Gledam, slušam i čekam

Jelena Milić RSS / 21.09.2008. u 20:26

Ovu dvojcu u Utisku kako se hvale oko Vojske. Jedan drugom otimaju rec u nabrajanju. Cekam, da li ce se bas ta dvojca setiti i crne rupe nase vojske-slucajeva pobijenih vojnika.

 BS kao "ekspert vojni" je bonus track.

 

21 26 ni rec jos. Ni ona da spomene.



Komentari (211)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

Ninoslav Randjelovic Ninoslav Randjelovic 20:38 21.09.2008

Ma, sacekaj malko....

Sad ce..... Evo !!!!
Spomenula je.
Jelena Milić Jelena Milić 20:42 21.09.2008

Re: Ma, sacekaj malko....

topcider i leskovac: ne jos. spomenula je sasvim na mestu vezu vojske naroda devedesetih.

nadam se da hoce.
Moderator06 Moderator06 23:19 21.09.2008

Obaveštenje

Moderacija je obrisala chit-chat replike "kad će? ... sad će!". Takodje je obrisana kratka razmena uvreda izmedju dvoje korisnika da se ne bi pretvorila u dužu razmenu uvreda.
Jelena Milić Jelena Milić 08:13 22.09.2008

to moderacija

ovo je vec postao trend da na mom blogu briste komentare koji misu govor mrznje niti nekog vredjaju a koji su bitni za daljnu raspravu

dakle ja sam ninoslavu odgovrila da njegova zluradost jeste ocito deo licno/sitnog odnosa koji ima prema bs

tu zluradost ste takodje obrisali! ticala se upravo ovog posta, hoce li bs raspaliti po ovoj dvojci oko topcidera ili ne

zatim ste obrisali moj komentar na njegovu ocenu da "prica neka opsta mesta" mislim da je bio slican izraz

da veza vojske i naroda devedesetih nikako nije opste mesto vec bitna stvar na koju je ukazala, s tim sto sma rekla da mozda nije dovoljno elaborilala

manda ne verujem da bi ti komentari da ste ih ostavili ista promenili u glavama ovih dole koi ni post nisu procitali trazeci u njemu ono cega nema, meni bi znacilo da ste ih ostavili

jer odnos vojske i naroda devedesetih jeste, takodje, pored maldica i ubistava vojnika, ono sto jos nije rascisceno a krece se u spin podizanja ugleda vojske i u srbiji i u regionu

Atomski mrav Atomski mrav 08:19 22.09.2008

Re: to moderacija

E, Jelena, Jelena, krenula si golim rukama na bager. Moderacija ima za zadatak očuvanje lika i dela BS.
Ninoslav Randjelovic Ninoslav Randjelovic 08:27 22.09.2008

Re: to moderacija

dakle ja sam ninoslavu odgovrila da njegova zluradost jeste ocito deo licno/sitnog odnosa koji ima prema bs

Eh, bre Jelena - zluradost, pa zluradost.... Zar je tvrditi da neko (neka javna licnost) lupeta opsta mesta o odnosu vojske i naroda 90-tih, a da imena konkretnih ljudi koji su ubijeni na Topcideru ne moze da se seti - zlurado ?
Osim toga i sama si juce napisala da posto su izbori (za gradonacelnika ?) prosli, BS vise ne mora da se seca mnogo toga i konstatovala da je taj njen zaborav - steta....
No, dobro, bice da je ovde moderatoru 06 ipak zasmetalo nesto mnogo ozbiljnije nego ti nasi komentari.
Da, i nije bilo nikakve "razmene uvreda" kao sto to tvrdi moderator 06.
nebojsam92 nebojsam92 08:29 22.09.2008

Re: to moderacija

Atomski mrav
E, Jelena, Jelena, krenula si golim rukama na bager. Moderacija ima za zadatak očuvanje lika i dela BS.


dobra fora :)
Atomski mrav Atomski mrav 08:42 22.09.2008

Re: to moderacija

dobra fora :)

Proveri samo kojom brzinom reaguju na pomen BS a kojom ne neke druge mnogo flagrantnije slučajeve "kršenja ljudskih prava" ovde na blogu pa će ti biti jasno...
Jelena Milić Jelena Milić 08:57 22.09.2008

Re: to moderacija

koje bre krsenje cijih prava, sta sam ja rekla uvredljivo o BS ovde,ili sto iskace iz legitimnog prava da komentarisem javni nastup neciji ne privatni zivot, stajling.... sta je svima ovde :))?

ovi komentari dole su toliko indikativni da mi nisu cak ni pateticni
Jelena Milić Jelena Milić 09:19 22.09.2008

ninislave hvala

lupeta opsta mesta o odnosu vojske i naroda 90-tih


sto si ponovio svoje reci.

pre toga si u jednom komentaru koji je takodje po oceni moderatora otisao niz vodu ocenio i to prilicno cinicno i po meni zlurado da BS nece spomenuti topcider na sta sam ti odgovrila da ne mozes da se izdignes iznad licnog.

hvala sto si ovo ponovio.

na to sam ti ja odgvorila da to nikako nisu opsta mesta, vec vrlo bitan element koji je ona dobro otvorila ( i rekla sam steta sto nije detaljnije razradila, vise na tome poentirala)


dakle, reakcija moderacije se nije mogla odnositi za zastitu lika i dela BS vec na moj i tvoj razgovor o tome sta ko vidi kao licno a sta ako javno.


ne verujem, docim, da bi iko od ovih pateticnih paranoicara dole promenio svoj stav, ili ulozio napor da bar prvo procita uvodni post koji i nije tako dug pre nego sto pocnu u njemu da traze ono cega nema.

da jesam se razocarala nacinom na koji je propustila nevidjen volej na koji su joj se ona dvojca namestili. ocekivala sam mnogo vise.
Ninoslav Randjelovic Ninoslav Randjelovic 10:09 22.09.2008

Re: ninislave hvala

ocekivala sam mnogo vise.

Ja ne, mada sam ocekivao da ce makar proveriti imena ubijenih vojnika ako se vec razgovara o Topcideru..... Ali, to je ionako samo moje sitno, usko, licno, cinicno i za moderatrora 06 misljenje za brisanje....
Jelena Milić Jelena Milić 10:25 22.09.2008

Re: ninislave hvala

a ne, mislim da su obrisali zbog moje uvrede tebe

jos gore, nije stvar topcidera SAMO jer je u pitanju mnogo vise slucajeva, pre svega LESKOVCA i kasarne sinkovac

dragan7557 dragan7557 14:54 22.09.2008

Re: to moderacija

Jelena Milić
koje bre krsenje cijih prava, sta sam ja rekla uvredljivo o BS ovde,ili sto iskace iz legitimnog prava da komentarisem javni nastup neciji ne privatni zivot, stajling.... sta je svima ovde :))?

ovi komentari dole su toliko indikativni da mi nisu cak ni pateticni

Ne spominji Boga svog uzalud !
dragan7557
Exitus Letalis Exitus Letalis 16:55 22.09.2008

Re: to moderacija

sta sam ja rekla uvredljivo o BS ovde,i

al su očekivanja, koja su se ispunila, bila da je drugi nagaze.

ponovo sam danas odgledala utisak nedlje i biljana je bila odlična. odlična.
rekla je ironično da se više ne seća ni imena tih dečaka.
da, to je rekla.
čita se ko hoće - ko još pamti to!
jer je to istina.
sve pokrije šaš.
nema afere koja je okončana, naročito ovih sa smrtnim ishodima.
nije bg ny pa se zature ljudi.
zature se dokazi, papiri, podaci, svesno i namerno...
Jelena Milić Jelena Milić 07:56 23.09.2008

Re: to moderacija

oh pateticna si vise EL

nije BS svima centar i fokus ko tebi

zaista je imala epizodnu ulogu i u ovom postu i u UN
Exitus Letalis Exitus Letalis 11:01 23.09.2008

Re: to moderacija

oh pateticna si vise EL

nije BS svima centar i fokus ko tebi

zaista je imala epizodnu ulogu i u ovom postu i u UN


ma da, kako si me provalila.
potpuno sam uništena ako mi se ne javi bar dva puta dnevno.
okačila sam sliku iznad kreveta.
gledam i lijem suze neutešno...



biljana ne ostavljaj me!!!!
Marko Jevtic Marko Jevtic 20:41 21.09.2008

pa...

.. imas daljinski, prebaci:)

Milan - Lazio na Avali...
Jelena Milić Jelena Milić 20:49 21.09.2008

Re: pa...

da prebacim!

taman posla. zivo me zanima ko ce kad i u kom kontekstu to da pomene, jer se evo emisija krece iskljucivo u pravcu vojske, a sto se mene tice da je tema i ostala ugled zemlje opet bi te lazi o samoubistvima bili primer, primer neugledne zemlje

brse se ameri otreznise od blama oko abu graiba nego mi sto smo ovo i zaceprkali
apatrid apatrid 21:13 21.09.2008

Re: pa...

brse se ameri otreznise od blama oko abu graiba


kako da ne... živ ih blam pojede.
Marko Jevtic Marko Jevtic 21:14 21.09.2008

Re: pa...

ma nasalio sam se samo:))) da igra partizan pa ajde...
dolybell92 dolybell92 20:55 21.09.2008

Biljana

Evo, sad vidite da Topčider neće biti preskočen !
(21:54h)
Jelena Milić Jelena Milić 20:56 21.09.2008

Re: Biljana

iskreno, znala je s kim ide u emisiju, mogla je da im nauci imena, u kapanji im je isla tamo ispred kasarne...

i da spomene leskovac
Jelena Milić Jelena Milić 21:00 21.09.2008

Re: Biljana

kako su prosli preko toga, i kako je pustila sutanovca da trtlja kako evo vojska ima dobru volju da pomogne istraynim organima bolje i da nije!

kakva crna njegova dobra volja, nije to stvar dobre volje vec obaveze
die hard die hard 21:58 21.09.2008

Re: Biljana

mogla je da im nauci imena


Morala je da im zapamti imena, i meni zazvucalo glupo i bezveze.
ssvetlana92 ssvetlana92 22:42 21.09.2008

Re: Biljana

Jelena Milić
iskreno, znala je s kim ide u emisiju, mogla je da im nauci imena, u kapanji im je isla tamo ispred kasarne...

i da spomene leskovac


Zar ne mislite da su gospoda mogla da je podsete, ili su i oni zaboravili? U startu ste je optuzili i osudili! Da nije to nesto licno?
man ray loves me man ray loves me 22:55 21.09.2008

Re: Biljana

a o cemu je dosla da prica?
Dr M Dr M 20:56 21.09.2008

9.54 pm

Bas govori o Topcideru
cult cult 21:12 21.09.2008

oh, bas mi je zao

Jelena, evo javno cu apelovati na "Oljicu" da Vas pozove u emisiju.
Bas mi je nekako zao sto se mucite toliko.
Pozdrav.
Exitus Letalis Exitus Letalis 21:17 21.09.2008

Re: oh, bas mi je zao

jel ovo o biljani il o vojsci?
Jelena Milić Jelena Milić 21:17 21.09.2008

Re: oh, bas mi je zao

ne znam sta podrazumevate pod mucenjem.

ako ciljate na razocaranje da u bloku u kome se prica u ugledu vojske topcider ima jednu dve recenice a leskovac se i ne spomene, onda da mucim se jako. i ne krijem. jer UN jeste uticajan emisija. a uticaj i kvalitet se ne pokalpaju nuzno uvek.

evo vam primer, njih troje veceras nisu u stanju da DEMANTUJU elementarne netacnisti koje ekspert lazanjski siri oko asimetricnih ugovora sa eu. blam za dva zvanicna politicka lidera pro EU orijentacije i voditeljku sa tolikim iskustvom.

s druge strane ne patim nesto za tim. my life on B list funkcionise sasvim OK ukljucujuci i relevantne sagovornike na temu vojske, topcidera, natoa etc....
Exitus Letalis Exitus Letalis 21:55 21.09.2008

Re: oh, bas mi je zao

s druge strane ne patim nesto za tim. my life on B list funkcionise sasvim OK ukljucujuci i relevantne sagovornike na temu vojske, topcidera, natoa etc....

aposolutno sam znala da će se blog pretvoriti u napade na biljanu.

nije potrebno. znamo da je ne vari mnogo sveta.

ovde fokus treba da bude na lazanjskom koji je bio komentator i ratni huškač u vreme miloševića.
ko pamti onu yu info tv seća se nekih njegovih huškanja.

a ako leskovca i topčidera pa tu je šutanovac da kaže šta će da urade.
evo i kaže da su najveći i najjači.

p.s. i kako se samo potreso kad je njegova guza u pitanju.
možda pominje dragića. dragić pazario hotel moskvu. kao posrednik, mada ne verujem
da je bez ćara nekog.

Jelena Milić Jelena Milić 12:35 22.09.2008

ko ovde crta gole zene

dakle ja odgovrim tipu koji spominje mene i namestanje ucesca u UN na nacin na koji odgovrim ti i tu vidis "pljuvanje" BS?

sta je sa vama? jer moguce da mislite da joj je popularnost/ugled toliko pao da vam ovakve pateticne reakcije trebaju!

MY life on the D list je vrlo popularan sou u SAD

http://www.bravotv.com/Kathy_Griffin/season/4/about/index.php

a ako leskovca i topčidera pa tu je šutanovac da kaže šta će da urade.


ali ovo mi je vrh logike. tu je vlast, pa nek oni kazu, sta mi da posatavljamo pitanja! ne mogu jos da prestanem da se smejem.
Dušan Maljković Dušan Maljković 14:00 22.09.2008

Re: oh, bas mi je zao

ovde fokus treba da bude na lazanjskom koji je bio komentator i ratni huškač u vreme miloševića.
ko pamti onu yu info tv seća se nekih njegovih huškanja.


Upravo tako. Imamo posla sa ratnim huškačem.

No, biste li bili ljubazni, EL, kad već podsećate na 90e, da malo otvorite folder sa BS iz tog perioda? Budući da stalno podsećate šta je ko radio tada, nije loše da se prisetimo i šta je gospođa Srbljanović tada zastupala u domenu političkog.
pufna92 pufna92 15:47 23.09.2008

Re: oh, bas mi je zao

blam za dva zvanicna politicka lidera pro EU orijentacije i voditeljku sa tolikim iskustvom.

ovo sam juce zaboravila da napomenem.
Jesen je odlicno pomenula politicku emisiju na hrt gde su voditelji mnogo ozbiljniji upravo sto se tice pravca u kojem bi se emisija trebala kretati. To bi mi nekako i bila glavna razlika izmedju nas i njih koji su ipak blizi ka EU. Mi se jos uvek vrtimo samo oko carsijskih prica, pa i politiku kroz to gledamo. Samo nam je taj deo nje interesantan.
sentinel26 sentinel26 21:18 21.09.2008

Ma nemojte se nadati

nekom ozbiljnom razgovoru o ubistvu vojnika D.Jakovljevića i D.Milovanovića u Topčideru večeras.

Gospoda Šutanovac i Lazanski imaju (zajednički) zadatak da smanje efekte dejstva gluposti koje su se čule prethodnih dana u vezi odbrane, povećanja brojnog stanja vojske i "neutralnosti" a Srbija potpisala PZP.

Biljana je trebala da odbije da gostuje sa njima već da domaćici koja nije zainteresovana za debatovanje o Topčiderskoj temi pošalju ( nekoga iz LDP) ko se razumije u krivični postupak ili ko poznaje situaciju oko odnosa i planova NATO pakta na Balkanu i Evropi.

Ako domaćica emisije neće da potencira pitanja u vezi toga ubistva, Biljana tu ne može ništa, pogotovu što joj ta struka nije bliska. NI ova dvojica nijesu stručni da o tome raspravljaju ali se nalaze na položajima, na vlasti.
Exitus Letalis Exitus Letalis 21:22 21.09.2008

Re: Ma nemojte se nadati

Ako domaćica emisije neće da potencira pitanja u vezi toga ubistva, Biljana tu ne može ništa, pogotovu što joj ta struka nije bliska. NI ova dvojica nijesu stručni da o tome raspravljaju ali se nalaze na položajima, na vlasti.

nisu stručni a lazanjski je bio blizak miloševićevim srukturama.
kako je inače za vreme rata mogao da se švrćka po palama.
Exitus Letalis Exitus Letalis 21:23 21.09.2008

Re: Ma nemojte se nadati

edit: baš sam mislila kad će da spomene rasima delića.
ima sada da nalete kerovi.
a haradinaj?
a orić?
a nikad kapetan radić.
on je pravedno oslobođen...
Jelena Milić Jelena Milić 21:26 21.09.2008

sentinel

amnestirate je olako

a) mogla je da se pripremi, da je koalicioni partner Batic npr brifuje, on je advokat mnogih porodica

b) mogla je da ga pitia sta misli o ovom supersupervestacenju, da li je ili ne potrebno, ona je nosila snimke uporednih blaistickiha naliza tamo vamo, nije bas da nije upucena, ima dosta toga...

nego izgleda kako odose izbori ode i interesovanje. steta. steta....
milosib92 milosib92 21:42 21.09.2008

Re: sentinel

Jelena Milić
amnestirate je olakoa) mogla je da se pripremi, da je koalicioni partner Batic npr brifuje, on je advokat mnogih porodicab) mogla je da ga pitia sta misli o ovom supersupervestacenju, da li je ili ne potrebno, ona je nosila snimke uporednih blaistickiha naliza tamo vamo, nije bas da nije upucena, ima dosta toga...nego izgleda kako odose izbori ode i interesovanje. steta. steta....

Ona je politički amater. Svojevremeno je g-đa Pešić isto tako dolazila nepripremljena u UN. Kada sam to primetio bio sam ispljuvan od ldp ekipe, a rezultat na izborima smo videli.

Što se balističkih analiza tiče, tu niste u pravu. Niti ona, ni vi, a ni ostala dva gosta u studiju o tome nemate pojma, pa jedino može da ispadne smešna. Sumnjam da i g.Batić o tome išta ozbiljno zna u smislu da proceni nečije ekspertsko mišljenje.
filvas filvas 21:45 21.09.2008

Re: sentinel

a) mogla je da se pripremi


Mogla je, ali nije politicar. Ne treba je napadati zbog toga sto ne zna da se bavi politikom, nego zato sto se olako upusta u poltiku.

Mislim da je jedna od najstetnijih politickih teza ona da je politka nesto cime se posten svet ne bavi. Ako se neko vec kandiduje za gradonacelnicu, ako ima nekih politickih ambicija, onda mora da se time bavi ozbiljno.

Krajnje je vreme da sa scene nestanu salonski politicari amateri koji vole da blebecu, ali nisu u stanju da bilo sta urade. Od takvog balvljenja politikom niti ima vajde za drustvo niti ima odgovornosti, i zapravo na taj nacin se svet politike dodatno prlja i obesmisljava.

Da ne govorim da je za Srbiju daleko veca dobit kada se talenti bave onim sto najbolje umeju, umesto da trose vreme na politiku u koju se ne razumeju.

sentinel26 sentinel26 22:34 21.09.2008

Re: sentinel

Jelena Milić
amnestirate je olako
a) mogla je da se pripremi, da je koalicioni partner Batic npr brifuje, on je advokat mnogih porodica
b) mogla je da ga pitia sta misli o ovom supersupervestacenju, da li je ili ne potrebno, ona je nosila snimke uporednih blaistickiha naliza tamo vamo, nije bas da nije upucena, ima dosta toga...
nego izgleda kako odose izbori ode i interesovanje. steta. steta....

Pa nije to stranačko pitanje.
Ja sam napisao da ja na njenom mjestu ne bih otišao u njenu UN emisiju sa onom dvojicom.

Jedno je biti laički upućen a drugo naći se u sendviču izmedju dva predstavnika vlasti koji su se spremili da spinuju teme i da ne dozvole ozbiljan razgovor o bilo čemu.

Zašto vi amnestirate domaćicu ?
Ona je ta koja valjda zastupa gledaoce ili mislite da ona treba da zastupa DSS a Biljana da zastupa gledaoce?

Da li ste čuli kako Šutanovac priča o tajkunima. Više vremena je dobio da priča o uvredljivom letku koji mu je dostavljen nego o Topčideru.

Ponašanje Lazanskog vam nije zapalo za oko ?

O sveže lansiranim glupostima nikakvo objašnjenje a kamoli opravdanje nijesmo čuli.
sentinel26 sentinel26 22:36 21.09.2008

Re: Ma nemojte se nadati

Exitus Letalis
Ako domaćica emisije neće da potencira pitanja u vezi toga ubistva, Biljana tu ne može ništa, pogotovu što joj ta struka nije bliska. NI ova dvojica nijesu stručni da o tome raspravljaju ali se nalaze na položajima, na vlasti.
nisu stručni a lazanjski je bio blizak miloševićevim srukturama.
kako je inače za vreme rata mogao da se švrćka po palama.

Lazanski može i sada da se švrćka gde hoće, kada hoće i koliko hoće.
Alava Alava 23:45 21.09.2008

Re: Ma nemojte se nadati

Sentinel
Biljana je trebala da odbije da gostuje sa njima

Apsolutno se slažem, naročito kad je Lazanski u pitanju.
Sentinel
NI ova dvojica nijesu stručni da o tome raspravljaju ali se nalaze na položajima, na vlasti.

EL
nisu stručni a lazanjski je bio blizak miloševićevim srukturama.

Pa to onda znači da je Olja sakupila sve ove što su sad na vlasti - red DS-a, red SPS-a, i red LDP-a kao njihove podrške.
Dušan Maljković Dušan Maljković 15:08 22.09.2008

Re: sentinel

a) mogla je da se pripremi, da je koalicioni partner Batic npr brifuje, on je advokat mnogih porodica


Ima Batić druga posla...

autor: Beta | 25.07.2008. - 14:10
Predsednik Demohrišćanske stranke Srbije (DHSS) Vladan Batić zatražio je danas od predsednika Haškog tribunala Fausta Pokara da nekadašnja predsednica Republike Srpske Biljana Plavšić bude oslobođena daljeg izdržavanja kazne zatvora koju joj je odredio taj sud.

Batić u otvorenom pismu Pokaru istiće da je Plavšićeva, čim je dobila optužnicu, "pristupila Međunarodnom krivičnom sudu i omogućila da se bez ikakve drame i opstrukcije sprovede postupak" ne želeći da građani Republike Srpske i Srbije budu njeni taoci.

"Ovu njenu žrtvu Haški sud nije dovoljno cenio prilikom izricanja kazne", navodi se u pismu i ukazuje da je Plavšićeva već sedam godina u zatvoru čime je "svrha sankcije u represivnom i preventivnom smislu apsolutno postignuta".
"Za to vreme presudama Međunarodnog krivičnog suda u Hagu oslobođeni su svi zločinci kao što su Naser Orić ili Ramuš Haradinaj u čije monstruozne zločine sam se lično uverio prikupivši hiljade dokaza koji su prosleđeni tadašnjem glavnom tužiocu Karli del Ponte", navodi se u pismu Batića koji je bio ministar pravde u Vladi Zorana Đinđića.
U pismu se ocenjuje da je oslobađanje Orića i Haradinaja "šamar za međunarodno pravo, univerzalnu pravdu, Haški sud i Ujedinjene nacije", kojim je stvoren utisak da Tribunal deli neku selektivnu pravdu "oslobađajući one koji su uprljali ruke krvlju, pre svega srpskih žrtava".
U pismu se navodi da je to podsticaj za sve one koji u Srbiji osporavaju i negiraju Međunarodni krivični sud.
"U ime univerzalne pravde, u ime hrišćanskog morala i humanosti, molim Vas i pozivam da u Tribunalu pokrenete mehanizme da se Biljana Plavšić pusti na slobodu, da kazna koja joj je izrečena i koja je i inače drakonska ne bi bila odmazda bez ikakve svrhe".
Plavšićeva je pred Haškim sudom osuđena na 11 godina zatvora. Ona je priznala krivicu, između ostalog, za učešhe u genocidu i masovna ubistva.
Bivša predsednica RS kaznu služi u Švedskoj.
Prema pravilima suda, zatvorenik može biti pušten na slobodu po odsluženju dve trećine kazne što je u više navrata i učinjeno.

Ovo boldovano kada sam pročitao samo što nisam pao sa stolice...

Lepo je da koalicioni partneri LDP brinu o ratnim zločincima, kao i da šire antihašku atmosferu po Srbiji...
jesen92 jesen92 22:20 21.09.2008

utisak

...moj utisak vec poduze vreme je sledeci: ne postoji ni jedna emisija na srpskim telivizijama koja se moze smatrati ozbiljnom i zanimljivom....ne zna se dal su dosadniji gosti ili novinari/voditelji....vec skoro dvadeset godina slusamo i gledamo iste ljude koji su za sve "kompetentni"...Moram da pomenem emisiju Otvoreno na HRT-u u kojoj svakodnevno na razlicite teme razgovaraju razliciti ljudi.....nikada nisam videla dva puta stu osobu....Ima li u Srbiji jos neko nesto da kaze pored profesionalnih i samozvanih politicara i estradnih umetnika? Nekompetencija je nas osnovni problem u svim oblastima naseg drustva.....kad se taj problem bude bar delimicno resio, mozemo da smatramo da smo napravili korak napred...
dolybell92 dolybell92 01:41 22.09.2008

Re: utisak

Nekompetencija je nas osnovni problem u svim oblastima naseg drustva.....kad se taj problem bude bar delimicno resio, mozemo da smatramo da smo napravili korak napred...


Čitav komentar ti je na mestu.
Samo sam izvukla poentu, kao razlog da ti dam za pravo.

poz dolybell92
KRALJMAJMUNA KRALJMAJMUNA 10:08 22.09.2008

Re: utisak

jesen92
...moj utisak vec poduze vreme je sledeci: ne postoji ni jedna emisija na srpskim telivizijama koja se moze smatrati ozbiljnom i zanimljivom....ne zna se dal su dosadniji gosti ili novinari/voditelji....vec skoro dvadeset godina slusamo i gledamo iste ljude koji su za sve "kompetentni"...Moram da pomenem emisiju Otvoreno na HRT-u u kojoj svakodnevno na razlicite teme razgovaraju razliciti ljudi.....nikada nisam videla dva puta stu osobu....Ima li u Srbiji jos neko nesto da kaze pored profesionalnih i samozvanih politicara i estradnih umetnika? Nekompetencija je nas osnovni problem u svim oblastima naseg drustva.....kad se taj problem bude bar delimicno resio, mozemo da smatramo da smo napravili korak napred...

Stigla Jesen. Bravo!
jesen92 jesen92 21:35 22.09.2008

Re: utisak

..hvala dolybell....
jesen92 jesen92 21:37 22.09.2008

Re: utisak

....vratio se Kralj!!!...blago nama..:))
ssvetlana92 ssvetlana92 22:24 21.09.2008

Zasto?

Objasnite mi zasto je bash BS. obavezna da povede temu o tome?
Zasto je ona odgovorna za TVOJU ideju da je to bas neophodno?
neny neny 22:25 21.09.2008

BILJO carice!

emisija je tekla ovako,lazanjski nam je otprilike nastavljao pricu o stranim placenicima,i onoj cuvenoj da salje majka svog sina u vojsku.sutanovac je nastavljao da popularise crkvu,i govorio da ce njih da pita da li da profesionalizuje vojsku.
podsetio bi oba zagovornika nastavka prisilne vojske da profesionalnu vojsku u okruzenju nema samo srbija(dakle imaju je i makedonija,bugarska,rumunija,hrvatska,bosna,madjarska),a ako cemo mi i dalje da tupimo i pitamo crkvu,pa znamo dokle ce nas to dovesti.dakle spali smo na to da nam jedna bugarska bude pojam.
profesionalizacija je izuzetno bitna ,jer se na taj nacin pacifikuje,demilitarizuje drustvo i otvara se prostor za realan razvoj ljudskih prava i raskid sa zlocinackom prosloscu.sem toga vojsku manje kosta manje vojnika koji hoce da rade,nego milion njih koji gledaju kako da se od tog zla izbave.
sto se tice Bilje bila je odlicna,jaka,pravedna do kraja ,uspela je da ostane jaka i dostojna svojih teznji bez obzira na zakon fizicki jace rulje.
BILJO CARICE!
vladimir petrovic vladimir petrovic 08:33 22.09.2008

Re: BILJO carice!

Neny
...sutanovac je nastavljao da popularise crkvu,i govorio da ce njih da pita da li da profesionalizuje vojsku.

... a ako cemo mi i dalje da tupimo i pitamo crkvu,pa znamo dokle ce nas to dovesti.dakle spali smo na to da nam jedna bugarska bude pojam.


Sta vam je, covece? Vi ste opsednuti Crkvom, kao nekakvom silom koja koci razvoj Srbije? Vi svuda i u svemu, izgleda, vidite Crkvu (Mislim, naravno, na Srpsku pravoslavnu crkvu).
Da li mislite da bi sve u Srbiji teklo bolje i brze kada bi Crkva bila potpuno iskljucena? Pa za vreme komunisticke vladavine, od skoro pola veka (da li, Neny, zalite za tim proslim vremenima, od 1945 do kraja veka?) pokusavalo se i pokusavalo da se Crkva marginalizuje. Od crkava su pravljeni magacini, popovi su jahani, da pomenem neke najekstremnije primere. Ali to nije pomoglo, jer je Crkva neunistiva. Tamo gde je naroda bice i Crkve. Crkva se ne bavi politikom, nasa drzava je sekularna, ali je Crkva "zivo bice" i podmiruje potrebe velikog dela naroda. Dzaba vika i pljuvanje malog broja ljudi, znacaj Crkve se ne umanjuje.
Naravno, ponekad i Crkva (kao i Drzava) pravi pogresne poteze, ali to nije razlog da se o njoj govori na nekulturan nacin.

Vi i vama slicni, u vasoj zaslepljenosti, ne primecujete da danas na sceni u Srbiji imamo tzv. Nevladine organizacije, koje cesto vrsljaju (ili pokusavaju da vrsljaju), sve pod maskom da se one bore za "razvoj pravne drzave, vladavinu prava i razvoj demokratije", a cak su spremne da rade i na obaranju legalno izabranih vlada. Elem, nisam primetio da vam one smetaju, ali koristite priliku da na raznim mestima napadate bas - Crkvu. Zasto? Zar smatrate da Crkva, koja postoji vec dva milenijuma, ne bi trebalo da ima prava ni koliko jedna obicna NVO? Ja nisam a priori protiv NVO, one podmiruju potrebe jednog (manjeg) broja ljudi, ponekad zasluzuju da budu pohvaljene, ali znacaj Crkve se ne moze meriti i uporedjivati sa njima. One dolaze i odlaze (najcesce u zavisnosti od kaprica finansijera), Crkva ostaje.
Moj savet: Ne preterujte!
P. S. Necu se vise javljati sa reakcijama kada vi pisete, jer nema smisla. Mada znam da se na prostastva treba odgovarati prostastvom, smatram da ce biti pametnije ubuduce prelaziti preko onoga sto vi govorite kada pominjete Crkvu. U nadi da cete i sami uvideti da nesto nije u redu u vasim stavovima.
neny neny 11:19 22.09.2008

Re: BILJO carice!

@vladimire sta je svama?
crkva je zivo bice jedino u tom smislu sto je tu da stvara nova ratna zarista,to nam je sto puta pokazala.
nije to nikakva ustanova za sva vremena ,vec ona koja se aktivira kada to vlastodrsci za svoje apsolutisticke teznje instrumentalizuju.
spc jeste jedan od glavnih kocnicara razvoja pravne drzave.izuzetno zalim za vremenima kada je srbija bila sekularna drzava,to je ujedno i jedini period u istoriji srbije kada nije bilo ratova-zapitajte se zasto?!
niste vi crkva ,nego nadam se osoba ,tako da ne vidim razlog vase stalne potrebe da odrzite crkvu kao nedodirljivi autoritet,u koji se ne sme sumnjati ?!
a to sto ja govorim nije nikakvo prostastvo,i molicu vas da me ne vredjate.
nisam video da ste osudjivali prostastvo kada se blagosiljaju decica da se oslobode od turaka,nisam video da ste ga videli ni kada je vasa crkva isla da nauci gde je pravilno gurati polne organe.time pokazujete svu hipokriziju vasih stavova.
trilogy trilogy 15:58 22.09.2008

Re: BILJO carice!

Nije Crkva tu da stvara nova ratna zarista, nego je ona vrlo cesto odrediste onih koji od, ili zbog tih ratnih zarista bjeze. Ne treba biti mnogo pametan pa shvatiti da nijedan rat ne nastaje iz religioznih razloga, vec nekih drugih, nejcesce ekonomskih. U tom cijelom procesu cesto se desi da se Crkva zloupotrijebi, naravno zbog toga sto ima veliki autoritet u narodu. Taj autoritet nije stekla zbog "stvaranja novih ratnih zarista", vec zbog nekih dobrih stvari koje je uradila za narod. Crkva na neki nacin predstavlja "narodnog ljekara", jer se malo ljudi njoj obraca kada je sve ok, a kada krene po zlu, narod od nje ocekuje pomoc (kako na individualnom, tako i na masovnom planu). Posto ima ljekara budala, i to raznih profila, zasto vam je tako cudno da se i unutar crkvene organizacije nalaze neke budale? Njihovo postojanje ne govori nista ni o ljekarskoj profesiji, niti o Crkvi kao instituciji.
izuzetno zalim za vremenima kada je srbija bila sekularna drzava,to je ujedno i jedini period u istoriji srbije kada nije bilo ratova-zapitajte se zasto?!

uau 50 godina od najveceg sukoba u istoriji svijeta, koji je u Srbiji bio u jednom od najkomplikovanijih i najkrvavijih oblika, sekularna drzava je izdrzala bez rata, dok nije crkva nabavila kalasnjikove i podijelila ih narodu da ponovo ratuje. Sjajno
neny neny 22:27 21.09.2008

i

da zaboravih najcinicnije je bilo kad je branio tadica,koji nece da se mesa u pravosudje.cime direktno legitimise nasilje i mraznju koju promovisu dveri,obraz....
mada nece mu to biti prvi put,jer setite se istina o srebrenici je demokratsko pravo.
Exitus Letalis Exitus Letalis 23:25 21.09.2008

Re: i

neny
nikakav jezik mrznje ja nisam upotrebio ,bolje bi vam bilo da ga trazite na pravoj adresi i mene ostavite na miru.

pazi neny, ko takne u crkvu taj je nahebo.
i to najviše od ovih novokomponovanih vernika.

ja ne idem na slave zato što ih slave oni koji nikad nisu.

ima ljudi koji su vazda slavili i prestali kad su ovi novi nagrnuli.

bila je jedna zezalica u tuzli: "čuvaj se T-84 i M-92" (misli se na muslimane novokomponovane, one od 92)
isto mislim i o ovim novokoponovanim.
Unfuckable Unfuckable 23:35 21.09.2008

Re: i

ima ljudi koji su vazda slavili i prestali kad su ovi novi nagrnuli.


vrhunac logike, nema šta
Exitus Letalis Exitus Letalis 23:43 21.09.2008

Re: i

Unfuckable
ima ljudi koji su vazda slavili i prestali kad su ovi novi nagrnuli.


vrhunac logike, nema šta

oš ti meni da se skineš s kičme?
oladi.
furaj.
Unfuckable Unfuckable 23:48 21.09.2008

Re: i

hej, Selektivna, opet ti !
malo si neUrozna .....danas ?

mala tema za razmišljanje : ako želiš sići do reke, potrebno je da reka - postoji
kapiraš ?
ivana23 ivana23 23:57 21.09.2008

Re: i

300.5
Exitus Letalis Exitus Letalis 00:33 22.09.2008

Re: i

Unfuckable
hej, Selektivna, opet ti !
malo si neUrozna .....danas ?

mala tema za razmišljanje : ako želiš sići do reke, potrebno je da reka - postoji

kapiraš ?

mudrac sa istoka...
Unfuckable Unfuckable 05:23 22.09.2008

Re: i

htela si reći :
tendenciozni glupi mudrac sa Istoka

logičnije je
vladimir petrovic vladimir petrovic 08:43 22.09.2008

Re: i

Unfuckable,
...mala tema za razmišljanje : ako želiš sići do reke, potrebno je da reka - postoji
kapiraš ?


Lepo receno!
neny neny 11:24 22.09.2008

Re: i

exitus tu si u pravu.posto je ocigledno stvorena fikcija ko pipne crkvu pipnuo je mene.
moram da priznam da je kostunjavi za ovih 8 g. prosvetiteljstva postigao poprilicno rezultata.

kazem ,kada je neko rob i vice,razumem ga,ali kada neko trazi da mu stave okove na ruke i to predstavlja kao najvece duhovno bogastvo,e taj ima gadne probleme u glavi
milosib92 milosib92 18:18 22.09.2008

Re: i

Exitus Letalis

nenynikakav jezik mrznje ja nisam upotrebio ,bolje bi vam bilo da ga trazite na pravoj adresi i mene ostavite na miru.pazi neny, ko takne u crkvu taj je nahebo.i to najviše od ovih novokomponovanih vernika.ja ne idem na slave zato što ih slave oni koji nikad nisu.ima ljudi koji su vazda slavili i prestali kad su ovi novi nagrnuli.bila je jedna zezalica u tuzli: "čuvaj se T-84 i M-92" (misli se na muslimane novokomponovane, one od 92)isto mislim i o ovim novokoponovanim.

Izgleda da sam ja glavni krivac, a dobri Unfuck zamal da nahebe.
Draga madam letalna imam potrebu da objasnim pošto me supermod obrisao, a posebno zato što znate da sam ja novokomponovani vernik. Rođen sam u pobožnoj porodici i bez obzira na komunističko uređenje u zemlji imao sam sreću da odmalena slavim Gospoda našeg. Kada neko poput ovog derišta, koje ne ume nos samo da obriše, počne da baljezga onakve gadosti o SPC, to tumačim kao govor mržnje uperen prema meni i mojoj porodici.

Umesto što ga branite, vi kao iskusnija ateistkinja i zastupnik ljudskih prava i sloboda, ga bar naučite elementarnoj pristojnosti i domaćem vaspitanju, koje očito nije imalo prilike da dobije.
vanja76 vanja76 23:57 21.09.2008

Гледам, читам и гадим се

... ово је тенденциозан блог, а моја сасвим добронамерна сугестија ауторки би била да га повуче.

Могло би се дискутовати о томе да ли је Биљана Србљановић требало да пристане да учествује у емисији са оваквим избором гостију, ту пре свега мислим на Лазанског, о емисији у целини, али за мене је утисак овог Утиска начин на који је ауторка блога сеирила над оним што је очекивала и, рекло би се - прижељкивала.

Јасно, могло би се дискутовати и о темама које су у емисији покренуте само што слутим да од та посла нема ништа. Волела бих да грешим.

Мене тема емисије није интересовала и не бих је ни гледала да Биљана Србљановић није била гост.
Нисам знала ово што је испричала на крају, за тужбу против ње после трибине у Панчеву која је била пролетос.
ssvetlana92 ssvetlana92 00:03 22.09.2008

Re: Гледам, читам и гадим се

Jeste, blog je veoma tendenciozan i manipulativan!
man ray loves me man ray loves me 00:11 22.09.2008

Re: Гледам, читам и гадим се

Могло би се дискутовати о томе да ли је Биљана Србљановић требало да пристане да учествује у емисији са оваквим избором гостију

Јасно, могло би се дискутовати и о темама које су у емисији покренуте

Pa o tome i diskutujemo. Koje je tvoje misljenje? Sta mislis, u kolikoj meri je pokrenula napred istragu za ubistvo dva vojnika? Ili smatras da uopste nije trebalo da prica o tome? O cemu je onda trebalo da prica u takvom drustvu?
Alava Alava 00:21 22.09.2008

Re: Гледам, читам и гадим се

vanja76
... ово је тенденциозан блог, а моја сасвим добронамерна сугестија ауторки би била да га повуче.
Ovo je tendenciozan komentar, a MOJA dobronamerna sugestija Vama bi bila da ga obrišete. Da li je moguće da smo mi svi ovde ZLI samo zato što od jedinog normalnog čoveka u toj emisiji očekujemo da pomene jako bitnu stvar?!

Мене тема емисије није интересовала и не бих је ни гледала да Биљана Србљановић није била гост.

Jasno je, ovo je suvišno zaista.
Нисам знала ово што је испричала на крају, за тужбу против ње после трибине у Панчеву која је била пролетос.

Čudi me. Zar vam nije domaći zadatak redovno slušanje Peščanika? Sedite 1.
Exitus Letalis Exitus Letalis 00:27 22.09.2008

Re: Гледам, читам и гадим се

Нисам знала ово што је испричала на крају, за тужбу против ње после трибине у Панчеву која је била пролетос.

evo ima ovde prikaz te tribine ima i snikak.

pokušali su da prekinu tribini ko oni "naši" i radikali onomad.
đavo će ga znati ko je tužio.
ima da bude red i mir!
vanja76 vanja76 00:44 22.09.2008

Re: Гледам, читам и гадим се

man ray loves me


Pa o tome i diskutujemo. Koje je tvoje misljenje? Sta mislis, u kolikoj meri je pokrenula napred istragu za ubistvo dva vojnika? Ili smatras da uopste nije trebalo da prica o tome? O cemu je onda trebalo da prica u takvom drustvu?


Биљана Србљановић је и причала о томе, она је отворила неуралгичне тачке, Шутановац врда јер мора да врда - шта је она требало да ради? Да скочи и ископа му очи? Онда би било - види је хистеричну!

Уопште не мислим да је Биљана задужена и одговорна да се бави убиством војника у Топчидеру и покреће "напред истрагу за убиство". У овој емисији она је рекла таман онолико колико је било потребно да каже. То није била емисија посвећена тој теми. Замена теза коју често имамо прилике да видимо на блогу је када неко отвори блог са конкретном темом, а онда се прича о нечему другом.

Наравно да не сматрам да није уопште требало да прича о томе и она је то урадила. Само што неки никад нису задовољни.

А у вези имена, гади ми се вајкање над тим што није могла да се сети имена. Па шта?! Па на овом блогу (у најбољем случају) пар људи то може, без гледања на банер. Уосталом, на самом банеру је једно име било погрешно написано, па су онда неки то пакосно користили и исмевали целу акцију, иако то јесте била бламажа, па ником ниста.

Дај бре не фолирајте се. Сад као сви кад вас пробуде у глуво доба ноћи знате имена и војника из Точчидера. Хау јес ноу. Поштено је рекла - не могу да се сетим и сад је због тога треба разапињати?! Министар је тај који за емисију мора да се припреми.

vanja76 vanja76 00:56 22.09.2008

Re: Гледам, читам и гадим се

Alava
vanja76
... ово је тенденциозан блог, а моја сасвим добронамерна сугестија ауторки би била да га повуче.
Ovo je tendenciozan komentar, a MOJA dobronamerna sugestija Vama bi bila da ga obrišete. Da li je moguće da smo mi svi ovde ZLI samo zato što od jedinog normalnog čoveka u toj emisiji očekujemo da pomene jako bitnu stvar?!

Мене тема емисије није интересовала и не бих је ни гледала да Биљана Србљановић није била гост.

Jasno je, ovo je suvišno zaista.
Нисам знала ово што је испричала на крају, за тужбу против ње после трибине у Панчеву која је била пролетос.

Čudi me. Zar vam nije domaći zadatak redovno slušanje Peščanika? Sedite 1.


Нешто сте лоше квотовали (само констатујем) па покушавам да разазнам ста су овде примедбе и питања мени.
Нема ни говора да мислим или да сам написала да су овде сви ЗЛИ, а Биљана јесте поменула и више него поменула битну ствар.

Не, уопште ми није домаћи задатак да редовно слушам Пешчаник. У редовном термину га уопште не слушам, а на нету углавном видим ко су гости па некад одслушам накнадно, а некада ни то.
Промашили сте - нисам ја никакав острашћени "пешчаниковац". Што никако не значи да ме не изнервирају покушаји да трибине које држе спрече и прекину бахате сподобе.

Уосталом, где сте видели да неко коме је "домаћи задатак редовно слушанје Пешчаника" пише ћирилицом!
man ray loves me man ray loves me 01:05 22.09.2008

Re: Гледам, читам и гадим се

Kojoj temi je emisija bila posvecena?
O cemu je Biljana pozvana da prica?
Mene kad probude u pola noci, ne znam kako se zovu vojnici. Ni sada dok ovo pisem. Zovu se Dragan i Drazen, ali prezimena se ne secam. Ali da sam upoznala njihove porodice, setila bih se njihovih imena. Da sam u kampanji obecavala da cu da se borim za njih, setila bih se njihovih imena. Da idem u emisiju u kojoj treba da pricam o njima, podsetila bih se njihovih imena.
Ti ne bi?
JJ Beba JJ Beba 01:22 22.09.2008

Re: Гледам, читам и гадим се

Уосталом, где сте видели да неко коме је "домаћи задатак редовно слушанје Пешчаника" пише ћирилицом!

kakav je bre ovo argument?
što ne bi neko ko sluša Peščanik pisao ćirilicom?
bertold bertold 00:06 22.09.2008

FUJ

Ko si TI da "gledaš, slušaš, čekaš"? Neki nadzorni organ? Kontrolor? Šta?!

Daj bre, budi na pravoj strani kao i do sad - Drazenovoj i Draganovoj. Ko god da se bori za istinu o njima, na dobroj je strani. Zvao se on/ona BS ili ne, prestani da pljuješ po njoj, samo zato što ti se ne sviđa, politički ili bilo kako drugačije, a šatro zbog dvojice jadnih ljudi koji više nisu sa nama, zbog zločinaca koji i dalje šetaju među nama. TO JE VAŽNO.

Ovi fazoni - ode kampanja, ode interesovanje su jadni do te mere da me mrzi da ih komentarišem. Svi gledamo, niko nema tapiju ni na čiji nesreću, ali ovo - da koristiš njih dvojicu (posle sveg onog doprinosa) kako bi pljunula na nju, pa stvarno fuj.
Goran Vučković Goran Vučković 00:16 22.09.2008

Re: FUJ

Ko si TI da "gledaš, slušaš, čekaš"? Neki nadzorni organ? Kontrolor? Šta?!

Jelena Milić, TV gledalac. Osoba sa imenom i prezimenom (a ne bezimeni pljuvač koji viče "FUJ". Koja se pita zašto je Biljana u emisiji sa ministrom vojnim i kontraverznim vojnim komentatorom. A takođe se pita da li će se Biljana setiti da pomene ono što je ovde na blogu bilo značajna tema. Između ostalog, dva lica koja nas gledaju svaki put kad osvežimo stranicu bloga.

Exitus Letalis Exitus Letalis 00:30 22.09.2008

Re: FUJ

Goran Vučković
Ko si TI da "gledaš, slušaš, čekaš"? Neki nadzorni organ? Kontrolor? Šta?!

Jelena Milić, TV gledalac. Osoba sa imenom i prezimenom (a ne bezimeni pljuvač koji viče "FUJ". Koja se pita zašto je Biljana u emisiji sa ministrom vojnim i kontraverznim vojnim komentatorom. A takođe se pita da li će se Biljana setiti da pomene ono što je ovde na blogu bilo značajna tema. Između ostalog, dva lica koja nas gledaju svaki put kad osvežimo stranicu bloga.


e stvarno, objasni nam.
nismo znali.
kao što un nije bio o vojsci tako ni blog nije bio o vojsci nego o biljani.
da se izduva svako ko može.
dezzelin dezzelin 00:31 22.09.2008

Re: FUJ

A takođe se pita da li će se Biljana setiti da pomene ono što je ovde na blogu bilo značajna tema. Između ostalog, dva lica koja nas gledaju svaki put kad osvežimo stranicu bloga.


Pa dobro, ali stvarno nije bila losa. Eto, pomenula je cinjenicu da je to ista ona vojska koja placa i skriva Ratka Mladica. Zar to ne govori sve?

pozz.
Alava Alava 00:34 22.09.2008

Re: FUJ

e stvarno, objasni nam.
nismo znali.
kao što un nije bio o vojsci tako ni blog nije bio o vojsci nego o biljani.

Ma ne, bolje ti nama objasni.
UN nije bio o vojsci - tu je svako došao da javnosti ispriča o svojim problemima - Šutanovac da pokaže uznemirujuće plakate, a Biljana da kaže kako se neće pojaviti na sudu.
Šteta što roditelje vojnika nema ko da pozove. Naročito ne voditeljka koja bez deset poštapalica ne može da sastavi dve rečenice.
Goran Vučković Goran Vučković 00:43 22.09.2008

Re: FUJ


e stvarno, objasni nam.
nismo znali.
kao što un nije bio o vojsci tako ni blog nije bio o vojsci nego o biljani.
da se izduva svako ko može.

I ja se zahvaljujem na "objašnjenju" blogerki Exitus Letalis (ime poznato redakciji).

Utisak nedelje je retko o jednoj temi, koliko se sećam onih emisija koje sam gledao. Izbor gostiju u studiju, opet, ume da ne bude baš potpuno slučajan.

A čini mi se da je Jelena napisala do sada više blogova o Utisku nedelje nego o Biljani?

Čerevicki Čerevicki 01:13 22.09.2008

Re: FUJ

ssvetlana92
Zar ne mislite da su gospoda mogla da je podsete, ili su i oni zaboravili? U startu ste je optuzili i osudili! Da nije to nesto licno?

Exitus Letalis
aposolutno sam znala da će se blog pretvoriti u napade na biljanu.

nije potrebno. znamo da je ne vari mnogo sveta.

ssvetlana92
Objasnite mi zasto je bash BS. obavezna da povede temu o tome?
Zasto je ona odgovorna za TVOJU ideju da je to bas neophodno?

vanja76
Гледам, читам и гадим се
... ово је тенденциозан блог, а моја сасвим добронамерна сугестија ауторки би била да га повуче.

ssvetlana92
Jeste, blog je veoma tendenciozan i manipulativan!

bertold
FUJ
Ko si TI da "gledaš, slušaš, čekaš"? Neki nadzorni organ? Kontrolor? Šta?!
Daj bre, budi na pravoj strani kao i do sad


U jbt! Pa ovde je zaista opasno nešto prigovoriti BS! Može svašta da ti se desi, uskoro očekujem one fore sa saksijom po glavi, korom od banane pa zašto da ne - i o ćopanju! Ništa slabija nije ni potera kerbera na ljude, oprostite ološe neljudske koji bace senku na presveti lik i delo gospodina Nikole Samardžića.
Moj dobronamerni savet je - ljudi, pazite šta pričate, poješće vas mrak. Nije se za zahebavati i tako loše pričati o veličinama koje su nas sve toliko zadužile. Ipak postoje kolege blogeri koji su uvek na oprezu, spremni da vas spreče u vašoj nečasnoj nameri da bacite ljagu na ime ljudi koji "to ni sa čim nisu zaslužili"!
Za sam kraj, ja bih želeo da izrazim duboko poštovanje g-đici BS i g-dinu NS kao i neizmernu zahvalnost kolegama blogerima (prepoznaće se) koji na neustrašiv način stoje na braniku otadžbine neumorno bijući bitku za njeno veličanstvo - ISTINU! Slava im!
JJ Beba JJ Beba 01:24 22.09.2008

Re: FUJ

kao što un nije bio o vojsci tako ni blog nije bio o vojsci nego o biljani.
da se izduva svako ko može.

da, da ispljuje biljanu svako ko samo ne žuri na brzi voz...
kakva odvratna blog strategija
Čerevicki Čerevicki 01:38 22.09.2008

Re: FUJ

JJ Beba
da, da ispljuje biljanu svako ko samo ne žuri na brzi voz...
kakva odvratna blog strategija

C,c,c, evo nama i malo patetike. A moglo bi se reći i izvrtanje istine. Normalnom, objektivnom čoveku koji razmišlja svojom glavom pada na pamet logično pitanje - zašto neko najobičniju kritiku naziva pljuvanjem? Ovo pitanje za sobom nosi još jedno - koji je motiv ovakvih velikomučenika?
JJ Beba JJ Beba 01:44 22.09.2008

Re: FUJ

Čerevicki
JJ Beba
da, da ispljuje biljanu svako ko samo ne žuri na brzi voz...
kakva odvratna blog strategija

C,c,c, evo nama i malo patetike. A moglo bi se reći i izvrtanje istine. Normalnom, objektivnom čoveku koji razmišlja svojom glavom pada na pamet logično pitanje - zašto neko najobičniju kritiku naziva pljuvanjem? Ovo pitanje za sobom nosi još jedno - koji je motiv ovakvih velikomučenika?

o čemu ti pričaš čerevički?
o kakvim velikomučenicima, jedenju mraka, padanju na koru od banane? ovo je blog, virtuelna stvar, samo pričamo......
patetika? gde ti tu vidiš patetiku?
i vrapci na grani znaju o animozitetu koji blogerka milić gaji prema blogerki BS.
zbog istorije njihovog odnosa, pokretanje ovakvog bloga liči na nameru da se blog pretvori u pljuvanje po BS.
dezzelin dezzelin 01:46 22.09.2008

Re: FUJ

zašto neko najobičniju kritiku naziva pljuvanjem?


Pa sto ne kritikujete malo onog vaseg ministra koji je takodje gostovao u UN i kojem u opisu posla stoji da resava takve stvari, nego bas Biljanu?

Zaboravili ste da Demokratska Stranka ima vlast u ovoj zemlji ili sta?
Ja smatram da je resavanje tog slucaja ubistva ipak vise u njegovoj nadleznosti nego u nadleznosti BS, ili se varam?.
Čerevicki Čerevicki 05:39 22.09.2008

Re: FUJ

i vrapci na grani znaju o animozitetu koji blogerka milić gaji prema blogerki BS.
zbog istorije njihovog odnosa, pokretanje ovakvog bloga liči na nameru da se blog pretvori u pljuvanje po BS.

I zato si ti tu? Neočekivana sila koja se iznenada pojavljuje i rešava stvar!
Pokaži mi gde si ti videla pljuvanje pa si rešila da uskočiš?
Čerevicki Čerevicki 05:45 22.09.2008

Re: FUJ

dezzelin
Pa sto ne kritikujete malo onog vaseg ministra koji je takodje gostovao u UN i kojem u opisu posla stoji da resava takve stvari, nego bas Biljanu?

Šta je s tobom? Kog mog? Ti misliš ako ti imaš svog i ja neminovno moram da imam mog, je li? E, pa , silno grešiš. Ja sam svoj, TO JE RAZLIKA IZMEĐU TEBE I MENE!
Atomski mrav Atomski mrav 08:11 22.09.2008

Re: FUJ

i vrapci na grani znaju o animozitetu koji blogerka milić gaji prema blogerki BS.

A ti uopšte nemaš nikakve animozitete?
vladimir petrovic vladimir petrovic 08:58 22.09.2008

Re: FUJ

JJBeba
... i vrapci na grani znaju o animozitetu koji blogerka milić gaji prema blogerki BS.


Da li je bas tako?
U pitanju su dve izuzetne licnosti, svaka na svoj nacin. Ne moraju misliti isto ali sam siguran da imaju dobre namere (zaboravimo pricu o vodjenju u pakao). Ima se utisak da ponekad preteruju u onome sto brane i zastupaju, ali sam shvatio i da umeju da trpe udarce, odnosno kritike.
Zato podrzavam obe, odnosno pravo na njihove (ne bas uvijene) stavove o aktuelnim temama. Verujem i da se razlike u njihovim stavovima ne moraju tumaciti kao nekakav licni animozitet...
Ovaj blog bez JM i BS (koja se sve redje javlja, valjda zbog "zamora materijala" bi bio manje zanimljiv.
Long live JM and BS.
Doctor Wu Doctor Wu 10:59 22.09.2008

Re: FUJ

JJBeba
da, da ispljuje biljanu svako ko samo ne žuri na brzi voz...

Bebili, šta je s tobom i tim vozovima?
Stalno ih nešto pominješ...
vracarac92 vracarac92 11:02 22.09.2008

Re: FUJ

Zaboravili ste da Demokratska Stranka ima vlast u ovoj zemlji ili sta?
Zajedno sa SPS, G17+ i Biljaninom strankom - LDP. Kohabitiraju sve u šesnes'

P.S.
PRAVDA ZA UROŠA
JJ Beba JJ Beba 11:46 22.09.2008

Re: FUJ

Pokaži mi gde si ti videla pljuvanje pa si rešila da uskočiš?

ninoslav je kralj pljuvačine po biljani.
nešto je obrisano, a nešto je ponovo dopisao kad se probudio.
inače on stalno čuči u niskom stratu i čeka da se pojavi negde nešto zgodno da može da ispovrati svoj odvratni unjkavi i vlažni cinizam.

pokazala bih ti još al me nešto mrzi

neočekivana sila koja se pojavljuje i rešava stvari, ajd baš ako si zapeo
JJ Beba JJ Beba 11:48 22.09.2008

Re: FUJ

A ti uopšte nemaš nikakve animozitete?

imam - filozof, poeta, pop , putnik i ljubavnik ninoslav.
Ninoslav Randjelovic Ninoslav Randjelovic 11:51 22.09.2008

Re: FUJ

inače on stalno čuči u niskom stratu i čeka da se pojavi negde nešto zgodno da može da ispovrati svoj odvratni unjkavi i vlažni cinizam.

Eto, ti ces sad ekspetski o cucanju, cekanju i povracanju !
JJ Beba JJ Beba 11:57 22.09.2008

Re: FUJ


Bebili, šta je s tobom i tim vozovima?
Stalno ih nešto pominješ...

volim tu metaforu.
a volim i vozove, stanice, šine itajrad...romantika batice
ja sam ipak sa shtayge
:)
hug
JJ Beba JJ Beba 12:01 22.09.2008

Re: FUJ

Eto, ti ces sad ekspetski o cucanju, cekanju i povracanju !

jesam, ekspret sam.
ja sam doktor za glavu i dušu.
pogotovo za tvoju glavu i ono što imaš od duše
Ninoslav Randjelovic Ninoslav Randjelovic 12:03 22.09.2008

Re: FUJ

ja sam doktor za glavu i dušu.
pogotovo za tvoju glavu i ono što imaš od duše

Fantazije lude mladosti - ima takva jedna kubanska pesma o neuzvracenoj ljubavi....Zali se jedna zena tako i peva.
JJ Beba JJ Beba 12:04 22.09.2008

Re: FUJ

Da li je bas tako?

pa tako mi se onomad učinilo kada je perje letelo.



Ovaj blog bez JM i BS (koja se sve redje javlja, valjda zbog "zamora materijala" bi bio manje zanimljiv.


ovaj blog bez mnogih koji se ne javljaju nije više isti
Dušan Maljković Dušan Maljković 14:07 22.09.2008

Re: FUJ

i vrapci na grani znaju o animozitetu koji blogerka milić gaji prema blogerki BS.


A taj animozitet je inače nastao sui generis? To što je BS Jelenu nazvala, u svom prostačkom maniru, "ljutom partijskom ništarijom" i "ružnom plavušom", to onako, mačku o rep, nema veze? Možda je pak BS malo jednakija od svih ostalih, pa ima više prava da bljuje ovako ogavne uvrede samo zato što se neko ne slaže sa njenom političkom pozicijom?

JJ Beba JJ Beba 15:06 22.09.2008

Re: FUJ

A taj animozitet je inače nastao sui generis? To što je BS Jelenu nazvala, u svom prostačkom maniru, "ljutom partijskom ništarijom" i "ružnom plavušom", to onako, mačku o rep, nema veze? Možda je pak BS malo jednakija od svih ostalih, pa ima više prava da bljuje ovako ogavne uvrede samo zato što se neko ne slaže sa njenom političkom pozicijom?


pa ne vidim da je BS otvorila blog sa idejom da "izgrdi" Jelenu zbog nečega što nije uradila a baš je morala da uradi tako kako ona misli da treba.
izgrditi BS u 26 minutu emisije što nije pomenula aferu topčider i misliti da nije dato zeleno svetlo za pljuvanje po biljani je je neviđeno najvno i neinteligentno. jelena nit je najvna a još manje neinteligentna. znala je šta će se desti. Po mom mišljenju UN je za jelenu bio čist zicer.
Pljuvanje po BS ili "našoj Bilji" kako je maliciozno naziva dottore je lokalna razbribiga, dobar način da se utuče dan.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana