottobre 1969 durante la visita di Stato a Belgrado del capo dello Stato, Giuseppe Saragat, per finalizzare accordi commerciali con la Jugoslavia, venne concessa a Tito la più alta onorificenza italiana. Altre medaglie e riconoscimenti furono assegnati nel tempo a una ventina di suoi sgherri.


Pa daj da vidimo gde, pobogu.

Vež sam ti napisao kad sam pored one jedne iz sela u francuskoj postavio aveniju kralja Petra u elitnom delu pariza. bilo je nekoliko italijanskih jedna je već preimenovana a u vezi
I koliko ih je ostalo.

Stessa domanda viene rivolta ai parlamentari dei principali partiti e ai governatori delle Regioni più influenti.


Što se tiče PKB nije pitanje postojanja državnih preduzeća već je problem zabrana privatnog organizovanja. Tako da si u Topoli jednio mogao grožđe da predaješ Navipu koji je pravio vinsku brlju, što je potpuno legitimna poslovna praksa, ali je bilo zabranjeno da se ljudi sami organizuju, krenu sa proizvodnjom kvalitetnog vina 'Kralj Petar' i izvoze ga u evropske zemlje.
ili sjenički sir. Franuzi imaju sličnu proizvodnju poput pirotskog (prirodno sazrevanje u pećini nadomak sela) ograničene serije sa geografskim poreklom.
pa kad propadnu državne firme, ili privatnici, uvek imaš nekog ko će da izvozi bez priglupih ideoloških ograničenja a od poreza subvecionišeš 'slepe mrlje' u privredi, poljiprivredi ili socijali.

kod nas su partijski poslušnici, prelaskom sa dogovorne komunističke na tržišnu ekonomiju, od državne firme izvukli traktore (zamisli u bilo kojoj pravnoj, nepolicijskoj državi koja uz to nije radnička diktatura da sistem funkcioniše tako da se izvlače proizvodi pod inflacijom po partijskoj naredbi političara na vlasti), prodali na kosovo za keš pod patronatom JUL-a.

ujedno su Italijani tada preuzeli transport svega što se izvozilo u IT dok danas skoro da nema italijanskih kamiona već skoro ceo transport obavljaju srpske firme.
retko koji SFRJ gotov proizvod se nalazio u Italiji dok su se mašine, licence, poljoprivredna mehanizacija, delovi, kafa, farmerke, najlon čarape uvozili iz Italije.

preskačeš deo o etničkom čišćenju italijanskih civila koje su izvršili Titovi partizani?
zilikaka zilikaka 10:38 18.10.2019

Re: cemu cudjenje...

To i jeste bila klasična Ponzijeva šema.

Prvo si tvrdio da su ljzdi kupivali stanove vojsci i policiji. Kad smo se složili da to po zakonu nije moglo, sad ta Ponzijeva šema. Grešiš, Gedžo, to nije i ne može biti to. Imaš sasvim ograničen broj ljudi i sve vreme svi ulažu.
Pazi, ja ne komentarišem način raspodele, jer je najvažniji svuda bio socijalni status, što je glupo.
A inače, model kupovine stanova nije od juče. Ima ovde davno propala šećerana koju je onomad sagradio Jevrejin. Ceo deo grada se tako zove, po njoj, a još imaš stanove koji su bili u fabričk9m krugu, namenjeni radnicima fabrike. Naravno, njegov kriterijum nije bio koliko ti malo imaš nego koliko ti fabrici trebaš.
Al dobro, ti stanovi i nisu kupovani od zajedničkih para.
gedza.73 gedza.73 10:57 18.10.2019

Re: cemu cudjenje...


Prvo si tvrdio da su ljzdi kupivali stanove vojsci i policiji


Kad smo se složili da to po zakonu nije moglo, sad ta Ponzijeva šema

Ponzijeva državna šema gde su preduzeća sa viškom radnika i koja su radila sa gubitkom finansirana od profitabilnijih državnih firmi ('moraš da kupiš naš proizvod') finansirala izgradnju stanova svojim radnicima, svojoj vojsci, svojim bezbednjacima ali bez izgradnje puteva seljacima po šumama i gorama.
piramida gde su neki dobili nešto a drugi ništa. i normalno je da se jedni bune a da drugi brane

Onda si imao elitno oficirsko (novac iz budžeta), pretežno doktorsko (uslovno) i radničko (pravci doseljavanja iz rodnih sela) naselje.

Al dobro, ti stanovi i nisu kupovani od zajedničkih para.


sitnica. Koja menja sve.
aureus aureus 11:07 18.10.2019

Re: cemu cudjenje...

nikvet pn
maksa83
Kada bi pustili slobodan uvoz i formiranje tržišne cene svi ti mama-tata-sin-gaje-pirinač-u-dolini bi propali u roku od nedelju dana.


Тачно у центар.

Али... Иста прича важи и за ЕУ. Ако би укинули субвенције шта би се онда десило? Милиони пропалих фармера сишли би у градове, села опустела а земља урасла у коров. Звучи познато? Да, Србија.

Дакле субвенције. По ЕУ одавно етаблиране, очувале села и активан аграр.

Da, naravno, subvencije.

Ali subvencije - ne mogu doći niotkuda.
Taj se novac prvo mora zaraditi na nekoj drugoj strani da bi se dao poljoprivredi.
Dakle, lako ćemo za poljoprivredu.
Ključno je to drugo.

Uvijek se začudim kad vidim da ima ljudi koji misle da je Holandija bogata jer ima velike prinose u poljoprivredi i da je Danska postala jedna od najbogatijih zemalja svijeta jer krave u Danskoj daju dosta mlijeka.
maksa83 maksa83 11:14 18.10.2019

Re: cemu cudjenje...

Uvijek se začudim kad vidim da ima ljudi koji misle da je Holandija bogata jer ima velike prinose u poljoprivredi i da je Danska postala jedna od najbogatijih zemalja svijeta jer krave u Danskoj daju dosta mlijeka.

Holandija je bogata zato što će naći način da od bilo čega napravi pare. Nebitno jesu to lale, kurve, lahke droge, paprike, softver, Booking.com usluge ili custom čipovi.
freehand freehand 11:22 18.10.2019

Re: cemu cudjenje...

Vež sam ti napisao kad sam pored one jedne iz sela u francuskoj postavio aveniju kralja Petra u elitnom delu pariza. bilo je nekoliko italijanskih jedna je već preimenovana a u vezi

Na stranu što samo ti razumeš paralelu između kralja Petra I i Tita, razumem da ti to treba da svi domaćini i misirci deluju nekako gromadnije, mada sam i tada pitao za neki sokak Dragoljuba Mihailovića, ili Koste Pećanca, ili Mite Ljotića. Pa si ti onda uzvratio kraljem koji se tukao po Bosni nasuprot tvojim načelima o tome kako se sile ne čačkaju, pa otud tek ne razumem kakve ti sa Petrom imaš veze, no dobro.
Pošto si ti čovek poliglota a ja ne znam talijanski - bili bio ljubazan da mi ukažeš na ulicu kojoj su skinuli Titovo ime i da mi kažeš kakve veze imaju inicijative o kojima govoriš sa onim što je realno stanje SADA? Sem što su se i ustašija i četnici po belom svetu zapenjeni bunili i tražili da se Tito ne prima niti pominje u tim zemljama, pa su ih domaćini odjebavali, i u Nemačkoj, i u Britaniji i u SAD.
preskačeš deo o etničkom čišćenju italijanskih civila koje su izvršili Titovi partizani?

Dabre, neću ni o Miladinu Kovačeviću, ne bi verovao koliko sam indiferentan prema tim tvojim jeftinim zamkama za vrapce.
freehand freehand 11:25 18.10.2019

Re: cemu cudjenje...

Pazi, ja ne komentarišem način raspodele, jer je najvažniji svuda bio socijalni status, što je glupo.

Pa i nije. Postojali su pravilnici sa bodovanjem, koji nisu bili svuda isti. Od firme do firme bilo je drugačije, a i u firmama je bilo izuzetaka kad je trebalo dovesti menadžera ili podmladiti inženjerski kadar.
Opet - da je bilo zloupotreba - pobogu... Mnogo. mada nešto manje nego u vladama Nikole Pašića pa naniže, do poslednjeg špekulanta po selima.
macak.tosa031 macak.tosa031 11:35 18.10.2019

Re: cemu cudjenje...

maksa83
Uvijek se začudim kad vidim da ima ljudi koji misle da je Holandija bogata jer ima velike prinose u poljoprivredi i da je Danska postala jedna od najbogatijih zemalja svijeta jer krave u Danskoj daju dosta mlijeka.

Holandija je bogata zato što će naći način da od bilo čega napravi pare. Nebitno jesu to lale, kurve, lahke droge, paprike, softver, Booking.com usluge ili custom čipovi.

A i nisu, da prosti Frihend, imali dragog (mu) druga Titu - i ostale komunjare, na vlasti.
Malo li je?
macak.tosa031 macak.tosa031 11:36 18.10.2019

Re: cemu cudjenje...

freehand
Pazi, ja ne komentarišem način raspodele, jer je najvažniji svuda bio socijalni status, što je glupo.

Pa i nije. Postojali su pravilnici sa bodovanjem, koji nisu bili svuda isti. Od firme do firme bilo je drugačije, a i u firmama je bilo izuzetaka kad je trebalo dovesti menadžera ili podmladiti inženjerski kadar.
Opet - da je bilo zloupotreba - pobogu... Mnogo. mada nešto manje nego u vladama Nikole Pašića pa naniže, do poslednjeg špekulanta po selima.

Jebote!
Svu efikasnost prethodnog sistema i sada živimo.
nikvet pn nikvet pn 11:36 18.10.2019

Re: cemu cudjenje...

gedza.73


zilikaka


Истина је негде на средини.

Дефинитивно јесте постојала разлика у тврдоћи комунизма уже Србије и остатка СФРЈ (имам сведока у кући).

Пример: сахрана тамо седамдесетих; опело у цркви а испред чекају другови чланови, не улазе у порту. Кад се опело заврши прикључе се поворци Гробљанском улицом. Ни пред раком се не крсте. По истом критеријуму ишло је све, читав друштвени живот па и расподела станова (плацева, кредита, унапређења...), фирминих или државних свеједно.
aureus aureus 11:40 18.10.2019

Re: cemu cudjenje...

maksa83
Uvijek se začudim kad vidim da ima ljudi koji misle da je Holandija bogata jer ima velike prinose u poljoprivredi i da je Danska postala jedna od najbogatijih zemalja svijeta jer krave u Danskoj daju dosta mlijeka.

Holandija je bogata zato što će naći način da od bilo čega napravi pare. Nebitno jesu to lale, kurve, lahke droge, paprike, softver, Booking.com usluge ili custom čipovi.

Znaju ljudovi. Ali generalno važi pravilo da ti u današnje vrijeme (dakle, u današnje, a ne prije tri-četiri vijeka) obradiva zemlja i poljoprivreda - naročito imajući u vidu ove gustine naseljenosti - može obezbjediti standard života u rasponu od da ne crkneš od gladi do neke srednje razvijenosti (i to ako si sve uradio kako treba).
Mislim da nema zaista bogate zemlje na planeti koja je to zahvaljujući poljoprivredi ili koja je to postala zahvaljujući poljoprivredi.

U većini razvijenih zemalja tek poneki procenat radi u poljoprivredi i živi od nje.
A troškovi za hranu (kod kuće) su 10-15 posto prihoda. U nekim zemljama čak ispod 10 posto (SAD, Singapur, Irska, UK, Švajcarska...)
Ljudi na gedžete i putovanja potroše koliko na hranu.

S druge strane, siromašne troše uglavnom na hranu, bilo da se trude da od poljoprivrede žive bilo da im je jasno da od nje neće baš prosperirati. Evo:

maksa83 maksa83 12:22 18.10.2019

Re: cemu cudjenje...

A i nisu, da prosti Frihend, imali dragog (mu) druga Titu - i ostale komunjare, na vlasti.

Iznenadio bi se koliko zemalja na vlasti nije imalo ni Titu ni komunjare pa su ipak bile i ostale sirotije nego ova zemlja dok je imala i Titu i komunjare.

Čarli jebote ti i Gedža me podsećate na onu senilnu babu Grkinju iz filma Moja Mrsna Pravoslavna Svadba koja kad im se otme po travnjaku u Čikagu nožem juri Turke koje samo ona vidi.
freehand freehand 12:35 18.10.2019

Re: cemu cudjenje...

Čarli jebote ti i Gedža me podsećate na onu senilnu babu grkinju iz filma Moja Mrsna Pravoslavna Svadba koja kad im se otme po travnjaku u Čikagu nožem juri Turke koje samo ona vidi.

Znaš šta je posebno interesantno? Ja ne da nikad nisam napisao nego nisam ni pročitao komentar na blogu koji je bio nekakva himna Jugoslaviji, pogotovo ne Titu i komunističkoj partiji.
Uvek, ali uvek su ukazivanja na masne laži i buđave konstrukcije zapenjenih i obnevidelih antikomunista u osujećenih domaćina iz čega se onda, naravno, konstruiše ideološka opredeljenost svakoga ko se usudio da kaže da niti je Tito bio kasapin, niti je Jugoslavija bila kazamat. Dapače.
I nekako, što više čitam te budalaštine szdane od laži i klimavih kvaziistorijskih provizorijuma sve više uviđam koliko je ta zemlja u stvari bila dobra i koliko je to tek mogla biti.
macak.tosa031 macak.tosa031 12:50 18.10.2019

Re: cemu cudjenje...

maksa83
A i nisu, da prosti Frihend, imali dragog (mu) druga Titu - i ostale komunjare, na vlasti.

Iznenadio bi se koliko zemalja na vlasti nije imalo ni Titu ni komunjare pa su ipak bile i ostale sirotije nego ova zemlja dok je imala i Titu i komunjare.

Čarli jebote ti i Gedža me podsećate na onu senilnu babu grkinju iz filma Moja Mrsna Pravoslavna Svadba koja kad im se otme po travnjaku u Čikagu nožem juri Turke koje samo ona vidi.

Fala lepo!
I šta onda da ti odgovorim?
Ako nisi do sada shvatio - i nećeš.

maksa83 maksa83 12:52 18.10.2019

Re: cemu cudjenje...

Fala lepo!
I šta onda da ti odgovorim?
Ako nisi do sada shvatio - i nećeš.

Nemoj odmah da se ljutiš, ta baba je tamo beskrajno simpatičan lik, kao i manje više svi. Ako nisi pogledao film obavezno pogledaj, mnogo je dobar. Čak ni nastavak nije tako loš, ali prvi je fenomenalan.
macak.tosa031 macak.tosa031 12:55 18.10.2019

Re: cemu cudjenje...

freehand
Čarli jebote ti i Gedža me podsećate na onu senilnu babu grkinju iz filma Moja Mrsna Pravoslavna Svadba koja kad im se otme po travnjaku u Čikagu nožem juri Turke koje samo ona vidi.

Znaš šta je posebno interesantno? Ja ne da nikad nisam napisao nego nisam ni pročitao komentar na blogu koji je bio nekakva pohvala Jugoslaviji, pogotovo ne titu i komunističkoj partiji.
Uvek, ali uvek su ukazivanja na masne laži i buđave konstrukcije zapenjenih i obnevidelih antikomunista u osujećenih domaćina iz čega se onda, naravno, konstruiše ideološka opredeljenost svakoga ko se usudio da kaže da niti je tito bio kasapin, niti je Jugoslavija bila kazamat. Dapače.
I nekako, što više čitam te budalaštine szdane od laži i klimavih kvaziistorijskih provizorijuma sve više uviđam koliko je ta zemlja u stvari bila dobra i koliko je to tek mogla biti.

Šta god (Gedža) da kaže za tu sprdnju i nakaradu od države - ne može da pogreši.
Sreća pa je Maksa uneo jako zanimljiv i logičan argument - da je bilo još gorih, a nisu imale Titu.
Odmah mi je laknulo.
Istina - i ja se ponekada poslužim (poredbenim) argumentom tako da kažem --- jadni Lihtenštajnejci, Francuzi, Švabe, Danci - i Holanđani, pride, koji ne znaju koliko su uskraćeni što nisu imali na vlasti faraona Titu.
Jebote - ne mogu da verujem da iko može da brani sistem u kojem je vladao faraon - doživotni predsednik, doživotni vrhovni komandant, doživotni predsednik (jedine ???) partije.
macak.tosa031 macak.tosa031 12:55 18.10.2019

Re: cemu cudjenje...

maksa83
Fala lepo!
I šta onda da ti odgovorim?
Ako nisi do sada shvatio - i nećeš.

Nemoj odmah da se ljutiš, ta baba je tamo beskrajno simpatičan lik, kao i manje više svi. Ako nisi pogledao film obavezno pogledaj, mnogo je dobar. Čak ni nastavak nije tako loš, ali prvi je fenomenalan.

Daj siže!
maksa83 maksa83 12:58 18.10.2019

Re: cemu cudjenje...

Daj siže!

Venčaju se na kraju.
maksa83 maksa83 12:59 18.10.2019

Re: cemu cudjenje...

Jebote - ne mogu da verujem da iko može da brani sistem u kojem je vladao faraon - doživotni predsednik, doživotni vrhovni komandant, doživotni predsednik (jedine ???) partije.



macak.tosa031 macak.tosa031 14:13 18.10.2019

Re: cemu cudjenje...

maksa83
Jebote - ne mogu da verujem da iko može da brani sistem u kojem je vladao faraon - doživotni predsednik, doživotni vrhovni komandant, doživotni predsednik (jedine ???) partije.




Kada ga imenovalo?
Nisam u toku.
maksa83 maksa83 14:19 18.10.2019

Re: cemu cudjenje...

Nisam u toku.

Naravno da nisi kad se ne udubljuješ nego samo OĆU SIŽE!

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana