Kad u vojsku podjes...

Marko Jevtic RSS / 27.01.2009. u 10:35
aligrudic200x300intervju.jpg"Sećam se da je Milikić služio neki vojni rok, i sećam se da sam sa Oliverom Dulićem, koji je tada bio predsednik Skupštine, razgovarao o njemu. Pitao sam ga da li postoji neki način preko ljudi u Ministarstvu odbrane da se to nekako sredi..", reče Miloš Aligrudić. Moralno, nema šta. 
 
Ovako je Aligrudić, objasnio kako je Ratomir Milkić, sin Ljiljane Nedeljković (bivše šefice kabineta Vojislava Koštunice), u isto vreme služio vojsku u Jakovu i išao na osam plaćenih službenih putovanja u inostranstvo kao konsultant naše parlamentarne delegacije. Ako bi naša parlamentarna delegacija bila poprilično desetkovanada se Milikić ne pojavi u njoj, onda nešto nije u redu sa tom delegacijom. Recimo, nema dovoljno stručnih ljudi, sve su neki nesposobni politički kadrovi, ... - ako je to onda neko mora da odgovara, ali ako nije to onda opet neko mora da odgovara. Zašto? 
 
Ne zato što je Milikić prošle godine iz skupštinske blagajne naplatio 5,5 miliona dinara i napravio telefonski račun od 800.000.. Ko je ovde još odgovarao zbog velikog trošenja budžetskih para? NIKO. 
 
Već zato što nam DSS pokazuje pravo lice - šta za njih znači služiti vojni rok ako si blizak sa njima, a šta je značilo za porodice onih poginulih vojnika u Topčideru.
 
Šta znači kad neko zbog vojske gubi posao od 300 evra, bez mogućnosti da ga on čeka kad se vrati, dok neko dok je u vojsci od države zarađuje 5,5 miliona dinara i putuje po inostranstvu.
 
Lepo lepo..
 
Ali još lepše je što i Dulić, Ponoš i svi to proguraju...
 
Šta sad? Kako sad nekome reći da ide u vojsku? Civilno služenje? Društveno koristan rad? Ma važi, na plaži...


Komentari (37)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

Drago Kovacevic Drago Kovacevic 10:42 27.01.2009

Da..

Jedino si izostavio Šutanovca...Aligrudić se obraća Duliću da to sredi preko ministarstva odbrane...
A ministar odbrane je bio...ko....?
berlinac berlinac 06:22 28.01.2009

Re: Da..

Izvinte na trol, ali kakva je vajda od ovog ogovaranja ovde. Da li je neko vec podneo tuzbu protiv istih? Je li neko od vas bar obavestio Brankicu iz Insajdera (koja mu dodje nesto kao sudska podsvest u ovoj ludoj drzavi)? Je li neko od vas otisao ispred ministarstva odbrane da protestvuje?

Ovako me podsecate na Voju Kostunicu. Uvek je najjednostavnije sedeti po strani i kritikovati. Bitna razlika izmedju njega i Djikija je bila upravo ta sto bi Djiki odmah zasukao rukave da reshi problem.

No, da vas ne ometam u pricici!
antioksidant antioksidant 09:21 28.01.2009

Re: Da..

koliko vidim ovde nema krivicnog dela.
sta prijaviti?
Unfuckable Unfuckable 10:48 27.01.2009

pajz' patriote

kako beže od vojske, a sve im sređuje ovaj što je oslobođen fizičkog
ali bi zato vrlo rado da jurišaju na bajonete golim, tuđim grudima
antioksidant antioksidant 10:50 27.01.2009

.

prvo ni ta vojska nije ono sto je nekad bila : )

drugo, ja sam pola godine pre askare radio da bih stvorio "zalihu za prezivljavanje duge godine" a posle aske mi je trebalo par meseci da vratim likvidnost budzetu. i u tome nisam jedini.

mada sto kazes, nisu pare problem.

meni je zanimljivije kako neko predje granu. zar ti ne uzmu sosku? i zar na prelazu u sistemu ne pise tvoj "status"?

edit:

ipak pare jesu bitne ali zaboravi dinare - ovde ne postoji svest o milionskim iznosima dinara. velike brojke se "konvertuju" da bi bile shvatljivije

dakle 5.5 miliona dinara je (po kursu 80 koji je i poprilicno veliki za taj period) 68 750 eura

rekao si 8 sluzbenih putovanja - to je u proseku po 8 500 eura po putovanju

800 000 dinara za telefon je 10 000 eura (ne znam za koj iperiod)

a koliko ovakvih likova ima?

i da - moja preporuka je da izbrises ciji je sin pomenuti talenat. (licno smatram nepotrebnim i nepristojnim ali na tebi je)
Marko Jevtic Marko Jevtic 10:55 27.01.2009

Re: .


meni je zanimljivije kako neko predje granu. zar ti ne uzmu sosku? i zar na prelazu u sistemu ne pise tvoj "status"?


odavno se to vise ne gleda, ali ti treba dozvola inace je to verovatno ozbiljniji prekrsaj
Zverilla Zverilla 11:01 27.01.2009

Re: .

antioksidant
i da - moja preporuka je da izbrises ciji je sin pomenuti talenat. (licno smatram nepotrebnim i nepristojnim ali na tebi je)


nepristojno (i jos sto sta) je to sta je taj milkic, sin nekad neprikosnovene nedljkovicke uradio, uz svesrdnu pomoc drugara iz svoje i ostalih stranaka. treba da se zna.
jer ko sto lepo rece marko - nemaju svi sinovi isti status. neki se vrate iz vojske s 80000e a neki se ne vrate.
Marko Jevtic Marko Jevtic 11:04 27.01.2009

Re: .

antioksidant

i da - moja preporuka je da izbrises ciji je sin pomenuti talenat. (licno smatram nepotrebnim i nepristojnim ali na tebi je)


da, generalno je nepristojno ali je ovde ipak bitno jer sin petra petrovica iz male ostruznice sigurno ne bi mogao tako, pa i pored toga sto je pomenuti clan dss veliku ulogu upravo igra i cinjenica ciji je sin

uostalom, ono sto je davno bilo sa Markom Milosevicevim dok je u ratnoj uniformi izigravao serifa u Pozarevcu, ... bilo je bitno ciji je sin
antioksidant antioksidant 11:06 27.01.2009

Re: .

slazem se da je nepristojno sto je taj mali uradio (i sto su se tu svakojaki likovi pomucili da mu to omoguce) ali misljenja sam da naglasavanje rodjackih odnosa nije potrebno

ali na marku je

neka sam proceni
jesen92 jesen92 12:18 27.01.2009

Re: .

ali misljenja sam da naglasavanje rodjackih odnosa nije potrebno
rodjacki odnosi nisu bitni ako sam ja strina ili majka ili ujna doticnom ali posto mu je majka Ljiljana Nedeljkovic veoma je vaznno i vrlo je pristojno to reci....btw...neko mi je rekao da je negde procitao da ce ambasador u americi biti sin Bore Petrovica(pokojnog),nekadasnjeg predsednika opstine Kragujevac(iz vremena komunizma) a cini mi se prvog predsednika Skupstine Srbije od 1990,koji ima 32godine....U isto vreme u Kragujevcu tj u Zastavi tj u Fiatu maltretiraju ljude od 50 godine sa nekim "testovima inteligencije" ...da li je neko nekad testirao direktore javnih preduzeca i slicne kadrove.....?
Ako se neko seca prvih skupstina, evo jedne replike tate buduceg ambasadora:"Zahvaljujem narodnom heroju... izvinite, Bata Živojinović je odigrao tolike uloge u ratnim filmovima.".....Samo navodjenjem imena i prezimena mozemo pokrenuti javnost i nesto uraditi, sve ostale price su prazna puska......


NNN NNN 12:27 27.01.2009

Re: .

Mišljenja sam da naglašavanje rođačkih odnosa JESTE bitno, jer je to u ovom slučaju, izgleda, i jedina kvalifikacija.
Jebem ti državu.
Tibor Jóna Tibor Jóna 12:43 27.01.2009

Re: .

rekao si 8 sluzbenih putovanja - to je u proseku po 8 500 eura po putovanju


znate vi posto je po svetu hilton?
antioksidant antioksidant 12:44 27.01.2009

Re: .

@jesen

vest o petrovicu je tacna ali je njegova "kvalifikacija" za tu poziciju sasvim drugacija... bora petrovic je davno zaboravljen (ako ga je jeremic ikada i znao). ovde je presudno "drugarsko shvatanje diplomatije" naseg vrlog predsednika

Petrovića je za to mesto preporučila činjenica da je dobar prijatelj sa Ramom Emanuelom, šefom kabineta novog predsednika SAD Baraka Obame. Emanuel je svojevremeno bio osnivač i kopredsednik srpskog kokusa u Americi i iz tog perioda datira njihovo prijateljstvo. U Vladi Srbije procenjeno je da će upravo zbog te činjenice „Srbija uspeti da se izbori za bolji status“


alo

Prema našim saznanjima, dosadašnji otpravnik poslova i ministar savetnik za politička pitanja u našem predstavništvu u SAD, Vladimir Petrović (32), kandidat je za novog ambasadora Srbije koji će, po okončanju redovne procedure, preuzeti dužnost od Ivana Vujačića.
Diplomu iz političkih nauka Petrović je stekao na državnom fakultetu u Džordžiji, radio je u administraciji guvernera Roda Blagojevića, bio uključen u nekoliko projekata prikupljanja sredstava za različite demokratske kandidate, uključujući i kampanju senatora Baraka Obame, a radio je za više američkih kompanija. Kada je aktuelni šef Jeremićevog kabineta Borislav Stefanović otišao iz ambasade u SAD da bi preuzeo dužnost u ministartvu, Petrović je došao na njegovo mesto.


novosti
antioksidant antioksidant 12:46 27.01.2009

Re: .

znate vi posto je po svetu hilton?

ja se nadao da ona voli prave muskarcine i da joj novac nije bitan
jesen92 jesen92 14:11 27.01.2009

Re: .

...
radio je u administraciji guvernera Roda Blagojevića, bio uključen u nekoliko projekata prikupljanja sredstava za različite demokratske kandidate, uključujući i kampanju senatora Baraka Obame
jel to znaci da covek zivi u americi? za koga on treba da radi , za tadica ili obamu?..... cia snajka cia.....nemam ja drugi komentar....btw...ne znam da li bilo koja zemlja ima ambasadora od 32 godine u USA,ajd da je neka tunguzija pa i da razumem....a to sto jeremic ne zna boru nije nikakvo cudo posto je i on bio mali ali ga zna njegov tata...sve je to isto drustvo...
antioksidant antioksidant 14:55 27.01.2009

Re: .

a to sto jeremic ne zna boru nije nikakvo cudo posto je i on bio mali ali ga zna njegov tata...sve je to isto drustvo...

da, za to si u pravu

pozdrav
jesen92 jesen92 15:28 27.01.2009

Re: .

...
da, za to si u pravu
...kad procesaljas malo razne "strukture"...vidis da nama nema dugo spasa...Nije meni vise zbog mene vec zbog vas mladjih....btw ako se secas one gospodjice izz g17+ , zaboravila sam ime, bila jedno vreme i njihov pr i poslanik pa se pposvadjala sa nekim i napustila stranku, nije se razdvajala od Predraga Markovica....sad je neki faktor u nekoj organizacija koja nas treba da poveze sa EU...e, ona je pisala tuzne price kako zivi vrlo tesko sa majkom,(roditelji razvedeni) pa dobila neku stipendiju za master negde napolju pa trte vrte....i na kraju ja , iz pouzdanih izvora, cujem da je njen tata bio slobin konzul u strazburu....Pozdrav
antioksidant antioksidant 15:38 27.01.2009

Re: .

btw ako se secas one gospodjice izz g17+

pa ko se ne bi secao ksenije : )
drzala je labusu stranu u unutarstranackom obracunu

kada se to desavalo nekako sam se nadao samounistenju cele organizacije ali ona se multiplicirala.
: (
pobednici su zadrzali okupaciju nad finansijskim sektorom i prosirili je na realnu ekonomiju. porazeni su se vratili korenima (neformalni uticaji)

jesen92 jesen92 16:39 27.01.2009

Re: .

jeste, Ksenija, na nju sam mislila al ne mogu vise da pamtim tako vazna imena..inace, tata se kao konzul bavio dodatnim radom-svercom patika i u tom poslu saradjivao sa nekim sanerima...kad je stvar izmakla kontroli povukli su ga nazad i doveli novog konzula.....sve je to bilo u vreme slobe...
wintermute wintermute 20:25 27.01.2009

Re: .

antioksidant
prvo ni ta vojska nije ono sto je nekad bila : )


meni je zanimljivije kako neko predje granu. zar ti ne uzmu sosku? i zar na prelazu u sistemu ne pise tvoj "status"?



Nope, i ja i brat prelazili po nekoliko puta dok smo sluzili civilnu. Nemaju oni tehnickih mogucnosti da provere ista.
antioksidant antioksidant 20:31 27.01.2009

Re: .

Nope, i ja i brat prelazili po nekoliko puta dok smo sluzili civilnu. Nemaju oni tehnickih mogucnosti da provere ista.
pa sta kuckaju po pola sata svaki put kad se nacrtam ispred saltera ( i to i kad ulazim i kad izlazim) ? nije valjda da ceskaju samo svoju bazu?
Tibor Jóna Tibor Jóna 10:54 27.01.2009

Milikicu mlad majore...

služio neki vojni rok

hahahahahahahahah pa dakle hahahahahahah

vi ne razumete jevticu. nista ne razumete.
kada potpisete pristupnicu DSS-u vi jednostavno ostavljate ovostrano i transcedentirate ovaj svet.
ostavljate profano i odlazite u sveto.

cin potpisivanja pristupnice nije prost ulazak u neku organizaciju.
to je legitimisanje pred otechestvom i istorijom.

vi samom cinjenicom da ste clan DSS sluzite otadzbini i to na nacin na koji 10 divizija ne bi moglo da joj sluzi.
shta vishe, vi postajete jedno sa drzavom, drzava se utjelovljuje u vama.

zato vi ne mozete ici u vojsku jer je nemogucno da odlazite u sluzbu sami sebi.
a to zvuci odvec sebicno.

a clan dss nije sebican. on je Drzava. On je nacija. A nacija ne sluzi nikome. Eventualno Bogu, ako se nadju dokazi da je za drzavno jedinstvo Srbije.

A nijedna cena nije premala za tako velike koncepte kao sto su Drzava i Nacija tj. Milikic.

e tako i Milikic.

ne.nevena ne.nevena 12:32 27.01.2009

Re: Milikicu mlad majore...

Tibor Jóna
služio neki vojni rok


a clan dss nije sebican. on je Drzava. On je nacija. A nacija ne sluzi nikome. Eventualno Bogu, ako se nadju dokazi da je za drzavno jedinstvo Srbije.

A nijedna cena nije premala za tako velike koncepte kao sto su Drzava i Nacija tj. Milikic.

e tako i Milikic.





kalva logika, takva nam i zemlja. problem je sto ovom logikom zaista i vladaju, i sve nas ubede da su u pravu, i cak je nama lakse jer ne moramo tako da... se mucimo. kao oni. hvala im, mnogo im hvala.
g.radicevic g.radicevic 14:23 27.01.2009

Re: Milikicu mlad majore...

cak je nama lakse jer ne moramo tako da... se mucimo. kao oni. hvala im, mnogo im hvala.

bojim se da zahvalnost u vashem sluchaju nije izrazzena
sa dovoljno tisuca evrica (mozze i $, zahvalnosti se u iznos ne/gleda)
sarikon sarikon 23:35 27.01.2009

Re: Milikicu mlad majore...

g.radicevic
bojim se da zahvalnost u vashem sluchaju nije izrazzena
sa dovoljno tisuca evrica (mozze i $, zahvalnosti se u iznos ne/gleda)


Mislish u valuti
g.radicevic g.radicevic 11:53 28.01.2009

Re: Milikicu mlad majore...

Mislish u valuti

ma mozze i u ...
zlatu, upravnom odboru, J.P....
svaki vid zahvalnosti, osim tapshanja po ramenu
je dobar
levitan levitan 11:10 27.01.2009

JNA-JA-VJ-VSCG-VS...?


Bez namere da umanjujem užasnu tragediju porodica vojnika ubijenih u Topčideru, razlozi za bojkot vojske postoje mnogo, mnogo duže. Moj drug iz srednje škole je iz Hrvatske vraćen u mrtvačkom kovčegu. Imao je 19 godina, a oni koji su decu u jesen 1991. prvo mobilisali, pa onda puštali niz vodu, nikada za to nisu odgovarali. Nema vojno sposobnog muškarca moje generacije koji nije makar posredno bio zahvaćen ratom u Hrvatskoj ili Bosni, mada naša vojska u tome nije učestvovala. U Srbiji su se u to vreme pravili ispraćaji sa volovima na ražnjevima, slavilo se kao da decu šalju na letovanje, a ne u klanicu i osvajačke ratove. Dobar deo starešina iz tog vremena i danas je u vojsci, i ne fali im ništa. Fascinacija puškom , rovom i vojničkim životom mnogo je jača kod onih koji ni na fizičko nisu išli. Svako ko je došao u situaciju da makar dva dana provede u nemilosrdnim uslovima idiotskih ratova, prema vojsci ne može da oseća ništa drugo do gađenje do kraja života. Zato, kao neko ko je u vosjci proveo više od 13 meseci( da, častili su me i produžetkom, jer je situacija ipak bila vanredna) samo se pridružujem autorovom apelu. Kada dođu sa pozivom, recite im da morate da odnesete tetki lek, da je to šištanje koje se čuje zapravo šištanje vaših jajcadi za Vojskom Srbije ili uslovite svoju vernost domovini mogućnošću da sinovi poznatih političara, biznismena i ratnih huškača budu retroaktivno proglašeni vojno sposobnim.
jesen92 jesen92 17:05 27.01.2009

Re: JNA-JA-VJ-VSCG-VS...?

..sve se slazem, samo se ne slazem da su bas svi pravili ispracaje sa volovima...verovatno nisu ni tvoji roditelji....ja se secam koleginice ciji je sin bio mobilisan u vreme tovarnika, vukovara....svi smo drhtali i saosecali ali nista nismo uradili konkretno...skupljali su se na nekim mestima samo roditelji bez vece podrske gradjanstva...a ova moja koleginica je bila jako prodorna, stigla i do nekih generala..jednog htela da bije....hvala bogu, njen sin je dobro prosao, vratio se ziv i zdrav ali neki nazalost nisu....znam decka koji je proglasen za nestalog a ima svedoka da je njegov kamion otisao u vazduh....majka nema ni grob svog sina...strasno!!!! a ovi zaradjuju evre dok su na sluzenju vojnog roka....ne postoje reci koje bi opisale taj "moral"...
madam_mym madam_mym 02:16 30.01.2009

Re: JNA-JA-VJ-VSCG-VS...?

Dobar deo starešina iz tog vremena i danas je u vojsci, i ne fali im ništa. Fascinacija puškom , rovom i vojničkim životom mnogo je jača kod onih koji ni na fizičko nisu išli. Svako ko je došao u situaciju da makar dva dana provede u nemilosrdnim uslovima idiotskih ratova, prema vojsci ne može da oseća ništa drugo do gađenje do kraja života.


podržavam 100%

Srđan Mitrović Srđan Mitrović 11:13 27.01.2009

znaš kako se kaže...

ko nema veze živi bezveze.
Piromanski Piromanski 12:05 27.01.2009

Cvecke

O, pa i ministar Dulic je svojevremeno jako cesto izbivao iz kasarne, auto mu stajao pred istom i naocigeld svih se njime sluzio kad god zatreba. A zvanicno se pored pasosa i licne karte, i vozacka dozvola mora deponovati kod "organa".
melanholik melanholik 12:19 27.01.2009

ma hajde ljudi

ne budite tako uskogrudi.
Kolike zrtve ti ljudi podnese za narod i drzavu,
moze malo da im se progleda kroz prste, sto malo, ne sluze vujsku, i
ne malo se usput i bogate.
володя володя 14:22 27.01.2009

D$$

Jesu li to bese oni eksperti koji su juce prezentirali program oporavka Zastave, koji glasi: "Prvo, ima da se zaposli 10.000 vrhunskih majstora i da se skarabudzi 10.000 Jugica & Skala godisnje (dovoljno je valjda 365 dana jednom majstoru za jednu handmade limuzinu ovog kalibra). Drugo, gradjani i drzavne institucije ima rado i sa nevidjenim zarom da navale na Zastavine lepotane pravljene sa tolikom paznjom i ljubavlju. Trece, za kupovinu ovih hi-tech vozila drzava ce obezbeiti pomoc od 2.500 EUR svakom gradjaninu koji se odvazi da svoj i zovot svoje porodice stavi na iskusenje njihovom kupovinom i upotrebom (novac ce biti obezbedjen iz budzeta, a ako nesto ostane bice raspodeljeno i trudnicama, deci i starima)!!!

Ajde sad, stanite u red, bez guranja! Spisak je kod mene...

PS Za oslobodjene fizickog ce, od Ministarstva zdravlja, biti obezbedjen poseban paket pomoci u vidu automatskog pilota za Juga 45!



rastinjak rastinjak 18:40 27.01.2009

Nemam reči ...



Svi su isti ( na žalost čekić je kod njih )
m1k4 m1k4 21:41 27.01.2009

Alismrdic

Kad ste vec krenuli da plevite po imenu i prezimenu hteo bih da kazem da je Alismrdic inace ponavljao drugi razred srednje skole. DSS rules !
neny neny 07:00 28.01.2009

2010?

madjarska,hrvatska,rumunija,makedonija,bih,bugarska,crna gora,sve oklone i dalje zemlje ukinule su jos odavno vojni rok,cime su omogucile da u vojsku ide onaj ko hoce,a ne onaj ko mora.
srbija je jedina zemlja u okruzenju koja ima obavezan vojni rok,koji ne planira da ukine cak ni 2010.
da li sr. na taj nacin dokazuje svoju miroljubivu politiku,i suprostavljanje zakonu jaceg?!
dzudi dzudi 22:57 29.01.2009

ДСС

На овом, а и другим сајтовима најлакше је критиковати ДСС и смејати се на рачун ДСС-а.

Завирите мало у своје двориште ( у странку у којој сте члан или симпатизер ) па критикујте.

Свашта се свуда дешава, па ником ништа.

Људи ће увек мрзети друге људе који су успешнији, храбрији, способнији, или ће завидети таквим људима.

То је Србија некада и Србија данас.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana