Nicija starost ne moze biti necija mladost

Jelena Milić RSS / 01.03.2008. u 16:35

 

                                                                                                                                                                                                                               jelenamilic2.jpg?t=1204395913I ja bila. Iskupio me Rajko EXIT Bozic.  Prosetali, tracarili, diskutovali, visili u Platoima i na Platou. Nije bilo puno ljudi, ali su Vojin, Mira i Rajko poslali sjajne poruke. Kao i organizatori, naravno. Poznati mi ljudi  i u publici. “Dokle Jelena,  setam 12 godina, cerka mi ima 19,” pita me neko.  Ne znam, mada imam par ideja kako da ne dopustimo da bude i  Serbia-A Permenent Tragdey. Jedna je da ove mlade podrzimo jace i bolje. Evo jos jednog predloga, kako da se stvari poprave.

 

 

 

 

 

jelenamilic3.jpg?t=1204395849

 

Rajko se, naime,  skupu  obratio citajuci  iz knjige CHE-A PERMANENT TRAGEDY –Duska Radovica i Matije Beckovica,  koju je ovako najavio: “ Knjiga dvojca  pisaca od kojih jedan vise nije sa nama a drugi vise nije sa svojim pesmama. “  

 

 

jelenamilic.jpg?t=1204395950Ajd kad ne mogu da sredim da Bjork izadje na binu na EXITu  sa svojerucno joj udeljenim bedzom Kosovo je Srbija od strane VK, mogu bar svojerucno ja da ukucam neke od delova koje je Rajko obelezavo dok je pravio najuzi izbor za govor umesto govora. Tako da vam je ovo moj izbor iz Rajkovog izbora, Jelena feat. Rajko, tako nekako. Meni se najvise svideo “zivotni ciklus”, ja krstila. Sta reci EXITman -Killing Me Softly With This Song/s.

 

 

 

 

 

 

"....Svetu ne mogu pomoci ocajnici koji su nacisto  sa

zivotom.

Jedina nada covecanstva jesu oni koji ne priznaju

argumente i iskustvo.

Niko nikome nista nije dokazao.

Smisao zivota je u tome sto se zivi uvek ispocetka.

Niko ne nastavlja niciju nesrecu.

Svako zivi svoj zivot.

Nicija starost ne moze biti necija mladost.

Starost je bez nade. Starost se vestacki odrzava: pilulama, propisima,

pravilima, injekcijama, dijetom, mitovima...."

 

 

 

“Zivot je mala kradja od vecne smrti.

Treba ziveti.

Od svih koji su ziveli i svih koji ce ziveti-mi smo jedini zivi.

Treba se radovati zivotu!

Ko ne ume da zivi, ko se ne raduje, mora biti

protiv svega sto je afirmacija zivota.

Vi mrzite zivot jer ste defektni.

Vi trazite smrt, bolju od zivota.

Vi ste za nedostiznu pravdu, za san o postenju,

za bajke o slobodi.

prestali ste da zivite. Vi gledate filmove. “

 

  

“…heroizam je afekat, a afekat je trazenje

najprostijeg resenja.

Afekat je bekstvo, a ne nalazenje pravog resenja.

Nesposobnost da se takvo resenje nadje…”

“ Prodajm nov, ocuvan i nepotrebljivan cilj!

Imam dva idola. Jednog dajem!

Treniram atentatore!

Nudim programe, pravce, putokaze, resenja, izlaze!

Kupite mrznju protiv svega!

Evo ulaznice za istoriju!

Kupite zedj za slobodom!

Evo formulacije za potresanje srca malih naroda!

Kolekcija jauka koji ce svakog ganuti!...”

       



Komentari (149)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

vidomir pavlovic vidomir pavlovic 22:29 01.03.2008

Re: Stulic

dobro rečeno, ali kako pojedincima objasniti ?
Ljupka Ljupka 23:21 01.03.2008

Re: Stulic

ima uputstvo, od štulića : "raspolagat tudjom mukom nije mala zajebancija..."
Taska Dana Taska Dana 23:34 01.03.2008

........

Mnogo je lakse biti zao jer je zlo haoticno cak i kad je organizovano, lipti i puca na sve strane, mere mu nisu odredjene...

A ljudi su kao i sve zivotinje sklone divljanju narocito u coporima.

vucko vucko 01:17 02.03.2008

Asocijacije...

sloboda je nepoznata i strašna...

Prva asocijacija na "sloboda": Čačak :)
Unfuckable Unfuckable 01:27 02.03.2008

Re: Asocijacije...

Prva asocijacija na "sloboda": Čačak :)


pa jes - razvalismo se od slobode... il' to beše slavna US avijacija odradila ?

gde s' vuchko, ljudino... ?
vucko vucko 01:32 02.03.2008

Re: Asocijacije...

pa jes - razvalismo se od slobode... il' to beše slavna US avijacija odradila ?

Da, sećam se kad su pokazivali na dnevniku razvaljene usisivače :)

Evo ja bio par dana do firme, pa se vratio danas po podne, a žena večeras pozvala kolege da proslavi što smo se vratili, pa sam, kao dobar domaćin, pazio da samo oni koji voze odu trezni kući
AlexDunja AlexDunja 01:32 02.03.2008

Re: Asocijacije...


Prva asocijacija na "sloboda": Čačak :)

a psihicko odredjenje slobode zavisi od toga
da li sloboda igra u tuzli ili na strani:)))
gorran gorran 01:33 02.03.2008

Re: Asocijacije...

kako se ono zvaše onaj bek iz slobode što je lomio noge?
gorran gorran 01:38 02.03.2008

Re: Asocijacije...

vucko
Prva asocijacija na "sloboda": Čačak :)
I sloboda i mišljenje su kao neka nelagodnost, nešto su nerado viđeni u našim krajevima ) Kad te spopadnu "misli", moraš odmah ili da popiješ jednu, ili da legneš i sačekaš da prođe. Jedan moj poznanik imao je običaj da kaže: istrčiš tri kruga oko Petlovog Brda, i posle nema da misliš ništa...
Unfuckable Unfuckable 01:57 02.03.2008

Re: Asocijacije...

kako se ono zvaše onaj bek iz slobode što je lomio noge?


znamjaznamjaznamja !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Jusuf Hatunić
slomio nogu partizanovcu Raciću
Posle došao u Partizan
zloćinac se uvek vraća ......
AlexDunja AlexDunja 02:00 02.03.2008

Re: Asocijacije...

zloćinac se uvek vraća ......

na mesto...:))))
gorran gorran 02:07 02.03.2008

Re: Asocijacije...

Odgovor je tačan )
AlexDunja AlexDunja 02:09 02.03.2008

Re: Asocijacije...

Odgovor je tačan )

ha:))))
JJ Beba JJ Beba 02:17 02.03.2008

Re: Asocijacije...

gandra gandra 20:54 01.03.2008

Stulic

Idi za svojom sudbinom
----------------------

uskracujem ti pravo da me i dalje zabavljas
odbacio sam tvoje okove
pune neuspjesnog
hladnog prezira
koga si zapravo voljela
covjeka
sa nemogucom dikcijom
ili ljubav gomile izabranih prosjaka
sto na prvi udarac
bjeze preko granice

uskracujem ti pravo da me i dalje zabavljas
moje lice zeli zaborav
moje lice zeli odmor od silnih putovanja
moje lice zeli svijest
istinu
pa ma kakva ona bila
i zato bjezi od mene
ponesi svoje kofere pune gorkih spoznaja
idi za svojom sudbinom
i ne vracaj se vise
Out of Beirut Out of Beirut 21:51 01.03.2008

...

Ja nisam u vasoj zemlji i
ne delim bas vasu politicku orijentaciju
(a i u svojoj zemlji sam stranac),
ali hocu da vam kazem nesto o tome kako je biti u (ekstremnoj) manjini

Radite to sto radite "za sebe"
Radite sta god radili sa osecanjem svrhe koju
spoljasnje, buduce cinjenice ne mogu da uniste

Koliko se vise naucite da se osecate normalno kao manjina
(najbolje ona od jedan)
drugo ce, mislim, doci na svoje mesto.

"It takes all kinds."

Ako je vama dobro, udobno u tome u cemu ste razliciti od mene,
ja sam srecniji nego sto bih inace bio.

(Ovaj post ne treba shvatiti kao nesto visokoparno i samozaljubljeno.)
Svetovid Svetovid 02:32 02.03.2008

Cenzura na blogu B92

Upravo sam dobio zanimljivu poruku od Moderatora8:

'''''''''''''''''''''''''''''
Poštovani,

Vaš komentar na tekst "Nicija starost ne moze biti necija mladost" je obrisan zato što se koristili izraz "šiptar" koji na blogu B92 nije dozvoljen.

Nadam se da ćete uneti izmenu u Vaš tekst i ponovo ga postaviti.

Hvala na razumevanju

'''''''''''''''''''''''''''

Moj komentar se zapravo nije ni doticao istih, osim što sam ih spomenuo zajedno sa Srbima u kontektu da je briga Imperiju za njih i za nas. A sve povodom komentara o Obami.

Ali, slažem se da bi bilo uvredljivo da sam napisao šiptar sa malim š kao što je cenzor to naveo. Mežutim nisam, dakle "Šiptar" cenzura, "Šiptar".

Gori ste od najgorih staljinista. Dobrodošli u 1994.

Ne sumnjam da će dežurni cenzor obrisati i ovu poruku, kao verovatno i moj nalog.

Ali kopija ovoga ide i na druge sajtove, nije doduše da će bilo kome reći nešto novo, pošto je već
poznato svakome sa se i sajt B92 kao i blog pažljivo uređuju kako različita mišljenja od dozvoljenih ne
bi kvarila idilu.

Znam da time prave Potemkinova sela za ono par likova koji se ovde javljaju, ali šta je mnogo mnogo je.
Nenad M. Nenad M. 09:39 02.03.2008

Re: Cenzura na blogu B92

Ali kopija ovoga ide i na druge sajtove, nije doduše da će bilo kome reći nešto novo, pošto je već
poznato svakome sa se i sajt B92 kao i blog pažljivo uređuju kako različita mišljenja od dozvoljenih ne
bi kvarila idilu.


eto a ti uspeo da napises kako nema mesta za drugacije misljenje. ajd probaj na sajtu politike da kritikujes istu
AlexDunja AlexDunja 10:28 02.03.2008

e, evo najave:))

za post o dogadjanjima u tirani:)
Jelena Milić Jelena Milić 11:15 02.03.2008

Re: e, evo najave:))

gotova sam, sad stvarno moram...

pustila sam namerno par dana da vidim koliko su kurir i co ozbiljni ..ili sam ja nebitna, ili nisu culi da je i fatmir limaj bio
Ninoslav Randjelovic Ninoslav Randjelovic 11:19 02.03.2008

Re: e, evo najave:))

..ili sam ja nebitna, ili nisu culi da je i fatmir limaj bio

100 % nije ni jedno ni drugo...
Mozda da sacekate jos malo ?
Jelena Milić Jelena Milić 11:36 02.03.2008

Re: e, evo najave:))

zasto bih?

inace, posle tog skupa na kome je on bio kao ministar saobracaja, imala sam jedan drugo event, i kazem nekome nije mi bilo prijatno da s limajem budem na skupu , kaze mi taj neko, nije ni njemu bilo!
Ninoslav Randjelovic Ninoslav Randjelovic 11:44 02.03.2008

Re: e, evo najave:))

zasto bih?

Pa, zbog efekta ! Ipak, znacajna je to stvar biti u Tirani i napisati tekst o tome sta se sve desava putniku-namerniku u tim krajevima. Evo, moja je strina tako jednom otputovala u Tiranu (na nekakav simpozijum o turizmu) i evo je u Albaniji vec 10-ak godina. Odvela je i strica, imaju lep hotelcic na obali mora i uzivaju....
Jelena Milić Jelena Milić 11:44 02.03.2008

Re: Cenzura na blogu B92

neka va si opet cenzurisu sto se mene tice. ne razumete razliku izmedju razmene argumenata i sirenja govora mrznje.
Jelena Milić Jelena Milić 12:56 02.03.2008

Re: e, evo najave:))

u sarandi :))
Red Devil Red Devil 13:44 02.03.2008

Re: Cenzura na blogu B92

E moj prijateju, nije to nista.

Da vidis tek sta biva kada se usudis da kritikujes lik, delo i licemerje (stavove) nekog VIP blogera. I Orvel bi pozavideo.
Jelena Milić Jelena Milić 20:00 02.03.2008

Re: Cenzura na blogu B92

pa nije bas tako

cemu toliki neosnovan antagonizma prema blogerima ..sirenje potpunih netacnosti...bilo je ovde blogovskih fajtova samo tako
Jelena Milić Jelena Milić 11:40 02.03.2008

novi intervju zorana zivkovica

Tadić postaje Koštuničin saučesnik
Autor: Katarina Preradović | 02.03.2008 - 00:00


Vladu Srbije danas na okupu drže samo lični i grupni interesi delova rukovodstava stranaka koje je čine. Ništa drugo! Sve priče o patriotizmu i državnom interesu trula su demagogija. Takva vlada je štetna za državu bilo da se radi o Kosmetu, evropskim integracijama, standardu građana ili konkurentskoj sposobnosti naše privrede - kaže u razgovoru za "Blic nedelje" Zoran Živković, bivši premijer Srbije i član Demokratske stranke.

- Ova vlada je izgubila Kosmet, prekinula odnose sa EU, poskupljenja su svakodnevna, a roba u prodavnicama je najskuplja u Evropi. Šizofreno ponašanje Vlade Srbije je očekivana, logična posledica neprirodne koalicije koja je stvorena. U njoj su i pobednici i poraženi na poslednjim parlamentarnim izborima. Ovi drugi su dobili i premijersko mesto koje im već godinu dana odezbeđuje da Vlada vodi politiku suprotnu onoj za koju su građani većinski glasali. Retrogradne snage, sada pod vođstvom Koštunice, nastavljaju politiku Slobodana Miloševića s ambicijom da ga prevaziđu. Žrtve te politike su svi oni koji su preživeli devedesete i koji su prve tri godine 21. veka doživeli kao renesansu Srbije.

Šta bi bio najbolji izlaz iz ove situacije?
Najbolji izlaz su izbori na kojima će stranke dokazanog proevropskog demokratskog potencijala ponuditi realnu perspektivu Srbije. Očekujem da će Srbija to većinski prihvatiti. Ako se desi suprotno, onda ćemo imati jasnu sliku da kao društvo u ovom trenutku nismo spremni za EU.

Šta Boris Tadić i DS sada treba da rade?
Da sprovode program DS i ostvaruju želje svojih birača. DS je najveći politički demokratski potencijal Srbije, koji poslednje četiri godine služi kao pozadinska pešadijska rezerva Vojislavu Koštunici. Umesto da krči put ka EU, moja stranka radi asanaciju terena nakon Koštuničinih izgubljenih bitaka. To je nedopustivo s aspekta programa i misije DS, s aspekta onoga što smo radili i ostvarili u prošlosti i onoga što je naša obaveza u budućnosti. Lični uspesi i lična korist nekih rukovodilaca DS nisu i ne smeju da budu zamena za istorijsku odgovornost koju DS ima danas i u budućnosti.

Šta je sve Tadić od formiranja ove vlade trebalo da uradi, a nije? Gde je sve grešio?
Vlada nije smela da bude formirana s Koštunicom kao mandatarom. To je suštinska, sistemska, nepopravljiva greška. Takva vlada je sprovodila i sprovodi politiku koja je potpuno suprotna onome što je izvorna politika DS, onome što je neophodno Srbiji danas. Neoprostiva greška je i to što je u vreme kohabitacije s prvom Koštuničinom vladom Tadić dopuštao blaćenje rada i dostignuća prve demokratske vlade Zorana Đinđića, koju sam ja vodio nakon njegovog ubistva. Takođe je neoprostivo i to što je oprostio i prepustio zaboravu preko sto afera koje su se desile u toj vladi od 2004. do 2007. Dopustio je i da afere budu obeležje aktuelne vlade. Tajni ugovori, poklanjanje NIS, primitivizam nekih ministara, neretka zloupotreba policije i pravosuđa ne smeju da nose pečat DS.

Kako gledate na dilemu Kosovo ili EU? Ima li EU alternativu?
Nema dileme, EU nema alternativu! Politika prema problemu Kosmeta je bila potpuno pogrešna u poslednje četiri godine. I tu je Koštunica uspeo da nametne svoju gubitničku demagogiju Tadiću. DS je dopustio da ga na ivicu provalije dovede koalicioni politički avanturista koji je spreman da učini još jedan korak napred, što naše društvo vodi u najteže iskušenje nakon 1999.
Samo jaka Srbija, na evropskom putu u petoj brzini, sa saveznicima iz EU mogla je da izbori povoljnije rešenje kosovskog problema. Taj put je opstruisan. Da podsetim, put ka integracijama, put ka Sporazumu o stabilizaciji i asocijaciji je prekinut ne zbog Kosmeta, nego zbog nesaradnje sa sudom u Hagu, što je bio samo deo autistične politike "hoćemo u EU, ali pod našim uslovima". Zbog toga će sadašnji vlastodršci biti upamćeni kao političari koji su izgubili Kosmet, iako je njihova krivica mnogo manja nego krivica Slobodana Miloševića i ranijih srpskih nedemokratskih vladara.

Mnogi Tadićevo popuštanje Koštunici pravdaju time da bismo u suprotnom imali vladu DSS-SRS. Je li to dobar razlog da Tadić nastavi s ovom politikom?
Naravno da je to još jedna lažna dilema. Ko normalan može da zaključi da je Tadićevo eventualno udvorištvo Koštunici prepreka koaliciji DSS-SRS? U toj koaliciji Koštunica bi bio dramatično manjinski partner, što bi bila prepreka njegovim tajkunima da pljačkaju Srbiju. Njemu su neophodni Tadić i DS kao proevropska kamuflaža za njegov kvazipatriotski avanturizam. To mora da se prekine odmah! Koštunica je već dva puta izgubio izbore, izgubio je i Kosovo, poklonio NIS. Njegova politička avantura mora biti okončana - odmah. Ako to ne učini, Tadić rizikuje da bude upamćen kao njegov saučesnik.

Kolika je šteta za Srbiju i građane od ovakve krize vlasti? Koliko ćemo vremena zbog toga izgubiti?
Šteta je već sada ogromna, a može da bude još veća. Vlade Vojislava Koštunice su Srbiju vratile u 1992. godinu, godinu kada je počeo sunovrat naše države. Svi oko nas su napredovali, tako da je Srbija danas na poslednjem mestu regionalne regate ka boljem životu. Danas nisu isključene ni nove sankcije, ni novi ratovi u koje može da nas uvede avanturistička politika.

Kako vidite rasplet kosovske priče? Šta je za Srbiju najbolje rešenje?
Podela Kosmeta je najmanje loše rešenje i ona je i danas moguća. Za to rešenje su nam potrebni moćni saveznici, a njih ne možemo da obezbedimo tako što im spaljujemo ambasade i pretimo besmislenim tužbama. Podela bi omogućila da svi Srbi koji su živeli na Kosovu do juna 1999. mogu da se vrate na onaj deo teritorije koji bi ostao deo Srbije. Jasno je da nam to niko neće ponuditi ako sami ne povedemo borbu za ostvarivanje tog cilja. Kako vidite Srbiju 2009. godine?
Ako odmah započnu procesi o kojima sam sada govorio, 2009. godina će biti godina velikih šansi da Srbija ponovo zauzme mesto lidera jugoistočne Evrope. Ako se nastavi ovako kako se danas upravlja našom zemljom, 2009. će biti godina u kojoj će se skoncentrisati sve strahote koje smo doživeli u poslednjoj deceniji prošlog veka.

Proevropska vlada samo bez DSS

Ukoliko uskoro, možda već u maju, dođe i do parlamentarnih izbora, s kojim snagama bi DS mogao da formira proevropsku vladu? Je li takva vlada moguća bez DSS?

Takva vlada je moguća isključivo bez DSS. Želja većine građana Srbije je EU. Stranke koje u svojim retoričkim nastupima nude politiku ostvarivanja tog cilja su DS, LDP, G17 plus i neke stranke manjina. Na njima je da ubede građane da su dovoljno iskreni i sposobni za sprovođenje takve politike. Ako u tome uspeju, nema opasnosti od rezultata izbora. Naravno, da bi to ostvarile, ove stranke moraju da očiste svoje redove od ljudi koji su nesposobni za takvu politiku, od kolebljivaca, karijerista i korumpiranih pojedinaca


milivoye milivoye 13:59 02.03.2008

Re: novi intervju zorana zivkovica

Mnogi Tadićevo popuštanje Koštunici pravdaju time da bismo u suprotnom imali vladu DSS-SRS. Je li to dobar razlog da Tadić nastavi s ovom politikom?
Naravno da je to još jedna lažna dilema. Ko normalan može da zaključi da je Tadićevo eventualno udvorištvo Koštunici prepreka koaliciji DSS-SRS? U toj koaliciji Koštunica bi bio dramatično manjinski partner, što bi bila prepreka njegovim tajkunima da pljačkaju Srbiju. Njemu su neophodni Tadić i DS kao proevropska kamuflaža za njegov kvazipatriotski avanturizam. To mora da se prekine odmah! Koštunica je već dva puta izgubio izbore, izgubio je i Kosovo, poklonio NIS. Njegova politička avantura mora biti okončana - odmah. Ako to ne učini, Tadić rizikuje da bude upamćen kao njegov saučesnik.

man ray loves me man ray loves me 11:50 02.03.2008

nytimes

Upravo sam procitala novi clanak o Kosovu u nytimes. Jedan od njihovih sagovornika, profesor evropske istorije sa NYU, smatra da ce Kosovo uci u Evropu posle Hrvatske, Makedonije i Crne Gore, kako bi imalo vezu sa Evropom koja ne ide kroz Srbiju. Drugim recima, kako danas stvari stoje, Kosovo ce uci u EU pre nas, svi ce uci u EU samo cemo mi da ostanemo van.
Ovo je samo jedno misljenje, ali kod nas ne postoji uopste svest o ovoj mogucnosti. Jedine vesti koje su kod nas dostupne su 'Vrata Evrope otvorena', 'Evropa ceka rasirenih ruku', a nigde ne moze da se cuje vest 'Ako ne batalite Ruse mozete da se slikate za Evropu'.
Ja, barem, kad cujem da je Kostunica nesto lupetao, ja to odmah zaboravim. Ali ne treba zaboraviti da Evropa slusa sta on govori. Ustvari, jos je gore - KOSTUNICA SA EVROPOM RAZGOVARA U MOJE IME i u ime svih nas.
Jelena Milić Jelena Milić 12:06 02.03.2008

a evo kako je b92...

selektivno preneo sa skupa :) god bless blog

Održan skup "Pravo lice Srbije"
1. mart 2008. | 11:05 -> 18:56 | Izvor: B92
Beograd -- Održan protest Pokreta "Evropa nema alternativu" sa kojeg je poručeno da je Srbija nasmejana zemlja spremna za dijalog.


Skup na platou ispred Filozofskog fakulteta (Beta)
Na skupu ispred Filozofskog fakulteta u Beogradu od Vlade je zatraženo donošenje svih potebnih mera koje vode pridruživanju Srbije Evropskoj uniji, počev od potpisivanja političkog sporazuma kao prvog koraka ka sklapanju sporazuma o pridruživanju.

Direktor Beogradskog centra za ljudska prava Vojin Dimitrijević upozorio je da mlade više niko ne sme da gura u besmislene i unpred izgubljene ratove. On je pozvao mlade da uče, da se obrazuju i da se odlučno bore za svoju budućnost.

"Na redu je ideja da se sprečite i u tome. Da se sperčite da vidite inostranstvo da učestvujete u radu onih institucija koje vam mogu doneti potrebno znanje i za vas i za vašu zemlju", rekao je Dimitrijević.

Glumica Mirjana Karanović podsetila je da je na početku uvek mali broj onih koji znaju i osećaju da treba budu za nešto drugo, i.da je tako je bilo i početkom devedesetih.

Ipak, prema njenim rečima, posle deset godina i svega što smo prošli većina je govorila tako je trebalo od početka.

Glumica Mira Karanović smatra da je moguće biti u manjini, a biti u pravu.

"Moguće je biti proglašen izdajnikom , a u stvari biti patriota. Moguće je voleti ovu zemlju i želeti da odeš u Evropu. Moguće je. I ja mislim da mi i svi koji razmišljaju kao mi u stvari mnogo više vole ovu zemlju od onih koji je sada vuku u nekom drugom pravcu. Živela Srbija", rekla je Karanovićeva.

Među okupljenim građanima pojavili su se i predstavnici organizacije Srpski nacionalisti koji su delili svoj letak pod naslovom "Kosmet nema alternativu".

Ova akcija prošla je bez incidenata, a njihov predstavnik nije želeo da za B92 odgovori da li je dolazak trebalo da bude provokacija za eventualni incident sa neistomišljenicima.

Komentari: 104 Hronološki
alenin alenin 12:19 02.03.2008

Dakle...

Ma, kakva, crna, demokratija. Ne radi se ovde ni o ljudskim pravima, radi se o običnom samoživlju prerušenom u tobož "ljudska prava" i slične floskule. Radi se o tome da su ova gospoda i gospođe, u koje i autorka spada a koje je prepoznavala u masi zabrinuti samo za svoje stražnjice, da izvinete na izrazu. Svakom slepcu je jasno, bez obzira da li to vide i Koštunica i društvo, i da li oni to koriste za svoja politička obračunavanja sa drugima, da je na delu nasilje prema Srbiji. Nek neko od tih "intelektualaca" objasni kako je moguće da Albanci na Kosovu dostignu broj od 1 milion (doduše nije proverena cifra, ali neka bude) ako su bili "ugnjetavani" 50 godina, a u isto vreme se Srbi "ugnjetači" smanjili na stotinjak hiljada, a u isto vreme "ugnjetavani" imali potpunu vlast u rukama? Čudno neko ugnjetavanje.

Dakle, gospoda i gospođe rado prihvataju američku argumentaciju ili još lakše ležu na rudu "prihvatanja" realnosti zarad "viših" demokratskih ciljeva, isto tako rado zaboravljajući da je Velika Britanija ratovala hiljadama kilometra daleko od svoje obale za parče stene što štrći iz mora, samo da bi njihovo dvorište bilo mirno, lepo nabijajući glavu u pesak do ramena. Gospodo i gospođe, kada dođe do vaših vrata, hoćete li i tada da se zalažete za prihvatanje realnosti, ili ste već sada zaključili da vam trebaju bele liste i evropa da bi mogli da zdimite i odavde samo kad zagusti, jer, pa vaši životi najviše vrede, a životi drugih, samo ukoliko vama lično služe.
vucko vucko 13:53 02.03.2008

Nastavak ekonomije nasilnim sredstvima

Dakle, gospoda i gospođe rado prihvataju američku argumentaciju ili još lakše ležu na rudu "prihvatanja" realnosti zarad "viših" demokratskih ciljeva, isto tako rado zaboravljajući da je Velika Britanija ratovala hiljadama kilometra daleko od svoje obale za parče stene što štrći iz mora, samo da bi njihovo dvorište bilo mirno, lepo nabijajući glavu u pesak do ramena. Gospodo i gospođe, kada dođe do vaših vrata, hoćete li i tada da se zalažete za prihvatanje realnosti, ili ste već sada zaključili da vam trebaju bele liste i evropa da bi mogli da zdimite i odavde samo kad zagusti, jer, pa vaši životi najviše vrede, a životi drugih, samo ukoliko vama lično služe.

A, ako nije tajna, kako bi izgledao taj naš "ratni plan"?

Šta je cilj rata? Šta biste želeli da bude ishod rata - kako izgleda stanje posle rata, ako zamislimo da smo ga dobili? Koliko bi bilo lako/teško (jeftino/skupo) održavati to stanje, jednom kad se vojska demobiliše?

Dalje, šta su očekivani "troškovi" rata, tj. koliko bi bilo smisleno uložiti materijalno i "kadrovski"? Kako vidite vrednost željenog ishoda u odnosu na očekivano "ulaganje"?

I na kraju - koliko mislite da je izvesno da se dođe do željenog ishoda, a šta su drugi mogući ishodi rata, sa sve troškovima?
alenin alenin 21:05 02.03.2008

Re: Nastavak ekonomije nasilnim sredstvima

Ko govori o ratu? Ja samo podsećam da su oni koji nama sada licemerno poručuju da je skoro civilizacijska tekovina da prihvatimo gubitak teritorije (i to veoma važne teritorije) , ratovali za svoje parčence nebitnbe stene hiljadama kilometara daleko od matice - znači, oni su pokrenuli svu silu oružja za par kvadratnih kiolometara, a mi treba da ćutimo i uživamo što nam uzeše skoro sedminu države? I na kraju, to sve naši "prosvećeni" borci za evropske "vrednosti" gutaju i ovde propovedaju.

Drugim rečima, da upotrebim predhodno bombardovanje kao primer, gospoda kukaju ne zato što smo MI bombardovani, već jer NJIMA (lično a ne kao nekoj grupi) bomba može da padne na glavu. JA mogu da zaginem i zato sam zabrinut, ali ako mi oni koji bacaju bombe garantuju da mene neće da diraju, onda me i za bombardovanje baš briga i baš me briga što ostali ginu - to je drugim rečima. To se dešava isto sa KOsovom.
vucko vucko 21:40 02.03.2008

Re: Nastavak ekonomije nasilnim sredstvima

Ko govori o ratu? Ja samo podsećam da su oni koji nama sada licemerno poručuju da je skoro civilizacijska tekovina da prihvatimo gubitak teritorije (i to veoma važne teritorije) , ratovali za svoje parčence nebitnbe stene hiljadama kilometara daleko od matice - znači, oni su pokrenuli svu silu oružja za par kvadratnih kiolometara, a mi treba da ćutimo i uživamo što nam uzeše skoro sedminu države? I na kraju, to sve naši "prosvećeni" borci za evropske "vrednosti" gutaju i ovde propovedaju.

Drugim rečima, da upotrebim predhodno bombardovanje kao primer, gospoda kukaju ne zato što smo MI bombardovani, već jer NJIMA (lično a ne kao nekoj grupi) bomba može da padne na glavu. JA mogu da zaginem i zato sam zabrinut, ali ako mi oni koji bacaju bombe garantuju da mene neće da diraju, onda me i za bombardovanje baš briga i baš me briga što ostali ginu - to je drugim rečima. To se dešava isto sa KOsovom.

Hm... ajd dobro, da kažemo da rat ne obećava preterano sada. Razumem da vam se situacija ne sviđa, da vidite razne nekonzistencije i u politici država i u ponašanju pojedinaca, ali ne razumem šta predlažete kao rešenje.

Da li mislite da je moguće Kosovo reintegrisati u Srbiju - u kratkom roku, ili srednjem, ili dugom? Kojim sredstvima? Šta je razumna cena tako nečega? Da li mislite da ćemo nešto rešiti tako što nemamo beli šengenski status? Da li ćemo biti u boljoj poziciji u odnosu na reintegraciju Kosova, ako odbijemo da se uključimo u EU?

Ako vam se ne sviđa gospoda koja je pazila u ratu samo na svoju glavu, a za druge ih je bolela briga, šta kažete da počnemo od stanovnika "Karaša" i "Straževice"? Pa oni su ušli u rat - ne da bi sačuvali Kosovo (jer ne vidim kako je moguće onakvom politikom ga sačuvati) - nego upravo da bi pokazali da im ga je, eto, velika sila uzela, a ne njihova pohlepa i bezočnost - podmećući tuđe živote i imovinu u tu svrhu, a zavukavši se 100 metara pod zemlju.

I sad treba zbog toga da mi bude kriv neko, ko kaže da je nepatriotski zavući glavu do ramena u pesak, izolovati se i živeti u mržnji prema sili gravitacije, zato što me drži zalepljenog za zemlju, pa ne mogu da poletim? Žalim slučaj.

Daklem - šta predlažete, osim glave u pesku?
alenin alenin 22:04 02.03.2008

Re: Nastavak ekonomije nasilnim sredstvima

Ehh... Šta predlažem :) Predlažem nemoguće - predlažem da Srbi potraže malo mudrosti koja se sastoji u ravnomernom rasporedu nacionalnih osećanja i potrebi da se bude deo sveta, a ne ili-ili. Predlažem da se ujedinimo kao narod i da zauzmemo zajednički stav, a ne da poloa naroda urla kako je to nasilje i da neće više da vidi nikoga iz sveta, a druga polovina urla da je to pravda jer zeli da zdimi u taj svet. Previše smo mali da bi bili drčni, ali nismo toliko mali da bi pokazali malo ponosa... Ovako smo još uvek narod sastavljen od trećine onih koji su za kolac, trećine poturica i trećine onih kojima je sve jedno.
vucko vucko 23:39 02.03.2008

Podseti me šta to beše ponos

Ehh... Šta predlažem :) Predlažem nemoguće - predlažem da Srbi potraže malo mudrosti koja se sastoji u ravnomernom rasporedu nacionalnih osećanja i potrebi da se bude deo sveta, a ne ili-ili.

Imam problemče sa tim rasporedom - moje nacionalno osećanje je da ne vredimo ni one poslovične varijante boba, ako dozvoljavamo da nas naši rođeni ubede da možemo da ne budemo deo sveta, a da pritom budemo ponosni. Ako mi ne verujete, eno kod Vasovića novi blog, pa ko može, nek se ponosi.

Ponos je možda ovo:



ali se ne bih zakleo da se dobija lupanjem ambasada, kuknjavom i pokazivanjem prstom na ceo svet.

Ovo je, inače (ako niste već prepoznali) ulica u centru Kana (Cannes). Evo možete da pogledate i na Google maps. Nalazi se (vidi se na mapi) između ulice Belgijanaca i ulice Sjedinjenih Država.

Naši dedovi su to skupo platili, a mi smo, čini mi se, u poslednjih 20 godina u to uvijali duvan (da ne kažem da smo ga koristili umesto toalet papira, tamo gde car ide peške).

I ja sad treba da budem ponosan što mi neki mamlaz već četiri godine nije izdao propisan pasoš (koji ne može tako lako da se falsifikuje) i što nije rešio bezbednost granice i tih par dodatnih stvari, koje mi smetaju da mogu da se šetam po Evropi kao otprilike svi ostali iz nje.

Ako nisam zaslužio takvu tablu, da bar ne budem kao šugavo pseto na svakoj granici, zbog idiota koji su upropastili sopstveni narod (da ne pominjem da su i okolne solidno zavili u crno), a sada još očekuju bakšiš.
Jelena Milić Jelena Milić 00:00 03.03.2008

Re: Podseti me šta to beše ponos

wow. kako ste super.
gorran gorran 03:28 03.03.2008

Re: Podseti me šta to beše ponos

Vucko for president!
Lep govor )
Unfuckable Unfuckable 18:26 03.03.2008

Re: Podseti me šta to beše ponos

rekoh li već negde da je vucko Tzar ?
komplimenti, man .
Red Devil Red Devil 13:48 02.03.2008

Nicija starost ne sme biti necija mladost

Jelena, slazem se potpuno i ponavljam tu misao mojim roditelljima veoma svaki dan.

Isto tako, nicija nesreca ne sme biti necija sreca. Zar ne?
Jelena Milić Jelena Milić 19:59 02.03.2008

Re: Nicija starost ne sme biti necija mladost

naravno
regedit regedit 14:34 02.03.2008

izjalovilo se ?

I sta sad!?Kazu da je bilo stotinak ljudi..ehm,pa sta sad ovo znaci!Ispade da je vasa opcija za koju se zalazete ne bas tako popularna..nemojte mi reci samo da se ljudi boje,ta nije ovo vreme druga Tita i mame partije
regedit regedit 14:44 02.03.2008

Naucno objasnjenje

Mislim da vam mogu naucno objasniti u par recenica razloge za ovaj VAS DEBAKL.Ono sto ne razumete,ni vi ni oni,je da je dosta narodu iskljucivosti,prevara i borbe za vlast!Svi vi smatrate Srbiju kao ratni plen!Uostalom ne brani se evropski put tako sto se pljuje Srbija i tradicionalne vrednosti za lovu i ne brani se Kosovo tako sto se Srbija udaljava od Evrope, opet za lovu.To morate da shvatite,i vi i oni!I da prestanete da se nudite da cuvate kupus u svojstvu koze!
vucko vucko 14:53 02.03.2008

Re: Naucno objasnjenje

Mislim da vam mogu naucno objasniti u par recenica razloge za ovaj VAS DEBAKL.Ono sto ne razumete,ni vi ni oni,je da je dosta narodu iskljucivosti,prevara i borbe za vlast!Svi vi smatrate Srbiju kao ratni plen!Uostalom ne brani se evropski put tako sto se pljuje Srbija i tradicionalne vrednosti za lovu i ne brani se Kosovo tako sto se Srbija udaljava od Evrope, opet za lovu.To morate da shvatite,i vi i oni!I da prestanete da se nudite da cuvate kupus u svojstvu koze!

Ehm... jel ovo upućeno generalno "izdajnicima swpskog nawoda", organizatorima ovog okupljanja, učesnicima bloga ovde, ili Jeleni lično?
regedit regedit 14:59 02.03.2008

Re: Naucno objasnjenje

Ehm... jel ovo upućeno generalno "izdajnicima swpskog nawoda", organizatorima ovog okupljanja, učesnicima bloga ovde, ili Jeleni lično?
*novo


vrlo jednostavno,svima koji bi kao onaj Marovic(koji lije krokodilske suze)gore,da izvuku neku korist iz postojece situacije.Kao naprimer kad je Ceda dobio sut kartu iz ds pa se mislio,mislio i najzad smislio,kako da se uvuce u skupstinu.I onda postao borac za nezavisnost Kosova,racunajuci na glasove pet posto deformiranih stanovnika Srbije(ne u pogrdnom znacenju,nego ncionalno neopredeljenih)

ne zaboravite da je onaj iz Obrenovca ljubio ruku vladici Artemiju..ma sve su to hohstapleri..
vucko vucko 15:34 02.03.2008

Religijsko objašnjenje

vrlo jednostavno,svima koji bi kao onaj Marovic(koji lije krokodilske suze)gore,da izvuku neku korist iz postojece situacije.

Hm... kako proceniti ko ovde u stvari lije krokodilske suze, da bi izvukao neku korist iz postojeće situacije?

Meni se čini da upravo oni, koji ovih dana propagiraju carstvo nebesko, večnu borbu za Kosovo itd - pokušavaju nešto da ućare iz postojeće situacije.

Rekao bih da smo - i kao država (Srbija) i kao narod (srpski) sada na dnu rupe, iskopane u drugoj polovini osamdesetih i prvih par godina devedesetih - i da dalje možemo ići naniže samo ako uložimo dodatnu energiju da kopamo dublje.

Ulagivati se Baraku Obami je definitivno gluplje nego onaj hit "Danke Deutschland" (pošto pomenuti gospodin baš i ne mora da dođe na "presto", zar ne?), ali i Džim Džons je u Gvajani isto nudio svojim sledbenicima carstvo nebesko, zar ne?
regedit regedit 15:41 02.03.2008

Re: Religijsko objašnjenje

Ma svako hoce nesto da ucari.To je osnovna ljudska potreba.Ljudi su to prepoznali i zato je juce toliko bilo ljudi na platou.Uostalom,sta moze Mira Karanovic da poruci korisno ovom drustvu..
Jelena Milić Jelena Milić 19:58 02.03.2008

Re: Religijsko objašnjenje

mnogo toga, sto vi ocito ne umete ili necete da cujete i razumete

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana