Zoran Živković u Poligrafu

Jelena Milić RSS / 28.05.2008. u 18:34


Komentari (199)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

Nebojša Milenković Nebojša Milenković 22:55 28.05.2008

Svaka bolest ima leka...

hvala, hvala
i vi ste izgleda neki doktor...
man ray loves me man ray loves me 23:03 28.05.2008

Re: Pa sta?

Mnogaji su montgomeriji tu prste upleli

Da, za mene je optuzba iz Latinice da je Montgomeri ucestvovao u atentatu otkrice godine. What about that? Ja bih zaista volela da znam nesto vise o Montgomerijevim 'avanturama' na Balkanu.
milandezz milandezz 23:45 28.05.2008

Re: Pa sta?

Zivkovic je bio los premijer i medju najslabijim kadrovima u tadasnjem DS-u.
da, s ovim se slažem. čovek je, generalno gledano, dijabola. meni on uvek delovao kao da je pola života proveo po niškim kafanama i da je tamo pokupio par fazona koje je kasnije probao da prodaje. dobar za talkshow, definitivno out of his depth za vreme premijerisanja.

Najbolji premijer sadašnjeg DS-a je V.Kostunica (alias Djelić).
Inner Party Inner Party 23:52 28.05.2008

Re: Pa sta?

Dolybell
ne znaci da je doticni u pravu, u


U čemu to neko nije u pravu a - efektno govori !
Da niste rekli nešto nepromišljeno ?


Pa evo u petak imas Pescanik.
Tamo mnogi pricaju sasvim efektno i njihove reci imaju jak uticaj na ljude.
A u velikom broju slucajeva ne da nisu u pravu, vec bestidno pricaju gluposti...

Dakle, jedno je imati solidne oratorske vestine, a sasvim drugo biti istinoljubiv.

Nadam se da sam pojasnio
angie angie 00:24 29.05.2008

Re: Pa sta?

Nadam se da sam pojasnio


e bash si pojasnio, samo ne ono shto si'teo!
Dolybell Dolybell 06:05 29.05.2008

Re: Pa sta?

Dakle, jedno je imati solidne oratorske vestine, a sasvim drugo biti istinoljubiv.


Nekad, u doba Knjaza Miloša, na jednom suđenju se pojavi svedok.
Sudija ga pita da objasni šta se dogodilo.
Svedok počne: "Časni sudija, ja mislim...
Tu ga sudija prekine i kaže: "Suda se ne tiče šta vi mislite!"
Svedok odgovori: "E, onda od svedočenja nema ništa - ja
ne mogu da govorim ne misleći!"

Oratorske sposobnosti su mogućnost da se jasno izgovore misli
o nečemu. To je i talenat i veština koja može da se nekako nauči.
Međutim, teško da bi se moglo reći da u "Peščaniku" neko govori
gluposti. Pre će biti da se pod glupostima u "Peščaniku" može
podvesti ono što se ne razume, ali to ne zavisi od "Peščanika" već od
slušalaca.
Da bi se "Peščanik" mogao pratiti, potrebno je i znanje a ne samo čulo sluha.

Bilo bi dobro, kad pominjete gluposti, da u isto vreme navedete i
na koga mislite, i šta je to glupost u "Peščaniku"?

Paušalna kvalifikacija - bez argumentacije - kvalifikuje vas a ne "Peščanik".



adam weisphaut adam weisphaut 06:13 29.05.2008

Re: Pa sta?


Doc, daj jedanput izjasni se i reci ko je po tebi OK. Ko je simpatican ako nista drugo =]

Ih bre pa to je bar jednostavno.
Doktoru odgovara preCednik Tadić, imponuje mu njegova inteligencija.
Doctor Wu Doctor Wu 07:31 29.05.2008

Re: Pa sta?

Doktoru odgovara preCednik Tadić, imponuje mu njegova inteligencija.

A ne, kad je inteligentsia u pitanju onda tu uvek dajem prednost Bilji. Ona, žena, uvek zna šta priča.
Pa Milenkovicsu. I on je isto jak.
Pa onda Cincarević, Milica Tomić....
Ima još.
Zen Master Zen Master 08:23 29.05.2008

Re: Pa sta?

Doctor Wu
Zivkovic je bio los premijer i medju najslabijim kadrovima u tadasnjem DS-u.
da, s ovim se slažem. čovek je, generalno gledano, dijabola. meni on uvek delovao kao da je pola života proveo po niškim kafanama i da je tamo pokupio par fazona koje je kasnije probao da prodaje. dobar za talkshow, definitivno out of his depth za vreme premijerisanja.


Upravo tako sticajem okolnosti sam imao slučajan susret sa Zoranom Živkovićem još tamo 1992 gde je pokazao to svoje kafansko (ne)vaspitanje. Nažalost generalni problem kod ljudi odavde je taj što im je najbitnije ko je najgrlatiji i najžešći u svojoj osudi trenutnog stanja, a ne njegove stvarne sposobnosti. Upravo iz tih razloga je Vuk Drašković bio ikona opozicije dugi niz godina tamo devedesetih, danas je to na vrlo sličan način Čedomir Jovanović tako da se stvari manje više ponavljaju. Srpska reč se sada zove Peščanik, Djeneral Draža Mihajlović se u ovoj priči zove Zoran Djindjić, gomila zaslepljenih likova koji upijaju svaku mesijinu reč je manje više ostala ista. U svakom slučaju ono što se danas dešava nije počelo juče već negde tamo na leto 2000 godine kada je taj isti Zoran Djindjić u koga se kao poluboga sada svi zaklinju ( praćen ovim istim Zoranom Živkovićem kao praktično drugim čovekom stranke ) istakao Vojislava Koštunicu kao predsedničkog kandidata. Onda se posle 5 oktobra zbog nezavršenog posla ekipa sa one druge strane vešto pregrupisala i infiltrirala u svaku poru nove " demokratske " vlasti, te su gurkali vrlo umešno ekipu iz DOS-a jedne na druge, samim tim je BIA zahvaljujući taktici " njino je pleme spremno na sve " ostala praktično netaknuta i stvari su naravno logičnim sledom dogadjaja danas takve kakve i jesu. Tako da bi kako Zoranu Živkoviću tako i Čedomiru Jovanoviću bilo najbolje da se sete sami sebe i svojih postupaka i kompromisa koje su činili kada tako lako iznose svoje osude onoga što nam se sada dešava
Maksa Maksa 08:43 29.05.2008

Re: Pa sta?

Alal vera, jesi Zen Master.

Tako da bi kako Zoranu Živkoviću tako i Čedomiru Jovanoviću bilo najbolje da se sete sami sebe i svojih postupaka i kompromisa koje su činili kada tako lako iznose svoje osude onoga što nam se sada dešava


Misliš, ovakvih kompromisa:

bladerunner bladerunner 08:51 29.05.2008

Re: Pa sta?

Pa slusaj za mene ZDJ i jeste bio polubog jer biti onakav covek a Srbin meni stvarno znaci polubog . Biti onako energičan i strastven i zaista strastveno zeleti da promenis nesto na bolje, ne stedeti se za boljitak drugih a biti Srbin meni jeste polubog.Jedina greska koju je uradio je bilo izvlacenje onog iz naftalina ali je i to uradio samo iz najbolje namere. Neko drugi bi svoje dupe predlozio ali on je pod medijskom hajkom trazio najbolji moguci izbor.

A da,smeta mi izvlacenje ZDJ i ispiranja usta sa njim i pozivanje na njega raznoraznih partija
bladerunner bladerunner 09:06 29.05.2008

A sto se tice CJ

ne znam ko je uopste njega smatrao relevantnim. Mislim decko nije ozbiljan politicar . Ziveti u zemlji seljaka a za ciljnu grupu uzeti kao neku intelektualnu elitu i gej populaciju po mom misljenju je izuzetno neprofesionalno i nepromisljeno.
Mislim da se razumemo meni je muka sto je CJ dobio tako malo, nekako mi on dodje sad kriv za sve ,zbog toga sada svo ovi gmazovi isplivavaju i vracaju se ali decko uporno kao fura neki fazon umesto da uzme i razmislja prakticno.
Ne znam al ja nekako ne verujem da je SRS mnogo boli ona stvar za Kosovo hm? ali ljudi lepo prakticno --kukaj , udri , pevaj , narici o Kosovu i tako se skupljaju procenti.
Ne brine mene ni srs, ni sps, cak ni ds mene brine samo Kostunjavi. Cela ova zemlja je njegov taoc. Ko to nije shvatio do sada ...
Spiridon Spiridon 09:12 29.05.2008

Re: Pa sta?

Zen Master

Zivkovic je bio los premijer i medju najslabijim kadrovima u tadasnjem DS-u.da, s ovim se slažem. čovek je, generalno gledano, dijabola. meni on uvek delovao kao da je pola života proveo po niškim kafanama i da je tamo pokupio par fazona koje je kasnije probao da prodaje. dobar za talkshow, definitivno out of his depth za vreme premijerisanja.Upravo tako sticajem okolnosti sam imao slučajan susret sa Zoranom Živkovićem još tamo 1992 gde je pokazao to svoje kafansko (ne)vaspitanje. Nažalost generalni problem kod ljudi odavde je taj što im je najbitnije ko je najgrlatiji i najžešći u svojoj osudi trenutnog stanja, a ne njegove stvarne sposobnosti. Upravo iz tih razloga je Vuk Drašković bio ikona opozicije dugi niz godina tamo devedesetih, danas je to na vrlo sličan način Čedomir Jovanović tako da se stvari manje više ponavljaju. Srpska reč se sada zove Peščanik, Djeneral Draža Mihajlović se u ovoj priči zove Zoran Djindjić, gomila zaslepljenih likova koji upijaju svaku mesijinu reč je manje više ostala ista. U svakom slučaju ono što se danas dešava nije počelo juče već negde tamo na leto 2000 godine kada je taj isti Zoran Djindjić u koga se kao poluboga sada svi zaklinju ( praćen ovim istim Zoranom Živkovićem kao praktično drugim čovekom stranke ) istakao Vojislava Koštunicu kao predsedničkog kandidata. Onda se posle 5 oktobra zbog nezavršenog posla ekipa sa one druge strane vešto pregrupisala i infiltrirala u svaku poru nove " demokratske " vlasti, te su gurkali vrlo umešno ekipu iz DOS-a jedne na druge, samim tim je BIA zahvaljujući taktici " njino je pleme spremno na sve " ostala praktično netaknuta i stvari su naravno logičnim sledom dogadjaja danas takve kakve i jesu. Tako da bi kako Zoranu Živkoviću tako i Čedomiru Jovanoviću bilo najbolje da se sete sami sebe i svojih postupaka i kompromisa koje su činili kada tako lako iznose svoje osude onoga što nam se sada dešava


sine, ti si promasio instituciju. Evo ti prava adresa:

Neuropsihijatrijska bolnica Dr Laza Lazarevic 642-166...nemaju blog, ali mislim da bi mogli da ti pomognu.

Atomski mrav Atomski mrav 09:18 29.05.2008

Re: Pa sta?

Čekaj, jel' se ti to javljaš odande?
Doctor Wu Doctor Wu 09:34 29.05.2008

Re: Pa sta?

Vi me Doctore, izgleda, baš volite... prosto se brinem...

Majstore, nemoj se ložiš previše. Ti bi u toj vladi bio Krkobabić.
Zen Master Zen Master 10:04 29.05.2008

Aha kako da ne...

Može biti da sam promašio instituciju tj da sam za ustanovu Lazu Lazarević a može ipak biti da malo bolje poznajem stvari... potpuno nebitno uostalom... U svakom slučaju ukoliko zanemariš totalno drugačiji diskurs ideja tj nacionalizam + Ravna Gora vs Evropa + liberalizam i zagledaš se u samu suštinu obe političke grupacije tj SPO početkom devedesetih i LDP danas videćeš fascinantnu sličnost u istima. Pod jedan kult ličnosti i obožavanje nepogrešivog lidera, pod dva besomučno iskorišćivanje lika i dela sa jedne strane Draže Mihajlovića sa druge strane Zorana Djindića, pod tri partijska glasila tipa Srpske Reči odnosno Peščanika. Doduše izvlačenjem reči iz konteksta ukoliko ti je malo slabiji koeficijent inteligencije ( što doduše nije za Lazu Lazarević ) možeš zaista kao ti da dodješ do somnabulnog zaključka da sam ja poistovetio Dražu Mihajlovića sa Zoranom Djindjićem. Naprotiv poistovetio sam jedino ono što mi je smetalo i devedestih kod SPO, tako i kod LDP-a danas a to je korištenje nečijeg lika i dela u dnevno političke svrhe i besomučno svojatanje istih.
Kako ste gospodine Jovanoviću... Zoran Djindjić je ovo ili ono...
Šta mislite o ovome gdine Jovanoviću... Ona politika koju je simbolizovao Zoran Djindjić...
Šta mislite o današnjoj situaciji gospodine Draškoviću... Pokojni Djeneral Draža Mihajlović je bio... itd itd itd




Doctor Wu Doctor Wu 10:09 29.05.2008

Re: Aha kako da ne...

i zagledaš se u samu suštinu obe političke grupacije tj SPO početkom devedesetih i LDP danas videćeš fascinantnu sličnost u istima

E šta ti je Zen Majstor. Provali me u taku sa onim ledepe (EQU sepeo).
Spiridon Spiridon 10:40 29.05.2008

Re: Aha kako da ne...

Zen Master
Može biti da sam promašio instituciju tj da sam za ustanovu Lazu Lazarević a može ipak biti da malo bolje poznajem stvari... potpuno nebitno uostalom... U svakom slučaju ukoliko zanemariš totalno drugačiji diskurs ideja tj nacionalizam + Ravna Gora vs Evropa + liberalizam i zagledaš se u samu suštinu obe političke grupacije tj SPO početkom devedesetih i LDP danas videćeš fascinantnu sličnost u istima. Pod jedan kult ličnosti i obožavanje nepogrešivog lidera, pod dva besomučno iskorišćivanje lika i dela sa jedne strane Draže Mihajlovića sa druge strane Zorana Djindića, pod tri partijska glasila tipa Srpske Reči odnosno Peščanika. Doduše izvlačenjem reči iz konteksta ukoliko ti je malo slabiji koeficijent inteligencije ( što doduše nije za Lazu Lazarević ) možeš zaista kao ti da dodješ do somnabulnog zaključka da sam ja poistovetio Dražu Mihajlovića sa Zoranom Djindjićem. Naprotiv poistovetio sam jedino ono što mi je smetalo i devedestih kod SPO, tako i kod LDP-a danas a to je korištenje nečijeg lika i dela u dnevno političke svrhe i besomučno svojatanje istih.Kako ste gospodine Jovanoviću... Zoran Djindjić je ovo ili ono...Šta mislite o ovome gdine Jovanoviću... Ona politika koju je simbolizovao Zoran Djindjić... Šta mislite o današnjoj situaciji gospodine Draškoviću... Pokojni Djeneral Draža Mihajlović je bio... itd itd itd


super ti je ovo ogoljivanje price, analiza i na kraju povlacenje paraleli izmedju Draskovica i Jovanovica.

Isto to radi i Đorđe Vukadinović iz politike. Sve onako, lepo, argumentovano, nezno (sa vazelinom) ...

Otkuda nekom ideja da Dačić danas treba više da se stidi
i distancira od Miloševićevog nasleđa
nego Tadić od Đinđićevog?


Ovakve tekstove uglavnom pisu oni koji su za radikale, sps, dss ili oni iskompleksirani koji su iz nekog razloga dobili nogu (ispali glupi u drustvu) u nekoj od pro-demokratskih stranaka.

datum registracije Zen Master 22.05.2008 (tek 5 dana). Hm, dugo si cekao da otvoris tezgu i pocnes sa prodajom "muda za bubrege" ili te je bilo blam da to uradis pod svojim pravim nikom, malo ranije.

Postoji jos jedna zanemariva kategorija, a to su sitni karjeristi koji na kraju po pravilu "prdnu u cabar". To su oni lesinari koji dodju po svoj deo kada hijene i lavovi zavrse posao.



Zen Master Zen Master 10:46 29.05.2008

Re: Pa sta?

U
Maksa
Alal vera, jesi Zen Master.

Tako da bi kako Zoranu Živkoviću tako i Čedomiru Jovanoviću bilo najbolje da se sete sami sebe i svojih postupaka i kompromisa koje su činili kada tako lako iznose svoje osude onoga što nam se sada dešava

Misliš, ovakvih kompromisa:



Nažalost upravo takvih i sličnih... Svi smo očigledno zaboravili kako je to izgledalo neposredno posle 5 oktobra, poneko se još seća eventualno čuvene priče sa pešačkim prelazom u tu bi bio kraj. Da li se možda još neko seća kada su mladog potpredsednika vlade gdina Čedomira Jovanovića na izlazu iz Sava centra zaustavili novinari gde je on zapanjenom novinaru B92 rekao u lice da mu se B92 gadi i da on jedino gleda utakmice NBA lige na dotičnoj televiziji. Jel se neko još seća da je lično Amfilohije Radović krstio gdina Jovanovića u Sabornoj crkvi ( navodno je po naknadnom objašnjenju on bio dežurni sveštenik tog dana ) Tužna je istina da smo još tamo na leto 2000 sklopili pakt sa djavolom u cilju da skinemo sa vlasti veće zlo ali je zato posle 5 oktobra lagano ali sigurno dolazio na rate račun za naplatu učinjenih usluga, od Legije, Čumeta i Difens Rouda pa na dalje. Najlakše je danas kao većina u LDP-u ili Zoran Živković izigravati velike moraliste koji tačno znaju šta i gde ne valja. Moje pitanje je kako to da tek sada kada su u opoziciji imaju tu naknadnu pamet, nešto ih se ne sećam kad su stvarno mogli nešto da urade i da počiste šljam da su iskazivali baš toliku želju da ga se reše. Ne u to vreme je Čeda živeo u Surčinu, vozikao se sa Čumetom okolo otkrivajući nove horizonte u svom životu, najsrdačnije se ljubio i grlio ( kada se negde sretnu ) sa Legijom a danas je nevin i čist i jedino on zna šta je Zoran Djindjić stvarno hteo želeo i mislio
Zen Master Zen Master 11:05 29.05.2008

Re: Aha kako da ne...

Spiridon

Ovakve tekstove uglavnom pisu oni koji su za radikale, sps, dss ili oni iskompleksirani koji su iz nekog razloga dobili nogu (ispali glupi u drustvu) u nekoj od prodemokratskih stranaka.

datum registracije Zen Master 22.05.2008 (tek 5 dana). Hm, dugo si cekao da otvoris tezgu i pocnes sa prodajom "muda za bubrege" ili te je bilo blam da to uradis pod svojim pravim nikom, malo ranije.

Postoji jos jedna zanemariva kategorija, a to su sitni karjeristi koji na kraju po pravilu "prdnu u cabar". To su oni lesinari koji dodju po svoj deo kada hijene i lavovi zavrse posao.


Tja ja sam vidiš ubedjen da teorije zavere koje ti ovde sa fascinantnom maštom prezentuješ obično imaju oni nišči duhom koji umesto da svet i život oko sebe sagledaju realno nalaze odgovore tamo gde se isti ne nalaze. Elem ne spadam ni u jednu od gore spomenutih kategorija na veliku žalost tvoje bujne mašte i zaista mi je jako žao što je stvarnost u mom slučaju drugačija i sasvim običnija. Doduše moraš me uputiti na stranicu gde je lokalni pravilnik ovog bloga u kojem verovatno piše da kada prvi put počneš da čitaš blog moraš to da prijaviš nadležnom organu čisto da ti se od tada računa radni staž, kada već rešiš da se i učlaniš onda verovatno moraš da ćutiš i čitaš šta drugi pišu pa da eventualno posle pola godine napišeš par kratkih reči više onako odobravajućeg karaktera čisto da nikog ne uvrediš i da oni stariji i iskusniji vide da li možeš da se kvalifikuješ za ozbiljnog blogera kome je dozvoljeno da napiše malo smisleniji tekst. Jebiga evo izvinjavam se zaista na svom nevaspitanju neću više nikad evo majke mi ;o)))
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 11:14 29.05.2008

Re: Aha kako da ne...

datum registracije Zen Master 22.05.2008 (tek 5 dana). Hm, dugo si cekao da otvoris tezgu i pocnes sa prodajom "muda za bubrege" ili te je bilo blam da to uradis pod svojim pravim nikom, malo ranije.

A, nemoj tako....
Zen Master je stari lik sa starog bloga....Samo što je nastupao pod drugim imenima...naročito u vreme donošenja ustava.
No stil mu je jedinstven, a percepcija više zadata nego autentična, tako da je identifikacija rutinska stvar...o)))
pufna pufna 11:59 29.05.2008

Re: Pa sta?

da, s ovim se slažem. čovek je, generalno gledano, dijabola. meni on uvek delovao kao da je pola života proveo po niškim kafanama i da je tamo pokupio par fazona koje je kasnije probao da prodaje. dobar za talkshow, definitivno out of his depth za vreme premijerisanja.

a cekaj,
jel ti stvarno mislis da je on imao pretenzije da bude premijer?! Pa da je imao te ambicije ne bi ni raspisao izbore. Nasla se partija u nebranom grozdju i moram priznati da je brzo ucio i da se bolje snalazio za tih godinu dana nego sto je naredni premijer spavao par godina- budio se da podeli odbore, na kvarno izvrsi privatizacije i potpomogne jos neki nelegalni pritisak. Kadar koji je Zivkovic imao za sobom je umnogome bolji od ovog koji Tadic forsira, a i po tome se gleda vlada.
Cinjenica da posle ZDJ je sve sivo, ne treba da njega vise naruzi od ostaloh. Ipak, je covek vodio opozicionarski Nis onomad! A kad cujem da uvazavaju ( ma koliko ih ne voleli) Palmu, Bidzu i ostale gejake onda mi dodje da puknem. Kakva je to kriticnost s jedne strane a popustljivost s druge samo zato sto od nje se nista ni ne ocekuje?
Doctor Wu Doctor Wu 12:08 29.05.2008

Re: Aha kako da ne...

Komesar Dragec
A, nemoj tako....
Zen Master je stari lik sa starog bloga....Samo što je nastupao pod drugim imenima...naročito u vreme donošenja ustava.
No stil mu je jedinstven, a percepcija više zadata nego autentična, tako da je identifikacija rutinska stvar...o)))

Sine, šta ti je profesionalac... Samo fali: "Ćek da izvadim bilježnicu."
ogar ogar 12:25 29.05.2008

Re: Pa sta?

Jesi li ti malo rasista?
Fratello Fratello 13:12 29.05.2008

Re: Aha kako da ne...

Doctor Wu
i zagledaš se u samu suštinu obe političke grupacije tj SPO početkom devedesetih i LDP danas videćeš fascinantnu sličnost u istima

E šta ti je Zen Majstor. Provali me u taku sa onim ledepe (EQU sepeo).


Ne, ti sam sebe "provalio" przenjem na "mladog socijalistu" od Jugopetrola - Vuka Jeremica.
lion lion 14:26 29.05.2008

Re: Pa sta?

Doctor Wu
Zivkovic je bio los premijer i medju najslabijim kadrovima u tadasnjem DS-u.da, s ovim se slažem. čovek je, generalno gledano, dijabola. meni on uvek delovao kao da je pola života proveo po niškim kafanama i da je tamo pokupio par fazona koje je kasnije probao da prodaje. dobar za talkshow, definitivno out of his depth za vreme premijerisanja.


Neki od vas , definitivno ,imaju poremecen sistem vrednosti.Kao da pricate o fudbaleru,glumcu,pevacici...Kao da raspravljte o ukusima(o kojima se,jel'te,ne raspravlja!).Ovde su vam poredjane okolnosti u kojima je Zivkovic morao da se "snalazi" kao Premijer.Ne,vi nista!On je dijabola,on je podgojen,on je los...Covek je bio na celu drzave kada je ona jedini put( i brojem 1)pokazala snagu i ocistila olos sa srpskih ulica.Da nista u zivotu drugo nije uradio osim "Sablje" , od mene ima zahvalnost!Definitivno,nije zasluzio epitete kojim ste ga "castili",a deklarisete se kao "nasi"!
Spiridon Spiridon 14:30 29.05.2008

Re: Aha kako da ne...

Zen Master je stari lik sa starog bloga....Samo što je nastupao pod drugim imenima...naročito u vreme donošenja ustava.


Ma da. Sezonac koji se registruje samo da bi se navodno culo "drugacije misljenje". Truje ovde par dana pa se ponovo vraca u hibernaciju.

Ili ga negde drze vezanog pod lekovima???
Atomski mrav Atomski mrav 14:35 29.05.2008

Re: Pa sta?

Da nista u zivotu drugo nije uradio osim "Sablje" , od mene ima zahvalnost!

Sablja nije završena, sav taj ološ koji je sklonjen sa ulica se posle Sablje na te iste ulice i vratio...
Doctor Wu Doctor Wu 14:35 29.05.2008

Re: Aha kako da ne...

Ne, ti sam sebe "provalio" przenjem na "mladog socijalistu" od Jugopetrola - Vuka Jeremica.

huh???? Kad to, keve ti? Misim, razumem kućne obaveze tipa "Sad, Sale, skoči, 'api ga!", ali odakle ti ta kapetanlešijevska konstrukcija da sam se ikada pržio na Vuka Jeremića. Ako i jesam ikada napisao išta pozitivno o dotičnom to je bilo iz čiste obesti prema dvojcu Dragec-Kapetan Leši (aka adamweispaucht). Mislim, nervirati njih 2-jicu je pravi sevap. O tebi i Lidiji sam imao bolje mišljenje ali ako ste zapeli može i tako.
Filip2412 Filip2412 21:05 29.05.2008

Re: Aha kako da ne...

Zen Master ne slusaj ove sto im je sujeta povredjena pa bi sad da te proglase ludakom samo da ostanu najpametniji...
Sve si lepo rekao.

Jos jedna slicnost izmedju SPO i LDP danas je procenat glasova koji dobijaju. Zoran Djindjic je sa ostalim iskusnim likovima iz DS toga vremena odavno provalio koliko je Draskovic stetan po opoziciju i DS je jos sredinom devedesetih poceo ozbiljno da radi na pridobijanju glasova SPS-a umesto da se samozadovoljava popularnoscu u uskom broju obozavalaca.

Inace, da se razumemo, pocetkom 90-ih sam glasao za SPO a danas podrzavam LDP - zbog ideja ali iskreno govoreci mislim da te ideje jako lose prodaju. Ranih 90-ih mi nije bas bilo jasno jer sam bio mlad i naivan, verovao da samo agresivno treba protiv Slobe i smetala mi je kompromajzerska taktika DS-a. Danas medjutim, stvari vidim malo jasnije...

Ipak, racunam da je LDP malo pametniji i da ce nesto promeniti nakon ovih katastrofalnih rezultata. Ako ne, onda ce im buducnost doneti otprilike istu sudbinu ko SPO-u.

Filip2412 Filip2412 21:17 29.05.2008

Re: Aha kako da ne...

A, nemoj tako....
Zen Master je stari lik sa starog bloga....Samo što je nastupao pod drugim imenima...naročito u vreme donošenja ustava.
No stil mu je jedinstven, a percepcija više zadata nego autentična, tako da je identifikacija rutinska stvar...o)))


?

ti stvarno verujes da neko ovde pise po zadatku? Ne znam, mozda si upravu, ali prebroji razlicite nikove ovde pa ces videti da ima 20-30 ljudi. Da li zaista verujes da ti zdangubi koji nemaju pametnijeg nacina da ubiju vreme uticu na politiku u Srbiji :)

Uostalom, da je ovaj blog toliko bitan za bilo sta ne bi rezultati izbora bili onakvi kakvi jesu

... get life

pufna pufna 21:28 29.05.2008

Re: Aha kako da ne...

filip 2412
ja tvoju pricu ne kupujem.
upakuj je malo bolje pa da ti i poverujem da si za one za koje se izdajes da jesi.
Exitus Letalis Exitus Letalis 23:03 29.05.2008

Re: A sto se tice CJ

A sto se tice CJ

ne znam ko je uopste njega smatrao relevantnim. Mislim decko nije ozbiljan politicar . Ziveti u zemlji seljaka a za ciljnu grupu uzeti kao neku intelektualnu elitu i gej populaciju po mom misljenju je izuzetno neprofesionalno i nepromisljeno.

stvarno?
pa ima za ostale palma.
kod njega kućno vaspitanje ne da da deca postanu homoseksualci.
ne može da se desi.
ni u snu.
u stvari, za svakog ponešto u toj koaliciji de je palma.
od pemZija od 25 iljada, do gde god nađeš zgodno mesto, ti obdanište posadi, samo
da dete nema hratski pasoš...
do socijalne države kakvu nudi dačić-koferče a čije se politika pokazala socijalno odgovornom desetak i nešto godina.
lepo udruženje.
da, umalo da zaboravim i dss. ti čuvaju kosovo ko zenicu oka svoga.
za to srbi glasaju - za kosovo, za pemzije, za obdaništa, za lončara...
Exitus Letalis Exitus Letalis 23:09 29.05.2008

Re: A sto se tice CJ

EDIT:

Mislim da se razumemo meni je muka sto je CJ dobio tako malo, nekako mi on dodje sad kriv za sve ,zbog toga sada svo ovi gmazovi isplivavaju i vracaju se ali decko uporno kao fura neki fazon umesto da uzme i razmislja prakticno.


zanimljivo je da nikad nije kriv onaj ko je kriv.
da je viko - ne damo kosovo! de bi nam bio kraj.
al onda bi bio s dobrim "koalicionim kapacitetom" pa mož biti ne bi s ds.
gmazovi iplivavaju voljnom građana.
glasalo pola države za gmazove.
to je realnost.
a druga polovina je onako...
tako da je lepo biti u manjini il nigde.
Filip2412 Filip2412 04:00 30.05.2008

Re: Aha kako da ne...

filip 2412
ja tvoju pricu ne kupujem.
upakuj je malo bolje pa da ti i poverujem da si za one za koje se izdajes da jesi.


zaista jadan komentar. zabole me ko sta kupuje ja nikome nista ovde ne prodajem

ja ovde samo iznosim misljenje; kazem da sam za LDP i jesam. Razlog je sto podrzavaju ulazak Srbije u NATO a ja mislim da je to preduslov za ulazak u EU. Inace mislim da na zalost nisu bas nesto politicki vesti i vise deluju kao nekakvi klinci entuzijasti nego ozb

Namerno kazem da sam ZA LDP a ne da sam glasao za LDP. jer nisam glasao za LDP. Nisiam glasao iz razloga sto me mrzi a i ne zelim da prijavljujem prebivaliste konzulatu. To otprilike govori da mi politika nije bas sve u zivotu kao pojedinim napaljenim blogerima ovde.

Zivim u inostranstvu, u NATO zemlji na zapadu. Srpska politika me zanima ali ne kao pojedine umisljene blogere koji zbog nedostatka privatnog zivota bukvalno misle da se Srbija okrece oko ovog bloga.

Drugo, zadnji put sam ostrasceno navijacki bio oko 9 marta one godine jer sam bio mlad i glup. Zao mi je sto pojedinci bez obzira sto osedeli i dalje navijacki i naivno gledaju na politiku sa ostrascenoscu koja je smesna. Cim nesto zucnes u smislu kritike LDP proglase te za ostatka rezima ili DB-a koji jede malu decu. LDP je definitivno lose prosao na izborima, ako mislite da je bas samo glasacko telo krivo OK, vase pravo.
Strmoglavi badža Strmoglavi badža 07:59 30.05.2008

Re: Pa sta?


Da li bi moja malenkost mogla da upita Vas, Moralne Gromade, šta bi ste vi radili da
vam grupa naoružanih razbojnika i osvedočenih manijaka upadne u kuću i drži vas i vaše porodice
na nišanu - i nudi vam 'nepristojne' tj nezakonite ponude i priča vam kako ste drugari i biće kao sve ok?
Jeste, lako je biti moralna gromada i pametan kada se ništa ne radi.
Da ne kažem, lako je biti srpski radikal.
Hajde da čujem, šta biste VI uradili?
Sredili bi ste ih ko Chuck Noris , za čas posla, jel ?
Spiridon Spiridon 09:25 30.05.2008

Re: Aha kako da ne...

Zen Master ne slusaj ove sto im je sujeta povredjena pa bi sad da te proglase ludakom samo da ostanu najpametniji...
Sve si lepo rekao.


Naravno da mislis da je to sto je ZM rekao OK ali opet zavisi od pojedinca šta traži na blogu. Budala će uvek naići na budalaštinu. Kao u nekom čarobnom ogledalu, uz blog čovek ne može pobeći od sopstvenih osobina.
Filip2412 Filip2412 14:58 30.05.2008

Re: Aha kako da ne...

Zen Master ne slusaj ove sto im je sujeta povredjena pa bi sad da te proglase ludakom samo da ostanu najpametniji...
Sve si lepo rekao.


Naravno da mislis da je to sto je ZM rekao OK ali opet zavisi od pojedinca šta traži na blogu. Budala će uvek naići na budalaštinu. Kao u nekom čarobnom ogledalu, uz blog čovek ne može pobeći od sopstvenih osobina.


E stvarno tuzno; mozda sam lose procitao sta je Zen rekao, mozda si ti Spiridone potpuno upravu, generalno bas me briga jer je to sada sporedno. Najbitnije je da si ti lepo vaspitan.

U Srbiji ionako ne zivim a kakvi ozlojedjeni ljudi postajete bez imalo obicne ljudske pristojnosti mislim da ste radikale i zasluzili. Na zalost kulturna elita je dobrim delom ogrezla u primitivizam protiv koga se bori.

Tebi ako je uzivancija da vredjas i da psujes sto se brate ne uclanis u radikale pa spoji lepo i korisno.


Treger Treger 15:05 31.05.2008

Re: Pa sta?

Izvini a da li je Živković bio na Kalemendaskoj terasi na potpisivanju koalicionog sporazuma za vlast u Beogradu.
cecas cecas 21:32 28.05.2008

Zapisnicar

...Pera sve lepo zatefterio , pa procitajte stenograme

http://www.e-novine.com/sr/stav/clanak.php?id=14223
Kum Djole Kum Djole 21:39 28.05.2008

No other way

Ok, cenim da je ovo što nam se dešava idealna prilika da napravimo korak napred ka modernizaciji političkog sistema i stvorimo uslove za još jedan 5. oktobar. Neizostavno bi nam pomogao First past the post izborni sistem, budući da onih četrdesetak hiljada propisa koje treba uskladiti sa EU zahtevaju višegodišnje danonoćne napore profesionalaca, a ne kilavljenje s dinamičnim spsom o kome je i Zoran imao lepo mišljenje. Imam utisak da je situacija prezrela za takvo što, imajući u vidu kontekst i vreme u kom pokušavamo da rešimo one iste probleme koje je nasledio Đinđić i koje je pokušavao da rešava DOS. Jakša Šćekić je na jednom bliskom blogu ostavio svoj predlog Vojvođanima (ja bih dodao i referendum o nezavisnosti:) a ovde ću sasvim skromno da ponudim i svoj listing favorita:

Preambula: uzimajući u obzir reči profesora Dimitrijevića pre neki dan i izlaganje o nepostojanju levice u Srbiji, osnovna pretpostavka je da se u polarizovanom društvu u kome nacionalsocijalisti i klerofašisti dogovaraju vlast nije ni moguće stvarati temelje evrolevičarskih principa, a potpomognuto izlaganjem Živkovića koga sam tako diplomatski predstavio na Wikipedia, apriori isključujem kompleksnost trenutka i podvlačim da je "sve u Srbiji moguće".

1) Ostavka Borisa Tadića i pozdrav. Hvala, nije trebalo.

2) Sublimacija programski sličnih stranaka evropske orjentacije i stranaka nacionalnih manjina u Demokratsku Partiju Srbije (DPS), gandijevski metod pritiska na vlast do raspisivanja izbora na svim nivoima.

3) Decidno obećanje i čvrsta garancija biračima da će posao iz 2000. godine biti završen jednom za svagda. Garancije će dati stručnjaci i prvaci civilnog sektora, kandidati za ministarske funkcije vlade u senci.

4) Nakon toga, lustracija, i to bolna, veoma revanšistička, ali u skladu s Poveljom UN.
Maksa Maksa 22:10 28.05.2008

Re: No other way

Kum Djole
Ok, cenim da je ovo što nam se dešava idealna prilika da napravimo korak napred ka modernizaciji političkog sistema i stvorimo uslove za još jedan 5. oktobar. Neizostavno bi nam pomogao First past the post izborni sistem,


Qme, sve si to lepo smislio, ali ima jedna caka - ko dobija, ne menja pravila.

I drugo, nema ljutiš (you know I love you, man (*), massive respect i sve to) - ali ovo ostalo je Totalna Utopija, if there ever was one.


(*) Da predupredimo Razne Ideje - na Kum Djoletovom rođendanu sam upoznao ženu.
antioksidant antioksidant 22:18 28.05.2008

Re: No other way

Qme, sve si to lepo smislio, ali ima jedna caka - ko dobija, ne menja pravila.

Pitanje - ko tu sta dobija?
Ima ljudi kojima lepo i opoziciji (tako se vuce "teorija" da radikali nece vlast - verovatno je Vuciz zato bio danas tako veseo - zna da ce da ga "preveslaju"
Kum Djole Kum Djole 23:13 28.05.2008

Re: No other way

Maksa

Qme, sve si to lepo smislio, ali ima jedna caka - ko dobija, ne menja pravila.

I drugo, nema ljutiš (you know I love you, man (*), massive respect i sve to) - ali ovo ostalo je Totalna Utopija, if there ever was one.


(*) Da predupredimo Razne Ideje - na Kum Djoletovom rođendanu sam upoznao ženu.


Hohoho The Maxo, dubok naklon!

Glede utopije, kad pogledaš iz ličnog ugla, meni se 5.10. takoreći zbio relativno skoro kao svež revolucionarni događaj (stepenište Skupštine, tik do mene Protić u kašmir sakou, stampedo, gusta magla niz Vlajkovićevu...) pošto sam zemlju napustio dan nakon hapšenja Miloševića (april 2001) a vratio se usred poslednje predsedničke kampanje - a utopiji su, fakat, skloniji oni enerdžajzer friksi što problem posmatraju spolja i bez mnogo apatije. Kapiram da ništa tu nije crno-belo, ali prediseljenički staž mi kazuje da su neke stvari ipak moguće - 19.8.1999. opozicija je nakon više meseci tavorenja i medijske blokade okupila 100,000 ljudi na trgu i godinu dana kasnije Milošević je pao. Sistem je ostao čitav i sve je očiglednije da je to i najveći problem.

(*) Inače, na tom rođendanu bio je i jedan narodni poslanik pa bismo mogli njega da pitamo za ideju!
florian florian 23:29 28.05.2008

ilustracija

Mnogo ste se bre raspisali. Pa imal neko neku bolju ideju I LUSTRACIJU večeras?
Oscar Z. Acosta Oscar Z. Acosta 00:43 29.05.2008

Fear & Loathing '08

Mrzim ovu drzavu,..
Maksa Maksa 00:47 29.05.2008

Re: Fear & Loathing '08

Mrzim ovu drzavu,..


Ne brini, i ona tebe prezire.
angie angie 01:43 29.05.2008

Re: Fear & Loathing '08

Maksa
Mrzim ovu drzavu,..Ne brini, i ona tebe prezire.


pa shta su to onda neki skladni odnosi u pitanju?!
Maksa Maksa 08:19 29.05.2008

Re: Fear & Loathing '08

pa shta su to onda neki skladni odnosi u pitanju?!


Odnosi nisu skladni, ali jesu polni.

Tipičan čovek ovde gleda državu minimum sa nepoverenjem, a ova (tj. njeni predsavnici) kao nužno zlo neophodno da ih se uzdigne tu gde su, i glasači tu dođu kao kondomi - navučeš, iskoristiš, baciš. Bitno da je tebi (ne tebi - tebi angie, nego predstavnicima države) lepo. Ovde altruisti u politici ne traju dugo.

Nije to lepo čuti, ali tako mi izgleda.
Oscar Z. Acosta Oscar Z. Acosta 02:34 29.05.2008

Fear & Loathing '08

I kako smo "profitirali" od toga sto smo svojevremeno bili na nekoj raskrsnici civilizacija,.... portparoli minornih stranaka su postali alfa-males u 21. veku ,.... hah

Mrzim ovu zemlju

Ali kako pomoci,..... pa ne znam,... suprotstavljanjem stavova?

Ali opet,... err,.. ne vredi moj stav na blogu (ili privatno) nista naspram jednog radnog dana nekog posvecenijeg cinovnika DB-a (cak i najglupljeg,... mada mozda su najgluplji i "najbolji"

Blah, blah
Filip2412 Filip2412 04:40 29.05.2008

pitanje

da li je ZZ dobar ili ne sad me ne zanima, ali zaista se pitam, otkud on gostuje na TV cesce nego neki aktivni politicari????
i on i onaj G. Svilanovic covece jbte pa gde su ti masoni ili rotarijanci daj i ja da se uclanim pa da solim pamet na B92
kad mi se prohte

pazi oba ova lika nemaju bas nikakve oficijelne politicke pozicije a toliko su pozeljni za medije ko da je najbitnije sta ce oni reci...

ZZ je izuzetno inteligentan, ne bas skolski nacitan i ne previse pristojnih manira, ali
da su bili sjajni ne bi narod u Nisu iz ocaja glasao za Smiljka prosli put

ko sto neko rece, ZZ je super da se svadja sa Seseljom i slicnim manijacima jer je bezobrazan i moze daim doskoci, ali kad je na vlasti nesto se bas nije proslavio. Cak je Beba njega krivio za opstruisanje istrage nakon atentata a sve po nalogu USA ambasade

nego, ponovo, sto je koj Q on bitan da gostuje na poligrafu svakih mesec dana kad nije ni na vlasti, ni u opoziciji i zvanicno nikakvog direktno uticaja nema???



Oscar Z. Acosta Oscar Z. Acosta 04:47 29.05.2008

Re: pitanje

Pa nije on prodavao semenke na cosku nego je bio premijer.
Artur Dent Artur Dent 06:59 29.05.2008

Re: pitanje

Filip2412
da li je ZZ dobar ili ne sad me ne zanima, ali zaista se pitam, otkud on gostuje na TV cesce nego neki aktivni politicari????i on i onaj G. Svilanovic covece jbte pa gde su ti masoni ili rotarijanci daj i ja da se uclanim pa da solim pamet na B92kad mi se prohtepazi oba ova lika nemaju bas nikakve oficijelne politicke pozicije a toliko su pozeljni za medije ko da je najbitnije sta ce oni reci...

Ponekad nije lose prvo proveriti cinjenice.
Jelena Milić Jelena Milić 09:39 29.05.2008

to filip

Cak je Beba njega krivio za opstruisanje istrage nakon atentata a sve po nalogu USA ambasade


dok vam detaljnije ne odgovorim, sto se mene tice, Zz je ovo veeelikaaa preporuka, to sto ga VBP ima na zubu
Atomski mrav Atomski mrav 09:42 29.05.2008

Re: to filip

dok vam detaljnije ne odgovorim, sto se mene tice, Zz je ovo veeelikaaa preporuka, to sto ga VBP ima na zubu

Jelena Milić Jelena Milić 09:45 29.05.2008

Re: to filip

am,

indijana experience mi je dalo ideju, posto vidim da ona sa horejsijom i dr hausom nije zazivela u brlogonarodu

nova kombinacija koja spasava srbiju

HULK+KUNG FU PANDA

inace, prva rec koju harison izgovara u filmu je : RUSI
bladerunner bladerunner 09:48 29.05.2008

Re: to filip

Zz je ovo veeelikaaa preporuka, to sto ga VBP ima na zubu


jelena a da nam detaljnije objasnis ovo?
antioksidant antioksidant 09:48 29.05.2008

Re: pitanje

Artur Dent

...Ponekad nije lose prvo proveriti cinjenice.

Nadji neku skoriju cinjenicu
Ova je od prosle godine
antioksidant antioksidant 09:50 29.05.2008

Re: to filip

bladerunner
Zz je ovo veeelikaaa preporuka, to sto ga VBP ima na zubu jelena a da nam detaljnije objasnis ovo?

Jelena ne vole VBP pa tako....
A sto ga ne vole?

Ili je pitanje bilo sto VBP ima ZZ na zubu?

Ma jebe se ZZu za VBP zube (kao i bilo cije u ostalom)
Artur Dent Artur Dent 09:53 29.05.2008

Re: pitanje

antioksidant
Nadji neku skoriju cinjenicuOva je od prosle godine

Aha, hoces reci da Svileni vise nije funkcioner Pakta za Stabilnost?
Atomski mrav Atomski mrav 09:58 29.05.2008

Re: to filip

inace, prva rec koju harison izgovara u filmu je : RUSI

Ah, kakvo olakšanje... pomilsio sam već da je prva reč koju Harison Ford izgovara u filmu - SRBI.
Inače, na B92 ide neka serija "Spavači" (tako nešto)... o teroristima itd. I naravno spominju se neki muslimani iz Bosne, imena - Rade i Ilija? Ne znam jel' išla ta serija na Fox Life, ali ja sam odustao od gledanja iste...
Jelena Milić Jelena Milić 09:58 29.05.2008

Re: to filip

rekla vise puta, evo i ovde na blogu pre vise od godinu i ensto, u postu car je go car je go

i ponavljam sve sto sam tad rekla i sve drugo oko istog, za koga smatram da je naneo mnogo vise stete nego koristi ako je ikavu korist uopste on i doneo na prvom mestu, a sta sam sebi sve pripisuje me ne potresa toliko, nego sta su mu sve drugi kao zasluge i pionirstvo pripisali ja ne mogu da verujem jos

moj drugi problem koji se tice istog i njegovog uticaja na LDP na koji ne mogu i ne zelim da budem ravnodusna jer je to i GSS i genralno moja ideolosko-politicka opcija je odnos prema diktatoru milu djukanovicu...a kapiram da je to povezano...meni nije jasno kako druga srbija /ili njeni glasni delovi koji sebe proglasavaju zastitnicima i glasnogovornicima cele gradjanske opcije u srbiji/e pa ja im to pravo u moje ime ne dam/ moze da u milu vidi to sto vidi...pa CG je jedna tuzna autokratija


moje iskustvo sa tim postom je btw samo ucvrstilo moja uverenja i pomoglo mi da neke stvari, pa i u vezi ovog bloga i ldp, sagledam na mnogo dublji nacin

inace, mislim da je VBP solidno doprineo obaranju vlade ZZ sto nam tad nikako nije trebalo! znam da je i g17 kumovao, znam, i pisala o tome, ali i vbp
Jelena Milić Jelena Milić 10:16 29.05.2008

tokud svilanovic i zivkovic

pa u svakoj zemlji su bitni ex visoko drzavni funkcioneri komentatori vrlo cesto aktuelnih politickih desavanja, sta je tu cudno. necu uopste da koristim argument koga sve ima po TV oni su super, jer bi time njih dvocu u stvari devalvirala, sto ne zelim. mislim da obojca demokratskoj srbiji jako nedostaju.

ova dvojca, goran svilanovic pogotovo ( ovo znam, za ZZ ne mogu da tvrdim), odrzava vrlo intenzine kontakte sa eu zvanicnicima koji se bave zapadnim blakanom i zna mnogo o procesurama i trendovima, drugo radio je i u vezi statusa kosova kao clan komisije za blakan, pa tako da ima x osnova po kojima ga u medijima treba biti mozda i vise nego sto ga ima. a da, jedan je sto u velikoj vecini slucajeva vrlo mudro zbori sto ovde vise nije cest slucaj.

ZZ sve cesce sve bolje nastupa na medijima i ima , po meni,. sve bolje stavove. sinocni nastup je bio primer toga. racionalno, neostrasceno, sa promisljanjem sta je za demokratiju u srbiji na duge staze najbolja opcija.
Atomski mrav Atomski mrav 10:23 29.05.2008

Re: tokud svilanovic i zivkovic

Ponavljam, lako je priču pričati, a na delu se baš i nije pokazao.
Jelena Milić Jelena Milić 10:32 29.05.2008

Re: tokud svilanovic i zivkovic

mislis nis se onomad nije pokrenuo, nije pomogao i beogradu, nije bio jedan od stozera DOS, nije i on bio deo sablje...

hm, malo li je na OKOLNOSTI!

cuj luv, ja imam istoriju fjata s njim dok sam bila ICG, svako radi svoje, al on je i tad bio bolji nego vecina, a sad jos pokazuje liniju napretka, necega sto onda nije kao DS imao, to jest sad je i on za gradjanski koncept etc

daleko bilo da su mi mile veze sa sretenom lukicem, ali nisam ja bila stavljala muda u procep koliko on i milic npr jesu, plus ne znam sve okolnosti, mogu da kritikujem i canka zbog toga big time, zbog odlaska na miting podrske, al opet, ne pada mi na pamet da provlacim cnaka po blatu ko neki tokom kampanje samo zato sto je stao na listu ds.

i dalje mislim da i od ds u srbiji ima veceg zla.
Atomski mrav Atomski mrav 10:42 29.05.2008

Re: tokud svilanovic i zivkovic

Ma sve OK, nego ipak se na osnovu demagogije ne može utvrditi nečiji "napredak"... Da li je ZŽ osim gostovanja na TV uradio nešto na političkoj sceni konkretno od kraja 2003. naovamo?
Jelena Milić Jelena Milić 10:47 29.05.2008

Re: tokud svilanovic i zivkovic

da li je obavrezan bio da uradi?
ne cini li ti se da je od 2003 bilo bas puno vrlo vrlo vandrednih okolnosti pa se mozda i to mora uzeti u obzir. ipak smo svi samo zivi ljudi. plus, uzmi u obzir jos nesto, sta je mozda mogao da uradi a nije, ja to takodje vrlo, vrlo cenim! uspeo je da zadrzi nacelan stav o ulozi DS i delima DS sto jako cenim!

sam onaj spisak afera koji je sastavio i objavio je mnogo vise nego neki mnoog bucniji i drcniji sto su pokusali da urade

uvek sam cenila igrace na duge staze. i u politici. to je npr ono sto mnogima OKO ldp nedostaje big time.

PS sta smo ti i ja uradili od 2003 naovamo?
Atomski mrav Atomski mrav 10:52 29.05.2008

Re: tokud svilanovic i zivkovic

Čekaj, ja nisam političar, nisam bio gradonačelnik, ministar policije niti premijer, a bogami ni biznismen...
Naknadna pamet je najskuplja. Lako je sada pozivati na izbore, što nije bio toliko pametan 2003. godine?
bladerunner bladerunner 10:54 29.05.2008

Re: tokud svilanovic i zivkovic

ama mozda nece tj ne zeli da radi vise nista. Sto da ga boli glava
Jelena Milić Jelena Milić 10:54 29.05.2008

Re: tokud svilanovic i zivkovic

zato sto je bilo komplikovano do bola. i dalje, ako se secas.

plus, sinoc nije bio u tripu naknadne pameti, vec je lepo outline sta dalje.
Jelena Milić Jelena Milić 11:08 29.05.2008

Re: tokud svilanovic i zivkovic

pa i sam javni nastup i komentarisanje je znak neke zelje, da se na neki nacin utice. kao sto i mi ovde pisemo.
bladerunner bladerunner 11:19 29.05.2008

Re: tokud svilanovic i zivkovic

pa da ali mi ne mozemo da uticemo ( mada po nekad ima trenutaka kad mislim da uticemo) a on bi mogao.
Mislim mogu da kazem -- pa da lepo je sad prodavati argentinska vina i sa strane po nekad dobacivati u toku utakmice , sa pristojne udaljenosti , bezbedno umesto ukljuciti se i promeniti nesto.Zato je ZDJ jedan
A s druge strane kad pomislim kakve su zveri u igri - nikom ne zameram sto nece da ucestvuje
Jelena Milić Jelena Milić 11:23 29.05.2008

Re: tokud svilanovic i zivkovic

kvaka je kako je doslo do toga da on moze da utice a mi ne ( na stranu sto ja mislim da blog utice :)

on je, ocito, radio na tome da moze da utice

ko nas sprecava? sta nas sprecava?
bladerunner bladerunner 11:28 29.05.2008

Re: tokud svilanovic i zivkovic

ma pusti sad nas , mene sprecava sto obrni okreni uvek se posle svakih izbora osecam izigranom.zasto on ne ucestvuje? sta njega sprecava? Sad jos ima i sto ti rece "naknadnu pamet", sad bi verovatno drugacije radio i znao kako da se nosi sa nekim stvarima
antioksidant antioksidant 11:40 29.05.2008

Re: pitanje

Artur Dent

antioksidantNadji neku skoriju cinjenicuOva je od prosle godineAha, hoces reci da Svileni vise nije funkcioner Pakta za Stabilnost?

TAmo ti pise i da je u parlamentu
A koliko znam Svilanovic je sad u Ekonomskoj komisiji UNa za Evropu (ili tako nesto) - mada proveri kod Jelene - pretpostavljam da ima sveze info
Jelena Milić Jelena Milić 11:58 29.05.2008

Re: pitanje

covek ce ako oseti potrebu obelodaniti sta radi i gde, u ostalom, verujem da u javnosti nastupa i da ga na tv potpisuju onako kako jeste, kako on i kaze

u pravu ste da sajt pakta jeste uotdated za parlament
antioksidant antioksidant 12:23 29.05.2008

Re: pitanje

u pravu ste da sajt pakta jeste uotdated za parlament

?????
kad smo presli na Vi?
Cemu tako sluzbeno?
Jelena Milić Jelena Milić 12:32 29.05.2008

Re: pitanje

pa vas je dvojca oko toga, cini mi se, raspravljalo

nista drugo :))
pufna pufna 12:53 29.05.2008

car je go

kud nas Jelena podseti na taj post!
najmanje o bebi u njemu, a najvise igre sa duplim nickoivima - david icke o neuralgicnim tackama i konzumerstvu... e kako je onomad to bilo lako,dok se sad pod dejstvom apaurina ''lecher les vitrines''.
Jelena Milić Jelena Milić 13:01 29.05.2008

Re: car je go

sad pod dejstvom apaurina ''lecher les vitrines''.


ovo gore nisam shvatila

za mene je taj post bio vrlo koristan

viseznacno

i vrlo sam ponosna na njega

pufna pufna 13:11 29.05.2008

Re: car je go

pa valjda ti je jasno ko je imao vise nickova i ko je napadao?!
Jelena Milić Jelena Milić 13:13 29.05.2008

Re: car je go

ja nikad ne koristim nikove.

jasno mi je naravno.

i ko je uzivao, ko podrzavao.

nebitno u odnosu na to kolko nisu hteli da cuju sustinu. i da shvate dobronamwernost, i posvecenost ideji a ne licnostima-kometama

no to se, nadam se, menja.

manje miskovica, vise EU,. za pocetak.

sad se, IPAK, vidi da se sa DS ne samo MORA vec i TREBA saradjivati

Tadic vise najveci bolid, i sve ostalo kako ga je VBP castio

to su koraci napred

pa onda manje ljubavi, mazenja, trtenja na spotovima etc, a vise IPA komentara, poznavanja procedura, gajenje resursa koji ce znati da administriraju EU pare, saradnje sa kancelarijom za pridruzivanje, osecaja za potencijale koje daje evrosong, etc, etc, finasiskog nadzora za NIP....strateske kritike koncepta NIP....

vise rokova u kampanjama, vise planova za prvih 100, 2000 dana ...etc, vise brojki i statistike manje LOVE WILL SAVE THE DAY i iostalih ideja na nivou KIT KET reklame


mozda i vise prostora za zivkovica, svilanovica i slicne, ako nista drugo bar komunikacija bolja...

pri tome je meni bila debilna hajka na ldp ovde na blogu da posle zibora pre pocetka pregovora proglase poraz! hello, ko to radi!
Doctor Wu Doctor Wu 13:18 29.05.2008

Re: car je go

pufna
kud nas Jelena podseti na taj post!najmanje o bebi u njemu, a najvise igre sa duplim nickoivima - david icke o neuralgicnim tackama i konzumerstvu... e kako je onomad to bilo lako,dok se sad pod dejstvom apaurina ''lecher les vitrines''.

:), e da to su bili dani! visokomoralni na prvom programu sastavljaju peticije za popodnevno potpisivanje, a na drugom kanalu linč milićke što se usudila pajacu da kaže da je pajac. u glavnoj ulozi taj icke, berija i zaboravio sam nick onog trećeg skota. bila i neka šatro psihologistica, najverovatnije neko iz dueta lana & bilja (aka boban).

priznajem da se komesar dragec tada časno poneo jer je jedini iz tog kruga imao petlju da kaže nešto onim skotovima. čak ni proverbijalno nehajni zokster nije imao petlju da uzme jelenu u zaštitu.
Jelena Milić Jelena Milić 13:21 29.05.2008

Re: car je go

jelena stiti samu sebe !

a tebi hvala za tad:) , naravno

al me nekad i dalje ispizdis sto imas ocito potencijala za kvalitetna razmisljanja i teme a trosis se na kecerke i licnosti etc...

pufna pufna 13:46 29.05.2008

Re: car je go

pri tome je meni bila debilna hajka na ldp ovde na blogu da posle zibora pre pocetka pregovora proglase poraz! hello, ko to radi!

evo nece ni Hilary clinton : )
( salim se , NARAVNO)
Mada nisam videla hajku na blogu, vise kriticnost nekih pisaca bloga ( sasa Radulovic) naspram neke opcije, za koju je btw ili glasao ili zeli da glasa. Imam mnogo takvih koji bi za njih, ali.
E to ALI srecu kvari.
Na kraju svega imas pravo i da kritikujes opciju kojoj si dao glas a od nje ne zavisi.
S tim u vezi, volela bih da znam ko im radi kampanju?! Onaj nesretni reziser?!

Nadam se koalicijama na beogradskim opstinama!
Jelena Milić Jelena Milić 13:49 29.05.2008

Re: car je go

ma kritikovati je jedno, verujem da ldp unutar sebe nema nista protiv toga, da je pametna koristio bi, al bas prozivati cedomira da "prizna poraz" je malo mnogo cak i od onih koji su satro za srbiju u eu etc a ovamo likuju sto je ldp osvojio "samo" 5 , nesto posto!

a radulovicu evo sta rekoh na nejgovom postu



da pocnem kod vas ozbiljnije da polemisem, jer mi se cini da treba da imate nekad dobre poglede, a nekad mi se opet kosa digne na glavi od vase pausalnosti

onaj prethodni post o ldp koji je "oteo' liberalno od nas ostalih mi se uopste nije svideo ni u sustini, ni u tajmingu, ni u maniru. skoro da mu je pristajao naslov ovog posta, toliko je to bila "kvalitetna' kritika ldp.

i sa ovim dole imam jedan principijelan problem.
puna saradnja sa Hagom je preduslov ulaska u Evropu - inače mislim da je sud u Hagu tragično neuspešan projekat koji se kosi sa svim pravilima - takođe mislim da se ratnim zločincima mora suditi

hag jeste dosao kao instrument saznanja da onda kad je uspostavljen nije bilo volje ni mogucnosti da se na drugom mestu sudi za ratne zlocine, pre svega pred domacim sudovima. nista na svetu nije savrseno, pa ni nacin ustrojstva haga, ALI ZAMISLITE REGION SA SVIM ZOCINCIMA KOJE HAG JESTE PROCESUIRAO I ZATVORIO NA SLOBODI. zamislite region bezx svih potresnih svedocenja koje smo culi!

Tadić je pogrešio. I LDP je pogrešio. Sve iz najboljih namera. I ne zameram im.

ovo je prilicno netacno i kontradiktorno u odnosu sto ste nedavno, pogotovo u odnosu na stav, pisali o ldp. ali je indikativno. nisam sigurna da su ds namere bas bile najbolje kad je pre izbora eliminisao vrlo brutalno ldp. ldp je dosta ranije od ds dosao KONACNO na to da se mora saradjivati sa ds.

mislim da je ldp vrlo jasno, rukovodstvo i zvanicninici ne pojedinacni cheer leaders ovde, rekao pod kojim uslovima i kako i zasto podrzati SPS. mislim da je ds, i tu se sad slazem sa vama, preterao poslednjih nedelju dve, i otisao mnogo dalje od onoga sto bi se moglo shvatiti kao pragmatizam zarad nekih ciljeva poput nastavka eu integracija.

aleksandar popovic i ljubav koju mu izjavljivo djilas u utisku nedelje su posebna tema. pogledajte izjave tog coveka o ruskoj politici 2007/08 ( autokratija, na to mislim ne na rusiju u nacelu, ruse, kulturu..) pogledajte mu odnos prema jedinstvenoj rusiji...etc...hello, njega sramota??? losa taktika.

no, bitno je da sad i vi uvidjate koliko je ldp ipak bitan i koliko ima potencijala, pogotovu u saradnji sa ds.
Atomski mrav Atomski mrav 13:55 29.05.2008

Re: car je go

a ovamo likuju sto je ldp osvojio "samo" 5 , nesto posto!

LDP je osvojio glasova otprilike kao i u koaliciji sa LSV. Da li je moglo više? Moglo je, da je kampanja bila konkretnija a ne tako "hippy"... a i činjenica je da kad DS osvoji puno glasova, LDP prođe lošije...

No, to nije tema večerašnje emisije, tema je Zoran Živković. Zanimljivo je kako on nije bio deo ondašnje frakcije u DS...
Jelena Milić Jelena Milić 14:01 29.05.2008

Re: car je go

da to da li je mogao vise je druga posebna tema, to jest da li su ovkvim nastupom dosegli glass celing. sto se mene tice jesu, jer i da su stavili onog curana irskog ( bebu bas ne ) ja bi glasala za njih, jer u nacelu politika i retorika su im Ok, samo sto nedostaje jos drugih momenata tipa rokovi, brojke, statistika, politika takoreci ..mene neki propusti ili personalna resenja ne mogu osujetiti, jer to je nacelno moja politika, politika gss, i ima moju podrsku.

kao i to sto jesu spojeni sudovi, i nisu izgubljeni glasovi, bilo bi vrlo verovatno 7 da nije bilo SAa, a ovako je to otislo Ds pa je manje vise ok


a sto zivkovica nije bilo u frakciji, pa mislim da je djelomice kriv upravo VBP no vidim da ti to ne vidis kao stetu i propust, ja, docim, vidim tako, pogotovu sto mi se cini da ZZ ko staro vino, sve bolji

ps ovo ja samo licno spekulisem, nemam nikakav insajd info, mozda je ZZ mislio da i pored svega stranku ne treba cepati i ja i to postujem
Palilula Palilula 14:05 29.05.2008

Re: car je go

ZZ ko staro vino, sve bolji


tacno tako, malo svezeg vazduha na tv-u
pufna pufna 14:09 29.05.2008

Re: car je go

ldp je u gradu trebao i ocekivalo se da ce dobiti vise. Nisam sigurna da je to uvek na ustrb ds-a. Pijaca onolika, trebalo je razmisliti o nastupu.
antioksidant antioksidant 14:10 29.05.2008

Re: car je go

Zanimljivo je kako on nije bio deo ondašnje frakcije u DS...

Zivkovic jako, jako postuje DS.
Marovic skorije negde rece Dragu "pa ti si zuti, jednom zuti uvek zuti"
E pa Zivkovic je od tih
Jovanovic je otisao svojim putem
Zivkovic je ostao
To je neki kodeks - isti onaj koji mu je rekao da ne raspisuje izbore 2 meseca posle Djindjicevog streljanja (sto bi za ds znacilo nadpolovicnu vecinu). Isto onaj koji mu je rekao da raspusti skupstinu kada je izgubio kontrolu nad njom (ima tu i bodruma i dacica, ali je tadic medijski zaseo na to (uz sanitarni otklon serviran od jocica i kompanije)
Atomski mrav Atomski mrav 14:15 29.05.2008

Re: car je go

a sto zivkovica nije bilo u frakciji, pa mislim da je djelomice kriv upravo VBP no vidim da ti to ne vidis kao stetu i propust, ja, docim, vidim tako, pogotovu sto mi se cini da ZZ ko staro vino, sve bolji

ps ovo ja samo licno spekulisem, nemam nikakav insajd info, mozda je ZZ mislio da i pored svega stranku ne treba cepati i ja i to postujem


Ti k'o Radovan III, čim se uzbudiš prelaziš na ijekavicu? :)
Ne vidim to kao štetu ili propust... ni sam VBP ne varim nikako, da se razumemo. A očigledno je da ne varim ni ZŽ al' šta da se radi, ostavio je takav utisak. Što se vina tiče, to mu je biznis pa možda zato što stariji - to bolji
Nego, znaš li ti Zorana Živkovića lično? Jesi li nekad pričala sa njim, jeste li imali priliku da diskutujete o politici & beyond? Pustimo Poligrafe, izjave za TV i to...

A što se cepanja stranke tiče, ili je to bio motiv ili neke personalne razmirice (takođe vrlo verovatno)...
Jelena Milić Jelena Milić 14:24 29.05.2008

Re: car je go

skoro pa jok...ako se na par javnih mesta pozdravljanje u to ne racuna....kao sto ti rekoh bio zesci fajt oko ICG:)



jednom smo nedavno imali po prvi put licni vrlo kratak razgovor o evropa nema alternativu ..kratak vrlo...telegrafski
Atomski mrav Atomski mrav 14:27 29.05.2008

Re: car je go

Hm, ako je imao nešto protiv ICG, možda mi bude i simpatičniji...
Šalim se, hoću samo da kažem da izjave u javnosti ne moraju da znače mnogo... sve se to da naučiti "naizust"... zato te pitam jesi li se sretala sa njim, zanimala bi me tvoja neka intuicija u vezi sa njim.
Jelena Milić Jelena Milić 14:39 29.05.2008

Re: car je go

atomski ....cackas mecku...sad je i AO mislim kod radulovica rekao nesto tipa ti znas milica pa ti je sve jasno :))

prvo mislim da su javno izneseni stavovi jako bitni, jer su samo oni merodavan subjekt javne diskusije o njima! uvek se trudim da svoje analize komentare i stavove formiram upravo na javno iznesenim stavovima, kao i na delima koja imaju veze sa javnim angazmanom necijim a ne privatnoscu.

kao argumente se trudim uvek da iznesem cinjenice i citate.


intuicija je losa za analitiku i komntarisanje, pogotovu u 21 veku kad toliko ima javno iznesenih stavova, internet, google earth etc :)

secam se jednom izvestaj pre tog arming sadam famoznog, dodju neki iz blic news da me intervijusu, jedan pedja posle presao na b92, i zapeli odma ama otkud mi info o broju policajac au MUP sve aludirajuci na milica ...ja im lepo kazem eno na sajtu MUP oglasa za tender za uniforme, ne moze pola micosa jedne da ima pola druge, plus to stavili james i ja ko referencu u izvestaj, sajt, jok, mora da mi je milic reko. ajd sto mene sasavu time vredjaju, al gde i milica, covek cuti o svemu osim o deci i tako i treba da ostane!

posle me opet pitaju nesto oko vojske, pa otkud znam, pa ovo ono, ja im pokazem iza mene sve na kamari svi brojevi casopisa vojska, al ne vredi :))

ljiljna smajlovic kad je pljuvala ICG po NIN kao dobro obavesteni kad staf ima veze u MUP...jadni Milic sta je trpeo sa druge strane sto ja tamo radim nemam pojma, al da nikad rec nije prozborio o cemu je mislio da ne treba nit bi ga ja pitala je sigurno tacno.

tako posle, radi za gorana, mora da joj je on rekao. a ja u zivotu boljeg i liberalnijeg sefa nisam imala. i nepretencioznijeg.

tako i sad oko LDP :))


Atomski mrav Atomski mrav 14:43 29.05.2008

Re: car je go

E pa da ja ne čačkam mečku, ti ne bi napisala ovako dobar komentar ;-)
antioksidant antioksidant 14:45 29.05.2008

Re: car je go

sad je i AO mislim kod radulovica rekao nesto tipa ti znas milica pa ti je sve jasno :))

Iza sam stavio i
Al; si ti jedno ozbiljno bice! Sta se pravdas odma' ?
angie angie 18:51 29.05.2008

evo sad sam odgledala,

moram da kazem- uopshte me nije dojmio,...kako to misli , trebaju konachno-stranke- da izadju sa nekom konkretnom ponudom, a ne samo marketing,..pa normalno, ja to sve vreme i govorim da je u tome problem i zato shto uvek nekako prodje svi se ponashaju, nanovo isto-pa gradjani ce se i vezati za onog ko im ponudi realno reshenje svega onog chega se boje, pa koji ozbiljan poitichar to otkriva posle n tih izbora, i to kada nije bash ispalo po njegovoj volji- da jeste verovatno bi pricha bila drugachija,...pa gradjani su najozbiljniji politichari-glasachi,..kada su i kako to pokazali,...pa kazni ce,...koga su to do sada kaznili i kada su to pokazali da uopshte imaju svest i kapacitet za tako neshto,...da se radi o opshtem dilu- pa ko to josh ne zna,...mislim, shta je tu bilo super, mozda ja nisam dobro shvatila,...meni je on bio kao i uvek, sada samo malo mirniji, umereniji i konkretniji, s obzirom da ga trenutna pozicija ne opterecuje na drugi nachin.
Kum Djole Kum Djole 22:42 29.05.2008

Re: evo sad sam odgledala,

angie
pa gradjani su najozbiljniji politichari-glasachi,..kada su i kako to pokazali,...pa kazni ce,...koga su to do sada kaznili i kada su to pokazali da uopshte imaju svest i kapacitet za tako neshto,...da se radi o opshtem dilu- pa ko to josh ne zna,...mislim, shta je tu bilo super, mozda ja nisam dobro shvatila,...


Evo večeras u Press Pretresu vrlo elegantno Goati i Pešić demistifikuju tu priču iz ugla običnog glasača (tzv. posredni proporcionalni sistem, vezani mandati i tome slično). Imam utisak da je jedina pouka koju možemo izvući iz ovih aktuelnih dešavanja to da proces dezintegracija i balkanizacije još uvek nije završen i da smo suštinski i dalje na istom kursu (uzurpatorsko-) nacionalne degradacije. Uskoro bi se na primeru Vojvodine moglo jasno videti u kakvoj su patološkoj koliziji birači Severa i Juga i koliko su u stvari opasni svi dosadašnji truli kompromisi Tadića & Co (see: fucking ustav). Čak i u slučaju da DS-SPS dil proradi na nivou republike i grada, gde bi osvetnički sanitarni otklon/kordon bio postavljen ispred preveslanog Koštunice, biće potrebno dvostruko više napora da bi se namirila, tolerisala i ulepšavala ta nova koaliciona deponija.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana