Istorija| Politika

Postizborne paralele

dali76 RSS / 09.04.2017. u 19:41

 

Nemoguće je danas posmatrati postizborne proteste u Srbiji, a ne setiti se sličnih postizbornih demonstracija  po američkim gradovima u novembru  prošle godine. apolitička, antistranačka histerija    kao sastavni deo  bunta protiv korumpirane vlasti naravno nije srpski fenomen , I ona se desila Americi, doduše nešto ranije.

Pobeda Trampa na predsedničkim izborima izvela je na ulice u novembru prošle godine desetine hiljada demonstranata nezadovoljnih izbornim rezultatom i izbornim sistemom. Medju protestantima bio je veliki broj onih koji na novembarskim predsedničkim izborima nisu uopšte glasali nezadovoljni porazom senatora Burnie Sandersa na predhodno održanim izborima za predsednickog kandidata ispred demokratske stranke. Bila je to prilika da se masovnost protesta artikuliše kroz konkretne zahteve ka političkoj eliti Demokratske stranke koja je tako tvrdoglavo srljala u poraz izlazeći u susret ambicijama jedne porodice.

Iako su javna istraživanja upozoravala na  visok stepen odbojnosti samih prodemokratskih glasača naspram Hillary Clinton, vrh stranke , potpomognut elitističkim pravilima samog izbornog pprocesa i kadkad nukusnom medijskom podrškom, učinio je sve da spreči senatora Sandersa da osvoji kandidaturu.

Ne zbog transparentnosti rada stranke, ili istraživackog novinarstva, vec izgleda zahvaljujući ruskim hakerima, predsednica glavnog odbora Demokrata Debby Schultz morala je da podnese ostavku   u julu prošle godine, pred  završnu konvenciju Demokratske stranke. Hakovana  elektronska pošta visokih funkcionera Demokratske stranke  je na svetlo dana donela njihove preporuke kako i na koji nacin da se oslabi pozicija senatora Sandersa    na izborima.

Ova ce vest potvrditi tvrdnje samog Sandersa, ali još važnije uticati  na njegove   glasače da u velikom broju ostanu kući na dan izbora, ili čak svoj glas daju Trampu.

Postizborne demonstracije u Americi nisu mogle promeniti rezultat izbora, ali je postojala šansa da  se masovnost skupova pretoči u politički kapital za promenu unutar Demokratske stranke. Nažalost šansa je propuštena. Demonstracije  su potrošile energiju. Umesto na uzrocima, focus demonstracija je bio na posledicama. Demokrate,  umesto da   se fokusiraju na  pranje prljavog  veša,   fokusirali su se na one koji su isti prljav veš "hakovali" na svetlo dana. "Kill the messanger" filozofija i ovog puta je poslužila svrsi, pronaći dežurnog krivca i sakriti vlastitu   odgovornost.

"Democracy is not a spectator sport. It's a participatory event",  ponavljao je senator Sanders tokom i  posle kampanje. Pozivao je mlade ljude da se politički aktiviraju, da  udju u političke stranke   jer ne postoji drugi način da se promene dese.

  Uostalom pre sto godina upravo je gradjanski  aktivizam     prosto naterao korumpirane partijske mašinerije da veliki deo svoje  političke moći  stave u ruke gradjana. Odatle i vuku koreni današnjih unutrastranackih izbora. Društvo je bilo do te mere korumpirano da su se po siromašnim kvartovima američkih gradova glasovi kupovali "dobrom kapljicom". postojala je ogromna odbojnost naspram korumpiranih političkih partija. Tadašnja progresivna, obrazovana elita "iskopala" je iz naftalina zapise prvog američkog predsednika koji je bio zgrožen tad tek prvim začetcima političkih organizacija. Pojavile su se čak ideje da je jedini izlaz iz duboke političke korupcije totalno odustajanje od političkih stranaka. Ubrzo se medjutim shvatilo da je politicko delovanje bez politickih organizacija prilično budalasta utopija, sem  za one  što žive u državi gde se svi stanovnici na ulici oslovljavaju prvim imenom.  Tako je reforma političkog sistema u Americi došla kroz   jedini moguci nacin:političkim aktivizmom, bilo  kroz postojece stranke, bilo kroz formiranje novih.  

Organizitori postizbornih demonstracija po gradovima Srbije su  pokazali političku zrelost  pošto su   artikulisani konkretni  zahtevi. Medjutim, svojevrsna antipolitička histerija koja zagovara budalastu a popularnu ideju da politički protesti sa političkim zahtevima ne trebaju imati vezu sa bilo kakvim političkim strankama  je    dokaz aamaterizma.    

Teza kako su svi političari zlo,a stranke problem iako  priemčiva širokim narodnim masama,, ipak je deo smišljenog marketinga vladajuće stranke. SNS je sve učinila , neretko uz pomoć opozicije, ne bi li gradjanima Srbije zgadila i politiku i političare. Razlog ovakve SNS kampanje je jednostavan. Apatija jee u ovakvim situacijama veliki saveznik   vlasti. Drugo,  protesti  studenata, sindikata,  Belih  satiričara    su  osudjeni na propast bez ozbiljne političke  organizacije, tj. Stranke. 

Stvar je veoma jednostavna i dokaziva: Bez političke organizacije nema političkog delovanja. Stranke su neophodno prevozno sredstvo u političkoj zajednici.   Ako to prevozno sredstvo ne radi, ljudi ga il poprave il' zamene. Niko pametan ne zapali auto da bih cipelario do posla 10 km svaki dan.

Ako neko šeta zbog  zdravlja, onda je to vec druga stvar.

Ono što demokratska opozicija i protestanti moraju da nauče da su parcijalni interesi sujetnih lidera kao i apolitički populizam  demonstracija u interesu vlasti. Odnosno daleko ispod interesa za ujedinjavanjem  u stranku dovoljno  jaku  da   budde u stanju da  traži normalne uslove  pre izbora, i da kontroliše same izborni proces. 



Komentari (251)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

anonymous anonymous 19:52 09.04.2017

Pojaviće se ...

...stranke.

Nemo da se sekiraš !
dali76 dali76 20:17 09.04.2017

Re: Pojaviće se ...

Evo necu. Jel sad OK?
nNista lakse nego formirati stranku. Bar to nije bio problem u Srbiji.
loader loader 22:24 10.04.2017

Re: Pojaviće se ...

Priča američka i priča naša nisu za poređenje.
Zbog jedne osnovne stvari.
Tamo je na televiziji tokom kampanje bilo dva kandidata.
A u Srbiji jedan.
Tačka svih tačaka.

loader loader 22:27 10.04.2017

Re: Pojaviće se ...

nNista lakse nego formirati stranku. Bar to nije bio problem u Srbiji.

Lakoća formiranja stranaka u Srbiji proizilazi iz potrebe nikad menjanog režima da one budu dobra fasada kontinuitetu moći jedne te iste klike. Limitirane, kontrolisane, opstruisane ... - te stranke samo stvaraju lažnu sliku da u Srbiji ima kojekakve demokratije. Nema je. Sve se dešava u nedrima "duboke države" srpske.
dali76 dali76 23:57 10.04.2017

Re: Pojaviće se ...

Gos’n Loader. .
Ovde je focus na demonstracijjama . U oba slucaja demonstracije su zapocele kao reakcija na rezultat izbora.
Izneo sam stav zbog cega mislim da su americke demonstracije usahle uprkos masovnosti i energiji .
Dakle, nisam se bavio uporedbama izborne kampanje, uslovima, debatama. Ta razlika je valjda jasna i bila bi zanimljiva tema, ali mene je zanimalo nesto drugo.
Takodje, ovde je focus na svojevrsnoj antistrrarnackoj ili antipolitickoj histeriji koja prati srpske demonstracije ,a bila je deo antikorupcijskog pokreta u Americi.
Na iznetim paralelama donosim svoje misljenje kako demonstracije ne bi postale narodno veselje.
Ako se ne slazete, bicee mi drago cuti vas stav.
Zao mi je sto moram da “prevodim” blog.
Stoga apelujem na citanje pre komentirisanja ,svestan koliko je to popularan “sport” ovog bloga.
Srdacan pozdrav
vcucko vcucko 07:33 11.04.2017

Re: Pojaviće se ...

loader
Priča američka i priča naša nisu za poređenje.
Zbog jedne osnovne stvari.
Tamo je na televiziji tokom kampanje bilo dva kandidata.
A u Srbiji jedan.
Tačka svih tačaka.


Tačka 2 tačke svih tačaka: tamo su na TV bila dva kandidata, od kojih je jedan najstrašnije ružen i pljuvan, prikazivan s rogovima (đavoljim ili volovskim, kako kad), a njegove pristalice su oficijelno proglašene zaostalim, krezubim ludacima i rasistima.
I onda je taj đavo/vo pobedio.
Zaista nisu priče za poređenje, ali ne verujem da mislimo na isto
anonymous anonymous 08:17 11.04.2017

Re: Pojaviće se ...

Srđan Fuchs Srđan Fuchs 15:55 11.04.2017

Re: Pojaviće se ...

Tamo je na televiziji tokom kampanje bilo dva kandidata.


hm, tamo su na televiziji bili dva kandidata.

tako bih ja barem napisao ovu rečenicu kada bih je preveo sa hibrua simultano, mada, u hibruu su drugačija pravila...

možda, dvoje kandidata, ali opet uz množinu, bili?
loader loader 17:01 11.04.2017

Re: Pojaviće se ...

Gos’n Loader. .
Ovde je focus na demonstracijjama . U oba slucaja demonstracije su zapocele kao reakcija na rezultat izbora.

Ne bih rekao.
Stvar je složenija.
Ovo je reakcija na društvenu trulost (a naravno da su i izbori u tom kontekstu truli).

Na iznetim paralelama donosim svoje misljenje kako demonstracije ne bi postale narodno veselje.

Ne bi bilo dobro. Ali, na sreću, daleko su od narodnog veselja, pa ne morate da sew trudite i da ih u tom smislu "branite". Demonstracije su, jednostavno, kako rekoh, reakcija na dugogodišnje truljenje društva, a pod maskom demokratije, izbora itd.
Stoga apelujem na citanje pre komentirisanja

Lepo od vas , zaista :)

Nego, da ne razvodnjavamo. Pitanje:
Koliko je u srbiji bilo kandidata, u medijima? Dva, jedanaest, ili jedan?
Moj odgovor je jedan.
Vaš odgovor?


anonymous anonymous 17:18 11.04.2017

Re: Pojaviće se ...


loader
18:01 11.04.2017



Nego, da ne razvodnjavamo. Pitanje:
Koliko je u srbiji bilo kandidata, u medijima? Dva, jedanaest, ili jedan?
Moj odgovor je jedan.
Vaš odgovor?


Ko papagaji ponavljate floskule.
U kojim Medijima ?

1.Mediji su uglavnom privatni...
2....pa još i mnogi u vlasništvu ino kapitala
3.... pa to je ....liberalizam
4....pa se opozicioni a i ovi na vlasti zalažu za liberalne vrednosti.
5....pa jel vi vidite u svojim zahtevima neki problem ili ....ne ?


Šta hoćete ?

Da Mitroviću kao vlasniku diktirate za koga će da navija u kampanji ?
Da Grku ili Ameru , tražite da bude patriota ?

Ili je normalno da svi rade za pare , pa ko plati , taj klati.


Kada je u pitanju sloboda medija, za mene je pitanje svih pitanja, sloboda osnivanja medija.

A da se podsetimo ko je i zašto ograničio broj televizija sa nacionalnom frekvencijom ....

Čemu ograničenje ?

Postavite prava pitanja , a ne vrtite floskule.

Usput

Svi kandidati su bili u medijima - je moj odgovor.

A da jesam za ograničenje svih resursa i njihovo ujednačavanje u korišćenju tokom izbora - jesam

Samo što se to mora zakonski regulisati.



narcis narcis 17:49 11.04.2017

Re: Pojaviće se ...

Šta hoćete ?

Da Mitroviću kao vlasniku diktirate za koga će da navija u kampanji ?

znači ako je vlasnik onda može da krade laže i ubija, mitrovićev sin, i nitkomu ništa ne može.
pa koj će mi kurac taki mediji, ukidaj gi odma.

kod nas bi najbolje bilo da se medijima zabrani da imaju bilo kakav informativni program

znači uskoro bi privatnici mogli i da ubijaju po svojim firmama jer zaboga ko će njemuda određuje ta će da radi u svojoj privatnoj firmi.

bravo za urbanog bota sns
anonymous anonymous 17:59 11.04.2017

Re: Pojaviće se ...


narcis
18:49 11.04.2017
Re: Pojaviće se ...
Šta hoćete ?

Da Mitroviću kao vlasniku diktirate za koga će da navija u kampanji ?

znači ako je vlasnik onda može da krade laže i ubija, mitrovićev sin, i nitkomu ništa ne može.
pa koj će mi kurac taki mediji, ukidaj gi odma.


Će gi ukinemo.
narcis narcis 18:07 11.04.2017

Re: Pojaviće se ...

anonymous

narcis
18:49 11.04.2017
Re: Pojaviće se ...
Šta hoćete ?

Da Mitroviću kao vlasniku diktirate za koga će da navija u kampanji ?

znači ako je vlasnik onda može da krade laže i ubija, mitrovićev sin, i nitkomu ništa ne može.
pa koj će mi kurac taki mediji, ukidaj gi odma.


Će gi ukinemo.

i treba i to odma sad trenutno
loader loader 22:35 12.04.2017

Re: Pojaviće se ...

Srđan Fuchs

možda, dvoje kandidata, ali opet uz množinu, bili?

Srđane, vaša dilema je opravdana. Izvinjavam se zbog omaške. Trudim se da jezik bude ispravan, ali, šta ćete, ponekad se u blogobrzini ipak desi da ... :)
Hvala na ukazivanju.
eloy eloy 20:02 09.04.2017

,

,
dali76 dali76 20:15 09.04.2017

Re: tamo daleko

Hoce li demonstracije zavrsiti kao narodno veselje zavisi od politicke organizacije demonstracija.
Zahttevi su konkretni.
Naavno ako stranke ne rade dobro onda se menjaju. Poenta je da antistranacka histerija koja stranke smatra izvorom zla je neozbiljni populizam, , priemciv ali nametnut od vlsti.
Historija je patologija ljudskog,a ne srpskog ponasanja. Tako da su anomalije sistema vidljive gde god da zivite.
Mada I taj argument "tamo daleko" je premciv sirim narodnim masama.
eloy eloy 20:30 09.04.2017

,

,
eloy eloy 23:11 09.04.2017

,

,

disident79 disident79 14:08 10.04.2017

Re: tamo daleko

. Poenta je da antistranacka histerija koja stranke smatra izvorom zla je neozbiljni populizam, , priemciv ali nametnut od vlsti.


Dobro primećeno. Uništavanje institucionalne opozicije dovodi do forimiranja vaninstitucionalne, što može da preraste u linč na kraju, i naravno prateći haos i nestabilnost u sistemu. Da budem jasan za to je odgovorna isključivo Vlast, a saučesnici su mediji, odnosno vlasnici medija. Naravno da kad nema slobode ona mora da se izbori na ulici, ali je to korak unazad u razvijanju naše mlade demokratije.

Demokratija funkcioniše samo ako postoje slobodni mediji, i te slobode se moraju najviše čuvati. Ako je nešto za zameriti institucionalnoj (stranačkoj) opoziciji to je slaba, malaka i zakasnela reakcija na ukidanje medijskih sloboda(Dare i Mare, Utisak, 3 vlasnika drže 5 nacionalnih frekvencija godinama, i onda ekser u kovčeg nakaradni zakon o privatizaciji medija, sa lažnim tumačenjem da baš tako mora jer kaže EU)

Stranke su deo demokratskog sistema i moraju da postoje u njemu, NVO ima opet svoju ulogu kao korektor sistema, izvršna vlast ne sme biti produžena ruka stranke koliko god je to moguće. Stalno treba vršti javni pritisak da te dve stvari nisu iste(stranka-vlast).
Sloboda okupljanja vrlo važan vid iskazivanja stava, ali mediji su ključni. Ako se stavovi mogu iskazati u medijima nema potrebe za ogromnom količinom energije na ulici. Sloboda okupljanja i ta vrsta iskazivanja stava je prirodna, ali ne kao jedini način korekcije sistema.
Nezavisne institucije su u ovim izborima potpuno zakazale, i nisu obezbedile minimum ravnopravnosti kandidata. Stvorena je društvena klima da je normalno kupovati glasove,"izvlačiti" ljude na glasanje, popisivati ih po kućama, pretiti otkazima, inspekcijama i drugoj diskriminaciji po političkoj pripadnosti. To je protivustavno i izaziva bes koji nekontrolisano može da izazove ozbiljne sukobe. Nedostatak slobode i siromaštvo su idelno tle za razvoj ekstremizma.


anonymous anonymous 16:48 10.04.2017

Re: tamo daleko


eloy
21:30 09.04.2017
Re: tamo daleko

Koja je to nova stranka u Srbiji ? Koji su to novi ljudi ? Počeli su u stranačkom životu da primenjuju i nasledno pravo,doduše kao i na estradi - već se pojavljuju i unuci.



omega68 omega68 21:05 10.04.2017

Re: tamo daleko

narcis narcis 17:53 11.04.2017

Re: tamo daleko

Hoce li demonstracije zavrsiti kao narodno veselje zavisi od politicke organizacije demonstracija.

završiće onako kako su i počele.
iznenada i bez najave i bez rezultata.

mlatisa mlatisa 20:08 09.04.2017

Контрола избора

Прича се о резултатима избора за нека бирачка места па ево предисторије:

Поменута су бирачка места у Н. Пазару

2012
Бирачко место 27 Тадић 876 Николић 27
Бирачко место 85 Тадић 630 Николић 21

2016 - парламентарни
Бирачко место 27 Вучић 386 Угљанин 345 Зукорлић 315
Бирачко место 85 Вучић 409 Угљанин 291 Зукорлић 401


2017
Бирачко место 27 Вучић 1185
Бирачко место 85 Вучић 999

Потребна је контрола избора, пошто се полако враћамо у деведесете.

Edit: ископао сам и 2008
Бирачко место 27 Тадић 1253 Николић 10
Бирачко место 85 Тадић 1022 Николић 21

Edit:Edit а ево и 2004 уз напомену да је у Н.Пазару 89 бирачких места а касније их има 90, па није баш најсигурније да је реч о истим бирачким местима, али тренд је сличан.
Бирачко место 27 Тадић 292 Николић 6
Бирачко место 85 Тадић 788 Николић 15

eloy eloy 20:12 09.04.2017

,

,
mlatisa mlatisa 20:15 09.04.2017

Re: Контрола избора

Ne potrebna je nego BILA je potrebna a sad je kasno.Ko je branio opoziciji da se bolje organizuje i kontroliše izborna mesta ?


Биће још избора. Треба се спремити на време!
eloy eloy 20:39 09.04.2017

,

,
mlatisa mlatisa 21:04 09.04.2017

Re: Контрола избора

Po koji put. Ja ovu tvoju rečenicu slušam već 30 god.verovatno si mlada osoba u protivnom nije mi jasan tvoj komentar.


Хвала ти за ово млада особа

Суштина моје примедбе је то што су неко време ибори били фер без великих крађа. Сада више нису. Гледајући предвиђања и остварено 53 и 55% изгледа да је СНС фалсификовао негде око 2% (300 до 400к гласова) (што се угрубо поклапа са изјавом Јанковићевог тима у РИК). Пошто им ово, изгледа, пролази вероватно ће следећи пут бити безобзирнији. Колико видим са стране их нико неће притискати све док су на линији Брисел, Берлин, Вашингтон. Још ако се Москва избори за своје полуге у Влади...

Закључак, требаће много јака организација да их смени са власти.

Едит: 2% је око 150к гласова. Ивињавам се на грешци.
eloy eloy 21:09 09.04.2017

,

,
emsiemsi emsiemsi 07:12 10.04.2017

Re: Контрола избора

mlatisa
Po koji put. Ja ovu tvoju rečenicu slušam već 30 god.verovatno si mlada osoba u protivnom nije mi jasan tvoj komentar.


Хвала ти за ово млада особа

Суштина моје примедбе је то што су неко време ибори били фер без великих крађа. Сада више нису. Гледајући предвиђања и остварено 53 и 55% изгледа да је СНС фалсификовао негде око 2% (300 до 400к гласова) (што се угрубо поклапа са изјавом Јанковићевог тима у РИК). Пошто им ово, изгледа, пролази вероватно ће следећи пут бити безобзирнији. Колико видим са стране их нико неће притискати све док су на линији Брисел, Берлин, Вашингтон. Још ако се Москва избори за своје полуге у Влади...

Закључак, требаће много јака организација да их смени са власти.

Извини, само мало математике ... ако је 400 к једнако 2% гласова, то значи да је број гласача 20 милиона. Обради мало ове износе.
darkool darkool 11:15 10.04.2017

Re: Контрола избора

предисторије


mozda zarad pune transparentnosti bi trbalo naglasiti da su suljo i rasim prosli put na predsednickim izborima podrzali tadica, a ovaj put vucica

edit
zaboravih muamera koji je takodje podrzao av
mlatisa mlatisa 16:11 10.04.2017

Re: Контрола избора

mozda zarad pune transparentnosti bi trbalo naglasiti da su suljo i rasim prosli put na predsednickim izborima podrzali tadica, a ovaj put vucica


Слажем се да ови подаци нису никакав доказ. Да су ови Јанковићеви представници обавили контролу како треба са све снимањем целокупне контроле, могли су да их ихвате двоструко. Прво у крађи а након тога у накнадном преправљању гласачких листића.

Са друге стране, уз подршку коју АВ је добио могуће ја да су резултати били баш такви. Сумњам да АВ-ови контролори одолели да тамо где су били сами набацају још коју количину гласова.

Све скупа гледано, мислим да то није значајно утицало на резултате. Једино можда на нивоу да буде или не буде другог круга.

Оно што опозиција, ако постоји тако нешто, треба да научи је да мора да формира јаку контролу избора, пошто не сумњам да ће ови ако буду у прилици још више да краду.

Што ће рећи опозиција мора да има контролора за свако гласачко место и јасну стратегију детекције превара у изборном процесу. А очигледно да нису имали ни једно ни друго на овим изборима.
anonymous anonymous 16:44 10.04.2017

Re: Контрола избора


mlatisa
17:11 10.04.2017


Оно што опозиција, ако постоји тако нешто, треба да научи је да мора да формира јаку контролу избора, пошто не сумњам да ће ови ако буду у прилици још више да краду.



Ne pali se na njihove izjave.

Mi smo ih kontroli izbora učili još pre 20 godina.
angie01 angie01 17:54 10.04.2017

Re: Контрола избора

Mi smo ih kontroli izbora učili još pre 20 godina.







dzorgovanka, ti si?
anonymous anonymous 18:00 10.04.2017

Re: Контрола избора

loader loader 17:04 11.04.2017

Re: Контрола избора

angie01
Mi smo ih kontroli izbora učili još pre 20 godina.







dzorgovanka, ti si?


Da, Angie, slika svih slika :



To je simbol načina vladavine. Način odnosa ka javnosti. Način tretiranja birača. Ta slika govori više nego što se i pomisliti može.

nsarski nsarski 20:19 09.04.2017

Russkie

...vec izgleda zahvaljujući ruskim hakerima...


Da li se pouzdano zna da su ruski hakeri u pitanju? Mislim, postoje tvrdnje, prilicno uverljive, da je u pitanju insajderski leak iz DNC-a, ima i onaj bivsi britanski diplomata koji kaze da je on licno odneo u London materijal koji mu je taj insajder predao.
Sta ti mislis?
tetris tetris 20:31 09.04.2017

Re: Russkie

Da li se pouzdano zna da su ruski hakeri u pitanju?

CNN kaže da su ruski. Ko smo mi da "challenge-ujemo" takve izvore.
dali76 dali76 20:40 09.04.2017

Re: Russkie

Hm, iskreno nisam siguran. Sumnjam da cemo to saznati. Putin naravno nema nista protiv da ga zapad smatra dovoljno mocnim da utice na izbore. To je dobro za njegov polozaj kod kuce.
Takodje nije neverovatno da unutar samog DNC nisu postojali “Sandersovi” ljudi besni zbog ociglednog krsenja stranackog statuta neutralnosti. .
Mada, postavlja se pitanje, da li je moguce da RNC nije imao svoj “buntovnike”?
Ono sto jeste fascinantno, ili mozda i nije,kako su svi mediji postavili identican spin , ajde da vidimo ko je otkrio Pprljav ves,a ne ko je isti zaprljao.

A Rusi kao “veciti” neprijatelji su odlicni tabloidni mamac sto dize profit.
nsarski nsarski 21:07 09.04.2017

Re: Russkie

Ono sto jeste fascinantno, ili mozda i nije,kako su svi mediji postavili identican spin


Pa, i nije fascinantno. Svi Zapadni mediji (americki, engleski, australijski...the usual gang) su listom izvestavali o postojanju WMD kod Sadama, utrkivali se ko ce da ima zlokobnije slutnje. Svi. Identicno. To je bilo jos masovnije nego ovo oko DNC.
I, sta je posle bilo?
Nista.
Kada je juce u UN Bolivijski predstavnik podsetio na istoriju lazi koja je prethodila napadu na Irak 2003., podigao sliku Kolina Pauela koji je u UN "svedocio" o Sadamovim otrovima (drzao ampulu sa bojnim otrovom), americka predstavnica Nikki Haley se usprotivila i rekla da su to insinuacije i da se treba opredeliti ili za "slobodan svet" ili za teroriste. Da li je o ovom igrokazu uopšte nešto javljeno u usa medijima?

Evo ga Llorenti sa tom slikom juce u UN:

G.Cross G.Cross 21:50 09.04.2017

Stay Puft Marshmallow man

Prvo komentar na sam tekst:

dali76

Postizborne demonstracije u Americi nisu mogle promeniti rezultat izbora, ali je postojala šansa da se masovnost skupova pretoči u politički kapital za promenu unutar Demokratske stranke.


Na zalost ta sansa nikada nije postojala.

E sad na tvoj komentar gosn Nsarski :

Kada je juce u UN Bolivijski predstavnik podsetio na istoriju lazi koja je prethodila napadu na Irak 2003., podigao sliku Kolina Pauela koji je u UN "svedocio" o Sadamovim otrovima (drzao ampulu sa bojnim otrovom), americka predstavnica Nikki Haley se usprotivila i rekla da su to insinuacije i da se treba opredeliti ili za "slobodan svet" ili za teroriste.


Pateticno je koliko Trump nema maste.
Sve sto je uradio je da kopira Busa i Klintona, ljude koje je toliko kritikovao. Takozvani zlocin i onda humanitarna akcija. Ali Bus i Klinton su makar pokusavali da to pokriju sa "medjunardnom akcijom."

Jok ovaj.

Citam 58 posto Nemaca ne podrzava Trumpovu akciju. A nemacki izbori dolaze.

Stvarna opasnost ovde je da je Trump stucnjak, kazu, za gradjenje kazina.

Kao sto rekoh ovde i pre neki dan, bojim se da on ne razume sa kime igra poker.

Pisu ovde ljudi da li pojedinci hoce da budu predsednici da prave pare ili nesto drugo.
Jedini razlog da neko zeli da bude predsednik je Ego.
Trumpov ego je karikaturnih razmera.Kao Giant Marshmallow.

Najtuznije je da pripadamo generacijama koje su civilizaciju dovele do verovatno najnizeg nivoa u poslednjih sedamdeset godina.


Ali...

Vecina kapitalizacije Wall Streeta vise nije u vojnoj industriji i nafti i to je vazno za sledece korake US Predsednika.

Tesla sa 25000 prozvedenih vozila ima vecu market kapitalizaciju od Forda.




nsarski nsarski 22:29 09.04.2017

Re: Stay Puft Marshmallow man

Stvarna opasnost ovde je da je gosn Trump stucnjak, kazu, za gradjenje kazina.


Kazino kockanje je, generalno, zabranjeno u Americi. Postoje neki izuzeci kao što su bingo igre pri crkvama i dobrovoljnim društvima i slične naivne kockarske igre. Istorija ovoga je, zapravo, fascinantna, pa da kažem koju reč i o tome.

"Zabranjeno u Americi", strogo uzev, se odnosi na kopno. Tako da je kockanje raznih vrsta dozvoljeno na brodovima i, uopšte, objektima na vodi. Recimo, u St. Louisu gde se Mizuri uliva u Misisipi, ima mnogo brodova koji su ukotvljeni i gde se kocka standardno. Ali, mora na "brodu" - ni jedan od tih brodova ne bi mogao da plovi, ali izgleda kao brod. Slično važi i za mnoge druge rečne ili pomorske luke širom Amerike.

Onda su se kockarski magnati dosetili, pa su po nekim jezerima i barama digli hotele i "resorts" u kojima može da se kocka. Napraviš baru, pobodeš dva šipa u mulj, oko toga napraviš kazino i, voila! Takve sam viđao u Indijani, na primer. Istina, zakon je strožiji ili manje strog u zavisnosti od države. Ali, kocke ima svugde. Na primer, kada je uragan Katrina sjebao Nju Orleans, on je mnogo veću štetu napravio u gradu Biloxi, Misisipi. A tu ima mnogo kockarnica. I prvi objekti koji su pod hitno obnovljeni posle tog uragana su bile kockarnice u Biloxiju.
Pa su se onda Indijanci dosetili da rezervati nisu američka teritorija i dozvolili kockarnice u rezervatima (to je tek biznis!), ali neću o tome.
Jedino kopno gde je dozvoljana kocka je država Nevada u kojoj se nalazi Las Vegas. Tu su se kockali mafijaši, i to je tako ostalo. Država Nevada najveći prihod ima od kockarske industrije.
I postoji još jedan izuzetak, a to je Atlantic City u Nju Džersiju koji je za kockanje dobio dozvolu 1974. Njujorčani idu tamo da se kockaju. E, u tom Atlantik Sitiju je Tramp izgradio par kazino hotela (Trump Castle, Trump Marina, Harrah's Trump plaza, itd.), sve u Las Vegas stilu. Tu je organizovao izbor za Miss Universe, velike boks mečeve, itd. Možete da zamislite kako to funkcioniše.
Da, Trump jeste stručnjak za građenje kazina, i zna kako od toga da napravi lovu.
Pravno gledano, kocke u Americi nema jer je zabranjena. Ali, kockarnica ima ne sve strane.

Ipak, kad polažeš ispit za državljanstvo Amerike, pitaju te da li si član komunističke partije, terorističke organizacije, ili profesionalni kockar. Ako kažeš "da" na ova pitanja - nema državljanstva.
G.Cross G.Cross 22:41 09.04.2017

Re: Stay Puft Marshmallow man

Las Vegas


Ja sam verovatno jedini covek koji je u Las Vegasu u hotelu ( bila neka World Wide Management conference ) dobio 1OO dolara cipova i sa njima otisao kuci.
Prosetao se kroz kockarnicu da vidim i to je to.

Nikad od mene kockara.

Sto mi se svidelo je da moze da se pusi gde god hoces. I uopste grehovi u ovom Diznilendu za odrasle imaju drugaciju definiciju nego u ostatku USA.

Sto bi se reklo u jednoj od najuspesnijih marketinskih akcija ikada " "What happens in Vegas, stays in Vegas."
nsarski nsarski 23:12 09.04.2017

Re: Stay Puft Marshmallow man

Nikad od mene kockara.


Kocka je unosan posao, ako se ne kockaš.

Ima jedan "naš" čovek, pola Srbin, pola Indijanac, Richard Milanović koji je postao poglavica svog plemena i pleme se obogatilo na kocki.

Dakle, meet Richard Milanovich.



I njegova kraća biografija:
Birth: Dec. 4, 1942, Banning, Riverside County, California, USA
Death: Mar. 12, 2012, Rancho Mirage, Riverside County, California, USA

Born to an Indian mother and Serbian father, Richard M. Milanovich grew up in poverty in Palm Springs, living in a shack and receiving government handouts of surplus food. He served as in infantryman in the United States Army from 1960-1963, and later returned to the Agua Caliente Band of Cahuilla Indians Reservation to engage in tribal politics.

Eventually he was elected Chairman of the Band in 1984, and became a major figure in the development of casino operations on Indian land in the region and California. Through his vision and leadership, the Agua Caliente Band became the most prosperous group of Indians in the United States, and were able to make major contributions to the economy of the Palm Springs area. As Chairman, he was invited to the White House to consult with the President and other political officials. California Governor Jerry Brown, Congresswoman Mary Bono-Mack, Palm Springs Mayor Steve Pougnet, and Tribal Chairpersons from throughout California all eulogized Chairman Milanovich at the memorial service held in his honor held at the Palm Springs Convention Center. He was buried in a service attended by family and close friends.
srdjan.pajic srdjan.pajic 00:41 10.04.2017

Re: Stay Puft Marshmallow man

I postoji još jedan izuzetak, a to je Atlantic City u Nju Džersiju koji je za kockanje dobio dozvolu 1974. Njujorčani idu tamo da se kockaju. E, u tom Atlantik Sitiju je Tramp izgradio par kazino hotela (Trump Castle, Trump Marina, Harrah's Trump plaza, itd.), sve u Las Vegas stilu.


Kockanje (i još štošta) je dozvoljeno i na indijanskim rezervatima. Primeri ovde kod mene su Central City i Black Hawk. To izgleda kao mali Las Vegas, samo u planinčini, i bez piramidi, sfingi i umanjenih Ajfelovih tornjeva. I konstantno su puni ljudi*, a pre nekoliko godina su izgradili i jako dobar put od i70 , koji povezuje sve lokalne skijaške centre, do ovih gradića. Pa tako turisti koji dođu ovde na ferije mogu i da se iskockaju do mile volje. Kažu da i Indijanci imaju nekakave vajde od toga, bar oni lokalni plemeneski funkcioneri.

*Ovo znam iz prve ruke, iako se ne kockam, nego mi tuda prolazi jedna od omiljenih motociklističkih tura, pa sam često svraćao tamo da jedem. A jednom me i hapsilo u Black Hawk-u, to jest zamalo, ali da ne davim.


princi princi 01:07 10.04.2017

Re: Stay Puft Marshmallow man

ali da ne davim.

Nemoj.
Dont Fear The Reaper Dont Fear The Reaper 01:18 10.04.2017

Re: Stay Puft Marshmallow man

Da, Trump jeste stručnjak za građenje kazina, i zna kako od toga da napravi lovu.


Šta pobogu pričaš!?

Tramp je (skoro) jedini koji je uspeo da bude vlasnik kazina a da na njemu izgubi grdne pare. Skoro milijardu dolara je otišao u bulu pa proglasio bankrot (nekoliko puta).

Druga stvar je što je od toga napravio štetu svima, bankama, investitorima (standardno - osvim dobavljačima ☻) ali sredio da se on sam lično izvuče (prvi put ga je spasao otac, a kasnije valjda je sa očevim parama nasledio i njegove veze).

Tramp je pravi primer "uspešnog" bizMismena - trlja jabuke i čeka da mu umre bogati ujak (u njegovom slučaju otac, ali princip je isti ;> )
princi princi 01:42 10.04.2017

Re: Stay Puft Marshmallow man

Tramp je pravi primer "uspešnog" bizMismena - trlja jabuke i čeka da mu umre bogati ujak (u njegovom slučaju otac, ali princip je isti ;> )

Često ljudi porede Trumpa i Šešelja. Ali to je greška. Šešelj je za ta Trumpa intelektualac, veličina, filozof. Trump je najsličniji Kariću. Janićije sistem. Čovek kome je za nedelju dana uspelo da zemlju koja je funkcionisala kao kakva takva demokratska država, sa demokratskim pravilima i nekakvim kao institucijama pretvori u pravu rogue state, gde raznorazni belosvetski probisveti direktno, za keš, naručuju napade na države, priznavanje država, zabrane ulaska običnim ljudima, izbeglicama, čak građanima Amerike... U stvari to što je Trump uradio u US, čovek bi morao da se zamisli koja third world zemlja je tako funkcionisala. Možda Uganda u vreme Idi Amina.
emsiemsi emsiemsi 07:19 10.04.2017

Re: Stay Puft Marshmallow man

G.Cross
Prvo komentar na sam tekst:

dali76

Postizborne demonstracije u Americi nisu mogle promeniti rezultat izbora, ali je postojala šansa da se masovnost skupova pretoči u politički kapital za promenu unutar Demokratske stranke.


Na zalost ta sansa nikada nije postojala.

E sad na tvoj komentar gosn Nsarski :

Kada je juce u UN Bolivijski predstavnik podsetio na istoriju lazi koja je prethodila napadu na Irak 2003., podigao sliku Kolina Pauela koji je u UN "svedocio" o Sadamovim otrovima (drzao ampulu sa bojnim otrovom), americka predstavnica Nikki Haley se usprotivila i rekla da su to insinuacije i da se treba opredeliti ili za "slobodan svet" ili za teroriste.


Pateticno je koliko Trump nema maste.
Sve sto je uradio je da kopira Busa i Klintona, ljude koje je toliko kritikovao. Takozvani zlocin i onda humanitarna akcija. Ali Bus i Klinton su makar pokusavali da to pokriju sa "medjunardnom akcijom."

Jok ovaj.

Citam 58 posto Nemaca ne podrzava Trumpovu akciju. A nemacki izbori dolaze.

Stvarna opasnost ovde je da je Trump stucnjak, kazu, za gradjenje kazina.

Kao sto rekoh ovde i pre neki dan, bojim se da on ne razume sa kime igra poker.

Pisu ovde ljudi da li pojedinci hoce da budu predsednici da prave pare ili nesto drugo.
Jedini razlog da neko zeli da bude predsednik je Ego.
Trumpov ego je karikaturnih razmera.Kao Giant Marshmallow.

Najtuznije je da pripadamo generacijama koje su civilizaciju dovele do verovatno najnizeg nivoa u poslednjih sedamdeset godina.


Ali...

Vecina kapitalizacije Wall Streeta vise nije u vojnoj industriji i nafti i to je vazno za sledece korake US Predsednika.

Tesla sa 25000 prozvedenih vozila ima vecu market kapitalizaciju od Forda.





Мени је несхватљиво да људи (баш) толико потцењују Трумпа !?
Milan Novković Milan Novković 09:42 10.04.2017

Re: Stay Puft Marshmallow man

srdjan.pajic

*Ovo znam iz prve ruke, iako se ne kockam, nego mi tuda prolazi jedna od omiljenih motociklističkih tura, pa sam često svraćao tamo da jedem. A jednom me i hapsilo u Black Hawk-u, to jest zamalo, ali da ne davim.

Pusti tu priču za ženu i ćerkicu, pogotovo ako ne prate blog, a i mi blogeri smo diskretni

Daj priču o hapšenju, blog je strog ali pravedan, sudiće ti se u fer-play maniru, vešanja i odsecanja glave rade ljudi sa proverenim CV-jem
Dont Fear The Reaper Dont Fear The Reaper 13:15 10.04.2017

Re: Stay Puft Marshmallow man

Često ljudi porede Trumpa i Šešelja. Ali to je greška. Šešelj je za ta Trumpa intelektualac,


Šešelj je za mnoge intelektualac, ne samo relativno u odnosu na moronTrampa Šešelj je pravi primerak onoga što davno reče moj kolega - Učio, učio, pa preučio! ☻ dočim je Tramp - nikad učio, nikad čitao, pa opet "preučio", pa jošte iha-haj preko jego! ;>

Trump je najsličniji Kariću. Janićije sistem.


Jes, tako nekako. nego oni tupavi Ameri em ga prvo nisu shvatali ozbiljno, em nisu mogli da zamisle ko je i šta je u stvari - da li zato što smo više puta "pelcovani" od takvih, ali meni je bukvalno na prvi pogled, na prvu reč koju prozbori jasno da je reč o mufljuzu, prevarantu i to ne od one benigne sorte (ima i takvih ) nego od najgore ljudske sorte.


U stvari to što je Trump uradio u US, čovek bi morao da se zamisli koja third world zemlja je tako funkcionisala. Možda Uganda u vreme Idi Amina.


Još nije do koske, ali na putu je. Pogotovo što se najzad "opametio", frknuo par desetina boNbi - i Presto Chango, odjedared je heroj tupavim Demokratama. Neverovatno!

Inače, rekao bih - ma ko ih jebe, kakvi su tunjavi i tupavi, i zaslužili su da ih barabčina prejebe i prevesla, ali kako će ovaj očas posla da sjebe ceo svet, nije mi do toga ;>
princi princi 13:23 10.04.2017

Re: Stay Puft Marshmallow man

Još nije do koske, ali na putu je. Pogotovo što se najzad "opametio", frknuo par desetina boNbi - i Presto Chango, odjedared je heroj tupavim Demokratama.

Ne samo to, nego mu aplaudiraju svi mainstream mediji na Zapadu. Ajde CNN, NBC, ABC, i ta US govna, ali čitam juče Guardian, tek tu i tamo po neki voice of dissent (onaj mali Owen Jones, on je skoro uvek sjajan). Ta novinarska korupcija, to je toliko duboko zahvatilo i, izgleda, daleko od toga da je samo srpski fenomen. Po meni, ti mediji su izgubili svaki smisao.
princi princi 13:49 10.04.2017

Re: Čisto vojno,

međutim, ovo rusko i iransko, "aj još jednom..." je još gori izazov za Ameriku (a i za samu Rusiju i Iran). Jer ako Trump ne zvekne još jednom, to znači da su se Ameri usrali i da su stvarno procenili da mogu popiti po pičci (i da čestiti Pajić džabe lemi). S druge strane, ako Trump krene, a ovi ne uzvrate, onda su oni ispali trooly. Tako da se stvarno zanimljive igre vode... Da bog da živeo u zanimljiva vremena.

Tipujem da će Trump u roku od nedelju dve izazvati neki karambol oko Severne Koreje da skrene pažnju s ovoga. A za dve ili tri godine, oko poslednje godine Trumpovog mandata, treba očekivati krljanje oko Ukrajine (ova Sirija je, zapravo, samo uvertira za to).
niccolo niccolo 13:53 10.04.2017

Re: Stay Puft Marshmallow man

Ja sam verovatno jedini covek koji je u Las Vegasu u hotelu ( bila neka World Wide Management conference ) dobio 1OO dolara cipova i sa njima otisao kuci.


Ajde, ajde...razlaz amateri, Niccolo uzeo 360 dolara na ruletu. Stavio na trojku i došla trojka. U MGM Grandu...

Jedino kopno gde je dozvoljana kocka je država Nevada u kojoj se nalazi Las Vegas.

Još dve trivije. Prvobitno je i u Nevadi bilo zabranjeno kockanje, pa je zabrana dignuta baš negde u vreme kada se gradila Huverova brana, a prvu licencu je dobila neka žena tj. njen objekat. Najpoznatiji deo Las Vegasa - the Strip - se formalno ne nalazi u okviru Las Vegasa, već je najvećim delom deo neinkorporisanog mesta Paradise (a malim delom još jednog neikorporisanog mesta, zaboravio sam sad kako se tačno zove, nešto na W u svakom slučaju). Inače i Rajem i tim W upravlja okrug Klark.
Milan Novković Milan Novković 14:00 10.04.2017

Re: Stay Puft Marshmallow man

niccolo

Ajde, ajde...razlaz amateri, Niccolo uzeo 360 dolara na ruletu. Stavio na trojka i došla trojka. U MGM Grandu...

Našoj starijoj ćerci, tada 5-6 godina, krenulo. Ipak je na kraju sve izgubila, išamarala naš pošto smo je dekoncentrisali, pa smo nastavili da obilazimo hotel.

Zastali kod dresirane mačke, predstave, pa nas tako nepomične primetili i izbacili iz hotela, zbog deteta, taman kad je mačka trebala da hakuje NSA i DNC
niccolo niccolo 18:33 10.04.2017

Re: Stay Puft Marshmallow man

išamarala naš pošto smo je dekoncentrisali

Pa to stvarno nije u redu. Tako i ja krenem da dobijam, što na ruletu što na ajncu, i odmah mi se za sto prišljamče neki tipovi po sistemu videla žaba da se konj potkiva pa i ona digla nogu.
bladerunner92 bladerunner92 10:41 11.04.2017

Re: Stay Puft Marshmallow man


Ja sam verovatno jedini covek koji je u Las Vegasu u hotelu ( bila neka World Wide Management conference ) dobio 1OO dolara cipova i sa njima otisao kuci.



Ajde, ajde...razlaz amateri, Niccolo uzeo 360 dolara na ruletu. Stavio na trojku i došla trojka. U MGM Grandu...

Našoj starijoj ćerci, tada 5-6 godina, krenulo. Ipak je na kraju sve izgubila, išamarala naš pošto smo je dekoncentrisali, pa smo nastavili da obilazimo hotel.


a koga su hteli da uhapse jer igra na slot masinama a jos nije bila punoletna i baba zamalo da plati 10.000$ kaznu i izbacili je iz kazina? Beat that!
alselone alselone 11:27 11.04.2017

Re: Stay Puft Marshmallow man

Ja sam verovatno jedini covek koji je u Las Vegasu u hotelu ( bila neka World Wide Management conference ) dobio 1OO dolara cipova i sa njima otisao kuci.


Stavio na trojku i došla trojka. U MGM Grandu...


Pa sto ste isli onda u Vegas? Mogli ste da ne postrosite pare i kod kuce.

Ja se napio i potrosio 150 dolara. I bilo mi super.
narcis narcis 11:31 11.04.2017

Re: Stay Puft Marshmallow man

Pa sto ste isli onda u Vegas? Mogli ste da ne postrosite pare i kod kuce.

ima još i gori , oni što kad odu u amsterdam obavezno odu na kanale da prošetaju ali ne uđu ni u jedan izlog, koj ćeš đavo na kanale ako ne uniđeš u izlog.
emsiemsi emsiemsi 12:19 11.04.2017

Re: Stay Puft Marshmallow man

bladerunner92

Ja sam verovatno jedini covek koji je u Las Vegasu u hotelu ( bila neka World Wide Management conference ) dobio 1OO dolara cipova i sa njima otisao kuci.



Ajde, ajde...razlaz amateri, Niccolo uzeo 360 dolara na ruletu. Stavio na trojku i došla trojka. U MGM Grandu...

Našoj starijoj ćerci, tada 5-6 godina, krenulo. Ipak je na kraju sve izgubila, išamarala naš pošto smo je dekoncentrisali, pa smo nastavili da obilazimo hotel.


a koga su hteli da uhapse jer igra na slot masinama a jos nije bila punoletna i baba zamalo da plati 10.000$ kaznu i izbacili je iz kazina? Beat that!

Кога ?
alselone alselone 12:47 11.04.2017

Re: Stay Puft Marshmallow man

ima još i gori , oni što kad odu u amsterdam obavezno odu na kanale da prošetaju ali ne uđu ni u jedan izlog, koj ćeš đavo na kanale ako ne uniđeš u izlog.


Ili ne pojedu ni jedan kolacic.
niccolo niccolo 13:39 11.04.2017

Re: Stay Puft Marshmallow man

Mogli ste da ne postrosite pare i kod kuce.

Pa ja pokušavao da potrošim, a ono ne da...i na kraju mi dosadilo (tj. morao sam da idem dalje) i ja odem...
alselone alselone 19:09 11.04.2017

Re: Stay Puft Marshmallow man

Pa ja pokušavao da potrošim, a ono ne da...i na kraju mi dosadilo (tj. morao sam da idem dalje) i ja odem...


Ja sam tebe ukapirao onamad da si odigrao samo jednu ruku, stavio 10 dolara i ukenjalo te.
niccolo niccolo 20:10 11.04.2017

Re: Stay Puft Marshmallow man

Ne, ne, trojka je došla iz trećeg puta...a i posle toga sam igrao još.
hoochie coochie man hoochie coochie man 20:31 09.04.2017

..........

Bez političke organizacije nema političkog delovanja

Greška, jer postoje različiti vidovi političkog delovanja.
Bez stranaka nema parlamentarizma, ali ima političkog delovanja.
Političko delovanje par ekselans je npr svrgavanje Čaušeskua, a to nije rezultata rada i organizacije neke stranke.
Postoje i politički ad hok pokreti, pokret dela građana, naroda, sa samo jednim političkim ciljem, kao što može, može ali ne i mora, da bude ovaj, sa ciljem da se obezbedi veća sloboda medija, da se smeni jedan funkcioner..itd.

Poređenje sa demonstarcijama posle izbora Trampa baš i ne stoji jer se tamo demonstriralo zbog toga što je neko dobio a neko izgubio izbore, a ovde se demonstrira, ne zbog rezultata izbora, nego zbog stanja u državi koje je, po njima, loše, a koje je na izborima, u ovakvim uslovima, nemoguće promeniti.
eloy eloy 20:34 09.04.2017

,

,
hoochie coochie man hoochie coochie man 20:38 09.04.2017

Re: ..........

Tramp je prvo zaradio lovu i ušao u politiku a ovde se ulazi u politiku da se zaradi lova. Šta tu nije jasno ili tačno ?


A šta može da bude jasno ili nejasno kad su politički stavovi u pitanju?
Sve je istovremeno i jasno i nejasno, kako se kome dopadne.

Tebi je npr jasno da su svi u politici da bi zgrnuli lovu, neko kaže da je u politici jer bi da menja sistem ili državu učini boljom, i kaže da je to jasno.
eloy eloy 20:44 09.04.2017

,

,
hoochie coochie man hoochie coochie man 20:46 09.04.2017

Re: ..........

A tebi to nije jasno? Ok.Kako da ti pomognem ?


Ti si baš neki human čovek, pre bi drugima da pomogneš nego sebi.
Bravo, čestitam, samo hvala ovog puta, najpre sebi pomozi.
eloy eloy 20:56 09.04.2017

,

,
hoochie coochie man hoochie coochie man 21:16 09.04.2017

Re: ..........

Kaže,kaže.... ne rad se o tome šta kaže nego šta uradi.


On kaže, jedno ti kažeš drugo, i gde je razlika?
U tome što ti, jebote, TI, kažeš, a kad kažeš TI, to je, jel, munja....kamen, ta varijanta.

Ili da ti nabrajam sad desetine onih koji su se bavili poliitkom a nisu napravili nikakve pare, a ti da kažeš, nisu, al su su hteli.

Vidi, taj nivo političkog razmišljanja sam mnooogo davno prošao, dosadno mi je da sa takvim diletantima kao što si ti razgovaram.

Opusti se, evo pohvalio si se da se baviš nekim humanim poslom (to valjda znači da ga radiš besplatno, jer humanost se ne naplaćuje), dovoljno, prošetaš i smisriš se, moj ti je sabet.
eloy eloy 21:27 09.04.2017

,

,
eloy eloy 21:31 09.04.2017

,

,
eloy eloy 21:33 09.04.2017

,

,
hoochie coochie man hoochie coochie man 21:36 09.04.2017

Re: ..........


Rekoh ti da prošetaš i da se smiriš, ti ne slušaš, eto ti sad, nerviraj se.

ps
odaću ti malu tajnu, dva komentara jedan za drugim, u odgovoru na jedan, su siguran dokaz nervoze.
pss
Tadić se baš obogatio, jel da?
:)


kako hoćeš, il šetaj ili se nerviraj, meni svejedno.


dodatak

Čak tri komentara!
Pa ti stvarno puko :)
I lažem te, nije mi svejedno, draže mije kad se nerviraš.
eloy eloy 21:42 09.04.2017

,

,
hoochie coochie man hoochie coochie man 21:50 09.04.2017

Re: ..........

Pobrkao si opet nervozu i korektnost u polemici


I bold te odaje, smatraš ubedićeš.
Jok, providno.

Napišeš nešto, pa se naknadno se setiš nečeg mnogo pametnog, pa drugi, pa opet, pa treći...nervoza je čudo.

Nego da te pitam, to sam mislio odmah, al reko da te ne zbunjujem previše, sa čim uopšte ima veze onaj tvoj prvi komentar o motivima bavljenja politikom u Srbiji?

I šta ti znaš o Tadiću ?

Da od silnog bogatstva od politike nije imao gde da spava kad je prestao da bude predsednik.


eloy eloy 22:17 09.04.2017

,

,
hoochie coochie man hoochie coochie man 22:31 09.04.2017

Re: ..........

Uh, uh...krenulo se malo na lično, malo se preturalo po profilu nebili se nešto napabirčilo.
Dobro, nije originalno, al teši se da nisi jedini, bilo je još takvih koji su dolazili do te faze, pa im se agronomija, selo, oranje, učine zgodni, samo si ti mnogo brzo do te faze dogurao.
Al nema veze, sve je to već viđeno.
A šta piše u tvom profilu, mrzi me da tražim, pa ako bi bio ljubazan, a i eto ti prilike da mi pomogneš.


a ti baš znaš gde je Tadić siroma spavao.


Pisalo po novinama, za one koji prate politiku, a za one koji je ne prate a ipak bi da komentarišu( prepoznaješ se? čudi me) ostaju sličice.
eloy eloy 22:39 09.04.2017

,

,
anonymous anonymous 03:11 10.04.2017

Re: ..........

eloy

Ima i muzike
Naprotiv nemam ništa protiv nikoga a tvoj nik mi je simpatičan. Još ako slušaš blues moj si čovek. Bez zezanja - iskreno izvini moram da boldujem. Svako dobro.To što ne mislimo isto ne znači da treba da se mrzimo.


Још ако ...гајиш јабуке, мој си човек...

eloy eloy 20:37 09.04.2017

,

,
aureus aureus 20:37 09.04.2017

Vermaht i trojke

"Teza kako su svi političari zlo,a stranke problem iako priemčiva širokim narodnim masama,, ipak je deo smišljenog marketinga vladajuće stranke. SNS je sve učinila , neretko uz pomoć opozicije, ne bi li gradjanima Srbije zgadila i politiku i političare. Razlog ovakve SNS kampanje je jednostavan. Apatija jee u ovakvim situacijama veliki saveznik vlasti. Drugo, protesti studenata, sindikata, Belih satiričara su osudjeni na propast bez ozbiljne političke organizacije, tj. Stranke."

Postoji u javnom prostoru Srbije otrovna ideja da opozicione stranke treba da se sakriju negdje u ćošak, a Vučića će srušiti grupe čestitih neuprljanih pojedinaca organizovanih u neke lokalne grupe i pokrete.
Koliko samo Vučiću odgovara ta priča. On je formirao posle Komunističke partije možda najjaču stranačku infrastrukturu u istoriji Srbije i u nju je utrp'o koga je stigao. Organizovani su kao vojska. Imaju sve što im treba: institucije, novac i medije.

A opoziciono nastrojeni birači još uvijek misle da se na tu silu ide bez stranaka jer su stranke fuj.

Ideja ja stvarno luda.

Kao da hoćeš srušiti Vermaht sa Čvorovićevim trojkama.
eloy eloy 20:50 09.04.2017

,

,
dali76 dali76 20:50 09.04.2017

Re: Vermaht i trojke

Upravo tako. Ujedno je ovo odgovor na komentar HCM.
I jos nesto, EU bi dan danas "gutala" autokratske manire Tadica da se nije pojavila jaka alternativna stranka, koju je, paradoksalno ili ne, potpomogao sam Tadic.
Mogli su raznorazni pokreti demonstrirati danima, ai Tadic bi bio predsednik I premijer.
biti narodno veseje
aureus aureus 21:32 09.04.2017

Re: Vermaht i trojke

Situacija je ovakva.
Kad bi Vučić organizovao parlamentarne izbore u julu, vrlo je vjerovatno da od opozicije ne bi ostao kamen na kamenu.

Saša Janković bi vjerovatno formirao neki svoj pokret, ali ako bi išao zajedno sa Demokratskom strankom - prvo bi morao da se objašnjava s njima koliki je čiji dio.
I da se oko svega slože, za Jankovića bi bilo skoro nemoguće da oformi valjani pokret ili stranku za tako malo vremena. Oni bi svi zajedno mogli da ponove uspjeh sa ovih izbora ili da budu malo bolji.

Jeremić bi imao nešto više problema, ali i da odradi sve kako treba, pitanje je šta bi mu donijelo glasove koje nije dobio sad. Vjerovatno bi dobio čak i manje jer na parlamentarnim izborima ne bi mogao da računa na ovaj broj glasova od SPS, DSS i Dveri, pogotovo ne od SPS koji ostaje vladajuća stranka.

Saša Radulović je ispao statistička greška na ovim izborima, a mislim i da ga sve više drugih opozicionih partija, a prije svih DS, doživljava kao Vučićevog trojanca, ili u najmanju ruku kao politički neuračunljivu osobu.
Kad lider pokreta ima četiri puta manje glasova nego sam pokret, onda se pokretu ne piše dobro. Prognoza je - nema cenzusa narednog puta.

Lider Dveri i lider DSS ukupno su dobili tek malo više od 3 posto. Udruženi možda uđu u parlament, ali biće to teško ako Jeremić ostane u politici.

Čanak - Čeda - Čvorak, piši propalo...

Šešelj je takođe pukao: sa osam procenata skliznuo na četiri i po. Veliko razočarenje za njegove birače, od kojih bi neki mogli da se priklone Vučiću (ipak su najsigurniji kod njega), neki da odu u apstinenciju, a neki da potraže kakvog novog ludaka.

Beli je tek u problemu, a i njegovi birači. Da li bi ponovio procente koje je dobio sad i ko bi bio na njegovoj listi? Ako odluči da ne ide na izbore, za koga će glasati njegovi birači?

Sve u svemu, kad bi izbori bili za tri mjeseca sigurni bi bili samo DS, Janković i Jeremić sa svojim strankama ili pokretima.

Poslanička mjesta bi se raspoređivala na one koji bi ušli u parlament, a pošto bi mnogi ostali van njega, vladajuća klika bi dobila dovoljno mandata da napravi vjerovatno dvotrećinsku većinu. Onda bi se Ustav krojio za Vučića i eto ti novog Erdogana.

E, zato su ovi protesti posebno zanimljivi.
Mislim da će zbog njih Vučić morati da odloži vanredne parlamentarne izbore, jer bi opozicija na talasu protesta mogla da uzme mnogo više nego u mirnodopskim uslovima.

aureus aureus 21:40 09.04.2017

Re: Vermaht i trojke

Naravno, u ovom postu gore nisam razmatrao opoziciono udruživanje u neku veliku koaliciju u koju bi ušlo sve što je opoziciono u Srbiji (Šešelj NOT INCLUDED), uključujući trenutno usamljenog Borka Stefanovića, ove lokalne pokrete i razne pojedince koji su se vrzmali po binama u predizbornoj kampanji.

Nije to nemoguće, ali nije ni lako.
mariopan mariopan 22:53 09.04.2017

Re: Vermaht i trojke

aureus
Naravno, u ovom postu gore nisam razmatrao opoziciono udruživanje u neku veliku koaliciju u koju bi ušlo sve što je opoziciono u Srbiji (Šešelj NOT INCLUDED), uključujući trenutno usamljenog Borka Stefanovića, ove lokalne pokrete i razne pojedince koji su se vrzmali po binama u predizbornoj kampanji.

Nije to nemoguće, ali nije ni lako.

Могуће је али сам врло скептична.
Личне сујете спречавају канддате опозиције да обједине опозицију, именују једног човека и изађу са једним кандидатом. Да све гласове опозиције добије један човек, говори о свима њима нешто - да им није искрено стало до промена већ сваки од њих жели власт, исто као Вучић.
Само је Вучич сировији, суровији, бескрупулозан....а они су мало финији.

Спречава их лична амбиција да баш они, свако за себе, буде тај који ће да влада и да му сходно томе припадне власт, част и маст.
А да заиста имају намеру да спашавају Србију од пропасти већ би се договорили. Пошто нису, не верујем им више.
Изузимам Белог из те приче јер се он у свом перформансу свима њима само наругао.
aureus aureus 23:09 09.04.2017

Re: Vermaht i trojke

mariopan

Изузимам Белог из те приче јер се он у свом перформансу свима њима само наругао.

Beli je još uvijek mačka u džaku.
Kad nastupa kao Beli zna da bude zanimljiv, ali kao Luka Maksimović nije posebno progresivan.
Dešava mu se da se u balansiranju između fiktivnog i stvarnog karaktera pomalo pogubi:



Takođe, nije postigao cilj zbog kojeg se uključio u kampanju: podizanje izlaznosti zbog drugog kruga i ne djeluje mi da je naštetio Vučiću.
Doživio je neuspjeh, kao i ostali.

freehand freehand 23:17 09.04.2017

Re: Vermaht i trojke

dali76
Upravo tako. Ujedno je ovo odgovor na komentar HCM.
I jos nesto, EU bi dan danas "gutala" autokratske manire Tadica da se nije pojavila jaka alternativna stranka, koju je, paradoksalno ili ne, potpomogao sam Tadic.
Mogli su raznorazni pokreti demonstrirati danima, ai Tadic bi bio predsednik I premijer.
biti narodno veseje

Težak autokrata! Sreća te si ga se ti rešio i dahnuo dušom a i nama pomogao da dahnemo.
Sigurno ti nije teško da objasniš šta je to autokratija u državi u kojoj parlamentarnu većinu i vladu čine tri (veće) stranke sa velikim ucenjivačkjim potencijalom spremne da ga upotrebe i autonomne u na tom osnovu prigrabljenim resorima?
I sa slobodnim medijima i regularnim izborima, za razliku od sadašnjeg stanja?
Dont Fear The Reaper Dont Fear The Reaper 01:31 10.04.2017

Re: Vermaht i trojke

Šta je ljudi ovde novo ? Jedna ista ekipa u rialitiju malo na vlasti, malo opozicija, malo prelećemo i vrti ga batice u krug.


Pa što reče onaj Krele ☻ prestani da zvocaš kako su sve stranke iste, kreni da radiš u politici, nemoj da ostavljaš to onima koji bi samo pare da zgrnu. Šta, nemaš vremena, imaš pametnija posla, ne može ništa da se promeni? Hmm, da GoTo 10.

A i ovi studenti su kanda sumLjivi - pratiš ti & posamtraš, pa nikako da uhvatiš Ko Je Organizator i Ko Je Glavni, naravno da su SumLJivi, mora da su i oni na ulici zbog para, podmetnuo ih neki već "isti".

E, da, nego a koliki je beše Tvoj deo? ;>
krkar krkar 02:20 10.04.2017

Re: Vermaht i trojke

freehand
dali76
Tadic.


Težak autokrata! Sreća te si ga se ti rešio i dahnuo dušom a i nama pomogao da dahnemo.



eloy eloy 02:32 10.04.2017

,

,
anonymous anonymous 03:06 10.04.2017

Re: Vermaht i trojke

eloy
Dont Fear The Reaper
mora da su i oni na ulici zbog para, podmetnuo ih neki već "isti".

2+2=5+5=15+6=36+20= dvesta dvajs dva


....Сад гледам своја посла...

Успут

Ухапсите Чеду !


aureus aureus 03:11 10.04.2017

Re: Vermaht i trojke

anonymous

Ухапсите Чеду !

Planiraš ga zastupati pred sudom ili ti je više muka što se nikakav postupak ne vodi protiv njega, a toliko si dokaza priložio?
anonymous anonymous 03:15 10.04.2017

Re: Vermaht i trojke

aureus
anonymous

Ухапсите Чеду !

Planiraš ga zastupati pred sudom ili ti je više muka što se nikakav postupak ne vodi protiv njega, a toliko si dokaza priložio?


Ниси ваљда и ти ноћни портир.




Чисто да видимо како би се набилдовани снашао и у тој ситуацији.
aureus aureus 03:48 10.04.2017

Re: Vermaht i trojke

Ниси ваљда и ти ноћни портир.

Ma, jok! Analizirao sam mehanizam SNS vlasti. Sigurno si primjetio da kad neko od njihovih protivnika nešto izjavi, objavi, napiše u 15:15, oni automatski reaguju saopštenjem u 15:25.
I nikad ne propuste da reaguju.
Vode borbu uvijek i svuda, i protiv najsitnijih riba.

Pa rekoh da isprobam.



anonymous anonymous 03:52 10.04.2017

Re: Vermaht i trojke

aureus
Ниси ваљда и ти ноћни портир.

Ma, jok! Analizirao sam mehanizam SNS vlasti. Sigurno si primjetio da kad neko od njihovih protivnika nešto izjavi, objavi, napiše u 15:15, oni automatski reaguju saopštenjem u 15:25.
I nikad ne propuste da reaguju.
Vode borbu uvijek i svuda, i protiv najsitnijih riba.

Pa rekoh da isprobam.



Да ти кажем ....има нас свуда....и на сваком кораку ...



У сваком случају ...интересантан си и интелигентан лик.
А то увек ценим. Па и истрпим ситне провокације ....и зајебанције.
aureus aureus 03:58 10.04.2017

Re: Vermaht i trojke

anonymous
Па и истрпим ситне провокације ....и зајебанције.

Hoćeš krupne?
anonymous anonymous 04:01 10.04.2017

Re: Vermaht i trojke

aureus
anonymous
Па и истрпим ситне провокације ....и зајебанције.

Hoćeš krupne?


Nemoj da preteraš.

aureus aureus 04:13 10.04.2017

Re: Vermaht i trojke

Već smo pretjerali.



Ja ne volim da trolujem.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana