Na današnji dan

9. januar...

Filip Mladenović RSS / 09.01.2024. u 17:25

 

 "Zahvaljujem se što ste mi pružili priliku da danas govorim. Pre skoro dve godine došla sam ovde kao optužena za učešće u zločinima protiv drugih ljudskih bića, pa čak i protiv čovečnosti. Došla sam iz dva razloga: da se suočim s ovim optužbama i da poštedim moj narod - jer je bilo jasno da bi oni platili cenu bilo čijeg nedolaska. Do sada sam imala priliku da preispitam ove optužbe i da ih, zajedno s mojim braniocima, proverim i procenim. Sada sam se uverila i prihvatam da je više hiljada nevinih ljudi bilo žrtva organizovanog i sistematičnog delovanja da se uklone Muslimani i Hrvati s područja koje su Srbi smatrali svojim.

U to vreme, ja sam olako ubedila samu sebe da je ovo pitanje opstanka i samoodbrane. Ustvari, i više od toga - naše rukovodstvo, čiji sam bila neophodan deo, vodilo je poduhvat koji je za žrtve imao nebrojene nevine ljude. Objašnjenja samoodbrane i opstanka ne pružaju opravdanje. Na kraju, čak i naši sunarodnici su rekli da smo u ovom ratu izgubili svoju plemenitost. Postavljaju se očigledna pitanja: ako je ova istina sada tako jasna, zašto je ja nisam videla ranije; i - kako su naše rukovodstvo i oni koji su ga sledili mogli počiniti takva dela? Odgovor na oba pitanja je, verujem - strepnja - zaslepljujuća strepnja koja je dovela do opsesije, naročito za one od nas za koje je Drugi svetski rat živa uspomena, da Srbi više nikada ne dopuste sebi da budu žrtve. Čineći ovo, mi u rukovodstvu smo prekršili najosnovniju dužnost svakog ljudskog bića - dužnost da se uzdrži i poštuje dostojanstvo drugih. Bili smo opredeljeni da učinimo sve što je neophodno da prevladamo.

Iako sam više puta bila upoznata s navodima o surovim i neljudskim postupcima protiv nesrba - odbila sam da se s time suočim, ili čak da ih proverim. Ustvari, ja sam se potpuno predala govorenju o nevinim srpskim žrtvama ovoga rata. Ovaj svakodnevni rad potvrdio je moje uverenje da se borimo za svoj opstanak, i da je u ovoj borbi međunarodna zajednica naš neprijatelj. I tako sam ja jednostavno poricala te navode, čak ih i ne proveravajući. Ostala sam sigurna u svom uverenju da Srbi nisu sposobni da učine nešto tako. U ovoj opsesiji da više nikada ne postanemo žrtve - dopustili smo sebi da postanemo počinioci.

Čuli ste juče, a delimično i danas, opširno o patnjama koje su ovim prouzrokovane. Ja prihvatam odgovornost za moj udeo u tome. Ova odgovornost je moja - i samo moja. Ona se ne proteže na druge lidere i njihovo pravo da se brane. Ona se zasigurno ne proteže na naš, srpski, narod, koji je već platio visoku cenu za postupke našeg rukovodstva. Saznanje da sam odgovorna za takve ljudske patnje i za kaljanje ugleda mog naroda uvek će ostati deo mene.

Postoji pravda koja zahteva život za svaki nevini život, smrt za svaku grešnu smrt. Za mene, naravno, nije moguće da odgovorim zahtevima takve pravde. Ja jedino mogu da uradim ono što je u mojoj moći i da se nadam da će to biti od neke koristi - da spoznam istinu, da je kažem i da prihvatim odgovornost. Ovo će, ja se nadam, pomoći muslimanskim, hrvatskim i srpskim nevinim žrtvama da ne postanu obuzeti gorčinom koja često postaje mržnja i koja je - na kraju - samouništavajuća.

Što se tiče mog naroda - rekla sam danas nešto ovde o njegovom ugledu. Mislim da je stoga bitno da pojasnim o čemu govorim. Danas u Beogradu, u centru Beograda, stoji pod kupolom jedna crkva, još uvek u izgradnji, a izgradnja je počela davne 1935. godine. Naš narod je istrajao u izgradnji ove crkve, posvećene čoveku, koji je - više nego iko drugi - ugrađen u biće srpskog naroda, a to je sveti Sava. Put koji je on sledio bio je obeležen samouzdržanjem i poštovanjem prema svima. Veliki diplomata, koji je stekao ugled u svom narodu i u svetu koji ga okružuje, čovek čiji je karakter duboko usađen u srpski narod.

Put i primer svetog Save su sledile velike srpske vođe, čak i u današnjem vremenu, istrajno pokazujući plemenitost i dostojanstvo čak i u najtežim okolnostima. Dovoljno je samo pomenuti vladiku Artemija Radosavljevića, koji je i dan-danas glas vapijućeg za pravdu, u onome što je za Srbe postalo - pustinja Kosovo. Na nesreću, naše rukovodstvo, uključujući mene, napustilo je ovaj put tokom poslednjeg rata. Verujem da vam je jasno da sam se ja razišla s tim liderima - premda prekasno. Ipak, to rukovodstvo bestidno nastavlja da traži odanost i podršku našeg naroda. To se čini izazivanjem straha, govorenjem poluistina kako bi se ubedio naš narod da je svet protiv nas. Ali, plodovi njihovog rada - tog rukovodstva - su jasni: grobovi, izbeglice, izolacija i ogorčenje prema celom svetu koji nas je odbacio upravo zbog tih lidera.

Neki su me upozoravali da ovo nije ni vreme ni mesto da se kaže ova istina - da bi trebalo sačekati dok ostali takođe prihvate odgovornost za njihova dela. Ali, ja verujem da ne postoji mesto ni vreme na kome je neprikladno reći istinu. Ja verujem da mi moramo da uredimo našu kuću - ostali će morati da preispitaju sebe i svoje postupke. Mi moramo da živimo u ovom svetu, a ne u pećini. Ali, dokle god zadržimo naš identitet i naš karakter - nemamo se čega bojati.

Što se tiče mene - članovi ovog sudskog veća su oni kojima je data odgovornost da sude. Vi se morate truditi da u svojoj presudi nađete bilo kakvu pravdu koju ovaj svet može da ponudi - ne samo za mene nego i za nevine žrtve ovog rata. Ja ću, međutim, uputiti jedan apel ovom Tribunalu - sudijama, tužiocima, istražiteljima - uradite sve što je u vašoj moći da pružite pravdu za sve strane. Čineći to, možda ćete biti u mogućnosti da ostvarite misiju radi koje ovaj sud postoji."

Hag, 17. 12. 2002.                                 Biljana Plavšić, bivša predsednica Republike Srpske

P.S:

„Izašnjavam se da sam kriva."

Ovim je rečima 2002. godine ratna potpredsednica Republike Srpske Biljana Plavšić priznala krivicu u Haškom tribunalu, nakon čega je, prema sporazumu o priznanju krivice, postupak okončan presudom od 11 godina, uz odbacivanje svih ostalih optužbi uključujući i onu za genocid. No, 7 godina kasnije, iz švedskog zatvora u kome služi kaznu, Plavšićeva je u intervjuu za švedski magazin „Vi" povukla svoje priznanje krivice. Prema pisanju magazina, o motivima koji su je ponukali da ga uopšte i iskaže, Plavšićeva je kazala:

"Ja sam sebe žrtvovala. Nisam učinila nista loše. Priznala sam krivicu za zločine protiv čovječnosti zato da bih mogla pregovarati o ostalim optužbama. Da nisam, suđenje je moglo potrajati tri, tri i po godine. S obzirom na moje godine, to nije bila prihvatljiva opcija."

Profesorica biologije u penziji, koja je pravdala zločine nad Bošnjacima i Hrvatima tokom rata u BiH rečima da se radi o „prirodnom fenomenu", priznala je da je obmanula Tribunal, koji je njeno priznanje smatrao važnim korakom ka pomirenju u Bosni i Hercegovini.

 



Komentari (415)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

tessa1 tessa1 10:19 10.01.2024

Re: Filip & Krvoproliče

Na sreću - šta ti je ljudska priroda - čovjek brzo zaboravi na ovaj mrak.

Ili je to do moje vilinske prirode, iscjelim brzo. :)
Filip Mladenović Filip Mladenović 11:32 10.01.2024

Re: Filip & Krvoproliče

Mogao sam da umesto priznanja Biljane Plavšić postavim na blog odlomke njene knjige pisane u zatvoru "Svedočim".

Šta li biste tek onda napisali o tom mom angažmanu?!
jovilim_e jovilim_e 11:46 10.01.2024

Re: Filip & Krvoproliče

Filip Mladenović
Mogao sam da umesto priznanja Biljane Plavšić postavim na blog odlomke njene knjige pisane u zatvoru "Svedočim".

Šta li biste tek onda napisali o tom mom angažmanu?!

Isto što i sada!
Da deluje da si plaćen za antisrpske aktivnosti.
Šta drugo?
angie01 angie01 11:53 10.01.2024

Re: Filip & Krvoproliče

Da deluje da si plaćen za antisrpske aktivnosti.
Šta drugo?


koliko vidim, tekst je gostautorski milene plavsic.
tessa1 tessa1 11:56 10.01.2024

Re: Filip & Krvoproliče

Šta li biste tek onda napisali o tom mom angažmanu?!

Ne bih ništa, pametni ljudi u ovom mraku ne traže svijeću.
Filip Mladenović Filip Mladenović 12:14 10.01.2024

Re: Filip & Krvoproliče

jovilim_e
Filip Mladenović
Mogao sam da umesto priznanja Biljane Plavšić postavim na blog odlomke njene knjige pisane u zatvoru "Svedočim".

Šta li biste tek onda napisali o tom mom angažmanu?!

Isto što i sada!
Da deluje da si plaćen za antisrpske aktivnosti.
Šta drugo?


Ako je već reč o antisrpstvu, ima li šta gore po srpski narod od onoga što su radili Zloba Milošević, Šešelj, Karadžić, Plavšić, Martić, Babić, Mladić...?!

Uostalom, i Biljana Plavšić i Milan Babić su svojim javnim priznanjima pred istorijom, pred potomcima i pred srpskim narodom detaljno objasnili razmere vlastitog antisrpstva.

Dakle, ne zamenjujte teze, nemojte više da prodajete maglu, ne manipulišite...

jovilim_e jovilim_e 12:25 10.01.2024

Re: Filip & Krvoproliče

angie01
Da deluje da si plaćen za antisrpske aktivnosti.
Šta drugo?


koliko vidim, tekst je gostautorski milene plavsic.

Milena Plavšić gostuje kod Filipa na blogu?
Tekst je kao i kod svakog svedoka saradnika - svedočenje da se osude drugi?
U slučaju sukoba u bivšoj državi, takvi tekstovi su imali (i još uvek imaju) samo jednu svrhu - da se za sva zla optuže Srbi.
I samo Srbi.
jovilim_e jovilim_e 12:30 10.01.2024

Re: Filip & Krvoproliče

Filip Mladenović
jovilim_e
Filip Mladenović
Mogao sam da umesto priznanja Biljane Plavšić postavim na blog odlomke njene knjige pisane u zatvoru "Svedočim".

Šta li biste tek onda napisali o tom mom angažmanu?!

Isto što i sada!
Da deluje da si plaćen za antisrpske aktivnosti.
Šta drugo?


Ako je već reč o antisrpstvu, ima li šta gore po srpski narod od onoga što su radili Zloba Milošević, Šešelj, Karadžić, Plavšić, Martić, Babić, Mladić...?!

Uostalom, i Biljana Plavšić i Milan Babić su svojim javnim priznanjima pred istorijom, pred potomcima i pred srpskim narodom detaljno objasnili razmere vlastitog antisrpstva.

Dakle, ne zamenjujte teze, nemojte više da prodajete maglu, ne manipulišite...


Biljana Plavšić i Milan Babić su svojim javnim priznanjem pokazali jedino da su 'najobičnije pičke' koje su pokušale da spasu svoju kožu u sukobu sa nadmoćnim neprijateljem.
I to im srpski narod neikada neće oprostiti.
Hiljade srpskih žrtava i stotine hiljada proteranih Srba su mnogo intenzivnije svedočanstvo nego iskazi 'izdajničkih pičaka'.
Čudnovato je da ta svedočanstva ne dopiru do tebe.
Doduše i nije za čuđenje.
tessa1 tessa1 12:42 10.01.2024

Re: Filip & Krvoproliče

Emsi, ne hrani drugosrbijanske kerove. Svi oni zajedno nisu ni za k,

kamoli u 2024. pasivno-agresivno zagovaranje ukidanja RS i genocid, ukidanje jednog eniteta jerbo vjeruju u pravdu?, i to sve za džabe, bez novčane naknade, vrijednosti?,

tj poližu kosti mrtvih iz rata devedestih, jedina hrana.

Mrak, ljudi, ne pecajte se..
tessa1 tessa1 12:42 10.01.2024

Re: Filip & Krvoproliče

Filipe, obrisao si komentar, ako, znaju svi šta ja ustaškoj moronki mislim, pa reko, da poželim isto i u 2024..
Filip Mladenović Filip Mladenović 13:10 10.01.2024

Re: Filip & Krvoproliče

tessa1
Filipe, obrisao si komentar, ako, znaju svi šta ja ustaškoj moronki mislim, pa reko, da poželim isto i u 2024..


Nije teško biti fin...
Filip Mladenović Filip Mladenović 13:12 10.01.2024

Re: Filip & Krvoproliče

jovilim_e
angie01
Da deluje da si plaćen za antisrpske aktivnosti.
Šta drugo?


koliko vidim, tekst je gostautorski milene plavsic.

Milena Plavšić gostuje kod Filipa na blogu?
Tekst je kao i kod svakog svedoka saradnika - svedočenje da se osude drugi?
U slučaju sukoba u bivšoj državi, takvi tekstovi su imali (i još uvek imaju) samo jednu svrhu - da se za sva zla optuže Srbi.
I samo Srbi.


Ne Srbi, već SAMO srpski izrodi, sve po spisku!

Onog trenutka kada počiniš zločin, ti ne samo da se sebe ispisao iz vlastite vere i nacije, nego se sebe izbrisao iz ljudskog roda!
Filip Mladenović Filip Mladenović 13:15 10.01.2024

Re: Filip & Krvoproliče

jovilim_e
Filip Mladenović
jovilim_e
Filip Mladenović
Mogao sam da umesto priznanja Biljane Plavšić postavim na blog odlomke njene knjige pisane u zatvoru "Svedočim".

Šta li biste tek onda napisali o tom mom angažmanu?!

Isto što i sada!
Da deluje da si plaćen za antisrpske aktivnosti.
Šta drugo?


Ako je već reč o antisrpstvu, ima li šta gore po srpski narod od onoga što su radili Zloba Milošević, Šešelj, Karadžić, Plavšić, Martić, Babić, Mladić...?!

Uostalom, i Biljana Plavšić i Milan Babić su svojim javnim priznanjima pred istorijom, pred potomcima i pred srpskim narodom detaljno objasnili razmere vlastitog antisrpstva.

Dakle, ne zamenjujte teze, nemojte više da prodajete maglu, ne manipulišite...


Biljana Plavšić i Milan Babić su svojim javnim priznanjem pokazali jedino da su 'najobičnije pičke' koje su pokušale da spasu svoju kožu u sukobu sa nadmoćnim neprijateljem.
I to im srpski narod neikada neće oprostiti.
Hiljade srpskih žrtava i stotine hiljada proteranih Srba su mnogo intenzivnije svedočanstvo nego iskazi 'izdajničkih pičaka'.
Čudnovato je da ta svedočanstva ne dopiru do tebe.
Doduše i nije za čuđenje.


Milan Babić je svojim javnim priznanjem i potom samoubistvom pokazao iskreno kajanje, i hrišćansko i ljudsko.

A što se tiče Biljane Plavšić, ona je tek memoarskom knjigom "Svedočim" pokazala iskreno kajanje, i u hrišćanskom i u ljudskom smislu.

jovilim_e jovilim_e 14:07 10.01.2024

Re: Filip & Krvoproliče

Filip Mladenović
jovilim_e
angie01
Da deluje da si plaćen za antisrpske aktivnosti.
Šta drugo?


koliko vidim, tekst je gostautorski milene plavsic.

Milena Plavšić gostuje kod Filipa na blogu?
Tekst je kao i kod svakog svedoka saradnika - svedočenje da se osude drugi?
U slučaju sukoba u bivšoj državi, takvi tekstovi su imali (i još uvek imaju) samo jednu svrhu - da se za sva zla optuže Srbi.
I samo Srbi.


Ne Srbi, već SAMO srpski izrodi, sve po spisku!

Onog trenutka kada počiniš zločin, ti ne samo da se sebe ispisao iz vlastite vere i nacije, nego se sebe izbrisao iz ljudskog roda!

Pusti ta opšta mesta.
Znamo mi Srbi koliko među nama ima govana.
Radi se o drugoj stvari.
A to je da ti nalaziš svima koji su klali Srbe sva moguća olakšanja.
To me nekada čudilo slušajući ljude slične tebi.
Sada više ne.
Filip Mladenović Filip Mladenović 14:12 10.01.2024

Re: Filip & Krvoproliče

Isto važi i za izrode drugih vera i nacija: činom zločina sebe su izbrisali iz svega ljudskog. Žive lešine!
jovilim_e jovilim_e 14:14 10.01.2024

Re: Filip & Krvoproliče

Filip Mladenović
Isto važi i za izrode drugih vera i nacija: činom zločina sebe su izbrisali iz svega ljudskog. Žive lešine!

Nemoj da se ljutiš, ali ja tebi ovo ne verujem.

Filip Mladenović Filip Mladenović 14:50 10.01.2024

Re: Filip & Krvoproliče

Kao rođeni Šumadinac, naučen sam da svako treba najpre da počisti đubre u svom dvorištu!

To nije samo dobro kućno vaspitanje, već i ljudska dužnost!
jovilim_e jovilim_e 14:59 10.01.2024

Re: Filip & Krvoproliče

Filip Mladenović
Kao rođeni Šumadinac, naučen sam da svako treba najpre da počisti đubre u svom dvorištu!

To nije samo dobro kućno vaspitanje, već i ljudska dužnost!

Mene ne zanima gde si ti rođen.
principessa_etrusca principessa_etrusca 16:15 10.01.2024

Re: Filip & Krvoproliče

Filip Mladenović
Kao rođeni Šumadinac, naučen sam da svako treba najpre da počisti đubre u svom dvorištu!

To nije samo dobro kućno vaspitanje, već i ljudska dužnost!

Лепо.

Само нам још кажи где су и ко су несрпски чистачи својих дворишта. Да ли уопште има таквих?
angie01 angie01 16:25 10.01.2024

Re: Filip & Krvoproliče

Само нам још кажи где су и ко су несрпски чистачи својих дворишта. Да ли уопште има таквих?


uvek ti drugi kao izgovor za svo sranje, pa zar nije malo previse, s obzirom na rezultat, koji je kattastrofa toliko dugo.


da ima, u svim sredinama imas zetucane, nacoske, retrogradne sirioce mrznje i one normalne, koji smatraju da je to zlo i koji se bore za civilizovan zivot.
tessa1 tessa1 16:32 10.01.2024

Re: Filip & Krvoproliče

Лепо.

Само нам још кажи где су и ко су несрпски чистачи својих дворишта. Да ли уопште има таквих?

Ma to nisu priče ni za malu djecu više jer ni djeca nisu idioti, vidjeli bi da čike i tete imaju izvjesnih problemčića sa sobom,

Prvo 364 dana u godini nas ponižavaju da smo Bosanci, seljoberija, međedi, babini, premalo gradski, i itd, i onda jedan dan smo navodno svi Srbi i čistimo svoje dvorište?

Ej, bre, prvo ga gore pita Free za genocid u Gazi, ali Filip se fokusirao na 9. Januar i pokajanje Biljanino,

BiH je 30 god odmakela od rata i nikada dalje dva entiteta nisu bila, znači imaš tridesetogodišnjake koji znaju samo za Federaciju, ili RS, i u BiH nekažnjeno X zločina nad Srbima i od Hrvata i od muslimana,

I ovde još uvijek matori ljudi, pregorene duše ali nevino podmeću tezu o našoj genocidnosti i da se genocidna tvorevina mora ukinuti, ljudi moji, ljudi moji, nema od ukidanja ništa iako su to vaši vlažni snovi, pocrkaćete prije već matori,

BiH će ostati podjeljenja, nju održava podjeljenost,

I uopšte ne počinjem o tome da je rat devedesetih BiH u drugom planu prvo ratom u Ukrajini pa ova ne znam ni kako ih nazvati dešavanja u Izraelu, mislim, koliko ti moraš nemati obraza da u jednom slučaju pišaš po nama a u drugom se praviš lud - i taj koji najmanje ima obraza priča o Biljaninom pokajanju 09.01,

serem ti se i na pokajanje i u dvorište u Srbiji koje gledaš sa hrvatskog primorja.. posebno pokajanje nas Srba iz RS čiji ste genocid skrajnuli i turili nas lakonski bahato u vic jer vas neko nabedio da ste bolji..
solo solo 17:59 10.01.2024

Re: Filip & Krvoproliče

Milan Babić je svojim javnim priznanjem i potom samoubistvom pokazao iskreno kajanje, i hrišćansko i ljudsko.


samoubistvo - hrišćansko

Самоубиство –

грех без опроштаја у овом и у будућем животу


zoja444 zoja444 18:24 10.01.2024

Re: Filip & Krvoproliče

mota se ona oko maksinih nogu i on oko njenih. covek mi uopste vise nije drag i simpatican. naprotiv.
tessa1 tessa1 18:28 10.01.2024

Re: Filip & Krvoproliče

Des Zoja, jesi preživjela praznike?


Nešto gledam, Filip je stalno u igrici skidanja gaća, i najviše voli da je prvi u redu, ja, ja, ja ću prvi, mora skinuti gaće i naguziti se, voli čovjek, ali neki se moraju ograditi, to nije znak da vole svi Srbi - u svom dvorištu.

Mene da se pita, a niko me ne pita :), konkretno moj prijedlog je minirati igricu tj Filipov blog sa dinamitom - i ko preživi, mi ćemo reći: izvini, stvarno izvini.
tessa1 tessa1 18:30 10.01.2024

Re: Filip & Krvoproliče

Kad sam kod našeg dvorišta, putujem sad u petak i ostajem mislim do proljeća, potrebna sam ostarjelim roditeljima npr da počistim snijeg oko kuće, samo ću se vratiti na dan-dva u par navrata ovde da kontrolišem život mog djeteta. :)


Naručila sam jutros oko 4-5 laptop torbu iz Španije, i evo javili da je krenula, nema šanse da stigne do mene za dva dana iz Abrere?

Kako je Wikipedia detaljna,

Abrera (Catalan pronunciation: [əˈβɾeɾə]) is a municipality in the comarca of the Baix Llobregat in Catalonia, Spain. It is situated in the valley of the Llobregat river, to the south-east of Montserrat, on the main A2 road between Barcelona and Lleida. The municipality is served by the FGC railway line from Martorell to Manresa: the S4 and R5 services stop at the station.
zoja444 zoja444 18:57 10.01.2024

Re: Filip & Krvoproliče

djes tessa. sto filip ne pise o onoj prebijenoj deci do neprepoznatljivosti u vukovaru a koji su pricali ekavicu? o alahu agbar u bih? gledaj filipe malo i pink. ako oni lazu, slika ne laze. jer mi se volimo, mi se volimo...
Filip Mladenović Filip Mladenović 19:02 10.01.2024

Re: Filip & Krvoproliče

tessa1
Des Zoja, jesi preživjela praznike?


Nešto gledam, Filip je stalno u igrici skidanja gaća, i najviše voli da je prvi u redu, ja, ja, ja ću prvi, mora skinuti gaće i naguziti se, voli čovjek, ali neki se moraju ograditi, to nije znak da vole svi Srbi - u svom dvorištu.

Mene da se pita, a niko me ne pita :), konkretno moj prijedlog je minirati igricu tj Filipov blog sa dinamitom - i ko preživi, mi ćemo reći: izvini, stvarno izvini.


Skidam, naravno da skidam, ali nacionalističke magle, šovinističku paučinu, demagošku mrenu, jalove mitove, lažne legende, tutumrakove i ostale ale i karakondžule!

A sad pesma jednog velikog, talentovanog, civilizovanog hrvatskog Srbina:
https://www.youtube.com/watch?v=9tm8vAHbKUg



gvozden1 gvozden1 19:04 10.01.2024

Re: Filip & Krvoproliče

zoja444
mota se ona oko maksinih nogu i on oko njenih. covek mi uopste vise nije drag i simpatican. naprotiv.

I ti videla?

Ja to već izvesno vreme tvrdim, da je Maksa degradirao na nivo Endži i Filipa
Filip Mladenović Filip Mladenović 19:09 10.01.2024

Re: Filip & Krvoproliče

zoja444
djes tessa. sto filip ne pise o onoj prebijenoj deci do neprepoznatljivosti u vukovaru a koji su pricali ekavicu? o alahu agbar u bih? gledaj filipe malo i pink. ako oni lazu, slika ne laze. jer mi se volimo, mi se volimo...


Siledžija, budala, psihopata... imaš svuda, pa i u Vukovaru.

Naravno, i te sileždije, budale, psihopate... su prebijanjem dece sami sebe isključili iz svoje vere, nacije, iz ljudskog roda...

Sada su ništarije, uhapšene!

tessa1 tessa1 19:17 10.01.2024

Re: Filip & Krvoproliče

Skidam, naravno da skidam, ali nacionalističke magle, šovinističku paučinu, demagošku mrenu, jalove mitove, lažne legende, tutumrakove i ostale ale i karakondžule!


Ne skidaš ništa osim svojih gaća, i to je ok dok ne umisliš da imaš pravo u 2024. skidati nekom gaće, posebno u tuđem dvorištu,

osvjesti se, nije 1995, ni 1999,

Ovo sa čim se ti baviš odavno nije atraktivno i plus ti ne donosi dobit, niko ti nije platio tekst?

Šta u stvari poručuješ? Da se pokajemo? Ili da skinemo gaće, ili je to isto?

Zagovaraš etničko čišćenje i genocid, neka kletva, osveta, pozivaš na osvetu?


A sad pesma jednog velikog, talentovanog, civilizovanog hrvatskog Srbina


Interesantno, volim Arsena i nikad o njemu ne razmišljam kao o hrvatskom Srbinu, niti kao o Srbinu, ni o Hrvatu, Arsen je Arsen, i Gabi.

U petak putujem u Zagreb, provešću par sati kod familije, i iz tog ugla kad gledam na ovaj tvoj blog vidim koliko je pogrešan i njegova namjena je samo da podilazi najnižim porivima, talasa mrak u ljudima na dnu ove virtuelne kace..
tessa1 tessa1 19:19 10.01.2024

Re: Filip & Krvoproliče

djes tessa.

eo :)
zoja444 zoja444 19:21 10.01.2024

Re: Filip & Krvoproliče

jest uhapseni. samo zato sto su prebili i unuka nekog tamo znacajnog branitelja koji je digao frku. pustice ih za dva dana.
tessa1 tessa1 19:21 10.01.2024

Re: Filip & Krvoproliče

A sad pesma jednog velikog, talentovanog, civilizovanog hrvatskog Srbina

Smrdi li ovo malo na fašizam nas izuzetnih?
Filip Mladenović Filip Mladenović 19:23 10.01.2024

Re: Filip & Krvoproliče

tessa1
Skidam, naravno da skidam, ali nacionalističke magle, šovinističku paučinu, demagošku mrenu, jalove mitove, lažne legende, tutumrakove i ostale ale i karakondžule!


Ne skidaš ništa osim svojih gaća, i to je ok dok ne umisliš da imaš pravo u 2024. skidati nekom gaće, posebno u tuđem dvorištu,

osvjesti se, nije 1995, ni 1999,

Ovo sa čim se ti baviš odavno nije atraktivno i plus ti ne donosi dobit, niko ti nije platio ovaj tekst?

Šta ti u stvari poručuješ? Da se pokajemo? Ili da skinemo gaće, ili je to isto?

Zagovaraš etničko čišćenje i genocid, neka kletva, osveta, pozivaš na osvetu?


A sad pesma jednog velikog, talentovanog, civilizovanog hrvatskog Srbina


Interesantno, volim Arsena i nikad o njemu ne razmišljam kao o hrvatskom Srbinu, niti kao o Srbinu, ni o Hrvatu, Arsen je Arsen, i Gabi.

U petak putujem u Zagreb, provešću par sati kod familije, i iz tog ugla kad gledam na ovaj tvoj blog vidim koliko je pogrešan i njegova namjena je samo da podilazi najnižim porivima, talasa mrak u ljudima na dnu ove virtuelne kace..


Ne poručujem, ne zagovaram, ne podilazim... već citiram narodnu poslovicu:

"Što se grbo rodi, vreme ne ispravi!"
tessa1 tessa1 19:25 10.01.2024

Re: Filip & Krvoproliče

"Što se grbo rodi, vreme ne ispravi!"

Pa kako bi grbave ispravljao, a nisu talentovani, civilizovani, veliki kao npr Arsen hrvatski Srbin? Meni osim konc logora ništa ne pada na pamet?
Filip Mladenović Filip Mladenović 19:26 10.01.2024

Re: Filip & Krvoproliče

zoja444
jest uhapseni. samo zato sto su prebili i unuka nekog tamo znacajnog branitelja koji je digao frku. pustice ih za dva dana.



Slično su ti nitkovi uradili i u Atini, pa su ležali u grčkim zatvorima mesecima i tamo doživeli (i preživeli) sve one nitkovluke, koje su proizveli uoči fudbalske utakmice.

Pravda je tako namirena!

Biće i u slučaju vukovarskih ništarija!
Filip Mladenović Filip Mladenović 19:33 10.01.2024

Re: Filip & Krvoproliče

tessa1
"Što se grbo rodi, vreme ne ispravi!"

Pa kako bi grbave ispravljao, a nisu talentovani, civilizovani, veliki kao npr Arsen hrvatski Srbin? Meni osim konc logora ništa ne pada na pamet?



Pa slušajući dobru muziku, poput:

zoja444 zoja444 19:35 10.01.2024

Re: Filip & Krvoproliče

da ponovim. ko zeli da bude genocidan, nek bude. ja necu, jer nisam.
zoja444 zoja444 20:06 10.01.2024

Re: Filip & Krvoproliče

gvozdene, njoj je metla prevozno sredstvo a maksa izgleda nosi vile i na djeram pijac. da slucajno mu neko ne promakne. ja sam mislila on fin, kulturan, pitom... kad ono... iznenadjenje!!!
jovilim_e jovilim_e 20:11 10.01.2024

Re: Filip & Krvoproliče

Filip Mladenović
zoja444
jest uhapseni. samo zato sto su prebili i unuka nekog tamo znacajnog branitelja koji je digao frku. pustice ih za dva dana.



Slično su ti nitkovi uradili i u Atini, pa su ležali u grčkim zatvorima mesecima i tamo doživeli (i preživeli) sve one nitkovluke, koje su proizveli uoči fudbalske utakmice.

Pravda je tako namirena!

Biće i u slučaju vukovarskih ništarija!

Zamišljam koliko bi tebi bilo lakše da su to bili Srbi.
Mogao bi da pišeš da je to nastavka velikosrpske srbo-četničke ideologije i slično.
Ovako p ustašama ne smeš ni da zucneš.
Aaa, da, video sam ono tvoje o Arsenu, hrvatskom Srbinu.
Imaš li sličan primer nekog srpskog Hrvata?
I zašto ne smeš da napišeš samo da je Arsen bio Srbin?
principessa_etrusca principessa_etrusca 20:13 10.01.2024

Re: Filip & Krvoproliče

angie01
Само нам још кажи где су и ко су несрпски чистачи својих дворишта. Да ли уопште има таквих?


uvek ti drugi kao izgovor za svo sranje, pa zar nije malo previse, s obzirom na rezultat, koji je kattastrofa toliko dugo.


da ima, u svim sredinama imas zetucane, nacoske, retrogradne sirioce mrznje i one normalne, koji smatraju da je to zlo i koji se bore za civilizovan zivot.

Изговор за шта?

Питам специфично за чистаче свог дворишта.

Филипе, ко су несрпски чистачи сопствених дворишта (ако их има)?
shmoo shmoo 20:17 10.01.2024

Re: Filip & Krvoproliče

Filip Mladenović
Kao rođeni Šumadinac, naučen sam da svako treba najpre da počisti đubre u svom dvorištu!

To nije samo dobro kućno vaspitanje, već i ljudska dužnost!


Зар ти, Филипе Младеновићу, ниси рођени Београђанин?

Тако си се више пута сам изјашњавао на Блогу Б92.

Питам те због кућног васпитања.

Збуњен сам.





zoja444 zoja444 20:27 10.01.2024

Re: Filip & Krvoproliče

filipe, srbi su krivi i za crne rupe, samo ti to jos niko nije javio.
tessa1 tessa1 20:30 10.01.2024

Re: Filip & Krvoproliče

Pa slušajući dobru muziku, poput:


Odbijaš preuzeti odgovornost za ovaj ratno huškački blog? Poziv na etničko čišćenje i genocid?


Hm, ok ne mogu ti ja odgovoriti prigodnom muzikom, meni ništa nije zabavno,

Naslov 09.01 i Biljanino pokajanje nadahne poneku virtuelnu kuju da nanjuši smrt, nahrani se, poliže kost leša, ušićari bedu, nešto,
I to je to, dostigao si svoj maximum.



Npr moj maximum ili do kritične tačke dođemo kad vidim riječ: civilizovano,

kad virtuelni sadisti i fašisti mcrvare, gaze, provociraju, ponižavaju, posprdavaju, i zahtjevaju i fino kućno vaspitanje, lu-di-lo, ludi-lo.

Shvatim, niti ja znam s kakvim ljudima ovde godinama imam posla, niti oni znaju s kim imaju posla..
tessa1 tessa1 20:32 10.01.2024

Re: Filip & Krvoproliče

jedino to ima smisla

I dinamit, izvini.
tessa1 tessa1 20:32 10.01.2024

Re: Filip & Krvoproliče

da ponovim. ko zeli da bude genocidan, nek bude. ja necu, jer nisam.

Ajde dobro, ne moraš. Nećeš, pa nećeš.
angie01 angie01 21:06 10.01.2024

Re: Filip & Krvoproliče

bene, ne mogu da verujem kakav si jadnik, dobio si preporuke na isti ovako besmislen prostacki komentar od polusveta koji se ovde vrzma i ti ponavljas istu prostotu, pa je l imas ti imalo mozga i vaspitanja, casti, ne znam kako da to nesto u kicmi i pameti nazovem.

hebote, pa isti si kao ove dve opsesivne nelecene bolesnice sto brljave neke toksicne budalstine, jer ne znaju sta ce sa svojom prazninom i besom nakupljenim od nezadovoljstva.

hebote, pa carli je ovde postao mejnstrim model bescasca i gluposti, koje se isgleda dopadaju i odgovaraju pucanstvu,...kako ste svi pokazali svoja prava lica i koliko nisako mozete da puzite, kada nema moderacije da uredi komunikaciju.
angie01 angie01 21:11 10.01.2024

Re: Filip & Krvoproliče


Изговор за шта?


kako za sta, a zbog cega pitas, da li i drugi ciste svoje dvroiste, pa ako ne, sto bi onda i mi, je l to.

pa ciste, prati malo nomalne medije,..eno sinoc je neka gospodja iz RS rekla par krajnje normalnih i pametnih stvari,..pa nisu svi ljudi ni na jednoj strani, retogradni fasiti sa nacoskim idejama.
zoja444 zoja444 21:11 10.01.2024

Re: Filip & Krvoproliče

ali ima ko zeli. maksa, filip, endzika i neues, pitanje je dal su svi srbi. pa budite genocidni, table oko vrata i pravo u carsiju. junaci i junice.
zoja444 zoja444 21:18 10.01.2024

Re: Filip & Krvoproliče

sve sto si napisala si ti, placena nelecena bolesnice. na blogu cekas penziju. ko je tebe i po kom osnovu dovukao da budes moderatorka? sto su bas tebe izabrali, prostakusu neopevanu?
bene_geserit bene_geserit 21:20 10.01.2024

Re: Filip & Krvoproliče

angie01

iš bre moronko, nemam nikakvu želju da komuniciram sa tobom
angie01 angie01 21:26 10.01.2024

Re: Filip & Krvoproliče

moronka ti ona, koja te nije vaspitala, nesto si se opusto kao svaka kukavica, kada nema ko da te saknkcionise- sada se bar vidi tvoje pravo lice.

a sto se tice zelje za komunikacijom, pa ja sam te stalno preskakala i govorila ti da me zaobilazis, a ti si se uporno lepio i serendao, al nesto ti se ne dopada, kada ti se vrati,...sve veliki Srbi.
zoja444 zoja444 21:39 10.01.2024

Re: Filip & Krvoproliče

proci ce i tvoje. nicija nije gorela do zore.
principessa_etrusca principessa_etrusca 22:17 10.01.2024

Re: Filip & Krvoproliče

angie01

Изговор за шта?


kako za sta, a zbog cega pitas, da li i drugi ciste svoje dvroiste, pa ako ne, sto bi onda i mi, je l to.

pa ciste, prati malo nomalne medije,..eno sinoc je neka gospodja iz RS rekla par krajnje normalnih i pametnih stvari,..pa nisu svi ljudi ni na jednoj strani, retogradni fasiti sa nacoskim idejama.

Поново потврђујеш да не умеш да прочиташ једноставан текст.

Ја не питам да ли други чисте или не чисте своје двориште, ја знам да не чисте, већ питам Филипа да се он изјасни о томе да ли се слаже и подржава нпр. слављење Насера Орића. Филип очигледно не може ни то.
angie01 angie01 23:15 10.01.2024

Re: Filip & Krvoproliče

Поново потврђујеш да не умеш да прочиташ једноставан текст.


kao ne razumem, a onda mi ponovis nesto sto sam upravo rekla- neki slave svoje bede, al neki se ne slazu sa takvim slavljem u svim dvoristima...a to podmetanje Filipu orica, je bas nisko...pa je l ti podrzavas slavljenje mladica i karadzica?...je l mozes ti ocigledno bar za to da se izjasnis.

i sto nisi ovde u prvim redovima kusanja svog sranja, koje zagovaras, nego si svoje dupe sklonila na mrski uredjeni Zapad i odande kljucas nama, kako bi trebalo da zivimo ovde i u kakvim pravim vrednostima.
solo solo 23:24 10.01.2024

Re: Filip & Krvoproliče

mota se ona oko maksinih nogu i on oko njenih. covek mi uopste vise nije drag i simpatican. naprotiv.


Filip Mladenović Filip Mladenović 00:02 11.01.2024

Re: Filip & Krvoproliče

zoja444
filipe, srbi su krivi i za crne rupe, samo ti to jos niko nije javio.


Ama ne mešajte srpske naciste sa srpskim antifašistima!

Ja se borim protiv srpskih nacoša, zato što sam antifašista!
Filip Mladenović Filip Mladenović 00:06 11.01.2024

Re: Filip & Krvoproliče

principessa_etrusca
angie01

Изговор за шта?


kako za sta, a zbog cega pitas, da li i drugi ciste svoje dvroiste, pa ako ne, sto bi onda i mi, je l to.

pa ciste, prati malo nomalne medije,..eno sinoc je neka gospodja iz RS rekla par krajnje normalnih i pametnih stvari,..pa nisu svi ljudi ni na jednoj strani, retogradni fasiti sa nacoskim idejama.

Поново потврђујеш да не умеш да прочиташ једноставан текст.

Ја не питам да ли други чисте или не чисте своје двориште, ја знам да не чисте, већ питам Филипа да се он изјасни о томе да ли се слаже и подржава нпр. слављење Насера Орића. Филип очигледно не може ни то.


Svaka nacija ima svoje Nasere Oriće...

Razlika je samo u brojnosti!

Zločinački režim Zlobe Miloševića (uzgred Naser Orić je bio lični Miloševićev telohranitelj) proizveo je, da ne napišem naserao je tušta i tma ornih za pljačke, silovanja, ubijanja civila i bacanja u masovne grobnice, od Bosne i Kosova do Batajnice!
angie01 angie01 00:07 11.01.2024

Re: Filip & Krvoproliče

Tekst je kao i kod svakog svedoka saradnika - svedočenje da se osude drugi?
U slučaju sukoba u bivšoj državi, takvi tekstovi su imali (i još uvek imaju) samo jednu svrhu - da se za sva zla optuže Srbi.
I samo Srbi.


sta lupetas, ona je priznala svoje ucestvovanje u zlocinima.
shmoo shmoo 00:26 11.01.2024

Листопадна замајавања

solo
mota se ona oko maksinih nogu i on oko njenih. covek mi uopste vise nije drag i simpatican. naprotiv.





Да видиш сада, пошто Филип у ствари није рођени Београђанин како смо то дуго мислили него Шумадинац, када се испостави да је и Анђа у ствари из Пиносаве,а Макса из Вражогрнаца.

Доњих.





maksa83 maksa83 00:31 11.01.2024

Re: Листопадна замајавања

Да видиш сада, пошто Филип у ствари није рођени Београђанин како смо то дуго мислили него Шумадинац

Taso to je geografija za niže razrede OŠ ili kako se već zove taj predmet danas, nisam očekivao da ćeš oko toga da se saplićeš, ali dobro, bitno je da naučiš.

angie01 angie01 00:42 11.01.2024

Re: Листопадна замајавања

Taso to je geografija za niže razrede OŠ ili kako se već zove taj predmet danas


zove se- Svet oko nas.
solo solo 00:58 11.01.2024

tikvice,ludaje,duluci...

Анђа у ствари из Пиносаве,а Макса из Вражогрнаца.
Доњих.


Бундева или тиква (лудаја, мисирача, дулек; лат. Cucurbita pepo), једногодишња је биљка пузавица из фамилије бундева


shmoo shmoo 01:45 11.01.2024

Re: Листопадна замајавања

maksa83
Да видиш сада, пошто Филип у ствари није рођени Београђанин како смо то дуго мислили него Шумадинац

Taso to je geografija za niže razrede OŠ ili kako se već zove taj predmet danas, nisam očekivao da ćeš oko toga da se saplićeš, ali dobro, bitno je da naučiš.



А значи ови са Новог Београда нису Шумадинци?

Сад ми је све јасно.

Зато они и имају проблем са васпитањем.

Односно, нису баш лепо васпитани.

shmoo shmoo 01:46 11.01.2024

Зна свиња шта је диња

solo
Анђа у ствари из Пиносаве,а Макса из Вражогрнаца.
Доњих.


Бундева или тиква (лудаја, мисирача, дулек; лат. Cucurbita pepo), једногодишња је биљка пузавица из фамилије бундева




Пази како су се обоје Београџанаца одмах јавили да правдају своје (бео)граџанство.

Лепо каже онај Бене...

Аман, људи, с ким се то ми овде уопште и расправљамо и узимамо их за озбиљно...

Са Филипом Младеновићем, Анђом, Максом,...

Све петолистопадни бисер до бисера.

П.С. - Мислим да је сада дошао тренутак када ће Анђа да окачи неки ЕКВ спот како би показала ко су прави Београђани на Блогу Б92. Оно као, некада је овај град бацао светла далеко и те муње.

Дакле, време је за музику.

А дулеци су за пракци, нису за људи.

То ће Филип и Макса као Шумадинци најбоље да ти објасне. Мада зна то и Анђа... Чула од Максе.

maksa83 maksa83 02:10 11.01.2024

Re: Зна свиња шта је диња

А дулеци су за пракци, нису за људи.
То ће Филип и Макса као Шумадинци најбоље да ти објасне.

Nemoj ovo dole da shvatiš doslovce, ja npr. ne bih koristio pene niti neku tako cevastu pastu, ali to je sekundarno u ovom slučaju, fokusiraj se na bundevu.



Аман, људи, с ким се то ми овде уопште и расправљамо и узимамо их за озбиљно...

Ništa ne kaže "ja sam nezavisni mislilac" kao ovakvo zazivanje kolektiviteta.

bene_geserit bene_geserit 07:30 11.01.2024

Re: Filip & Krvoproliče

Ja se borim protiv srpskih nacoša, zato što sam antifašista!

Ti si bre samo debil. I ne "boriš" se protiv ničega.
Nego sernjaš ovde. Ne znam zbog čega, tretiraju te kao dvorsku ludu ionako.
principessa_etrusca principessa_etrusca 09:10 11.01.2024

Re: Filip & Krvoproliče

Filip Mladenović
principessa_etrusca
angie01

Изговор за шта?


kako za sta, a zbog cega pitas, da li i drugi ciste svoje dvroiste, pa ako ne, sto bi onda i mi, je l to.

pa ciste, prati malo nomalne medije,..eno sinoc je neka gospodja iz RS rekla par krajnje normalnih i pametnih stvari,..pa nisu svi ljudi ni na jednoj strani, retogradni fasiti sa nacoskim idejama.

Поново потврђујеш да не умеш да прочиташ једноставан текст.

Ја не питам да ли други чисте или не чисте своје двориште, ја знам да не чисте, већ питам Филипа да се он изјасни о томе да ли се слаже и подржава нпр. слављење Насера Орића. Филип очигледно не може ни то.


Svaka nacija ima svoje Nasere Oriće...

Razlika je samo u brojnosti!

Zločinački režim Zlobe Miloševića (uzgred Naser Orić je bio lični Miloševićev telohranitelj) proizveo je, da ne napišem naserao je tušta i tma ornih za pljačke, silovanja, ubijanja civila i bacanja u masovne grobnice, od Bosne i Kosova do Batajnice!

Инсинуираш да је некако Милошевић створио Насера Орића, односно да је посредно одговоран за Оричеве злочине?

Злочини на Казанима или како БиХ власти (не) чисте своје двориште (ЛИНК)
shmoo shmoo 09:33 11.01.2024

Re: Зна свиња шта је диња

ja npr. ne bih koristio pene niti neku tako cevastu pastu


Пене се пене.

У шерпи.

И много балаве цурећи на све стране.

Мислим да је то од беса и немоћи.

Да није можда због неквалитетног шумадијског сушија?

maksa83 maksa83 09:36 11.01.2024

Re: Зна свиња шта је диња

Пене се пене.

И много балаве.

Од беса и немоћи.

E pusti blog onda, najbolje da ti to neko pogleda.
shmoo shmoo 09:39 11.01.2024

Re: Зна свиња шта је диња

maksa83
Пене се пене.

И много балаве.

Од беса и немоћи.

E pusti blog onda, najbolje da ti to neko pogleda.






Кууууул!






П.С. - Е, џаба се трудиш...

Зоја те више не готиви.

Она је фина риба, преферира само Београџане, а не тамо неке Шумадинце.

shmoo shmoo 10:05 11.01.2024

Re: Зна свиња шта је диња

tessa1

Мислим да је сада дошао тренутак када ће Анђа да окачи неки ЕКВ спот како би показала ко су прави Београђани на Блогу Б92. Оно као, некада је овај град бацао светла далеко и те муње.



Hehe, trigerovati seljoberiju







I sad ovde vidim zagovaranje etničkog čišćenja s jedna strane Drine, očistiti Srbiju od Bosanaca, i zagovaranje etničkog čišćenja i genocida Srba u RS tj BIH, s druge strane Drine.



Да, то се види. То је тачно.

Али их је мало таквих који то заговарају.

Барем са ове стране Дрине их је мало, то поуздано знам.

Што каже Чарли, јесу говна али их је мало.

Према томе, ко их јебе.

Небитни су.





gvozden1 gvozden1 10:12 11.01.2024

Re: Листопадна замајавања


Taso to je geografija za niže razrede OŠ

E da su to znali Slobodan Jovanović, Nikolaj Velimirović, Sava Tekelija, Milovan Balaban.....ne bi se onako sramotili

Al ko im je kriv kad ni niže razrede osnovne nisu završili.


Ili će biti da nisu imali internet, da nađu kartu?

angie01 angie01 11:18 11.01.2024

Re: Зна свиња шта је диња

ajao, uzmuvao se tasa:)))

pa koliko puta si me pomenuo, jos uvek je nepoznanica- zasto:)))
Filip Mladenović Filip Mladenović 12:36 11.01.2024

Re: Filip & Krvoproliče

principessa_etrusca
Filip Mladenović
principessa_etrusca
angie01

Изговор за шта?


kako za sta, a zbog cega pitas, da li i drugi ciste svoje dvroiste, pa ako ne, sto bi onda i mi, je l to.

pa ciste, prati malo nomalne medije,..eno sinoc je neka gospodja iz RS rekla par krajnje normalnih i pametnih stvari,..pa nisu svi ljudi ni na jednoj strani, retogradni fasiti sa nacoskim idejama.

Поново потврђујеш да не умеш да прочиташ једноставан текст.

Ја не питам да ли други чисте или не чисте своје двориште, ја знам да не чисте, већ питам Филипа да се он изјасни о томе да ли се слаже и подржава нпр. слављење Насера Орића. Филип очигледно не може ни то.


Svaka nacija ima svoje Nasere Oriće...

Razlika je samo u brojnosti!

Zločinački režim Zlobe Miloševića (uzgred Naser Orić je bio lični Miloševićev telohranitelj) proizveo je, da ne napišem naserao je tušta i tma ornih za pljačke, silovanja, ubijanja civila i bacanja u masovne grobnice, od Bosne i Kosova do Batajnice!

Инсинуираш да је некако Милошевић створио Насера Орића, односно да је посредно одговоран за Оричеве злочине?

Злочини на Казанима или како БиХ власти (не) чисте своје двориште (ЛИНК)


Rat je bio režiran: tajne službe su najpre odradile svoj unapred planiran deo posla, a onda su došle paravojne formacije (takođe u režiji tajnih službi) i počele su masovne pljačke, masovna silovanja, masovne grobnice...

A vrhunac je kada Karadžićevci zločinci prodaju oružje i municiju (proizvedenu u Srbiji) Alijinim zločincima da ovi tamane srpske civile, i Franjinim zločincima, da tamane bošnjačke civile.

O svemu tome glasno i jasno govori Biljana Plavšić: režirani rat u Bosni i Hercegovini samo kao paravan, dimna zaveza za masovnu i masivnu pljačku i otimačinu.

Čak su se i ratni zarobljenici prodavali, 5 000 DM po glavi, u organizaciji kuma Radovana Karadžića!!!
Filip Mladenović Filip Mladenović 12:39 11.01.2024

Re: Filip & Krvoproliče

bene_geserit
Ja se borim protiv srpskih nacoša, zato što sam antifašista!

Ti si bre samo debil. I ne "boriš" se protiv ničega.
Nego sernjaš ovde. Ne znam zbog čega, tretiraju te kao dvorsku ludu ionako.


Bolje biti i dvorska luda nego nacoš, mrzitelj, psihopata, loš čovek... što se jasno vidi iz vaših komentara!
milisav68 milisav68 16:38 11.01.2024

Re: Листопадна замајавања

gvozden1
E da su to znali

E, mene učilo upravo to, Velika Morava, Zapadna Morava, Kolubara, Sava, Avala, Dunav.

Zapadna Srbija, Drina - Sava.Istočna, Negotin i Zaječar.

Dole ide Južna, Niš-Leskovac-Vranje, Raška oblast, Kosovo i Metohija.

I skroz južno Stara Srbija oko Skoplja.
milisav68 milisav68 16:43 11.01.2024

Re: Filip & Krvoproliče

Filip Mladenović
Rat je bio režiran: tajne službe su najpre odradile svoj unapred planiran deo posla, a onda su došle paravojne formacije (takođe u režiji tajnih službi) i počele su masovne pljačke, masovna silovanja, masovne grobnice...

Koje tajne službe, došle sa Marsa ili iz redova tadašnje vlasti?
A vrhunac je kada Karadžićevci zločinci prodaju oružje i municiju (proizvedenu u Srbiji) Alijinim zločincima da ovi tamane srpske civile, i Franjinim zločincima, da tamane bošnjačke civile.

Odakle pare Alijinim zločincima?
O svemu tome glasno i jasno govori Biljana Plavšić: režirani rat u Bosni i Hercegovini samo kao paravan, dimna zaveza za masovnu i masivnu pljačku i otimačinu.

Koje su inicirale USA odbijanjem Kutiljerovog plana.
Čak su se i ratni zarobljenici prodavali, 5 000 DM po glavi, u organizaciji kuma Radovana Karadžića!!!

Odakle ti ta informacija?
jovilim_e jovilim_e 19:53 11.01.2024

Re: Зна свиња шта је диња

shmoo
maksa83
Пене се пене.

И много балаве.

Од беса и немоћи.

E pusti blog onda, najbolje da ti to neko pogleda.






Кууууул!






П.С. - Е, џаба се трудиш...

Зоја те више не готиви.

Она је фина риба, преферира само Београџане, а не тамо неке Шумадинце.


Taj sam.

shmoo shmoo 20:40 11.01.2024

ББР

jovilim_e
shmoo
maksa83
Пене се пене.

И много балаве.

Од беса и немоћи.

E pusti blog onda, najbolje da ti to neko pogleda.


Кууууул!


П.С. - Е, џаба се трудиш...

Зоја те више не готиви.

Она је фина риба, преферира само Београџане, а не тамо неке Шумадинце.


Taj sam.




Препоручићу те.

Зоја мени верује иако нисам рођени Београђанин него држављанин једне мале али зато поносне и независне републике одмах поред Београда, а пре него се пређе мост који води у Жарково.

solo solo 11:24 11.01.2024

Kako god Srbija do Banja Luke

Srbija je proslavila dan Republike Srpske uz pirotehničku pomoć Kine.



I to je to.

shmoo shmoo 12:25 11.01.2024

Re: Kako god Srbija do Banja Luke

solo
Srbija je proslavila dan Republike Srpske uz pirotehničku pomoć Kine.

I to je to.




Хвала браћи Кинезима!





newimprovedtadejus newimprovedtadejus 12:57 11.01.2024

au kakav si ti komad budale

jel ja to dobro čitam da je teza da pošto su Srbi činili zločine nad nesrpskim stanovništvom devedesetih Republika Srpska ne treba da postoji?
jel samo Republika Srpska sporna?
možda treba i Srbi kolektivno da ne postoje u Bosni?

sloboda govora, šta ćeš, svaka budala ima pravo da se ispolji..
al fakat ne bi bilo loše dovesti u pitanje mogu li se ovakve idiotske teze javno iznositi..
koliko tačno moraš biti glup pa da kao zagovaraš mir, ljubav i toleranciju ali osporavaš milion i po ljudi pravo (koje de fakto i de jure imaju) da sami odaberu koji će praznik da slave..
ti znaš da nisu zaslužili..

e još i to da ti kažem..
ako nisi bio a ti se spakuj pa otputuj u tu Republiku Srpsku, gdje god da odabereš i par dana će ti biti dosta da shvatiš da ti ljudi tamo jesu u baš velikoj većini spremni i da umru za to pravo da nešto malo o svojoj sudbini odluče pa i kad je u pitanju koji će praznik da slave..
jedina opcija da se to promjeni je da se ti ljudi odatle istjeraju bar onako temeljno kako ovih dana istjeruju iz Gaze..
dovoljno teške istorije, dovoljno malo da se izgubi, dovoljno svježa sjećanja na sukobe, dovoljno zadrtih na drugoj strani..
ko to ne vidi i ne razumije ne doprinosi.. samo otežava ionako tešku situaciju..
i trebalo bi da ima bar toliko pameti da ne pridikuje javno o nečemu što očigledno ni u tragovima ne razumije
principessa_etrusca principessa_etrusca 15:25 11.01.2024

Re: au kakav si ti komad budale

newimprovedtadejus
jel ja to dobro čitam da je teza da pošto su Srbi činili zločine nad nesrpskim stanovništvom devedesetih Republika Srpska ne treba da postoji?
jel samo Republika Srpska sporna?
možda treba i Srbi kolektivno da ne postoje u Bosni?

sloboda govora, šta ćeš, svaka budala ima pravo da se ispolji..
al fakat ne bi bilo loše dovesti u pitanje mogu li se ovakve idiotske teze javno iznositi..
koliko tačno moraš biti glup pa da kao zagovaraš mir, ljubav i toleranciju ali osporavaš milion i po ljudi pravo (koje de fakto i de jure imaju) da sami odaberu koji će praznik da slave..
ti znaš da nisu zaslužili..

e još i to da ti kažem..
ako nisi bio a ti se spakuj pa otputuj u tu Republiku Srpsku, gdje god da odabereš i par dana će ti biti dosta da shvatiš da ti ljudi tamo jesu u baš velikoj većini spremni i da umru za to pravo da nešto malo o svojoj sudbini odluče pa i kad je u pitanju koji će praznik da slave..
jedina opcija da se to promjeni je da se ti ljudi odatle istjeraju bar onako temeljno kako ovih dana istjeruju iz Gaze..
dovoljno teške istorije, dovoljno malo da se izgubi, dovoljno svježa sjećanja na sukobe, dovoljno zadrtih na drugoj strani..
ko to ne vidi i ne razumije ne doprinosi.. samo otežava ionako tešku situaciju..
i trebalo bi da ima bar toliko pameti da ne pridikuje javno o nečemu što očigledno ni u tragovima ne razumije


Браво!


angie01 angie01 14:33 11.01.2024

imam samo jednu nedoumicu

svi ovi, koji se kunu u moj narod, ima prvo, sloboda- ne znam tacno od koga/cega,...i sve to, a sve iz nekih USA, Londona, Praga, Austrija i slicno, kako tacno zamisljaju to neko dobro svojim sunarodnicima, koje im navodno zele? ne razumem sta tacno zagovaraju, ovo kako je sad, vulin senator, putninova cizma nad nebom, siromastvo, los zivot, u zavadi sa svima, sveopste tenzije, al patriJotizam?...je l to?

ako vam je to super, pa kako niste tamo u prvim redovima i kusate istu tu kasu, koju iz daljine mesate kutlacom?!

isto tako, ni jedna oblast na svetu, cak ni one fizicki izdvojene, nisu ostrvo samo za sebe, ovde u Evropi, kojoj ceo ovaj region pripada, sta god da se desi, niko nece fizicki moci da se izmesti negde drugde, znaci, moras da zivis sa ostalim svetom, ako hoces lepo i mirno, onda bez guranja prsta u oko, nego u dobrosuedeskim i ostalim odnosima na obostrano zadovoljstvo, sve drugo je dizanje ograde na toru, u kome domaci kompradori sisaju ovce.

znaci, to pljuvanje po neistomisljenicima u zaboravljenoj kafani, je samo nebitan primitivan oblik komunikacije, kojim se sami predstavljate, nista drugo, nicim ne pomazete i onako ugrozenim ljudima na ovim balkanskim prostorima, koji i dalje kusaju posledice ludosti devedesetih.

da li bilo ko od vas uopste zeli uredjene zemlje i normalan zivot, sa svoj narod, ili iz sigurne udaljenosti izivljava frustacije jednoj potpuno suludog vremena, bez zelje da se bilo sta promeni na bolje.
newimprovedtadejus newimprovedtadejus 14:42 11.01.2024

Re: imam samo jednu nedoumicu

angie01
svi ovi, koji se kunu u moj narod, ima prvo, sloboda- ne znam tacno od koga/cega,...i sve to, a sve iz nekih USA, Londona, Praga, Austrija i slicno, kako tacno zamisljaju to neko dobro svojim sunarodnicima, koje im navodno zele? ne razumem sta tacno zagovaraju, ovo kako je sad, vulin senator, putninova cizma nad nebom, siromastvo, los zivot, u zavadi sa svima, sveopste tenzije, al patriJotizam?...je l to?

ako vam je to super, pa kako niste tamo u prvim redovima i kusate istu tu kasu, koju iz daljine mesate kutlacom?!

isto tako, ni jedna oblast na svetu, cak ni one fizicki izdvojene, nisu ostrvo samo za sebe, ovde u Evropi, kojoj ceo ovaj region pripada, sta god da se desi, niko nece fizicki moci da se izmesti negde drugde, znaci, moras da zivis sa ostalim svetom, ako hoces lepo i mirno, onda bez guranja prsta u oko, nego u dobrosuedeskim i ostalim odnosima na obostrano zadovoljstvo, sve drugo je dizanje ograde na toru, u kome domaci kompradori sisaju ovce.

znaci, to pljuvanje po neistomisljenicima u zaboravljenoj kafani, je samo nebitan primitivan oblik komunikacije, kojim se sami predstavljate, nista drugo, nicim ne pomazete i onako ugrozenim ljudima na ovim balkanskim prostorima, koji i dalje kusaju posledice ludosti devedesetih.

da li bilo ko od vas uopste zeli uredjene zemlje i normalan zivot, sa svoj narod, ili iz sigurne udaljenosti izivljava frustacije jednoj potpuno suludog vremena, bez zelje da se bilo sta promeni na bolje.


a ne znam jel se meni obraćaš.. kanda da?
pa piše ti lijepo..
mora da se čita s razumijevanjem..
ako je taj narod tamo de fakto i de jure dobio pravo da izabere praznik koji će slaviti..
a dobio ga je..
i to ne bez rasprave i natezanja i između sebe i sa međunarodnom zajednicom.. silna je lova plaćena konsultantima da se broje dani praznika i određuje jel treba ili ne da se slavi 9. januar..
pa ako je to rješeno tad..
zašto sada ti i filip smatrate za korisno i potrebno da potežete to pitanje???
ne mislite li da činite štetu time???
e tj. ako toliko malo ne znate i ne razumijete možda je bolje da birate neke druge teme za agitovanje..
minimum bi bio da se manete teme Bosne
angie01 angie01 14:51 11.01.2024

Re: imam samo jednu nedoumicu

a ne znam jel se meni obraćaš.. kanda da?


Ne!
ako je taj narod tamo de fakto i de jure dobio pravo da izabere praznik koji će slaviti..
a dobio ga je..


ovo nije tacno, jer je Ustavom zabranjen, a i svi faktori su se jednako izjasnili- al ja ne pricam o tome.


zašto sada ti i filip smatrate za korisno i potrebno da potežete to pitanje???


ja nisam potegla nikakvo pitanje, komentarisem na blogu.

ja ne agitujem, obicno se jasno izrazavam, iznosim misljenje.

Bosna nije tvoja-vasa.

hebiga, ovde se Bosanci mesaju u zivot Srbije, al kada neko odavde nesto kaze za nesto tamo, onda, to je moje, ne diraj- pa kako da ti kazem, tamo su bili i neki nasi i bilo je i nase i niko nas nije pitao za misljenje, kada se krenulo u sranje.


Filip Mladenović Filip Mladenović 14:52 11.01.2024

Re: imam samo jednu nedoumicu

ČLAN 1 Ustava Republike Srpske:

Republika Srpska je jedinstven i nedeljiv ustavno-pravni entitet.

Republika Srpska samostalno obavlja svoje ustavotvorne, zakonodavne, izvršne i sudske funkcije.

Republika Srpska je jedan od dva ravnopravna entiteta u Bosni i Hercegovini.

Srbi, Bošnjaci i Hrvati, kao konstitutivni narodi, Ostali i građani, ravnopravno i bez diskriminacije učestvuju u vršenju vlasti u Republici Srpskoj.


Dakle, pažljivim čitanjem člana 1 može se zaključiti da su konstitutivni narodi Republike Srpske kao jednog od 2 ravnopravna entiteta u BiH Srbi, Bošnjaci i Hrvati...
solo solo 15:12 11.01.2024

Dinamika života

Dakle, pažljivim čitanjem člana 1 može se zaključiti da su konstitutivni narodi Republike Srpske kao jednog od 2 ravnopravna entiteta u BiH Srbi, Bošnjaci i Hrvati...


izvor al jazeera
Sve do uvođenja demokracije i višestranačja Srbi u Hrvatskoj imali su status konstitutivnog naroda što se tada promijenilo te su Srbi u Hrvatskoj postali nacionalna manjina.


Sve je to podložno promenama - kaj ne?

Život ide svojim tokovima.

Samo da u RS uvedu ,,demokraciju,, po već viđenom hrvatskoeuropejskom modelu i sve bude ok.
Filip Mladenović Filip Mladenović 15:28 11.01.2024

Re: Dinamika života

Samo da primetim (i da podsetim) na sledeće istorijske činjenice u vezi sa srpskim pitanjem u Republici Hrvatskoj:

Mirovni plan međunarodne zajednice Z4, koji su odbili Zloba, Šešelj i rukovodstvo Republike Srpske Krajine garantovao je Srbima u Hrvatskoj veću samostalnost nego što je danas ima Republika Srpska.

Hrvatsko vođstvo na čelu sa Tuđmanom takođe je bilo protiv plana Z4, jer su opravdano smatrali da Srbi dobijaju državu u državi, ali bi plan zbog Amerike i EU morali da prihvate da ga je prihvatila srpska strana.

Kratkovidi Milošević, radikali i rukovodstvo RSK učinili su istorijsku uslugu Tuđmanovom režimu, koji je njihovo odbijanje mirovnog plana Z4 iskoristio kao opravdanje za zločinačku akciju "Oluja".
maksa83 maksa83 15:48 11.01.2024

Re: Dinamika života

Samo da primetim (i da podsetim) na sledeće istorijske činjenice u vezi sa srpskim pitanjem u Republici Hrvatskoj:

Mirovni plan međunarodne zajednice Z4, koji su odbili Zloba, Šešelj i rukovodstvo Republike Srpske Krajine garantovao je Srbima u Hrvatskoj veću samostalnost nego što je danas ima Republika Srpska.

To nije tema koju si pokrenuo, nego Bosna, pa bi valjda u skladu sa tim trebalo da se setiš Karington-Kutiljerovog plana, odn. Kutiljerovog plana, odn. Lisabonskog sporazuma po kome bi se došlo otpr. do ovoga što je tamo danas, ali bez sve te prolivene krvi, i kako su svi potpisali taj sporazum a Alija Izetbegović deset dana kasnije povukao potpis pa je usledilo šta je usledilo.
Filip Mladenović Filip Mladenović 15:58 11.01.2024

Re: Dinamika života

Tema je ovo o čemu piše Uroš Tomašević:

"Gradjanin jedne države ima obavezu da poštuje zakone te države i da plaća porez.
A država ima obavezu da uredi sistem. I da bude funkcinalni servis gradjana.
Gradjanin NEMA obavezu da bude srbin, pravoslavac, da ide u crkvu, da se bavi istorijom, da slavi slave, da recituje epske pesme, slavi verske praznike i poštuje bilo čiju i bilo koju tradiciju. Sem ako ona nije regulisana zakonom.

Ako država ne uredi sistem i nije funkcionalni servis gradjana, taj gradjanin koji plaća porez i poštuje zakone te države ima puno pravo da je kritikuje.
To ga NE čini autošovinistom, izdajnikom, drugosrbijancem ili šta god. To ga čini ODGOVORNIM GRADJANINOM.

Svako ko prihvati umesto funkcionalne države i efikasnog servisa gradjana kao kompenzaciju neki mit o srpstvu i nebeskom pravoslavnom narodu je kompletan idiot. A onaj ko osudjuje ljude koji se za tu funkcionalnu državu bore i ne prihvataju tu kompenzaciju je kompletan idiot na kub.

To ne znači da ti ljudi ne vole Srbiju ili bilo šta u vezi nje. To znači da ti ljudi žele da žive u funkcionalnoj državi. I da razumeju da država nije kosovski mit nego servis gradjana. I da oni nisu kosovski junaci i hajduci nego poreski obveznici koji treba da žive i privredjuju po zakonima države u kojoj žive. A da su nacionalni i verski identitet i njihove ideološke i istorijske fantazmagorije njihova LIČNA stvar koja nikoga ne treba da zanima. I nemaju ama baš nikakve veze sa funkcionisanjem države. A pogotovu ne sa drugim gradjanima.

Takodje pomenuti idioti treba da shvate da je progon, proterivanje i diskriminacija gradjana koji poštuju zakone ove države i plaćaju porez i zahtevaju funkcionalnu državu, samo zato što nisu u skladu sa njihovim fantazijama o srpstvu i pravoslavlju kažnjivi po ZKP u ove države. Jer se to zove fašizam i progon na nacionalnoj i verskoj osnovi.

I da je ova država funkcionalna kao što nije, da bi bili zbog toga na robiji.
I evo ja živim za dan kad će Srbija postati pravna, funkcionalna država pa da svi ti fašisoidni mentolci malo odu do padinjaka da okopavaju krompir i olade glavu od srbovanja."
newimprovedtadejus newimprovedtadejus 16:02 11.01.2024

Re: imam samo jednu nedoumicu

angie01

ako je taj narod tamo de fakto i de jure dobio pravo da izabere praznik koji će slaviti..
a dobio ga je..


ovo nije tacno, jer je Ustavom zabranjen, a i svi faktori su se jednako izjasnili- al ja ne pricam o tome.


zašto sada ti i filip smatrate za korisno i potrebno da potežete to pitanje???


ja nisam potegla nikakvo pitanje, komentarisem na blogu.

ja ne agitujem, obicno se jasno izrazavam, iznosim misljenje.

Bosna nije tvoja-vasa.

hebiga, ovde se Bosanci mesaju u zivot Srbije, al kada neko odavde nesto kaze za nesto tamo, onda, to je moje, ne diraj- pa kako da ti kazem, tamo su bili i neki nasi i bilo je i nase i niko nas nije pitao za misljenje, kada se krenulo u sranje.


ako do te mjere o tom problemu ne znaš i ne razumiješ da si u stanju da napišeš da je praznik ustavom zabranjen onda o tome ni ne treba da pišeš..
ne bi trebala ni da pričamo o uštipcima a kamo li o tako osjetljivoj temi koja ljude bukvalno može koštati glava..
red bi bio da ćutiš..

a logika Bosna nije samo vaša nego je i moja onda bi morala da znači i da u Srbiji sasvim treba da glasaju i svi iz te Bosne koji imaju državljanstvo Srbije..
ako ste se protiv toga bunili (a mislim da ste se bunili opravdano) onda treba da imate obzira i kad komentarišete probleme koji se odnose na tu Bosnu..
minimum bi bio solidno se informisati (da jesi, znala bi da je ta tema manje više stavljena ad akta gdje joj je i mjesto) a onda i držati nekog principa..
pa ako zagovaramo pravo na samoopredjelenje Albanaca na Kosovu, i pravo da o lokalnoj političkoj sudbini odlučujemo samo oni koji lokalno i živimo.. onda moramo zagovarati i to pravo Srba u Bosni da se ispoštuje minimum autonomije koju su stekli..

ako ne iz principa a ono iz pragmatičnosti..
poslednje što ljudima tamo treba je da si ponovo vade oči oko toga koji će dan biti praznik a koji ne..
tu smo priču ispričali, ima ih mnogo korisnijih za protresanje od te..
da li se sad poteže iz gluposti il zle namjere ne mijenja na stvari
newimprovedtadejus newimprovedtadejus 16:06 11.01.2024

Re: Dinamika života

Filip Mladenović
Tema je ovo o čemu piše Uroš Tomašević:

"Gradjanin jedne države ima obavezu da poštuje zakone te države i da plaća porez.
A država ima obavezu da uredi sistem. I da bude funkcinalni servis gradjana.
Gradjanin NEMA obavezu da bude srbin, pravoslavac, da ide u crkvu, da se bavi istorijom, da slavi slave, da recituje epske pesme, slavi verske praznike i poštuje bilo čiju i bilo koju tradiciju. Sem ako ona nije regulisana zakonom.

Ako država ne uredi sistem i nije funkcionalni servis gradjana, taj gradjanin koji plaća porez i poštuje zakone te države ima puno pravo da je kritikuje.
To ga NE čini autošovinistom, izdajnikom, drugosrbijancem ili šta god. To ga čini ODGOVORNIM GRADJANINOM.

Svako ko prihvati umesto funkcionalne države i efikasnog servisa gradjana kao kompenzaciju neki mit o srpstvu i nebeskom pravoslavnom narodu je kompletan idiot. A onaj ko osudjuje ljude koji se za tu funkcionalnu državu bore i ne prihvataju tu kompenzaciju je kompletan idiot na kub.

To ne znači da ti ljudi ne vole Srbiju ili bilo šta u vezi nje. To znači da ti ljudi žele da žive u funkcionalnoj državi. I da razumeju da država nije kosovski mit nego servis gradjana. I da oni nisu kosovski junaci i hajduci nego poreski obveznici koji treba da žive i privredjuju po zakonima države u kojoj žive. A da su nacionalni i verski identitet i njihove ideološke i istorijske fantazmagorije njihova LIČNA stvar koja nikoga ne treba da zanima. I nemaju ama baš nikakve veze sa funkcionisanjem države. A pogotovu ne sa drugim gradjanima.

Takodje pomenuti idioti treba da shvate da je progon, proterivanje i diskriminacija gradjana koji poštuju zakone ove države i plaćaju porez i zahtevaju funkcionalnu državu, samo zato što nisu u skladu sa njihovim fantazijama o srpstvu i pravoslavlju kažnjivi po ZKP u ove države. Jer se to zove fašizam i progon na nacionalnoj i verskoj osnovi.

I da je ova država funkcionalna kao što nije, da bi bili zbog toga na robiji.
I evo ja živim za dan kad će Srbija postati pravna, funkcionalna država pa da svi ti fašisoidni mentolci malo odu do padinjaka da okopavaju krompir i olade glavu od srbovanja."


ti si izgleda dosta fleskibilno shvatio svoju ulogu odgovornog građanina ako ti se čini da je odgovorno STALNO podgrijavati animozitete ne bi li se valjda ponovo izazvao i krvav sukob i to na pitanjima koje ni najzadrtiji sa suprotne strane više ne potežu..
na stranu STALNO recikliranje ideje krivice za koju nikako dovoljno da odrobijamo..
ali sada bi izgleda da preisptuješ političko uređenje susjedne države?
šta je tu cilj?
da se ponovo zarati?
dal bi ti to bilo dovoljno?
il mora odmah konačno rješenje bez prava na samoodbranu?
odgovorni građanine?
newimprovedtadejus newimprovedtadejus 16:07 11.01.2024

Re: imam samo jednu nedoumicu

Filip Mladenović
ČLAN 1 Ustava Republike Srpske:

Republika Srpska je jedinstven i nedeljiv ustavno-pravni entitet.

Republika Srpska samostalno obavlja svoje ustavotvorne, zakonodavne, izvršne i sudske funkcije.

Republika Srpska je jedan od dva ravnopravna entiteta u Bosni i Hercegovini.

Srbi, Bošnjaci i Hrvati, kao konstitutivni narodi, Ostali i građani, ravnopravno i bez diskriminacije učestvuju u vršenju vlasti u Republici Srpskoj.


Dakle, pažljivim čitanjem člana 1 može se zaključiti da su konstitutivni narodi Republike Srpske kao jednog od 2 ravnopravna entiteta u BiH Srbi, Bošnjaci i Hrvati...


da li dobro čitam da sada tvrdiš i da konstitutivni narodi u Republici Srpskoj trpe diskriminaciju i ne učestvuju u vršenju vlasti???
angie01 angie01 16:35 11.01.2024

Re: imam samo jednu nedoumicu

ako do te mjere o tom problemu ne znaš i ne razumiješ da si u stanju da napišeš da je praznik ustavom zabranjen onda o tome ni ne treba da pišeš..


ja sam o tome cula u medijima od zvanicnika i BiH i onih iz EU, ako je Ustavni sud BiH dao takvu kvalifikaciju, a RS je jos uvek deo BiH-kakve ja veze imam sa time.

znaci, vi svi mozete samo da igrate zmurke i da se pravite da to nije tako,...ne znam o kavim glavama pricas i zasto bih cutala o necemu sto nisam ja izmislila i bilo je u svim medijima, kako nasim, tako i svetskim, ja ne znam o kakvoj konspiraciji se radi.

znaci, to nije moj stav, prenela sam ono sto su preneli svi mediji.

sada sto ti dramatizujes opste poznatu stvar na nivo ustipaka-isto ne bih da trazim razloge,..mogu da dam recpet onih dobrih:)

znaci, ono sto jeste moje misljenje je u komentaru o nedoumici, sta je stvarno dobro za ljude zarobljene u ne bas dobrim okolnostima- ako se vec tolko brinete, al izdaleka.


ako ste se protiv toga bunili (a mislim da ste se bunili opravdano) onda treba da imate obzira i kad komentarišete probleme koji se odnose na tu Bosnu..


sta si sad ovde sve pomesala- prvo, ljudi iz RS su protivpravno glasali u Srbiji, inforimisi se malo, to nije stvar tvog ili mog misljenja,...drugo, mi ovde samo komentarisemo, razmenjujemo misljenja, i ni na koji nacin ne uticemo na bilo sta u RS,...je l pravis razliku?!

trece, kakve veze sada imaju Albanci na Kosovu-cela ta situacija je dijamentralno suprotna...a i nije bas produktivno uvek se pozivati na neke druge, kao vidi i ovi.

za onaj nastavak sam napisala ceo komentar- znaci, mene zanima, sta je stvarno dobro za te ljude tamo, a ocigledno da ovo sad i nije bas, a vi svi likovi tipa, moj narod, nekako branite to nesto sto ne cini puno dobrog tim ljudima, niti ih vodi u bolju buducnost...eto na teveu su i neki ljudi iz RS izneli slicna, mnogo razumnija misljenja o tome u cemu zive, od vas, koji navijate sa sigurne udaljenosti.


newimprovedtadejus newimprovedtadejus 17:03 11.01.2024

Re: imam samo jednu nedoumicu

angie01
kakve ja veze imam sa time.


pa nemaš nikakve veze, to ti i govorim.. ako nemaš nikakve veze a nemaš ni znanja ni razumijevanja situacije bilo bi uputno da ne komentarišeš..

pogotvo što je situacija u Bosni i dalje sve samo ne mirna i nezapaljiva pa komentari mogu imati i vrlo konkretne poslijedice (pomenute glave, za koje ti ne možeš da se dosjetiš na šta li bi se to moglo odnositi)..
takvo duboko neshvatanje i nemanje razumijevanja bi moralo kod iole odgovorne osobe proizvesti tišinu..
a nikako konstantno dolivanje ulja na vatru..

paralela problema samoopredjelenja Kosova i samoopredjelenja Republike Srpske valjda samo slijepcu nije jasna..
u obe je stanovištvo ogromnom većinom homogeno iako nije uvijek tako bilo i iako je jasno da homogenizacija nije tekla ni mirno ni dobrovoljno..
obe su istorijski uvijek bile dio neke druge države ili carstva..
u obe su ljudi pokazali jasnu volju za samoopredjelenjem..
pa ako bi to da se dozvoli Kosovu nema razloga zašto ne bi i Republici Srpskoj..
čak je i teritorijalno i po broju stanovnika situacija dosta slična..
to ne vidjeti može samo neko ko je izuzetno zlonamjeran..

e sad ajde da i razumijem da neko u Srbiji ne želi da vidi paralelu i ne zanima ga pitanje RS a o pitanju Kosova ima stav ovakav ili onakav..
nije prosto pitanje..
al da nekako insistiraš da prema Kosovu imaš stav nespornog prava na samooopredjelenje, da prema RS imaš dijametralno suprotan stav a da pri tome kao ne vidiš da u Bosni (za razliku od Kosova) takve stavove nije moguće sprovesti bez obnavljanja sukoba i vjerovatno krvoprolića..
pa to je već monstruozno..
na stranu sad pravo i pravda..
valjda je elemntarna ljudskost željeti ljudima da bar ostanu živi..
pa koji god praznik slavili ili ne i kako god organizovali podjelu vlasti i para ili ne..
tebi, filipu i ekipi kanda to baš ni najmanje nije bitno..
bitno da se laprda
Filip Mladenović Filip Mladenović 17:11 11.01.2024

Re: imam samo jednu nedoumicu

"Mržnja je sama po sebi laž: ona instiktivno prešutkuje čitav jedan deo čoveka. Ona poriče ono što kod bilo kojeg čoveka zaslužuje samilost. Ona, dakle, laže bitno o čitavom poretku stvari.
Laž je istančanija. Događa se da lažemo bez mržnje, jednostavno iz samoljublja. Naprotiv, čovek koji mrzi, mrzi na neki način sam sebe. Dakle, nema logičke veze izmedju laži i mržnje, ali postoji gotovo biološka povezanost mržnje i laži.”

(Alber Kami: “Hronike”)
principessa_etrusca principessa_etrusca 17:14 11.01.2024

Re: imam samo jednu nedoumicu

newimprovedtadejus
angie01

ako je taj narod tamo de fakto i de jure dobio pravo da izabere praznik koji će slaviti..
a dobio ga je..


ovo nije tacno, jer je Ustavom zabranjen, a i svi faktori su se jednako izjasnili- al ja ne pricam o tome.


zašto sada ti i filip smatrate za korisno i potrebno da potežete to pitanje???


ja nisam potegla nikakvo pitanje, komentarisem na blogu.

ja ne agitujem, obicno se jasno izrazavam, iznosim misljenje.

Bosna nije tvoja-vasa.

hebiga, ovde se Bosanci mesaju u zivot Srbije, al kada neko odavde nesto kaze za nesto tamo, onda, to je moje, ne diraj- pa kako da ti kazem, tamo su bili i neki nasi i bilo je i nase i niko nas nije pitao za misljenje, kada se krenulo u sranje.


ako do te mjere o tom problemu ne znaš i ne razumiješ da si u stanju da napišeš da je praznik ustavom zabranjen onda o tome ni ne treba da pišeš..
ne bi trebala ni da pričamo o uštipcima a kamo li o tako osjetljivoj temi koja ljude bukvalno može koštati glava..
red bi bio da ćutiš..

a logika Bosna nije samo vaša nego je i moja onda bi morala da znači i da u Srbiji sasvim treba da glasaju i svi iz te Bosne koji imaju državljanstvo Srbije..
ako ste se protiv toga bunili (a mislim da ste se bunili opravdano) onda treba da imate obzira i kad komentarišete probleme koji se odnose na tu Bosnu..
minimum bi bio solidno se informisati (da jesi, znala bi da je ta tema manje više stavljena ad akta gdje joj je i mjesto) a onda i držati nekog principa..
pa ako zagovaramo pravo na samoopredjelenje Albanaca na Kosovu, i pravo da o lokalnoj političkoj sudbini odlučujemo samo oni koji lokalno i živimo.. onda moramo zagovarati i to pravo Srba u Bosni da se ispoštuje minimum autonomije koju su stekli..

ako ne iz principa a ono iz pragmatičnosti..
poslednje što ljudima tamo treba je da si ponovo vade oči oko toga koji će dan biti praznik a koji ne..
tu smo priču ispričali, ima ih mnogo korisnijih za protresanje od te..
da li se sad poteže iz gluposti il zle namjere ne mijenja na stvari

Постајем fan new & improved tadejus!
principessa_etrusca principessa_etrusca 17:24 11.01.2024

Re: imam samo jednu nedoumicu

Filip Mladenović
"Mržnja je sama po sebi laž: ona instiktivno prešutkuje čitav jedan deo čoveka. Ona poriče ono što kod bilo kojeg čoveka zaslužuje samilost. Ona, dakle, laže bitno o čitavom poretku stvari.
Laž je istančanija. Događa se da lažemo bez mržnje, jednostavno iz samoljublja. Naprotiv, čovek koji mrzi, mrzi na neki način sam sebe. Dakle, nema logičke veze izmedju laži i mržnje, ali postoji gotovo biološka povezanost mržnje i laži.”

(Alber Kami: “Hronike”)

Мислим да би овај Камијев пасус који си цитирао могао да се примени на тебе јер си сам пун мржње.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana