Gradjanske inicijative

jgidmj

antioksidant RSS / 11.11.2017. u 19:24

nije mi namera da reklamiram biljanu srbljanovic ali, iako je bez namere i bez potrebe, verujem da vredi skrenuti paznju na njen intervju iz pretposlog broja vremena. dok ga nisam procitao nisam mogao ni zamisliti da je na srpskom moguce napisati:

"Jbga i do mene je"



Komentari (79)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

antioksidant antioksidant 19:25 11.11.2017

negativni

....
c_h.arlie c_h.arlie 19:42 11.11.2017

Re: negativni

antioksidant
....

Mislim da ne vredi skretati pažnju na taj intervju.
BebaOdLonchara BebaOdLonchara 19:40 11.11.2017

.

ništa drugačije nije rekla i u onom intervjuu na n1.
si čitao i teofilov tekst u istom vremenu?
a da li si čitao Danas?
AlexDunja AlexDunja 19:44 11.11.2017

Re: .

bejb daj ti link na taj intervju, znam da oni kače sve na jutjub,
da ne preturam sad, radim nešto:)i izvini
antioksidant antioksidant 19:50 11.11.2017

Re: .

Teofil prica o spomeniku i ta mi je prica potpuno neinteresantna. Biljana je ovo izgovorila komentarisuci reakcije javnosti na nju.
"U meni zaista postoji nesto sto izaziva odijum"
antioksidant antioksidant 19:51 11.11.2017

Re: .

Ma u Vremenu
freehand freehand 19:51 11.11.2017

Re: .

BebaOdLonchara
ništa drugačije nije rekla i u onom intervjuu na n1.
si čitao i teofilov tekst u istom vremenu?
a da li si čitao Danas?

Sjajan Pančić.
BebaOdLonchara BebaOdLonchara 21:43 11.11.2017

Re: .


Sjajan Pančić.

kao i uvek.

Biljana je ovo izgovorila komentarisuci reakcije javnosti na nju.
"U meni zaista postoji nesto sto izaziva odijum"

u meni ne izaziva ništa, žena je folirantkinja na svim umetničkim i životnim planovima, nemam šta da kažem dalje.
freehand freehand 22:18 11.11.2017

Re: .

kao i uvek.

"Eh... nekad je sjajan, nekad je osreednji, a nekad je katastrofa."
(parafraza Sarojana, "Tata ti si lud"
antioksidant antioksidant 22:21 11.11.2017

Re: .

BebaOdLonchara

u meni ne izaziva ništa, žena je folirantkinja na svim umetničkim i životnim planovima, nemam šta da kažem dalje.

upravo zbog toga
angie01 angie01 23:08 11.11.2017

Re: .

Sjajan Pančić.


koliko vidim, to je moj drug Gera.
freehand freehand 23:10 11.11.2017

Re: .

angie01
Sjajan Pančić.


koliko vidim, to je moj drug Gera.

O kome ti to?
angie01 angie01 23:17 11.11.2017

Re: .

O kome ti to?


pa, ispod kopiranog linka lista Danas se nalazi Gerin tekst,

LICNI STAV- Zivko Grozdanic Gera
freehand freehand 23:21 11.11.2017

Re: .

angie01
O kome ti to?


pa, ispod kopiranog linka lista Danas se nalazi Gerin tekst,

LICNI STAV- Zivko Grozdanic Gera

Nesporazum. Ja nisam kliknuo na link već čitao "papirno" Vreme.
Dakle - Pančića, ne Geru. I Pančić je sjajan u onome što je napisao o zoranizaciji Đinđića.
angie01 angie01 23:35 11.11.2017

Re: .

Dakle - Pančića


Pancic
freehand freehand 23:37 11.11.2017

Re: .

angie01
Dakle - Pančića


Pancic

Sad ne znam ko je Pancic, znaće Maksa, valjda. Ja mislim na Teofila Pančića.
angie01 angie01 23:50 11.11.2017

Re: .

znaće Maksa,


ako bude hteo- znace,...


c_h.arlie c_h.arlie 06:43 12.11.2017

Re: .

BebaOdLonchara

Sjajan Pančić.

kao i uvek.

Biljana je ovo izgovorila komentarisuci reakcije javnosti na nju.
"U meni zaista postoji nesto sto izaziva odijum"

u meni ne izaziva ništa, žena je folirantkinja na svim umetničkim i životnim planovima, nemam šta da kažem dalje.

Kratko i jasno - nema nedoumica.
Šta reći, a ne saglasiti se.
Mislim da je Biljana od onih ljudi, nevezano za to što priča, koji se utrkuju da dalje pljunu.
Takve ljude ne volim, pa bili ranga Njutna i Ajnštajna zajedno.
AlexDunja AlexDunja 19:42 11.11.2017

..

evo, meni si skrenuo pažnju, al daj neki link,
ne čitam novine bar 10 godina
BebaOdLonchara BebaOdLonchara 21:39 11.11.2017

Re: ..

pa nemam link, čitala iz papira.
tyson tyson 07:45 12.11.2017

Re: ..

BebaOdLonchara
pa nemam link, čitala iz papira.

Keyboard... How quaint.



c_h.arlie c_h.arlie 09:03 12.11.2017

Re: ..

BebaOdLonchara
pa nemam link, čitala iz papira.

Ima se, može se.
Jebote, ima jednom da posle više od decenije, i ja kupim neke novine.
Milan Novković Milan Novković 11:16 12.11.2017

Re: ..

tyson
BebaOdLonchara
pa nemam link, čitala iz papira.

Keyboard... How quaint.

Eto vidiš, Mars, asteroidi, ... i probuđen inner Trekkie u tebi

Smem da se kladim da već gledaš koji ćeš 3D printer da kupiš

Ne znam koliko je ljudima poznato - Android speech recognition je izuzetno dobar, pa uvezan sa Google searchom je riznica ideja šta bi moglo da se radi sa tim, od "školstva" do unapređenja produktivnosti, sve besplatno, osim ako upravo nisi uložio 4 miliona dolara u poslednju verziju iOvo-iOnoga, gde ti Siri na Amazonu kupuje pelene, a ti tražio knjigu o kvantnoj mehanici (ovo je sitan fazon na Maksin račun, da se drugi ne uzbuđuju - njega, bukvalno, moramo da vratimo iz zarobljeništva među svoje).

Mi smo ga ubacili u IoT pa sad možemo "kuću" ili "office" da pitamo pitanja tipa "Kako bi ti odgovorila na Docsov komentar o ...", i kuća ti izdeklamuje traktat o Panteizmu

A 3D printer - revolucionaran, isto riznica za kreativce - od sad već "štampanja" kuća i delova zgrada, ajd skupo, do, ovo mi prosto pade na pamet, štampanja nekih istorijskih scena, sve sa ključnim učesnicima, opet za učenje, da se dotaknem i društvenih nauka.
BebaOdLonchara BebaOdLonchara 16:59 12.11.2017

Re: ..

Keyboard... How quaint.



A 3D printer - revolucionaran, isto riznica za kreativce - od sad već "štampanja" kuća i delova zgrada, ajd skupo, do, ovo mi prosto pade na pamet, štampanja nekih istorijskih scena, sve sa ključnim učesnicima, opet za učenje, da se dotaknem i društvenih nauka

sve je to super, ali dozvolite da neko voli da kupi papirne, smrdljive novine koje mu se posle danima razvlaće po krevetu, stolu, terasi. ljubav je to. volim da vidim svoje crne prste od novina dok hvatam šolju za čaj.
i jebeš digitalne knjige, sve koje sam ikada kupila ili skinula u pdf-u sam na kraju morala da kupim u papiru. jer volim. pucajte.
maksa83 maksa83 17:14 12.11.2017

Re: ..

Smem da se kladim da već gledaš koji ćeš 3D printer da kupiš

Ja mogu odmah da sugerišem - Prusa. Najbolje što može da se nađe za običan svet, kolega na poslu koji je OCD level 11 je istražio i došao do toga, dalo nas 8 po 100 EUR, sklopili ga za dan, zatvorili ga u orman u ostavi da nas ne nervira buka i sad se štampa po ceo dan.
Milan Novković Milan Novković 17:34 12.11.2017

Re: ..

maksa83
Smem da se kladim da već gledaš koji ćeš 3D printer da kupiš

Ja mogu odmah da sugerišem - Prusa. Najbolje što može da se nađe za običan svet, kolega na poslu koji je OCD level 11 je istražio i došao do toga, dalo nas 8 po 100 EUR, sklopili ga za dan, zatvorili ga u orman u ostavi da nas ne nervira buka i sad se štampa po ceo dan.

Svaka čast - kad sam ja bio mali sindikalizam tog tipa je bio mnogo češća pojava.

Nema kraja mogućnostima - znaš gde smo se zeznuli, moglo je nas 2,000 da da po 100 evra i da idemo na X-Prize spuštanja kamere na mesec i slanja videooa nazad - ideja bila da se sa dronovima i swarm intelligence na N Km visine, recimo 8 (vazduh, recimo, 4x ređi), okačen za balon uz pomoć dronova sastavi sve, raketa i ostalo, sa masivnom redundancijom.

A sad, za sitnu lovu, mali dronovi što te pratenegde u planini - dušu dalo i većina psoal za softveraše, u stvari. Urađeno već, ok, al ja kad nosim drona u planinu imam osnovni problem što moram da ga navodim - ovako, scene recognition, AIish bits tui i tamo, sa 20m je pogled spektakularan. Treba i pokoji mašinac, da se stabiliše kamera, automatičar, da kontrola ne bude "neartikulisana", i zezanje je zagarantovano
Milan Novković Milan Novković 17:36 12.11.2017

Re: ..

OCD level 11

Dobar primer gde ide svet, sad kad roboti, materijali, energija, AI preuzmu "prljave" poslove i mi se uzdignemo u service sektor ovakvi ljudi će biti priceless.

Pošto ga prodajete
maksa83 maksa83 17:54 12.11.2017

Re: ..

Pošto ga prodajete

Kolegu A.?

Samo preko mog mrtvog tela.

P.S. A tek kada bi znao kako snažno i strasno mrzi ajFon (pošto je kao u Deset Malih Crnaca ostao jedini na Androidu od nas desetak, inače sve MS bitches koji su dali šansu Windows Phoneu i Androidu pa na kraju odustali od tih gluposti) udvostručio bi ponudu.
c_h.arlie c_h.arlie 18:10 12.11.2017

Re: ..

maksa83
Smem da se kladim da već gledaš koji ćeš 3D printer da kupiš

Ja mogu odmah da sugerišem - Prusa. Najbolje što može da se nađe za običan svet, kolega na poslu koji je OCD level 11 je istražio i došao do toga, dalo nas 8 po 100 EUR, sklopili ga za dan, zatvorili ga u orman u ostavi da nas ne nervira buka i sad se štampa po ceo dan.

Da.
Imam sličnoga drugara na jug.
Kada god skajpamo, vocapujemo ili vajberišemo, on nešto popravlja --- lap top, printer, slušalice, ...
Pitam ga ja kako mu to uspeva da uvek kupi pokvareno, jer to sve što popravlja mi je netom pre toga oduševljeno hvalio - kako je to nedavno kupio, kako je to jedino što zaista vredi u svojoj klasi, itd...
I zamisli, on se na to naljuti.
Sreća pa vrlo brzo zaboravi da se uopšte ljutio - nazove ili on ili ja, svejedno.
maksa83 maksa83 18:15 12.11.2017

Re: ..

Kada god skajpamo, vocapujemo ili vajberišemo, on nešto popravlja --- lap top, printer, slušalice, ...

Ovaj nije taj tip, imam i takvog, taj će da opravi proizvoljnu stvar bez puno ceremonije, onako preko kolena dok razgovara sa tobom. Ovaj o kome pričam je onaj koji će kada treba da kupi šraf prvo da potroši mesec dana da pročita pola Interneta i sve recenzije svih šrafova na svetu. Letos jedan kolega kupio nove gume za bicikl, ovaj ga pitao "koja marka?", i ovaj rekao "ne znam". Mislim da je tad osetio fizički bol.
Milan Novković Milan Novković 18:44 12.11.2017

Re: ..

maksa83
Pošto ga prodajete

Kolegu A.?

Samo preko mog mrtvog tela.

P.S. A tek kada bi znao kako snažno i strasno mrzi ajFon (pošto je kao u Deset Malih Crnaca ostao jedini na Androidu od nas desetak, inače sve MS bitches koji su dali šansu Windows Phoneu i Androidu pa na kraju odustali od tih gluposti) udvostručio bi ponudu.

Nači ja sad poprilično ćutim apropos tog ajFona - naime, kako su počeli da mi pate drugovi, pa posebno kolega iz kancelarile, onomad bez stajlusa prvo, pa velikog form-faktora, pa ekrana, pa kamere, jbt, kako je Samsung napravi niko ne zna, pa mog velikog Sony koji ako ovako nastavi imaće dvanajs PFlops za par generacija (trebalo onomad za dobar speech recognition) ja sam se malo smirio, još se samo "iživljavam" na vama, blog pajtosima

EDIT, veliki - pokušao kolega da mi par puta demonstrira Siri, samo što se nije rasplakao (pre toga i sam ubacio speech, preko androida, u naše IoT zezalice)

Da, Windows phone, bedi na kraju, garant, al jesu kilavi - pre par nedelja dogovorim se ja sa kolezom da uradimo overhaul IDEoa - Win je lak VS2017, al Java - Eclipse daj Oxigen šta bejaše, sve cool, kod N-te ekstenzije ode IDE bajbaj, NetBeans - kod N-te VM ode IDE bajbaj, i kažem sad ili nikad, IntelliJ IDEA, svi kažu naj, moraš čak i da platiš, radi Android - puče ne IDE, pogodi, nego VM, na adresi ... ajd pogodi!

E, zato će Win da pobedi videćeš, MS i dalje lupeta za sve pare, al jako su moćni, istorijsku postavku jedva da su okrnjili - samo su imali debile na vlasti dosta dugo.
maksa83 maksa83 18:57 12.11.2017

Re: ..

E, zato će Win da pobedi videćeš, MS i dalje lupeta za sve pare, al jako su moćni, istorijsku postavku jedva da su okrnjili - samo su imali debile na vlasti dosta dugo.

Ja se iskreno nadam da će Win da pobedi i da će se rich client vratiti na velika vrata (hoće, hoće, tu jedan dan od nedelje) pošto su ova Chromium sranja koja počinju da proliferuju okolo abomination najvišeg reda. Ruke odseći svima koji to prave.

Što kaže neznani tviteraš: "Kada mi pokažeš tvoju Chromium apikaciju to je kao kad mi mačka donese mrtvog vrapca. Vidim da si ponosan na to, ali ja ne želim da imam ništa sa tim".

c_h.arlie c_h.arlie 19:24 12.11.2017

Re: ..

maksa83
Kada god skajpamo, vocapujemo ili vajberišemo, on nešto popravlja --- lap top, printer, slušalice, ...

Ovaj nije taj tip, imam i takvog, taj će da opravi proizvoljnu stvar bez puno ceremonije, onako preko kolena dok razgovara sa tobom. Ovaj o kome pričam je onaj koji će kada treba da kupi šraf prvo potroši mesec dana da pročita pola Interneta i sve recenzije svih šrafova na svetu. Letos jedan kolega kupio nove gume za bicikl, ovaj ga pitao "koja marka?", i ovaj rekao "ne znam". Mislim da je tad osetio fizički bol.

Da.
Meni je red da kupujem novi automobil.
A pošto mene automobili zanimaju samo kada ih kupujem, ubacio sam kosku jednom drugaru - i on vrti stvar već mesec dana.
Ne ide mi da ga prekinem, jer vidim koliko u tome uživa --- kako da mu kažem da sam ja već drugi dan odlučio šta ću da kupim.
zilikaka zilikaka 21:54 12.11.2017

Re: ..

ubacio sam kosku jednom drugaru - i on vrti stvar već mesec dana.

Ajd ja da ubacim kosku, ako ima ko bi umeo da odgovori pod uslovom da nema druga posla.

Kod upravljanja klasičnim dronom postoji problem ako je u blizini veća količina metala. Recimo rezervoar. To kažu oni koji se time bave.
E, ali ima gore, kad hoćeš da užeš u rezervoar, plekani, naravno, al sa sve dronom pa da ta teraš da leti po unutrašnjosti.

Stvar je još pikantnija ako je rezervoar sferni.

Ima neko ideju?
maksa83 maksa83 22:13 12.11.2017

Re: ..

Ima neko ideju?

Nemoj da teraš drona u plekani rezervoar kad neće.

A sad moj honorar.
Milan Novković Milan Novković 22:21 12.11.2017

Re: ..

maksa83
Smem da se kladim da već gledaš koji ćeš 3D printer da kupiš

Ja mogu odmah da sugerišem - Prusa. Najbolje što može da se nađe za običan svet, kolega na poslu koji je OCD level 11 je istražio i došao do toga, dalo nas 8 po 100 EUR, sklopili ga za dan, zatvorili ga u orman u ostavi da nas ne nervira buka i sad se štampa po ceo dan.

Opet se setio vaše sindikalne akcije, još jednom svaka čast.

Ja sam mislio da je to tamo zamrlo, a i upravo mi iskoči, na Fejsu, jeste, i žalije mi je Zili nego tebe, ovaj clip dole.

Sve se razmišljam sa koliko strasti se ljudi na blogu upuštaju u "ljute" borbe o svemu i svačemu, eno Alsea ko zbunjenog Travolte na sopstvenom blogu, strast je znači tu, ali nemaju, kao ni Evropljani uopšte, nego su Evropljani bogatiji, taj wild-frontier duh što ga imaju Ameri, da se upuste u preduzetničke avanture, ako treba i samo da vide šta je iza brda.

Recimo ovo dole je 100x200Evra, ili 200x100Evra, crowd funding na sitno i u lokalu, plus ekspertiza, i sitna ulaganja u materijalu probranih sindikalista, fully-functional prototype, nisi HP da pljuckaš mikrone pa paziš i na najsitnije greške, tu i tamo rupica sasvim ok - a revolucionarno, biznis ideja koliko hoćeš oko 3D.

Milan Novković Milan Novković 22:24 12.11.2017

Re: ..

zilikaka
...Ima neko ideju?...

Predlažem autonomne dronove, i audio komunikaciju sa njima
zilikaka zilikaka 22:33 12.11.2017

Re: ..

Milan Novković
zilikaka
...Ima neko ideju?...

Predlažem autonomne dronove, i audio komunikaciju sa njima


Znači, prva komanda: "Sedi!"
maksa83 maksa83 23:09 12.11.2017

Re: ..

Opet se setio vaše sindikalne akcije, još jednom svaka čast.

Pa bila je to relativno prosta računica, nas 8 je želelo 3D printer, i svako je mogao lako sebi da kupi neki mali kineski krš od 200 EUR sa kojim bi se mučio i patio (cela ta stvar je još uvek pipav posao), ali niko od nas nije hteo da da 800 EUR za nešto ozbiljnije (jer realno, život bez 3D printera nije mnogo nekvaltetniji od života sa 3D printerom) i udružimo sredstva i ne zauzima nam mesta kući i rodila se Prusa.

Inače tip koji to pravi, Čeh, fenomenalan tip, krenuo iz garaže, sav softver je open sors, svi delovi 3D printed. Biće ovde u aprilu neka 3D konferencijica u Domu Omladine o 3D štampanju kao što je bio onaj Hackaday gde sam poslednji put video Voju Antonića pre njegove emigracije, i doćiće i taj Čeh Prusa.
alselone alselone 23:09 12.11.2017

Re: ..

Androidu pa na kraju odustali od tih gluposti

Moja zena ima iOS, ja imam Android, imao sam ranije i Win, imao sam i iOS.

Mogu reci da je sa strane OS-a, Android mnogo napredniji, ima mnogo vise ficera, na koje kad se naviknes iOS lici na Simbijan. Sto se tice hw-a, tu je Apple u prednosti po robusnosti. Po ostalom i nije.
bojan ljubomir jugovic bojan ljubomir jugovic 00:33 13.11.2017

Re: ..

sve je to super, ali dozvolite da neko voli da kupi papirne, smrdljive novine koje mu se posle danima razvlaće po krevetu, stolu, terasi. ljubav je to. volim da vidim svoje crne prste od novina dok hvatam šolju za čaj.
i jebeš digitalne knjige, sve koje sam ikada kupila ili skinula u pdf-u sam na kraju morala da kupim u papiru. jer volim. pucajte.


Isti slučaj. Nikad knjigu pročitao u digital formi, sve što je preko 10 strana - isprintam.
antioksidant antioksidant 08:24 13.11.2017

Re: ..

maksa83
Ima neko ideju?

Nemoj da teraš drona u plekani rezervoar kad neće.

A sad moj honorar.

nek udje i upravljac u plekani rezervoar. bar glava i daljinski, da ima direktnu vezu do drona. (mada bolje na kabl da ga zakaci, da ne wifi signal, refleksija hoce cudo da napravi)
zilikaka zilikaka 11:11 13.11.2017

Re: ..

mada bolje na kabl da ga zakaci, da ne wifi signal, refleksija hoce cudo da napravi)

Pa o tome pričam. Refleksija upravo i pravi čudo.
Bila ideja s kablom, naravno al ima tu još nešto začkoljica.
bocvena bocvena 16:10 13.11.2017

Re: ..

ja se smejem već 10 minuta jer sam zamislila zili kako tera drona, sa sve jezičkom koji viri...i to u sfernom rezervoaru:))))

a biljana u tom intervjuu kaže - Oni koji vas kritikuju zaista mogu zbog vašeg nastupa da vas pogrešno razumeju. Međutim, bez obzira na buku, oni mogu da budu i potpuno ili delimično u pravu.

Očigledno je da ima nešto u meni što moram da istražim. Bavim se takvim poslom da sam u stalnoj evaluaciji – od studenata, od strane kolega, od strane kritičara u pozorištu. Ja sam dosta nesigurna osoba. I to ne krijem. Stalno kažem, kad bi ljudi znali koliko ja sumnjam u sebe, koliko bi me tek onda napadali. Ja teško pišem, dugo pišem, vagam, proveravam, nikad nisam zadovoljna onim što sam u radila, ne gledam svoje predstave. Koliko god da ti je teško da primiš negativnu kritiku, negde ipak znaš kad je neko u pravu. S druge strane, teme kojima se ja bavim ovde izazivaju odijum. Koliko god da smo emancipovane, i dalje manjinska prava, a pogotovo prava žena, izazivaju strašan odijum. Drugo, kad uporedite sve kritike upućene Mrđanu i meni. Pa, Mrđanu niko nije napisao da je histerična alapača, džaftara, da je nedojeban, a meni jesu. A zajedno smo radili tu stvar. Postoji neki odnos prema ženi i muškarcu. Drugačiji je odnos prema muškarcu koji živi neki nekonvencionalan život od odnosa prema ženi. Mene su stravično razvlačili po tabloidima od kada sam bila u kampanji LDP-a 2008. Osvanula sam na naslovnoj strani "Kurira" da sam snimila porno-film. Nikada ne mogu da oprostim trenutak u kome ja svome ocu objašnjavam da torzo žene na koji je nakačena moja glava ima mnogo veće grudi od mene. Ko god doživi takvo poniženje da to mora rođenom ocu da objašnjava, ne može da prođe normalno. Vi ni ne znate koja je to količina krajnje seksualizovanih uvreda koje primam. Vrlo često jako nasilno. Nema deset dana da sam doživela da mi čovek usred kineske robne kuće pred decom koja drže krila Zvončice viče: "Marš, kurveštijo, napolje." To je bilo u vezi sa polemikom oko upotrebe zanimanja u ženskom rodu. Dakle, to je bila lingvistika u kineskoj robnoj kući.

a evo i LINK na ceo intervju
maksa83 maksa83 16:56 13.11.2017

Re: ..


Ako je sve to stvarno rekla/ispisala svaka joj čast.
bojan ljubomir jugovic bojan ljubomir jugovic 16:56 13.11.2017

Re: ..

a evo i LINK na ceo intervju


Hvala Boco!
antioksidant antioksidant 17:18 13.11.2017

Re: ..

maksa83

Ako je sve to stvarno rekla/ispisala svaka joj čast.

i to na srpskom. skoro pa za neverovat.
c_h.arlie c_h.arlie 17:22 13.11.2017

Re: ..

maksa83

Ako je sve to stvarno rekla/ispisala svaka joj čast.

Ja, na žalost, ne mogu da joj kažem svaka čast - da je to napisala 10 puta.
Mora da se zna red.
c_h.arlie c_h.arlie 17:25 13.11.2017

Re: ..

antioksidant
maksa83
Ima neko ideju?

Nemoj da teraš drona u plekani rezervoar kad neće.

A sad moj honorar.

nek udje i upravljac u plekani rezervoar. bar glava i daljinski, da ima direktnu vezu do drona. (mada bolje na kabl da ga zakaci, da ne wifi signal, refleksija hoce cudo da napravi)

Kakva refleksija i tako to.
Ovo što si rekao da i upravljač uđe u rezervoar je rešenje i ima smisla.
Refleksije su bile problematične na početku vremena. Sada o tome nema govora - diskriminacija, tj. izdvajanje korisnog signala na prijemnoj strani je sofisticirana i trivijalizovana.
zilikaka zilikaka 19:41 13.11.2017

Re: ..

ja se smejem već 10 minuta jer sam zamislila zili kako tera drona, sa sve jezičkom koji viri...i to u sfernom rezervoaru:))))


pa jeste malo nezgodno...

freehand freehand 19:50 13.11.2017

Re: ..

Stalno kažem, kad bi ljudi znali koliko ja sumnjam u sebe, koliko bi me tek onda napadali.

Kad bi sa manje žara i visine i manje napadala ljude - možda bi i ti ljudi imali kočnice u napadima na nju?
Da se razumemo - ima mnogo onih čiji se napadi nose sa ponosom u CV-ju, kao ordenje.
Ali histerična agresija koju Srbljanovićka tako često ume da ispolji u sukobima sa neistomišljenicima ponioštava i ovakvu iskrenost.



maksa83 maksa83 19:58 13.11.2017

Re: ..

Ali histerična agresija koju Srbljanovićka tako često ume da ispolji u sukobima sa neistomišljenicima ponioštava i ovakvu iskrenost.

Pa ok, sad i znamo odakle to dolazi - od duboke nesigurnosti. Mislim, to je bilo predvidljivo, ali svejedno treba imati cojones pa stati pred svet i reći - "ja sam nesigurna u sebe".
freehand freehand 20:04 13.11.2017

Re: ..

maksa83
Ali histerična agresija koju Srbljanovićka tako često ume da ispolji u sukobima sa neistomišljenicima ponioštava i ovakvu iskrenost.

Pa ok, sad i znamo odakle to dolazi - od duboke nesigurnosti. Mislim, to je bilo predvidljivo, ali svejedno treba imati cojones pa stati pred svet i reći - "ja sam nesigurna u sebe".

Apsolutno, to preskočih, nego me je ponovo iznervirala sa pričom o tome da spomenik Đinđiću ne podiže Vučić nego država, od naših para.
Mislim - kao i fontanu na Slaviji i BGHO, nego joj je zvonio telefon i prekinuo joj misao kad je to htela da kaže.

Inače o Srbljanovićki nije teško imati to podvojeno mišljenje, duboko poštovanje prema hrabrosti i nekim znanjima i promišljanjima sa jedne i krajnju odbojnost i protivljenje njenim potpuno šizoidnim i ni na čemu zasnovanim sttavovima koje brani upravo - kako rekosmo - histeričnom agresijom.

P.S. Ako mi je žao nekog nenapisanog bloga bilo je to povodom jednog od odvratnih džukačkih napada nekog od bastardnih čopora u našoj javnosti uvek spremnog da kidiše na neistomišljenika, naročito kad se takne u neku od svetinja.
Onsdno, da stvar bude gora - taj blog sam napisao u odbranu njenog prava na mišljenje i javno iznošenje stava, ali je, kako to biva, hirom sudbine i kontracijom nekog kosmičkog kanala taj tekst klikom na "objavi" netragom nestao.
Jebiga, mrzelo me da pišem ponovo.
Izgleda da sam tu našao granicu svog volterijanstva.
antioksidant antioksidant 20:13 13.11.2017

Re: ..

o ispljuvanim podprozornim prostorima.
prilog beskonacni :)

edit - i u o
c_h.arlie c_h.arlie 20:50 13.11.2017

Re: ..

maksa83
Ali histerična agresija koju Srbljanovićka tako često ume da ispolji u sukobima sa neistomišljenicima ponioštava i ovakvu iskrenost.

Pa ok, sad i znamo odakle to dolazi - od duboke nesigurnosti. Mislim, to je bilo predvidljivo, ali svejedno treba imati cojones pa stati pred svet i reći - "ja sam nesigurna u sebe".

Da.
Ali ona će sutra to poreći sa istim žarom.
To su, jednostavno, osobe koje moraju da budu uvek u pravu - i kada se svađaju sa samim sobom.
Zbog toga ja do njenoga mišljenja držim kao i do lanjskog snega - a ne zbog toga što je ona loša osoba.
Jer ja niti ne znam kakva je ona osoba prema Q faktoru, tj. faktoru dobrote (znaće maksa i pokoji žicar o ovome faktoru rezonantnih kola).
alselone alselone 23:04 13.11.2017

Re: ..



pa jeste malo nezgodno...


Predrag Brajovic Predrag Brajovic 09:23 14.11.2017

Re: ..

freehand
Stalno kažem, kad bi ljudi znali koliko ja sumnjam u sebe, koliko bi me tek onda napadali.

Kad bi sa manje žara i visine i manje napadala ljude - možda bi i ti ljudi imali kočnice u napadima na nju?
Da se razumemo - ima mnogo onih čiji se napadi nose sa ponosom u CV-ju, kao ordenje.
Ali histerična agresija koju Srbljanovićka tako često ume da ispolji u sukobima sa neistomišljenicima ponioštava i ovakvu iskrenost.

Ја сам се смејао, кад је једном рекла -- "Мене стално нападају."

Нем, него она живи од конфликта, такав јој је карактер, ту себе утврђује ко је и шта је. Просто, таква је, тражи конфликт. Откад знам за њу.
bocvena bocvena 14:43 14.11.2017

Re: ..

ne postoji ličnost na našoj javnoj sceni koja nije konfliktna, ali biljana izaziva odijum. i to mizogino seksualni. ko da ne znaju da li bi da je kresnu ili pretuku. a reakcija na to je - o, kad bi bar zaćutala! da ih više ne izaziva.
tabloidi muškarcima istražuju pištolje, a ženama lepe glave na porno glumice. muškarac neistomišljenik dobije štanglu u glavu, tako je to među džentlmenima. ženu izbacuju iz tržnog centra uz pogrde, opet džentlmenski, jer se žene ne tuku...kad bi se zezali.
ona se bar preispituje o svojim motivima.

juče u busu sam prisustvovala potpuno šizofrenoj sceni. ulaze ljudi, neki mladić ide sporo, vuče kofer. iza njega ide devojka i na kraju neki 20-godišnjak, ćelava glava, fajerka. i sad se on iznervira što to ide sporo i gurne onu devojku, a ona, za glavu više od njega, odgurne ga, unese mu se u facu, sa sve kišobranom i vikne - još jednom me pipni, polomiću te! kad se klinac razgoropadi! krene da je udara nogama, psuje - namerno se vučeš i guraš me! zbog takvih kao što si ti propadamo! ona vadi telefon i slika ga i preti policijom, ali ne odustaje: retardu jedan, ne mogu brže, čovek vuče kofer! on već ne zna gde udara, otima joj kišobran, ne može da je dohvati više jer smo se svi umešali okolo i vidiš kako cvika da će to loše da se završi po njega. u jednom trenutku joj kaže - evo nudim ti da se pomirimo! ti si mene prvog gurnula! izbriši sliku! a ako završim u zatvoru, naći ću te! izašli su na istoj stanici, ne znam kako se završilo.








freehand freehand 17:04 14.11.2017

Re: ..

ali biljana izaziva odijum. i to mizogino seksualni. ko da ne znaju da li bi da je kresnu ili pretuku. a reakcija na to je - o, kad bi bar zaćutala! da ih više ne izaziva.
tabloidi muškarcima istražuju pištolje, a ženama lepe glave na porno glumice. muškarac neistomišljenik dobije štanglu u glavu, tako je to među džentlmenima. ženu izbacuju iz tržnog centra uz pogrde, opet džentlmenski, jer se žene ne tuku...kad bi se zezali.
ona se bar preispituje o svojim motivima.

Sve je to normalno i kako spada i dolikuje.
Čak i ja ovako bezimen i beznačajan tačno znam kad ću, od koga i zbog čega biti čašćen sa "žuto kuče", "izdajnik" ili "strani plaćenik" ili srbujušči putinoljubac.
Problem je što ona to, bar sam ja takvog dojma, vrlo često radi iz egzibicionističkih pobuda i privlačenja reflektora na sebe radi, a tom svojom toljagicom - koja takođe ume gadnu frakturu da napravi - maše često i ofrlje i udara koga stigne.
Milan Novković Milan Novković 17:28 14.11.2017

Re: ..

freehand

...Čak i ja ovako bezimen i beznačajan tačno znam kad ću, od koga i zbog čega biti čašćen sa "žuto kuče", "izdajnik" ili "strani plaćenik" ili srbujušči putinoljubac...

Zbunjena ti karma, ili je u nekom fluksu, možda nisi dobro skakao na glavu, u vodu, u prethodnom životu
Problem je što ona to, bar sam ja takvog dojma, vrlo često radi iz egzibicionističkih pobuda i privlačenja reflektora na sebe radi, a tom svojom toljagicom - koja takođe ume gadnu frakturu da napravi - maše često i ofrlje i udara koga stigne.

Tako se i meni činilo davno, onomad u početku bloga, ne znam kako je sada.

Pa, tako, herein u stvari, leži i dilem'ca - kako sa ljudima koji imaju tako "bogat" unutrašne-spoljašnji život:

1. Jako ih pohvaliti pa podržati kad su cooli kreativni, a pokorno "nemojte ljudi, ko boga vas molim" kad falširaju.

2. Udri po njima kad greše, za njihovo dobro, a biti na kratko prijatno iznenađen kad su kreativni.

3. Nešto balansirano, svojim rečima i s razmišljanje, kao što ti ovde pokušavaš, al ond abi ljudi bežali s bloga.

4. Ili utabanim blogo-putevima, lepo tučemo svi sve dok ne dokažu da nisu krivi

Pardon, pomislio sam na trenutak da je petak danas, dan za zezanje
maksa83 maksa83 21:05 14.11.2017

Re: ..

Čak i ja ovako bezimen i beznačajan tačno znam kad ću, od koga i zbog čega biti čašćen sa "žuto kuče", "izdajnik" ili "strani plaćenik" ili srbujušči putinoljubac.

A-ha! Samo jedno od navedenog nije pod navodnicima!
freehand freehand 21:27 14.11.2017

Re: ..

maksa83
Čak i ja ovako bezimen i beznačajan tačno znam kad ću, od koga i zbog čega biti čašćen sa "žuto kuče", "izdajnik" ili "strani plaćenik" ili srbujušči putinoljubac.

A-ha! Samo jedno od navedenog nije pod navodnicima!

Podsves.
A kako to da si se baš' ti uhvatio baš za to, a?
maksa83 maksa83 21:33 14.11.2017

Re: ..

Podsves.
A kako to da si se baš' ti uhvatio baš za to, a?

Nadsves.
BebaOdLonchara BebaOdLonchara 21:56 14.11.2017

Re: ..

ko da ne znaju da li bi da je kresnu ili pretuku

ote mi reč iz usta. tačnje, mislim da bi svi koji bi da je kresnu voleli i da je mlate u isto vreme, da joj pokažu. sve razumem i šta hoćete da kažete i ti i ona, ali njoj to prija, jer da joj toliko jako ne prija, promenila bi ponašanje i stav. "ja sam ovakva" meni ne pije vodu. ona se loži na to da mora ćaletu da objašnjava slike iz kurira, voli što može o tome da priča jer je onda "jadna ona, žena" i 200% u centru pažnje, a to je hrana za (toliki, btw!) ego. i mi smo svi mizogina stoka. kako baš samo njoj "napakuju" takve stvari? pa trudi se ona u svakom svom nastupu, stavom, izjavama, i zaista često lupeta pa ni ljudima koji je ne bi čerečili, ide na živce ubeđenošću u svoje znanje i svetalenat koji prsto ne postoji u toj meri, a zbog čega ona na sve oko sebe gleda sa visine. ona voli da se valja u tom blatu ko prase. pa onda nek istrpi i sva ta govna u tom istom blatu. u prevodu, ne možeš da se jebeš a da ti ne uđe.

i nije tačno da bi je baš svi tukli (ja je ne bih ni kresala, kad sno kod toga ), ja prebacim kanal, ne čitam šta piše, jer je folirant. nemam šta da čujem, a nije da je nisam slušala ranije. to misli o njoj i njena branša, to misli i moja branša, to misli i gomila feministkinja i koja je zna i koja je ne zna. ko je nju terao da se eksponira toliko na strela temu? što nije rekla "mrđane, ja stvarno ne mogu opet da gutam govna koja će da mi serviraju, ajde ti sad malo brani celu stvar". žena voli. kao što je moja baba-tetka volela da je muž bije, govorila je "što me više bije, ja ga više volim", i kad je umro, svaki dan mu je odlazila na grob sa gitarom i pevala tužne pesme.
nju ganja njen demon da se ponaša kako se ponaša. verovatno je i nesigurna (izvini, koji umetnik nije nesiguran, dok u isto vreme ima ogroman ego?!). ona ima dodatnog demona koga može donekle da se reši, ako hoće. s tim što to nije lako.

mrđan se povodom luka&strele oglasio u jednom intervjuu za tv vojvodine i to je sve. ona je preuzela ceo PR o spomeniku, pisala po peščaniku, odgovarala, davala intervjue za tv i novine, pa su onda pisali tekstove ljudi oko nje na tu istu temu kako je ona jadna, a mi je čerečimo...a u celoj stvari je preuzela deo posla oko tog spomenika koji ne zna da radi. stvarno ne modgu da objašnjavam do koje mere su ljudi iz moje branše poniženi što za takav spomenik nije mogao mrđan da izabere stručnu osobu za zvučni deo. o objašnjenju tog "zvučnog dela"...ne, ne mogu još jednom o tom amaterizmu.
BebaOdLonchara BebaOdLonchara 21:57 14.11.2017

Re: ..

Problem je što ona to, bar sam ja takvog dojma, vrlo često radi iz egzibicionističkih pobuda i privlačenja reflektora na sebe radi, a tom svojom toljagicom - koja takođe ume gadnu frakturu da napravi - maše često i ofrlje i udara koga stigne.

neko je jednom ovde rekao ego od kefira.
c_h.arlie c_h.arlie 06:07 16.11.2017

Re: ..

BebaOdLonchara
ko da ne znaju da li bi da je kresnu ili pretuku

ote mi reč iz usta. tačnje, mislim da bi svi koji bi da je kresnu voleli i da je mlate u isto vreme, da joj pokažu. sve razumem i šta hoćete da kažete i ti i ona, ali njoj to prija, jer da joj toliko jako ne prija, promenila bi ponašanje i stav. "ja sam ovakva" meni ne pije vodu. ona se loži na to da mora ćaletu da objašnjava slike iz kurira, voli što može o tome da priča jer je onda "jadna ona, žena" i 200% u centru pažnje, a to je hrana za (toliki, btw!) ego. i mi smo svi mizogina stoka. kako baš samo njoj "napakuju" takve stvari? pa trudi se ona u svakom svom nastupu, stavom, izjavama, i zaista često lupeta pa ni ljudima koji je ne bi čerečili, ide na živce ubeđenošću u svoje znanje i svetalenat koji prsto ne postoji u toj meri, a zbog čega ona na sve oko sebe gleda sa visine. ona voli da se valja u tom blatu ko prase. pa onda nek istrpi i sva ta govna u tom istom blatu. u prevodu, ne možeš da se jebeš a da ti ne uđe.

i nije tačno da bi je baš svi tukli (ja je ne bih ni kresala, kad sno kod toga ), ja prebacim kanal, ne čitam šta piše, jer je folirant. nemam šta da čujem, a nije da je nisam slušala ranije. to misli o njoj i njena branša, to misli i moja branša, to misli i gomila feministkinja i koja je zna i koja je ne zna. ko je nju terao da se eksponira toliko na strela temu? što nije rekla "mrđane, ja stvarno ne mogu opet da gutam govna koja će da mi serviraju, ajde ti sad malo brani celu stvar". žena voli. kao što je moja baba-tetka volela da je muž bije, govorila je "što me više bije, ja ga više volim", i kad je umro, svaki dan mu je odlazila na grob sa gitarom i pevala tužne pesme.
nju ganja njen demon da se ponaša kako se ponaša. verovatno je i nesigurna (izvini, koji umetnik nije nesiguran, dok u isto vreme ima ogroman ego?!). ona ima dodatnog demona koga može donekle da se reši, ako hoće. s tim što to nije lako.

mrđan se povodom luka&strele oglasio u jednom intervjuu za tv vojvodine i to je sve. ona je preuzela ceo PR o spomeniku, pisala po peščaniku, odgovarala, davala intervjue za tv i novine, pa su onda pisali tekstove ljudi oko nje na tu istu temu kako je ona jadna, a mi je čerečimo...a u celoj stvari je preuzela deo posla oko tog spomenika koji ne zna da radi. stvarno ne modgu da objašnjavam do koje mere su ljudi iz moje branše poniženi što za takav spomenik nije mogao mrđan da izabere stručnu osobu za zvučni deo. o objašnjenju tog "zvučnog dela"...ne, ne mogu još jednom o tom amaterizmu.

Ja, takođe, ne bih voleo da je kresnem - niti ijednu sličnu njoj.
A o tuči nema govora - tuči žena posebno. Ko to poželi, a kamoli radi, je imbecil, idiot, gamad i ordinarno đubre.
predatortz predatortz 10:16 16.11.2017

Re: ..


ote mi reč iz usta. tačnje, mislim da bi svi koji bi da je kresnu voleli i da je mlate u isto vreme


Evo, ja ne bih ništa od toga.

Žene, generalno, ne mlatim, pa ne vidim zašto bih mlatio nju. A što se kresanja tiče, iskusni muškarci izbegavaju šeme sa histeričnim ženama. To se retko kad dobro završi, pa i obična kres varijanta ume čoveku da izađe na nos kada je partnerka malo živčana i sklona ispadima.
milisav68 milisav68 19:22 16.11.2017

Re: ..

predatortz

Evo, ja ne bih ništa od toga.

Žene, generalno, ne mlatim, pa ne vidim zašto bih mlatio nju. A što se kresanja tiče, iskusni muškarci izbegavaju šeme sa histeričnim ženama. To se retko kad dobro završi, pa i obična kres varijanta ume čoveku da izađe na nos kada je partnerka malo živčana i sklona ispadima.


antioksidant antioksidant 21:22 16.11.2017

Re: ..

ne znam kako da vam kazem, verovatno necete ni razumeti pa je veliko gubljenje vremena sve ovo, ali glumim nekog domacina pa mi je obaveza da reagujem na dziberluk, ali nije bas dzentlmenski (ako znate sta je to) komentarisati da li bi ste ili ne bi ste neku...
predatortz predatortz 21:35 16.11.2017

Re: ..

antioksidant
ne znam kako da vam kazem, verovatno necete ni razumeti pa je veliko gubljenje vremena sve ovo, ali glumim nekog domacina pa mi je obaveza da reagujem na dziberluk, ali nije bas dzentlmenski (ako znate sta je to) komentarisati da li bi ste ili ne bi ste neku...



Slažem se, ali je ponajmanje damski tvrditi kako bi mi neku tukli i kresali istovremeno, pa osetih potrebu da se ogradim od takvih tvrdnji.
antioksidant antioksidant 23:29 16.11.2017

Re: ..

predatortz
antioksidant
ne znam kako da vam kazem, verovatno necete ni razumeti pa je veliko gubljenje vremena sve ovo, ali glumim nekog domacina pa mi je obaveza da reagujem na dziberluk, ali nije bas dzentlmenski (ako znate sta je to) komentarisati da li bi ste ili ne bi ste neku...



Slažem se, ali je ponajmanje damski tvrditi kako bi mi neku tukli i kresali istovremeno, pa osetih potrebu da se ogradim od takvih tvrdnji.

da nije damski, nije ali dama kad pretera ja probam da ne vidim. bolje je nego da se pronalazim prozvanim.
predatortz predatortz 23:47 16.11.2017

Re: ..

antioksidant
predatortz
antioksidant
ne znam kako da vam kazem, verovatno necete ni razumeti pa je veliko gubljenje vremena sve ovo, ali glumim nekog domacina pa mi je obaveza da reagujem na dziberluk, ali nije bas dzentlmenski (ako znate sta je to) komentarisati da li bi ste ili ne bi ste neku...



Slažem se, ali je ponajmanje damski tvrditi kako bi mi neku tukli i kresali istovremeno, pa osetih potrebu da se ogradim od takvih tvrdnji.

da nije damski, nije ali dama kad pretera ja probam da ne vidim. bolje je nego da se pronalazim prozvanim.


Stvar temperamenta. Ja, recimo, nerado nazivam ljude džiberima pre nego što ih upozorim na primereniji način. Ako se ogluše, onda poteźem i takve reči. Mada, nerado. Uvek mi zvuče nekako skorojevićki. Ono "ja ću vam kazati, mada vi to ne možete da razumete" i te fore...
c_h.arlie c_h.arlie 06:20 17.11.2017

Re: ..

antioksidant
ne znam kako da vam kazem, verovatno necete ni razumeti pa je veliko gubljenje vremena sve ovo, ali glumim nekog domacina pa mi je obaveza da reagujem na dziberluk, ali nije bas dzentlmenski (ako znate sta je to) komentarisati da li bi ste ili ne bi ste neku...

Ja mislim da je to baš lepo.
Smatram da je nekoj ženi najveći mogući kompliment izjava muškarca da bi je kresnuo.
antioksidant antioksidant 14:53 17.11.2017

Re: ..

predatortz
antioksidant
predatortz
antioksidant
ne znam kako da vam kazem, verovatno necete ni razumeti pa je veliko gubljenje vremena sve ovo, ali glumim nekog domacina pa mi je obaveza da reagujem na dziberluk, ali nije bas dzentlmenski (ako znate sta je to) komentarisati da li bi ste ili ne bi ste neku...



Slažem se, ali je ponajmanje damski tvrditi kako bi mi neku tukli i kresali istovremeno, pa osetih potrebu da se ogradim od takvih tvrdnji.

da nije damski, nije ali dama kad pretera ja probam da ne vidim. bolje je nego da se pronalazim prozvanim.


Stvar temperamenta. Ja, recimo, nerado nazivam ljude džiberima pre nego što ih upozorim na primereniji način. Ako se ogluše, onda poteźem i takve reči. Mada, nerado. Uvek mi zvuče nekako skorojevićki. Ono "ja ću vam kazati, mada vi to ne možete da razumete" i te fore...

stvarno sam verovao da nece svi razumeti, sada vidim da je vera bila sasvim opravdana
antioksidant antioksidant 14:54 17.11.2017

Re: ..

c_h.arlie
antioksidant
ne znam kako da vam kazem, verovatno necete ni razumeti pa je veliko gubljenje vremena sve ovo, ali glumim nekog domacina pa mi je obaveza da reagujem na dziberluk, ali nije bas dzentlmenski (ako znate sta je to) komentarisati da li bi ste ili ne bi ste neku...

Ja mislim da je to baš lepo.
Smatram da je nekoj ženi najveći mogući kompliment izjava muškarca da bi je kresnuo.

nekoj zeni mozda, ako zeli cuti tog muskarca, ako pak ne zeli, daleko od toga da je to kompliment
c_h.arlie c_h.arlie 14:57 17.11.2017

Re: ..

antioksidant
c_h.arlie
antioksidant
ne znam kako da vam kazem, verovatno necete ni razumeti pa je veliko gubljenje vremena sve ovo, ali glumim nekog domacina pa mi je obaveza da reagujem na dziberluk, ali nije bas dzentlmenski (ako znate sta je to) komentarisati da li bi ste ili ne bi ste neku...

Ja mislim da je to baš lepo.
Smatram da je nekoj ženi najveći mogući kompliment izjava muškarca da bi je kresnuo.

nekoj zeni mozda, ako zeli cuti tog muskarca, ako pak ne zeli, daleko od toga da je to kompliment

Pa jeste !
Ako se stvari posmatraju u tom kontekstu, onda si u pravu.
predatortz predatortz 17:19 17.11.2017

Re: ..


stvarno sam verovao da nece svi razumeti, sada vidim da je vera bila sasvim opravdana


Jedino što sam iz ove prepiske zaključio, jbga em izbosne, em nisam đentlmen, je da umeš da patetišeš za cenera.
bocvena bocvena 23:22 17.11.2017

Re: ..

mešto sam pala u krevet, pa ne stižem da čitam i pišem.

da pokušam opet. biljana odgovara za svoje javno izgovorene stavove i kao takva zaslužuje pohvalu ili kritiku. zaslužuje i epitet neprijatnog sagovornika i egzibicioniste, ali kako to opravdava razračunavanje s njom kao žemom i pretnje silovanjem i sl. ?

na kraju krajeva, brankica stanković ima isto toliko pretnji istog sadržaja, a savim je drugi tip sagovornika.

svaka žena na netu ima bar 10 takvih poruka u inboksu, od babe do devojke, od histerične do mazne. jer muškarci prosto misle da im se to može.

a sad vi pokušajte da ovo ne shvatite kao poruku lične prirode, pa da kreneta sa "ja nikad nisam..."

EDIT: ovih dana razmišljam o pojavi porasta ženskog fizičkog nasilja, od škola do ulica, taj opšti agresivni diskurs koji se ovde pažljivo gaji, da drčnost i "ne daj na sebe" dominantan stil vaspitanja nije kreirao manje agresivne i empatičnije muškarce nego fizički agresivne devojčice i "prepičke" po internetu. negde kolektivno grešimo. zatvaranjem očiju pred time da smo svi neka vrsta siledžija ne rešava problem.
c_h.arlie c_h.arlie 05:54 18.11.2017

Re: ..

bocvena
mešto sam pala u krevet, pa ne stižem da čitam i pišem.

da pokušam opet. biljana odgovara za svoje javno izgovorene stavove i kao takva zaslužuje pohvalu ili kritiku. zaslužuje i epitet neprijatnog sagovornika i egzibicioniste, ali kako to opravdava razračunavanje s njom kao žemom i pretnje silovanjem i sl. ?

na kraju krajeva, brankica stanković ima isto toliko pretnji istog sadržaja, a savim je drugi tip sagovornika.

svaka žena na netu ima bar 10 takvih poruka u inboksu, od babe do devojke, od histerične do mazne. jer muškarci prosto misle da im se to može.

a sad vi pokušajte da ovo ne shvatite kao poruku lične prirode, pa da kreneta sa "ja nikad nisam..."

EDIT: ovih dana razmišljam o pojavi porasta ženskog fizičkog nasilja, od škola do ulica, taj opšti agresivni diskurs koji se ovde pažljivo gaji, da drčnost i "ne daj na sebe" dominantan stil vaspitanja nije kreirao manje agresivne i empatičnije muškarce nego fizički agresivne devojčice i "prepičke" po internetu. negde kolektivno grešimo. zatvaranjem očiju pred time da smo svi neka vrsta siledžija ne rešava problem.

Pridružujem se ovome što si napisala --- u odlučnoj osudi nasilja na bilo kojoj strani.
Dodatno se zgražam đubradi, šljamu, gamadi i muškom talogu, koji iz bilo koga razloga iskazuju silu ka ženskom biću (a najčešće je razlog samo jedan - dotičnom nasilniku nije dala pičke).
Prema muškoj gamadi i đubradi nemam nikakvo razumevanje, jer, nema nikakvog obrazloženja za nasilje, a pogotovo, za nasilje nad ženama.
Ovo nema nikakve veze niti sa tom Biljanom niti sa bilo kojom ženom koja 'drčno' zastupa svoje stavove.
U stvari, ima tek toliko veze, što je svako ko 'drčno' zastupa svoje stavove najobičniji primitivac - pa tako i predmetna Biljana.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana