DS-LDP Redemption Logic...a ja u Niš

Jelena Milić RSS / 02.04.2008. u 10:05

 

B92: "Da li vam je LDP prihvatljiv partner?"

Tadić: "LDP ako izmeni svoju politiku prema Kosovu i Metohiji može da postane prihvatljiv partner."
 

Poligraf, sinoć

Srbija bi trebalo da vodi drugačiju spoljnu politiku kada je reč o Kosovu. Moramo da razgovaramo sa SAD i EU da bismo zaštitili ono što je moguće da se zaštiti, a to su status severnog Kosova, položaj Srba u enklavama i spomenici. Ipak, sva politika ne može da se svodi samo na to pitanje. Mogući sagovornici Demokratske stranke za postizbornu koaliciju mogu biti SPS, DSS i LDP, ali bi svako od njih morao da prihvati naših pet principa.  

Dragoljub Mićunović, predsednik Političkog saveta DS i prvi na izbornoj listi "Za evropsku Srbiju - Boris Tadić", u razgovoru za Danas.   

Pričao je sinoć predsednik i o logici, sve se, kaže zasniva na logici. Sad po kojoj logici treba LDP da promeni i KOJI tačno stav o Kosovu da bi postao prihvatljiv partner DS, nisam shvatila.  Po ovoj profesorovoj da treba menjati politiku, pa sačekati i videti koja je to nova, možda LDP i odgovora, ili se prilagoditi ovim famoznim principima koj , opet, mimo logike sa gore rečenim, i sam profesor postavlja kao uslove! Sad gde je logika DS i dal mu se u taj princip o Kosovu  uklapa  politika DSS, ne znam šta im Šutanovac misli o tome, al nekako im škripi cela ta konstrukcija, te virenje preko ramena ko je za koga glasao, te Kosovo….

A i DS-DSS su do sad tako uspešno branili Kosovo, a bogami i približavali Srbiju Evropi da baš nešto i nemaju osnova da ovako jako postavljaju te uslove, mislim nema logike, loši su rezultati, al logika je u svemu, rekao predsednik, pobednici pišu istoriju, a čujem i Miki Mrkonjić je dobar operativac, rekao Đilas pre neko veče, love is in the air, al neuzvraćena, rekao im Dačić NE, al ko će Dačiću verovati, al predsednik je rekao  da neće više da toleriše lažna otvaranja i zatvaranja gradilišta ( jel to zanči da do sad jeste, ćuti Jelena, logika je svugde, idi vozi rolere..) jel to važi i za sva ona silna Mrkonjićeva otvaranja  iz perioda obnove i izgradnje posle NATO, logic is in the air..  

OK, uslov je 1 out of 5 je OK, profesor samo misli da se lose brani, reći će neki. Ono jest da i DS kuje 1244 u zvezde,  a ona je de fakto označila poraz Miloševićeve politike i gubljenje Kosova, tako da je ovo sad pridržavanje za istu prilično diskutabilno, mislim gde je tu logika, kao biti protiv Miloševiča etc, a držati se njegovih proraza kao polaznih principa državne politike?  Plus, kad bi pročitali i posluušali pažljivo šta im je sve Vojin Dimitrijević pokušao stručno objasniti, valjalo bi im. Ne znam da li su profesor i predsednik pročitali i prilično cinične komentare nekih neimenovanih učesnika EU samita na brdu kod Kranja, tipa Jeremić moljaka SAA, a ovamo a zemljama koje moli za to snižava nivo diplomatskih odnosa. Malo i tu nema logike, zar ne.  Joj, samo čekam DS-DSS debatu da li je organizovanja naših izbora na Kosovu u skladu ili protiv 1244.

Obrni okreni, Čanak mudar. Čitam juče, opet, izjavu mu u radiklaskoj Pravdi, Ko?  Mi? Kosovo? Pa mi smo za nepovredivost granica i poštovanje međunarodnog prava, ergo…zadovoljavamo i taj uslov DS. Nisam  nikad čula da je LDP rekao da je protiv toga. Niti je to baš u neskladu logičkom sa činjenicama na terenu i u MZ o kojima LDP u stvari, ako sam ja dobro razumela, priča. U ostalom, videćemo šta će Čedomir reći večeras u Poligrafu. Biće zanimljivo, a meni se čini i izuzetno važno. U ostalom, čini mi se da neka vrsta kompromisa nije nemoguća i na osnovu sjajnog Čedomirovog govora u skupštini u februaru.

 Da sam ja LDP ozbiljno bi sela i razmotrila šta me tačno sprečava da kažem isto ovo što i drug Čanak i tako konačno valjda izbijem i taj argument DS iz usta, pa da vidimo ko zaista i s kim i zašto hoće ili neće da pravi postizborne koalicije. Pogledajte uostalom haos na Kosovu oko UNIM-EULEX odnosa, pogledajte šta Buš kaže, biće održivo društvo za jedno 10-20 godina, pročitajte izjavu Ivana Vejvode. O prioritetima se radi. 

 Da li je i LDP sad bitnije da je bio u pravu, ili da Srbija dobije pro EU vladu u kojoj oni mogu da participiraju, pa i iz vlade, a ne samo iz parlamenta, da kažu ovo što i profesor, hello, politika vam ne valja  daj da se menja? I  kao da  od LDP, pa i DS,  i njihovog  stava nešto silno  zavisi in a greater scheme of things oko Kosova. Možda LDP prihvatanjem kosovskog DS principa, može da olakša da Srbija u budućnosti ne troši nepotrebne resurse, već radi nešto smišljeno na opšte veselje i korist oko Kosova, dok gura sa DS i G17+ Srbiju ka EU. Možda i LDP treba da načini izbor, Kosovo ili EU! A možda i NATO. 

A ako DS opet kaže ne, ako dođe opet i do personalnih uslova, ličnih amioziteta,  oprem dobro. Znamo tačno na čemu smo. Ni ja neke ne podnosim, mislim da su štetni za LDP ideju, i da su u stvari razlog DS anitlogičkog ucenjivanja sada,  al nema logike da zbog toga žrtvujem posvećenost ideji.

 

A logika je u svemu, rekao predsednik. Evo moje logike. Kosovo je polunezavisno, EU i MZ sluđene, Kosovo će ići svojim putem na koji mi nećemo moći mnogo  da utičemo, što ja da budem veći katolik od pape, daj da jurim Hag i Batajnicu, nastavak formalnog pridruživanja Srbije EU, srpsko-albanski dijalog bez pravljenja sranja po severu, o svemu i svačemu, o nama u EU pre svega, i šta možemo oko toga zajedno da radimo, podrška  Šutanovcu u sukobu sa Samardžićem, nek Ameri i EU beru kožu na šiljak za ostalo, ionako su oni  digli ruke od principa zbog kojih neki ovde i misle da Kosovo  treba da bude nezavisno. Mi ne moramo, al moramo da mislimo i na sebe, na Srbiju u EU.

 

Eto, i ovo ću o ja sutra da kažem i na tribini Alternativnog kulturnog centra u Nišu, na koju su me pozvali.  Kako da  ne odem, pogledajte kako su me najavili:

 Aktuelno

jelenAMilić@AKC:3.april:četvrtaK>19h

Blog B92 Jelena Milić

blogerska zvezda B92 uživo@AKC
temA: Kosovo@blog. 

Saznajte iz VIP ruke kako blogerska zajednica pristupa temi Kosova. Kakvu buku pravi reč napisana u elektronskom formatu!? Teme koje ste čitali/e, sada poslušajte. Komentarišite oči u oči sa Jelenom!

Slušajte, uvažavajte, diskutujte, pitajte.
Argumenti – OBAVEZNI!!!
Ulaz – samo mislite svojom glavom!!!

 

 

 

Za kraj ovog posta, evo, za DS i LDP jedna pesma, možda im sine.   ( tnx my music wizard)   

Ma sumnivi su mi i jedni i drugi, tvrdoglavo je sve to, nikom Srbija u EU kanda i nije na prvom mestu, a muka mi je bilo i od Utiska nedelje, od svih učesnika redom, od nepripremljenosti Simonove, od načina na koji su prodavali i  kritikovali EU, pa read my lips, što bi rekao  Toma Nikolić što bi rekao  Ronald Regan:

Old pirates, yes, they rob I
Sold I to the merchant ships
Minutes after they took I
From the bottomless pit
But my hand was made strong
By the hand of the Almighty
We forward in this generation
Triumphantly.
Won't you help to sing
These songs of freedom
'Cause all I ever have
Redemption songs
Redemption songs

Emancipate yourselves from mental slavery
None but ourselves can free our minds
Have no fear for atomic energy
'Cause none of them can stop the time
How long shall they kill our prophets
While we stand aside and look
Some say it's just a part of it
We've got to fulfil de book

Won't you help to sing
These songs of freedom
'Cause all I ever have
Redemption songs
Redemption songs
Redemption songs
---
[Guitar break]
---
Old pirates, yes, they rob I
Sold I to the merchant ships
Minutes after they took I
From the bottomless pit
How long shall they kill our prophets
While we stand aside and look
Some say it's just a part of it
We've got to fulfil de book
Won't you help to sing
These songs of freedom
'Cause all I ever had
Redemption songs
All I ever had
These songs of freedome
'Cause all I ever had
Redemption songs
These songs of freedom
Songs of freedom
www.onlylyrics.com

 



Komentari (212)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

Dilan Dog Dilan Dog 17:08 02.04.2008

Re: Ima li Canak politiku uposte!?

Nenad M.
Dilan Dog
Jelena Milić
to jest, ocito je da ni LDP ne mora uopste puno da koriguje svoju politiku prema kosovu (ni LSV nije)

LDP je rekao više puta da se zalaže za nezavisno Kosovo (a ovde na blogu sam čuo i da Srbija da treba prizna
nezavisnost i da im na tome čestita), a LSV nije.


lsv je uvek identicno glasao kao i ldp u parlamentu kada je Kosovo u pitanju ma sta ti sada rekao. Zaboravio si Cankove govore izgleda?

Nije sad vazno kako su glasali, vaznije je ovo sto sam rekao.
Nego, kazite sami, da li se LDP zalagao za
nezavisno Kosovo ili nije?
Dilan Dog Dilan Dog 17:10 02.04.2008

Re: Ima li Canak politiku uposte!?

Covek u belom
Od tih 4.5% zbog Dontovog sistema, bar 2.5% ide radikalima, a recimo 1.5% ode DS-u

Zasto 2,5% radikalima? Koalicija okupljena oko DS-a imace najmanje 3% vise glasova od SRS-a.
Nenad M. Nenad M. 17:16 02.04.2008

Re: Ima li Canak politiku uposte!?

dakle ako je cilj DS-u da bude u vladi sa Kostunicom i zato tera LDP ispod cenzusa,


malo sam plasticno objasnio, aj da pokusam ponovo.
Ds bi najvise volela da formira vladu sa manjinama. Potom da ukljuci jednog partnera i tu najpre vide sps iz vise razloga.
Ako procene da nece moci da formiraju Vladu sa Ldp-om i manjinama ici ce na to da ldp ne udje u Vladu jer im ne treba opozicija koja im moze odvuci pola glasova ( sto bi se i dogodilo u slucaju Vlade ds + dss + sps)

Dakle logika je jednostavna i nazalost veoma surova. Ako ne mozemo sa Ldp-om ( a tako istrazivanja kazu) ajde da ih unistimo kako ne bi imali opoziciju koja bi nas pitala sto idemo ponovo sa Kostunjavim, kako smo naprasno zavoleli Miloseviceve saradnike i slicna pitanja.

Ds je, nazalost, spremna da zarad interesa stranke ide na rusenje gradjanske opcije i ono malo preostale kriticke svesti i da pri tom sklepa jos goru vladu nego sto je bila predhodna. Na gubitku cemo biti svi sem malog broja podobnih ( Npr. Telekom deli 13. platu u aprilu kojim upravlja ds, sta mislis za koga se kolektivno glasa? )
Dilan Dog Dilan Dog 17:20 02.04.2008

Re: Ima li Canak politiku uposte!?

Nenad M.
ds + dss + sps

Ova koalicija je prosto nemoguca!
Covek u belom Covek u belom 17:23 02.04.2008

Re: Ima li Canak politiku uposte!?

Dilan Dog
Zasto 2,5% radikalima? Koalicija okupljena oko DS-a imace najmanje 3% vise glasova od SRS-a.
Ja nazalost, ne delim toliki optimizam, mislim uz sve da ce radikali imati koji procenat vise, dakle nekih 35%, DS koalicija 32-33%, LDP 5%, DSS+NS 10%, SPS 6%, manjine 5%, i jos jedno 2-3% se razliva.
Nenad M. Nenad M. 17:33 02.04.2008

Re: Ima li Canak politiku uposte!?

Dilan Dog
Nenad M.
ds + dss + sps

Ova koalicija je prosto nemoguca!


zasto mislis da je nemoguca? Pa vec smo je videli, a tu je i naprasno "rehabilitvani" sps ako ustreba. Tadic jedino iskljucuje koaliciju sa radikalima. Doduse Dacic je iskljucio koaliciju sa ds-om ali ko ce ga znati. Narodnjaci ne bi sa Dinkicem, ovi sa njima i socijalistima. Niko ne bi sa Cankom, a on... njega niko nece nista ni pitati.

Licno sam za ciste situacije.

Vlada je pala zobr rezalucije za koju su bili SRS, DSS I SPS. Na drugoj strani su DS, G17, LDP, LSV i manjine.
Ukoliko proevropske snage ( u koje vise ne spada dss a sps tu nikada nije ni bio) na celu sa DS-om + LDP + manjine ne budu imale vecinu, bilo bi posteno/moralno/kratkorocno lose ali dugorocno pozeljno da SRS formira Vladu sa DSS i SPS koja bi veoma brzo pala svodecei radikle na podnosljivu meru.
Dilan Dog Dilan Dog 17:44 02.04.2008

Re: Ima li Canak politiku uposte!?

Nenad M.
zasto mislis da je nemoguca? Pa vec smo je videli, a tu je i naprasno "rehabilitvani" sps ako ustreba.

Nije SPS jos rehabilitovan, to ce biti kada se skloni s dnevnog reda pitanje Kosova, u smislu u kom je sada na dnevnom redu. Bice jedna od ove dve varijante koje si rekao...↓ A verovatnija za sada, je ova druga.
Nenad M
Ukoliko proevropske snage ( u koje vise ne spada dss a sps tu nikada nije ni bio) na celu sa DS-om + LDP + manjine ne budu imale vecinu, bilo bi posteno/moralno/kratkorocno lose ali dugorocno pozeljno da SRS formira Vladu sa DSS i SPS koja bi veoma brzo pala svodecei radikle na podnosljivu meru.

Nenad M. Nenad M. 18:59 02.04.2008

Re: Ima li Canak politiku uposte!?

Nego, kazite sami, da li se LDP zalagao za
nezavisno Kosovo ili nije?


nije isto ZALAGATI se i govoriti da je Kosovo de facto nezavisno od 1999.; To bi bilo kao da se mi skupimo i krenemo da se zalazemo da Bg bude glavni grad Srbije, razumes!?
tigrks tigrks 00:38 03.04.2008

Re: Ima li Canak politiku uposte!?

za pocetak smanji dozivljaj i ostrascenost koja je na blogu jedino kod tebe vidljiva.

Logicno je da ldp napada ds jer je to posao opozicije. Pogledaj sta trenutno rade narodnjaci u kampanji, na koji nacin i za sta optuzuju Tadica pa istom ne smeta da razmislja o postizbornoj koaliciji sa Kostunicom.

Ok, razumem da ne bi zeleo ldp u Vladi sto znaci da su ti blizi Velja, Palma, Dacic, Kostunica i co!?

Sto se tice podrske na izborima, ona je ponudjena Tadicu koji ju je odbio.


Ostrašćenost? Da, da, da ali kod tebe.
Da je DS-u bliža Koštuničina bratija su samo vaše puste želje, iz vrlo jednostavnog razloga, da što više glasova uzmete od DS-a. A ja stvarno brinem da LDP ne pređe cenzus, ali ne zbog LDP-a.
Podrška Tadiću na izborima - kako je ponuđena - veoma pristojno je odbijena.
irvas irvas 04:15 03.04.2008

Re: Ima li Canak politiku uposte!?

Sa kojim crnim DS-om? Da nije sa onim koga stalno napadate pljujete i vređate? Pa ni Tadića niste podržali na izborima. A, potsećanja radi, radikale gotovo i da ne pominjete. Dve strane jedne iste medalje.

a ti brate lepo na stadion pa urlaj na sav glas. sta ti treba da se toliko nerviras oko LDP-a...
Jelena Milić Jelena Milić 15:27 02.04.2008

od koga ovde ista zavisi



Tači: Priština spremna da prizna Srbiju
Kosovski premijer izjavio u Sloveniji da „niko ne sme da podriva teritorijalnu celovitost Kosova”
Od našeg stalnog dopisnika

Ljubljana, 31. marta – Veoma smo zahvalni Sloveniji za svu podršku, odgovorio je Hašim Tači „uz osmeh” na pitanje slovenačkog nedeljnika „Žurnal 24” zamera li vladi Janeza Janše što je „gotovo tri sedmice čekala sa priznanjem nezavisnosti Kosova”. Tači, čiji je dolazak na neformalni sastanak ministara spoljnih poslova Evropske unije u slovenačkim medijima bio najavljivan s mnogo pompe, uspeo je, za razliku od srpskog ministra Vuka Jeremića, da se na „marginama skupa na Brdu kod Kranja” sastane sa domaćinom i vođom slovenačke delegacije Dimitrijem Rupelom, kome se, prema sopstvenim rečima, „u prvom redu zahvalio za izvanredan posao koji je obavio” u pogledu priznanja nezavisnog Kosova. „Kosovski premijer”, odnosno „predsednik vlade Kosova”, kako je Tači oslovljavan od strane domaćina i svih medija, u istom dahu je izrazio zadovoljstvo što Slovenija već ima ambasadora na Kosovu. „Politika” je još lane izveštavala da je slovenački ambasador na Kosovu Vojko Volk u Prištini bio mesecima na „stendbaju”, čekajući da kosovska vlada proglasi nezavisnost, a on onda zvanično postane „ekselencija”, pa je Tačiju, kada mu je posle 5. marta uručio slovenačko priznanje, naglasio da je Slovenija uistinu priznala Kosovo još pre 20 godina, u Cankarjevom domu.

Zanimljivo je da tokom Tačijevog susreta sa šefovima diplomatije iz 27 država EU niko nije pominjao Unmik, iako je Slovenija kao predsedavajuća EU i organizator skupa navodno prema Rezoluciji SB 1244 trebalo da pazi da ministrima spoljnih poslova iz država EU koje nisu priznale Kosovo ne nameće de fakto priznanje kroz prijem Tačija na sesiji na kojoj se raspravljalo o evropskoj budućnosti zemalja zapadnog Balkana, uključujući i Srbiju. Štaviše, službena Ljubljana je navodno garantovala srpskoj strani da će Tači, prema rečima ministra Jeremića izrečenim na Brdu uoči njegovog ukrcavanja na avion ka Beogradu, biti pozvan i boraviti na Brdu isključivo pod firmom Unmika, što se u javnosti nije desilo.

Tači se stoga putem današnjeg izdanja „Žurnala 24”, jednih od troje novina koje se besplatno dele po Sloveniji, zahvalio i slovenačkim investitorima koji su „već na Kosovu”, a ostale je pozvao da „dođu i ulažu na Kosovo jer možemo tesno da sarađujemo”. Na pitanje „da li je Kosovo bezbedno za investicije?”, Tači je uzvratio da je „Kosovo država puna velikih mogućnosti, sigurna za ulagače”, a pride je „kao premijer podržao sve strane ulagače i pozvao ih da dođu na Kosovo”.

Koliki značaj politički vrh iz Prištine pridaje Sloveniji i njenim naporima da realizuje recept za odvajanje Kosova od Srbije, Tači je potkrepio podatkom da „ubrzo planira” otvaranje svega četiri ambasade u svetu, od toga će jedna biti u Ljubljani, a ostale u „Njujorku, Vašingtonu i Briselu”.

Tači nije zamerio Jeremiću, saznajemo, što je „izbegao da se sretne” s njim, a na pitanje lista iz Ljubljane da li uopšte poznaje Jeremića lično, odgovara: „Naravno, dugo se nas dvojica poznajemo.”

Po pitanju kvaliteta odnosa koje bi morali da „razvijaju Priština i Beograd”, Tači suvereno tvrdi: „U Prištini smo spremni da priznamo Srbiju. Važno je da i Srbija prizna nezavisno Kosovo, jer ubuduće možemo da postanemo dobre komšije.”

Slovenija, predsedavajuća dvodnevnog druženja ministara spoljnih poslova Unije, pozvala je na neformalni samit i supruge ministara; švedski ministar spoljnih poslova Karl Bilt doveo je uz ženu i detence, pa se tako i slikao sa bračnim parom Rupel (Dimitrij i Marjetica Ana Rudolf Rupel). Jedino je Tači pozvan i najavljen u svojstvu premijera iz jedne od država balkanskog regiona čija je sudbina u ujedinjenoj Evropi bila okosnica debate iza zatvorenih vrata posle Jeremićevog odlaska sa Brda kod Kranja u subotu, 29. marta.

Tači nije propustio priliku da naglasi putem slovenačkih medija i kakva sudbina čeka Srbe sa severa Kosova, rekavši da „sva rešenja moraju biti u skladu sa Ahtisarijevim planom”, uz snažnu poruku u zaključku intervjua da „niko nema pravo da podriva teritorijalnu celovitost Kosova”.
stefan.vizantin stefan.vizantin 15:51 02.04.2008

Re: od koga ovde ista zavisi

Tači: Priština spremna da prizna Srbiju
Kosovski premijer izjavio u Sloveniji da „niko ne sme da podriva teritorijalnu celovitost Kosova”


oni nezavisni tek mesec i nesto a vec se razigrali.

„U Prištini smo spremni da priznamo Srbiju. Važno je da i Srbija prizna nezavisno Kosovo, jer ubuduće možemo da postanemo dobre komšije.”


za njega je mozda najbolje da cuti i da se mnogo ne obazire na Srbiju. mislim da postoji ogroman procenat ljudi u Srbiji koji bas i nisu previse vezani za lik i delu premijera Kosova. mozda u buducnosti, a do tada neka se on brine za ona obecanja o pravima Srba i nealbanaca.
ispravite me ako gresim ali Tachi mi ne izgleda kao nekakav divni partner Srbije. prosto mu ne verujem.

Tači nije propustio priliku da naglasi putem slovenačkih medija i kakva sudbina čeka Srbe sa severa Kosova, rekavši da „sva rešenja moraju biti u skladu sa Ahtisarijevim planom”, uz snažnu poruku u zaključku intervjua da „niko nema pravo da podriva teritorijalnu celovitost Kosova”.


nadam se da ovo ne znaci ista sudbina kao ona koja je zadesila Srbe juzno od Ibra. mislim premijer je prilicnu iskusan u tim akcijama pa mozda nesto sprema. doduse ovaj nas debil Samardzic i njegovi poltroni dole mu samo pomazu izazivanjem sukoba.
AlexDunja AlexDunja 15:27 02.04.2008

e, dear:)

sjajna najava:)
zaista.
i lepa prilika da se vidi
koliko je blog uticajan.
nadam se da ce tamo biti i ljudi
izvan blogerske zajednice.
ps. znam da ces i bez rolera uspeti da kazes sta mislis:)))
Jelena Milić Jelena Milić 15:54 02.04.2008

Re: e, dear:)

ej, a da skoknem do nisa rolerima ako je lep dan

inako mi je od blogovanja vreme za kompom udvostruceno, sto znaci i jos po nesto
AlexDunja AlexDunja 16:00 02.04.2008

Re: e, dear:)

ej, a da skoknem do nisa rolerima ako je lep dan

nije losa ideja, znas onu o zdravlju, telu i duhu:)))
mada, najavljuju neku kisu, pa preporucujem
standardne metode.
G r o f G r o f 21:04 02.04.2008

Re: e, dear:)





ej, a da skoknem do nisa rolerima ako je lep dan


A ja ne znam voziti relere.
Šta sam propustio u šivotu...aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa.
AlexDunja AlexDunja 21:05 02.04.2008

Re: e, dear:)

A ja ne znam voziti relere.

nauci:)
G r o f G r o f 21:46 02.04.2008

Re: e, dear:)

nauci:)


Eto, sad kao i Dunja vozi rolere...
Baš ne pratim trendove.
haha..
Dunjo, hoćeš me učiš..?
:))))))))))))))
AlexDunja AlexDunja 21:54 02.04.2008

Re: e, dear:)

Baš ne pratim trendove.

tacno.
roleri nisu vise u trendu:)))
ostali smo samo mi sto volimo.
a nije tesko.
pridruzi se.
:)
Jelena Milić Jelena Milić 10:23 03.04.2008

aaaaaddddd

jel ti to siris dalje:))

ljubav prema rolerima

thats my girl
AlexDunja AlexDunja 11:46 03.04.2008

Re: aaaaaddddd

jel ti to siris dalje:))

malo previse konspirativan taj slogan,
za moj ukus
:))
ps. volim rolere, ali ipak malko vise
volim klasicne rolsue
stefan.vizantin stefan.vizantin 15:44 02.04.2008

bravo

extra. dajte malo vise tih glasova razuma. vrlo je gusto.

Tadić: "LDP ako izmeni svoju politiku prema Kosovu i Metohiji može da postane prihvatljiv partner."


meni ovo izgleda samo kao predizborno bla, bla, truc. sve sa ciljem da se ne izgube (ili dobiju glasovi). inace licno vidim (a nadam se da to isto vidi i vrh DS) LDP kao 100% kompatibilan.

Da li je i LDP sad bitnije da je bio u pravu, ili da Srbija dobije pro EU vladu u kojoj oni mogu da participiraju, pa i iz vlade, a ne samo iz parlamenta, da kažu ovo što i profesor, hello, politika vam ne valja daj da se menja?


nama je najbitnije da odvojimo zito od kukolja. dokle vise ovaj Kostunjavi? a za to nam treba 51% na izborima (DS+G17+LDP+LSV+manjine). da li cemo da ih dobijemo? tesko ali ostvarivo. (po mojoj skromnoj proceni koja mozda i nije ok obzirom da su mi drustvene nauke i politika strana stvar)

Da li je i LDP sad bitnije da je bio u pravu, ili da Srbija dobije pro EU vladu u kojoj oni mogu da participiraju, pa i iz vlade, a ne samo iz parlamenta, da kažu ovo što i profesor, hello, politika vam ne valja daj da se menja?


isti komentar kao i prethodni. kad vlast ne bude opstruisala legitimne zelje gradjana moze da se ide napred. da mi idemo ka EU i da radimo na ekonomiji i obrazovanju te da pocnemo vec da resavamo nasledjene probleme skorije kriminalne proslosti, a nek se oni koji danas brinu o Kosovu brinu i u buducnosti. kad nam bude odgovaralo priznacemo ih a ako budemo neka valjana drzava mozda cemo moci da postavljamo i uslove.
Nenad M. Nenad M. 16:20 02.04.2008

Ceda veceras u Poligrafu

pa da vidimo. Verujem da ce nam prica biti bar malo jasnija.
zonky8 zonky8 21:16 02.04.2008

redemtion song

Jelena Milić Jelena Milić 10:07 03.04.2008

Re: Ceda veceras u Poligrafu

meni nije. slusala pomno. prvo kritikuje 1244 kao drzanje za proslu politiku poraza, a onda izbori na kosvu protiv 1244 :))

Atomski mrav Atomski mrav 10:09 03.04.2008

Re: Ceda veceras u Poligrafu

Izjave naših političara mi ponekad liče na Braunovo kretanje čestica...
Nenad M. Nenad M. 15:06 03.04.2008

Re: Ceda veceras u Poligrafu

Jelena Milić
meni nije. slusala pomno. prvo kritikuje 1244 kao drzanje za proslu politiku poraza, a onda izbori na kosvu protiv 1244 :))



na kom mestu kritikuje 1244? kada je govorio o krsenju 1244 ako se izbori odrze, ukazivao je na licemeran odnos dss-a prema rezoluciji a ne kao o necemu u sta veruje
Bonner D Bonner D 20:41 02.04.2008

Džaba ste krečili! Širi dalje!

Ja mislim da je LDP na dolazećim izborima dobrano "obrao bostan". Džaba širenje dalje, džaba sve, džaba su krečili što bi se reklo. Gubitak poverenja je zagarantovan. Šteta za par ljudi. A evo i zašto:




Kad ovo ode u specijalku na RTS-u, pa se proširi dalje, nema ništa od 5%!


Nenad M. Nenad M. 21:00 02.04.2008

Re: Džaba ste krečili! Širi dalje!

Ja mislim da je LDP na dolazećim izborima dobrano "obrao bostan". Džaba širenje dalje, džaba sve, džaba su krečili što bi se reklo. Gubitak poverenja je zagarantovan. Šteta za par ljudi.


hoces reci - na tvoju srecu i tebi slicnima. Ne razumem vas koji navijate da ldp propadne kako bi ds bez opozicije na demokratskoj strani lagano dilovao sa narodnjacima i Milosevicevim saborcima. Na vasu zalost, to se nece dogoditi. Ldp je na nekih 7% u ovom trenutku, a kampanjaskoro da i nije pocela.
Bonner D Bonner D 21:08 02.04.2008

Re: Džaba ste krečili! Širi dalje!

Nenad M.

hoces reci - na tvoju srecu i tebi slicnima. Ne razumem vas koji navijate da ldp propadne kako bi ds bez opozicije na demokratskoj strani lagano dilovao sa narodnjacima i Milosevicevim saborcima. Na vasu zalost, to se nece dogoditi. Ldp je na nekih 7% u ovom trenutku, a kampanjaskoro da i nije pocela.


Ne, meni lično ni u džep niti iz džepa. Meni je samo žao glasova koji će u tom slučaju da budu "bačeni glasovi" a koji bi DS-evropskoj koaliciji i te kako dobro došli u stvaranju fronta prema SRS-u. Sad je potpuno jasno zašto je i Čanak pustio LDP "niz vodu". Daleko sam skloniji tome da poverujem i procenim da je LDP trenutno na 3-4%. Živi bili pa videli.


G r o f G r o f 21:35 02.04.2008

Re: Džaba ste krečili! Širi dalje!

Džaba širenje dalje, džaba sve, džaba su krečili što bi se reklo


Neki ljudi jednostavno ne razumeju neke stvari.
Nije Čeda Čeda zbog toga što je Čeda već je Čeda Čeda zbog svojih stavova. Ja ne glasam za Čedu već za stavove. Što se mene tiče to može biti i Koštunica ako mu se stavovi podudaraju sa mojim.
Upravo zbog toga, svako onaj ko u prvi plan stavlja političara, a ne njegovo mišljenje, deluje pomalo infantilno.
Zapravo, lakše je reći, Čedo, nema ništa od pet posto, nego, "normalno sutra" neće dobiti više od pet posto.

silver bullet silver bullet 21:36 02.04.2008

Re: Džaba ste krečili! Širi dalje!

Kad ovo ode u specijalku na RTS-u, pa se proširi dalje, nema ništa od 5%!


Pogledajte datum tog intervjua.

Februar 2003.

Zamrznut u vremenu, svaki glas pocne da odjekuje drugacije.

Pogledajte hriscanske i islamske dogme.

Napisane za jedno vreme i mesto, primenjuje se hiljadama godina kasnije, pa makar novi uslovi diktirali nove tendencije.

I vreme i mesto ih demantuju.

Sve sto je Djindjic rekao - desilo se.

Kosovo nam je sada okaceno kao kamen za vrat.

Ali vi cujete samo ono sto zelite.

Zato su se dogme uvek dobro primale u ljudskom rodu.

Mislite svojom glavom, tudju saslusajte kao matricu razmisljanja, ne kao bozju zapovest.
Virtuelni Vasilije Virtuelni Vasilije 21:52 02.04.2008

Re: Džaba ste krečili! Širi dalje!

Nenad M.
Ldp je na nekih 7% u ovom trenutku, a kampanjaskoro da i nije pocela.


Nenade potrebno je vrlo malo znanja matematike da se izracuna da ce po zavrsetku kampanje ukupan dobitaki koje ostvare neke partije biti jednak ukupnom gubitku nekih drugih - posto zbir i dalje ostaje 100% kao i sada ... Kako ti na osnovu ovog videa zakljucjes da vi necete biti medju gubitnicima?

Negde primetih i danas da ti kazes kako je Kosovo postalo nezavisno jos 1999. godine ... sto je vasa cesta teza. Kako to da Djindjic 2003. to nije znao? Ako mnogi od nas obicnih gradjana nisu bas tacno zapamtili kakv je Djindjicev stav u vezi Kosova bio, sta mislis kakvo opravdanje imaju oni sto tvrde da su mu bili najbilizi (znaci MORALI su da znaju njegove stavove) i da su nastavljaci nejgove politike ... i pri da tom zastupaju DIJAMETRALNO suprotne stavove i politiku? Zar ne bi trebalo da ih je sramota kad vide nesto ovako?

pozz
Virtuelni Vasilije Virtuelni Vasilije 21:59 02.04.2008

Re: Džaba ste krečili! Širi dalje!

silver bullet
Februar 2003.

Zamrznut u vremenu, svaki glas pocne da odjekuje drugacije.

Pogledajte hriscanske i islamske dogme.


Da nisu zalosna ova vasa "opravdanja" bi bila smesna ... za nekoliko godina se ni za mrvicu nije nista promenilo u vezi Kosova. Uostalom zapad je 2003 docekao "na noz" ove Djidnjiceve stavove ... kao sto je ignorisao sve drugo osim kosovske nezavisnosti jos od pocetka stvaranja Ahtisarijevog plana pre vise od godinu dana ...

ps. Cisto za vasu informaciju: UN je jos 2005 preporucio pocetak resavanja statusa (znaci samo posle dve godine od ovih Djindjicevih stavova) a 2006 je poceo da "radi" Ahtisari ...
silver bullet silver bullet 22:14 02.04.2008

Re: Džaba ste krečili! Širi dalje!

ps. Cisto za vasu informaciju: UN je jos 2005 preporucio pocetak resavanja statusa (znaci samo posle dve godine od ovih Djindjicevih stavova) a 2006 je poceo da "radi" Ahtisari ...


A Kostunica je govorio - Sacekajte, jos nije vreme.

I vreme je isteklo.

Vasilije, vi se bas primate na idolopoklonstvo.

U izvornom smislu reci.
Bonner D Bonner D 22:24 02.04.2008

Re: Džaba ste krečili! Širi dalje!

silver bullet

A Kostunica je govorio - Sacekajte, jos nije vreme.I vreme je isteklo.Vasilije, vi se bas primate na idolopoklonstvo.U izvornom smislu reci.


Pitanje je šta je govorio i govori LDP i kako, izmedju ostaloga i posle ovog Djindjićevog intervuja, misli da zadrži i nekoliko desetina hiljada onih koji su do sada glasali za LDP samo verujući da time glasaju za Zorana Djindjića i njegovu politiku i njegov pravac?


Virtuelni Vasilije Virtuelni Vasilije 22:28 02.04.2008

Re: Džaba ste krečili! Širi dalje!

A Kostunica je govorio - Sacekajte, jos nije vreme.

I vreme je isteklo.


Ako niko sa zapada nije slusao Djidnjica onda sigurno da nije slusao ni Kostunicu. Srbija nije ni imala nikakav uticaj na resavanje tog pitanja od 1999. godine pa je zapad poceo da resava onda kad je on hteo... mada je jasno sta im je bio cilj jos pre nego sto su resili da bombama sprece humanitarnu katastrofu koja se nije ni desila ...

A to vase "vreme je isteklo" ste izmislili vi sami ili ste culi na pescaniku? Ako je i bilo isteklo u nekom momentu zasto su onda ti "merioci vremena" odlucili da problem rese onako kako odgovara Taciju & Co i da ozvanice rezultate bombardovanja?

Mada za razliku od vas, ja mislim da, zahvaljujuci Rusiji i izmenjenoj situaciji na medjunarodnom planu, vreme jos uvek nije isteklo ... i da je neko povoljnije i koliko-toliko pravednije jos uvek moguce ...

laku noc ... i pazite se tajkuna i udbe:))))))))))))))
cvele72 cvele72 22:48 02.04.2008

Re: Džaba ste krečili! Širi dalje!

Ldp je na nekih 7% u ovom trenutku, a kampanjaskoro da i nije pocela.
*novo

Gutam sva istrazivanja i pored svih sitnih omaski ona su se pokazala od 2000 na ovamo kao tacna.
I strategic i galup kao agencije od ipak najveceg ugleda kayu da ce LDP imati negde izmedju 3.1 i 5. 5 a koaliciju oko DS nalaze na 35/39% , radikale 35-37%, DSS 8-10.7 SPS na 5-6% sto je u velikoj meri determinisano izlaznoscu, kampanjom i atmosferom koja se stvori. Provcenat dva gore dole oko cenzusa ustvari ce da odluce izbore i to sudbina LDP i SPS i njihova politika posle izbora. Za sada je svakom upucenijem jasno da ce DS i radikali biti izjadnaceni mada mislim da ce zbog spajanja sa lokalnim izborima radikali malko podbaciti na racun narodnjaka koji ce biti na vise od 10 % no ce zbir ostati isti oko 47% (dakle nemaju vladu). A DS sa LDP(ako predje cenz zajedno negde oko 44% takoda ce vlast zavisti od SPS i manjina i kome se ono priklone. E sad za manjine se uglavnom zna na koju ce stranu a za koaliciju oko SPS se prica.....
silver bullet silver bullet 23:24 02.04.2008

Re: Džaba ste krečili! Širi dalje!

Pitanje je šta je govorio i govori LDP i kako, izmedju ostaloga i posle ovog Djindjićevog intervuja, misli da zadrži i nekoliko desetina hiljada onih koji su do sada glasali za LDP samo verujući da time glasaju za Zorana Djindjića i njegovu politiku i njegov pravac?


Za LDP glasaju oni koji misle svojom glavom.

I ponekad se sloze s tudjom.

silver bullet silver bullet 23:28 02.04.2008

Re: Džaba ste krečili! Širi dalje!

Mada za razliku od vas, ja mislim da, zahvaljujuci Rusiji i izmenjenoj situaciji na medjunarodnom planu, vreme jos uvek nije isteklo ... i da je neko povoljnije i koliko-toliko pravednije jos uvek moguce ...


Tu ste u pravu.

Srpski entitet u okviru Kosova jos mozemo da dobijemo.

Ali znajuci nas, i tu sansu cemo da prokockamo.

laku noc ... i pazite se tajkuna i udbe:))))))))))))))


Djavo ne postoji, djavo ne postoji, djavo ne postoji...
irvas irvas 02:22 03.04.2008

Re: Džaba ste krečili! Širi dalje!

Mada za razliku od vas, ja mislim da, zahvaljujuci Rusiji i izmenjenoj situaciji na medjunarodnom planu, vreme jos uvek nije isteklo ... i da je neko povoljnije i koliko-toliko pravednije jos uvek moguce ...

vreme nije isteklo za sta vasilije? da se stanovnici kosova predomisle ili da izdajnicke zemlje koje su priznale nezavisno kosovu, povuku svoju odluku? i to samo zahvaljujuci rusiji i izmenjenoj situaciji na medjunarodnom planu....

tvoja konstatacija bi bila smesna da situacija za kosovske srbe nije previse ozbiljna. vreme je sigurno isteklo za ocuvanje kosova kao deo teritorije republike srbije. sada je vreme da se zvanicna srbija bori za prava srpske manjine i ocuvanje srpskih srednjevekovnih spomenika na kosovu.
Dolybell Dolybell 02:58 03.04.2008

Re: Džaba ste krečili! Širi dalje!

Sve sto je Djindjic rekao - desilo se.


Tačno tako.
Nije on bio vidovit, nego mu je glava služila za razmišljanje.
Na osnovu tada postojećih premisa nije uopšte bilo teško doći do
logičnog i istinitog zaključka.
Ako istinu ne priznajete i nećete da je vidite - onda ni
zaključci ni postupci na osnovu njih neće biti normalni ni istiniti.
Samo možete da odete u ćorsokak, i da čekate da vas neko treći
izvadi iz blata u koje ste SVESNO UPALI.
(A taj treći, neće to da uradi za džabe, to već jako košta.)
A može i dalje da se istrajava na mitovima i legendama, samo
što onda ne može da se živi. Život nije bajka.
Kako je sve jednostavno, kad čujete Zorana...
Dolybell Dolybell 03:17 03.04.2008

Re: Džaba ste krečili! Širi dalje!

Ne, meni lično ni u džep niti iz džepa. Meni je samo žao glasova koji će u tom slučaju da budu "bačeni glasovi" a koji bi DS-evropskoj koaliciji i te kako dobro došli u stvaranju fronta prema SRS-u. Sad je potpuno jasno zašto je i Čanak pustio LDP "niz vodu". Daleko sam skloniji tome da poverujem i procenim da je LDP trenutno na 3-4%. Živi bili pa videli.


Odbacivanjem prave opcije zarad manjeg zla od radikala je
linija manjeg otpora, i opet vodi u grešku.
Nešto što je loše i nešto što je gore vode ka istom cilju.
Od toga ne može biti dobro ni u jednom slučaju.
Neophodno je jačati LDP, a ne srozavati ga zarad opcija
od kojih nijedna nije dobra., samo je jedna manje loša!
Citiram: "Ako uđete u utakmicu sa namerom da izgubite, tako
što nećete ništa uraditi da bi dobili, pa onda posle kažete da ste
pogodili rezultat, jer ste znali da će te izgubiti, onda nemojte ni da ulazite"
Ja se tako ne igram i u takvim igrama ne učestvujem.
Borim se za svoju opciju, bez obzira na cenzus.
Bez obzira što neko misli da treba da se borim protiv bilo koga,
ja se borim za sebe i za LDP, jer za bolje ne znam.
Matematika je vrlo jednostavna.
Koliko god DS dobije u %, koliko god LDP dobije u %,
oni obzirom da su na istom tasu, mogu samo da u ukupom
zbiru skinu % ostalim strankama, u celini.
Nije bitno ime stranke već DEMOKRATSKA OPCIJA kao takva.
DSS nije demokratska opcija, jer samim tim da u imenu sadrži SRPSKA,
automatski je izbacuje iz demokratskog principa, koji je
univerzalan i ne može biti samo SRPSKI.
Zato svi oni koji to ne vide, ima razloga da se čude
postupcima Koštunice i njegovih sledbenika, jer oni
nisu demokratska opcija nikad ni bili.

irvas irvas 04:08 03.04.2008

Re: Džaba ste krečili! Širi dalje!

Ja mislim da je LDP na dolazećim izborima dobrano "obrao bostan". Džaba širenje dalje, džaba sve, džaba su krečili što bi se reklo. Gubitak poverenja je zagarantovan. Šteta za par ljudi.

a ja mislim da ti nisi pazljivo saslusao ovo djindjicevo izlaganje. ko god saslusa i razume sta je covek hteo da kaze, videce da ovakva tvoja prognoza nema nikakvog smisla.
Bonner D Bonner D 07:34 03.04.2008

Re: Džaba ste krečili! Širi dalje!

irvas

a ja mislim da ti nisi pazljivo saslusao ovo djindjicevo izlaganje. ko god saslusa i razume sta je covek hteo da kaze, videce da ovakva tvoja prognoza nema nikakvog smisla.


Mislite možda na ovaj deo:

Premijer Djindjić: "Naravno ja sam mnogo više izgubio, lično, nego što sam dobio, ali vrlo svesno. Ja sam onaj kredit koji imam poslednjih 10 godina kao jedan demokratski političar na Balkanu stavio na tas za jednu stvar za koju mislim da je od državnog i nacionalnog interesa. Ako moji prijatelji u svetu kažu e sad si nas razočarao, onda oni nisu moji prijatelji. Jer ako ja kažem meni je jedna stvar važna i za moju zemlju je važna, podržite me u tome. A oni kažu ne, mi te podržavamo samo u onome što je za nas važno, onda to nisu prijatelji. ... I nema šanse da mi pristanemo na bilo šta što nije u našem interesu."

Širi dalje!

Virtuelni Vasilije Virtuelni Vasilije 08:11 03.04.2008

Re: Džaba ste krečili! Širi dalje!

irvas
vreme nije isteklo za sta vasilije? da se stanovnici kosova predomisle ili da izdajnicke zemlje koje su priznale nezavisno kosovu, povuku svoju odluku? i to samo zahvaljujuci rusiji i izmenjenoj situaciji na medjunarodnom planu....

silver bullet
Djavo ne postoji, djavo ne postoji, djavo ne postoji...


E moj Irvas,

neverovatno je koliko neki ljudi mogu da budu politicki zasplepljeni - toliko da iskljuce cak i onaj minimum logike koji poseduju i decica u vrticu. I to ne vazi samo za tebe nego i za ovu finu damu sto pokusava sebe da oslobodi verovanja u djavole (ocigledno bezuspesno:))) ...

Ako Italija i Austrija, ili Hrvatska i Crna Gora odluce da promene svoje granice (naravno PODRAZUMEVA se pristanak obe strane) onda to nema blage veze sa zemljama koje su priznale i jednu i drugu drzavu (ili u prevodu: ako se obe strane sloze da severni deo Kosova ostane u Srbiji onda to ni po kakvoj logici ne moze da smeta onim drzavama koje su vec priznale Kosovo) ...

Kad je u pitanju Kosovo ono je jos pri tom jako daleko od nezavisnosti. Ako cak zamislimo hipoteticku situaciju da je UN priznao Kosovo, ono nece biti nezavisno sve dok se strane trupe koje su tamo po odluci iste te UN ne povuku ... Ali sta da se radi, vi to ne razumete, posto su vam u pescaniku rekli da je Kosovo nezavisno jos od 1999.

I ovo sto ja predlazem/ocekujem je podela Kosova po kojoj severni deo ostaje u Srbiji - znaci jos vise stanovnika Kosova ne mora da se predomisli (ako je nekima od vas zbilja stalo do toga sta "misle stanovnici".

I NARAVNO da je to zbog medjunarodne situacije, da je ta situacija kao 1999. (kao sto kazu u pescaniku:))) onda bi Kina bila uzdrzana a Rusija olako promenila misljenje - ali NIJE. I nije to zato sto Kina mnogo voli Srbiju, nego sto zna da je prvi sledeci "jedinstveni slucaj" Tibet (ili mozda Tajvan) ... I nije zato sto su te zemlje u medjuvremeno drasticno ojacale ... a u uz njih stoje jos mnoge druge velike zemlje u svetu (i jos vise malih) ...

pozz

ps. Ovaj svoj predlog povlacim ako stanovnici severnog Kosova zele da ostanu deo buduceg nezavisnog Kosova - kako to vama verovatno pricaju ovi sto izmedju dva gostovanja u pescaniku gustiraju kaficu u centru multietnicke Pristine (mozda sa uglednim demkratom Hasimom Tacijem ...
Ђак Ђак 08:12 03.04.2008

Re: Džaba ste krečili! Širi dalje!

Бонеру,

е да си прво само објавио текст интервјуа, без информације да се ради о речима покојног премијера, па да видимо реакције...

Замисли какве би епитете овде добио неко ко изговори реченицу типа:

"...To sto vi ne mozete da odete tamo i da popijete kafu u Pristini ili Prizrenu, pa to su incidenti, to su pojedinacni ljudi ekstremisti ali vi niste takvi, vi ste razumni, neka kupe Terazije svojim narko dolarima i milijardama koje imaju, i neka kupe elektro privredu i neka sutra Srbija bude prakticno Albanska država..."

Дубоки презир ауторке блога у сваком случају (она на такве примитивне реченице гледа са хладним космополитским презиром, све користећи стране речи и изразе), и рафалну паљбу 7 дежурних секретара...

Баш би било занимљиво после им рећи кога су заправо испљували и презирали...

Боље им је, у сваком случају, да уопште не коментаришу овај интервју, пошто се само даље додатно бламирају.
Jelena Milić Jelena Milić 09:05 03.04.2008

to djak,

ovo kosmopolitizmu cu vam uzeti kao kompliment :)

ostalo je pretezno povrsnost sa vase strane, standardno ucitavanje neceg sto nema, i nepoznavanje autora, blogera, i njegovog dugogodisnjeg rada i stavova ukljucujuci i to, da prvo dobro promislim pre nego nesto napisem, a pratim niz godina vecinu izjava vecine politickih i drustvenih aktera na nasoj sceni.

ja sam u vreme ds zorana djindjica bila gss jer nisma delila sve stavove ds pogotovu oko prekodrinske politike ..pa ioko kosova...

ono sto, medjutim, najvise cenim kod pokojnog premijera, je sto je sazrevo, bio hrabar da se menaj i da uvidja zablude, za to treba biti zaista veliki, zasta vizionar i zaista drzavnik ...

i tacno je znao gde vidi srbiju kuda ona treba da ide.


no, sudeci po vasoj povrsnosti, tesko da mozete ista od toga ozbiljnije razmotriti.
Bonner D Bonner D 09:10 03.04.2008

Re: Džaba ste krečili! Širi dalje!

Ђак

...Дубоки презир ауторке блога у сваком случају (она на такве примитивне реченице гледа са хладним космополитским презиром, све користећи стране речи и изразе), и рафалну паљбу 7 дежурних секретара...Баш би било занимљиво после им рећи кога су заправо испљували и презирали...Боље им је, у сваком случају, да уопште не коментаришу овај интервју, пошто се само даље додатно бламирају.


Ja ne bi ovde da se bavim vidovnjaštvom i predvidjam kako bi autorka bloga reagovala na ovaj intervju, to je potpuno nepotrebno i beskorisno.
Ona ima svoj legitiman stav i ona ga je već nekoliko puta i ovde na blogu objašnjavala i mislim da njen stav nije nikako isključiv i nepomirljiv. Baš suprotno, ona je veoma otvorena za konstruktivnu diskusiju i dijalog i približavanje stavova, pronalaženje kompromisa i zajedničkog imenitelja, ali to nije LDP, to je samo jedna od razlika izmedju onoga što je stav LDP-a i stav Jelene Milić, bar tako sam ja to razumeo i uspeo da dodjem do konsenzusa zajedno sa njom o nekim bitnim pitanjima.


Ђак Ђак 09:18 03.04.2008

Re: to djak,

морам признати да и ја доживљавам као посебан комплимент када ме неко ко прича глуп.., пардон, бајке, да је НАТО бомбардовао Србију из хуманитарних разлога сматра површним :)
irvas irvas 09:18 03.04.2008

Re: Džaba ste krečili! Širi dalje!

Mislite možda na ovaj deo:

Premijer Djindjić: "Naravno ja sam mnogo više izgubio, lično, nego što sam dobio, ali vrlo svesno. Ja sam onaj kredit koji imam poslednjih 10 godina kao jedan demokratski političar na Balkanu stavio na tas za jednu stvar za koju mislim da je od državnog i nacionalnog interesa. Ako moji prijatelji u svetu kažu e sad si nas razočarao, onda oni nisu moji prijatelji. Jer ako ja kažem meni je jedna stvar važna i za moju zemlju je važna, podržite me u tome. A oni kažu ne, mi te podržavamo samo u onome što je za nas važno, onda to nisu prijatelji. ... I nema šanse da mi pristanemo na bilo šta što nije u našem interesu."

Širi dalje!


i? kakve sad to veze ima sa LDP-om?
Ђак Ђак 09:34 03.04.2008

Re: Džaba ste krečili! Širi dalje!

Bonner D

Ja ne bi ovde da se bavim vidovnjaštvom i predvidjam kako bi autorka bloga reagovala na ovaj intervju, to je potpuno nepotrebno i beskorisno.
Ona ima svoj legitiman stav i ona ga je već nekoliko puta i ovde na blogu objašnjavala i mislim da njen stav nije nikako isključiv i nepomirljiv. Baš suprotno, ona je veoma otvorena za konstruktivnu diskusiju i dijalog i približavanje stavova, pronalaženje kompromisa i zajedničkog imenitelja, ali to nije LDP, to je samo jedna od razlika izmedju onoga što je stav LDP-a i stav Jelene Milić, bar tako sam ja to razumeo i uspeo da dodjem do konsenzusa zajedno sa njom o nekim bitnim pitanjima.


нисам ни мислио да неко треба да се бави видовњаштвом, него би ми реакције биле занимљиве.

Лично, са ставом ЈМ да нас је НАТО бомбардовао да би заштито Албанце на Косову не могу да се сложим никако.
Неко ко има такав став вероватно није дошао до њега размишљањем (да ли зато што не може да размишља, или зато што је плаћен да има такав став, није моје да знам, нити ме интересује).
Bonner D Bonner D 09:47 03.04.2008

Re: Džaba ste krečili! Širi dalje!

irvas

... I nema šanse da mi pristanemo na bilo šta što nije u našem interesu."Širi dalje!i? kakve sad to veze ima sa LDP-om?


Evo kakve. Radi se o jednoj konstantnoj nedoslednosti, pre svega čelnog čoveka LDP-a, o nedostatku verodostojnosi, gubitku poverenja jednostavno rečeno o tom kontinuiranom "prljanju ruku".

To je samo nastavak onoga :

Bojana Lekić: "Jeste li odlazili tamo, jeste bili u Šilerovoj?"

Č. Jovanović: "Ne, nisam!"

Č. Jovanović: parafraziram "Mi smo nastavljači politike Zorana Djndjića! Mi ćemo da nastavimo tamo gde je Zoran stao." => "Da, Srbija treba da prizna Kosovo."

A Premijer Djindjić kaže: "I nema šanse da mi pristanemo na bilo šta što nije u našem interesu." misleći pritom na odvajanje Kosova i evtl. priznavanje njegove nezavisnosti.

Dakle to je nespojivo, to su dve dijametralno suprotne pozicije i politike. Tu je doslednost, racionalnost, pragmatizam, posvećenost, politika čistih računa i čistih ruku pokojnog Premijera Djindjića nasuprot nedoslednosti, konstantnom lutanju, neverodostojnosti, diskontinuitetu i politici "prljavih ruku" predsednika LDP-a. To je nebo i zemlja, to su dva sveta udaljena milijardama svetlosnih godina jedan od drugog.

Ali tu je i nekoliko desetina hiljada ljudi, koji su svoj glas i poverenje ukazali LDP-u isključivo misleći da time daju podršku politici ubijenog Premijera Djindjića, što kao što na ovom primeru vidimo, nikako nije slučaj i to je problem, to je ključni problem u traženju odgovora na pitanje šta će biti sa evroreformskim snagama posle 11. maja.

A u suprotnom bi svoj glas sigurno dali DS-u, a DS i danas kaže: "I nema šanse da mi pristanemo na bilo šta što nije u našem interesu.", ali idemo napred, idemo u evropske integracije, jer to je neizbežno, jer je to neophodno.

Neću da pominjem desetine hiljada onih, sa nekog političkog krila desnog-centra, koji bi svoj glas na svim prošlim izborima dali DS-u da LDP nije uporno tvrdio kako je pokojni Premijer Djindjić imao potpuno suprotnu politiku po pitanju Kosova i državnih i nacionalnih interesa uopšte, pa je samim time i DS bila automatski "sumnjiva" kao nastavljač njegove politike i njegovog kursa.



irvas irvas 09:59 03.04.2008

Re: Džaba ste krečili! Širi dalje!

vasilije, sa UN trupama ili ne, kosovo ne zeli da ostane sa srbijom i nema te sile koja ce moci kosovo da zadrzi bez obzira na stavove kine, rusije i nemam-pojma-vec-koga. da te podsetim, tajvan, cecenija i tibet su i dalje sastavni deo pomenutih zemalja samo zbog zestoke represije.

drugo, srbija nema nikakvu vlast na kosovu osim one koju je imala na papiru od 1999 (mada, koliko vidim, neki se jus uvek loze na ustav i sve ono sto kosovo jos uvek drzi SAMO na papiru).

zar stvarno mislis da bi zvanicni beograd umeo, u dogledno vreme, da uspostavi komunikaciju sa vecinskim stanovnistvom na kosovu- komunikaciju bez koje je nemoguce ziveti u istoj drzavi?

pricu o podeli ne vredi pominjati jer je to stvar kosovara, kako si vec sam naveo.

onoga dana kada srbi na kosovu budu lakse resavali svoje probleme u institucijama EU, okrenuce ledja beogradu jer od nas nista dobro ne mogu da ocekuju. i to je fakat, a ti se sad nadaj necemu od rusije koja nikada nikome nije pomogla.

pogledaj samo srbe u hrvatskoj. ne pada im na pamet da bilo sta traze od beograda niti imaju ikakve politicke organizacije koje planiraju svoje delovanje sa beogradom. sanaderov podrpredsednik je srbin i srbima u hrvatskoj ne fali matica uopste. vidim da ni kostunica ne pominje srpsku manjinu u hrvatskoj. sta mislis zbog cega?

moram da primetim da stvarno preterujes sa omalovazavanjem sagovornika. ti cesto svojim suparnicima govoris da su indoktrinirani pescanikom i nekakvim ekstremizmom iz LDP-a. to je bas bez veze. mislim, stvarno ne vodi nicemu.
irvas irvas 10:09 03.04.2008

Re: Džaba ste krečili! Širi dalje!

A Premijer Djindjić kaže: "I nema šanse da mi pristanemo na bilo šta što nije u našem interesu." misleći pritom na odvajanje Kosova i evtl. priznavanje njegove nezavisnosti.

znas kako, ja mislim da je malo bez veze u ovom kontekstu navoditi sta je djindjic govorio o kosovu pre 5 godina. ni ti, ni ja ne mozemo da govorimo o tome sta bi djindjic uradio da je ostao ziv.

drugo, voleo bih da mi objasnis kako je to "u nasem interesu" da kosovo, celo (ne BEZ ALBANACA kako bi mnogi zeleli), ostane u srbiji?

slicno tvom poredjenju su lepili djindjicu da je nacionalista zato sto je isao na pale za vreme rata u bosni a svi znamo da on nije bio za nacionalisticku politiku.
Virtuelni Vasilije Virtuelni Vasilije 10:33 03.04.2008

Re: Džaba ste krečili! Širi dalje!

irvas
pricu o podeli ne vredi pominjati jer je to stvar kosovara, kako si vec sam naveo.


Irvas,

ok priznajem, ponekad malo preterujem kad neke od vas optuzujem za indoktrinaciju (vazi i za pomenutu gospodju) ... ali racunam da i vi vidite da tu ima dosta ironije i peckanja? Ali za veliki dao LDP zastupnika ovde na blogu mislim i da je to istina ....

Mada i ti sam izazivas to sve, evo recimo ovim tvojim postom. Sa velikim delom se i ja slazem posto je SVAKOM u Srbiji jasno da nikad vise Kosovo nece biti KOMPLETNO u Srbiji kao sto je bilo ... Ali zato u ovom delu koji ja smatram da je najbitniji, znaci kompromis/podela ti me "otkacis" jednom kratkom POGRESNOM/NELOGICNOM recenicom (koju sam citirao)....

Zasto se podela moze pominjati i ja mislim da je REALNA?

Pa i ti kosovari imaju vise razloga da TEK SAD teze dogovoru sa Srbijom posto je njima najbitnije potpuno priznanje (ukljucujuci pre svega ono od UN) a to mogu u samo u dogovoru sa Srbijom (bas malpre procitah izjavu Lavrova da Rusija nece dozvoliti prijem Kosova u UN posto generalna skupstina prima zemlje SAMO na predlog saveta bezbednosti i da drugog nacina nema).

A ako smo realni niti je tih 15-ak posto teritorije preveliki ustupak niti je njima zbilja stalo do tih Srba (a ne mogu ni tako jednostavno da ih proteraju). A ako smo realni oni ipak toliko zavise od USA da ce pristati na sve njene zahteve (kao sto bi i pregovarali da im ona nije dala mig da to ne rade). A USA bi mogla da pristane na podelu zbog recimo zbog nekih drugih "dilova" i/ili da ukloni blokadu UN ... oni i tako imaju od Kosova sve sto im treba i bez njegovog severnog dela. E sad naravno moze se desiti i da USA iz nekih svojih razloga ne pristane (kosovari ce ih i u tom slucaju slusati) ... ali videcemo ...

pozz

ps. Sorry, zadnji deo posta se bio "izgubio" pa sam mora da ga dopisem ...
irvas irvas 10:42 03.04.2008

Re: Džaba ste krečili! Širi dalje!

Ali zato u ovom delu koji ja smatram da je najbitniji, znaci kompromis/podela ti me "otkacis" jednom kratkom POGRESNOM/NELOGICNOM recenicom (koju sam citirao)....

vasilije, nisi konzistentan. ja sam samo replicirao na tvoj komentar. prvo si rekao da povlacis predlog za podelu kosova jer (da te citiram):

"Ovaj svoj predlog povlacim ako stanovnici severnog Kosova zele da ostanu deo buduceg nezavisnog Kosova..."

a sada hoces da razgovaras o podeli. deo o pescaniku sam namerno izostavio jer je bez smisla.
Bonner D Bonner D 10:43 03.04.2008

Re: Džaba ste krečili! Širi dalje!

irvas

znas kako, ja mislim da je malo bez veze u ovom kontekstu navoditi sta je djindjic govorio o kosovu pre 5 godina. ni ti, ni ja ne mozemo da govorimo o tome sta bi djindjic uradio da je ostao ziv. drugo, voleo bih da mi objasnis kako je to "u nasem interesu" da kosovo, celo (ne BEZ ALBANACA kako bi mnogi zeleli), ostane u srbiji?slicno tvom poredjenju su lepili djindjicu da je nacionalista zato sto je isao na pale za vreme rata u bosni a svi znamo da on nije bio za nacionalisticku politiku.


Meni Kosovo kao Kosovo uopšte nije tema ovde na blogu, o tome smo razgovarali mnogo puta pre i ja zaista ne bi ništa na tu temu trenutno da dodam i da oduzmem.

Evo ti još konkretnije, da LDP nije postojao, na prošlim izborima bi DS dobio još najmanje 200 000 glasova, ako ne i više, pa to pretvorite u broj poslanika u parlamentu, pa bi videli kao bi u toj situaciji Koštunica sa ili bez G17 mogao da traži poziciju Premijera, naime nikako!

A šta su dobili oni koji su glasali za LDP? Pa bukvalno ništa, samo su obezbedili poslaničke plate nekolicini ljudi koji su sedeli u skupštini, ništa, ali ništa više. U najboljem slučaju to će se desiti i ovog puta, ako LDP predje izborni censuz, ali uz sve ovo navedeno niko više u taj scenario ne veruje, i to su onda samo izgubljeni glasovi.

Zašto je uopšte potrebna ta neizvesnost sada, da li će LDP preći censuz ili neće, da li su to bačeni glasovi ili ne, kad je glas dat DS-u siguran glas?! A uz posotojanje civilnog sektora i NVO-a mislim da je uticaj na političke strukture i korekcija nekih njihovih stavova potpuno dovoljna, postojanje LDP-a je jednostavno suvišno i samo šteti evroreformskim snagama. To je nesumnjivo.

A čekajući da LDP postane vodeća i dovoljno jaka snaga da vodi i preuzme odgovornost na evropskom putu Srbije, mislim da bi mogli prilično da se načekamo, kao ona dvojica što još uvek čekaju Godoa.


irvas irvas 10:45 03.04.2008

Re: Džaba ste krečili! Širi dalje!

E sad naravno moze se desiti i da USA iz nekih svojih razloga ne pristane (kosovari ce ih i u tom slucaju slusati) ... ali videcemo ...

recimo da se desi to sto ti ocekujes. recimo da kosovo nikada ne bude priznato od UN i recimo da USA povuce svoju odluku. sta bi mi srbi sa skoro 2 miliona gradjana sa kojima ne postoji apsolutno nikakva komunikacija? uopste mi nije jasna tvoja logika...
Virtuelni Vasilije Virtuelni Vasilije 10:55 03.04.2008

Re: Džaba ste krečili! Širi dalje!

vasilije, nisi konzistentan. ja sam samo replicirao na tvoj komentar. prvo si rekao da povlacis predlog za podelu kosova jer (da te citiram):


hahaha ok, onda se nismo razumeli, sorry. To moje "povlacenje" je bilo zezanje (ocigledno neuspelo posto ga ti nisi tako razumeo. Ne mislis ti zbilja da ljudi iz severnog dela Kosova hoce da ostanu u nezavisnom Kosovu a ne u Srbiji?

Ako bi to zbilja bilo tako onda naravno da bi bilo besmisleno deliti Kosovo. Ali se po meni njihova zelja da ostanu u Srbiji podrazumeva isto kao sto se podrazumeva zelja onih iz juznog dela da ne ostanu ...

pozz
irvas irvas 10:59 03.04.2008

Re: Džaba ste krečili! Širi dalje!

Zašto je uopšte potrebna ta neizvesnost sada, da li će LDP preći censuz ili neće, da li su to bačeni glasovi ili ne, kad je glas dat DS-u siguran glas?! A uz posotojanje civilnog sektora i NVO-a mislim da je uticaj na političke strukture i korekcija nekih njihovih stavova potpuno dovoljna, postojanje LDP-a je jednostavno suvišno i samo šteti evroreformskim snagama. To je nesumnjivo.

vec vidjeno boneru. slicno su govorili o djindjicevoj DS u vreme kada je vodeca opoziciona stranka bila SPO. no, vidi se iz tvog komentara da ne verujes u cekanje na LDP. ja licno verujem i ubedjen sam da ce LDP, ovaj put, ne samo preci cenzus vec ce dobiti vise poslanika nego na proslim parlamentarnim izborima. ovaj put ce stvarno od nas zavisiti. ukoliko svi zajedno dobijemo vecinu protiv radikala i SPS_a naravno.

pristalice LDP-a, kojih je sve vise, ne veruju tadicevoj politici koja ustvari nije nikakva politika vec oportunisticko trazenje kompromisa sa nacionalistima. pokusavaju da otmu glasove DSS-u sa onim idiotskim sloganom "i kosovo i EU" koji je van svake pameti. ponasaju se prema svojim glasacima neodgovorno i to je razlog zbog kojeg gube glasove a ne ceda jovanovic i LDP.
irvas irvas 11:04 03.04.2008

Re: Džaba ste krečili! Širi dalje!

Ne mislis ti zbilja da ljudi iz severnog dela Kosova hoce da ostanu u nezavisnom Kosovu a ne u Srbiji?

tako i srbi iz hrvatske nisu zeleli da ostanu u u nezavisnoj hrvatskoj a sada im beograd ne pada na pamet. iskreno se nadam da ce srpski kosovari izvuci neku poentu iz toga.

misljenja sam da srbi na kosovu jedino mogu ocuvati svoja prava kroz kosovske institucije. prvo kroz privremene institucije EU a zatim u politickom ucescu putem svojih poslanika u kosovskom parlamentu.
Virtuelni Vasilije Virtuelni Vasilije 11:04 03.04.2008

Re: Džaba ste krečili! Širi dalje!

irvas
recimo da se desi to sto ti ocekujes. recimo da kosovo nikada ne bude priznato od UN i recimo da USA povuce svoju odluku. sta bi mi srbi sa skoro 2 miliona gradjana sa kojima ne postoji apsolutno nikakva komunikacija? uopste mi nije jasna tvoja logika...


ma nema smisla ni raspravljati o takvoj hipotetickoj situaciji posto je nemoguca ... Najbolji je neki dogovor i KOMPROMIS (to je ovo o cemu ja pricam). A moguca je samo situacija da se ovo sadasnje stanje "zamrzen" pa Kosovo ostane "polupriznato" ... nije ni to sjajno ali nije ni jedino u svetu. Ma takva su sva ta pitanja i cesto znaju da traju decenijama, stolecima (pa i milenijumima) pocev od Irske, Kipra, Turske, Kine, Izraelsko-palestinskog sukoba etc ... Zato mi smesno zvuce ovi vasi koji kazu: Srbija nije mogla da resi u zadnjih 100 godina treba preseci i odluciti bez kompromisa i na njenu stetu ...

pozz

ps. naravno ne navijam ja za vecnu neresnenost ... nego za kakav-takav kompromis ...
Bonner D Bonner D 11:13 03.04.2008

Re: Džaba ste krečili! Širi dalje!

irvas

vec vidjeno boneru. slicno su govorili o djindjicevoj DS u vreme kada je vodeca opoziciona stranka bila SPO. no, vidi se iz tvog komentara da ne verujes u cekanje na LDP. ...


To uopšte nije tačno, DS nikad nije bila na granici cenzusa, to uopšte ne može da se poredi.

irvas

...ukoliko svi zajedno dobijemo vecinu protiv radikala i SPS_a naravno.pristalice LDP-a, kojih je sve vise, ne veruju tadicevoj politici koja ustvari nije nikakva politika vec oportunisticko trazenje kompromisa sa nacionalistima. pokusavaju da otmu glasove DSS-u sa onim idiotskim sloganom "i kosovo i EU" koji je van svake pameti. ponasaju se prema svojim glasacima neodgovorno i to je razlog zbog kojeg gube glasove a ne ceda jovanovic i LDP.


Kako mislite da stvarate većinu protiv SRS i SPS kad ne verujete Tadićevoj politici? Kakva je to kontradikcija, uskakanje samom sebi u stomak u jednoj istoj rečenici?

Posle ovoga zaista nemam šta više da diskutujem sa Vama. To je jednostavno nemoguće. Uživajte!


Virtuelni Vasilije Virtuelni Vasilije 11:15 03.04.2008

Re: Džaba ste krečili! Širi dalje!

irvas
tako i srbi iz hrvatske nisu zeleli da ostanu u u nezavisnoj hrvatskoj a sada im beograd ne pada na pamet. iskreno se nadam da ce srpski kosovari izvuci neku poentu iz toga.


To su neuporedive stvari ... severno Kosovo nije jos nikad doslo pod kontrolu albanskih vlasti ...

S Hrvatskom se moze uporedjivati juzni deo Kosova: najveci deo ljudi proteran ... ostali ih malo i oni i nemaju drugu mogucnost nego da se prilagode situaciji. Ili da se isele. Ali je naravno tim Srbima u juznom delu Kosova neuporedivo teze posto njih jos uvek cuva vojska iza bodljikavih zica, mrznja je daleko veca itd. U Hrvatskoj je najgore proslo, bez obzira na razna trvenja izmedju Srba i Hrvata ipak se tu radi o slicnoj/srodnoj kulturi, jeziku, mentalitetu ...

U juznom delu Kosova ce dugorocno malo ko ostati od nealbanaca ... dovoljno ce biti ako mogu mirno da odu i da pre toga unovce svoju imovinu (ma to se desavalo i decenijama pre Slobe) ... i radi se iapk o "samo" nekoliko destina hiljada ljudi (znam zvuci grubo ali ukupan broj izbeglica u Srbiji verovatno jos oko pola miliona a bilo ih je i vise)

pozz
irvas irvas 11:18 03.04.2008

Re: Džaba ste krečili! Širi dalje!

Zato mi smesno zvuce ovi vasi koji kazu: Srbija nije mogla da resi u zadnjih 100 godina treba preseci i odluciti bez kompromisa i na njenu stetu ...

ja uopste ne vidim nikakvu stetu u nezavisnom kosovu. naprotiv. mislim da jedino priznavanjem nezavisnog kosova mozemo doci do pomirenja izmedju srba i albanaca. sve ostalo je samo privremeno resenje koje nicemu ne vodi.

medjutim, postoji veliki problem u suocavanju srba sa realnoscu jednog malog i siromasnog naroda. odatle ide onaj oportunisticki slogan "i kosovo i EU" pa se posle kritikuje LDP zbog "otimanja" glasova DS-a... ustvari, glasaci sve vise uvidjaju koketiranje DS sa nacionalistima i zato se opredeljuju za LDP.

mislim, da prosirim dalje kad sam vec tu... :))
irvas irvas 11:21 03.04.2008

Re: Džaba ste krečili! Širi dalje!

To uopšte nije tačno, DS nikad nije bila na granici cenzusa, to uopšte ne može da se poredi

nije ni LDP vise. uzivajte i vi.
Kako mislite da stvarate većinu protiv SRS i SPS kad ne verujete Tadićevoj politici? Kakva je to kontradikcija, uskakanje samom sebi u stomak u jednoj istoj rečenici?

nema tu nikakve kontradikcije. LDP je spreman da udje u koaliciju sa DS. to nije nikakva tajna.
irvas irvas 11:27 03.04.2008

Re: Džaba ste krečili! Širi dalje!

To su neuporedive stvari ... severno Kosovo nije jos nikad doslo pod kontrolu albanskih vlasti ...

nije ni knin sve do oluje.
Hrvatskom se moze uporedjivati juzni deo Kosova: najveci deo ljudi proteran ... ostali ih malo i oni i nemaju drugu mogucnost nego da se prilagode situaciji. Ili da se isele. Ali je naravno tim Srbima u juznom delu Kosova neuporedivo teze posto njih jos uvek cuva vojska iza bodljikavih zica, mrznja je daleko veca itd. U Hrvatskoj je najgore proslo, bez obzira na razna trvenja izmedju Srba i Hrvata ipak se tu radi o slicnoj/srodnoj kulturi, jeziku, mentalitetu ...

postojala je i mrznja prema srbima u hrvatskoj. sada je situacija malo drugacija. priznavanjem kosova od strane srbije, mnogo toga bi se promenilo. sta bi nam falila multi-kulti saradnja sa bracom albancima?
U juznom delu Kosova ce dugorocno malo ko ostati od nealbanaca ... dovoljno ce biti ako mogu mirno da odu i da pre toga unovce svoju imovinu (ma to se desavalo i decenijama pre Slobe) ... i radi se iapk o "samo" nekoliko destina hiljada ljudi (znam zvuci grubo ali ukupan broj izbeglica u Srbiji verovatno jos oko pola miliona a bilo ih je i vise)

tako ce biti ako se nastavi ovakva srpska politika.
pozz

i tebi pozz vasilije.
Bonner D Bonner D 11:28 03.04.2008

Re: Džaba ste krečili! Širi dalje!

irvas

nema tu nikakve kontradikcije. LDP je spreman da udje u koaliciju sa DS. to nije nikakva tajna.


To što je LDP spreman, to su samo puste želje i pusti snovi, DS sa ovakvim LDP-om neće ući u koaliciju na republičkom nivou! To je ralnost!


Virtuelni Vasilije Virtuelni Vasilije 11:28 03.04.2008

Re: Džaba ste krečili! Širi dalje!

irvas
ja uopste ne vidim nikakvu stetu u nezavisnom kosovu. naprotiv. mislim da jedino priznavanjem nezavisnog kosova mozemo doci do pomirenja izmedju srba i albanaca. sve ostalo je samo privremeno resenje koje nicemu ne vodi.


Sa ovim mogu i ja da se slozim problem je samo u tome kakvo je "trajno" resenje najbolje. Bilo je i ranije resenja koja su bila jednostrana i na silu (pod Turcima, Nemcima, Slobom:))) pa iako su neki tada mislili da su trajna - ispostavilo se da nisu. Zato ne verujem ni da ce ovo zadnje nasilno resenje "pod Amerikancima" moci da bude trajno (makar to tebi tako izgledalo ... vidis valjda da i sad tako kao ti misli zanemarljivo mali broj ljudi u Srbiji...

Ovo o cemu ja pricam mi izgleda ipak trajnije posto predstavlja istorijski KOMPROMIS i pristajanje obe strane ... pa je verovatnoca da bude trajno mnogo veca ...

pozz

ps. ja nazalost ne bih vise sirio ... a ne bih vise ni bio "tu":)))

pps. zar nije logicnije da se ti i ja pomirimo tako sto obojica to hocemo i malo popustimo nego ako ja tebe prethodno izgazim i nateram te na pomirenje pod uslovima koje samo ja diktiram? Naravno ovo je hipoteticki primer, posto nas dvojica, hvala bogu, necemo ni da se svadjamo
irvas irvas 11:32 03.04.2008

Re: Džaba ste krečili! Širi dalje!

To što je LDP spreman, to su samo puste želje i pusti snovi, DS sa ovakvim LDP-om neće ući u koaliciju na republičkom nivou! To je ralnost!

onda ce morati da udje u koaliciju sa SPS-om. to je valjda bolja varijanta...
irvas irvas 11:35 03.04.2008

Re: Džaba ste krečili! Širi dalje!

pps. zar nije logicnije da se ti i ja pomirimo tako sto obojica to hocemo i malo popustimo nego ako ja tebe prethodno izgazim i nateram te na pomirenje pod uslovima koje samo ja diktiram? Naravno ovo je hipoteticki primer, posto nas dvojica, hvala bogu necemo ni da se svadjamo

tacno tako. lepo smo se izgazili a sada jedan drugome da odamo postovanje i da medjusobno priznamo sve sto se treba priznati, pa zajednicki na pivo. i u kafani, naravno, delimo ceh :)))
Virtuelni Vasilije Virtuelni Vasilije 11:38 03.04.2008

Re: Džaba ste krečili! Širi dalje!

i u kafani, naravno, delimo ceh :)))


e to ne moze ... ja placam :))))) ... il' je tebi opet do svadje?:)))))))
silver bullet silver bullet 12:40 03.04.2008

Re: Džaba ste krečili! Širi dalje!

Evo ti još konkretnije, da LDP nije postojao, na prošlim izborima bi DS dobio još najmanje 200 000 glasova, ako ne i više, pa to pretvorite u broj poslanika u parlamentu, pa bi videli kao bi u toj situaciji Koštunica sa ili bez G17 mogao da traži poziciju Premijera, naime nikako!


Netacno!

Vecina glasaca LDP-a ne bi ni izasla na glasanje.
Za njih je mala razlika izmedju danasnjeg DS-a i DSS-a, izmedju Tadica i Kostunice.

Nije LDP nista oteo DS-u.
DS je sam svojim "sanitarnim otklonom" otklonio neke birace.
Svesno, da bi pridobio druge. Galsace DSS-a i SPS-a.

To je sistem spojenih sudova.

Sve ima svoju cenu.

Ne moze DS da pridobije birace na oba, krajnja, pola glasackog dijapazona.

A sto se tice premijerskog mesta - Tadic bi ga dao Kostunici i da ovaj ima 5% glasova.
Ako bi DS-u od tih glasova zavisilo formiranje vlade i pristup novcinim tokovima i polugama vlasti.

To nije politika kompromisa, to je kompro - mizerija.


Bonner D Bonner D 20:45 02.04.2008

Konsenzus!

Jelena MIlić

nek Ameri i EU beru kožu na šiljak za ostalo, ionako su oni digli ruke od principa zbog kojih neki ovde i misle da Kosovo treba da bude nezavisno. Mi ne moramo, al moramo da mislimo i na sebe, na Srbiju u EU.


Ovo je više od konsenzusa!


Pozdrav
FridaysChild FridaysChild 01:32 03.04.2008

jedno pitanje

"A ako DS opet kaže ne, ako dođe opet i do personalnih uslova, ličnih amioziteta, oprem dobro. Znamo tačno na čemu smo. Ni ja neke ne podnosim, mislim da su štetni za LDP ideju"


Da li imate isto tako i neke koje ne podnosite u DS i mislite da su stetni za ideju DS (koja to bese?)? :)
Jelena Milić Jelena Milić 11:11 03.04.2008

Re: jedno pitanje

odogovorih gore nekom, ne tice me se toliko koliko za ldp...jer sa ldp delim puno vise zajednickih stavova i ldp sam sigurni glasac....pre toga bila gss. ...
dakle ds posmatram samo na nivou potencijalnog koalicijonog paretnera...i pratim sve sto se spolja pise...oni me ideolski ne doticu toliko ko ldp pa me ni kadrovska resenja toliko ne znaimaju
Jelena Milić Jelena Milić 08:38 03.04.2008

odo za nis

Kraj procesa u kome su nestajali svedoci

U Haškom tribunalu danas će biti izrečena presuda bivšem komandantu OVK i kosovskom premijeru Ramušu Haradinaju optuženom za zločine protiv čovečnosti
Sudsko veće Haškog tribunala danas će izreći još jednu presudu za zločine protiv čovečnosti i kršenje zakona i običaja ratovanja koji su počinjeni na Kosovu i Metohiji. „Radi se o slučaju koji neki nisu ni želeli da vide na sudu, slučaju u kojem smo imali veoma malu podršku i na međunarodnom, i na lokalnom nivou”, rekla je pre napuštanja dužnosti bivša tužiteljka Karla del Ponte.

Proces bivšem komandantu Oslobodilačke vojske Kosova i premijeru Ramušu Haradinaju od samog početka se odvijao kao nesvakidašnji pravni slučaj. Iako je tužilaštvo nameravalo da izvede 98 svedoka i zatražilo kaznu od 25 godina za zločine počinjene od marta do septembra 1998. godine, suočilo se sa nepremostivim strahom svedoka da u sudnici govore o zločinima svog sunarodnika.

Del Ponteova je u oktobru prošle godine u intervjuu nemačkom nedeljniku „Špigl” rekla da u slučaju Haradinaja „gubi svedoke na sve strane”. „Njima se upućuju ozbiljne pretnje, i u ovom smislu Albanci su gori od Srba”, navela je tada glavna tužiteljka tribunala.

U knjizi „Lov, ja i ratni zločinci”, čije je delove prošlog meseca prenela Beta, Del Ponteova je navela primere zastrašivanja svedoka, koje je počelo i pre nego što je tribunal početkom 2003. objavio prve optužnice protiv pripadnika OVK, a zatim i primere pokušaja ubistva onih koji su nameravali da svedoče u tim procesima. Bivša tužiteljka pominje ubistvo Tahira Zemaja, koji je trebalo da bude svedok u slučaju protiv Ramuša Haradinaja i piše da su kasnije ubijena još dvojica policajaca koji su istraživali smrt Zemaja.

U februaru 2007. godine, takođe, pod nerazjašnjenim okolnostima, u Podgorici je poginuo i Kujtim Beriša, svedok „broj 1”, čije ubistvo u saobraćajnoj nesreći nije bilo predmet istrage zato što Haški sud „nije bio u stanju da vodi paralelnu istragu”. Pre isteka mandata bivša tužiteljka otvoreno je optužila misiju UN na Kosovu i Metohiji da je ometala saradnju sa tribunalom odbijajući da zaštiti svedoke, isporučujući zahtevane dokumentu na kojima su najvažniji podaci bili zatamnjeni i pružajući otvorenu podršku optuženom premijeru.

Ramuš Haradinaj, za koga tužilac Dejvid Re tvrdi da je dokazano da je odgovoran za smrt najmanje 40 kosovskih Srba i nealbanaca u selu Glođani i Radonjićki lug, šest godina pre nego što je 2004. godine postao kosovski premijer imao je kontrolu nad zloglasnom jedinicom „Crni orlovi” i logorom „Jablanica”. Kada je Haradinaja tribunal 2005. godine optužio za ubistva, progone i silovanja, tadašnji šef Unmika Seren Jesen Petersen ispratio ga je sa prištinskog aerodroma u Hag rečima: „Prijatelju moj, želim ti brz povratak”.

Haradinaj, za koga se smatra da i dan-danas ima apsolutnu kontrolu u pojedinim delovima Metohije, vratio se iz pritvora nakon četiri meseca na privremenu slobodu i do februara 2007. godine boravio na Kosovu kao jedini haški optuženik kome je bilo dozvoljeno da se bavi politikom i javno nastupa dok je bio na privremenoj slobodi.

Del Ponteova se, istina, protivila njegovom privremenom puštanju na slobodu i davanju odobrenja da može da se bavi politikom, ali će javnost tek iz njene knjige, koja treba da izađe iz štampe ovih dana, saznati da je smatrala da „pristrasnost međunarodne zajednice prema jednoj strani na Kosovu predstavlja ozbiljnu prepreku u radu tribunala”.

Iako iz objavljenih delova knjige javnost saznaje da je Del Ponteova imala nameru da optuži i NATO zbog gađanja civilnih ciljeva na Kosovu, ipak nije imala uspeha u dokazivanju optužnica koje su podignute još pre devet godina. Bivša tužiteljka navodi da nije uspela da od Severnoatlantske alijanse dobije snimljene razgovore između pilota i baze, iako je transkripte tih razgovora Slobodan Milošević koristio u procesu pred tribunalom (a bili su emitovani i nekoliko puta na domaćim TV-stanicama).

Koliko „pristrasnost međunarodne zajednice prema jednoj strani na Kosovu predstavlja ozbiljnu prepreku u radu tribunala” i koliko naknadnog pravdanja NATO kampanje nad SR Jugoslavijom ima u knjizi bivše tužiteljke, vidi se i iz toga što Del Ponteova nije 2002. godine iskoristila izveštaj o korišćenju osiromašenog uranijuma i kasetnih bombi tokom bombardovanja Kosova i Metohije. Miloševićev advokat u Hagu Zdenko Tomanović tvrdi da se na osnovu mape Kosova jasno vidi da je bivša tužiteljka Miloševića optužila za zločine samo u onim delovima pokrajine koji su bili izloženi masovnom bombardovanju kasetnim bombama i bombama sa osiromašenim uranijumom, a ne za one delove na kojima nisu korišćena takva sredstva.

Biljana Mitrinović

----------------------------------------------------------------------

Tomanović: Nacionalni interes u službi NATO

Zdenko Tomanović, branilac pokojnog Slobodana Miloševića u Hagu, kaže za „Politiku” da je imao u rukama i lično čitao sadržaj razgovora između NATO pilota i komande u njihovoj bazi. „Iz sadržaja tih razgovora da se videti da je postojala koordinacija na terenu i da je sugerisano da se ne gađaju određene oblasti, ’pošto su pod kontrolom OVK’”, kaže Tomanović i dodaje: „od državnih institucija sam tražio te transkripte, kako bih mogao da ih koristim na sudu, ali je moj zahtev odbijen”.

„Moj zahtev je odbijen, a usmeno sam dobio obaveštenje da to može da naruši nacionalne interese”, kaže Tomanović i dodaje da su mu pojedina vojna lica u privatnim razgovorima sa žaljenjem govorila da to „može biti samo interes NATO-a, a ne naše zemlje”.

Atomski mrav Atomski mrav 08:43 03.04.2008

Re: odo za nis

Haradinaj će biti oslobođen ili osuđen na onoliko vremena koliko je proveo u pritvoru Haškog tribunala (poput Nasera Orića). Sramota je kako je Haški tribunal selektivan prilikom procesuiranja ratnih zločina na teritoriji bivše SFRJ.
Jelena Milić Jelena Milić 08:49 03.04.2008

Re: odo za nis

slazem se. donekle. oko sramote. mislim da je haradinaj case ipak gori izuzetak od pravila. a za ostalo, ja duboko krivim i srpske vlasti u rs sto su opstruirale istrage zbog svojih interesa da se zastite.

samo jedna stvar --pomisli na sta bi region danas licio da nije bilo ICTY i da su svi ostali na slobodi i da niko osudjen nije!!!

nist anije crno -belo. ICTY je dobra stvar, tek ce se videti sva korist, ali je imao puno funkcionalnih problema, koje MZ mora imati u vidu, ako zlu netrebalo bude ikad ponovo morala da pravi tako nesto. od toga da nema svoje organe gonjenja, na dalje.....

meni je bila zanimljiva cutnja blogosfere npr kad je krenuo fajt najs karla, mislim da je tu najs bio potpuno non-profi etc, ali eto, nista nije savrseno, ovo s aharadinajom je crna mrlja ocito je vec sad, mad ane znam kakva ce presuda biti, ...

ali opet kazem pomisli nasta bi region licio da su svi ti zlocinici ostali neprocesuirani. ICTY je za mene ipak civilzacijska tekovina.
Atomski mrav Atomski mrav 09:04 03.04.2008

Re: odo za nis

Ne kažem ja da je ICTY kao institucija loša, već da radi loše. Osim slučaja Haradinaja i Orića koje sam spomenuo, tu je slučaj Milošević gde su Karla & co. uprskali stvar totalno. Tu je činjenica da protiv Tuđmana, Izetbegovića i još nekih lidera nije podignuta optužnica, Karla se pravdala da su umrli pre nego što je istraga okončana... Njoj su svi glavni zlotvori bivše SFRJ pomrli pre nego što je uspela da ih strpa tamo gde im je mesto. Tu je i činjenica da se vodi proces protiv Šešelja gde niko živi ne zna kako oni misle da dokažu te optužbe. Baš zato što to nije tamo neki opštinski sud već jedna civilizacijska tekovina, ove greške su neoprostive. Bitno je da su Florens Artman i Karla del Ponte izdale knjige i da Džefri Najs drži predavanja u Velikoj Britaniji na kojima pljuje rad Tribunala. Dok su radili svoje poslove, sigurno su bili dobro plaćeni a sad još dodatno unovčavaju tuđu nesreću. Svoj posao nisu obavili do kraja i kako treba.

Na šta će region ličiti kad se jedni nađu iza brave (verujem zasluženo) a drugi se vrate kao heroji koji su pobedili nepravdu (Tribunal)?

Dakle, ako se uspostavlja neki princip, neki koncept, daj da se uspostavi i realizuje do kraja i da važi za sve.
Atomski mrav Atomski mrav 09:19 03.04.2008

Re: odo za nis

Inače, branilac Haradinaja je žena Tonija Blera - čoveka kome su Albanci trebali da daju bulevar u Prištini a ne Bilu Klintonu.
Ђак Ђак 17:38 03.04.2008

Re: odo za nis

...и Рамуш је данас ослобођен свих оптужби.
Atomski mrav Atomski mrav 08:13 04.04.2008

Re: odo za nis

Nisam iznenađen, niko nije iznenađen... farsa od suđenja na farsi od suda. Samo to što su svedoci pobijeni nije farsa :(
Ninoslav Randjelovic Ninoslav Randjelovic 08:31 04.04.2008

Re: odo za nis

Nisam iznenađen, niko nije iznenađen... farsa od suđenja na farsi od suda.

Ja sam iznenadjen da Jelena Milic ne komentarise detaljnije (ili uopste) tu farsu od sudjenja i oslobadjanje zlikovca kakav je gospodin Haradinaj.
Zaista, zaista cudno !!!!! Jelena Milic je odavala utisak osobe koja je spremna "svaki kamen da prevrne" u pokusajima da ljudima priblizi sve blagodeti saradnje sa Hagom, a sada nista....? Da li je ovaj kamen pretezak cak i za nju i njen entuzijazam ?
Atomski mrav Atomski mrav 08:37 04.04.2008

Re: odo za nis

E to ti raspravi sa njom kad se sledeći put nađete negde na piću... a da ne komentariše - nije istina, evo ona je prva komentarisala presudu (tada još nije bila donesena ali smo svi znali kakva će biti) haradinaju na ovom blogu. U pitanju je upravo ovaj thread.
Ninoslav Randjelovic Ninoslav Randjelovic 09:26 04.04.2008

Re: odo za nis

E to ti raspravi sa njom kad se sledeći put nađete negde na piću...

Vazi, prijatelju. Samo, nadam se da ce ona pre toga nesto reci o toj oslobadjajucoj presudi i efektu koji ona moze imati na ljude koji zive tamo gde je gospodin Haradinaj ubijao. Ili o efektu na razmisljanje mnogih ovde o svrsi dalje saradnje Srbije sa Haskim tribunalom ?
Nije valjda da Vi mislite da je ono gore sto je Jelena pomenula odgovarajuci na VASU tacnu "prognozu" da ce Haradinaj biti oslobodjen - komentar ?
Atomski mrav Atomski mrav 09:43 04.04.2008

Re: odo za nis

Šta će Jelena napisati - videćemo. Nema svrhe nagađati, zar ne? Ako nešto želiš da poručiš Jeleni, pošalji joj privatnu poruku. Meni šuplje deluje priča kako je ICTY dobra ideja - slažem se, ali je realizacija očajna...
Jelena Milić Jelena Milić 08:44 03.04.2008

odo u nisss

Piter Fejt pozivajući se na Ahtisarijev plan odobrio juče Nacrt ustava Kosova


Stupa na snagu 15. juna


Priština, Beograd - Specijalni predstavnik EU na Kosovu Piter Fejt, pozivajući se na odredbe iz iz Ahtisarijevog sveobuhvatnog rešenja za budući status, odobrio je juče tekst Nacrta kosovskog ustava o čemu je pismom obavestio Ustavnu komisiju, saopšteno je iz Fejtovog kabineta. Usvojeni tekst Nacrta ustava Kosova, kako se ističe u Fejtovom pismu, u skladu sa Ahtisarijevim planom, obuhvata i odredbu da ustav stupa na snagu 15. juna 2008.
Kako je Danasu objašnjeno u Ustavnoj komisiji, u ponedeljak, do kada bi na sajtu Komisije trebalo da se pojavi petojezična poslednja verzija dokumenta, planirana je "ceremonija potpisivanja Nacrta ustava" koji će biti prosleđen predsedniku i privremenoj skupštini Kosova.
U kosovskom parlamentu našem listu je nezvanično rečeno da bi, kad Skupština bude zvanično obaveštena o Fejtovoj odluci, trebalo da se održi sednica Predsedništva Skupštine na kojoj će biti utvrđena procedura usvajanja ustava Kosova. Na zahtev poslanika očekuje se skupštinska rasprava o Nacrtu ustava, a skupštinski izvori tvrde da bi ona mogla da se održi najkraće za pet dana od sastanka Predsedništva, koliki je i rok za poslaničko proučavanje dokumenta. Prištinski mediji najavljuju da bi razmatranje predloga ustava u kosovskom parlamentu moglo da počne do 15. aprila.
Piter Fejt je u pismu u kojem obaveštava Ustavnu komisiju da je "overio Nacrt ustava Republike Kosovo", ocenio da će "Kosovo imati moderan ustav koji garantuje potpuno poštovanje pojedinačnih, kao i prava zajednica, uključujući prava kosovskih Srba, po vladavini zakona". Napominjući da je "pravo na lokalnu samoupravu čvrsto obuhvaćeno Nacrtom ustava", Fejt "veruje da vlada i građani Kosova mogu da započnu sa izgradnjom održivog, multietničkog društva".
Ustavna Komisija usvojila je 1. aprila potpunim konsenzusom konačni Nacrt ustava koji, kako je saopšteno iz Komisije, "reflektuje sve komentare, primedbe i predloge građana koje je Ustavna komisija ocenila kao one koji su u saglasnosti sa Deklaracijom nezavisnosti i međunarodnim obavezama Republike Kosovo". Javna rasprava o Nacrtu kosovskog ustava u kojoj su, prema tvrdnjama Ustavne komisije učestvovali i Srbi, što njihovi politički predstavnici negiraju, završena je krajem februara. J. Tasić




Jelena Milić Jelena Milić 08:57 03.04.2008

sad odoh u tri lepe a ne u nis

da budem iskrena, #Linki za mene bi bilo veliko iznenadjenje da ldp osvoji preko 10 % glasova , jer , ipak, ne moze se od g..... napraviti pita .


ovo rece doktorka kod draga...e pa stvarno...
Atomski mrav Atomski mrav 09:06 03.04.2008

Re: sad odoh u tri lepe a ne u nis

Komentar neću komentarisati, a LDP neće osvojiti preko 10% glasova jer to nije realno stanje... neki su još i pre prošlih parlamentarnih izbora davali prognoze na blogu da će procenat biti dvocifren, čak i 15% ali to jednostavno nije realno, kao što nije realno očekivati da koalicije DSS+NS i SPS+JS+PUP ne pređu cenzus - nažalost...
Ninoslav Randjelovic Ninoslav Randjelovic 09:07 03.04.2008

Re: sad odoh u tri lepe a ne u nis

ovo rece doktorka kod draga...e pa stvarno...

Mozda je mislila na biracko telo...., na narod koji glasa. Jer, ipak su glasaci (narod) nesto od cega politicke stranke prave tu pitu iz godine u godinu.... Ili obrnuto mozda ?
Jelena Milić Jelena Milić 09:11 03.04.2008

Re: sad odoh u tri lepe a ne u nis

sta je da je nemam pojma, al je nepoliticno, neodgovrno, kako god

Atomski mrav Atomski mrav 09:11 03.04.2008

Re: sad odoh u tri lepe a ne u nis

Ma da, ne verujem da je mislila na glasače LDP-a, već na glasače u totalu (minus glasači LDP-a ). To bi već ličilo na doktorku.
irvas irvas 11:36 03.04.2008

Re: sad odoh u tri lepe a ne u nis

Jelena Milić
da budem iskrena, #Linki za mene bi bilo veliko iznenadjenje da ldp osvoji preko 10 % glasova , jer , ipak, ne moze se od g..... napraviti pita .ovo rece doktorka kod draga...e pa stvarno...

jelena, jel ovo poziv na linch?
Atomski mrav Atomski mrav 11:54 03.04.2008

Re: sad odoh u tri lepe a ne u nis

jelena, jel ovo poziv na linch?

Odakle ti to?!
Ninoslav Randjelovic Ninoslav Randjelovic 11:56 03.04.2008

Re: sad odoh u tri lepe a ne u nis

Odakle ti to?!

Mozda ga je naplasio i isfrustrirao Deda Mraz ? Ili kolege iz voznog parka ?
irvas irvas 12:09 03.04.2008

Re: sad odoh u tri lepe a ne u nis

Mozda ga je naplasio i isfrustrirao Deda Mraz ? Ili kolege iz voznog parka ?

jel ovo treba da bude duhovito?
Ninoslav Randjelovic Ninoslav Randjelovic 12:30 03.04.2008

Re: sad odoh u tri lepe a ne u nis

jel ovo treba da bude duhovito?

Ne znam da li treba. Ili jeste, ili nije....? U svakom slucaju, to je samo sala. Nista vise. Ne zamerite.
Ivan Čikarić Ivan Čikarić 15:46 03.04.2008

Aj batalite to....

...nego ko je ona lepa teta koja kaze "Ljubav " u spotu LDP-a?
)

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana