Gradjanske inicijative| Ljudska prava| Politika| Sex| Život

Sutanovac dva koraka napred -ostali trk za njim

jaksa scekic RSS / 25.05.2010. u 22:51

Vest koja za sad prolazi neopazeno ili moze da prodje neopazeno. A vrlo je ohrabrujuca. Potisnuta je opstom gungulom oko Farme, Satelita,Kofera, Orlova, objavljena je kasno popodne.Evo je u celini:

Gej lezbejski info centar saopštio je danas da pripadnici i pripadnice gej i lezbejske populacije mogu konkurisati za profesionalne vojnike u Vojsci Srbije.
Ta nevladina organizacija navodi da "želi da informiše gej-lezbejsku populaciju u Srbiji da, za razliku od Amerike i mnogih drugih država, mogu biti pripadnici Vojske Srbije i profesionalni vojnici".
U sklopu nastavka procesa profesionalizacije oružanih snaga, Ministarstvo odbrane i Vojska Srbije raspisali su konkurs za prijem profesionalnih vojnika, koji će trajati do 31. maja, podseća se u saopštenju.
"Svi gej muškarci i lezbejke koji to žele i ispunjavaju uslove konkursa mogu se prijaviti, jer Vojska Srbije ne diskriminiše kandidate na osnovu seksualne orijentacije", naveo je taj centar.
Gej lezbejski info centar je pozvao Ministarstvo odbrane i Vojsku Srbije da najstrožije sankcioniše bilo kakvo maltretiranje i šikaniranje pripadnika oružanih snaga na osnovu seksualne orijentacije.
"Apelujemo da principe borbe protiv diskriminacije dokazuju i u praksi, ne samo u teoriji, i učine sve da se u Vojsci Srbije sve manjinske grupe osećaju dobrodošle", navedeno je u saopštenju.
Tanjug

[objavljeno: 25/05/2010]

vojska.jpg

Da li je ovo prvi znak da Srbija polako ali sigurno izlazi iz homofobije, i ulazi u okvire tolerancije.
Ne znam sta ce i kako reagovati ucesnici nedavne TV emisije DA ili NE, narocito oni koji su sekli vene i plakali za vremenima “Rado Srbin ide u vojnike” i bili protiv profesionalizacije vojske. Normalno, treba videti komentare u listu Politika na web sajtu.
Pola njih je uvredljivo, i cudno je da redakcija to obajvljuje. Jedno je biti duhovit, a drugo je biti na nivou Farme.
Odmah da se izjasnim, jesam za profesionalizaciju vojske, ono vremena sto sam proveo na ratistima sirom sveta i raznoraznim vojskama, to je sad jednostavno profesija, kao i svaka druga i zahteva veliki steepen znanja u umeca.
Danasnja ratna tehnika je umnogome komplikovanija od mojih dana osamdesetih godina u Centru veze u Bijeljini.
Takodje, licna je stvar pojedinca ko je njegov ili njena “najbolja drugarica”.
Americka vojska tek sad preispituje svoj stav, a ovdasnji komentatori su hvalili americkog generala koji je Holandski neuspeh u Srebrenici pripisao njihovoj politici tolerancije gej populacije.
Medjutim, ono sto je za Srbiju zanimljivo, a to je da je Vojska Srbije povukla crtu. Jedna demokratska zemlja,bar se Srbija takvom predstavlja, treba da stavi prst na celo.
Zasto, jer u biti jedna konzervativna institucija kao sto je vojska-izasla je na crtu.
A kad ce ostali?

 

 



Komentari (171)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

vladimir petrovic vladimir petrovic 08:04 26.05.2010

Thinking the unthinkable

Lepo od ministra vojnog.

Sećam se da je jedan američki general izjavio (parafraziram) da kada i gejevi pucaju (u ratnim okršajima), i njihovi meci idu pravo, pogadjajući isto tako dobro kao i meci strejtaša.

Medjutim, lakmus papir u Srbiji ostaje - povorka ponosa u Beogradu. Da se stvori takva atmosfera ministar vojni i neprikosnoveni BT mogu itekako pomoći...
mikimedic mikimedic 08:41 26.05.2010

Re: Thinking the unthinkable

Lepo od ministra vojnog.


ne kapiram na sta se odnosi? jel bila neka izjava, nesto?
dragan7557 dragan7557 08:52 26.05.2010

Re: od ministra zdravlja Načertanije

Lepo od ministra vojnog.

Aktivnosti Ekselencija ne jenjavaju, NACRT kako i šta i kako ima novinari da pišu dao je i Tomzdrav.

Pdf, više podseca na primerak Državne Tajne jer preko svake stranice stoji i NACRT.

Čovek bi se raspametio u ciglo dva dana ako bi pisao o svakodnevnici Srbije.

A u pitanju je netolerancija prema Većini a ne tolerancija (ne-postojeća) prema Manjini.

Novinarski kodeks Ekselencije optički više liči na diktatorski Edikt nego na Nacrt, dok o "sadržaju" neću ni da pišem.

cerski
antonacci antonacci 09:29 26.05.2010

Re: Thinking the unthinkable

Medjutim, lakmus papir u Srbiji ostaje - povorka ponosa u Beogradu. Da se stvori takva atmosfera ministar vojni i neprikosnoveni BT mogu itekako pomoći...




Ali da bi se to dogodilo, neprikosnoveni BT se prvo mora odvažiti da izgovori reč "gej", jer je baš povodom te povorke ponosa prošle godine davao sve neke apstraktne izjave da se čovek morao baš napregnuti da shvati o čemu on to priča.
omega68 omega68 09:03 26.05.2010

ma

taj jadničak će za zrnce Vlasti da proda i
tasta.
kakva Država - takva i Vojska
antonacci antonacci 09:25 26.05.2010

Re: ma

taj jadničak će za zrnce Vlasti da proda i
tasta.


Da, da, opšte je poznato da se na pitanju gej prava u Srbiji lome izbori i da mu je samo ovo falilo pa da obezbedi sebi i DS-u vlast u narednih dvadeset godina.

omega68 omega68 09:58 26.05.2010

Re: ma

misli se na vlast u DS...za neobaveštene
A misli da će tako da dobije podršku stranih centara moći kako bi osvojio istu
predatortz predatortz 09:41 26.05.2010

Laičko mišljenje

Rad u vojsci je posao kao i svaki drugi. Ne vidim razlog da pri zapošljavanju bilo koga pitaju za seksualnu orjentaciju.
Exitus Letalis Exitus Letalis 09:46 26.05.2010

Re: Laičko mišljenje

predatortz
Rad u vojsci je posao kao i svaki drugi. Ne vidim razlog da pri zapošljavanju bilo koga pitaju za seksualnu orjentaciju.

tako je.
od neznamkoga gore sam popoila vatru zbog istog stava.
nemoj da te taj neznamkoji proglasi za koštunicu.l
looping looping 09:48 26.05.2010

Re: Laičko mišljenje

Rad u vojsci je posao kao i svaki drugi. Ne vidim razlog da pri zapošljavanju bilo koga pitaju za seksualnu orjentaciju.

Slazem se. Ali staviti dva vojnika geja u istu spavaonu isto je kao i staviti strejt momka i devojku vojnika (po mom misljenju nije preporucljivo za vojne vezbe).
predatortz predatortz 09:56 26.05.2010

Re: Laičko mišljenje

Slazem se. Ali staviti dva vojnika geja u istu spavaonu isto je kao i staviti strejt momka i devojku vojnika (po mom misljenju nije preporucljivo za vojne vezbe).


To pitanje se može lako regulisati odredbama o ponašanju na radnom mestu. Ni u firmi ne možeš baš da nasrćeš na sve što nosi suknju. Zar ne?
KRALJMAJMUNA KRALJMAJMUNA 10:05 26.05.2010

Re: Laičko mišljenje

predatortz
Rad u vojsci je posao kao i svaki drugi. Ne vidim razlog da pri zapošljavanju bilo koga pitaju za seksualnu orjentaciju.

Posao nije kao svaki drugi.
looping looping 10:05 26.05.2010

Re: Laičko mišljenje

predatortz
Slazem se. Ali staviti dva vojnika geja u istu spavaonu isto je kao i staviti strejt momka i devojku vojnika (po mom misljenju nije preporucljivo za vojne vezbe).


To pitanje se može lako regulisati odredbama o ponašanju na radnom mestu. Ni i firmi ne možeš baš da nasrćeš na sve što nosi suknju. Zar ne?


U firmi ne spavamo krevet do kreveta nas 30.
btw jel sluzio vojsku neko od prisutnih na blogu? Ja razumem toleranciju ali mislim da se ovde ne radi o tome. Vojska bi mi bila mnogo laksa i lepsa da sam u spavaoni imao nekoliko zenskih vojnika. Ne bi na njih nasrtao ali bi ih sigurno lepo pitao.
Ako se odvajaju muskarci od zena onda bi trebalo odvajati i gejeve sto znaci da svakom treba dati po jednu sobu, jednu prostoriju za tusiranje itd
Mislim da se Sutanovac malo zaleteo i lupio glupost ( samo zato da bi bio "dva koraka ispred" )
predatortz predatortz 10:09 26.05.2010

Re: Laičko mišljenje

Posao nije kao svaki drugi.


Zašto? U profesionalnoj vojsci si po zanimanju vojnik.

Ja razmišljam ovako:

Odavno imam izgrađen stav o svojoj seksualnosti. Neman nikakvih dilema ( osim onih večitih plavuše ili crnke . To što je moj kolega druge orjentacije nema nikakve veze sa našim radnim obavezama i ispunjavanjem istih.
predatortz predatortz 10:14 26.05.2010

Re: Laičko mišljenje


U firmi ne spavamo krevet do kreveta nas 30.
btw jel sluzio vojsku neko od prisutnih na blogu?


Šta služio? I ratovao... Veruj mi da bi mi manji problem bio da u spavaonici ima homoseksualaca od činjenice da od tih 30 bar 25 ne pere noge, da 10-15 hrče...

Čemu strah od nečijeg prisustva? Mene niko ne može nagovoriti da budem gej. Ako me neko startuje kazaću da nisam iz te priče...
looping looping 10:29 26.05.2010

Re: Laičko mišljenje

Čemu strah od nečijeg prisustva? Mene niko ne može nagovoriti da budem gej. Ako me neko startuje kazaću da nisam iz te priče...

Homofobija, homofobija...
Ne pricam ovde o sebi. Pricam o vojsci, interesima vojske. Da sam u vojsci mogao da smuvam neku ribu, smuvao bi je sigurno, ako bi pristala nista me ne bi zaustavilo ( u tim teskim vojnickim danima ), sto ce sigurno uraditi i jedan gej sa drugim. Da ne pricam u toku ratnih dejstava. To se nece svideti staresinama.
Da li je diskriminacija isterati iz vojske dve osobe koje imaju polne odnose bez obzira na polove ??!
E sad, ako su drugi finiji od mene onda gresim.
predatortz predatortz 10:37 26.05.2010

Re: Laičko mišljenje

Pricam o vojsci, interesima vojske. Da sam u vojsci mogao da smuvam neku ribu, smuvao bi je sigurno, ako bi pristala nista me ne bi zaustavilo ( u tim teskim vojnickim danima ), sto ce sigurno uraditi i jedan gej sa drugim


Da. Tu se slažemo. Čim čovek obuče uniformu, spusti kriterijume ( poznato iz ličnog iskustva). Ali je suština u tome da će strejt lik da muva ribu, a gej će da muva gej lika. Da se opet vratimo na moju postavku da je to posao kao i svaki drugi... I u firmama ima kurvaluka. Ako neko zbog kurvaluka zapostavlja obaveze, biva sankcionisan. Ako dva gej lika napuste stražarsko mesto npr. dobiće raskid ugovora. I to je to. Ako se muvaju u svoje slobodno vreme, njihov problem. Šta se to koga tiče!
lektor lektor 10:38 26.05.2010

Re: Laičko mišljenje

Baš tako. Služio lektor amatersku JNA, jeste bio največi problem oprati čarape, a test za tajming pranja bio kada baciš carapu ka plafonu, pa ona ostane tamo... za današnje uslove, služio vojsku sa strancima, kad uzmeš...
looping looping 10:45 26.05.2010

Re: Laičko mišljenje

Ako se muvaju u svoje slobodno vreme, njihov problem. Šta se to koga tiče!

Ono kao malo razonode od 3 do 5 i posle 9. Pa njih 30 svi u isto vreme (pretpostavimo da je 30 gejeva). Staresina se buni a oni traze svoja prava za vreme popodnevnog odmora.
predatortz predatortz 10:48 26.05.2010

Re: Laičko mišljenje

Ono kao malo razonode od 3 do 5 i posle 9. Pa njih 30 svi u isto vreme (pretpostavimo da je 30 gejeva). Staresina se buni a oni traze svoja prava za vreme popodnevnog odmora.



E, onda do k...a!
dobrosavljevic_m dobrosavljevic_m 11:08 26.05.2010

Re: Laičko mišljenje

Ono kao malo razonode od 3 do 5 i posle 9. Pa njih 30 svi u isto vreme (pretpostavimo da je 30 gejeva). Staresina se buni a oni traze svoja prava za vreme popodnevnog odmora.

Ne razumem kako razdvajaš pitanje žena i gejeva u vojsci u ovoj priči.
Je l' samo zbog spavanja u odvojenim sobama? Misliš da se povećeva šansa za seks
kada su u istim sobama, iako je još tries' ljudi prisutno?
Zar nije moguće da bude i hetero seksa od 3 do 5 ili kad već?
Ne razumem baš šta hoćeš da kažeš.
p.s.
Ja nisam bila u vojsci i mora malo da mi se crta
Bili Piton Bili Piton 11:17 26.05.2010

Re: Laičko mišljenje

predatortz
Slazem se. Ali staviti dva vojnika geja u istu spavaonu isto je kao i staviti strejt momka i devojku vojnika (po mom misljenju nije preporucljivo za vojne vezbe).


To pitanje se može lako regulisati odredbama o ponašanju na radnom mestu. Ni u firmi ne možeš baš da nasrćeš na sve što nosi suknju. Zar ne?


Upravo.
looping looping 11:25 26.05.2010

Re: Laičko mišljenje

Ne razumem kako razdvajaš pitanje žena i gejeva u vojsci u ovoj priči.
Je l' samo zbog spavanja u odvojenim sobama? Misliš da se povećeva šansa za seks
kada su u istim sobama, iako je još tries' ljudi prisutno?
Zar nije moguće da bude i hetero seksa od 3 do 5 ili kad već?
Ne razumem baš šta hoćeš da kažeš.
p.s.
Ja nisam bila u vojsci i mora malo da mi se crta


To bi bilo kao kad bi mi majka dvoje dece objasnila trudnocu i porodjaj. Ipak bih mozda trebao to da dozivim da bih razumeo?
Ali ako uvedu to sto kazes i dobra je plata - ja se prijavljujem za profesionalca.


Bili Piton Bili Piton 11:27 26.05.2010

Re: Laičko mišljenje

dobrosavljevic_m

Ja nisam bila u vojsci i mora malo da mi se crta


Ma nista novo, klasicna paranoja.

A koliko je u mojoj, "strejt" JNA sluzenoj krajem osamdesetih bilo privatavanja pod tusem, udaranja prstenaca i slicnih izliva afekcije bolje da ne pricam.
dobrosavljevic_m dobrosavljevic_m 11:29 26.05.2010

Re: Laičko mišljenje

To bi bilo kao kad bi mi majka dvoje dece objasnila trudnocu i porodjaj. Ipak bih mozda trebao to da dozivim da bih razumeo?

Pokušaj da odgovoriš na konkretna pitanja,
Je l' samo zbog spavanja u odvojenim sobama? Misliš da se povećeva šansa za seks
kada su u istim sobama, iako je još tries' ljudi prisutno?
Zar nije moguće da bude i hetero seksa od 3 do 5 ili kad već?

a ne da me isključuješ iz razgovora jer nisam bila u vojsci.
Jesam žensko, ali ipak razumem tu i tamo nešto
dobrosavljevic_m dobrosavljevic_m 11:34 26.05.2010

Re: Laičko mišljenje

A koliko je u mojoj, "strejt" JNA sluzenoj krajem osamdesetih bilo privatavanja pod tusem, udaranja prstenaca i slicnih izliva afekcije bolje da ne pricam.

Aaaa, pa zato nam vojska dovde došla, homosi u redovima! :))))))
p.s.
Biliiii!!!
lektor lektor 11:46 26.05.2010

Re: Laičko mišljenje

E pa kad je lektor bio u JNA izgledalo je otprilike ovako:

-06:00 Desetar ( 2 razreda osnovne skole preko veze), zaurla na vrata :" USTAJ VOJSKO!!!!!!!!"
-06:00:00:00:0..pikosekundi. Neki jadnik bez refleksa zakasni.... -Desetar "OSTAAAAAAAAV"
-ajmo iz pocetka. kao svi spavamo, sad ce on to "USTAJJJ VOJSKOOO!"
-ma bre "Bal na vodi" i sinhronizovano plivanje, ili, atomski sat, ma to je sica, da vish kako svi u istu nanosekundu skoce sa kreveta... matrix, morfeus i neo mogu vodu da nose, savrseni skok, donji kreveti ustaju, gornji skacu. Ovo je sve samo u prvih 5 minuta. Dalje da ne pricam. I neko ima vremena da misli ko je gej ko je seceras ili sizofrenik, ili obicni biciklista?? got the picture?
dobrosavljevic_m dobrosavljevic_m 11:52 26.05.2010

Re: Laičko mišljenje

06:00 Desetar ( 2 razreda osnovne skole preko veze), zaurla na vrata :" USTAJ VOJSKO!!!!!!!!"
-06:00:00:00:0..pikosekundi. Neki jadnik bez refleksa zakasni.... -Desetar "OSTAAAAAAAAV"

Ah, jasno mi je.Pa tu seksualna tenzija u vazduhu nožem može da se seče!
JNA je bila opasno erotično mesto, ako ništa drugo.
lektor lektor 12:03 26.05.2010

Re: Laičko mišljenje

Čista pornjava, je@e te nadredjeni, šta ćeš više u seskualnom životu. Čista erotika. :)
Bili Piton Bili Piton 12:25 26.05.2010

Re: Laičko mišljenje

predatortz
Mene niko ne može nagovoriti da budem gej. Ako me neko startuje kazaću da nisam iz te priče...


Bravo
duchesse duchesse 12:54 26.05.2010

Re: Laičko mišljenje

Ali staviti dva vojnika geja u istu spavaonu isto je kao i staviti strejt momka i devojku vojnika (po mom misljenju nije preporucljivo za vojne vezbe).

A šta ćeš sa biseksualcima? Možda kod kuće ima ženu i dete, al ga ipak privlači mišićavi momak u krevetu pored?
looping looping 13:33 26.05.2010

Re: Laičko mišljenje

Je l' samo zbog spavanja u odvojenim sobama? Misliš da se povećeva šansa za seks
kada su u istim sobama, iako je još tries' ljudi prisutno?
Zar nije moguće da bude i hetero seksa od 3 do 5 ili kad već?

Nije samo zbog spavanja u odvojenim sobama, vec i zbog mnogih drugih trenutaka intime koje vojska pruza.
Mislim da kada u istoj sobi spavaju heteromuskarci i zene povecavaju se sanse za sexualnim aktivnostma (bez obzira na broj istih).
Ja u vojsci nisam cuo za primere heterosexa od 3 do 5, ali ne znam mozda sada dozvoljavaju.

dobrosavljevic_m dobrosavljevic_m 14:10 26.05.2010

Re: Laičko mišljenje

Ajoooj:))))))Razgovor danas ovde je kao igra gluvi telefoni.
lektor lektor 09:45 26.05.2010

Rat

Hipoteticki, dogodi se vojna intervencija, manjeg obima. Pored tebe u rovu saborac, za koga znas da je gej. Krene se na juris, brat dobija laksu ranu u nozi, i pada. Kao svaki profi vojnik, duznost ti je da ga izvuces sa brisanog prostora, ako mozes. Elem, natovaris ga na ledja.... Sta li ti sve u tom trenutku sine kroz glavu???
man ray loves me man ray loves me 09:46 26.05.2010

Re: Rat

what's your point? sta tebi sine? ne razumem sta treba da ti sine u zavisnosti od toga da li je gej ili nije?
niccolo niccolo 09:57 26.05.2010

Re: Rat

Sta li ti sve u tom trenutku sine kroz glavu???

Da je bitno da se što pre izvučeš odatle da i tebe ne bi ranili/ubili? Ili je od toga da se nalaziš u neposrednoj životnoj opasnosti bitnije kakvog ti je seksualnog opredeljenja saborac...
lektor lektor 09:58 26.05.2010

Re: Rat

Pa zato stoji Hipoteticki. Mislim, sta ima veze jel gej il nije? Cemu tolika frka? Ispada da su svi slojevi drustva u nekoj nepravdi i traze svoja prava. Ako odusmes manjine, gej populaciju, penzionere, nezaposlene , stecajne radnike, izbeglice, crnce i bicikliste, na sta se svodi drustvo? Na Straight zaposlene pune snage zadovoljne uslovima i zivotom? Pa takvi nece u vojsku... Nisam mislio nikoga uvrediti niti prozvati
man ray loves me man ray loves me 10:06 26.05.2010

Re: Rat

Pa zato stoji Hipoteticki

Pa ne, ali hipoteticki sta? Zaista nije jasno o cemu pricas. Daj neki primer, sta bi tebi proslo kroz glavu, da znamo kakvo pitanje ustvari postavljas. Ovako zvuci kao "Hipoteticki, kupujem ja burek, imaju s mesom ali ne sa sirom, i sta meni prodje kroz glavu" - otkud ja znam, nejasno je o cemu uopste govoris.
dobrosavljevic_m dobrosavljevic_m 10:20 26.05.2010

Re: Rat

, brat dobija laksu ranu u nozi, i pada. Kao svaki profi vojnik, duznost ti je da ga izvuces sa brisanog prostora, ako mozes. Elem, natovaris ga na ledja.... Sta li ti sve u tom trenutku sine kroz glavu???

Da, da, realna opasnost,gejevi su to... Dok karvari, u toku paljbe, ono samo misli na seks sa onim jadničkom što ga nosi na lađima, nezahvalno jedno.

A verovatno gleda i neprijateljske zadnjice krajičkom oka, izdajnik!
lektor lektor 10:20 26.05.2010

Re: Rat

Aj pa hipoteticki. Ranjen on, ranjen ti, on pao, srapneli se rede. Ali on HIV pozitivan. Postoji opasnost dok ga izvlacis, budes i sam zarazen. Pitanje je sledece. Dali bi ostavio saborca, zato sto je gej, hiv, crnac biciklista, a glavno je pitanje, dokle cemo da se raslojavamo. Izvini na konfuznosti.

p.s. HIV pozitivan, ne gej, ne narkoman, prosto slucajno zarazen recimo ispitivanjem krvi
lektor lektor 10:28 26.05.2010

Re: Rat

Care :) Bravo, got the point. :) Mada, onaj koga izvlacis, moze biti i biciklista...
man ray loves me man ray loves me 10:37 26.05.2010

Re: Rat

aaaa, ovo je neka basna...
dobrosavljevic_m dobrosavljevic_m 10:40 26.05.2010

Re: Rat

Hm, zbunio si me, gore mi je delovalo da tebe mori ta briga, kao strepiš da bi usred napada neprijatelja bio napadnut i od prijatelja
sybil sybil 10:45 26.05.2010

Re: Rat

Ali on HIV pozitivan. Postoji opasnost dok ga izvlacis, budes i sam zarazen. Pitanje je sledece. Dali bi ostavio saborca, zato sto je gej, hiv, crnac biciklista, a glavno je pitanje, dokle cemo da se raslojavamo. Izvini na konfuznosti.

p.s. HIV pozitivan, ne gej, ne narkoman, prosto slucajno zarazen recimo ispitivanjem krvi

jesi li ti normalan? AIDS se dobija preko krv-krv kontakta i seksualnim putem, ne tako sto nekog nosis na ledjima, pobogu.
moze neko i ko nije gay da ima AIDS, to je pitanje kontrole u vojsci, ne da li je neko gay ili ne. znas li da postoje kreteni zarazeni od AIDSa koji namerno sire zarazu, imaju odnose sa zenama, pa te zene sa muskarcima i tako, sto da samo njima zivot bude mizeran. i tako se bolest siri.
lektor lektor 10:52 26.05.2010

Re: Rat

Samo da izazovem reakciju i razmišljanje. naravno da bih izneo svakog suborca , ne samo prijatelja. Al čemu služi segregacija? Poene sakupljati? Bliže li se novi izbori? Zakonom dozvoliti nekome da služi vojni rok? Aaaaaaaaaa , ti brate ne mo'š u profesionalce, biciklista si.... ili crnac
lektor lektor 10:57 26.05.2010

Re: Rat

ma to su slovenci, briga me za njih, noseći suborca, oboje okrvavljeni, tako se dobija, rana na ranu, bre dobijes žuticu preko zelene salate....Zaboravili izolaciju prvih slučajeva HIVa, kad se nije ni osoblje moglo naći da se brine o njima???

p.s. i čitaj i p.s.
Bili Piton Bili Piton 11:38 26.05.2010

Re: Rat

lektor
ma to su slovenci, briga me za njih, noseći suborca, oboje okrvavljeni, tako se dobija, rana na ranu, bre dobijes žuticu preko zelene salate....Zaboravili izolaciju prvih slučajeva HIVa, kad se nije ni osoblje moglo naći da se brine o njima???

p.s. i čitaj i p.s.


Ako je neko HIV+ u Engleskoj na primer ne moze da bude dobrovoljni davalac krvi, ali to je otprilike jedino sto ne moze da bude.

Ako bi neko ko je HIV+ sluzio vojsku, normalno da ga ne bi stavili tamo gde postoji rizik da ce da iskrvari (u pesadiju ili kuhinju, npr) nego bi mozda bio intendant ili radio u administraciji ili u vezi ili tako nesto. Za sve moze da se nadje resenje kad se hoce.
lektor lektor 11:58 26.05.2010

Re: Rat

Nije uopšte bitno. HIV je samo aktualan. Taj sto lezi , mozda je mutant, nebitno. Al pitanje je sledece: Čemu frka? Recimo da ima rak, neizlečiv, uz to i VEOMA zarazan. Izmišljena bolest. Očemo ostaviti druga, prijatelja, suborca da umre?
Bili Piton Bili Piton 12:04 26.05.2010

Re: Rat

lektor
Recimo da ima rak, neizlečiv, uz to i VEOMA zarazan. Izmišljena bolest.


Mnogo spekulises da bi dokazao nesto (s mnogo napora).

Ako je neko bolestan i ta bolest se manifestuje fizickom nemoci, onda prirodno nije (privremeno ili trajno) fit da sluzi vojsku, bio u pitanju HIV, rak ili zauske, svejedno.


man ray loves me man ray loves me 12:07 26.05.2010

Re: Rat

Recimo da smo roboti. Recimo da uopste nemamo mogucnost da odlucimo. Recimo da nam posle pet minuta od citanja tvojih hipoteza eksplodiraju glave. Recimo da sanjamo da vozimo tandem bicikl sa Groucho Marx-om ofarbani imalin pastom. Ko ce da sedi napred? Recimo da imamo preca posla...
lektor lektor 12:13 26.05.2010

Re: Rat

Do skora je bilo stanje sledece; "Vojska nema sta da jede". Ne secam se da je nesto posebno bilo ulozeno truda u tome dali je neko fizicki sposoban da bude vojak. imas 1.81, min. 70 kg, lupam, sve zube, 2 oka, mozes!!! Moze GEJ u vojsku? jel? A moze albanac recimo? il vlah? il madjar? il seceras? cemu bre to? ups, zaboravih, il biciklista?
lektor lektor 12:17 26.05.2010

Re: Rat

Napred ce sedeti onaj ko zna voziti.
man ray loves me man ray loves me 12:20 26.05.2010

Re: Rat

Eee, a sta ako boluje od zaraznog hiv raka i ima otvorenu ranu i krvari na onog sto sedi pozadi, koji sa svoje strane cacka zanoktice?

lektor lektor 12:22 26.05.2010

Re: Rat

Pa, fino mu se okrene i u lice sruci, "brate, gadna je to navika" :)
Bili Piton Bili Piton 12:23 26.05.2010

Re: Rat

man ray loves me
Eee, a sta ako boluje od zaraznog hiv raka i ima otvorenu ranu i krvari na onog sto sedi pozadi, koji sa svoje strane cacka zanoktice?






man ray loves me man ray loves me 13:02 26.05.2010

Re: Rat

Pa, fino mu se okrene i u lice sruci, "brate, gadna je to navika" :)

"brate, gadna ti je to navika. znas sta ce da te uvede u red? VOJSKA !!!"
BebaOdLonchara BebaOdLonchara 21:57 26.05.2010

Re: Budimo precizni

Interesuje me kako je u MUP-u npr,

'oćeš da ti pričam sve o mnogobrojnim pozitivnim iskustvima nekih mojh gay drugara Ovde, ili da ti pošaljem pp?
jaksa scekic jaksa scekic 11:29 27.05.2010

Re: Budimo precizni

BebaOdLonchara
Interesuje me kako je u MUP-u npr, 'oćeš da ti pričam sve o mnogobrojnim pozitivnim iskustvima nekih mojh gay drugara Ovde, ili da ti pošaljem pp?



Ovde, zato sam i otvorio Blog
looping looping 10:38 26.05.2010

Ukidanje

"želi da informiše gej-lezbejsku populaciju u Srbiji da, za razliku od Amerike i mnogih drugih država, mogu biti pripadnici Vojske Srbije i profesionalni vojnici".
Ocigledno je Sutanovac pametniji od Amerike i mnogih drugih drzava.
Ja sam za to da se vojska ukine a ne da se drzava podsmeva narodu.
Sto je mnogo - mnogo je.
Boris Drenca Boris Drenca 10:49 26.05.2010

nije bilo tako davno

Jedan sapatnik je, tamo negde krajem marta 1999.,
at the place near by Belgrade called Okolina
, rekao nasem oficiru koji da je homoseksualac. Panika koja je nastala vidjena je samo dan kasnije ponovo kada se u jedinicu prijavio covek iz Beograda koji se preziva Behljulji.

Odmah je iz komande dosao bezbednjak pukovnik sa crnom beretkom pogledao narecenog homoseksualca udario se po pistolju i rekao jedno besno "razduzuj"....

Ako se zna da tada ni nedostatak ekstremiteta nije bio dovoljan razlog za oslobadjanje ovo je bilo ekspresno.

Sada se vidim promenilo. Cestitam onima koji su pre par godina mislili da je tusiranje vise od jednom nedeljno opasno za moral vojske. Ovo ne da je korak vec skok u drugu galaksiju. Svaka cast.
todor_vasic todor_vasic 14:37 26.05.2010

Re: nije bilo tako davno

Panika koja je nastala vidjena je samo dan kasnije ponovo kada se u jedinicu prijavio covek iz Beograda koji se preziva Behljulji.


Mali off: Da nije to kojim slucajem bio Behljulj
Behljulji ,sirokim narodnim masama sredinom devedesetih poznatiji kao Beki Bekic,autor cuvenog hita : Daj mi tvoju maramu sarenu "
Boris Drenca Boris Drenca 16:23 26.05.2010

Re: nije bilo tako davno

Da nije to kojim slucajem bio Behljulj


tako se zove ali nije taj. bi tu i Milos Sestic...ali autenticni
mikimedic mikimedic 11:42 26.05.2010

a jel mogu i treci put da pitam

za nas sa jeftinijim kartama:

kakvu je to izjavu i gde sutanovac dao?
o nekakvoj izjavi sutanovca u ovom tekstu nema ni reci.

predatortz predatortz 11:46 26.05.2010

Re: a jel mogu i treci put da pitam

Ma verovatno nešto za dnevnu upotrebu. A mi se palimo k'o mladi majmuni!
lektor lektor 11:53 26.05.2010

Re: a jel mogu i treci put da pitam

Ko pomenu Šutanovca??? Ч)
Bili Piton Bili Piton 11:57 26.05.2010

Sexual orientation and military service



Link sa Vikipedije, vrlo informativan i detaljan, o tome kako u vezi sa ovime stvar stoji u svetu. Pogledajte, zanimljivo je.
lektor lektor 12:41 26.05.2010

Jaksa

je stari lisac. Pogodio. Ali, dinar je danas stodva koma nesto. mozda i sto tri. nisam ni gledao. Gej u vojsci? Gej u IT firmi? Gej doma? Pa? Sta s tim? Neko pametan jednom rece, iluzija je sjajna stvar, u levoj drzim sargarepu i ti ces jadan gledati u sargarepu, dok ti desnom kozu derem. tako i ovo. Italija danas kaze, nemamo para. jel? mi imamo. grci potrosili i nase i njihovo i svacije. jadnici muku muce dole u trgovistu. Face imaju offshore na kipru. ALI GEJ, MA SME U VOJSKU! TO JE NAJBITNIJE
Bili Piton Bili Piton 12:49 26.05.2010

Re: Jaksa

lektor
je stari lisac. Pogodio. Ali, dinar je danas stodva koma nesto. mozda i sto tri. nisam ni gledao. Gej u vojsci? Gej u IT firmi? Gej doma? Pa? Sta s tim? Neko pametan jednom rece, iluzija je sjajna stvar, u levoj drzim sargarepu i ti ces jadan gledati u sargarepu, dok ti desnom kozu derem. tako i ovo. Italija danas kaze, nemamo para. jel? mi imamo. grci potrosili i nase i njihovo i svacije. jadnici muku muce dole u trgovistu. Face imaju offshore na kipru. ALI GEJ, MA SME U VOJSKU! TO JE NAJBITNIJE


Ah da, evo i krunskog argumenta, deca gladuju u Africi a mi pricamo o pederima....

Pa deca ce nazalost uvek tamo da gladuju, to nije razlog da sve drugo stoji u mestu i da se drugi problemi ne resavaju tamo gde mogu.


lektor lektor 13:09 26.05.2010

Re: Jaksa

A resavaju se a?
medjutim92 medjutim92 13:54 26.05.2010

A zašto Š ne pokrene krunski argument..

.. da i Rusija to dozvoljava?
Bili Piton Bili Piton 14:24 26.05.2010

Re: A zašto Š ne pokrene krunski argument..

medjutim92
.. da i Rusija to dozvoljava?



Ja nisam bez veze postavio taj link gore

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana