Budućnost| Društvo| Ekonomija| Mediji| Politika

E, moj Krstiću, pobogu Vučiću!

Filip Mladenović RSS / 08.10.2013. u 14:53

KUKU & LELE!
KUKU & LELE!
Čekali smo i dočekali taj dugo najavljivan SPISAK MERA za oporavak privrede Srbije.

S pravom stručnjaci i sindikalci upozoravaju da su predložene mere samo predah radi vraćanja pristiglih rata kredita i kamata, a ujedno i šansa za uzimanje novih zajmova. Dakle, i dalje na delu imamo onu staru srpsku: seci uši, krpi dupe!

Međutim, ono što me je danas ražestilo je ponovljeni demagoški šou program Aleksandra Vučića. Pominje službene automobile i besmislena službena putovanja, prebacuje Dačiću da njegovi ljudi putuju kao da je MUP zapravo Min. spoljnih poslova, ovaj mu polucinično odgovara, Vučić se izvinjava, i... show must go on!

A šta sam očekivao od Lazara Krstića? Da najpre kaže: polazimo od nas ministara: od 1. januara 2014. nijedan srpski funkcioner na republičkom nivou, a naravno i u lokalu, neće se više voziti službenim automobilima. A tih službenih automobila, kako priznade Vučić tokom svoje tirade je oko 50 hiljada!!!!! Ušteda: toliko i toliko miliona evra. Tu ostvarenu uštedu uložićemo u: veće subvencije poljoprivredi, razvoj elektroprivrede, podsticanje malih i srednjih preduzeća, stimulisanje izvoza...

Zatim, očekivao sam da javnosti saopšti razvojne komponente svog ekonomskog programa: kako otvoriti nova radna mesta, kako podsticati zapošljavanje mladih stručnjaka, kako stimulisati povratak osiromašenog gradskog stanovništva na napuštena seoska imanja, kako organizovati javne radove na infrastukturnim projektima, kako pomoći malim i srednjim preduzećima širom Srbije da stanu na noge, da se razmahnu, da povećaju produktivnost i prihode od izvoza, kako uvećati prinose strateških poljoprivrednih proizvoda, npr. maline...

Ovako, i Krstić i Vučić, uz već uigranog Dačića, predstavljaju samo novu epizodu demagoškog reality programa u Srbiji, iznuđenog i nametnutog, bez političke vizije, bez energije, bez iskrenosti i ubeđenja. Uostalom, glas Lazara Krstića, teatralan nastup Aleksandra Vučića i kiselo smejuljenje Ivice Dačića najbolja su i najvernija ilustracija dometa i snage aktuelne srpske Vlade: drži  vodu  dok  MMFajstori  odu!

Atačmenti



Komentari (48)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

blogovatelj blogovatelj 14:59 08.10.2013

1




PS.
Filip i ja smo telepatski vezani.
Mislim da niko nema kolekciju prvih na blogu kao ja kod Filipa.
A sada, na čitanje. Ne sumnjam da ću uživati.
antioksidant antioksidant 15:04 08.10.2013

.

teatralan nastup Aleksandra Vučića

nepravedan si prema njemu


Vučić je, obraćajući se premijeru i ministrima, rekao da tačka osam dnevnog reda sednice Vlade, koja se odnosi na plnirana putovanja u inostranstvo, "neće proći, taman niko više ne putovao".


On je primetio da se stiče utisak kao da su zaposleni u MUP-u zapravo "svi u Ministarstvu spoljnih poslova", jer stalno negde putuju.


Vučić je ukazao da ispada da "svaki drugi dan neko ide u Litvaniju", a na opasku premijera Ivice Dačić da ta zemlja predsedava EU, rekao je da prihvata da je pogrešio, ali i dodao:


"Šalu na stranu, ovako se više ne može putovati".


Prema njegovim rečima, nije j sno zašto se i zbog čega troši veliki novac na takva putovanja.


"To više neće biti moguće", zaključio je vicpremijer.



ovo je maestralno izvodjenje
Filip Mladenović Filip Mladenović 15:07 08.10.2013

Re: .

Posle "Gospođe ministarke" Branislava Nušića, ovo je prava i prva monodrama "Gospodin ministar"!
Atomski mrav Atomski mrav 15:05 08.10.2013

Funkcije

Bitno je da je mlađahni ministar finansija već zauzeo četiri funkcije. Alal vera!
ivana23 ivana23 18:22 08.10.2013

Re: Funkcije

Atomski mrav
Bitno je da je mlađahni ministar finansija već zauzeo četiri funkcije. Alal vera!


Cetiri funkcije, cetiri plate (sam je izjavio).
Zato mu nije palo na pamet da preporuci da jedna osoba moze primati samo jednu platu, ma na koliko funkcija bila.
freehand freehand 18:24 08.10.2013

Re: Funkcije

Cetiri funkcije, cetiri plate (sam je izjavio).

Al ni za jednu ne zna kolika je.
mirelarado mirelarado 18:32 08.10.2013

Re: Funkcije

freehand
Cetiri funkcije, cetiri plate (sam je izjavio).

Al ni za jednu ne zna kolika je.


То је тај четвороструки радни полет.
highshalfbooze highshalfbooze 19:20 08.10.2013

Re: Funkcije

Bitno je da je mlađahni ministar finansija već zauzeo četiri funkcije. Alal vera!


Pa to znaju i ovi što su kupili diplome. Šta će mu Jejl za to.
bolid1 bolid1 19:27 08.10.2013

Re: Funkcije


Al ni za jednu ne zna kolika je.


Kad sam to cuo, sve mi je bilo jasno, sorry, ja imam isto godina koliko Ministar, kad sam pogadjao sadasnji posao, vrlo mi je bila bitna plata...jeste, bolid je djubre jedno materijalisticko i radi za PARE, a ne za lepe zelje...sorry, but jebiga, volontiranje priznajem kad odem na kamp dve nedelje, a onda se vratim u real life u kome se placaju racuni, kupuje hrana itd...
freehand freehand 19:31 08.10.2013

Re: Funkcije

mirelarado
freehand
Cetiri funkcije, cetiri plate (sam je izjavio).

Al ni za jednu ne zna kolika je.


То је тај четвороструки радни полет.

Jes, al saće sve četiri da mu smanje, jebote... I od čega će onda da živi?!
zilikaka zilikaka 19:35 08.10.2013

Re: Funkcije

Jes, al saće sve četiri da mu smanje, jebote

E, al nije on Džaba diplomiro na Jejlu.

Da ima jednu platu u ukupnom iznosu ove četiri, sad bi ga rebnulo za porez onoliko.

Ovako, ima čistih 240 iljada neoporezovano, a ostalo će plati.
alselone alselone 12:32 09.10.2013

Re: Funkcije

Ja uopste nemam problem sa tim da on zaradjuje velike pare u odnosu na prosecnu platu. Nemam isto tako ni problem sa tim da guverner ima 5000 evra.

Problem je u ostaloj hordi budzetlija koji ne rade nista za pare koje primaju. Isto tako je problem sto su morali da mu izmisle 4 radna mesta da bi imao iole normalnu platu u odnosu na posao koji radi i odgovornost koju nosi.

freehand freehand 14:55 09.10.2013

Re: Funkcije

Isto tako je problem sto su morali da mu izmisle 4 radna mesta da bi imao iole normalnu platu u odnosu na posao koji radi i odgovornost koju nosi.

A kako se to zove kad se izmišlja nešto tako?
Sa punim ustima suprotne priče o stežanju kaiša, poštenju, borbi protiv partijskog zapošljavanja, gomilanju funkcija - na drugoj strani?
alselone alselone 15:01 09.10.2013

Re: Funkcije

A kako se to zove kad se izmišlja nešto tako?


Ne znam ali ocekujem odgovor od tebe.
freehand freehand 15:25 09.10.2013

Re: Funkcije

alselone
A kako se to zove kad se izmišlja nešto tako?


Ne znam ali ocekujem odgovor od tebe.

Ne razumem baš - što bi to očekivao od mene?
Mislim - jasno je da je najblaži mogući izraz za to demagogija, nego pretpostavljam da bi ti to zvao drugačije, zato sam pitao.
zilikaka zilikaka 17:07 09.10.2013

Re: Funkcije

Ja uopste nemam problem sa tim da on zaradjuje velike pare u odnosu na prosecnu platu. Nemam isto tako ni problem sa tim da guverner ima 5000 evra.

Nemam ni ja. Zaista. Jedino smatram da čovek može da ima četiri plate ako radi četiri (različita) posla istovremeno.
Kako neko može da namakne toliko vremena da na četiri mesta zasluži platu?

Dakle, treba bogovski dobra plata za taj poso, i đavolski zahtevi od zaposlenog. Sve drugo je jeftino mešetarenje, a to ne priliči čoveku na toj funkciji.

Isto tako je problem sto su morali da mu izmisle 4 radna mesta da bi imao iole normalnu platu u odnosu na posao koji radi i odgovornost koju nosi.


Upravo tako. Daj da jednom te plate bude u skladu sa radnim mestom, ali da sečemo uši svakom ko posegne za jednim dinarom van toga.


...a na veliku platu ide i srazmeran porez. I to bi moralo da bude normalno.
alselone alselone 08:03 10.10.2013

Re: Funkcije

Ne razumem baš - što bi to očekivao od mene?


Zvucalo je kao da znas, pa reko da ti namestim da poentiras.


Mislim - jasno je da je najblaži mogući izraz za to demagogija, nego pretpostavljam da bi ti to zvao drugačije, zato sam pitao.


Slazem se da je demagogija. Postenije bi bilo da je dobio jednu platu od 10,000 evra i da radi svoj posao odgovorno.
blogovatelj blogovatelj 15:07 08.10.2013

DOLE SLUŽBENI AUTOMOBILI

Da najpre kaže: polazimo od nas ministara: od 1. januara 2014. nijedan srpski funkcioner na republičkom nivou, a naravno i u lokalu, neće se više voziti službenim automobilima


1. Zašto od prvog januara a ne od danas?

2. Ne može republika da naređuje opštini kako će opština da troši pare.
Slažem se da je izuzetno glupo trošiti novac na službene automobile, ali na nivou opštine o tome odlučuje gradonačelnik. U suprotnom, kakva je svrha lokalne vlasti ako joj republika određuje šta treba da se radi na lokalnom nivou?
Filip Mladenović Filip Mladenović 15:10 08.10.2013

Re: DOLE SLUŽBENI AUTOMOBILI

Ne može da naredjuje, ali može da obaveže, da preporuči svojim odbornicima u lokalu da u Skupštinama opština ostvare vlastite uštede i ušteđeno preusmere za privredni razvoj!
blogovatelj blogovatelj 15:13 08.10.2013

Re: DOLE SLUŽBENI AUTOMOBILI

Ne može da naredjuje, ali može da obaveže, da preporuči svojim odbornicima u lokalu da u Skupštinama opština ostvare vlastite uštede i ušteđeno preusmere za privredni razvoj!


Odbornicima iz svojih partija da.
Filip Mladenović Filip Mladenović 15:15 08.10.2013

Re: DOLE SLUŽBENI AUTOMOBILI

A tamo gde su u opoziciji imaju super argument za političko nadmetanje i privlačenje novih birača!
blogovatelj blogovatelj 15:31 08.10.2013

Re: DOLE SLUŽBENI AUTOMOBILI

A tamo gde su u opoziciji imaju super argument za političko nadmetanje i privlačenje novih birača!


Tako je Filipe. Mućkaš glavom, vidim ja
g.radicevic g.radicevic 15:53 08.10.2013

e moj Filipe

A šta sam očekivao


velika očekivanja, velika i razočaranja

u ovoj zemlji se vlasti uvek ''nekako'' dokopaju kilavi radovani
i nejaki uroši,
a i odavno sam prestao da verujem u deda mraza



zato

cult cult 16:42 08.10.2013

Inače,

ovo je prva dobra mera ove vlade (sem potpisivanja briselskog sporazuma i skidanja kosovskog davljenja s vrata)...prebrojavanje cuclača budžetske sise - 700 jebenih hiljada i smanjenje ukupne mase njihovih plata.

Logičan sledeći korak bi bio promena zakona o radu kako bi se lakše otpustilo bar 15-20 000 ljudi iz administracije i javnih preduzeća. Dakle, podvlačim: ne mislim na vatrogasce, policiju, vojsku, prosvetu, medicinu već na stranačke pacove skrivene duboko u mraku zilion kancelarija po Beogradu i opštinama širom Srbije koji ovoj zemlji krv piju.

Bez tog koraka ovo je obična zajebancija i "krpi uši..šta već"
milisav68 milisav68 17:13 08.10.2013

Re: Inače,

cult
Logičan sledeći korak bi bio promena zakona o radu kako bi se lakše otpustilo bar 15-20 000 ljudi iz administracije i javnih preduzeća. Dakle, podvlačim: ne mislim na vatrogasce, policiju, vojsku, prosvetu, medicinu već na stranačke pacove skrivene duboko u mraku zilion kancelarija po Beogradu i opštinama širom Srbije koji ovoj zemlji krv piju.

Pazi, ja smem da se kladim da ima bar hiljadu njih, koji se uopšte ne pojavljuju na poslu, a primaju platu.
cult cult 17:14 08.10.2013

Re: Inače,

optimisto.
blogovatelj blogovatelj 17:20 08.10.2013

Re: Inače,

Pazi, ja smem da se kladim da ima bar hiljadu njih, koji se uopšte ne pojavljuju na poslu, a primaju platu.


Kada je Šerbedžija predavao na novosadskoj akademiji početkom devedesetih, držao je otprilike tri predavanja godišnje. A i ta tri je bio pijan kao grom.
g.radicevic g.radicevic 17:27 08.10.2013

Re: Inače,

ovo je prva dobra mera ove vlade (sem potpisivanja briselskog sporazuma i skidanja kosovskog davljenja s vrata)...prebrojavanje cuclača budžetske sise - 700 jebenih hiljada i smanjenje ukupne mase njihovih plata.



ajde da prvo malo sačekamo da krene realizacija...
pa da ih onda tapšemo po ramenu

Jukie Jukie 17:28 08.10.2013

Re: Inače,

Baš treba otpustiti sve one nastavnike koji nemaju kome da predaju jer deca ne postoje. Pola ušteđene plate vratiti u fond za ostale nastavnike (koji imaju samo 30 odsto fonda časova jer ne postoje deca, i ne mogu da plate komunalije), a za drugih pola zaposliti pedagoške i personalne asistente.
g.radicevic g.radicevic 17:33 08.10.2013

Re: Inače,

Pazi, ja smem da se kladim da ima bar hiljadu njih, koji se uopšte ne pojavljuju na poslu,


ma idi begaj
pa tih prvih 15-20 iljadarci koji će navodno da popiju pedalu, svakako nemaju pojma ni što dolaze na posao,
a kad dođu, šta treba da rade

milisav68 milisav68 17:34 08.10.2013

Re: Inače,

blogovatelj
Kada je Šerbedžija predavao na novosadskoj akademiji početkom devedesetih, držao je otprilike tri predavanja godišnje. A i ta tri je bio pijan kao grom.

E jbga sad, pa bar je bio ta tri puta, uostalom glumcima RTS ne isplaćuje ništa za prikazivanje filmova (skoro su pričali Ceca Bojković i Dragan Bjelogrlić u ime ostalih glumaca za tužbu protiv RTS-a zbog reprizivanja "Boljeg života).

Ali ja ne pričam o tome, već o ljudima koji se uopšte nisu ni pojavili u firmi/opštini - a nalaze se na platnom spisku (i niko ne zna da su uopšte zaposleni), i redovno idu u banku i podižu platu.
grmfrm grmfrm 17:40 08.10.2013

Re: Inače,


Pazi, ja smem da se kladim da ima bar hiljadu njih, koji se uopšte ne pojavljuju na poslu, a primaju platu.


Tvoja procena je, ja vih rekao, vrlo optimisticna.

Izneli su prvi put neku realnu brojku od 700.000 hiljada na budzetu
Okej tu spadaju obrazovanje, zdravstvo, vojska, policija i to je sve ok bez toga nema drzave ali sigurno ima dosta onih koji ili dolaze na posao a ne rade nista ili koji uopste ne dolaze na posao.

Voleo bih da se i objavi spisak svih agencija, cemu sluze i koliko zaposlenih ima. Tu sigurno ima nekoliko njih za istu stvar.
g.radicevic g.radicevic 17:52 08.10.2013

Re: Inače,

Voleo bih da se i objavi spisak svih agencija, cemu sluze i koliko zaposlenih ima


pa dovoljno ti je da imamo agenciju za ispitivanje pomorskih katastrofa

a i onoloko more

Sepulturero Sepulturero 18:28 08.10.2013

Re: Inače,

Све то је обична демагогија. Ништа се битно неће постићи отпуштањима у јавном сектору. Прво треба да се промени Закон о раду да би та отпуштања уопште била могућа, затим ти људи ће да добију позамашне отпремнине, потом ће да иду на Биро. Уштеда никаква.
Ја у предложеним мерама не видим како ће да се покрене производња, смањи увоз, повећа извоз. То значи повећање запослености а без тога нема напретка. Проблем буџета није у расходима већ у приходима.
freehand freehand 18:30 08.10.2013

Re: Inače,

Sepulturero
Све то је обична демагогија. Ништа се битно неће постићи отпуштањима у јавном сектору. Прво треба да се промени Закон о раду да би та отпуштања уопште била могућа, затим ти људи ће да добију позамашне отпремнине, потом ће да иду на Биро. Уштеда никаква.
Ја у предложеним мерама не видим како ће да се покрене производња, смањи увоз, повећа извоз. То значи повећање запослености а без тога нема напретка. Проблем буџета није у расходима већ у приходима.

A sad čemo da vidimo kako će mere da se odraze na potrošnju. I na privatni sektor, al sa druge strane.
ivana23 ivana23 18:41 08.10.2013

Re: Inače,

Sepulturero
Све то је обична демагогија. Ништа се битно неће постићи отпуштањима у јавном сектору. Прво треба да се промени Закон о раду да би та отпуштања уопште била могућа, затим ти људи ће да добију позамашне отпремнине, потом ће да иду на Биро. Уштеда никаква.
Ја у предложеним мерама не видим како ће да се покрене производња, смањи увоз, повећа извоз. То значи повећање запослености а без тога нема напретка. Проблем буџета није у расходима већ у приходима.


Upravo!

Problem budžetskog deficita je pre svega na prihodnoj strani budžeta, a ne na njegovoj rashodnoj strani. Smanjivanje javne potrošnje ne može rešiti budžetski problem.

Rashodi će se smanjiti otpuštanjem viška zaposlenih i zamrzavanjem plata i penzija, ali time će se smanjiti i budžetski prihodi. Umanjene plate i izgubljena radna mesta smanjiće uplate u budžet po osnovu poreza i doprinosa. Porodice otpuštenih i onih sa srezanim platama i penzijama imaće manje za privatnu potrošnju. Taj manjak tražnje u Srbiji, koja je u dubokoj višegodišnjoj recesiji, nema ko da nadomesti.

Kako se budžetsko trošenje bude smanjivalo, smanjivaće se i budžetski prihodi. U državi u kojoj broj zaposlenih stalno opada, deficit će uvek biti neodrživo visok, a isti lekari će ponovo tražiti da se primeni isti lek, uz dodatnu terapiju koja će uključiti prodaju svih javnih preduzeća za koja su stranci odavno zainteresovani.

Problem punjenja budžeta se delimično može umanjiti popravljanjem poreske discipline, ali se pravo, jedino i trajno rešenje nalazi samo u povećanju zaposlenosti. Nema te ekonomske politike koja može uravnotežiti budžet u državi u kojoj na jednog zaposlenog dolazi jedan penzioner.


Sinoc sam linkovala i kod nic-a
hoochie coochie man hoochie coochie man 19:01 08.10.2013

Re: Inače,

Ја у предложеним мерама не видим како ће да се покрене производња, смањи увоз, повећа извоз. То значи повећање запослености а без тога нема напретка.


Blagom travkom ljutu ranu leče.
Ili je neće izlečiti, ili rana i nije toliko ljuta,


I ja sam očekivao neke radikalnije mere.

Ako ove budu dovoljne, pa mi zapravo i nemamo neki problem.

Kakav je to problem koji se rešava ovakvim ovlaš merama, malo kresneš plate ali paziš da se ne naljute,(onaj ko je primao 70 sad će da prima a će da prima 68 hiljada, i to če da izvadi Srbiju) malo subvencije, obećaš da ćeš zamoliti bankare da spuste kamate i bog da te vidi.

Ministar bloger, dok je bio samo bloger, ispriča lepih priča ovde. Skupo je zapošljavati a jeftino posedovati, tad reče a sad ništa ne promeni. Poljoprivredu ne dirnuše, penzije ne dirnuše a i o jednima i drugima je govorio.

Lepo je štedeti, to je nesporno, ali da bi imalo šta da se štedi mora se nešto zarađivati.

stefan.hauzer stefan.hauzer 11:09 09.10.2013

Re: Inače,

Kada je Šerbedžija predavao na novosadskoj akademiji

Kada Pajtić predaje na Pravnom u NS,pojavi se pet-šest puta godišnje ...a i ta predavanja odradi njegov asistent.
G.Cross G.Cross 17:40 08.10.2013

Ja ne razumem

Ja ne razumem zasto napadate Krstica i Vucica oko ovoga.

Nemaju oni veze sa tim.

Ovo je smislio treci zamenik prvog pomocnika MMF za izgubljene slucajeve i javio im sta da rade.
freehand freehand 18:10 08.10.2013

Re: Ja ne razumem

G.Cross
Ja ne razumem zasto napadate Krstica i Vucica oko ovoga.

Nemaju oni veze sa tim.

Ovo je smislio treci zamenik prvog pomocnika MMF za izgubljene slucajeve i javio im sta da rade.

A Štros kan? Još je u leru?
ivana23 ivana23 18:19 08.10.2013

Re: Ja ne razumem

freehand
G.Cross
Ja ne razumem zasto napadate Krstica i Vucica oko ovoga.

Nemaju oni veze sa tim.

Ovo je smislio treci zamenik prvog pomocnika MMF za izgubljene slucajeve i javio im sta da rade.

A Štros kan? Još je u leru?


Hmmm...

Stros-Kan postaje predsednik banke u Luksemburgu - Beta-AP, objavljeno: 25/09/2013
freehand freehand 18:14 08.10.2013

Javno izvinjenje

Filipe, brate - praštaj za svaku reč što sam lošu izlanuo o tvom Čorbadžinica konceptu.
Eto, toliko sam imao potrebu da kažem.
Jelica Greganović Jelica Greganović 18:40 08.10.2013

Re: Javno izvinjenje

U Luksemburgu? O, kako to divno poreskooaski zvuči...
highshalfbooze highshalfbooze 18:44 08.10.2013

??

A tih službenih automobila, kako priznade Vučić tokom svoje tirade je oko 50 hiljada!!!!!


Zezaš?

Čekali smo i dočekali taj dugo najavljivan SPISAK MERA za oporavak privrede Srbije.

Nije valjda da si očekivao od karijeriste koji je juče došao u Srbiju i koji ne zna šta se ovde događa i od prodavca magle koji nikada ništa nije radio u životu bilo kakve mere. Zapravo bilo šta pametno.
anfieldroad anfieldroad 22:31 08.10.2013

Re: ??


Iako sve deluje kao obicna kozmetika, cini mi se da smenjenje plata(koliko god bilo malo) lekarima, sudijama, opstinskim sluzbenicima koji npr daju gradjevinske dozvole,predstavlja AUTOPUT u korupciju. Ne moze da bude logicnije. Borba protiv korupcije korupcijom. Obecavajuci pocetak rekonstruisane vlade koja ce tako rekonstruisana trajati maximum godinu dana. U medjuvremenu izbori za gradonacelnika.
Ili ce da ih "objedine",pa cemo imati virtuelnu gradsku vlast jos 6 meseci, poljuljanu pokrajinsku i "kao" rekonstuisanu republicku... Pa nema tog Stros Kana koji bi se tu snasao. Sa sve distancom iz Luksemburga...
inco inco 03:31 09.10.2013

Dozvoli da se ne složim...

Dakle, i dalje na delu imamo onu staru srpsku: seci uši, krpi dupe!


Ovo je itekako validna strategija kad su ti uši mnogo veće od rupe na dupetu. U zemlji ušatih (magaraca i zečeva) nije ni čudo što takva strategija pada na pamet upravljačkim trutovima iznova i iznova - ne mogu da vide rupu od silnih ušiju.
Filip Mladenović Filip Mladenović 13:09 10.10.2013

SETIO SE!

Вучић је у интервјуу магазину "Недељник" истакао да се укидају и непотребна службена путовања, да ће број службених возила бити смањиван и да чак размишља о томе да се потпуно укине коришћење службених возила, изузев у хитним случајевима.

Вицепремијер је рекао да ће у Србији, после одлуке о одузимању ротација, само десет људи имати аутомобиле с ротацијом - председник државе и скупштине, премијер и оно што је обавезно за војску и полицију.

"Нико више неће имати. Сада их 500 има ротацију, веровали или не. Страначка активност је готово замрла. Разумем - сви смо заузети, радимо државне послове, али нисмо сви толико заузети. А онда су у слободно време заузети, не подизањем странке, него приватним бизнисом. Али, не приватним бизнисом у најбољем смислу те речи, већ искоришћавањем чињенице да се налазе на власти", рекао је Вучић.

Вицепремијер је указао и да је то истина коју сви знају, да важи за све политичке странке, али да то нико никада није жело да изговори: "А то је апсолутна истина. Сад тражим начин да се против тога изборим, на то указујем, али видим да не успевам. Али, наставићу да се борим".

Упитан да ли планира укидање још неких привилегија функционера, он је поновио да ће укинути напотребна службена путовања.
freehand freehand 19:00 10.10.2013

Re: SETIO SE!

Filip Mladenović
Вучић је у интервјуу магазину "Недељник" истакао да се укидају и непотребна службена путовања, да ће број службених возила бити смањиван и да чак размишља о томе да се потпуно укине коришћење службених возила, изузев у хитним случајевима.

Вицепремијер је рекао да ће у Србији, после одлуке о одузимању ротација, само десет људи имати аутомобиле с ротацијом - председник државе и скупштине, премијер и оно што је обавезно за војску и полицију.

"Нико више неће имати. Сада их 500 има ротацију, веровали или не. Страначка активност је готово замрла. Разумем - сви смо заузети, радимо државне послове, али нисмо сви толико заузети. А онда су у слободно време заузети, не подизањем странке, него приватним бизнисом. Али, не приватним бизнисом у најбољем смислу те речи, већ искоришћавањем чињенице да се налазе на власти", рекао је Вучић.

Вицепремијер је указао и да је то истина коју сви знају, да важи за све политичке странке, али да то нико никада није жело да изговори: "А то је апсолутна истина. Сад тражим начин да се против тога изборим, на то указујем, али видим да не успевам. Али, наставићу да се борим".

Упитан да ли планира укидање још неких привилегија функционера, он је поновио да ће укинути напотребна службена путовања.

Ja se plašim momenta kad skapira koliko im porodice vremena uzimaju...

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana