Na današnji dan| Sport| Zabava

jedno AKO i jedno DA LI...

docsumann RSS / 01.02.2018. u 18:30

 

brady_011.jpg?w=496

 

u isčekivanju stefovog bloga o Super Bowl-u...

 

Popunjavajući pauze između priloga posvećenih 52.  SB-u dokoni analitičari zamajavaju sjedinjenu američku javnost dilemama tipa - ako osvoji 6. SB da li će Tom Brejdi postati najveći sportista u igrama sa loptom, ili već  čim?

Prije svega ide  to ako, al' o tome će više stef...

A da li, pa...šta ti ga ja znam.

Meni lično, Majkl je mnogo veći lik. Odrastao sam uz legendu o njemu.

A Brejdi? Već je ustoličen za jarca, a i dalje jaše...Dok Majklu mnogi i dalje spočitavaju Vilta Č,  Brejdiju više niko ne može da parira, ni po ličnoj statistici, ni po osvojenim titulama, a najmanje po stavci - ključni igrač.

Biti najveći kad je najvažnije.Na tom nivou , u drugim igrama, vidim samo Igora Milanovića, u vaterpolu, naravno.

I imaju li takva poređenja ikakav „smisao“ ? Čija je najvećijost najveća?

 

Ko su po vama najveći ikad u vaterpolu, odbojci, rukometu, hokeju...?

Ko je Džimi Hendriks u svojoj branši?

 

 

 

Tagovi



Komentari (118)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

c_h.arlie c_h.arlie 18:56 01.02.2018

O-joj !

Jebote !
docsumann docsumann 19:01 01.02.2018

Re: O-joj !

ma nije moj tip, čak ni da sam gej...
stefan.hauzer stefan.hauzer 19:38 01.02.2018

Re: O-joj !

tekst je napisan, ali nema NNN. Ako se ne javi uskoro, moraćemo i bez njega!

drzura drzura 22:27 07.02.2018

Re: O-joj !

dr.hans-zarkov dr.hans-zarkov 19:55 01.02.2018

Hendrix i odrastanje

Moto GP - Djakomo Agostini, kasnije su se pojavili i Anhel Nieto i Beri Sin (prva kaciga koju sam kupio) i onda redom sve do ovih godina gde iscekujemo sledeceg (46 ili MM).

Hokej - Vejn Grecki

Plivanje - Mark Spic (Til Lindeman najbolji plivac medju muzicarima )

Skijanje - Ingemar Stenmark

Ski Skokovi - Mati Nikenen

vcucko vcucko 20:26 01.02.2018

Re: Hendrix i odrastanje

dr.hans-zarkov
Moto GP - Djakomo Agostini, kasnije su se pojavili i Anhel Nieto i Beri Sin (prva kaciga koju sam kupio) i onda redom sve do ovih godina gde iscekujemo sledeceg (46 ili MM).

Hokej - Vejn Grecki

Plivanje - Mark Spic (Til Lindeman najbolji plivac medju muzicarima )

Skijanje - Ingemar Stenmark

Ski Skokovi - Mati Nikenen


Ludi Ago svakako.
Možda pristrasno, ali ipak Harlamov. Zbog svega zajedno što je učinio, verovatno i zbog dobi i načina na koji je otišao.
Ipak Felps, neka mu i ono vaćarenje Čavića. Perajar Spic nikako, mutant.
Za skijanje nisam kvalifikovan, ni najmanje.

Fudbal Maradona. Jedini koji je sam osvojio SP sa najlošijim timom Argentine koji pamtim (Pele je u svojim Brazilima bio samo šlag na torti).

Basket MJ, toliko je odskočio da je obesmislio igru kao takvu.

Vaterpolo? Previše sam sentimentalan prema tom sportu, da bih mogao tek tako. Nudim trojicu: Farago, Estiarte i Vujas, pa birajte. A mogao bih još trinaestoricu najmanje.
docsumann docsumann 20:40 01.02.2018

Re: Hendrix i odrastanje

Vaterpolo? Previše sam sentimentalan prema tom sportu, da bih mogao tek tako. Nudim trojicu: Farago, Estiarte i Vujas, pa birajte. A mogao bih još trinaestoricu najmanje.


zašto je Milanović največi?

prije svega sa 18. godina bio je jedan od ključnih igrača YU tima u tzv. finalu protiv Amera (5:5) na OI u LA 1984.

Seul 1988.- ponovo zlato, sad već kao stub tima.

i kad je bio najjači, s najboljim timom (možda jedinim zlatom koje se moglo vidjeti prije igara), dušMani mu ne dadoše (Barselona 1992.)
tada je i Vujas trebao da se okiti olimpijskim zlatom kao debitant u timu.

da ne spominjem go u potonjoj milisekundi 6. nastavka protiv Italijana na svjetskom prvenstvu u Madridu.
uvijek ključni igrač velikih utakmica. u finalima je briljirao.
prvu evropsku titulu za reprezentaciju (YU i exYU, ikad) donio je praktično sam.

vcucko vcucko 20:57 01.02.2018

Re: Hendrix i odrastanje

docsumann

zašto je Milanović največi?

Ali naravno. Milanović je svakako u najužem izboru. Svaki od ovih 3 + 13 i više je tu. Pride Igor je generacijski poveznica između Estiartea i Vujasa.
Ovu trojicu sam izdvojio, jer su mi otelotvorenje onog "um caruje, snaga klade valja". Mislim, i oni su bili zverad, drugačije ne bi mogli, ali pre svega um.
Nekome ko slabo poznaje vaterpolo, kako bi najlakše opisao Vujasa? Zamisli Bodirogu u vodi, pa pomnoži sa dva
docsumann docsumann 21:13 01.02.2018

Re: Hendrix i odrastanje

kako bi najlakše opisao Vujasa?


najkompletniji, najpolivalentniji igrač ikad. master majnd
maksa83 maksa83 19:59 01.02.2018

pazi sad

Ko je Džimi Hendriks u svojoj branši?


Pisac - Harms
Hokejaš - Wayne Gretzky
Košarkaš - Dr. J. (da, znam, Jordan ovo ono, ali ipak ne)
Fudbaler - Ronaldinho (ne Ronaldo, ni jedan ni drugi, nego baš mali zuba)
Programer - John Carmack
Skijanje - Stenmark
docsumann docsumann 20:08 01.02.2018

Re: pazi sad

Pisac - Harms


to je apsolvirano

Hokejaš - Wayne Gretzky


nisam toliko u hokeju, ali mislim da mu za kompletan ugođaj nedostaju olimpijska zlata.

Košarkaš

nikad ga nisam gledao, ali što više kopam o njemu Vilt Čembrlen mi izgleda sve nestvarniji lik. tad statistike nisu ni približno pedantno ni opsežno vođene kao danas. asistencije se tad nisu ni brojale, ali znao je ostvari i po 50 skokova po tekmi, i 20 asistencija (njegovo prisjećanje)!
Švarceneger tvrdi da je to jedan od najsnažnijih ljudi koje je gledao u teretani.

Fudbaler - Ronaldinho


mi lajk

inače:

Mesi (njemu recimo nedostaju titule, timske, za megas status)



Programer


Jim Vogan
c_h.arlie c_h.arlie 20:27 01.02.2018

Re: pazi sad

maksa83
Ko je Džimi Hendriks u svojoj branši?


Pisac - Harms
Hokejaš - Wayne Gretzky
Košarkaš - Dr. J. (da, znam, Jordan ovo ono, ali ipak ne)
Fudbaler - Ronaldinho (ne Ronaldo, ni jedan ni drugi, nego baš mali zuba)
Programer - John Carmack
Skijanje - Stenmark

Pisac --- James Jones
Hokejaš --- Alexei Kasatonov
Fudbaler --- Lionel Messi
Radio-voditelj --- Marko Janković / Zoran Modli
Naučenjak --- Njutn / Maksvel
Spiker(ka) --- Draga Jonaš
Glumac --- Ljuba Tadić / Stevo Žigon / Miodrag Petrović Čkalja / Zoran Radmilović
docsumann docsumann 20:30 01.02.2018

Re: pazi sad

Naučenjak --- Njutn / Maksvel


filozof - stari grk
dr.hans-zarkov dr.hans-zarkov 20:30 01.02.2018

Re: pazi sad

Grecki je mislim tek 1988 mogao prvi put da igra za reprezentaciju na olimpijadi. (Zabrana profi NHL igracima ucesce na olimpijadama)
maksa83 maksa83 20:37 01.02.2018

Re: pazi sad

nisam toliko u hokeju, ali mislim da mu za kompletan ugođaj nedostaju olimpijska zlata.

Nema to veze, ni Hendrix nikad nije dobio Grammy award - Gretzky i Stenmark su jedini neupitni Hendrixi na mom spisku, sve ostalo je moj trip, npr. ako ćemo pošteno Hendrix fudbala je ipak Pele. Mene npr. Ronaldinho fascinira zato što ne igra fudbal, on se igra fudbala. Mesi bi mi bio neki šta znam, Stiv Vai ili Van Halen - nesumnjivo tehnički briljantan, ali bez duše. Mada, sve moje fudbalske ocene pomnožiti sa 0.0002.
docsumann docsumann 20:48 01.02.2018

Re: pazi sad

Nema to veze, ni Hendrix nikad nije dobio Grammy award


nagrade u umjetničkim sferama su manipulacija.

visoko kompetivni sport (iliti vrhunski) je silan račun, i kalorije i mentolije.
brutalni algoritam.

Mesi je mali princ. a jes tupson kad ga skloniš s terena.



šampion van kategorije - Aleksandar Kareljin





alselone alselone 21:16 01.02.2018

Re: pazi sad

Programer - John Carmack


Ђорђе Марковић Кодер

blogovatelj blogovatelj 05:46 03.02.2018

Re: pazi sad

Mene npr. Ronaldinho fascinira zato što ne igra fudbal, on se igra fudbala.


"Košarka se igra, ne može se igrati sa košarkom. Dobro Toni, ti se igraj malo": Boža Maljković za Nedeljnik o tome zašto je Kukoč najbolji igrač kog je trenirao


Klik
c_h.arlie c_h.arlie 07:56 03.02.2018

Re: pazi sad

alselone
Programer - John Carmack


Ђорђе Марковић Кодер


Bloger - ja.
blogov_kolac blogov_kolac 20:03 01.02.2018

Aman čoveče, niko kao Jordan



Sa stanovista cele planete, kosarka je mnogo reprezentativniji sport od americkog fudbala, ali i u samoj USA niko nije bio istinski sportski "bog" ni pre ni posle Dzordana. Takodje, treba se podsetiti da je Dzordan osvojio tri uzastopna prstena, da bi tada na svome igrackom vrhuncu napustio kosarku posle tragicnog gubitka oca (ubijen prilikom kradje skupocenog auta koji mu je poklonio sin). Vraca se posle propustene dve sezone i opet osvaja tri uzastopna prstena, a sledeca sezona pocinje poznatim strajkom i izgledalo je da se nece ni odrzati, i tokom strajka jos jednom odlucuje da napusti kosarku na vrhuncu slave. Opet se vratio, ali sa 38 godina, i to vise nije bio onaj stari (odnosno mladi) MJ. Drugim recima, jeste on osvojio 6 titula, ali je fakticki celu deceniju bio nepobediv, ako racunamo i pauze za vreme dok je igracki bio i dalje najbolji.

A Tom Brejdi je svoju prvu titulu osvojio 2001, a sestu ce po svemu sudeci ove 2018, 17 godina kasnije. To je dakle jedna velika konstantnost, ali ne i totalna dominacija, kao u Dzordanovom slucaju. Ali ima jedna NBA legenda koja je takodje osvojila sest titula, a koji je, gle koincidencije, svoju prvu i poslednju titulu osvojio bas u razmaku od 17 godina (1971/1988), i koji je pojam za sve sportove sa loptom za dugovecnost na najvisem nivou (zivimo u eri kada ce ga konacno neko naslediti u tome - Brejdi, ali i Federer, ako se i tenis racuna u loptanje, iako nije timski sport). To je Karim Abdul Dzabar, covek koji uz sve svoje titule i MVP nagrade i dalje drzi rekord na vecnoj listi po ukupnom broju postignutih poena, i jos mnoge druge. Igrao je u vreme pre pojave interneta i globalne ekspanzije NBA lige, pa mu se slava (bar van USA) ne moze porediti sa Dzordanom, ali kada se prave liste najboljih kosarkasa svih vremena jedina konkurencija Dzordanu nije Vilt Cembrlen (koji se sa MJ poredi samo na nivou najdominantnijih sezona), nego upravo pomenuti Dzabar. Svi koji malo bolje prate kosarku, znace onda da ga time ne omalovazavam kada kazem da je Brejdijev sportski ekvivalent iz proslih vremena ustvari Karim Abdul Dzabar, a ne Majkl Dzordan. To je bolje poredjenje.
docsumann docsumann 20:14 01.02.2018

Re: Aman čoveče, niko kao Jordan

To je dakle jedna velika konstantnost, ali ne i totalna dominacija, kao u Dzordanovom slucaju.


tu griješiš.
vladavina Patriota (Pet dinastija) je najdominantnija ikad u NFL-u.
svi veliki timovi su dominirali jednom dekadom, Stilersi - 70tih, Fortinajnersi - 80 tih, Kaubojsi - 90tih, al ssmo su PatriJote povezale dvije dekade u cugu, priprjetivši da se po ukupnom broju Lombardi trofeja izjednače sa Stilersima koji titule sabiraju od 1974.
nači u jednom cugu, s jednim kvoterbekom, ispisana jedna od najvećih stranica NFL-a uopće.

da ne pričam koliki je Brejdi tzv. klač igrač ... ako si slušao igreče na klupi Petsa u vrijeme nejvećeg potonuća u prošlogodišnjem SB-u, kako su se tješili... mi imamo Tom Brejdija, on je najbolji ikad
bvate, ko da porodičnog sveca prizivaju. nadnaravno...

vjerovatno i ove godine MVP lige, u 40. godini života i postajanja

pajz, a kako bih tek pisao da sam njegov fan
docsumann docsumann 20:23 01.02.2018

Re: Aman čoveče, niko kao Jordan

Svi koji malo bolje prate kosarku, znace onda da ga time ne omalovazavam kada kazem da je Brejdijev sportski ekvivalent iz proslih vremena ustvari Karim Abdul Dzabar, a ne Majkl Dzordan. To je bolje poredjenje.


napomenuh u naslovnom tekstu da su za GOAT zvanje presudne dvije stvari - individualna postignuća (statistike, MVP zvanja...) i s druge strane osvojene titule.

po ovbom drugom kriterijumu (a da mu je i prvi visdok) neprikosnoven je Oskar Robertson.
ujedno on je uvijek bio uvrštavan u tu debatu unutar NBA. pogotovo štio je uz Vilta najbolji defanzivni igrač od velike petorke.

Majklov presudni momenat u igračkoj veličini je - klač faktor.
najveći viner kojeg sam gledao (ok, uz Brejdija)

što se individualnih titula tiče MJ i TB su približno na istom obimu

alselone alselone 20:56 01.02.2018

Re: Aman čoveče, niko kao Jordan

Majklov presudni momenat u igračkoj veličini je - klač faktor.
najveći viner kojeg sam gledao (ok, uz Brejdija)


Dzorda je prva dva najbolja kosarkasa ikada. Ono kako je igrao kada je nosio 23 i kada je nosio 45, su dve drugacije igre, kao dva igraca. I obojica su bili najbolji.
zibr zibr 03:04 06.02.2018

Re: Aman čoveče, niko kao Jordan

docsumann
Svi koji malo bolje prate kosarku, znace onda da ga time ne omalovazavam kada kazem da je Brejdijev sportski ekvivalent iz proslih vremena ustvari Karim Abdul Dzabar, a ne Majkl Dzordan. To je bolje poredjenje.


napomenuh u naslovnom tekstu da su za GOAT zvanje presudne dvije stvari - individualna postignuća (statistike, MVP zvanja...) i s druge strane osvojene titule.

po ovbom drugom kriterijumu (a da mu je i prvi visdok) neprikosnoven je Oskar Robertson.
ujedno on je uvijek bio uvrštavan u tu debatu unutar NBA. pogotovo štio je uz Vilta najbolji defanzivni igrač od velike petorke.

Majklov presudni momenat u igračkoj veličini je - klač faktor.
najveći viner kojeg sam gledao (ok, uz Brejdija)

što se individualnih titula tiče MJ i TB su približno na istom obimu


Koji Jordan, koji Vilt...
Bill Russel igrao 13 sezona osvojio 11 titula (poslednju kao trener-igrac)., 12 All-star nastupa.
Sve to za vreme Vilta (koji ima samo jednu titulu).
Neuporediv.
stefan.hauzer stefan.hauzer 20:20 01.02.2018

*

Imam najomiljenije, ali nikako nisu i najveći. Rekao bih i da se najveći, ikad bira statistički, uz to, ako je i na oko kao Džordan, dominantan, i eto ga mit ili kao Brejdi da te prati nešto neobjašnjivo. Ne znam kako da to opišem, od načina na koji je postao prvi QB Patriota, do tuck rule, Vinianterija, bez poraza u prva tri plejofa, jedino onaj Ilaja na trenutak što je razbio malo taj oreol, ali se sve vratilo sa onim intersepšnom (poznato i kao najgluplja akcija ikad) i evo ga, u četrdesetoj igra najbolji fudbal karijere - tu je dugovečnost, plus titule, plus to nešto:)
docsumann docsumann 20:28 01.02.2018

Re: *

od načina na koji je postao prvi QB Patriota


izabran od strane Patriota u šestom krugu drafta 2000.

pa to je sve suva simbolika broja 12
stefan.hauzer stefan.hauzer 20:30 01.02.2018

Re: *

prvo da spusti na zemlju Orla, ako sme


docsumann docsumann 20:42 01.02.2018

Re: *


namjerno ga prefaljujemo ne bi li ga izmalerisali.
docsumann docsumann 08:19 02.02.2018

Re: *

(poznato i kao najgluplja akcija ikad)


kažu da je TB veliki i po tome što je lično zaslužan za spriječavanje uspostavljanja par alternativnih dinastija u NFL-u za njegovo vremja.
između ostalih nažalost i Seahoksa. poslije tog poraza nisu više bili isti tim.
a 49s su se ubili sami...
alselone alselone 20:48 01.02.2018

Hendriksi

Kosarka - Jordan. Po meni cak i najbolji sportista ikad.
Sah - Kasparov. Mozda bi bio Fiser, da je nastavio da igra. Ovako prosto ne znamo.
Fudbal - Rut Gulit :) Zezam se. Mozda Maradona. Nem pojma.
Odbojka - Vanja Grbic. Obozavam tog coveka (kao sportistu). :)
Tenis - Jebiga, trebo je biti ovaj nas nego poco da je' zrnevlje.
itd.

Nema itd. NIsam bas nesto sportski potkovan da bih mogao dalje.
maksa83 maksa83 20:57 01.02.2018

Re: Hendriksi

Odbojka - Vanja Grbic. Obozavam tog coveka (kao sportistu). :)

Dobro da ga nisi upoznao ovako. Jedno vreme je firma bila u zgradi u kojoj živi a prekoputa fićka u kome smo se skupljali (koji je praktično bio prostorije firme prepodne, kafe Kozmetičar, koga zanima) i on je tamo često dolazio, i mnogo mi se nesvideo. Npr. došao jednom sa ćerkicom i tu neka cica koja ga intervjuiše (offline, nikakvo snimanje), i u jednom trenutku mala "tata ja bih sok", on je ignoriše, opet "tata ja bih sok", on kulira, glumi frajera, sav važan daje intervju o nečemu i na četvrto "tata ja bih sok" on se izbeči na nju i na najgrublji i najnadrkaniji mogući način drekne "PA JE L TI JA LIČIM NA KONOBARA?!". Znači, možeš da igraš odbojku kako hoćeš, al' ti s' neotesano brdsko govno...
alselone alselone 21:01 01.02.2018

Re: Hendriksi

Dobro da ga nisi upoznao ovako. Jedno vreme je firma bila u zgradi u kojoj živi a prekoputa fićka u kome smo se skupljali (koji je praktično bio prostorije firme prepodne, kafe Kozmetičar, koga zanima) i on je tamo često dolazio, i mnogo mi se nesvideo. Npr. došao jednom sa ćerkicom i tu neka cica koja ga intervjuiše (offline, nikakvo snimanje), i mala u jednom trenutku mala "tata ja bih sok", on je ignoriše, opet "tata ja bih sok", on kulira, glumi frajera, sav važan daje intervju o nečemu i na četvrto "tata ja bih sok" on se izbeči na nju i na najgrublji i najnadrkaniji mogući način drekne "PA JE L TI JA LIČIM NA KONOBARA?!". Znači, možeš da igraš odbojku kako hoćeš, al' ti s' neotesano brdsko govno...


E, jebiga. Srusio si mi sneska sad. :(
maksa83 maksa83 21:06 01.02.2018

Re: Hendriksi

E, jebiga. Srusio si mi sneska sad. :(

Moraš i ti ko i anđa sa Brankom Kockicom da naučiš da odvojiš umetnika od dela. To što neko briljira u nečemu ne znači da nije potpuni tenkre kao čovek - dapače sa slavom i pijedestalima verovatnoća da je govedo prilično raste. Možda je nekad bio kul tip, pa je postao The Vanja The Grbić.
alselone alselone 21:10 01.02.2018

Re: Hendriksi

To što neko briljira u nečemu ne znači da nije potpuni tenkre kao čovek - dapače sa slavom i pijedestalima verovatnoća da je govedo prilično raste. Možda je nekad bio kul tip, pa je postao The Vanja The Grbić.


Ma naravno da znam. Pa i za Dzordana se prica da je bio djubre prema saigracima, da je sam trenirao, da je imao zasebnu svlacionicu itd. Pola tih sa lista imaju nemale falinke u svojoj socijalizaciji.

Nego sam za Vanju zaista mislio da je dobar covek. Isao je na pecanje sa mojim kumom par puta, pricao je ovaj za njega da je super. Mada, ako se tako ponasa prema detetu u sred kafica, ko zna sta je sve iza te zavese.
maksa83 maksa83 21:19 01.02.2018

Re: Hendriksi

Pa i za Dzordana se prica da je bio djubre prema saigracima, da je sam trenirao, da je imao zasebnu svlacionicu itd.

Ako te ikad put nanese u srpski Čikago na početku Mičigen Avenije (prime location, otpr. kao na početku Knez Mihajlove) je njegov Michael Jordan's Steakhouse, ne ići nikako, klasičan tourist trap, njegovo ime a hrana je ni blizu njegovom basket umeću.
alselone alselone 21:20 01.02.2018

Re: Hendriksi


Ako te ikad put nanese u srpski Čikago na početku Mičigen Avenije (prime location, otpr. kao na početku Knez Mihajlove) je njegov Michael Jordan's Steakhouse, ne ići nikako, klasičan tourist trap, njegovo ime a hrana je ni blizu njegovom basket umeću.


Evo jedan kome je hrana u istom rangu kao i umece.

marco_de.manccini marco_de.manccini 22:23 01.02.2018

Re: Hendriksi

Ako te ikad put nanese u srpski Čikago na početku Mičigen Avenije

Bre, turista, taj deo se zove Magnificent Mile.

Inače, jedan moj drug se zove Mile i stalno me tera da mu kupim te majice što na njima piše Magnificent Mile.

Milan Novković Milan Novković 23:10 01.02.2018

Re: Hendriksi

alselone
...Sah ...

Šah - Fišer
Teniser - Đoković
Atletičar - Bob Beamon
Pisac - Tolstoj
Klasična muzika kompozitor - Betoven
Balerina - Sylvie Guillem
Glumac - Brando
Slikar - Rembrant
Vajar - Mikelanđelo
Filozof - Platon
Pijanista - List
Violinista - Paganini
Radio amaterski klub - YU1EXY
Selo - Prigrevica
Životinja - Koza
Pol - Ženski
Tropical area - Fiji
Serija - Star Trek
Star Trek character - Q
Boja - Crvena
Politička "ideologija" - komunizam
Ljudi - dobri
Crnogorci - sa Cetinja
Banjalučani - većina
Slobodno vreme - u planini

...

maksa83 maksa83 23:28 01.02.2018

Re: Hendriksi

Bre, turista, taj deo se zove Magnificent Mile.

Dooobro, domoroci je zovu Mičigen. Inače, od skora poznata i po tome što je Apple tamo otvorio velelepnu radnju pre neki mesec na samom početku, s tim da je briljantni arhitekta zaboravio da u tom Čikagu ponekad hoće da padne i neki ne baš naivan sneg pa puče bruka a rezervne nema. Jbg., kad je on modelir'o u kompjuteru tamo nije padalo...

marco_de.manccini marco_de.manccini 23:56 01.02.2018

Re: Hendriksi

Ма јесте Мичиген, наравно, али Мичиген је дууууууууга улица (има доста улица по граду дужих од десет миља), па кад хоћеш да скратиш објашњење и да потенцираш тај део улице Мичиген, онда можеш да само кажеш Величанствени Миле.

Мада, ја се мало зезам, а ти си скроз у праву, то име је вероватно и измишљено више да се пале туристи, а мање за сналажење домородаца (они се лако сналазе, има довољно оријентира).
c_h.arlie c_h.arlie 05:54 02.02.2018

Re: Hendriksi

maksa83
E, jebiga. Srusio si mi sneska sad. :(

Moraš i ti ko i anđa sa Brankom Kockicom da naučiš da odvojiš umetnika od dela. To što neko briljira u nečemu ne znači da nije potpuni tenkre kao čovek - dapače sa slavom i pijedestalima verovatnoća da je govedo prilično raste. Možda je nekad bio kul tip, pa je postao The Vanja The Grbić.

Ne verujem da je ikada bio drugačiji nego takav kakvog si opisao u skeču sa konobarisanjem.
Dobar čovek je uvek dobar čovek.
Govno od čoveka samo ponekada nije govno.
docsumann docsumann 06:53 02.02.2018

Re: Hendriksi

Slikar - Rembrant


slikar - Pol Kle
docsumann docsumann 07:00 02.02.2018

Re: Hendriksi

maksa83
Pa i za Dzordana se prica da je bio djubre prema saigracima, da je sam trenirao, da je imao zasebnu svlacionicu itd.

Ako te ikad put nanese u srpski Čikago na početku Mičigen Avenije (prime location, otpr. kao na početku Knez Mihajlove) je njegov Michael Jordan's Steakhouse, ne ići nikako, klasičan tourist trap, njegovo ime a hrana je ni blizu njegovom basket umeću.


koliko čujem, čitam, vidim, u Čikagu barem, od cijele USA Volter Pejton je podjednaka igračka veličina kao i Air J.

pošto nekolicina blogera ovdje spomenu najboljeg/ndjdražeg šahistu, kad pogledaš kako se jedan vrhunski qb sprema i priprema za mečeve, pa to taman dođe kao učenje teorije kod vrhunskih velemeajstora šaha.
ono, do besvjesti gledanja snimaka utakmica, gdje jedan napada (odnosno njegovo otvarananje u prve sekunde-dvije odgledavaju xy puta, sve na ripit.
dok im se šeme kretanja ne urežu u mozak.
a tih kombinacija, postavki napada/odbrana praktično k'o u šahu.
s tim da ni jedan živi skakač il' top (lejnbeker il' sejfti) nije isti...
alselone alselone 08:36 02.02.2018

Re: Hendriksi

najboljeg/ndjdražeg šahistu


Meni je najdrazi Talj, ali gledajuci titule, uspehe, eru u kojoj je ziveo, konkurenciju tj. popularnost sporta u tom momentu i trajanje dominacije, Kasparov je (nazalost) bez premca.
alselone alselone 08:38 02.02.2018

Re: Hendriksi

Pisac - Tolstoj


Ima u TBP momenat kad autor kroz jednog od likova objasnjava velicinu klasicnih pisaca, secas se sigurno. Kaze kako je dobar pisac u stanju da napravi jednog lika koji zasebno zivi u njegovoj glavi, koji ima svoju kompleksnu licnost i "samostalne" postupke, a da se velicina najvecih pisaca ogleda u tome kako su u stanju da opisu celu eru i mnogo likova u njoj. To po definiciji Tolstoj.
docsumann docsumann 08:39 02.02.2018

Re: Hendriksi

alselone
najboljeg/ndjdražeg šahistu


Meni je najdrazi Talj, ali gledajuci titule, uspehe, eru u kojoj je ziveo, konkurenciju tj. popularnost sporta u tom momentu i trajanje dominacije, Kasparov je (nazalost) bez premca.


Kasparov vs Karpov je vjerovatno najepskiji duel u istoriji šaha. bar u mom sjećanju.
ok Fišer - Spaski, al toga se ne sjećam...

Kasparov, Tajson, Maradona ... to su te dominacije iz moje mladosti



e, da

bokser - Tajson

alselone alselone 08:46 02.02.2018

Re: Hendriksi

Kasparov vs Karpov je vjerovatno najepskiji duel u istoriji šaha


LINK


Fiser - Spaski je bio veliki rivalitet, ali kratkotrajan, popularan najvise zbog istorijske klime u kojoj se odigrao.

Moram ponovo da okacim ovog lika. Ko voli da gleda sahovske analize, ovaj covek to radi savrseno (za nas nesahiste). Ono kako Stiven Hoking pise o astrofizici i kosmologiji, fizici generalno, tako ovaj covek predstavlja sah.
alselone alselone 08:47 02.02.2018

Re: Hendriksi

bokser - Tajson


Da. Iako se za najveceg u bokserskim krugovima smatra Floyd Mayweather.
vcucko vcucko 12:40 02.02.2018

Re: Hendriksi

docsumann


Kasparov vs Karpov je vjerovatno najepskiji duel u istoriji šaha. bar u mom sjećanju.
ok Fišer - Spaski, al toga se ne sjećam...


I Spaski - Korčnoj u Beogradu, finalni meč kandidata. Pobednik Korčnoj je posle igrao protiv Karpova u Baguio City, takođe epic.
Karpov je završio i dobio taj iscrpljujući meč u tropskom paklu Filipina isti dan, kad su naši košarkaši koji kilometar dalje (Araneta Coloseum u Manili) pobedili CCCP i uzeli svetsko zlato. Godina 1978.
Koliko se sećam, Marcos lično je pre tog finala izveo Karpova na teren, mislim da je Tolja čak i simbolično podbacio prvu loptu.
stefan.hauzer stefan.hauzer 13:32 02.02.2018

Re: Hendriksi

slikar - Pol Kle


meni iznad radnog stola, visi (užasna reč) njegova (čuj njegova, a ustvari samo odštampana:) slika "spiritualna katastrofa" koju je naslikao za vreme Prvog svetskog rata. Istovremeno i predivno delo i prikaz čovekove autodestrukcije:

Kazezoze Kazezoze 14:25 02.02.2018

Re: Hendriksi

alselone
bokser - Tajson


Da. Iako se za najveceg u bokserskim krugovima smatra Floyd Mayweather.

Ja sam bio ubeđen da se Muhamed Ali smatra najvećim u bokserskim krugovima, ali ja nisam iz te branše pa ne znam.
A teško mi je i iz bilo kojeg sporta odrediti najboljeg, pogotovo kad su timski sportovi u pitanju.

Ipak, jedan je Dejo




PS. U tenisu izdvojio bih Štefi Graf, mada joj se Serena opasno približila.
c_h.arlie c_h.arlie 14:49 02.02.2018

Re: Hendriksi

Kazezoze

...

PS. U tenisu izdvojio bih Štefi Graf, mada joj se Serena opasno približila.

Čekaj !
Ti pored Monike Seleš daješ prednost Štefi Graf !?
vcucko vcucko 14:59 02.02.2018

Re: Hendriksi

c_h.arlie
Kazezoze

...

PS. U tenisu izdvojio bih Štefi Graf, mada joj se Serena opasno približila.

Čekaj !
Ti pored Monike Seleš daješ prednost Štefi Graf !?


Prednost onoj koja bode (OK preko posrednika, pa šta) nad onom koja je bodena?!

Užas
Kazezoze Kazezoze 15:08 02.02.2018

Re: Hendriksi

c_h.arlie
Kazezoze

...

PS. U tenisu izdvojio bih Štefi Graf, mada joj se Serena opasno približila.

Čekaj !
Ti pored Monike Seleš daješ prednost Štefi Graf !?


22 GS je dovoljan razlog za prednost... i ne ocenjujem navijački.
c_h.arlie c_h.arlie 17:27 02.02.2018

Re: Hendriksi

Kazezoze
c_h.arlie
Kazezoze

...

PS. U tenisu izdvojio bih Štefi Graf, mada joj se Serena opasno približila.

Čekaj !
Ti pored Monike Seleš daješ prednost Štefi Graf !?


22 GS je dovoljan razlog za prednost... i ne ocenjujem navijački.

Znaš li ti kolika je prednost bila Monike Seleš nad Štefi Graf u trenutku neposredno pre nego je Monika bila priklana.
Mislim da nikada pre i nikada posle u istoriji ženskog tenisa niti jedna teniserka nije bila toliko superiorna u odnosu na ostale teniserke ... bez da imalo navijam za Moniku.
blogovatelj blogovatelj 05:52 03.02.2018

Re: Hendriksi

Inače, jedan moj drug se zove Mile i stalno me tera da mu kupim te majice što na njima piše Magnificent Mile.


Mile i Sale, dva najčešća srpska imena na ulicama SAD.
blogovatelj blogovatelj 05:58 03.02.2018

Re: Hendriksi

Glumac - Brando


Ovo bez premca. Pa ide deset praznih mesta, pa tek onda idu De Niroi, Dastin Hofmani, Džek Nikolsoni...
Takve metamorfoze u likovima koje je odglumio nikada niko ni približno nije uspeo da ostvari.
blogovatelj blogovatelj 05:59 03.02.2018

Re: Hendriksi

Boja - Crvena


Setih se vica o Cigi...

Cigo, koja ti je omiljena boja?
Šarena.
A piće?
Može.
blogovatelj blogovatelj 06:10 03.02.2018

Re: Hendriksi

Kasparov, Tajson, Maradona ... to su te dominacije iz moje mladosti


I moje, samo bih ovde izdvojio Diega, zbog čuvene tekme sa Englezima. Da napraviš majmuna od onoga ko te je nedavno pobedio u ratu i to tako što mu daš dva gola, jedan rukom, a drugi bude najbolji gol u istoriji svetskih prvenstava... I da onda još na konferenciji za medije posle tekme izjaviš da je pogodak malo delo tvog mozga, a malo Božja ruka (un poco con la cabeza de Maradona y otro poco con la mano de Dios)
Neke stvari su naprosto neponovljive, jer samo mag može da ih kreira.

blogovatelj blogovatelj 06:13 03.02.2018

Re: Hendriksi

Da. Iako se za najveceg u bokserskim krugovima smatra Floyd Mayweather.


Samo je jedan najveći u boksu.
21 eskivaža u 10 sekundi, bez garda.

alselone alselone 06:43 03.02.2018

Re: Hendriksi

Ja sam bio ubeđen da se Muhamed Ali smatra najvećim u bokserskim krugovima, ali ja nisam iz te branše pa ne znam.


Flojd je zaista neverovatan. Evo samo par detalja koje niko nije mogao da dosegne:
- U karijeri ima skor 50-0. Znaci nikad nije izgubio ni jednu borbu. Pretekao rekord Rokija Marsijana od 49-0.
- Ta dominacija traje od 1996, 20 godina
- Drzao je svetsku titulu u 5 kategorija! Znaci bio je u stanju da se ugoji i smrsa, i bori se sa "domacim" igracima u toj kategoriji i pobedjuje ih. I to ne jednoj, kazem ponovo, nego u 5, sto mu dodje plus i minus puno kila

Strasan bokser, s-t-r-a-s-a-n.

Ali je nesporno veliki bokser, ali mu je popularnost malo "nabudzena" zbog svega toga sto je bio (vijetnamski rat, promena imena, harizma, povratak, Zair, itd).
docsumann docsumann 09:07 03.02.2018

Re: Hendriksi

Ali je nesporno veliki bokser, ali mu je popularnost malo "nabudzena" zbog svega toga sto je bio (vijetnamski rat, promena imena, harizma, povratak, Zair, itd).


Ali je više od boksera.

mislim da je proglašen za najveću sportku figuru (ličnost) XX vijeka ili tako nešto.
ono najveći sportista - Muhamed Ali

a njegov meč sa Foremanom - najveći šou u ringu, ikad.
dobiti onaku zvjer, i to glavom i suludom taktikom trpljenja silnih bombi po tijelu i rukama, dok se džin nije ispuvo, i onda ubitačna kontra.
pa Foreman kad se vratio ko čiča, sa 40+, u ring, Holifild i ekipa nisu uspjevali da ga uzdrmaju.

alselone alselone 09:46 03.02.2018

Re: Hendriksi

Ali je više od boksera.

Sve se slazem, to sam i hteo da kazem onim da mu je popularnost nabudzena. Ali kao bokser Flojd je uradio neverovatnije stvari.
vcucko vcucko 10:18 03.02.2018

Re: Hendriksi

docsumann
[
pa Foreman kad se vratio ko čiča, sa 40+, u ring, Holifild i ekipa nisu uspjevali da ga uzdrmaju.


Foreman je, bar u onim mlađim danima, bio najjači, zbog čiste fizike (građe). Ne najbolji (to je ipak bio Ali) nego najjači. Visina, ruke kao vetrenjače, snaga udaraca.
Bi mi baš žao (mali sam bio, ali ipak) Frejzera, kad ga je Foreman onda prebio kao vola u kupusu (trajalo je mislim rundu i po, 5 ili 6 puta ga obarao za to vreme).
Frejzer mi je bio simpa, ono geganje k'o patak pa sevne kroše. On je jedini obalio Alija, onako dibidus.
docsumann docsumann 11:01 03.02.2018

Re: Hendriksi

Visina, ruke kao vetrenjače, snaga udaraca.
Bi mi baš žao (mali sam bio, ali ipak) Frejzera, kad ga je Foreman onda prebio kao vola u kupusu (trajalo je mislim rundu i po, 5 ili 6 puta ga obarao za to vreme).
Frejzer mi je bio simpa, ono geganje k'o patak pa sevne kroše. On je jedini obalio Alija, onako dibidus.


koliko sam ja to povatao, retroaktivno, štos je bio u tome što su i Frejzer i Foreman bili fajteri, jurišnici...a zajeb je bio što je Foreman bio komad jači.
mislim i da je bila i neka fora - letio ko Frejzer s Foremanom


inače, meni je od borilačkih sportova, ili vještina samo jedan Mali Zmaj.
Brus Li je definitivno ikona moga djetinjsttva, nedodirljiv baš kao i Hendža.
tek skoro sam povato koliki je on pionir u mnogo čemu bio...

i Fedor Emilianenko mi je žešći lik.
ne samo što je bio napobjediv u svojim najboljim godinama, već što je u direktnom obračunu to potvrdio protiv svih najboljih boraca tog vremena.
kad pogledaš njegov hajlajts, jbt, koji su sve to kiklopi i ubice .

a dobro se sjećam i pojave Roj Grejsija u Ultimat Fajtu.
to mi je najupečatljiviji tehnika vs sila momenat u borilačkim sportovima.
titula protiv Dok Severna (bivšeg olimpijskog šampiona u rvanju do 110kg), koji je kao aktuelni šampion, u tom trenutku bio 30kg teži od Grejsija.
vcucko vcucko 12:05 03.02.2018

Re: Hendriksi

docsumann


koliko sam ja to povatao, retroaktivno, štos je bio u tome što su i Frejzer i Foreman bili fajteri, jurišnici...a zajeb je bio što je Foreman bio komad jači.
mislim i da je bila i neka fora - letio ko Frejzer s Foremanom


Upravo reakcija Alija posle onog udarca sa snimka objašnjava zašto je, između ostalog, bio najveći. Klasičan KO, drugi ne bi ustali sigurno. Da ne kažem da bi prosečan neutreniran čovek partio zauvek ili bi bar pao u kolica. To je kao da podmetneš glavu pred tramvaj, jbt.
Ali je polusvestan ustao i odgegao nekako do kraja (bila je 15. runda). Tom taktikom je čak dobio Foremana In Zaire. Ti me udaraj dok možeš, a kad se umoriš ja ću tebe da obalim. To je mogao samo Ali.
c_h.arlie c_h.arlie 13:42 03.02.2018

Re: Hendriksi

docsumann
Visina, ruke kao vetrenjače, snaga udaraca.
Bi mi baš žao (mali sam bio, ali ipak) Frejzera, kad ga je Foreman onda prebio kao vola u kupusu (trajalo je mislim rundu i po, 5 ili 6 puta ga obarao za to vreme).
Frejzer mi je bio simpa, ono geganje k'o patak pa sevne kroše. On je jedini obalio Alija, onako dibidus.


koliko sam ja to povatao, retroaktivno, štos je bio u tome što su i Frejzer i Foreman bili fajteri, jurišnici...a zajeb je bio što je Foreman bio komad jači.
mislim i da je bila i neka fora - letio ko Frejzer s Foremanom


inače, meni je od borilačkih sportova, ili vještina samo jedan Mali Zmaj.
Brus Li je definitivno ikona moga djetinjsttva, nedodirljiv baš kao i Hendža.
tek skoro sam povato koliki je on pionir u mnogo čemu bio...

i Fedor Emilianenko mi je žešći lik.
ne samo što je bio napobjediv u svojim najboljim godinama, već što je u direktnom obračunu to potvrdio protiv svih najboljih boraca tog vremena.
kad pogledaš njegov hajlajts, jbt, koji su sve to kiklopi i ubice .

a dobro se sjećam i pojave Roj Grejsija u Ultimat Fajtu.
to mi je najupečatljiviji tehnika vs sila momenat u borilačkim sportovima.
titula protiv Dok Severna (bivšeg olimpijskog šampiona u rvanju do 110kg), koji je kao aktuelni šampion, u tom trenutku bio 30kg teži od Grejsija.

Kako iko može da obožava te kojekakve krljatore ?
Strašno !
Jebote !
docsumann docsumann 13:53 03.02.2018

Re: Hendriksi

Kako iko može da obožava te kojekakve krljatore ?


nikad niko kao čiko
NNN NNN 15:35 03.02.2018

Re: Hendriksi

Znaš li ti kolika je prednost bila Monike Seleš nad Štefi Graf u trenutku neposredno pre nego je Monika bila priklana.

Monika - Štefi 5:10 u pobedama u međusobim mečevima

(ali znam da nije lako biti neobjektivni Srbin)
NNN NNN 15:46 03.02.2018

Re: Hendriksi

Flojd je uradio neverovatnije stvari.

U godinama kada je boks (bio) na apsolutno najnižem nivou!

c_h.arlie c_h.arlie 18:50 03.02.2018

Re: Hendriksi

NNN
Znaš li ti kolika je prednost bila Monike Seleš nad Štefi Graf u trenutku neposredno pre nego je Monika bila priklana.

Monika - Štefi 5:10 u pobedama u međusobim mečevima

(ali znam da nije lako biti neobjektivni Srbin)

Pre ili posle klanja !
Kolika je razlika bila između Monike i nje u trenutku klanja !?
NNN NNN 19:57 03.02.2018

Re: Hendriksi

6:4 za Štefi Graf

(sad sam proverio, ali i posle klanja su im praktično svi mečevi bili tesni)
c_h.arlie c_h.arlie 20:19 03.02.2018

Re: Hendriksi

NNN
6:4 za Štefi Graf

(sad sam proverio, ali i posle klanja su im praktično svi mečevi bili tesni)

M'da ... pa pokušaj onda da anticipiraš kako bi bilo da Monika nije priklana.
Nikako da mi daš odgovor kolika razlika je bila između Monike i nje neposredno pre klanja.
I šta kažu Nemci ... takj koji je priklao Moniku - i to baš u levu lopaticu (pošto je levakinja), proglašen neuračunjivim !?
NNN NNN 18:14 04.02.2018

Re: Hendriksi

Verujem da bi Monika osvojila bar još 5 Gren Slem titula (ovako je osvojila samo jednu posle klanja)

PS kao Majkl Džordan (čak i iste godine) je na svom vrhuncu napravila (ne svojom voljom) pauzu od dve godine, nažalost nikad se nije vratila na nivo pre pauze.
pape92 pape92 00:40 02.02.2018

majstor celuloidne loptice

Hendriks je pravi reper. Možda Hendriks i nije najbolji gitarista ikada (možda i jeste) ali kad ljudi kažu gitarista prvo ime koje se pojavi u svesti je Hendriks, čak i kod mene, koji neizmerno cenim Vesa. Snaga izraza, očarljivost itd…po tom kriterijumu prve asocijacije, nije teško pronaći sportiste.
Na primer, ako bi posadili Đokovića u njegove najbolje 2-3 godine naspram Federera i njegovih najbojih godina, verujem da bi ga Nole dobio u većini mečeva (kao što i jeste). Ali po snazi izraza, lepoti tenisa, mada jasno i golim rezultatima na čitavom vremenskom španu, Federer je bez premca. U fudbalu jedina dilema je Pele ili Maradona, Mesi nema dovoljno hendriksovštine u sebi. No, ko je od nas, jes' da smo matori ali ne baš toliko matori, uopšte gledao neku celu Peleovu utakmicu? Sa razumevanjem. Tako da, čak i ako je Pele, ja to ne znam, pa zato glasam za Maradonu, koga sam gledao na Marakani.
Za košarku ne treba trošiti reči.

Za kraj, u želji da više doprinesem konkretno a manje filozofiram, da pomenem do sada nepomenuti stoni tenis i Valdnera.
docsumann docsumann 08:37 02.02.2018

Re: majstor celuloidne loptice


što volim Jokićeve hajlajtse da gledam po YT-u, ko pravi srbin, domaćin


ovaj dečko napravio baš dobar seminarski...

alselone alselone 08:40 02.02.2018

Re: majstor celuloidne loptice


što volim Jokićeve hajlajtse da gledam


A ja obozavam Teodosiceve. Koji je to igrac genijalac, to je neverovatno. Dugo, dugo godina nisam uzivao toliko dok gledam nekog kosarkasa.
docsumann docsumann 08:52 02.02.2018

Re: majstor celuloidne loptice


Jokara radi sve što i Teo, al na 2,11


pogledaj gore okačeno kako je klinac izučavao fenomen Joker.
alselone alselone 08:58 02.02.2018

Re: majstor celuloidne loptice

Jokara radi sve što i Teo, al na 2,11


Da, svaka cast, zaista je momak pravi. Somborac. Najjace mi je kad su ga pitali sta mu najvise nedostaje u Americi, i pored svega on kaze - riblji paprikas.
maksa83 maksa83 09:13 02.02.2018

Re: majstor celuloidne loptice

što volim Jokićeve hajlajtse da gledam po YT-u, ko pravi srbin, domaćin

Ma-lo-pre mi pisao moj teksaški drugar (divno stvorenje inače, loži se na basket, svoju crkvu i dinastiju Buš) kaže da ima pištolj ali ne zna koje je marke i model, reko 'kako ne znaš?!', kaže "my pa gave it to me" ):

--- seci ovde ---
Sir!

I'm watching your boy, Nikola Jokic, play basketball on TV right now. So far in just the first quarter he accomplished four things: 1) made two 3-point shots, 2) dunked the ball, 3) survived the high altitude of Denver, and 4) show his chest hair to three beautiful cheerleaders and has a date with all of them. He is a true Serbian!
--- seci ovde ---
stefan.hauzer stefan.hauzer 14:03 02.02.2018

Re: majstor celuloidne loptice

alselone

meni je ovo vest dana ili jučerašnjeg dana, Pajićeva vukojebina istovremeno podučava najbolje rudare i gasi im posao. Ovde se malo zezam, ali i ne, s obzirom da je ovo dokaz ka čemu se kreće "proizvodnja" električne energije (to jest nije više pitanje da ili ne, već kada).


Tebe sam se setio zbog nekog našeg davnog razgovora o ovom problemu:)


+ kad već idemo u tom pravcu:
največi sportista ikad - tandem Rej Luis i Ed Rid
(iako mislim da je Redži Vajt najveći sportiska kojeg sam video, onakva konstitucija i ono brdo mišića, i onakva eksplozivnost, jedino možda Kareljin ako je bio veći:)))



blogovatelj blogovatelj 06:15 03.02.2018

Re: majstor celuloidne loptice

što volim Jokićeve hajlajtse da gledam po YT-u, ko pravi srbin, domaćin


I ja, Danas ceo dan gledam onaj vaterpolo pas Harisu za trojku u poslednjoj sekundi.
chedimir chedimir 04:27 02.02.2018

celuloidna loptica

šah = Kasparov je bio najveći,Karlsen je veći od njega
hokej= Booby Orr je bio najveći,Sidney Crosbey će biti veći
fudbal= Maradona je bio najveći,Messi je veći od njega
košarka= Jordan je bio najveći,LeBron James je bolji
st.tenis = Waldner bogotac
ski skokovi = ludi Finac
F1= Senna
pisac= Fjodor jedan i jedini
NFL= Calvin Johnson
docsumann docsumann 07:01 02.02.2018

Re: celuloidna loptica

NFL= Calvin Johnson


ovom logikom ja bih podcrtao Gronka


ski skokovi = ludi Finac



alselone alselone 08:41 02.02.2018

Re: celuloidna loptica

Karlsen je veći od njega


Karlsenu treba jos jedno 10, 15 godina ovakve dominacije kako bi mogli da kazemo da je najveci, jer ce u protivnom biti "samo" Novak Djokovic saha.
docsumann docsumann 08:53 02.02.2018

Re: celuloidna loptica

alselone
Karlsen je veći od njega


Karlsenu treba jos jedno 10, 15 godina ovakve dominacije kako bi mogli da kazemo da je najveci, jer ce u protivnom biti "samo" Novak Djokovic saha.



bobičar
alselone alselone 08:57 02.02.2018

Re: celuloidna loptica

bobičar


Ne kapiram. :)
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 09:10 02.02.2018

Re: celuloidna loptica

Ne kapiram. :)

Zrnevlje. Na to se misli.

Fudbaler: Zuba
Košarka: MJ
Tenis: RF
maksa83 maksa83 09:14 02.02.2018

Re: celuloidna loptica

Fudbaler: Zuba

docsumann docsumann 09:18 02.02.2018

Re: celuloidna loptica

Zrnevlje. Na to se misli.


korekt ansver




MMA - Fedor Emilianenko
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 09:20 02.02.2018

Re: celuloidna loptica

Inače, neobično: za pisca ne bih mogo da stavim nijednog. Osećao bih se loše. Kao, o drugog sam se ogrešio. Možda da stavim sebe, sam sebi ionako najbolje prijam?
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 09:25 02.02.2018

Re: celuloidna loptica

1989.
Koča Popović
Milošević je običan bankarski pacov, zbog njega će biti krvi do kolena




Obvezno pročitati.

P.S.
Stalno zaboravljam da ono što mene fascinira ne mora i druge :( Znači, ne morate da čitate. Eto, razreših vas obveze.
docsumann docsumann 09:34 02.02.2018

Re: celuloidna loptica

Inače, neobično: za pisca ne bih mogo da stavim nijednog. Osećao bih se loše. Kao, o drugog sam se ogrešio.


u tom i jeste čar odluke pri ovom izboru...


bestever
RnR bend evr

antioksidant antioksidant 10:20 02.02.2018

Re: celuloidna loptica

Predrag Brajovic
Ne kapiram. :)



Fudbaler: Zuba




koji zuba, ima ih dvojica?




obojica su pesma
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 10:34 02.02.2018

Re: celuloidna loptica

Један је Зуба...
docsumann docsumann 11:24 02.02.2018

Re: celuloidna loptica

P.S.
Stalno zaborvljam da ono što mene fascinira ne mora i druge :( Znači, ne morate da čitate. Eto, razreših vas obveze.


e, jbg sad. pročitao...i ne bunim se
cassiopeia cassiopeia 11:52 02.02.2018

Re: celuloidna loptica

Znači, ne morate da čitate. Eto, razreših vas obveze.


Taknuto, maknuto, pročitala :) I zapisala naziv knjige, i jedne i druge što ih spominje, pa na potragu. Hvala!
maksa83 maksa83 12:11 02.02.2018

Re: celuloidna loptica

Stalno zaborvljam da ono što mene fascinira ne mora i druge :( Znači, ne morate da čitate. Eto, razreših vas obveze.

Jbg i ja pročitao.

Kakav sjajan tip, bistar, introspektivan.
hoochie coochie man hoochie coochie man 23:15 02.02.2018

Re: celuloidna loptica

Stalno zaborvljam da ono što mene fascinira ne mora i druge :(


Ma nema veze što zaboraviš po nekad, važno je da si ti toga svestan generalno.
I da, pročitao sam i nisam fasciniran, ni malo.

hermine hermine 06:56 03.02.2018

Re: celuloidna loptica

Obvezno pročitati.

Lucidan Koča.


Pogledam u O nama ko su XXZ - kad, fino piše, znate vi ko smo mi, i u zagradi Pera Luković.. mašala, vaskrsao.

+ Hendrix među piscima me inspirisao da opet napravim nalog na Goodreads

:)

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana