Sport

plava šljaka

AlexDunja RSS / 09.05.2012. u 22:45

15917523424fa9894949c87708157495_size3.JPG 

otvara sva prethodna pitanja,
rekla bih.

fed će lakše od ostalih,
rafa je emotivan,
novaku ne odgovara.

plava zemlja ne postoji,
i ne bi trebalo da postoji.



Komentari (253)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

AlexDunja AlexDunja 18:29 11.05.2012

Re: Kad se gleda kroz šiške

Treba izdržati još pet šest godina pa će i Nole pasti na treće mesto.

a on neće biti mator sa 30:))))
niccolo niccolo 18:40 11.05.2012

Re: Kad se gleda kroz šiške

a on neće biti mator sa 30:))))




gorstak92 gorstak92 19:52 11.05.2012

Re: Kad se gleda kroz šiške

AlexDunja
Treba izdržati još pet šest godina pa će i Nole pasti na treće mesto.

a on neće biti mator sa 30:))))

To su najbolje godine za svakog sportistu. Samo su Federerovi fanovi to koristili kao izgovor za pad sa trona.
AlexDunja AlexDunja 20:04 11.05.2012

Re: Kad se gleda kroz šiške

To su najbolje godine za svakog sportistu.

:)) samo što ovi što ne vole feda
šalju tenisere u penziju kad napune 29, kao ajde, dokle više:)))

pa fanovi moraju da objašnjavaju
da su to ne baš najbolje godine, ali godine u
kojima se može i tekako dobijati:))

nego, opet ništa od međusobnog meča,
baš mi žao.
gorstak92 gorstak92 20:24 11.05.2012

Re: Kad se gleda kroz šiške

AlexDunja
To su najbolje godine za svakog sportistu.

:)) samo što ovi što ne vole feda
šalju tenisere u penziju kad napune 29, kao ajde, dokle više:)))

pa fanovi moraju da objašnjavaju
da su to ne baš najbolje godine, ali godine u
kojima se može i tekako dobijati:))

nego, opet ništa od međusobnog meča,
baš mi žao.


Ne jednom sam rekao da me mnogo raduje što Federer igra najbolji tenis u karijeri.
I meni je baš žao, a u neku ruku i nije. Red je da malo Janko trenira Rođi behend.
Biće veoma neizvestan meč jer Janko nije neiskusan i plašljiv kao Raonić. Cenim daje i Federeru krivo štoide na Janka.
AlexDunja AlexDunja 20:28 11.05.2012

Re: Kad se gleda kroz šiške

Cenim daje i Federeru krivo štoide na Janka.


čekaj da prođe ferera,
ovo je neki naopak turnir:)
gorstak92 gorstak92 20:35 11.05.2012

Re: Kad se gleda kroz šiške

AlexDunja
Cenim daje i Federeru krivo štoide na Janka.


čekaj da prođe ferera,
ovo je neki naopak turnir:)

Fereru nije frka da razvali Rafu ili Noleta, ali kad dođe Rođi na megdan uvek deluje snuzdeno, kao da je već izgubio meč.
Uzto čuveni pitbul spada u kategoriju trkača=nema teorije da dobije Rodju.
Pitanje je da li će da izdrži duže od 60min.
AlexDunja AlexDunja 20:37 11.05.2012

Re: Kad se gleda kroz šiške

Fereru nije frka da razvali Rafu ili Noleta, ali kad dođe Rođi na megdan uvek deluje snuzdeno, kao da je već izgubio meč.

pa normalno:)
vidi skor.

nego i verdasko tako protiv rafe...
NNN NNN 18:32 10.05.2012

Plava šljaka uzima danak

Očisti se donja polovina žreba.
Drago mi je što je baš Verdasko uspeo da pobedi Nadala (0:13 do danas),
izgubio je par maratona (npr. prošle godine u Sinsinatiju posle 3 taj-brejka).

Conga izduvao od onog daveža.

Trenutno igraju gospoda jednoručni.
Posle Tipsa grize da konačno dobije Simona, pa ako se to desi,
onda Nole da izbori srpsko četvrtfinale.
AlexDunja AlexDunja 21:54 10.05.2012

Re: Plava šljaka uzima danak

Conga izduvao od onog daveža.

kako, bre, davež?

igra najzanimljiviji tenis na turu...
e, svašta.
AlexDunja AlexDunja 22:15 10.05.2012

Re: Plava šljaka uzima danak

Posle Tipsa grize da konačno dobije Simona, pa ako se to desi,
onda Nole da izbori srpsko četvrtfinale.


izborio nole:))
samo još janko.
Milutin Milošević Milutin Milošević 22:23 10.05.2012

Re: Plava šljaka uzima danak

Boga mi, neizvesno
babmilos babmilos 22:31 10.05.2012

loš utisak, sve u svemu

ništa ovo nije dobro. svetski broj jedan igra kao strašilo iz čarobnjaka iz oza. mislim da ako neki turnir hoće da menja podlogu, onda se taj turnir ima nazvati novim turnirom, nema skidanja bodova, pa ko hoće neka igra.

primećujem i tragikomične momente za (bilo koji masters, a kamoli za) kategoriju 1000: na centralnom terenu crkava glavna kamera, grafika greši i na centralnom i kod janka, kod janka grafike ponekad i nema.
bubamarac bubamarac 22:39 10.05.2012

Re: loš utisak, sve u svemu

Janko jos malo. Dobar Janko.
AlexDunja AlexDunja 22:42 10.05.2012

Re: loš utisak, sve u svemu

Dobar Janko.

dobar.

meni ovaj simon dosadan.
bubamarac bubamarac 22:52 10.05.2012

Re: loš utisak, sve u svemu

meni ovaj simon dosadan.

I meni. Kladicu se na Tipsu protiv Djoke.
NNN NNN 22:54 10.05.2012

Re: loš utisak, sve u svemu

meni ovaj simon dosadan.
Meni ima ružnu frizuru
AlexDunja AlexDunja 22:59 10.05.2012

Re: loš utisak, sve u svemu

Meni ima ružnu frizuru

kao da igra u selo gori a baba...
jeca92 jeca92 23:14 10.05.2012

Re: loš utisak, sve u svemu

Da, los utisak - Rafa izgubio. Ali hajde, kada zanemarimo tu tuznu cinjenicu, Nole izgleda igra zadovoljavajuce, iako niko od igraca nije preterano srecan zbog ove nezgodne i nove podloge. Juce se Fed propisno namucio, ali cini se da i on igra solidno. Treba li reci da sada kada je Nadal ispao se nadam finalu Novak - Rodzer....
AlexDunja AlexDunja 23:16 10.05.2012

100 jbt:)

Treba li reci da sada kada je Nadal ispao se nadam finalu Novak - Rodzer


e, to ne može. polufinale.
niccolo niccolo 23:17 10.05.2012

Re: loš utisak, sve u svemu

kao da igra u selo gori a baba...

jeca92 jeca92 23:20 10.05.2012

Re: 100 jbt:)

e, to ne može. polufinale

Eeee, steta, onda neka bude tzv. finale pre finala..
AlexDunja AlexDunja 23:23 10.05.2012

Re: loš utisak, sve u svemu

niccolo


šta se smeješ, nic,
potpuno moravska frizura
a onaj gorštak o fedovim šiškama...
jeca92 jeca92 23:23 10.05.2012

Re: 100 jbt:)

e, to ne može. polufinale

Eeee, steta, onda neka bude tzv. finale pre finala..
AlexDunja AlexDunja 23:25 10.05.2012

Re: 100 jbt:)

Eeee, steta, onda neka bude tzv. finale pre finala

moraće tako.
ali plava šljaka ne košta ništa.
osim da ih preispita, možda,

gde je skil, a gde prost automatizam,
meni je žao kad ih ovako resetuju
jeca92 jeca92 23:26 10.05.2012

Re: 100 jbt:)

e, to ne može. polufinale

Malo sam uhvatila kraj Jankovog meca protiv Simona. Lepo ga je isprasio u 3. setu, a ovaj naredni mec sa Noletom bi mogao da bude za prave teniske ljubitelje, prava poslastica..
ivana23 ivana23 23:28 10.05.2012

Re: loš utisak, sve u svemu

Kako je igrao u prethodnom mecu, danas je Novak bio dobar, pogotovo u 2. setu. valjda se malo i privikao na podlogu.

Za Janka mi je bas, bas drago

A sto se tice sljake:

Former Roland Garros champion Carlos Moya, who is now the assistant tournament director and head of player relations for the Mutua Madrid Open, says the event will address problems with the blue clay, but will not change its color.

"The objective has been achieved," Moya told Puntodebreak. "We've managed to increase visibility for the viewer on television. The look of the court is nice, almost everyone likes it, but there are differences in movement because it seems more slippery. We must find out if it's the court's fault, or the fault of the blue clay. There has been some underlying problem where material that does not hold, but I don't think it is by virtue of it being blue ... If the goal of the tournament is to be the best, you need to know to learn from mistakes and listen to the players. When one or two may complain than nothing happens, but when most do we need to listen. The team is working day and night to improve the court. We as a tournament want to learn from out mistakes. We cannot cover our eyes and think that it was perfect because it has not been the case. We promise to work as hard as possible."

AlexDunja AlexDunja 23:29 10.05.2012

Re: 100 jbt:)

Malo sam uhvatila kraj Jankovog meca protiv Simona. Lepo ga je isprasio u 3. setu, a ovaj naredni mec sa Noletom bi mogao da bude za prave teniske ljubitelje, prava poslastica

i ja jedva čekam
jeca92 jeca92 23:30 10.05.2012

Re: 100 jbt:)

ali plava šljaka ne košta ništa.
osim da ih preispita, možda,

gde je skil, a gde prost automatizam,
meni je žao kad ih ovako resetuju

S'druge strane, svi se ponasaju po inerciji. Navikli su na jedno, mislim da ce biti malo i stvar navike. Prva (eksperimentalna) godina ce proci, paa eksperimentalno. Sledece ce vec biti druga prica, vec ce biti uhodani.. Tako ocekujem...Mozda nije lose malo menjati, da ne budu "samo" 3 klasicne podloge...
niccolo niccolo 23:33 10.05.2012

Re: loš utisak, sve u svemu

We've managed to increase visibility for the viewer on television.

Ja opet postavljam pitanje, ima li još neko na svetu ovaj utisak osim ljudi iz organizacije turnira? Ja uopšte ne primećujem to izvanredno povećanje...
jeca92 jeca92 23:35 10.05.2012

Re: loš utisak, sve u svemu

The objective has been achieved," Moya told Puntodebreak. "We've managed to increase visibility for the viewer on television. The look of the court is nice,

Dobro, ovde je bas onako odvalio trivijalan razlog..Mislim "d luk on d kort iz najs"
AlexDunja AlexDunja 23:36 10.05.2012

Re: 100 jbt:)


S'druge strane, svi se ponasaju po inerciji. Navikli su na jedno, mislim da ce biti malo i stvar navike. Prva (eksperimentalna) godina ce proci, paa eksperimentalno. Sledece ce vec biti druga prica, vec ce biti uhodani.. Tako ocekujem...Mozda nije lose malo menjati, da ne budu "samo" 3 klasicne podloge...

da, da
vidi i ivanin komentar,
ako se upriliče, možda i bude zanimljivo:)

meni žao rafe, em ga novak razbio prošle godine,
em mu menjaju podlogu u madridu,
na njegovoj šljaci, baš mu se skupilo
ivana23 ivana23 23:37 10.05.2012

Re: loš utisak, sve u svemu

niccolo
We've managed to increase visibility for the viewer on television.

Ja opet postavljam pitanje, ima li još neko na svetu ovaj utisak osim ljudi iz organizacije turnira? Ja uopšte ne primećujem to izvanredno povećanje...


Ni ja. To vise zavisi od ugla pod kojim kamera hvata lopticu i svetla.
babmilos babmilos 23:37 10.05.2012

Re: loš utisak, sve u svemu

niccolo
Ja opet postavljam pitanje, ima li još neko na svetu ovaj utisak osim ljudi iz organizacije turnira? Ja uopšte ne primećujem to izvanredno povećanje...

trebalo bi pustiti jedan meč na areni, koja koristi neku bezumnu kompresiju tako da se loptica 90% vremena serbia opena uopšte nije videla. pa ako je tamo u redu, onda... u redu. na sport klubu je sve kao i obično.
stefan.hauzer stefan.hauzer 23:38 10.05.2012

Re: 100 jbt:)

.Mozda nije lose malo menjati, da ne budu "samo" 3 klasicne podloge...


ma ok je to.

ali ako čovek koji je verovatno najbolji igrač na šljaci ikad -
kaže da to nije to .

ako ti vidiš tenisere koji ne smeju da daju maksimum.

jer se jasno vide proklizavanja,
u onim laganim udarcima -
kako reaguješ?
izbaciš moyu , praviš se naivan
trpaš lovu i sledeće vratiš standardnu šljaku ...

i kul smo.

kapiram da bi jedan lagani bojkot sledeće godine bio sasvim u redu.
jeca92 jeca92 23:40 10.05.2012

Re: 100 jbt:)

meni žao rafe, em ga novak razbio prošle godine,
em mu menjaju podlogu u madridu,
na njegovoj šljaci, baš mu se skupilo

Ma nije mu se skupilo. Sad ce on da trenira jos vise , pa eto njega na Rolan Garosu u punoj formi ili ti "u fulu", sto je neki novi sleng samo da znate...
AlexDunja AlexDunja 23:41 10.05.2012

Re: loš utisak, sve u svemu


Ja opet postavljam pitanje, ima li još neko na svetu ovaj utisak osim ljudi iz organizacije turnira? Ja uopšte ne primećujem to izvanredno povećanje...

e, vidi se bolje,
evo ja vidim, a extremno sam protiv plave šljake.
plavo je televizično. ja vidim razliku,
mada bih je se odmah odrekla da teniseri igraju kako mogu.

i poštovala bih tradiciju crvene šljake.
AlexDunja AlexDunja 23:44 10.05.2012

Re: 100 jbt:)

ali ako čovek koji je verovatno najbolji igrač na šljaci ikad -
kaže da to nije to .

ja bih rekla: nema razgovora:)
babmilos babmilos 23:45 10.05.2012

Re: loš utisak, sve u svemu

jeca92
S'druge strane, svi se ponasaju po inerciji. Navikli su na jedno, mislim da ce biti malo i stvar navike. Prva (eksperimentalna) godina ce proci, paa eksperimentalno. Sledece ce vec biti druga prica, vec ce biti uhodani.. Tako ocekujem...Mozda nije lose malo menjati, da ne budu "samo" 3 klasicne podloge...

večeras sam gledao celog novaka, i tek sad vidim koliko se on puno kreće tokom meča, sada kad se sve vreme bori za ravnotežu. i ništa ovo nije dobro, jer ova šljaka nije šljaka, ovo je četvrta podloga, nešto imeđu betona i šljake - šljaton? i to je ok, ali jbg, onda nek proglase sezonu na šljatonu, i puste ih da se spreme, a ne ovako. biće odlično ako novak ne polomi nogu protiv janka.
AlexDunja AlexDunja 23:49 10.05.2012

Re: loš utisak, sve u svemu

. biće odlično ako novak ne polomi nogu protiv janka.

interesantno: niko se nije povredio do sada:)

upozorili su ih:)
jeca92 jeca92 23:50 10.05.2012

Re: loš utisak, sve u svemu

nešto imeđu betona i šljake - šljaton?

niccolo niccolo 23:51 10.05.2012

Re: loš utisak, sve u svemu

e, vidi se bolje,

Ja iskreno nemam taj utisak, ne vidim neku posebnu razliku...
AlexDunja AlexDunja 23:51 10.05.2012

Re: 100 jbt:)

Ma nije mu se skupilo. Sad ce on da trenira jos vise , pa eto njega na Rolan Garosu u punoj formi ili ti "u fulu", sto je neki novi sleng samo da znate

to je šljaka
ivana23 ivana23 23:51 10.05.2012

Re: 100 jbt:)

kapiram da bi jedan lagani bojkot sledeće godine bio sasvim u redu.


E, kad bi to bilo tako lako... em bi izgubili bodove, em bi im nakalemili kaznene... Madrid je obavezni turnir.
AlexDunja AlexDunja 23:55 10.05.2012

Re: loš utisak, sve u svemu

Ja iskreno nemam taj utisak, ne vidim neku posebnu razliku..

kakav ti tv?
babmilos babmilos 23:57 10.05.2012

Re: loš utisak, sve u svemu

AlexDunja
interesantno: niko se nije povredio do sada:)

jeste janko, samo je popio pilulice da odradi simona. ne bi me čudilo da preda četvrtfinale, ili da uopšte ne igra. doooobro su ga umotali doktori...
niccolo niccolo 23:59 10.05.2012

Re: loš utisak, sve u svemu

kakav ti tv?

lcd :)
AlexDunja AlexDunja 00:00 11.05.2012

Re: loš utisak, sve u svemu

jeste janko, samo je popio pilulice da odradi simona. ne bi me čudilo da preda četvrtfinale, ili da uopšte ne igra. doooobro su ga umotali doktori...

to sam propustila, onda nema dileme u srpskom duelu:(
AlexDunja AlexDunja 00:02 11.05.2012

Re: 100 jbt:)

E, kad bi to bilo tako lako... em bi izgubili bodove, em bi im nakalemili kaznene... Madrid je obavezni turnir.

ako se organizuju, nije problem
mogli bi i oni ponekad da preskoče sujetu.
to bi bio napredak:)
stefan.hauzer stefan.hauzer 08:06 11.05.2012

Re: 100 jbt:)

i monte karlo je obavezan ili nije?

a redovno ga neko preskoči.

tako bi lagano top 10 igrača trebalo u svom rasporedu ,
zaboravi da umetne madrid.

naporna sezona ovo-ono :)
ivana23 ivana23 09:14 11.05.2012

Re: 100 jbt:)

monte karlo je obavezan ili nije?


Nije.
NNN NNN 09:48 11.05.2012

Re: 100 jbt:)

Biće vidljivija loptica dogodine kad je ofarbaju u fluorescentno narandžasto

Mislim da su organizatori turnira ispali mentoli,
jer je od svih šljaka najbolja bila baš madridska (nekako najbrža),
za razliku od Monte Karla gde je nekako užasna ("do čukljeva'').


Boja je ok, ali ako se mnogo kliza
stefan.hauzer stefan.hauzer 09:53 11.05.2012

Re: 100 jbt:)

Nije.


opet. tihi bojkot madrida ...
čisto da me želja mine :)
ivana23 ivana23 10:08 11.05.2012

Re: 100 jbt:)

stefan.hauzer
Nije.


opet. tihi bojkot madrida ...
čisto da me želja mine :)


NNN NNN 14:52 11.05.2012

Izbaci Delpo daveža

Ova (klizava) šljaka očigledno mnogo više prija udaračima nego trkačima
(npr. Berdih unakazio Monfisa juče).
gorstak92 gorstak92 16:37 11.05.2012

Re: Izbaci Delpo daveža

NNN
Ova (klizava) šljaka očigledno mnogo više prija udaračima nego trkačima
(npr. Berdih unakazio Monfisa juče).


Znači to je razlog zašto više odgovara plava šljaka nego Rafi.
Srećom Nole igra dvoručni behend.
AlexDunja AlexDunja 16:56 11.05.2012

Re: Izbaci Delpo daveža

berdih baš ispraši verdaska,
kako me nervira...
niccolo niccolo 19:12 11.05.2012

7:6 za Tipsu

prvi set
AlexDunja AlexDunja 19:16 11.05.2012

Re: 7:6 za Tipsu

niccolo
prvi set

dobar janko.
bubamarac bubamarac 19:37 11.05.2012

Re: 7:6 za Tipsu

AlexDunja
niccolo
prvi set

dobar janko.

A i gospodja!
bubamarac bubamarac 19:40 11.05.2012

Re: 7:6 za Tipsu

Kladicu se na Tipsu protiv Djoke.

He he he
AlexDunja AlexDunja 21:00 11.05.2012

Re: 7:6 za Tipsu

He he he

čestitam
babmilos babmilos 19:55 11.05.2012

Bravo Janko!

Odrao je Simona. Odrao je Novaka. Još Federera pa u šoping novih cvika :)
AlexDunja AlexDunja 20:00 11.05.2012

Re: Bravo Janko!

Odrao je Simona. Odrao je Novaka. Još Federera pa u šoping novih cvika :)

neobičan meč, dobar janko.
alselone alselone 21:02 11.05.2012

bas gledam federera

bome dobro igra. Sad da l mu plava boja prija starackim ocima il je shvatio da je ovo njegova sansa posto nema Rafe i Djokice.
AlexDunja AlexDunja 21:13 11.05.2012

Re: bas gledam federera

Sad da l mu plava boja prija starackim ocima il je shvatio da je ovo njegova sansa posto nema Rafe i Djokice.

slab izgovor.
njih je bilo. nije fedova greška što su izgubili.

nemoj tako jeftino. umeš bolje:)
gorstak92 gorstak92 21:19 11.05.2012

Re: bas gledam federera

AlexDunja
Sad da l mu plava boja prija starackim ocima il je shvatio da je ovo njegova sansa posto nema Rafe i Djokice.

slab izgovor.
njih je bilo. nije fedova greška što su izgubili.

nemoj tako jeftino. umeš bolje:)

Dere ga Rođa ko zeca.
Neće moći tako da ponižava Janka u polufinalu. Baš me interesuju koeficijenti koje će kladionice dati za taj meč. Ovo je bila sigurica za kladiti se.
AlexDunja AlexDunja 21:22 11.05.2012

Re: bas gledam federera

Neće moći tako da ponižava Janka u polufinalu.

opet ti o poniženju.
ferer dobro igra, federer igra bolje.
prosto ko pasulj.
gorstak92 gorstak92 21:55 11.05.2012

Re: bas gledam federera

AlexDunja
Neće moći tako da ponižava Janka u polufinalu.

opet ti o poniženju.
ferer dobro igra, federer igra bolje.
prosto ko pasulj.

Federer igra najbolji tenis u životu, a Ferer ovaj i prethodnih 12 mečeva igra kao junior. Skroz mu se stegne ruka kad vidi Federera. Psihopatologija, a ne dobra igra . Veze nema dobra igra ako se napravi 31 neiznudjena greška. Od 100-sl poena što jeRodja osvojio ovaj mu poklonio 30. Očajna igra Ferera.
AlexDunja AlexDunja 22:01 11.05.2012

Re: bas gledam federera

Očajna igra Ferera.

pa ne ume bolje.
sve je probao večeras:)

a nije on džaba peti na svetu.
janko nema ni najmanju šansu, rekla bih.
ako fed bude igrao kao danas, ne bi je imao ni novak, btw.
gorstak92 gorstak92 22:12 11.05.2012

Re: bas gledam federera

AlexDunja
Očajna igra Ferera.

pa ne ume bolje.
sve je probao večeras:)

a nije on džaba peti na svetu.
janko nema ni najmanju šansu, rekla bih.
ako fed bude igrao kao danas, ne bi je imao ni novak, btw.

Baš zato me interesuju koeficijenti u kladionicama. Da čujem šta stručnjaci misle, a ne fanovi. Janko uvek deluje inspirisano kad igra protiv Rodje i baš ga je terao da igra iz sve snage. Ferer mi deluje kao da bi izgubio sledećih 100 mečeva protiv Rodje.
AlexDunja AlexDunja 22:19 11.05.2012

Re: bas gledam federera

Baš zato me interesuju koeficijenti u kladionicama.

aj javi ujutro:)
babmilos babmilos 22:20 11.05.2012

Re: bas gledam federera

gorstak92
Baš zato me interesuju koeficijenti u kladionicama. Da čujem šta stručnjaci misle, a ne fanovi.

betfair nudi 6 funti na jednu uloženu ako janko dobije meč. ako federer dobije, za trinaest uloženih zarada je dve funte.
AlexDunja AlexDunja 22:24 11.05.2012

Re: bas gledam federera

betfair nudi 6 funti na jednu uloženu ako janko dobije meč. ako federer dobije, za trinaest uloženih zarada je dve funte.

ubacujete mi sad potpuno nepoznato polje
jedva da razumem šta su kladionice:)
gorstak92 gorstak92 22:28 11.05.2012

Re: bas gledam federera

babmilos
gorstak92
Baš zato me interesuju koeficijenti u kladionicama. Da čujem šta stručnjaci misle, a ne fanovi.

betfair nudi 6 funti na jednu uloženu ako janko dobije meč. ako federer dobije, za trinaest uloženih zarada je dve funte.

Hvala.
Izgleda da eksperti isto misle kao ad.
Uzgred, pritisnuo sam obavesti moderatora umesto citiraj.
Sorry
babmilos babmilos 22:33 11.05.2012

Re: bas gledam federera

gorstak92
Uzgred, pritisnuo sam obavesti moderatora umesto citiraj.
Sorry

demit. ne može čovek da izreklamira prvu kladionicu koju je izguglao a da mu ne nakače vlasti na kičmu...

a sa kladionicama stvar je prosta: doneseš 100 funti i daš im u objašnjenje da se kladiš kako će janko da pobedi. ako se to zaista i desi, dobiješ 600 funti. ako se kladiš na federera, dobiješ oko 120. a to dalje znači da kladionica misli da je federer žestok favorit.
AlexDunja AlexDunja 22:33 11.05.2012

Re: bas gledam federera

Izgleda da eksperti isto misle kao ad.

notiraj, za ubuduće
gorstak92 gorstak92 22:34 11.05.2012

Re: bas gledam federera

AlexDunja
betfair nudi 6 funti na jednu uloženu ako janko dobije meč. ako federer dobije, za trinaest uloženih zarada je dve funte.

ubacujete mi sad potpuno nepoznato polje
jedva da razumem šta su kladionice:)

Kladionica je ono što je na ćošku u tvojoj ulici, a ima ih i na internetu.
Koeficijent je verovatnoća da se desi neki ishod. Npr. da Tadić izgubi od Tome je skoro pa nula odnosno kladionica će da uloži 100 evra na tvoj jedan i pobednik opklade nosi sve
AlexDunja AlexDunja 22:39 11.05.2012

Re: bas gledam federera

Kladionica je ono što je na ćošku u tvojoj ulici, a ima ih i na internetu.
Koeficijent je verovatnoća da se desi neki ishod. Npr. da Tadić izgubi od Tome je skoro pa nula odnosno kladionica će da uloži 100 evra na tvoj jedan i pobednik opklade nosi sve

pa nije valjda i u sportu isto
AlexDunja AlexDunja 22:42 11.05.2012

Re: bas gledam federera

a to dalje znači da kladionica misli da je federer žestok favorit.

pa dobro, opet dobiješ 20
babmilos babmilos 22:42 11.05.2012

Re: bas gledam federera

AlexDunja
Kladionica je ono što je na ćošku u tvojoj ulici, a ima ih i na internetu.
Koeficijent je verovatnoća da se desi neki ishod. Npr. da Tadić izgubi od Tome je skoro pa nula odnosno kladionica će da uloži 100 evra na tvoj jedan i pobednik opklade nosi sve

pa nije valjda i u sportu isto

čuj u sportu. kladionice su davale mogućnost da se kladiš da na marsu ima života! više ne, jer su se verovatnoće na stranu toga da tamo život postoji opasno povećale.
babmilos babmilos 22:43 11.05.2012

Re: bas gledam federera

AlexDunja
a to dalje znači da kladionica misli da je federer žestok favorit.

pa dobro, opet dobiješ 20

jeste, ali ako daš na janka onda dobiješ 500. i to ti je sva poenta kockanja...
AlexDunja AlexDunja 22:47 11.05.2012

Re: bas gledam federera

čuj u sportu. kladionice su davale mogućnost da se kladiš da na marsu ima života! više ne, jer su se verovatnoće na stranu toga da tamo život postoji opasno povećale.

AlexDunja AlexDunja 22:49 11.05.2012

Re: bas gledam federera

jeste, ali ako daš na janka onda dobiješ 500. i to ti je sva poenta kockanja...

da, da bubamarac uradio nešto tako:))
kapiram. kasno.
gorstak92 gorstak92 22:58 11.05.2012

Re: bas gledam federera

AlexDunja
Kladionica je ono što je na ćošku u tvojoj ulici, a ima ih i na internetu.
Koeficijent je verovatnoća da se desi neki ishod. Npr. da Tadić izgubi od Tome je skoro pa nula odnosno kladionica će da uloži 100 evra na tvoj jedan i pobednik opklade nosi sve

pa nije valjda i u sportu isto

Sve je sport
babmilos babmilos 21:53 11.05.2012

trkači ispali, udarači ostali

federer, berdih i del potro. suviše je da bi bilo slučajno, ovakav sastav bi bio očekivan samo u vimbldonu iz vremena lendla. izgleda mi da je podloga takva da janko nema šansu. očekujem finale federer-berdih, te laganu pobedu feda.
AlexDunja AlexDunja 22:02 11.05.2012

Re: trkači ispali, udarači ostali

očekujem finale federer-berdih,

osim, ako delpo uplaši berdiha
i namesti se još jedanput:)
NNN NNN 22:47 11.05.2012

Re: trkači ispali, udarači ostali

babmilos
federer, berdih i del potro. suviše je da bi bilo slučajno, ovakav sastav bi bio očekivan samo u vimbldonu iz vremena lendla. izgleda mi da je podloga takva da janko nema šansu. očekujem finale federer-berdih, te laganu pobedu feda.
I meni tako deluje - koliko god navijao za Janka (valjda grešimo )

Ps. drago mi je što su se dvojica najboljih jasno pobunila.
jeca92 jeca92 22:48 11.05.2012

Re: trkači ispali, udarači ostali

osim, ako delpo uplaši berdiha
i namesti se još jedanput:)

Vidim da niko ne voli Berdiha, cinjenica jeste da nije bas simpatican (samo se onako ozbiljan setka po terenu bez pokazivanja ikakvih emocija), ali je stvarno mnogo dobar igrac. Ima fantastican forhend (kao i Del Po), dobar bekend, a o servisu da ne pricam (kao i o Del Povom). Kada sve to uzmemo u obzir, mec te dvojice bi trebao da bude jako dobar (ako su obojica u formi).
Jako je cudno da Nole izgubi 2:0 od Janka. Ne kazem da Janko ne moze da dobije Noleta ali 2:0. Nole cini mi se nije bio motivisan dovoljno da pruzi maksimum, da li zbog nezadovoljstva sljakom ili nekog drugog razloga ne znam. Stvarno mislim da ovaj eksperimentalni turnir nije indikator ni za sta. Federer se za sada najbolje drzi, igra pobedjuje, prilagodjava se... Nadal i Nole to nisu uspeli na ovom turniru..
babmilos babmilos 22:53 11.05.2012

Re: trkači ispali, udarači ostali

NNN
I meni tako deluje - koliko god navijao za Janka (valjda grešimo )

ih, bio bi bilo spektakl. jedino se uzdam u to da je janko veoma pametan momak koji sutra baš ništa nema da izgubi. fed igra jednoručno bekend i zato može da se kreće manje nego ostali, ali naterati ga da trči levo-desno je ipak jedina ideja. ako se ukopa i udara, tu niko nema šansu.
AlexDunja AlexDunja 22:58 11.05.2012

Re: trkači ispali, udarači ostali

. Nole cini mi se nije bio motivisan dovoljno da pruzi maksimum, da li zbog nezadovoljstva sljakom ili nekog drugog razloga ne znam. Stvarno mislim da ovaj eksperimentalni turnir nije indikator ni za sta.

čudan turnir.
AlexDunja AlexDunja 23:02 11.05.2012

Re: trkači ispali, udarači ostali


Ps. drago mi je što su se dvojica najboljih jasno pobunila.

treba da budeš fer
i da bar notiraš da je fed cele prošle
godine podržavao nadala u borbi protiv plave šljake.
bilo bi lepo.
NNN NNN 07:20 12.05.2012

Re: trkači ispali, udarači ostali

Nisam to znao.
Nisam nešto ni obraćao pažnju pre na vesti o plavoj šljaci
(mislio sam da je samo boja u pitanju).
gorstak92 gorstak92 10:02 12.05.2012

Prso i Obradović

Mnogo me nervira kad sudije nameštaju rezultat.
Ono kako su sudili poslednju četvrtinu je primer profesionalnog pokvarenog suđenja.
A čelnici FIBE su još naredili da ne sme da se komentariše suđenje. Bruka.

Uzgred Obradović uživa status božanstva u Atini. Pričali mi Grci da kad vide Obradovića ljudi pretrčavaju ulicu samo da mu poljube ruku.
AlexDunja AlexDunja 10:14 12.05.2012

Re: Prso i Obradović


Uzgred Obradović uživa status božanstva u Atini. Pričali mi Grci da kad vide Obradovića ljudi pretrčavaju ulicu samo da mu poljube ruku.

ko je obradović?

si vido, i nole neće više da igra u madridu?

baš frka oko plave zemlje.

navijamo za janka večeras, nek ide život:)
gorstak92 gorstak92 10:23 12.05.2012

Re: Prso i Obradović

AlexDunja

Uzgred Obradović uživa status božanstva u Atini. Pričali mi Grci da kad vide Obradovića ljudi pretrčavaju ulicu samo da mu poljube ruku.

ko je obradović?

si vido, i nole neće više da igra u madridu?

baš frka oko plave zemlje.

navijamo za janka večeras, nek ide život:)

Nisi me pitala ko je Tadić, a sad za daleko poznatijegSrbina pitaš ko je. Google pa, najverovatnije, prvi hint
niccolo niccolo 10:23 12.05.2012

Re: Prso i Obradović

si vido, i nole neće više da igra u madridu?

Mislim da je važno da sada i Fed kaže to isto. Mislim, važno za igrače i njihov status, ako zaista žele da se više pitaju...
AlexDunja AlexDunja 10:29 12.05.2012

Re: Prso i Obradović

Mislim da je važno da sada i Fed kaže to isto.

i ja mislim.

on je do sada podržavao nadala načelno,
ali posle turnira treba da zajedno kažu da tenis nije cirkus.
AlexDunja AlexDunja 10:32 12.05.2012

Re: Prso i Obradović


Nisi me pitala ko je Tadić, a sad za daleko poznatijegSrbina pitaš ko je.

aaa, odavno ne pratim basket, znam čoveka. dobar:)
gorstak92 gorstak92 10:59 12.05.2012

Re: Prso i Obradović

AlexDunja

Uzgred Obradović uživa status božanstva u Atini. Pričali mi Grci da kad vide Obradovića ljudi pretrčavaju ulicu samo da mu poljube ruku.

ko je obradović?

si vido, i nole neće više da igra u madridu?

baš frka oko plave zemlje.

navijamo za janka večeras, nek ide život:)

Nisi me pitala ko je Tadić, a sad za daleko poznatijegSrbina pitaš ko je. Google pa, najverovatnije, prvi hint
AlexDunja

Nisi me pitala ko je Tadić, a sad za daleko poznatijegSrbina pitaš ko je.

aaa, odavno ne pratim basket, znam čoveka. dobar:)

Trenutno imaš reprizu na Sport klub kanalu.
Obradović je legenda.

Sumnjam da će Federer da se pridruži protestu

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana