Energetika| Hronika| Istorija

Kad slon prdne u malenom liftu

freehand RSS / 12.02.2023. u 00:07

Šta je sve eksplodiralo sa gasovodima u Baltičkom moru?

Od eksplozija koje su 26. septembra 2022. raznele delove nemačko-ruskih gasovoda Nord strim 1 i 2 neuporedivo je glasnija ćutnja kojom je obavijen čitav događaj. Mehurovi gasa na površini mora iznad razvaljenih gigantskih cevi bili su najglasnije što se čulo diljem Slobodnog sveta, glasnije čak i od ono nekoliko stidljivih optužbi na račun Putina i Rusije osumnjičenih za diverziju u prvih nekoliko časova i dana, lansiranih od strane najhrabrijih u beščašću poslenika besramne propagande..

 

north_stream_explosion_09022023_reuters.png?lUUHGgY4gqkzD.WwmbvNPkAt_VTyf4Lz 

Državne vlasti i nadležni organi Nemačke, Danske i Švedske glasno ali istovremeno stidljivo najavile su brzu i efikasnu istragu za utvrđivanje uzroka i počinilaca pretpostavljene diverzije. Svi mdeiji su jednako glasno ali takođe stidljivo ispratili događaj, dok je mejnstrim središte pažnje sa aktera i političkih posledica nežno ali odlučno usmeravao ka ekološkim aspektima događaja. 
Pojedini političari poput Viktorije Nuland, američke podsekretarke u Stejt Dipartmentu  u događaju su tražili pozitivne aspekte a bivši poljski ministar inostranih poslova u kasnije izrbisanom tvitu čestitao je Amerikancima. 
Obe reakcije krajnje su razumljive: uzloga Nulandove u događajima u Ukrajini i pozicija u onome što 

se kolokvijalno naziva američkom dubokom državom sa jedne, i tradicionalnim odnosom Poljske prema Rusiji, sa  druge strane, ovo drugo debelom crvenom linijom podvučeno izjavom poljskog premijera da je razlog postojanja Poljske i Evrope - uništenje Rusije. 

Šta se događalo u međuvremenu? Vrišteće ništa, najglasnije u tragikomičnim momentima sa odbijanjem Švedske, Danske i Nemačke da međusobno dele podatke, i proglašavanjem detalja iz istrage državnom tajnom. 

Onda se pojavio tekst Sejmura Herša, čoveka koga mnogi smatraju najboljim istrađživačkim novinarom današnjice:

How America Took Out The Nord Stream Pipeline 

Najveći deo mejnstrima ga je prećutao. Neke od pomenutih isntitucija su ga blago i ofrlje demantovale. A najveći deo onoga što sebe voli da zove demokratskom javnošću ga je jednostavno ignorisalo. Isti "intelektualci" i branitelji "vrednosti" koji su Džuliena Asanža odavno odradili i zaboravili. nahranjeni novim temama i drogirani dnevnim dozama "sopstvenog mišljenja".  Šta se, u svetlu razaranja Nordstrim gasovoda desilo sa međunarodnim pravom? šta sa vladavinom prava generalno, šta sa slobodom javne reči, šta sa nepovredivošđću  imovine ,šta sa demokratskom javnošću  nisu teme od značaja za današnji slobodni svet i hrabre humanističke intelektualce koji sebe vole da zovu "levičarima". 

I dajdžest, za one koji ne vole duge tekstove: 

 

 

 

 

 

 



Komentari (1530)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

gvozden1 gvozden1 12:20 16.02.2023

Re: Upućivanje kritike - ko ruši moj svet?

što si ti meni prigovorio oko mobilizacije i

To izmisliš da jesam, pa i ti kao nešto pričaš?:)

Nego ti lakše da napadneš Šumadinca, Srbijanca i izdajnika srpskih interesa

Ma gde to, kad neko kaže da su Srbi glup narod podaničkig mentaliteta, taj je bre srpski patriota.

Da ti kopiram ili ćeš sam naći?
gedza.73 gedza.73 12:26 16.02.2023

Re: Upućivanje kritike - ko ruši moj svet?


gvozden1
I reci šta bi Srbija dobila ruskim porazom.

Ruska pobeda krši teritorijalni integritet Ukrajine. To ti je mala, tanana, nikakva ali opet, jer bolju nemaš, kakva takva slamčica o koju možeš da se okačiš.

Ima jedan interesantan detalj koji su primetili naši državnici. kad dođe do velikih turbulencija na svetskoj sceni obično je bolje da budeš protiv Rusije (menoj opet da uvlačiš Švabe jer zapad nisu samo oni). Rusija uvek tebe gleda kao potrošnu robu.
Ovo isto nisam ja rekao da mi ponovo ne vrečiš nego neki drugi pametni ljudi.

Ostavljam i tebi za pravo da se držiš saopštenja Centralnog komiteta komunističke partije kako Rusija pa sto mesta prazno samo eto da dodam kako srpski interes nije da bude na istoj strani sa Rusijom u najmanju ruku od 1918. I da je sreće da smo imali drugačiji razvojni put, odnosno da smo bili na vreme svstani a ne nesvrstano ruski danas bi ti i ja pričali na čije tržište ti iz svoje destilerije izvoziš rakije i ko ti od kamiondžija vrši prevoz za Belgiju.

Kad smo već mogli da snabdevamo Francuze alkoholnim pićima i kako ti ono reče Amerikance suvim šljivama samo par godina nakon katastrofalnih ustanaka i ratova zašto ne bi smo mogli nakon II svetskog rata? I garantujem ti da nije bilo ruskog uticaja preko komunista kako Srbija i srpski narod ne bi prošli kroz građanske ratove devedesetih.

Neues aus der Nachbarschaft Neues aus der Nachbarschaft 12:27 16.02.2023

Re: Upućivanje kritike - ko ruši moj svet?

A šta je alternativa?



Da se ne sanjari kad vec sam kazes da je malo verovatno.

Moguće i čak verovatno.


Sad je opet malo vise verovatno. Vidis da ni sam nisi ubedjen. Zato stalno previdjas onaj pobedometar i koji nivo pobede mozda donosi nesto toj tvojoj prici.

E, ajd zajebi ove fraze, majke ti, ostavi to ovoj dami ovde.

Pa politika Srbije ti se zadnjih 30 godina vrti oko sega-mega fraza oslobodjenih svakog znacenja a ovamo su problem vrednosti bez kojih nemas Srbiju kao uredjenu drzavu.

I reci šta bi Srbija dobila ruskim porazom.


Pa eto bili bi u plusu za NIS i u minusu za strane placenike.
angie01 angie01 12:28 16.02.2023

Re: Upućivanje kritike - ko ruši moj svet?

A sve zapakovano u prenemaganje i bog zna kakve visokomoralne principe.


dadada....
gedza.73 gedza.73 12:30 16.02.2023

Re: Upućivanje kritike - ko ruši moj svet?


gvozden1
kad neko kaže da su Srbi glup narod podaničkig mentaliteta

Da ti kopiram ili ćeš sam naći?

Ne moraš. Smatram kako su Srbi koji su bili za ruske komuniste juče i ovi Srbi danas koji su za ruske neokomuniste (a kao tvrde da nisu iako samo što im magnet za frižider sa Putinovim likom ne ispadne iz džepa) glup narod podaničkog mentaliteta i da, kao što još onomad reče Garašanin, nisu srpske patriote.
Ako nisi razumeo ponoviću da su vrlo, vrlo glupi, maloumni i da iz nekog meni neobjašnjivog razloga su skloni autokratijama i diktaturama. bem li ga što.
panta panta 12:44 16.02.2023

Re: Upućivanje kritike - ko ruši moj svet?

gedza.73

gvozden1
kad neko kaže da su Srbi glup narod podaničkig mentaliteta

Da ti kopiram ili ćeš sam naći?

Ne moraš. Smatram kako su Srbi koji su bili za ruske komuniste juče i ovi Srbi danas koji su za ruske neokomuniste (a kao tvrde da nisu iako samo što im magnet za frižider sa Putinovim likom ne ispadne iz džepa) glup narod podaničkog mentaliteta i da, kao što još onomad reče Garašanin, nisu srpske patriote.
Ako nisi razumeo ponoviću da su vrlo, vrlo glupi, maloumni i da iz nekog meni neobjašnjivog razloga su skloni autokratijama i diktaturama. bem li ga što.

Ja u ovome sada navijam za Ruse.
Jebiga, šta da se radi?
Voleo bih da to braća Rusi oposle što pre bude bilo moguće.
Kada?
Pa to ni Benedikt ne zna.
Ne mogu ovaj puta za braću Amere, pa to ti je.
Ali da znaš - mislim da mi niko nikada nije rekao da sam glup.
A svašta su mi govorili.
kamilo_emericki kamilo_emericki 13:01 16.02.2023

Re: Upućivanje kritike - ko ruši moj svet?

Neues aus der Nachbarschaft


Ako malo znas o Rusiji kako onda znas da je ovo sto si izlistao sa Mikijem tacno? Koliko znas o Ukrajini ili odnosu Rusije i Ukrajine i kako znas da to sto znas nije pogresno?



Preskočio si, za mene, bitnu sličicu.
O finom tati i ljubaznom mužu koji obezbjeđuje fin i sretan život ukućanoma a okolo maltretira i siluje. Ukućani, korumpirani materijalnim bogatstvom, ne vide ili neće da vide, šta njihov tata i muž radi van kuće.

O Rusiji i njeno unutrašnjem sistemu ne znam ništa. I ne zanima me. Imamam previše godina i malo zdravlja, da bih po treći put počinjao život od početka, tako da me potencijalna mjesta novog početka ne zanimaju.
Rusi u svojoj kući, ili granicama, rade ono što rade i ja nemam nikakav poriv da im objašnjavam šta trebaju raditi, ili da ih nagonim da rade ono što ja mislim da trebaju raditi. Takav odnos imam i prema svim drugim državama i narodima.

Ponašanje Rusije, Francuske, Amerike ili bilo koje države van njenih granica me zanima i pratim pomalo i zbog svih informacija koje sam skupio na razne načine zaključujem ono što sam ovdje ispisao.
Ja nisam slijep i nezahvalan na ljepote i kvalitete Francuske i života u Francuskoj ali me to ne spriječava da vidim kako se Francuska ponaša vani. Ne spriječava me život u Francuskoj da uključim mozak kad gomila "intelektualaca" kuka i plače za Afrikom koja "pada pod ruski neokolonijalizam".
Možda ti vjeruješ da su oni u pravu ali ja mislim da su oni jeftini lažovi i obmanjivači koji misle da sam ja, i ostali kojima se obraćaju, idiot koji ne zna da su Francuzi ti koji su Afrikance prodavali i koristili kao robove, da su i da i dan danas proizvode razne državne udare i dovode na vlast ljude koji su njima po volji, da iz tih, siromašnih, afričkih zemalja izvlače za sitne pare sirovine a onda im skupo prodaju zelenu agendu, ne zaboravljajući da toj istoj sirotinji pošalju svoje smeće. Ne obično, šalju ono najgore, ono što truje i ubija polako i skupo.
Bacim je često oko i na afričke portale. Znaju oni i te kako kako su se SSSR, i Rusija kao njen naslednik, ponačali u Africi i prema Africi, pamte oni, nisu to korumpirani Evropljani, ko im je pomagao u borbi protiv kolonijalizma a ko su bili kolonizatori. Ne znam da li je jadnije ili smješnije kako sad zapadne diplomate špartju Afrikom da ubijede Afrikance da se, ako se već sastaju sa MVP Rusije, ne fotografišu sa njim i da ne objavljuju vijesti o tim susretima. Sad su se sjetili da bi se u Africi mogla napraviti koja škola, iskopati koji bunar, napraviti koja fabrika... Kasno. Drugi to već rade.
Mene učilo, i kod kuće i u školi, a bogami i u birtiji, da svoju sreću ne gradim na lažima ili na nesreći drugih. Da imetak ne tečem varajući ili otimanjem od drugih.
Tako promišljam i odnose između država.



gedza.73 gedza.73 13:03 16.02.2023

Re: Upućivanje kritike - ko ruši moj svet?

Ja u ovome sada navijam za Ruse.

Relativno skoro su 'navijali' protiv Srba jer su Srbi nacisti.
Voleo bih da to braća Rusi oposle što pre bude bilo moguće.

Misliš da se ovi novi izbegli Beli Rusi vrate u Crvenu Rusiju i oporave je? Ili da ova sirotinja po Rusiji koja neće ili nije htela ali je bila naterana da ratuje skine Putinove oligarhe sa vlasti? Tu već navijam za narod pa iako je moguće deluje mi vrlo teško. Bar mi sa tako nečim imamo iskustva.

I samo da dodam kako sam izraze 'komunista' i 'novokomunista' iz prethodnog komentara upotrebio kao i 'rusofobiju' misleći na kategoriju ljudi koji su nekada bili protiv izgradnje železnice u Srbiji jer su im Rusi rekli kako će žene ostati bez poroda a lokomotiva uništiti pravoslavlje pa na onu istu kategoriju ljudi kojima su Rusi rekli kako treba da pljačkaju i ubijaju svoje sunarodnike i komšije jer su po njima (i Rusima) za zapadnu buržoasku dekadenciju a protiv svetske revolucije koja donosi jednakost i na ove današnje koji su zbog Rusa bore protiv svetskog satanizma i Zlatne milijarde.

Sličnost je zapanjujuća. Rezultati nesumnjivo isti.
kamilo_emericki kamilo_emericki 13:09 16.02.2023

Re: Upućivanje kritike - ko ruši moj svet?

Neues aus der Nachbarschaft





Od Rusije imas koristi da odrzavaju trenutno stanje i to je to. Pomenuta megapromena u korist Putina (raspad NATO, itd.) moze da se desi samo ako na njegovu stranu stanu Kina, Iran...

Samo slijepac ne vidi da su na ruskoj strani i Kina i Iran i Indija i Brazil i Južna Afrika i Alžir i Turska dok je na vlasti Erdogan i...
I mali od Arabije počeo prodavati naftu za nešto što se ne zove dolar. Svi se sad presabiraju gdje su im rezerve i polako ih u tišini pomiču. Kad nekom ko ima velike bombe pokušavaš oteti novac šta ćeš tek uraditi slabom i nemoćnom.
gedza.73 gedza.73 13:12 16.02.2023

Re: Upućivanje kritike - ko ruši moj svet?

kamilo_emericki
Ne znam da li je jadnije ili smješnije kako sad zapadne diplomate špartju Afrikom da ubijede Afrikance da se, ako se već sastaju sa MVP Rusije, ne fotografišu sa njim i da ne objavljuju vijesti o tim susretima. Sad su se sjetili da bi se u Africi mogla napraviti koja škola, iskopati koji bunar, napraviti koja fabrika... Kasno. Drugi to već rade.
.

Baš lepo. Sad se vrati u Srbiju pa se seti koju je to školu napravila Rusija, koliko podigla fabrika, donirala vozila Hitne pomoći ili uradila puteva. Koje je to nove tehnologije donela u Srbiju?
A ne zna se da li su Rusi smešniji ili jadniji kad pokušavaju ubediti Srbe propagadnimn sloganima o stipendiranju posterom na kome piše 'Budi i ti kao Nikola Tesla'



gvozden1 gvozden1 13:12 16.02.2023

Re: Upućivanje kritike - ko ruši moj svet?

Ruska pobeda krši teritorijalni integritet Ukrajine.

Ujbt, baš me potrese.


Da se ne sanjari kad vec sam kazes da je malo verovatno.

Nego da se zlo prihvati kao nužnost, i da se ćuti i trpi.
Treće nema.
Vidis da ni sam nisi ubedjen.

Da bedem ubeđen u to kako će se rat završiti?

Nemam pasulj pri ruci.


Pa politika Srbije ti se zadnjih 30 godina vrti oko sega-mega fraza oslobodjenih svakog znacenja a ovamo su problem vrednosti bez kojih nemas Srbiju kao uredjenu drzavu.

Pa da napravimo ustavnu državu kako reče.

A onda dođe Amer pa kaže, ma bre jebe mi se za tvoj ustav, to se ne važi, arnautski je bitan.

I šta nam vredi od ustava?

A ako Rusija pobedi, ona će da poštuje srpski ustav, veća je verovatnoća, jer ga za sad poštuje.

I koje je rešenje za nas bolje, da pobedi i onaj ko poštuje naš ustav, ili onaj ko kaže, srpski ustav, ma ko jebe srpski ustav.

Pa eto bili bi u plusu za NIS i u minusu za strane placenike.


Kol'ko vidim pomešao so znake, NIS je iz minusa otišao u plus.


Nego, primećuješ li da spadaš na nivo NIS u raspravi o geostrateškoj poziciji Srbije?


Zašto?

Pa nema jačeg aduta, NIS je sve što se može naći na toj strani.

A NIS u tom kontekstu je smešan adut.
Za suverenitet se žrtvuje mnoooogo više, a tebi žao NISa.


gvozden1 gvozden1 13:19 16.02.2023

Re: Upućivanje kritike - ko ruši moj svet?

koliko podigla fabrika, donirala vozila Hitne pomoći ili uradila puteva

Lako li je nekoga kupiti, majko mila.


Kad je neko na prodaju, kao vo na pijaci, lako je s njim, pogodiš se za cenu i tvoj je.
gedza.73 gedza.73 13:23 16.02.2023

Re: Upućivanje kritike - ko ruši moj svet?

Samo slijepac ne vidi da su na ruskoj strani i Kina i Iran i Indija i Brazil i Južna Afrika i Alžir i Turska dok je na vlasti Erdogan i...


Zar se Ukrajinci nisu branili Erdoganovim barjaktarima? Zar Turska i Kina nisu odbili da priznaju ruske platne kartice?
U.S. goods and services trade with India totaled an estimated $146.1 billion in 2019. Exports were $58.6 billion; imports were $87.4 billion. The U.S. goods and services trade deficit with India was $28.8 billion in 2019.

India's merchandise imports from Russia rose to $32.88 billion during April-December 2022, compared to $6.58 billion a year ago, according to data shared by the trade ministry on Monday.

A Indija u trgovini sa Rusijim koristi rupiju ne rublju. Koja je po nekima trebala da preuzme primat. Čak nema ni zajedničke valute koja je najavljivana isto na blogu.
Tek odnos Brazil-Rusija-SAD baš potvrđuje ovo što si napisao
U.S. goods and services trade with Brazil totaled an estimated $105.1 billion in 2019. Exports were $67.4 billion; imports were $37.6 billion.

“Some US$10 billion is projected by the New Year,” he said, adding that Brazil “purchases a lot of fertilizer and fuel, and it exports a great deal of soybeans, and moreover, it exports equipment and sugar to Russia.”

(na slici bi trebalo da su Barjaktar i Erdogan)



Osim toga Drug Erfogan je rekao kako je Krim sastavni deo Ukrajine a ne priznaje ni DNR niti LNR. Pravi ruski saveznik.
gedza.73 gedza.73 13:25 16.02.2023

Re: Upućivanje kritike - ko ruši moj svet?

Lako li je nekoga kupiti, majko mila.

Šta se raspravljaš sa mnom? Eno ti Kamila on to isto napisao za Afriku i Rusiju pa vidi sa njim za koliko se Afrikanci prodaju. Koji je meni Afrika i Rusija?

A i kenijski ambasador u UN je popišao po Rusiji i zapadnim imperijalnim silama da mu skidam kapu.
gedza.73 gedza.73 13:29 16.02.2023

Re: Upućivanje kritike - ko ruši moj svet?

Brazil’s biggest exports to Russia are agricultural products, vehicles, and meat. In 2018, overall exports to Russia accounted for US$1.66 billion. More recently, in July of 2019, Brazil’s imports from Russia reached US$516.8 million.

Nema šta. Respekt. Sigurno će Brazilci prekinuti saradnju sa Amerikacnima i pridružiti se pravednoj Putinovoj borbi. Ove sume nisu zanemarljive i vrlo će značiti standardu Brazilaca.
gvozden1 gvozden1 13:37 16.02.2023

Re: Upućivanje kritike - ko ruši moj svet?


Šta se raspravljaš sa mnom

Ne misliš valjda da si toga vredan?

Samo pokazujem kako izgleda kad je neko na prodaju.
mlatisa mlatisa 13:38 16.02.2023

Re: Upućivanje kritike - ko ruši moj svet?

камило
Miki im izašao na biljeg. Žao mi ukrajinske i ruske mladosti što umire ali ukrajinski šefovi su mogli izabrati i drugačije.

Шефови се мало тога питају. Можда могу мало да се цењкају око процента. Пита се Вики Јебеш ЕУ Нуланд. И ово што се дешава је оно што су зацртали. Једино ако не буде

[youtube]http://www.youtube.com/M5OazMsDZhQ[/youtube]
mlatisa mlatisa 13:38 16.02.2023

Re: Upućivanje kritike - ko ruši moj svet?

камило
Miki im izašao na biljeg. Žao mi ukrajinske i ruske mladosti što umire ali ukrajinski šefovi su mogli izabrati i drugačije.

Шефови се мало тога питају. Можда могу мало да се цењкају око процента. Пита се Вики Јебеш ЕУ Нуланд. И ово што се дешава је оно што су зацртали. Једино да не буде

Neues aus der Nachbarschaft Neues aus der Nachbarschaft 13:46 16.02.2023

Re: Upućivanje kritike - ko ruši moj svet?

kamilo_emericki


Možda ti vjeruješ da su oni u pravu ali ja mislim da su oni jeftini lažovi i obmanjivač

Vidis ovde pocinje prvi problem. Insinuiras nesto sto mislis da neko misli.


Sad su se sjetili da bi se u Africi mogla napraviti koja škola, iskopati koji bunar, napraviti koja fabrika... Kasno. Drugi to već rade.



Ovde nastupa drugi problem, jer to sto su odredjene zapadne zemlje unistavale kroz kolonijalizam Afriku (i ostalo) ne znaci automatski da im Rusi ili Kinezi donose srecu i blagostanje. Zapravo je vrlo verovatno da ce nastaviti gde su oni prethodni stali. Na stranu cinjenica da je Rusija isto tako bila kolonijalna sila - videti pod Sibir i azijska Rusija.

Mene učilo, i kod kuće i u školi, a bogami i u birtiji, da svoju sreću ne gradim na lažima ili na nesreći drugih. Da imetak ne tečem varajući ili otimanjem od drugih.


Treci problem je da verujes da jedino ono sto ti malo znas nije laz a da su drugi izmanipulisani.

Ja nisam slijep i nezahvalan na ljepote i kvalitete Francuske i života u Francuskoj ali me to ne spriječava da vidim kako se Francuska ponaša vani. Ne spriječava me život u Francuskoj da uključim mozak kad gomila "intelektualaca" kuka i plače za Afrikom koja "pada pod ruski neokolonijalizam".


Jedna stvar je kritika Francuske a druga stvar je prizeljkivanje da autokrate pobede. Da oni pobede onda vise ne bi bilo tih lepota i kvaliteta Francuske. Da su istorijski dogadjaji u Franciskoj nekim slucajem drugacije tekli onda verovatno ti danas ne bi uzivao u lepotama i kvalitetu Francuske.

Plus, to sto je nesto lose u Evropi ne znaci da postati dobro kroz ruski model. Taj da je bio dobar on bi za same Ruse napravio ono sto su Francuzi napravili za sebe. Ali su napravili model koji nije dobar ni za Ruse a ni za njihove satelite/saveznike.

Samo slijepac ne vidi da su na ruskoj strani i Kina i Iran i Indija i Brazil i Južna Afrika i Alžir i Turska dok je na vlasti Erdogan i...
I mali od Arabije počeo prodavati naftu za nešto što se ne zove dolar. Svi se sad presabiraju gdje su im rezerve i polako ih u tišini pomiču. Kad nekom ko ima velike bombe pokušavaš oteti novac šta ćeš tek uraditi slabom i nemoćnom.



Ovo je opet neko dogradjivanje mastanjem. Moze biti da su na njihovoj strani, ali lepo pise da bi za totalni obrt - za koji par vas navija - bila potrebna direktna vojna konfrontacija i megapicvajz sa Evropom i Amerikom. Vec smo gore rekli sta bi onda bilo sa lepotama i kvalitetima Francuske.
Neues aus der Nachbarschaft Neues aus der Nachbarschaft 13:50 16.02.2023

Re: Upućivanje kritike - ko ruši moj svet?

gvozden1


Znao sam da cu zavrsiti pisuci deset komentara kad sam pristao da reagujem na ono tvoje cuveno pitanje. Sam sam kriv.
gvozden1 gvozden1 14:00 16.02.2023

Re: Upućivanje kritike - ko ruši moj svet?

Neues aus der Nachbarschaft
gvozden1


Znao sam da cu zavrsiti pisuci deset komentara kad sam pristao da reagujem na ono tvoje cuveno pitanje. Sam sam kriv.

Pa sledeći put probaj argumentom, nekim jakim, i sve završiš u jednom komentaru.

I da te zamolim, nemoj mi sledeći put zamerati što pišem u kondicionalu, ako se desi, moguće da se desi, više manje verovatno da se desi...

Ne mogu drugačije, nisam još naučio kako se čita budućnost.
A ti ako je znaš, reci majku mu, da znam i ja.
literatesa literatesa 14:12 16.02.2023

Re: Upućivanje kritike - ko ruši moj svet?

O finom tati i ljubaznom mužu koji obezbjeđuje fin i sretan život ukućanoma a okolo maltretira i siluje. Ukućani, korumpirani materijalnim bogatstvom, ne vide ili neće da vide, šta njihov tata i muž radi van kuće.

O Rusiji i njeno unutrašnjem sistemu ne znam ništa. I ne zanima me.

Nevjerovatno, ovde da uđe učiteljica (života, jel) i podijeli kečeve.


Dobro, Kamilo, kako napraviš razliku između čovjeka koji maltretira sve oko sebe, i jako te nervira, od čovjeka koji to isto radi u svojoj kući al ti gledaš svoja posla jer te ne zanima? I još najgore, propast, što taj koji tebe ne interesuje ne šikanira komšije nego svoje..
Neues aus der Nachbarschaft Neues aus der Nachbarschaft 14:17 16.02.2023

Re: Upućivanje kritike - ko ruši moj svet?

Pa sledeći put probaj argumentom, nekim jakim, i sve završiš u jednom komentaru.


Pa ne postoji argument koji ce da razuveri nekog ko insistira da je sanjarenje najrealnija opcija iako je svestan da je rec o sanjarenju. Lakse bi lopatanjem nekog sa igle skinuo.

I da te zamolim, nemoj mi sledeći put zamerati što pišem u kondicionalu, ako se desi, moguće da se desi, više manje verovatno da se desi...


Ma nisam ti to zamerio, sve ok. Nego sam ti skrenuo paznju kako i sam imas slabu veru u to sto tvrdis.

Ne mogu drugačije, nisam još naučio kako se čita budućnost.
A ti ako je znaš, reci majku mu, da znam i ja.


Pomenuo sam opcije po stepenu. Jeste to onako ugrubo priznajem a ako ko ima vise vremena nek dalje razradjuje. Ali to je manje-vise to.

Neues aus der Nachbarschaft Neues aus der Nachbarschaft 14:25 16.02.2023

Re: Upućivanje kritike - ko ruši moj svet?

Dobro, Kamilo, kako napraviš razliku između čovjeka koji maltretira sve oko sebe, i jako te nervira, od čovjeka koji to isto radi u svojoj kući al ti gledaš svoja posla jer te ne zanima? I još najgore, propast, što taj koji tebe ne interesuje ne šikanira komšije nego svoje..


A onda se jos drugima pripisuju dupli standardi.

Ovo si opako dobro zumirala.
gvozden1 gvozden1 14:30 16.02.2023

Re: Upućivanje kritike - ko ruši moj svet?

kako napraviš razliku između čovjeka koji maltretira sve oko sebe, i jako te nervira, od čovjeka koji to isto radi u svojoj kući al ti gledaš svoja posla jer te ne zanima

To se zove državni suverenitet i princip nemešanja u unutrašnje stvari suverenih država.

Jedini mogući i najbolji sistem, i deklarativno prihvaćen od svih.

U suprotnom, ako taj sistem ne bi bio prihvaćen, morao bi da postoji neki autoritet jači od autoriteta države koji bi određivao šta je dobro za svaku državu pojedinačno i da im namećeš dobra rešenja.

U tu ulogu pokušava da se postavi zapad, i da države oblikuje po svojoj meri, navodno uređujući sisteme po meri građana tih država.

Do skora im je ta laž i prolazila, sad više ni oni ne insistiraju da se to tako zove.


Kako je Rusima pod Putinom, ko je taj ko može da, umesto Rusa, procenjuje?

Ako je njima dobro, sve što drugi imaju da urade je da to prime k znanju, ako Rusi hoće da menjaju Putina, opet isto, primiš k znanju i čekaš da vidiš kako će se završiti.

I postaviše se u odnosu na to.
literatesa literatesa 14:35 16.02.2023

Re: Upućivanje kritike - ko ruši moj svet?

A onda se jos drugima pripisuju dupli standardi.

Ovo si opako dobro zumirala.


Srpsko patrijarhalno ludilo se ogleda u ovom što je napisao, ima Rusija pravo da radi u svojoj kući šta hoće? I okej kad bi oni stali na tome nego su 100% ubjeđeni da će taj gazda koji se iživljava samo na svojim ukućanima njima donijeti blagostanje.


Nedorasli vremenu, i to stvara konfuziju.
literatesa literatesa 14:36 16.02.2023

Re: Upućivanje kritike - ko ruši moj svet?

To se zove državni suverenitet i princip nemešanja u unutrašnje stvari suverenih država.

To se zove blentavilo, najfinije rečeno.
gvozden1 gvozden1 14:42 16.02.2023

Re: Upućivanje kritike - ko ruši moj svet?


Pa ne postoji argument koji ce da razuveri nekog ko insistira da je sanjarenje najrealnija opcija

Nije sanjarenje nego procena jedne i druge opcije.

I konstatovanje koja je povoljnija.

A reči da je sanjarenje ostavljanje mogućnosti da Rusija pobedi, upućuje da je izvestan njen poraz.

Jesi li ti siguran da će Rusija izgubiti rat kad verovatnoću u njenu pobedu zoveš sanjarenjem?

Ako jesi, na osnovu čega tako zaključuješ, posebno sad kad se čini da se stvari ne odvijaju baš povoljno po ukrajinski stranu.
sam ti skrenuo paznju kako i sam imas slabu veru u to sto tvrdis.


Naprotiv, vera mi je jača od onoga što pišem.
Trudim se da budem što oprezniji u očekivanjima, to je dobar prilaz čini mi se.

A verovatnoća da Rusi poraze Ukrajinu i zapad, je ozbiljno iznad verovatnoće da se desi obrnut ishod.

Pomenuo sam opcije po stepenu. Jeste to onako ugrubo priznajem a


I hajd, ugrubo, proceni kako će se završiti, kom ekstremu bliže.
gvozden1 gvozden1 14:43 16.02.2023

Re: Upućivanje kritike - ko ruši moj svet?

literatesa
To se zove državni suverenitet i princip nemešanja u unutrašnje stvari suverenih država.

To se zove blentavilo, najfinije rečeno.

Da, tako to zove onaj ko je baš informisan o stvarima:)
freehand freehand 16:42 16.02.2023

Re: Upućivanje kritike - ko ruši moj svet?

Da, samo sto u praksi zdrav razum bude zamenjen predubedjenjima koja filtriraju informacije i uvezuju fragmente na nacin koji odgovara zakovanom stavu.

Tako se desi da ti imas problem sa Scholzom ali nemas sa Putinom.

Ja nemam zakovane stavove ni o čemu, kamolio Rusiji,Putinu ili Šolcu.
Paonda, potšo imam dovoljno pomom sudu ozbiljnih i objektivnih informacija o nemačkoj i Šolcu, koje mogu vrlo lako da uporedim sa sopstvenim iskustvom o Šolcu imam jedan sud; a pošto o Rusiji i Putinu znam malo, pažljivo slušam priče ljudi koji su tamo bili i od mene znaju više a poredeći i sa jasnim i nedvosmislenim iskustvom o lažima i jasnom propagandnom delovanju izvora na koje se ogromna većina ovde oslanja i poziva - izvini što sam doneo neki svoj sud koji tebi ne namećem.

Moj obrazac: Od kada je poceo rat u Ukrajini ni jednom se nisam ovde bavio samim ratom nego sam iskljucivo komentarisao ovdasnje navijacko podrzavanje Putinove politike (ne Rusije!)

Postoji li neki specifičan razlog zašto se nikad od početka tog rata (ako već nisi ranije) bavio ovdsašnjim navijačkim podržavanjem amerike?
I Šolca, na primer? To bi bilo baš interesantno, i kao analiza ličnosti, i kao analiza politike, i kao analiza države.

angie01 angie01 16:43 16.02.2023

Re: Upućivanje kritike - ko ruši moj svet?

O Rusiji i njeno unutrašnjem sistemu ne znam ništa. I ne zanima me


cika kamilo,...alo bre....kako ti zamisljas da je to nepovezano sa onim sto radi van kuce, leba ti.
freehand freehand 16:57 16.02.2023

Re: Upućivanje kritike - ko ruši moj svet?

Srpsko patrijarhalno ludilo se ogleda u ovom što je napisao, ima Rusija pravo da radi u svojoj kući šta hoće?

Jok. U onome što propoveda kolonijalno rasističćko sranje koje sebe voli da zove "Međunarodna zajednica" to se zove zakon i pravo. U unutrašnjim odnosima domaće, u međunerodnim odnosima međunarodno pravo.
E sad, veliko sranje nastane kad to zajednički usvojeno i prhvaćeno pravo važi za jedne a ne važi za druge, i da je ok da se menja u zavisnosti od toga ko maltretira i koga maltretira.

UN General Assembly calls for US to end Cuba embargo for 29th consecutive year

Elem, o čemu pričaš, sem da pravdaš najvećeg siledžiju i teroristu?


freehand freehand 17:00 16.02.2023

Re: Upućivanje kritike - ko ruši moj svet?

Srpsko patrijarhalno ludilo se ogleda u ovom što je napisao, ima Rusija pravo da radi u svojoj kući šta hoće?

Literatesa, ko je razvalio Severni tok?
I otkud američki vojnici u siriji i šta rade tamo?
freehand freehand 17:01 16.02.2023

Re: Upućivanje kritike - ko ruši moj svet?

angie01
O Rusiji i njeno unutrašnjem sistemu ne znam ništa. I ne zanima me


cika kamilo,...alo bre....kako ti zamisljas da je to nepovezano sa onim sto radi van kuce, leba ti.

Da pitam tebe što i sve druge: ko je razvalio Severni tok, što svi (i ti među njima) o tome ćute uključujući najveće žrtve, nemce, i otkud američki vojnici u Siriji? Danas? Zajedno i u saradnji sa Al Kaidom i ISIS?
alselone alselone 17:05 16.02.2023

Re: Upućivanje kritike - ko ruši moj svet?

I još da kažem da ako postoji neki merač neznanja o Rusiji čika Kamilo zna najmanje o Rusiji, mnogo mnogo više ne zna nego što ne znaju svi ovi koji kažu da ne znaju ništa o Rusiji.


Da sam znao da će ovo izazvati ovolike tektonske potrese na blogu, rekao bih i ranije. Pošto sam i ranije slično tome mislio samo nisam ovako efektno formulisao.

Radi se o tome da su mnogi ovde bili liberali dok su njihovi pobeđivali. Kada kada drugi pobeđuju, onda nisu toliko liberalni nego bi zatvarali, hapsili, gasili naloge, blokirali slobodu govora, rušili, cancelovali, pa na kraju i ratovali preko drugih.

Gvozden, pa i mnogi drugi ovde na blogu sa "desnog spektra" a zapravo sa čistog centra, siguran sam više vrednuju slobode za sve. A gvozdena sam i uzeo krao primer nekoga sa kim se često ne slažem i raspravljam se na mnoge teme, pa da ne bude "uzo druga sa kim je super i hvali ga". Ne, ne, gvozden šumadican vojvodinofobičar. :)
gvozden1 gvozden1 17:39 16.02.2023

Re: Upućivanje kritike - ko ruši moj svet?

Ne, ne, gvozden šumadican vojvodinofobičar

Nisam bre vojvodinofobičar :)

Baš povodom ove teme, kako se ruska pobeda može povoljno odraziti na Srbiju, razmišljam, i shvatam koliko je dobro što imamo Vojvodinu.
To nam je ogromna prednost, jer sa njom u Srbiji, Srbija je definitivno u najboljem položaju na Balkanu, i samo nam treba situacija da se niko sa strane ne meša, ne mora niko da bude na našoj strani, i mi možemo sami svoje probleme da rešimo.

Ajd da kucnem neku o tome.

Srbi su ovde najveća nacija, sledeća su Arnauti, Hrvati otpadaju jer su već uglavnom rešili svoje probleme.
Klinč je između nas i Arnauta.

Njihova prednost je do skoro bio natalitet, ali sad je i to gotovo, zaustavio im se rast ne dostigavši Srbe po brojnosti, i dalje ostajemo najveći.

Šta oni imaju?
Malo bezvredne obale i ništa više, krš i kamen, i teško da sebe mogu da prehrane.
Nemaju industriju, nemaju hranu, nemaju Vojvodinu, Mačvu, Pomoravlje, Šumadiju.

Nemaju sa čim da se takmiče, i u pregovorima jedan na jedan, bi mi sigurno bili u boljoj poziciji od njih.
Posebno što bismo te pregovore mogli da podupremo brojnijom i jačom vojskom.

Samo nam je, dakle, potrebna situacija da mi svoje probleme rešavamo, a ne da nam to određuju moćnici.

A to je moguća situacija u slučaju ruske pobede.
Ne da obavezno sledi, ali da je moguće, jeste.

A ako izgubi, zna se šta nam sledi, zapad će biti na arnautskoj strani a protiv nas, i mi svoje prednosti nad Arnautima nećemo moći iskoristiti.

Mora se onda čekati neka druga prilika, ali prednost će i tad biti na srpskoj strani, jer Arnauti nikad neće imati Vojvodinu
maksa83 maksa83 17:42 16.02.2023

Re: Upućivanje kritike - ko ruši moj svet?

Gvozden, pa i mnogi drugi ovde na blogu sa "desnog spektra" a zapravo sa čistog centra, siguran sam više vrednuju slobode za sve.

Je l' tu spada i sloboda da se dva muškarca drže za ruke na ulici?

A da njih 500 prođe gradom držeći se za ruke na ulici?

Je l' tu spada i sloboda majke da sama odluči o abortusu?

Inače, da, desni spektar je baš poznat po slobodarskom duhu.

Da se ne ložimo, desničare zanima sloboda ... za despote sa kojima se slažu.

gvozden1 gvozden1 17:48 16.02.2023

Re: Upućivanje kritike - ko ruši moj svet?

Inače, da, desni spektar je baš poznat po slobodarskom duhu.

Navidnici Makso, navodnici.
Nisu oni tu ukrasa radi, nemoj ih ignorisati, mašiš suštinu tako.
maksa83 maksa83 17:51 16.02.2023

Re: Upućivanje kritike - ko ruši moj svet?

gvozden1
Inače, da, desni spektar je baš poznat po slobodarskom duhu.

Navidnici Makso, navodnici.
Nisu oni tu ukrasa radi, nemoj ih ignorisati, mašiš suštinu tako.

Izvinjavam se, evo:

"Inače", da, desni spektar je "baš" poznat po slobodarskom duhu.
gvozden1 gvozden1 17:52 16.02.2023

Re: Upućivanje kritike - ko ruši moj svet?

maksa83
gvozden1
Inače, da, desni spektar je baš poznat po slobodarskom duhu.

Navidnici Makso, navodnici.
Nisu oni tu ukrasa radi, nemoj ih ignorisati, mašiš suštinu tako.

Izvinjavam se, evo:

"Inače", da, desni spektar je "baš" poznat po slobodarskom duhu.

E sad je u redu:)
angie01 angie01 17:53 16.02.2023

Re: Upućivanje kritike - ko ruši moj svet?

Da pitam tebe što i sve druge: ko je razvalio Severni tok, što svi (i ti među njima) o tome ćute


...o tome mogu da ti kazem OVO, koliko je to tacno ili ne-ne mogu da potpisem, jer prosto nisam blizu akterima, a sve ostalo se moze uzeti sa rezervom, kao uostalom i svaka vest, objasnjenje, teorije o svetskim desavanjima,...ovo sto se ovde blebece, je iste tezine, kao ono zvocanje one dvojice sa balkona Mapet Soa, a mozda i jos manje, jer su oni barem deo scenarija, blizi su ucesnicima i desavanju....ja sam samo ispoljila neverovanje da sa sa takvom lakocom navija za taj pakao u kome stradajau obicni ljudi, kao sto smo mi i jos se nesto navodno znalacki tupi, gospodeboze- popricajte sa ovim ljudima izbeglim sa tih teritorija, sta misle o Putinu, ratu i svemi tome o cemu ste vi sveznalice premudre.

...skoro, kao sto se tvrdi da je Canvas u stvari zasluzna za placenicku obuku terorista na teritorijama, na koje su prstima ukazali mufljuzi sa prokletog zapada...plus Marovic sa svojim Linkendin profilom, na kome se nudi za saradnju, svi zivi i zdravi, bez tajnog skrovista i laznog identiteta, kako ne bi odmah bili zbrisani sa lica zemlje, da ne smetaju tiranima.



...i kakve to veze ima sa mojom replikom upucenu cika kamilu?...i zasto se neistomisljenici bezocno vrejdaju,...doduse, kao i obicno,..al mnogo ruzno i bedasto.
maksa83 maksa83 17:54 16.02.2023

Re: Upućivanje kritike - ko ruši moj svet?

Gvozden, pa i mnogi drugi ovde na blogu sa "desnog spektra" a zapravo sa čistog centra

"Čist centar" moramo da odvojimo u poseban odgovor.

"Čist centar" se ne loži na Miloša Jovanovića, ni teško drogiran. "Čist centar" ne zagovara etničko čišćenje nekog prostora kada se ukaže prilika. "Čist centar" ne zastupa bukvalno nijedan jedini stav koji gura ovdašnja blogodesnica.


freehand freehand 18:00 16.02.2023

Re: Upućivanje kritike - ko ruši moj svet?

angie01
Da pitam tebe što i sve druge: ko je razvalio Severni tok, što svi (i ti među njima) o tome ćute


...o tome mogu da ti kazem OVO, koliko je to tacno ili ne-ne mogu da potpisem, jer prosto nisam blizu akterima, a sve ostalo se moze uzeti sa rezervom, kao uostalom i svaka vest, objasnjenje, teorije o svetskim desavanjima,...ovo sto se ovde blebece, je iste tezine, kao ono zvocanje one dvojice sa balkona Mapet Soa, a mozda i jos manje, jer su oni barem deo scenarija, blizi su ucesnicima i desavanju....ja sam samo ispoljila neverovanje da sa sa takvom lakocom navija za taj pakao u kome stradajau obicni ljudi, kao sto smo mi i jos se nesto navodno znalacki tupi, gospodeboze- popricajte sa ovim ljudima izbeglim sa tih teritorija, sta misle o Putinu, ratu i svemi tome o cemu ste vi sveznalice premudre.

...skoro, kao sto se tvrdi da je Canvas u stvari zasluzna za placenicku obuku terorista na teritorijama, na koje su prstima ukazali mufljuzi sa prokletog zapada...plus Marovic sa svojim Linkendin profilom, na kome se nudi za saradnju, svi zivi i zdravi, bez tajnog skrovista i laznog identiteta, kako ne bi odmah bili zbrisani sa lica zemlje, da ne smetaju tiranima.



...i kakve to veze ima sa mojom replikom upucenu cika kamilu?...i zasto se neistomisljenici bezocno vrejdaju,...doduse, kao i obicno,..al mnogo ruzno i bedasto.

To volim, kad mi se na dva kratka i jasna pitanja odgovori isto tako kratko i jasno.
Pa sem što se citira jedna nemačka mutljaga od teksta u kojoj, u stvari, ne piše ništa imamo i vrlo jasan odgovor na drugo pitanje - otkud amerikanci u Siriji i šta tamo rade? - odgovor se sastoji od nula reči i nula karaktera.

Aovo oCANVAS možeš, na primer, Maksu da pitaš. Mislim da bi mogao da ti odgovori, kad bi hteo


gvozden1 gvozden1 18:01 16.02.2023

Re: Upućivanje kritike - ko ruši moj svet?

Čist centar" moramo da odvojimo u poseban odgovor.

"Čist centar" se ne loži na Miloša Jovanovića, ni teško drogiran. "Čist centar" ne zagovara etničko čišćenje nekog prostora kada se ukaže prilika. "Čist centar" ne zastupa bukvalno nijedan jedini stav koji gura ovdašnja blogodesnica.

Ako bi rekao šta je to čist centar, naveo neke dokaze da je to samo to i ništa drugo, još i neke primere naveo, onda bi možda moglo da se kaže da si u pravu.

I pored toga što se ozbiljno trudim da ne određujem drugima gde će me svrstati, jer to je isključivo njihovo pravo, a svrstavaju su me i među komuniste i među četnike, ja sam sebe zaista doživljavam kao zagovornika političkog centra.
alselone alselone 18:06 16.02.2023

Re: Upućivanje kritike - ko ruši moj svet?

"Čist centar" se ne loži na Miloša Jovanovića, ni teško drogiran. "Čist centar" ne zagovara etničko čišćenje nekog prostora kada se ukaže prilika. "Čist centar" ne zastupa bukvalno nijedan jedini stav koji gura ovdašnja blogodesnica.

Pa tako je.

Čini mi se da ne pričamo o istim ljudima. Ti ponovo 'faćaš sa samog kraja. Metoda graničnih primera, uvek tako efektna.

Valjalo bi jednu Vacić-poentu sada na sve ovo.
literatesa literatesa 18:07 16.02.2023

Re: Upućivanje kritike - ko ruši moj svet?

Literatesa, ko je razvalio Severni tok?

Abre, kako si ti ovom da svaki pravi diktator ima pravo u svojoj kući radit šta hoće suprostavio diverziju gasovoda?

Jedno je 100 puta gore, i nije diverzija gasovoda.
alselone alselone 18:07 16.02.2023

Re: Upućivanje kritike - ko ruši moj svet?

Je l' tu spada i sloboda da se dva muškarca drže za ruke na ulici?

A da njih 500 prođe gradom držeći se za ruke na ulici?

Je l' tu spada i sloboda majke da sama odluči o abortusu?


Da.
literatesa literatesa 18:08 16.02.2023

Re: Upućivanje kritike - ko ruši moj svet?

Je l' tu spada i sloboda da se dva muškarca drže za ruke na ulici?

A da njih 500 prođe gradom držeći se za ruke na ulici?

Je l' tu spada i sloboda majke da sama odluči o abortusu?

Dobro, gejevi nisu ljudi. I te majke ima da ćute i trpe. I rađaju.
maksa83 maksa83 18:08 16.02.2023

Re: Upućivanje kritike - ko ruši moj svet?

Ako bi rekao šta je to čist centar, naveo neke dokaze da je to samo to i ništa drugo, još i neke primere naveo, onda bi možda moglo da se kaže da si u pravu.


Brrrattte.

Miloš Jovanović (brabonjak iz Koštunicinog dupeta) kao idealan kandidat koji se ovde gurao od strane tog "čistog centra" bi morao biti sasvim dosta. Čist centar nema monarhizam ni u tragovima, kao što čist centar ne može da se protivi istopolnim brakovima, kao što čist centar ne može da sadrži <pa sad kolko hoćeš desničarskih manfestovanja koja ovde frcaju> .

Znači bukvalno nijednog elementa čistog centra nema ovde i ja sam zapanjen otkud ta ideja da ovdašnja blogodesnica zapravo predstavlja čist centar, jer to blage veze sa životom nema.
maksa83 maksa83 18:09 16.02.2023

Re: Upućivanje kritike - ko ruši moj svet?

alselone
Je l' tu spada i sloboda da se dva muškarca drže za ruke na ulici?

A da njih 500 prođe gradom držeći se za ruke na ulici?

Je l' tu spada i sloboda majke da sama odluči o abortusu?


Da.

Onda vidim problem u tvom ... asesmentu.
literatesa literatesa 18:09 16.02.2023

Re: Upućivanje kritike - ko ruši moj svet?

Ovo sa Gvozdenom i slobodom je jedna od većih zajebancija bloga. Nemam riječi.
alselone alselone 18:10 16.02.2023

Re: Upućivanje kritike - ko ruši moj svet?

Znači bukvalno nijednog elementa čistog centra nema ovde i ja sam zapanjen otkud ta ideja da ovdašnja blogodesnica zapravo predstavlja čist centar, jer to blage veze sa životom nema.

Ima i to mnogo više od oniih koji su za slobodu govora bili dok su njihovi bili najglasniji u sobi i držali sve medije, svih formata. Sada, ček stani da mi ZAPRAVO vidimo tu slobodu govora, moraju tu biti neke granice, jer znaš, u demokratiji ti zapravo dva glupana preglasaju jednog pametnog, još su grci to rekli! Pametnom dosta.
maksa83 maksa83 18:10 16.02.2023

Re: Upućivanje kritike - ko ruši moj svet?

Pa tako je.

Čini mi se da ne pričamo o istim ljudima. Ti ponovo 'faćaš sa samog kraja. Metoda graničnih primera, uvek tako efektna.

Kakvog samog kraja pa to je sve tvoj ovdašnji "čist centar", mislim, ono što si ti ovde smestio u "čist centar" a po kom kriterijumu bogsvetizna.
alselone alselone 18:11 16.02.2023

Re: Upućivanje kritike - ko ruši moj svet?

Onda vidim problem u tvom ... asesmentu.

Bio bih šokiran da je drugačije.
freehand freehand 18:12 16.02.2023

Re: Upućivanje kritike - ko ruši moj svet?

Abre, kako si ti ovom da svaki pravi diktator ima pravo u svojoj kući radit šta hoće suprostavio diverziju gasovoda?

Pa eto, počupao im elktorinstalacije iz zidova i čekićem polupao brojilo. A svi ukućani ćute sa modricama, gledaju u plafon i socijalnom radniku kažu "Nije on". Kako ti to zoveš?


Jedno je 100 puta gore, i nije diverzija gasovoda.

Pa nije da bih na bilo koji način da u pitanju dovedem tvoj neprikosnoveni autoritet po tom pitanju, nego - nemoj da se ljutiš - meni izgleda da nisi u pravu, bez obzira što si svoj stav argumentovala ničim. Eto, angide se bar potrudila da nađe DW kao ozbiljan izvor.

I šđta kažeš,otkud američki vojnici u Sirijii šta rade tamo sem što se druže sa Al Kaidom i ISIS i pljačkaju naftu i žito?
alselone alselone 18:13 16.02.2023

Re: Upućivanje kritike - ko ruši moj svet?

Kakvog samog kraja pa to je sve tvoj ovdašnji "čist centar", mislim, ono što si ti ovde smestio u "čist centar" a po kom kriterijumu bogsvetizna.

Naravno da je sa samog kraja. I tako svaki put. Metoda graničnih primera. Whataboutism, na kraju krajeva.
literatesa literatesa 18:15 16.02.2023

Re: Upućivanje kritike - ko ruši moj svet?

Kako ti to zoveš?

Nisam problem ja trenutno. Ne pravim razliku, ne pravim se budala, između siledžije u javnosti i drugog anonimnog ali je tih pa me to ne uznemirava..
gvozden1 gvozden1 18:17 16.02.2023

Re: Upućivanje kritike - ko ruši moj svet?

Čist centar nema monarhizam ni u tragovima

Fijuuuuu!
Makso, polako.

Ti zapravo kažeš da u monarhiji centar nije moguć, osim u slučaju da je zagovornik repubikanizma, da je tamo sve desno.

I pored toga što je teško povući preciznu granicu toliko je jasno, odnos prema monarhiji nije ključni kriterijum.

A i Jovanovića, njega najčešće pozicioniraju na desni centar.

Ti ga možeš zvati kako hoćeš, svrstavati ga i u krajnje desničare, ali velika većina političke scene ga tu, u centru, blago desni, vidi.

Ovo tvoje sad, ne da liči, nego je tipično libtardsko viđenje.
maksa83 maksa83 18:17 16.02.2023

Re: Upućivanje kritike - ko ruši moj svet?

Ima i to mnogo više od oniih koji su za slobodu govora bili dok su njihovi bili najglasniji u sobi i držali sve medije, svih formata.

Nema.

Izmislio si svoj kriterijum "slobodoljubivosti" i on se svodi na "bio tužan kad je Trunpou ukinulo Twitter", a sve ono što sam naveo kao ozbiljnu aberaciju od čistog centra i slobodoljubivosti si izgnorisao.
freehand freehand 18:18 16.02.2023

Re: Upućivanje kritike - ko ruši moj svet?

literatesa
Kako ti to zoveš?

Nisam problem ja trenutno. Ne pravim razliku, ne pravim se budala, između siledžije u javnosti i drugog anonimnog ali je tih pa me to ne uznemirava..

Pa sad, nekad je bolje prećutati nego biti nepošten u odgovoru.
maksa83 maksa83 18:19 16.02.2023

Re: Upućivanje kritike - ko ruši moj svet?

Ti zapravo kažeš da u monarhiji centar nije moguć, osim u slučaju da je zagovornik repubikanizma, da je tamo sve desno.

Ne, nisam to rekao, opet izmišljaš neizrečeno.

Čist centar ne može biti monarhistička stranka. Može eventualno desni centar, ali i to retko biva. U parlamentarnoj monarhiji može opstajati i stranka čistog centra.
alselone alselone 18:19 16.02.2023

Re: Upućivanje kritike - ko ruši moj svet?

Izmislio si svoj kriterijum "slobodoljubivosti" i on se svodi na "bio tužan kad je Trunpou ukinulo Twitter", a sve ono što sam naveo kao ozbiljnu aberaciju od čistog centra i slobodoljubivosti si izgnorisao.

Jebo te Tramp.
gvozden1 gvozden1 18:21 16.02.2023

Re: Upućivanje kritike - ko ruši moj svet?

literatesa
Ovo sa Gvozdenom i slobodom je jedna od većih zajebancija bloga. Nemam riječi.

A šta ti zoveš slobodom?
Sloboda da se pljuje po Putinu, ko ne pljuje taj je protiv slobode?

A ja sam eto za slobodu i onih koji pljuju po njemu, ali isto tako i za slobodu da se pljuje po onom klovnu.
freehand freehand 18:24 16.02.2023

Re: Upućivanje kritike - ko ruši moj svet?

alselone
Izmislio si svoj kriterijum "slobodoljubivosti" i on se svodi na "bio tužan kad je Trunpou ukinulo Twitter", a sve ono što sam naveo kao ozbiljnu aberaciju od čistog centra i slobodoljubivosti si izgnorisao.

Jebo te Tramp.

Ček sad, zar to "Tramp" nije bilo predsednik SAD kome je nepoznata sila odlučila da oduzme pravo govora, pa sad odjednom isplivava da to nije bilo ni baš samo od sebe i posledica brige za istinu?

P.S. Da nije Putin, ja ne znam šta bi drugo bilo i kako seniko drugi toga nije setio?!
gvozden1 gvozden1 18:24 16.02.2023

Re: Upućivanje kritike - ko ruši moj svet?


Čist centar ne može biti monarhistička stranka. Može eventualno desni centar

Oooo, pa ovo je već hirurgija :)

Ajd daj neke primere.

Daj bre Makso ne zajebavaj se, sad si stvarno preterao.
Nema tako jasnih podela tu, sve je stvar utiska.
Neke stranke su po nekim pitanjima mnogo levo, po drugim mnogo desno.
maksa83 maksa83 18:27 16.02.2023

Re: Upućivanje kritike - ko ruši moj svet?

Naravno da je sa samog kraja. I tako svaki put. Metoda graničnih primera. Whataboutism, na kraju krajeva.

Kakvi granični primeri i whataboutizmi, pričamo o vrlo konkretnim stvarima.

Ti si grupu ljudi sa vrlo jasnim desničarskim stavovima (pazi, stavoVI, ne staV) strpao u "čist centar", i ja sam ti taksativno naveo za šta se svi ti ljudi ovde zalažu godinama i to su sad - paf - granični primeri.

Bukv. onaj vic o zečjoj pašteti.
maksa83 maksa83 18:29 16.02.2023

Re: Upućivanje kritike - ko ruši moj svet?

Daj bre Makso ne zajebavaj se, sad si stvarno preterao.
Nema tako jasnih podela tu, sve je stvar utiska.
Neke stranke su po nekim pitanjima mnogo levo, po drugim mnogo desno.

Aha, a kad je neka stranka u nečemu skroz levo a u nečem skroz desno onda se to usrednji i dobije se čist centar. Phhgffffmmm...

alselone alselone 18:32 16.02.2023

Re: Upućivanje kritike - ko ruši moj svet?

pričamo o vrlo konkretnim stvarima.

Znaš, ti obično pričaš o vrlo konkretnim stvarima kada misliš da si upravu. Kada videš da te argumenti korneruju, onda skreneš ili na zajebanciju ili prosto prekineš niz komentara.
gvozden1 gvozden1 18:33 16.02.2023

Re: Upućivanje kritike - ko ruši moj svet?

vrlo jasnim desničarskim stavovima

Ajd stvarno, da bismo se bolje razumeli, daj neke primere centra , strogog centra desnog centra.

A ja ću ti, da pokažem dobru volju, reći šta smatram centrom.
Politiku koja je istovremeno nacionalna i demokratska. ili demokratskani nacionalna, svejedno.

I evo da odobrovoljim Alsa i da ga demantujem, kao primer ću navesti Svetozara Miletića.
literatesa literatesa 18:34 16.02.2023

Re: Upućivanje kritike - ko ruši moj svet?

A šta ti zoveš slobodom?
Sloboda da se pljuje po Putinu, ko ne pljuje taj je protiv slobode?

A ja sam eto za slobodu i onih koji pljuju po njemu, ali isto tako i za slobodu da se pljuje po onom klovnu.


Gvozdene, već danima primjetim da vi, ne samo ti, prelazite u neku sferu mitologije, fetišizma i šta bi bilo kad bi bilo, ovo što pričate nema veze sa realnošću, to su neke priče o alternativnoj prošlosti i budućnosti... evo nemam pojma šta je tvoje mišljenje trenutno o svemu, ispravi me ako griješim:

1) Rusija mora pobjediti (po cijenu mljevenja par miliona ljudi)

2) Mi Srbi mramo gledati svoja posla (ne znam jel u to ulazi mljevenje Ukrajinaca ili ne?)

i to se vrti nešto u krug. U čavrndiju što b rekli stari pravi Srbi.

I sad je došlo valjda do potrebe grupisanja i ti si vjerovatno sam iznenađen imenovanjem preko noći za predstavnika slobodarske i nepokorene grupe, prvo, suludo je tebe staviti na drugu stranu od npr Makse, katastrofalno pogrešan politički potez, fijasko, drugo, bolji izbor na ovoj npr rusofilnoj temi je Free jer on ima tih svojih ludila zbog Rusa ali nije problematičnih svjetonazora, zatucanih kao tvoji, ipak i sa Rusijom vi morate živjeti u 21. vijeku, nema smisla da ljude bez djece obilježite žutim trakama npr..
freehand freehand 18:38 16.02.2023

Re: Upućivanje kritike - ko ruši moj svet?

drugo, bolji izbor na ovoj npr rusofilnoj temi je Free jer on ima tih svojih ludila zbog Rusa ali nije problematičnih svjetonazora, zatucanih kao tvoji, ipak i sa Rusijom vi morate živjeti u 21. vijeku, nema smisla da ljude bez djece obilježite žutim trakama npr..

Ti, nravno, razumeš da si pitanja o međunarodnom terorističkom aktu gigantskih razmera i opštem ćutanju "slobodnog sveta" na tu temu sad nazvala rusofilnim?

2. Mi Srbi mramo gledati svoja posla (ne znam jel u to ulazi mljevenje Ukrajinaca ili ne?)

Misliš u korpu sa mlevenjem Jemenaca, Sirijaca, Iračana, Libijaca, palestinaca, Avganistanaca i drugih nebitnih oblika života sa stanovišta "civilizacije" i cvetne bašte?
gvozden1 gvozden1 18:39 16.02.2023

Re: Upućivanje kritike - ko ruši moj svet?

1) Rusija mora pobjediti (po cijenu mljevenja par miliona ljudi)

Ne mora, čak nije ni sigurno, ali bi bilo dobro.

2) Mi Srbi mramo gledati svoja posla (ne znam jel u to ulazi mljevenje Ukrajinaca ili ne?)

Naravno, bolje bi bilo bez mlevenja, ali ni sa mlevenjem ne smeta.
maksa83 maksa83 18:40 16.02.2023

Re: Upućivanje kritike - ko ruši moj svet?

Znaš, ti obično pričaš o vrlo konkretnim stvarima kada misliš da si upravu. Kada videš da te argumenti korneruju, onda skreneš ili na zajebanciju ili prosto prekineš niz komentara.

Ja skrećem u zajebanciju kada vidim da bih u suprotnom morao da budem neprijatan više nego što mogu sebe takvog da podnesem, i kada udarimo u lične sisteme vrednosti, tu rasprave postanu besmislene. A i zato što sam baš loš čovek i lažni liberal.

Sad pošto smo utvrdili kakav sam ja je l' možemo da se vratimo na temu čistog centra i zašto ljudi koje si ti tamo lopatom ubacio a neke i poimence ne mogu da budu čist centar.

literatesa literatesa 18:41 16.02.2023

Re: Upućivanje kritike - ko ruši moj svet?

Ti, nravno, razumeš da si pitanja o međunarodnom terorističkom aktu gigantskih razmera i opštem ćutanju "slobodnog sveta" na tu temu sad nazvala rusofilnim?

Free, u ratu je dozvoljeno sve, i diverzija.
maksa83 maksa83 18:41 16.02.2023

Re: Upućivanje kritike - ko ruši moj svet?

Ajd stvarno, da bismo se bolje razumeli, daj neke primere centra , strogog centra desnog centra.

Kakve primere još hoćeš, napisao sam ti gore šta sve ne može da bude čist centar. Ne pada mi na pamet da se ponavljam.
freehand freehand 18:44 16.02.2023

Re: Upućivanje kritike - ko ruši moj svet?

literatesa
Ti, nravno, razumeš da si pitanja o međunarodnom terorističkom aktu gigantskih razmera i opštem ćutanju "slobodnog sveta" na tu temu sad nazvala rusofilnim?

Free, u ratu je dozvoljeno sve, i diverzija.

Hoćeš da kažeš da Amerikanci nisu u ratu samo sa Rusijom nego i sa Nemačkom ?!

P.S. Izgibosmo ovde dokazujući da nikad i nikom pa ni u ratu nije dozvoljeno sve, i da postoji i ratno pravo i Ženevske konvencije, i onolike ljude povešaše u Nirnbergu na pravdi Boga?!
alselone alselone 18:47 16.02.2023

Re: Upućivanje kritike - ko ruši moj svet?

e l' možemo da se vratimo na temu čistog centra i zašto ljudi koje si ti tamo lopatom ubacio a neke i poimence ne mogu da budu čist centar.

Ne može. Biću neprijatniji i rasprava postaje besmislena.
gvozden1 gvozden1 18:47 16.02.2023

Re: Upućivanje kritike - ko ruši moj svet?

Kakve primere još hoćeš, napisao sam ti gore šta sve ne može da bude čist centar. Ne pada mi na pamet da se ponavljam.

Pa valjda je nekad neko pripadao tome, što ti je teško da napišeš neko ime, neke stranke ili neke ličnosti.

A nisi napisao, ne bi se ponavljao ako napiše.
crossover crossover 18:49 16.02.2023

Re: Upućivanje kritike - ko ruši moj svet?

maksa83
Čist centar ne može biti monarhistička stranka. Može eventualno desni centar, ali i to retko biva. U parlamentarnoj monarhiji može opstajati i stranka čistog centra.


Брате, ви левичари сте много конзервативни за мој укус.
Јел могу британски и норвешки лабуристи да буду монархистичка странка?
freehand freehand 18:50 16.02.2023

Re: Upućivanje kritike - ko ruši moj svet?

crossover
maksa83
Čist centar ne može biti monarhistička stranka. Može eventualno desni centar, ali i to retko biva. U parlamentarnoj monarhiji može opstajati i stranka čistog centra.


Брате, ви левичари сте много конзервативни за мој укус.
Јел могу британски и норвешки лабуристи да буду монархистичка странка?

A nemački Zeleni tečki desničari
crossover crossover 18:55 16.02.2023

Re: Upućivanje kritike - ko ruši moj svet?

A nemački Zeleni tečki desničar


Немачки Зелени су у ствари Црвени, осим у случају рата, онда су опет зелени.
maksa83 maksa83 18:56 16.02.2023

Re: Upućivanje kritike - ko ruši moj svet?

Pa valjda je nekad neko pripadao tome, što ti je teško da napišeš neko ime, neke stranke ili neke ličnosti.

A nisi napisao, ne bi se ponavljao ako napiše.

Ne razumem baš šta tražiš od mene.

Napisao sam - Miloš Jovanović ne može da bude prihvatljiv kanidat nekog ko za sebe tvrdi da je "čist centar", kao što sam naveo i gomilu drugih stvari koje ne mogu da budu "čist centar" a ti ih zastupaš. Ne, ne možemo da pomerimo sve te stvari u "čist centar" da bi ti tamo upao, ali ne vidim čemu drama, zašto je nekome stalo da bude "čist centar" ako tamo ne upada po iks kriterijuma, mislim, čemu vezanost za labelu (ja labele nisam uveo u priču, da se podsetimo, samo sam se pobunio kada su zalepljene na pogrešna mesta). Tamo si gde si i budeš u miru sa tim, ćaozdrao.

freehand freehand 18:57 16.02.2023

Re: Upućivanje kritike - ko ruši moj svet?

crossover
A nemački Zeleni tečki desničar


Немачки Зелени су у ствари Црвени, осим у случају рата, онда су опет зелени.

Nemački zeleni su u stvari bezbojni, osim u slučaju rata. Onda postanu smeđu.

maksa83 maksa83 18:58 16.02.2023

Re: Upućivanje kritike - ko ruši moj svet?

Брате, ви левичари сте много конзервативни за мој укус.

Nismo došli ovde da se vređamo, ja sam strelevičar.

Јел могу британски и норвешки лабуристи да буду монархистичка странка?

Ne znam.

Mogu da budu kakve hoćeš stranke kada su već u Monarhiji, i biće dok im Šiva ne potopi ono ostrvo, nadamo se što pre.
crossover crossover 18:59 16.02.2023

Re: Upućivanje kritike - ko ruši moj svet?

Onda postanu smeđu


Па то сам и ја рекао. Смеђа им је за по граду.
gvozden1 gvozden1 19:03 16.02.2023

Re: Upućivanje kritike - ko ruši moj svet?

Miloš Jovanović ne može da bude prihvatljiv kanidat nekog ko za sebe tvrdi da je "čist centar

Dobro, to sam shvatio, on nije, a ko jeste?
Ne, ne možemo da pomerimo sve te stvari u "čist centar" da bi ti tamo upao

Ma bre, iako je sve od toga počelo, stvarno mi nije važno gde će mene lično ko gde svrstati.

To sam ti već vrlo eksplicitno, pre par komentara rekao, ne znam što me teraš da se ponavljam.

Sad sam ja lično prestao da budem tema, sad se priča o nečemu sasvim drugom.
maksa83 maksa83 19:05 16.02.2023

Re: Upućivanje kritike - ko ruši moj svet?

Dobro, to sam shvatio, on nije, a ko jeste?

Kod nas? Šta znam, eventualno onaj Pavle Grbović.
freehand freehand 19:09 16.02.2023

Re: Upućivanje kritike - ko ruši moj svet?

maksa83
Dobro, to sam shvatio, on nije, a ko jeste?

Kod nas? Šta znam, eventualno onaj Pavle Grbović.

Pa to.


gvozden1 gvozden1 19:16 16.02.2023

Re: Upućivanje kritike - ko ruši moj svet?

maksa83
Dobro, to sam shvatio, on nije, a ko jeste?

Kod nas? Šta znam, eventualno onaj Pavle Grbović.

:)
Dobro, sad je jasno kakvi su ti kriterijumi.

Odudaraju značajno od većine, ogromne većine, ali to ti, verujem, ne smeta.

Meni to liči na ono, šta te briga što ja šporet držim na grančici, tako i u tvom slučaju, šta te briga kako ja razvrstavam političare po političkom spektru.

Imaš pravo, svakako.
panta panta 19:18 16.02.2023

Re: Upućivanje kritike - ko ruši moj svet?

crossover
A nemački Zeleni tečki desničar


Немачки Зелени су у ствари Црвени, осим у случају рата, онда су опет зелени.

Мени су те некадашње политичо-партијске поделе поприлично смешне.
Мислим да не би било лоше да се политички спектар профилише на други начин - не линијски, него циркуларно.
Као неки концентрични кругови.
А могла би да се уведе и трећа димензија, па да се добије нешто слично 'купастој' структури.
Ово лево - центар - десно постаје све смешније.
Иначе је сва идеологија данас редукована на 'у се, на се, пода се'.
И на крају - само ја, и моји, сам / смо добри, а сви остали су идиоти.
Не иде то тако.
maksa83 maksa83 19:19 16.02.2023

Re: Upućivanje kritike - ko ruši moj svet?

Odudaraju značajno od većine, ogromne većine, ali to ti, verujem, ne smeta.

Šta odudara od koje većine?
gvozden1 gvozden1 19:30 16.02.2023

Re: Upućivanje kritike - ko ruši moj svet?

maksa83
Odudaraju značajno od većine, ogromne većine, ali to ti, verujem, ne smeta.

Šta odudara od koje većine?

Tvoje svrstavanje tog Bulatovića u centar.
Verujem da ga većina svrstava levo.

Doduše, previše je beznačajan da bi se uzimao za bilo kakav primer, posebno za tako velike podele kakve su podele cele političke scene.

Očekivao sam neko značajnije političko ime, neko za koje se zna ko su, šta su, koji su im politički stavovi, a ne nekog poluanonimusa.

maksa83 maksa83 19:48 16.02.2023

Re: Upućivanje kritike - ko ruši moj svet?

Tvoje svrstavanje tog Bulatovića u centar.
Verujem da ga većina svrstava levo.

To veruješ na osnovu čega? Pogledao si program?

Nisi.
gvozden1 gvozden1 19:53 16.02.2023

Re: Upućivanje kritike - ko ruši moj svet?

maksa83
Tvoje svrstavanje tog Bulatovića u centar.
Verujem da ga većina svrstava levo.

To veruješ na osnovu čega? Pogledao si program?

Nisi.

Pa naravno da nisam jbt:)

Da li je iko pročitao program Bulatovića (evo ne mogu da se setim ni kako se zove)

Mislim, iko osim tebe:)
angie01 angie01 19:59 16.02.2023

Re: Upućivanje kritike - ko ruši moj svet?

To volim, kad mi se na dva kratka i jasna pitanja odgovori isto tako kratko i jasno.
Pa sem što se citira jedna nemačka mutljaga od teksta u kojoj, u stvari, ne piše ništa


ti pitas,

ko je razvalio Severni tok, što svi (i ti među njima) o tome ćute uključujući najveće žrtve, nemce,

i ja ti, umesto da prepricam, linkujem clanak DW na temu-sad, mozda ti znas nesto bolje i jasnije i iz boljih izvora,

o Amerikancima u Siriji, sam previdela odgovor, zaboravila da je i to bilo u pitanju,

evo, najkrace sto bih mogla reci, a da se meni cini-znaci, nisam expert kao vi neki- je da bi to bila posledica povlacenja Amerikanaca iz Iraka i Avganistana, pa ih eto na severu Sirije, gde organizacije za ljudska prava-navodno njihovi parteri- istrazuju, razmatraju akcije sprovedene na toj teritoriji, dok ujedno Kurdi sprecavaju da mediji izvestavaju i snimaju to podrucje,...isto, ako imas neki bolji i tacniji odgovor, reci.


Aovo oCANVAS možeš, na primer, Maksu da pitaš. Mislim da bi mogao da ti odgovori, kad bi hteo



sta ti sad ovo znaci, da je maxa prvo expert za Canvas, jer ima neke tajne kanale za info i drugo, da iz nekog razloga ne bi hteo da mi objasni, sto je sve zajedno neki stos, pa otud smajli...a koliko se secam, a mrzi me da se vracam, pa se izvinjavam ako gresim, bas je maxa izrazio neku sumnju, vezanu za tvoje eksplicitne tvrdnje na tu temu- doduse vazane za Marovica, jer Canvas je Srdja,...maxa nema pp, pa ne mogu da ga pitam inkognito:)

maxooo, daj kazi to nesto.
maksa83 maksa83 20:03 16.02.2023

Re: Upućivanje kritike - ko ruši moj svet?

Da li je iko pročitao program Bulatovića (evo ne mogu da se setim ni kako se zove)

Ne možeš da se setiš kako se zove, a zapravo ni kako se preziva ali znaš da je levo.

Tipično.
Neues aus der Nachbarschaft Neues aus der Nachbarschaft 20:04 16.02.2023

Re: Upućivanje kritike - ko ruši moj svet?

izvini što sam doneo neki svoj sud koji tebi ne namećem.


Nema sta da mi se izvinjavas. Iznosis stavove, drugi ih komentarisu, ti komentarises njihove i to je to. Ne nameces svoje stavove ali neretko umes da vredjas neistomisljenike.


Postoji li neki specifičan razlog zašto se nikad od početka tog rata (ako već nisi ranije) bavio ovdsašnjim navijačkim podržavanjem amerike?


Postoji. Od kada sam ja ovde na blogu jos niko toliko uporno i toliko dugo nije navijacki podrzavao i opravdavao americke ratove.
freehand freehand 20:06 16.02.2023

Re: Upućivanje kritike - ko ruši moj svet?

evo, najkrace sto bih mogla reci, a da se meni cini-znaci, nisam expert kao vi neki- je da bi to bila posledica povlacenja Amerikanaca iz Iraka i Avganistana, pa ih eto na severu Sirije, gde organizacije za ljudska prava-navodno njihovi parteri- istrazuju, razmatraju akcije sprovedene na toj teritoriji, dok ujedno Kurdi sprecavaju da mediji izvestavaju i snimaju to podrucje,...isto, ako imas neki bolji i tacniji odgovor, reci.

E dobro, ovo bi bilo sasvim dovoljno. Hvala.
freehand freehand 20:10 16.02.2023

Re: Upućivanje kritike - ko ruši moj svet?

Postoji. Od kada sam ja ovde na blogu jos niko toliko uporno i toliko dugo nije navijacki podrzavao i opravdavao americke ratove.

Pod uslovom da prećutkivanje ne smatraš odobravanjem i slaganjem. kao ja, na primer.
Nego,. šta misliš o teroristikom aktu na nemakoj energetskoj infrastrukturi?
I otkud američka vojska na teritoriji nezavisne i suverene države Sirije i šta rade tamo? I zašto nema sankcija protiv SAD i zašto Obamu, Trampa i bajdena niko ne zove Obamatler, Tramptler i bajdentler?
gvozden1 gvozden1 20:14 16.02.2023

Re: Upućivanje kritike - ko ruši moj svet?

maksa83
Da li je iko pročitao program Bulatovića (evo ne mogu da se setim ni kako se zove)

Ne možeš da se setiš kako se zove, a zapravo ni kako se preziva ali znaš da je levo.

Tipično.

Pa jeste tako, neki površni utisak iz slučajno okreznutih informacija o njemu je da je levo.

Zato sam i očekivao da bude neko bitnije ime, o kome znamo više, pa da na osnovu toga primera razgovaramo o razlikama između centra i strogog centra, desnog, levog centra...

Ja tebi Miletića, ti meni (evo sad sam video) Grbovića!

Stvarno su slični po značaju:)

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana