Il je vreme da Ms Milić nabaci naočare i slušni aparat il...

Jelena Milić RSS / 21.03.2009. u 13:38

Everything sucks. Might as well find something to smile about.

Dr House

 Čujem pre neki dan na TV citiraju izjavu Đelićevu datu FT u fazonu ako EU hitno ne pomogne zemljama ZB, JIE il Srbije konkretno ne sećam se baš, naćiće se u čudu zatrpani hordama ilegalnih imigranata, nezaposlenih radnika iz tih zemalja. Baš u skladu sa kampanjom za izlazak na belu šengensku listu. Koju, takođe and gle čuda, najglasnije vodi Đelić.

Il je neka teorija zavere, il neko Ms Milić zajebava, al juče sam  pročitla da je Jeremić na Šabandžiju izjavio sledeće; 

 "Ističući i jedinstven geostrateški značaj koji ima Turska i činjenicu da u sebi povezuje islam i Zapad, dve najznačjanije savremene civilizacije, Jeremić je izrazio uverenje da je u interesu obe države da, kao regionalni lideri, sarađuju u rešavanju nerešenih pitanja na Zapadnom Balkanu - reformama u Bosni i statusu Kosova."

To videla u Pressu, a i u Politici online juče  na vestima, al sad neće da mi se otvori arhiva. Na B92 stoji ublažena verzija vesti.

Šta li mu o izjavi misle, Kinezi, Indusi, pa donekle  i Južnoamerikanci, i ostali nenajznačajniji danas u turbo globlanom svetu, koji teško da upadaju u dve spomenute kategorije najznačajnijih, ne znam. Neki nu bejahu najznacajniji kad je u UN skupstini s njima  dilovao.

 Evo i vesti sa Pinka.

"....Da bi to bilo moguće, Ankari je potreban snažan partner na zapadnom Balkanu, poručio je Jeremić. Ističući i jedinstven geostrateški značaj koji ima Turska i činjenicu da u sebi povezuje islam i Zapad, dve najznačjanije savremene civilizacije, Jeremić je izrazio uverenje da je u interesu obe države da, kao regionalni lideri, sarađuju u rešavanju nerešenih pitanja na Zapadnom Balkanu - reformama u Bosni i statusu Kosova...."

Dočim na sajtu MSP stoji:

"Simply put, the EU would be more secure if the Western Balkans, with Serbia at its center, were to enter the European home, instead of resentfully knocking at its door. The Serbian foreign minister also supported Turkey's entry into the EU and said that Turkey was a "key actor on the international stage" and that it belonged to both the East and the West, successfully connecting two important civilizations: the Islamic and the Western. Jeremic said that he was confident that it was in Serbia and Turkey's "joint interest to work together, as two regional bases, on unresolved issues in the Western Balkans, such as the reform process in Bosnia-Herzegovina and the status of Kosovo."

 Pa onda slušam juče uveće Nikolića šta ima on da kaže o odnosima Srbije sa Hrvatskom. Onako, Evropski.  Počeću, majke mi, da pišem  blog na engleskom i da ga spamujem okolo.

 I ne bi mi dosta, nego čitam i novine danas. Branko Ružić, predsednik IO SPS, izjavio je u Jagodini da “Srbija krupnim koracima ide ka EU.” Ružić je, kaže vest, do duše priznao da ekonomska kriza “može da utiče na naš kasniji ulazak u EU.” “Mislim da je loše od EU što nam uvek postavlja neki novi uslov i preduslov, ponekad prema nama ima maćehinski odnos. EU i nije neka blagodet i neće rešiti sve naše probleme”, rekao je Ružić.

 Ružići, pogledaj  u istim novinama šta o našim krupnim koracima i novim preduslovima kaže francuski ambasador Teral: “ Put Srbije je usporen i zna se razlog zbog čega je tako, potrebno je hapšenje haškog optuženika  Ratka Mladića. To je pozicija jedne čalnice EU, a mi  Francuzi smatramo da je saradnja sa Tribunalom neophodna, ali istovremeno smatramo i da ona postoji.”

 

Na svu sreću, javi mi sister, izgleda da Lajonel Riči dolazi u Beograd.



Komentari (46)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

Drago Kovacevic Drago Kovacevic 13:44 21.03.2009

Hmm...

Reče jučer Labus...
Kriza traži promenu ponašanja...i nemoguće ju je savladati bez te promene...
Čamac stoji a niko ne vesla...
djole63 djole63 14:08 21.03.2009

Re: Hmm...

DRAGO:
Čamac stoji a niko ne vesla...

Vazda bilo. Jel mozemo da se stegnemo kais, al' da ja mogu da se snadjem?



Na svu sreću, javi mi sister, izgleda da Lajonel Riči dolazi u Beograd

A kad?
adam weisphaut adam weisphaut 14:15 21.03.2009

I ja pomislio

Pa onda slušam juče uveće Nikolića šta ima o odnosima Srbije sa Hrvatskom. Onako, Evropski. Počeću, majke mi, da pišem blog na engleskom i da ga spamujem okolo

da se 100% reformisao, kad sam video
blackbox92 blackbox92 14:32 21.03.2009

Nikolić dlaku menja

Pa onda slušam juče uveće Nikolića šta ima o odnosima Srbije sa Hrvatskom. Onako, Evropski.

Eto dokaza svim onima koji misle da Toma ima drugu politiku od Šešeljeve. Očito ne a uzroci organizacionog razlaza su neki drugi.
Nikolić koristi svaku priliku da se obrati svojim simpatizerima.
Nije on toliko glup da ne zna da je Srbija po svim pitanjima, pa i razvijenosti demokratskih institucija, naročito rada parlamenta gde Nikolić ima bitnog uticaja, dakle po svemu iza Hrvatske.
Nikolićeva izjava govori o našem mentalitetu. Ništa on drugačije ne govori ni za svog prvog komšiju, rođaka, susedno selo, drugi region, pa onda i za druge države.
Dakle, umesto da pokažeš da si i koliko si pametan, pokušava se istaći koliko neko drugi nije;umesto da se nešto nauči, uporno ćemo ponavljati kako onaj drugi ništa ne zna da bi onaj kome pričamo zaključio kako smo mi pametni; svoju nekulturi prikrivamo
ponavljajući kako su drugi nekulturni i kako njihova kultura i nije kultura a naša je tradicionalna; poštovanje svojih istorijskih vrednosti, pa i ordenja, iskazujemo tako što minimiziramo tuđa; svoju naciju volimo ne tako što je stvarno volimo i trudimo se da budemo ljudi i tako joj dajemo ljudski ponos, već tako što pokazujemo mržnju prema drugima, i tako ima puno primera..
To je politika SRS, Nikolića i još nekih drugih stranaka, nekih javnih ličnosti i medija.
Bilo bi u najboljem srpskom interesu da ovakvi ne brane “srpstvo” kako oni kažu.
Licemerno je da oni zbog čije politike,u velikoj meri, su Srbi u Hrvatskoj i BiH a i na Kosovu prošli kako su prošli,i dalje govore kako oni brinu za njihove interese.
Puerta Puerta 16:27 21.03.2009

Re: Nikolić dlaku menja

blackbox92
Pa onda slušam juče uveće Nikolića šta ima o odnosima Srbije sa Hrvatskom. Onako, Evropski.Eto dokaza svim onima koji misle da Toma ima drugu politiku od Šešeljeve. Očito ne a uzroci organizacionog razlaza su neki drugi. Nikolić koristi svaku priliku da se obrati svojim simpatizerima.Nije on toliko glup da ne zna da je Srbija po svim pitanjima, pa i razvijenosti demokratskih institucija, naročito rada parlamenta gde Nikolić ima bitnog uticaja, dakle po svemu iza Hrvatske.Nikolićeva izjava govori o našem mentalitetu. Ništa on drugačije ne govori ni za svog prvog komšiju, rođaka, susedno selo, drugi region, pa onda i za druge države.Dakle, umesto da pokažeš da si i koliko si pametan, pokušava se istaći koliko neko drugi nije;umesto da se nešto nauči, uporno ćemo ponavljati kako onaj drugi ništa ne zna da bi onaj kome pričamo zaključio kako smo mi pametni; svoju nekulturi prikrivamoponavljajući kako su drugi nekulturni i kako njihova kultura i nije kultura a naša je tradicionalna; poštovanje svojih istorijskih vrednosti, pa i ordenja, iskazujemo tako što minimiziramo tuđa; svoju naciju volimo ne tako što je stvarno volimo i trudimo se da budemo ljudi i tako joj dajemo ljudski ponos, već tako što pokazujemo mržnju prema drugima, i tako ima puno primera..To je politika SRS, Nikolića i još nekih drugih stranaka, nekih javnih ličnosti i medija.Bilo bi u najboljem srpskom interesu da ovakvi ne brane “srpstvo” kako oni kažu.Licemerno je da oni zbog čije politike,u velikoj meri, su Srbi u Hrvatskoj i BiH a i na Kosovu prošli kako su prošli,i dalje govore kako oni brinu za njihove interese.


copy/paste
Kao sto rekoh i Jeleni, tako i ti imas jaku potrebu da izjednacis SNS sa SRS ili sa svim losim iz 90ih, onako kako je SRS nekad bio na meti, sada je SNS, oni koji su jaki smetaju.
A nacin na koji pises je sve samo nije konstruktivan.
Nikolićeva izjava govori o našem mentalitetu. Ništa on drugačije ne govori ni za svog prvog komšiju, rođaka, susedno selo, drugi region, pa onda i za druge države.Dakle, umesto da pokažeš da si i koliko si pametan, pokušava se istaći koliko neko drugi nije;umesto da se nešto nauči, uporno ćemo ponavljati kako onaj drugi ništa ne zna da bi onaj kome pričamo zaključio kako smo mi pametni; svoju nekulturi prikrivamoponavljajući kako su drugi nekulturni i kako njihova kultura i nije kultura a naša je tradicionalna; poštovanje svojih istorijskih vrednosti, pa i ordenja, iskazujemo tako što minimiziramo tuđa; svoju naciju volimo ne tako što je stvarno volimo i trudimo se da budemo ljudi i tako joj dajemo ljudski ponos, već tako što pokazujemo mržnju prema drugima, i tako ima puno primera

Jesi li ti citao Nikolicevu izjavu, o cemu pises objasni mi molim te? Na osnovu cega ti vadis te zakljucke?
To je politika SRS, Nikolića i još nekih drugih stranaka, nekih javnih ličnosti i medija.Bilo bi u najboljem srpskom interesu da ovakvi ne brane “srpstvo” kako oni kažu.Licemerno je da oni zbog čije politike,u velikoj meri, su Srbi u Hrvatskoj i BiH a i na Kosovu prošli kako su prošli,i dalje govore kako oni brinu za njihove interese.

Moram i ja da se ponavljam, jos jednom, cist pokusaj opravdavanja zlocina u krajni i na kosovu.
nimrod88 nimrod88 19:10 21.03.2009

Re: Nikolić dlaku menja

Meni stvarno nije jasno zasto ljudi imaju problema sa izjednacavanjem SNS i SRS - SNS se ponasa isto kao sto se ponasala dok je bila deo SRS, program im je identican od odnosa prema 90ima, srpskoj populaciji van Srbije, Kosova, odnosa sa medjunarodnom zajednicom, vladavine prava, ekonomskih i politickih integracija, odnosa prema manjinama, odnosa prema institucijama drzave, ekonomskom sistemu i ljudskim pravima.
I kako je to sada Nikolic promenio dlaku?
blackbox92 blackbox92 22:46 21.03.2009

Re: Nikolić dlaku menja

Jesi li ti citao Nikolicevu izjavu, o cemu pises objasni mi molim te? Na osnovu cega ti vadis te zakljucke?

Pišem upravo o tome što napisah a da ti crtam ne može.

Moram i ja da se ponavljam, jos jednom, cist pokusaj opravdavanja zlocina u krajni i na kosovu.

To da Toma pokušava da opravdava zločine u Krajini i na Kosovu si rekao ti a ne ja.
Puerta Puerta 01:24 22.03.2009

Re: Nikolić dlaku menja

"Jednog dana kada Hrvatska dokaže da je postala demokratska zemlja, ne tako što će sinoć Stipe Mesić da podeli jednom pravoslavnom svešteniku i nekom Srbinu nekakva nazovi odlikovanja Hrvatske, nego tako što će to biti zemlja u kojoj će se u njoj sigurno moći da žive, rađaju se srpska deca, kada starci slobodno budu živeli na svojim ognjištima i kada mladi Srbi, koji to žele, budu mogli da se vrate i žive normalno, onda ćemo možda o nečemu razgovarati sa Hrvatskom”, kaže Tomislav Nikolić.
Blackbox92:

Nikolićeva izjava govori o našem mentalitetu. Ništa on drugačije ne govori ni za svog prvog komšiju, rođaka, susedno selo, drugi region, pa onda i za druge države.Dakle, umesto da pokažeš da si i koliko si pametan, pokušava se istaći koliko neko drugi nije;umesto da se nešto nauči, uporno ćemo ponavljati kako onaj drugi ništa ne zna da bi onaj kome pričamo zaključio kako smo mi pametni; svoju nekulturi prikrivamoponavljajući kako su drugi nekulturni i kako njihova kultura i nije kultura a naša je tradicionalna; poštovanje svojih istorijskih vrednosti, pa i ordenja, iskazujemo tako što minimiziramo tuđa; svoju naciju volimo ne tako što je stvarno volimo i trudimo se da budemo ljudi i tako joj dajemo ljudski ponos, već tako što pokazujemo mržnju prema drugima, i tako ima puno primera


Pišem upravo o tome što napisah a da ti crtam ne može

Ja stvarno nemam nikakav komentar.
Blackbox92:
To je politika SRS, Nikolića i još nekih drugih stranaka, nekih javnih ličnosti i medija.Bilo bi u najboljem srpskom interesu da ovakvi ne brane “srpstvo” kako oni kažu.Licemerno je da oni zbog čije politike,u velikoj meri, su Srbi u Hrvatskoj i BiH a i na Kosovu prošli kako su prošli,i dalje govore kako oni brinu za njihove interese.

Puerta:
Moram i ja da se ponavljam, jos jednom, cist pokusaj opravdavanja zlocina u krajni i na kosovu..


Blacbox92
.
To da Toma pokušava da opravdava zločine u Krajini i na Kosovu si rekao ti a ne ja.



Je l se pravis glup ili ... jasno je da sam se obracao tebi, nazvavsi tvoj citirani komentar pokusajem opravdavanja zlocina na Srbima u krajni i na kosovu, eto nije kriv Mesic Tudjman i Hrvatska, kriv je Toma Nikolic ...
Puerta Puerta 01:32 22.03.2009

Re: Nikolić dlaku menja

I kako je to sada Nikolic promenio dlaku?

Mozda kao npr Mesic, ili Dacic, ili ... ne kazem da jeste, ja mislim da niej promenio skoro nista, nego samo te navodim da razmisljas u jos nekim pravcima.

A to da je SRS bila ista dok ju je vodio Seselj i dok ju je Vodio toma to je cista glupost. SRS je bila bitno drugacija poslednjih 6 godina, i to je bilo ocigledno, TN je menjao stranku do konacnog razlaza, ja sam u gotovo svakoj izjavi TN video sukom misljenja sa Seseljem i ako se to normalno prikrivalo. I dok sam glasao za SRS glasao sam zbog TN, kao i gotovo svi koje poznajem. A za seselja je komentar uvek bio "pametan je, ali je budala" ... ovi sto su sad ostali u SRS samo su odmagali, i sve izbore koje smo gubili gubili smo zbog njih... i uvek sa mimao misljenje, a to sam pricao svima koji me znaju, naravno da necu to da pricam na blogu, ali misljenje o Todorovicu,Radeti,Jovanovicevoj je isto kao i pre razlaza. Kad god bi sedeo u nekom drustvu i na TV izletela Natasa, pobegao bih u drugu prostoriju. A posebno se videlo u Tominoj kampanji za predsednicke izbore, Natasa i Radeta su eventualno bile samo prisutne na nekom mitingu, a Todorovic i Pop Lazic su imali sporednu ulogu.
blackbox92 blackbox92 11:08 22.03.2009

Re: Nikolić dlaku menja

to Puerta
Je l se pravis glup ili ... jasno je da sam se obracao tebi, nazvavsi tvoj citirani komentar pokusajem opravdavanja zlocina na Srbima u krajni i na kosovu, eto nije kriv Mesic Tudjman i Hrvatska, kriv je Toma Nikolic ...

Nebi bilo loše malo više pristojnosti. Ja tebi nikada nisam rekao da si glup samo zato što se ne slažem sa tvojim stavom.
Ne kažem ti ni sada da si bezobrazan ali kažem da je bezobrazno da mi imputiraš da ja pokušavam opravdavati zločine u Krajini i na Kosovu, pa mi još dodade da eto ja mislim da Mesić i Tuđman nisu krivi a kriv je Nikoilić.
To vidiš nisam nigde napisao ni rekao.
A sada da ti kažem za zločine u Krajini su krivi i Tuđman i Mesić i Milošević i Šešelj a Nikolić u meri u kojoj je, a jeste, podržavao Šešeljevu politiku.
Za zločine na Kosovu su krivi Šiptari, NATO ali i Milošević i mnogi drugi sa naše strane.
I da završimo, samo nečasni ljudi sa jedne i druge strane ne vide zločine koje je njegova strana učinila drugoj.
blackbox92 blackbox92 12:04 22.03.2009

Re: Nikolić dlaku menja

to Puerta
A nacin na koji pises je sve samo nije konstruktivan.

Da li se primedbe odnose na akcenat,padeže ili rukopis.
Unfuckable Unfuckable 14:44 21.03.2009

au

Na svu sreću, javi mi sister, izgleda da Lajonel Riči dolazi u Beograd.

mislim...baš nas je usrećio
Jelena Milić Jelena Milić 07:47 22.03.2009

Re: au

pali mali,
bile sister i ja na komodorsima u SC jos ranih devedesetih bilo super

ljudi su muzicari

tyson tyson 15:31 22.03.2009

Re: au

Jelena Milić
bile sister i ja na komodorsima u SC jos ranih devedesetih bilo super
cccc...

čega se pametan stidi...




blackbox92 blackbox92 14:46 21.03.2009

da se ne sete

"Ističući i jedinstven geostrateški značaj koji ima Turska i činjenicu da u sebi povezuje islam i Zapad, dve najznačjanije savremene civilizacije, Jeremić je izrazio uverenje da je u interesu obe države da, kao regionalni lideri, sarađuju u rešavanju nerešenih pitanja na Zapadnom Balkanu - reformama u Bosni i statusu Kosova."

Šta je tu čudno, pa valjda Turska ima istorijski interes za Balkan, a ima i 500. godišnje iskustvo kako se vlada ovim prostorima. To je politika, kad nam treba onda pripadamo hrišćanskoj civilizaciji, a opet kad treba , mi smo brana pravoslavlja na Balkanu od agresivnih katolika.
Bojim se da Turska ima drugačiju viziju naše pozicije na Balkanu i da se razlikuje upravo po pitanju BiH i Kosova, a priznala je Kosovo.
E sada, da li nam veruju braća Rusi kad pričamo da smo zajedno sa svim hrišćanima, da li nam veruje katolički Zapad jer smo pričali da smo pravoslavna civilizacija oslonjena na Rusiju, i da li nam veruju i jedni i drugi kad govorimo da smo baštinici nesvrstanosti.
Dobro, treba biti pragmatičan ali paziti da te ne provale.
Jelena Milić Jelena Milić 07:52 22.03.2009

Re: da se ne sete


ok, nije bas jeremic rekao i da mi pripadamo i jednima i drugima,

meni je zasmetalo sledece

1. prvo ta nemogcnost da se sazna sta je tacno rekao, dal dve NAJZNACAJNIJE il dve znacajne civilizacije danasnjice

ovo prvo bi mi mnogo vise smetalo, a smeta mi i sto je na pola medija prenseno na jedna a na drugoj polovini na drugi nacin, mada i drugo implicira podelu na znacajne i manje znacajne civilizacije danasnjice sto je po meni grozno a u globalnom svetu i netacno, a tek za ministra spoljnih poslova kome su indija i kina prioriteti da ne govorim

2. pa tek onda mozemo u sitnija crevca, dal se danasnja rusija oseca delom zapadne civilizacije ( mada tako knjige kazu) , ...
blackbox92 blackbox92 12:13 22.03.2009

Re: da se ne sete

ok, nije bas jeremic rekao i da mi pripadamo i jednima i drugima,

Mi i pripadamo i jednima i drugima i zato ne treba čas prenaglašavati jedno čas drugo i tako sam sebe demantovati a druge dovoditi u zabludu, ustvari sebe u poziciju da sumnjaju u iskrenost.
Jednostavno, mi smo evropska zemlja, pripadamo evropskom kulturnom i istorijskom prostoru i na tome treba graditi put ka EU i NATO , a istorijske specifičnosti najčešće ne obezbeđuju prednosti.
maksa83 maksa83 15:33 21.03.2009

Lajonele Ričije, Dorčol ti kličije

Mene ovo dotuklo:
Na svu sreću, javi mi sister, izgleda da Lajonel Riči dolazi u Beograd.

Stvarno, da l' možemo niže da padnemo...
AlexDunja AlexDunja 15:50 21.03.2009

Re: Lajonele Ričije, Dorčol ti kličije


Stvarno, da l' možemo niže da padnemo...


maxo, snage nemam,
reci nemam,
uuuh!

bro, za sve ostalo
maksa83 maksa83 16:00 21.03.2009

Re: Lajonele Ričije, Dorčol ti kličije

maxo, snage nemam,
reci nemam,
uuuh!

E, imam ja reči, nema frke:

Ballerina Girl
You are so lovely
With you standing there
I'm so aware
Of how much I care for you

You are more than now
You are for always
I can see in you
My dreams come true
Don't you ever go away


Džej i Hulio, vratite se, sve vam je oprošteno...
gera92 gera92 16:07 21.03.2009

bljak


Na svu sreću, javi mi sister, izgleda da Lajonel Riči dolazi u Beograd




Similis simili gaudet.






maksa83 maksa83 16:14 21.03.2009

Re: bljak

Čekaj, stani, polako, možda smo prenaglili...

Kaže:

"izgleda da Lajonel Riči dolazi u Beograd"

Ne kaže zašto dolazi. Možda dolazi da povoljno kupi bele čarape, crvene znojnice u DeltaSportu, popravi neki zub, jede sladoled u Bombaju, posreduje u pregovorima oko podele nečegveć, or somethin'... Možda neće da peva. (Nada umire poslednja.)


AlexDunja AlexDunja 16:36 21.03.2009

Re: bljak

Ne kaže zašto dolazi.

poslednja.
Filip2412 Filip2412 21:19 21.03.2009

Re: bljak

makso drzim ti palceve
Jelena Milić Jelena Milić 07:39 22.03.2009

to maksa i AD

mnogo ste me potresli vi kulturne fasiste

sto sma satarija sve mi je jasnije da na svetu postoje samo 3-4 muzicara

kvinsi dzons

dzordz benson

lajonel

beri vajt

i NISTA MI NE MOZETE

Jelena Milić Jelena Milić 07:46 22.03.2009

ucili ste se ucili od srede do petka

dobroj muzici, al slabo, evo i ja da vam pomognem

maksa83 maksa83 11:12 22.03.2009

Re: to maksa i AD

sto sma satarija sve mi je jasnije d ana svetu postoje smao 3-4 muzicarq

Ma jasno, isto tako oni što su u mladosti slušali isključivo Mejdene shvate pod stare dane da je Sinan - zakon.
Unfuckable Unfuckable 15:15 22.03.2009

Re: to maksa i AD

Ma jasno, isto tako oni što su u mladosti slušali isključivo Mejdene shvate pod stare dane da je Sinan - zakon.

halopile
dajte ovde jedan slušni aparat za ms Milic...
da,da ...najveći koji imate...

pali mali,
bile sister i ja na komodorsima u SC jos ranih devedesetih bilo super
ljudi su muzicari



u stvari...dva komada

tyson tyson 22:56 22.03.2009

Re: ucili ste se ucili od srede do petka

Jelena Milić
dobroj muzici, al slabo, evo i ja da vam pomognem
Izvini Jelena.

Morao sam da obavestim moderatora.

Možda ćeš me sada mrzeti zbog toga, ali jednoga dana ćeš shvatiti da je to bilo za tvoje dobro.

Mislim, Lajonel Riči...

Unfuckable Unfuckable 06:36 23.03.2009

Re: ucili ste se ucili od srede do petka

Morao sam da obavestim moderatora.

ja bih sam sebe banovao za primer pokolenjima
loader loader 16:29 21.03.2009

Podilaženje svojoj publici

Ms Milić se mnogo loži :) na izjave njoj "simpatičnih" činovnika države. Jeremić malo podišao turskim sagovornicima. Nije baš najjasnije šta se zamera (vidljivu antipatiju preskačemo kao temu). Šta je trebalo da kaže? Da im skreše nešto u lice, kao što je S.Milošević svojevremeno (ili neki od njegovih kočopernih diplomata)? "Sećamo se mi onih 500 godina..!" Ili da naglasi Turcima kako su oni šestorazredna sila, kao i njihova religija, pa da ih obavesti da je Kina mnogoljudnija, tradicionalnija, perspektivnija, značajnija od njih..? :) A da je i Rusija veća od njih... I da je Indija ... Možda bi se Turcima ta iskrenost dopala, bre? :)

Pa onda slušanje Nikolića šta ima da kaže o odnosima Srbije sa Hrvatskom. TN je još svež proevropejac i omakne mu se "poneka oštra" reč, kakva se izgovarala u njegovom prethodnom političkom identitetu... Bez brige. Izjaviće on jednog dana kako nije mislio to, kao što je naknadno pojašnjavao ono - "ako neko ovih dana sretne Zorana Đinđića..!"

Gospodin-drug Ružić je u Jagodini izjavio onako kako je u toj varoši jedino primereno - ... sve je uspešno i krupno. Onda su i koraci ka Evropi krupni. Negde će biti sitni, a brzi - kao u stonoge. No, kako god i šta god da se izjavi, te izjave će ovde na već znan način ispratiti tačno određeni komentatori...

Tako je to. Svako korespondira sa sopstvenom publikom - Ms M, VJ, TN, BR... :)
Puerta Puerta 17:00 21.03.2009

Re: Podilaženje svojoj publici

TN je još svež proevropejac i omakne mu se "poneka oštra" reč, kakva se izgovarala u njegovom prethodnom političkom identitetu...

A poenta je da ako hoces da budes evropejac, moras da budes mek, da nemas kicmu, da svima podilazis... pa ako se usudis da kazes poneku ostru onima koji slave oluju pa te onda tuze MSP-u, onda si nacionalista lazni patriota ...
loader loader 17:16 21.03.2009

Re: Podilaženje svojoj publici

A poenta je da ako hoces da budes evropejac, moras da budes mek, da nemas kicmu, da svima podilazis... pa ako se usudis da kazes poneku ostru onima koji slave oluju pa te onda tuze MSP-u, onda si nacionalista lazni patriota ...
Ne, nikako! Nikako taj oštro podvojen način razmišljanja!
Ako hoćeš da budeš europejac - nema ni ovog, ni onog ekstremizma. Ni idiotska tvrdoglavost i ponos, ni beskičmenjaštvo, uvlakaštvo i eurosnobizam. Treba samo razmišljati racionalno i otvoriti šestore oči!
Puerta Puerta 17:18 21.03.2009

Re: Podilaženje svojoj publici

Ne, nikako! Ako hoćeš da budeš europejac - nema ni ovog, ni onog ekstremizma. Ni idiotska tvrdoglavost i ponos, ni beskičmenjaštvo, uvlakaštvo i eurosnobizam. Treba samo razmišljati racionalno i otvoriti šestore oči!

I kako po tebi treba da se ponasa Serbija kada Hrvatska proslavlja Oluju i uputi tuzbu MSP-u, a pritom bude jedna od najvecih zagovaraca nezavistnosti Kosova ?
loader loader 02:18 22.03.2009

Re: Podilaženje svojoj publici

I kako po tebi treba da se ponasa Serbija kada Hrvatska proslavlja Oluju i uputi tuzbu MSP-u, a pritom bude jedna od najvecih zagovaraca nezavistnosti Kosova ?
Eno, za takve, prepodobljeni Toma Nikolić pre neki dan držao podsetnik-predavanje iz "patriotizma". Dakle, Puerta, nađite šta je Nikolić rekao, pa ćete lako da se izborite sa tim lekcijama o rodoljublju koje vas zanimaju. Možda dobijete i bedž! Ja više ne bih da se bavim stvarima kojima sam se bavio pre nego što se desilo to o čijim posledicama sada mnogi "probuđeni" raspravljaju. Nađite si nekoga ko ima dovoljno "patriotizma", pa se nagodite šta je za Srbiju "najbolje".
Jelena Milić Jelena Milić 07:45 22.03.2009

Re: Podilaženje svojoj publici

pa loader,
ako ti mislis da su zapad i islam dve najznacajnije civilizacije danasnjice ...OK

tebi bi se mozda neumesna and problematicna komparacija civilzacija i mogla oprostiti

al ministru spoljnih koji tvrdi da su nam podjednako vazni i indija i kina etc...tesko

blackbox92 blackbox92 12:26 22.03.2009

Re: Podilaženje svojoj publici

Puerta
Ne, nikako! Ako hoćeš da budeš europejac - nema ni ovog, ni onog ekstremizma. Ni idiotska tvrdoglavost i ponos, ni beskičmenjaštvo, uvlakaštvo i eurosnobizam. Treba samo razmišljati racionalno i otvoriti šestore oči!

I kako po tebi treba da se ponasa Serbija kada Hrvatska proslavlja Oluju i uputi tuzbu MSP-u, a pritom bude jedna od najvecih zagovaraca nezavistnosti Kosova ?

Objaviti rat Hrvatskoj i napasti je i tako sprečiti da proslavlja Oluju i plus je naterati da kad kapitulira poništi priznanje Kosova. Da li je to pametno, moguće, racionalno.?
To što Hrvatska tako pompezno proslavlja Oluju to je njena sramota jer je timene uspostavila suverenitet, već proterala svoje građane koji su doduše ratovali protiv te iste Hrvatske i da su stvoirili nezavisnu RSK i oni bi proslavljali dan kada su se oslobodili od Hrvatske i, takođe, proterali Hrvate sa svoje teritorije.
Tužba koju je podnela Hrvatska je motivisana unutrašnjim političkim potrebama i znaju i oni da Srbija ne može biti osuđena za genocid, jer Srbija formalno nije ratovala protiv Hrvatske. Drugo je pitanje zašto je razoren Vukovar i granatiran Dubrovnik.
Lično mislim da će za desetak godina, ako se još vrati dovoljan broj proteranih Srba, i sama Hrvatska spolasnuti sa euforijom oko Oluje.
loader loader 19:51 22.03.2009

Re: Podilaženje svojoj publici

pa loader,
ako ti mislis da su zapad i islam dve najznacajnije civilizacije danasnjice ...OK

tebi bi se mozda neumesna and problematicna komparacija civilzacija i mogla oprostiti

al ministru spoljnih koji tvrdi da su nam podjednako vazni i indija i kina etc...tesko
Jelena, vi to baš ispadate iz forme? :) Gde sam ja i čime pomenuo to što mi pristavljate na dušu u svom komentaru? Nigde. Ako nisam rekao, zašto govorite da jesam rekao ono što nisam rekao, pa onda, kao da jesam rekao, kritikujete taj moj navodni stav. Dajte se malo obuzdati. Ako je smisao vašeg života antipatija prema svemu što dotiče od V.Jeremića, to je ok. Ja to razumem. Stvar ličnog afiniteta, stvar ukusa, stila, dinamike, čula vida, kompenzacija... Ali, nemojte, nemojte mene u te vaše razmene negativne energije sa zamišljenim i nezamišljenim protivnicima. Posebno na taj način, da proizvoljno izričete nešto što nazivate mojim stavom. Znam da vam više prija hvala i pohvala. Ipak, naučite se da dostojanstveno prihvatite i kad vas neko ne hvali. Ako to ne možete da prevaziđete - a vidim da je borba u vama gigantska - onda se ne razlikujete baš previše od nekih likova koje pokušavate da kritikujete, a svojom ostrašćenošću zapravo trošite i onaj prostor gde ih zbilja treba kritikovati.
Puerta Puerta 22:22 22.03.2009

Re: Podilaženje svojoj publici

Objaviti rat Hrvatskoj i napasti je i tako sprečiti da proslavlja Oluju i plus je naterati da kad kapitulira poništi priznanje Kosova. Da li je to pametno, moguće, racionalno.?

O tome niko nije govorio. Ama bas niko. Hrvatska je nezavisna drzava sa stolicom u UN-u, to niko ne dovodi u pitnaje, bez obzira sto su nam razliciti stavovi o nacinu na koji se Hrvatska otcepila.
Mi govorimo o retorici... za odnose bilo kakve je potrebno dvoje, a pogotovo za dobre odnos ej potrebno dvoje, a mislim da je Srbija uradila mnogo na tome da se odnosi poprave, ali je Hrvatska taj trud iskoristila da Srbiju dodatno ponizi. Lepo oni kazu, ko ima potrebu da se izvini nek se izvini, mi nemamo.
angie01 angie01 19:17 21.03.2009

ovoliko od mene...

a za slushni- nek se jave!

Jelena Milić Jelena Milić 07:42 22.03.2009

Re: ovoliko od mene...

angie 01.

hvala, al i sa njima ovo sto sam procitala sta rekose djelic, jeremic i Co i dalje je blentavo i nekorisno
angie01 angie01 09:06 22.03.2009

Re: ovoliko od mene...

al i sa njima ovo sto sam procitala sta rekose djelic, jeremic i Co i dalje je blentavo i nekorisno


ovo je bre fashion details, (da ti budu vece ochi),...a ovi spomenuti,..s naocharima, il bez-uvek isti zez!
leopold_lady leopold_lady 22:02 21.03.2009

Ms Milic ....

Ja volem Lajonela Ričija .....

Volem i Dr Housa (lik) .....

A volem i kako ti pišeš .... Zato jedan

i (kad se stisli ovi na blogu - najđoh na net- u sama)

Jelena Milić Jelena Milić 07:41 22.03.2009

to LL

vec sam maksi i AD ( gluvima kod usiju) rekla sta mislim

a evo za tebe vidim da si sluhista

leopold_lady leopold_lady 10:31 22.03.2009

Re: to LL

a evo za tebe vidim da si sluhista


Hvala .... Uživala sam cupkajući na stolici ....

BTW.,jesam sluhista,ali sam i ćorava
marco_de.manccini marco_de.manccini 15:31 23.03.2009

подржавам

Počeću, majke mi, da pišem blog na engleskom i da ga spamujem okolo.

Није лоша идеја. Требало би овај препознатљив стил подарити и другим језицима.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana