PAMTIMO!?!

Nebojša Milenković RSS / 27.01.2008. u 23:48

Epizodna uloga koju je u upravo završenom Utisku nedelje odigrao portparol DSS-a Andreja Mladenović jedan je od vrhunskih primera nemoralnosti i političkog konvertitstva uopšte zabeleženih na srpskoj političkoj sceni. Nisam odmah zapisivao – tako da parafraziram, ali suština je svakako tu:


- Hoćete li poodržati Borisa Tadića ?

- Pa ne znam, pa videćemo, nismo još zauzeli stav, ne mogu još ništa da vam kažem...


- U delu javnosti postoji mišljenje da prećutno podržavate Nikolića...


- Ako je u jednom delu javnosti stvoren takav utisak, šta mi tu možemo...


- Hoćete li podržati Nikolića ?


- Ne mogu sada to da vam kažem... Mi ćemo sledeće nedelje doneti stranački stav...


- Zašto ucenjujete Tadića ?


- Ma ne, ne ucenjujemo mi njega nego samo hoćemo da preciziramo ono što smo već dogovorili...

Naravoučenije:
- Evropska unija moraće da bira... i tako to...


E sad – ukoliko pamtimo ovo:


Ukoliko još uvek nismo zaboravili ovo:

http://www.b92.net/info/vesti/index.php?yyyy=2007&mm=05&dd=07&nav_category=418&nav_id=245261

Ako pamtimo da je Čovek u trendu


pre samo sedam dana, neposredno posle glasanja, izjavio ovo:


Očekujem da će Tadić da izgubi izbore, zato što se ponašao nekorektno i sa tim njegovim trkačima vodio je jednu borbu, koja je bila odvratna. Sam je odabrao termin, sam je tražio izbore i sam se ponašao kako se ponašao. To je bruka i sramota za državu Srbiju... Ja sam učestvovao u izborima. Ovo su najodvratniji izbori koji su postojali. Tadić je sam odabrao termin, sam je tražio izbore i sam se ponašao kako se ponašao. To je bruka i sramota za državu Srbiju. Kampanja DS-a bila je 'prljava', da mi je bilo muka da učestvujem.Oni su se ponašali 'siledžijski' u izbornoj kampanji. (Slobodan) Milošević je bio 'mala beba' u odnosu na ponašanje DS-a.


Zašto nam se onda osporava pravo da pitamo:


Kako je moguće da su njemu

012307-p7.jpg 

ova dvojica :

kostunica.jpg

i posle svega još uvek kud-i-kamo bliži nego, recimo, ovo dvoje:

490479_10-05_LDP.jpg

Odakle bilo kome u ovoj zemlji (moralno) pravo da nam danas  nameće bilo kakvu krivicu samo zato što se - iskreno i dobronamerno - usuđujemo da pitamo sledeće:

Ukoliko u politici nema morala, etike, pa čak ni minimalne principijelnosti, čega onda ima

─ to jest: šta preostaje ?!



Komentari (236)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

dragoljub dragoljub 02:29 28.01.2008

potpis


ako đelić potpiše do 3. glasću za tadića ako ne potpiše neizlazim pa ako mu trba moj glas
Sladjana NS Sladjana NS 02:38 28.01.2008

Re: potpis

dragoljub
ako đelić potpiše do 3. glasću za tadića ako ne potpiše neizlazim pa ako mu trba moj glas


To sam i ja mislila, daj mi nesto da ti verujem.Kad ono Kostunica me probudio, ponistice u parlamentu sa radikalima
ladno.U svaku njegovu zamku je BT upao i zatvorio sva vrata, zato sad moli i pruza prazne ruke.Ko se jednom opece i u hladnu vodu duva. Blanko podrska politicarima to samo u Srbiji ima.
dragoljub dragoljub 09:17 28.01.2008

Re: potpis

Blanko podrska politicarima


nema on srce da rizikuje,svelja se umudrio kad je davao komentar na odbijanje uslova videli ste mu zbunjenu faacu,nek rasturi vladu što je išo u rusiju koja je tu razlika između njega ljigavog
nek si ide da igra basket to mu bolje leži
Sladjana NS Sladjana NS 10:10 28.01.2008

Re: potpis

nema on srce da rizikuje,svelja se umudrio kad je davao komentar na odbijanje uslova videli ste mu zbunjenu faacu,nek rasturi vladu što je išo u rusiju koja je tu razlika između njega ljigavog
nek si ide da igra basket to mu bolje leži


Bas me briga za njegovo srce, sam se uhvatio tog posla smatra se sposobnim za tako tezak i odgovoran posao. U Srbiji je glasacko telo politicki nezrelo i nepismeno, pa glasa zato sto je neko lep, pa pristojan,
pa voliga mama pa je manje zlo od onog drugog to, su besmislice. Posao politicara je da odradi dogovoren posao zbog koga je dobio mandat , to nije ucena to mu je posao za koji dobija platu. Nema rezultata, nema
plate i nema mandata.To je tako jednostavno.
stojcic.miroslav stojcic.miroslav 13:44 28.01.2008

Re: potpis

Imam utisak da smatrate kako politicar mora biti totalno bez emocija jer toboz radi za platu? Pa imamo jednog takvog koji kao da ima magnetofon u stomaku i masku na licu (doduse sad sa blagim "osmehom" od koga bi trebalo da nam se sledi krv u zilama, ako nismo kratkog pamcenja), nego imamo nazalost samo jednog "boksera" u ringu i puno protivnika! Hajde da ga poprskamo vodom, ohladimo peskirom i savetujemo da pazi na niske udarce! Dajmo mu podrsku u drugoj rundi, a posle cemo ga kritikovati do mile volje-naravno u nekoj normalnijoj demokratiji, koja je jedino moguca bez radikala!!!
Sladjana NS Sladjana NS 14:15 28.01.2008

Re: potpis

stojcic.miroslav
Imam utisak da smatrate kako politicar mora biti totalno bez emocija jer toboz radi za platu? Pa imamo jednog takvog koji kao da ima magnetofon u stomaku i masku na licu (doduse sad sa blagim "osmehom" od koga bi trebalo da nam se sledi krv u zilama, ako nismo kratkog pamcenja), nego imamo nazalost samo jednog "boksera" u ringu i puno protivnika! Hajde da ga poprskamo vodom, ohladimo peskirom i savetujemo da pazi na niske udarce! Dajmo mu podrsku u drugoj rundi, a posle cemo ga kritikovati do mile volje-naravno u nekoj normalnijoj demokratiji, koja je jedino moguca bez radikala!!!


BT verovatno ima emocije za ljude koje voli i koji su mu bliski, a sta vam znaci toboz radi za platu, pa za cega radi, zato sto nas jako voli, sta je svama. Meni kao gradjanki potrebno je njegovo znanje i vestine kojima ce nas odvesti tamo gde je obecao. Nisam videla ni znanje ni vestine niti smo tamo gde je obecao. Sto se Kostunice tice on je cista patologija,ne bih da trosim reci na njega.
Dušan Maljković Dušan Maljković 03:05 28.01.2008

Evropske vrednosti

Kažite mi, Nebojša, budući da se na to pozivate, kao i vaš predsednik, koje su to ekskluzivne evropske vrednosti, kojih nema u Srbiji, a ni bilo gde van Evrope?
nikson nikson 03:09 28.01.2008

...

ova dvojica :


bar nisu sva trojica, ako nista drugo
O O 08:04 28.01.2008

1+1=2

Da, kurva je ako je tako zelimo nazvati, ali je onda kurvarluka na svakom cosku...zoon politikon-politika je svuda. Licemerstvo je prirodna, istorijska, pa eto i politicka nuznost koja ide sa fenomenom svesti koja sa mislju dobila covekoliki oblik

Tu je i ta nesretna brojka. Covek koji prica nemusti jezik sa sovama i ova ljopchina, zajedno imaju vishe od 10%. Siguran sam da imaju podrsku sve manje biraca i misljenja sam da Ljopcina ima stabilnije biracko telo od Coveka sove koji je opasan i lud covek...ali brojke se daju izmeniti...

Ljopchina je podrzala Nikolica, a ova slinica, inache zamena Dejana Mihajlova koji je na mestu portparola DSS-a i koji je za povracke na koje je bio spreman, naravno po zadatku ( podseticu vas na jednu laz ili sta god je ta izjava bila gde je pomenuo ova dva nasha drugara oko kojih danas vodimo, kako neko reche "rovovsku" borbu, ( po meni, u ovom trenutku,smislu i odnosu besmislenu ), kada je OPTUZIO Cedu i Borisa da su oni ti koji su ubili Zorana i da to najbolje zna Zoranova majka...nachin na koji je to rekao, sama izjava, fuj...), nagradjen mestom sekretara vlade, glavnim savetnikom Kostunice za te neopisive patos-zadatke. Zamislite kako ce ga istorija pamtiti, a zarko bih zeleo da ga dobro zapamti kao simbol srpskog izbljuvka ( i Vucica, za kog sigurno znam da ga se neki radikali (glasaci) gnusaju). U sveopstoj trci, za kandidata na to mesto kojih je u DSS-u mnogo, doshao je najgori od najgorih i zao mi je sto nisam gledao emisiju.

Nije Shutanovcu potreban Marash da Aligrudicu navlachi hulahopke preko glave, niti Djilasovoj sekretarici, sekretarica gospodje Micic da sa Veljom "razgovara" umesto nje, niti LDP-u da ucenjuje DS umesto DSS-a koji to najbolje na svetu radi i sto ce mu se obiti o glavu. O glavu ce mu se obiti i Velja i radikali i zato, ako Tadic preskoci ovu prepreku mislim da ce se stvari u "odnosima" izmeniti. Kostunici je potrebna Vlada, a josh manje mu je potreban Boris josh pet godina. Nishta mu vishe ne ide na ruku i u to sam siguran, topi se, ali je sada opasan kao ranjena, luda zver. Njegov reinkarnativni-san koji je trebalo da je Lazarov duh, postaje nocna mora, ne daje nikakve rezultate, niti u mitskom, niti brojcanom obliku. Salonac vagon restorana namenio je sebi fiktivni zadatak i brojke ce mu biti takve. Lenjeg cara nasledice "radnik", ma koliki sebi spomenik dizao. Nema za njega posla sem metafantazmagoricnih spekulacija na istorijskom djubrishtu. Videcemo.

Jako mi je drago sto vidim da se misljenja oko vrlo prakticnog posla koji nas ceka promenio kod vecine, pa makar morali da, eto, "sede na ruci da im utrne" kada im je toliko tesko da razumuju. Vreme leti, politicari se menjaju, a istocno-zapadni, rusofilsko-anglofilski indentitet stoji kao "konstanta", ali vishe ni blizu odnosa od ranije. Naravno ostaje! Danas, ma koliko to cudno zvucalo, Rusima odgovara "stabilna" Srbija sto bi znacilo nastavak integracija i postizanje standarda EU. Kostunici bi vishe odgovaralo zaostravanje odnosa, bar na ovim prostorima ( da bude neki misic ruski, guz, recimo ) ne bi li on sanjao Lazarov san i na peni dostizao visine, grabeci da mu sopstveni interes bude jedan, ruski, trenutni politicki manevar u jednom sveopstem interesu i globalnom odnosu. Ne bih opisao Putinovo pismo Tadicu, iako u dobrom delu to sigurno jeste bila, ali samo "zlatna omcha oko vrata". Chime to Putin toliko strashno mnogo moze da ucenjuje Srbiju, generalno?, mozda Kostunichin san i trenutnu poziciju DS-a. NIS je bio, nadam se poslednji K. trzaj moci i manipulacije.

Zene, pricha se "vole" Tadica iako Nikolic "najbolje zna kako je to biti majka"( u paketu sa onim "Putinogradarstvom", otuzno. Vuciceva ideja ). Te iste zene ce vaspitavati nashe potomstvo. Ne sumnjam u Tadiceve zelje u postizanje odredjenih vrednosti, recimo gradjanskog drustva. Evo, imam ideju!...neka DS ischopa sve sto se ischopati moze iz DSS-a. Recimo, ako Vladeti Jankovicu neke stvari josh nisu jasne, postace i ima dosta takvih likova koji nisu potpuno zastranili i tim sirenjem, navodnim, kazu pragmatichnim DS-a na tu stranu, preuzimanjem takvog birackog tela, neka LDP udje u birachki prostor DS-a, jer i tu ima ljudi kojima je dosta tog Tadicevog "razvlachenja". Hajde da prekomponujemo brojke! Hajde da stvarno znamo o chemu prichamo. Na papiru. Da izbacimo Sovu iz stvarnosti. San iz jave. Da realno pochnemo da se brojimo. To se, naravno i deshava. Ove dve stranke "dele" b.telo i situacija mora biti zategnuta, ali hajde da stvar ne dovodimo do usijanja pri kom bi se napravila takva atmosfera animoziteta da postanu suprotni polovi. Jedina realna solucija LDP-a, ako hoce ulazak u vlast ( mozda postoji neka potpuno suprotna ideja ) sto je, valjda, zadatak ( da se sprovodi politika ), je da participira u vlasti sa ideoloski slicnim strankama sa kojima je saradnja moguca. Koalicija sa DS-om, jednog bliskog nam dana. Ljoberchina je veci zalogaj i od SPS-a koji je na shtakama, a i Dacic je covek kompromisa ( mali Sloba), ali i Djiki ih je rasparchavao i koristio ( zaboravih kako se zove onaj lik koji nestade). Cim Kosovo "ode" i prodje malo vremena Hag ce nam biti zadatak ( Holandija nece od toga odustati, jer je u Srebrenici izgubila svoj "ratic", a pruzila im se prilika da i oni pokazu zube, a oni primili poklone za zene, a i niko im nije neshto ni pomagao. Doshao im jahach apokalipse tog dana i razoruzao ih, sreli se sa "djavolom", lichno, a oni su samo hteli da se napiju piva i provesele...strashno, ali je tako ) ali situacija ce se iz korena promeniti ! i bice bolje, loshe ali je tako.

Srbija ce uvek biti podeljena. To je realnost. Nash zadatak je i da dodjemo do trenutka kada ce se skinuti anatema sa radikala. To je realnost. Sa Shesheljem ce to biti ne moguca misija josh dugo, dugo vremena. On nije slika na bedzu, on je ziv, a prenosi nisu film ( ludi genije koji koristi Hag kao lichnu labaratoriju "Ideologije srpskog nacionalizma" i Sheveningen koji ce kao u crtanom filmu explodirati i pustiti dr. Frankenstajna napolje. Kod nas. Sam otishao, sam se vratio ) Kada mu tuzilashtvo, do kraja spakuje kofere, a kaznu je vec, verovatno odsluzio( mogu da nam uchine uslugu i puste ga da josh malo ostari u Sheveningenu ), da ga na aerodromu "Nikola Tesla" docekamo shto jachi, da kada bude paradirao auto putem, a ljudi budu visili sa nadvoznjaka, mi, ojacani nestankom K. sa pol. scene, iskristalisane ideje o EU i dostizanju standarda sa shto vishe obavljenog posla i potpisanih sporazuma, ostavimo da pricha prichu o proshlosti koja se pricha deci (malo vecoj, kada porastu ili pretochimo u bajku. Teshko, al ,'ajde, zvuchi lepo i glupo ) kada hocete da ih odvratite od losheg puta koji im se moze desiti ako se igraju sa shovinizmom, ratom, Le-penom, Iranom i da ih sto vishe, plashimo radikalima i udaramo po primalnom instinktu :-]

Brams Brams 16:54 28.01.2008

Re: 1+1=2

Mirotvoracki.
Preporuka, ali oprezna.
Biljana Srbljanović Biljana Srbljanović 09:28 28.01.2008

odlican blog

i preporuka.
ima li transkripta sinocne emisije?
Nenad M. Nenad M. 13:26 28.01.2008

Re: odlican blog

verovatno ce biti za koji dan na sajtu, mozda i mp3 varijanti
karlsdorf karlsdorf 09:34 28.01.2008

Andreja

I kad ne znam sta da mislim o nekim faktorima na politickoj sceni Srbije - znam, uglavnom, sta oni misle.
A o ovima sto sedam godina nisu odgovorili ni na jedno pitanje novinara...
DSS-ovim govornicima pristaje samo jedan epitet: LJIGAVO!
ljubisast ljubisast 10:37 28.01.2008

Sloba iz groba

Sta ste svi zapeli ko ko će koji poličar da da nekome podršku na izborima.Neka svako da svakom kako hoće samo ,nas danima smarate sa vašim preporukama.pa ako Koštunica i ne podrži Tadića ,pa neće valjda Sloba da ustane iz groba?
ljubisast ljubisast 10:37 28.01.2008

Sloba iz groba

Sta ste svi zapeli ko ko će koji poličar da da nekome podršku na izborima.Neka svako da svakom kako hoće samo ,nas danima smarate sa vašim preporukama.pa ako Koštunica i ne podrži Tadića ,pa neće valjda Sloba da ustane iz groba?
Trinidad Tobagović Trinidad Tobagović 10:48 28.01.2008

e

Populizam je najjače oružje srpskog političara. Bliskost sa dežurnim izdajnicima i plaćenicima teško može da donese nove glasove za DS. Pritom ne bih rekao da postoji bliskost sa Koštunicom i Veljom. Taj odnos mi više liči na nevoljno saučesništvo u vrlo isplativom zločinu.
Dax Dax 11:17 28.01.2008

Pamte ljudi

Naravno da ljudi pamte.Naravno da je zavist i inat najjace srpsko oruzje.Pogledajmo samo blog Dracene .Posto je objavila "istrazivacki rad" ,nekog "anonimnog" istrazivaca u kojem se pokusava LDP napraviti nacionalistickom strankom,nije se usudila cuti misljenja ljudi vec je kukavicki zatvorila blog za komentare.
Sve i da je Ceda licno podrzavao Ratka Mladica i ceo LDP,sto naravno nije istina,danas to ne rade i imaju jasno definisanu politiku. Mozda stvarno neko misli da bi Nikola Samardzic kada dodje na vlast zajedno sa Cedom zastupao nacionalisticke stavove koji bi doveli do rata?!Ne znam,svako pokazuje sta ima da pokaze.Dracena je pokazala nazalost samo najjeftiniju zelju za publicitetom objavljujuci tekstove sa sajta Srpskih nacionalista .....Zalosno je sto niko normalan ne moze da poveruje u to da je Ceda vodio 96/97 proteste sa svojim "nacionalistickim" i militantnim zeljama ali po koji "ugledni" blogeri mogu.
Trinidad Tobagović Trinidad Tobagović 11:34 28.01.2008

Re: Pamte ljudi

Mozda stvarno neko misli da bi Nikola Samardzic kada dodje na vlast zajedno sa Cedom zastupao nacionalisticke stavove koji bi doveli do rata?!

Ne znam da li bi otvoreno zastupali "nacionalisticke stavove koji bi doveli do rata" ali verujem da bi, u najboljem maniru "srpskog političkog pragmatizma", znatno umekšali stavove i retoriku po nekim pitanjima na koje je prosečan srpski krezubi glasač-patrijota osetljiv. Kao što će danas Tadić da pomene ratne zločine i "genocid" samo ako je to u svrhu opljuvavanja "snaga mračnih 90ih". Čak će sve ređe da se kaže konkretno "Milošević i Šešelj"- opet jer se vodi računa o osećanjima mnogobrojnih obožavalaca njihovog lika i dela.
Ja ipak mislim da LDP zna da su šasne da dođe na vlast u zemlji Srbiji skoro pa ravne nuli. Zato i koriste tako zapaljivu retoriku, jer njihova ciljna grupa (recimo 5-10% glasačkog tela) može uvek da im obezbedi komotno ulazak u parlament i učešće u podeli kolača vlasti, ali nikada i breme odgovornosti i borbe za krezube glasače.
Alava Alava 16:00 28.01.2008

Re: Pamte ljudi


INAT - Made in Serbia

A bogami i
GLUPOST - Made in Serbia
Treger Treger 18:17 28.01.2008

Re: Pamte ljudi

Trinidad Tobagović
Mozda stvarno neko misli da bi Nikola Samardzic kada dodje na vlast zajedno sa Cedom zastupao nacionalisticke stavove koji bi doveli do rata?!Ne znam da li bi otvoreno zastupali "nacionalisticke stavove koji bi doveli do rata" ali verujem da bi, u najboljem maniru "srpskog političkog pragmatizma", znatno umekšali stavove i retoriku po nekim pitanjima na koje je prosečan srpski krezubi glasač-patrijota osetljiv. Kao što će danas Tadić da pomene ratne zločine i "genocid" samo ako je to u svrhu opljuvavanja "snaga mračnih 90ih". Čak će sve ređe da se kaže konkretno "Milošević i Šešelj"- opet jer se vodi računa o osećanjima mnogobrojnih obožavalaca njihovog lika i dela.Ja ipak mislim da LDP zna da su šasne da dođe na vlast u zemlji Srbiji skoro pa ravne nuli. Zato i koriste tako zapaljivu retoriku, jer njihova ciljna grupa (recimo 5-10% glasačkog tela) može uvek da im obezbedi komotno ulazak u parlament i učešće u podeli kolača vlasti, ali nikada i breme odgovornosti i borbe za krezube glasače.

Ne moj dva puta da kažeš. Već imamo stranku na vlasti koja ima i manje od 10 % glasova ali drži glavne poluge vlasti već 7 godina pa i tvog šefa takođe.
Trinidad Tobagović Trinidad Tobagović 19:33 28.01.2008

Re: Pamte ljudi

Treger
Ne moj dva puta da kažeš. Već imamo stranku na vlasti koja ima i manje od 10 % glasova ali drži glavne poluge vlasti već 7 godina pa i tvog šefa takođe.

Ja sam trenutno nezaposlen tako da nemam šefa.
jinks jinks 11:16 28.01.2008

Ko zna gde se sve

nalaze uzroci onoga o cemu se pisali u delu posta iznad stepenista Krunske. Mozda bi jedan od mogucih odgovora (ili bar jedan njegov deo) mogao da da i



, a i Danas je pre nekoliko godina objavio clanak na tu temu.
Gala Gala 14:02 28.01.2008

Re: Ko zna gde se sve

Clanak koji spominjete je zapravo deo izvestaja Medjunarodne krizne grupe koji je sacinio Dzems Lajon. Izvestaj se pojavio posle vanrednog stanja i bio je deo kampanje koju je predvodio jedan americki visoki diplomata (ambasada SAD u Bgd) kojom je trebalo da se srusi vlada Zorana Zivkovica, da se pocepa Demokratska stranka i to tako sto ce se saradnici i prijatelji premijera Djindjica ocrniti i povezati sa krupnim kapitalom... Jedan od glavnih izvora Lajona bio je Nebojsa Covic. Nedugo posle obavljivanja ovog izvestaja MKG je zatvorila svoje kancelarije u Beogradu. Lajon je u nekoliko navrata pokusavao da se "opere" od ovog izvestaja...


O stepenu organizovanosti kampanje svedoci i cinjenica da je dve godine kasnije novinar Kurira Sveta Marijanovic, svedocio, pred komisijom NUNS-a kako su tokom leta 2005. dobijali narucene tekstove iz G17 kojima se kompromitovala bivsa Vlada. Dzejms Lajon je bio deo te kampanje. Evo, podsecanja na jedan tekst iz tog vremena


http://arhiva.kurir-info.co.yu/Arhiva/2003/jul/10/V-01-09072003.shtml
jinks jinks 15:37 28.01.2008

Re: Ko zna gde se sve

Clanak koji sam linkovao objavljen je u Danasu, a ne u Kuriru ... ne znam zasto pokusavate na taj nacin da zamenite teze, kada razlika izmedju ove dve novine postoji ... uvek je postojala i uvek ce postojati.

Sto se tice Novih oligarha ... najlakse je adhominem na nekog stranca ... kao da je to validan argument za bilo sta, pa i za mnogo komplesniju i dublju pricu koja se i dan danas vrti, i ciji akteri do dan danas nisu dali ni jedan uverljiv kontraargument, sem sto su najcesce sve navode proglasavali za laz i za proizvod raznoraznih teorija zavere.

Takodje, u komentaru ste pomenuli jos jednu klasicnu zamenu teza, koju olig vecito ponavljaju: saradnici i prijatelji. Nisu samo oni bili saradnici i prijatelji, bilo je i drugih ljudi u politici, na dosta visokim mestima, koji su takodje bili vrlo bliski saradnici i prijatelji, a da ih niko nikada nije pomenuo ni priblizno u kontekstu u kome su pomenuti VBP i CJ, sto u clanku u Danasu od 31.7.2003, sto u mnogim drugim clancima i emisijama.
Gala Gala 16:07 28.01.2008

Re: Ko zna gde se sve

Clanak koji sam linkovao objavljen je u Danasu, a ne u Kuriru ... ne znam zasto pokusavate na taj nacin da zamenite teze, kada razlika izmedju ove dve novine postoji ...


Ne znam gde ste videli da sam ja rekla da je clanak ciji ste link postavili iz Kurira. Ja vam napisala da je to deo izvestaja MKG i pokusala da vam objasnim kako je i zasto nastao. List Danas je preneo delove tog izvestaja, i tu ne vidim nista sporno.


najlakse je adhominem na nekog stranca ... kao da je to validan argument za bilo sta, pa i za mnogo komplesniju i dublju pricu koja se i dan danas vrti, i ciji akteri do dan danas nisu dali ni jedan validan kontraargument
,

Pisete da "akteri " nisu dali ni jedan validan kontraargument.... Za sta kotraargument? Danas je 28. januar 2008. Kostunica je i formalno na vlasti vec cetiri godine (prakticno od 4. marta 2004), njegova su "ministarstva sile". Nadam se da je i vama jasno, da bi i Kostunica i Tadic , jedva docekali kada bi iskopali nesto o Vladimiru Popovicu i Cedomiru Jovanovicu, sto je nezakonito. Posto nemaju za sta da se uhvate, u svojoj nemoci, Kostunicini i Tadicevi saradnici pune mafijaske novine raznoraznim glupackim tekstovima, pokusavajuci da diskredituju Jovanovica i Popovica... Ne znam da li pratite koliko je sudskih procesa Beba Popovic dobio protiv onih, koji su preko mafijaskih medija sirili lazi o njemu... Sudska presuda vam nije dovoljan argument?!

Nisu samo oni bili saradnici i prijatelji, bilo je i drugih ljudi u politici, na dosta visokim mestima, koji su takodje bili vrlo bliski saradnici i prijatelji, a da ih niko nikada nije pomenuo ni priblizno u kontekstu u kome su pomenuti VBP i CJ, sto u clanku u Danasu od 31.7.2003, sto i u mnogim drugim clancima i emisijama.


Pretpostavljam da ne mislite na Borisa Tadica. On mu nikada nije bio prijatelj, a kao funkcioner DS-a, podmetao je Djindjicu klipove u tockove.
jinks jinks 16:25 28.01.2008

Re: Ko zna gde se sve

Pretpostavljam da ne mislite na Borisa Tadica. On mu nikada nije bio prijatelj, a kao funkcioner DS-a, podmetao je Djindjicu klipove u tockove.
Siguran sam da je DS pun ljudi koji su odahnuli kada vise nisu morali da trpe ispade Bebe Popovica, kao i potpunu privatizaciju politike od strane CJ, od trenutka kada se gotovo sva vlast u zemlji nasla u njihovim rukama.
Gala Gala 16:52 28.01.2008

Re: Ko zna gde se sve



Gde su bili ti "nekontrolisani ispadi " Bebe Popovica? On nije bio clan DS-a i , koliko ja znam, pomagao je finansijski stranku u periodu njenog opozicionog delovanja i to u onim vremenima kada su sadasnje perjanice DS-a Krstic , Saper i sl. radili za Miloseviceve privredne gigante poput CIP-a, Mrkonjica, Bambija iz Pozarevca.... Ne znam kako sada clanovi DS-a podnose sto su glavni u stranci oni koji do pre tri godine nisu ni bili njeni clanovi, a jedina im je zasluga sto su drugari sa Tadicem.


Kada kazete da je CJ privatizovao politiku, ne znam na sta mislite. Mozda na odlazak kod Milosevica u noci njegovog hapsenja?! Za mene je to bio strasno hrabar potez osobe koja je tada imala samo 29 godina. Ko zna kako bi se ta drama na Dedinju zavrsila da Ceda nije imao hrabrosti da ode tamo i licno se sretne sa Milosevicem, okruzenim naoruzanim ubicama i raznim psihopatama. Da, to mu nije pisalo u opisu radnog zadatka...

Mogao je Ceda da bude i drzavni funkcioner tipa sadasnjeg ministra vojske, ali na srecu -nije. Ministar vojske se ponasa kao da je neko ko je zeleo da studira medicinu a zavrsio na masinstvu. Svakoga dana ide na VMA. obilazi "poznate" pacijente (patrijarh, pok. Zablacanski, Bogdan Diklic...) i daje nam izvestaje o njihovom zdravstvenom stanju. Eto, sad se ukljucio i u pracenje stanja ministra Jocica. Pise u novinama da je u bolnici proveo noci i pratio stanje ministra. Jutros nam javljaju sta je zakljucio ("Stanje je teze, nego sto je u prvi mah izgledalo". Pohvalno je to sto je on zabrinut za svog kolegu, ali njegov posao je nesto drugo. On kao i sef njegove partije treba da preuzmu odgovornost za sustinska pitanja u ovoj drzavi,a ne da , u nedostatku posla (i ideje sta mu je uopste posao) radi nesto sto nema veze sa funkcijom ministra vojske.







Alava Alava 17:05 28.01.2008

Re: Ko zna gde se sve

Ma pustite Gala,

ko ne želi da shvati neće ni shvatiti.
Meni je samo krivo što već danima pričaju o tim žabama i gutanju, to je valjda jedino što znaju jer je u špici Peščanika, i pričaju u tom kontekstu koji je sasvim pogrešan. Ako neke žabe i treba da se gutaju, onda to sigurno nisu te koje se odnose na Tadića, kao hajde sada još i ovu da progutamo, da glasamo za Tadića, da on lepo pobedi, pa ćemo onda da vršimo pritiske na njega. Koje pritiske? Šta kao i do sada su vršili pritiske na njega, pa znaju da će moći i posle 03.?
I te priče o Bebi i Čedi,... ma muka mi je stvarno.
Alava Alava 17:06 28.01.2008

Re: Ko zna gde se sve

Gala

Pretpostavljam da ne mislite na Borisa Tadica. On mu nikada nije bio prijatelj, a kao funkcioner DS-a, podmetao je Djindjicu klipove u tockove.


Potpisujem. Preporuka.
Treger Treger 18:29 28.01.2008

Re: Ko zna gde se sve

Tadić pokašuva ono što je Đinđić rekao da je ne moguće. Hoće od riblje čorbe da napravi akvarijum. Do sada je kuvao ribice iz akvarijuma a sada kada mu je dupe u procepu ondaq pokušava da napravi akvarijum. I evo sda ga slušam kako zapomaže on će da preuzme odgovornost, samo ne reče za šta. Priča o Evropi a gura nas u mafijašku meku Rusiju.
nikson nikson 18:32 28.01.2008

Re: Ko zna gde se sve

Treger
Tadić pokašuva ono što je Đinđić rekao da je ne moguće. Hoće od riblje čorbe da napravi akvarijum. Do sada je kuvao ribice iz akvarijuma a sada kada mu je dupe u procepu ondaq pokušava da napravi akvarijum. I evo sda ga slušam kako zapomaže on će da preuzme odgovornost, samo ne reče za šta. Priča o Evropi a gura nas u mafijašku meku Rusiju.


mislim da je drugaciji smisao te djindjiceve recenice, a to je da se ne moze promeniti ono sto se desilo u proslosti tj. da ne mozemo da se vratimo u proslost
Treger Treger 20:36 28.01.2008

Re: Ko zna gde se sve

nikson

TregerTadić pokašuva ono što je Đinđić rekao da je ne moguće. Hoće od riblje čorbe da napravi akvarijum. Do sada je kuvao ribice iz akvarijuma a sada kada mu je dupe u procepu ondaq pokušava da napravi akvarijum. I evo sda ga slušam kako zapomaže on će da preuzme odgovornost, samo ne reče za šta. Priča o Evropi a gura nas u mafijašku meku Rusiju. mislim da je drugaciji smisao te djindjiceve recenice, a to je da se ne moze promeniti ono sto se desilo u proslosti tj. da ne mozemo da se vratimo u proslost

Pa valda sam i ja to rekao Tadić je do sada kohabitirao pa ušao u vladu sa Vojom pa bi sada da nam prodaje maglu kako je on dobrica a voja kriv za sve. Pa da nije bilo njega i njegove podrške tom istom voji mi sada nebi imali dileme gde idemo.
zoricag zoricag 00:04 30.01.2008

Re: Ko zna gde se sve

Ne. nego da moramo misliti unapred. neke stete su nenadoknadive.
skuvali ste ribe - gotovo je - nema akvarijuma od tih riba vise.

Djovani Djovani 18:45 28.01.2008

ima nas

ko zaboravlja ponovo dozivljava
Nebojša Milenković Nebojša Milenković 19:18 28.01.2008

ZAŠTO SRBIJA NEMA SVOG ŠIRAKA!?



Pozivanje na slučaj francuskih izbora od aprila/maja 2002. kada je u prvom krugu ubedljivu pobedu odneo kandidat ekstremne desnice i prijatelj SRS-a Le Pen jeste korisno i poučno - nažalost, očigledno je da Srbija danas nema svog Žaka Širaka.

Ušavši u drugi krug – Širak je tražio podršku od svih, išao je svuda, udružio se sa svima – stvorio je širok front odbrane francuske demokratije.

Trku u drugom kurugu predsednik Širak nije prikazivao kao takmičenje dvojice kandidata već kao takmičenje demokratije protiv fašizma. Na ovaj način sa velikih 72% u prvom izlaznost u drugom krugu povećana je na velikih 80% !

Širak je tražio i dobio podršku: civilnog sektora, političkih stranaka, istaknutih javnih ličnosti Francuske, nevladinih organizacija, udruženja građana...

Vođen svešću o opasnosti koja se nadvila nad Francusku Širak je shvatio da to nije njegova lična trka ─ kao odgovoran državnik znao je da ako želi da pobedi mora da se izdigne iznad vlastite sujete i interesa svoje partije, Francuskoj je ponudio jasnu viziju i konkretnu politiku! Takvim ponašanjem uz sebe je imao čak i pristalice francuske levice koji mu, btw. ni najmanje nisu bili naklonjeni. Izborna atmosfera pretvorena je u karneval demokratije – na ulicama francuskih gradova svakodnevno su se odvijale višemilionske demokstracije protiv Le Pena.
Francuska nacija osećala je istinsku sramotu zbog toga što je kandidat desnice tako dobro prošao u njihovoj zemlji. Predsednik Širak obećao je da će biti predsednik svih Francuza i da će raditi na poboljšanju zakona koji su pomogli Le Penu da postigne tako iznenađujući uspeh.

U drugom krugu Žak Širak pobedio je sa ubedljivih 82,2 odsto osvojenih glasova!



Nakon ovih izbora stranka Žan Mari Le Pena vratila se na političku marginu.
zonky8 zonky8 04:46 29.01.2008

Re: ZAŠTO SRBIJA NEMA SVOG ŠIRAKA!?

Trku u drugom kurugu predsednik Širak nije prikazivao kao takmičenje dvojice kandidata već kao takmičenje demokratije protiv fašizma. Na ovaj način sa velikih 72% u prvom izlaznost u drugom krugu povećana je na velikih 80% !


takvu shansu smo i mi imali na parlamentarnim izborima...

ako je ikakva analogija sa francuskom moguca to je da mi sada biramo izmedju deklanshiranog fashizma (vadikali) i prikurvljenog totalitarizma (koshtoubice)...

kod nas je dilema : srbi ili ostali gradjani...

poshto spadam u ovu drugu kategoriju (ja sam i albanac i beogradjanin i ganci i madjar i rusin i vegetarijanac ) pitam se -da li su svi srbi seljaci?

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana