Četvrti čovek

Jelena Milić RSS / 27.08.2008. u 06:15

 Moskva – Priznanje nezavisnosti Južne Osetije i Abhazije u potpunosti je spojivo sa međunarodnim pravom, izjavio je ruski predsednik Dmitrij Medvedev istakavši da je „svaki slučaj priznavanja slučaj naročite vrste” i da je „posebna situacija na Kosovu”, ali i „posebna situacija u Južnoj Osetiji i Abhaziji”.

From Russia with love, 26.8.2008.

BEOGRADZvanični Beograd poštuje međunarodno pravo i principijelno se zalaže za očuvanje suvereniteta i teritorijalnog integriteta međunarodno priznatih država, na prvom mestu Republike Srbije, saopštilo je juče Ministarstvo spoljnih poslova Srbije povodom ruskog priznavanja nezavisnosti Južne Osetije i Abhazije."

From Serbia with love, 26.8.2008.

Bilo gusto. Što bi rekla moja pokojna Nana mal kašiku ne bacih. Bar je meni tako izgledalo. Zabraniše mi  za kompom da sedim, a vremena ludo zanimljiva. Ne radujte se pre vremena CSI Blog B92, biću OK, tako da vam savetujem da se malo bolje raspitate, ja recimo nisam  član LDP pa to što je ČJ nešto oko Kosova izjavio me mora nužno da znači da to mislim i ja. Preporučujem vam i da  preslušate vaš  „krunski  dokaz“ učešće na tribini ZS, možda saznate nešto što jesam rekla.  A možda i vesti da pročitate-Rusi priznali Osetiju i Abhaziju. Pa ako to preživite, možda ovu odličnu analizu iz Stratfora o tome gde je veza  Kosova i Gruzije ,mada se meni najviše svideo tekst  Ivana Krasteva objavljen pre neki dan u Open Democracy.

Dakle, pripade mu muka prošlog utorka praćena neviđenom glavoboljom. Iz čista mira, odjednom, nenajavljeno, ko Sakašvili po Rusima i obrnuto.  I ne prolazi. ( Još jedna analogija). Mislim ko bi rekao, 43, sedim za kompom savijena po desetak sati dnevno, vežbe ne radim, u sobi vrućina, klima ne dobacuje, stresa onoliko, ni OSCE misija ni 1000 američkih vojnika na zajedničkim vežbama  ni Google earth and Co tu ne bi videli ništa neočekivano, a ovako intenzivno, munjevito i nadasve podlo  da napadne.  Cepa glava, ne mogu da čitam, ne mogu da pišem, ne mogu po svetlu ništa skoro. Nisam mogla ni da jedem, što na duže staze nije loše, al ...Pa se pitam da ipak nema neki vrhovni posmatrač koji me kažnjava što sam ilegalno naoružavala pobunjene delove tela seroksatom dva meseca, pa isporuke naglo obustavila. Došlo do razmišljanja kome VOGUE, kome FA, kome NG, kome Osetija kome Abhazija. Lokalana lekarska zajednica (nadalje  LZ) u rasulu. Jedan tvrdi virusno, drugi alergijsko imunološka reakcija, ćale šalje SMS demante sa Kopa, kaže to je neka hemijska reakcija u glavi da imam i temeperaturu bio bi toplotni udar, ovako....nego shvatio sam kako su Čaviću ukrali zlato, Omega je u stvari njemu u startu dodala dve stotinke...., keva je standardno na drugu reč simptoma odmah po stoti put prepoznala bolest u startu, zove se imalalsamijatoaštomeovihdanabolikukapeklismoistravaroštilj, ja bez najave LZ unilateralno  preduzmem mere, urutal, klometol, al ništa  sukob u glavi traje i dalje, priviđa mi se Doktor Haus, sve se nadam proći će, al ništa. U nedelju se konačno uveče u pratnji sister mi obatim SB, odem do Urgentnog centra gde se razrešila srpskolekarska antiteza jal je virusno, jal udara sunce u moždane vijuge, nit je virus, nit  sunce, već to spondiloza izaziva ozbiljan zastoj  cirkulacije u  mozgu. Baku--Tbilis--Čejha--Mozak  krvovod je takoreći doveden u opasnost.  I dok sam ležala primajući infuziju  shvatim  da sam mogla da izgubim telesni integritet i suverenitet a da ne razrešim veliku misteriju koja je od nedavno počela da me opseda...ko je moj četvrti čovek!

 

Naime, sedele pre  neki dan  sister, njena drugarica Tamara i ja u Pevcu. More zgodnih i sređenih riba i nigde ni jednog zgodnog frajera, bar da ti pogled izmami. I tako, reč po reč, zaključimo nas tri da je situacija šira od Pevca, da ne pamtimo kad smo nekog OK videle u Bgd a i šire- u Srbiji. Ajd, ko su tebi top dest frajera trenutno u  Srbiji, ono da se ima širi duštveni konsenzus da jesu fajeri do jaja al ne neki Pera iz škole, nego ono svi ga znamo, ,  ajd ko tebi....i tu uvidimo dramu! Kod sister je Đoković na prva tri mesta, Tamari  Veselin Jevrosimović, Neven pa Zimonjić, meni Jevrosimović, Jugolsav Ćosić pa Zdravko Ponoš, al ni jedna dalje ni makac! Prvo smo mislile ma mora da ih ima, nego ne možemo da setimo, smejaćemo se posle kako smo toga i toga zaboravle, al tuki, ništa. Sinoć pokušale ponovo, ni makac. Celo smo društvo za stolom zarazile i nikom ništa.

 1

 213773963945081bc67f7b1634338101_orig.jpgponos-v.jpg

 

 

I tako, otovrene smo za sugestije, predloge.....sve u nadi da ćemo bar do svog četvrtog čoveka stići, ako ne i dalje.  Ja sam sinoć od Dace pozajmila šaku glicina, ako to rusko farmakosokoćalo ne pomogne da mi mozak proradi--повышает умственную работоспособность -bar oko ove dileme, ako vec gubim nit sa ruskom doslednoscu i srpskom principijelnoscu, ne znam šta će.

PS/update--evo template-No 1 worldwide za mene trenutno. Obrni okreni ne moze Milicka bez CNN:)

anderson1.jpg



Komentari (242)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

nesha92 nesha92 10:46 27.08.2008

Re: gde je tu Dule Savic?

iz Srbije bez Kosova ili sa Kosovom? :)
Samo precizno....
Jelena Milić Jelena Milić 10:49 27.08.2008

Re: gde je tu Dule Savic?

sa kosovom, al mi se oliver ivanovic ne svidja! a ni taci!
nesha92 nesha92 11:00 27.08.2008

Re: gde je tu Dule Savic?

Nesavladiv problem za mene....
Mada, cim se granice sire, problem izgleda narastajuci...
A da snizis kriterijume ... hmm verovatno ne...
Odoh ja ..
vracarac92 vracarac92 10:44 27.08.2008

Medvedev

Ruski predsednik Dmitrij Medvedev saopštio je juče da je potpisao dekret o priznavanju nezavisnosti Južne Osetije i Abhazije.
„To nije bio lak izbor, ali je jedina šansa da se sačuvaju životi ljudi“, rekao je Medvedev u televizijskom obraćanju.

Oba doma ruskog parlamenta juče su jednoglasno izglasala rezoluciju kojom se podržava priznavanje ovih gruzijskih oblasti, na šta je reagovao Stejt dipartment koji je poručio da bi priznavanje bilo „neprihvatljivo“, javlja AP. Medvedev je rekao da je gruzijski predsednik Mihail Sakašvili, pokretanjem napada 7. avgusta u pokušaju da silom preuzme kontrolu nad Južnom Osetijom, primorao Rusiju da reaguje.

„Sakašvili je izabrao genocid da bi ispunio svoje političke planove“, rekao je Medvedev. Prema njegovim rečima, Gruzija je izabrala najgori put da bi postigla svoj cilj, a to je da „apsorbuje Južnu Osetiju eliminacijom cele nacije“.

Današnja deklaracija o priznanju Južne Osetije i Abhazije dolazi u trenutku kada su ruske snage još u Gruziji, zauzimajući pozicije iza stvarnih granica dve separatističke regije. Abhazija i Južna Osetija samostalno su funkcionirale nakon rata sa Gruzijom 1990. godine. Prema oceni američke agencije AP, priznavanje Južne Osetije i Abhazije je, posle ulaska ruskih trupa u Gruziju, još jedan jasan znak odlučnosti Moskve da spreči širenje NATO i rastući zapadni uticaj. Jedino što zaboravljaju da pomenu da su zapad i NATO prilikom priznavanja Kosova postupili na isti način na koji sada postupaju Rusi. Priznavanje Kosova je definitivno pokrenulo lavinu separatizma. Na žalost, prestanak te lavine nije na vidiku. Ko je sledeći?

nuno manaia nuno manaia 10:59 27.08.2008

Cetvrti covek

A vi znate ko je Ramzan Kadirov?
filvas filvas 11:03 27.08.2008

Georgia still on my mind

Dobar dan, Jelena Milic, nadam se da ste se sasvim oporavili. Ne zamerite mi sto vasa top lista ne pobudjuje moje interesovanje, ali trenutno mi je svetska situacija daleko veca briga.

Pre svega, hvala vam sto ste postavili link na tekst Ivana Krasteva. On je jedan od najzanimljivijih i najpronicljivijih ljudi iz kruga Open Society intelektualaca. Njegov tekst upravo je primer nacina na koji treba razmisljati i kako treba analizirati stvari bez uvodjenja irelevantnih vrednosnih sudova. Voleo bih da i sami tako pisete.

Ne zelim da nastavljam debatu od prosli put, ali mi je stalo da pravilno razumete ono sto sam tada pisao. Moralni integritet ljudi glasnog izraza poput vas je bitan jer ste vi osoba koja predstavlja ono sto Krastev naziva "mekom silom" (soft power) Zapada, a koja na zalost, u Srbiji nije bila ni izbliza dovoljno meka. Da Srbija ne bi ponovo pala u ruke Radikalima i Kostunici, bitno je da prozapadni elementi cuvaju principijelno drzanje i da ne izgledaju kao da su puki kuriri koji prenose najnovije vesti iz zapadne fabrike informacija. To se zove hegemonija. Kada primorate druge da vas slede misleci da to rade dobrovoljno. Ukoliko na primer, kritikujete rusku intervenciju u Gruziji, a branite napad NATOa na Srbiju, stetite ciljevima za koje se zalazete.

Tekst Ivana Krasteva je sasvim druga stvar. On kritikuje Rusiju ne braneci NATO. Stavise, on pokazuje da je Rusija mogla da ima i bolje poteze od priznavanja nezavisnosti Abhazije i Juzne Osetije. Razmilsljajuci sta bi se desilo da je Sakasvili bio primoran da potpise sporazum na kome su vec bili potpisi i Bagapasa i Kokojitija, cini mi se da bi pozicija Rusije bila daleko jaca u ovom trenutku i da priznavanje secesije uopste ne bi ni bilo potrebno (mada meni licno ni sada ni jasno zasto je to Rusija uradila i sta s tim planira).

Arogancija Amerike i Britanije dovela je do veoma ozbiljne krize koja ce verovatno imati teske posledice. Postavlja se pitanje sta Srbija treba da radi. U situaciji napetosti izmedju Zapada i Rusije, Srbija moze da ekonomski dobro prodje ukoliko bude cuvala dobre odnose sa Rusijom. Ali ona nikako ne bi smela da predje preko tacke koja bi ugrozila nasu posvecenost EU. U vezi sa Kosovom, Srbija doslednim drzanjem moze da pojaca svoje sanse da Generalna skupstina odobri razmatranje zakonitosti kosovske nezavisnosti u Hagu. Stavise, upravo ta presuda, mogla bi da bude eventualni izlaz iz postojece kavkaske krize i zbog toga mislim da ce interesovanje za zahtev Srbije biti pojacan. Godine koje ce proteci do donosenja odluke omogucice da se stvori novi strateski dogovor izmedju Zapada i Rusije.

Jelena Milić Jelena Milić 11:33 27.08.2008

Re: Georgia still on my mind

irelevantnih vrednosnih sudova


kao na primer ?
filvas filvas 12:51 27.08.2008

Re: Georgia still on my mind

Znate ono, evroatlantske vrednosti i tako to...
Jelena Milić Jelena Milić 16:14 27.08.2008

Re: Georgia still on my mind

mislite ovo

The international community intends to approach this project in a coordinated and comprehensive way, rather than ad-hoc. We intend to look at this area as a region -- as South Eastern Europe. We will foster democracy across the region. We will foster prosperity across the region. And we will foster Euro-Atlantic values across the region -- the values of tolerance, of multiculturalism, of peace, and of justice.


Jap De HOp Shfer, Bukurest, 2007

ili ovo

The North Atlantic Treaty

Washington D.C. - 4 April 1949

The Parties to this Treaty reaffirm their faith in the purposes and principles of the Charter of the United Nations and their desire to live in peace with all peoples and all governments. They are determined to safeguard the freedom, common heritage and civilisation of their peoples, founded on the principles of democracy, individual liberty and the rule of law. They seek to promote stability and well-being in the North Atl itekako OK i bantic area. They are resolved to unite their efforts for collective defence and for the preservation of peace and security. They therefore agree to this North Atlantic Treaty :


meni i jedno i drugo u nacelu itekako dobro i relevantno

ajte iskreno-u koliko je oruzanih sukoba tacno NATO BIO, zasti i gde . ...jel da, zanimljiva cinjenica.

dalje, pogledajte bilo koju od relevantnih UN anketa kvalitetu zivota, u kojima se gradjani izjasnjavaju....obrni okreni, ili monarhije ili protestantske ili nato zemlje ili kombinacija ta tri.


recite mi da zaista mislite da je stepen opsteprihvacenosti ovih vrednosti u zemljama NATO i femicidnim kini i indiji isti!


djcorto djcorto 16:18 27.08.2008

Re: Georgia still on my mind

Jelena Milić
recite mi da zaista mislite da je stepen opsteprihvacenosti ovih vrenosti u zemljama NATO i femicidnim kini i indiji isti!


Ma naravno da jeste ...

... al za mnogo.

U Indiji zabranili ultrazvuk van urbanih područja. Ko će još i miraz da plaća, ej! Pa sad uvoze mlade ...
filvas filvas 16:56 27.08.2008

Re: Georgia still on my mind

Jelena Milić


meni i jedno i drugo u nacelu itekako dobro i relevantno

ajte iskreno-u koliko je oruzanih sukoba tacno NATO BIOi zasti i gde . ...jel da, zaimljiva cinjenica.

dalje, pogledajte bilo koju od relevantnih UN anketa kvalitetu zivota, u kojima se gradjani izjasnjavaju....obrni okreni, ili monarhije ili protestantske ili nato zemlje ili kombinacija ta tri.


recite mi da zaista mislite da je stepen opsteprihvacenosti ovih vrenosti u zemljama NATO i femicidnim kini i indiji isti!





Bla, bla, bla... Jap de Hoffuckin Sheffer:

The international community intends to approach this project in a coordinated and comprehensive way, rather than ad-hoc. That's why sovereignty of Georgia cannot be questioned while that of Serbia can.

Hello!!!

Recite mi da li vi zaista iskreno mislite da je stepen prihvacenosti ovih vrednost toliko opsti i da li vi zaista verujete da su demokratija i civilizovanost posledica clanstva u NATO paktu. Vi kao da ne razlikujete unutrasnju politiku od spoljne.

NATO pakt je mozda za sada bio angazovan u samo dva sukoba, u napadu na Srbiju i ratu protiv religioznih fanatika u Afganistanu. Medjutim logisticki ili politicki je pomagao ratna dejstva u vise sukoba, u oba iracka rata, u foklandkom ratu, u brojnim intervencijama u Africi. Pojedinacne zemlje clanice NATO pakta pocinile su brojne zlocine u Vijetnamu, Kongu, Iraku a pre nekoliko dana i u Afganistanu. NATO je u potpunosti neokolonijalisticki koncept o cemu upravo svedoci drzanje vojnika zemalja NATO alijanse u svakom od sukoba u kome su ucestvovali.

Belgija je imala zanimljivu ulogu u Ruandi, slicno kao i nekada u Kongu. Drzanje holandskih oficira u Srebrenici jasno govori kakvim vrednostima su bili privrzeni. Francuska podrska pucu u Alziru kojim su ponisteni rezultati legitimnih izbora i otpocet gradjanski rat koji je odneo sto hiljada zrtava, takodje govore o vrednostima.

Citiranje ugovora u ovakvoj diskusiji je nesto najapsurdnije sto ste mogli da uradite. Zasto niste citirali ustav Sovjetskog Saveza, programe Jerga Hajdera, iracke BAAS partije ili italijanske Socijalne alijanse? To nije nikakav dokaz kada zemlje clanice NATO pakta pokrecu ratove u kojima stradaju hiljade ljudi.






filvas filvas 17:02 27.08.2008

Re: Georgia still on my mind

A da! Zaboravio sam Saudijsku Arabiju, Bahrein, Katar, UAE. Sve same feministicke republike, na koje NATO nekako "nije ima nikakvijeh primjedbi" uprkos svojoj privrzenosti vrednostima iako bi itekako mogao da ima uticaja na zemljice od po nekoliko tisuca ljubitelja sokolarstva.

Hello!
Atomski mrav Atomski mrav 07:09 28.08.2008

Re: Georgia still on my mind

ajte iskreno-u koliko je oruzanih sukoba tacno NATO BIO, zasti i gde . ...jel da, zanimljiva cinjenica.

Zanimljiva je, kako da ne. Meni je dovoljna jedna jedina njihova intervencija, zna se i koja. Takođe je zanimljivo i zašto ih nije bilo više, ako su već sebi dali za pravo da ubijaju kako bi sprečili ubijanje? Darfur?
Jelena Milić Jelena Milić 09:18 28.08.2008

Re: Georgia still on my mind

darfur?

a zasto ne UN u Darfur!!!???
Atomski mrav Atomski mrav 09:28 28.08.2008

Re: Georgia still on my mind

A zašto ne UN umesto NATO-a bilo gde? Zašto Darfur nije interesantan NATO-u? Šta je to što će naterati NATO da "vidi" kršenje ljudskih prava?
Jelena Milić Jelena Milić 09:42 28.08.2008

Re: Georgia still on my mind

alo bre, odluci se!

procitaj mandat un pa mandat nato!

a tvoje pitanje zasto ne un umesto nato--zato sto neke u un boli d...za masovna krsenja HR dapace oni su ti koji ih takodje neretko krse! mene malo umara to idelopoklonstvo UN sa sB koji je jedno nedemokratsko telo sastavljeno po principu jaci tlaci. i sad u 21 veku jedni su demokratije i otvorene trzista, drugi su autoritarni rezimi i otovrena trzista i ...blokadaaaaa

i sta bi rekao ti kad bi nato otisao u darfur?! postoji ni ona OAJ ne moze nista posebno!


jer i UN ima cudne mandate da cuva mir ali kako ...i tu nastane problem

zato se i mora usaglasiti i jasnije definisati R2P
Atomski mrav Atomski mrav 10:12 28.08.2008

Re: Georgia still on my mind

zato se i mora usaglasiti i jasnije definisati R2P

E vidiš, to i ja stalno tvrdim u ovim našim prepiranjima. Kako ti voliš da napišeš, read my lips.
I ne treba ja da se odlučim, ti si ta koja je spomenula UN

! postoji ni ona OAJ ne moze nista posebno!

Ovo ne razumem. Šta je OAJ?

mene malo umara to idelopoklonstvo UN sa sB koji je jedno nedemokratsko telo sastavljeno po principu jaci tlaci. i sad u 21 veku jedni su demokratije i otvorene trzista, drugi su autoritarni rezimi i otovrena trzista i ...blokadaaaaa


Jeste, u pravu si. Zato UN više ne funkcioniše. Međutim, meni smeta i ideolopoklonstvo NATO-a.
Tatlin Tatlin 12:39 28.08.2008

Re: Georgia still on my mind

Da Srbija ne bi ponovo pala u ruke Radikalima i Kostunici, bitno je da prozapadni elementi cuvaju principijelno drzanje i da ne izgledaju kao da su puki kuriri koji prenose najnovije vesti iz zapadne fabrike informacija.

Uz ogroman rizik da me proglasite Radikalom ili DSS-ovcem, ipak moram da kažem da je za naš narod ipak bitnije da sazna da li su mu izabrani predstavnici kuriri nego da li to samo tako izgleda.

Arogancija Amerike i Britanije dovela je do veoma ozbiljne krize koja ce verovatno imati teske posledice.

Da li ste pomislili da je ta "arogancija" kako pogrešno nazivate odnos Zapada prema Srbiji, posledica izgubljenog rata koji je sa Zapadom vođen.

Godine koje ce proteci do donosenja odluke omogucice da se stvori novi strateski dogovor izmedju Zapada i Rusije

Veoma ste naivni ukoliko mislite da postoji mogućnost konačnog dogovora. Jedan od parcijalnih dogovora je postignut već u prvim danima Ruske intervencije u Gruziji: Američke rakete u Poljskoj za Rusko prisustvo u Gruziji.
Jelena Milić Jelena Milić 14:18 28.08.2008

Re: Georgia still on my mind

organizacija africkog jedinstva
Atomski mrav Atomski mrav 14:55 28.08.2008

Re: Georgia still on my mind

Hvala.
filvas filvas 10:11 29.08.2008

Re: Georgia still on my mind

Mislim da ste vi potpuno pogresno razumeli moje reci. Mislio sam na aroganciju Amerike u odnosu prema svim ostalim drzavama, ne samo prema Srbiji. Secam se jednog norveskog diplomate koji je opisivao sastanak sa amercikim kolegama koje su dosle da izdiktiraju uslove i otisli. E pa to ima svoje posledice, i to sto je Rusija zakljucila da im se vise ne isplati da pod tim uslovima budu partneri je jedna od njih. A cenu americke arogancije skupo cemo svi platiti.
gaston92 gaston92 11:12 27.08.2008

Miroslav

Djukic
gaston92 gaston92 11:12 27.08.2008

Ili

Vuk Kostic, cuo sam da se neke klinke pale na njega
Jelena Milić Jelena Milić 11:30 27.08.2008

Re: Ili

daj neku sliku nemam pojma ko je vuk kostic
gaston92 gaston92 11:46 27.08.2008

Re: Ili

http://www.vukkostic.com/
Jelena Milić Jelena Milić 17:20 27.08.2008

Re: Ili

dobro razmisljas, dobro, a i klinke ocito :))

al nije mi bas za visoko cetvrto mesto
umetnik na violini umetnik na violini 11:18 27.08.2008

ja mislio jellenica milich...

...ozbiljan komentator, kad ono, middle age crisis...mojne ta sponzorska razmisljanja...
Jelena Milić Jelena Milić 16:33 27.08.2008

Re: ja mislio jellenica milich...

sta je ovo, zasto je razmislajnje o zgodnim muskarcima odma sponzorsko?!

i analiticari i komentatori i strani placenici su zivi ljudi! sta tu iskljucuje jedno drugo.

ovo je samo pokazalo velicinu mojih analiticarskih sposobnosti--vidite da sam lepo uocila trend, i da me do sad jos niko nije demantovao :))

sto se mac tice, sto reko moj drug djole, ja sam to sa 22 pregurao/la pa sam sad rahat
gera92 gera92 11:26 27.08.2008

?!?

Gospodjo, vi imate samo 43 godine?!?
Jelena Milić Jelena Milić 11:32 27.08.2008

43?



sto? izgledam/pisem/mislim kao starija? :(
umetnik na violini umetnik na violini 12:35 27.08.2008

Re: 43?

znacci piletina..
antioksidant antioksidant 11:41 27.08.2008

biraj

antioksidant antioksidant 11:44 27.08.2008

Re: biraj


mada je moj favorit covek od iskustva


Jelena Milić Jelena Milić 16:16 27.08.2008

Re: biraj

ovo mnogo govori o tebi :)

a) ti si se bas suzio, samo na politiku i politicare mislis

dno

b) uopste me nisi provalio, mrtva sam se ozbiljna nasla u situaciji da ne mogu da nabrojim jos jednog dva dobra frajera u srbiji
antioksidant antioksidant 19:20 27.08.2008

Re: biraj

samo na politiku i politicare mislis

a) pogledaj iza tune pa mi reci mogu li imati nesto protiv takve politike

inace trazio sam tuninu sliku u dzemperu ispred neke police sa knjigama (bila je davno na nekom blogu kod kusovca).

ko to nadje molim ga da je okaci

b) ti pocni da brojis dobre ribe

)
malaramona malaramona 21:07 28.08.2008

Re: biraj

antioksidant
samo na politiku i politicare mislis

a) pogledaj iza tune pa mi reci mogu li imati nesto protiv takve politike

inace trazio sam tuninu sliku u dzemperu ispred neke police sa knjigama (bila je davno na nekom blogu kod kusovca).

ko to nadje molim ga da je okaci

b) ti pocni da brojis dobre ribe

)

Eve ga lepi

palamed palamed 11:56 27.08.2008

velike sile

Velike sile pocinju da se ozbiljnije koskaju (kao po obicaju preko malih zemalja) a mi analiziramo koliko koja krsi medjunarodno pravo i da li su Rusi pobili vise ljudi u Ceceniji i Gruziji ili Amerikanci u Afganistanu i Iraku. Ni jednima ni drugima nije do prava i pravde. Kako mi da se izvucemo iz ove situacije sa sto manje posledica po nas? Kad god su velika desavanja Srbija se namesti i bude mrtvih na kamare. I vece zemlje su oprezne a nesto mi se cini da su nasi politicari (bar po izjavama ovih dana) zateceni i da nemaju razradjen plan akcija. A situacija po nas nije zavidna.
Jelena Milić Jelena Milić 12:05 27.08.2008

Re: velike sile

A situacija po nas nije zavidna


sa ovim se slazem

i sa onim da smo izgleda opet zateceni

a da su sve velike sile iste sa tim vec ne
palamed palamed 12:26 27.08.2008

Re: velike sile

Amerika je po mom misljenju ispustila 10 godina istorijske sanse da svetska istorija krene nekim drugim pravcem. Umesto toga oni su poceli da se ponasaju kao lokalni serif i da svima drze lekcije urusavajuci UN i propagirajuci nova pravila. Nije trebalo biti vidovit pa videti kuda sve to vodi. Dupli standardi obesimsljavaju svaku diskusiju. Poznato je ko je bio Sadam Husein i kakav je bio Irak. Ali takodje je poznato i kakva su Saudijska Arabija i Pakistan . Razlika je ko je saveznik a ko ne. To ne znaci da to sto neko cini pogresne stvari znaci da je dobro da i ostali cine ali otezava opstu argumentaciju. Kada su Rusi stavili nukleane projektile na Kubu Amerika je pretila trecim svetskim ratom. Iluzorno je bilo ocekivati da ce Rusi ostati mirni do kraja. Objasnjenja da je to za otpadnicke zemlje nikoga ne ubedjuju. I naravno da velike sile nisu iste ali imaju mnogo slicnosti.

Mene da ponovim jako zanima sta cemo mi da radimo. Kad se slonovi tuku prva strada trava.
nesha92 nesha92 12:33 27.08.2008

Re: velike sile

a da su sve velike sile iste sa tim vec ne

Pa to zavisi kako i odakle posmatras
Iracani na primer prave razliku izmedju velikih sila.
Avganistan je za sad neresno.
Iran je vec odavno primoran da napravi razliku...
Gruzija - ja se iskreno nadam da ce znati da napravi razliku ali se bojim da ce biti nereseno.
Palestina sigurno zna ko joj je omiljenija veika sila.
Cecenija na zalost ne zna nista...

Hipokrizija USA & Rusije je svakako odlicna mera da se proglase ISTIM, ali kao sto rekoh zavisi gde se nalazis..


Unfuckable Unfuckable 12:12 27.08.2008

tooga und nesreća

kada Dečaci moraju da predlažu Dečake za top 10 Dečaka
i, kako ja sad, kaotakav, a neverziran upogledu muškijeh kvaliteta - da se snađem, a da ne odvalim nešto ?

mislim, k'o da bi mi prvi put bilo.....
ok, možda onaj Beleslin, ne znam koliko je i da l' je ljigav, da ne ispadne da nisam pokušao da pomognem....
Jelena Milić Jelena Milić 13:04 27.08.2008

Re: tooga und nesreća

tu UNFC,

znam coveka povrsno kad sam isla u piramidu, good looking, mogao bi na listu na top 10, al sve mislim da je moj cetvrti covek jos uvek

"out there"
Unfuckable Unfuckable 13:13 27.08.2008

Re: tooga und nesreća

hm, pa onda ....
možda ovde da pogledaš ; ))))
major-stanley major-stanley 13:03 27.08.2008

Veselin Jevrosimović

vrlo interesantna licnost...od prodavca "igracaka", polovnih mobilnih aparata do uspesnog bizMismena...ne bih da koristim rec kontraverzan...
ronin92 ronin92 13:26 27.08.2008

a npr.

Jelena Milić Jelena Milić 16:19 27.08.2008

Re: a npr.

pa boje telo nego glava, nekako mi friz ko lolek i bolek..i mnogo ga davi sa ldp manifestima, turcima, persijcima, sve u istom kosu non stop

al, pa, ok, mozda u top 14. cuj, sad kad razmislim ni nikola samrdzic nije ruzan, gde taj nestade?

no genralno od LDP likova the Ex is the best looking
ronin92 ronin92 18:09 27.08.2008

Re: a npr.

e *ebi ga, a ja bash okacio staru sliku sa Princ Valijant frizom...


evo i njega :) ...

hoochie coochie man hoochie coochie man 14:06 27.08.2008

Jelena

kazi slobodno......
Beba Popovic
Jelena Milić Jelena Milić 16:23 27.08.2008

Re: Jelena

ko bese taj?
011-495 011-495 14:28 27.08.2008

OD clanak..

Vrlo simpatican i lepo upakovan clanak...koji je pokazao totalno nepoznavanje i neshvatanje situacije i razloga zbog kojih su Rusi uradili to sto jesu i zasto nisu ono sto nisu uradili. Ceo clanak ustvari mnogo vise govori o postulatima i modus operandi Zapada,tj. kako bi i zasto bi oni to uradili - nego sto pokazuje razumevanje dosadashnjih postupaka Rusije.
Sepulturero Sepulturero 14:46 27.08.2008

Мушкарци у Србији

Јелена, мислим да је проблем о коме пишете много озбиљнији него што то на први поглед изгледа. Већ годинама примећујем, кадгод дођем у Србију, колико згодних девојака али већином самих, без пратилаца или партнера. У Србији као да су нестали мушкарци који иоле воде рачуна о свом изгледу и који се труде око супротног пола.
Они типови које виђам углавном беспосличаре по кафићима, обучени у неке тренерке или гаће, и ишчитавају дневне новине уопште не обраћајући пажњу на супротни пол.
Не знам како да то објасним. Можда они прави мушкарци раде по цео дан па немају времена...
adam weisphaut adam weisphaut 14:52 27.08.2008

?

Они типови које виђам углавном беспосличаре по кафићима, обучени у неке тренерке или гаће

Cenim da su to one gej turbo folk diksoteke o kojim priča u blogu ispod ovog Duki Maki
antioksidant antioksidant 15:07 27.08.2008

Re: Мушкарци у Србији

Они типови које виђам углавном беспосличаре по кафићима, обучени у неке тренерке или гаће, и ишчитавају дневне новине уопште не обраћајући пажњу на супротни пол.
Не знам како да то објасним. Можда они прави мушкарци раде по цео дан па немају времена


a mozd apravi muskarci vuse paznje obracaju na sopstveni pol?
Jelena Milić Jelena Milić 09:16 28.08.2008

Re: Мушкарци у Србији

i ja se plasim tih hiperinflacija-relikta-TRANZICIJA-BIZNISMENA SA KLJUCEVIMA OD KOLA I HALO OGLASIMA NA STOLU ....

nisma pricala o "pravim" muskarcima, verujem da njih ima, bar moja definicija klasicno good loking i pravog muskarca nije ista

ali pravi muskarac je subjektivna kategorija
011-495 011-495 15:02 27.08.2008

Stratfor

Ne znam kako ostali uvazeni komentatori ali mene su ucili da je analiza necega/bilo cega sveobuhvatan proces i sagledavanje svih sastavnih delova,sa svih strana, toga sto se analizira. U analizi (ja bih rekao samo "komentaru" nije nam data slika o tome da li i ko je pomagao drugim zaracenim stranama u BiH, osim sto se konstatuje da je to radila Srbija. Onda komentator (ne analiticar) kaze "Bosanci" vs Srbi u Bosni. Da sam ja prosecno (ne)inteligentan evropljanin/amerikanac ja bi' sebi rekao "pa naravno da u Boscni treba da budu Bosanci a ne Srbi", i tako dalje... Po neznanju,nesmotrenosti ili namerno, na mekan nacin se "ugradjuju" odredjene informacije i formira stereotip.
filvas filvas 15:56 27.08.2008

Re: Stratfor

Stratfor je uvek na strani zapada. Ja to zato ni ne komentarisem. Fridmen vrlo dobro zna o cemu prica, i jasno je sta misli kad kaze da je "najveca svetska sila Amerika, pa onda niko, pa onda niko, pa onda opet niko, pa onda Kina, Rusija i ostali..." To su prosto pozicije Zapada. Stratfor ne se ne bavi moralnim aspektima geopolitike i to je sasvim u redu.

Ali sasvim je druga stvar sa Medjunarodnom Kriznom Grupom koja se sa jedne strane poziva na normativnu politicku teoriju, dok sa druge strane cinjenice u svojim izvestajima filtrira kako bi zakljucak bio onakav kakav odgovara njenim finansijerima.

Sto se mene tice, Stratfor i ICG su kao nebo i zemlja.
Jelena Milić Jelena Milić 16:29 27.08.2008

Re: Stratfor

i zasto uvek ne mozete ovako da komentarisete?

samo previdjate da je ideologija nesto legitimno i nesto sto od vajkada pokrece svet

btw zasto su i sad i sssr izgubile onoliko ljudi u ww2? samo zbog ratnih industrija i pozicija u buducnosti?ne, i zbog iskreneog antifasizma, koji je takodje ideologija.

to sto neki zlouotrebljavaju neke vrednosti ne znaci da su iste same po sebi lose i da ih zbog toga sto ih neko klaja treba tek tako otpisati

a sad jeste jedina supersila, jer merila nisu samo broj ljudi, teritorija ili gdp...vec i mogucnost utilizacije sile, uticaja....i on zbog cega ih ja najvise cenim najbolja kritika njihovih propusta dolazi opet iz sad, uce na greskama i odvajaju neuporedivo najvise sredstava na research and development

eu se ubi da im stigne kvalitet univerziteta la ne ide pa ne ide

a da i jos nesto, sve mislim podrzumeva se al da ponovim, ja poredim sile ne po tome kako se ponasaju na medjunarodnoj sceni samo, vec i kako se odnose prema svojim gradjanima!

filvas filvas 18:04 27.08.2008

Re: Stratfor

A zasto ste vi radili za Mejdunarodnu Kriznu Grupu?

Ja uvek komentarisem sa potpuno iste pozicije i ne bavim se intelektualistickim akrobacijama samo da bih isao uz nos kao Adam Weissphaut.

Primetite da utilizacija americke sile ide nesto malo slabije u poslednje vreme upravo zato sto su svoj ugled kao zemlje slobode i revnopravnosti uporpastile neprincipijelnim drzanjem. Antiamerikanizam nije vladajuci sentiment samo kod nas nego sirom sveta, osim mozda u Albaniji i Gruziji.

A sto se pak tice, ideologije, nemam nista da dodam onome sto sam vam vec napisao u proslom blogu. Vi ipak sami birate da budete proponent ideologije. Ako vam intelektualni kapacitet jednom dozvoli da vidite izvan te ideologije izgledacete smesno sami sebi. Natasa Kandic, nekadasnja clanica SKJ, pravobranilac samoupravljanja danas je pravobranilac "ljudskih prava", izgleda kao potpuno promasen tip. Da je umesto nje i Sonje Biserko njihov posao radila neka postenija i ideoloskim pranjem mozga manje ostecena osoba, mi bismo mozda Mladica vec odavno videli u zatvoru.

BTW, ja Ameriku volim i cenim pre svega zbog rokenrola i knjizevnosti i onoga sto je u mojoj masti predstavljala. Kamo lepe srece, kada bi se sami Amerikanci malo osvestili. Ali za to sanse su MI NI MAL NE.
011-495 011-495 18:59 27.08.2008

Re: Stratfor

Jelena Milić
i zasto uvek ne mozete ovako da komentarisete?samo previdjate da je ideologija nesto legitimno i nesto sto od vajkada pokrece svetbtw zasto su i sad i sssr izgubile onoliko ljudi u ww2? samo zbog ratnih industrija i pozicija u buducnosti?ne, i zbog iskreneog antifasizma, koji je takodje ideologija. to sto neki zlouotrebljavaju neke vrednosti ne znaci da su iste same po sebi lose i da ih zbog toga sto ih neko klaja treba tek tako otpisatia sad jeste jedina supersila, jer merila nisu samo broj ljudi, teritorija ili gdp...vec i mogucnost utilizacije sile, uticaja....i on zbog cega ih ja najvise cenim najbolja kritika njihovih propusta dolazi opet iz sad, uce na greskama i odvajaju neuporedivo najvise sredstava na research and developmenteu se ubi da im stigne kvalitet univerziteta la ne ide pa ne idea da i jos nesto, sve mislim podrzumeva se al da ponovim, ja poredim sile ne po tome kako se ponasaju na medjunarodnoj sceni samo, vec i kako se odnose prema svojim gradjanima!

Pa ja ne bih bas rekao da su imali iskreni antifasizam.U svakom slucaju je SSSR potpisao pakt Molotov-Ribentrop i sigurno bi Staljin sedeo u cosku i strpkao zemlje oko sebe da ih Nacisti nisu napali. Sto se tice SAD ni oni nisu blistali antifasizmom, mirno su sedeli i gledali kako Hitler okupira jednu po jednu zemlju,njihovo ucesce bi se zavrsilo na prodaji oruzja da im nisu udarili u ponos i diku.Cak i kad su usli u rat to ih nije sprecavalo da trguju sa Thysen-om i drugim nemackim kompanijama.Da ne spominjemo razne naucnike i oficire koji su zavrsili "radni staz" u okrilju SAD-a. A to sto sami sebe kritikuju,koja je vajda od toga? Da li su zvanicno priznali,kao drzava neku svoju gresku? Vjetnam je i dalje u mnozini,Panama,Grenada.Da li su rekli "izvinite iracani,nije bilo oruzja.Odosmo mi nazad,novac za materijalnu stetu i pretrpljene desevne patnje cemo prebaciti SWIFT-om u Ponedeljak'. SAD se vec decenijama vrte u krug i nisu nista naucili. Samo su se oslobodili vjetnamskog sindroma a sta pravi bolju erekciju nego gomila malih ratnih pobeda.
To je za svaku pohvalu sto se brinu za svoje gradjane, tako su i spasavali 17 propalih studenata na Grenadi, pa okupirali celu drzavu-za 17 studenata(student nije spalio zito nego celavi Vasa) a Rusi ne smeju ni da spasu svoje vojnike,da ne govorimo o narodu. Ali im se divim kako se brinu o svojima cak i ako nisu njihovi sugradjani. Jedan moj drug je radio u spoljnom obezbedjenju ambasade SAD (nekoliko godina), kada se desilo bombardovanje 99-e. Pola godine posle bombardovanja,svi koji su radili u ambasadi su pozvani na razgovor u Budimpestu(u Bgd-u ambasada nije radila),tamo im je ponudjeno da odu u SAD i dobiju posao i placen smestaj u pocetku.Ko je imao rodjaka ili prijatelja sa mogucnoscu da zaposli, mogao je da tako pokusa ali je taj poslodavac morao da ispuni mnogo uslova. Morali su da sede tamo 3 godine da bi dobili g.card. Ukratko, moj drug je vec 8 godina u Feniksu.
011-495 011-495 19:02 27.08.2008

Re: Stratfor

filvas
A zasto ste vi radili za Mejdunarodnu Kriznu Grupu?Ja uvek komentarisem sa potpuno iste pozicije i ne bavim se intelektualistickim akrobacijama samo da bih isao uz nos kao Adam Weissphaut. Primetite da utilizacija americke sile ide nesto malo slabije u poslednje vreme upravo zato sto su svoj ugled kao zemlje slobode i revnopravnosti uporpastile neprincipijelnim drzanjem. Antiamerikanizam nije vladajuci sentiment samo kod nas nego sirom sveta, osim mozda u Albaniji i Gruziji. A sto se pak tice, ideologije, nemam nista da dodam onome sto sam vam vec napisao u proslom blogu. Vi ipak sami birate da budete proponent ideologije. Ako vam intelektualni kapacitet jednom dozvoli da vidite izvan te ideologije izgledacete smesno sami sebi. Natasa Kandic, nekadasnja clanica SKJ, pravobranilac samoupravljanja danas je pravobranilac "ljudskih prava", izgleda kao potpuno promasen tip. Da je umesto nje i Sonje Biserko njihov posao radila neka postenija i ideoloskim pranjem mozga manje ostecena osoba, mi bismo mozda Mladica vec odavno videli u zatvoru. BTW, ja Ameriku volim i cenim pre svega zbog rokenrola i knjizevnosti i onoga sto je u mojoj masti predstavljala. Kamo lepe srece, kada bi se sami Amerikanci malo osvestili. Ali za to sanse su MI NI MAL NE.


100% saglasan,pogotovo sa podvucenim.Tuzno je za mene licno koji sam odrastao na zapadnoj kulturi, da se pretvaram u nekog koji je polako odbacije.
Jelena Milić Jelena Milić 08:07 28.08.2008

Re: Stratfor

U ICG sam radila zato sto postujem njihov mandat i principe i vrednosti za koje se zalazu.
I cenim vrlo mrezu koju imaju, organizaciju rada,

vecina izvetaja im je odlicna, nekolicina svega podbaci.

plus, radila sam u srbiji 2001-2003, lud period i sve sto smo pisali ja i dalje potpisujem. ( imate ih na sajtu)

pogotovu sam ponosna na arming sadam. mislim da je on dosta pomogao srbiji. dosta. razdvojio je nejake institucije od starog taloga i na taj nacin smanji odgovornost koja se na srbiju mogla dodatno nabaciti.

sto se vaseg 'stomaka" za ideolosko gledanje tice, ne mogu vam pomoci. ja i dalje mislim da svet bez uverenja, bez vrednosnih sistema ne bi bio ni ovoliko dobar. sa dcujem d anema povratka na hladni rat jer nema ideologije u sukobu. ja ne mislim tako, al o tome posebna blog :))

mislim da jako gresite o sonji i natasi, bez njihovog rada srbija jos ne bi stekla mnoge i ostvarila mnoge uslove za evropske integracija.

a sto se amerike i "ostalih" momenata tice

mnogo puta su me napadali da sam antiruski nastrojena, docim ja pisem skoro iskljucivo o putinovj rusiji, vlasti, ne o istoriji ne o kulturi, ne o narodu.

ja na ipodu imam skoro sve od PI cajkovskog. i tu nastaje problem. to je to. ( naravno, i ostala klasika u knjizevnosti i muzici)

slabo dopire novo, citala sma sorokina i jos neke, nisu mi bas seli.

a "prokleti" ameri. pa obozavam filipa rota, don delila,...

a muzika tek, za razliku od vas, ja sam vise R&B, soul, funk person.... malo li je toga sto dolazi odande :)





filvas filvas 10:24 28.08.2008

Re: Stratfor

ICG je recimo u vezi sa Crnom Gorom strasno manipulisala cinjenicama kako bi izgledalo da je nezavisnost jedino resenje. Tim izvestajima nije samo naneta steta Srbima u Crnoj Gori, nego i Srbiji. To je mnogo gore od otkrica ugovora o prodaji oruzja Iraku. ICG je imao potpuno ista gledista na Srbe kao RFE. Nedavno sam upoznao coveka, Amerikanca, koji radi za tu ustanovu kao tehnicko osoblje i iz njegove biografije sasvim je jasno koliko je to slobodna radio stanica. Mislim, necemo da se lazemo ovde... zar ne?

S tim u vezi, ne znam sta ima da se postuje mandat i mreza ICG kad je rec o maskiranoj ispostavi obavestajne sluzbe. To je nastavak strategije iz doba hladnog rata. Ko je uostalom njima dao mandat?

Evo malo stiva koje moze biti zanimljivo, mada je zdrava doza soli uvek preporucljiva:

http://ics.leeds.ac.uk/papers/vf01.cfm?folder=64&outfit=pmt



A sto se "Sonje i Natase" tice, njihovo uporno insistiranje na poistovecivanju Srbije sa nacistickom Nemackom i odgovarajucim Vergangenheitbeweltigungom (koje sada pominje i vrli Svarc-Siling) je toliko nemoralno da nemam reci. One su toliko puta pokazale da su im zrtve samo sredstvo za sprovodjenje politike kaznjavanja Srbije. U protivnom, iskoristile bi makar zrno svog uticaja na Zapadu kako bi i neke srpske zrtve dobile makar kakvu satisfakciju. Te dve zene su nesto najgore sto se posle Milosevica i Seselja desilo Srbiji. Kad samo pomislim na onu knjigu Sonje Biserko iz 2000. u kojoj Kosovo zove Kosova, dodje mi da povracam.

One cak mozda i nisu ideoloski isprani mozgovi, one su verovatno najobicniji karijeristi. Kraj price.


Jelena Milić Jelena Milić 10:42 28.08.2008

Re: Stratfor

Ko je uostalom njima dao mandat?
ngo s daju same sebi mandat

i to je legitimno

pa reputaciju i uticaj sticu na osnovu kvaliteta rada

za cg se slazem za sve sto je icg uradio
filvas filvas 11:34 28.08.2008

Re: Stratfor

Pa kako onda...??? ICG je samo formalno pravno NGO. U stvari znate kako stoje stvari... A think tank, mislim... ha ha.
Jelena Milić Jelena Milić 13:00 28.08.2008

Re: Stratfor



oh, vi zaista mislite da to ide toliko i seze tako duboko bas sa svakim think tankom ...nema potrebe :))

secam se dosao jednom tada novinar blic news, da pravimo int, sav napaljen odakle vam broj pripadnika mup, sta odakle mi pa eno na sajtu tendera za uniforme, kolko uniformi tolko policajaca, plus je referenca uredno stajala u izvestaju

ide int dalje, opet on odakle vam ovaj podatak ( ciljajuci da je prikupljen ...) ja mu pokazem iza mene stoji stek, sve casopis vojska, broj za brojem :)), naravno i za taj podatak je u izvestaju uredno stajala fusnota odakle izvor

znate, dusan bilandzic je jos onomad pre interenta govorio da se 95 posto relevantnih info nadje sutradan u novinama.

a posle je jos dosao i interent i google earth :))

ja cenim rad think-tanks, mislim da je srbiji takodje portebna opdela posla izmedju pol stranka i think tanks koja vec postoji u modernim demokratijama

think tanks testiraju, promovisu ideje, opcije, resenja, koje vlade mogu i ne moraju da usvajaju...to je jednostavno outsourcing posla

evo zasto to mislim--da je u srbiji etabliran i jedan ozbilja think tank lib orijentacije vec, ne bi se i ldp i co blamirali sa depolatizacijom gradskih sluzbi koja se svodi na to ja sam pronasao coveka garantujem da je ok vec bi se verovatno izaslo sa svsobuhvatnim konceptom

the new public management ....u javnoj upravi

ps spremite se za napad u sledecem blogu...skandalozni dokazi koji ce vas totalno uzdrmati:)) a sve vreme su javno dostupni:))

inace ono sto vi zovete geostrategijom ja zovem vestima.
Atomski mrav Atomski mrav 13:11 28.08.2008

Re: Stratfor

Jelena, zar ne bi bilo bolje da blogove o geostrategiji/politici/vestima odvojiš od onih ličnih? Evo preko 200 komentara, teško se snaći a i slike otežavaju otvaranje stranica...
antioksidant antioksidant 13:21 28.08.2008

Re: Stratfor

Jelena, zar ne bi bilo bolje da blogove o geostrategiji/politici/vestima odvojiš od onih ličnih?

a meni prigovara da mi je politika sve????
filvas filvas 16:56 28.08.2008

Re: Stratfor

haha
Jelena Milić Jelena Milić 19:06 28.08.2008

Re: Stratfor

cuj u pravu si. nego se bas poklopilo dok sam ovaj pisala ( sa pola mozga u stvari sa celim al sa blovima u glavi, znas ono dusa oce telo nece) pocelo i ovo sa abhazijom, nisma mogla da odolim :)

al ima jedna stvar, meni to i u stvarnom zivotu uopste nije odvojeno
Jelena Milić Jelena Milić 19:19 28.08.2008

Re: Stratfor

Ja uglavnom umem vrlo jasno da razdvojim dobru i postenu od jednostrane i narucene analize.


svidaj mi s eova samouverenost. osta je mi da vam verujem na rec. ali tu imam problem, sto mi se cini da vi i dalje ne shvatate koncept ideoloski pozicioniranih organizacija ( pa i medija) i to vidite kao nesto lose. ja to smatram dobrim i korisnim. suocene razlicite pozicije u javnosti mogu rezultiati najboljim mogucim ishodom tipa zakon, strateski dokument, prevazilazenje ili upravljanje krizom i slicno.

think tanks nisu nuzno lobi grupe, zasto bi bile kad nije nelegalno biti javno lobi grupa.

nacrtajte taj organogram, samo daje i izvor.

icg deluje u mnogim krajevima sveta i ne znam da li ste im citali sve/puno izvestaja ili smao one o blakanu?

ja zaista ne znam na sta ciljate kad kazete da o necemu mozemo da se saglasimo i bez iznoseja prlajvog vesa?

ne, nije u pitanju kako ih citamo. vest je vest, bold. info. a onda i treba da dodju analize sa odredjenih pozicija.

imati poziciju javno deklarisanu nije nista lose.

kao ni spinovati neku stranu. vi nudite resenje i predloge i tumacite stvari ili sa svojih ideoloskih ozicija , npr ICG, ili na primer sa stanovista interesa drzave, sto svaka radi.

tesko da drzave mogu da brane medjunarodno pravo tako dobro kao sto mogu ideoloske grupe, vrednosne grupe etc.

ja cenim jako i rad

hrw i ai

a ne, na potpuno ste pogresnom tragu o cemu cu pisati. nisam tip koji iznosi niti relevantnim smatra takve info.

sve svoje tekstove gradim i pisem samo i iskljucivo na osnovu javno dostupnih cionjenica neupitnih. to je sasvim dovoljno. nekad isuvise. dobra naliza ne znaci uzimanje u obzir svih cinjenica vec onih relevantnih i uocavanje trendova. ne mora se svaki put pocinjati od kulina bana. takodje, neke stvari se podrazumevaju.

tako na primer od kako je ocela gruzija, ovaj deo, ni jednom nisam pisala sta je ko verovatno znao i sa cijom saglasnoscu je radio. na obe ili sve tri strane.

pisala sam o onome sta je ko duzan bio znati. mislm da je OSCE jako podbacio.
filvas filvas 20:52 28.08.2008

Re: Stratfor

Okej, strpljivo cu sacekati taj iduci broj.

Nisam zeleo da zvucim samouvereno, ali eto, verujte mi na rec. Imam nekog iskustva sa citanjem i analiziranjem tekstova i dogadjaja. A znam po nesto i o politckoj istoriji i drustvenim naukama pa mi to olaksava posao. Mada iskreno, kada je ICG u pitanju to ide dosta lako. Inace, ja jesam citao izvestaje ICG i o drugim zemljama, ali jedino o onim balkanskim mogu da sudim iz prve ruke. I zato mogu da kazem da su bili vrlo tendenciozni i izrazito antisrpski orijentisani, uporno odbijajuci da uvide sustinu albanske pobune (koja sa demokratijom i ljudskim pravima nema ama bas nikakve veze), crngogorskog pokreta za nezavisnost i naravno srpskog nacionalizma koji je gotovo iskljucivo predstavljan kao fenomen sui generis. Smisao njihovog angazovanja na Balkanu nije bilo "resavanje konflikta" kao sto im pise u podnaslovu, nego suzbijanje interesa Srba. To je toliko velika tema da ovde uopste nije moguce raspravljati o tome. Ja razumem da ce vama biti tesko da slusate ovakve stvari jer ste radili za Lajonsa, ali njegove izjave su uvek bile dosledno antisrpske u to nema nikakve sumnje. Nije on dosao ovde da resava konflikt nego da podrzava odcepljenje Crne Gore i Kosova.

Cija je ICG ispostava? Ne znam sta je potrebno da se jos kaze osim ovoga:

The International Crisis Group was founded in 1995 by World Bank Vice-President Mark Malloch Brown, former US diplomat Morton Abramowitz and Fred Cuny, an international disaster relief specialist who disappeared in Chechnya in 1995.

Ili ovoga:

The Crisis Group is co-chaired by former British politician and European Commissioner for External Affairs, Christopher Patten and former US Ambassador to the United Nations, Thomas R. Pickering. Its President and Chief Executive since January 2000 has been former Foreign Minister of Australia, Gareth Evans.

U.S. Board Members

Morton Abramowitz, Former U.S. Assistant Secretary of State and Former U.S. Ambassador to Turkey
Kenneth Adelman, Former U.S. Ambassador and Director of the Arms Control and Disarmament Agency
Zbigniew Brzezinski, Former U.S. National Security Advisor to the President
Wesley Clark, Former NATO Supreme Allied Commander
Stanley Fischer,Vice-Chairman, Citigroup Inc. and former First Deputy Managing Director of International Monetary Fund
Carla Hills, Former U.S. Secretary of Housing; former U.S. Trade Representative
Swanee Hunt, Founder and Chair of Women Waging Peace; former U.S. Ambassador to Austria
Elliott F. Kulick, Chairman, Pegasus International
Joanne Leedom-Ackerman, Novelist and journalist
Douglas Schoen, Founding Partner of Penn, Schoen & Berland Associates
George Soros, Chairman, Open Society Institute
William O. Taylor, Chairman Emeritus, The Boston Globe

Ili ovoga:

The Crisis Group raises funds from governments, charitable foundations, companies and individual donors. In 2006, 40% of its funding came from 22 different governments, 32% from 15 philanthropic organisations, and 28% from individuals and private foundations.

Izvor je ICG sama. A ako je to nesto neutralno, onda sam ja stvarno teska budala. I uopste nisam siguran da je njen ugled u svetu tako veliki. A posto ste dobro upuceni u materiju, voleo bih da mi odgovorite koje to zemlje finansiraju ICG a nisu americki saveznici? Nemojte samo da pominjete neutralnost Finske i Austrije. Finansiranje tolike mreze mora da kosta stravicno mnogo para i stvarno je potrebno biti naivan pa misliti da neko to placa iz puke filantropije. Sam koncept "resenje konflikta" je takodje vrlo varljiv. Da li je na Kosovu intervencijom NATOa (koju je ICG inace preporucivala i opravdavala) konflikt resen? Ili crnogorska nezavisnost? Kakvo je to resenje i cega zapravo?

Sve to staje u dve reci: AMERICKA HEGEMONIJA.

Sto se tice ideoloskih organizacija, stvarno ne zelim da se dalje time bavim, posto je to potpuno deplasirana tema. Dodao bih samo to da postoji razlika izmedju ideologije i ideoloskog misljenja. Ja vama ne branim da svoj pogled na svet uoblicite kako vam drago, ali kao analiticar vi biste morali da budete u stanju da prevazilazite granice ideologije koju zastupate. Nije problem u tome sto vi recimo zagovarate demokratiju i liberalizam (iako ne znam sta mislite o ekonomiji), dok sam ja recimo neka vrsta socijal-demokrate dokle god svoja shvatanja ne smatramo apsolutnim istinama. Ali vi imam utisak, upravo to radite kad pricate o NATO paktu kao demokratskoj ustanovi.
djcorto djcorto 16:15 27.08.2008

Četvrti čovek

Jelena,

Ne briši mi komšiju ...

Komšija, ti si u fazonu "pravi muškarci mirišu na krv, znoj, lošu rakiju i smrt", a? Ne sećam se odakle to beše ... Mada, navedeni se više osećaju na mast, al hajde ... o ukusima se ne raspravlja.

A za glavobolje i spondilozu: pod hitno fizikalna terapija, tu hemija ne radi ništa. Kvar je mehanički, dakle mora i popravka kod dobrog čovekomehaničara. Govori iskustvo sa gdjom Corto, koja je imala i migrene, kočenje leve ruke, nestanak osećaja u prstima iste ... i posle tri meseca masaža, nameštanja, struje, i čega sve ne, još malo kao nova. Naravno, i ono što svi ne radimo: manje sedenja pred ekranom, više fizičke aktivnosti, i plivanje. Pa da se boriš za zlato sa Phelpsom ...

Eto malog trola, čisto da zasmetam
Jelena Milić Jelena Milić 16:21 27.08.2008

Re: Četvrti čovek

tnx, taman htedoh nekom gore ko me je pitao zasto ostavljam samo gruziju i top ten da kazem da sam se zajebala da cu ostavljati i komentare sa savetima o spondilozi

sve znam, sve znam, i saw it coming, al sam blia noj....
maksa83 maksa83 17:31 27.08.2008

Re: Četvrti čovek

Komšija, ti si u fazonu "pravi muškarci mirišu na krv, znoj, lošu rakiju i smrt", a? Ne sećam se odakle to beše ...


A, kakva memorija!
To je izjavio izvesni potpukovnik Ćirkov kada smo se u vojsci bunili što ne radi kupatilo.

Ma nisam ja u tom fazonu uopšte, samo ... znaš da volim da oponiram. ))

, i čega sve ne, još malo kao nova. Naravno, i ono što svi ne radimo: manje sedenja pred ekranom, više fizičke aktivnosti


Potpisujem. (što bi rekli na našoj potonuloj Cyber-Atlantidi
Kad god sam u periodu fizičke aktivnosti - magično nestaju kočenja vrata, glavobolje, itd.
djcorto djcorto 19:09 27.08.2008

Re: Četvrti čovek

maksa83
Komšija, ti si u fazonu "pravi muškarci mirišu na krv, znoj, lošu rakiju i smrt", a? Ne sećam se odakle to beše ...


A, kakva memorija!
To je izjavio izvesni potpukovnik Ćirkov kada smo se u vojsci bunili što ne radi kupatilo.


Pazi, to je bilo pre khm godina, dakle secam se!

Nemoj da me pitas sta je bilo juce, ili pre sat vremena. Juce krenem na sastanak, sat ranije jerbo treba rucati, stizem na mesto, masim se za mobilni da proverim lokaciju, kad istog nema. Panika! Nadjem nekako gde treba da udjem, zovi sa recepcije, jel' mi ostao u restoranu ... nije. Ja udjem, svi me cudno gledaju jer je sastanak otkazan (zvali me na mobilni da mi kazu ...), al 'ajde, potegnuo sam preko pola grada, pa nesto kao obavismo. I vozim ja nazad, besan, i vec racunam da li imam backup i sve ...

... jeste, mobilni uredno cuci pod mojim stolom i puni se. Ja zaboravio.

maksa83
Ma nisam ja u tom fazonu uopšte, samo ... znaš da volim da oponiram. ))


Ti ?!??!?!?! Ma neeeeeee ....

maksa83
Kad god sam u periodu fizičke aktivnosti - magično nestaju kočenja vrata, glavobolje, itd.


Potpisujem.
Jelena Milić Jelena Milić 08:12 28.08.2008

alo bre U2

sta je ovo postade moj blog facebook :))
Atomski mrav Atomski mrav 13:12 28.08.2008

Re: alo bre U2

Pa sama si kriva... red Gruzije, red išijasa, red Rusije, red dobrih tipova...
Jelena Milić Jelena Milić 19:00 28.08.2008

Re: alo bre U2

i to sto kazes :))
maksa83 maksa83 07:21 29.08.2008

Re: alo bre U2

sta je ovo postade moj blog facebook :))


E žene, šta god da uradiš - ne valja. Ex komšija i ja dont nou šit abaut Gruzija i Osetija & Geopolitika, prezrivo si frknula na moj spisak dobrih frajera, ali eto s obzirom da imamo sedeće poslove mogli smo da priložimo nešto o bolovima u vratu i efektnim kontra-merama (vežbanje vežbanje i vežbanje). Uzmeš ono što ima. Kao i sa frajerima.
AlexDunja AlexDunja 17:07 27.08.2008

ola, bro:)

drago mi je da ti je bolje,
ali pazi, molim te, nije to bas
naivna boljka.. a nedostajes, kad te nema.

sto se frajera tice, volela bih da pomognem,
al' sam tol'ko na tri coska da vise predstavu nemam
sta je dobar frajer, a kamoli gde ga naci...
u pravu si, po tom pitanju, al' ja ni prvu trojicu ne vidim.
eto.
Jelena Milić Jelena Milić 17:14 27.08.2008

Re: ola, bro:)

u bre,
eto vidis, obrni okreni nista bez CNN

anderson kuper --kuci bi ga vodila

http://www.rugorreal.com/assets/hollywood/anderson1.jpg

a sto se suse u srbiji tice, sto bi isti rekao

serbia in peril
AlexDunja AlexDunja 17:21 27.08.2008

Re: ola, bro:)

anderson kuper --kuci bi ga vodila

izgleda bistro, složila bih se,
ali no 1, je zna se
ddl, forever :))

mara92 mara92 17:33 27.08.2008

Re: ola, bro:)

anderson kuper --kuci bi ga vodila

Уф, није фер, рекла си да размишљамо у оквиру Србије, ал да је добар - добар је ("умјетнички дојам" : 6.0, op.cit. Милка Бабовић, ономад)...а пази, има и "педигре" : мама му је Глорија Вандербилт (што би бабе рекле "из добре куће"...
Jelena Milić Jelena Milić 17:34 27.08.2008

reality bites bro

Jelena Milić Jelena Milić 17:35 27.08.2008

Re: ola, bro:)

ne, ne, dobro si shvatila, top ten iz srbije sad biramo, ovo je samo mustra :))
mara92 mara92 17:48 27.08.2008

Re: ola, bro:)

...џаба сад: нашла си још бољу слику...сад сам у "креативној блокади" (читај: балавим испред монитора)...

Jelena Milić Jelena Milić 18:10 27.08.2008

Re: ola, bro:)

mara in peril :))
macak92 macak92 18:41 27.08.2008

Re: ola, bro:)

anderson kuper --kuci bi ga vodila


Ma to sam i ja mislila, ali sam onda saznala da je visok taman metar i zelja da poraste.
Ali sve ostalo, ama sve mu ja na mestu.Jos kazu (oni koji ga poznaju licno) da je sa dobrim pedigreom, ali da je uprkos tome ultra cool i normalan.
we.st we.st 17:37 27.08.2008

tekst 4/4

Cudno dvoglasje u istoj sveri planetarnog Oca, ali nama po turu.
deberzerak deberzerak 17:45 27.08.2008

respect

btw zasto su i sad i sssr izgubile onoliko ljudi u ww2? samo zbog ratnih industrija i pozicija u buducnosti?ne, i zbog iskreneog antifasizma, koji je takodje ideologija.


ummm....ako smatras borbu za goli zivot ideologijom onda mogu i da razumem ovaj gore komentar.

a sad jeste jedina supersila, jer merila nisu samo broj ljudi, teritorija ili gdp...vec i mogucnost utilizacije sile, uticaja....i on zbog cega ih ja najvise cenim najbolja kritika njihovih propusta dolazi opet iz sad, uce na greskama i odvajaju neuporedivo najvise sredstava na research and development


Ja ih cenim zato sto najvise trose na naoruzanje, pogotovo nuklearno i oruzije obogaceno osiromasenim uranijumom. I da, cenim ih zato sto jedan od najvisih predstavnika njihove administracije moze bez grize savesti da kaze da je 500.000 mrtve iracke dece zrtva koju su SAD spremne da prihvate. I da ne zaboravim, cenim ih i zato sto su nas bombardovali te nam tako uterali demokratiju u kosti i oslobodili Kosovo od srba. Cenim ih, ml'ogo ih cenim!
marco_de.manccini marco_de.manccini 17:55 27.08.2008

Re: respect

kako je brian nauchio da ceni rimljane ili

"terrific race, the romans. terrific"
deberzerak deberzerak 22:29 27.08.2008

Re: respect

Re: respect #Linkkako je brian nauchio da ceni rimljane ili

"terrific race, the romans. terrific"


Jelena Milić Jelena Milić 09:11 28.08.2008

Re: respect

mislim da neke brojke i slova nisu tacen, ali ja

zaista CENIM KAD PRICAMO O TAKVIM stvarima i tu suocavamo argumente....

btw, meni je bila odvratna kondoliza rajs kad je sad oko gruzije rekla nije lepo koristit kasetne bombe. no kidding :((
Atomski mrav Atomski mrav 13:09 28.08.2008

Re: respect

Jedan američki general je izjavio: "Kasetne bombe su veoma precizno oružje. Svaka od njih nepogrešivo pogodi zemlju."
Jelena Milić Jelena Milić 18:12 27.08.2008

sahovic senior na poligrafu

gledajte profesor je super, a i jugoslav sto je bas njega izabrao da gostuje kad je ovako velika tema ( gruzija ne top ten) u pitanju
tyson tyson 18:49 27.08.2008

tipovi


Hmmm... Nikad nisam umeo da procenjujem tipove, valjda zato što ih podsvesno posmatram kao nekakvu konkurenciju pa mi je ispaljivanje pakosnih strela uvek više prijalo

Al' 'ajde da probam, i to gledano iz perspektive koja mi je potpuno nepoznata - iz perspektive 43-godišnje žene :)

Redosled random.

Đule pevač "Van Gog"
Vojin Đorđević
Danio Ikodinović (kad može 20-godišnji Novak Đoković može valjda i ovaj)
Sale Đoređvić? Danilović (taj je malo sirov)
glumci, hmm... Svetozar Cvetković? Lečić?
'ajd' kad si se uhvatila tih sa televizije - Goran Dimitrijević sa B92
političari su iskompleksirani dripci

Nemam pojma više. Ne umem da razmišljam na taj način :)
Jelena Milić Jelena Milić 19:00 27.08.2008

Re: tipovi

Goran Dimitrijević sa B92


dobro razmisljas

daca je bio sinoc u opticaju, al smo stale prvo kod No 4 a tu nije bio ni jednoj od nas

ova dvojca glumaca matori, jedan celjav, drugi narcis

tamara je stavila djordjevica mislim kod sebe na listu
011-495 011-495 19:04 27.08.2008

Frajeri

Rajic Petar-Pera
Pavicevic Milosh-Pava
ko ih zna shvatice
Jelena Milić Jelena Milić 19:13 27.08.2008

Re: Frajeri

pa reko smo ..one koje svi znamo...a ne pere iz skole ili slabije poznate


uh, bas ne umete da se igrate

ili ja neke ozbiljno dobre a opstepoznte frajere nemam na radaru!?

kuku
011-495 011-495 21:05 27.08.2008

Re: Frajeri

Jelena Milić
pa reko smo ..one koje svi znamo...a ne pere iz skole ili slabije poznateuh, bas ne umete da se igrate ili ja neke ozbiljno dobre a opstepoznte frajere nemam na radaru!?kuku


OK, Goran Miloshevic - bar u moje vreme.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana