Na današnji dan| Nostalgija| Sex

Ema Goldman: Šta će mi revolucija ako ne mogu da plešem?

Nebojša Milenković RSS / 05.10.2012. u 10:20

 ŠTA ĆE MI REVOLUCIJA

ako nemam slobodu da kažem šta mislim i koga volim... ako ne mogu da

uđem u pozorište jer koristim kolica ili u prodavnicu jer moja koža nije

dovoljno bela, da držim svog dečka za ruku i sa devojkom se poljubim jer je

volim... ako me tuku jer nisam kao svi, ako pripadam onima koji su Drugi i

Različiti... ako imam pravo da glasam a za sve ostalo ćutim, ako na mene

pokazuju prstom jer izgledam siromašno ili poštujem neki drugi praznik... ako

noću sanjam strah, a danju ga živim... ako se ne družim – ne zato što neću već

zato što me se drugi stide... ako nemam podršku jer se moj problem drugih ne

tiče... ako ne smem da kažem da mi je loše i da mi telo lomi virus... ako se

plašim od reči i pogleda, ako strepim od silovanja i batina...

AKO NE MOGU DA PLEŠEM

 

(Prevod: Marijana Stojčić)

 

 



Atačmenti

  • 16.jpg / 38.69 / KB image/jpeg


Komentari (34)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

Nebojša Milenković Nebojša Milenković 10:21 05.10.2012

Uspomena na dugo sećanje:

Peti oktobar je samo reč.
Ništa više!
angie01 angie01 11:45 05.10.2012

Re: Uspomena na dugo sećanje:

Nebojša Milenković
Peti oktobar je samo reč. Ništa više!


..ruka u ruci je, vec nesto drugo!
Neues aus der Nachbarschaft Neues aus der Nachbarschaft 12:19 05.10.2012

Re: Uspomena na dugo sećanje:

Peti oktobar je samo reč.
Ništa više!


Ne bih se slozio.
Zaboravlja se da je petog oktobra 1988. krenulo i slavno 'dogadjanje naroda' Milosevicevim populistickim napadom na Vojvodinu.

Petog oktobra stradali su i gardisti na Topcideru za ciju smrt jos niko nije odgovarao.
dragan7557 dragan7557 12:26 05.10.2012

Re: Uspomena na dugo sećanje:

NadN:
za ciju smrt jos niko nije odgovarao.

Mada nije desilo na 5 oktobar, niko nije odgovarao ni za smrt srpskih građana u bombardovanju Jugoslavije 1999.

cerski
laziiprevare laziiprevare 16:30 05.10.2012

Re: Uspomena na dugo sećanje:

niko nije odgovarao ni za smrt




oskar-z-wild oskar-z-wild 10:44 05.10.2012

...

Pa i Prva srpska revolucija nije bila sasvim uspešna ali je bila revolucija i dala je plodove kasnije. Politički procesi traju nekoliko decenija.

Peti oktobar je samo rušenje Miloševića, nije to nikakvo veliko dostignuće.

Bilo bi veće dostignuće recimo da čovek ne mora da visi po šalterima i da troši radno vreme, i da može sve da uradi telefonom i poštom kako već decenijama može među bolje organizovanim narodima.

Jedna bogato državna firma kao što je EPS je mogla da se odavno osavremeni. Šta je njih sprečavalo u tome? Milošević? Crkva?
niccolo niccolo 10:49 05.10.2012

Re: ...

Peti oktobar je samo rušenje Miloševića

Naravno. Tad se okupio i Kurta i Murta, sa potpuno suprotnim viđenjima, stavovima i interesima. Kada je Milošević otišao, svako od njih je nastavio da vuče u smeru koji njemu najbolje odgovara...nikad nije razgovarano odnosno dogovoreno u kom pravcu društvo treba da ide i šta taj pravac tačno sve podrazumeva za svakog od nas.
oskar-z-wild oskar-z-wild 11:03 05.10.2012

Re: ...

niccolo
Peti oktobar je samo rušenje Miloševića

Naravno. Tad se okupio i Kurta i Murta, sa potpuno suprotnim viđenjima, stavovima i interesima. Kada je Milošević otišao, svako od njih je nastavio da vuče u smeru koji njemu najbolje odgovara...nikad nije razgovarano odnosno dogovoreno u kom pravcu društvo treba da ide i šta taj pravac tačno sve podrazumeva za svakog od nas.


A ni Zapadu nije odgovaralo da pomogne da se stvori JAKA DRŽAVA:)
dragan7557 dragan7557 11:12 05.10.2012

Re: ...

niccolo:
nikad nije razgovarano odnosno dogovoreno u kom pravcu društvo treba da ide i šta taj pravac tačno sve podrazumeva za svakog od nas


Ugovor sa Narodom, beše.....?

cerski
niccolo niccolo 11:12 05.10.2012

Re: ...

A ni Zapadu nije odgovaralo da pomogne da se stvori JAKA DRŽAVA:)

Dabome. Naravno da je neko drugi kriv, ne može nikako da bude da smo mi sami. Bili bi mi svi milijarderi nego nas svi ostali mrze (a i da ne pominjem kako nas sudije stalo oštećuju u sportu).
dragan7557 dragan7557 11:30 05.10.2012

Re: ...

niccolo
A ni Zapadu nije odgovaralo da pomogne da se stvori JAKA DRŽAVA:)

Dabome. Naravno da je neko drugi kriv, ne može nikako da bude da smo mi sami. Bili bi mi svi milijarderi nego nas svi ostali mrze (a i da ne pominjem kako nas sudije stalo oštećuju u sportu).

Jebiga niccolo, pojam kontinuitet, u Srbiji, spada u strane(nerazumljive) pojmove.

cerski
oskar-z-wild oskar-z-wild 11:32 05.10.2012

Re: ...

niccolo
A ni Zapadu nije odgovaralo da pomogne da se stvori JAKA DRŽAVA:)

Dabome. Naravno da je neko drugi kriv, ne može nikako da bude da smo mi sami. Bili bi mi svi milijarderi nego nas svi ostali mrze (a i da ne pominjem kako nas sudije stalo oštećuju u sportu).

Pa nije da smo baš bili izolovani od sveta posle ratova u Cro. BIH i KIM, i bombardovanja 1999.
arianna arianna 11:00 05.10.2012

Sve je isto, samo nas više nema

dragan7557 dragan7557 11:09 05.10.2012

Re: Sve je isto, samo nas više nema

arianna




Balkanska pravila <<<

Čini mi se da smer nije dobar, iz manjeg kaveza u veći, pre bih rekao da je obratan iz većeg kaveza u manji.

Po meni je za vreme Miloševića bilo više građanskih sloboda nego sada.

cerski
arianna arianna 11:35 05.10.2012

Re: Sve je isto, samo nas više nema

Čini mi se da smer nije dobar, iz manjeg kaveza u veći, pre bih rekao da je obratan iz većeg kaveza u manji.


ne sporim, može biti :))
a sve mi se čini da je jedini preostali vid



ulične šetnje su prošlost




...vreme će pokazati


p.s. godine prolaze<<<
8c_competizione 8c_competizione 14:23 05.10.2012

Re: Sve je isto, samo nas više nema

Po meni je za vreme Miloševića bilo više građanskih sloboda nego sada.


mozhda, ako ste sedeli na istoj grani i srali po narodu odozgo

ovako, precepcija u narodu je malko drugacija
laziiprevare laziiprevare 17:32 05.10.2012

Re: Sve je isto, samo nas više nema

Po meni je za vreme Miloševića bilo više građanskih sloboda nego sada.





Sestro, ja da ti kažem nije, probaj da shvatiš me....Batice, pazi da uhvatiš pejzaž
dragan7557 dragan7557 18:30 05.10.2012

Re: ovo je iznimka!

8c_competizione
Po meni je za vreme Miloševića bilo više građanskih sloboda nego sada.


mozhda, ako ste sedeli na istoj grani i srali po narodu odozgo

ovako, precepcija u narodu je malko drugacija

Možda nisi primetio, ali ja zbilja ne fermam samoproglašene tumače narodne percepcije.

Uz to na pisanje pojedinih blogera uopšte ne reagujem.


cerski
Neues aus der Nachbarschaft Neues aus der Nachbarschaft 11:20 05.10.2012

Srećom 6. oktobar neće skoro

Svaka cast za tekst od Eme Goldman!

Evo i odgovora:"Ne znam, nisam siguran, ali je 5. oktobar čini mi se doneo i 6. oktobar i šetnju Beogradom. Na našu sreću to što je trebalo da se desi 6. oktobra neće se desiti narednih deset godina." - Dragan Marković Palma (Arkanov saradnik i jedan od najuticajnijih politicara u Srbiji danas).
ivan.radak ivan.radak 12:12 05.10.2012

Kad se samo setim

A bio sam tako mlad
draft.dodger draft.dodger 13:34 05.10.2012

Frogs and grandmothers...

Nikakva revolucija, već reorganizacija.
number42 number42 14:11 05.10.2012

Vlada Srbije proslavila 5. oktobar

Vlada Srbije smatra da je 5. oktobar jedan od najvažnijih dana u novijoj istoriji

BEOGRAD, 5. oktobar 2012, (Njuz) <<<=== LINK
– Vlada Srbije obeležila je danas 5. oktobar, dan na koji je pre tačno 12 godina svrgnut režim Slobodana Miloševića.

Na prigodnoj svečanosti koja je upriličena u zdradi Vlade u Nemanjinoj 11, srpski premijer Ivica Dačić je izjavio da Srbija ne sme odstupiti sa petooktobarskog puta.

- Peti oktobar je jedan od najvažnijih datuma u novijoj srpskoj istoriji, dan kada je svrgnut jedan diktatorski režim i kada je svim političarima stavljeno do znanja da volja naroda mora da se poštuje – izjavio je srpski premijer koji je u neformalnom razgovoru sa novinarima izjavio da „ne može baš tačno da se seti gde je bio tog dana“.

Potrpredsednik Vlade i ministar odbrane Aleksandar Vučić je izjavio da, bez obzira što mnoga očekivanja građana još uvek nisu ostvarena, ne treba zaboraviti u kakvoj smo državi živeli pre 5. oktobra 2000.

- Naravno da smo se svi pre 12 godina nadali da ćemo danas bolje živeti, ali najvažnije je da se 5. oktobar desio i da je uspeo – kratko je prokomentarisao Vučić.

Ministar finansija i privrede Mlađan Dinkić rekao je da je 5. oktobar jedan od najsrećnijih dana u njegovom životu i da mu je drago što je konačno dobio priliku da nešto promeni u ovoj zemlji.

- Često čujem priču o tome šta je sve moglo da se učini proteklih godina, ali to nije toliko važno koliko pitanje šta možemo da uradimo tokom mandata ove Vlade – kaže Dinkić – Najvažnije mi je u ovom trenutku da sa svojim petooktobarskim saborcima u Vladi učinim sve što je u mojoj moći da pomognem ovoj državi.
laziiprevare laziiprevare 16:12 05.10.2012

Re: Vlada Srbije proslavila 5. oktobar



Zbog njegove profesionalne odluke bili smo zaštićeni u kritičnom momentu za Srbiju. Rudari Kolubare, Nebojša Čović i ja sve vreme tragamo za istinom o njegovoj smrti.

Traganje se nastavlja...
Kraja Kraja 16:43 05.10.2012

... Vlada Srbije proslavila 5. oktobar...

Rudari Kolubare, Nebojša Čović i ja


...gde je "ja" = ???
number42 number42 17:23 05.10.2012

Re: ... Vlada Srbije proslavila 5. oktobar...

da, jasno kao dan, tadic je ubio djindjica...


laziiprevare laziiprevare 18:10 05.10.2012

Re: ... Vlada Srbije proslavila 5. oktobar...

gde je "ja" = ???



Mislim,stvarno ...

da, jasno kao dan, tadic je ubio djindjica...




Polako, ne žuri, približava se godišnjica i samo gledaj...

Iznutra, iznutra !*

*u sećanje na ubijene hrabre gardiste Dražena Milovanovića i Dragana Jakovljevića u Topčideru i tragediju njihovih roditelja

"Zločin potvrđuje nedostatak političke volje i odgovornosti države da pročisti državni aparat od onih koji čine, podstiču ili zataškavaju krivična dela.
Indikativno je da u Srbiji ni 2012. godine ne postoji kritičan stepen pritiska javnosti da vinovnici ovih, i počinici drugih kriminalnih dela poput ubistava novinara i političara, budu privedeni pravdi.(Žene u crnom i CEAS)

8c_competizione 8c_competizione 18:27 05.10.2012

Re: ... Vlada Srbije proslavila 5. oktobar...

...gde je "ja" = ???


na slici covece, drzhi svecu i dodiruje spomenik
8c_competizione 8c_competizione 18:27 05.10.2012

Re: ... Vlada Srbije proslavila 5. oktobar...

nije ubio ali shuruje sa kolaboratorima
number42 number42 12:06 06.10.2012

Re: Vlada Srbije proslavila 5. oktobar

laziiprevare

Zbog njegove profesionalne odluke bili smo zaštićeni u kritičnom momentu za Srbiju. Rudari Kolubare, Nebojša Čović i ja sve vreme tragamo za istinom o njegovoj smrti.


jel moze link do ove tadiceve izjave?
number42 number42 12:19 06.10.2012

Re: ... Vlada Srbije proslavila 5. oktobar...

8c_competizione
nije ubio ali shuruje sa kolaboratorima


kako tadic moze da suruje kad nalogodavci nisu poznati?

ako i uzmemo najrealniju pretpostavku da su atentat na djindjica naredili zapad i njihove ispostave u vidu tajkuna kada je pokusao da ih otkaci, onda - kakve veze ima tadic sa tim koji je uradio istu stvar kao i djindjic?

mislim, ovo su dva najkrupnija i najbolja poteza u srpskoj istoriji u zadnje vreme, nazalost neuspela, od kojih je jedan placen zivotom a drugi odlaskom s vlasti.

sve u svemu nema potrebe za trudom, djilas-kartel pobedjuje, ima na svojoj strani pare i tajkune, tajkuni ce gradjanima istresti i poslednji dinar koja ce ici na zapad, zato samo opusteno:

tadic je ubio djindjica, tadic saradjuje sa nalogodavcima, tadic je nalogodavac, a ima i kopita i rogove kada se kamere iskljuce
laziiprevare laziiprevare 15:26 06.10.2012

Re: Vlada Srbije proslavila 5. oktobar

jel moze link do ove tadiceve izjave?

Nema potrebe, svi mediji su objavili ovaj hrabar potez Tadića:

"Ne mešam se u rad nadležnih institucija ali kao građanin, zaštićen zbog profesionalnog integriteta sudije Simeunovića, imam puno pravo da zahtevam da se taj slučaj ponovo ispita" (2010)

Zašto Tadić nije smeo dalje od ovoga u svim slučajevima političkih ubistava ili ubistva gardista na dužnosti, ostaje da vidimo na sledećoj godišnjici ubistva prvog demokratski izabranog predsednika vlade, u vreme kada jedan od atentatora, Dejan Milenković, bude ispijao kaficu u nekom od poznatih beogradskih kafića sa neimenovanim ”Vučićevim ministrom” .*



"U svakoj zemlji ima korova, samo se u Srbiji korov zaliva" (Zoran Đinđić)


*scena sedenja u kafiću i prisustvo ministra je umetnički doživljaj "državnih tajni" i ne odražava stvarne događaje i ličnosti
number42 number42 16:22 06.10.2012

Re: Vlada Srbije proslavila 5. oktobar

laziiprevare

laziiprevare

Zbog njegove profesionalne odluke bili smo zaštićeni u kritičnom momentu za Srbiju. Rudari Kolubare, Nebojša Čović i ja sve vreme tragamo za istinom o njegovoj smrti.


number42
jel moze link do ove tadiceve izjave?

Nema potrebe



nema potrebe? ne nego je obavezno, jer po pravilu se ne razgovara o bilo cemu s ljudima koji postavljaju falsifikate.
laziiprevare laziiprevare 16:59 06.10.2012

Re: Vlada Srbije proslavila 5. oktobar

ne nego je obavezno, jer po pravilu se ne razgovara o bilo cemu s ljudima koji postavljaju falsifikate.


Tadić: Istinu od smrti sudije Simeunovića

Tadić: Ko je ubio sudiju Simeunovića

Tadić: Ispitati stradanje sudije

Tadić traži istinu o smrti sudije
.....

Nisam znao da Uprava za analitiku nema slobodan pristup internetu ?
number42 number42 17:54 06.10.2012

Re: Vlada Srbije proslavila 5. oktobar

da, i tacna izjava smestena u pogresan kontekst je falsifikat.

stvar (na koju se odnosi izjava) iz dvehiljadite, preko dvehiljadedvanaeste, je smestena u kontekst dvehiljadetrece.

prijatan dan.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana