moj petak 13

Jelena Milić RSS / 13.06.2008. u 11:22

 Kad sam ga upitala upitala žašto je pristao da podrži Koštuničinu kandidaturu za predsjednika Jugoslavije, Đinđič odgovara da nije mogao drugačije učiniti, iako je to bilo jednako potpisivanju pakta sa đavolom.

Iz knjige Karle del Ponte La Caccia

1. Dušan Bajatović kandidat za ministra policije

Ugledam  u današnjem Blicu, za koji nije tajna da je i dobro obavešten i relativno blizak DS sledeći naslov

Dačić potpredsednik vlade, MUP Bajatoviću. Evo šta se u istom kaže: "Članovi Predsedništva SPS koji učestvuju u pregovorima sa DS načelno su prihvatili ponudu za šest visokih mesta u budućoj Vladi Srbije. Kako „Blic“ saznaje u krugovima pregovarača, lider SPS Ivica Dačić biće potpredsednik Vlade, zadužen za bezbdenost. Ministarstvo policije pripašće Dušanu Bajatoviću, potpredsedniku SPS i predsedniku vojvođanskog odbora SPS. Izvor „Blica“ nije mogao da potvrdi da je Dačić konačno prihvatio ovu ponudu, ali tvrdi da je ona na stolu i da je realna. "

Bajatović je onaj što je 2004. rekao da ”jednog dana moraju da odgovaraju gospoda koja su donela uredbu o izručenju Slobodana Miloševića. Jedan je platio," misleći na Zorana Đinđića, a godinu dana kasnije, u julu 2005, on je uputio ponudu demokratama za saradnju u vlasti.

Koju su demokrate, eto, prihvatile.

Očekujem seriju peglanja tipa izvađeno iz konteksta, nije mali tako mislio, taj smo incident već razjasnili, všta bi vi vladu sa SRS i DSS, da je Čeda imao 7% a Pera rasnije otišao u policiju ovo se ne bi dogodilo ….Stvarno se pitam šta radi gospođa Đinđić ovih dana. I strahujem da ni na najavu Bajatovića kao šefa policije neće biti mnogo reakcija odakle bih ih ja očekivala. I na samu najavu. I ona je već dovoljno uvredljiva i opasna. Verujem da  skoro ne postoji  šansa da se nastavi sa utvđivanjem političke pozadine ubistva premijera ako Dačić bude VP zadužen za bezbednost a Bajatović ministar policije.

  2. Profesor Mićunović sinić u Poligrafu.

Mićunović je rekao i da nije izvodljivo da Dačić bude ministar policije. A Bajatović?

Na pitanje o Mrkonićevom intervjuu u Kuriru, rekao je i da sumnja u njegovu istinitost, a na pitanje što nije demantovan, rekao  je  nešto tipa ko bi se baktao sa svaim demantijem. OK, neko te pogrešno citira, prenese pogrešno ime, datum ili mesto, nije relevantno, pa ne demantuješ.  Al ceo intervju i to onakav i to u ovakvoj situaciji  i da još niko zaista to ne demantuje do sad! To mi je, ipak, znak da je intervju od a do ž istinit. I iskren.

3. Žarkovićev txt u Politici.

 Ko i onaj u Blicu od pre neki dan. Uporedite ih BTW. Copy -Paste. Dal čardžira na oba mesta, il je neko sugerisao da se propiranje i korigovanje subotnje sednice GO DS širi što dalje ?

 4. e-novine

 Turbo nedinamične, perocentrične i konceptualno šizofrene. U kojima se prenose  txt  par istih  ljudi i to neretko već objavljenih pre toga ili na sajtu LDPa ili  Peščanika.

5.Šta znaju žene deca i trudnice  

I u ovako žestokoj konkurenciji najjači utisak je mali tekst koji sam jutros pročitala u Kuriru i koji me je dotukao svojom tugom.  Ni za njega nemam razloga da ne verujem da je tačan. Nikako mi nije jasno šta je DS do sad sprečavalo da bude socijalno odgovoran i da takvu vlast vodi? Trebao mu Dačić i Krkobabić,  a sprečavao Koštunica, da ga podsete na manifest stranke, šta?

 PRIVEDENO ŠEST ŽENA

 Bor-Obezbeđenje Rudarsko -topioničarskog basena Bor privelo je juče policiji šest žena koje su uhvaćene dok su pokušavale da iz kruga fabrike iznesu deset kilograma bakra.....Nakon saslušanja, protiv njih je podneta krivična prijava zbog krađe, a J.S. je određen pritvor od osam dana. Od početka godine, obezbeđenje je otkrilo više hiljada pokušaja krađe imovine u RTB. Među privedenima je najviše maloletnika, dece i žena, pa i trudnica.

 

   a sad  paliii



Komentari (149)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

jesen jesen 18:45 13.06.2008

Re: Kako...

..nije problem da se progutaju zabe ako se vec mora, problem je u amnestiranju SPSa od svega sto su nam uradili a da se pri tom oni tj SPS nisu ni korak distancirali od politike 90tih koju je vodio SM.....
Jelena Milić Jelena Milić 18:48 13.06.2008

kratko i jasno

ja se ubih blogujuci ti ovako lepo sazmes u jednoj recenici :)
Jelena Milić Jelena Milić 18:55 13.06.2008

to turnesol

okolnosti ne opravdavaju ni na koji nacin granicu koju je tadic presao.

ne zaboravite, ja sam sasvim janvo podrzala pod odredjenim uslovima vladu sa sps imajuci u vidu slozenost situacije.

ali ona nije bezizlazna i ne treba zbog nje sve relativizovati.
da je tako, mozemo umesto stranki i izbora da organziujemo loto, bice jeftinije, jer ce se sve razlike obrisati.


Niko nikada nece zaboraviti sta je bilo. Ali da se to ne bi ponovilo, moracemo malo da istrpimo.


novije generacije nece ako tadic i co onako nastave ni imati prilku da cuju relativno refeentnu pricu oko toga sta je bilo pa ni dilemu sta se ne sme zaboraviti, jer tadic je pozvao da se zaboravi.

djindjicevih zaba se secam vrlo dobro, one govore ne gutanju, ali ne podrazumevaju d aonda zabe iz stomaka vode glavnu rec. a to pocinje da se desava.

bolje resenje

1. da se tadic ogradi od onog go da ga ON LICNO a ne boza dj relatiivzuje

2. da se prestane sa slihtanjem sps koje je em nemorlano i iritirajuce, em OPASNO

3. da se ide na nove izbore
4 da se umeri politika prema kosvou
5 da se ozbiljnije radi na hagu
6 da ldp postnae bar prihvatljiv za neku evenetulanu predizbornu listu jer je dva put au kratkom roku pokazao da moze i sam! takoreci ne nudi se zbog toga vec je zaista u pitanju efekat sinergije

razloge vase ovolike relativizacije ne mogu da shvatim niti me mnogo zanimaju ali je sam gest zaista tuzan

jesen jesen 19:05 13.06.2008

Re: kratko i jasno

...ako se meni obracas JM, hvala na komplimentu....sta da ti kazem, gledam neki dan na Poligrafu Slavicu Djukic Dejanovic, bivsu zamenicu SM a sada zamenicu Dacica i setih se nekih protesta kada se ovde u kg narod skupio ispred bolnice da tu gospodju izbaci iz direktorske fotelje...morala je da izdje na neki sporedan ulaz da se dogura do kola...inace, i tada je vozila neki BMW i to nov.....pa mos misliti kako sam se osecala dok sam gledala Poligraf...kao da mi je neko pljunuo u lice.....
dzouzi dzouzi 19:28 13.06.2008

Re: Kako...

Sta da se radi, narod je izabrao premalo modernista, a previse nacionalista. Iz ove situacije izvuci se nije nimalo lako. Ako imate bolje resenje, recite. Ako ne, bar se setite onih Djindjicevih zaba.


Kasno je - te mnogopominjane zabe su sada postale KROKODILI !
Jelena Milić Jelena Milić 19:39 13.06.2008

Re: kratko i jasno

da za tebe je bilo
Turnesol Turnesol 20:01 13.06.2008

Re: to turnesol

Da, bas kao u pricama o Mikiju i Silji... (Sto bi svvojevremeno rekao Djindjic Vuku Draskovicu).

Mislim da vam treba mali reality check.

DSu u sustini ne odgovaraju novi izbori. Bez obzira sto ankete pokazuju da bi na ponovljenim izborima osvojila jos vise glasova, i dalje nije sasvim sigurno da bi pobeda bila apsolutna. Naprotiv, vrlo lako bi moglo da se dodje do slcne situacije u kojoj bi bilo mnogo teze napraviti proevropsku koaliciju. Demokratama vise odgovara da napravie vladu u kojoj bi dominirali. SPS nije tako opasan kao sto vi mislite. Naprotiv, to je stranka u odumiranju i to nista ne moze da spreci. Njihove vodje imaju da biraju ili da se postepeno pacifikuju, ili da sa mnogo stete po sve nestanu sa politicke pozornice. Ukoliko izaberu ovo prvo, treba im pomoci, pa makar i slihtanjem. Lip service im snizuje cenu. Oni prosto vape za priznavanjem da su neko i nesto, da nisu trogloditi (a jesu) i spremni su da za simbole daju konkretne stvari. Bez obzira sto ja nisam pristalica Tadiceve mekoce (moliim vas da ovo vise ne moram da naglasavam), njegova strategija izolovanja SPSa je dala efekte i dovela tu stranku u vrlo neugodnu poziciju. SPS ce morati da prihvate ono sto im se nudi jer bi upravo oni bili najveci gubitnici eventualnih ponovljenih izbora.

Sto se tice Haga... Hag je nasa obaveza i treba da je skinemo s vrata. Ali to je isto tako i politicko pitanje, i molim vas da se u to ne mesa vise moralizovanje. Ako mene pitate, idealno bi bilo da se Karadzic i Mladic u Beogradu osude na najtezu mogucu kaznu. Mislim da je vecini ljudi u Srbiji konacno svanulo da su oni zlocinci. Hag je jasna stvar, i to nema veze sa pregovorima o vladi. Pa SPS nije ni trepnuo na hapsenje onog tipa sa laznom bradom. A to sto se Mrka izdetonirao, pa to je njegov problem, i nesto sto ce ga drzati malo podalje od vlade bar neko vreme, ili ce pak jos smanjiti cenu SPSu.

Kosovo je bolje da ne pominjite. Prosto cutite. Sta se vas tice to Kosovo uostalom? Neka se desava ono sto moze da se desava. Sto godina, hiljadu godina, nije bitno. U administrativnom smislu smo odvojeni i to je resenje za sledecih bar deset godina. Probali su sa tom nezavisnoscu i nije uspelo. Prema tome, resenje ipak jeste status quo.

Sada Kosovo ne moze da bude nezavisno jer nije samo nasa stvar. Nece ga ni Spanci, ni Rumuni, ni Slovaci, ni Grci, ni Kipar, ni Rusi, ni Kina. Cesi su jedva nekako priznali, otvoreno rekavsi da su bili primorani. Nisu cak ni pokusali da se pravdaju. Pa zasto da ga onda mi priznamo? Jel to normalna drzava? Nije. Jel makar negde blizu N od normalna drzava? Nije. Mozda cemo jednog dana da ga priznamo, ako nas Sipci ubede da su okej. Mozda jednog dana. Pa aj da vidimo.

LDP nece biti deo bilo kakve koalicije dokle god bude imao neracionalno postavljene politicke ciljeve. Znaci Kosovo. Sta cete, takav je poso. Inace, mislim da je LDPu mesto nazad u DS. Da sam se ja pitao, Ceda nikada ne bi bio izbacen, a Zivkovic bi bio u predsednistvu. Kao sto je Gavrilovic godinama bio opozicija u stranci. Pluralizam je najvece blago DSa. To niko nema, a narocito ne LDP. I mislim, nije LDP nikakvo cvece. Mislim, Ivan Andric! Gde vam je ono bese Lecic? Kamo nestade Biki?

LDP ima da bira, ili ce se vratiti u DS, ili ce nestati. Ova pocetna fascinacija koja ide zajedno sa masovnom razocaranoscu Tadicevom mehkoscu, nece vecno trajati. Nove politicke okolnosti, recimo ubrzanje integracije u EU, moze ozbiljno da izmakne tlo pod LDP nogama. Ali zasto ja ovo da vam govorim? Pitajte Cedu. Meni se cini da on ove stvari vrlo dobro razume.

Pa sad izaberite: ili cete da zivite u DIznilendu ili welcome to Hell.

I ovo sve nije nikakva relativizacija, nego pokusaj da se izadje iz vrlo neprijatne situacije u koju nas je sve zajedno dovelo biracko telo, ta utovljena bezocna telesina.

Na kraju, sama rec relativizacija ima odredjene konotacije koje su neprimerene, i stoga bi bilo pristojno da je ne upotrebljavate vise.
dzouzi dzouzi 20:17 13.06.2008

Re: kratko i jasno

da za tebe je bilo


sta je bilo?
milosib milosib 20:20 13.06.2008

Re: to turnesol

1. da se tadic ogradi od onog go da ga ON LICNO a ne boza dj relatiivzuje

2. da se prestane sa slihtanjem sps koje je em nemorlano i iritirajuce, em OPASNO

3. da se ide na nove izbore
4 da se umeri politika prema kosvou
5 da se ozbiljnije radi na hagu
6 da ldp postnae bar prihvatljiv za neku evenetulanu predizbornu listu jer je dva put au kratkom roku pokazao da moze i sam! takoreci ne nudi se zbog toga vec je zaista u pitanju efekat sinergije

Uopšte mi nije jasan predsednik Tadić kako ne uzme vas i Biljanu Vučo za savetnike jer vidim da ste obe spremne da mu ultimativno saopštite šta on treba da uradi. On je pri tome uspeo da postane predsednik Srbije, a vas dve ste dogurale do predsednika dve NGO.

Savetujete mu bar dve stvari koje nemaju mnogo logike, a prva je da mu politika prema KiM bude umerenija. Samo me interesuje na koji način. Pa u pregovorima je Srbija nudila sve osim bukvalne nezavisnosti i to nije bilo dovoljno. Nikada ne poziva na eventualnu oružanu akciju . Jedino što kaže je da neće priznati nezavisno Kosovo pa i po cenu neulaska u EU, a vidite da je i to klimavo, barem mu Koštunica ne veruje. Možda bi bio uspešniji ako bi prihvatio Čedine ideje po pitanju KiM, pa bi sada umesto nekih 30% imao podrčku jedno 10% birača.

Zašto bi Tadić stavljao LDP na svoju listu kada su ti likovi hteli svojevremno da mu preotmu mesto predsednika, sem po onoj poslovici da prijatelje držiš blizu, a neprijatelje još bliže. On je političar i tu nema nikakve sentimentalnosti tipa sve radim isključivo za opšte dobro. Uostalom i vi zastupate NATO na bazi ličnih interesa jer ste direktor nekakve organizacije za NATO integracije.
Jelena Milić Jelena Milić 20:24 13.06.2008

Re: to turnesol


I ovo sve nije nikakva relativizacija, nego pokusaj da se izadje iz vrlo neprijatne situacije u koju nas je sve zajedno dovelo biracko telo, ta utovljena bezocna telesina.



Na kraju, sama rec relativizacija ima odredjene konotacije koje su neprimerene, i stoga bi bilo pristojno da je ne upotrebljavate vise.
*novo


mislim sta reci sto volim kad se autujete sami
Turnesol Turnesol 20:31 13.06.2008

Re: to turnesol

Kako molim? Zar ste od svega nasli da mi spocitate samo ovo malo ironije?

Jelena Milić Jelena Milić 20:54 13.06.2008

Re: to turnesol

ha, palite se, ocekujete :)) nece moci, losi ste u tim kvaziargumentima
Turnesol Turnesol 21:11 13.06.2008

Re: to turnesol

Pa ne, ja mislim da ste vi vrlo losi u argumentima, pa ste se zato uhvatili za nesto sto niste ni shvatili kako treba. Dobro vam dodje da se lepo izvucete. Ponovo se ispostavlja tacnim ono sto sam vec napisao odavno, da je vas aktivizam sam sebi svrha.

Ovo je vas blog, radite sta hocete. Ljudi citaju, slusaju, a neki valjda i misle.
Jelena Milić Jelena Milić 22:15 13.06.2008

Re: to turnesol

da ste vi vrlo losi u argumentima


vi nista demantovali niste samo izvrcete i to zaista ne zasluzuje moju paznju i napor vi donosite pausalne ocene

potrudite se

ps sta je tacno svrha vaseg "aktivizma" ovde :))
Dolybell Dolybell 23:14 13.06.2008

Re: Kako...

Iz ove situacije izvuci se nije nimalo lako. Ako imate bolje resenje, recite. Ako ne, bar se setite onih Djindjicevih zaba.


"Dobar svršetak pozlaćuje sve pa makar sredstva pri tome upotrebljena i ne bila dostojna"
Turnesol Turnesol 00:04 14.06.2008

Re: to turnesol

Sta da demantujem?

Nista ne izvrcem, napisao sam vam jedan, istina duzi, post kao odgovor na vase predloge. Vi ste se uhvatili za jednu stilsku figuru (ironicno nipodastavanje biraca koji su izglasali ovako nezgodan odnos snaga) i upotrebili je kao izgovor da prekinete debatu. Ako neko izvrce, onda ste to vi.

Sad ispada da ja treba nesto da demantujem! Stvarno svasta!
Turnesol Turnesol 00:41 14.06.2008

Re: to turnesol

Jelena Milić


ps sta je tacno svrha vaseg "aktivizma" ovde :))



Svrha mog "aktivizma" ovde, kao i inace u zivotu ili bilo gde drugde, je nastojanje da preovladaju razum i pristojnost.
adam weisphaut adam weisphaut 06:05 14.06.2008

Re: to turnesol

a sam se ja pitao, Ceda nikada ne bi bio izbacen, a Zivkovic bi bio u predsednistvu.

Ali se pitao Tadić, taj vrli unutarstranački demokrata koji nije bio gadljiv na DSS-ovsku ideju sanitarnog
otklona
Zen Master Zen Master 06:20 14.06.2008

Re: to turnesol

Jelena Milić

ps sta je tacno svrha vaseg "aktivizma" ovde :))


Aha šta ćete sada gdine Turnesol, ajde ajde istinu na sunce ( možda ne čujete ali upravo zveckam ključevima ). Priznajte odmah ko vas je poslao ovde na blog da sve ovo pišete. Ko vas je poslao gdine Turnesol poslednji put vas pitam ??!
Kada ste poslednji put prošli ulicom Krunskom gdine Turntesol ?!?
Šta ste tačno radili u ulici Krunskoj gdine Turnesol ?!!
Volite li možda grupu Idoli gdine Turnesol, a Dobrovoljno pevačko društvo šta mislite o njima gdine Turnesol ?!?
Ajde sad lepo evo vam papir pa sve lepo napišite znate tekst i sami, pa kad napišete a vi donesite da odgovorna lica pregledaju šta ste napisali u svom priznanju !?
Zen Master Zen Master 06:30 14.06.2008

Re: to turnesol

Turnesol


Svrha mog "aktivizma" ovde, kao i inace u zivotu ili bilo gde drugde, je nastojanje da preovladaju razum i pristojnost.


Hmmm poštovani gdine Turnesol nisam siguran koliko će vam ekipa iz dobrovoljnog operetsko-horskog društva baš poverovati u to što pišete. Nekako se uvek ispostavi da u vama koji se nešto tu suprostavite ( ma koliko uljudno i argumentovano ) ekipa horista ili dirigent sam ( osećajte se počastvovanim ) pronadje nekog ubačenog elementa koji je tu po zadatku da podriva jedinstvo bloga.
Šta da vam kažem da nije tužno bilo bi smešno...
Da je ovo blog lista Kurir možda bih i shvatio, verujte i meni jako teško ide poimanje da se sve to dešava baš na b92... Ponekad se zaista zapitam šta ima u glavama ljudi koji svuda oko sebe kao Ilija Čvorović u Balkanskom špijunu vide ubačene neprijatelje... :-/
adam weisphaut adam weisphaut 07:50 14.06.2008

Re: to turnesol

Volite li možda grupu Idoli gdine Turnesol, a Dobrovoljno pevačko društvo šta mislite o njima gdine Turnesol ?!?

Wow, celo društvo sa fudbala se okupilo
Jelena Milić Jelena Milić 09:01 14.06.2008

to zen

a vi opet tu i posle svega sto rekoste o ovom blogu?

mislite o tome :))

PS duzina i kolicina komentara nisu merilo kvaliteta im niti potvrda da ste nesto dokazali!
Jelena Milić Jelena Milić 09:03 14.06.2008

to turnesol

ironicno nipodastavanje


vec se vadite ko boza oko vrednosnih sudova

to nije btw stilska figura govori mnogo vise o vama
Jelena Milić Jelena Milić 09:06 14.06.2008

to AW

naravno! mnogo sam jaka!!!

iako sam: .......
avemarija avemarija 10:06 14.06.2008

Re: Kako...

Ako u Srbiji javno mnjenje formiraju Zarkovic i Lihtova, onda je nase javno mnjenje izuzetno politicki zrelo i napredno. Mada sumnjam.

Ma tu je Kvaka : kakvo mnjenje takvi i Formiraci : onaj Zarkovic pretuzni , ispran k'o i Autumnal Red mu boja Kolestona , za svaku "demokratsku " upotrebu on je Libra ; Sonja Shliht ,pored Zasluga za Narod za '68. sad jos stigla da da k'o nekad Kleopatra u "90.tim , bude veci prorok i od BT. Svaka joj je Aksiom. Mene licno nema potrebe niko da Formira , ako se dosad sama nisam formirala , ali stvarno je ovo gorenavedeno tacno . Zato ti nasi politicari i imaju tako Nipodastavajuci , Prezriv odnos prma svom narodu ,zato sto znaju kakav je . Skroz Maloletan i nesposoban da uredi nesto kako treba za sebe. Za pocetak - da napravi razliku izmedju Lica i Nalicja .
Turnesol Turnesol 10:22 14.06.2008

Re: to turnesol

Jelena Milić
ironicno nipodastavanje


vec se vadite ko boza oko vrednosnih sudova

to nije btw stilska figura govori mnogo vise o vama


Ironija jeste stilska figura, izmedju ostalog. Mozda se to ne uci na ETFu, ali se, barem nekada, ucilo u nekim beogradskim gimnazijama. Ali i danas moze da se nauci, ako covek zeli.

Dozvolite da vam nacrtam: Upotrebio sam stilsku figuru koja se zove ironija kada sam nazvao biracko telo bezocnom telesinom da bih naglasio problem sa vasim vidjenjem politicke situacije, a koji ne uzima u obzir rezultate izbora i cinjenicu da proevropske partije NISU pobedile. Dakle, rekao sam nesto sto ne mislim da bih ukazao na nesto sto misli neko drugi. Po definiciji, to je stilska figura, i po definiciji, zove se ironija.

Zao mi je sto raspravu spustate na ovako nizak nivo. Pre ili kasnije to ce dovesti do toga da ljudi prestanu da vas uzimaju ozbiljno.
Jelena Milić Jelena Milić 10:31 14.06.2008

Re: to turnesol

Upotrebio sam stilsku figuru koja se zove ironija kada sam nazvao biracko telo bezocnom telesinom da bih naglasio problem sa vasim vidjenjem politicke situacije, a koji ne uzima u obzir rezultate izbora i cinjenicu da proevropske partije NISU pobedile.


od mene tako nesto nikad niste mogli cuti, te otud pogresan , neuspeo pokusaj da se bude ironican. sad mozete da se perete koliko ocete, vidim to je trend, al dok ne date konkretan primer kad sam ja ili neko drugi birace nazvao tako kako vi to radite, vi ste ti koji to radite. kratko i jasno


kao i neki drugi ovde i vi bezocno ucitavate ono sto ja nisam napisala ) i na osnovu toga dalje konstruisete vase komentare.

koreni pobuda takvog ponasanja su razliciti no generalno su nebitni.

ja nemam volje da vas sve pojedinacno demantujem jer stojim iza svake reci koju sam napisala, i sve stoji javno objavljeno.

nivo spustate vi i slicni
Zen Master Zen Master 10:47 14.06.2008

Re: to zen

Jelena Milić
a vi opet tu i posle svega sto rekoste o ovom blogu?

mislite o tome :))

PS duzina i kolicina komentara nisu merilo kvaliteta im niti potvrda da ste nesto dokazali!


Ima jedna poslovica moja Jelena koja kaže: Kada svi potrče ti stani, kada svi stanu a ti kreni !?
Smaraju me besne rulje onih koji viču još tamo od 1988 godine i onih nesretnih mitinga koje je pravio Sloba, valjda me negde podsećate na njih. Oni su bili mnogo gluplji i neobrazovaniji, busali su se u nacionalna prsa ali ta netolerancija prema onima koji različito misle i unutrašnji neprijatelji koji se svugde vide su ono što vas vezuje.
Pa zato dok me eventualno ne isterate kao bivši ministar informisanja gdin Tarabić tu sam ne bojte se za mene. Mada ako smem da primetim po tom pitanju nemam mnogo brige ti svojim horom diriguješ sa mnogo više stila i bez isterivanja članova što je za svaku pohvalu. Uostalom veći sam vam ja prijatelj ovakav kakav sam, koji vas kritikujem i sprdam se sa tim povremenim urnebesno smešnim jurcanjem ubačenih elemenata nego gomila jurišnika i horskih pevača.
Te zato unapred hvala na razumevanju poštovana i cenjena Jelena

P.S. By the way mislim da vam stil odgovora prema gdinu Turnesolu nije baš primeren, čovek je izuzetno uljudan i bori se u raspravi strogo argumentima bez niskih udaraca ali kao nebitno...
Turnesol Turnesol 10:53 14.06.2008

Re: to turnesol

Za pocetak, citajte komentare pazljivije.

Vi ste napisali listu stvari koje bi trebalo uraditi, a koje su potpuno nerealisticne ukiliko imate u vidu izborni rezultat.

Drugo, ja nisam nigde vas optuzio da ste narod nazvali onako kako sam ga ja nazvao. Ja sam ga nazvao tako, da bih vam skrenuo paznju da se rukovodite svojim zeljama a ne cinjenicama.

Trece, ironija nije bila usmerena samo prema vama i onome sto ste vi napisali, nego i prema onima koji poput gospodje Avemarije drze da je narod maloletan i besne sto rezultati nisu bolji.

Ne znam kako da budem jasniji od ovoga.


Turnesol Turnesol 11:03 14.06.2008

Re: to zen

Zen Master


P.S. By the way mislim da vam stil odgovora prema gdinu Turnesolu nije baš primeren, čovek je izuzetno uljudan i bori se u raspravi strogo argumentima bez niskih udaraca ali kao nebitno...


Hvala. Drago mi je sto ste to primetili.
Zen Master Zen Master 13:47 14.06.2008

Re: to zen

Turnesol



Hvala. Drago mi je sto ste to primetili.


Ma mene je sramota da oni nisu to primetili pa se tako prema vama ponašaju.
Opet ću biti prinudjen da citiram Voltera našim dragim horistima...
Možda se ja dragi gospodine ni najmanje ne slažem sa onim što vi želite reći. Ali ću se boriti do svoje smrti i poslednjeg daha da vi imate puno pravo da svoje mišljenje potpuno slobodno iznesete !
jesen jesen 16:35 13.06.2008

Bajatovic

Bajatović je onaj što je 2004. rekao da ”jednog dana moraju da odgovaraju gospoda koja su donela uredbu o izručenju Slobodana Miloševića. Jedan je platio," misleći na Zorana Đinđića, a godinu dana kasnije, u julu 2005, on je uputio ponudu demokratama za saradnju u vlasti
....secam se tog cuda kada je dao tu skandaloznu izjavu..ako dozivimo i to da nam on vodi policiju ja ne vidim drugo resenje sem ponovno izlazenje na ulice...e sad, da li ima snage u narodu za tako nesto, to je druga stvar...
Ivan Marović Ivan Marović 16:38 13.06.2008

Re: Bajatovic

jesen
...e sad, da li ima snage u narodu za tako nesto, to je druga stvar...
Ima kako nema, evo narod je spreman, već je zakrčio plato ispred gradske skupštine, oseća se jedan revolucionarni duh.
AlexDunja AlexDunja 16:48 13.06.2008

Re: Bajatovic

Ima kako nema, evo narod je spreman, već je zakrčio plato ispred gradske skupštine, oseća se jedan revolucionarni duh.

samo jedan???
:)
jesen jesen 18:41 13.06.2008

Re: Bajatovic

ozbiljno? ...izgleda da je krajnje vreme da ja kupim naocare...ti vidis revolucinarni duh iz USA a a ja ne vidim na samo 120km od tog platoa....
Ivan Marović Ivan Marović 19:00 13.06.2008

Re: Bajatovic

jesen
ti vidis revolucinarni duh iz USA a a ja ne vidim na samo 120km od tog platoa....
Da samo znaš kakve se sve fatamorgane i miraži mogu videti kad se čovek dovoljno odmakne.
dzouzi dzouzi 19:12 13.06.2008

Nije fer...

4. e-novine
Turbo nedinamične, perocentrične i konceptualno šizofrene. U kojima se prenose txt par istih ljudi i to neretko već objavljenih pre toga ili na sajtu LDPa ili Peščanika.


E-novine su jos uvek u povoju i treba im dati sansu,
nije fer da se kritikuje neko ko je poceo tek pre nekoliko
dana...

I cemu uvrede tipa: "perocentricne i konceptualno sizofrene"?

Nije fer...
Ivan Marović Ivan Marović 19:19 13.06.2008

Re: Nije fer...

dzouzi
E-novine su jos uvek u povoju i treba im dati sansu.
Na žalost već im nije data šansa, što se da videti uvidom u impressum.
Jelena Milić Jelena Milić 19:40 13.06.2008

Re: Nije fer...

al je tacno

ne vidim sta nije fer u oceni necega sto je javno objavljeno

dzouzi dzouzi 20:25 13.06.2008

Re: Nije fer...

sta nije fer



Vredjati.
Jelena Milić Jelena Milić 20:53 13.06.2008

Re: Nije fer...

ja samo iznela svoj stav. ako si isao par dana video bi da je sve sto sam rekla tacno. pera, pera, pera, neki banneri sa njim, plus txt isith ljudi, vesna p, samardzic, etc, prokic,

a da i o istim vecitim temama kusturice i sl
dzouzi dzouzi 21:05 13.06.2008

Re: Nije fer...

ako si isao


Isla
dzouzi dzouzi 23:47 13.06.2008

Re: Nije fer...

ja samo iznela svoj stav. ako si isao par dana video bi da je sve sto sam rekla tacno. pera, pera, pera, neki banneri sa njim, plus txt isith ljudi, vesna p, samardzic, etc, prokic,


Jelena,

Ti mene nisi ni primetila kad sam bila na tvom blogu: "?!?!".
Bila sam tamo, komentarisala sam, citala, davala preporuke...
Ali, nisi me primetila i bas mi je zao zbog toga jer sam se
u potpunosti slagala s tobom. Slazem se i sad, zato sam i
odabrala da budem na tvom blogu veceras (a ima toliko drugih).
Zao mi je sto me nisi razumela za ovih nekoliko komentara
koje sam dala, ali nije vazno bice vremena...

Sto se tice "pera, pera, pera..." : Pa taj PERA bi ti cestitao za sve
sto si napisala do sada. Da si ga slusala (citala) malo pazljivije, videla
bi sa kojim besom i kojom gorcinom prica (pise) o istim ovim temama
o kojima i ti pises. Covek zasluzuje malo vise respekta.

A o novinama nekom drugom prilikom.

Pozdrav.

P.S. Ja sam zensko, dole sam napisala al` ipak da ponovim.




jesen jesen 23:54 13.06.2008

Re: Bajatovic

Da samo znaš kakve se sve fatamorgane i miraži mogu videti kad se čovek dovoljno odmakne.
...verujem ti na rec posto ja nemam prilike da se dovoljno odmaknem..:))
Jelena Milić Jelena Milić 09:00 14.06.2008

to dzouzi-izvini

rekla sam ako si isao/isla na e novine malo vise videla bi koliko ima pere i par istih ljudi! ne na ovaj blog koliko si cesto dolazila.

veruj mi, i inace da je jako tesko zapamtiti sve komentatore i sve im komentare generalno.

sto se perinih javnih sirih stavova tice, nemam s tim probem, pretezno. imam veliki sa nacinom na koji dikvalifikuje ljude po fizickom izgledu, i o tome sam ovde cesto pisala. imam i sa nejegovim web -nik aktiivzmom, gde je trazio da on bude postedjen onoga za st aje druge optuzio d amu rade, nedokazano, a ond aon poceo istim metodama. takodje o tome pisano ovde.

. imma i sa time sto stalno ponavlja istu stvar. stilski, vrednosno, on je postao monoton.


problem je nastao kad je poceo ds se preklapa sa LDP ! i to zesci. ne mozes biti na lisit i sajtu ldp i reci tadic budala, mentol, etc, a ovi se nude DS na saradnju! to ne ide. o tome sam jasno pisala u poslednje vreme. mozes kritikovati, mozes davati argumente i kontraargumente ali ne takve vrednosne sudove! plus sto mislim dz je to kontraprodukticno za LDP. iako nisma clan, LDP je po meni pre naslednik GSS nego Djindjica i u tom kontekstu, kao stalni glasac GSS, ja o LDP pisem vise nego o drugima mozda. Sta da vise kazem o radikalima? O dss? Od LDP pa i DS sam imala ocekivanja, nacelno se slazem sa LDP pol pa shodno.

dzouzi dzouzi 16:04 14.06.2008

Re: to dzouzi-izvini


to jelena - prihvatam izvinjenje )

"pisemo" se drugi put.

Pozdrav.
Dolybell Dolybell 20:24 13.06.2008

Šta radi BT u DS ?

I u ovako žestokoj konkurenciji najjači utisak je mali tekst koji sam jutros pročitala u Kuriru i koji me je dotukao svojom tugom. Ni za njega nemam razloga da ne verujem da je tačan. Nikako mi nije jasno šta je DS do sad sprečavalo da bude socijalno odgovoran i da takvu vlast vodi? Trebao mu Dačić i Krkobabić, a sprečavao Koštunica, da ga podsete na manifest stranke, šta?


Jelena Milić Jelena Milić 20:53 13.06.2008

Re: Šta radi BT u DS ?

znas, taj 5 utisak je ovde izazvao najmanje komentara skoro

a ja sam zgorzena
G r o f G r o f 21:39 13.06.2008

mržnja i gadjenje

Beše petak do boli trinaestanast. Plavi psi lovili su preplašene ljude po ulicama, plažama, stanovima.
Lovili i odvlačili kao žrtvene životinje na oltar Boga izgubljenih ratova.

Zamislite da vas zaustavi policajac, pogleda vašu ličnu kartu , strpa u maricu i odveze u nepoznatom pravcu. Ne odgovra na vaša pitanja, ne dozvoljava da telefonirate, sa otkočenim pištoljem dežura dok pišate. Zamislite stotine ljudi sa očima punim straha, koje su pokupili kao vas, u papučama, kupaćim gaćicama, letnjim majicama.
Jeza, strah. pitanja.
Nikad kroz crnji mrak autobusi nisu vozili neme poglede i pitanja, kuda idemo.
Vozili žrtvene životinje.
Zamislite.

Ja ne moram zamišljati, dovoljno je sećanje.

Da li će dušan bajatović ponovo plaćati plave pse, sto maraka po čoveku. da love ljude kao žrtvene životinje u slavu Bogova rata.
Da li je gospodin boris tadić svestan da su pištaljke pištale mržnjom prema bajatovićima kad su ga dizale na mesto gde je sad.


Gadjenje osećam.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana