Politika

Obama bolje igra basket?!

dali76 RSS / 20.01.2009. u 07:51

 

  Bio je to prekrasan  dan  I nas dvojica smo uzivali u toplom   januarskom suncu   radujuci se sto  sad zivimo blize ekvatoru nego je to bio slucaj u bivsoj nam zajednickoj domovini. Nije to jedina stvar  koja nam  je  postala bliza dolaskom na novi continent...

Jos malo pa cemo imati    inaguraciju novog predsjednika , zapoceo sam temu znajuci da je sem cura u ljetnjim haljinama (nije sexism stvarno) I politika tema  na koju   moj  kolega s faksa uvijek rado pristane.

Nema ti tu  razlike moj prijatelju.  Da, sem naravno novi predsednik zasigurno igra kosarku bolje od odlazeceg , rece on vise za sebe dok je  palio cigaretu.

Ma daj ne zezaj!    Ja nisam jedan od onih koji ocekuju cuda od Obame , al zasto toliki pesimizam ?, odgovorih pomalo ljut na ovakve vrste komentara.

Jel ti znas gdje  su Obama I MS. Clinton bili proslo ljeto tacnije  pocetkom juna ? Osmjeh koji je imao govoreci kako Obama igra bolje kosarku odjednom nestade s lica.

 Odkud da znam  gdje je bio ko na  koji datum. Jeste da smo studirali istoriju al zar se nismo slozili da je od tih   datuma  I godina  za istoriju ipak bitniji concept , odgovorih praveci sad ja salu s njim.

 OK,OK, nisam ni mislio da je bitan datum.   

Sjecas se pricali smo jednom o bilderbearg grupi ?

Da,sjecam se odgovorih. Organizacija osnovana 1954 u  Holandiji ;  Clanovi najuticajniji ljudi zapada ukljucujuci bankare,  financijere ,politicare ; sve u svemu ogromno bogatstvo I uticaj je nesto sto prati kako se predpostavlja najmocnije ljude svijeta clanove ove neformalne grupe.

 Da, odgovori on.

Ne zaboravi da ovu grupu prati  kontraverzni glas jer niko ne zna ko ovdje sve pripada I tajno pravilo "sto se  prica unutar bilderbearg ostaje unutar bilderbearg"!

Svake godine jednom odrzavaju sastanak u razlicitim djelovima svijeta. Clinton  , kako se ispostavilo kasnije, je bio na  njihovom sastanku u Njemackoj 1991.

Sta se desilo sljedece godine s njim, upita me  prijatelj .

Sta se desilo ? O pa postao je predsjednik, odgovorih cudeci se kako nisam odma znao odgovor.

Cekaj hoces reci I da je Obama isto imao sastanak s njima?

Hocu. Bas kao I senatorka Clinton I jos ranije John Mccain.  To je ustvari odgovor na moje pitanje sto sam te pitao gdje je  Obama  bio u junu prosle godine.

On I Ms Clinton bili su  u malom gradicu u Sjevernoj Virginiji bas u vreme kad je  bilderbearg imao svoj redovni godisnji sastanak. 

Glasnogovornik Obame rekao je da neki ljudi zele da ih vide I pricaju.....Kad su novinari pitali jel to ima mozda veze s bilderbearg konnferencijom koja se odrzavala tad glasnogovornik je odbio da  komentarise ovo pitanje.

Pa cekaj prekinuh ga.

Ja citam novine svaki dan kako to niko da objavi?

E to ja  sad pitam tebe. 

Al imam I odgovor , nastavi moj prijatelj.

U junu 1991 David Rockefeller je javno zahvalio  direktorima Washington post/a , New York Times/a , Time Magazina I ostalih  velikih medija koji nisu predhodne cetiri decenije pisali o njihovim sastancima. Doduse rekao je  to na sastanku trilateralnne komisije al mislis da je vise bitno kako oni nazivaju grupe trilateralne ili bilderbearg?

Da,  cuo sam da je Rockefeller clan bilderbearg grupe kao uostalom I Kissinger.

Kao  I nama mnogo poznatiji Richard  Holbrooke , nadovezao se  kolega ocigledno zadovoljan pravcom I tokom razgovora.

Ti znas da ja nisam rad vjerovati u konspiracije.  Bilderbearg jeste jaka lobisticka I ako hoces globalisticka grupa  mocnih elitista koja  naravski mora imati uticaj , rekoh ja trudeci se zadrzati na terenu realne politike.

Ta borba interesnih grupa I demokratije nije od juce. Pa o tome je govorio I Lincoln govoreci kako sem juga s kojim ratuje Amerika ima ispred sebe mnogo   opasnije neprijatelje olicene u bankarskim krugovima.  I Eisenhower je upozorio na slicne probleme.Demokratija nije bajka vec process covijece.

Sad sam se vec dobrano otrgao iz prica o tajnim grupama prevodeci to u realne vode real politike.

 Upravu si ni sam nisam sklon pricama o zavjerama ali bojim se da su mocnici svjeta davno dobili tu bitku I kidnapovali  demokratiju.

Kad  su ovdje osnovali Federalne Rezerve ? upita me paleci drugu cigaretu.

Pa 1913 mislim odgovorih.

Da, iste one godine kad  se pocela ubirati income taksa rece on.

Kakve veze sad covjece  ima income taksa I federalne reserve.

Sjecas se izjave koju je onomad dao Rothschild tipa ne zanima me ko kontrolise politicki  sisteme ili vlade dok god znam ko kontrollise tok novca".

Da oni su uzasno imucna familija. Cini mi se  da su oni izvukli Bank of England pocetkom 19 vijeka ?

Mislis reci kupili Bank of England ? odgovori mi drug.  Ustvari,  pardon,  to se sad kaze bail out.  

Nekoliko  banaka;  cini mi se njih sest  su suvlasnici  Federalnih Rezervi;   vjeruje se da  je upravo  Rothschild familija jedna od glavnih ljudi.

Pretpostavljam da su   I oni u bilderbearg?

Dobro pretpostavljas , odgovori mi drug , ali ostaje nam da pretpostavljamo.  Posto sluzbene informacije o clanstvu nisu dostupne.

 Toliko o transparentnosti informacija zar  ne  rece on slavodobitno.

 Cekaj, Kissinger, Rockefeller, Rothschild ...Nemoj mi  samo reci da mi ovdje  pricamo o zavjeri Jevreja?

Ma daj ne budi lud . Ti ljudi ne brinu za religiju, rasu , il bilo sto drugo oko cega se mi stoljecima borimo.Oni su mnogo pametniji od toga.

Liberali, kapitalisti, komunisti to nije za njih to je ostavljeno nama da se tim zamajavamo.

 Ja se izvinjavam ako vas prekidam ali mozete mi reci  odakle ste  ?

Djevojka koja je valda cijelo vreme sjedila za stolom do nas odlucila je prekinuti nasu diskusiju.

 Bivsa Jugoslavija odgovori drug.

Zao mi je sto vas nisam razumijela ali  cujem spominjete Obamu. Mislite lid a ce biti  ista bolje?

Nisam se snasao u trenutku sto bih rekao ali moj  kolega jeste ;Naravno, svaka promjena uvijek donosi nesto bolje!



Komentari (74)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

topcat topcat 07:59 20.01.2009

Pa ne znam...

sta ce i kome biti bolje...
Amerika je odavno cirkus, a gledajuci ovaj show oko inauguracije, sve mi se cini da je doticni jos samo jedan klaun.
dali76 dali76 08:04 20.01.2009

Re: Pa ne znam...

dakle ti se slazes s mojim drugom?
Kazezoze Kazezoze 08:56 20.01.2009

Re: Pa ne znam...

tvoj drug je potpuno u pravu.
pogledaj ko je finansirao obaminu kampanju - rockefeller i soros.
ko stoji iza politichke agende novog nam predsednika amerike - brzezinski.
rockefeller, soros i brzezinski ce odluchivati, a zadatak obame ce biti da on te odluke "proda" javnosti.
poznavajuci ranije metode brzezinskog, mozhe se ochekivati da ce nova zharishta biti u pakistanu ( razlog-da ne bi pro-dali iranu informacije o atomskom naoruzhanju) i "humanitarna" vojna akcija u sudanu jer sudan snadbjeva kinu sa vishe od 7% kompletne naftne energije. veliki atomski rat je na pomolu, a rotschildsova vojna korporacija izrael ce odigrati veliku ulogu u tom ratu.
Tvoj prijatelj je u pravu jer bankarske korporacije koje su vlasnici FED-a ne interesuje moralna strana u ratnim sukobima, nego finansijska. mocnici bilderbershke tajne organizacije pleshu po istim finansijskim notama.
obama je samo vesht govornik i od njega se trazhi da tu svoju osobinu iskoristi u cilju daljnjeg manipulisanja ljudskog stada, sve ostalo ce drugi da odluchuju.

dali76 dali76 09:56 20.01.2009

Re: Pa ne znam...

ko je financirao McCain kampanju?On kaze isti ljudi ...to me buni zasto bi se trosili duplo?
Kazezoze Kazezoze 10:03 20.01.2009

Re: Pa ne znam...

dali76
ko je financirao McCain kampanju?On kaze isti ljudi ...to me buni zasto bi se trosili duplo?

pa i nije to neki troshak. to mu dodje kao ulaganje, a taj novac se i onako ubire od poreza na dohodak.
btw taj porez ne postoji, ali se ipak ubire jer nenachitani ameri nisu prochitali svoj 16 amandman, pa ga placaju jer misle da moraju.
dali76 dali76 10:12 20.01.2009

Re: Pa ne znam...

POREZ na zaradu ili income taksa kako neki vrde je neustavna kategorija...Zavisi naravno kako tumacimo ustav...ne postoji zakon na osnovu kojeg se ubire income taksa od 1913godine...
Milutin Milošević Milutin Milošević 10:25 20.01.2009

Re: Pa ne znam...

to me buni zasto bi se trosili duplo?

Igraju ljudi na sigurno
natasavb natasavb 10:53 20.01.2009

Re: Pa ne znam...

sta ce i kome biti bolje...
Amerika je odavno cirkus, a gledajuci ovaj show oko inauguracije, sve mi se cini da je doticni jos samo jedan klaun.

constrictoria92 constrictoria92 11:17 20.01.2009

Re: Pa ne znam...

Milutin Milošević
to me buni zasto bi se trosili duplo?
Igraju ljudi na sigurno


Kazezoze Kazezoze 12:32 20.01.2009

Re: Pa ne znam...

dali76
POREZ na zaradu ili income taksa kako neki vrde je neustavna kategorija...Zavisi naravno kako tumacimo ustav...ne postoji zakon na osnovu kojeg se ubire income taksa od 1913godine...

Aaron Russo je napravio dokumentarni film America: Freedom to fascism, u kojem govori i o income tax i FED-u i ovo je intervju sa njim u kojem on razmishlja na slichan nachin kao tvoj prijatelj.
sa desne strane je i kompletan film pa ko zheli mozhe pogledati...
pnbb pnbb 16:57 20.01.2009

Re: Pa ne znam...

btw taj porez ne postoji, ali se ipak ubire jer nenachitani ameri nisu prochitali svoj 16 amandman, pa ga placaju jer misle da moraju.


evo ja predlazem da ti u to ime pocnes da ostvarujes dohodak u usa , i naravno ne places taksu jer ne moras.

verujem da bi se vrlo lako razjasnio sa sudijom, on j eipak nacitan.. a ima i knjigu, moze da pogleda kad oce

vlada dvm vlada dvm 16:58 20.01.2009

Re: Pa ne znam...

dali76
ko je financirao McCain kampanju?On kaze isti ljudi ...to me buni zasto bi se trosili duplo?

pa to je win-win kombinacija. Svi koji se slikaju za novine, TV....su pionu u igri. Pa i Obama, od koga ljudi očekuju mnogo, a i dobiće mnogo. Pitanje je dobrog ili lošeg. Novus ordo Seclorum. Ordo ab Chao. Piše sve, vrlo je vidljivo. Ko hoće da vidi, znaće šta se dešava i šta će se dešavati.
topcat topcat 17:45 20.01.2009

Re: Pa ne znam...

dakle ti se slazes s mojim drugom?

Nemam se ja sta slagati ili ne slagati.
Vidim tko ga je financirao, vidim tko ga okruzuje i na sto mu lici inauguracija. Pametnome dosta.
A da ne govorimo o svim onim "paranojama" o njegovom rodnom listu (kojeg, uza svu paranoju nitko nije vidio), kao i diplomi sa univerziteta (koju takodjer nitko nije vidio).
I do sada smo imali podjeljenu Ameriku, ali mislim da ce biti prvi put da mnogi Amerikanci jednostavno nece priznati ovog i ovakvog predsjednika. Ne samo oni koji nisu glasali za njega (za koje ne mislim da su Mc Cainovi funovi, vec da su glasali PROTIV Obame i svih pitanja koje njegov izbor vuce za sobom) vec i onih koji su mu dali podrsku, a vec sada se osjecaju prevarenima.

Btw, McCainov govor prije zavrsetka izbora (kad je cestitao Obami) dodatno potvrdjuje rijeci tvog prijatelja.

topcat topcat 17:53 20.01.2009

Re: Pa ne znam...

dali76
On kaze isti ljudi ...to me buni zasto bi se trosili duplo?


Kakva je bila McCainova kampanja?
- katastrofalna
Na pocetku se izletio sa hrpom gluposti (tipa Irak do 2012.), a onda je ubacio potpuno nepripremljenu i priglupu Mrs. Palin da doda shlag na sve te izjave. Uostalom, koje cudo se moralo dogoditi da netko republikance uopce poslusa, a kamo li shvati ozbiljno? Tko je to trebao istupiti da polize Bushovo govno?

Dakle - ocito postoje dva tabora, ali iza kulisa samo jedna kampanja.


dali76 dali76 19:02 20.01.2009

Re: Pa ne znam...

Covijek koji je odbio dati informacije IRS/u u svezi poreza....Dobio je spor na sudu....Porota je odlucila jednglasno :ukoliko sudija pokaze na zakon koji omogucava income taksu optuzeni bit ce kriv...
Sudija je izjavio "there is no law "...
Covijek je pusten ali on je teksaski milioner koji smije izikovati ovako nesto...nije jedini .... Ne mogu se sjetiti imena ali sutra mogu provjeriti ...
ne.nevena ne.nevena 10:06 21.01.2009

Re: Pa ne znam...

Kazezoze
dali76
ko je financirao McCain kampanju?On kaze isti ljudi ...to me buni zasto bi se trosili duplo?

pa i nije to neki troshak. to mu dodje kao ulaganje, a taj novac se i onako ubire od poreza na dohodak.
btw taj porez ne postoji, ali se ipak ubire jer nenachitani ameri nisu prochitali svoj 16 amandman, pa ga placaju jer misle da moraju.


ovo mi je malo...ono... neverovatno. toliki milioni amerikanaca, i svi njihovi ekonomsko-pravno-ini strucnjaci ne znaju za ovo, a vi ste do toga dosli...kako?

podelite sa nama, molim vas. zivo me zanima, hocu da se pravim pametna u drustvu.
Kazezoze Kazezoze 18:52 21.01.2009

Re: Pa ne znam...

ne.nevena
Kazezoze
dali76
ko je financirao McCain kampanju?On kaze isti ljudi ...to me buni zasto bi se trosili duplo?

pa i nije to neki troshak. to mu dodje kao ulaganje, a taj novac se i onako ubire od poreza na dohodak.
btw taj porez ne postoji, ali se ipak ubire jer nenachitani ameri nisu prochitali svoj 16 amandman, pa ga placaju jer misle da moraju.


ovo mi je malo...ono... neverovatno. toliki milioni amerikanaca, i svi njihovi ekonomsko-pravno-ini strucnjaci ne znaju za ovo, a vi ste do toga dosli...kako?

podelite sa nama, molim vas. zivo me zanima, hocu da se pravim pametna u drustvu.

ako te ne mrzi pogledaj ovaj dokumentarni film Aarona Russoa, on govori o tome.
miloradkakmar miloradkakmar 09:10 20.01.2009

Kontinuitet


Obama je održavanje kontinuiteta, što se sada pokušava kod nas u Srbiji... Našoj naivnosti nikad kraja . Za taj kontinuitet , eto saznadoh ko je zadužen. Na poslednjim predsedničkim izborima u Srbiji u EU su sat vremena , ili nešto manje ,pre zatvaranja biračkih mesta znali ko je pobedio!?

Nije valjda da ta grupa ima veze i sa našim ulaskom u EU !?
dali76 dali76 09:22 20.01.2009

Re: Kontinuitet

Pa izbore mogu znati I analiticari koji iste prate godinama…
Nego ako je vjerovati nekima ko god pobjedi svejedno je?
Ne mogu se oteti sumnji da je svet bas toliko ili postaje onakav kako je orwell opisao u svojoj knjizi 1984
ivana23 ivana23 10:49 20.01.2009

Re: Kontinuitet

dali76
Pa izbore mogu znati I analiticari koji iste prate godinama…Nego ako je vjerovati nekima ko god pobjedi svejedno je?Ne mogu se oteti sumnji da je svet bas toliko ili postaje onakav kako je orwell opisao u svojoj knjizi 1984

constrictoria92 constrictoria92 11:19 20.01.2009

Nisam bas pobornik

conspiracy theories, al' tvoj text ima logike (tj. razmisljanje tvog prijatelja).
libkonz libkonz 12:00 20.01.2009

Ne znam...

ko je finansirao Obaminu kampanju, ali znam da je kostala 600 miliona, to je javni podatak. Trebalo je to skupiti, nije Opra valjda bila jedini finansijer.
man ray loves me man ray loves me 13:57 20.01.2009

Re: Ne znam...

navodno najveci deo je skupljen od naroda, na internetu, malim prilozima. medjutim posle je business week imao tekst o axelrodu -the secret side of david axelrod - gde kazu da je njegov glavni posao astroturfing - a to je ono sto bogoljub karic i dragan palma naivno pokusavaju majicama, mobi karticama i masinom za asfaltiranje - generisanje lazne podrske u narodu, tako da izgleda kao da su se ljudi sami pokrenuli iz entuzijazma na najnizem nivou (grassroots), a ustvari iza toga stoje zesca organizacija i lova. (edit - astroturf je podloga koja u tenisu zamenjuje travu. super mi je taj nacin imenovanja stvari.)
postoji nekoliko crvenih zastavica kad je obama u pitanju. postavljanje hilari je za mene bio prvi znak da nesto nije onako kako izgleda.
libkonz libkonz 14:14 20.01.2009

Re: Ne znam...

Imam utisak kao da ce za godinu, dve da nesto pukne u Americi. Primili su se Ameri na tu njegovu poruku Change, a kada vide da se ne menja nista, cak ce verovatno biti i gore, svasta moze da bude. Licno mislim da Obama jedino ima dobru moc manipulisanja. Kako će se snaći sa problemima koji ga čekaju: ekonomska kriza, Bliski Istok (sa Iranom, kao najvećim problemom u budućnosti), Kina kao nova sila,.
Amerikanci su svog poslednjeg pravog predsednika JFK-a ubili, posle njega svi su marionete. Zaista ne verujem da bi bogataši koji vode SAD, bez obzira kako se zove organizacija u kojoj su, dozvolili da za predsednika dođe neko koga ne kontrolišu.
man ray loves me man ray loves me 14:23 20.01.2009

Re: Ne znam...

ne verujem da ce da dodje do nekih nereda, cak i ako obama ne uradi nista. u francuskoj se isto desilo sa sarkozijem, pa nista. jednostavno - postoji samo jedan put. propadanje je dugo i trajace desetinama godina, sa fluktuacijama, kao i uvek do sada.
sto se obame tice, ne verujem da ce moci sebi da dozvoli da bude otvorena stetocina kao bush - mora da se potrudi da ispuni bar nesto od onog sto je obecao. sem toga, on nije glup. verujem da ce cak i u tom kontekstu u kome je postao predsednik moci da uradi nesto i za srednju klasu, kao i da ce da poveca finansiranje za nauku i slicne stvari.
videcemo. after all, danas je inauguracija.
vlada dvm vlada dvm 17:03 20.01.2009

Re: Ne znam...

postavljanje hilari je za mene bio prvi znak da nesto nije onako kako izgleda.

....A imenovanje ostatka tima bi trebalo pametnim ljudima, koji čitaju između redova, da bude znak kako to zaista izgleda i kako će zaista izgledati. Živo me zanima da li će u svom inaguracionom govoru pomenuti Novus Ordo Seclorum, makar i izokola.
dunja73 dunja73 16:09 20.01.2009

pa ne bih bila pametna...

Licno mislim da je sve to zbog finansiranja kampanja .. Naravno finansijer trazi svoj interes u svemu tome..


hm ..ja sam primetila da je u nemackoj pirinac poskupeo ,i to prilicno?? hm.. nista ne mislim,,,samo konstatujem...
vlada dvm vlada dvm 17:04 20.01.2009

Re: pa ne bih bila pametna...

dunja73
Licno mislim da je sve to zbog finansiranja kampanja .. Naravno finansijer trazi svoj interes u svemu tome..hm ..ja sam primetila da je u nemackoj pirinac poskupeo ,i to prilicno?? hm.. nista ne mislim,,,samo konstatujem...

A jel ORGANIC ili GM?
Blade Runner Blade Runner 18:00 20.01.2009

Re: pa ne bih bila pametna...

nemackoj pirinac poskupeo

nije samo u nemackoj, a nije samo ni pirinac. Brasno je takodje poskupelo, a odma zatim i hleb. I to je bilo pre nego sto je pocelo da se prica o finansijskoj krizi.
dali76 dali76 16:36 20.01.2009

gledam i razmisljam

Nema mjesta vjerovanju d ce ista da pukne ako vjerujes da je ovo sve kontrolisano.
Ja , nivan ili ne vjerujem da demokratija nije bajka vec process I da balansiranje izmedju interesa mocnih ljudi I drzave I drustva u cjelini jesu karakteristike koje prate konstantnu borbu za bolje drustvo.
Mislim ako imate ideju da je nesto kako vi vjerujete onda u daljem pristupu uvijek I trazimo informacije koje ce potvrditi nas stav I nase misljenje.
Na kraju mozda to radim I ja sam.
Nadalje ima ljudi koji misled a je ideja o globalnoj vladi ustvari benevalentna nesto kao EU sto pokusava biti.
Ono sto mene brine jesu napadi na demokratiju kroz sijanje straha I stvaranje kontrole ;jucer komunisti danas teroristi ; rezultat jucer sudjenje svakome bez prava a danas imamo taj famozni patriot act.
Ostaje nam da vidimo kojim putem ce Obama ?
Gledam inoguraciju I razmisljam …..
topcat topcat 17:59 20.01.2009

Re: gledam i razmisljam

dali76

Ostaje nam da vidimo kojim putem ce Obama ?
Gledam inoguraciju I razmisljam …..

Kao sto se svako veliko carstvo kroz povijest raspalo u svojoj bahatosti, tako ce se i ovo lazno - Americko.
Ne gledam inauguraciju.

Jelica Greganović Jelica Greganović 18:21 20.01.2009

Re: gledam i razmisljam

i verujem da će Amerikancima i Americi Obama sigurno biti veliki korak...koliko će za nas biti veliki, nisam sigurna. Biće bolje no sa Bušem, koliko...videćemo.
Inauguracija je preveliki cirkus za mene, negde u celom tom spektaklu mi se gubi željena ozbiljnost.
Blade Runner Blade Runner 18:38 20.01.2009

Jedan deo filma

"Zeitgeist" govori o tome o cemu ste ti i tvoj prijatelj razgovarali.
dali76 dali76 18:55 20.01.2009

prodje i to

Jelice slazem se da je inoguracija prevelik circus tj ja to gledam kao previse dekorisanu simboliku.

TOPCAT
Bahatost se ne moze izjednacitti s zemljom pa ni s Amerikom ..nazalost vecina lidera ima isti problem.
Covjeku daj zenu,kocku, vino I nece ga nista izmjeniti al daj mu vlast I vidjeces kakav je covijek.
Naravno konzekvense bahatosti su u relaciji ne samo s kolicinom I stupnjem iste vec s velicinom zemlje koju lideri vode.
Blade Runner
Hvala za info o filmu potrudicu se naci…
Prijatelj mi je naveo zanimljiv citat koji je jrednom rekao Gete : najlakse se manipulise s ljudima koji vjeruju das u slobodni.
Obama je u svom speech za moj ukus previse spominjao rat , ali je I izjavio da se individualne slobode nece zrtvovati radi “sigurnosti”..
Vreme ce pokazati hoce li rijeci ostati samo rijeci…
markonio92 markonio92 19:12 20.01.2009

Re: prodje i to

dali76
ali je I izjavio da se individualne slobode nece zrtvovati radi “sigurnosti”..
Vreme ce pokazati hoce li rijeci ostati samo rijeci…

SAD: Prisluškivanje bez naloga
dali76 dali76 19:33 20.01.2009

Re: prodje i to

Da zanimljivo je da je ova vijest o odluci suda stigla danas na prvi dan predsjednikovanja Obame.
Odluka se cuvala u tajnosti iako je od augusta prosle godine.
Hm?
dunja73 dunja73 20:38 20.01.2009

Re: prodje i to

Da zanimljivo je da je ova vijest o odluci suda stigla danas na prvi dan predsjednikovanja Obame.
Odluka se cuvala u tajnosti iako je od augusta prosle godine.
Hm?





i neka ...treba...Ovde pretprosle god ,kad su ,,teror Fric,,i ekipa hteli da dignu americku bazu u vazduh u Ramstein-u i udar planirali na Frankfurt ,da ne bi Amera ko zna sta bi bilo .Oni su iz Amerike prisluskuvali i znali sve ,a ovde Svabe skoro nista . i dok traje akcija ,nemci ih uhvate i neki ,,pandur,,sto ih je kontrolisao ,,nisu dzaba vicevi o njima,, na radio stanicu pita bazu sta da radi sa njima .I oni im pobegnu .

I naravno Ameri --cak lociraju ih i to je to....


A inace je Fritz iz moga komsiluka ...On je presao na islam i postao im glavni za tako to..
Kazezoze Kazezoze 20:47 20.01.2009

Re: prodje i to

A inace je Fritz iz moga komsiluka ...On je presao na islam i postao im glavni za tako to..

jel' ovaj?

dunja73 dunja73 21:01 20.01.2009

Re: prodje i to

Ma kakvi ,to je mlad covek ,majka mu u nasoj bolnici anesteziolog,otac firmu privatnu,,poznatiju,, zena mu je u crno umotana od kad su ga uhapsili ..

Niko to nije ni kapirao da je nemac . A ameri su samo preko jednog e-mail koji je dole negde poslao skontali ,i to je uvek isao 200km da posalje mail.Najskuplja akcija u nemackoj hvatanje njih .
dali76 dali76 21:08 20.01.2009

Re: prodje i to

da ovakvi primjeri pokazuju svrsishodnost zakona koji dozvoljavaju smanjenje sloboda i prava na privatnost ...jako e tesko tu naci granicu zloupotrebe....
Kazezoze Kazezoze 20:17 21.01.2009

Re: prodje i to

dunja73
Ma kakvi ,to je mlad covek ,majka mu u nasoj bolnici anesteziolog,otac firmu privatnu,,poznatiju,, zena mu je u crno umotana od kad su ga uhapsili ..

Niko to nije ni kapirao da je nemac . A ameri su samo preko jednog e-mail koji je dole negde poslao skontali ,i to je uvek isao 200km da posalje mail.Najskuplja akcija u nemackoj hvatanje njih .

ovaj na slici je jedini pravi terorist, svi ostali su lazhni (falsh)... pogledaj malo bolje sliku pa cesh shvatiti da sam u pravu
Zurg Zurg 22:29 20.01.2009

?

Djevojka koja je valda cijelo vreme sjedila za stolom do nas odlucila je prekinuti nasu diskusiju.

Bivsa Jugoslavija odgovori drug.

Zao mi je sto vas nisam razumijela ali cujem spominjete Obamu, Clintone, Busha, Kissingera, Rockefellera, Rothschilda, bilderbearg grupu, jevreje, masone... pa rekoh, mora da ste srbi.
dali76 dali76 22:46 20.01.2009

Re: ?

superprilika za razbijanje stereotipa ha...drugar koji mi e pricao sve ovo nije Srbin , za razliku od mene...
Zurg Zurg 23:24 20.01.2009

Re: ?

Srbin, Hrvat, Makedonac, Slovenac, Bosanac... neke velike razlike i nema.
Svi sa ovih prostora vole da vode svetsku politiku (iz žablje perspektive).
dali76 dali76 00:12 21.01.2009

Re: ?

Cjeli svoj zivot se susrecem s nekim stereotipima a ti ne stedis na njima..
Postoje mjesta u gradu gdje se okupljaju studenti na kojima sem politike neces nista cuti drugo. Mislis da to zavisi o nacionalnosti ljudi koji pricaju?
Nacionalnost je tu, kao I mnogo drugdje, najmanje vazna.
Postoji desetine faktora od socioekonomskih , do okruzenja pa do familije I nijedan od faktora nije niti ekskluzivan I jednak za svakog od nas ponaosob.
Ovaj blog je refleksija obicnog razgovora u starbucks/u I nije ni pisan da bude stivo visoke politike objavljeno u renomiranom politickom casopisu bas kao sto I sam naslov govori.
Ne smatram da ima ista lose I za ovakve price iz “zablje perspective ”.
ivana23 ivana23 01:00 21.01.2009

Re: ?

Zurg
Srbin, Hrvat, Makedonac, Slovenac, Bosanac... neke velike razlike i nema.
Svi sa ovih prostora vole da vode svetsku politiku (iz žablje perspektive).

...
Zurg Zurg 01:15 21.01.2009

Re: ?

Ne radi se ni o kakvim stereotipima. Jednostavno, što je jedinka niže u lancu ishrane to joj izgledaju bliže i razumljivije dešavanja na vrhu, a mi smo ti u tom lancu ćist plankton.
Garant negde u mongoliji se tako susreću dva pastira i raspravljaju o tome kako će izbor Obame uticati na cene mleka od Jaka na svetskom tržištu, i jedan od njih kaže - ma nema tu nikakve razlike, jesi li ti čuo za bilderbearg grupu.
Što se tiće stereotipa

::Obama bolje igra basket?!

A zašto ne i

Buš se bolje drži u sedlu?!
Hilari bolje štrika?!
Obamin je veći?!

Mi smo se bar okupljalida bi igrali preferans. Šta ćeš, srećnija vremena.
dunja73 dunja73 01:52 21.01.2009

Re: ?

Srbin, Hrvat, Makedonac, Slovenac, Bosanac... neke velike razlike i nema.
Svi sa ovih prostora vole da vode svetsku politiku (iz žablje perspektive).







Obamin je veći?!


Kako bi ove iznad ..po ovom pitanju ,hajde molim te , pa nek bude i iz ,,zablje,,
Zurg Zurg 02:10 21.01.2009

Re: ?

To je bar jasno.
Zato se i zavidan svet zaverio protiv nas.
Oće da nas skrate.
dunja73 dunja73 02:15 21.01.2009

Re: ?

Oće da nas skrate.



Zurg Zurg 02:16 21.01.2009

Re: ?

Da, zaboravih, pa šta ti misliš zašto su onog našeg paćenika nazvali ROD Blagojević?
dunja73 dunja73 02:19 21.01.2009

Re: ?

pa ne znam ,valjda sto nam je rod-pa otuda Rod ili?
Zurg Zurg 02:22 21.01.2009

Re: ?

Ma kakvi, tamo je poznat kao Big Rod
dunja73 dunja73 02:25 21.01.2009

Re: ?

onda gledano po ovom sablonu .....MIKROSOFT -Bil Gejts...



Dali ,izvini ,,,,,
Zurg Zurg 02:29 21.01.2009

Re: ?

To ti i ja kažem, kod njih mikrosoft, a kod nas Big Rod. Bog te mazo počeću sam sebe da mrzim zbog svih frustracija koje smo prouzrokovali napaćenom (ali ne tako obdarenom) čovečanstvu.
Zurg Zurg 02:36 21.01.2009

Re: ?

Kažu ovi što sve znaju da je bog želeo da svi ljudi budu jednaki i da svi isto žive, ali desila se nezgoda. kad je putovao po svetu da deli prirodna dobra, džak mu se pocepao, pa je tako arapima dopala nafta, u južnoj africi s neba popadaše dijamanti, a kod nas kad je počelo da pada dobro je što živi ostadosmo.
dunja73 dunja73 02:45 21.01.2009

Re: ?

dali76 dali76 02:52 21.01.2009

od pastira do skolovana cobanina

Svidja mi se ova sala o bbogu I dzaku.
Po cemu je to Rod nas?
Po prezimenu?
Stvarno se divim ljudima koji mastaju toliko.
Ako si imao vremena procitati neke druge moje tekstove mogao si primjetiti da nisam ljubitelj konspiracija , ali uvijek zelim iznjeti I neki drugi stav pa zasto ne I o bilderbearg.
Mogu se zezati , saliti I ja nije frka , ali eto ja kao primerak mongolskog pastira koji je preplivao okean I takav kakav je mokar ,slabovidan I glup uspio doci da bude ucitellj a I to nije neka pozicija znam , al trudim se ja ne odustaje mali mongolsko passtirski mozak…..
No sretan ja sto vidjeh putujuci morem tj plivajuci raznorazne sitne jedinke ,gotovo pri kraj u ishrane I pricali mi kako je big Rod nas a ja im vjerovah al avaj sad saznadoh nije..
PS
Ne razumijem Dunja cemu “izvini”?
dunja73 dunja73 02:58 21.01.2009

Re: od pastira do skolovana cobanina

Dali ,trol i tako to...mada znam da volis salu .... neces zameriti jer nije u vezi teme ovo bla - bla
dunja73 dunja73 03:09 21.01.2009

Re: od pastira do skolovana cobanina

Cekaj Dali ,sad si me bacio u rebus.Ako se preziva Blagojevic ,sa onim nasim ic ,pa poreklom je sa prostora ex yu ,ili??
Zurg Zurg 03:20 21.01.2009

Re: od pastira do skolovana cobanina

E, ne čitaš ti naše novine. U naše novine možeš da pročitaš kako NAŠ Milorad (valjda se dobro sećam) nije ništa skrivio, kako su mu sve to zavidni Amerikanci smestili, i neka se on lepo vrati u svoje selo, tamo ga željno očekuju.

A Big Rod je naš, da je slučajno Small Rod, taj sigurno ne bi bio naš, bez obzira na prezime.

Problem kod nas mongolskih pastira je u percepciji.
Niko nezna ko, kako i kakve odluke donosi u opštini.
Malo više ljudi zna ko, ali i dalje nezna kako i kakve se odluke donose u gradu.
Još više ih zna o vrhu države.
Dosta njih zna koji je broj cipela kojima je onaj Irački novinar gađao Buša.
Posledice se vide gde god se okreneš.
A kod nas govore - propašće ova Amerika pa će se sve dovesti u red.
Pa dobro neka propadne. I neka nama onda sve bude bolje.
A šta ćemo dok čekamo?

Zurg Zurg 03:23 21.01.2009

Re: od pastira do skolovana cobanina

Da, sva sreća, već sam mislio da ću zbog trola dobiti Crven Ban. Ne, ne, crven karton, iliti banovanje, to sam hteo reći.
dali76 dali76 03:24 21.01.2009

Re: od pastira do skolovana cobanina

Poreklom jeste ali zasto to mora znaciti da je "nas". Covijek se rodio ovdje. Ozenio se cerkom jednog uglednog politicara ...ima svoj zivot sad i bogami svoje probleme ovdje ...to sto nase novine vole pisati clanke tipa prvi guverner Srbin to je neka druga stvar...
dunja73 dunja73 03:28 21.01.2009

Re: od pastira do skolovana cobanina

dok cekamo ide pesma :


Ne bi dao `armonike svoje

Ameriko za dolare tvoje










,,ovaj stih zasticujem kao svoje autorsko pravo ,nemoj neko da se nasalio da ga
(zlo) upotrebi,,
dunja73 dunja73 03:35 21.01.2009

Re: od pastira do skolovana cobanina

Pa kad kod nas moze da se ,,istupi ili izstupi,, iz drzavljanstva ...

Kod grka ,jednom grk--uvek grk ..

.. Dali ,jel u USA dozvoljeno dvojno ili?
dali76 dali76 03:52 21.01.2009

....

Hm, tebi ocigledno ne ide citanje mojih postova?
Ja kad bih zelio da ova zemlja propadne pljuvao bi u vlastiti tanjur iz koga jedem deset godina.
Ovakvim stavom bi se s pastira spustio na objekte njihovog cuvanja a to nip o Darvinu nije moguce
Ne ocekujem da pratis moje komentare ovdje pa da svatis da kucas na krivu adresu , ali samo moja dva teksta unazad bi pomogla dosta.. Usvom sitnom pastirskom zivotu jedva prezivjeh.Sad znam. Bio sam ispod kad je bogu ta se vreca probusila.
No naucih jednu stvar:
Ccovijek moze daleko onoliko koliko vjeruje ostalo su nijanse…
Sdruge strane ako u nesto ne vjerujes nije dovoljno reci ja ne vjerujem I ovakvim odgovorom drugom naljepiti etiketu mongolskog pastira.
PS
Ovdje ne djelimo crvene ni zute banove niti kartone a kamoli banovanje.


Zurg Zurg 04:18 21.01.2009

Re: ....

Meni čitanje uglavnom ide bolje od pisanja.
Čim sam pročitao tekst, znao sam kakvi će biti komentari, a verujem da si znao i ti.
Kad se izvučeš odavde, malo teorije zavere ti može izgledati simpatično. Svi znaju da je Elvis živ, a Pol mrtav, i zamenjen dvojnikom i to je OK.
Ali ovde živiš u tome svo vreme kao kod Kafke.
Inače nisam mislio da se mi ovde bijemo, samo mi je bilderbearg legao kao kec na 11, pa si se osetio prozvanim, da sam pomenuo neke druge stvari sa ovoga bloga, verovatno bi se još neko osetio prozvanim i već bi bilo krvi do kolena, ali bilderbearg, ko bi mogao da odoli...
dali76 dali76 04:56 21.01.2009

Re: ....

Ja odlicno razumijem odakle dolazis I odakle ta frustracije sa svim tim teorijama zavjere. Kroz citav ovaj blog pa I u komentarima moze se primjetiti da postavljam pitanja I dovodim u pitanje sve ovo ali ne na nacin da kazem :to je obicna glupost.
Upretproslom blogu imao sam raspravu o ubistvu JFK gdje sam isto tako se protivio ideji zavjere s onim cinjennicama koje se protive idejama.
Cinjenica je da bilderbearg grupa postoji I ja sam je I gledao kao lobisticko globalisticku grupaciju koja naravski ima svoj interes.
Cinjenica je da nije transparentna I da nema podataka o tome sta pricaju , sta odlucuju I na kraju nema sluzbenog spiska clanova.
Cinjenica je da novine njih izbjegavaju kao djavo krst I cinjenica je da se Rockefeller na tome medijima I licno zahvalio.
Za mene je paradoks da se ti (kao I ja) suprostavljas teorijama zavjere al kako ?
Pa tvoje razmisljanje da postoje jedinke planktoni jeste nistadrugo nego ta ista teorija zavjere na kvadrat !!
Ja sam umalo glavu izgubio slusajuci kako nas niko ne voli I kako je cio svijet protiv nas.
I ovdje se sav najezim kad skontam kako se strah zloupotrebljava zarad kontrole.
Nisam ovdje da ubjedim nikoga u nista da preobratim liberala u konzervativca ili obratno vec sam ovdje da pisem,citam ,razmisljam ,naucim ali I ucim.
Ljudi su posebna sorta , tesko ce prihvatiti neko tudji stav a jos teze ce to neko priznati ali blog I nije ovdje zvbog toga vec zbog stvari koje gore pomenuh.
Drzim se pravila da ne banujem nikoga jer vjerujem da komentari nasi pisani drugima govore I o nama , tako sto se tice krvi do koljena nema problema. Naravno sem ako moderacija ne odluci drugcije.

Zurg Zurg 06:49 21.01.2009

Re: ....

Ne dovodim u pitanje postojanje bilderbearg grupe, niti drugih lobističkih grupa. Kapital ovako ili onako, uvek nalazi svoj put. Sa druge strane ne verujem da su to organizacije sa strogom hijerarhijom i odlukama koje obavezuju sve članove. Lobističke grupe koje lobiraju za konkretne i određene stvari su nešto već sasvim drugo. Ne mislim stoga da je iko, Obama, Hilari ili Mekkejn, prodao dušu đavolu time što je otišao na njihov sastanak. Mene bi više užasnulo da su ih pozvali, a oni rekli, ne, hvala, ja ne želim da čujem vaše stavove, za mene vi ne postojite.

Sa druge strane jedno je ono što se napiše, a drugo je ono što se čita. Evo kako može da se pročita tekst, i kako vidim, neki su ga već tako i pročitali. Postoji tajna svetska vlada. Predsednici i vlade pojedinih zemalja su njihove marionete i izvršavaju postavljene zadatke. Oni su već sve rešili i dogovorili, i to će i da sprovedu. Nas niko ništa i ne pita i možemo samo a)ništa mi nemožemo, sve je već rešeno, ili b)pružati otpor, prosto se izmaknuti iz tog neprijateljskog sveta. Nijedan od ovih stavova nas ne vodi bliže tom svetu meni se čini. I tako se polako pretvaraš u plankton.

Strašno je kad shvatiš da takva razmišljanja nisu samo zabava dokonih, već vidiš da se i država ponaša u skladu sa tim, pa umesto da prvo uspostavi dobre odnose sa susedima, prvo pokušava da vodi globalnu politiku.

Što se tiče teorija zavere - ako se ne slažu sa ćinjenicama, tim gore po činjenice.

Naprimer, postoji tajna svetska vlada. Ok, slažem se. Predsednici i vlade pojedinih zemalja su njihove marionete i izvršavaju postavljene zadatke. OK, kakve naprimer. Pa recimo rat u Iraku. Sadam nije dao nafte pa su rešili da ga uklone. OK, ali recimo predsednik Francuske je bio protiv. Daaa, pa onda on i nije maroneta. OK, ali predsednik... Ne, ustvari marioneta je samo presdednik SAD. Obama? Da, Obama. A ima li u toj svetskoj vladi francuza, nemaca... Ima, naravno, svi najbogatiji ljudi sveta. I njihova marioneta je Obama. Da. Pa, kako se isplati recimo najbogatijim ljudima iz nemačke, da se suprostavljaju planu SAD, recimo po pitanju gasovoda sa rusima, kad su oni zapravo u toj vladi koja mu zadaje zadatke? Pa, ustvari nije tako, svi su oni zapravo marionete, ali o tim konkretnim stvarima se ne dogovaraju. Pa o čemu se onda dogovaraju, kakvi su im zadaci, gde je ta koordinisana akcija? Pa evo, kod nas. Sva ova svetska vlada je ustvari tu zbog nas, jer svi žele da nam ga skrate.
dali76 dali76 07:31 21.01.2009

Re: ....

Hej pa ovo je vec stav a ne ono sto si izneo u predhodnim postovima I sad svatas zasto sam ja za tvoju teoriju o planktonima rekao da je teorija zavjere na kvadrat!!
Sve sto govoris stoji I sve je tu , I prihvatam ovakav nacin argumentacije.
Nemam ja tu sta dodati ni oduzeti vec mi je drago da je rasprava krenula jos jednom vodama real politike.
No, ono sto mene muci I dalje zasto je susret s lobistickim grupama mamac za medije I jedva docekaju da kazu :aha eto Obama je primio nova cod tog I tog ..McCane je dobio donaciju odatle I odande. Obama se sreo s lobistima tim I tim . American Israeli public committee ,mocna I uticajna lobisticka grupa primila te tad I tad samo jedino niko ni slova o Bilderbearg kao da je grijeh sastati se s njima. Jos gore niko da objavi nesto vec covijek mora tragati za tim.
Jel oni namjerno prave famu o sebi?
Zurg Zurg 11:29 21.01.2009

Re: ....

Zamisli urednika velikih novina, koji čini sve da dođe do vesti, recimo kao šefa Klarka Kenta. Uleće mu u kancelariju Rej Olsen i kaže - šefe, Obama se sreo sa Bilderbearg grupom... Šef mu kaže - I? Onda obojica jedno vreme ćute pa Rej kaže - Šefe imam ekskluzivne slike Britni Spirs!!!
dali76 dali76 16:49 21.01.2009

Re: ....

ljepo zvuci no sto cemo s ovim:
"We are grateful to the Washington Post, the New York Times, Time magazine and other great publications whose directors have attended our meetings and respected
the promises of discretion for almost forty years. It would have been impossible for us to develop our plan for the world if we had been subject to the
bright lights of publicity during those years. But, the world is now more sophisticated and prepared to march towards a world-government. The supranational
sovereignty if an intellectual elite and world bankers is surely preferable to the national auto-determination practiced in past centuries"--

dali76 dali76 16:53 21.01.2009

Re: ....

lako cu ja za britni ili Paris ..mene zanima rukovodstvo ,transparentnost , i informacije ko,kako,gdje i kome ko placa...Dovoljno je otici na net i saznati o gotovo svim lobistickim grupama..gotovo svim sem....
dali76 dali76 03:54 21.01.2009

dvojno drzavljanstvo

Dvojno drzavljanstvo ovdje nije zabranjeno zakonom, ali se savjetuje jedno.
Ja nemam dvojno jer sam ovdje stigao bezz ijednog od nasih ex drzavljanstava….

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana