Društvo| Moj grad| Planeta| Putovanja| Životni stil

Beograd docekuje turiste 2- klopa

jednarecfonmoi RSS / 16.06.2017. u 22:56
 
 
 
Posto se prethodni blog uglavnom pretvorio u pisanje o krkanluku, djakonijama i kako se sta sprema, sto mozda i nije lose, jesti se mora, evo nekih svezih zapazanja.

Popodne sam bila u jednom od  najstarijih  beogradskih kineskih restorana.Nalazi se u samom centru i pretpostavljam da znate o kom je rec. Nije vazan sam restoran nego atmosfera koja mi je vrlo prijala. 

Hrana je bila za koju nijansu razlicita od ponude u Srbiji i drugacija od one koju ja najvise volim kad pricamo o kineskoj, ali vrlo lepo servirana, za one koji vole ljuto, odusevili bi se.

E sad onaj deo o kome se retko razmislja. Da, vole ljudi iz daleka da probaju lokalnu hranu, pljeskavice, podvarak, sarme,bureke, ali u nekom trenutku ih drmne nostalgija i zele da se pomalo vrate onome sto jedu kod kuce. Restoran je bio prepun azijata, japanaca, kineza, ali videh i neke engleze koji su proucavali meni. Nosila sam brdo onog sto se nije ni taklo kuci, kesa je imala ime i adresu restorana.Kosooka gospoda u odelima,ocigledno na proputovanju kroz grad me zaustavila na tren da prepise lokaciju. Kao sto bi neko nas mozda pomislio negde daleko od Srbije jeduci lokalne specijalite:" Ma sve je ovo super, al' dajte vi meni porciju corbastog pasulja."

Atmosfera danas je bila kao da se nalazim u nekom divnom gradu gde je sve mirno, gde nema urlanja, bacanja djubreta. Na stolu zacini u saksiji. Ljudi koji su prolazili pored baste restorana su bili ili neke stare beogradske bake sa sesirima ili mladji svet koji je pricao raznorazne jezike. Protutnjale su u brzini i izvesne dame srednjih godina kao iz reklama za kafu, trazile mesto da sednu.

Vracala sam se kuci polako, setala kroz uske ulice sa nikad potpuno sredjenim fasadama  ali sa cvecem na terasama i ponovo posmatrala ljude. Jedna stara beogradska kafana, prepuna basta, svi odusevljeno klopaju, sarmice od vinove loze ili neko meso. 

Zvoni telefon, zovu me moji da pitaju kad dolazim kuci.Znaju da stize nesto ukusno u kutijama.

To je Beograd koji povremeno vidim i kome se uvek obradujem. Sa mnom je delio misljenje  zalutali mesanac labradora i recimo pudle, terijera,koji je ocekivao neki zalogaj izmedju stolova. Nije bio navalentan. Pravi gospodin pas, stanovnik najuzeg centra i verovatno verni zastitnik jednog od  skrivenih beogradskih dvorista. 




Komentari (177)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

krkar krkar 23:05 16.06.2017

Plitko, banalno, nepismeno

U moje vreme u osnovnoj školi ovo bi bila jedna mršava trojka, najviše za količinu, kvadraturu napisanoga. U gimnaziji bi ti trojka bila nedostižna.

I to da je napisano na srpskom, sa svim slovima.
ljubichasti_oblachic ljubichasti_oblachic 23:23 16.06.2017

Re: Plitko, banalno, nepismeno

krkar



Mršava dvojka količini i kvadtaturi plitkog, banalnog, nepismenog.

Svim slovima srpskog.
jednarecfonmoi jednarecfonmoi 23:24 16.06.2017

Napor, histerija, pokusaji senzacionalizma

Tvoji tekstovi su pisani sa naporom da ostavis utisak. Moji da prenesem nesto sto se desava u tom trenutku, bez ikakvih histericnih literarnih ambicija koje ti jadan imas, i nikad ne dostizes visine koje bi zeleo.

Nepismena ti keva sto te rodila ozlojedjenog.

A verovatno se nebanalnost ogleda u pisanju kako se lebdi nad mostovima, kako se postaje astronaut i avanzuje na to mesto sa prethodnog posla - gradska cistoca.

A onda i zaista neki od tvojih "sjajnih" tekstova, fekalije kao slika, samoubice sa utrobom koja viri, aj bre Krkoslave, mani me se, nadji drugu metu i uzivaj u jos jednom opisu Beograda za kojeg kao da te nista ne veze.

ljubichasti_oblachic ljubichasti_oblachic 23:31 16.06.2017

Re: Napor, histerija, pokusaji senzacionalizma

fekalije kao slika


Da, da ... to je opšte mesto na ovom blogu: razmazano govno
krkar krkar 23:43 16.06.2017

Re: Napor, histerija, pokusaji senzacionalizma

Moji da prenesem nesto sto se desava u tom trenutku


Svaka čast kako si te desave prenela!

Ali neka. Ako je ideja bila da i ne-baš-sasvim-nepismeni-polusvet ima svoj spomenar - dobio ga je.

Ne zanimaju svakog Parovi, neko i čita.
jednarecfonmoi jednarecfonmoi 23:53 16.06.2017

Re: Napor, histerija, pokusaji senzacionalizma

Ta nemojte kasti gos'n Krk..


A vi ste sta sa vasom skribomanijom? Kurir.

Ko zna kakve si ti knjige na silu citao i gde si se skolovao.

Budi fin malo za promenu, kada si poslednji put posmatrao nocno nebo, miran i srecan?


* * ****. ))
emsiemsi emsiemsi 00:08 17.06.2017

Re: Napor, histerija, pokusaji senzacionalizma

jednarecfonmoi
Ta nemojte kasti gos'n Krk..


A vi ste sta sa vasom skribomanijom? Kurir.

Ko zna kakve si ti knjige na silu citao i gde si se skolovao.

Budi fin malo za promenu, kada si poslednji put posmatrao nocno nebo, miran i srecan?


* * ****. ))

Ееее, моја ти !
Не знаш ти да је кркар румено вино пио са Умбретом Еком, у паузи након што је поправио хидраулику на трактору док се сено сушило итд...
Успут - кркане шта пиздиш, шта си најашио на жену ?! Ко те наљутио ? Него, дај нови блог о новој премијерки, па да кренемо да радимо - викенд је већ почео.
jednarecfonmoi jednarecfonmoi 00:24 17.06.2017

Re: Napor, histerija, pokusaji senzacionalizma

Nemoguce da je to bio samo traktor, ipak je to morao biti bar helihopter za koji ima dozvolu jos od sedamdesetih kad se skolovao u skoli za Dzems Bonda, u pauzama hiruskih intervencija koje je usput naucio dok je drzao kurs ronjenja na dah.

Meni njegova lupetanja nikad nisu smetala, ko zna cime izazvana egomanija, sindrom "od ginekologije do bastovanstva sve znadem" ali me smara kad proba da se ponasa prema meni kao prema vecini na blogu, i zapamtila sAm mu kao izuzetno jadan potez kad je stao na tudju stranu u nekoj mojoj suludoj svadji po blogu, da se pricepi ucesnicama rasprave koje su me napale sa zbog neceg,vise se i ne secam.

I tako......
krkar krkar 00:52 17.06.2017

Re: Napor, histerija, pokusaji senzacionalizma

pak je to morao biti bar helihopter


Kokoško, kaže se heliKopter.

Imaš li ti išta od škole? I zašto ti koliko god da imaš ništa ne vredi?
alselone alselone 03:24 17.06.2017

Re: Znam ko si i sta si jos odavno....

Zenturaca koju si ozenio je kokoska.


Jebote koja debilana.
jednarecfonmoi jednarecfonmoi 03:54 17.06.2017

Re: Znam ko si i sta si jos odavno....

alselone
Zenturaca koju si ozenio je kokoska.


Jebote koja debilana.



Al SELO lone, to si jedino citirao posle svih uvreda suprotne strane nicim izazvanim??

Bruko i sramoto.

Ipak si zaista samo sledbenik i teska slihtara sa manjkom muskih hormona, uzas.

Zbogom do daljnjeg na ovom blogu.
alselone alselone 03:55 17.06.2017

Re: Znam ko si i sta si jos odavno....

SELO



Ovo je sve gore i gore. Mene blam, iskreno.
krkar krkar 04:23 17.06.2017

Re: Znam ko si i sta si jos odavno....

Nas razgovor se ovog trenutka na blogu koji si probao da zagadis, zavrsava.


Naopako, pa nisam ni pomislio da s tobom razgovaram!

Odoh na svež vazduh a ti nastavi sa feljtonima za feme.
zilikaka zilikaka 06:41 17.06.2017

Re: Znam ko si i sta si jos odavno....

Al SELO lone


A lepo sam pokušala da ti objasnim da se s ovim stavom ne ide medju normalne ljude...

bene_geserit bene_geserit 07:39 17.06.2017

Re: Napor, histerija, pokusaji senzacionalizma

jednarecfonmoi->krkar
kada si poslednji put posmatrao nocno nebo, miran i srecan?

Jes' malo tanak post a ni pickaranje nije zanimljivo, tako da ...
... odo da legnem u dvoriste i posmatram zvezde na nocnom nebu.
Svuda covek moze da nadje koristan savet.
bene_geserit bene_geserit 08:02 17.06.2017

Re: Znam ko si i sta si jos odavno....

jednarecfonmoi
Al SELO lone ... Ipak si zaista samo sledbenik i teska slihtara sa manjkom muskih hormona, uzas.

I meni je tako delovalo.

Doso kod mene, odma subara na glavu i cetnicke pesme, posle odemo da vezbamo gadjanje vatrenim oruzjem na zivim i nezivim metama. Jos je rentirao truck, i to dizel, sa futrolom za pusku.

Ode kod Pajica, zanima ga kako da stavi solarne celije po krovu i spasava planetu. Tu je stigao Prijusom, ne moze Tesla da se rentira ili je skup ne secam se.

Sedne u kafani sa krkarom, sedi i klima glavom, sta ima previse da se mesa u razgovor, krkar tu pokrije obe strane i koja pitanja da postavi a i opsirne odgovore, pismene i dubokumne, koji treba da se daju koja god tema je u pitanju.

Sve u svemu, slihtara.
gedza.73 gedza.73 08:14 17.06.2017

Re: Znam ko si i sta si jos odavno....

Doso kod mene, odma subara na glavu i cetnicke pesme, posle odemo da vezbamo gadjanje vatrenim oruzjem na zivim i nezivim metama. Jos je rentirao truck, i to dizel, sa futrolom za pusku.


i
maksa83 maksa83 08:26 17.06.2017

Re: Znam ko si i sta si jos odavno....

Doso kod mene, odma subara na glavu i cetnicke pesme, posle odemo da vezbamo gadjanje vatrenim oruzjem na zivim i nezivim metama. Jos je rentirao truck, i to dizel, sa futrolom za pusku.

Ode kod Pajica, zanima ga kako da stavi solarne celije po krovu i spasava planetu. Tu je stigao Prijusom, ne moze Tesla da se rentira ili je skup ne secam se.

Sedne u kafani sa krkarom, sedi i klima glavom,


Aman, napraviste od čoveka Rasima Ljajića...

Ostao je još samo da dođe Čarli i iznese pred kolektiv da ga je vodio pod trešnju i da je ovaj tu samo odgovarao sa Saglasan, Gluposti i Nije Lako Rasim Biti!

Ja cevčio kafu sa njim u nekoliko navrata i samo se blesavo smeškao a na licu mu je pisalo "koji me je niz pogrešnih koraka u životu doveo do ove tačke?".
emsiemsi emsiemsi 08:30 17.06.2017

Re: Napor, histerija, pokusaji senzacionalizma

krkar
Успут - кркане шта пиздиш, шта си најашио на жену ?! Ко те наљутио ? Него, дај нови блог о новој премијерки, па да кренемо да радимо - викенд је већ почео.


Moj Čarli, ja još radim, imam pola sata možda da završim. A moram da završim jer sutra rano, u 6, idem u planine. Ali jebiga, moramo mi koji radimo da radimo da bismo plaćali porezu da bi se od nje izdržavala gomila Srba neradnika koji srbuju za naše pare.

Ostavljam tebi Autorku da te opismenjava.

Успут --- да ниси случајно у четвртак око 2 сата поподне, возио мотор Кнез Милошевом у смеру ка Сењаку ?
Успут 2 --- за мене помоћи више нема, што сам описменио - описменио.
emsiemsi emsiemsi 08:33 17.06.2017

Re: Napor, histerija, pokusaji senzacionalizma

krkar
pak je to morao biti bar helihopter


Kokoško, kaže se heliKopter.

Imaš li ti išta od škole? I zašto ti koliko god da imaš ništa ne vredi?

Ја имам нешто школе, па чешће кажем хелихоптер, него хеликоптер ?
Успут --- ниси нам одговорио зашто толико пиздиш и чему све ове ружне речи које упућујеш овој жени !? Реци нам, биће ти лакше.
emsiemsi emsiemsi 08:38 17.06.2017

Re: Znam ko si i sta si jos odavno....

maksa83
Doso kod mene, odma subara na glavu i cetnicke pesme, posle odemo da vezbamo gadjanje vatrenim oruzjem na zivim i nezivim metama. Jos je rentirao truck, i to dizel, sa futrolom za pusku.

Ode kod Pajica, zanima ga kako da stavi solarne celije po krovu i spasava planetu. Tu je stigao Prijusom, ne moze Tesla da se rentira ili je skup ne secam se.

Sedne u kafani sa krkarom, sedi i klima glavom,


Aman, napraviste od čoveka Rasima Ljajića...

Ostao je još samo da dođe Čarli i iznese pred kolektiv da ga je vodio pod trešnju i da je ovaj tu samo odgovarao sa Saglasan, Gluposti i Nije Lako Rasim Biti!

Ja cevčio kafu sa njim u nekoliko navrata i samo se blesavo smeškao a na licu mu je pisalo "koji me je niz pogrešnih koraka u životu doveo do ove tačke?".

Све ми дирајте осим кркара и Расима Љајића !
Успут --- Љајић је господин човек и то му у мојим очима даје велики кредит, највећи који (уопште) политичар може да има у мојим очима.
Устут 2 --- нисам сигуран да ли је (и) Алселоне један од оних због којих сам се на трешњи задржао чак месец дана. Но, макар сам се најео трешања, а и сва родбина и комшилук су осетили ћар.
maksa83 maksa83 08:45 17.06.2017

Re: Znam ko si i sta si jos odavno....

Успут --- Љајић је господин човек и то му у мојим очима даје велики кредит, највећи који (уопште) политичар може да има у мојим очима.

Znači 1 Rasim = 0.3 μKoštunice? Pošto kapiram da je Koštunica nešto kao Farad u tom gospodinčovekpolitičar sistemu.

Но, макар сам се најео трешања, а и сва родбина и комшилук су осетили ћар.

Ćar je ako su trešnje bele, i onda od njih napraviš slatko jedno desdvaes tegli. E, TO je ćar.
bene_geserit bene_geserit 08:53 17.06.2017

Re: Znam ko si i sta si jos odavno....

maksa83
Ćar je ako su trešnje bele, i onda od njih napraviš slatko jedno desdvaes tegli. E, TO je ćar.

Slabo se ti makso razumes u tresnje.
Najveci ćar je ako su tresnje rainier (zaboravih kako se zove na srpskom), a ti se na drvo popnes i sa njega silazis samo kad moras da juris u WC.
I bele nisu lose i za slatko i za jelo, ali su im stabla najcesce stara (nije popularna vrsta u zadnje vreme) i zajebana za penjanje i lako lomljiva.
eloy eloy 08:59 17.06.2017

Re: Napor, histerija, pokusaji senzacionalizma

Него, дај нови блог о новој премијерки, па да кренемо да радимо - викенд је већ почео.


hahahahahahahaah

Srbija u duginim bojama

maksa83 maksa83 09:19 17.06.2017

Re: Znam ko si i sta si jos odavno....

Najveci ćar je ako su tresnje rainier (zaboravih kako se zove na srpskom), a ti se na drvo popnes i sa njega silazis samo kad moras da juris u WC.
I bele nisu lose i za slatko i za jelo, ali su im stabla najcesce stara (nije popularna vrsta u zadnje vreme) i zajebana za penjanje i lako lomljiva.

To vi preplanuli kalifornijski surferi osuđeni na večito kasno proleće možete tako da razmišljate, mi ovde na braniku otadžbine blagosloveni zapečenim letima i dubok minus zimama moramo da razmišljamo i o teglama.

Ali realno, slatko od belih trešanja je ovozemaljska naknada Boga ljudima za to što je stvorio i komarce. Doduše u Americi bi se verovatno izvrnuli na leđa pri pomisli na broj kalorija, a morao bi da nalepiš i jednu gluten free nalepnicu preko njega da ne bude k'o u Salemu onomad spaljeno pre otvaranja.
eloy eloy 09:22 17.06.2017

Re: Napor, histerija, pokusaji senzacionalizma

Ali jebiga, moramo mi koji radimo da radimo da bismo plaćali porezu da bi se od nje izdržavala gomila Srba neradnika koji srbuju za naše pare.


eloy eloy 09:34 17.06.2017

Re: Napor, histerija, pokusaji senzacionalizma


Kokoško, kaže se heliKopter


eloy eloy 09:38 17.06.2017

Re: Znam ko si i sta si jos odavno....

Taman bi mogla Kokošautorka toga da se poduhvati, na tom je nivou.


Dzukelo nadobudna primitivna , ovog trenutka si brzinom svetlosti vracen u masu gde i pripadas


eloy eloy 09:46 17.06.2017

Re: Napor, histerija, pokusaji senzacionalizma

Taman bi mogla Kokošautorka toga da se poduhvati, na tom je nivou.


Dont Fear The Reaper Dont Fear The Reaper 09:58 17.06.2017

Re: Znam ko si i sta si jos odavno....

Ali realno, slatko od belih trešanja je ovozemaljska naknada Boga ljudima za to što je stvorio i komarce. Doduše u Americi bi se verovatno izvrnuli na leđa pri pomisli na broj kalorija,


Zašto? Ima ih premalo? Pa tamo nema obroka bez dvadesethiljada - ne policjaca grada Čikaga, nego kalorija ;>

A trešnje - eh kakva su to nekad leta bila - u dvorištu žute trešnje, "crne" trešnje i ogromno stablo duda (valjda beše crn, ne sećam se) - a onda kada to dodsadi, udri po smokvama - zelenim i modrim, podjednako

NM - a onda... ;>>>
jednarecfonmoi jednarecfonmoi 10:04 17.06.2017

Re: Napor, histerija, pokusaji senzacionalizma

eloy
Taman bi mogla Kokošautorka toga da se poduhvati, na tom je nivou.





klip je sulud skroz
jednarecfonmoi jednarecfonmoi 10:10 17.06.2017

Re: Napor, histerija, pokusaji senzacionalizma

emsiemsi
krkar
pak je to morao biti bar helihopter


Kokoško, kaže se heliKopter.

Imaš li ti išta od škole? I zašto ti koliko god da imaš ništa ne vredi?

Ја имам нешто школе, па чешће кажем хелихоптер, него хеликоптер ?
Успут --- ниси нам одговорио зашто толико пиздиш и чему све ове ружне речи које упућујеш овој жени !? Реци нам, биће ти лакше.



emsiemsi, hvala na podrsci i nije prvi put sa tvoje strane.

drago mi je da si mozda i jedini napisao sustinu.

na lupetanja, napade i bezobrazluk cu uvek odgovarati kako hocu, kako do sad,tako i ubuduce.

ove likove koji se usude meni nesto da prebacuju(!) i koje bi trebalo da je sramota sto se mi se obracaju i zameraju na to sto ODGOVARAM, ma, nekad cu i njima odgovarati, nekad ne, opet kako mi cefne.

ne uzbuDZavam se previse oko situaciU.
sevarlica sevarlica 10:17 17.06.2017

Re: Znam ko si i sta si jos odavno....

Aman, napraviste od čoveka Rasima Ljajića...


Kad već pomenuste Rasima, nešto sam mozgao, u pokušaju, pa mi na pamet pade da od sve one kamarile u koaliciji SNS,SPS,...(pa do beskonačno), Rasim mu dođe kao najboje rešenje za premijera, a evo i zašto.
Fin, odmeren, nekako ima zaista dozu dostojanstva koja fali ostatku huliganske ekipe.
Prošao je SVE vlade do sada, zna valjda svaku sitnicu koju je u poslednjih 17 godina vlada radila.
Pripadnik je nacionalne manjine, a opet stranka mu deluje na teritoriji cele zemlje, i uvek se nekako zalagao za međusobno poštovanje i činjenicu da nam je ovo jedina zemlja koju imamo svi zajedno(što cenim).

Možda ima još nešto ali ne bih sada da gubim vreme na sitnice
eloy eloy 10:19 17.06.2017

Re: Napor, histerija, pokusaji senzacionalizma

eloy eloy 10:27 17.06.2017

Re: Napor, histerija, pokusaji senzacionalizma

klip je sulud skroz


Ne sekiraj se, to što zovu ovde Karkr samo pokušava da ti se udvara na svoj specifičan način. Teško je biti ,,tako star a tako mlad,,

Za prijatelja žučnoga

bene_geserit bene_geserit 10:28 17.06.2017

Re: Znam ko si i sta si jos odavno....

Tresnje rainier - pokusavam da nadjem kako se ta vrsta zove na srpskom i nesto najblize sto ima je "napoleonova šarena".
Al' mi nesto ostalo u glavi da smo te tresnje nekako drugcije zvali kod mene u kraju.
Nikad mi nije bilo jasno kako to nisu svima najbolje tresnje na svetu
jednarecfonmoi jednarecfonmoi 10:34 17.06.2017

Re: Napor, histerija, pokusaji senzacionalizma

Eloy

:)
sweet64 sweet64 10:35 17.06.2017

Re: Napor, histerija, pokusaji senzacionalizma

Ја имам нешто школе, па чешће кажем хелихоптер, него хеликоптер ?


... namernice, šangarepa, rajfešlus ...
i sve nema veze. Ee zbog nema veze smo sad tu zaglavljeni između dve tarabe, a neko nam već svlači gaće.
Što se tiče suštine kenjar je 100% u pravu. Samo je način problem, taština primaoca kritike kao i ozlojeđenost davaoca.
Eto, čak i kenjar ima prostora da napreduje, doduše isključivo u formi koja nije za zanemarivanje.
emsiemsi emsiemsi 10:44 17.06.2017

Re: Znam ko si i sta si jos odavno....

bene_geserit
maksa83
Ćar je ako su trešnje bele, i onda od njih napraviš slatko jedno desdvaes tegli. E, TO je ćar.

Slabo se ti makso razumes u tresnje.
Najveci ćar je ako su tresnje rainier (zaboravih kako se zove na srpskom), a ti se na drvo popnes i sa njega silazis samo kad moras da juris u WC.
I bele nisu lose i za slatko i za jelo, ali su im stabla najcesce stara (nije popularna vrsta u zadnje vreme) i zajebana za penjanje i lako lomljiva.

Ееее, ја управо имам и такву, црвено белу - која је ове године била енормно родна.
Таман је 'дошла' након црвене ранке. Инсталирао сам велике, обичне, мердевине кроз средину стабла, а на (великим) молерским сам кружио около. Како се нисам стрмекнуо, још ми није јасно.
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 10:45 17.06.2017

Re: Znam ko si i sta si jos odavno....

Al' mi nesto ostalo u glavi da smo te tresnje nekako drugcije zvali kod mene u kraju.

Белуге?



Ne mogu biti najbolje, jer su ERC i Crni Đin najlepše.
eloy eloy 10:47 17.06.2017

Re: Napor, histerija, pokusaji senzacionalizma

Sad je Vučićev Zec Iz Šešira promenio oblik pa je lezbejka Hrvatica


Pa to je baš sjajno, kakav ti imaš peoblem sa tim kad većina u Srbiji nema? Pa šta ako je hrvatica ko što kažeš,i ako je deklarisani gey ? To govori samo o građanima Srbije koji su moderni,civilizovani i pre svega puni ljubavi prema bližnjima. I nama je ovde dobro samo se bunite i sekirate vi koji ste tamo negde od Mostara preko Kablara do Jerusalima i Kolorada. Jbt ovo se zamalo još i rimuje. Postadoh pesnik.
gedza.73 gedza.73 11:00 17.06.2017

Re: Znam ko si i sta si jos odavno....

Aman, napraviste od čoveka Rasima Ljajića...

Als?
meni deluje kao čovek sa kojim se dogovoriš da popiješ kafu a on se pojavi iza tvojih leđa dok mirno vrtiš brojanicu u rucu, smerno gledaš prolaznice i na kvarno te zakuca u glavu a onda, dok si na zemlji, još te išutira.

Kad ispod Mire 300 džavola vire. Alselone se sretne s blogerima, fino i kulturno ispriča, ništa svađa, ništa tuča, ništa nabod.

bože, bože
emsiemsi emsiemsi 11:07 17.06.2017

Re: Znam ko si i sta si jos odavno....

maksa83
Успут --- Љајић је господин човек и то му у мојим очима даје велики кредит, највећи који (уопште) политичар може да има у мојим очима.

Znači 1 Rasim = 0.3 μKoštunice? Pošto kapiram da je Koštunica nešto kao Farad u tom gospodinčovekpolitičar sistemu.

Но, макар сам се најео трешања, а и сва родбина и комшилук су осетили ћар.

Ćar je ako su trešnje bele, i onda od njih napraviš slatko jedno desdvaes tegli. E, TO je ćar.

Ееее, мој друже !
Обнови ти мало знање - јесте да је капацитет (електрички) још увек епсилон пута површина кроз растојање (плоча), но, због напретка технологије (материјала) Фарад је постао пичкин дим ... порозне структуре (плоча) и могућност великог повећања ефективне површине као и смањивања еквивалентног растојања омогућују генерисање капацитета оноликих Фарада.
Успут ... па не можемо се Коштунице држати као пијани плота. Господство је универзална, за мене, чак, ултимативна категорија.
gedza.73 gedza.73 11:07 17.06.2017

Re: Znam ko si i sta si jos odavno....

tresnje.

najbolje su tzv. vruskavci. krupne, slatke, tvrde čak i kad su zrele.
. Као се нисам стрмекнуо, још ми није јасно.

pop'o se teča na trešnju (teča je inače čovek sa najviše padova i lomova u bližoj i daljoj faimiliji)

Trešnja stara, velika, visoka i krta.
Kad je pukla grana teča bio u vrhu krošnje. Prvo se kršolomio kao Rambo do najnižih grana.
A kad je pao na zemlju skotrljao se u jarugu. Sve po Marfiju.

Emsi, evo ti recepis za sir (ti ga menjaj po padežima kako ti odgovara).
U veliku teglu sipaš maslinovo ulje pa ubaciš red prevrelog sira (kozji ili ovčiji).
Odozgo za A letnju varijantu začinsko bilje (ja volem bosiljak i mirođiju), mož' poneka maslina i sitno seckana ljuta papričica. Tako do vrha. Za B zimsku dodaš beli luk.
emsiemsi emsiemsi 11:13 17.06.2017

Re: Napor, histerija, pokusaji senzacionalizma

sweet64
Ја имам нешто школе, па чешће кажем хелихоптер, него хеликоптер ?


... namernice, šangarepa, rajfešlus ...
i sve nema veze. Ee zbog nema veze smo sad tu zaglavljeni između dve tarabe, a neko nam već svlači gaće.
Što se tiče suštine kenjar je 100% u pravu. Samo je način problem, taština primaoca kritike kao i ozlojeđenost davaoca.
Eto, čak i kenjar ima prostora da napreduje, doduše isključivo u formi koja nije za zanemarivanje.

Ниси у праву !
Чак бих се усудио да кажем да нам је тако како нам је, управио, због таквих, сличних теби, нетолерантних, спремни да се око сваке ситнице џапате као бабе - а суштинске ствари тако лако пролазе поред вас.
Чуди ме да ти (и теби слични) никако не можете да укапирате да је основа просперитета свакога народа пропорционална еквивалентној количини доброте и средњој вредности љубави чланова друштва међусобно.
Но, има времена, ако будеш отворена особа, могуће је да ће током времена добре вибрације код тебе потиснути тај артизам и ту 'препаметност' којом мноштво људи настоји да се прекрије.
emsiemsi emsiemsi 11:17 17.06.2017

Re: Znam ko si i sta si jos odavno....

gedza.73
tresnje.

najbolje su tzv. vruskavci. krupne, slatke, tvrde čak i kad su zrele.
. Као се нисам стрмекнуо, још ми није јасно.

pop'o se teča na trešnju (teča je inače čovek sa najviše padova i lomova u bližoj i daljoj faimiliji)

Trešnja stara, velika, visoka i krta.
Kad je pukla grana teča bio u vrhu krošnje. Prvo se kršolomio kao Rambo do najnižih grana.
A kad je pao na zemlju skotrljao se u jarugu. Sve po Marfiju.

Emsi, evo ti recepis za sir (ti ga menjaj po padežima kako ti odgovara).
U veliku teglu sipaš maslinovo ulje pa ubaciš red prevrelog sira (kozji ili ovčiji).
Odozgo za A letnju varijantu začinsko bilje (ja volem bosiljak i mirođiju), mož' poneka maslina i sitno seckana ljuta papričica. Tako do vrha. Za B zimsku dodaš beli luk.

Фала, фала --- форвардоваћу рецепт жени, нашем кућном референту за исхрану и санитетске послове (како би се то у милитари сленгу рекло).
eloy eloy 11:21 17.06.2017

Re: Znam ko si i sta si jos odavno....

Shvatices isto kao i gomila drugih, ja sam ta koja odredjuje koliko dugo cu se upustati u bilo kakvu raspravu blogovsko-dzangrizavo-frustrrianog tipa.


Ček,ček,nemoj tako jako.Ima to razloga što je tako.Žao mi što nemam Vip status da ispričam kratke crtice iz života koje pojašnjavaju stvari.Naime pričao mi onomad jedan zajednički poznanik ( svijet je mali ) da je Karkr ko dečkić bio samouk na violini.Posle par godina kada je prvi put javno nastupio doživeo je tešku spoznajnu traumu kad su mu objasnili da violina nije duvački već gudački instrument. Sve ostalo je istorija do današnjih dana.
Zato budi malo nežnija i nedaj se isprovocirat.
alselone alselone 11:30 17.06.2017

Re: Znam ko si i sta si jos odavno....

Tu je stigao Prijusom, ne moze Tesla da se rentira ili je skup ne secam se.


Sto ne kazea kako sam kod tebe stigao - Dodge Charger SXT, 300 konja. Savrseno se uklopilo za gazenje nezaposlenih crnackih majki.

Ali bez zajebancije, ali ipak i nenamerno. Apgrejdovalo mi auto besplatno, posto sam sakupio neki broj bodova.

P.S. Tadejus, to cudo da kupis. Znas kako obilazi sa 150 do 200. Prosto milina, verovatno ce ti oba puta trebati.
sweet64 sweet64 12:33 17.06.2017

Re: Napor, histerija, pokusaji senzacionalizma

Ниси у праву !
Чак бих се усудио да кажем да нам је тако како нам је, управио, због таквих, сличних теби, нетолерантних, спремни да се око сваке ситнице џапате као бабе - а суштинске ствари тако лако пролазе поред вас.


Ne znam kako si tankoćutno primetio da sam omađijan formom zanemario sadržaj. Trudim se da negujem jedinstvo forme i sadržine. No nije reč o meni.
Obično je hramanje u formalnom predstavljanju neke teme, teksta najava za šupljikavost sadržaja.

Priznajem da sam u manjini i da jedna ogromna inflacija neprelaska czs u čžš uspostavlja novojezik - nema više piši kao što govoriš, jok. Ma čiste gluposti i tehnikalije. Tastatura je svima dostupna, ali nisu svi koji znaju da hodaju pešaci niti su svi koji znaju da teraju na dva točka biciklisti

Ali to nije nikakva novost. I na glasanju sam sve do danas apsolutna manjina (ne nacionalna) dok se istovremeno pitam nije li naša tragična stvarnost posledica površnosti, nedoslednosti, zanemarivanja ili svega toga zajedno.


emsiemsi emsiemsi 12:41 17.06.2017

Re: Napor, histerija, pokusaji senzacionalizma

sweet64
Ниси у праву !
Чак бих се усудио да кажем да нам је тако како нам је, управио, због таквих, сличних теби, нетолерантних, спремни да се око сваке ситнице џапате као бабе - а суштинске ствари тако лако пролазе поред вас.


Ne znam kako si tankoćutno primetio da sam omađijan formom zanemario sadržaj. Trudim se da negujem jedinstvo forme i sadržine. No nije reč o meni.
Obično je hramanje u formalnom predstavljanju neke teme, teksta najava za šupljikavost sadržaja.

Priznajem da sam u manjini i da jedna ogromna inflacija neprelaska czs u čžš uspostavlja novojezik - nema više piši kao što govoriš, jok. Ma čiste gluposti i tehnikalije. Tastatura je svima dostupna, ali nisu svi koji znaju da hodaju pešaci niti su svi koji znaju da teraju na dva točka biciklisti

Ali to nije nikakva novost. I na glasanju sam sve do danas apsolutna manjina (ne nacionalna) dok se istovremeno pitam nije li naša tragična stvarnost posledica površnosti, nedoslednosti, zanemarivanja ili svega toga zajedno.



И ја сам на гласању увек мањина.
До сада сам гласао за господина Туњавог, а сада за Белога.
Замисли колика сам тек мањина (бесконачна) био док уопште нисам гласао (све док ми жена једном није рекла да не паметујем, јер, тек када будем ишао да гласам, тек тада ћу да се квалификујем да могу да добацујем са галерије - као они у Мапет шоуоу) ?
Шта то, пак, каже о мени, као мањинцу - или о теби !?
Не каже ништа у оном најважнијем, а то је --- да ли сам, и ако јесам . колико, добар човек или не ?! То је суштинско питање, а не колико си паметан ? Паметни људи, а при томе зли и аморални, су много веће штеточине од глупих људи. Глупи људи могу и штету да направе ограниченога досега, а паметни и зли - неограничену.
Дакле, фундаментално питање које је потребно постављати је - колико је неко добар ?!
sweet64 sweet64 13:14 17.06.2017

Re: Napor, histerija, pokusaji senzacionalizma

И ја сам на гласању увек мањина.


Osim što ovde nije reč o meni da ti odma rečem da nije ni o tebi. Osim helihoptera odavno sam ti oprostio jebote sastavljeno. A ne mislim ni da si površan. Samo mi nije jasno kako si premetnuo pitanje sa definisanjem većine sa prideva studiozan-površan na prideve dobar-loš-zao (neko dobar može da uputi kritiku i da svi ostanu živi i zdravi).
Skroz neprimetno.



zilikaka zilikaka 13:25 17.06.2017

Re: Napor, histerija, pokusaji senzacionalizma

odavno sam ti oprostio jebote sastavljeno.


Pazi, to sastavljanje ume da bude vrlo namerno. I ja to radim.
Nekako takvim pisanjem dobijaš na tonu slenga.
I praviš zaliku tog "jebote" od onog "Jebo tebe pun autobus".
sweet64 sweet64 13:56 17.06.2017

Re: Napor, histerija, pokusaji senzacionalizma

"Jebo tebe pun autobus"


Vrati se na msija, znači ono "patak" pripada prvoj ili drugoj varijanti?
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 14:55 17.06.2017

Re: Znam ko si i sta si jos odavno....

alselone
Zenturaca koju si ozenio je kokoska.


Jebote koja debilana.


Zapravo, istina je da Krku održavamo kroz NS Ženu kao pripadnika Srbije. Puno NS ljubavi i mira, i moja mene drži da se ne odreknem ove sjebane zemlje.

Srđan Fuchs Srđan Fuchs 15:09 17.06.2017

Re: Znam ko si i sta si jos odavno....

bene_geserit
jednarecfonmoi
Al SELO lone ... Ipak si zaista samo sledbenik i teska slihtara sa manjkom muskih hormona, uzas.

I meni je tako delovalo.

Doso kod mene, odma subara na glavu i cetnicke pesme, posle odemo da vezbamo gadjanje vatrenim oruzjem na zivim i nezivim metama. Jos je rentirao truck, i to dizel, sa futrolom za pusku.

Ode kod Pajica, zanima ga kako da stavi solarne celije po krovu i spasava planetu. Tu je stigao Prijusom, ne moze Tesla da se rentira ili je skup ne secam se.

Sedne u kafani sa krkarom, sedi i klima glavom, sta ima previse da se mesa u razgovor, krkar tu pokrije obe strane i koja pitanja da postavi a i opsirne odgovore, pismene i dubokumne, koji treba da se daju koja god tema je u pitanju.

Sve u svemu, slihtara.


Пичко расистичка.

Послали смо ти човека да осетиш љубав и мир Србије, и ти га продајеш по петпарачким коментарима. Пичко, наћи ће те Тројке Унезвереног Српства, ја ти кажем.

ПС. нећеш љубав, наћи ћемо каму.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 15:15 17.06.2017

Re: Napor, histerija, pokusaji senzacionalizma


До сада сам гласао за господина Туњавог, а сада за Белога


Наложио си се као млад мајмун - то је била СНС инсталација. Јеби га, када се не дружиш с паметним Србима!
zilikaka zilikaka 15:40 17.06.2017

Re: Napor, histerija, pokusaji senzacionalizma

Vrati se na msija, znači ono "patak" pripada prvoj ili drugoj varijanti?

Drugoj. I nepravilno je napisano.
Nisam pratila kome i povodom čega se obraćaš.
nsarski nsarski 16:17 17.06.2017

Re: Znam ko si i sta si jos odavno....

Tresnje rainier - pokusavam da nadjem kako se ta vrsta zove na srpskom i nesto najblize sto ima je "napoleonova šarena".
Al' mi nesto ostalo u glavi da smo te tresnje nekako drugcije zvali kod mene u kraju.
Nikad mi nije bilo jasno kako to nisu svima najbolje tresnje na svetu


Ta trešnja je hibrid koji je pedesetih napravljen u Washington State, a ime je dobila po planini Mt. Rainier koja takođe u tom kraju raste. U Amerima su te trešnje približno duplo skuplje od onig crvenih, bing cherries.
Bele trešnje su prosto white cherries.
Pa, kao što grenismit jabuke (od Granny Smith, razume se) nemaju ime na srpskom, verujem da ni rainier nemaju prevod. Poznavaoci srpskog neka me isprave.
alselone alselone 17:35 17.06.2017

Re: Znam ko si i sta si jos odavno....

i moja mene drži da se ne odreknem ove sjebane zemlje.


zvala nas Amerika, ostavite salasi
postanite bogatasi

srdjan.pajic srdjan.pajic 19:07 17.06.2017

Re: Znam ko si i sta si jos odavno....

bene_geserit
jednarecfonmoi
Al SELO lone ... Ipak si zaista samo sledbenik i teska slihtara sa manjkom muskih hormona, uzas.

I meni je tako delovalo.

Doso kod mene, odma subara na glavu i cetnicke pesme, posle odemo da vezbamo gadjanje vatrenim oruzjem na zivim i nezivim metama. Jos je rentirao truck, i to dizel, sa futrolom za pusku.

Ode kod Pajica, zanima ga kako da stavi solarne celije po krovu i spasava planetu. Tu je stigao Prijusom, ne moze Tesla da se rentira ili je skup ne secam se.

Sedne u kafani sa krkarom, sedi i klima glavom, sta ima previse da se mesa u razgovor, krkar tu pokrije obe strane i koja pitanja da postavi a i opsirne odgovore, pismene i dubokumne, koji treba da se daju koja god tema je u pitanju.

Sve u svemu, slihtara.


E, jebi ga, nije tako, alse čovek prosto ispoštuje domaćina, uvaži sve razlike i osobenosti, i to je to. A kod mene, u hipi komuni, ne mora ni da se plaši da će biti upucan ili bačen u more ako izlane nešto protiv države i Krampa, ili ne oplajvazi kakvog crnca ili pakistanca, najgore što može da mu se desi je da ga odvuče puma sa terase jer sam ja bio suviše naduvan da intervenišem.

blogovatelj blogovatelj 21:26 17.06.2017

Re: Plitko, banalno, nepismeno

I to da je napisano na srpskom, sa svim slovima.


Pravilno je "na srpskom, svim slovima"
Instrumental, šesti padež, uči se u osnovnoj školi.
Sramotno je da neko ko se predstavlja kao novinar pravi greške ovakve vrste. Još sramotnije je da takva osoba druge podučava pravopisu i gramatici.

Pozdrav od magacionera.
alselone alselone 21:30 17.06.2017

Re: Znam ko si i sta si jos odavno....

Ne morate me braniti, mislim da Bene ima samo malo neprilagodjeniji smisao za humor. Tj. nadam se.
hoochie coochie man hoochie coochie man 22:14 17.06.2017

Re: Znam ko si i sta si jos odavno....

Poznavaoci srpskog neka me isprave.


Nisu oni nadležni :)

Uglavnom se ne prevode nazivi sorata, mnogo je primera, da ih ne nabrajam sad, na stotine ih je.
Dešava se da se neki naziv pročita po naški, da takav zaživi u govoru, i prihvati se kao ispravan (nešto kao vajber/viber), ili da na neki drugi, nezvanični, način sorta doibuije svoje ime u Srbiji, primer Brajinog ERCA.
Radi se o sorti Hedelfinger, ali kod nas je poznata kao Erc ili Herc, svi znaju o čemu se radi i niko upotrebu tog naziva ne tretira kao nepoznavanje stvari.

A ovo o čemu bene piše mene najviše potseća na staru, autohtonu sortu koja se u mom kraju zove draganlija.
Osnovna boja ploda žuta, delimično prelivena crvenom.
Osunčani plodovi sa više prelivne boje, oni u hladovini nekad i bez nje.
A slatkaaaa, i od nje je mnogo bolje slatko nego od onih Maksinih.
Mislim, mogu i one, liči to na slatko, ali samo onome ko nije probao slatko od draganlija.


Srđan Fuchs Srđan Fuchs 00:41 18.06.2017

Re: Znam ko si i sta si jos odavno....

alselone
Ne morate me braniti, mislim da Bene ima samo malo neprilagodjeniji smisao za humor. Tj. nadam se.


Ja ћу му пресудити. Нису лале пичке. Па, наш вод четнаја је први умарширао у ослобођени Призрен '912. Био Мајин прадеда, први српски банкар у Граду, у воду.

anonymous anonymous 04:17 18.06.2017

Re: Plitko, banalno, nepismeno

krkar
U moje vreme u osnovnoj školi ovo bi bila jedna mršava trojka, najviše za količinu, kvadraturu napisanoga. U gimnaziji bi ti trojka bila nedostižna.

I to da je napisano na srpskom, sa svim slovima.


Jebi ga.
Kad u tekstu nije citirala književnog kritičara, literarnog maga ...

Ali da ispravimo tu grešku :


Ne reče mi kojim ritmom i pod kojim uglom jebeš i koji ti je prosečni koeficijent trenja


Pitanje je to - svih pitanja.

Da ga je postavila tekst ne bi bio ni plitak ....a niti banalan.....

Već naprotiv- vrlo sadržajan.


srdjan.pajic srdjan.pajic 05:08 18.06.2017

Re: Znam ko si i sta si jos odavno....

alselone
Tu je stigao Prijusom, ne moze Tesla da se rentira ili je skup ne secam se.


Sto ne kazea kako sam kod tebe stigao - Dodge Charger SXT, 300 konja. Savrseno se uklopilo za gazenje nezaposlenih crnackih majki.

Ali bez zajebancije, ali ipak i nenamerno. Apgrejdovalo mi auto besplatno, posto sam sakupio neki broj bodova.

P.S. Tadejus, to cudo da kupis. Znas kako obilazi sa 150 do 200. Prosto milina, verovatno ce ti oba puta trebati.


Nadam se da ti je ovaj potomak kolaboracionista rekao da se za prekoracenje brzine vece od 25 ili 30mph ovde ne daju poeni i pise kazna, nego se tera pravo u zatvor. Zato su ovde neki nasi ljudi (zanimljivo, isto iz cetnickog valjevskog kraja i potomci kolaboracionista i domacih izdajnika) lepo kupili onaj antiradar, pa na interstejt autoputu uzeli da vide koliko brzo moze da ide jedan od onih prebudzenih, ali valjda i dalje street legal Subaru-a. Secam se da im nisam verovao koliki su top speed postigli.
blogovatelj blogovatelj 06:47 18.06.2017

Re: Znam ko si i sta si jos odavno....

Nadam se da ti je ovaj potomak kolaboracionista rekao da se za prekoracenje brzine vece od 25 ili 30mph ovde ne daju poeni i pise kazna, nego se tera pravo u zatvor.


Ovde ako ideš 50 km/h preko ograničenja na licu mesta ti uzimaju auto, a ti idi kući kako znaš. Naravno, ako si na autoputu, a najčešće jesi, ne smeš da se šetaš nego ti zovu taksi koji ćeš da platiš, naravski.
Onda za nedelju dana ideš kod sudije. Ne kod sudije za prekršaje, nego kod sudije. On ti rebne kaznu koja minimalno iznosi $2000, a može i do 10 soma biti.
Vrate ti auto, a platiš i ležarinu i sudske troškove.
Pri obnovi osiguranja oni te još dodatno oderu.
Sve u svemu, ako voziš kao manijak ili ako voziš pijan troškovi ti budu oko deset hiljadarki. Minimum.
emsiemsi emsiemsi 07:34 18.06.2017

Re: Znam ko si i sta si jos odavno....

blogovatelj
Nadam se da ti je ovaj potomak kolaboracionista rekao da se za prekoracenje brzine vece od 25 ili 30mph ovde ne daju poeni i pise kazna, nego se tera pravo u zatvor.


Ovde ako ideš 50 km/h preko ograničenja na licu mesta ti uzimaju auto, a ti idi kući kako znaš. Naravno, ako si na autoputu, a najčešće jesi, ne smeš da se šetaš nego ti zovu taksi koji ćeš da platiš, naravski.
Onda za nedelju dana ideš kod sudije. Ne kod sudije za prekršaje, nego kod sudije. On ti rebne kaznu koja minimalno iznosi $2000, a može i do 10 soma biti.
Vrate ti auto, a platiš i ležarinu i sudske troškove.
Pri obnovi osiguranja oni te još dodatno oderu.
Sve u svemu, ako voziš kao manijak ili ako voziš pijan troškovi ti budu oko deset hiljadarki. Minimum.

Страшно !
Каква заостала земља !
Овде све такве случајеве решиш са једном до две црвене.
jednarecfonmoi jednarecfonmoi 09:22 18.06.2017

Re: Plitko, banalno, nepismeno

Anonimus,

anonymous anonymous 09:54 18.06.2017

Re: Plitko, banalno, nepismeno

jednarecfonmoi
Anonimus,



Imaš moju podršku svaki put kada te napadne budaletina....


...svoj blog uredjuje tako što izvredja i eliminiše svakog ko mu zasmeta, ali istovremeno ne poštuje pravo drugog da na svom blogu piše šta hoće i kako hoće.

Koga briga da li se njemu nečije pisanje svidja ili ne!

A o morbidnostima i novogovoru koji vezuje za srpsko društvo sam već pisao....

Tako da ....samo napred.
anonymous anonymous 10:10 18.06.2017

Re: Napor, histerija, pokusaji senzacionalizma

krkar
pak je to morao biti bar helihopter


Kokoško, kaže se heliKopter.

Imaš li ti išta od škole? I zašto ti koliko god da imaš ništa ne vredi?


Džabe što je ona kokoška , kad ti nisi Pevac ....




.... a sad se bavim ritmom, uglom i koeficijentom trenja - teorijskom fizikom.



bene_geserit bene_geserit 10:31 18.06.2017

Re: Znam ko si i sta si jos odavno....

Srđan Fuchs
Пичко расистичка.
Послали смо ти човека да осетиш љубав и мир Србије, и ти га продајеш по петпарачким коментарима. Пичко, наћи ће те Тројке Унезвереног Српства, ја ти кажем.
ПС. нећеш љубав, наћи ћемо каму.

Srđan Fuchs
Ja ћу му пресудити. Нису лале пичке.

Bože, budale!
Odo' da upozorim decu da paze sa kim komuniciraju na Internetu, stvarno ima svacega.
emsiemsi emsiemsi 10:57 18.06.2017

Re: Napor, histerija, pokusaji senzacionalizma

anonymous
krkar
pak je to morao biti bar helihopter


Kokoško, kaže se heliKopter.

Imaš li ti išta od škole? I zašto ti koliko god da imaš ništa ne vredi?


Džabe što je ona kokoška , kad ti nisi Pevac ....




.... a sad se bavim ritmom, uglom i koeficijentom trenja - teorijskom fizikom.




..а а може и да гимнастицира вежбајући десницу руку !
bene_geserit bene_geserit 21:30 18.06.2017

Re: Znam ko si i sta si jos odavno....

alselone
Ne morate me braniti, mislim da Bene ima samo malo neprilagodjeniji smisao za humor.

Mislio sam da ne komentarisem ovo, ali ...
Ako "neprilagodjen" znaci "neukusan", procitaj ponovo sta sam ja napisao a sta recimo vi (ti i ovi sto te "brane" ) dole, pa mi reci ponovo ciji humor je neukusan.
A ako se to odnosilo na prilagodjavanje nekakvoj socijalnoj hijerarhiji ovde na blogu gde se zna za cime/kime se ne zajebava, onda nista.
alselone
Dodge Charger SXT, 300 konja. Savrseno se uklopilo za gazenje nezaposlenih crnackih majki.

pajic
kod mene, u hipi komuni, ne mora ni da se plaši da će biti upucan ili bačen u more ako izlane nešto protiv države i Krampa, ili ne oplajvazi kakvog crnca ili pakistanca

blogobudala
Пичко, наћи ће те Тројке Унезвереног Српства, ја ти кажем.
ПС. нећеш љубав, наћи ћемо каму.
alselone alselone 22:50 18.06.2017

Re: Znam ko si i sta si jos odavno....

Ne znaci ni jedno ni drugo. Samo sam hteo reci da se napravila raspava ni iz cega pa sam se jos dublje ukopao, jer vidim kako se moze procitati. Da mi je smetalo tvoje zezanje ne bih jos zesce nastavio na istu temu.

Sto se mene tice, pis macko, pis baba, i udrite i dalje.
srdjan.pajic srdjan.pajic 07:57 19.06.2017

Re: Znam ko si i sta si jos odavno....

alselone
Ne znaci ni jedno ni drugo. Samo sam hteo reci da se napravila raspava ni iz cega pa sam se jos dublje ukopao, jer vidim kako se moze procitati. Da mi je smetalo tvoje zezanje ne bih jos zesce nastavio na istu temu.

Sto se mene tice, pis macko, pis baba, i udrite i dalje.


Alse, šta uradi čoveku dok si mu bio u gostima? Izgleda da je tu bilo više intime od mahanja konfederacionom zastavom i pucanja iz velikog kalibra u vazduh pod dejstvom šljivoviskija. Sad mu odjednom crnci i pakistanci nisu najgori neprijatelji koje bi trpao u geta ili terao preko Prokl...oću reći preko Hindukuša i Karakoruma nazad u onu njihovu zabit, nego se još i uvredio zbog uobičajene sitne zajebancije na njegov račun. E, svašta.

Ali ako je to već tako, u redu, povlačim napisano, i primam beneta nazad u zagrljaj, među normalne ljude liberalnih shvatanja .
bene_geserit bene_geserit 08:21 20.06.2017

Re: Znam ko si i sta si jos odavno....

srdjan.pajic
primam beneta nazad u zagrljaj, među normalne ljude liberalnih shvatanja.

Da bi bio medju normalnim ljudima Pajicu, trebao bi da prekines sa virtue signaling-om i sa projektovanjem svojih paranoja na one koji ne misle kao ti. Ali mrka kapa da ce to da se desi, tako da bi bilo najbolje da prekines sa "uobicajenim sitnim zajebancijama na moj racun", koje mesecima ignorisem, zato sto cu da pocnem da odgovaram na slicna sranja i onda ce svaki blog da se pretvori u kaljugu, pa reko' da ne kvarimo ljudima blogove.
mlatisa mlatisa 05:56 17.06.2017

Страшно

Невероватно каквих све силеџија има овде. Добро је знати да и такви постоје.
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 07:36 17.06.2017

Što se...

... izdrkavate ovde, naročito ti, Debeli.
Ako ti se ne sviđa, nemoj da svraćaš.
To tvoje je komesarski karakter, samo naopaka verzija.

Ako ćeš da psuješ -- potpiši se.
Ako misliš da ne valja -- kaži to pristojno, pa se pokupi.

Klasični bullying.
zilikaka zilikaka 07:49 17.06.2017

Re: Što se,,,

Što se,,,
... izdrkavate ovde, naročito ti, Debeli.

Pedja, brate, si to stvarno ti?

Šta od čoveka učine redovne šetnje i pravilna ishrana...
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 07:52 17.06.2017

Re: Što se,,,

Znaš da sam u pravu.
Nije mi jasna ta potreba da nekog kinjiš.
Osim ako tebe nekad nisu, pa tako kompenzuješ frustraciju.
krkar krkar 07:54 17.06.2017

Re: Što se...

Predrag Brajovic
... izdrkavate ovde, naročito ti, Debeli.
Ako ti se ne sviđa, nemoj da svraćaš.
To tvoje je komesarski karakter, samo naopaka verzija.

Ako ćeš da psuješ -- potpiši se.
Ako misliš da ne valja -- kaži to pristojno, pa se pokupi.

Klasični bullying.


zilikaka zilikaka 08:25 17.06.2017

Re: Što se,,,

Predrag Brajovic
Znaš da sam u pravu.
Nije mi jasna ta potreba da nekog kinjiš.
Osim ako tebe nekad nisu, pa tako kompenzuješ frustraciju.

Pretpostavljam da se meni obraćaš.

Prvo, iskreno me raduje pozitivna promena u tebi, kojoj smo svakog dana svedoci. Polako stižeš i do elemenata viteštva, što je lepo videti.
Šalim se, znamo oboje da koliko pre par meseci nisam želela sa tobom reč da razmenim, a gle sad. Lepo ćaskamo čak i kad se ne slažemo.


Što se drugog dela tvog izlaganja tiče, nemam potrebu da kinjim bilo koga, daleko bilo.
Ako se ispostavi da to stvarno radim, onda mi jeste vreme da se zabrinem za sebe.

U konkretnom slučaju ove autorke uvek reagujem samo i jedino na pojavu manje ili više otvorenog prezira prema svemu i svakome ko nije iz kruga dvojke.

Dizvineš, osim što je glupavo i može mnoge da uvredi, to ima elemente svih onih drugih "izama" koji umeju da budu nezgodni i nisu društveno prihvatljivi.

...a što se kinjenja mene tiče, ne brigaj, ja dodjem ovde kad oću i kolko oću. Ko i inače.




Predrag Brajovic Predrag Brajovic 08:29 17.06.2017

Re: Što se,,,

Što se drugog dela tvog izlaganja tiče, nemam potrebu da kinjim bilo koga, daleko bilo.
Ako se ispostavi da to stvarno radim, onda mi jeste vreme da se zabrinem za sebe.

Milan Novković Milan Novković 08:36 17.06.2017

Re: Što se,,,

i može mnoge da uvredi

Zato ja ne spominjem Prigrevicu prečesto, da ne uvredim vas koji se niste tamo rodili, pa najduže živeli u ulici Vasilja Gaćeše, pogotovo u onom delu do groblja.

Samo bih vam se s visine obraćao, i to se na blogu oseti
zilikaka zilikaka 09:09 17.06.2017

Re: Što se,,,

Samo bih vam se s visine obraćao, i to se na blogu oseti

Nemaš šansi.
Moš misliti, iz Bačke
Ja da ti kažem, mi ovde odande ni kere ne uzimamo.
eloy eloy 09:14 17.06.2017

Re:krug 95 ice

uvek reagujem samo i jedino na pojavu manje ili više otvorenog prezira prema svemu i svakome ko nije iz kruga dvojke.


eloy eloy 09:18 17.06.2017

Re: Što se,,,


Zato ja ne spominjem Prigrevicu prečesto






zilikaka zilikaka 09:21 17.06.2017

Re: Što se,,,

Predrag Brajovic
Što se drugog dela tvog izlaganja tiče, nemam potrebu da kinjim bilo koga, daleko bilo.
Ako se ispostavi da to stvarno radim, onda mi jeste vreme da se zabrinem za sebe.


Kolega, ako ste voljni da svoj stav elaborirate na pp, ja ću mu pokloniti dužnu pažnju.
...čim uzmognem
zilikaka zilikaka 09:23 17.06.2017

Re: Što se,,,

eloy

Zato ja ne spominjem Prigrevicu prečesto




Nedavno mi ažuriralo program i sad sa telefona ne vidim YT klipove.
Ima neko ideju za resènje?
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 09:29 17.06.2017

Re: Što se,,,

Ех, муке, ко је одакле, и како му је...
Свет је велика болница, у ком сваки болесник мисли да му је теже него оном до њега.
eloy eloy 09:29 17.06.2017

Re: Znam ko si i sta si jos odavno....


Hahahahahaahahah evo kreće luda žurka ,,Ćetnici vs Partizani,,

Intelektualci svi na tribine



Milan Novković Milan Novković 09:46 17.06.2017

Re: Što se,,,

Predrag Brajovic
Ех, муке, ко је одакле, и како му је...
Свет је велика болница, у ком сваки болесник мисли да му је теже него оном до њега.

Ja drugačije "operišem"

Naime, ja mislim da je, otpilike, u vremenima iza mene najbolje tamo gde sam ja živeo - Prigrevica, Sombor, Beograd, Didcot pa London.

Čim se pojavi bolje mesto ja se pomerim, ako mi se ukaže prilika, i da je moja žena prava srpska domaćica što sluša muža ja bih se sad pomerio u US (neka Kalifornija), Australiju (Cairns ili okolina) ili Srbiju (Beograd - neka periferija sa baštom i, možda, vodom) - prva dva izbora zbog prirode i okeana, Beograd ... nako, abstraktno, zbog ljudi
eloy eloy 10:03 17.06.2017

Re: Što se,,,


da je moja žena prava srpska domaćica što sluša muža ja se pomerim, ako mi se ukaže prilika



Predrag Brajovic Predrag Brajovic 10:03 17.06.2017

Re: Što se,,,

Naime, ja mislim da je, otpilike, u vremenima iza mene najbolje tamo gde sam ja živeo - Prigrevica, Sombor, Beograd, Didcot pa London.

Морам признати да немам више илузију да је то Србија, то најбоље место за живот. Појединима у њој је сјајно, али -- мислим да се Србија претворила у једно напорно, спутавајуће блатиште. Прелепа, заанимљива, с чарима и провинције и великих центара, она је некакав бастард оног најбољег и најгорег. Мислим да је баш Алселоне, неки његов АјТиовац, у некаквим сличним размишљањима рекао -- Ма, могу ја да купим којег год "аудија", али не могу да купим путеве. Тако и овде -- понекад не могу да нађем лаке и беспроблемне људе. Или, барем да имају неки нормалан проблем, како да набаве карту за дерби или где да летују, а не онакав, у ком се квар сваке кућне машине и инсталација доживљава као егзистенцијална трагедија и жижа нашег бића следећих месец-два дана. Уз лошу менталну атмосферу, нисмо баш нека премија.
gedza.73 gedza.73 11:11 17.06.2017

Re: Što se,,,

zilikaka
Prvo, iskreno me raduje pozitivna promena u tebi, kojoj smo svakog dana svedoci. Polako stižeš i do elemenata viteštva, što je lepo videti.
Šalim se, znamo oboje da koliko pre par meseci nisam želela sa tobom reč da razmenim, a gle sad. Lepo ćaskamo čak i kad se ne slažemo

Ti kod njega imaš Predraga i Brajovića. Zavisi kad na koga naletiš. Ponekad deluje kao dva različita čoveka. S jednim se slažeš a drugi te nervira na kvadrat.
Jedino ako mu ovo sa 'nerviranjem' neki eksperiment nad blogerima kako će ko da reaguje.
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 13:48 17.06.2017

Re: Što se,,,

Ti kod njega imaš Predraga i Brajovića.

blogovatelj blogovatelj 21:34 17.06.2017

Re: Što se,,,

Osim ako tebe nekad nisu, pa tako kompenzuješ frustraciju.


Tvrdim da su ga u detinjstvu svi lešili od batina. Svi. U kući, na ulici, u školi.
anonymous anonymous 04:27 18.06.2017

Re: Što se...


Predrag Brajovic
08:36 17.06.2017
Što se...
... izdrkavate ovde, naročito ti, Debeli.


Ne znam zašto, ali kad kažeš - debeli - moja asocijacija je ....


anonymous anonymous 10:00 18.06.2017

Re: Što se...

Predrag Brajovic
... izdrkavate ovde, naročito ti, Debeli.
Ako ti se ne sviđa, nemoj da svraćaš.
To tvoje je komesarski karakter, samo naopaka verzija.

Ako ćeš da psuješ -- potpiši se.
Ako misliš da ne valja -- kaži to pristojno, pa se pokupi.

Klasični bullying.



Ja ću se potpisati iza tvog komentara.


Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana