Hobi| Sport| Zabava

U susret NFL Play Off-u

docsumann RSS / 14.01.2022. u 11:46

 nfl-playoff-predictions-011022-ftr_1fone28k1h9if19emqe55kb1yt.jpg?t=1201602574&quality=100&w=1280&h=720

Ovog vikend na programu su prve utakmice ovogodišnjeg NFL  Play Off-a, pa kao uvod u konačno razračunavanje red bi bio da se osvrnemo na protekli (regularni) dio sezone.

Kao što sam u pojedinim trol kometarima na blogu to već natuknuo, ovo je bila jedna od najkvalitetnijih i svakako najneizvjesnijih NFL  sezona.  A bila je ovo i prva sezona sa 18 kola regularnog (ligaškog) dijela.

Kad se podvuče crta i sumiraju rezultati, jasno je da u završnicu ulazimo bez izrazitog favorita.

Ako bih već morao da navedem koji timovi su najubljedljiviji u svojoj kandidaturi za Lombardi trofej, izdvojio bih Pekerse sa preporođenim Aronom Rodžersom i moćnim Devante Adamsom, zatim prošlogodišnje šampione Tampa Bej Bakanerse s  vječitim Brejdijem i još nekolicinom budućih HoF-ovaca, te Kanzas Siti Čifse sa Mahomom i svim onim elsplozivnim ofanzivnim opcijama koje imaju. U prvi red kandidata dopisao bih još i LA Remse, Arizona Kardinalse, Titane iz Tenesija, a tik iza njih na svoju šansu vrebaju  Dalas Kaubojsi, Bafalo Bilsi i svi ostali koji su se dokopali završnice.

Od timova koji su otpali, a bili su međ favoritima na početku sezone izdvojio bi Koltse, koje je očajno izdanje njihovog qb-a Karsona Ventza u posljednjem kolu koštalo ulaska u PO, kao i Čardžerse koji su takođe ispali u posljednjem kolu u dramatičnoj utakmici s Rajdersima. Ta utakmica, odlučena u produžecima, direktno je uticala koja će ekipa ići u PO, a za koju je sezona završena.

Interesantno kako su se Rajdersi digli iz krize nakon izbacivanja glavnog trenera Džon Grudena zbog rasističkih komentara  u mejlovima koji su dospjeli u javnost. Upravo je Gruden (osvajač Super Bowl 2002 sa Bakanersima) bio taj koji je u posljednje  dvije godine, nakon povratka sa komentatorske u trenersku stolicu,  podigao nivo kompletnog tima i pretvorio ih u PO kandidata.

Nakon sve drame, bitke i neizvjesnosti,  kostur ovogodišnjeg Play Offa izgleda ovako:

4sOEbsR.png 

No da vidimo kako smo do njega došli...

Kao što smo prije nekoliko godina pričali o bumu napadačkog fudbala, tako ove već možemo da pričamo da su stvari opet dovedene u ravnotežu. Odbrane su itekako kosolidovale svoje taktičke šeme i uhvatile priključak sa razmahanim ofanzivcima. Napad trčanjem se već par sezona vraća na velika vrata.

Trka za individulanu nagradu najboljeg defanzivnog igrača (DPOY), odavno nije bila zanimljivija.

Kod Aron Donalda, koji je tri godine uzastopno bio proglašavan za DPOY-a, primjetan je pad u statističkim pokazateljima. To su i dalje fantastične brojke za unutrašnjeg linijaša (difenziv tekla), koji je pri tom redovno dupliran u bloku od strane protivničkih linijaša, ali ove godine je bilo i zapaženijih individualnih defanzivnih ostvarenja.

TJ Watt,  (rođeni brat legendarnog difenziv enda JJ Watta koji je i sam dominirao ligiom prije nekoliko sezona dok silne povrijede nisu počele da utiču na njegova izdanja) lajnbeker Pitsburg Stilersa izjednačio je rekord Majkl Strahana od 22, 5 sekovanja u sezoni. Ovo postignuće dodatno  dobija na težini kada se ima na umu da je TJ odigrao samo 15 utakmica, a i samom Strahanu taj posljednji  sek, kojim je oborio pređašnji rekord, je zapravo  bio poklon od Bret Favra.

Kad se uzme u obziri  kako se Pitsburg junački borio do posljednjeg kola, u kojem su se zadnjom slamkom uhvatili za PO, desetkovani  povrijedama, kovid problemima, činjenicom da je Big Ben u svojoj oproštajnoj sezoni bio blijeda kopija sebe samog, bez puno kvalitetnih igrača u napadu, te da je odbrana bila ta koja ih je do kraja držala u životu, mislim da  TJ Wattovo ostvarenje zaslužuje DPOY nagradu.

Treći čovjek koji je ušao u najužu konkurenciju za ovu prestižnu titulu je ruki Majkah Parson, polivalentni lajnbeker Dalas Kaubojsa, koji podjednako dobro (šta dobro, fenomenalno) može da pokriva 3-4 pozicije u defanzivnoj šemi - od difenziv enda, unutrašnjeg, spoljnjeg lajnbekera, pa sve do kornerbeka.

Takav talenat se nije gledao još od 1981. kada je Lorens Tejlor kao ruki postao DPOY. Parsonova statistika uveliko prevazilazi to debitantsko ostvarenje LT-a (u NFL krugovima smatran za najboljeg (defanzivnog) igrača koji je ikad igrao u NFL-u). A što je još značajnije od njegovih individualnih rezultata, Parson je potpuno promjenio sliko o Dalasovoj odbrani. Od neubjedljive, trome odbrane, Kaubojsi su za samo godinu dana stvorili jednu od najboljih odbrana lige, koja je postala bolja polovina tima. Ponajviše zahvaljujući Parsonovoj Flešovskoj hitrini i talentu. Iako ruki (nagradu za najboljeg ruki defanzivca je kaparisao već poslije 5-6 kola) Majkah je ove sezone na terenu demonstrirao neviđenu igračku zrelost, majstorsku tehniku i zapanjujuću sposobnost devastacije protivničkog napada. Cijenim da protivnički treneri pred svaki snep provjeravaju na kojoj je poziciji Eleven from Haven.

Koliko će Dalas dospjeti daleko u završnici zavisi prije svegaod toga  koliko će im napad biti konzistentan. Dak Preskot je nesporno talentovan qb, al s njim nikad nisi načisto u kakvom će izdanju nastupiti na sledećoj tekmi.

Što se najvećih favorita tiče, najubljedljivija i najkonzistentnija izdanja su imali pomenuti Pekersi.

Aron Rodžerje još jednom demonstrirao svoju klasu. Nije ni približno bacao loptu tako često kao Brejdi, al je to radio sa neuporedivom efikasnošću. Samo 4 intersepšena u 17 utakmica, uz 37 tačdaun pasova je vraški dobro postignuće. Recimo, Mahom, kao najveći talenat među qb-ovima nove generacije je imao 13 intersepšena na isti broj TD-a. Aronova efikasnost je  nešto poput Jokićeve u NBA, pa možda još za klasu iznad. Njegova konekcija sa Devonte Adamsom je bez premca u ligi. Devonte je vjerovatno najbolji widereceiver današnjice, iako je statistički najusiješniji - Kuper Kop (Remsi). Još od 2005. se nije desilo da je jedan wide receiver najbolji i u broju ostvarenih hvatanja, osvojenim jardima i tačdaunima.  

Kad se sve sabere Pekersi nisu nakrcani talentima na svim pozicijama kao recimo remsi i Bakanersi, al ono s čime rsapoložu glede igračkog potencijala koriste na najefikasniji mogući način.

Bakanersi su možda još jači nego prošle godine, kada su dosta oscilirali i tražili svoju igru, prije nego što su sklopili kockice i izdominirali u završnici. Ipak, pred sam ovogodišnji plej pf, ostali su bez Godvina i blentavog Antonija Brauna koji je izbačen iz tima. Čudo jedno kako blesava glava može da upropasti tako briljantan talenat. Al bože moj, talenat uključuje i glavu i tijelo. Pozitivna stvar za Bakse je ta što je Gronk ponovo blizu svoje top forme, doduše nešto sporiji (jbg, godine), al je i dalje teško zaustavljiv  džin, s mekim rukama.

Bakanersi nisu samo moćni u napadu (jaka ofanzivna linija, odličan hvatački i trkački kor, i naravno – Brejdi), već ih krasi i moćna odbrana. Prednjih 7 defanzivnih  (linijaši + lajnbekeri) su kao cijelina vjerovatno najbolji u ligi. Seknderi nije na tom nivou, al daleko od tog da je loš.

Remis su uz Bakse, najbolje popunjeni formacijski, s tim što je kod njih odbrana jača polovina, predvođena već pomenutim Donaldom i Dželenom Remzijem (vjerovatno najboljim kornerbekom današnjice).

Met Staford (qb) je imao odličnu sezonu, statistički gledano, al je znao da baci intersepšn kad je „najmanje potrebno“, a znao je i da previdi otvorenog igrača u polju.

Tenesi Tajtansi su tihi favoriti. Iako su već na početku ostali bez Dejvid Henrija, najdominantnijeg raning beka lige. Titani su igrali visokokvalitetan fudbal na obje strane i obezbjedili prednost domaćeg terena do kraja rezigravanja u AFC-u. Tenehil nije elitni qb, al je pouzdan i savršeno uklopljen u timsku igru.

Titani su bolji u napadu trčanjem nego u napadu kroz vazduh, pošto već godinama imaju jednu od najboljih o-linija u NFL-u.

Najbolji napad trčanjem, a ujedno i najbolju o-liniju imaju Iglsi (moji favoriti za ovu godinu). Bez dominantnog raning beka, al s Dželenom Hertsom, qb-om jakim na nogama i u karakteru, napad Iglsa je prvi i u ukupnim jardima osvojenim trčanjem i u trkačkim TD-ovima. Džef Stoutland je već godinama  konsenzusno smatran za najboljeg trenera o-linijaša. Kelsi, Lejn Džonson, Mailata, Dikerson su noćna mora za protivničke odbrane, naročito za lajnbekere, kad krenu s blokovima utrku. Tu zna bude pobacanih tijela po terenu, kao nakon Kosovskog Boja.

U prvom kolu PO-a imaćemo upravio sudar najboljeg napada dodavanjem (Bakanersi) protiv najboljeg napada trčanjem (Iglsi).

Od derbija u prvom kolu PO-a, izdvojio bih još i duel Remsa i Kardinalsa, dva ozbiljno vrhunska tima.

Kajl Mari, brzonogi  qb Kardinalsa,  ovom sezonom se definitivno etablirao međ elitne kvoterbekove lige.

Samo ga je odsustvo zbog povrijede udaljilo od trke za MVP-a sezone, koja po mom mišljenju ove godine ide u ruke Arona Rodžersa.

Susret Remsa i San Francisco 49ersi, takođe obećava ljutii boj. 49 ersi imaju par ekstremno ubojitih oružja u napadu. Tu prije svega mislim na Dibo Samjuela, fizički dominantnog risivera, koji je jednako moćan i u igri trčanjem, i naravno Džorž Kitla, uz Kelsija (brata od pomenutog linijaša (centra) Iglsa) ponajboljeg tajt enda u ovom trenutku.

Možda bi još trebalo spomenuti povratak Beličeka i Petsa u PO, nakon prošlogodišnjeg debakla i odlaska Tom Brejdija nakon 20 godina. S novim talentovanim qb-om, kao kvoterbekom sistema kako to stručnjaci vole da naglase, i uz poslovično tvrtdu odbranu Petsi djeluju kao ozbilja ekipa, mada nisam siguran mogu li proći Bilse u prvom kolu. U sezoni bilans je bio 2:1 za Bilse.

 Ovu jednu pobjedu Beliček je isčupao po veoma lošem vremenu, tako što je preko svake mjere forsirao napad trčanjem. Mislim da su bacili loptu svega 4 puta tokom te tekme. Pitanje je da l će stari lisac moći ponovo da proda Bilsima neku foru. Bilsi jesu imali krizu tokom središnjeg dijela lige, al je to ipak i dalje jako dobar tim a Džoš Alen je Kapetan Amerika.

Vjerujem da ćemo biti mnogo pametniji u odnosu na ove prognoze kad se vikedn okonča

Tagovi



Komentari (84)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

softelectronics_e softelectronics_e 13:23 14.01.2022

Da!

Pošto sam na SBB-u, a njih neko zajebao pa sada ne prenose špansku ligu, na kanalima sport kluba ima toga 'rvanja uz elipsastu. čuj, loptu', najviše od svega sporta, postoji mogućnost da i ja ukapiram ta pravila.
Mislim, ne gledam ja to prilježno, već kod mene TV stalno radi, a mene mrzi da da ustanem od stola sa kompom i uzmem daljinski sa mesta gde stoji, pa mi pogled zaluta kada počnu da se dernjaju lupajući se u prsa i slično.
Osim toga što nema šanse da spoznam je, zašto su, zaboga, tu igru nazvali futbol?
docsumann docsumann 13:31 14.01.2022

Re: Da!

Osim toga što nema šanse da spoznam je, zašto su, zaboga, tu igru nazvali futbol?


nek to ostane misterija

inače pravila (ona osnovna) af-a su skroz jednostavna. ima na YT-u par klipova koji ih slikovito objašnjavaju.

recimo ovaj ekspresni kurs za minut i 18 sekundi

benedykt benedykt 15:23 14.01.2022

Re: Da!

softelectronics_e
Pošto sam na SBB-u, a njih neko zajebao pa sada ne prenose špansku ligu, na kanalima sport kluba ima toga 'rvanja uz elipsastu. čuj, loptu', najviše od svega sporta, postoji mogućnost da i ja ukapiram ta pravila.
Mislim, ne gledam ja to prilježno, već kod mene TV stalno radi, a mene mrzi da da ustanem od stola sa kompom i uzmem daljinski sa mesta gde stoji, pa mi pogled zaluta kada počnu da se dernjaju lupajući se u prsa i slično.
Osim toga što nema šanse da spoznam je, zašto su, zaboga, tu igru nazvali futbol?

Zato što onaj drugi football zovu soccer, a pravila su generalno prosta da ne mogu biti prostija samo tebe mrzi da ih naučiš jer te vuče srce ka LaLigi ili ti ga Primeri…
docsumann docsumann 14:12 14.01.2022

koja riječ više ...

o kvalitetnim ekipama koje nisu zakučile PO


pored pomenutih Koltsa i Čardžersa, tu su svakako Minesota Vikingsi, Baltimor Rejvensi, Sijetl Sihouksima i Klivlend Braunsi.

Minesota je već godinama unazad učesnik PO-a, i ove godine su dosta dobro stajali...Kazins je qb ograničenih dometa, al daleko od toga da je loš. Dalvin Koks je u samom vrhu najkvalitetnijih raning bekova, odbrana im je i više nego solidna, sa moćnom defanzivnom linijom (posebno difensiv endovima - Hunterom i Grifinom, kojeg doduše već stižu godine) i talentovanim seknderijem, prije svega ponajboljim tandemom sejftija (posljednjih odbrambenih igrača u postavi) - Harrisonom Smitom i Antoni Harisom.
ipak to ove godine nije bilo dovoljno, pa su Vikinzi ostali van PO, sa skorom 7-9.

Baltimor se definitivno oprostio od završnice kad im je startni qb Lamar Džakson (MVP prije par sezona) otpao zbog povrijede. interesantno da im rezervni qb, Tyler Huntley, stasom i stilom neodoljivo podsjeća na Lamara, samo na nižem kvalitativnom nivou. Ipak su pružili pošten otpor do zadnje tekame kad su poraženi od ljutih divizijskih rivala - Stilersa.

Sijetlu definitivno treba rifreš. dugo su se čupali i vadili mađioničarskim trikovima preživljavanja kojom je Rasel Vilson spašavao sopstvenu kožu pred protivničkim napadačima, usput uspjevajući da dobaci loptu do nekog od hvatača.
kvalitet Sihoksa je u permanentnoj deklinaciji od onog nesrećno izgubljenog SB-a protiv Patsa.
trba li mjenjati glavnog trenera ili qb-a, to je već dilem,a za menadžment kluba.

Klivlend Braunsi su još jednom ispali Braunsi. ko prati NFL zna o čemu pričam.
da l zbog povrijede ili stvarnog neimanja potrebnog nivoa talenta, al Bejker Mejfild je odigrao najgore kad je bilo najpotrebnije u potonjoj utakmici protiv direktnih divizijskih rivala Bengalsa.
Klivlend je odlično mjesto za traćenje talenata.ovdje prije svega mislim na sjajnog raning beka Nik Čaba i difensiv enda Majls Gareta (dugo je bio u najužoj konkurenciji za DPOY, al su ga u finišu konkurenti prešišali)

inače, Bengalsi su bili jedno od prijatnijih iznaneđenje (uslovno rečeno), s mlađahnim qb-om Džoom Burom i ekstra talentovanim ruki risiverom De Marka Čejsom (imao najviše uhvaćenih TD-ova poslije Kuper Kopa)

benedykt benedykt 15:15 14.01.2022

Re: koja riječ više ...

docsumann
o kvalitetnim ekipama koje nisu zakučile PO


pored pomenutih Koltsa i Čardžersa, tu su svakako Minesota Vikingsi, Baltimor Rejvensi, Sijetl Sihouksima i Klivlend Braunsi.

Minesota je već godinama unazad učesnik PO-a, i ove godine su dosta dobro stajali...Kazins je qb ograničenih dometa, al daleko od toga da je loš. Dalvin Koks je u samom vrhu najkvalitetnijih raning bekova, odbrana im je i više nego solidna, sa moćnom defanzivnom linijom (posebno difensiv endovima - Hunterom i Grifinom, kojeg doduše već stižu godine) i talentovanim seknderijem, prije svega ponajboljim tandemom sejftija (posljednjih odbrambenih igrača u postavi) - Harrisonom Smitom i Antoni Harisom.
ipak to ove godine nije bilo dovoljno, pa su Vikinzi ostali van PO, sa skorom 7-9.

Baltimor se definitivno oprostio od završnice kad im je startni qb Lamar Džakson (MVP prije par sezona) otpao zbog povrijede. interesantno da im rezervni qb, Tyler Huntley, stasom i stilom neodoljivo podsjeća na Lamara, samo na nižem kvalitativnom nivou. Ipak su pružili pošten otpor do zadnje tekame kad su poraženi od ljutih divizijskih rivala - Stilersa.


Coltsi su ispali na samom kraju u poslednjem kolu, jer su uspeli nešto skoro pa nezamislivo a to je da izgube od dumpster fire tima kakvi su Jaguarsi. Gledao sam tu utakmicu i bukvalno vrteo glavom kao propeler u neverici kako su očajno igrali a posebno QB Carson Wentz, i sve to u najgorem mogućem trenutku. Chargersi su onda posle poraza Coltsa igrali na sve ili ništa sa Raidersima (doduše mogli su i da nameste nerešeno i prođu i jedni i drugi), te na kraju balade izgubili tesno što je zaista šteta a posebno zato jer su imali QB-a koji je bio otkrovenje sezone tj Justina Herberta ali kao šta da se radi. Seattle ima užasnih problema, jer coach Pete Carol i Russell Wilson ne razgovaraju jedan sa drugim, tj loša je atmosfera ali je presudno bilo to što je Wilson povredio ruku na početku sezone i onda igrao povređen nedeljama. Baltimora mi je žao, jer imaju odličan tim ali se Lamar povredio u najgorem mogućem trenutku. Vikingsi su već otpustili coacha Zimmera i GM-a Spielmana, tako da videćemo šta sledi dalje a realno ih je sve vreme kočio Cousins, odnosno nisu imali kao 49ersi malog Shanahana da šemom prevaziđe limitiranog QB-a, tj ne zaboravi da je Cousins igrao najbolje dok su njih dvojica bili zajedno u Washingtonu. Cleveland isto kuburi sa QB-em tj Baker Mayfieldom za koga ostaje da se vidi da li je razlog očajne igre bila samo povreda ramena (ne onog sa kojim baca loptu) ili je prosto limitiran…
docsumann docsumann 15:47 14.01.2022

Re: koja riječ više ...

Raidersima (doduše mogli su i da nameste nerešeno i prođu i jedni i drugi), te na kraju balade izgubili tesno što je zaista šteta a posebno zato jer su imali QB-a koji je bio otkrovenje sezone tj Justina Herberta ali kao šta da se radi.


posebno je bio fenomenalan upravo u završnici posljednje tekme sa Rajdersima.
izgledao je kao TB iz najboljih izdanja. nepomičan u džepu, i samo je izbacivao brze dalekometne projektile. ubitačno, al jbg - nedovoljno.

EDIT: malo koji tim danas daje šansu (tj. dovoljno vremena) ruki qb-u da se razvije.
svi očekuju vrhunsko izdanje (nešto poput Mahomovog debija). Jaguarsi očigledno ne idu tim putem.
cijenim da sličnan pristup imaju i Iglsi sa Dželenom Hrtsom.
dr.hans-zarkov dr.hans-zarkov 16:22 14.01.2022

Re: koja riječ više ...




... Cleveland isto kuburi sa QB-em tj Baker Mayfieldom za koga ostaje da se vidi da li je razlog očajne igre bila samo povreda ramena (ne onog sa kojim baca loptu) ili je prosto limitiran…


Za Mayfielda (na žalost) se na kraju ipak može ispostaviti da je prosto i jednostavno limitiran. Sa onakvim trkačima on iz utakmice u utakmicu forsira pas igru. Nisam gledao statistiku ali za svaki drajv je 50/50 da će biti sek koliko drži loptu (football ball)
docsumann docsumann 16:25 14.01.2022

Re: koja riječ više ...

Sa onakvim trkačima on iz utakmice u utakmicu forsira pas igru. Nisam gledao statistiku ali za svaki drajv je 50/50 da će biti sek koliko drži loptu (football ball)


predugo drži loptu, čime uvećava rizik od sekovamnja i povrijeda. a često je i neodlučan u potezanju pasa, što samo pogoršava predhodno spomenutu situaciju...

benedykt benedykt 16:40 14.01.2022

Re: koja riječ više ...

docsumann
Raidersima (doduše mogli su i da nameste nerešeno i prođu i jedni i drugi), te na kraju balade izgubili tesno što je zaista šteta a posebno zato jer su imali QB-a koji je bio otkrovenje sezone tj Justina Herberta ali kao šta da se radi.


posebno je bio fenomenalan upravo u završnici posljednje tekme sa Rajdersima.
izgledao je kao TB iz najboljih izdanja. nepomičan u džepu, i samo je izbacivao brze dalekometne projektile. ubitačno, al jbg - nedovoljno.

EDIT: malo koji tim danas daje šansu (tj. dovoljno vremena) ruki qb-u da se razvije.
svi očekuju vrhunsko izdanje (nešto poput Mahomovog debija). Jaguarsi očigledno ne idu tim putem.
cijenim da sličnan pristup imaju i Iglsi sa Dželenom Hrtsom.

Jaguarsi su tipičan dumpster fire tim, počevši od toga da su angažovali Urban Meyera za coacha koji je skoro pa odmah napravio skandal gde je, iako oženjen sa decom i unucima, nahvatao neku sojku u nekakvom baru pa ga snimali kako pravi gluposti. Pa mu ni to nije bilo dosta već je na sve to davao debilne izjave po medijima i izgubio tako svako poštovanje igrača, dok mu na kraju Shahid Khan nije dao pedalu. GM im je opet problematični Trent Baalke, koga se možda sećaš iz 49ersa kada su on i tadašnji coach Jim Harbaugh ratovali i poturali bukvalno svaki dan jedan drugom nogu, plus je sklon draftovanju rizičnih igrača sa istorijom povreda. Iskren da ti budem, pokušavao sam da shvatim baš onoliki hype oko malog Trevor Lawrencea koga su proglašavali generacijskim talentom, a on realno nije pokazao ništa. Doduše ni Jetsi se nisu usrećili sa Zach Wilsonom, za malog Trey Lancea i Justin Fieldsa opet ostaje da se vidi jer su pokazali znakove velikog potencijala, odnosno opet je matori Bill Belichick odigrao (barem za sada) najpametnije draftujući Mac Jonesa a da nije dao za njega ama baš ništa dodatno tj pao mu je u krilo na njihovoj sopstvenoj draft poziciji.
Mahomes je inače sedeo celu svoju prvu sezonu bukvalno do poslednjeg kola, tj isti sistem kao i Lance ove godine u 49ersima, i tek kada su imali obezbeđen playoff su stavili njega za startera tu jednu utakmicu protiv Broncosa ako se ne varam. Odigrao je super ali su Chiefsi i pored toga odigrali na siguricu i vratili Alex Smitha za prvo kolo playoffa protiv Titansa i onda je on u drugom poluvremenu kompletno zaribao da bukvalno jedan jedini poen nisu postigli. Iskren da ti budem čini mi se da će tako i 49ersi ove godine da prođu jer su odradili isti sistem i igraće im užasno limitirani Garoppolo protiv Boysa i Daka…
docsumann docsumann 16:57 14.01.2022

Re: koja riječ više ...

Iskren da ti budem čini mi se da će tako i 49ersi ove godine da prođu jer su odradili isti sistem i igraće im užasno limitirani Garoppolo protiv Boysa i Daka…


mislim da ću po prvi put da navijam za Kauboje.
jbg, meni tu prevagu u simpatijama uvijek napravi jedan igrač. ovog puta to je Majkah.
dečko je toliko talentovan i polivalentan, da postoji opasnost da se ne razvije do kraja, kao što bi bio slučaj da ga forsiraju za smo jednu poziciju (po meni, najbolje bi bilo da nastavi da forsira pass rush, a tek povremeno ostaje u polju, tek toliko da bi zbunio protivnika, i pokupio koji pas, ili poklopio slot risivera.

što se 49ersa tiče, interesantnio da tim tako krcat talentima na mnogim pozicijama ima prosječnog qb-a, koji osvjedočeno nije igrač za najveće domete (Super Bowl sa Čifsima).
opet, sa Kaubojsima uvijek postoji i realna opcija da oni potuku sami sebe...
benedykt benedykt 17:12 14.01.2022

Re: koja riječ više ...

docsumann


što se 49ersa tiče, interesantnio da tim tako krcat talentima na mnogim pozicijama ima prosječnog qb-a, koji osvjedočeno nije igrač za najveće domete (Super Bowl sa Čifsima).

Pazi ja navijam za 49erse još od vremena Joe Montane, a to je bilo poprilično davno, i kao takav redovno pratim sve moguće i nemoguće blogove, podcaste, radio stanice i YouTube kanale. Dakle, ja ne mogu da ti objasnim kakav je bio pičvajz bukvalno cele sezone na datu temu, odnosno kakvi su se omanji navijački a bogami i novinarski ratovi sve vodili na temu Garoppolo vs Lance. Poenta priče je da je mali Shany tvrdoglav kao magarac, da je zacrtao od početka sezone da će Garoppolo da bude starter, da su ga očigledno u tome podržavali i veterani u svlačionici, odnosno front office jer im je zinuo bacon da vrate nešto od uloženog draft kapitala (prvi pik u 2022 i 2023 otišao na Lancea) tako što će trejdovati Jimmy G-a posle ove sezone. Garoppolo je odigrao očajno celu utakmicu do pred sam kraj protiv Ramsa i onda je imao dva dobra napada na samom samcijatom kraju tj u produžetku i već ga proglasiše QB mesijom, pa se čak javljaju i novinari koji traže da ga 49ersi zadrže i sledeće sezone. Mislim WTF 20 TD-a & 12 interception za sezonu, odnosno svaku utakmicu mu trčanje i čuveni Shanyjev outside zone završi celu priču, a da on sve vreme baca skoro isključivo u tzv box (prvih deset metara od line of scrimmage) i to u sredinu istog tj jako jako je predvidljiv i lako ga je braniti tako što napucaš celu odbranu u taj prostor…
dr.hans-zarkov dr.hans-zarkov 13:27 15.01.2022

Re: koja riječ više ...

docsumann
Raidersima (doduše mogli su i da nameste nerešeno i prođu i jedni i drugi), te na kraju balade izgubili tesno što je zaista šteta a posebno zato jer su imali QB-a koji je bio otkrovenje sezone tj Justina Herberta ali kao šta da se radi.


posebno je bio fenomenalan upravo u završnici posljednje tekme sa Rajdersima.
izgledao je kao TB iz najboljih izdanja. nepomičan u džepu, i samo je izbacivao brze dalekometne projektile. ubitačno, al jbg - nedovoljno.

EDIT: malo koji tim danas daje šansu (tj. dovoljno vremena) ruki qb-u da se razvije.
svi očekuju vrhunsko izdanje (nešto poput Mahomovog debija). Jaguarsi očigledno ne idu tim putem.
cijenim da sličnan pristup imaju i Iglsi sa Dželenom Hrtsom.

docsumann
Raidersima (doduše mogli su i da nameste nerešeno i prođu i jedni i drugi), te na kraju balade izgubili tesno što je zaista šteta a posebno zato jer su imali QB-a koji je bio otkrovenje sezone tj Justina Herberta ali kao šta da se radi.


posebno je bio fenomenalan upravo u završnici posljednje tekme sa Rajdersima.
izgledao je kao TB iz najboljih izdanja. nepomičan u džepu, i samo je izbacivao brze dalekometne projektile. ubitačno, al jbg - nedovoljno.

EDIT: malo koji tim danas daje šansu (tj. dovoljno vremena) ruki qb-u da se razvije.
svi očekuju vrhunsko izdanje (nešto poput Mahomovog debija). Jaguarsi očigledno ne idu tim putem.
cijenim da sličnan pristup imaju i Iglsi sa Dželenom Hrtsom.


Herbert je bio odličan i u ruki sezoni, u ovoj nisu otišli dalje zbog ludačkih odluka za četvrte daunove koje uglavnom nisu konvertovalu u fild golove, a i malo slabije odbrane. Iduće godine u ovo vreme ...
dr.hans-zarkov dr.hans-zarkov 16:13 14.01.2022

A BENGLSI?

Sjajan presek veoma uzbudljive sezone.

Za Jalena sam i dalje skeptičan, , mada sa onakvom O-Linijom, može da radi šta hoće. Bakanirsi iako su veći favoriti nego prošle godine, sa onom nulom protiv saintsa ostavljaju mesto za rezervu.

Još jednom hvala za presek. Bilo je i vreme


docsumann docsumann 16:17 14.01.2022

Re: A BENGLSI?

pa smpomenuh ih u komentaru

inače, Bengalsi su bili jedno od prijatnijih iznaneđenje (uslovno rečeno), s mlađahnim qb-om Džoom Burom i ekstra talentovanim ruki risiverom De'Mark Čejsom (imao najviše uhvaćenih TD-ova poslije Kuper Kopa)


docsumann docsumann 16:23 14.01.2022

Re: A BENGLSI?

Za Jalena sam i dalje skeptičan, , mada sa onakvom O-Linijom, može da radi šta hoće. Bakanirsi iako su veći favoriti nego prošle godine, sa onom nulom protiv saintsa ostavljaju mesto za rezervu.


biće teško, al ne i nemoguće da Iglsi obrnu Bakse.
biće žestokih sudara na skrimidž liniji.
i jedni i drugi imaju dobre linije, Baksi nešto bolju defanzivnu, a Iglsi dominantnu ofanzivnu.

i Baksi imaju svog polinežanskog buldožera - Vita Veu
dr.hans-zarkov dr.hans-zarkov 16:24 14.01.2022

Re: A BENGLSI?

Ups izvinjavam se.

Očigledno nisam pažljivo čitao. .
dr.hans-zarkov dr.hans-zarkov 16:33 14.01.2022

Re: A BENGLSI?

docsumann
Za Jalena sam i dalje skeptičan, , mada sa onakvom O-Linijom, može da radi šta hoće. Bakanirsi iako su veći favoriti nego prošle godine, sa onom nulom protiv saintsa ostavljaju mesto za rezervu.


biće teško, al ne i nemoguće da Iglsi obrnu Bakse.
biće žestokih sudara na skrimidž liniji.
i jedni i drugi imaju dobre linije, Baksi nešto bolju defanzivnu, a Iglsi dominantnu ofanzivnu.

i Baksi imaju svog polinežanskog buldožera - Vita Veu


Meni su otkrovenje ove sezone odbrane. Kako sam navijao za Jauarse, Ona utakmica protiv bilsa mi je bila pravo zadovoljstvo. Linebacker "Mali" Džoš Alen je spakovao svog imenjaka. I protiv koltsa je odigrao perfektno.
docsumann docsumann 16:39 14.01.2022

Re: A BENGLSI?

dr.hans-zarkov
docsumann
Za Jalena sam i dalje skeptičan, , mada sa onakvom O-Linijom, može da radi šta hoće. Bakanirsi iako su veći favoriti nego prošle godine, sa onom nulom protiv saintsa ostavljaju mesto za rezervu.


biće teško, al ne i nemoguće da Iglsi obrnu Bakse.
biće žestokih sudara na skrimidž liniji.
i jedni i drugi imaju dobre linije, Baksi nešto bolju defanzivnu, a Iglsi dominantnu ofanzivnu.

i Baksi imaju svog polinežanskog buldožera - Vita Veu


Meni su otkrovenje ove sezone odbrane. Kako sam navijao za Jauarse, Ona utakmica protiv bilsa mi je bila pravo zadovoljstvo. Linebacker "Mali" Džoš Alen je spakovao svog imenjaka. I protiv koltsa je odigrao perfektno.


meni su odbrambene postave dugo bile omiljeni dio NFL-a. u moju prvu navijačku sezonu uvukla me je odbrana Stilersa sa Polamulom, Herisonom, Vudlijem, Hejsi Hemptonom...

u posljednje dvije godine pažnju mi posebno privlače o-linije. ipak su to najsnažniji dečki u timu.
benedykt benedykt 16:55 14.01.2022

Re: A BENGLSI?

dr.hans-zarkov


Meni su otkrovenje ove sezone odbrane. Kako sam navijao za Jauarse, Ona utakmica protiv bilsa mi je bila pravo zadovoljstvo. Linebacker "Mali" Džoš Alen je spakovao svog imenjaka. I protiv koltsa je odigrao perfektno.

Ako se ne varam prvi i jedini slučaj u istoriji NFL-a da se dogodio takav slučaj sa dva igrača koji se potpuno isto zovu i prezivaju. Inače, nema bolje utakmice za prvo kolo playoffa od Bills vs Pats, jer je to čuveno rivalstvo koje traje već decenijama tj jedino što može sa time da se meri sad za vikend su 49ers vs Boys, ali to već skoro pa trideset godina tj još od vremena Steve Younga i Troy Aikmana nije više to kada je međusobni rivalitet u pitanju…
docsumann docsumann 17:00 14.01.2022

Re: A BENGLSI?

benedykt
dr.hans-zarkov


Meni su otkrovenje ove sezone odbrane. Kako sam navijao za Jauarse, Ona utakmica protiv bilsa mi je bila pravo zadovoljstvo. Linebacker "Mali" Džoš Alen je spakovao svog imenjaka. I protiv koltsa je odigrao perfektno.

Ako se ne varam prvi i jedini slučaj u istoriji NFL-a da se dogodio takav slučaj sa dva igrača koji se potpuno isto zovu i prezivaju. Inače, nema bolje utakmice za prvo kolo playoffa od Bills vs Pats, jer je to čuveno rivalstvo koje traje već decenijama tj jedino što može sa time da se meri sad za vikend su 49ers vs Boys, ali to već skoro pa trideset godina tj još od vremena Steve Younga i Troy Aikmana nije više to kada je međusobni rivalitet u pitanju…


jedno od tri najveća rivalstva u NFL-u su Kaubojsi - Iglsi, što je potencijalno mogući duel u 2. kolu.

benedykt benedykt 17:21 14.01.2022

Re: A BENGLSI?

docsumann
benedykt
dr.hans-zarkov


Meni su otkrovenje ove sezone odbrane. Kako sam navijao za Jauarse, Ona utakmica protiv bilsa mi je bila pravo zadovoljstvo. Linebacker "Mali" Džoš Alen je spakovao svog imenjaka. I protiv koltsa je odigrao perfektno.

Ako se ne varam prvi i jedini slučaj u istoriji NFL-a da se dogodio takav slučaj sa dva igrača koji se potpuno isto zovu i prezivaju. Inače, nema bolje utakmice za prvo kolo playoffa od Bills vs Pats, jer je to čuveno rivalstvo koje traje već decenijama tj jedino što može sa time da se meri sad za vikend su 49ers vs Boys, ali to već skoro pa trideset godina tj još od vremena Steve Younga i Troy Aikmana nije više to kada je međusobni rivalitet u pitanju…


jedno od tri najveća rivalstva u NFL-u su Kaubojsi - Iglsi, što je potencijalno mogući duel u 2. kolu.


Pa sad, nisam siguran da oni moji vrljavi 49ersi ne pomrse račune Boysima, a vama opet neka je sam dragi bog u pomoći kada su u pitanju TB i Tampa Bay…
docsumann docsumann 18:57 14.01.2022

Re: A BENGLSI?

benedykt
docsumann
benedykt
dr.hans-zarkov


Meni su otkrovenje ove sezone odbrane. Kako sam navijao za Jauarse, Ona utakmica protiv bilsa mi je bila pravo zadovoljstvo. Linebacker "Mali" Džoš Alen je spakovao svog imenjaka. I protiv koltsa je odigrao perfektno.

Ako se ne varam prvi i jedini slučaj u istoriji NFL-a da se dogodio takav slučaj sa dva igrača koji se potpuno isto zovu i prezivaju. Inače, nema bolje utakmice za prvo kolo playoffa od Bills vs Pats, jer je to čuveno rivalstvo koje traje već decenijama tj jedino što može sa time da se meri sad za vikend su 49ers vs Boys, ali to već skoro pa trideset godina tj još od vremena Steve Younga i Troy Aikmana nije više to kada je međusobni rivalitet u pitanju…


jedno od tri najveća rivalstva u NFL-u su Kaubojsi - Iglsi, što je potencijalno mogući duel u 2. kolu.


Pa sad, nisam siguran da oni moji vrljavi 49ersi ne pomrse račune Boysima, a vama opet neka je sam dragi bog u pomoći kada su u pitanju TB i Tampa Bay…


ma Iglsi su već ostvarili više nego dovoljno.
s novim mladim head koučem, ruki qb-om, i bez ijedne velike zvijezde u napadu, sem možda Džejson Kelsija i Lejn Džonson (koji su btw obojica linijaši i ne hvataju loptu u ruke) uz očajan starta 2-5, PO je već sam po sebi - premija, a svaki korak dalje - extra bonus

ništa drugačija slika nije ni s odbrambenim dijelom ekipe. najveća zvijezda u defanzivi je veteran DT Flečer Kox, čiji je pik prošao prije par godina. koliko mi čini Graham Grin (koji se proslavio ključnim i jedinim sekom u SB-u, kad su upravo pobijedili Brejdija, samo s Petsima).
međutim imaju dosta talentovanih mladih igrača, koji su igrali sve bolje i složnije, kako je sezona odmicala.

inače, linijaši se generalno brže troše od ostalih igrača, a zbog extra tjelesne težine i same prirode njihove pozicije u igri bivaju brzo izraubovani.
mislim da im je vjek trajanja 8-10 godina, od čega 5-6 godima na (ličnom) maximumu

benedykt benedykt 21:16 14.01.2022

Re: A BENGLSI?

docsumann


ma Iglsi su već ostvarili više nego dovoljno.
s novim mladim head koučem, ruki qb-om, i bez ijedne velike zvijezde u napadu, sem možda Džejson Kelsija i Lejn Džonson (koji su btw obojica linijaši i ne hvataju loptu u ruke) uz očajan starta 2-5, PO je već sam po sebi - premija, a svaki korak dalje - extra bonus


Pazi meni lično je ovo najdraži utisak iz cele Eagles sezone…

A ti kako god hoćeš, plus je Gardner Talk to me Goose Minshaw odigrao tu utakmicu protiv Jetsa tako da bi mu i TB pozavideo…
docsumann docsumann 21:20 14.01.2022

Re: A BENGLSI?

ma, kakvi. uopšte se ne slažem.
Dželen je qb ove franšize i to je zaslužio i izdanjima na terenu (naročito u završetku sezone, kad je i bilo najvažnije), kao i svojim liderskim kvalitetima.

a Minšu je ok, ako se Dželen nedajbože povrijedi u PO-u

ako se sjećaš ni Lamar nije bio konzistentan prve sezone. imao je i bljeskova i padova.
benedykt benedykt 23:40 14.01.2022

Re: A BENGLSI?

docsumann
ma, kakvi. uopšte se ne slažem.
Dželen je qb ove franšize i to je zaslužio i izdanjima na terenu (naročito u završetku sezone, kad je i bilo najvažnije), kao i svojim liderskim kvalitetima.

a Minšu je ok, ako se Dželen nedajbože povrijedi u PO-u

ako se sjećaš ni Lamar nije bio konzistentan prve sezone. imao je i bljeskova i padova.

Ma zezam se, poenta je u njegovom Top Gun outfitu…

i tim trucker brčičima kao extra dodatku, tj kada sam ga video pred tekmu smejao sam se iduća tri dana…
docsumann docsumann 16:36 14.01.2022

rekord u sekovima


da ilustrujem na šta sam mislio kad sam napisao da je Bret Favr poklonio rekord brejking sak Strahanu.



a mogao je ladno da izbaci loptu u aut, ili na teren i nište od seka.

zato TJ Watov rekord ima punu težinu, jer je posljednji sek ostvario u borbi za plej of. a iako je ostvaren u sezoni od 18 kola (svaki tim je odigrao po 17 utakmica), TJ ga je zapravo postigao na svega 15 tekmi, pošto je 2 propustio zbog povrijede.
softelectronics_e softelectronics_e 17:43 14.01.2022

Re: rekod u sekovima

docsumann

da ilustrujem na šta sam mislio kad sam napisao da je Bret Favr poklonio rekord brejking sak Strahanu.



a mogao je ladno da izbaci loptu u aut, ili na teren i nište od seka.

zato TJ Watov rekord ima punu težinu, jer je posljednji sek ostvario u borbi za plej of. a iako je ostvaren u sezoni od 18 kola (svaki tim je odigrao po 17 utakmica), TJ ga je zapravo postigao na svega 15 tekmi, pošto je 3 propustio zbog povrijede.

Nisam znao da se u Crnoj Gori kaže povrijeda.
Mislio sam da se kaže povreda.
benedykt benedykt 17:46 14.01.2022

Re: rekod u sekovima

softelectronics_e
docsumann

da ilustrujem na šta sam mislio kad sam napisao da je Bret Favr poklonio rekord brejking sak Strahanu.



a mogao je ladno da izbaci loptu u aut, ili na teren i nište od seka.

zato TJ Watov rekord ima punu težinu, jer je posljednji sek ostvario u borbi za plej of. a iako je ostvaren u sezoni od 18 kola (svaki tim je odigrao po 17 utakmica), TJ ga je zapravo postigao na svega 15 tekmi, pošto je 3 propustio zbog povrijede.

Nisam znao da se u Crnoj Gori kaže povrijeda.
Mislio sam da se kaže povreda.

Nauči pravila NFL umesto što troluješ po dobrom starom običaju, tj ako to već radiš pridruži se fuzbalskoj diskusiji…
softelectronics_e softelectronics_e 18:35 14.01.2022

Re: rekod u sekovima

benedykt
softelectronics_e
docsumann

da ilustrujem na šta sam mislio kad sam napisao da je Bret Favr poklonio rekord brejking sak Strahanu.



a mogao je ladno da izbaci loptu u aut, ili na teren i nište od seka.

zato TJ Watov rekord ima punu težinu, jer je posljednji sek ostvario u borbi za plej of. a iako je ostvaren u sezoni od 18 kola (svaki tim je odigrao po 17 utakmica), TJ ga je zapravo postigao na svega 15 tekmi, pošto je 3 propustio zbog povrijede.

Nisam znao da se u Crnoj Gori kaže povrijeda.
Mislio sam da se kaže povreda.

Nauči pravila NFL umesto što troluješ po dobrom starom običaju, tj ako to već radiš pridruži se fuzbalskoj diskusiji…

Šta to tebi smeta?
Ako ne smeta doksumanutom.
benedykt benedykt 21:08 14.01.2022

Re: rekod u sekovima

softelectronics_e

Šta to tebi smeta?
Ako ne smeta doksumanutom.

Ko kaže da meni bilo šta smeta, samo primećujem da troluješ (kao i uvek) i da ti je draža LaLiga od NFL-a što je baš onako trulex varijanta, ali kao što vole da kažu Romi iz grada Hamburga… Sto sela, sto aduta…
docsumann docsumann 21:15 14.01.2022

Re: rekod u sekovima

NFL je čudo.
može joj se osporavati da je sve to biznis, šou, velika TV reklama, ali ako apstrakuješ samu igru, atletske performanse igrač, kvalitet i znanje trenera, kompleksnost i eksplozivnost same igre - imaš najbolji kolektivni sport s loptom koji je čovjek izmislio.

svaka utakmica je rat u malom, sa strategijama, planovima, artiljerijom, teškom i lakom konjicom, strijelcima.
ma, totalna epika.
benedykt benedykt 21:36 14.01.2022

Re: rekod u sekovima

docsumann
NFL je čudo.
može joj se osporavati da je sve to biznis, šou, velika TV reklama, ali ako apstrakuješ samu igru, atletske performanse igrač, kvalitet i znanje trenera, kompleksnost i eksplozivnost same igre - imaš najbolji kolektivni sport s loptom koji je čovjek izmislio.

svaka utakmica je rat u malom, sa strategijama, planovima, artiljerijom, teškom i lakom konjicom, strijelcima.
ma, totalna epika.

Nažalost, komentatori na Sport Klubu, ako gledaš preko njih, nisu ni prineti onima u US, jer treba da čuješ šta na primer radi bivši QB Boysa Tony Romo zvani još i Romostradamus, sa obzirom da čita ali kao na dlanu šta će da se odigra dok su oni pre snapa postavljeni na line of scrimmage…
docsumann docsumann 22:04 14.01.2022

Re: rekod u sekovima

obično gledam na live stremu.
a uhvatio sam (ranije) i Romove prenose.
bolji je komentator nego što je bio qb
softelectronics_e softelectronics_e 09:15 15.01.2022

Re: rekod u sekovima

docsumann
NFL je čudo.
može joj se osporavati da je sve to biznis, šou, velika TV reklama, ali ako apstrakuješ samu igru, atletske performanse igrač, kvalitet i znanje trenera, kompleksnost i eksplozivnost same igre - imaš najbolji kolektivni sport s loptom koji je čovjek izmislio.

svaka utakmica je rat u malom, sa strategijama, planovima, artiljerijom, teškom i lakom konjicom, strijelcima.
ma, totalna epika.

Ala ga ti nakiti!
dr.hans-zarkov dr.hans-zarkov 13:30 15.01.2022

Re: rekod u sekovima

docsumann
NFL je čudo.
može joj se osporavati da je sve to biznis, šou, velika TV reklama, ali ako apstrakuješ samu igru, atletske performanse igrač, kvalitet i znanje trenera, kompleksnost i eksplozivnost same igre - imaš najbolji kolektivni sport s loptom koji je čovjek izmislio.

svaka utakmica je rat u malom, sa strategijama, planovima, artiljerijom, teškom i lakom konjicom, strijelcima.
ma, totalna epika.


A ima vremena izmedju napada da se ode i po kokice


docsumann docsumann 13:37 15.01.2022

Re: rekod u sekovima

dr.hans-zarkov
docsumann
NFL je čudo.
može joj se osporavati da je sve to biznis, šou, velika TV reklama, ali ako apstrakuješ samu igru, atletske performanse igrač, kvalitet i znanje trenera, kompleksnost i eksplozivnost same igre - imaš najbolji kolektivni sport s loptom koji je čovjek izmislio.

svaka utakmica je rat u malom, sa strategijama, planovima, artiljerijom, teškom i lakom konjicom, strijelcima.
ma, totalna epika.


A ima vremena izmedju napada da se ode i po kokice




i u pravom ratu imaš predah između borbi
Черевићан Черевићан 16:51 14.01.2022

per directum

na programu su

те ве кућни у нас ........загасе се ретко
подоста нас..... па свак'..... своје гања,
ја дочекам зору.. неком порно жваком
да освежим своја ....секси присећања
svarog svarog 22:27 14.01.2022

Stilersi

U plejofu i to iz onakve divizije. Zato je i meni američki fudbal trenutno omiljeni sport.
Što se tiče sezone, Bengalsi su mi otkrovenje u igrali su najlepši fudbal. Ne znam da li se sećate predsezone i kako je Čejs ispuštao lopte. I kako su navijači Sinsija prozivali upravu što nije uzela OL. I dobiju 1500 jardi u prvoj sezoni. Uz Higinsa u drugoj sezoni,fenomenalnog Buroua i solidnog Mixona imaju najperspektivnije skil igrače u ligi. Još da pojačaju OL i secondary i dominacija je na pomolu.
Razočarenje su mi Braunsi. I dobro su rekao za akcije pasom ali mislim da to nije do Mjefilda nego trenera. Imaju sjajnu OL, trkače, odbranu, i mislim da mogu mnogo bolje i sa Bejkerom ali sa drugim trenerom. I pored toga Džajantsi, kakva propast! Odoše i HC i GM. Verovatno i Jones i manje verovatno Barkley.
svarog svarog 22:42 14.01.2022

Re: Stilersi

A u NFC Pekersi osvajaju SB zato što su ih Saintsi počistili kao i Bakse prošle godine :)
A najveći mi je žal za Saintsima koji imaju najbolju odbranu u ligi, a koji su rano ostali bez prvog, ubrzo i drugog, pa na kraju i trećeg qb. I bez dva startna pro bol tekla i opet bili u igri za PO do poslednjeg kola.
Mislim da Baksi neće moći do kraja jer ne verujem da će skroz isti tim moći da ponovi formu od prošle sezon. AB, Gronk i Fornet su bili glavni ofanzivni igrači uz TB. Ali bez AB i Godvina, nema slot risivera, njegovih omiljenih meta kroz celu karijeru. Prosto ne verujem da će njihove zamene (LeVeon Bell? :) biti u stanju da urade posao kad bude trebalo
docsumann docsumann 08:36 15.01.2022

Re: Stilersi

A najveći mi je žal za Saintsima koji imaju najbolju odbranu u ligi,


koju je Mailata pobacao ko dječkiće na školskom terenu



docsumann docsumann 08:55 15.01.2022

Re: Stilersi

Mislim da Baksi neće moći do kraja jer ne verujem da će skroz isti tim moći da ponovi formu od prošle sezon. AB, Gronk i Fornet su bili glavni ofanzivni igrači uz TB. Ali bez AB i Godvina, nema slot risivera, njegovih omiljenih meta kroz celu karijeru. Prosto ne verujem da će njihove zamene (LeVeon Bell? :) biti u stanju da urade posao kad bude trebalo


dosta sam pratio Bakse ove sezone.
Bell je bio sasvim solidan na kraju sezone, što i jes najbitnije. dosta ga koriste i u polju kao extra hvatača.
što se slot risivera tiče tu je mladi Džonson, koji je odigrao sasvim solidno protiv Karoline u posljednjem kolu.
kao Igls fana plaši me dobra forma Gronka i Evansa. al mislim da će ključna borba biti izmeđo d-linije Baksa i o-linije Iglsa, a obrnuto...nisam siguran koliki pritisak na Brejdija odbrana Iglsa može izgennerisati.
ako dovuku previše ljudi naprijed Brejdi ih može ispreskakat kratkim i brzim pasovima. a Gronk i Evans subaš u formi. "sreća naša" da je Godvin povrijeđen...
svarog svarog 10:21 15.01.2022

Re: Stilersi

A jeste, i prošle sezone su ih Iglsi ubili trčanjem. Tipa 200 jardi, a prethodne 2 sezone niko Saintsima nije uzeo više od 70 ili tako nešto.
Negde pred kraj sezone Hurts je imao sličnu statistiku kao Lamar Džekson u prve dve sezone. A protiv Bucsa im ne dajem puno šansi
svarog svarog 10:21 15.01.2022

Re: Stilersi

A jeste, i prošle sezone su ih Iglsi ubili trčanjem. Tipa 200 jardi, a prethodne 2 sezone niko Saintsima nije uzeo više od 70 ili tako nešto.
Negde pred kraj sezone Hurts je imao sličnu statistiku kao Lamar Džekson u prve dve sezone. A protiv Bucsa im ne dajem puno šansi
docsumann docsumann 10:52 15.01.2022

Re: Stilersi

jasno.

no, ta igra Iglsa trčanjem je baš interesantna, pošto su bili najbolji i po osvojenim jardima i TD-ima, a bez vrhunskog raning beka.
to je istinski kolektivno postignuće, bazirano na kvalitetu o-linije, trkačkim sposobnostima qb-a i naravno - solidnih raning bekova.

posebno su opasni u varijanti kad Mailata i Dikerson pretrčavaju na desnu stranu i poklapaju drugu liniju odbrane.
to zna da bude toliko devasrtirajuće za protivnički tim, da odmah slijedi uzbuna i dovođenje dodatnih igrača na desnu stranu.
ne mogu trenutno da nađem taj snimak, al jednom prilikom, Mailata je uradio upravo to, istrčao na desno krilo o-linije, a sa njim se na tu stranu pomjerilo i po odbrane, dok je napad trčanjem otišao u opusztjelu lijevu stranu.

inače, Mailatini fanovi (među koje i sebe ubrajam) nestrpljivo čekaju kad će ga Siriani iskoristiti kao full beka pred end zonom.



ok, ovdje je bio 20-tak kilograma lakši, al i dalje ima nevjerovatnu brzinu i agilnost za tolikog čovjeka.

svarog svarog 11:34 15.01.2022

Re: Stilersi

Negde sam pročitao ili čuo analizu da su Iglsi u stvari počeli da tako timski trče i pobeđuju kada je Sanders povređen. On je RB1 i uzimao je gro akcija. Posle su morali više da kombinuju sa Howardom, Scottom i naravno Hurtsom pa su postali i nepredvidiviji. A sa Mailatom, nedraftovanim, upala im je kašika u med. Bolji je od svih OL draftovanih te sezone. Ipak pass igra je dosta tanka. Zamisli da su uzeli Džefersona prošle sezone i sada Smita? Kakav wr tandem bi to bio, čak i sa Hurtsom
docsumann docsumann 12:21 15.01.2022

Re: Stilersi

A sa Mailatom, nedraftovanim, upala im je kašika u med. Bolji je od svih OL draftovanih te sezone. Ipak pass igra je dosta tanka. Zamisli da su uzeli Džefersona prošle sezone i sada Smita? Kakav wr tandem bi to bio, čak i sa Hurtsom


Džef Stoutland, trener o-linijaša Iglsa, a kao što rekoh neosporni autoritet za taj fah, rekao je da je Mailata kojim slučajem igrao af na koledžu bio bi prvi ili drugi pik na draftu. toliki je talenat.

ajd i da uzmemo u obzir i da je Stoutland pomalo pristrasan, ipak je Mailata njegovo dijete, zvanična statistika ga vodi kao trećeg o-tekla cijele lige, iza Trent Vilijamsa i Tajron Smita.
tu treba uzeti u obzir i da je nakon povrijede stopala u 3. ili 4. kolu, imao dvije šejki utakmice, jer mu je kretanje bilo limitirano.
ipak od povratka na teren nije dozvolio ni jedan sak, a imao je gomilu sjajn8h blokova u raning napadima,

što reče Lejn Džonson - Mailata će biti dobar koliko to bude želio. nikad nije postojao toliko visok i velik tekl, koji se tako brzo kretao.

a kad već spomenuh Tajrona Smita, to je tek poseban primjerak ljudske vrste.
definitivno najbolji lijevi tekl protekle decenije.
legenda kaže da je to jedini ofanzivni linijaš kome se vide trbušnjaci


dr.hans-zarkov dr.hans-zarkov 13:44 15.01.2022

Re: Stilersi

docsumann
Mislim da Baksi neće moći do kraja jer ne verujem da će skroz isti tim moći da ponovi formu od prošle sezon. AB, Gronk i Fornet su bili glavni ofanzivni igrači uz TB. Ali bez AB i Godvina, nema slot risivera, njegovih omiljenih meta kroz celu karijeru. Prosto ne verujem da će njihove zamene (LeVeon Bell? :) biti u stanju da urade posao kad bude trebalo


dosta sam pratio Bakse ove sezone.
Bell je bio sasvim solidan na kraju sezone, što i jes najbitnije. dosta ga koriste i u polju kao extra hvatača.
što se slot risivera tiče tu je mladi Džonson, koji je odigrao sasvim solidno protiv Karoline u posljednjem kolu.
kao Igls fana plaši me dobra forma Gronka i Evansa. al mislim da će ključna borba biti izmeđo d-linije Baksa i o-linije Iglsa, a obrnuto...nisam siguran koliki pritisak na Brejdija odbrana Iglsa može izgennerisati.
ako dovuku previše ljudi naprijed Brejdi ih može ispreskakat kratkim i brzim pasovima. a Gronk i Evans subaš u formi. "sreća naša" da je Godvin povrijeđen...



Meni su baksi prošle sezone bili apsolutni hit. Plaćenici skupljeni pod piratskom zastavom. (Inače najlepši logo pored pokjnih redskinsa)
dr.hans-zarkov dr.hans-zarkov 13:48 15.01.2022

Re: Stilersi

dr.hans-zarkov
docsumann
Mislim da Baksi neće moći do kraja jer ne verujem da će skroz isti tim moći da ponovi formu od prošle sezon. AB, Gronk i Fornet su bili glavni ofanzivni igrači uz TB. Ali bez AB i Godvina, nema slot risivera, njegovih omiljenih meta kroz celu karijeru. Prosto ne verujem da će njihove zamene (LeVeon Bell? :) biti u stanju da urade posao kad bude trebalo


dosta sam pratio Bakse ove sezone.
Bell je bio sasvim solidan na kraju sezone, što i jes najbitnije. dosta ga koriste i u polju kao extra hvatača.
što se slot risivera tiče tu je mladi Džonson, koji je odigrao sasvim solidno protiv Karoline u posljednjem kolu.
kao Igls fana plaši me dobra forma Gronka i Evansa. al mislim da će ključna borba biti izmeđo d-linije Baksa i o-linije Iglsa, a obrnuto...nisam siguran koliki pritisak na Brejdija odbrana Iglsa može izgennerisati.
ako dovuku previše ljudi naprijed Brejdi ih može ispreskakat kratkim i brzim pasovima. a Gronk i Evans subaš u formi. "sreća naša" da je Godvin povrijeđen...



Meni su baksi prošle sezone bili apsolutni hit. Plaćenici skupljeni pod piratskom zastavom. (Inače najlepši logo pored pokjnih redskinsa)


(da i rejdersa)
docsumann docsumann 14:12 15.01.2022

Re: Stilersi

a Vikinzi?

ko da je iz Marvelove radionice
dr.hans-zarkov dr.hans-zarkov 16:36 15.01.2022

Re: Stilersi

docsumann
a Vikinzi?

ko da je iz Marvelove radionice


Da, njih sam zaboravio, potpuno stripski logo a i stadion im je master pis - arhitektonski. Posle su došli ovi novi svemirski brodovi (SoFI), pa vadjenja terena i ostalo
petargli petargli 02:20 15.01.2022

mrzi me ...

... da citam, a i da komentarisem nesto detaljnije, jer zna se sa skoro izvesnom sigurnoscu ko ce da se "coukuje", a ko ce na kraju da igra superboul ... :)

moja prognoza za vajldkard vikend je: bucs, 49ers, rams, chiefs, bills, bengals.
docsumann docsumann 11:01 15.01.2022

Re: mrzi me ...

heh, pa mogao si nabacit koju više o tim saznanjima.
vidiš da nas nema mnogo u diskusiji (pozdrav za stefa, gdje god da mu je dobro).
i ranije smo bili ko sekta na blogu, sad već postajemo kult. čim vidiš da je domaćinovih komentara preko 50% sklanjaj đecu otole



petargli petargli 23:33 15.01.2022

Re: mrzi me ...

sto se tice ...
bengalsa, oni imaju vrlo potentan napad ove godine predvodjen dzoom i cejsom, a tu je i standardni, mikson, odbrana je solidna, jedino sta im fali je iskustvo igranja u plejofu ...

49ersi, jimi g ocigledno igra pod velikim pritiskom, ali tu je debo koji izgleda moze da igra bilo kou poziciju u timu, i kitle na poziciji TE, tako da oni mogu daleko da doguraju ...

ramsi imaju po meni super-roster ove godine i sve sem finala konferencije bi za mene bilo veliko iznenadjenje. Po meni, staford je tu najslabija karika ... :)

cifsi igraju odlicno ove godine i odbrana je odlicna da je u nekim utakmicama donosila prevagu. Kako god, daleko su od oreola nepobedivog tima koji su imali prethodne dve godine. Vrlo lako moze da se desi da ispadnu u sledecem kolu ...

bilsi predvodjeni alenom mogu daleko da doguraju, ali taj tim mnogo zavisi upravo od njega, tako da je dovoljdna jedna utakmica da ga "zakljucaju" i bilsi ispadaju ...

tampa ima ogromnih problema za povredama ove godine i ovaj poslednji skandal sa antonijom je bila dodatna so na ranu. E sad, oni su predvodjeni TB12, a on je covek na misiji da pokaze svima da ce sledeca sezona da bude njegova najbolja. To se ocigledno preliva i na ekipu i svi igraju na najvisem nivou - ovo ce posebno da bude slucaj tokom plejofa ...

grin bej je igrao odlicno ove sezone i imaju najverovatnije najbolju ofanzivnu liniju trenutno sto omogucava rodzersu da baca sigurno. Odbrana je isto odlicna tako da ako ove godine ne dodju do superbola i osvoje ga, ne vidim kada ce to da se desi. I da, ako treba da se kladim ko ce da coukuje to je Rodzers ...

... ali moja prognoza je ili tampa vs grin bej ili grin bej vs ramsi u finalu konferencije ...

drugo finale konferencije je najverovatnije tajtansi vs chiefsi ... mada bengalsi mogu da pomrse racune ...
docsumann docsumann 10:16 16.01.2022

Re: mrzi me ...

cifsi igraju odlicno ove godine i odbrana je odlicna da je u nekim utakmicama donosila prevagu. Kako god, daleko su od oreola nepobedivog tima koji su imali prethodne dve godine. Vrlo lako moze da se desi da ispadnu u sledecem kolu ...


doduše u prvom dijelu sezone nisu bili nešto ubjedljivi, al poslije - itekako.
NNN NNN 15:46 15.01.2022

Kao 1.

Hvala na redovnom NFL plej-of tekstu!
...mada u stvarnosti pravi početak plej-ofa je uvek poslednje kolo (prvi put 18. !) i
OGROMAN respekt za Rejderse (bogami i Čardžerse)...
Standardno se za poslednje kolo ostave divizijski derbiji koji najčešće odlučuju ko ide u plej-of, samo najbolji unapred obezbede učešće, a uvek dosta timova konkuriše do (najbukvalnije!) poslednje sekunde.
Sada smo imali baš zanimljivu situaciju da je u možda najvećem derbiju lige Stilersi dobiju Rejvense u produžetku (i to posle rizičnog pasa Big Bena koji je lagano mogao da mu bude poslednji u karijeri) i onda im je bilo potrebno da u poslenjoj utakmici lige (slučajno?) neko izgubi, tj. ne bude nerešeno.
...ali isto tako i Rejdersima i Čardžersima je odgovarao upravo nerešen rezultat (što je u američkom fudbalu uzuzetna retkost), čak sam malko i odgledao, meč je stvarno završen nerešenim rezultatom u regularnom toku, pa se otišlo u produžetek, pa nije bilo tačdauna, nego po fild gol i onda u poslendjoj sekundi Rejdersi su imali fild gol pokušaj, za koji su Stilersi iz sve snage želeli da pogode, Čardžersi da promaše, a Rejdersima je bilo "svejedno" ...i pogodili su! Tako da je pobedio sportski duh i nadmetanje do samog kraja.

Što se mene tiče i dalje navijam za Čifse, voleo bih da u finalu igraju sa Pekersima, a generalno su u plej-of prošle meni interesantne ekipe i nadam se da ću standardno da ispratim plej-of (kad sam već regularni deo prilično izošljario).
Bilo bi lepo da ovo ispratim paralelno sa Australian Openom

docsumann docsumann 15:56 15.01.2022

Re: Kao 1.

vidim Dejvid Henrija na ovoj slici.
znači li to da će se vratiti na teren u PO-u?
s njim u sastavu šanse Titanima značajno rastu...
dr.hans-zarkov dr.hans-zarkov 16:40 15.01.2022

Re: Kao 1.

docsumann
vidim Dejvid Henrija na ovoj slici.
znači li to da će se vratiti na teren u PO-u?
s njim usastavu šanse Titanima značajno rastu...

docsumann
vidim Dejvid Henrija na ovoj slici.
znači li to da će se vratiti na teren u PO-u?
s njim usastavu šanse Titanima značajno rastu...


Titan vs Bengals i Kaubojsi vs Remsi; onda remsi i titani u super bolu pa šta urade.

Inače, nikad nisam pogodio ni jedan rezultat.
dr.hans-zarkov dr.hans-zarkov 16:51 15.01.2022

Re: Kao 1.



Titan vs Bengals i Kaubojsi vs Remsi; onda remsi i titani u super bolu pa šta urade.

Inače, nikad nisam pogodio ni jedan rezultat.



Titan vs Bils, al nema veze ionako su to samo nagadjanja, mada bih voleo da bengalsi prodju do kraja
softelectronics_e softelectronics_e 20:08 15.01.2022

Re: Kao 1.

NNN

...
Bilo bi lepo da ovo ispratim paralelno sa Australian Openom


Što se mene tiče, ako ne bude igrao Nolo, ne moraš da se trudiš.
svarog svarog 20:11 15.01.2022

Re: Kao 1.

znači li to da će se vratiti na teren u PO-u?

Mislim da se vraća Derik Henri, da je izašao iz IR još pred poslednje kolo. Tajtansi će biti jedna od retkih ekipa koja će biti u punom sastavu baš za PO, jer su se vratili i Hulio Džons i AJ Braun, OL radi kao sat i što je najvažnije imaju vrhunskog trenera.
docsumann docsumann 08:18 16.01.2022

nahvalismo Bengalse s razlogom...


svarog svarog 10:04 16.01.2022

Re: nahvalismo Bengalse s razlogom...

A šta tek reći za Bilse
docsumann docsumann 10:14 16.01.2022

Re: nahvalismo Bengalse s razlogom...

svarog
A šta tek reći za Bilse


Kapetan Amerika razbio Patriote

ono je bio masakr.
ako su i imali krizu usred sezone, sad su opet utegnuti do daske.


a za razliku od Bilsa, rekao bih da Bengalsima fali sanage u pritisku na kvoterbeka.
svarog svarog 10:47 16.01.2022

Re: nahvalismo Bengalse s razlogom...



U 3/4 su ostali bez De i Dt i odmah se video pad
a za razliku od Bilsa, rekao bih da Bengalsima fali sanage u pritisku na kvoterbeka

benedykt benedykt 14:23 16.01.2022

Re: nahvalismo Bengalse s razlogom...

docsumann
svarog
A šta tek reći za Bilse


Kapetan Amerika razbio Patriote

ono je bio masakr.
ako su i imali krizu usred sezone, sad su opet utegnuti do daske.


a za razliku od Bilsa, rekao bih da Bengalsima fali sanage u pritisku na kvoterbeka.

Pocepao ih Josh Allen kao svinja masnu krpu, odnosno imao je više TD pasova nego incompletions. Odavno nisam video u playoffu baš ovakvu dominaciju u napadu, i sve to protiv odbrane Patsa kojoj su svi u regularnoj sezoni panegirike pisali.
Ako se ne varam Tennessee ide na Cincy a Kansas na Billse (ako naravno Big Ben & Tomlin ne iznenade večeras), što je realno šteta jer je Mahomes vs Allen AFC finale pre finala…
NNN NNN 15:17 16.01.2022

Re: nahvalismo Bengalse s razlogom...

Odgledao sam prvu utakmicu i malo je nedostajalo da neubedljivi Rejdersi (ponovo) izbore produžetak, došli su na 10 jardi do end zone pola minuta pred kraj, doduše bez tajm-auta...

Za drugu utakmicu me ne čudi ishod, ali me šokirao rezultat, da Beličikov tim dopusti 7 tačdauna!

Večeras očekujem kvalitetnije utakmice i da domaćini prođu.
docsumann docsumann 16:10 16.01.2022

Re: nahvalismo Bengalse s razlogom...

Večeras očekujem kvalitetnije utakmice i da domaćini prođu.


fly eagles, fly!
svarog svarog 16:16 16.01.2022

Re: nahvalismo Bengalse s razlogom...

Ne igra Fornet, a mislim i drugi trkač Džons, za Tampu. Zato se vraćaju Baret, JPP i David u odbrani.
Navijaću za Iglse, ali pobeda bi bila baš veliko iznenađenje i uz tolike povrede Bucsa
docsumann docsumann 17:21 16.01.2022

Re: nahvalismo Bengalse s razlogom...

biće vraški teško.

u tom smislu malo motivacije uz jedan od najepskijih momenata u NFL istoriji

NNN NNN 19:22 16.01.2022

Re: nahvalismo Bengalse s razlogom...

Eto, neko voli i 0:0 utakmice
svarog svarog 20:58 16.01.2022

Re: nahvalismo Bengalse s razlogom...

Bgm ovo liči na krompir. Mada je bar odbrana proradila, ako ništa
benedykt benedykt 21:27 16.01.2022

Re: nahvalismo Bengalse s razlogom...

svarog
Bgm ovo liči na krompir. Mada je bar odbrana proradila, ako ništa

Džaba dobra odbrana kada special teams pravi fumblove, a QB je upravo imao drugi pick koji je kao rezultat imao to da je u onaj bunar u kome su već bili samo ubačeno dodatnih sedam poena tj već je 31:0…
svarog svarog 21:32 16.01.2022

Re: nahvalismo Bengalse s razlogom...

aj barem će sledeća biti dobra. samo da kaubojsi ne čoukuju, mada daće im JimmyG fore dva tačdauna
docsumann docsumann 21:37 16.01.2022

Re: nahvalismo Bengalse s razlogom...

ne mogu više ni da gledam.

ok, jasno velika razlika u kvalitetu je očigledna. Iglsi treba tek da grade tim.

vjerovatno će sledeća tekma biti bolja, al ne vjerujem da ću je gledati...
benedykt benedykt 23:59 16.01.2022

Re: nahvalismo Bengalse s razlogom...

svarog
aj barem će sledeća biti dobra. samo da kaubojsi ne čoukuju, mada daće im JimmyG fore dva tačdauna

Sledeća je za sada najbolja tekma, jer se moji 49ersi nešto kao i drže (za sada) mada to ništa ne mora da znači pošto je em Jimmy G. QB verzija Dr. Jekyll and Mr. Hyde, em je i mali Shany sklon da sve zabrlja u drugom poluvremenu. Sa obzirom da 49ersi savršeno (za sada) kontrolišu time of possession Boysima još i fenomenalno ide rezultatski. Mali Bosa je upravo popio koleno pravac posred šlema, tako da mrka kapa ako ne bude mogao da nastavi tj ne prođe uspešno concussion protocol koji mu sledi po defaultu…
docsumann docsumann 08:41 17.01.2022

Re: nahvalismo Bengalse s razlogom...

benedykt


čestitam na pobijedi.

koja drama na kraju

Kaubojsi su u jednom trenutku umali više dosuđenih penal jadri (protiv sebe) nego što su uspjeli da ih osvoje. malo pretjerujem, al skoro da je tako...

benedykt benedykt 11:03 17.01.2022

Re: nahvalismo Bengalse s razlogom...

docsumann
benedykt


čestitam na pobijedi.

koja drama na kraju

Kaubojsi su u jednom trenutku umali više dosuđenih penal jadri (protiv sebe= nego što su uspjeli da ih osvoje. malo pretjerujem, al skoro da je tako...


Pazi nadao sam se pozitivnom ishodu da se ne lažemo, jer su Boysi najslabiji tamo gde su 49ersi najjači a to je odbrana tj napad trčanjem. Međutim, kao što napisah par minuta pre poluvremena da to što sve super ide do tada ne znači ništa kada su 49ersi u pitanju, jer je ovo bio zilijarditi put da Jimmy G upravo nekako ovako odigra drugo poluvreme (samo 39 jardi + 1 INT) a da mu u svemu tome obilato pomogne i Shanahan sa svojim potpuno nesuvislim play-callingom. Tako su njih dvojica izgubili SB protiv Kansasa, tako je Shany kao OC izgubio SB protiv Patsa kada su Falconsi imali 28:3 i to 2 minuta pre kraja treće četvrtine. Dakle, Jimmy G je do sada imao 4 playoff starta za 49erse i u četvrtoj četvrtini je sveukupno za ta četiri puta imao 93 jarda, bez ijednog TD-a ali sa 2 INT i sve to uz QB rating od 19.3…!?
Tako da, sreća zaista božija pa su Boysi najnedisciplinovaniji tim u celom NFL-u (ubedljivo najviše kazni ove godine), a da pri tome ne znaju ni najosnovnija pravila tipa one komedije na kraju. Dakle, bukvalno na svakom treningu ti imaš tzv Two-minute drill gde se između ostalog do iznemoglosti vežba da se lopta uvek brzo dodaje sudiji da je on postavi, tj ne smeš to sam da radiš. A koliko tek treba biti glup da bi se uradilo ono što je Dak napravio 14 sekundi pre kraja sa nepotrebnim trčanjem i to u sredinu terena, pa to je zaista skoro pa za ne poverovati. Imali su čak Peyton & Eli Manning kod njih u Manningcastu upravo primer da se to nikada ne radi, jer se desi upravo ovo što se desilo tj sudija juri za tobom da namesti loptu, kazaljka otkucava i ode kompletno vreme…

P.S Tony Romo ne treba definitivno da bude komentator za prenose utakmica Cowboysa u playoffu, jer je ono bilo više navijanje nego analiza onoga što se dešava na terenu…
softelectronics_e softelectronics_e 14:35 16.01.2022

Eeeeeee!

Ne znam ko je gledao 11. frejm između Robertsona (koji mi ide na kitonijus onim svojim obilaskom stola po 5 puta) i Viliamsa ... ljudi moji!
benedykt benedykt 14:52 16.01.2022

Re: Eeeeeee!

softelectronics_e
Ne znam ko je gledao 11. frejm između Robertsona (koji mi ide na kitonijus onim svojim obilaskom stola po 5 puta) i Viliamsa ... ljudi moji!

docsumann docsumann 08:37 18.01.2022

Remsi moćni u oba pravca


no, ovo je zaista impresivno

benedykt benedykt 17:38 18.01.2022

Re: Remsi moćni u oba pravca

docsumann

no, ovo je zaista impresivno


Cardsi su krenuli nizbrdo još od početka decembra, tako da ovo što su ih Ramsi lagano izgazili bez previše uzbuđenja i nije neko iznenađenje. Što se tiče Josh Allena i Buffalo Billsa, ja se ne sećam zaista da sam odavno, može biti pre ikada, gledao baš ovakvu dominaciju u napadu kada je playoff u pitanju. Mislim, sedam TD-a bez i jednog jedinog punta i sve to protiv Belichicka, pa to se samo jednom viđa. Međutim, sve to im neće vredeti ama baš ništa, ako uprskaju za vikend protiv Kansasa…
docsumann docsumann 19:16 18.01.2022

Re: Remsi moćni u oba pravca

Međutim, sve to im neće vredeti ama baš ništa, ako uprskaju za vikend protiv Kansasa…


vjerujem i nadam se da nas očekuje uzbudljiviji i kvalitetniji nfl vikend.
ovo prvo kolo PO-a je bilo jedno od slabijih unazad nekoliko
svarog svarog 22:25 18.01.2022

Re: Remsi moćni u oba pravca

da, wild card vikend je bio baš loš, ali kad bolje razmisliš ni ne čudi jer sad igra po 7 ekipa u PO. Razvodni se kvalitet. Ali sledeći vikend ima sve da pršti
priyasen priyasen 10:07 19.01.2022

Best Service Of Call Girls in Faridabad



Hello folks!! My call is Payal and I understand you've got in no way stuck wind of me. You have in no way heard my call when you consider that I am every other Faridabad, Haryana, India accompanies. I'm reasonable, and my hair is dark. My earthy coloured eyes will reason you to sense entranced and my tempting grin will trap you. One component on the way to make you surprised almost about me is that I am a teen. Indeed, I am handiest 19 years of age. I appearance fairly warm and lovely in mild of the reality that I play tennis, b-ball, and soccer so I actually have an athletic body. My provocative tight discern is 32-26-33, and my stature is 5'7. Website:- Call girls in faridabad || Faridabad call girls || Call girls faridabad || Escort service in faridabad || Faridabad escort service || Call girl in faridabad || Faridabad call girl || Call girls in faridabad

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana