I Vlada i Neša su rođeni tokom lepih osamdesetih. Na sreću, ratne devedesete su proveli u Berlinu. I taman kada su svi pomislili da će studije nastaviti u Nemačkoj, odlučili su da se vrate u Srbiju i ovde dovrše školovanje. Potom su 2005. pokrenuli sajt LIMUNDO, aukcijsku platformu sličnu eBayu.
Sada, osam godina kasnije, LIMUNDO i KUPINDO (sestrinska platforma za prodaju) sa oko milion predmeta u ponudi zajedno imaju 400 hiljada korisnika, koji ostvare oko 200 hiljada uspešnih prodaja na mesečnom nivou.
Kako su uopšte uspeli braća Nikolić i ovoj i ovakvoj Srbiji? Šta su sve morali da iskuse i prebrode dok nisu došli do nivoa da danas zapošljavaju 40, uglavnom mladih ljudi, sa pristojnim platama? Ko stoji iza njih? Šta planiraju u narednih pet godina? Da li će uvesti neke nove forme e-trgovine? Imaju li nameru da se šire na region? Da li će sa svojim firmama izaći na njujoršku berzu i kada? Zašto se nedovoljno stimuliše razvoj malih i srednjih preduzeća u Srbiji? Šta bi uradili da su na mestu aktuelnog ministra privrede?
Na ova i mnoga druga pitanja Vladimir i Nenad su odgovarali u studiju "Dvestadvojke", duhovito i argumentovano. Dva mlada čoveka koja se ne plaše neuspeha. I koja preziru onu čuvenu poslovicu: "Bolje poznato zlo, nego nepoznato dobro."
Pred kraj emisije stigla je poruka jedne slušateljke, citat misli Alberta Ajnštajna: "AKO ŽELITE IZBEĆI KRITIKU, NE RECITE NIŠTA, NE RADITE NIŠTA, I BUDITE NIŠTA!"