Čekajući antiradikalsku koaliciju (bez DSS), laj la laj

Jelena Milić RSS / 25.04.2008. u 08:34

„Jesiiii videla Vučićev spot sa balonimaaaaaa! Do jaaaajaa!“

Moja Majče meni u SMS, pre neki dan 

"Ostaje pitanje sta je uopste vasa teza i kakve veze imaju radikali i maloletnicko nasilje."

bloger niki m na ovom postu

 

 

 Brat Sava ima neke neprijavljene kečeve iz fizike. Bivalo i ranije popuštanje u školi, al nekako se  ovog puta baš osećam bez veze. I krivom. I kilavom. I nesposobnom.  Izneđu ostalog i zato što toliko vremena provodim sa Talibanima, što i dalje mislim da dobro komuniciramo, da imamo vajb, da imamo zajedničke aktivnosti, a opet....Imam li ikakvo opravdanje. Šta mogu da stavim na jednu, šta na drugu stranu vage. Može li se deo aktivizma, koji mi možda odvlači pažnju i vreme,  fakturisati kao vaspitanje, kao investicija u bolju budućnost  mojih Talibana u Srbiji.  U trenutku kad radikali samo što nisu natrag na vlasti a stepen maloletničkog nasilja raste po eksponencijalnoj krivoj.  Da li roditeljska odgovornost podrazumeva i građansku odgovornost. Kako se one uopšte artikulišu danas u Srbiji  kad je u pitanju odnos prema SRS, koji i dalje nesmetano viče da je Mladić heroj a Hrvati veštačka tvorevina, dok nam valja priču o više obdaništa. Obdaništa, to je ono što je Šešelj etnički čistio po Zemunu, mašući dečijim hrvatskim pasošima.  U Srbiji u kojoj cveta maloletnička snuff produkcija zakazanih maloletničkih tuča koje se snimaju mobilnim telefonima, dok se drugarima bejzbol plaicama razbijaju glave. 

Videh ja taj Vučićev spot sinoć tek. U međuvremenu mi je još ljudi reklo da je spot  super. Idu baloni, ide dobra grafika, animacija, al idu i Sajmon i Garfankl u pozadini! Ne znam kako vama al meni su SandG mnogo više od divne muzike, od duplog albuma sa koncerta iz Central parka koje smo sister i ja slušale do besvesti, od najomiljenijeg CD koje Milić i ja slušamo kad odvedemo Talibane na Kop, pa se bez reči vraćamo u Beograd.

 Radikali i SandG!  E tu sam „prsla“ što bi rekao Radovan M. Šta je iduće, Šešelj na Vudstoku sa majcom Ratka Mladića! Mjaft! Dosta! Enough. Dalje nećeš moći. Hello darknes! Mislim, možete me jebati u glavu, možete mi zagorčavati najlepše godine života, možete mi oduzeti zauvek mogućnost da znam šta je smirena trudnoća, relaksiranije roditeljstvo, koješta toga, možda sam luda i smotana, al glupa ne. Bar ne toliko. Šuz, aj nou šuz. Kontrakultura, mirovna kultura, America according to me, kent tac dis. Pa da vam ne bude zlo i od Sajmona i Garfnakla. Nego, jer imaju  neka autrorska prava,  mislim dal su radikali nekog pripitali za zlo/upotrebu  SandG u spotu?  

I što rekao moj ćale, gde the boxer  Vučić da mi priča o drogi u školama, pa za njegove vlasti se sve i zapatilo u toj meri, za njegove vlasti su narkodileri postali nacionalni junaci. I što rekao Čanak, hello, šta bre panika od dolaska radikala na vlast-od povratka bre. Oni su bili na vlasti! Možda nove generacije i roditelja i dece treba češće i jače podsećati na to.  Ma koliko mislimo da je sve jasno, pa se fokusiramo na "manja krivična dela" tipa DS, LSV, G17+ etc.

Oni su bili na vlasti onda kad sam šetala Žorža setera  po Mirijevu sve u paranoji kad će neki pit na steroidima i vlasnik mu na koječemu da nas rastrgnu, pa naletim na ekipu noću kako krade kola, a ja samo što ne pitam komšija jer treba pomoć, da pridržim lampu, dok ne kidnem na „sigurno“, u haustor gde su i prekidači i dugmići od lifta električno/neetnički već bili  očišćeni u naletu patriotizma bez moralnih granica.  Oni su bili na vlasti kad sam gurala kolica sa bebama, bez kinte za sladoled na štapiću,  i bila u paranoji dal ću u dnevnoj šetnji ni kriva ni dužna da budem svedok/žrtva nekog od mnogobrojnih, nikad rasvetljenih,  ubistava u po bela dana u sred grada, il ćemo svi redom da odletimo u vazduh, u peglici sa izvađenim prednjim sedištem, da bi stao i kanister sa benzinom da bi mogli da se vratimo sa Kopaonika. Jedine turističko-rekreativne  destinacije koju smo desetak godina uopšte  viđali.  

Oni se vraćaju na vlast, sad kad nema dana da ne čujem o nekom sukobu maloletničkom sa fatalnim posledicama. O sukobu gde su i počinitelj i žrtva maloletnici. Oni se vraćaju na vlast kad čitam o Srbiji u nockdownu na svim frontovima, dok se po blogu vijam sa Stormfrontovcima i Co.

 

 Oni se vraćaju na vlast sad kad sam za Ipunity Watch pisala esej o razlozima šriroko rasprostranjene tolerancije za nekažnjivost za ratne zločine u Srbiji. Ukratko, moj zaključak je da  smo i mi krivi. I ne očekujem da se SRS i DSS i antihaški lobi i co bore za to, da to guraju. Mi smo krivi. 

Negde usput smo i sami počeli da legitimizujemo Maje Gojković i Jorgovanke Tabaković koje se nikad ni promila radiklske politike nisu odrekle, koje su u javnom životu u kamere izjavljivale da je Ratko Mladić heroj i žrtva,  a ne zločinac. Ne samo  Tadić i Koštunica koji su Tomi Nikoliću, koji je sve vreme kampanje branio Ratka Mladića, brže bolje čestitali što je priznao poraz ističući njegov „fer plej!“  Ne samo oni, i mi smo krivi. Kako je došlo dotle, da nije postojao bar neki prećutni sporazum da se istraje, no matter what, da se elita radikalska ne promoviše i bojkotuje, dok se oko Mladića ne odredi? Kako je došlo dotle da Vesna Pešić i profesor Mićunović sede manji od makovog zrna, ili još gore prezrivo sležu ramenima i kolutaju očima, kao maksimum reakcije na bombardovanje ciframa koje, btw, Jorgovanka odlično radi, u svim talk shows. Kad smo mi to potpisali moralnu kapitulaciju pričajući istovremeno da smo već pobedili?  

Kako se uopšte osećate kad pred vesti na radiju B92, gde čujete vest šta je komitet EU odlučio oko SAA i nas i Holanđana i Haga,  čujte SandGandVučića, pa onda širi dalje, ljubav, mir, toleranciju, etc....Ma da, Tadić je kriv za sve.  

Ja? Loše. Vrlo loše. Txe Boxer Vučić   me smeckdown! Uskoro će Peščanik, al meni su radikali feat SandG pred početak vesti na B92 zaglunuli uši. Naš  sound of silence je doveo do Vučićevog Boxera. Odoh na kuglanje u Delata Šiti sa bratom Savom, majke mi. Kakav bre bojkot Miškovića kad sedimo sa pro-Mladić radikalima u TV studijima i pričamo o „svakodnevnim „ temama.  

 Pa se vraćam da širim dalje ljubav, toleranciju, etc, između časova fizike koje ću, majke mi, sama početi Savi da dajem. Čim se skinemo sa "kvalitetnog zajedničkog vremena" na Adi i uz američke serije na FOX Life. Tamo bar pričaju o kontroverzama seksulanog obrazovanja u školama. Ako imate wannabeteenagers x2, jasno vam je o čemu pričam. Nemam ništa drugo politčki artikulisano a efektnije, trenutno. Milić u MUP, Mladić u Hag. Piše u Kuriru.

 A vi, što ste dali i SandG, MLK, što imate i ženu i person of color kao kandidate, pa ne dajte DS da pravi vladu sa DSS, plizzz! Nešto su mi ovi EUpljani isto u nockdown rekla bih. Vi koji ćete mi skočiti za vrat što se obraćam SAD, slušajte mog GS na Peščaniku, objasnio je opet oko tih podrški sve lepo.

Čekam kredit. Čekam posao. Čekam Mladića u Hagu. Čekam Srbiju u EU i NATO. ...Čekam antiradiklasku vladu. Čekam da razbijemo sound of silence.

 



Komentari (186)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

Maksa Maksa 12:20 25.04.2008

Re: uslovno dobre vesti wu

englezima je više nego neophodan novi talas imigranata za podizanje ekonomije,


Wrong, buddy.
Englezima to nikako ne treba. Bio mi je pre neku nedelju drugar koji živi u Engleskoj, i kaže da su se Englezi uspaničili od imigranata. Očekivali su 14000 (četrnaest hiljada) Poljaka, a došlo im je milion i po (npr. ja lično znam 10-ak programera iz Krakova sa kojima sam sarađivao u jednom trenutku, dvojica su čim se uzmoglo preletela u London). Uslovi za radne vize su debelo pooštreni (npr. nekad je bilo dosta naći firmu koja će da te zaposli, i ona ti za 80-ak funti sredi papire), ili biti lekar (što je donosilo 50 poena automatski, za razliku od ostalih diploma koje su nosile 20, a sa magistraturom 25). No more. Sad je vrlo netrivijalno ući tamo.
vucko vucko 12:26 25.04.2008

Re: uslovno dobre vesti wu

Uslovi za radne vize su debelo pooštreni (npr. nekad je bilo dosta naći firmu koja će da te zaposli, i ona ti za 80-ak funti sredi papire), ili biti lekar (što je donosilo 50 poena automatski, za razliku od ostalih diploma koje su nosile 20, a sa magistraturom 25). No more. Sad je vrlo netrivijalno ući tamo.

HSMP uslovi jesu pooštreni u februaru. Pri zapošljavanju stranaca firma je obavezna da drži 6 nedelja oglas, ne bi li se javio neki Britanac ili EU državljanin. A i radna dozvola košta nešto firmu - makar petljanja oko nje. Nije baš praktično za sezonce. Državljani EU država su (uglavnom) izjednačeni sa UK, koliko sam video (Bugari i Rumuni su, čini mi se, par godina na ledu).

Poljaci jesu "razgazili" stvar, ali čini mi se da bismo morali ući u EU da bi narod mogao tako lako da ide da radi u UK i druge zemlje EU. Za to vreme će verovatno Bugari i Rumuni da budu hit (čim im prođe karantin).
Trinidad Tobagović Trinidad Tobagović 12:42 25.04.2008

Re: uslovno dobre vesti wu

I čim nam ukinu vize
opet će naši ljudi koji odu u pečalbu
da se bave kriminalom
reketaštvom
prevarama sa osiguranjem

i onda će opet da nam uvedu vize
Doctor Wu Doctor Wu 12:48 25.04.2008

Re: uslovno dobre vesti wu

Maksa
englezima je više nego neophodan novi talas imigranata za podizanje ekonomije,Wrong, buddy. Englezima to nikako ne treba. Bio mi je pre neku nedelju drugar koji živi u Engleskoj, i kaže da su se Englezi uspaničili od imigranata. Očekivali su 14000 (četrnaest hiljada) Poljaka, a došlo im je milion i po (npr. ja lično znam 10-ak programera iz Krakova sa kojima sam sarađivao u jednom trenutku, dvojica su čim se uzmoglo preletela u London). Uslovi za radne vize su debelo pooštreni (npr. nekad je bilo dosta naći firmu koja će da te zaposli, i ona ti za 80-ak funti sredi papire), ili biti lekar (što je donosilo 50 poena automatski, za razliku od ostalih diploma koje su nosile 20, a sa magistraturom 25). No more. Sad je vrlo netrivijalno ući tamo.

ok, buddy, bomo vidli. situacija se ovde menja iz dana u dan. tome sam svedok. imigranti gotovo isključivo smetaju niže plaćenoj radnoj snazi (i potencijalnim glasačima BNP) i torijevskim političarima (ko kaže da englezi nemaju svoje fašiste?). ali engleska privreda sa nezaposlenošću ispod 4% i relativno visokim taksama jednostavno ne može da izdrži konkurenciju na svetskom tržištu. oni jednostavno moraju da uvoze radnu snagu- i to pretežno onu nižeg kvaliteta (ona kvalitetnija je, barem do sada, odlazila preko bare). indusi, pakiji i bangladešani dolaze u sve manjem broju (zbog 1) ekonomske situacije koja se tamo rapidno poboljšava i 2) zbog toga što ih oni sa početka paragrafa još više mrze nego "bloody eastern europeans".

i ovo što kaže vučko je bitno. prvo će rumuni & bugari da odrade svoje, pa tek onda dolazimo mi na red sa radom bez radnih dozvola. prvo se ide na soft režim sa stavljanjem na beli šengen.
angie angie 13:53 25.04.2008

Re: tuzna vest wu

ostali su verovatno pickice koji vole da mastaju.



stvarno ne razumem Brook kakv je ovo komentar- narochito od negde napolje!!!!
Brooklyn Brooklyn 13:57 25.04.2008

Re: tuzna vest wu

stvarno ne razumem Brook kakv je ovo komentar- narochito od negde napolje!!!!

pa jedno je kad ljudi nesto zamisljaju da hoce a drugo je to uraditi.

na primer, kada se rade istrazivanje uvek citam rezultat da 80% mladih zeli da se iseli. kada bi sutra evropa ukinula prepreke i svi bi legalno mogli da se isele verujem da bi otislo max 20% od onih koji su rekli da hoce da se isele. svi ostali bi nasli ovaj ili onaj razlog da ostanu, when push comes to shove.

e sada, kada bi evropa krenula u aktivne mere regrutovanja, recimo da imas u srbiji agencije, ti samo dodjes i uradis intervju, a oni ti obezbede posao, smestaj i sve na izvol'te onda bi procenat bio veci, negde oko 40%.

to je tako u zivotu, vecina ljudi svasta prica, ali malo od toga uradi.
angie angie 13:59 25.04.2008

Re: uslovno dobre vesti wu

pašće i cene nekretnina


ochigledno nisi pratio izveshtaje sa berze stanova i procenu rasta cena za sledece dve godine i to nema veze sa klincima koji ce malo do Londona, pa dok ga ne izgustiraju.
Brooklyn Brooklyn 14:05 25.04.2008

Re: uslovno dobre vesti wu

ochigledno nisi pratio izveshtaje sa berze stanova i procenu rasta cena za sledece dve godine i to nema veze sa klincima koji ce malo do Londona, pa dok ga ne izgustiraju.

2010 -11 ce biti peak. ko ne kupi sada, bice kasno za godine dve. a najbolje je bilo kupiti pre godinu dve, a prodati za godinu dve.
angie angie 14:18 25.04.2008

Re: uslovno dobre vesti wu

a prodati za godinu dve.



i to je sve neizvesno- gradnja jednostavno ne stize potraznju, a svi bi u Bgd, pa josh uleteli Rusi i podizu cene,
kreditni kupci teshko da mogu da otprate cene i tako....opshti haos i beznadje.

A jelena, je l ima brate neki kadrovski stan za tebe, je l ima neka lista na koju mozesh da aplicirash, onoliki dodjoshi sve neki nezamenljivi struchnjaci podobijali stanove, ili da se preshaltujesh u neku stranku, koja ce barem to da ti reshi, stavrno je uzas biti podstanar u beogradu u danashnje vreme.
Doctor Wu Doctor Wu 14:20 25.04.2008

Re: uslovno dobre vesti wu

angie
pašće i cene nekretnina ochigledno nisi pratio izveshtaje sa berze stanova i procenu rasta cena za sledece dve godine i to nema veze sa klincima koji ce malo do Londona, pa dok ga ne izgustiraju.

ne znam. verovatno si u pravu, ali ja znam da se burst dot com bubblea nije ni osetio u engleskoj. upravo zbog tog miliončeta poljaka koji je izvršio invaziju engleske, pookupirao stančiće po manchesteru, nottinghamu, leedsu, southamptonu a i londonu, pokupio najslabije plaćene poslove i omogućio engleskim kućevlasnicima da se brčkaju po južnoj francuskoj i barbadosu.

sad se poljaci vraćaju hiši, a nekretnine i skupi mortgagei su ostali. prema tome, ili će stanovi da se stave na market na kome više nema kredita (što će dovesti do crasha marketa) ili će da se dopustiti nova invazija.

a možda sam ja samo glup i sistem zapravo ne radi tako. ja sam open to persuasion.
angie angie 14:23 25.04.2008

Re: tuzna vest wu

to je tako u zivotu, vecina ljudi svasta prica, ali malo od toga uradi.



ne, mislim- shto pichikice????

S onakvim nasledjem u poslednjih 20 godina?

Ljudi sa nashih prostora odlaze iz ochajanja, zbog bazichne egzistencije, vecina tih klinaca niti govori jezik, nit ima neku adekvatnu struku, a od kinte za pochetak- ni govora.

Drga stvar, neko sve to ima, i ne odgovara mu, ja znam neke , koji su super uspeli, ali se ne osecaju dobro u novoj sredini, ima raznih varijacija na tu temu i nikako je ne bi podvukla pod tvoj zakljuchak.
pnbb pnbb 15:34 25.04.2008

Re: Evo dobrih vesti....

evo da ovde okačim ovu lepu vest (o čijoj smo izvesnosti, inače, pisali u prošlom Jeleninom blogu): elem, ukidanje viza do kraja godine, sa ili bez radikala na vlasti.


a od ovoga me vec boli stomak... ukidanje viza... kao univerzalni lek protiv raka, celavosti i side...
ljudi bre nemaju leba da jedu, a glavna tacka politickog programa antinarodnjacke koalicije je ukidanje viza... pa kako da ljudi ne pomisle kako ih neko tu zajebava...
i tako celog zivota... demonstraciej protiv slobe - glavna tacka ukidanje uslova na faksu i produuzenje rokova...
strajk protiv dise u firmi , i upravnog odbora, - glavni problem kupili daevu...
angie angie 16:40 25.04.2008

Re: Evo dobrih vesti....

ukidanje viza



pa lako tebi da te to ne svrbi!
blackbox blackbox 16:45 25.04.2008

Re: tuzna vest wu

Jelena Milić
ipak mi moramo bar loto da uplatimo, ipak od nas zavisi da li cemo tehnicko-pravne uslove da ispunimo....

A šta ako mi kažemo da ni to nećemo od EU ako nam prvo ne kaže gde su naše granice, ma i gde su granice EU i ko zna koji joj uslov jos postavimo.
Naprimer, da naš premijer po savetu Samardžića i po svojoj savesti kaže da ne dolaze u obzir vizne olakšice nama ako ih istovremeno ne daju i našim građanima Albancima i Srbima na Kosovu, jer Kosovo je Srbija, a Srbija je u Evropi a i EU je u Evropi.
JJ Beba JJ Beba 16:48 25.04.2008

Re: Evo dobrih vesti....

a od ovoga me vec boli stomak... ukidanje viza... kao univerzalni lek protiv raka, celavosti i side...
ljudi bre nemaju leba da jedu, a glavna tacka politickog programa antinarodnjacke koalicije je ukidanje viza... pa kako da ljudi ne pomisle kako ih neko tu zajebava...

stvarno? moguće da tebi tamo to izgleda kao zajebavanje. nama koji se ponižavamo po redovima i vadimo uvrenja da smo normalni i da nismo mi ti koji im podmeću bombe po metroima i autobusima, nego njihovi građani, nama bi puno značilo....
i ne bi živeli u rupi, u toru ...
i...
ma šta znaš ti o tome kako je to
Doctor Wu Doctor Wu 16:50 25.04.2008

Re: Evo dobrih vesti....

angie
ukidanje vizapa lako tebi da te to ne svrbi!

da, i ja htJedoh reći, al' ne ide brat na brata...
angie angie 17:12 25.04.2008

Re: Evo dobrih vesti....

da, i ja htJedoh reći, al' ne ide brat na brata...


pa ja onako istrchala komshijski:))))
Brooklyn Brooklyn 17:18 25.04.2008

Re: Evo dobrih vesti....

da, i ja htJedoh reći, al' ne ide brat na brata...

braca po....?
Doctor Wu Doctor Wu 17:26 25.04.2008

Re: Evo dobrih vesti....

Brooklyn
braca po....?

oružju.
pnbb pnbb 17:30 25.04.2008

Re: Evo dobrih vesti....

ma šta znaš ti o tome kako je to

skoro nista..
obzirom da sam do 2001 ziveo u monaku... a putovao s diplomatskim pasosem...

nemoj me zezas.

ako je paradigma boljeg zivota za obicnog/prosecnog gradjanina srbije - u ovom trenutku - ukidanje viza za put u inostranstvo, onda smo pukli, kao i '91, kao i '97... moracemo da sacekamo novu 2000...
80% posto ljudi koji jedva sastavlja kraj s krajem tesko ce da ukapira prednost mogucnosti da bez admin zavrzlama skoci do londona po nove cd-ove ili par fanki cipela..
ali sta oni znaju o tome kako je to

Doctor Wu Doctor Wu 17:41 25.04.2008

Re: Evo dobrih vesti....

pnbb
ma šta znaš ti o tome kako je toskoro nista..obzirom da sam do 2001 ziveo u monaku... a putovao s diplomatskim pasosem...nemoj me zezas.ako je paradigma boljeg zivota za obicnog/prosecnog gradjanina srbije - u ovom trenutku - ukidanje viza za put u inostranstvo, onda smo pukli, kao i '91, kao i '97... moracemo da sacekamo novu 2000...80% posto ljudi koji jedva sastavlja kraj s krajem tesko ce da ukapira prednost mogucnosti da bez admin zavrzlama skoci do londona po nove cd-ove ili par fanki cipela..ali sta oni znaju o tome kako je to

daj, bre, pnbb, nemoj zezaš. otvaranje granica ima višestruko osvešćujući faktor. kao prvo, ova srednja klasa (ili ono što bi trebalo da je to) će skinuti mrak sa tog "zapada" i videće da prljavštine ima i po parizu i po londonu, beču, berlinu, kao drugo, klinci će se naučiti kako stvari funkcionišu a neće moći da im neki dramaturzi, ex-komunisti i radikalsko-klerikalni polusvet prodaje jaja za bubrege, kao treće, krenuće privatna inicijativa, ljudi će pokupiti fazone, počeće da traže da žive, i kao četvrto i najvažnije, krenuće intenzivnija trgovina sa svetom, a neće mišković, peconi i bandiljerosi moći da prodaju fore s mora.
Filip2412 Filip2412 18:02 25.04.2008

Re: Evo dobrih vesti....

daj, bre, pnbb, nemoj zezaš. otvaranje granica ima višestruko osvešćujući faktor.

Apsolutno, otvaranje granica bi srusilo retrogradne ideje u Srbiji.
Mnogi ljudi bez dovoljno informacija neguju pogresne stavove o svetu, jednostavno ne mogu pravilno da rasudjuju i da glasaju.

Drugo, postoji jak osecaj odbacenosti od Evrope, cak i medju veoma pro EU ljudima razvija se malodusno osecanje da nas EU ne zeli. Ne kazem da je pogresno, mozda nas stvarno ne zeli, u svako slucaju mngima se smucila EU.
pnbb pnbb 18:10 25.04.2008

Re: Evo dobrih vesti....

kao prvo, ova srednja klasa (ili ono što bi trebalo da je to) će skinuti mrak sa tog "zapada" i videće da prljavštine ima i po parizu i po londonu, beču, berlinu, kao drugo, klinci će se naučiti kako stvari funkcionišu a neće moći da im neki dramaturzi, ex-komunisti i radikalsko-klerikalni polusvet prodaje jaja za bubrege, kao treće, krenuće privatna inicijativa, ljudi će pokupiti fazone, počeće da traže da žive, i kao četvrto i najvažnije, krenuće intenzivnija trgovina sa svetom, a neće mišković, peconi i bandiljerosi moći da prodaju fore s mora.

koja bre srednja klasa, toga vise nema ni na zapadu... ok, ono sto bi trebalo da je to, koliki je otprilike procenat stanovnistva za koji mislis da bi video vajde od nepotrebovanja viza? evo bas cu da se dogovorim s ortakom sto radi u fmp, ili onom sto radi na tv, ili onom sto je profa na faxu, sad kad im ne trebaju vize, da se nadjemo negde u spaniji na moru... sta, ne mozete, treba deci da kupite knjige, kola nesto zezaju valjalo bi popraviti, a i da jedete bi ste sledeceg meseca... e jebiga, ako je tako onda nista..
jel si cito onaj alan ford kad dodje soc radnik u jednu porodicu u , gle koincidencije, bruklinu, da ih posavetuje o zdravom zivotu? pa kaze evo za vas bih preporucio boravak na svjezem zraku i sport, najbolje bi bilo jahanje.. ?
pa ga pater familias gadja stolom, a gnevni soc radnik pusuci ode, pih glupa sirotinja, i ne zna sta je dobro za njih, a ja se moram patiti uokolo zbog takovih...?

hm, ovako kako ti navede faktore, ispada da bi im koristilo da vide evropu da bi provalili kako nije uputno pridruzivati se...

a cetvrto najvaznije treba da bude prvo, odnosno drugo, pa ce onda sve polako...
JJ Beba JJ Beba 18:33 25.04.2008

Re: Evo dobrih vesti....

admin zavrzlama skoci do londona po nove cd-ove ili par fanki cipela..

jebote , dijasporara rulz.!!!!
ajd keveti glasajte za nas i za naše dobro, pa da nam ovde u ovoj rupi bude super u još većem mraku. glasajte za naše bolje, pošto smo mi mentoli, maloumni, retardi i ne znamao šta je dobro za nas same. koji će nam nesmetan kontakt sa svetom? zašto bi naša deca, pa i mi sami, živeli kao što žive naši vršnjaci po svetu? zašto bi nama bio dozvoljen nesmetan i slobodam protok ljudi, roba, znanja... stvarno, kojićenamqurac vize, dobro nam je u rusiji i turskoj..pa egipat, kuba... bogdanasvidi. tamo, na tom trulom zapadu, je i ovako blatnjavo, raspadaju se gradovi, l judi se voze u izandjalim vozovima, metroi kasne ne može se stići nigde, propadaju majkuimkapitalističku. ...evo vidim baš ste svi tamo pohrlili da vam bude odvratno, što se nevraite ovde? dođite, super je, mada i kad bi došli lako bi vam bilo sa tim pasošima koje ste stekli. ili uzmete hrvatske, slovenačke, ša fali.....
jjbt čime se ranite tamo kad ste taki, zli?
pnbb pnbb 19:21 25.04.2008

Re: Evo dobrih vesti....

jjbt čime se ranite tamo kad ste taki, zli?

mene hrane komentari na blogu, koliko sam se sad iznervirao, mogao sam i gore da kazem.. i ono sto ne mislim...
ali ako kojim slucajem izadjes iz vatre u koju si pala, videces par postova gore da ono sto mene boli je da , ne znam, vi kao da ne vidite siromastvo u kome se zivi, kao sto i sama kazes, pa je ono sto jedino nas moze spasti je odsustvo tih prokletih viza... sta nema hleba, jedite kolace...
nisam verovao da moram da crtam ali kad vucete za oroz
zamisli slucaj nekogsasvim prosecnog srbina... evo npr kao ja 95, 6... nema stana, posao-srednje zalosno, izgledi za bolje tanki.. rado bi on da radi negde gde su bolje plate, al ne moze na red, od sinova i ceri sto su ih mame/tate uvalile u nvo, ngo, un, neka strana predstavnistva... e sad ti su malo navikli da putuju, al ne mogu lako, treba viza... pa sad malo prozivaju tog prosecnog srbina, sto se on ne buni, da bi njima ukinuli vize, da bi oni lakse putovali... e sad sto on nema bas para za ta putovajna, nego bi radije da malo za pocetak zivi ko covek u bg.. boli njih... samo bi da se, sto je moguce pre, odvoje od takvih sto im disu vazduh.. znas kad skapiras nekim cudom da si neka elita, onda bas ne trpis one koji imaju prizemnije potrebe...

ne znam kakve veze ima sve ovo sto si napisala sa mnom, nikad nisam pomenuo nista slicno tome da ne treba omoguciti kontakt sa svetom...
ali da bi se do tih bez-viznih putovanja doslo, treba VECINI glasaca objasniti kako ce SVIMA svakidasnji zivot biti bolji...
PRVO skinuti skotove s vlasti, DA BI se omogucio priliv stranih investocija, sto ce podstaci razvoj privrede, sto ce DRUGO povecati broj radnih mesta pa ce moci da se radi i zaradi za normalan zivot, da bi TRECE mogli kao sav normalan svet da putuju gde zele, s vizama ili bez...
ma jok, neko ko vuk nekad, glasajte za mene i plata iljadu maraka... sad verziej ma daj sam da ukinu vize, odma plata iljadu evra...
JJ Beba JJ Beba 20:00 25.04.2008

Re: Evo dobrih vesti....

ali ako kojim slucajem izadjes iz vatre u koju si pala,

i to znaš bolje od mene? u glavi si mi?
zamisli slucaj nekogsasvim prosecnog srbina... evo npr kao ja 95, 6... nema stana, posao-srednje zalosno, izgledi za bolje tanki.. rado bi on da radi negde gde su bolje plate, al ne moze na red, od sinova i ceri sto su ih mame/tate uvalile u nvo, ngo, un, neka strana predstavnistva... e sad ti su malo navikli da putuju, al ne mogu lako, treba viza... pa sad malo prozivaju tog prosecnog srbina, sto se on ne buni, da bi njima ukinuli vize, da bi oni lakse putovali... e sad sto on nema bas para za ta putovajna, nego bi radije da malo za pocetak zivi ko covek u bg.. boli njih... samo bi da se, sto je moguce pre, odvoje od takvih sto im disu vazduh.. znas kad skapiras nekim cudom da si neka elita, onda bas ne trpis one koji imaju prizemnije potrebe...

kakva demagogija. zašto mu ne dozvoliš tu slobodu koju imaju svi ljudi u zapadnom svetu, da poseduje svoj pasoš, ako hoće da ga ima, pa da putuje kad hoće, kako hoće i ako hoće? ako neće neka sedi kod kuće i neka nikadada ne ode nikuda, al daj mu tu slobodu da zna da može bez problema da ode gde hoće. zašto ga u napred stvaljaš u gubitničku poziciju? on manje kao čovek zaslužuje tu slobodu koju imaš ti i koju imaju svi ljudi u zapadnom svetu?
i stvarno mi je suprer kada o onome šta je za nas bolje rspredaju oni koji tu ne žive i nemaju problema sa izlacima iz zemlje, papirima, redovima, poniženjima.
mislim da je to već prežvakana tema.
pnbb pnbb 20:09 25.04.2008

Re: Evo dobrih vesti....

i to znaš bolje od mene? u glavi si mi?

tako nekako... po slicnom principu verovatno kao sto ti znas kada, kako i zasto sam ja otisao iz zemlje, kako sam ziveo pre toga, kako zivim sad...

demagogija, slazem se... daj ukinite vize, to je najvaznije, pa ko hoce da putuje hoce, a ko ne moze, jebiga, ko ga jebe, ko mu brani, sad nema viza...
vucko vucko 20:18 25.04.2008

Ua vize! :)


PRVO skinuti skotove s vlasti, DA BI se omogucio priliv stranih investocija, sto ce podstaci razvoj privrede, sto ce DRUGO povecati broj radnih mesta pa ce moci da se radi i zaradi za normalan zivot, da bi TRECE mogli kao sav normalan svet da putuju gde zele, s vizama ili bez...
ma jok, neko ko vuk nekad, glasajte za mene i plata iljadu maraka... sad verziej ma daj sam da ukinu vize, odma plata iljadu evra...

Uh ala ste se potkačili sve u 16 - kao da se u inostranstvo ide samo da se kupi garderoba i da se gleda kako je prop'o truli Zapad.

Ukidanje viza je prilično korisno za posao, posebno za ljude odavde koji treba sitnim poslom povremeno da idu u zemlje EU - npr. zaposlene u stranim firmama. Moje kolege iz firme u Bgd, recimo. Kad smo pre nekoliko godina radili posao za Evropsku centralnu banku, na kraju je podrška i dalji razvoj prebačen na naš bugarski office, pošto ljudi iz Bgd nisu mogli na short notice da idu do Frankfurta, a Bugari jesu. Umal' ostadosmo bez nekoliko najboljih Java ljudi u Bgd posle toga. A sada se "pogon" u Beogradu još dodatno širi, plus se lista zemalja sa klijentima takođe širi, dobar deo u EU.

Znam da nisam baš neki dobar reprezent srpskog državljana, ali meni će ovo ukidanje viza (kad se desi) biti sjajna stvar - evo planiram baš u ponedeljak-utorak da idem u Edinburg, u španski konzulat, da predam dokumente za šengensku vizu. Prošle godine bih se fino naputovao poslom do Italije, Španije i Češke, da nisam imao onu katastrofu sa radnom dozvolom - a i ove nije da je dosadno. A još kad bih mogao da se švrćkam... Brat od tetke kod Barselone (vozi Ryan Air iz Glazgova do Žirone i Reusa), kumovi italijani u Rimu (Ryan Air vozi do aerodroma Ciampino, pored koga imaju kuću), pa staro društvo u Danskoj... sve bih pare i odmor spucao na produžene vikende :)

Dole vize! :)
pnbb pnbb 20:37 25.04.2008

Re: Ua vize! :)

Ukidanje viza je prilično korisno za posao, posebno za ljude odavde koji treba sitnim poslom povremeno da idu u zemlje EU - npr. zaposlene u stranim firmama. Moje kolege iz firme u Bgd, recimo. Kad smo pre nekoliko godina radili posao za Evropsku centralnu banku, na kraju je podrška i dalji razvoj prebačen na naš bugarski office, pošto ljudi iz Bgd nisu mogli na short notice da idu do Frankfurta, a Bugari jesu. Umal' ostadosmo bez nekoliko najboljih Java ljudi u Bgd posle toga. A sada se "pogon" u Beogradu još dodatno širi, plus se lista zemalja sa klijentima takođe širi, dobar deo u EU.

Znam da nisam baš neki dobar reprezent srpskog državljana,

svaka cast covece to i pokusavam da kazem

cuj prilicno korisno, mnogo je korisno, i naravno da je super stvar, ali MOLIM VAS probajte da skapirate koji je procenat stanovnistva, koji kad procita ".. sad sam bas nameravao da skocim do edinburga po spansku vizu.." , kao prvu reakciju ima ' u jbt###@$###!!!.. vidi ovoga skokunuo bi on malo sacu glasam za radikale...'

taj ogroman postotak stanovnista , mozda NECE da glasa za srs ili dss, ako ga nekim razlogom koji je njemu prijemciv, ubedite da ce svakodnevni zivot biti mnogo bolji bez srs dss... imce za odelo, hanu, decu... pa polako...
a ne preskocis sve to bitno za golu egzistenciju, nego krk, bezvizni rezim ili nista...
vucko vucko 21:08 25.04.2008

Re: Ua vize! :)

ali MOLIM VAS probajte da skapirate koji je procenat stanovnistva, koji kad procita ".. sad sam bas nameravao da skocim do edinburga po spansku vizu.." , kao prvu reakciju ima ' u jbt###@$###!!!.. vidi ovoga skokunuo bi on malo sacu glasam za radikale...'

Ehm... meni je Edinburg vozom kao nekome iz Novog Sada Beograd kolima/busom - nešto ispod sat vremena - a tamo su konzulati. Ko zbog toga baš mora da glasa za radikale... šta da se radi... što se mora, nije teško.
pnbb pnbb 22:08 25.04.2008

Re: Ua vize! :)

ma nista... zaboravite
Jelena Milić Jelena Milić 08:34 26.04.2008

e blackbox

to je vec drzavotovorna politika ...a za to se nema kapaciteta...
duh koji hoda duh koji hoda 12:09 25.04.2008

seteri

kako je svet mali...

i ja sam setao setera, Arisa, u isto to vreme, ako je u pitanju Zorz iz crvenih zgrada pored apoteke???

mislim da je Zorz bio stariji jedno 3-4 godine.

kade se samo setim sta je Aris preziveo: Slobu, Seselja, bombe, sankcije, redove za mleko, hleb, cekanje da dodje struja pred zgradom...

e, sad, Arisa vise nema, ali ima kostunice, tak da novo stene, koker po imenu Cupko, ima sve sanse da prezivi sto i Aris, mislim, voleo bih da gresim, ali...

e, da nem ni pasje poljane, sada je tamo Maxi, i balkanov "stadion"

sve je isto, ili skoro isto.

Jelena Milić Jelena Milić 09:32 26.04.2008

to duh...

zorz je bio iz pere-velimirovica-stari kosutnjak, pa sa novog beograda, bul avnoja, pa sa mirijeva, pa sa dorcola...pa se vratio natrag kod mojih kad sam otisla opet u podstanare......

ja imam toeriju da je od 2000 bio skocio broj retrivera i drugih nenasilnih pasa.....da je sredinom devedesetih bilo skoro nemoguce videti nista drugo osim dobermana, rotova, ..pitova,...sto je vrlo indikativno...

jel pasija poljana u nis?

ja sam setam vestija, ljubi ga majka, trce dete moje, mc milic se zove....wow kakva rasa ...kakav secer

AmosMouse AmosMouse 12:43 25.04.2008

?

Čekajući antiradikalsku koaliciju (bez DSS)

a SPS?
Jelena Milić Jelena Milić 08:36 26.04.2008

to amos

da 'pridrzi srbiju" mozda :)


ne znam, nisam pametna, raspolozena za debatu
AmosMouse AmosMouse 22:51 26.04.2008

Re: to amos

Jelena Milić
ne znam, nisam pametna, raspolozena za debatu


kome prichash, ja se ubi od razmisljanja o tome, zabole me glava. kad god pomislim na vladu ds/ldp/whatever koja zavisi od podignutih ruku dachica&palme&co mene tera u klozet. sve mislim - jbt, valjda blje poshtena jaka opozicija fashistoidnom rezimu nego zajebavanje takvo. but then again, if it is that or -srs&delic-army-commander&god-know-what... jbg...

super da hoces da debatujes o tome, meni ne ide u glavu kako drugi nece, mislim kao ono - svi se pravimo neshto - ma lako se sa sps-om, nekako ce to ici, a niko blage predstave nema kako ce to ici.

btw, primecujem, dok ovo tipkam, da sam sam izgleda odbacio kao nerealni san scenario ds+ldp+manjine>126. secam se da si ti, jelena, na ovom blogu jendom napisala dako zivis za taj dan. tad mi je to izgledalo kao daleka buducnost. a kad je koshtunjavi objavio "gubitak poverenja u partnere" meni se nabio jebeni optimizam i sve sam mislio - THE DAY is coming. a sad neshto mislim - ma qratz is coming ;-(
Jelena Milić Jelena Milić 07:43 27.04.2008

Re: to amos

e amos,

citam poslanice, i kostunicunu i tadicevu i pavlovu...sabiram, oduzmimam, frikombinujem, razmisljma o onih 16 posto neopredeljenih....

AmosMouse AmosMouse 09:34 27.04.2008

neopredeljeni

slaba vajda od neopredeljenih, i'm afraid. bash pricham s nekima juce, danas. slusham ih. zeznuto. mnogo njih i dalje ide uz filozofiju "svi su isti" tj. "nema za koga". poceo da ih lozim da onda glasaju za manjince. i ide mi solidno dobro ;-) ono - jebes politicare, fair enough, forget it - al daj pomogni da neki goranac udje gore, il da neki dobrodushni ciga iz komsiluka ima nekog da prica za njega gore u skupshtini, sta te kosta jbt. desperate measures, i know, but desperate times as well ;-)
Atomski mrav Atomski mrav 12:02 27.04.2008

Re: neopredeljeni

Naša sudbina je ipak u našim rukama...
AmosMouse AmosMouse 12:13 27.04.2008

Re: neopredeljeni

Atomski mrav
Naša sudbina je ipak u našim rukama...


you wish. moja sudbina je u rukama bar milion i po ljudi kojima je seselj super cool.
Atomski mrav Atomski mrav 15:55 27.04.2008

Re: neopredeljeni

Ako tako razmišljaš, Šešelj & co. će pobediti. Nema u Srbiji milion i jedan birač...
Unfuckable Unfuckable 13:10 25.04.2008

Spotovi, kampanje, targeti

Bilo je logično da se Vadikavi, koji imaju relativno homogeno biračko telo, okrenu drugim ciljnim grupama u ovoj kampanji - što je rezultiralo gorepomenutim spotom.
Najgore (!) od svega je što je spot - dobar, po mom skromnom mišljenju. Gađa "novu" ciljnu grupu : mladu urbanu populaciju. Eto problema, Vadikavi misle ozbiljno, zaista ozbiljno.....
Problem br 2 - (ili je to samo hipertrofija prvog problema...) nastaje kada pogledamo spotove radikalne opozicije
- DS & LDP.....
DS nema loše spotove, ali ne mogu da kažem ni to da su dobri. Malo mi je mlako sve to, akomerazumete. Klasičan "Rise autogol" postignut je onom budalaštinom "Saće' asfaltiramo...." i ima šanse da se ponovi još par ziliona puta u različitim oblicima, javlja mi se. Populacija kojoj se obraćaju je relativno široka, što je jedino dobro u celoj priči....
LDP ov spot mi je najveća enigma, da ne upotrebim neku komplikovaniju reč : obraća se svojim glasačima, ljudima od kojih ima skoro siguran glas....i nikom više - što je po meni poprilično neproduktivan potez, ako uporedimo sa nastupom Vadikava, je l' te.....
Tako da - znajući sve ovo - Vadikavska kampanja izgleda mnogo bolje nego što je to realno. A realno je da smo svi mi svesni da im je spot za tri koplja bolji od ostalih, čim smo počeli i autorskim pravima da se bavimo.....
...ili - da citiram Mileta Isakovića, čuveno desno krilo Metaloplastike, u poluvremenu jedne dramatične utakmice protiv Španaca i nesavladivog Enca Rika na njihovom golu ( bio je to najbolji golman Sveta u to vreme) :
"...ma ne brani On toliko dobro koliko Mi loše šutiramo...."
(dobismo ih u drugom poluvremenu, ali to je - ipak - sport...)
vucko vucko 13:24 25.04.2008

Deja vu

Najgore (!) od svega je što je spot - dobar, po mom skromnom mišljenju. Gađa "novu" ciljnu grupu : mladu urbanu populaciju. Eto problema, Vadikavi misle ozbiljno, zaista ozbiljno.....

Jul je kul?
Unfuckable Unfuckable 13:27 25.04.2008

Re: Deja vu

pa - liči
ali je mnogo bolje napravljeno...
jul je kul je bio previše .....pinky.....ako sam se dobro izrazio
AlexDunja AlexDunja 13:37 25.04.2008

Re: Spotovi, kampanje, targeti

Najgore (!) od svega je što je spot - dobar, po mom skromnom mišljenju. Gađa "novu" ciljnu grupu : mladu urbanu populaciju. Eto problema, Vadikavi misle ozbiljno, zaista ozbiljno.....

oni vec imaju zastrasujuce mnogo pristalica,
bas u toj "grupi".
G r o f G r o f 14:10 25.04.2008

Re: Spotovi, kampanje, targeti

oni vec imaju zastrasujuce mnogo pristalica,
bas u toj "grupi".



Većina mladih niti ima volje niti vremena da "dubinski" doživljava stvari.
Lako ih je zavesti rešenjima koja samo na prvi pogled izgledaju dobro.
Radikali upravo to nude.
AlexDunja AlexDunja 14:23 25.04.2008

...

Većina mladih niti ima volje niti vremena da "dubinski" doživljava stvari.
Lako ih je zavesti rešenjima koja samo na prvi pogled izgledaju dobro.



ja mislim da je pre to sto su odrasli u
nemogucim uslovima , u raspadu sistema vrednosti,
beznadju, sto su zanemareni, prepusteni sebi...
sto vide da rad i znanje nisu vrednovani...

ps. a i ne secaju kako je bilo kad su ovi bili na vlasti...
Unfuckable Unfuckable 14:33 25.04.2008

Re: ...

sto vide da rad i znanje nisu vrednovani...


i onda još naleti The Kandidat sa umotvorinom tipa : " 200 metara ? Kako - kad ? Pa saće' asfaltiramo...."
i svaki prosečni Konzument se odmah zapita :
" ....a što nije do sada asfaltirano ?"
ne znam da li postoji jedan promil Konzumenata koji je pozitivno reagovao na takvu glupost

Jedna od stvari koje sam očekivao u kampanji da doživim je ta da Kandidati paze šta pričaju...naročito oni koji bi trebalo da bar pokušaju da spreče radikalsko preuzimanje Beograda.
I da na tome grade svoju konkurentsku prednost, tj da hvataju Vadikave u "istrčavanjima"....
Filip2412 Filip2412 16:37 25.04.2008

Re: Spotovi, kampanje, targeti

Većina mladih niti ima volje niti vremena da "dubinski" doživljava stvari.
Lako ih je zavesti rešenjima koja samo na prvi pogled izgledaju dobro.
Radikali upravo to nude.


A u isto vreme LDP ima neke glupe karikature gde stare ljude prikaziju s omalovazavanjem, a cuo sam i da su imali neku akciju gde kao mladima starci ne daju da glasaju bla bla...

To je sve prilicno nerealno i pokazuje da LDP marketing nije bas povezan sa realnoscu. Na zalost, mozda je radikalsko glasacko telo mladje od LDP.
Jelena Milić Jelena Milić 09:23 26.04.2008

to unfc...

da, nema sumnje spot je dobar! mislim da sam to i u postu sasvim jasno rekla. i dosta mi s epoznanika javilo i reklo da misli isto!

ja nisma strucnjak ni za marketing ni za izborne kampanje, al nesto mozga imam, i kao gradjanin kome to sve uvaljuju i pisem na blogu.

opet, spot radiklima moze i da se obije o glavu ako mi budemo pametni. mislim da su se zaigrali, akokapirasstaocudatikazem

da, i autorska prava, jer cemo da budemo copyleft heaven celog zivota ili cemo se EUpeizujemo i po tome!?

drugo, jer radikli nemaju nesto etno-sa idenitetom, nego moraju da se vataju za trulozapadno?

i to mirovno, antiratno? ..meni dodje da pisem nekom agentu SandG majke mi!

da, oni s eobracaju mladima! moramo i mi. i tu se slazem sa tobom oko LDP i onog sto sam ja pre prozvala kako do n+1 biraca ...oni ne moraju nuzno da znaju dobro sta je bilo devedesetih ( gde, Vb, kurir, kladionice, zurnal, sport, blic zena, svet...gde da procitaju, u skoli da cuju NECE) i oni s emoraju konstanto podsecati kako je izgledala srbija i region kad su radikli bili na vlasti, sto takodje zaboravljamo nekad, pa sve kao paranoja ako dodju, a oni manji od makov azrna, evo nudimo garacije investitorima, volimo SandG .....


a za to se mor aimati i strpljenja i resusursa...dakle siri dalje ljubav, toleranciju, mira...whatever...as opposed to...pa onda slike radikala u akciji....
al nama su miskovic, tijanic, and co glavne mete....i cilj....

silver bullet silver bullet 14:56 26.04.2008

Re: to unfc...

drugo, jer radikli nemaju nesto etno-sa idenitetom, nego moraju da se vataju za trulozapadno?


Verujem da je spot za Vucica usmeren iskljucivo na beogradsku urbanu populaciju koja nosi trulozapadnu odecu, komunicira putem trulozapadnih telefona, vozi auto neke trulozapadne marke, makar bio star i 20 godina, ali zato jede sarmu i kiseli kupus, psuje vlast i uvek mu je neko drugi kriv za njegov promasen zivot (koji na kraju i nije toliko promasen vec je sasvim obican, samo sto svi misle da im pripada nesto vise i bolje od onoga sto zive, ali tu je Vucic da im sve to obeca).

Pri tom, primetite da je to spot za Vucica ne sa Vucicem.
Nigde ga nema.I to je pametno smisljeno.
Isto kao ono kad su skinuli Seseljev bedz.
Postali su opasni igraci, ne treba ih potceniti.

I ovaj put su izgleda volji da dodju na vlast.

Konbeto-san Konbeto-san 13:58 25.04.2008

PLEMENITI GASOVOD

Zloupotreba helijuma : )

Dobro poznata *ulja nas ovog puta zasipa plemenitim gasom !!!
Brooklyn Brooklyn 15:19 25.04.2008

FANTASTICNO!!!

prvo citam expertkinju i mislim ugh... i onda prijatno iznenadjenje prvih 16 komentara. ipak ljudi ponesto shvataju.
Doctor Wu Doctor Wu 15:30 25.04.2008

Re: FANTASTICNO!!!

Brooklyn
prvo citam expertkinju i mislim ugh... i onda prijatno iznenadjenje prvih 16 komentara. ipak ljudi ponesto shvataju.

maestralno! e sad mogu na miru da se istetoviram.
"naša bilja" na levu a jorgovanka na desnu ruku.
vucko vucko 16:23 25.04.2008

Re: FANTASTICNO!!!

prvo citam expertkinju i mislim ugh... i onda prijatno iznenadjenje prvih 16 komentara. ipak ljudi ponesto shvataju.

Uh dobra je da obori pritisak :(((
JJ Beba JJ Beba 16:26 25.04.2008

Re: FANTASTICNO!!!

vucko
prvo citam expertkinju i mislim ugh... i onda prijatno iznenadjenje prvih 16 komentara. ipak ljudi ponesto shvataju.Uh dobra je da obori pritisak :(((

dole?
na bešiku?
despot despot 16:32 25.04.2008

Akcija

Skroman doprinos, krecemo od youtube-a da flagujemo sve SRS -Seselj spotove zbog sirenja verske i nacionalne mrznje. OTPOR Bezumlju svuda i na svakom mestu.
Doctor Wu Doctor Wu 16:54 25.04.2008

Re: Akcija

despot
Skroman doprinos, krecemo od youtube-a da flagujemo sve SRS -Seselj spotove zbog sirenja verske i nacionalne mrznje. OTPOR Bezumlju svuda i na svakom mestu.

da, radikali se kače na youtube da gledaju svoje spotove, samo tako.
znaš kako ćeš im naudiš, pojma nemaš.
Filip2412 Filip2412 18:00 25.04.2008

Re: Akcija

da, radikali se kače na youtube da gledaju svoje spotove, samo tako.
znaš kako ćeš im naudiš, pojma nemaš.


Opet pogresna predstava o radikalima...

da, naravno da se kace, zapravo ako malo zaboravite B92 i procunjate po ostalim srpskim sajtovima videcete da radikali imaju mnogo siru podrsku nego sto se misli

Posebno su mi bezveze kampanje proevropskih stranaka da mladi izadju na zibore jer zaboga to ce presuditi da radikali ne pobede...

Mladi su u vecini na strani radikala danas, LDP je najpopularniji kod tridesetogodisnjaka i starijih
despot despot 18:15 25.04.2008

Re:Re: Akcija

Doctor Wu
Da, radikali se kače na youtube da gledaju svoje spotove, samo tako.znaš kako ćeš im naudiš, pojma nemaš.
.

Je l' bi trebalo da uzmem pistolj pa po metak svakome? U cemu se onda razlikujem od njih? Ono sto je ideja je da se proba suzbijanje nakazne propagande koju vrse svuda. Rado bih ja haknuo sajtove Kurira SRS-a i ostalih mentalnih stetocina, ali to je i dalje krivicno delo. Kad nisu poslati tamo gde je trebalo 2000. sada je manevarski prostor prilizno suzen.
Filip2412
Opet pogresna predstava o radikalima...da, naravno da se kace, zapravo ako malo zaboravite B92 i procunjate po ostalim srpskim sajtovima videcete da radikali imaju mnogo siru podrsku nego sto se misliPosebno su mi bezveze kampanje proevropskih stranaka da mladi izadju na zibore jer zaboga to ce presuditi da radikali ne pobede...Mladi su u vecini na strani radikala danas, LDP je najpopularniji kod tridesetogodisnjaka i starijih

Potpuno se slazem, na zalost mnogi imaju nepotpunu predstavu o profilu radikalskih biraca.
Inner Party Inner Party 17:12 25.04.2008

S&G

Ja nikako da poverujem da SRS sami rade svoju kampanju! Sa druge strane, ako im neko drugi radi kampanje - to je neki napredak valjda...
despot despot 18:35 25.04.2008

Re: S&G

Inner Party
Ja nikako da poverujem da SRS sami rade svoju kampanju! Sa druge strane, ako im neko drugi radi kampanje - to je neki napredak valjda...

Za njih napredak,za nas katastrofa.
Artur Dent Artur Dent 16:08 27.04.2008

Re: S&G

Inner Party
Ja nikako da poverujem da SRS sami rade svoju kampanju! Sa druge strane, ako im neko drugi radi kampanje - to je neki napredak valjda...

Naravno da im neko drugi radi kampanje. Veoma ozbiljna firma iz inostranstva, sa preko 100 dobijenih kampanja. Napredak je sto su voljni da slusaju savete u kampanji, ne valja sto ce se na vlasti ponasati kao i prvi put,
znikolic znikolic 17:43 25.04.2008

Hoće li neko shvatiti radikale ozbiljno?

Odličan tekst, Jelena!

Bojim se da se demokratske snage u Srbiji ponašaju kao noj koji je zabio glavu u pesak, ignorišući šta se iza brda valja. Hoće li neko konačno shvatiti radikale ozbiljno?

Srpski narod ima kratko pamćenje, tako da se ne treba previše oslanjati na sećanja iz vremena kada su radikali zajedno sa SPS vladali Srbijom.

Ima li negde na Internetu taj spot koji su radikali snimili, da i mi koji ne pratimo RTS možemo da vidimo o čemu se radi?
Jelena Milić Jelena Milić 09:39 26.04.2008

Re: Hoće li neko shvatiti radikale ozbiljno?

znikolicu,

koliko ja vidim na kablovskoj, radikli su kupili sve vreme ovog sveta na svim TV tako da cete verovatno naleteti na njega i ne gledali RTS...vrti se muzicka verzija i na radiju B92! pa onda odma ide LDP!


odgovorila sma dole negde nekom, slazem se potpuno sa vama, nove se generacije moraju vise i eksplicitnije podsecati st aje bilo devedesetih. oni su tu, relativno, nevini jer i nemaju bas gde da cuju i vide. u bravo, na grand paradama, u svetu, gloriji, nece to tamo naci...a to jesu kreatori javnog mnjenja u srbiji big time, svet, takve publikacije, to oni citaju i prate mahom......u skoli zasigurno nece cuti. tamo vlada trend samoviktimizacije srbije.

a mi smo se i u umorili i mislimo da smo vec sve rekli da je o radikalima sve vec morali svima biti jasno...pa ne mora....vidim kod mog sina u KK, klinci sta tetoviraju, sta kometarisu ka dulaze u bus za pripreme.....a znam koliko je on u kuci i kod mene i milica i mojih slusao vec i sto je trebao i sto nije... konfuzno mu je sve...vidi sta drustvo, a vidi sta mi...jaz

oni i dalje vide easyliving sad ne ratne ali tranzicione profitere, nisma sigurna koliko su uopste sretni sa tom pricom rad, obrazovanje, VS jeeps i ostalo iz SBana i Budve...


jinks jinks 18:15 25.04.2008

"Bokser"

... gde the boxer Vučić da mi priča o drogi u školama, pa za njegove vlasti se sve i zapatilo u toj meri, za njegove vlasti su narkodileri postali nacionalni junaci ...

Iako malo toga (ustvari nista) moze da procuri o Vucicevim ispadima od pre 15-20 godina, on sam ponekad nagovesti kakve je sve probleme pravio pre nego sto je postao neumorni borac na strani pravde. Naprimer, evo isecaka iz intervuja koji je prosle godine dao N. Telegrafu :

... Aleksandar Vučić se seća kako su nekada izgledali navijački obračuni:
o Tukli smo se kamenicama
o Bile su to fer bitke, niko nikog nije pokušao da ubije
o Sto puta sam dobio batine
o Pobegao sam sa mature zbog utakmice u Nikšiću ...

Ovo je redigovana verzija ... pravu znaju oni koji su ga privodili, oni koji su ga nebrojeno puta oslobadjali nakon privodjenja ... i oni koji cute zbog Hipok. zakletve.
Atomski mrav Atomski mrav 19:35 25.04.2008

Vapaj

Ovaj tvoj post mi se čini kao da je vapaj... što pojačava turobni osećaj u meni da nas posle 11. maja čeka radikalska vlada (u kakvom gemištu, to uopšte nije važno). Badava smo krečili, kako kaže onaj čuveni grafit... A što se radnih dozvola u EU i tako tih stvari tiče, baš ću da se raspitam sad kad budem išao preko... nemam baš neku želju da se vratim nazad.
Jelena Milić Jelena Milić 09:29 26.04.2008

Re: Vapaj

jeste....

izmedju ostalog sto danima slusam Ds koji govori moze sa DSS ako se vrate na EU put! na koji eU put, oni na njemu nikad nisu bili! pogledaj BT int u danasnjem blicu, okacih ga negde. a specijlne veze sa rusima ....sto nema specijlne veze sa nekom iz EU strankom?


vapaj, zato sto medju svima nama vidim zamor materijala, umorila nas je deradikalizacija srbija, ...ne podsecamo nove narastaje kako je bilo, sta su oni u stvari, a oni, ti novi narastaju em ne vide i nemaju gde i od koga dovoljno da vide st aje bilo 90, sve eufeminizmi neki, DS zvaka sjebali ste nam ekonomiju, ....a mi radikali to se podrazumeva sto se podrazumeva?? ..kad vide onakav cool spot!

moj goran je u kaziprstu rekao ...da se ne lazemo od 2000 naovamo politike i unutrasnju i spoljnu kreira VK. to dal ce da bude premijer ili ne, nebitno, DSS u vladi kao koalicioni partner ce da kreira politiku....to sto se DS nada da sad kad je satro naucio lekciju to vise nece dopustiti je, bojim se, kasno.

DSS mipotcenjujemo ja tu zvaku spava do podne, trut nikad prodavala nisam. oni su turbo opasni i sposobni. njima, ocito, ine treba veci procenat u birackom telu, da bi realizovali svoje politke...imaju i druge mehanizme...ruse, pare, ...informacije, obavestajne strukture.....i to da mogu sa radiklima....

trener trener 19:53 25.04.2008

brain damage

Negde usput smo i sami počeli da legitimizujemo Maje Gojković i Jorgovanke Tabaković koje se nikad ni promila radiklske politike nisu odrekle, koje su u javnom životu u kamere izjavljivale da je Ratko Mladić heroj i žrtva, a ne zločinac. Ne samo Tadić i Koštunica koji su Tomi Nikoliću, koji je sve vreme kampanje branio

Toliko je sve mučno da nisam hteo da izlazim na glasanje ....
Na bilbordima u NS može se videti mala Maja(kandidat za gradonačelnika ispred grupe građana ) ,"retuš" slike su radili verovatno mesec dana, izgleda tako nevino i "mazno, prosto devojački"( užas), a slika(njena) na bilb. (pokretan) nalazi se uzmeđu reklame za radikale i reklame za DS (slučajno?namerno?nedostatak prostora?! ) i tako se vrti uu krug.Ali to nije najgore, nego kada čuješ ljude (za koje si mislio da su ok kako pričaju " glasaću za Maju,ona je jedina normalna ,,vidi kako je super, neću valjda za Mirovića" a Mirović joj je valjda između ostalog i kum. Stvarno je sve "otišlo u Honduras",što kaže Đole.... doduše nije ni izlazilo odande kad malo bolje razmisliš
Jelena Milić Jelena Milić 09:12 26.04.2008

to treger

imala pre 2-3 godine priliku mislim 1 na 1 vs maja gojkovic na RTs u upitniku mislim...greskom me pozvali neko nije mogao.....

sto puta sam u emisiji pitala da li se odricete r od radikalske politike, poteza , izjava, od osnivanja do sad...NE, NE...

sta je RM heroj ili osumnjiceni za najteza zlodela, RM je heroj, sve u kameru....

ovo ti pisem zato sto je istovremeno krenula mejnstrimizacija MG u zenskim casopisima...znas ono odes kofd frizera, zubara, i dok cekam sve izvrtim, maja ovde, maja onde, maja u stanu, maja na prijemu, maja na reviji......zenski casopisi su je amnestirali big time.....
i ja ne kazem da je lako povuci granicu, formalno tek ne, b92 je bio u toj situaciji, pozivati ih ili ne, bojkotovati ili ne, ...

ja sam misljenja da ih treba zvati, al im ne treba dati da o bilo cemu drugom pricaju vec o svom stavu prema RM, zlocinu, vestackim tvorevinama hrvatima, a ne pustit ih kuco-maco, volimo manjine....pa onda pustati novim generacijama njihove govore i slike zivota iz srbije i regiona za vreme njihove vlasti



Sofroniye Sofroniye 21:32 25.04.2008

Cekavac ceka...

Cak i da Mladic ode u Hag i da se usaglase svi moguci zakoni i propisi, Srbija nece uci u EU jer je tamo ne zele... Iako sve njihove izjave vrve od izjava kako to zele njihove akcije govore drugacije.
vucko vucko 21:37 25.04.2008

Re: Cekavac ceka...

Cak i da Mladic ode u Hag i da se usaglase svi moguci zakoni i propisi, Srbija nece uci u EU jer je tamo ne zele... Iako sve njihove izjave vrve od izjava kako to zele njihove akcije govore drugacije.

Licimuri :)
Jelena Milić Jelena Milić 09:06 26.04.2008

Re: Cekavac ceka...

to sofronije,
koje akcije, prijem bugarske i rumunije? IPA programi za zapadni balkan?
Jelena Milić Jelena Milić 08:51 26.04.2008

poluradikalska koalicija?

Intervju: Predsednik Srbije Boris Tadić
Sa DSS ako se vrate na evropski put
Autor: Nikola M. Jovanović | 26.04.2008 - 00:02


Demokratska stranka neće pristati na uslovljavanja DSS i NS, uključujući i to da u budućoj vladi ne bude mesta za lidere stranaka „Za evropsku Srbiju“ Mlađana Dinkića i Nenada Čanka - tvrdi u razgovoru za „Blic“ Boris Tadić, predsednik Srbije i lider demokrata.

On navodi da će lista „Za evropsku Srbiju“ buduću vladu praviti sa strankama koje se zalažu za politiku očuvanja teritorijalnog integriteta i suvereniteta i ubrzavanja ulaska Srbije u Evropsku uniju.


Nastavak teksta ▼


- Verujem da će građani izabrati stabilnost, sigurnu budućnost za sebe i svoju decu, jer su svesni posledica politike koja nudi izolaciju, što direktno proizvodi ekonomsko zaostajanje i nesigurnost građana. Siguran sam da će građani Srbije potvrditi opredeljenje da žive u zemlji koja se kreće brzo ka članstvu u Evropskoj uniji, u kojoj naša deca imaju sigurnu budućnost, u zemlji u kojoj je jak i stabilan dinar, u kojoj vlada mir, sigurnost i red, u koju dolaze investicije i otvaraju se radna mesta. Srbiji je potreban posao. Od životnog je interesa da se pokreće proizvodnja, da se otvaraju radna mesta i da se povećava standard radnika. To je pitanje svih pitanja na ovim izborima. Srbija ne sme da stane i zato 11. maja očekujem da ogromna većina građana izađe na izbore i još jednom potvrdi evropsku i demokratsku budućnost i odbrani vlastite životne interese.

Koštunica je istakao da je 17 zemalja EU koje su priznale nezavisnost Kosova poništilo svoj potpis u parafiranom sporazumu sa EU?
- Imamo šansu u kojoj nam se nudi potpisivanje dokumenta kojim se potvrđuje Rezolucija 1244, a mi koji upravo na toj rezoluciji zasnivamo našu odbranu Kosova, treba navodno sami da se bunimo i opominjemo pojedine zemlje da odustanu od parafiranja?! Pa tu ne samo da nema državničke mudrosti već je takvo ponašanje duboko protivno interesima Srbije. Samardžić, kao član radne grupe za preambulu sporazuma, bio je upoznat sa tekstom u članu 135. Zato je nejasno zašto se DSS sada pravi nevešt i kaže da ne zna šta u sporazumu piše. Tvrdim, niko nema pravo da ometa Srbiju u legitimnoj i mirnoj odbrani integriteta zemlje, kao što niko ne sme da ugrožava ostvarenje našeg drugog legitimnog cilja - članstva Srbije u Evropskoj uniji. Potpisivanje sporazuma o stabilizaciji i pridruživanju donosi svakom građaninu ekonomsku korist, a s druge strane omogućava nam nastavak legitimne borbe za očuvanje teritorijalnog integriteta i suvereniteta, jer je sporazumom predviđeno nedvosmisleno poštovanje Rezolucije 1244 SBUN. Samo ekonomski jaka i stabilna Srbija može da brani svoje Kosovo i zato evropski put mora biti naše strateško opredeljenje. Nažalost, u predizbornoj kampanji pojedine stranke sistematski obmanjuju građane i trude se da same stave prepreke koje nam niko u svetu ne postavlja. Teško je objasniti motive takvog delovanja. Ali hajde da ponovim elementarnu činjenicu: potpisivanjem sporazuma ne samo da se ne priznaje nezavisnost Kosova, već se povećava snaga zemlje i potencijali za odbranu svih naših vitalnih interesa.

Da li će u međuvremenu Srbija dobiti neki drugi signal podrške EU? Šta bi to bilo?
- Liberalizacija viznog režima koja bi vodila ka potpunom ukidanju šengenskih viza za sve naše građane bila bi koristan gest. To bi eliminisalo potrebu za dugotrajnim i ponižavajućim čekanjem u redovima ispred ambasada i omogućilo bi našim građanima, pre svega mladima, da putuju, komuniciraju, da sa svojim vršnjacima razmenjuju znanja i iskustva, da uče i da se takmiče sa svima.

Da li je moguća koalicija sa DSS i NS posle svega što se u kampanji čulo?
- Da, ako se vrate na evropski put, saradnja je moguća.

Da li to znači da bi konkretno moglo da se sarađuje sa DSS posle izbora ukoliko ne bi kočili potpisivanje SSP?
- Naravno.

Ako je moguće sarađivati sa DSS, šta bi u toj vladi mogao da bude Koštunica?
- Sigurno je da Koštunica ne bi mogao da bude premijer u vladi u kojoj DS ima većinu, kao ni predstavnik bilo koje druge stranke.

Po istraživanjima, vaša lista dobija 83 mandata. Da li to znači da se nije isplatilo formiranje koalicije? Koliko očekujete mandata na izborima?
- Očekujem podršku građana u meri u kojoj bi bilo definitivno onemogućena radikalska vlada koja bi sprovodila Šešeljevu politiku izolacije i sukoba sa svetom. Duboko verujem u svest i odgovornost građana koja je pokazana i na nedavnim predsedničkim izborima. Srećom, pokazalo se, građani su politički mnogo odgovorniji od tzv. političke elite i siguran sam da neće dozvoliti da Srbija ponovi greške iz devedesetih i da ponovo prolazi kroz izolaciju koja je raj za hokštaplere, kriminalce i lažne nacionalne heroje.

SPS poručuje SRS i DS da bez njih neće moći da dođu na vlast?
- Ne želim da se bavim sitnim političkim kalkulacijama. Neophodno je da stranke tokom kampanje predlože program i jasno progovore o svojim strateškim ciljevima. Što se tiče liste koju predvodim, za postizbornu saradnju je dobrodošao svako ko podrži politiku očuvanja celovitosti Srbije i brzog učlanjenja u EU. Ova dva strateška cilja povezana su i čine neraskidivu celinu jer je izolacijom zemlje nemoguće braniti Kosovo, a bez borbe za Kosovo neće biti elana za reforme koje nas čekaju da bismo učinili Srbiju ekonomski snažnom i uređenom zemljom, u kojoj će svaki građanin imati posao od koga može pristojno da živi i izdržava svoju porodicu.

Iz DSS vas optužuju da ste mogli da tražite podnošenje tužbe protiv zemalja koje su priznale nezavisnost?
- Izgleda da nema stvari za koju me pojedinci iz DSS nisu već optužili i okrivili. Neki od njih misle da predizborna kampanja služi da bi se slobodno izgovarale svakakve neistine ili klevete. Naravno, neću im odgovarati na isti način, i moj krajnje dobronameran savet je da bi umesto takvog ponašanja bilo mnogo uputnije građanima ponuditi program i reći kako DSS planira da rešava životna pitanja. O tome do sada ništa nismo čuli i pored pretnji čujemo samo nabrajanje onog šta ta stranka ne želi da uradi. Kada je reč o tužbama protiv zemalja koje su priznale nezavisnost Kosova, postoji mogućnost da Srbija pokrene postupak pred Međunarodnim sudom pravde, ali naši pravni stručnjaci, koji to trenutno analiziraju, imaju sučeljene stavove da li bi trebalo podnositi tužbu ili preko Generalne skupštine UN tražiti mišljenje tog suda. Prihvatiću argumentaciju koja proistekne iz ozbiljne analize pravnih eksperata, a pošto je ovo jedno ozbiljno državno-pravno pitanje, potpuno je besmisleno da se to ekspertsko pitanje pretvara u stranačka nadgornjavanja. Setimo se kako su se kvazipartriotske snage zalagale za uvođenje sankcija Kosovu, pa kada su predočene tragične posledice, pre svega po Srbe u pokrajini, nekako su odustali. Tužna i slabašna je politika koja je zasnovana samo na pretnjama.

Kada se iz Brisela poručuje da Srbija mora imati dobrosusedske odnose sa Kosovom, da li to našu državu uslovljavaju da prizna nezavisnost kako bi postala član EU?
- Nikada mi niko nije rekao tako nešto, niti postavio uslov da Srbija mora da prizna nezavisnost Kosova. Moj stav je jasan, niko u svetu, ali ni u zemlji, nema pravo da sprečava Srbiju u legitimnoj i mirnoj odbrani integriteta zemlje, niti da ugrožava ostvarenje drugog legitimnog cilja - članstvo u Evropskoj uniji. Oko ta dva cilja nikakve ucene kod mene ne mogu proći. I potpuno sam siguran da su ta dva cilja međusobno povezana i da bez uključivanja u svet Srbija ne može da brani integritet zemlje. Kao što i bez odbrane celovitosti nije moguće obezbediti evropske integracije. Zato, spremni smo da odmah potpišemo sporazum o stabilizaciji i pridruživanju sa Evropskom unijom kada nam bude ponuđen, i da što pre ostvarimo status zvaničnog kandidata za članstvo. Naravno da to ne znači prihvatanje nezavisnosti Kosova, jer mi nikada nećemo priznati tu nelegalnu tvorevinu. Kosovo za Srbiju ne može biti nezavisno. I naravno da ćemo graditi dobrosusedske odnose. Ali sa svim narodima i susednim zemljama, članicama UN. Moje je uverenje da Kosovo neće postati članica UN.



Samo vlada odlučuje o Sporazumu sa EU
Ukoliko ne bude mogao Đelić, da li ćete vi potpisati sporazum ako nam bude ponuđen? Kada očekujete da nam EU ponudi taj sporazum?
- Vlada Srbije je jednoglasno donela odluku i ovlastila svog potpredsednika Đelića da potpiše sporazum o stabilizaciji i pridruživanju, tako da samo Vlada Srbije može to eventualno da izmeni. Premijer nema ovlašćenja da samostalno menja odluke Vlade. Inače, Evropska unija nije nam još ponudila potpisivanje i još se ne zna kad će se to desiti. Ne verujem da ćemo dobiti na potpis SSP pre izbora. U principu, što pre, to bolje za Srbiju. Ali i u EU i u Srbiji ima protivnika evropskim integracijama naše zemlje. Očigledno je da su na zajedničkom zadatku u ovim izborima.


Nema odricanja od Dinkića i Čanka
Da li biste pristali na ultimatum DSS da se odreknete usluga Dinkića i Čanka da biste pregovarali sa narodnjačkom koalicijom o formiranju vlade?
- Ultimatumi nisu metod na koji gledam s odobravanjem. Nije dobro da iko nastupa ucenjujući i takvo ponašanje za mene nije prihvatljivo. Ali to je valjda već poznato.


Premijer ekonomista, a ne političar
Kada ćete doneti odluku o tome ko je kandidat za premijera liste „Za evropsku Srbiju“?
- Pre svega, želeo bih da se novi premijer mnogo više bavi ekonomskim pitanjima nego politikom. Od politike su građani pomalo umorni i ne vide gde je tu korist za njih, u svom tom dnevnopolitičkom nadgornjavanju, u optužbama, uvredama, psovkama i kletvama. Ljudi žele odgovorne i stručne osobe koje će biti u službi građana i koje će im polagati račune. Prošlo je vreme onih koji svoju nesposobnost kriju iza kvazipatriotskih tirada. Potreban je neko ko ima snage, znanja i želje da rešava konkretne probleme, a problema ima previše. Nisu nam više potrebni oni koji presecaju vrpce, oni koji nedovršen autoput Beograd - Novi Sad otvaraju po peti put, već oni koji započinju i završavaju poslove. Oni koji dovode investitore, koji pomažu podizanje proizvodnih pogona, koji pospešuju izvoz, koji uvode nove tehnologije, koji daju šansu mladim i obrazovanim ljudima, ali i koji brinu i za generaciju u pedesetim, kao i za penzionere i njihovo dostojanstvo. Snaženje srpske privrede mora biti važan prioritet novog premijera, jer se samo tako može ostvariti životni standard

Jelena Milić Jelena Milić 09:48 26.04.2008

za wu -songs of america

ljigavi kazes, odgovaraju radiklima..... mislim, sta reci, gospodjobrate...gresis

Influence and Controversy
Simon and Garfunkel have influenced many aspects of our society. With their lyrics and folk-rock melodies, Simon and Garfunkel have emotionally and spiritually influenced many individuals. Their lyrics tend to have deep meanings. An example of this is with their first hit, "Sound of Silence." The lyrics in this song illustrate the faults of the human race. Another song of theirs with a deep meaning is "Bridge Over Troubled Water." This song is about the union of people. Simon and Garfunkel used these two songs, along with other meaningful songs, in their TV special, Songs of America. The controversial show uses music to relate to the problems of America.


In 1969 Simon and Garfunkel were offered the chance to do a TV special on the Bell Telephone Hour. They asked Charles Grodin to help them with the production. Gordin was an extremely talented and all-around great actor, writer and director, said to them: "If you're going to get an hour on television, instead of doing an ordinary show, let's think up something that would be different." They decided instead of doing an ordinary show, they wanted to make a show about America.



They came up with the idea for the show with covered contemporary and controversial issues that America currently faced such as, Vietnam, poverty, racial inequality, and others. This included footage of Woodstock, bloody images of Vietnam, footage of the Kennedy funerals, Martin Luther King, Jr., and other controversial issues. This footage was set to music such as, "America," "Cuba Si Nixon No," "So Long Frank Lloyd Wright," "Bridge Over Troubled Water," "At the Zoo," "Scarborough Fair," "El Condor Pasa," "Punky's Dilemma," "Mrs. Robinson," "Feelin' Groovy," "The Sound of Silence," "For Emily, Wherever I May Find Her," "The Boxer," "Homeward Bound," and "Song for the Asking."



"Bridge Over Troubled Water" debuted on the TV special and was the emotional high point of the program. Their song "Sound of Silence," was not written as an anti-war song, however, when the song became a hit, America was fighting the war in Vietnam and many people felt that the song made a very powerful anti-war statement. Simon and Garfunkel showed the film to Bell a week before it was supposed to air and when they saw it, Bell denied the show completely. They said the juxtaposition of the footage with the music was improper and offensive because it was too political, especially when Simon says this in the film, "I think that much of what we sing, if not all of what we sing is extremely obvious. As obvious as it is that we shouldn't be in Vietnam, or obvious as it is that people are starving in this country and as obvious as it is that there's inequality in this country and maybe as annoying as it is to hear it. But it has to be said, until they stop the war, until they feed the people, until they make everyone free and have equal opportunity, or as much as can be done in this society. Until that happens, that is the function of people to point it out and continually remind this out."


They also said that it was too political because it was all democrats in the footage. Simon and Garfunkel responded by saying, "Is that what you get? How about that they were all assassinated." Bell thought the duo was using the company funds to make propaganda and spread their own political views. That was not what Simon and Garfunkel were trying to show. Bell refused to air the show unless Simon and Garfunkel changed their show. Simon and Garfunkel also refused to change the show because they didn't believe anything was wrong with it. When Bell didn't air the show, Simon and Garfunkel went to CBS and met with their censor executives. Despite Bell's refusal to air the show, CBS made the show air. The show, Songs of America, finally aired on November 30, 1969.






HOME
PROJECT
BIOGRAPHY
ALBUMS/LYRICS
OTHER LINKS







Information on influence and controversy:

http://www.wright.edu/cola/Dept/ENG/blakelock/rockweb1/w97/hochade1.html

http://www.ckk.chalmers.se/guitar//songs.of.america.html

http://www.ckk.chalmers.se/guitar//acoustic.guitar.song.collection.html

Pictures:

http://www.visi.com/~charlesr/photogal/concerts/sim_garf.jpg

http://www.ckk.chalmers.se/guitar//songs.of.america.html



Â


Kazezoze Kazezoze 17:14 26.04.2008

Re: za wu -songs of america

hahaha, ovo ko da je pisao lichno bush ili neka druga budala koja smatra da je vjetnamski rat neshto pozitivno shto je amerika radila. ovo samo bolestan chovek mozhe napisati.

evo teksta Art Garfunkel-a (chista poezija)

Bridge Over Troubled Water


When you're weary
Feeling small
When tears are in your eyes
I'll dry them all
I'm on your side
Oh, when times get rough
And friends just can't be found
Like a bridge over troubled water
I will lay me down
Like a bridge over troubled water
I will lay me down

When you're down and out
When you're on the street
When evening falls so hard
I'll comfort you
I'll take your part
Oh, when darkness comes
And pain is all around
Like a bridge over troubled water
I will lay me down
Like a bridge over troubles water
I will lay me down

Sail on, silver girl
Sail on by
Your time has come to shine
All of your dreams are on their way
See how they shine
Oh, if you need a friend
I'm sailing right behind
Like a bridge over troubled water
I will ease your mind
Like a bridge over troubled water
I will ease your mind

AlexDunja AlexDunja 19:59 26.04.2008

Re: za wu -songs of america

evo teksta Art Garfunkel-a (chista poezija)

volim elvisovu verziju:))
Jelena Milić Jelena Milić 10:18 26.04.2008

kostunica na pravom putu

Koštunica: Ko sme biti saučesnik
26. april 2008. | 10:56 | Izvor: Tanjug
Beograd -- Premijer Vojislav Koštunica izjavio da bi svako ko bi u ime Srbije potpisao SSP sa EU postao saučesnik u ostvarivanju pravog cilja tog dokumenta - razbijanju Srbije.


Vojislav Koštunica (FoNet)
Koštunica je rekao da je uveren da svaki građanin Srbije vidi da se stvari prikrivaju i da nešto ozbiljno nije u redu sa "Solaninim sporazumom" koji se nudi Srbiji na potpisivanje.

"Izjave Olija Rena i drugih zvaničnika EU pokazuju da je pravi cilj potpisivanja Solaninog sporazuma samo jedan, a to je da se sutra tvrdi da je Srbija priznala lažnu državu Kosovo", kazao je Koštunica.

Prema njegovim rečima, jednostrana nezavisnost Kosova proglašena je smišljeno i namerno posle parafiranja a pre potpisivanja sporazuma sa EU, kako bi se potpis Srbije mogao tumačiti kao priznanje nezavisnosti "prve NATO države na svetu".

"Navešću konkretan primer, kada bi sada, pošto je 17 država EU priznalo jednostranu nezavisnost, Srbija potpisala sporazum sa EU, onda bi svih ovih 17 država smatralo da je sporazum potpisan ne sa celovitom Srbijom već sa Srbijom bez Kosova", kazao je Koštunica.

"Danas moramo postaviti pitanje ko sme u Srbiji da ignoriše ove činjenice i da prikriva pravi cilj Solaninog sporazuma", naveo je Koštunica.

"Onaj ko skriva ove činjenice postaje saučesnik u ostvarivanju pravog cilja Solaninog sporazuma, a to je razbijanje Srbije i priznavanje jednostrane nezavisnosti ove lažne tvorevine", rekao je srpski premijer.


Jelena Milić Jelena Milić 10:18 26.04.2008

kostunica na pravom putu

Koštunica: Ko sme biti saučesnik
26. april 2008. | 10:56 | Izvor: Tanjug
Beograd -- Premijer Vojislav Koštunica izjavio da bi svako ko bi u ime Srbije potpisao SSP sa EU postao saučesnik u ostvarivanju pravog cilja tog dokumenta - razbijanju Srbije.


Vojislav Koštunica (FoNet)
Koštunica je rekao da je uveren da svaki građanin Srbije vidi da se stvari prikrivaju i da nešto ozbiljno nije u redu sa "Solaninim sporazumom" koji se nudi Srbiji na potpisivanje.

"Izjave Olija Rena i drugih zvaničnika EU pokazuju da je pravi cilj potpisivanja Solaninog sporazuma samo jedan, a to je da se sutra tvrdi da je Srbija priznala lažnu državu Kosovo", kazao je Koštunica.

Prema njegovim rečima, jednostrana nezavisnost Kosova proglašena je smišljeno i namerno posle parafiranja a pre potpisivanja sporazuma sa EU, kako bi se potpis Srbije mogao tumačiti kao priznanje nezavisnosti "prve NATO države na svetu".

"Navešću konkretan primer, kada bi sada, pošto je 17 država EU priznalo jednostranu nezavisnost, Srbija potpisala sporazum sa EU, onda bi svih ovih 17 država smatralo da je sporazum potpisan ne sa celovitom Srbijom već sa Srbijom bez Kosova", kazao je Koštunica.

"Danas moramo postaviti pitanje ko sme u Srbiji da ignoriše ove činjenice i da prikriva pravi cilj Solaninog sporazuma", naveo je Koštunica.

"Onaj ko skriva ove činjenice postaje saučesnik u ostvarivanju pravog cilja Solaninog sporazuma, a to je razbijanje Srbije i priznavanje jednostrane nezavisnosti ove lažne tvorevine", rekao je srpski premijer.


Bojan Grujić Bojan Grujić 11:59 26.04.2008

radikali i tinejdžeri

ono što je fascinantno ovi meseci kad slušaš tinejdžere (koji uvek žele nešto da kažu jer je to u skladu sa njihovim godinama) šta, kako i o čemu pričaju. uvek sam bio fasciniran tijedžerima/adolescentima jer mislim da oni na najbolji način apsorbuju trendove u javnosti i stim u vezi najdireknije povezujem porast "učioničarske" agresivnosti sa porastom popularnosti radikala. da se ne lažemo, da li ste svesni koliko se istih tih tinejdžera učlanilo u stranku SRS u poslednjih nekoliko meseci, bilo da imaju 18g ili nemaju?
Jelena Milić Jelena Milić 13:56 26.04.2008

djindjic seselj u rex

http://www.youtube.com/watch?v=Xw2UoWNuPGw
anabras anabras 13:23 27.04.2008

choose life

I choose life, I choose blog, I choose not to choose them ( but my friends don't and I can't do nothing about it). I don't choose Serbia but I have no choice
villiem villiem 21:28 27.04.2008

Re: choose life


We will fight, will you fight...
anabras anabras 22:05 27.04.2008

choose life

fight with what, for what? What shall be our weapon in that fight? language? They hear nothing, but what they want to hear. Problem sa nasom nacijom je sto je needukovana i s obzirom da radim u prosveti znam da ce takva i ostati. Milosevic se makar u ono sto deca uce nije nesto mesao, a ovi su stvorili nove generacije svojih poklonika; menjanjem istorije, ubacivanjem veronauke i narodne tradicije u skole...
Ne vidim kako, kazi mi, kazite mi...Volim da ucim, volim da cujem pametne predloge, ali vise nisam pametna da dam neki
PasaZadek PasaZadek 12:38 28.04.2008

Super njima - kukulele nama

Kako stvari stoje, tek nam sledi navikavanje na rane devedesete, jer posle 11. maja ova slika neće biti samo fotomontaža:

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana