"Tako i oni o nama"*

Jelena Milić RSS / 19.11.2007. u 18:32

 *Ovo je potpuno  isti post kao i prethodni  današnji "Tako i oni o nama"  koji sam na sugestiju moderaotora i komentatora zatovrila a ovaj otvaram  da bi se, ako  ima još zainteresovanih , lakše komentarisalo.

“Ja nisam Toma Nikolić pa da javno pričam šta sam telefonom razgovarao sa Tadićem.“ 

Čedomir Jovanović, Utisak nedelje, sinoć

 „Na slavi kod Miškovića najviše se pričalo o meni.“ 

Čedomir Jovanović, Utisak nedelje, sinoć  

Pišem često ponedeljkom o mom utisku o Utisku, pa ću po toj logici i danas o sinoćnjem. Ukratko-neprijatan šok koji mi je priredio Čedomir Jovanović a ne Olja Bećković. Bukvalno ni  reč o EU, o regionu, o NATO, o post-kosovskoj Srbiji, o skretanju sa Evro-atlantskog kursa, o približavanju Rusiji, o energetskoj zavisnosti..... Gledam ovih dana i meseci, sad  već intenzivno, kampanju u SAD, što na CNN, što mi sestra skine podcasts, što na druge načine. Spominjem ovo zato što sam  ukapirala da su ovi serijali U.N. jedan na jedan posvećeni predsedničkim kandidatima, te da Č.J. jeste predsednički kandidat. Neću praviti uporednu analizu, ali su mi se utisci   da je sinoć nešto značajno nedostajalo u nastupu Č. J, da je O.B. solidno  demontirala Čedu, da je uspešno navodila vodu na svoju vodenicu, da ništa konkretno o kandidaturi nismo čuli, da argumenti koje jesmo-bolje da nismo  čuli, formirali  i na osnovu poređenja sa spomenutim emisijama. Dinamičnim. O kampanji. O SAD i problemima. O SAD i svetu. O konkretnim temama. O vozačkim dozovolama za imigrante.  

 

Utisak nedelje  je to što jeste. Kome se ne sviđa ne mora da gleda. Meni se ne sviđa ali gledam redovno, između ostalog i zato što mislim da je bitan, da je slika jednog važnog  dela Srbije, da formira javno mjenje. Pitanja i teme emisije odraz su autora iste, što je sasvim legitimno. Ako ona insistira na uticaju porodice na politički život Č.J. ako ona insitira na drugim, po LDP i kampanju čini mi se nebitnim ili kontraproduktivnim temama, njena stvar i pokušaj. Na gostu, ovog puta na Č.J,  je da nametne svoje teme, da plasira ono zbog čega je prevashodno došao u emisiju. Priznajem da ja uopšte nisam shvatila razlog njegovog sinoćnjeg gostovanja na osnovu onog nastupa. Propustio je x prilika, bio  je nedinamičan, nezainteresovan i povremeno vrlo loše pripremljen. Moj utisak - kao potencijalni  glasač. Ovo me posebno zbunjuje zato što se LDP često buni da je marginalizovan u javnosti. Ako je tako, prime time i  jedan na jedan sa voditeljkom se ne propušta baš tako.  

 

Č.J. je prilično kult-fašistički ljude na Cecinom koncertu nazvao "polusvetom". Posle je još gore pokušao da se vadi. (Očekujem nastavak  i ovde)  Ono što se, generalno, možda i moglo Petru Lukoviću nekad dok je bio samo kolumnista/komentator, dok nije bio na listi za poslanike, dok nije objavljivao  redovno na sajtu jedne političke stranke,  ne može se predsedničkom kandidatu i šefu stranke.  Čuli smo sinoć i ono za šta   sam se mesecima pribojavala da jeste način razmišljanja u tim krugovima,  i na šta sam više puta ukazivala. Na  opravdanu primedbu O.B. na teskt Pere Lukovića, njegov sadržaj i činjenicu da jeste na sajtu LDP ( na šta je takođe krenula serija problematičnih argumenata Č.J),  i neprimerene ocene o nekim ljudima, ne samo o mom dragom  drugu Gordanu Paunoviću, Čedomir je rekao  ono čega sam se najviše bojala: „ Tako i oni o nama.“  Potvrda, i ovde u postovima i komentarima  više puta demonstriranog  elementarnog nepoznavnja  pitanja kulture javnog nastupa različitih aktera u javnom životu, političke korektnosti, njenih zloupotreba i  kontraproduktivnih ekstrema, zloupotrebe verskih i nacionalnih simbola, nerazumevanja  univerzalnosti ljudskih prava. Cilj, ipak, ne opravdava sredstva. 

 

 Istovremeno, argumenti zašto je uopšte išao u crkvu bili su  površni i odavali su da su ti potezi bili takođe deo političkog marketinga, a ne istinske potrebe da se veruje i nešto univerzalnije poštuje. I u veri je sistem vrednosti suština, a ne mir i tišina u crkvi.  Vera je više od Amfilohija. Jedan ili više crkvenih dostojnika koji su se ogrešili pre svega o svoju veru i crkvu, mogli bi doborom verniku samo biti razlog da česšće ide u crkvu, ne da prestane. Dobrom političaru, liberalne orijentacije jer sloboda veroispovesti je jedna od elementarnih sloboda, Amfilohijev i Co politički angažman -razlog da se zainteresuje više za zakonodavstvo koje favorizuje jednu grupu verskih zajednica u odnosu na druge ili na cezaropapizam koji je kod nas i prisutniji nego klerikalizam.  Teško da je Matiji Bećkoviću, kad se već drznuo da priča o uticaju određenog dela elite u Srbiji, najgori greh sa aspekta liberalne politike, to što je stao/krije se iza / uz jednu političku opciju ili što je bio na nekom koncertu. To je ili  amnsetiranje Matije Bećkovića ili elementarno neznanje. Jer Matija Bećković negira crnogorsku državnost, podržava koncept krvi i tla  Velike Srbije, agresivni etno-nacionalizam, sabornost umesto demokratije i napretka, antiglobalista je.... Sve mnogo ozbiljnije optužbe od toga da se krije iza jedne stranke. Pa svaka stranka ima svoje ideologe ili simpatizere-uticajne ličnosti-koje ne moraju nužno da budu članovi stranke. Pa tako i LDP. Razlikuju se po tome šta zagovaraju. 

 

 Ako je Mišković tako mali i nebitan, zašto se onda u zadnjih dva meseca LDP ne bavi skoro ničim drugim osim njime.  I kave veze onda ima šta se kod njega priča na slavi. Argument da je osnovni cilj razdvajanje politike od biznisa je slab kad se samo Mišković non stop navodi kao primer-paradigma-a ne izlazi se sa predlozima sitemskih rešenja. Ili se ona plasiraju samo na sajtu, u  dobrim tekstovima Vlade Gligorova, koji su ipak više analiza stanja i ispravke pogrešnih percepcija oponenata nego sam predlog rešenja. Kosovo. Ne gledam u toj perspektivi, odgovor tražim na drugoj strani....Kojoj konkretno? EU,  EU zbunjenoj oko Kosova koja popušta Koštunici, EU i NATO, neutralnosti, Rusiji,....Ne na strani onih koji ni svoj život ne mogu da srede, tako nekako reče. Ko ga to nije sredio? Gorica Gajević, Radoman Božović, Baki Anđelković...plao je par netalentovanih i gramzivih, ostali su svi tu redom. Zašto ni reči o konsenzualnosti i/ili konstitutivnosti srpskog naroda na Kosovu, validnoj i dobroj poziciji LDP! 

 

 Nastupom u kome ni jednom nije spomenuo ispunjavanje uslova za pridruživanje EU, posvećenost tom konkretnom projektu, time što reč nije rekao o bezbednosno-političkim integracijama Srbije, o viznoj izolaciji, o tome kako vidi Srbiju i region u post-kosovskom ciklusu, time što reč nije rekao o opasnosti  neekonomskog povezivaja sa Rusijom, o opasnostima destabilizacije BH, o energetskoj zavisnosti u koju srljamo, o huškanju na referedum u RS, o vanjskopolitičkom skretanju  sa Evro-atlantskog kursa Čedomir Jovanović je, bar u ovom nastupu, ostavio ogroman prostor DS ili da ga popuni, ili da ostane komotno nedorečen jer nema ko da mu diše za vrat oko tih tema. To jest, može mu se da ostane bliži i sličniji Koštunici. I  Čedomir Jovanović mu se onim od sinoć:  „Tako i oni o nama“, takođe, opasno približio.

*Ovo je potpuno  isti post kao i prethodni  današnji "Tako i oni o nama"  koji sam na sugestiju moderaotora i komentatora zatovrila a ovaj otvaram  da bi se, ako  ima još zainteresovanih , lakše komentarisalo.



Komentari (342)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

Domazet Domazet 21:47 20.11.2007

Vi izgleda i dalje ne kapirate da...

Nenad M.
LDP-u navode da ostaju pri svojim tvrdnjama da je 18. maja Grubačić prvi put kao emisar Miškovića bio u Ambasadi. "On do danas nije prestao da radi na tom projektu, ne birajući sredstva i ne postavljajući pitanje cene", navodi LDP.

"21. maja Ambasada je odbila Miškovićev predlog i isključila svaku vrstu trgovine, o čemu je odluka, zajedno sa preciznom dokumentacijom o tim susretima, prosleđena Stejt dipartmentu. LDP će novom osoblju Američke ambasade sa zadovoljstvom proslediti sve informacije koje dokazuju kada je i kojim povodom došlo do susreta između predstavnika Ambasade sa jedne, i predstavnika Miroslava Miškovića sa druge strane", saopštava LDP.

"Posebno ističemo da se u tim materijalima najenergičnije i momentalno odbija predlog Miroslava Miškovića, a Stejt dipartmentu predlaže da, imajući u vidu njegove manipulacije na carini, direktno učešće u švercu cigareta, uz kvalifikaciju da je Mišković 'srce' srpske korupcije, prepuručuje doživotna zabrana ulaska u SAD", saopštava ta stranka.

Prenosim sa sajta b92
LDP i dalje tvrdi da je pokusaj krsenja federalnih zakona postojao sto je u direktnoj suprotnosti sa onom sto saopstava Ambasada. To znaci da se Ambasada optuzuje za prikrivanje pokusaja krsenja federalnih zakona. Valjda znaju sta rade. Mislim da ovo uopste nece proci olako.
Jelena Milić Jelena Milić 22:16 20.11.2007

Upotreba otmice

Komentar -Danas-redakcijski komentar -sreda 21.11.2007.
Upotreba otmice
Otrovni hibrid politike, biznisa i kriminala, proizveden tokom ratnih devedesetih godina, pustio je duboke korene u Srbiji. Slom režima koji je kumovao ovakvoj kriminalizaciji društva nije sam po sebi vratio stvari u normalu. Igrači koji su igrali mutne igre i dalje su na sceni. Teško da će javnost ikada do detalja saznati kako su začete pojedine imperije, ko je s kim bio u kakvoj sprezi, ko je kome nameštao poslove, ko je koga reketirao... To će ostati tajna unutar oligarhijskih krugova.
Budući da je zlatno doba kriminalnog biznisa (nadajmo se) prošlo, svi koji su stekli moć izrazito nastoje da se pred javnošću deklarišu kao čvrsti pobornici reda i zakona. Tajne iz mračne prošlosti saopštavaju se samo kad neko proceni da se njihovim obelodanjivanjem može pribaviti neka korist za sebe, odnosno pričiniti šteta nekom protivniku. Tako vodeći srpski biznismen Miroslav Mišković, šest i po godina posle vlastite otmice, obaveštava javnost da zna ko je stajao iza krivičnog dela izvršenog nad njim. To je bio, tvrdi Mišković, i danas "nezgodni" lider opozicione LDP Čeda Jovanović. Štaviše, obaveštava Mišković javnost posle šest i po godina, to mu je potvrdio tadašnji ministar policije Dušan Mihajlović, pa i premijer Zoran Đinđić. Navodno, svi su bili ogorčeni Jovanovićevom spregom s kriminalcima... Podsećanja radi, bilo je to vreme sloge unutar dosovske vlasti u kojoj su i Đinđić, i Mihajlović, i Jovanović bili značajni faktori. Ako je verovati Miškoviću, stvarna Čedina uloga bila je nešto sasvim drugo.
Ima još nešto što iza Miškovićevih teških optužbi stavlja veliki znak pitanja. Novinari i mediji, istina, mogu da se raduju bombastim naslovima koji se daju izvući iz Miškovićevih reči da je Jovanović učestvovao u njegovoj otmici, ali u ozbiljnim zemljama i sistemima ovako teške optužbe ne izriču se u medijima, a da nisu propraćene procesuiranjem pred istražnim organima i sudovima. Miškovićeva imperija je već pokazala sklonost da preventivno pripreti onima čije delovanje joj se ne dopada. Ne treba sumnjati da tako veliki igrač zna štošta o drugim, sitnijim i krupnijim ribama, ali ako je cilj da se u reformisanoj Srbiji zaista stane na kraj organizovanom kriminalu i bezakonju, onda se protagonisti takvog ponašanja ne mogu žigosati tek kad zasmetaju nečijim poslovima i interesima. Da li Mišković hoće da raskrinka navodnog kriminalca Čedu, ili hoće da diskredituje jednog političara čija mu opcija nije po volji? Prvi cilj postiže se pred nadležnim državnim organima. Za ovaj drugi podesniji su mediji, pogotovo neki. Mišković je zasad izabrao medije.




Dušan Maljković Dušan Maljković 23:28 20.11.2007

Bravo Jelena!

Tvoj komentar, po prvi put, potpisujem. Drago mi je da je neko pokrenuo kritiku ovdasnje -- na ovom blogu -- "svete krave" LDP i to odličnim argumentima. Nazivati nekog polu-svetom (to je negacija subjekta) zato što je bio na Cecinom koncertu -- da, to je kultur-fašizam, analogan ideji o superiornosti odnosno inferiornosti bilo kakvih konzumenata određene kulture tj. u užem smislu -- umetnosti. Uostalom, nacistički vrh je prezirao popoularnu muziku -- slušali su samo klasičnu, što im uopšte nije smetalo da sprovedu holokaust. Naprotiv.
Argument -- oni i nas pljuju, pa im odgovaramo istom merom je za deklarativnu političku poziciju LDP skandalozan, jer to znači da sve diskriminativne odrednice koje dolaze na njihov oni odlučuju da perpetuiraju i upotrebe ih protiv neprijatelja. Na taj način diskriminacija se osnažuje i nema njenog ukidanja ili slabljenja.
Uostalom, nemojte se mnogo očekivati od Čede. On je ipak prilično neobrazovan dečko, koji ni elementarne principe demokratije ne razume -- u svojoj izjavi nakon izbora rekao je da on ne priznaje volju većine jer ona nije demokratska, a niej demokratska zato što većina nije glasala za LDP, nego za druge stranke! Pa vi sad vidite na koji nivo može pasti politička kultura u Srbiji -- rekao bih da je to slučaj "funckionalne nepismenosti".
dezelin dezelin 23:52 20.11.2007

Re: Bravo Jelena!

Dušan Maljković
Tvoj komentar, po prvi put, potpisujem. Drago mi je da je neko pokrenuo kritiku ovdasnje -- na ovom blogu -- "svete krave" LDP i to odličnim argumentima.


Meni sve to izgleda fingirano.

Nazivati nekog polu-svetom (to je negacija subjekta) zato što je bio na Cecinom koncertu -- da, to je kultur-fašizam,


Ne. Jeste u pitanju polusvet jer im nimalo ne smeta cinjenica da je u pitanju arkanova udovica - udovica svirepog ubice, naciste i ratnog profitera.

analogan ideji o superiornosti odnosno inferiornosti bilo kakvih konzumenata određene kulture tj. u užem smislu -- umetnosti. Uostalom, nacistički vrh je prezirao popoularnu muziku -- slušali su samo klasičnu, što im uopšte nije smetalo da sprovedu holokaust.


LDP ne planira da sprovede holokaust a cecine pesme nisu oblik umetnosti vec najobicnije djubre koje slusa samo polusvet bez ikakvog ukusa.


Naprotiv.
Argument -- oni i nas pljuju, pa im odgovaramo istom merom je za deklarativnu političku poziciju LDP skandalozan, jer to znači da sve diskriminativne odrednice koje dolaze na njihov oni odlučuju da perpetuiraju i upotrebe ih protiv neprijatelja.


Nije obicno pljuvanju nikad bilo u pitanju vec dobro orkestrirana propaganda - ista kao i ova koja se izmedju ostalih mesta vodi i na ovom blogu.


Na taj način diskriminacija se osnažuje i nema njenog ukidanja ili slabljenja.


Veliko je foliranje prica o borbi protiv diskriminacije u jednom primitivnom drustvu kao sto je nase srbijansko u kom 80% stanovnistva slusa Cecu i podrzava ratne zlocine.


Uostalom, nemojte se mnogo očekivati od Čede. On je ipak prilično neobrazovan dečko, koji ni elementarne principe demokratije ne razume -- u svojoj izjavi nakon izbora rekao je da on ne priznaje volju većine jer ona nije demokratska, a niej demokratska zato što većina nije glasala za LDP, nego za druge stranke! Pa vi sad vidite na koji nivo može pasti politička kultura u Srbiji -- rekao bih da je to slučaj "funckionalne nepismenosti".


Verovatno sebe vidite kao pismenijeg i obrazovanijeg ali Ceda ne preferira Cecu kao vi!

poz.
Dax Dax 01:37 21.11.2007

Re: Bravo Jelena!

[i]Uostalom, nemojte se mnogo očekivati od Čede. On je ipak prilično neobrazovan dečko, koji ni elementarne principe demokratije ne razume -- u svojoj izjavi nakon izbora rekao je da on ne priznaje volju većine jer ona nije demokratska, a niej demokratska zato što većina nije glasala za LDP, nego za druge stranke![/i
Kakva laz! Ovo je da se covek upisa od smeha.Pa vi ne razlikujete oligarhiju i bezvlasce od demokratije.Vama je primitivizam isto sto i vladavina naroda.E komedije......
milos g. milos g. 02:42 21.11.2007

Re: Bravo Jelena!

jer to znači da sve diskriminativne odrednice koje dolaze na njihov oni odlučuju da perpetuiraju i upotrebe ih protiv neprijatelja. Na taj način diskriminacija se osnažuje i nema njenog ukidanja ili slabljenja.

pa zato je ldp drugacija od ostalih partija koje diskriminativne odrednice ne upotrebljavaju protiv onih od kojih je dosla
(ili /zaVas u prevodu: neprijatelja kako ste verujem podsvesno nazvali politicke protivnike-sto je od sada vasa deklarativna pozicija:u politici postoje:1.prijatelji;2;neprijatelji) nego ih perpetuiraju,poneke i preparijaju i drze ih u fiokama pod A,B,C..a neke(ozbiljnije) u prostorijama stranke( za opomenu)
i ja potpisujem vase potpisivanje jelenine kritike svete krave.Zaista je zasluzio.Sedam godina,pod raznim uslovima,borbe da se napravi korak ka EU(a prvi je napravio On sam,kada je Milosevica poslao na sud umesto pred snajper)je baceno u vodu jer kod Olje B.nije progovorio o EU.
a jelenina kritika je evolucija,cisto da vas uputim,u srpskoj politici,jer ne kritikuje ldp zato sto je ldp,vec da bi ldp bio bolji.
svetu kravu kritikuju njeni simpatizeri i posmatrci iz gradjanske orbite.
Jelena Milić Jelena Milić 08:47 21.11.2007

to dezelin


Ne. Jeste u pitanju polusvet jer im nimalo ne smeta cinjenica da je u pitanju arkanova udovica - udovica svirepog ubice, naciste i ratnog profitera.


bez namere da gubim suvise vremena da jos jednom objasnjavam zasto termin polusvet u politickom zivotu smatram potpuno neprihvatljivim, d aipak pokusam kratko jos jednom:

dokle god u republici srpskoj postoji neko kao sto je pokojni dusko kondor taj entitet je nedopustivo zvati republika sumska. tamo ima ljudi rodjenih posle rata, ljudi koji su zestoko nastradali ili pogubili familiju a da nisu bili borci ili pobornici velike srbije, tako i na cecinom koncertu ima ljudi zeljnih zabave za koju ne moraju da plate kartu, koji ne moraju nuzno da znaju njen brak, politicke afilijacije, podrsku zlocincima...i dok je jedna takav tamo odmah ga odbaciti kao skart, polusvet je i politcki i socioloski nedopustivo.

dakle, nastavite li tako ovde, brisacu vas nadalje.

to sta cete i kako dalje u nakaradnoj promciji jedne validne i humane politcke opcije vasa stvar. i onih u cije ime samoinicijatvno ili ne nastupate. to neka proceni drugi. ja bih se zabrinula, jer u nedostatku energicnijeg i sistematicnijeg delovaja, frustrirani sto svi ne shvataju sve odmah , vi posezete za nedopustivim metodama kratkog fitilja, pa meni to izgleda i kao nedostatak posvecenosti ideji, i kao nerazumevanje ideje, i ako navijacki pristup, i kao zloupotreb aplatforme zarad obracuna sa pojedicima...generalno kontraproduktivno.
Jelena Milić Jelena Milić 08:52 21.11.2007

Re: Bravo Jelena!

dusane,
potpisujem prava dva pasusa.

treci ne. al da ima da se radi i uci i bude dosledniji i univerzalniji da.

hvala.

da nastavimo sami da guramo opsti zakon o antidiskriminaciji...bitnije i od miskovica i svega drugog!

as for kosovo-nisam se ukljucivala: cim je medjunarodna zajednica digla ruke od koncepta supremacije hr u odnosu na teritorijalni suverenitet, a u svetlu unutrasnjih preispitivanja sa jedne i narastajuceg putinizma sa druge, i kostunica i tadic imaju logiku da kosovo brane na nacin na koji ga brane. po koju cenu, to je drugo pitanje. pa i mz sad nacinom pregovora insistiranjem na dogovoru--legitimise krivaca i kaznjenika big time


Dušan Maljković Dušan Maljković 10:22 21.11.2007

Re: Bravo Jelena!

Pazite, ja ne znam šta je sporno u mom trećem pasusu. Uostalom, obrazložiću u blogu u kome ću izložiti detaljniju kritiku LDP. Za sada samo jedno elementarno zapažanje: demokratija počiva na političkoj volji većine, koja u predstavničkoj demokratiji parlamentarnog tipa znači prosto prebrojavanje glasova na izborima posredstvom kojih se, u skladu sa izbornim isstemom, regrutuju poslanici u parlament, bazičnu instituciju ovako koncipirane demokratije (postoji, recimo, i koncept direktne demokratije, nasuprot predstavničkoj, a mi ga poznajemo u instituciji referenduma). Prema tome, ne može ono što konstituiše demokratiju biti nedemokratsko -- tek posredstvom glasanja i poštovanja volje većine u političkoj zajednici "rađa" se demokratija. Dakle, ja mogu da kažem da se ne slažem sa "sistemom vrednosti" SRS i DSS, da su one ovakve i onakve u političkom smislu, ali ja ne mogu reći da je čin glasanja za njih nedemokratski, već da on ima negativne konsekvence po ovo ili ono unutar demokratskog poretka. Ali, kada Čeda kaže da on ne priznaje rezultate izbora zbog toga što su glasači glasali za te stranke, pri tome tvrdeći da su ti glasači "glupi" tj. da ni ne znaju za šta glasaju, onda on, s jedne strane, subvertira sam demokratski poredak (što bi konsekventno značilo da LDP ne sedi u parlamentu koga ne priznaje, već da pređe na vaninstitucionalnu političku borbu), a s druge strane ove političke subjekte "desubjektiviše" i deli na one "pametne" alias poklonike LDP i ove druge -- kako kaže "polusvet" (dodajući listi svojih grehova i kultur-rasizam koji ste i Vi konstatovali). Prema tome, Čeda ne zna elementarne pretpostavke demokratije, konstitutivni je anti-demokrata i kultur-rasista. I ja sam odlično znao zbog čega mu ne dajem glas, nota bene.
Jelena Milić Jelena Milić 10:34 21.11.2007

Re: Bravo Jelena!

kapiram i prihvatam logiku.

samo imam jednu ogradu, ni ja nisam sigurna da li SRS treba zabraniti ili ne, nisam pravnik. sa politicko-analiticarskog aspekta da. samo u smislu da je demokratija u 21 veku vise od brojanja glasova i procedure, vec i set opsteprihvacenih vrednosti i pravila, koja su iznad ili pre toga da li ste liberal, sd, konzervativac, komunista, narodnjak, bilo sta.

priznajem da u ldp nastupima na svim nivoima ima ponekad neosnovanog eltizma, arogancije i neznanja. ja samo mislim da se covek uci dok je ziv, i ako su namere dobre to nije tako strasno dok se previdi uvidjaju i koriguju. ako ne budem videla taj trend, necu biti glasac.

kad kazem namere, mislim srbija u eu npr a ne licno-poslovni obracun sa pojedincem ( ne znam da li je miskovic prica to, ovo napominjem da ne krene nepotreban trol i drvr i kamenje ldp navijaca).

ja ne znam d ali je ovo oko miskovica nastavak istog cilja -otkrivanje politicke pozadine ubistva ZD, protiv koga kao takvog nemam nista, dokle gos se gura sa drugim bitnim politickim temama. ako to ne moze, ldp treba da bude ngo, pokret, single issue movement a ne politcka stranka.

argument to isterivanje istine je preduslov za sve je malo nezgodan, jer se npr integracioni tokovi desavaju svidjalo se to ldp ili ne, a oni formalno-strucno-ljudski-nisu u njima. mislim da je to steta po njih.
milivoye milivoye 11:06 21.11.2007

Re: Bravo Jelena!

Dušan Maljković
Za sada samo jedno elementarno zapažanje: demokratija počiva na političkoj volji većine, koja u predstavničkoj demokratiji parlamentarnog tipa znači prosto prebrojavanje glasova na izborima


Da parafraziram Nenada Čanka: Mi možemo demokratski da odlučimo da pobijemo neke ljude, ali to ne znači da je to u redu.

Očigledno je da previđate samu suštinu demokratije koja je nastala kao alternativa tiraniji. Ova plemensko-legalistička sprdnja s demoktatijom (i odgovornostima svakog POJEDINCA koje ona podrazumeva) ne služi nikome na čast.

"Polusvet" nije lepa reč (i nije jedina takva u srpskom jeziku), ali to nema veze sa svrstavanjem u isti - to je lični izbor.
Dušan Maljković Dušan Maljković 11:23 21.11.2007

Re: Bravo Jelena!

Jelena Milić
samo u smislu da je demokratija u 21 veku vise od brojanja glasova i procedure, vec i set opsteprihvacenih vrednosti i pravila, koja su iznad ili pre toga da li ste liberal, sd, konzervativac, komunista, narodnjak, bilo sta.


Sad, da li je opšteprihvaćen set vrednosti koje idu uz demokratiju, to nisam siguran, odnosno da li sve države koje su demokratske dele iste vrednosti. Recimo, neke demokratske države smatraju da je anti-militarizam vrednost, pa nisu članice NATO pakta, dok druge takođe demokratske, jesu. Ili da je monogamija opšteprihvatljiv model emotivno-seksualne zajednice (neke države zabranjuju poligamiju, npr, druge je odobravaju). Itd, shvate na šta ciljam. Ako bismo se posvetli jezgru "demokratskih vrednosti" tj. onim vrednostima koje dele sve demokratije, nisam siguran da bismo našli nijednu do ideje vladavine većine, koja je zaista univerzalna -- npr. kineska demokratija poznaje taj princip, mada teško da su joj inherentni neki drugi (recimo sloboda medija u zapadnom poimanju). O konceptima revolucionarne demokratije da ne govorim.

No, ako se fokusiramo na zapadni model, on svakako podrazumeva i određene vrednosti -- recimo, anti-rasizam. Ako ste stranka sa rasističkim programom, vi ne možete da se registrujete tj. nije vam omogućeno da budete stranački subjekat. Problem nastaje u interpretaciji -- šta je rasističko, naravno, kao i u tome što izjave stranačkih predstavnika često bivaju neusklađene sa programskim dokumentima. Tako, poslanik DSS može izjaviti kako neko ima "ciganski i romski mentalitet", što je za mene rasizam (za tog poslanika to nije bio slučaj i u obrazloženju, koji je meni bilo rasističko, on je tvrdio da nije napravio rasistički izgred), ali to ne implicira da je DSS rasistička stranka. Tim više što su se ogradili od nastupa njihovog poslanika. Navedeno primenite i na SRS -- problem je kada se prelazi jedna sasvim nejasna granica, odnosno kada praktična politička ideologija, po pretpostavci rasistička, nadjača onu programsku, manifestnu, po pretpostavci nerasističku. Da li se to desilo sa SRS stvar je procene (i naravno akcije koju mogu pokrenuti građani, ali i državni organi). Ono što se meni čini nesumnjivim -- individualne izgrednike treba kažnjavati. I to strogo. No, po meni, najveći udar na demokratiju bila je afera "Bodrum" tj. zloupotreba glasačke kartice da bi se izglasao zakon. To je već najdirektnij udar na bazičnu isnstituciju parlamentarne demokratije i njenu bazičnu proceduru -- glasanje. I to je uradial Demokratska stranka, a krivica je, u ovom slučaju stranačka, svaljena na jednu osobu, koja je pretrpela ozbiljne posledice (sa razlogom). Sad, da li DS treba zabraniti? Da li ćete ozbiljnost prekršaja pravdati "ostatkom" politike koju vodi DS, a koja nije pretpostavljeno anti-demokratska, proglašavajući ovo incidentom, ekscesom? Ostavljam čitaocima bloga da procene.
Jelena Milić Jelena Milić 11:39 21.11.2007

Re: Bravo Jelena!

No, ako se fokusiramo na zapadni model, on svakako podrazumeva i određene vrednosti -- recimo, anti-rasizam.


neka u daljnjim raspravama ovo bude nesto sto se podrazumeva. antimilitarizam jeste legitiman opcija, ali nisam na to misila kad sam rekla opsteprihvacene vrednosti, one o kojima posroji konsenzus. u tom smislu anti-rasizam da big time.

takodje, kad pisem podrazumevam da ni kina ni indija ni rusija, po meni, nisu demokratije, vec rezimi sa elementima demoktarskih procedura. kapitalisticke da, ali demokratske daleko od toga. elem, mislim da konsenzus oko prava pojedinaca i postovanja ljudskih prava je meni bitniji od same povrede procedure, opet razumem vas argument. mnogi kazu da je izbacivanjem iz skupstine dss poceo sunovrat srpske parlamentarne demokratije u povdu.

ne bih se bunila da se dss energicnije ogradio od rasistickih ispada-recimo u formi kazne svog poslanika.

ps nisam sigurna sta se postiglo parlamentarizacijom hamasa
dezelin dezelin 20:22 21.11.2007

Re: to dezelin

dokle god u republici srpskoj postoji neko kao sto je pokojni dusko kondor taj entitet je nedopustivo zvati republika sumska.


Po vama. "Malo jaci" utisak ostavlja genocid koji je tamo pocinjen od utiska o dusku kondoru. Jel moze "Republika Sportska"?

bez namere da gubim suvise vremena da jos jednom objasnjavam zasto termin polusvet u politickom zivotu smatram potpuno neprihvatljivim, d aipak pokusam kratko jos jednom:


Nije u pitanju politicki zivot nego koncert Cece.

tako i na cecinom koncertu ima ljudi zeljnih zabave za koju ne moraju da plate kartu, koji ne moraju nuzno da znaju njen brak, politicke afilijacije, podrsku zlocincima...


Bas sam to i komentarisao - mnogo ih je briga sve tamo zajedno za zlocince. Zato i mislim da su to sto mislim.

to sta cete i kako dalje u nakaradnoj promciji jedne validne i humane politcke opcije vasa stvar. i onih u cije ime samoinicijatvno ili ne nastupate. to neka proceni drugi.


Ja ne nastupam, vec samo komentarisem - priznajem da nisam politicki korektan, a ovaj vas post ne dozivljavam kao evoluciju ideje nego kao devoluciju iste.

vi posezete za nedopustivim metodama kratkog fitilja, pa meni to izgleda i kao nedostatak posvecenosti ideji, i kao nerazumevanje ideje, i ako navijacki pristup,


Mozda ste vi posveceniji toj ideji od mene ali pitajte koga kod hocete (normalnog) o tome sta misli o ljudima koji posecuju cecine koncerte - iz tog razloga mi je malo licemerno da branim iste.

i kao zloupotreba aplatforme zarad obracuna sa pojedicima...


Nisu u pitanju pojedinci nego rulja na koncertu. Sto se tice obracuna sa pojedincima, vama to mnogo bolje lezi ovih dana, zar ne?






dezelin dezelin 20:33 21.11.2007

Re: Bravo Jelena!

tj. da ni ne znaju za šta glasaju, onda on, s jedne strane, subvertira sam demokratski poredak


Upravo ti glasaci za koje vi tvrdite da su "demokratski" i da "nisu glupi" subvertiraju demokratski poredak time sto glasaju za fasisticke stranke. Glasali su devedesetih vecinski za Milosevica, i tada, ako se ja dobro secam, nisu mnogo marili za demokratiju. Isti ti "demokratski" glasaci su potpuno svesno, pri cistoj svesti, zdravoj pameti i samovoljno podrzavali genocidnu politiku u BIH i na Kosovu. Znali su u vreme desavanja i za Srebrenicu i za hladnjace sa albancima. Reci "glup" za takav soj ljudi je eufemizam! To su pureblooded fasisti.

I ja sam odlično znao zbog čega mu ne dajem glas, nota bene.


Nota bene.
pufna pufna 21:25 21.11.2007

Re: Bravo Jelena!

da nastavimo sami da guramo opsti zakon o antidiskriminaciji...bitnije i od miskovica i svega drugog!


da li se secas emisije gde je Antonela Riha ubedjivala Cedu da taj zakon vec postoji i da je uvrsten u mnoge druge?!
milos g. milos g. 02:07 21.11.2007

jelena draga...

....ja van svih ovih komentara,koje ne procitah(jer sam na dial up-u),hocu delilimicno da pokusam objasniti cilj gostovanja cedomirovog.
Prvo i ja sam do skoro grizao prste sto u fazonu nije iskoristio sansu i rekao to i to kada i ja znam"to"sto je trebalo da kaze.
Mozda nisi takva osoba,pa te necu pitati jel znas onaj osecaj kad...a mislim na trenutak kada je neko bezobrazan prema tebi uz to laze ,provocira,a postoji i momenat kada oboje znaju pravu istinu ali uzivo ti sagovornik lupi ili nalepi neku laz povodom necega,a oboje narvno kao i za istinu,znaju da je to laz a ti upljuvan znas da si u pravu,i sta uciniti?ustati i sutnuti novinara like a Velja Ilic?
Bas u famoznom Ut.Ned.(pre otprilike tri godine) je C.J. demonstrirao tu pristojnost,neprijatnu pristojnost,na sve sramnije i bezobraznije optuzbe-pitanja-podmetanja-lazi ,kako se uostalom moze definisati zajapurenost O.B kada joj je ceda gost,Ceda u jednom trenutku pocinje da cuti i ocima koje se smeju gleda O.B.ne secam se ali mislim da je malo kasnije poceo da odgovara like a Andy Warhall:sa da i ne.Prica prestaje pocinje se sa utiscima.Tri od pet(opet nisam siguran)glasa ali komentarise olju.Slag na torti:gledalac koji glasao za,da kazem pro nacionalisticki predlog,pita Olju:
"izvinite,jel mogu jos nesto da kazem"?Olja oberucke:"naravno recite,gledalac:"Olja...Vi ste jedna iskompleksirana osoba!"Ceda nie glasao za predloge sa liste vec za gledaoce,a ja shvatio ko je Olja B.Tri godine je odbijao,po oljinim recima a na pitanje gledalaca zasto ga nema,odbijao Utisak Nedelje.I ja sam gledao poslednji,ovaj famozni,petnaestak minuta i rekao prisutnima "super ova hoce i Miskovica da mu prikaci".Sutradan,juce,bio sam zauzet citavog dana i svratim kod druga
i jos dvoje u prostoriji,svi manje vise apoliticni,na ekranu vesti ,na vestima imam sta i da cujem "Miskovic optuzuje..."
ja ne verujem,a ovi apoliticni,ali koliko toliko informisani,umiru od smeha.Jedan od njih pre svega toga rece"e,gledao sam juce onog cedu i glasacu za njega...."
Poenta je taj dan nakon.Mozda si postavila pogresno pitanje.Da li je Olja Beckovic prethodnica udruzenja protiv koga ce nadam se LDP sutra ili uskoro podneti krivicne prijave?Da li je Ceda znao da ce prvog radnog dana poceti predizborna kampanja pa je bio blazeno smiren i na zajapurenost odgovarao smirenoscu,jer je,nadam se,bas to i ocekivao:da se Siva Eminencija oglasi i automatski uplete u mrezu koja mu je ispletena.Ispletena sa smirenoscu.
Geronimo Geronimo 07:34 21.11.2007

Celokupan utisak, ne samo detalji

Jelena, navukao me vas tekst da danas skinem audio snimak emisije i odslusam. Navuklo me iako priznajem, blage veze nemam sa temom, LDP poznajem jedino preko ljudi koji se na Blogu pretstavljaju kao zastupnici iste. I, sta da vam kazem, evo ga jedan koji misli da ste ovog puta omanuli. Tacno je da C.J. "izleteo" sa formulacijom prisutnih na koncertu ali se, mislim, i veoma lako izvukao dodatnim objasnjenjem. Traljavo je odreagovao u delu sa Perom Lukovicem ali se zbog duzine tog dela zabasurilo. Ima jos par greski, nije dzentlmenski vaditi kao keca iz rukava bas voditeljkinog oca od svih mogucih aduta, ali sve u svemu celokupan utisak je da se pred kamerama nalazio momak, pomalo umoran od gomile optuzbi za koje niko ne podnosi i dokaze. Ukratko: naviako sam na ovo, malo sam umoran ali ako vi bas niste hajde vec jednom i nesto konkretno pa ako ima, daj da odavde umesto kuci odem pravo na robiju. Nema? Pa hvala lepo na gostoprimstvu i laku noc-. Ne tvrdim, ali mislim da posle ove emisije moze racunati da ce ovim nastupom Davida a ne Golijata prikupiti podosta glasova od onih na koje racuna. Nije bio arogantan, ni podrugljiv, nije vredjao oponente...da li ce njegovi "lepioci plakata" sa Bloga 92 uspeti da svojim delovanjem razjure vise potencijalnih glasca nego sto ih on pridobio - videcemo.
Jelena Milić Jelena Milić 08:38 21.11.2007

Re: Celokupan utisak, ne samo detalji

greski, nije dzentlmenski vaditi kao keca iz rukava bas voditeljkinog oca od svih mogucih aduta, ali sve u svemu celokupan utisak je da se pred kamerama nalazio momak, pomalo umoran od gomile optuzbi za koje niko ne podnosi i dokaze


Nije bio arogantan, ni podrugljiv, nije vredjao oponente


Geronimo, potpuno prihvatam da sam mozda omaula. Dopustite ipak da kazem da to meze da zavisi i od toga sta ste ocekivali. Vecina ovde koja brani CJ nastup istice smirenost. OK, ali ta smirenost je bila na momente potpuna tromost, i to nije dobro. ne treba da ima onaj defetisticki -kalimero stav koji je imao u insajderu, ali nisam sigurna da je ovaj umrtvljeni nastup antipod.

a sad na ono bitnije--matija beckovic, olja beckovic i CJ su sve troje javne licnosti, koje se ne libe da u javnosti iznesu svoje stavove o drustvenim pitanjima, prema tome legitiman su subjek javne kritike. ne vidim sta je nedzentlmenski spomenuti njegov nastup na koncertu "polusveta" ali to polusvet nije dopustivo, i vadjenje nije bilo dobro. kod pere lukovica jos gore, i to je jednostavno moj sud na osnovu mog ubedjenja i uzusa u javnom zivotu. kao sto i dalje smatram da je za modernu srbiju bilo bitnije da je spomenuo teme koje nije. ostaje, naravno, pitanje sta je nejmu bio cilj da postigne u toj emisiji, sta su mu bili prioriteti i drugo, ocito da nisu isti kao nekog ko se bavi politickom analitikom a ne politikom kao ja. legitimno.

po meni je cj zestoko omanuo sto kao politicki lider opcije koja se javno i pored satanizacija suprotstavila ludilu politike krvi i tla, to jos jednom nije u vezi matije beckovic to ponovio, nego koncert. ili krijenje iza politicara. i nije krijenje, stao javno na koncertu pored. ideolozi i politicari sprega stara koliko i svet.

ali se potpuno slazem da ili mu presude ili prestanu da vade polufabrikate, fabrikate i stvari iscupane iz konteksta. apsolutno. no kao i kod politicke korektnosti, i to je efikasnije sredstvo kada se univerzalno primenjuje.


Geronimo Geronimo 09:50 21.11.2007

Re: Celokupan utisak, ne samo detalji

Obratite paznju, moj "hendikep" je da nastupe C.J. ne poznajem. Mislim, osim onog klipa sto je jedanput postavljen ovde - nista. 24000km i to je to. Posmatram stvari ne sa politicke strane. Zamislite komentare posle emisije da je momak nastojao da na seriju pitanja posle "opustajuceg" caskanja proba da nabaci integraciju u Evropu, Kosovo itd...ostao bi utisak da izbegava odgovore na "skakljiva" pitanja. O.K. hoces odgovore na to i to - evo ti odgovora. I sta sad? Puf! Nista. Sad kad si videla da nije problem dati na to odgovore, sledeci put ti jedino ostaje da pitas nesto pametnije. Eto, tako sam doziveo ovu emisiju. Ne tvrdim nista, samo moj dozivljaj iste :) I dozvolite mi da na vasem blogu kazem nesto redakciju Sajta B92: hajde primetite ljudi da vi vise niste samo Radio B92 nego i TV. Kao sto postavljate tonske zapise pocnite vec jedanput i sa video snimcima emisija. Bar za pocetak. Posle da vas pitamo a sto ne moze da pretplatnici gledaju ceo program? Pa ako odgovorite- e, to nikako ne moze- da vas pitam-a kako drugi mogu?
milivoye milivoye 10:50 21.11.2007

Re: Celokupan utisak, ne samo detalji

ali se potpuno slazem da ili mu presude ili prestanu da vade polufabrikate, fabrikate i stvari iscupane iz konteksta. apsolutno. no kao i kod politicke korektnosti, i to je efikasnije sredstvo kada se univerzalno primenjuje.


Montipajtonovsko pitanje: Da li da obučem odelo ako me je porodica ljudoždera formalno pozvala na večeru?

Sve što tvrdite stoji, ali samo pod pretpostavkom da "druga strana" legalnim i legitimnim metodama zastupa neke legalne i legitimne stavove.

Meni ovo najviše liči na partiju pokera sa naoružanim saigračima koji nemaju nameru da izgube bez obzira na karte. Streljanje dr. Zorana Đinđića je bilo to "prevrtanje kartaškog stola", i ne prvo.
buda milic buda milic 13:30 21.11.2007

Užas


Toliko ličnog u formi objektivnog.
Kako bi rekao Bastard: Ubi nas subjektivni nivo!

Jelena,
ma ništa...
Istrip, tvrdoglavost i beznadež.

Užas
milos g. milos g. 18:33 21.11.2007

Re: Užas

Jelena,
ma ništa...

ma da dovoljno je i to "ma nista"
ali jedno moras znati,Jelena je baveci se dugo medjunarodnom poloitikom izgubila poziciju na domacoj
polit sceni.i upravo je na ovom textu demonstrirala najsigurniju poziciju:neutralnost,odmeravanje.
Sasvim legitimna i mudra pozicija.
verujem da je gospodin Svilanovic mentor.(da ne bude zabune postujem oboje,Gorana oduvek)
samo mala mrlja na sve ovo je link sa prethodne strane"Cedo razvedi se!secas li se Jelena?"
govori to pomalo o svemu...
Domazet Domazet 19:51 21.11.2007

Jos jednom o...

21. maja Ambasada je odbila Miškovićev predlog i isključila svaku vrstu trgovine, o čemu je odluka, zajedno sa preciznom dokumentacijom o tim susretima, prosleđena Stejt dipartmentu. LDP će novom osoblju Američke ambasade sa zadovoljstvom proslediti sve informacije koje dokazuju kada je i kojim povodom došlo do susreta između predstavnika Ambasade sa jedne, i predstavnika Miroslava Miškovića sa druge strane", saopštava LDP.
Mislim da obva izjava sjajno pokazuje u kojoj meri se LDP diletantski ponela u ovom slucaju. Posle demantija Ambasade iz LDPa dolazi tekst koji tvrdi da je:

1. sastanka ipak bilo, navodi se datum, cak i podatak o tome da je sastanak dokumentovan i da su dokumenta prosledjena u Washington. Sta ovom recenicom LDP zapravo kaze? Pa ponudicu vam dve varijacije na temu 'Ambasada laze!'

1.a. Sastanak je odrzan, informacija o tome je deklasifikovana i ustupljena javnosti pa je, naknadno, Ambasada procenila da to nije za javnost i pocela je da laze. I to nevesto.
1.b. Sastanak je odrzan, o tome postoje klasifikovani dokumenti koje mi posedujemo (postavlja se pitanje kako je LDP dosao u posedovanje tih dokumenata) i Ambasada laze. Mozda laze vesto ali mi ipak imamo nacina da se dokopamo njihovih klasifikovanih dokumenata i uteramo je u laz.

2. Ona prethodna postava Ambasade je zabrljala krseci federalne zakone a mi cemo novoj postavi koja ima 'ciste ruke' dostaviti dokaze. Tj., vi novi nista ne brinite, vi niste nista krivi. Sta ovom recenicom LDP pokazuje? Da su potpuno nesvesni da postoji nesto sto se zove profesionalna kolegionalnost i kontinuitet. Nova postava Ambasade ce se maksimalno potruditi da ne dopusti da na prethodnu postavu padne nekakva mrlja. Jer ako padne na staru postavu automatski ce se prosiriti i na novu.

Dakle, ono pod 1 predstavlja nevidjeni diplomatski paceraj. Ali mislim da je ovo pod 2 jos mnogo gore jer pokazuje da u LDPu ne postoji ni minimum svesti o profesionalnosti u politici o bavljenju drzavim poslovima.
milos g. milos g. 21:44 21.11.2007

Re: Jos jednom o...

(postavlja se pitanje kako je LDP dosao u posedovanje tih dokumenata)

uz pomoc svoje neprofesionalnosti i ne shvatanjem koncepta profesionalne kolegionalnosti tj,
ruka ruku mije...
a jel si se priupitao i ovo:kako to da samo oni,diplomatski paceri imaju i iznose u javnost deltine ,blago receno,prekrsaje?druge srpske partije ne egzistiraju na istom nivou,ili sta....
dezelin dezelin 22:01 21.11.2007

Re: Jos jednom o...

milos g.
(postavlja se pitanje kako je LDP dosao u posedovanje tih dokumenata)

uz pomoc svoje neprofesionalnosti i ne shvatanjem koncepta profesionalne kolegionalnosti tj,
ruka ruku mije...
a jel si se priupitao i ovo:kako to da samo oni,diplomatski paceri imaju i iznose u javnost deltine ,blago receno,prekrsaje?druge srpske partije ne egzistiraju na istom nivou,ili sta....


Zasto toliko mrze LDP????
Domazet Domazet 23:10 21.11.2007

Znas sta...

milos g.
(postavlja se pitanje kako je LDP dosao u posedovanje tih dokumenata)

uz pomoc svoje neprofesionalnosti i ne shvatanjem koncepta profesionalne kolegionalnosti tj,
ruka ruku mije...
a jel si se priupitao i ovo:kako to da samo oni,diplomatski paceri imaju i iznose u javnost deltine ,blago receno,prekrsaje?druge srpske partije ne egzistiraju na istom nivou,ili sta....
...necu te pitati da mi objasnis sta si tacno hteo da kazes sa prvom recenicom. Mislim da se LDP dovoljno ubljuzgao i bez toga.

Drago, a da ti objasnis ovom malisi razliku izmedju posedovanja dokumenata o nepravilnostima u poslovanju pojedinih firmi i posedovanja diplomatske poste koja nije upucena na tvoju adresu? Dovoljno ste se uplatkali i bez ovakvih mudrosti. Uzgred, mislis li da je tvoja lezerna (i javna) primedba o Embahadama i tome cemu one danas sluze pomogla smirivanju situacije.
Domazet Domazet 23:23 21.11.2007

Ma to vam je sudbina...

dezelin
Zasto toliko mrze LDP????
.,..znas onu 'Za dobrim konjem se prasina dize'. Mada, poprilican oblak prasine se digne i kad se konj saplete i ljosne na straznjicu...
milos g. milos g. 23:32 21.11.2007

Re: Znas sta...

..necu te pitati da mi objasnis sta si tacno hteo da kazes sa prvom recenicom

a ja cu ti ipak odgovoriti(na moj rizik jer si vec poznat da cukas tu jadnu tastaturu 24 sata) dakle:pa znas sta...bio sam malo cinican prema svemu sto si napisao,jer si to uradio kao da si kolporter kurirpressaradikala&spsa.
Nego znas sta jos:pitaj me za drugu recenicu!(odgovoricu ti sutra znas posao,dial-up).a posebno znacenje reci"ubljuzgati"Samo da te procenim.Jer mnogi mrzitelji ldpa ubljuzgaju(ispravi ako tacno prenosim znacenje)sami sebe.Mnogi su zube polomili na ldpu.Pa sada mogu samo da bljuzgaju po sebi.Pljuvanje je proslost.
Zivelo pljuvanje!
milos g. milos g. 23:51 21.11.2007

Re: Jos jednom o...

@ dezelin
zasto toliko mrze LDP????

zato sto vole da mrze nesto sto ne razumeju,pa se onda u glas dohvate dzipova,zebri i svakojakih prica.ima jedna i iz ove kafane""olja B.je fino demontirala Cedomira J".
smesno kako ljudi razlicito vide stvari.
da kazem otprilike 55%komentatora misli suprotno.
a ja morao da downloadujem,da bih sam sebi potvrdio da je nije demontirao(fino),
vec razdvojio od zivota (fino) ne dajuci joj primiivna pitanja da razglaba.i to sa osmehom.demontirana
je u jednom trenutku bila razjapurena.
p.s.pozdrav Petru Lukovicu,koji takodje ima svoje pravo na uzuse gledanja na drzavu i drustvo u kojem zivi.
jedan njegov govor/text je kao cekanje ispred granice EU-a,kako god da prica i pise duhovit je i to mu niko ne moze oduzeti.Sta vise u kombinaciji sa svojim specificnim humorom on obradjuje smrtno ozbiljne teme naseg drustva.
ne mogu da ne ponovim komentar ,sa linka, gospodje na perin text :"vidi ti koliko ima onih kojima smetaju tzv teske reci,a ne smeta im General Kadijevic,udobno smesten u Moskvi,i lepo nam objasnjava da je njegova taktika i preporuka bila da Vojska ne intervenise nego da Sloba preusmeri pristalice sa Usca na trg"(9-og Marta'91-e)dakle narod na narod.
Ali to nije nikakav utisak ove nedelje.Hag ga gotivi,tako da ako 2020-e udjemo u EU pitacemoCeduz asto nije te davne'07-e prozborio neku sa Oljom o integraciji...
milos g. milos g. 00:01 22.11.2007

Re: Ma to vam je sudbina...

Domazet
dezelin
Zasto toliko mrze LDP????
.,..znas onu 'Za dobrim konjem se prasina dize'. Mada, poprilican oblak prasine se digne i kad se konj saplete i ljosne na straznjicu...

Mada, poprilican oblak prasine se digne i kad se konj saplete i ljosne na straznjicu...

da secam se ..to je ono kada je kostunicin pulen(koalicioni parntner a ne konj)Palma( partner a ne drvo)pozvao
"Mozarta i Betowena da mu sviraju u Jagodinu""sta ako su mrtvi,nisu odavno mrtvi,jel tako gospoja novinarka"?
e pa onda cu da zovem....
strasan pad.
kad biras konja pogledas zube,a i ovaj veselnik ih pogubio na ldpu.
doktorka doktorka 10:15 22.11.2007

PAZNJA!

Interni dokument ambasade SAD
22. novembar 2007. | 07:23 -> 09:53 | Izvor: B92
Beograd -- U internom dokumentu ambasade SAD stoji da je odbijena ponuda Miroslava Miškovića za ukidanje vize u zamenu za uticaj na vladu.

U internom dokumentu ambasade SAD, u koji je B92 imao uvid, stoji da je ta ambasada odbila ponudu koju je u ime Miškovića izneo Bratislav Grubačić, urednik "VIP biltena", prema kojoj je vlasnik Delte navodno bio spreman da utiče na Vladu Srbije da promeni stav oko statusa Kosova u zamenu za njegovo skidanje sa liste građana kojima nije dozvoljen ulazak u Sjedinjene Američke Države.

18. maja ove godine Grubačić je, u ime Miškovića, službeniku političkog odeljenja ambasade rekao da, ako su SAD zabrinute kako da ublaže politiku Srbije prema Kosovu, postoji pojedinac koji efikasno može da utiče na novoformiranu vladajuću koaliciju koju predvodi premijer Vojislav Koštunca, a zatim brzo dodao da se radi o Miroslavu Miškoviću, u čije ime nastupa.

U internom dokumentu stoji da se preporučuje kategorično i brzo odbijanje Miškovićevog predloga i ocenjuje da postoji mogućnost da Grubačić govori istinu, ali da nema nikakvih dokaza da može da utiče na Vladu Srbije.

Ovaj dokument danas objavljuje i dnevnik Blic
V V 10:50 22.11.2007

Re: PAZNJA!

Sama cinjenica da "postoji pojedinac koji moze da utice na vladu..." je dokaz da odredjene interesne grupe u sprezi sa vladom, vladaju zivotima 7,5 miliona gradjana ove zemlje. Rezim u Srbiji nije demokratski, vec oligarhija koja ce se odrzavati na vlasti ne birajuci sredstva. Zbog nesposobnosti jednih, straha drugih, i nemanja zelje za progresom vecine, sansa za toliko zeljenim promenama je propustena. Miroslava Miskovica u Srbiji ima jos, sto ce se vremenom pokazati. Razlike izmedju rezima 90-ih i ovog sada nema jer je u pitanju ista ideologija, cak su i ljudi slicni. Privid parlamentarne demokratije postoji zbog fasade koju rezim koristi da prikrije svoje pravo lice. Karikature poput Tadica i Djelica su potrebnije rezimu za opstanak vise nego svi ostali kvazi-politicari. Zbog njih i njima slicnih, ostatak sveta smatra da je Srbija demokratska zemlja. Kostunica,Nikolic,Ilic & co. su dosledni u svojoj politici, bez obzira kakva je-kada njih birate jasno se odredjujete kao gradjanin i kao covek. Sa druge strane, "politicari" poput Tadica, Djelica, a izgleda i novog ministra inostranih poslova su razlog zbog koga je pristojnim ljudima politika sinonim za moralno dno. Gospodo "demokrate", to sto vi nazivate "drzavotvornom politikom" je lepa rec za nedostatak vizije, nedoslednost, neznaje, strah-jednom recju totalna nekompetentnost za posao kojim se, na zalost, bavite. "Delta" je samo posledica vase nesposobnosti, a koliko ste nesposobni to cemo tek saznati kada se "novi" legalizovani "biznismeni" budu pojavili. Prva stvar koja treba da vam bude u glavi je da je posao politicara da brine o opstem interesu, a ne licnom, sto je za vas izgleda nepoznanica. Patriotizam je laz koja se prodaje gradjanima u cilju zadrzavanja moci u odredjenim krugovima i opstankom na vlasti nacionalisticke ideologije koja je pogubna za buducnost gradjana ali izuzetno profitabilna za one koje su na vlasti. Zelim da im nezavisno Kosovo bude kost u grlu koja ce ih zaustaviti, sto bi napokon bila i neka korist od istog. Gradjanima Srbije zelim da shvate da drzavu ne cini teritorija vec svi njeni gradjani koji treba da zive u atmosferi tolerancije prema svojim razlicitostima i postovanja kako svojih tako i tudjih prava. Kada prihvatite takve vrednosti postacete deo Evrope, ostalo su stvari tehnicke prirode. Sve sto vas odvlaci na neki drugi kolosek je lose za vas i vasu decu bez obzira koliko vam to "zasecere" patriotizmom, pravoslavljem i ostalim iracionalnim glupostima koje za vase svakodnevne zivote nemaju ama bas nikakve stvarne vrednosti. Onog trenutka kada jedni prestanu da im veruju, a drugi da se plase, celokupna mafija koja vlada Srbijom ce doziveti kolaps. Pitanje je samo kada cete se probuditi?
Jelena Milić Jelena Milić 15:16 22.11.2007

Re: PAZNJA!

jako V,
jel ovo neki manifest, pismo vlade iz egzila, pojedinaca, slucajnog surfera namernika.....

neka korist od istog. Gradjanima Srbije zelim da shvate da drzavu ne cini teritorija vec svi njeni gradjani koji treba da zive u atmosferi tolerancije prema svojim razlicitostima i postovanja kako svojih tako i tudjih prava. Kada prihvatite takve vrednosti postacete deo Evrope, ostalo su stvari tehnicke prirode


drzavu cini i definisana teriotorija na kojoj se suverenost i demokratija ostvaruju, demokratije nema bez definisane teritorije ( ista moze biti promenjljiva) takodje, kazu strucnjaci za uporedne polticike sisteme, ali se slazem sa ovim o postovanju razlicitosti i svojih i tudjih prava. big time.

no mi u tom kontekstu onda sledeca vasa recenica deluje neprimereno i govori da i sami bas ne sprovodite politiku koju srbiji zelite

patriotizmom, pravoslavljem i ostalim iracionalnim glupostima koje za vase svakodnevne zivote


ostavite individualana verska osecanja po strani, pravo na veru i slobodu verosipovesti je jedno od osnovnih ljudskih prava, a u savremnim demokratijaam ne gleda se bas lepo i na vredjanje verskih osecanja. nazvati ih iracionalnom gluposcu i nije bas liberalno.

pogledajte the economist od pre jedno dva broja, da vidite sta je trend u savremenom svetu glede i svezno odnosa prema religiji
dezelin dezelin 18:31 22.11.2007

Re: Ma to vam je sudbina...

Mada, poprilican oblak prasine se digne i kad se konj saplete i ljosne na straznjicu...


Konj u trku moze da se ljosne samo na glavu. Teze je malo na zadnjicu.
Domazet Domazet 20:54 22.11.2007

Duso moja...

dezelin
Mada, poprilican oblak prasine se digne i kad se konj saplete i ljosne na straznjicu...Konj u trku moze da se ljosne samo na glavu. Teze je malo na zadnjicu.
...na sta ce koji konj da ljosne zavisi od toga da li trci unapred ili unazad.
dezelin dezelin 23:07 22.11.2007

Re: Duso moja...

Domazet
Duso moja...


:)))

Domazet
dezelin
Mada, poprilican oblak prasine se digne i kad se konj saplete i ljosne na straznjicu...Konj u trku moze da se ljosne samo na glavu. Teze je malo na zadnjicu.
...na sta ce koji konj da ljosne zavisi od toga da li trci unapred ili unazad.


Jel ti to iz iskustva? :)))


V V 00:58 23.11.2007

Re: PAZNJA!

U vezi drzave i teritorije: nisam pojasnio jer nisam hteo da ulazim u politicku teoriju (komentar je ionako dosta dug). Teritorijalnost, kako je shvacena po Vestfalijanskom idealu, ciji su koreni u Miru u Vestfaliji (1648), je upravo to sto ste naveli-"definisana teriotorija na kojoj se suverenost i demokratija ostvaruju". Medjutim, trenutno se nalazimo u procesu redefinisanja pojma drzave, suvereniteta, teritorijalnosti, drzavne autonomije, primata drzave, i uopste celokupnog anarhicnog sveta u kome nema autoriteta iznad suverene drzave. Na ovu temu mogu tomovi knjiga da se napisu, zbog toga sto ona obuhvata sve sfere drustva-utice i uticace na nase shvatanje ne samo pojma drzave vec i na vrednosti sa kojima zivimo, nacin na koji zivimo, uopste novi pogled na svet i nas kao deo istog. Naravno, proces se nece zavrsiti "dogodine" vec ce trajati duze-koliko-ne znamo. Konkretno, teritorija je bazirana po principu parcelisanog politickog prostora na teritorijalne komade koji su osnova modernih drzava. Trenutno, a i ubuduce, politicka moc i autoritet su organizovane na vise nivoa, od lokalnog do globalnog. Naravno da granice i teritorija jos uvek imaju vaznost, ali one prestaju da definisu prostorne markere politickog zivota i politicke zajednice. Nova geografija politicke zajednice i politicke moci je de finisana socijalnim grupama koje dele osecaj solidarnosti kao i trans-nacionalnim problemima. U tom smislu, teritorija postaje manje bitna, jer ono sto poznajete danas kao Srbiju, nece imati nikakav znacaj, osim istorijskog, nekome u buducnosti-ne toliko dalekoj da ovo izgubi smisao-mada prognozu u godinama ne bih davao.
U vezi nedoslednosti sopstvene politike: Gradjani ne treba da imaju samo pravo na veru i slobodu veroispovesti, vec i pravo na slobodu od vere i veroispovesti. Pod pravoslavljem shvatam ideologiju indoktriniranu od strane institucija (crkve i drzave) u cilju kontrole naroda. Nazalost, nije samo u Srbiji to praksa. Nemam nista protiv individualnih verskih osecanja kada su ona subjektivna i licna-molite se kome god bogu hocete. Pod pravoslavjem shvatam i sve strahote koje su ucinjene u ime istog, od kojih crkva nije ni pokusala da se ogradi. Takvo pravoslavlje ide zajedno sa patriotizmom-onako kako ga prostacki shvataju mnogi u Srbiji-voleti svoju zemlju i moliti se svome bogu a ostali koji su se "slucajno" nasli u medjama naseg "sela" neka postanu isti kao mi ili neka se nose. Ti odnosi su iracionalne gluposti konstruisani od strane drzave i crkve, ne za vase dobro, vec za njihov opstanak na vlasti i ulogu vrhovnog autoriteta u drustvu. Tako oni vladaju narodom.
Misao u vezi znanja: sve sto dolazi od nekog drugog, na koga mi zelimo da se ugledamo, ne znaci da je automatski orginalno, funkcionalno, i dobro za nas. Obrazovanje, je bitna i pozitivna stvar, ali ono sto je bitnije je da ne sledimo slepo necije znanje, jer ono nije objektivno, vec da konstruisemo svoje koja ce biti funkcionalno za nas. Ovo ne znaci potpuni relativizam gde sve moze, vec treba razvrstati znanja po kvalitetu-jedna su bolja od drugih. Na ovu temu feministkinje su napisale dosta tekstova-zaista inteligentne zene. Ja preporucujem Lorraine Code da se procita i razmisli.
Na kraju pozdravljam Vas rad i trud na ovom blogu i zelim Vam sve najbolje. Pozdrav!
doktorka doktorka 05:07 23.11.2007

Re: Duso moja...

Domazet

dezelinMada, poprilican oblak prasine se digne i kad se konj saplete i ljosne na straznjicu...Konj u trku moze da se ljosne samo na glavu. Teze je malo na zadnjicu....na sta ce koji konj da ljosne zavisi od toga da li trci unapred ili unazad.

mislish trci unazad pa se saplete? ma car si.
Jelena Milić Jelena Milić 11:08 23.11.2007

Re: PAZNJA!

ubuduce, politicka moc i autoritet su organizovane na vise nivoa, od lokalnog do globalnog. Naravno da granice i teritorija jos uvek imaju vaznost, ali one prestaju da definisu prostorne markere politickog zivota i politicke zajednice. Nova geografija politicke zajednice i politicke moci je de finisana socijalnim grupama koje dele osecaj solidarnosti kao i trans-nacionalnim problemima. U tom smislu, teritorija postaje manje bitna, jer ono sto poznajete danas kao Srbiju, nece imati nikakav znacaj, osim istorijskog, nekome u buducnosti-ne toliko dalekoj da ovo izgubi smisao-mada prognozu u godinama ne bih davao.


hvala na odgovoru. pomaze dosta.

terotorija da nije toliko bitna u kontekstu koji ste spomeuli, naddrdzavnih udruzivanja ali i interesnih grupa koje se spomenuli, to se slazem, ali kao jedinica organziacije na kojoj se pravo ostvaruje ce verovatno jos dugo opstati.

uoak u turbulentnoj srbiji treba biti dosta obazriviji i sudjivati pojedince, pojedine prekrsaje crkve, ili drzeva ka crkvi, ipak ne veru kao takvu. i pored svih zlocina o kojima se vera nije izjasnila. zato i postoje pres grups koje vrse pritsak da se to uradi.
Jelena Milić Jelena Milić 11:02 23.11.2007

B92 osuđuje napade na novinare

B92 osuđuje napade na novinare
23. novembar 2007. | 07:46 | Izvor: B92
Beograd -- B92 najoštrije osuđuje ponovljene napade i uvrede Petra Lukovića na novinare i zaposlene u B92.

Posle nedavnog teksta objavljenog u Feral tribjunu, ali i na Internet-prezentaciji Liberalno-demokratske partije, u kom je Gordana Paunovića, menadžera sektora B92 za korporativnu društvenu odgovornost, optužio da je saradnik državne bezbednosti, u svom novom tekstu, ponovo u Feralu i na internet-prezentaciji LDP-a, Luković nastavlja s najprizemnijim uvredama i kvalifikacijama.

Na meti su sada Olja Bećković i Danica Vučenić, novinarke koje su vodile emisije na Televiziji i Radiju B92 u kojima je nedavno gostovao predsednik LDP-a Čedomir Jovanović. Budući da je veza s državnom bezbednošću apsolvirana, Luković novinarke B92 sada proglašava za skotove, ludače i bolesnice.

B92 smatra apsolutno nedopustivim manir u kom se lična netrpeljivost, neslaganje sa iole disonantnim tonovima na medijskoj sceni i drugačijim mišljenjem, a pre svega pravom da se političaru koji pretenduje na najviše državne funkcije postavi pitanje o stvarima od javnog interesa, ispoljava kroz najgrublje diskvalifikacije, postavljanje medicinskih dijagnoza, optužbe za pomaganje fašizmu ili povezanost s tajnim službama.

Ono što posebno zabrinjava je činjenica da takve tekstove jedna parlamentarna politička stranka u Srbiji smatra dovoljno relevantnim da bi ih rame uz rame sa zvaničnim stranačkim saopštenjima isticala na svom stranačkom sajtu.

B92 poziva medijske i novinarske asocijacije da iskažu solidarnost s novinarima izloženim najbezočnijim napadima i kvalifikacijama, ali i da se jasno ograde od onih koji, predstavljajući se upravo kao novinari, kršeći sve novinarske kodekse, podmetanjima i neprimerenim izlivima ogoljene mržnje udaraju na pravo da se profesionalno radi posao i da se iznese sopstveno, drugačije mišljenje.

B92 još jednom izražava bezrezervnu podršku svojim novinarima i saradnicima, koji svoj posao rade profesionalno, savesno i nepristrasno. B92 će učiniti sve što je u njegovoj moći da spreči nekontrolisan javni linč naših saradnika koji sprovode oni koji su, po svemu sudeći, očekivali da na programima B92 uživaju posebne privilegije i povlašćen tretman.

kobacspo kobacspo 17:22 23.11.2007

CEDA

Č.J. je prilično kult-fašistički ljude na Cecinom koncertu nazvao "polusvetom".


Pa upravu je.

NE branim ga, ali dok god oni koji najvise psuju i vredjaju, dobijaju najvise glasova, dotle ce LDP d bude na 5% a SPO ispod cenzusa. Nazalost.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana