srpski koalicioni prenuptial --opet

Jelena Milić RSS / 24.01.2008. u 09:20

 

  Jel zante onaj kad se Mujo vraća iz Nemačke kući za praznike? Dodje na železničku, raspita se, voz za Derventu ide tek za nekoliko sati.  Počne da se muva okolo, i vidi napravu sa sledećim natpisom —ČAROBNA MAŠINA-POGAĐA VAŠU LIČNOST. Ubaci Mujo marku, blinkne mašina kaže-ti si Mujo iz Dervente čekaš voz za Derventu. Mujo odlepi, ode ošiša se, vrati, ubaci marku-blink, blink—ti si Mujo iz Dervente čekaš voz za Derventu. Mujo u šoku, ode kupi naočare za sunce, gleda okolo imal Hase il nekog da ga druka mašini, nigde nikog, ubaci opet lovu, blink, blink—ti si Mujo iz Dervente, čekaš voz za Derventu. Mujo u transu, prošeta se stanicom, vidi radnju za maskembale, kupi periku, vrati se, blink, blink, javi se mašina—ti si Mujo iz Dervente što zajebavaš kompjuter a voz ti otišao pre sat vremena.  

Ne znam dal što se meni dešavaju neke zbunjujuće lepe stvari ovih dana--svanulo mi je u Sunsetu na Adi,  dal što su se javili i Nune i Ivan sa sličnim stavom, dal što sija sunce, dal što kao nikad do sad nisam  dobila toliko ličnih poruka na blogu, dal zbog Ane Ivanović, al meni se javlja da politička Srbija nije daleko  od one zdrave podele na dva tabora.  Kad se konačno vidi ko je ko, kad padnu maske. Ako DSS i NS propuštaju EU voz, zajebavajući sve nas, OK. Moj ranojutarnji optimizan izazvan je, između ostalog, i  sledećom vešću na koju upravo naleteh:

Nadam se da ona znači --nema  sedmih, osmih, n-tih principa i predbračnih ugovora kad je prava ljubav u pitanju.

 

 
Tadić: Ne uslovaljavajte podršku
24. januar 2008. | 09:07 | Izvor: B92
Beograd -- Predsednički kandidat DS Boris Tadić izjavio je da neće dozvoliti da mu se postavljaju uslovi za podršku u drugom krugu izbora.

"Ne dozvoljam da bilo ko postavlja uslove evropskoj budućnosti Srbije, da postavlja uslove budućnosti naše dece", rekao je Tadić. Koalicija DSS – Nova Srbija prethodno je, povodom drugog kruga predsedničkih izbora uputila Demokratskoj stranci, predlog dopune koalicionog sporazuma.

U predlogu se navodi da bi slanje misije EU na Kosovo predstavljalo kršenje parafiranog Sporazuma o stabilizaciji i pridruživanju, kao i da on, u tom slučaju, ne bi mogao da bude potpisan.

DSS i Nova Srbija od DS-a traže da se takav zaključak donese na prvoj narednoj sednici Vlade Srbije.

"Neka mi niko ne postavlja uslove u drugom krugu", poručio je Tadić koalicionim partnerima u Vladi.

Lider DS-a sinoć je, na predizbornoj konvenciji u Smederevu, svim demokratskim partijama u Srbiji poručio da 3. februara niko nema prava na lični interes i da se sve snage koje su bile ujedinjene 5. oktobra 2000. godine, moraju ponovo složiti radi oršteg interesa građana Srbije.

Evropski put nema alternativu, poručio je Tadić.


"Neka mi niko ne postavlja uslove za podršku u drugom krugu. Mojim petooktobarskim prijateljima kažem: 'Ljudi, jasna je situacija'. Nema sada između Tome i mene nekog trećeg. Nema, isuviđe je jasna situacija - ili crno, ili belo, ili Evropa, ili daleko od Evrope. Nema međurešenja, žao mi je", poručio je Tadić.

U aneksu sporazuma o evropskim integracijama, DSS i Nova Srbija potvrđuju spremnost za evropske integracije i dobru volju da se potpiše Sporazum o stabilizaciji i pridruživanju sa Evropskom unijom.

Međutim, DSS i Nova Srbija u aneksu konstatuju da bi Evropska unija slanjem svoje misije na kosovo ugrozila suverenitet, teritorijalni integritet i ustavni poredak Srbije.

Traži se i da isti zaključak donese i Vlada Srbije na prvoj narednoj sednici.

Pre nego što je DS-u upućen predlog izmena koalicionog sporazuma, iz Nove Srbije je saopšteno da su lideri stranaka narodnjačke koalicije Vojislav Koštunica i Velimir Ilić postigli dogovor oko podrške u drugom krugu predsedničkih izbora.

Najavljeno je da će konačnu odluku o tome doneti predsedništva dve stranke.
 
 


Komentari (163)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

man ray loves me man ray loves me 13:55 24.01.2008

Re: Remember Seselj?

OK, onda prvo Tadić, pa onda Koštunica, pa onda Nikolić.

Najveca zaba se guta prva !!!
man ray loves me man ray loves me 14:02 24.01.2008

Re: Remember Seselj?

Time Out. Ovo je daleko od teme. Poenta je u tome da je Tadić Koštuničina šargarepa, a Nikolić batina.

Pod pretpostavkom da Kostunica kontrolise stvar do kraja i da moze da vrati Nikolica na mesto kad pozeli. Ali sta ako stvar izmakne kontroli - ako ne uspeju da osiguraju da Toma zaista izgubi drugi krug? Ako izadje premalo ljudi, ako mora da se pokrade vise glasova nego sto mogu?
Situacija je opasna jer je Kosovo vaznije nasem glupom narodu nego sto mi mislimo. Ljudi su previse puta slusali komunisticke bljuvotine, previse puta su gledali kretenski film. Ni Kostunica ni DB ni Miskoviceva lova ne mogu sa sigurnoscu da iskontrolisu toliki mrak. Svi moramo da se angazujemo, i to na istoj strani s njima ! Zbog nas.
man ray loves me man ray loves me 14:07 24.01.2008

Re: Remember Seselj?

@ treger
Sve je to tacno, ali recimo to ovako, ma koliko mi se stomak grcio od ove recenice (ipak se suvise grci, pa sam je preformulisala): Ipak postoji jedan korak od Tadica/Kostunice do Tome. I to je korak koji mi kao drustvo ne smemo (opet) da predjemo.
Ako zadrzimo strukturu drustva, moci cemo da se borimo i za Specijalni sud. Ako to sada bacimo, mozemo da se slikamo sa oba. Zar ce Toma da pronadje Djindjiceve ubice?
teta jela teta jela 14:34 24.01.2008

Re: Remember Seselj?

man ray loves me
... Zar ce Toma da pronadje Djindjiceve ubice?


Hoće, čim se seti gde ih je ostavio...
milivoye milivoye 15:35 24.01.2008

Re: Remember Seselj?

Ni Kostunica ni DB ni Miskoviceva lova ne mogu sa sigurnoscu da iskontrolisu toliki mrak.


Oni PROIZVODE mrak - u njihovim je rukama i nož i pogača.
man ray loves me man ray loves me 15:49 24.01.2008

Re: Remember Seselj?

Milivoye, odgovori mi, molim te, na gornje pitanje, cisto da vidim da li koristimo iste definicije pojmova kad razgovaramo. Da li se secas devedesetih? Da li si tada licno trpeo posledice vlasti radikala ili si bio zasticen?
milivoye milivoye 16:07 24.01.2008

Re: Remember Seselj?

Da li si tada licno trpeo posledice vlasti radikala ili si bio zasticen?


Da, bio sam zaštićen.

man ray loves me man ray loves me 16:24 24.01.2008

Re: Remember Seselj?

Izvini, ne zelim da zadirem u tvoju privatnost. Bojim se da nisam razumela odgovor. Konkretno te pitam, ali ako neces da kazes javno ne moras.
Kvaka 22 Kvaka 22 17:08 24.01.2008

Re: Remember Seselj?

milivoye
Time Out.Ovo je daleko od teme. Poenta je u tome da je Tadić Koštuničina šargarepa, a Nikolić batina.U perspektivi nam je duuuuuuuuuuuuuuuuugo putovanje u Jevropu (nikad, a možda ni tad) pod DSS-ovim jarmom, s nadom u DS i strahom od SRS-a. Da se ne lažemo, svim frakcijama pseudopolitičke oligarhije odgovara da se baš ništa ne promeni (procenat gore-dole, who cares). Svaka promena za njih znači rizik da se a) ostane bez sinekura i b) zaglavi na robiju.Ovako su svi vuci siti i na broju, a ovce su spremne za šišanje.


Svaka cast.
Ovo je najbolji politicki komentar ikada napisan, na ovom blogu
milivoye milivoye 19:59 24.01.2008

Re: Remember Seselj?

man ray loves me
Izvini, ne zelim da zadirem u tvoju privatnost. Bojim se da nisam razumela odgovor. Konkretno te pitam, ali ako neces da kazes javno ne moras.


OK. Zadireš u moju privatnost jer to šta sam ja radio nije relevantno za ovu diskusiju, ali svojevoljno sam se upustio u ovo i glupo bi bilo da ostaneš bez odgovora, dakle...
Sticajem slučaja me početak rata nije zatekao u JNA. Sledećih 15 godina sam izbegavao vojnu obavezu.
Nisam sklon kriminalu i "snalaženju" pa sam 90-te pregurao kao crkveni miš. Nisam se bavio "opozicionim radom" i nisam "prvoborac 5-og oktobra". Ponosni sam otac dvoje dece koja nemaju perspektive u "sabornoj" Srbiji. To bi ukratko bilo sve.

Ako je poenta bila u tome da bih trebao/morao da se plašim Tome Nikolića, onda bih ja tebe morao da pitam jesi li ti danas zaštićen/a? Ili da pitam čemu se nadaš? Ili, kako to pitaju u onim stupidnim upitnicima za zaposlenje: "Kakvi su Vaši planovi u narednih 5 godina?"

Ne plašim se Tome Nikolića. Ne plašim se Koštunice. Ne plašim se udbomafije. Ne plašim se ni onog Nemanje Jetija Kusturice!

Tadić ne želi da mu postavljaju uslove. Ja ne želim da me nafuravate na strah!
man ray loves me man ray loves me 20:15 24.01.2008

Re: Remember Seselj?

Ok, hvala na odgovoru i izvini.
Posto si se ti isprsio sa autobiografijom, evo i moje: rodjena u Jagodini, srednja skola i faks u Beogradu, od 92 do 2002, jos par godina u Bg a zatim phd u Parizu, sa stipendijom francuske vlade, ne srpske.
Tako da jesam zasticena, ali moja porodica nije, oni su u Srbiji.
Prosto mrzim radikale toliko da apsolutno nista ne zelim da im dam, ni po koju cenu. Svaki put kad vidim Pariz pomislim, covece, trebalo je ovo izgraditi.
Neka bude sta ce biti. If all else fails, tu su 'vaninstitucionalni oblici borbe'.
blackbox blackbox 14:14 24.01.2008

kurir javlja


"Nikada u životu nisam glasao, ali da imam srpsko državljanstvo, danas bih u Srbiji glasao za Tomislava Nikolića".-izjavio je, navodno, Peter Handke, austrijski književnik.

Treba imati u vidu da je gospodin Handke prošle nedelje boravio na Mokroj gori u Kustendorfu, gde su takođe boravili
Koštunica,Matija i domaćin Kusturica.
Pretpostaviti je da su ga edukovali u duhu srbskog pravoslavnog patriotizma. A možda je to izjavio i kurtoazno ne želeći da protivreči društvu u kome se nalazio.
Dirty Dirty 14:32 24.01.2008

Kai optimizam na ovu zimocu?

Nije kraj zajebanciji ali naginje?
milivoye milivoye 14:51 24.01.2008

Nune....

Hteo bih da Vam zahvalim što svoj blog ne falsifikujete kao što to Nune čini sa svojim.
Hvala!
Atomski mrav Atomski mrav 15:05 24.01.2008

Re: Nune....

Milivoje, ako imaš da kažeš nešto Nunetu, kaži (napiši) to na njegovom postu a ne ovde...
milivoye milivoye 15:26 24.01.2008

Re: Nune....

Atomski mrav
Milivoje, ako imaš da kažeš nešto Nunetu, kaži (napiši) to na njegovom postu a ne ovde...


Što si na kraj srca, Atomski mrave?
Atomski mrav Atomski mrav 15:39 24.01.2008

Re: Nune....

Pa koristiš iste metode kao Virtuelni Vasilije... kad ga oteraju sa nekog posta, on krene da se žali na postovima drugih autora... :) Kao ona ovčica iz Pink Pantera kad je ošišaju... :)
Delujete mi kao blizanci u ogledalu...
milivoye milivoye 15:42 24.01.2008

Re: Nune....

Atomski mrav
Delujete mi kao blizanci u ogledalu...

Kolja Kolja 15:44 24.01.2008

optimizam

Cini mi se da je sada malo jednostavnije:
1. Pristane li Tadic na ucenu, ne glasam za njega
2. Ne prihvati uslovljavanje ovih napunjenih keleraba, glasam!
i meni se javio poslepodnevni optimizam, cuvsi ovu vest, ali, da li ce to biti bas tako, ili ,,,
sonja k. sonja k. 00:50 25.01.2008

Re: optimizam

Cini mi se da je sada malo jednostavnije:


Sa Marsa javljaju da je Kostunica najbitniji srpski politicar
Tadic ponovo zeli njegovu najbitniju stvar i THE Podrsku
Kostunica mu je daje kao i sve svoje glasove, oko 12.238 komada
Tadic kao i uvek prihvata, ali se malo ljuti zbog glasova jer zna da ih ima 12.239 komada.
Kostunici dokurcilo soft durenje
Tadic ga uzbudjeno siba u latexu.....
Masa pada u trans, sunce zalazi, zirafe se ljube, Srbijom je zavladao optimizam

Ave Kostunice, svaka ti dala i Srbija jos pedeset godina. Zasluzila te je!

JJ Beba JJ Beba 01:05 25.01.2008

Re: optimizam

Masa pada u trans, sunce zalazi, zirafe se ljube, Srbijom je zavladao optimizam

:)))

freez frame
zatamnjenjenje
muzika iz offa - Richard Strauss, Also Sprach Zarathustra, Op. 30
sonja k. sonja k. 01:18 25.01.2008

Re: optimizam

: )))))

saper u drvengradu dobija zlatnu sljivu....
JJ Beba JJ Beba 01:24 25.01.2008

Re: optimizam

saper u drvengradu dobija zlatnu sljivu....

...samo da ga ne sa' rane
:))
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 09:55 25.01.2008

Re: optimizam

sonja k.
Cini mi se da je sada malo jednostavnije:


Sa Marsa javljaju da je Kostunica najbitniji srpski politicar
Tadic ponovo zeli njegovu najbitniju stvar i THE Podrsku
Kostunica mu je daje kao i sve svoje glasove, oko 12.238 komada
Tadic kao i uvek prihvata, ali se malo ljuti zbog glasova jer zna da ih ima 12.239 komada.
Kostunici dokurcilo soft durenje
Tadic ga uzbudjeno siba u latexu.....
Masa pada u trans, sunce zalazi, zirafe se ljube, Srbijom je zavladao optimizam

Ave Kostunice, svaka ti dala i Srbija jos pedeset godina. Zasluzila te je!


A svo vreme, svemirom se širi miris bureka i kuvane brlje...o))

Goran Nikolić Goran Nikolić 15:51 24.01.2008

LDPovci sada mogu da glasaju

moram reci da sam juce bio strasno tuzan
posle te vesti,
jer sam se ipak nadao da ce razum u
narodnjackoj koaliciji prevladati
Ovako, ostaje da se nadamo
da na pitanje
Hocelte li da vam bude gore ili bolje
Srbi odgovoriti bolje , verovatno sa 51%, u optimisticnoj varijanti,

p.s.
Da je pitanje hocelte lida vam bude nesto gore ili bolje
nesto gore bi ubedljvi trijumfovalo.
Aleksandar Stosic Aleksandar Stosic 16:16 24.01.2008

Re: LDPovci sada mogu da glasaju

jer sam se ipak nadao da ce razum u
narodnjackoj koaliciji prevladati

Gorane, jel vi to ozbiljno?
Lighthouse Lighthouse 19:10 24.01.2008

Re: LDPovci sada mogu da glasaju

Hocelte li da vam bude gore ili bolje
Srbi odgovoriti bolje , verovatno sa 51%, u optimisticnoj varijanti,

p.s.
Da je pitanje hocelte lida vam bude nesto gore ili bolje
nesto gore bi ubedljvi trijumfovalo


Ne, pitanje je hoćete li da vam polako (a sve brže i brže) biva sve gore i gore bez tračka nade da će se išta promeniti dok ne stignete do dna, ili hoćete da na dno stignete brže, pa da se nadate da će oporavak započeti pre. Hoćete li da Boris Tadić idućih pet godina bude neprikosnoveni lider proevropskog dela Srbije (jer ste glasali za ,znajući koje su mu mane, i uprkos njegovoj izričitoj tvrdnji da neće ništa menjati), ili hoćete da se već 4. februara otvori pitanje ko može, ume, ima dovoljno hrabrosti, pameti i svega drugog neophodnog da bude načelu borbe za evropsku budućnost Srbije? Kad bih znao da 4. februara BT leti iz Krunske 69, da će najveća pro-evropska stranka dobiti drugo i drugačije vođstvo, koje bi okupljalo pro-evropske i reformske snage umesto da ih pljuje i rasteruje a samo ih se seti kad treba i njihov glas na tacni odneti Koštunici i/ili Putinu, lakše bi mi bilo da mu svojim glasom odobrim sinekuru na Andrićevom vencu.
Filip Mladenović Filip Mladenović 16:25 24.01.2008

Ovo je pravna država: poštuju se...

svi prirodni zakoni!

Nekada su se narodni običaji prenosili sa kolena na koleno.
Sada se prenose sa lakta na lakat!

Da biste ovde živeli na visokoj nozi, najpre morate biti nečija produžena ruka, a o drugim udovima da i ne govorimo!
prozivka iz kraja prozivka iz kraja 16:28 24.01.2008

DA.SADMOZEMO DA GLASAMO

Muka mi je i svima koji podrzavaju zdrav razum a i ldp i svi koji ne izlaze na izbore kostunicinih sranja,anexa u kom veku on bre zivi
reci ne borise,pa nek i puknemo al da vidimo ko je ko i ko je sta
pozz
manitu manitu 21:18 24.01.2008

Re: DA.SADMOZEMO DA GLASAMO

zar mozemo da pucamo vishe nego sto jesmo ...

ko je ko i sta je sta znamo - daj da udjemo u EU

za " muka mi" slazem se .

ali ... cu ovaj put da se nateram da idem da zaokruzim BT.
irvas irvas 23:25 24.01.2008

Re: DA.SADMOZEMO DA GLASAMO

prozivka iz kraja
Muka mi je i svima koji podrzavaju zdrav razum a i ldp i svi koji ne izlaze na izbore kostunicinih sranja,anexa u kom veku on bre zivireci ne borise,pa nek i puknemo al da vidimo ko je ko i ko je stapozz

mogao je da kaze ne na proslim parlamentarnim izborima ali nije. izabrao je koaliciju&kohabitaciju. sad kao, BT rekao istorijsko NE uslovljavanju od strane narodnjaka sto meni zvuci kao pokusaj manipulacije birackim telom. ali dobro, nije uredu da kritikujem BT i DS u ovom vaznom trenutku. gradjani srbije ce glasati PROTIV, jos samo malo da nas uplase i bice sve ok.
sonja k. sonja k. 01:29 25.01.2008

Re: DA.SADMOZEMO DA GLASAMO

jos samo malo da nas uplase


bu!
irvas irvas 02:08 25.01.2008

Re: DA.SADMOZEMO DA GLASAMO

sonja k.
bu!


AAAAAAAAAAAAA!!!!!


sonja k. sonja k. 02:31 25.01.2008

Re: DA.SADMOZEMO DA GLASAMO

mislim da je sad ok.
daj prst.
Igor Mihaljevic Igor Mihaljevic 16:44 24.01.2008

Ko o ccemu...

Dva tipa na korzou:

"E, ona cura tamo ima zaprepasschujuchi koalicioni potencijal"
-Da, znam, mota oko prsta tri kretena, lekara, brokera i vulkanizera, koji nemaju nijednu moralno/intelektualnu dodirnu taccku, obasipaju je pazznjom i poklonima, a i nije neka. Mada, sva trojica su ubedjeni da su face, podigli si momci uliccnu cenu...
"Pa, to i kazzem, vrhunska kurva."







Vitez Koja Vitez Koja 17:04 24.01.2008

Samo je jedan put!

Nema odustajanja, nema povlacenja, nema alternative, jedan je put!

blackbox blackbox 18:36 24.01.2008

Komunistička partija

Evo javljeno da Komunistička partija podržava kandidata SRS.
Kome do sada nije bilo jasno zašto je rasturena SFRJ valjda će shvatiti.
Kolja Kolja 20:48 24.01.2008

Re: Komunistička partija

e pa ovo je stvarno politicki paradoks koji samo kod nas moze da prodje.... Neverovatno.. i ko su ti komunisti nasi uopste??? Sram ih bilo :p
LjokaKraka LjokaKraka 20:31 24.01.2008

A zasto je to uopste Vazno

Interesantno je kako Kostunica poznaje Srbe. On zna da je u stvari potpuno nevazno da li ce da on podrzi Borisa ili ne. Kao da bi neko zbog toga promenio misljenje. Ali on izda saopstenje i mi ovde trosimo Gazilione Magabajta raspravljajuci o potpuno nevaznoj stvari. Umesto da ljudi uporedjuju Borisa i Tomu oni rasparvljaju o sefu minorne stranke sa ogromnim impotentnim egom.
manitu manitu 21:14 24.01.2008

Re: A zasto je to uopste Vazno

Ego je uvek potentan !
losha ti metafora .
menjaj
LjokaKraka LjokaKraka 21:27 24.01.2008

Re: A zasto je to uopste Vazno

Mozda si logicki u pravu ali ja govorim o Kostunici...Necu ja da menjam , menjaj Kostunicu.
JJ Beba JJ Beba 23:32 24.01.2008

Re: A zasto je to uopste Vazno

Ali on izda saopstenje i mi ovde trosimo Gazilione Magabajta raspravljajuci o potpuno nevaznoj stvari

pa što raspravljate?
ko je bre taj Koštunica da ucenjuje? koliko glasova ga pokriva? Koliko je glasova on težak? jedno 10 000 i ništa više a i vi govorite o uceni i nalazite optimizam u tome što ga je tadić odbio hahahhahahha
Koga bre koštunica ucenjuje? Čoveka i stranku za koju je glasalo milion i nekoliko stotina hiljada birača.
alo bre, pa zar vas nije sramota što jedan čovek sa toliko glasova dozvoljava nekome iza koga stoji grupica ljudi da ga ucenjuje? mene jeste, Sramota me samo tako i ne vidim razloga za ikakav opimizam u tom gestu
irvas irvas 00:27 25.01.2008

Re: A zasto je to uopste Vazno

JJ Beba
pa što raspravljate?ko je bre taj Koštunica da ucenjuje? koliko glasova ga pokriva? Koliko je glasova on težak? jedno 10 000 i ništa više a i vi govorite o uceni i nalazite optimizam u tome što ga je tadić odbio hahahhahahhaKoga bre koštunica ucenjuje? Čoveka i stranku za koju je glasalo milion i nekoliko stotina hiljada birača. alo bre, pa zar vas nije sramota što jedan čovek sa toliko glasova dozvoljava nekome iza koga stoji grupica ljudi da ga ucenjuje? mene jeste, Sramota me samo tako i ne vidim razloga za ikakav opimizam u tom gestu

ovo je potpuno tacno. klasicna manipulacija je u pitanju.
i sad kao BT i DS ispadaju dosledni svojoj politici (whatever that means), 5/10/2000, priblizavanje EU, blablabla... sve je dozvoljeno kada se zajednickim snagama borimo protiv zajednickog neprijatelja

eno i bivsi revolucionari nam se javljaju. nune se vise ne javlja uzivo iz nuznika vec je covek otvoreno podrzao ono za sta se borio, sa visokim nivoom cenzure doduse, ali sta cete, istorijski je trenutak...
ivan ok.
Nenad M. Nenad M. 20:52 24.01.2008

REZULTATI I POSLEDICE

Tomislav Nikolić 1.646.172 39,99%
Boris Tadić 1.457.030 35,39%
razlika je neverovatnih 189142
Glasalo 4.116.844
Nevažećih listića 78.462

935180 glasova za druge kandidate za koje se bore Boris i Toma. Borisu treba min od tog broja. Ovi glasovi treba znaci da budu rasporedjeni u odnosu 562161 za Borisa naspram 373019 kako bi Boris dostigao Nikolica. Da li je to izvodljivo!?
Treba imati u vidu da je analiza zasnovana na 3 ogranicenja/pojednostavljenja.

1.BT i TN zadrzavaju svoje glasove iz prvog kruga ( najrealnija je svega)
2.svi koji su glasali za druge kandidate izlaze u 2 krugu i opredeljuju se za jednog od dva kandidata ( tesko ostvarivo; jedan deo nece izaci sto jos vise otezava Borisu; takodje jedan deo glasova ce sigurno biti nevazeci)
3. nema novih glasaca ( e sada, sigurno ce ih biti a koliko i za koga ce glasati tesko je znati jer je do sada vazilo pravilo da veca izlaznost odgovara Borisu sto je demantovao prvi krug)
Voleo bih da ova kampanja na blogu ima bilo kakav efekat ali blog ne odslikava Srbiju jer da je odslikava Cedomir bi bio premijer u vladi koju bi cinili DS i LDP. U tom kontekstu blog poput ovog Jeleninog imaju za cilj da ubede neodlucne glasace Ldp-a da glasaju za Borisa i zbog toga nisam previse optimistican glede nacina na koji se to radi jer strah kod prosvecenih glasaca ne igra neku ulogu. Odbija. Umesto da pricamo o rezultatima, pricamo o namerama a time je i put do pakla katkad poplocan. Tomi se zamera i sto se rodio a svima ostalim se gleda od prste? Da li zato sto su bolji ili nam je neko rekao da postoji samo jedno zlo, samo crno i samo belo. Milenkovic je postavio sustinsku dilemu – ako oprastamo Velji, Palmi, Mihajlovu, Jocicu, Tijanicu, Mrkonjicu... zasto tom logikom ne bi oprostili ni Tomi? Ili ajde, necemo njima da oprastamo – hocemo Borisu i bas zato je bitno da bar jednim gestom pokaze da mu je stalo do Ldp glasaca ( pa makar ih ekstremistima nazivao) Ukoliko to ne ucini, ukoliko se i pored ucena (opet) usemi sa Kostunicom, mislim da treba pustiti Borisa da pobedi sam. I zato je u ovih nekoliko dana sudbonosna odluka na ds-u koja je svakim satom sve teza po njih. Sto se vise budu dvoumili cena koju ce platiti ( a sa njima i mi) je vece. I zato je potrebno dati sansu ds-u da se promeni ( pa makar i u 5 do 12) iako se bojim da je kasno za tako nesto ( od Ustava, ka rezolucijama, prepustanju premijerskog mesta, do NIS-a i nazad od kradje ustava, odustajanja od vojnih saveza, preko Rada Bulatovica i Tijanica...)
zoricag zoricag 22:01 24.01.2008

Re: REZULTATI I POSLEDICE

REZULTATI I POSLEDICE


i ja sam jako blizu takvom razmisljanju
vladimir petrovic vladimir petrovic 22:05 24.01.2008

Ocekujem...

Jelena, sve ocekujem da vi ili neko od tolikih ljubitelja lika i dela CJ napravi osvrt zasto je tako katastrofalno prosao na ovim predsednickim izborima. Ili mozda on i iz njegove partije veruju da je "on pobednik", kao sto je Milosevic verovao da je pobedio NATO 1999. godine. CJ verovatno ne zna za onu narodnu: "Sramota je takvome junaku dzilitnut' se a ne pogoditi cilja". Naime, uoci prvog kruga, na ovom blogu je bilo takve euforije oko Cede i njegove partije, da je covek mogao pomisliti da se cela Srbija okrece njemu... kad ono ispade da je narod promasen, jer dao vise glasova tamo nekom Velji iliti Mrkonjicu... Treba menjati narod...
zoricag zoricag 22:41 24.01.2008

Re: Ocekujem...

Ne bih da ulazim u vase razloge da navodite vodu na Tominu vodenicu, ali to radite, pa tek da vam skrenem paznju da se vidi.

Prvi krug je prosao. Postavite post ako vas interesuju druge teme. Ako vam se menja narod, menjajte, ali ne inputirajte drugome da to hoce jer za to nemate argumente.
Kolja Kolja 00:49 25.01.2008

Re: Ocekujem...

A izvinite, kako to katastrofalno?? Da nije CJ izgubio 50% svog birackog tela kao neki drugi konkurenti??!! I ne treba menjati narod, vec sistem i nacin njegovog funkcionisanja, jer po sadasnjem predsednik stranke koja ima podrske koliko i stranka CJ-a, drzi premijersko mesto i bukvalno samostalno odlucuje o sudbini svih nasih gradjana!! On se ponasa bas "pobednicki"!!
vladimir petrovic vladimir petrovic 12:20 25.01.2008

Re: Ocekujem...

Nikako ne vodim vodu na Tominu vodenicu, daleko od toga. Imperativ je, na zivot i smrt, da se glasa za Borisa Tadica. Samo oni koji ne vole da uvide istinu i da prime kritiku, odmah napadaju kriticara da "vodi vodu na radikale"... Morate shvatiti da neko moze i ne voleti CJ a biti itekako demokrat, odnosno biti na strani Demokratske stranke...
Dragan Vujanović Dragan Vujanović 00:12 25.01.2008

Ucena sa patriotskim osmehom..!!

Austrija, za koju se u poslednjem periodu ne može reći da je bila naklonjena interesima Srbije, daje podršku potpisivanju sporazuma sa Srbijom. "Vlada Austrije donela je odluku da potpiše Sporazum o stabilizaciji i pridruživanju sa Srbijom, izjavila je danas Ursula Plasnik." (B92)

"Evropska unija bi trebalo sledeće nedelje da potpiše Sporazum o stabilizaciji i pridruživanju sa Beogradom, kako bi pomogla proevropskom kandidatu u drugom krugu predsedničkih izbora u Srbiji, rekao je danas danski premijer Anders Fog Rasmusen." (B92)

Ali naš W ( V. Koštunica i V. Ilić ) ima silne nedoumice o tome kako da što više naplati eventualnu podršku Borisu Tadiću u drugom krugu, kao i eventualni nevoljni pristanak da se pomenuti sporazum stvarno potpiše.

Zar se ne osećate kao da ucenjuju vas lično, vašu skromnu budućnost..?!

JJ Beba JJ Beba 00:42 25.01.2008

Re: Ucena sa patriotskim osmehom..!!

Zar se ne osećate kao da ucenjuju vas lično, vašu skromnu budućnost..?!

pa zašto mu to BoTa dozvoljava?
blackbox blackbox 00:57 25.01.2008

Re: Ucena sa patriotskim osmehom..!!

Ali naš W ( V. Koštunica i V. Ilić ) ima silne nedoumice o tome kako da što više naplati eventualnu podršku Borisu Tadiću u drugom krugu, kao i eventualni nevoljni pristanak da se pomenuti sporazum stvarno potpiše.

Stvarno zar ih nije sramota.Pa oni ovom narodu i Srbiji ne misle ništa dobro.
Nažalost, mnogi u njima i njihovim novim koalicionim partnerima još uvek vide patriote jer ih zavode lažima i demagogijom.
irvas irvas 01:01 25.01.2008

Re: Ucena sa patriotskim osmehom..!!

dragane, ovo je takva blamaza za DS, meni stvarno nije jasno sta BT radi?
da li se plasi za sopstveni zivot ili planski vodi ovakvu politiku DS-a, veze nemam...
a ovo njegovo NE kulovima, moze da proda nekom drugom. srbija je nazalost primorana opet da glasa PROTIV a ne ZA.
blackbox blackbox 01:12 25.01.2008

Re: Ucena sa patriotskim osmehom..!!

JJ Beba
Zar se ne osećate kao da ucenjuju vas lično, vašu skromnu budućnost..?!pa zašto mu to BoTa dozvoljava?

Sada je valjda jasno pitanje: Da li ste za evropsku Srbiju u EU ili za izolaciju, da li ste za Tadića ili Koštunicu i Nikolića ?
Iole politički misleća osoba, kakvu Vas smatram ne može biti neutralna.
Mislim da čak više nema prostora ni za "da ako , moda ako"i sl,. o tom potom ,tj.odmah nakon izbora.
JJ Beba JJ Beba 01:33 25.01.2008

Re: Ucena sa patriotskim osmehom..!!

Sada je valjda jasno pitanje: Da li ste za evropsku Srbiju u EU ili za izolaciju, da li ste za Tadića ili Koštunicu i Nikolića ?

ma daj molim te kava raskrsnica kakvi bakrači.
Iole politički misleća osoba, kakvu Vas smatram ne može biti neutralna.

da , ja sam politički misleća žena i nisam neutralana - ni jedan ni dugi a bogami tek taj treći me ne zanimaju.
neka se svojih igara ucena i raskrsnica igraju sa svojim mama, tatama i ženama.
politikom koju mi nudi Nikolić nikada ne može biti moja opcija.
kako je predsednikovao prošlog mandata nema pola razloga da dobije moj glas opet.
sonja k. sonja k. 01:44 25.01.2008

Re: Ucena sa patriotskim osmehom..!!

Zar se ne osećate kao da ucenjuju vas lično, vašu skromnu budućnost..?!


ko? tadicevi koalicioni partneri?
odavno
dobro jutro vama
sonja k. sonja k. 01:45 25.01.2008

Re: Ucena sa patriotskim osmehom..!!

da li ste za Tadića ili Koštunicu i Nikolića ?


zar nisu prva dva u paketu?
svasta...
Dragutin Dragutin 01:30 25.01.2008

Kako smo dosli u ovu situaciju?

Evo odlicne analize kako smo dospeli u ovu situaciju i zasto Nikolic ima 1600000 glasova
Vec vidjeno

Sve je isto samo njega vise nema, rikn'o nam Sloba, a gde je kraj problema? Drzava se raspada od poteza kretena, politika je ista samo druga su imena. Kostun je posten daj da glasamo za njega, nema veze sto nas vraca u najgora vremena, demagogija za mase umesto ideja, upotreba Kosova zbog izbornih poena. Ma takvo smo mi drustvo jer je isto tako svuda, elita se sastoji od ubica i tajkuna, Miskovica, Mitrovica-vodecih figura sto placaju kampanje svojih politickih pijuna.
A Vucela se seta slobodno po ulici, i dalje pas laje umesto da je vezan na uzici. Umesto u ludnici radikali su u Skupstini, pa Grobar pise Ustav jer su oni to dopustili. Svima puna usta Zorana i Kosova, a iza ledja: "To je greska DOS-ova". Njegovi ljudi su ostali bez poslova, "Sledimo viziju" je floksula sa postera. Sve k'o pre je isto samo furate rukavice, uzmete tale fabrike, boli Vas kurac sto zivi se ispod granice, narod je gladan a Vi lazima ga hranite. Nema Mladica, podneli ste ostavke, al' niste priznali, vlast Vam nedostaje. Ko na Kipru sto nedostaje nam koja milijarda, sad Vam pocinje kampanja, dinar snazan, evro pada. Dao Telenor para, do decembra puna kapa, nema Karica brata, dal' za njim iko traga? Il' svima je bitno da on nije u politici, budzete sve ste slistili a jos ste podmitljivi. Pijuni su u Skupstini, vlastodrsci u politici, ni posle Slobe niko ne da daha Televiziji, nisu tu dosta samo PR aktivnosti, vec Svetska prvenstva i CPP dilovi. Dzeparac u politici, sapa na privredi, marketinski eksperti i kapitalni ministri. Ko biznismen je bio, biznismen je ostao. Dogno, prodo, oprao pa mi nudi bedan posao. Uopste nije moralno sluziti se Kosovom, da bi opstao na vlasti, reci istinu i gotovo. Zgog vlasti, SPS-u ste u saci, zbog vlasti radikalni bukaci, svakog dana sve su jaci, jer im pravite usluge i cirkus od Skupstine. Zbog vlasti, mladost Srbije, u kavezu da istrune. Decu ste poslali napolje na studije, da se vrate kao poslanici, pandurcine, sudije! I dalje samo kradete a Srbija umire, sjebali ste sve treba blam da Vas ubije. Opet smo na dnu, generacije posrnule od cekanja na Vas vec su godinama umorne. 5. oktobra bese prilika dobra da okrenemo stranu i pobijemo govna. Cim razgrabise funkcije rekli su "Dosta! Sta je bilo-bilo je mi smo sad Evropa"! Jer u Slobinim giljama udobno se hoda. Stoka! I dalje vlast nam je ko' droga. Navuceni na polozaje, povlastice, Odbore, setite se dobro sta ste kenjali pred izbore. Srbiju su stranke podelile na feude, laktaju se dzukele samo da se uvale. A mozgovi svi pale odavde da se ne vrate, dugo bili visak a sad ih satro trebate. Serem se na sistem, necu vise da me jebete, ako je Jocic za ministra ja sam za nerede, ako je ovo demokratija Vi ste za lecenje, necu da zbog Vas iz vatre vadim kestenje, da mi prodajete price o nekom irskom modelu, dzabe Vam sav trud, znam svaku semu. Zbog apetita vlasti dugo placali smo cenu, ko moze nek' prasta ja sigurno necu. Ljudi umiru od gladi a Vi ste mrtvi hladni, sektasi, sve je u Stranci, nista u srcu, nista u glavi. Dolazi SINDIKAT na Vas da tacku stavi!
NeuroRadoznalost NeuroRadoznalost 02:05 25.01.2008

Kostunica i ostali

Mislim da je sada Kostunicavi konacno pokazao kojim putem zeli da se srbija krece. Ali strah me nekako hvata da srbi ne mogu da prozru kroz tako transparentno ponasanje gore pomenutog i njegovog stitonose Selje Ilica. Najlakse je da se svi oni udaraju u grudi za nekakvo kosovo koje meni nista ama bas nista ne znaci a verujem da ekonomski gledano nikome od gradjana ove zemlje nista ne znaci.
Ko zna koliko godina posle ratova,izolacija i restrikcija srbija ocigledno jos uvek vapi za tim danima. Bar tada srbi nisu morali nista da rade a tekao im je radni staz. Pa sedne srbin ispred zadruge sa pivom u ruci i zali se koliko ima jos da se muci(piva da popije) do penzije. Sada su mnogi od tih dobili otkaze(visoke otpremnine) pa se nerviraju sto nisu stekli prava za penziju posle toliko piva i.e. rada.
Ne moramo da se brinemo nista, trci nama Toma u spas, donece on svima za sledecu novu godinu po jednu gajbu piva a njegov "koalicioni partner" Kostunica ce za srpsku novu godinu svima da vrati "poslove" u propalim fabrikama.

Ali politika je K**RV* pa moze da se desi da Kostunica i Tadic u onom avionu za moskvu udju u Mile High Club i odjednom "usaglase svoje stavove:.
irvas irvas 02:12 25.01.2008

Re: Kostunica i ostali

NeuroRadoznalost
Ali politika je K**RV* pa moze da se desi da Kostunica i Tadic u onom avionu za moskvu udju u Mile High Club i odjednom "usaglase svoje stavove:.


JJ Beba JJ Beba 02:19 25.01.2008

Re: Kostunica i ostali

nisu tri prsta. al mož' da posluži



irvas irvas 02:29 25.01.2008

Re: Kostunica i ostali

JJ Beba
nisu tri prsta. al mož' da posluži

moze. bolje hevi metal nego dziberana.
ili od dva zla biraj...



JJ Beba JJ Beba 03:01 25.01.2008

Re: Kostunica i ostali

slušaj više bih volela suvozemno do Evrope, nego vazduhom do Rusije

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana