U nedostatku dokaza

Jelena Milić RSS / 22.11.2007. u 15:39

Vidim da se politička korektnost, doslednost u primeni i nešto drugačiji stav o kulturi javnog nastupa pojedinih aktera društvenog  života na blogu i ne cene toliko, al jarac sam ja  ne odustajem od toga. Neko mi je na prošlom postu ostavio komentar-manifest skoro o toleranciji i poštovanju ljudskih prava, amen-potpisujem što bi se reklo ovde na blogu,  ali onda isti Srbima poručuje da se manu "pravoslavlja i tih iracionalnih gluposti". Toliko o poštovanju prava na privatnost, slobodu veroispovesti i poštovanju tuđih verskih osećanja od strane  istog.

Kad smo opet kod toga....Mimo toga šta mislim  o single issue state, single issue strankama, pozadini spora ČJ-MM, razlogu eskalacije, o neadekvatnom praćenju drugih gorućih ili bitnih tema, o Miškoviću i da ne govorim o istom imam konzistentan stav  ( ja sa istim nikad i nisam pokušavala da stupim u poslovne odnose pa se pokušaj izjalvio)  način na koji su ministri aktuelne vlade reagovali na tužbe ČJ i LDP je apsolutno neprihvatljiv. Ali posredno govori da vladina ekipa i nema baš neke jake kontra arguemente. Za sad.   

 

 Milosavljevićeva kleveta da je Jovanović mentalni bolesnik, jer koliko ja znam Milosavljević nije ovlašćen da tako šta zna mada svašta radi, a i da jeste ne bi smeo podatke o pacijentu da iznosi u javnost, je po  meni i uvreda mentalnih bolesnika, jer se nečije objektivno stanje koristi da bi se uvredio neko drugi, ali  i nedostatak valjanih kontraargumenata. Prosudite sami. 

 

 Izjava poslanika Čedomira Jovanovića u kojoj me optužuje da sam 'zločinac' je, najblaže rečeno, bolesna, jer odražava izuzetno teško mentalno stanje posrnulog političara, koji gubi kontrolu nad realnošću i ono malo ljudskog u sebi, blateći sve one koje smatra najozbiljnijim političkim protivnicima", naveo je Milosavljević. 

 

 A portparol Demokratske stranke Srbije Andreja Mladenović izjavio je da će ta stranka odgovoriti lideru LDP-a Čedomiru Jovanoviću na pitanje da li je Vojislav Koštunica bio spreman da razmeni Kosovo za jednu američku vizu - tek pošto se utvrdi da li je to pitanje plod Jovanovićevog uživanja opijata. "Daćemo odgovor Jovanoviću na to pitanje, pod uslovom da Čedomir Jovanović pre toga da krv na analizu kako bi utvrdili da li je bio pod snažnim dejstvom droga kada je dao takvu izjavu", rekao je Mladenović Tanjugu. DSS, kako je rekao, smatra da takvu izjavu može da da samo "moralna nakaza" ili neko ko je "pod dejstvom teških opijata".  

Ogledalce, ogledalce…..


 PS Ne mogu da odolim a da vam ne ispričam onaj kad Radojica dobije na lotou pa počne Milojica da ga saleće. Ćeš kupiš traktor? Jok. Ćeš kupiš kola?  Jok.  Ćeš opraviš ambar? Jok. Pa šta ćeš da radiš sa tolike pare? Sve ću vas tužim.



Komentari (346)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

mariopan mariopan 18:10 23.11.2007

Re: Karambol bilijar

vucko

A sta u slucaju da nakon 10. decembra pro-evropske partije pocnu javno da optuzuju nazi-partije za izdaju nacionalnih interesa na Kosovu?

Ništa, to će značiti da su demode - naj-pro-evropskija je počela 20 dana ranije.

Ha ha ha TO !
cnesko cnesko 23:34 22.11.2007

svako se cese gdje ga svribi ...

... a ja bih rekao da tebe Jelena svrbi da se neko usudio da nazove Jovanovica razlicitim imenima i da ga okvalifikuje kao narkomana ili slicno.
Medutim nesto se ne sjecam slicne teme kada se pjevalo o Kostunici na skupu LDP-a, kada funkcioneri LDP-a (nisam 100% siguran za Jovanovica ali su sigurno funkcioneri na visem nivou nego ovaj iz DSS pricali daleko gore stvari), Canak, i ini zvali Kostunicu fasistom i brdom razlicitih drugih epiteta.
Jbga svi smo mi jednaki samo su neki malo jednakiji od drugih.
A tek sta se u komentarim na vijesti B92 dopusta kada jer rijec o "drugima" ali nema sanse da prode nesto slicno ili blaze ako je rijec o "nasima".
doktorka doktorka 23:36 22.11.2007

Re: svako se cese gdje ga svribi ...

cnesko
... a ja bih rekao da tebe Jelena svrbi da se neko usudio da nazove Jovanovica razlicitim imenima i da ga okvalifikuje kao narkomana ili slicno.Medutim nesto se ne sjecam slicne teme kada se pjevalo o Kostunici na skupu LDP-a, kada funkcioneri LDP-a (nisam 100% siguran za Jovanovica ali su sigurno funkcioneri na visem nivou nego ovaj iz DSS pricali daleko gore stvari), Canak, i ini zvali Kostunicu fasistom i brdom razlicitih drugih epiteta.Jbga svi smo mi jednaki samo su neki malo jednakiji od drugih.A tek sta se u komentarim na vijesti B92 dopusta kada jer rijec o "drugima" ali nema sanse da prode nesto slicno ili blaze ako je rijec o "nasima".

cuj , a sto je bitno da je narkoman, ako funkcionise dobro. mislim , nije za svakog droga, kao sto nije ni za svakog alkohol. kapirash.? gde on tebe ugrozva ?
dezelin dezelin 23:41 22.11.2007

Re: svako se cese gdje ga svribi ...

Jbga svi smo mi jednaki samo su neki malo jednakiji od drugih.


Odavno primeceno, samo jedino LDP ima hrabrosti i motiva da to kaze i javno.
Atomski mrav Atomski mrav 08:57 23.11.2007

Re: svako se cese gdje ga svribi ...

cuj , a sto je bitno da je narkoman, ako funkcionise dobro.

Ne verujem da je ČJ narkoman, ali ovo je stvaaarno hit :)
pufna pufna 13:43 23.11.2007

Re: svako se cese gdje ga svribi ...

cuj , a sto je bitno da je narkoman, ako funkcionise dobro. mislim , nije za svakog droga, kao sto nije ni za svakog alkohol. kapirash.? gde on tebe ugrozva ?

cujes li ti sebe ponekad?
kad se keith jarret drogira onda me bas briga, ali kad bi se neki politicar drogirao to itekako bi me zanimalo. Ako tebi nije jasna razlika, onda nema razloga ni za objasnjavanje.
milos g. milos g. 16:15 23.11.2007

Re: svako se cese gdje ga svribi ...

nije za svakog droga, kao sto nije ni za svakog alkohol.

to doktkorka! nemam sta da dodam.ali ipak , kada se cedu pocne prozivati po toj osnovi to je znak da ih je "nabo"tabmo gdje najvise svrbi.Kada smo culi slicne prozivke poslednji put?pred izbore naravno.To moz da popiju glasaci sa jedndofaznom strujom i necijom slikom na zidu ali...ima i dvofazna,tro....
doktorka doktorka 17:44 23.11.2007

Re: svako se cese gdje ga svribi ...

pufna
cuj , a sto je bitno da je narkoman, ako funkcionise dobro. mislim , nije za svakog droga, kao sto nije ni za svakog alkohol. kapirash.? gde on tebe ugrozva ? cujes li ti sebe ponekad?kad se keith jarret drogira onda me bas briga, ali kad bi se neki politicar drogirao to itekako bi me zanimalo. Ako tebi nije jasna razlika, onda nema razloga ni za objasnjavanje.


pufna, ako je neko pametan i razborit poput cedomira jovanovica, ne zanima me da li je narkoman . nego kako ga josh nisu uhvatili na delu ? valjda se nekako mora snabdevati drogom , cudno zar ne? pretresali su mu stan za vreme milosevica, hapsili ga i nista . inace , mene mnogo vise brinu politicari alkoholicari poput Velje Ilic , kao i oni sa najvise dva funkcionalna neurona , jer od njih i mi zavisimo.
petarrr petarrr 22:32 23.11.2007

Re: svako se cese gdje ga svribi ...

pa dobro, ni kucici na aerodromu, ni sva ona tehnologija pa prodje gomila droge :)
SMT SMT 00:10 23.11.2007

Serija demantija...

Drugi iz "serije demantija" je zapravo izjava neimenovanog predstavnika ambasade. Molim za link ako neko zna više. Obrad Kesić pominje seriju demantija (ili ga neko namerno malo slikovitije prepričao) a ambasada izdala jedan. Ovo što neki ovde uvlače u "seriju" je odgovor neimenovanog na upit Tanjuga... Zašto neimenovani, sigurno će se analitički osvrnuti oni koji brinu za međunarodni diplomatski kredibilitet budućeg lidera .

ivana23 ivana23 00:17 23.11.2007

Re: Serija demantija...

SMT
Drugi iz "serije demantija" je zapravo izjava neimenovanog predstavnika ambasade. Molim za link ako neko zna više. Obrad Kesić pominje seriju demantija (ili ga neko namerno malo slikovitije prepričao) a ambasada izdala jedan. Ovo što neki ovde uvlače u "seriju" je odgovor neimenovanog na upit Tanjuga... Zašto neimenovani, sigurno će se analitički osvrnuti oni koji brinu za međunarodni diplomatski kredibilitet budućeg lidera .


Америчка амбасада опет демантује Јовановића

demanti po drugi put
SMT SMT 00:30 23.11.2007

Re: Serija demantija...

ivana23

SMTDrugi iz "serije demantija" je zapravo izjava neimenovanog predstavnika ambasade. Molim za link ako neko zna više. Obrad Kesić pominje seriju demantija (ili ga neko namerno malo slikovitije prepričao) a ambasada izdala jedan. Ovo što neki ovde uvlače u "seriju" je odgovor neimenovanog na upit Tanjuga... Zašto neimenovani, sigurno će se analitički osvrnuti oni koji brinu za međunarodni diplomatski kredibilitet budućeg lidera . Америчка амбасада опет демантује Јовановића demanti po drugi put


Pa šta ste mi više dali? Naslov? To piše i u mojoj poruci na koju ste odgovorili ponovo istim linkom.

Uzgred probajte da mi nađete "seriju demantija" i "skandal" na engleskom jeziku na bilo kom drugom sajtu osim na B92. Googlajte "U.S. embassy belgrade denies" pa ćete pronaći samo onu prepisku sa VK, ovoga nema.... hmm, a težak skandal.
petarrr petarrr 22:33 23.11.2007

Re: Serija demantija...

pa naravno da ce da demantuju! da nece mozda da kazu, kosovo nam je na istoj razini kao i miskovicu viza ...
Bojan Zdravic Bojan Zdravic 00:13 23.11.2007

Dokument je falsifikovan


To je ono sto americka ambasada tvrdi u demantiju. LDP da ima grama politicke mudrosti povukao bi tuzbu, jer dokaz prilozen sudu je najobicniji falsifikat. Falsifikovanje dokaza/dokumenata je krivicno delo. Javni tuzilac moze ladno da optuzi LDP za falsifikovanje dokaza, a moze i neko da im "plasira" kontra-tuzbu od tuzenih po tom osnovu:((
Ako su Ameri 2 puta jasno demantovali autenticnost ovog dokumenta - tvrdeci da nije njihov, fakticki time su i srusili tuzbu LDP-a, jer su pobili i pre sudjenja dokaze LDP-a prilozene u tuzbi.

Rekoh malopre da se u Srbiji desava tragi-komedija na politickoj sceni, ovo je tuzno i jadno do bola kakve se imbecilnosti desavaju......
petarrr petarrr 22:37 23.11.2007

Re: Dokument je falsifikovan

au ...
a gde je LDP-u gram diplomacije>? i tko vodi vanjske odnose u toj stranci? i uopste kakvi su to crveni liberali, kad smo vec kod vanjskih odnosa? i uopste da li su to liberali? ali to nije ovde tema? right?
clean-suited man clean-suited man 00:22 23.11.2007

dokument je pravi

Dokument nije falsifikovan, a Ceda nije naivan, pa da taj dokument uzme od bilo koga...
Onaj ko zna kako funkcionisu strane ambasade, a pogotovo americka, ko zna kako funkcionisu pojedina odeljenja (politicko posebno) zna i kako se odrzavaju kontakti.
Pa naravno da ne iskljucivo preko ambasadora!!!
Naravno da Ambasada SAD ne zeli da direktno bude umesana i da je zato poslat demanti u obliku izjave neimenovanog sluzbenika Tanjugu!

vucko 00:07 23.11.2007
Karambol bilijar

Interesantno je da se LDP primio na ovako nešto. Dokument 20 dana pred 10. decembar diskvalifikuje pro-evropske partije a "čuva" naci-partije.


Dokument ni na koji nacin ne cuva stranke bivseg rezima, vec jasno govori o korumpiranosti i SRS...
dezelin dezelin 00:27 23.11.2007

Re: dokument je pravi

clean-suited man
Dokument nije falsifikovan, a Ceda nije naivan, pa da taj dokument uzme od bilo koga...
Onaj ko zna kako funkcionisu strane ambasade, a pogotovo americka, ko zna kako funkcionisu pojedina odeljenja (politicko posebno) zna i kako se odrzavaju kontakti.
Pa naravno da ne iskljucivo preko ambasadora!!!
Naravno da Ambasada SAD ne zeli da direktno bude umesana i da je zato poslat demanti u obliku izjave neimenovanog sluzbenika Tanjugu!

vucko 00:07 23.11.2007
Karambol bilijar

Interesantno je da se LDP primio na ovako nešto. Dokument 20 dana pred 10. decembar diskvalifikuje pro-evropske partije a "čuva" naci-partije.


Dokument ni na koji nacin ne cuva stranke bivseg rezima, vec jasno govori o korumpiranosti i SRS...


Ako sam ja dobro razumeo, Vucko misli da je pitanju podmetacina od strane anonimnog bilijariste iz DSS-a ili blize okoline.
vucko vucko 00:27 23.11.2007

Re: dokument je pravi

Dokument ni na koji nacin ne cuva stranke bivseg rezima, vec jasno govori o korumpiranosti i SRS...

Po prvi put primili pare pred izbore? Blizak ljudima iz najbližeg Koštuničinog okruženja (bez imena)? Pogledajte koja imena se stavljaju u negativan kontekst...
Bojan Zdravic Bojan Zdravic 00:32 23.11.2007

Re: dokument je pravi

Dokument nije falsifikovan, a Ceda nije naivan, pa da taj dokument uzme od bilo koga...

Pa kako je pravi, ako iz ambasade kazu da nije??????

To ce isto izjaviti iz ambasade i na sudjenju - ne zaboravite to. Ovde se ne radi o aferi i prepucavanju po noivinama, teorijama zavere, spletkama, politickim igrama, podmetanjima - vec o dokazima, o autenticnosti dokumenta. Znaci nema mnogo filozofije, jer pravi dokument ili nije.
Iz ambasade kazu da nije autentican, pa ne mislite valjda da ce promeniti iskaz na sudjenju.
dezelin dezelin 00:35 23.11.2007

Re: dokument je pravi

vucko
Dokument ni na koji nacin ne cuva stranke bivseg rezima, vec jasno govori o korumpiranosti i SRS...

Po prvi put primili pare pred izbore? Blizak ljudima iz najbližeg Koštuničinog okruženja (bez imena)? Pogledajte koja imena se stavljaju u negativan kontekst...


Ne mislis valjda da je Ivica Dacic to sve namestio? :)
vucko vucko 00:40 23.11.2007

Who Framed Roger Rabbit

Ako sam ja dobro razumeo, Vucko misli da je pitanju podmetacina od strane anonimnog bilijariste iz DSS-a ili blize okoline.

Pa ili iz DSS ili je neka ozbiljnija stručna služba. Ne zaboravite da LDP nije samo Čeda - trebalo je tu baciti mamac na koji se upeca dovoljan broj ključnih ljudi. Plus ono inicijalno punjenje kod Ugrice prošlog vikenda, pa Miškovićev nenadano besan odgovor - ovo je majstorski izvedena grupna operacija. Trebalo je predvideti reakcije i Čede i Miška, da bi se ova stvar zavrtela. I dalje ne mogu da se načudim razvoju cele stvari...
dezelin dezelin 00:45 23.11.2007

Re: Who Framed Roger Rabbit

vucko
Ako sam ja dobro razumeo, Vucko misli da je pitanju podmetacina od strane anonimnog bilijariste iz DSS-a ili blize okoline.

Pa ili iz DSS ili je neka ozbiljnija stručna služba. Ne zaboravite da LDP nije samo Čeda - trebalo je tu baciti mamac na koji se upeca dovoljan broj ključnih ljudi. Plus ono inicijalno punjenje kod Ugrice prošlog vikenda, pa Miškovićev nenadano besan odgovor - ovo je majstorski izvedena grupna operacija. Trebalo je predvideti reakcije i Čede i Miška, da bi se ova stvar zavrtela. I dalje ne mogu da se načudim razvoju cele stvari...


Na dokumentu nema pecata. Kako naterati bistre ljude iz LDP-a da poveruju u to?
vucko vucko 00:48 23.11.2007

Jovica i marica



Ne mislis valjda da je Ivica Dacic to sve namestio? :)

Pa Ivica ne verujem... ali da nije Jovica dobio Internet "za potrebe pripreme odbrane", pa se malo bavi i svojim starim hobijima?
dezelin dezelin 00:48 23.11.2007

Re: Who Framed Roger Rabbit

Dopuna: ko osim osoblja USA ambasade ima pristup njihovim dokumentima? Ruje?
vucko vucko 00:53 23.11.2007

Re: Who Framed Roger Rabbit

Dopuna: ko osim osoblja USA ambasade ima pristup njihovim dokumentima? Ruje?

Možda outsource-uju čistačice? :)))
Svetlana S. Svetlana S. 01:01 23.11.2007

Re: Who Framed Roger Rabbit

da nije Boban ? :)
gorran gorran 01:02 23.11.2007

Teorija prazne puške

U suštini, ti, Vučko, smatraš da je neko poslao ČJ kao Boška Buhu na bunker, samo s petardom u rukama. Ali, nije LDP baš toliko naivan?
Politika je čudna igra. Za razliku od rata, u politici i pomoću petarde nekad možete postići uspeh. Čak i bolji nego pravom bombom. Ako je pravilno upotrebite.
Ima mudra narodna poslovica: pune se puške boji jedan, a prazne dvojica.
vucko vucko 01:05 23.11.2007

Re: Teorija prazne puške

U suštini, ti, Vučko, smatraš da je neko poslao ČJ kao Boška Buhu na bunker, samo s petardom u rukama. Ali, nije LDP baš toliko naivan?
Politika je čudna igra. Za razliku od rata, u politici i pomoću petarde nekad možete postići uspeh. Čak i bolji nego pravom bombom. Ako je pravilno upotrebite.
Ima mudra narodna poslovica: pune se puške boji jedan, a prazne dvojica.

Pa ja kao ona baba u vicu gledam već danima i čekam kad će da se uzmu... ali za sad se nešto srećan kraj ne nazire...
doktorka doktorka 01:10 23.11.2007

Re: Who Framed Roger Rabbit

dezelin

vucko
Ako sam ja dobro razumeo, Vucko misli da je pitanju podmetacina od strane anonimnog bilijariste iz DSS-a ili blize okoline.Pa ili iz DSS ili je neka ozbiljnija stručna služba. Ne zaboravite da LDP nije samo Čeda - trebalo je tu baciti mamac na koji se upeca dovoljan broj ključnih ljudi. Plus ono inicijalno punjenje kod Ugrice prošlog vikenda, pa Miškovićev nenadano besan odgovor - ovo je majstorski izvedena grupna operacija. Trebalo je predvideti reakcije i Čede i Miška, da bi se ova stvar zavrtela. I dalje ne mogu da se načudim razvoju cele stvari...Na dokumentu nema pecata. Kako naterati bistre ljude iz LDP-a da poveruju u to?



pecat? pa logo je zvanicni pecat
gorran gorran 01:11 23.11.2007

Re: Teorija prazne puške

Pa ja kao ona baba u vicu gledam već danima i čekam kad će da se uzmu
Lud i zbunjen? Ma nee, to je samo seks...
Ustvari, možda smo mi koji gledamo ona zbunjena strana?
dezelin dezelin 01:14 23.11.2007

Re: Who Framed Roger Rabbit

doktorka

pecat? pa logo je zvanicni pecat


To nisam znao. Ako je tacno to sto kazete onda dokumentu ne fali nista. Treba samo dokazati da jeste autentican. Eto nove glavolomke.Kako se to moze dokazati?
vucko vucko 01:15 23.11.2007

Re: Teorija prazne puške

Lud i zbunjen? Ma nee, to je samo seks...
Ustvari, možda smo mi koji gledamo ona zbunjena strana?

Što reče ono mače iz onog drugog vica - "ja ću još malo da j**em, pa idem kući"
gorran gorran 01:18 23.11.2007

Re: Teorija prazne puške

Što reče ono mače iz onog drugog vica - "ja ću još malo da j**em, pa idem kući"
:)) Izgleda da smo provalili the ultimate secret of politics...
AlexDunja AlexDunja 01:38 23.11.2007

Re: Teorija prazne puške

:)) Izgleda da smo provalili the ultimate secret of politics...

aha:)))
dezelin dezelin 01:45 23.11.2007

Re: Teorija prazne puške

Nego, nesto su mi mnogo potunjeni bili ovi nasi ministri, mozda je igranka protiv njih a dolazi od strane USA?
Bojan Zdravic Bojan Zdravic 02:26 23.11.2007

Re: Who Framed Roger Rabbit

Citiraj · Odgovori
dezelin 01:14 23.11.2007 Preporuči | Obavesti moderatora Preporuka: 0Re: Who Framed Roger Rabbit #Linkdoktorka
pecat? pa logo je zvanicni pecat

To nisam znao. Ako je tacno to sto kazete onda dokumentu ne fali nista. Treba samo dokazati da jeste autentican. Eto nove glavolomke.Kako se to moze dokazati?


Pecat i logo nisu jedno te isto. Logo je znak firme ili ustanove i ide u zaglavlje pisma - tzv. memorandum (letterhead) i nema nikakve veze sa pecatom.
Npr. znak La Coste je krokodil

Pecat verovatno znate sta je, to ne moram da vam objasnjavam
dezelin dezelin 02:33 23.11.2007

Re: Who Framed Roger Rabbit

Bojan Zdravic
Citiraj · Odgovori
dezelin 01:14 23.11.2007 Preporuči | Obavesti moderatora Preporuka: 0Re: Who Framed Roger Rabbit #Linkdoktorka
pecat? pa logo je zvanicni pecat

To nisam znao. Ako je tacno to sto kazete onda dokumentu ne fali nista. Treba samo dokazati da jeste autentican. Eto nove glavolomke.Kako se to moze dokazati?


Pecat i logo nisu jedno te isto. Logo je znak firme ili ustanove i ide u zaglavlje pisma - tzv. memorandum (letterhead) i nema nikakve veze sa pecatom.
Npr. znak La Coste je krokodil

Pecat verovatno znate sta je, to ne moram da vam objasnjavam


Ma znam i sta je logo. :)))

Ono sto nisam znao je to da oni ne lupaju pecate na dokumente. A i zasto bi kad su im sve informacije pothranjene u racunarima u USA. To samo mi volimo da udaramo jbn pecate, jer nismo normalni.
doktorka doktorka 02:42 23.11.2007

Re: Who Framed Roger Rabbit

dezelin

Bojan Zdravic
Citiraj · Odgovori dezelin 01:14 23.11.2007 Preporuči | Obavesti moderatora Preporuka: 0Re: Who Framed Roger Rabbit #Linkdoktorkapecat? pa logo je zvanicni pecatTo nisam znao. Ako je tacno to sto kazete onda dokumentu ne fali nista. Treba samo dokazati da jeste autentican. Eto nove glavolomke.Kako se to moze dokazati?Pecat i logo nisu jedno te isto. Logo je znak firme ili ustanove i ide u zaglavlje pisma - tzv. memorandum (letterhead) i nema nikakve veze sa pecatom.Npr. znak La Coste je krokodilPecat verovatno znate sta je, to ne moram da vam objasnjavamMa znam i sta je logo. :)))Ono sto nisam znao je to da oni ne lupaju pecate na dokumente. A i zasto bi kad su im sve informacije pothranjene u racunarima u USA. To samo mi volimo da udaramo jbn pecate, jer nismo normalni.



da ,samo josh mi udaramo pecate
Bojan Zdravic Bojan Zdravic 02:45 23.11.2007

Re: Who Framed Roger Rabbit

dezelin
Ma znam i sta je logo. :)))

Ono sto nisam znao je to da oni ne lupaju pecate na dokumente. A i zasto bi kad su im sve informacije pothranjene u racunarima u USA. To samo mi volimo da udaramo jbn pecate, jer nismo normalni.

Udaraju i oni pecate, narocito na znacajna dokumenta, i to su tzv. "vodeni pecati" kako ih mi zovemo, prakticno ih je nemoguce falsifikovati

Laku noc svima
Unfuckable Unfuckable 06:55 23.11.2007

Re: Who Framed Roger Rabbit

Pa ili iz DSS ili je neka ozbiljnija stručna služba. Ne zaboravite da LDP nije samo Čeda - trebalo je tu baciti mamac na koji se upeca dovoljan broj ključnih ljudi. Plus ono inicijalno punjenje kod Ugrice prošlog vikenda, pa Miškovićev nenadano besan odgovor - ovo je majstorski izvedena grupna operacija. Trebalo je predvideti reakcije i Čede i Miška, da bi se ova stvar zavrtela. I dalje ne mogu da se načudim razvoju cele stvari.




...pa to ti velim, majstore ...to sam i napisao - tj na to sam ciljao na prvoj strani u komentaru "jedna gorča & joint "
Klasična igra - sada se vidi lepo. Navlaka u živo blato, pa se ti koprcaj...
Čudi me da "savetnici" i spin doktori sa obe strane nisu prepoznali to na vreme.... - možda su i oni na odmoru ( ko DB što je bio kad je formiran LDP ...što Bonner reče....)
Bojan Zdravic Bojan Zdravic 07:09 23.11.2007

Re: Who Framed Roger Rabbit


Braaaaaate, poranio si nesto, jel' na poso' il' sa posla:))
Bonner D Bonner D 08:43 23.11.2007

Re: Who Framed Roger Rabbit

Unfuckable

...pa to ti velim, majstore ...to sam i napisao - tj na to sam ciljao na prvoj strani u komentaru "jedna gorča & joint "Klasična igra - sada se vidi lepo. Navlaka u živo blato, pa se ti koprcaj...Čudi me da "savetnici" i spin doktori sa obe strane nisu prepoznali to na vreme.... - možda su i oni na odmoru ( ko DB što je bio kad je formiran LDP ...što Bonner reče....)


Meni sinulo odmah posle Kažiprsta.
Mislim, to da Čeda nije bog zna kako "talentovan", to nije nikakva tajna, al' da je onoliko "netalentovan", da ga i P. Luković onako sažaljeva, pa još dvaput, ne bih nikako rekao. Pre bih rekao da su Utisak i Kažiprst dve solidno izvedene predstave. Ovo sve naravno pod uslovom da nisu neke druge stvari evtl. imale uticaja što nije isključeno.
Žao mi samo ove dece na blogu, pojedoše se živa a ništa ne razumeju i ne shvataju.

rayzippo rayzippo 08:46 23.11.2007

Re: Who Framed Roger Rabbit

ovo postaje zanimljivo..da li je svih 220 hiljada ldp clanova dalo svoje misljenje o ovom "verodostojnom" dokumentu.
antioksidant antioksidant 09:00 23.11.2007

Re: dokument je pravi

Po prvi put primili pare pred izbore? Blizak ljudima iz najbližeg Koštuničinog okruženja (bez imena)? Pogledajte koja imena se stavljaju u negativan kontekst...

Grubačić je bio manje jasan kako bi Miskovic mogao da utiče na premijera. Iako je urednik VIP-a rekao da bi Mišković uspeo da “stiša” retoriku Vojislava Koštunice u vezi sa Kosovom i protiv NATO i SAD, Mišković je po Grubačiću blizak ljudima iz najbližeg Koštuničevog okruženja i mogao bi da ih koristi kao surogate, kako bi indirektno uticao na ponašanje premijera.


Meni se cini da se Dragi Aco aktivirao.

Vec su padali na njegove fore (spisak 350 za Hag sa svim momcima-iz-kule pa su na kraju babe na Novom Beogradu kuvale caj deci da se ne smrznu)
Spiridon Spiridon 09:24 23.11.2007

Who Framed Roger Rabbit

Žao mi samo ove dece na blogu, pojedoše se živa a ništa ne razumeju i ne shvataju.


svaka cast na komentaru,

pratio sam obe emisije veoma pazljivo i ni u jednom trenutku nisam stekao utisak da su voditeljke bile pristrasne. One, kao profesionalci, moraju malo da "izribaju" gosta ma ko on to bio. Sta je trebalo, da mu se uvlace u bulju i da imamo drugu verziju RTS-a na b92.

Ceda mi je bio OK, a Petar Lukovic je ostao Petar Lukovic.

Mogu da se kladim da bi i Olja i Danica dale bezrezervnu podrsku Cedi kada bi to bilo potrebno.

On je odrasto covek i za sada ume sam da se brani. Ne trebaju mu "stake" od voditelja (sto njh dve definitivno nisu) da bi mogao da se krece kroz emisiju.
Bonner D Bonner D 09:56 23.11.2007

Re: Who Framed Roger Rabbit

Spiridon

pratio sam obe emisije veoma pazljivo i ni u jednom trenutku nisam stekao utisak da su voditeljke bile pristrasne. One, kao profesionalci, moraju malo da "izribaju" gosta ma ko on to bio. Sta je trebalo, da mu se uvlace u bulju i da imamo drugu verziju RTS-a na b92.


Svakako da su obe voditeljke odradile svoj voditeljski i novinarski posao izuzetno profesionalno i jako dobro. Ja tu nemam nikakvu dilemu i to sam već pominjao ovde na blogu.

Spiridon

On je veliki momak i za sada ume sam da se brani. Ne trebaju mu "stake" od voditelja (sto njh dve definitivno nisu) da bi mogao da se krece kroz emisiju.


"Veliki momak" i "štake" ne bi da komentarišem.


Bonner D Bonner D 11:53 23.11.2007

Re: Who Framed Roger Rabbit

Uuuuuuuuuuuu, mnooooogo je gadno.

U Peskovniku, Teofil se, doduše diskretno, ali ipak opasno ogradjuje "Otkud ja znam šta je Čeda radio?!"

A Cece? Ni luk jele ni luk mirisale, sem da odbraniše Patrijarha, onako dostojanstveno kako i priliči. A imale su i još dosta "prečih" tema u ovom "odsudnom" trenutku, nije da nisu, pa kako da se opširnije izjašnjavaju o celoj ovoj "stvari".

Ne, ne, ...
petarrr petarrr 22:38 23.11.2007

Re: Who Framed Roger Rabbit

a delovodni broj?
jaglika jaglika 00:59 24.11.2007

Re: Who Framed Roger Rabbit

Mislim da se pecat ne stavlja kada je interni dokument.
Jelena Milić Jelena Milić 09:54 23.11.2007

RFE--am emb i dan zahvalnosti

američkoj ambasadi našem radiju je rečeno da je četvrtak neradni dan za ambasadu zbog Dana zahvalnosti i da će komentari, ako ih bude, uslediti u petak.
Jelena Milić Jelena Milić 10:04 23.11.2007

zarkovic o susretu miskovic -ambasadori

Za prirodu odnosa između Amerike i Miškovića, odnosno krupnog kapitala u Srbiji, značajniji je prekjuče održan sastanak u Šekspirovoj 27, adresi na kojoj je registrovan klub ,,Privrednik” u koji bez poziva ulaze samo oni koji su već zgrnuli milione. Dogodilo se, naime, da je u jeku bure oko Miškovića, američki ambasador prvi put nogom prekoračio prag ove institucije, u pratnji britanske ekselencije, a s obzirom na to da je prethodni predstavnik vašingtonske administracije bežao od ove adrese kao đavo od krsta, mnogi analitičari u ovome već vide znak da će Mišković uskoro videti Diznilend.

Mišković je, naravno, uz još petoro bogatih bio prisutan na tom skupu i upućeni kažu da je posle sastanka bio zadovoljan, ne samo zbog simboličkog gesta, američkog prekoračenja praga jednog dedinjskog kluba.

U jučerašnjoj analizi te vesti komentator „Politike” ispravno zaključuje da bi sve to mogao biti uvod u promenu američkog stava oko krupnog kapitala u Srbiji, odnosno oko njegovog porekla. Zbilja pomalo glupo zvuči optuživanje bogatih ljudi da su pare zaradili u Miloševićevo vreme.


o susretu pise i jucerasnji press, gle cuda.
vucko vucko 10:09 23.11.2007

Re: zarkovic o susretu miskovic -ambasador

U jučerašnjoj analizi te vesti komentator „Politike” ispravno zaključuje

Nisam znao da za Press piše portparol State Department-a?!
adam weisphaut adam weisphaut 10:12 23.11.2007

Re: zarkovic o susretu miskovic -ambasador


o susretu pise i jucerasnji press, gle cuda.

Zar taj bastion slobodne i nezavisne stampe koji nema nikave veze sa kapitalom Miroslava Miskovica ?
rayzippo rayzippo 12:01 23.11.2007

kuda plovi ovaj brod !?

Vojvodina: LDP napustilo 200 članova
Više od 200 članova LDP iz gradskih organizacija u Novom Sadu, Bečeju i Beočinu napustilo je tu stranku. Negirana je bilo kakva povezanost istupanja članova sa aktuelnim napadima na predsednika LDP, uz ocenu da u sukobu na relaciji Mišković - Jovanović „nijedna strana nije nevina“. Kao razloge u propratnom pismu Čedomiru Jovanoviću naveli su opstrukciju rada stranke u Vojvodini, „nesposobnost i kameleonsko ponašanje Jovanovića“. A. S.
Unfuckable Unfuckable 12:13 23.11.2007

Re: kuda plovi ovaj brod !?

LDP napustilo 200 članova




..da se ne spremaju za onu vojnu vežbu iz "dobro obaveštenih - neznamdalijetačnoalidalijenekočuo - bacam kosku & ložim" doktorkinih izvora ?
doktorka doktorka 18:15 23.11.2007

Re: kuda plovi ovaj brod !?

Unfuckable
LDP napustilo 200 članova
..da se ne spremaju za onu vojnu vežbu iz "dobro obaveštenih - neznamdalijetačnoalidalijenekočuo - bacam kosku & ložim" doktorkinih izvora ?

Tek da vidish da nije trac

22.11.07. Svetislav Basara
Otvoreno pismo predsedniku Republike Borisu Tadiću
Poštovani gospodine predsedniče,
Svestan da zbog zauzetosti spoljnopolitičkim aktivnostima vezanim za odbranu sumanutih ideja i ambicija vašeg koalicionog partnera nemate vremena za čitanje štampe - u nadi da će vam pres služba preneti bar sažetak ovog pisamceta - dajem sebi pravo da vam skrenem pažnju na jadno stanje demokratskih prava i sloboda u zemlji čiji ste Predsednik. Da ne bude zabune: govorim o pravima i slobodama za čije smo ponovno uspostavljanje svojevremeno obojica stajali u istom stroju. Ta prava i te slobode navodno su zagarantovane ustavom, takođe naprasno smandrljanim radi opunomoćenja gorepomenutih ideja i ambicija. Isuviše je ovde, međutim, gospodine Predsedniče, onih koji misle da je ustavnim nabrajanjem prava i sloboda stvar završena, onih koji smatraju da je pravima i slobodama mesto isključivo u konštituciji, a ne i u stvarnom životu. Jer, da nije tako, kako bi bilo moguće da pre neki dan u Aranđelovcu, usred "demokratske Srbije" (S. Antonić) bude zabranjena, onemogućena, sprečena - kakogod - prezentacija Peščanika? Neko je, ne zna se ko, zaključio da se tu radi o "antisrpskoj raboti" i odoše Ustavom zagarantovana prava u...

Može o Peščaniku misliti šta ko hoće, mnoge stvari koje se tamo izgovore ili odštampaju često se ne poklapaju s mojim uverenjima, ali nije li suština demokratije upravo tolerisanje različitosti. Peščanik se ne mora ni slušati ni čitati, ali mu se mora omogućiti pravo da bude emitovan, štampan i predstavljan sve dok to nije u suprotnosti sa zakonom. Voleo bih da nađete malo vremena i da kod odgovarajućih organa založite svoj autoritet u cilju pronalaženja i pozivanja na odgovornost lica koja su grubo prekršila Ustav. Jeste da je Kosovo u pitanju, jeste da gori pod nogama, nemojte ipak odmahnuti rukom; danas zabrane Peščanik u Aranđelovcu - sutra će zabraniti neku stranku, možda se i vaša, daleko bilo, nađe na spisku. Vaš koalicioni partner je, bojim se, jednouman. A njegovi su parteigenossen, "blagoslovena im balega" (Državni pesnik), već puštali probne balone zabrane političkih partija.

Balkan je ovo, gospodine Predsedniče.

Kosova što se tiče, moram reći da su vaši koalicioni partneri urnebesnom hongkongizacijom i olandajlendizacijom taj zbilja veliki i gorući problem srozali na nivo diplomatske i geopolitiče lakrdije i sprdačine. Kao članu Demokratske stranke apsolutno mi je neshvatljivo vaše učešće u tom seoskom spektaklu koji će, ako se ovako nastavi, sasvim sigurno završiti pozivanjem na primere uzornih autonomija u Tunguziji i Šangri La, a koji uopšte ne računa sa bilo kakvim spoljnopolitičkim efektima, već isključivo sa budućim unutrašnjopolitičkim izbornim ćarom.

Ako izbora uopšte bude.

Jer đavo polako odnosi šalu. Kao predsednik svih građana Srbije Vi ste u ustavnoj obavezi da odgovorite na sledeća pitanja, makar to bilo preko portparola ili predstavnika za štampu.
Kao prvo: da li ste upoznati sa (manje-više javnim) planovima Vašeg koalicionog partnera za zavođenje vanrednog stanja u slučaju proglašenja nezavisnosti Kosova? Da li ćete se složiti sa vanrednim stanjem ili ćete se usprotiviti suspeniziji ustavnog poretka? Da li vam je, nadalje, poznato da visokopozicionirani bašibozuci Vašeg koalicionog partnera sastavljaju tajne spiskove nepodobnih, nedovoljno dobrih Srba, rečju izdajnika, spisak kojem se svrha ne zna, ali se može naslutiti. Nameravate li zapitati partnera: zašto se spiskovi sastavljaju? Da li se, zbog svega nabrojanog, tako grčevito drži kontrole nad udbom i žandarmerijom? Da li će se, konačno, Demokratska stranka, makar reda radi, bar nekim saopštenjem, usprotiviti analitičkom terorizmu Vukadinovića i Antonića, plaćenika vašeg koalicionog partnera, koji na čelu horde piskarala već godinama anatemišu, proganjaju i satanizuju svako političko mišljenje drugačije od nepostojećeg mišljenja njihovog poslodavca?

Vremena su teška, gospodine Predsedniče, a dobrovoljna ih marginalizacija Demokratske stranke čine još težim. Kako stvari stoje, gubitak Kosova je neminovan, ali to nipošto ne mora da bude ni jedini ni najveći gubitak. Onima koji su vođeni isključivo partikularnim interesima obavijenim plaštom sabornosti to naravno ne može biti jasno. Vama, koji ste pretpostavljam čitali Gistava Le Bona, trebalo bi da bude. "Karakter naroda", veli Le Bon, "a ne njihove vlade, određuju njegovu sudbinu". Karakter našeg naroda je nažalost uslovljen, nametnut permanentnim višedecenijskim opstajanjem u stanju neslobode i taj neslobodni karakter je ono što treba menjati. Samo nas striktna primena demokratskih pravila, prava, dužnosti i sloboda može izvesti iz ćorsokaka u koji se, kako stvari stoje, ponovo vraćamo. Opasne i nepromišljenene igre Vašeg koalicionog partnera sve skupa nas odvode dublje na istorijsku stranputicu. Ne odupremo li se autoritarnim tendencijama, mogu nam pored Kosova dati i Hongkong i Olandska ostrva i Patagoniju, ostaćemo sumorna istočnjačka satrapija u kojoj caruju samovolja i beda.

Mislite o tome.

antibar(a)barus
Danas, 22.11.07.


doktorka doktorka 18:18 23.11.2007

Re: kuda plovi ovaj brod !?

rayzippo
Vojvodina: LDP napustilo 200 članova Više od 200 članova LDP iz gradskih organizacija u Novom Sadu, Bečeju i Beočinu napustilo je tu stranku. Negirana je bilo kakva povezanost istupanja članova sa aktuelnim napadima na predsednika LDP, uz ocenu da u sukobu na relaciji Mišković - Jovanović „nijedna strana nije nevina“. Kao razloge u propratnom pismu Čedomiru Jovanoviću naveli su opstrukciju rada stranke u Vojvodini, „nesposobnost i kameleonsko ponašanje Jovanovića“. A. S.


Drago mi je zbog toga. Sada mora da se u LDP-u lakse dise.
Jelena Milić Jelena Milić 13:02 23.11.2007

B92 osuđuje napade na novinare -PODRZAVAM

B92 osuđuje napade na novinare
23. novembar 2007. | 07:46 | Izvor: B92
Beograd -- B92 najoštrije osuđuje ponovljene napade i uvrede Petra Lukovića na novinare i zaposlene u B92.

Posle nedavnog teksta objavljenog u Feral tribjunu, ali i na internet-prezentaciji Liberalno-demokratske partije, u kom je Gordana Paunovića, menadžera sektora B92 za korporativnu društvenu odgovornost, optužio da je saradnik državne bezbednosti, u svom novom tekstu, ponovo u Feralu i na internet-prezentaciji LDP-a, Luković nastavlja s najprizemnijim uvredama i kvalifikacijama.

Na meti su sada Olja Bećković i Danica Vučenić, novinarke koje su vodile emisije Utisak nedelje i Kažiprst na Televiziji i Radiju B92 u kojima je nedavno gostovao predsednik LDP-a Čedomir Jovanović. Budući da je veza s državnom bezbednošću apsolvirana, Luković novinarke B92 sada proglašava za skotove, ludače i bolesnice.

B92 smatra apsolutno nedopustivim manir u kom se lična netrpeljivost, neslaganje sa iole disonantnim tonovima na medijskoj sceni i drugačijim mišljenjem, a pre svega pravom da se političaru koji pretenduje na najviše državne funkcije postavi pitanje o stvarima od javnog interesa, ispoljava kroz najgrublje diskvalifikacije, postavljanje medicinskih dijagnoza, optužbe za pomaganje fašizmu ili povezanost s tajnim službama.

Ono što posebno zabrinjava jeste činjenica da takve tekstove jedna parlamentarna politička stranka u Srbiji smatra dovoljno relevantnim da bi ih rame uz rame sa zvaničnim stranačkim saopštenjima isticala na svom stranačkom sajtu.

B92 poziva medijske i novinarske asocijacije da iskažu solidarnost s novinarima izloženim najbezočnijim napadima i kvalifikacijama, ali i da se jasno ograde od onih koji, predstavljajući se upravo kao novinari, kršeći sve novinarske kodekse, podmetanjima i neprimerenim izlivima ogoljene mržnje udaraju na pravo da se profesionalno radi posao i da se iznese sopstveno, drugačije mišljenje.

B92 još jednom izražava bezrezervnu podršku svojim novinarima i saradnicima, koji svoj posao rade profesionalno, savesno i nepristrasno. B92 će učiniti sve što je u njegovoj moći da spreči nekontrolisan javni linč naših saradnika koji sprovode oni koji su, po svemu sudeći, očekivali da na programima B92 uživaju posebne privilegije i povlašćen tretman
Bonner D Bonner D 13:06 23.11.2007

Re: B92 osuđuje napade na novinare -PODRZAVAM

Jelena Milić
B92 osuđuje napade na novinare 23. novembar 2007. | 07:46 | Izvor: B92 Beograd --

B92 najoštrije osuđuje ponovljene napade i uvrede Petra Lukovića na novinare i zaposlene u B92. ...


Podržavam!

Dax Dax 13:17 23.11.2007

Re: B92 osuđuje napade na novinare -PODRZAVAM

Vazi podrzavam i ja.
Samo o nastupima Olje Beckovic koja ima neverovatnu potreba da upada u rec svima moglo bi se napisati dosta,kao i o kaziprstu u kojem su pitanja bila totalno zlonamerna.Inace (po meni) B92 se srozao u zadnjih godinu dana do neverovatnih granica.Ne zbog Velikog brata ,vec zbog pokusaja da privuce sto vise gledalaca na racun kvaliteta.To nije onaj B92 koji ja hocu.Ali niko me i ne pita....

Mislim da je Pera ovde uzvratrio udarac kao sto je i obecao.E sad ,nije lepo.A da li je istinito....

B92 još jednom izražava bezrezervnu podršku svojim novinarima i saradnicima, koji svoj posao rade profesionalno, savesno i nepristrasno

Ako je Olja Beckovic profesionalac sa savescu i nepristrasna onda sam ja lud.
Jelena Milić Jelena Milić 13:33 23.11.2007

to dax

B92 još jednom izražava bezrezervnu podršku svojim novinarima i saradnicima, koji svoj posao rade profesionalno, savesno i nepristrasno


u proseku :)
Bonner D Bonner D 13:42 23.11.2007

Re: B92 osuđuje napade na novinare -PODRZAVAM

Dax

... u kojem su pitanja bila totalno zlonamerna. ...


Nema zlonamernih pitanja, ima samo loših odgovora. Sva su pitanja legitimna samo je stvar onoga koji odgovara šta će, kako će i da li će umeti da odgovori na njih.


B92: "Luković novinarke B92 sada proglašava za skotove, ludače i bolesnice."

Dax

... E sad ,nije lepo.A da li je istinito..... ...


Svaki komentar je suvišan.

quickspace quickspace 14:45 23.11.2007

Re: B92 osuđuje napade na novinare -PODRZA

Nda, osudjivanje ovakvih "napada" je stvarno velika stvar - nije lako odbraniti se od neccega ssto vas ne ugrozzava.

Liccna kolumna u satiriccnom nedeljniku (u drugoj drzzavi!!!) da izazove ovakvu reakciju 92ojke?!?

Pa da li sam ja lud ili chemo se slozziti da novinar Pera Lukovich i nije bass pretnja ranga Vlada-RTS-Deltinin mediji-Politika&dvorskianaliticcari massinerije i sliccnih koji se ovde obraccunavaju s novinarima i medijima (pa govorimo o ubistvima, bombama, zabranama distribucije i ccemu sve ne)?

Znate na ssta ovo licci? Na pokussaj odrzzavanja drusstvene saglasnosti o poricanju odredjenih "istina" i "datosti" - koje to jednostavno nisu - a u takvoj situaciji nikakvi glasovi koji govore suprotno ne mogu biti tolerisani.

Ssto je ono ssto ccini nass javni govor i politiccki dopustive stavove dalje od realnosti, to smo mi kao drusstvo blizzi izvitoperenim drusstvenim procesima poput onih iz 90ih.

Ssta vi, Jelena, stvarno podrzzavate u ovome - molim vas za dodatno objassnjenje.


Hvala,
Quickspace





vucko vucko 16:06 23.11.2007

I cigani imaju dušu

Znate na ssta ovo licci? Na pokussaj odrzzavanja drusstvene saglasnosti o poricanju odredjenih "istina" i "datosti" - koje to jednostavno nisu - a u takvoj situaciji nikakvi glasovi koji govore suprotno ne mogu biti tolerisani.

A znate na šta meni liči? Na to da su dve novinarke RTV B92 otišle kod Verana ili koga već i rekle: vidi onoga kakve bljuvotine priča o nama, pa još LDP stavlja to na svoj sajt - hoćeš da nam kažeš da je sve to tačno što on kaže i da ćutiš, ili ćeš bar da ih upozoriš da to nije korektno prema nama?
Dax Dax 16:11 23.11.2007

Re: B92 osuđuje napade na novinare -PODRZAVAM

Bonner-u ne zezaj me,znas ti dobro na sta mislim kada kazem zlonamerna pitanja.To je ono kada zovnes nekog coveka na razgovor pa trazis od njega da ti odgovara na odavno resene dileme(koje je sud resio) a pri tome jos kazes "Zasto imam utisak da ne govorite istinu?"
milos g. milos g. 16:27 23.11.2007

Re: B92 osuđuje napade na novinare -PODRZA

B92 najoštrije osuđuje ponovljene napade i uvrede Petra Lukovića na novinare i zaposlene u B92.

kakav god...koga god prozivao Petar ,The Jazz standard,Lukovic je elokventniji od svih navedenih novinara,o duhovitosti da ne govorim(izgleda da samo on to poseduje u zemlj Srbiji) i ostaje merilo nezavisnosti u novinarstvu.
Pozdrav Petru Lukovicu ,kao i novinarima tj kompletnomB92...
Jelena Milić Jelena Milić 17:30 23.11.2007

Re: B92 osuđuje napade na novinare -PODRZA

sve sto je napisano
cnesko cnesko 17:46 23.11.2007

Re: B92 osuđuje napade na novinare -PODRZA

... iliti Tema: svako se cese gdje ga svribi ...(2. dio)
A ja kad mi vec nije objavljen komentar na vijest ovo podrzavam - komentar br.8 na vijest B92 osuđuje napade na novinare (ne slusam niti gledam RTV B92, a i ne volim niti slusam/citam PL, a opet zgrazavanje nad njegovim komentarom smatram licemjernim isto kao i ovu temu jer se ponavlja svrabez i cesanje iz mog proslog priloga):
Vrlo rado slusam i gledam Radio i TV B92. Volim da slusam i citam komentare Petra Lukovica. Ponekad zaista pretera ali to je njegov stil. O tome da li je taj stil korektan ili ne naravno moze se diskutovati. Ono sto zacudjuje i pomalo razocarava one koji B92 vide kao jednu od retkih informativnih kuca koje teze objektivnosti, je cinjenica da je istoj stil Petra Lukovica zasmetao tek posto je bio uperen direktno protiv nje same. Naime svake nedelje u Pescaniku kao i na sajtu Pescanika mozemo citati/slusati komentare i tekstove ovog autora vrlo slicne sadrzine i slicnog stila. Korektno bi bilo da je B92 i ovom prilikom prihvatio nacin i stil g. Lukovica ili da je mnogo ranije prekinuo da ih i sam svake nedelje objavljuje. Ovako se stice utisak da vasa kuca ima razlicite arsine u pogledu tretiranja nacina ophodjenja prema onima koji su predmet kritike kada su njeni zaposleni u pitanju s jedne strane, a drugaciji kada je to neko ko ne odgovara ukusu novinara i saradnika B92. Tekst koji ste objavili i koji citate na svim vestima zato deluje pateticno i licemerno. Oni koji su pogodjeni uvek imaju mogucnost da podnesu tuzbu protiv P. Lukovica pa neka im b92 pomogne da isteraju pravdu na sudu, a neka ostane dosledan u svojoj uredjivackoj politici.

I da, vas koji bi eventualno sada komentarisali snijeg na Himalajama kao odgovor na ovo, zamolio bih da to uradite negdje drugdje.
Znaci, da pojasnim funkcionalno nepismenim: Ovo je ironija na podrazavanje licemernog obavjestenja B92. To da ko kojim slucajem ne protumaci kao poziv na pricu o narkomaniji, alkoholnim preferencijama PL, njegovoj ili hrabrosti B92, ili necem trecem.
Jelena Milić Jelena Milić 18:33 23.11.2007

Re: I cigani imaju dušu

a ne. mi mozemo da napadamo danicu sto pita za odela a da ih zovemo ovako i onako! :) na delu ta jednostrana primena :)
dezelin dezelin 19:48 23.11.2007

Re: I cigani imaju dušu

A znate na šta meni liči? Na to da su dve novinarke RTV B92 otišle kod Verana ili koga već i rekle: vidi onoga kakve bljuvotine priča o nama, pa još LDP stavlja to na svoj sajt - hoćeš da nam kažeš da je sve to tačno što on kaže i da ćutiš, ili ćeš bar da ih upozoriš da to nije korektno prema nama?


A Veran otiso do Gazze, a ovaj do Dragog Ace.
Jelena Milić Jelena Milić 13:40 23.11.2007

on me kritikuje na svoj nacin

smatramo da je to Petar Luković i da je to pitanje njegove autorske slobode. Shodno tome, njegove tekstove objavljivaćemo i kada, na svoj način, kritikuje političare, novinare B92 i kada kritikuje funkcionere LDP-a.

hm



Poštovana redakcijo Povodom kritike koje ste uputili Petru Lukoviću i sajtu LDP-a koji njegove članke objavljene u Feralu prenosi, pre svega, želimo da kažemo sledeće - gospodin Luković je jedna od retkih osoba čiji se doprinos razvoju demokratije u Srbiji ne može dovesti u sumnju.

Smatramo da je ovo vreme po mnogo čemu gore od 90tih, pa i po medijskim slobodama. Ni tada, kada su ljudi kupovali novine da bi pročitali Petrovu Ćoravu kutiju, nismo se mešali u sadržaj onoga što piše. Pa nećemo ni danas. Prosto, Petar Luković, jedan je od nekoličine autora, čije tekstove redakcija LDP portala redovno objavljuje, ostavljajući mogućnost našim čitaocima da ih sami pročitaju i prokomentarišu. Bez obzira što njegov stil prevazilazi granicu komunikacije koje su dozvoljene političkim strankama, smatramo da je to Petar Luković i da je to pitanje njegove autorske slobode. Shodno tome, njegove tekstove objavljivaćemo i kada, na svoj način, kritikuje političare, novinare B92 i kada kritikuje funkcionere LDP-a.

Budući da je namera redakcije www.ldp.org.yu da makar malo pomeri granice onoga što se uobičajeno podrazumeva pod "partijskim internet glasilom" i da naš sajt postane prostor razmene mišljenja i polemike, smatramo da tekstovi g. Lukovića, koji prevazilaze partijske stavove, doprinose razvoju baš takvog koncepta.

Što se tiče odnosa LDP-a prema vašoj medijskoj kući smatramo da se on najbolje dokazuje našom spremnošću da na svako vaše pitanje bezuslovno odgovorimo i da u svakoj vašoj emisiji učestvujemo, jer je to naša dužnost i obaveza pre svega prema građanima Srbije.

Redakcija www.ldp.org.yu

rayzippo rayzippo 14:03 23.11.2007

Re: on me kritikuje na svoj nacin

e pero,sad si ga ugasio....
nikson nikson 15:55 23.11.2007

Re: on me kritikuje na svoj nacin

ceda je izgubio kompas gotovo je sa LDP-om, nadam se da cemo imati neku drugu alternativu na izborima... jbg
milos g. milos g. 16:32 23.11.2007

Re: on me kritikuje na svoj nacin

ceda je izgubio kompas gotovo je sa LDP-om, nadam se da cemo imati neku drugu alternativu na izborima... jbg

ma jeste izgubio kompas ne sekiraj se,em napada miskovica em brani lukovica definitivno nema nista od njega.
A alternativa...pa evo sa*ce samo da pustu Sinisu Vucinica iz zatvora zbog pljacke.
Nenad M. Nenad M. 17:27 23.11.2007

Re: on me kritikuje na svoj nacin

ceda je izgubio kompas gotovo je sa LDP-om, nadam se da cemo imati neku drugu alternativu na izborima... jbg


Druga alternativa je Kostunica kao vecni premijer uz podpresednika Djelica koji samo sto nije sa DS-om koji se kao nesto pita. Na to si/ste mislili?

Glede P.Lukovica, LDP je trebao da se ogradi od govora mrznje u tekstovima istog. Neki, nazalost, slobodu govora uzimaju suvise siroko.

gospodin Luković je jedna od retkih osoba čiji se doprinos razvoju demokratije u Srbiji ne može dovesti u sumnju.


razocaravajuce besmislen komentar i da, ovde neki nikako da shvate da se moramo ograditi od loseg bez obzira sto dolazi iz "nasih redova".Da li je potreban ( u ovom trenutku) obracun sa 92-jkom na kojoj Ldp ima koliko toliko objektivan tretman!?
Jelena Milić Jelena Milić 17:35 23.11.2007

Re: on me kritikuje na svoj nacin

nenade,
ovo sto pera radi nije govor mrznje! to je cisto nacin izrazavanja u javnom prostoru, direktno vredjanje i diskvalifikovanje pojedinaca. primereno ili ne, i gde to je drugo, ja smatram i da je neprimereno i kontraproduktivno. ima osnova i za tuzbe. ali nije klasicni govor mrznje.
medjutim u srbiji koja je isti toliko koristila, a kad joj se to kaze ili kaze 'tako su i drugi" ili natasa kandic je...onda je bolje hodati po jajima, drzati prste i jezik pod civilnom kontrolom, jer je ovo jednostavno kontraproduktivno ako nam je zaista prvi cilj da ukazemo na opasnost upotrebe govora mrznje.
ili da otovrimo bilo kakav ozbiljan razgovor u ovom drustvu, a da to nije aklamacija medjuistomisljenicima.
Virtuelni Vasilije Virtuelni Vasilije 17:45 23.11.2007

Re: on me kritikuje na svoj nacin

Nenad M.
Glede P.Lukovica, LDP je trebao da se ogradi od govora mrznje u tekstovima istog. Neki, nazalost, slobodu govora uzimaju suvise siroko.
..............
razocaravajuce besmislen komentar i da, ovde neki nikako da shvate da se moramo ograditi od loseg bez obzira sto dolazi iz "nasih redova".Da li je potreban ( u ovom trenutku) obracun sa 92-jkom na kojoj Ldp ima koliko toliko objektivan tretman!?


Bravo Nenade ... nas dvojica se cesto ne slazemo, ali mi to naravno nije smetalo da preporucim vas post. Vrlo retko se ovde desilo (ako se uopste desilo) da neko ko zastupa/preferira LDP ovako nesto realno/kriticki kaze o "svojoj" partiji. (Ti sto "slobodu govora uzimaju suvise siroko" rade to samo kad su u pitanju njihovi partijski saborci ... u suprotnom su vrlo "strogi"

Druga alternativa je Kostunica kao vecni premijer uz podpresednika Djelica koji samo sto nije sa DS-om koji se kao nesto pita.


Hm, pa za mene bi PRAVA alternativa bila da LDP smeni Cedu ("koji je izubio kompas" i da na njegovo mesto dodje neka licnost koja nije tako problematicna/iskompromitovana ... kao sto je recimo Vesna Pesic

pozz

Bojan Zdravic Bojan Zdravic 18:10 23.11.2007

Re: on me kritikuje na svoj nacin

Virtuelni Vasilije
Hm, pa za mene bi PRAVA alternativa bila da LDP smeni Cedu ("koji je izubio kompas" i da na njegovo mesto dodje neka licnost koja nije tako problematicna/iskompromitovana ... kao sto je recimo Vesna Pesic

Iz tvojih usta u Bozije usi
Pozdrav
dezelin dezelin 19:53 23.11.2007

Re: on me kritikuje na svoj nacin

nikson
ceda je izgubio kompas gotovo je sa LDP-om, nadam se da cemo imati neku drugu alternativu na izborima... jbg


Putuj igumane, za manastir ne brini.
nikson nikson 23:44 23.11.2007

Re: on me kritikuje na svoj nacin

milos g.
ceda je izgubio kompas gotovo je sa LDP-om, nadam se da cemo imati neku drugu alternativu na izborima... jbg

ma jeste izgubio kompas ne sekiraj se,em napada miskovica em brani lukovica definitivno nema nista od njega.
A alternativa...pa evo sa*ce samo da pustu Sinisu Vucinica iz zatvora zbog pljacke.


e pa mnogo se toga desilo od vremena kada je podrzavao miskovica, a bio kritikovan od lukovica. ali dobro, kakva nam je zemlja takva nam je i ldp alternativa...
nikson nikson 00:29 24.11.2007

Re: on me kritikuje na svoj nacin

Druga alternativa je Kostunica kao vecni premijer uz podpresednika Djelica koji samo sto nije sa DS-om koji se kao nesto pita. Na to si/ste mislili?


naravno da nisam jer ko kaze da postoje dve alternative? ali pre toga kako kostunica samom sebi da bude alternativa?
adam weisphaut adam weisphaut 09:17 24.11.2007

Re: on me kritikuje na svoj nacin

Hm, pa za mene bi PRAVA alternativa bila da LDP smeni Cedu ("koji je izubio kompas" i da na njegovo mesto dodje neka licnost koja nije tako problematicna/iskompromitovana ... kao sto je recimo Vesna Pesic

Pa ti bi Vaso da vodis stranacku politiku LDP, CJ ima podrsku glanog odbora i cllanstva i legalno je i legitimno izabrani predsednik. No kada bi mogla tako da se vodi stranacka politika onda bih ja recimo rekao da bi DS trebalo pod hitno da se DS resi Tadica jer je u trenutku kada je stranka prva u koaliciji predao mesto predsednika vlade Kostunici i time narusio bazicni demokratski princip da se raspored funkcija odredjuje brojem glasova. A sto se prica glede CJ tice, pa vidi sta radikali pricajju za Tadica prehodnih dana u skupstini. Da li bi sad trebali da se rukovodimo i tim pricama ?
Strasno si ostrascen
Pozz
Nenad M. Nenad M. 10:08 24.11.2007

Re: on me kritikuje na svoj nacin

Bravo Nenade ... nas dvojica se cesto ne slazemo, ali mi to naravno nije smetalo da preporucim vas post. Vrlo retko se ovde desilo (ako se uopste desilo) da neko ko zastupa/preferira LDP ovako nesto realno/kriticki kaze o "svojoj" partiji. (Ti sto "slobodu govora uzimaju suvise siroko" rade to samo kad su u pitanju njihovi partijski saborci ... u suprotnom su vrlo "strogi"


Razocaran sam saopstenjem LDP-a koja je na ovom primeru trebala da pokaze kako se razlikuje od onih koje kritikuje i to tako sto ce se jasno ograditi od Perinih kvalifikacija ( u pravu si Jelena, bio sam prejak sa govorom mrznje) bez obzira da li bi se Peri skloni glasaci razoracarali. Ovako, ostaje propustena prilika a slicne se retko ukazuju.

a za mene bi PRAVA alternativa bila da LDP smeni Cedu ("koji je izubio kompas" i da na njegovo mesto dodje neka licnost koja nije tako problematicna/iskompromitovana ... kao sto je recimo Vesna Pesic


Vesna ima politicko iskustvo i uvek bih je podrzao. S druge strane, na Cedinoj strani su godine i energija a to nije nebitno.
clean-suited man clean-suited man 13:44 23.11.2007

bas lepo...

Lepo je to sto B92 podrzava svoje novinare, samo ne znam kako ih to Pera Lukovic ugrozava, posto je inace i on novinar, a ne politicar!
Ili je postalo zabranjeno bilo sta ruzno i pomisliti, a kamoli reci o mantijinoj mezimici!

Inace, ima mnogo vise razloga (u vidu tekstova i komentara urednika - npr onog gnoma d.j. vucicevica) u kuriru, press-u... na koje je B92 morao da reaguje
Igraj_igraj_igraj Igraj_igraj_igraj 15:05 23.11.2007

Kolektivna svadja

Mislim da su sad svi počeli da pljuju jedni druge i da se masovno optužuju i sve mi to liči na rasplamsalu svadju iz vrtića, po principu :
Nisam ja majke mi, on je!
Trebalo bi već jednom, mi kao gradjani, da se preispitamo da li vredi traćiti dragoceno vreme, ovog našeg jednog života na njihove prozirne marketinške i strateške fazone!
pufna pufna 15:08 23.11.2007

pescanik

''Ima mnogo razloga zbog kojih je nastala ova nova faza satanizovanja Čedomira Jovanovića. Navešću samo jedan, koji nije prvi ni najvažniji. Ova politička kasta, klika koja vlada zemljom, je toliko uzajmno povezana, svako svakoga može da uceni i pošalje na nekoliko godina ili decenija robije, ali su se svi svima zavetovali na ćutanje, odnosno stvorili neku vrstu pakta o nenapadanju. Jeste li primetili koliko se sada ređe uzajamno vređaju i optužuju. Kada je Dinkić ovoliko morao da ćuti dok ne zalaje, koliko je teško Velimiru Iliću da trpi, a da nikoga ne šutne, koliko je Đeliću i Dinkiću teško da se ne svađaju. Ta suspregnuta agresivnost političkog polusveta, koji moć demonstrira samo na najbrutalniji način, morala je da nađe nekoga koga može da udara, a da to nikoga od kolega lopova i moćnika ne ugrozi.

Jovanović je kao dete u nasilnoj porodici, gde odrasli i jaki ne smeju da se pobiju međusobno, pa stalno terorišu dete, utoliko više ukoliko se više buni. ''

vucko vucko 16:01 23.11.2007

Siroto siroče

pufna
''...Jovanović je kao dete u nasilnoj porodici, gde odrasli i jaki ne smeju da se pobiju međusobno, pa stalno terorišu dete, utoliko više ukoliko se više buni. ''

Siroto siroče...

ako smem da pitam - ko je ovo napisao? Neko željan šutke u parlamentu, afera i tako to?
pufna pufna 16:12 23.11.2007

Re: Siroto siroče

jedna od dve cece je autor
milos g. milos g. 16:34 23.11.2007

Re: Siroto siroče

Neko željan šutke u parlamentu, afera i tako to?

van parlamenta( al nisam ja napis*o)
doktorka doktorka 18:19 23.11.2007

Re: Siroto siroče

vucko

pufna''...Jovanović je kao dete u nasilnoj porodici, gde odrasli i jaki ne smeju da se pobiju međusobno, pa stalno terorišu dete, utoliko više ukoliko se više buni. ''Siroto siroče...ako smem da pitam - ko je ovo napisao? Neko željan šutke u parlamentu, afera i tako to?

vucko, kako volim kad pokazesh svoje pravo lice
mariopan mariopan 18:48 23.11.2007

Re: pescanik

pufna
''Ima mnogo razloga zbog kojih je nastala ova nova faza satanizovanja Čedomira Jovanovića. Navešću samo jedan, koji nije prvi ni najvažniji. Ova politička kasta, klika koja vlada zemljom, je toliko uzajmno povezana, svako svakoga može da uceni i pošalje na nekoliko godina ili decenija robije, ali su se svi svima zavetovali na ćutanje, odnosno stvorili neku vrstu pakta o nenapadanju. Jeste li primetili koliko se sada ređe uzajamno vređaju i optužuju. Kada je Dinkić ovoliko morao da ćuti dok ne zalaje, koliko je teško Velimiru Iliću da trpi, a da nikoga ne šutne, koliko je Đeliću i Dinkiću teško da se ne svađaju. Ta suspregnuta agresivnost političkog polusveta, koji moć demonstrira samo na najbrutalniji način, morala je da nađe nekoga koga može da udara, a da to nikoga od kolega lopova i moćnika ne ugrozi.

Jovanović je kao dete u nasilnoj porodici, gde odrasli i jaki ne smeju da se pobiju međusobno, pa stalno terorišu dete, utoliko više ukoliko se više buni. ''


To dete su izbacili sa igralista gde se igraju svojih mafijaskih igara pa se sada ljuti i tuzi ih ko poslednja TUZIBABA. Zacutace kada mu daju da se malo i on igra.
doktorka doktorka 18:51 23.11.2007

Re: pescanik

mariopan

pufna''Ima mnogo razloga zbog kojih je nastala ova nova faza satanizovanja Čedomira Jovanovića. Navešću samo jedan, koji nije prvi ni najvažniji. Ova politička kasta, klika koja vlada zemljom, je toliko uzajmno povezana, svako svakoga može da uceni i pošalje na nekoliko godina ili decenija robije, ali su se svi svima zavetovali na ćutanje, odnosno stvorili neku vrstu pakta o nenapadanju. Jeste li primetili koliko se sada ređe uzajamno vređaju i optužuju. Kada je Dinkić ovoliko morao da ćuti dok ne zalaje, koliko je teško Velimiru Iliću da trpi, a da nikoga ne šutne, koliko je Đeliću i Dinkiću teško da se ne svađaju. Ta suspregnuta agresivnost političkog polusveta, koji moć demonstrira samo na najbrutalniji način, morala je da nađe nekoga koga može da udara, a da to nikoga od kolega lopova i moćnika ne ugrozi. Jovanović je kao dete u nasilnoj porodici, gde odrasli i jaki ne smeju da se pobiju međusobno, pa stalno terorišu dete, utoliko više ukoliko se više buni. ''To dete su izbacili sa igralista gde se igraju svojih mafijaskih igara pa se sada ljuti i tuzi ih ko poslednja TUZIBABA. Zacutace kada mu daju da se malo i on igra.


a do tada , glasajmo za LDP
pufna pufna 19:14 23.11.2007

Re: pescanik

bezobrazno kao i uvek, nicim dokazano, a sve uveijeno u oBLATNE.
kao i uvek
laka na peru i umu
mariopan
vucko vucko 19:43 23.11.2007

Vučkovo pravo lice


vucko, kako volim kad pokazesh svoje pravo lice

Oooo pa što ne kažeš :)

Vučkovo pravo lice, ispred destilerije u Obanu, Škotska (bio i jedan blog o Obanu), primorski grad, malko vetrovito, što se vidi po tada poduže neošišanoj kosi:



Nisam baš Alan Čumak, ali verujem ti na reč da ti je sada bolje
Unfuckable Unfuckable 19:50 23.11.2007

Re: Vučkovo pravo lice

Vučko,
faca si.
Samo još da prestaneš da misliš svojom glavom i počneš da podržavaš pravu opciju, kako svima lepo & diskretno preporučuje doktorka.
dezelin dezelin 19:57 23.11.2007

Re: Siroto siroče

doktorka
vucko

pufna''...Jovanović je kao dete u nasilnoj porodici, gde odrasli i jaki ne smeju da se pobiju međusobno, pa stalno terorišu dete, utoliko više ukoliko se više buni. ''Siroto siroče...ako smem da pitam - ko je ovo napisao? Neko željan šutke u parlamentu, afera i tako to?

vucko, kako volim kad pokazesh svoje pravo lice


Ja sam ga ocenio na keca, ali ajde... Dobar decko.
doktorka doktorka 20:10 23.11.2007

Re: Vučkovo pravo lice

evo jedne sugestije : malo dijete nije na odmet ,s obzirom da su gojaznost u usa , proglasili za bolest.
mariopan mariopan 20:11 23.11.2007

Re: pescanik

pufna
bezobrazno kao i uvek, nicim dokazano, a sve uveijeno u oBLATNE.
kao i uvek
laka na peru i umu
mariopan

Naravno , zasto bih bilo kome od njih verovala pa i Cedi? Mislim da je sve ovo zbog izbora i da se to i radi samo da bi se , makar i negativnom kampanjim , doprlo do anesteziranih biraca , jer ne zaboravite i negativna kmpanja je kampanja.
Sad se o Cedi pise i govori vise nego ikada , potpuno je nevazno sta se govori , to se o njimu govori otkad je u politici , pa ne nanosi mu nikakvu stetu , kad nije dosad....nece ni od sad. Sad necete cuti pitanja odakle Cedi dzip ili Roleks , sad znate , ( bar tako kaze Miskovic ) a onda ne mozemo da se ne zapitamo koga je Miskovic drzao zatvorenog i uzeo milonski otkup , mozda sve gradjane Srbije ? Ili je Miru i Slobu drzao za ruku? Svejedno je meni kao gradjaninu samo znam da je Ceda mogao da hapsi koga god je hteo za vreme "Sablje " a ove sve promasio u opstoj guzvi kada je uhapseno oko 12 000 ljudi? Pa kako je njih promasio ?

A da ih je onda uhapsio i ja bih sada glasala za Cedu.

A mene brine kako nam u Skupstini prolazi zakon da se ne ispituje RETROAKTIVNO odakle nekome pare ko sada kupuje po Srbiji..sto znaci da je taj kupio sta je hteo , da su mu ucinili prijatelji iz Vlade da se njegovo bogatstvo ne dira i da ga amnestiraju od nacina na koji je to sve stekao , sto moze samo do jasnog zakljucka da nas dovede ...moram li da crtam?

Koji sud mislite da ce se baviti ovim tuzbama? Ko bira sudije ? Da li verujete da Americka ambasada nista ne radi ispod zita ? Zar stvarno verujete da se nije dobro pogledalo da li taj dokument lici na pravi ili se vidi iz aviona da je falsifikat? Sve je to deset puta pregledano pre nego sto se izaslo u javnost , bar tako mislim. Ne ocekujem nista od cele price , nekome je potrebna velika reklama , da nam je vlast ovakva , znamo , cudi me samo da je Ceda to tek sada video i izneo , pa on je na izvoru svih dogadjaja kako je tek sada video neke stvari? Da me ne shvatite pogresno ja bih jako volela da se sudi u nekom nezavisnom i nepristrasnom sudu i da se razmrsi sve ali to ne verujem da ce neko od nas doziveti , do toga nam treba sto godina vezbanja demokratije , nekompromitovani politicari , sto nijedan od aktera nije , i mnogo toga jos. Zato sam skepticna .
doktorka doktorka 20:11 23.11.2007

Re: Vučkovo pravo lice

Unfuckable
Vučko, faca si.Samo još da prestaneš da misliš svojom glavom i počneš da podržavaš pravu opciju, kako svima lepo & diskretno preporučuje doktorka.


ne brini, vucko ce nastaviti da misli svojom glavom i glasati za ds

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana