Budućnost| Društvo| Ekonomija| Ljudska prava| Politika

BUS-PULSIRANJE NACIJE!

Filip Mladenović RSS / 16.07.2012. u 23:25

BUS PLUS KAMPANJA
BUS PLUS KAMPANJA
Sticajem letnjih, uzavrelih okolnosti, poklopila su se dva, na prvi pogled, nepovezana događaja: hrabar, "baraćevski" tekst guvernera NBS Dejana Šoškića o korupciji kao GLAVNOM uzroku velike nezaposlenosti, tj. ekonomske bede, i BUS-PLUS kampanja novog načina ulaska u vozila gradskog prevoza.

Autorski tekst profesora Šoškića u dnevnom listu "Politika" je stručan, relevantan presek ekonomske situacije u Srbiji nakon dve decenije besomučne pljačke i otimačine. To što je jedan odsto ovdašnje populacije postao enormno bogat, a preostalih 80 ili 90 odsto spalo na bedne plate, penzije i mizernu socijalnu pomoć nije posledica sposobnosti prvih i nesposobnosti ovih drugih, već - korupcije, zaštitnog znaka svih režima, od Miloševićevog od Tadićevog.

Aktuelna BUS-PLUS kampanja za veću naplativost gradskog prevoza u Beogradu i njena realizacija "na terenu", slikovita su i porazna ilustracija Šoškićevog autorskog teksta. Upravo se pred otvorenim/zatvorenim vratima vozila gradskog prevoza iskušava trpeljivost nacije i provocira neminovni socijalni bunt. Može se slobodno reći da će baš neki veći incident u vozilima GSP-a biti potencijalna iskra masovne pobune zbog činjenica iznetih u Šoškićevom foto-robotu srpskih preduzetnika stasalih na korupciji i zloupotrebama.

Šta očekuje gradska vlast, kao metafora režima!? Da će nezaposleni, a njih je oko 100 hiljada u Beogradu, plaćati svakog meseca po 1100 dinara za dopunu bus-plus kartice!? Odakle!? I zašto!?

Da će svi oni koji rade "na crno", bez uplaćenih doprinosa za zdravstveno i socijalno osiguranje, plaćati preko 2 hiljade dinara za dopunu za zaposlene!? Odakle!? I zašto!?

Da će ko zna koliko učenika i studenata, kojima roditelji ne mogu da priušte ni novac za užinu, plaćati mesečne dopune za svoje BUS-PLUS kartice!? Odakle!? I zašto!?

Svako normalan, obrazovan i slobodouman u Beogradu dobro zna šta je guverner Šoškić poručio autorskim tekstom, naširoko citiranim u svim ovdašnjim medijima. Država (republika, grad, opština) najviše brine o preduzetnicima stasalim na korupciji i zloupotrebama. Zbog toga Srbija ima toliko nezaposlenih (skoro milion), zato većina živi bedno, stoga plaćamo visoke cene roba i usluga, uz veliku inflaciju.

Ako je tako, dakle naopako, zašto bi građanke i građani uvažavali takvu državu (republika, grad, opština)? Seče struju onima koji duguju nekoliko hiljada dinara, a ne isključuje one koji duguju po nekoliko miliona? Preti prinudnom naplatom potraživanja za neplaćene "Infostan" račune penzionerima i nezaposlenima, a ne naplaćuje dugove privilegovanim dužnicima u rangu tajkuna!? Izbacuje putnike bez bus-plus kartica iz autobusa gradskog prevoza, a ne može sina jednog tajkuna (S. Karića) da ubaci u zatvor na osnovu pravosnažne presude!?

Atačmenti



Komentari (246)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

dragan7557 dragan7557 11:36 17.07.2012

Re: Jel vido neko Djilasa?

freki the lutak:
I čak prevazilazi Ezopa! jer kod njega magarci i majmuni, na primer, mogu da govore, a ovde, evo - koriste računar i imaju pristup internetu!

Baš vala, moderna tehnologija je napredovala pa sada i lutke rade isto.

cerski
freehand freehand 13:25 17.07.2012

Re: Jel vido neko Djilasa?

Ipak, dok sam te posmatrao kako nosis onaj bide, shvatio sam kako nema pravde na ovom svetu.

Nek si ti samo nešto shvatio.
Ne verujem ti, al se i htenje računa.
reanimator reanimator 09:31 17.07.2012

...

hrabar, "baraćevski" tekst guvernera NBS Dejana Šoškića o korupciji

Autorski tekst profesora Šoškića

ilustracija Šoškićevog autorskog teksta

zna šta je guverner Šoškić poručio autorskim tekstom

Pročitajte šta je napisao guverner NBS

Čitajte Šoškića, ne podmećite Avrama

Pa pogledajte ko se prvi oglasio posle sjajnog autorskog teksta Dejana Šoškića

zameraju Šoškiću! I to baš sad, posle
velikog publiciteta guvernerovog teksta u dnevnom listu "Politika


Baš ti se svideo Šoškić?
nsarski nsarski 09:45 17.07.2012

Re: ...

Baš ti se svideo Šoškić?

Pa, da onaj most nazovemo po Šoškiću?! Novak se neće naljutiti...
reanimator reanimator 10:01 17.07.2012

Re: ...

Pa, da onaj most nazovemo po Šoškiću?! Novak se neće naljutiti

Kako su Mladenovića ponele emocije, ako se dokopa vlasti dobićemo Šoškićev balkon, a turisti iz celog sveta će kače ceduljice i katančiće :)
registry_machine registry_machine 09:55 17.07.2012

Gradska sila

Meni je interesantniji nacin na koji Djilas koristi Komunalnu policiju, ovom prilikom komunalna policija je jos jednom zloupotrebljena u interesu privatne firme.
Od formiranja Komunalne policije gradjani su mnogo ocekivali, mislili su da je najzad doslo vreme za uvodjenje komunalnog reda u glavnom gradu. Ispostavilo se da je Komunalna policija postala aparat prinude i sile kojom raspolaze gradska vlast, a na koju po ustavu i zakonu nema pravo.

Javni red i mir sada niko ne stiti, na ulicama i u naseljima vlada prava anarhija, baca se smece na sve strane, pusta muzika do daske, senluci se i pijanci do zore, baste kafica dolaze do spavacih soba gradjana, tezge su u ulazima zgrada...
Kada pozovete policiju oni vam kazu da je to sada nadleznost Komunalne, a ovi su po zadatku gradske vlasti na poslovima uterivanja novca za neke privatne firme iza kojih stoji grad Beograd.
angie01 angie01 10:16 17.07.2012

Re: Gradska sila

upravo, bas rekoh nesto slicno!

komunalna policija je najveca prevara!
Atomski mrav Atomski mrav 10:31 17.07.2012

Re: Gradska sila

Đilas ne sedi skrštenih ruku, on povlači strateške poteze - prebacio je Radujka iz Telekoma u GSP.
vladaxy vladaxy 13:58 17.07.2012

Re: Gradska sila

Đilas ne sedi skrštenih ruku, on povlači strateške poteze - prebacio je Radujka iz Telekoma u GSP.


Pitam se zašto?

GSP dobija 65 miliona evra kredita?

benevolent benevolent 16:03 17.07.2012

Re: Gradska sila

Đilas ne sedi skrštenih ruku, on povlači strateške poteze - prebacio je Radujka iz Telekoma u GSP.

Pitam se zašto?

Za predstavljanje BusPlus sistema u medijima zadužena agencija „New media team“, sa članicom-suosnivačicom: Aleksandrom Radujko

Па, није презиме Радујко као Јовановић или Петровић.
Непотизам на неделу?
Hansel Hansel 16:20 17.07.2012

Re: Gradska sila

Хех, сетих се да је једна Радујко секретар нечега у Градској управи Београда, из Гугла ми искочи текст Slučaj jedne dinastije из једних, хм, граничних новина, не знам како бих то назвао, али се јесам смејао неким формулацијама, мада се мање смејах кад нађох да је Рената Милић Радујко (нетипично распоређених делова двоструког презимена) и у другом (или трећем?) мандату градска секретарка за - финансије*.
dusanovaiivanovamama dusanovaiivanovamama 10:02 17.07.2012

posle zasto - uvek zato


FM
Odakle!? I zašto!?


krkar
Ima recept za to u Indiji: staviš pandure sa dugačkim bambusovim pendrecima, od metra. I očas red na prednjim i zadnjim vratima.



ex
Elem dao si mi još jednu ideju za vezani aranžman, bambus pendrek + vino, obezbeđuje sigurnu realzaciju postavljenih zadataka



Predlazem konoplju umesto bambusa iz vise razloga..............<<<LINK<<<
angie01 angie01 10:13 17.07.2012

zar nije gradski prevoz

u velikom gradu nasusna potreba?

Narocito u gradu, koji je po svojoj strukturi kasaba u centralnom delu, gde se odvija znacajni deo poslovnog zivota!

Znaci, treba se prevesti sto jednostavnije, izbeci guzve u koriscenju individualnog prevoza, smanjiti zagadjenost, probleme sa parkiranjem i sl.

Ono sto je neobicno u celom slucaju oko gspa, je prvo, sto je dozvoljeno da privatna firma stampa i prodaje karte, znaci da znacajno ucestvuje u uzimanju prihoda, a posle organizacija kontrole putnika, zbog kojih ovaj ceo sistem i postoji, je pola drzavni, (komunalna policija), koja je najedamput u velikom broju angazovana da cuva interese privatnog bus plusa, a plate prima od poreza gradjana!

Tu su nesto pobrkani loncici!

Sto se mene tice, problem se resava od glave, znaci i za ovaj slucaj, prvo treba organizovati ovu vaznu uslugu tako da kvalitetno funkcionise, a da gradjani placaju neku adekvatniju cenu u odnosu na prosecne prihode-kao uostalom i za ostale dadzbine, - ne moze se puniti kasica tako sto se stalno cede gradjani, a njihova primanja to ne mogu da izdrze, - prvo valjda stvoris uslove da oni rade i zarade, a onda im uzmes potrebni deo,- ovde svaka vlast kada sedne u fotelju, smislja kako da se dokopa para, a ne kako da resi probleme,- lako bi mi polemisali o politickim opcijama, koje bi tada bile ciste kozmeticke varijacije, da se bilo koja od njih lati ozbiljnog posla i urade ono za sta su i izabrani!
freehand freehand 10:28 17.07.2012

Re: zar nije gradski prevoz

Sto se mene tice, problem se resava od glave, znaci i za ovaj slucaj, prvo treba organizovati ovu vaznu uslugu tako da kvalitetno funkcionise,

E? Genijalno!
Samo... ODAKLE?
Bar dok se ne stvore uslovi da oni rade i zarade?
Pa onda
(komunalna policija), koja je najedamput u velikom broju angazovana da cuva interese privatnog bus plusa, a plate prima od poreza gradjana!

Zar se iz novca od karata, odnosno najvećeg dela tog novca ne finansira upravo GSP?

I kako je to Beograd
po svojoj strukturi kasaba u centralnom delu

?

angie01 angie01 10:38 17.07.2012

Re: zar nije gradski prevoz

registry_machine registry_machine 10:47 17.07.2012

Re: zar nije gradski prevoz

Sto se mene tice, problem se resava od glave, znaci i za ovaj slucaj, prvo treba organizovati ovu vaznu uslugu tako da kvalitetno funkcionise,

E? Genijalno!
Samo... ODAKLE?
Bar dok se ne stvore uslovi da oni rade i zarade?

Ne radi se iskljucivo o sredstvima. Svima je poznato da su resursi gradskog prevoza podeljeni tako da je prevoz dobar tamo gde zive gradski mocnici, takve krajeve grada prepoznacete po autobusima koji idu prazni i po redu voznje. Linije su isto tako pravljene da mogu da zavrsavaju neke privatne potrebe u delovima gde stanuju gradski mocnici, svi ostalli ne mogu da se prevezu ni do radnih mesta, vecih supermarketa, pijaca ili do bioskopa. A cena karte je ista za sve, i za one koji moraju da presedaju po vise puta lomeci noge i ruke u prevozu i za one koji zive u kraju sa lokalnim mocnicima pa im automobil prakticno nije ni potreban jer ih GSB vozi gde pozele.

Resenje je da se svi resursi gradskog prevoznika ponovo razdele po frekvenciji putnika i putnickog saobracaja, a ne po zeljama gradskih mocnika, pa da se onda ide na naplatu usluge koja bi tada i licila na uslugu gradskog prevoznika.
freehand freehand 10:52 17.07.2012

Re: zar nije gradski prevoz

angie01

Izvini na pitanju - jel to ja treba da se prepoznam u ovoj finoj kuci?


angie01 angie01 11:02 17.07.2012

Re: zar nije gradski prevoz

Linije su isto tako pravljene da mogu da zavrsavaju neke privatne potrebe u delovima gde stanuju gradski mocnici,


po istom principu po kome javno stambeno sredjuje po ugovoru placene popravke i odrzavanja, samo na zgradama gde zive oni vazni gradjani, dok odtale zgrade propadaju i jos se sprema akcija prinudne naplate, tamo gde su gradjani prestali da placaju, jer nisu uspeli da dobiju ono sto su deceneijama placali!

Ko ce da prinudi javno stambeno da izvrsi svoje obaveze?
alselone alselone 11:12 17.07.2012

Re: zar nije gradski prevoz

Svima je poznato da su resursi gradskog prevoza podeljeni tako da je prevoz dobar tamo gde zive gradski mocnici, takve krajeve grada prepoznacete po autobusima koji idu prazni i po redu voznje


jebem ti mocnike kad idu busom
freehand freehand 11:14 17.07.2012

Re: zar nije gradski prevoz

alselone
Svima je poznato da su resursi gradskog prevoza podeljeni tako da je prevoz dobar tamo gde zive gradski mocnici, takve krajeve grada prepoznacete po autobusima koji idu prazni i po redu voznje


jebem ti mocnike kad idu busom

Aj ćuti, vidiš da je svima poznato.
mlekac mlekac 11:16 17.07.2012

Re: zar nije gradski prevoz

registry_machine

Ne radi se iskljucivo o sredstvima. Svima je poznato da su resursi gradskog prevoza podeljeni tako da je prevoz dobar tamo gde zive gradski mocnici, takve krajeve grada prepoznacete po autobusima koji idu prazni i po redu voznje. Linije su isto tako pravljene da mogu da zavrsavaju neke privatne potrebe u delovima gde stanuju gradski mocnici,



Izvini, ali ovo nema veze sa zivotom! Gradski mocnici u GSP-u? Jedino ako je foto-sesion. Ti prevoz ni ne vide. Imaju automobile.

Probaj, ako nisi skoro, da dodjes gradskim prevozom do Topciderske zvezde i vrha Senjaka - pa javi prolazno vreme.

Al' nesto ne cujem da se neko iz TOG dela grada bunio sto im autobus ide redje od antibiotika. Zato sto autobus ni ne koriste.
takanohana takanohana 11:16 17.07.2012

Re: zar nije gradski prevoz

registry_machine
Svima je poznato da su resursi gradskog prevoza podeljeni tako da je prevoz dobar tamo gde zive gradski mocnici, takve krajeve grada prepoznacete po autobusima koji idu prazni i po redu voznje.

Primećujem u poslednje vreme da često ono što je "svima" poznato meni nije, naprotiv, potpuno je suprotno ono što je meni poznato.

Već nekoliko godina skoro svakodnevno koristim gradski prevoz na linijama 91 i 92 za Ostružnicu, 511 i 512 za Sremčicu, 551 i 552 za Umku. Ove linije imaju raspored polazaka koji se vrlo striktno poštuje. Mogu na prste jedne ruke da izbrojim situacije za ovih skoro 6 godina kada je bilo kašnjenja, uglavnom je zbog kvara dolazilo do izostanka i preskakanja vožnje i teranja pokvarenog autobusa u garažu.

Ne tvrdim da u ovim i sličnim naseljima ne žive gradski moćnici, ali koliko sam ja upoznat, teško je poverovati u to jer da je drugačije, valjda bi ova "elitna" naselja već odavno imala recimo kanalizaciju, a koliko sam upoznat ona nisu ni u nekom dugoročnom planu i programu za rešavanje tog problema.
alselone alselone 11:22 17.07.2012

Re: zar nije gradski prevoz

Aj ćuti, vidiš da je svima poznato.


Fragment 42
Mocnici radije biraju buseve od automobila.

mlekac mlekac 11:32 17.07.2012

Re: zar nije gradski prevoz

alselone
Aj ćuti, vidiš da je svima poznato.


Fragment 42
Mocnici radije biraju buseve od automobila.



Zbog toga sto mogu da voze zutom trakom?
alselone alselone 11:39 17.07.2012

Re: zar nije gradski prevoz

Zbog toga sto mogu da voze zutom trakom?


tako je. samo kao napomena - kaze se zutom traketinom.
registry_machine registry_machine 11:43 17.07.2012

Re: zar nije gradski prevoz

Mislim da nije potrebna narocita inteligencija da bi se doslo do zakljucka da se funkcioneri ne voze gradskim prevozom, kao i da to nigde nije napisano.

Lep pokusaj spina koji ipak ne pokriva nedostatke i nesposobnost u upravaljanju gradskim resursima.

Zamolio bih i one koji su tek odnedavno u Beogradu da ne komentarisu problematiku koja im je strana. Prvih nekoliko generacija je tesko, kasnije shvatite gradsku problematiku...
mlekac mlekac 11:49 17.07.2012

Re: zar nije gradski prevoz

registry_machine
Mislim da nije potrebna narocita inteligencija da bi se doslo do zakljucka da se funkcioneri ne voze gradskim prevozom, kao i da to nigde nije napisano.

Lep pokusaj spina koji ipak ne pokriva nedostatke i nesposobnost u upravaljanju gradskim resursima.

Zamolio bih i one koji su tek odnedavno u Beogradu da ne komentarisu problematiku koja im je strana. Prvih nekoliko generacija je tesko, kasnije shvatite gradsku problematiku...


I ko sad spinuje? Ti ili mi koji smo ti lepo rekli da tvoja tvrdnja ne pije vodu.

Hoces jos jedan primer? Moj rodni kraj, Dorcol, jedan je od NAJGORE povezanih delova grada, bar sto se prevoza tice. I sta treba da zakljucimo na osnovu tvoje izjave? Da gradski funkcioneri ne zalaze na Dorcol? Il' ce biti, pre, da na isti stizu kolima pa zato mojom rodnom ulicom vise ne moz' da se prodje ni peske.
mlekac mlekac 11:54 17.07.2012

Re: zar nije gradski prevoz

alselone
Zbog toga sto mogu da voze zutom trakom?


tako je. samo kao napomena - kaze se zutom traketinom.

angie01 angie01 11:54 17.07.2012

Re: zar nije gradski prevoz

ko sad spinuje? Ti ili mi koji smo ti lepo rekli da tvoja tvrdnja ne pije vodu.


khm, uglavnom oni, koji ni ne zive u bgdu!
alselone alselone 11:56 17.07.2012

Re: zar nije gradski prevoz

khm, uglavnom oni, koji ni ne zive u bgdu!


Ovo zvuci kao Fragment.
mlekac mlekac 11:59 17.07.2012

Re: zar nije gradski prevoz

angie01
ko sad spinuje? Ti ili mi koji smo ti lepo rekli da tvoja tvrdnja ne pije vodu.


khm, uglavnom oni, koji ni ne zive u bgdu!


Pa sto jes' - jes' ja trenutno zivim na N. Bgd. Tu je potpuno drugacija prica sa prevozom nego, recimo, u blokovima. Pre neko vece sam zaglavila kod brata u 45. CAK do 23 i 10 i posle sam morala pesaka da krenem kuci. Slucajno me, kod Kineza, pokupio Jakovac koji je jedini autobus koji ide tuda posle 23!
dragan7557 dragan7557 12:02 17.07.2012

Re: zar nije gradski prevoz

registry_machine 12:43 17.07.2012
Re: zar nije gradski prevoz
Mislim da nije potrebna narocita inteligencija da bi se doslo do zakljucka da se funkcioneri ne voze gradskim prevozom, kao i da to nigde nije napisano.

Vala baš, još manja inteligencija je potrebna da se shvati da funkcioneri kao i ostatak hm.... mogu i moraju da idu autobusom.

Ali u Srbiji od viška ne boli glava, a od manjka .....

U Holandiji neki ministri idu biciklom na posao, što je u Srbiji nezamislivo.

U Holandiji i kraljica ide autobusom, u Srbiji precednik ide oklopljenom mečkom, u Holandij nije demokratija pa treba da se ugledaju na Srbiju.

cerski
angie01 angie01 12:09 17.07.2012

Re: zar nije gradski prevoz

Pa sto jes' - jes' ja trenutno zivim na N. Bgd.


pa sem tebe, ovi ostali sto se cerekaju s tobom, su iz drugih gradova!

Ja licno se slabo vozim prevozom, al sam veoma zainteresovana da sve bude ok, voze se moja deca, komsije, rodbina, prijatelji,...ovo je moj grad, zasto bi mi bilo ok da svi oni budu maltretirani, zato sto neki privatnik treba da zaradi?!

Svima, kojima je ovako dobro, zelim da i dalje uzivaju!
alselone alselone 12:14 17.07.2012

Re: zar nije gradski prevoz

pa sem tebe, ovi ostali sto se cerekaju s tobom, su iz drugih gradova!


Sto je to sada problem? Evo, ja sam se osetio prozvanim, posto se cerekam.
angie01 angie01 12:23 17.07.2012

Re: zar nije gradski prevoz

alselone
pa sem tebe, ovi ostali sto se cerekaju s tobom, su iz drugih gradova!Sto je to sada problem? Evo, ja sam se osetio prozvanim, posto se cerekam.


nije problem, samo konstatacija!

ja o prevozu u NS ne znam nista i ne bih se sigurno na ovaj nacin ukljucivala u destrukciju, da kojim slucajem vi odande krenete da raspravljate o problematici!

taj manir, sto su targetirani pojednini blogeri da se podjebavaju, pa se pritrcava da se tema razbije, diskredituje, je meni stran, izvini zbog toga!
alselone alselone 12:27 17.07.2012

Re: zar nije gradski prevoz

ja o prevozu u NS ne znam nista i ne bih se sigurno na ovaj nacin ukljucivala u destrukciju, da kojim slucajem vi odande krenete da raspravljate o problematici!

taj manir, sto su targetirani pojednini blogeri da se podjebavaju, pa se pritrcava da se tema razbije, diskredituje, je meni stran, izvini zbog toga!


Fragment ¾

Namerno spinujemo da iz dva razloga:
- placeni smo
- losi smo ljudi pa hocemo da vam crkne krava
freehand freehand 12:31 17.07.2012

Re: zar nije gradski prevoz

taj manir, sto su targetirani pojednini blogeri da se podjebavaju, pa se pritrcava da se tema razbije, diskredituje, je meni stran, izvini zbog toga!


Jablanovi?
mlekac mlekac 12:31 17.07.2012

Re: zar nije gradski prevoz

angie01
Pa sto jes' - jes' ja trenutno zivim na N. Bgd.


pa sem tebe, ovi ostali sto se cerekaju s tobom, su iz drugih gradova!

Ja licno se slabo vozim prevozom, al sam veoma zainteresovana da sve bude ok, voze se moja deca, komsije, rodbina, prijatelji,...ovo je moj grad, zasto bi mi bilo ok da svi oni budu maltretirani, zato sto neki privatnik treba da zaradi?!

Svima, kojima je ovako dobro, zelim da i dalje uzivaju!


Izvini, a GDE sam to rekla da sam zadovoljna prevozom? Pogledaj moj PRVI komentar na ovom blogu - fotka SVE govori. Malteretiraju nas, ali ne vidim STA bi smo mogli da uradimo da to prestane? Imas neki predlog?
angie01 angie01 12:39 17.07.2012

Re: zar nije gradski prevoz

Malteretiraju nas, ali ne vidim STA bi smo mogli da uradimo da to prestane


pa nista, da se cerekamo drugima, koji kazu po neku o tome!
mlekac mlekac 12:57 17.07.2012

Re: zar nije gradski prevoz

angie01
Malteretiraju nas, ali ne vidim STA bi smo mogli da uradimo da to prestane


pa nista, da se cerekamo drugima, koji kazu po neku o tome!


Il' da treniramo pesacenje na duge staze?

Posto nam, kanda, jedino to preostaje.
registry_machine registry_machine 13:03 17.07.2012

Re: zar nije gradski prevoz

Evo, komentar za one koji nisu iz Beograda, ilii jednostavno ne mogu da shvate...

Mlad i ambiciozan covek dolazi iz unutrasnjosti u glavni grad. Odmah primeti da svi koji o necemu odlucuju imaju partijske knjizice, bas kao sto su mu nekad pripovedali ocevi i dedovi. I on odlucuje da udje u neku stranku, veliku, po mogucstvu.

Kroz aktivnosti, ali vise kroz rodbinske i druge veze, postaje najpre funkcioner nizeg ranga, clan veca, ili biva postavljen na celo nekog gradskog sekretarijata. Vec uveliko poseduje crnu limuzinu, vozaca, oblaci se i shisha kao i njegov pretpostavljeni u stranci kako bi javnost stekla utisak da se radi o timu...

Kao pravi domacin on pokusava da gazduje resursima grada. Kada je u pitanju JAVNI prevoz on smatra da su javnost u ovom slucaju njegove komsije, stranacke kolege i rodbina.
Kako bi se "dokazao" pred komsijama ili rodbinom on postavlja pet lezecih policajaca u ulicu koja je dugacka 150 metara, postavlja spansku keramiku reci put u svojoj ulici zato sto njegove italijanske cipele ne trpe asfalt, pesacki prelazi kojim njegovo dete ide u skolu obelezeni su svom mogucom i nemogucom lezecom i vertikalnom signalizacijom, preprekama, lezecim policajcima i ponekom patrolom koja se tu "slucajno" nadje bas posle zadnjeg casa.

Fin je i prema baki iz komsiluka, na njen zahtev je pojacao liniju GSB, ne ispitujuci frekventnost i opterecenost, a i sto bi kada su resurski neiscrpni, a biraci ce to umeti da cene na izborima. Ako njegovi tast i tasta ne mogu direktnom linijom do udaljenje pijace i to ce resiti preko noci, skinuce nekoliko vozila sa postojecih linija i otvoriti novu, sve u interesu JAVNOSTI.
Nije ga jos napustila ljubav prema domacim zivotinjama. Sa velikim ce zadovoljstvom potpisati propise koji veca prava daju zivotinjama nego ljudima. Potajno ce uzivati kada vidi snimak autobusa u kom se zajedno voze psi i njegovi novi sugradjani...
benevolent benevolent 13:33 17.07.2012

Re: zar nije gradski prevoz

Немој тако, преврће ти се предак који је, ипак некад из ко зна које вукојебине, дошао у Београдурину.

Сваки становник тог и било ког другог града, требало би да има иста права и дужности, па и онај који дође на викенд туру, а не као у Ујвидеку, где су сви остали или дођоши, или пишачи по парку.
zilikaka zilikaka 13:37 17.07.2012

Re: zar nije gradski prevoz

Sto se mene tice, problem se resava od glave, znaci i za ovaj slucaj, prvo treba organizovati ovu vaznu uslugu tako da kvalitetno funkcionise, a da gradjani placaju neku adekvatniju cenu u odnosu na prosecne prihode-kao uostalom i za ostale dadzbine, - ne moze se puniti kasica tako sto se stalno cede gradjani, a njihova primanja to ne mogu da izdrze, - prvo valjda stvoris uslove da oni rade i zarade, a onda im uzmes potrebni deo,- ovde svaka vlast kada sedne u fotelju, smislja kako da se dokopa para, a ne kako da resi probleme,-


A kako rešiti problem onih koji žive po selima i moraju recimo deci da plaćaju kartu do neke škole u nekom najbližam gradu?

Da li cena prevoza koja je srazmerna prihodima treba da bude privilegija isključivo Beograđana?

Pošto vidim da si pomenula cerekanje uglavnom onih koji ne žive u Beogradu, moram da primetim da je blog tako napisan da zove na tako nešto.

Kad postaviš onolika pitanja zašto plaćati prevoz, ne možeš očekivati drugačiju reakciju.
Uzgred, ja dovoljno često imam priliku da vidim kako funkcioniše GSP ali svakako ne spadam u kategoriju lično zainteresovanih.

Rekoh, na diskusiju me pozvali onoliki upitnici.

benevolent benevolent 13:38 17.07.2012

funkcioneri sе ne voze gradskim prevozom

Па, наравно да се не возе, нису се возили ни приликом уговарања куповине (можда и провизије) на пробној вожњи "популарног" Шпанца, трамваја који је, додуше дизајнирао Ђорђо Ђуђаро, што јес`- јес`, али за Пигмејце из Африке.
angie01 angie01 13:46 17.07.2012

Re: zar nije gradski prevoz

Da li cena prevoza koja je srazmerna prihodima treba da bude privilegija isključivo Beograđana?


kako si to shvatila?

i onaj deo o djacima koji se prevoze?

trenutno pricamo o bus plusu, al svakako vazi za sve!

cerekanje- nisi izgleda pratila, je deo manirizma i u tom smislu komentarisan!

ja nisam postavila pitanje, zasto placati prevoz, ako je meni bilo upuceno!
zilikaka zilikaka 19:42 17.07.2012

Re: zar nije gradski prevoz

ja nisam postavila pitanje, zasto placati prevoz, ako je meni bilo upuceno!

Nije direktno, nego kao objašnjenje zašto se u diskusiju uključuje neko ko možda nije dovoljno upućen, a svakako nije lično zaiteresovan.

... mada, na blogu komentari o onom što pojma nemaš a još te se i ne smatra uopšte nisu retkost.
Dapače.
freehand freehand 20:20 17.07.2012

Re: zar nije gradski prevoz

zilikaka
ja nisam postavila pitanje, zasto placati prevoz, ako je meni bilo upuceno!

Nije direktno, nego kao objašnjenje zašto se u diskusiju uključuje neko ko možda nije dovoljno upućen, a svakako nije lično zaiteresovan.

... mada, na blogu komentari o onom što pojma nemaš a još te se i ne smatra uopšte nisu retkost.
Dapače.

Stalkerka.
dragoljub92 dragoljub92 20:24 17.07.2012

Re: zar nije gradski prevoz

Nije direktno, nego kao objašnjenje zašto se u diskusiju uključuje neko ko možda nije dovoljno upućen, a svakako nije lično zaiteresovan.

... mada, na blogu komentari o onom što pojma nemaš a još te se i ne smatra uopšte nisu retkost.
Dapače.

пошто се осећам прозваним церекалом да се оправдам.

даклем ,церекам се јер сте цео проблем поставили око неких нормалних правила понашања,улаз на прва излаз на средња,средњевековни отпор према свему непознато, (валидатори), оправдавање шверца и тт и др...

проблем су мали број кола и самим тим лош превоз уз обавезно непоштовање возног реда.непостојање дневне карте и велика цена.
ал не ви сте само дигли дреку на предња врата.мого би још ал нећу
dragoljub92 dragoljub92 20:25 17.07.2012

Re: zar nije gradski prevoz

Stalkerka.

freehand freehand 20:32 17.07.2012

Re: zar nije gradski prevoz

даклем ,церекам се јер сте цео проблем поставили око неких нормалних правила понашања,улаз на прва излаз на средња,средњевековни отпор према свему непознато, (валидатори), оправдавање шверца и тт и др...

проблем су мали број кола и самим тим лош превоз уз обавезно непоштовање возног реда.непостојање дневне карте и велика цена.

Evo Dragoljub sve objasnio.
Drakče, majstore!
zilikaka zilikaka 20:37 17.07.2012

Re: zar nije gradski prevoz

Stalkerka.


/

P.S.
A ša bi ti volo?
Da sa te tvoje galerije pljuckaš semenke i gledaš

freehand freehand 20:50 17.07.2012

Re: zar nije gradski prevoz

zilikaka
Stalkerka.


/

P.S.
A ša bi ti volo?
Da sa te tvoje galerije pljuckaš semenke i gledaš


Ma đe ćeš ti na Jablanku...

P.S. a još si i provincijalka!?
zilikaka zilikaka 20:54 17.07.2012

Re: zar nije gradski prevoz

P.S. a još si i provincijalka!?


Slušaj ti!
Ja sam pedigrirana Sosa i poznato je da do toga držim.
Ti kako oćeš.

A svađam se kad oću i skim oću
(dooobro, i malo lažem)
angie01 angie01 21:38 17.07.2012

Re: zar nije gradski prevoz


пошто се осећам прозваним церекалом да се оправдам.

даклем ,церекам се јер сте цео проблем поставили око неких нормалних правила понашања,улаз на прва излаз на средња,средњевековни отпор према свему непознато, (валидатори), оправдавање шверца и тт и др...

проблем су мали број кола и самим тим лош превоз уз обавезно непоштовање возног реда.непостојање дневне карте и велика цена.
ал не ви сте само дигли дреку на предња врата.мого би још ал нећу


ma ne, digla se dreka jer maltretiraju da bi privatno zaradili, sad najedamput treba gomila ridzovana, formacije komunalne policije, drakonski zakoni, za moz' misliti svercera u autobusu, preteci plakati,...sve to da se pokrene u roku od odmah za najvaznije pitanje na svetu,...mislim, shvatas, nesto nisam pri volji, eno ti kod nuneta lukovicev tekst, satvila jj, tu ti sve pise!
krkar krkar 22:42 17.07.2012

Re: zar nije gradski prevoz

ma ne, digla se dreka jer maltretiraju da bi privatno zaradili, sad najedamput treba gomila ridzovana, formacije komunalne policije, drakonski zakoni, za moz' misliti svercera u autobusu, preteci plakati,...sve to da se pokrene u roku od odmah za najvaznije pitanje na svetu,...mislim, shvatas, nesto nisam pri volji, eno ti kod nuneta lukovicev tekst, satvila jj, tu ti sve pise!


Koja demagogija!

Autobus košta, šofer košta, gorivo košta, gume koštaju, rixhovan košta, validator košta, klima košta...

Pa šta mislite, da ne plaćate - a da sve to i dalje košta. Pa da mi koji plaćamo poreze plaćamo i dalje vaš hohštapleraj, murdatrenje, ošljarenje, vaćarenje, krađu...

Kad uzmeš nešto što ti ne pripada - to je krađa.

Valjda vam je jasno da kad ukradeš čokoladu u radnji da ste lopovi. Makar bili i gladni. Možda ste gladni lopovi ali ste ipak lopovi.

Isto važi i kad uzmete prevoz koji vam ne pripada jer niste platili kartu.

ŠTA TU NIJE JASNO?

Dokle ovo Filipovsko proseravanje? Hoćete sređenu državu? E pa sredite prvo sebe, bar za 45 dindži, lopovi, murdari, xhabalebaroši, mufljuzi, pičke!
zilikaka zilikaka 22:47 17.07.2012

Re: zar nije gradski prevoz

Free, stigla (ti) konjica
angie01 angie01 23:07 17.07.2012

Re: zar nije gradski prevoz

E pa sredite prvo sebe, bar za 45 dindži, lopovi, murdari, xhabalebaroši, mufljuzi, pičke!

. Pa da mi koji plaćamo poreze plaćamo i dalje vaš hohštapleraj, murdatrenje, ošljarenje, vaćarenje, krađu...


posto si ovo nakacio kao odgovor na moj komentar-ne znam kome se obracas, meni?

prvo, ko ste to vi koji placate, a koji smo to mi koji krademo, osljarimo,...picke,...da ne nabrajam ovaj tvoj lavor govana, koji ti, hoh poznavalac vina, hrane i ostalih hedonistickih kategorija, tako lagodno prosipas bez pardona!?
krkar krkar 23:15 17.07.2012

Re: zar nije gradski prevoz

prvo, ko ste to vi koji placate, a koji smo to mi koji krademo, osljarimo,...picke,...da ne nabrajam ovaj tvoj lavor govana, koji ti, hoh poznavalac vina, hrane i ostalih hedonistickih kategorije, tako lagodno prosipas bez pardona!?



Odgovor, sestro, odgovor. Ne mrsomuđenje-

1 Košta li gradski prevoz? (Da-NE)
2. Treba li neko to da plati (DA-NE)
3. Treba li VEĆINU troškova prevoza da snose oni koji se njime voze (DA-NE)
4. Treba li da se SAV javni prevoz finansira iz buxheta ili treba iz budžeta finansirati SAMO onoliko koliko ostaje da se plati NAKON ŠTO SVI KORISNICI JAVNOG PREVOZA PLATE ZA VOŽNJU (ja se vozim i ja plaćam - ja se votim i ne plačam a plaćaju svi, pa i oni koji se ne voze)

Kad odgovoriš na 4 jednostavna pitanja možemo dalje
angie01 angie01 23:29 17.07.2012

Re: zar nije gradski prevoz

Kad odgovoriš na 4 jednostavna pitanja možemo dalje


pa ne mozemo, jer si gore izrekao gomilu bljuvotina koje nismo razjasnili kome i zasto su namenjene- da ovoga puta izuzmemo da je tvoja nadmenost dovoljan razlog!


btw- ovde niko, koliko sam otpratila, (a najmanje ja), nije rekao ne ni na jedno od tvojih pitanja, tako da ovo tvoje bucno, nepristojno upadanje sa povracanjem i lomljenjem inventara nije imalo nikakvu svrhu, sem da ukaze na siledzijske manire,...neverovatne sile koja se od nekud pojavila!
krkar krkar 23:35 17.07.2012

Re: zar nije gradski prevoz

da ovoga puta izuzmemo da je tvoja nadmenost dovoljan razlog!


Moja nadmenost kad se vozi busem /tramvajem, trolom) - plati kartu.

Moja nadmenost kad parkira u zoni - plati parking.

i ajde ne serite više jeftinodemagoški.

PLAĆAŠ - NE PLAĆAŠ?

Imaš neki princip zbog kojeg TI ne treba da platiš nego ćeš velikodušno dozvoliti da JA platim uslugu koju si TI koristila?

Valjda treba da ti bude jasno da mene demagogijom zastrašiti nećeš. Ni vrečanjem, ni pozivanjem na Magna Chartu ili ptincipe uspostavlne u slobodnom i demokratskom ... Zimbabveu*
freehand freehand 23:45 17.07.2012

Re: zar nije gradski prevoz

angie01
btw- ovde niko, koliko sam otpratila, (a najmanje ja), nije rekao ne ni na jedno od tvojih pitanja,

filip mladenović
Šta očekuje gradska vlast, kao metafora režima!? Da će nezaposleni, a njih je oko 100 hiljada u Beogradu, plaćati svakog meseca po 1100 dinara za dopunu bus-plus kartice!? Odakle!? I zašto!?

Da će svi oni koji rade "na crno", bez uplaćenih doprinosa za zdravstveno i socijalno osiguranje, plaćati preko 2 hiljade dinara za dopunu za zaposlene!? Odakle!? I zašto!?

Da će ko zna koliko učenika i studenata, kojima roditelji ne mogu da priušte ni novac za užinu, plaćati mesečne dopune za svoje BUS-PLUS kartice!? Odakle!? I zašto!?




Angie 01
tako da ovo tvoje bucno, nepristojno upadanje sa povracanjem i lomljenjem inventara nije imalo nikakvu svrhu, sem da ukaze na siledzijske manire,...neverovatne sile koja se od nekud pojavila!


Čist manirizam!
krkar krkar 23:48 17.07.2012

Re: zar nije gradski prevoz

Čist manirizam!


Srećom, mene zabole
freehand freehand 23:51 17.07.2012

Re: zar nije gradski prevoz

krkar
Čist manirizam!


Srećom, mene zabole

Pa ne znam, to je baš jedamput teška kvalifikacija!

Mis'im - zvuči baš zajebano!
angie01 angie01 23:51 17.07.2012

Re: zar nije gradski prevoz

ajde ne serite više jeftinodemagoški.


koji mi? i sta je tu demagogija?

Imaš neki princip zbog kojeg TI ne treba da platiš nego ćeš velikodušno dozvoliti da JA platim uslugu koju si TI koristila?


gde si ti procitao da ja ne placam kartu ili bilo ko ko je ovde komentarisao?

nigde- al si zato dosao da kazes lopovi, ja placam porez za vas mufljuzi i picke,...pa prs'o si!

Koliko sam sabrala, ovde bloguju ljudi koji rade i uredno placaju svoje racune i vecini nije lako, tako da ne birnes da ti je neko duzan!

Pa nisi ti klisurina morala u placanju troskova svog zivota i dazbina drzavi!

Ovde je sasvim druga problematika od ne placanja karte za gradski prevoz, a ona se sastoji u maltretiranju, koje nigde na svetu nisam videla, ne bi li se uhvatili eventualni sverceri, kao da je to spas za sve probleme i to samo zato sto karte naplacuje privatna firma!

'naci, ja/mi placamo prevoz, ( nek se javi ko sme, da se svera:), a ti se dzabe brinuo za lopove medju putnicima gsba, jer su oni na drugoj strani!
krkar krkar 23:54 17.07.2012

Re: zar nije gradski prevoz

Ovde je sasvim druga problematika od ne placanja karte za gradski prevoz, a ona se sastoji u maltretiranju, koje nigde na svetu nisam videla,


Biće da nisi bila dalje od Kaluđerice i Mislođina.
angie01 angie01 00:01 18.07.2012

Re: zar nije gradski prevoz

Biće da nisi bila dalje od Kaluđerice i Mislođina.


sta cu, ne mogu svi da budu svetski, kao ti!


ps- eto, daj jedan primer, gde ide 3 ridzveja, 4 komunalna policajca i jos se zove policija, da se privede izgrednik!? Da bus stoji na stanici 10 minuta, kako bi se proverilo, da su svi putnici otkucali kartice?!
blogovatelj blogovatelj 00:27 18.07.2012

Re: zar nije gradski prevoz

Biće da nisi bila dalje od Kaluđerice i Mislođina.


Ma bila je i u Torontu, nego voli da je vodi imaginacija dok prica o ovozemaljskim temama.
A u Torontu je stajala kao mala maca i cekala da udje na prednja vrata i izadje na srednja ili zadnja.
Uz to je garantovano gruntala i pricala kako takva dziberska pravila ne postoje u Njenom Beogradu, nego mozes na bilo koja vrata da udjes i na bilo koja da izadjes.
I da uz to ne platis kartu.
sevarlica sevarlica 08:20 18.07.2012

Re: zar nije gradski prevoz

Moj rodni kraj, Dorcol, jedan je od NAJGORE povezanih delova grada, bar sto se prevoza tice. I sta treba da zakljucimo na osnovu tvoje izjave? Da gradski funkcioneri ne zalaze na Dorcol? Il' ce biti, pre, da na isti stizu kolima pa zato mojom rodnom ulicom vise ne moz' da se prodje ni peske.


Potpisujem, u Zmaja od Noćaja nije bilo mesta za parkiranje još od sredine osamdesetih, a i tad se parkin plaćao po satu :)
sevarlica sevarlica 08:30 18.07.2012

Re: zar nije gradski prevoz


Da li cena prevoza koja je srazmerna prihodima treba da bude privilegija isključivo Beograđana?


Ovo je skroz pitanje na mestu. Mada je blesavom čoveku jasno da je cena mesečnih karata u Beogradu čak i niža nego što bi to jedan Beograđanin trebalo da plati.
Em su plate najveće, što je i normalno, najveći je grad, em je život najjeftiniji, što nije normalno.
Prevoz najjeftiniji.
Grejanje najjeftinije.
Supermarketi najjeftiniji.
Pijace najjeftinije.
itd...
angie01 angie01 16:40 18.07.2012

pun grad lopova, hohstaplera, murdara,..

Predrag Ilic | 18/07/2012 07:16

Postaje sve jasnije, mi postojimo zbog bus plusa! Najvaznija stvar je ulaz i izlaz, placanjekarte i ocitavanje mesecnih pretplatnih karata. To sto se vozimo u starim autobusima, sto nas voze kao da smo tovar kamenja, sto nema klimatizacije, sto nas natrpaju kao sardine nikog ne zanima. Sta je sa onim, nekada obaveznim, tablicama gde pise da je autobus registrovan za prevoz toliko i toliko putnika, sedenja toliko i stajanja toliko? Kada vec Bus plus kontrolise nas, moze li neko da kontrolise njih, od prenatrpanosti autobusa zvisi bezbednost putnika, to, izgleda, nikog ne interesuje. Ko vodi racuna o redu voznje, kako je moguce da imate linije gde tri autobusa idu jedan za drugim (95, 23) a neki, puni puncati, idu na svakih 15 tak minuta(27E) bez sanse da se na nekim stanicama udje pa smo tako prinudjeni da cekamo po pola sata. Ne trba zaboraviti da smo, u vecini, prevoz platili u napred. Mozda zbog toga Bus Plus moze da radi sta hoce i kako hoce, pare su uzeli, a usluga ?

Zoran R. | 18/07/2012 07:19

Umesto da Direkcija za saobraćaj sprovodi red vožnje, ona pomaže privatnoj firmi, kojoj je na sumnjiv način dala pravo da naplaćuje prevoz, da vrši kontrolu tako što urušava sistem prevoza ukidanjem pojedinih stanica, smanjivanjem broja vozila i slično. Direkcija i firma ''BusPlus'' čine i krivično delo izazivanja mržnje i netrpeljivosti plakatima po vozilima u kojima pokušava da građane koji plaćaju karte okrenu protiv onih koji ne plaćaju. Pri tome, sve vreme Direkcija i ''BusPlus'' odbijaju da uvedu vremenski ograničene karte koje bi mnogima dobrodošle i sigurno bi prešli u grupu onih koji plaćaju prevoz. Dalje, sve ovo vreme, ''BusPlus'' prodaje plastične kartice na kioscima na kojima nema dopune za 250 dinara, i ako ta plastika ne košta, u nabavci, ni 10 dinara. Tu se vrte i kriju ogromne pare. Očigledno je da je neko novi sistem naplate video samo kao mogućnost da opljačka građane, a ne kao sistem za poboljšanje prevoza. Mislim da je krajnje vreme da SBPOK preduzme mere...
zilikaka zilikaka 17:52 18.07.2012

Može i ovako

Postaje sve jasnije, mi postojimo zbog bus plusa! Najvaznija stvar je ulaz i izlaz, placanjekarte i ocitavanje mesecnih pretplatnih karata. To sto se vozimo u starim autobusima, sto nas voze kao da smo tovar kamenja, sto nema klimatizacije, sto nas natrpaju kao sardine nikog ne zanima...


Postaje sve jasnije, mi postojimo zbog Paxija! Najvaznija stvar je ulaz i izlaz, placanje na kasi i ocitavanje . platnih kartica. To sto kupujemo u starim objektima, sto nas uslužuju kao da smo tovar kamenja, sto nema klimatizacije, sto nas natrpaju kao sardine nikog ne zanima...

Ovo gore čisto kao stilska vežba, štob reko kolega

Ne mogu da se načudim, najblaže rečeno, ovolikom otporu zbog novog režima ulaženja i izlaženja.

Drugog razloga ne vidim, osim da oni koji se toliko opiru nemaju nameru da plate ono što koriste.
Negde videh da su objavljena i uputstva sa opisanim ovlašćenjima kontrolora, za one koji neće da plate kartu. Da znaju ljudi dokle smeju da idu.

Štos nezadovoljstva zbog zastoja tiče, opet vidim da zastoji nastaju zbog onih koji uđu a ne žele da plate, pa svi ostali čekaju da se stvar razreši.

Gospodo, zamislite da svi stojimo na kasi i neki pavijan dobije ideju da neće da plati leba jer je leb često bajat i neukusan. Ako ga pitate što je uopšte ušao u radnju, on odgovara da je gladan, i da mora da jede, al će da plati kad lebac bude dovoljno kvalitetan spram cene, i kad cena bude odgovarala njegovim primanjima.

Je l da zvuči suludo?
A taj neko samo teo da zadovolji osnovnu životnu potrebu, koja svakako nije vozanje bilo čime.

Da li biste i onda pisali ovolike blogove sa sve prikačenim uputstvima koja su ovlašćenja kasirke i zaposlenih u radnji?
reanimator reanimator 18:11 18.07.2012

Re: Može i ovako

Ne mogu da se načudim, najblaže rečeno, ovolikom otporu zbog novog režima ulaženja i izlaženja.

Drugog razloga ne vidim, osim da oni koji se toliko opiru nemaju nameru da plate ono što koriste.

Otpor nema veze sa plaćanjem, tj odbijanjem plaćanja, već sa :

1. insistiranjem da se ulazi samo na prva vrata
Ovde bih voleo da mi neko razumno objasni čemu insistiranje na ovome. Ne sumnjam da je takvo ponašanje u Briselu, Birmingemu i Lionu podrazumevano (očigledno i u Novom Sadu), ali me zanima objašnjenje zašto je to tamo tako, kako bi razmotrili da li je to realno primenljivo na Beograd i postojeći gradski saobraćaj

2. insistiranjem da bus stoji dok kontrolori pregledaju karte, iako su ih do sada pregledali u pokretu

3. insistiranju da se mesečna karta prinese validatoru
Objašnjenje da je to tako da bi oni imali infomaciju o tokovima putnika je ok. Zamole me da prinesem, ja kažem da neću, jer mi se jebe za njihovu firmu i to je to. Nema nikakvog prava i osnova da me tera da to uradim, da bi oni dobili informaciju. Jel te zanima koja linija je isplativa? Izvoli, izadji sam, pa broj.
zilikaka zilikaka 18:26 18.07.2012

Re: Može i ovako

Imam ja sad par pitanja
Da li kontrolori proveravaju karte i onima koji su je naočigled prineli validatoru ili samo onima koji to nisu uradili?
Da li i dalje neki ulaze na srednja vrata?

reanimator reanimator 18:32 18.07.2012

Re: Može i ovako

Da li kontrolori proveravaju karte i onima koji su je naočigled prineli validatoru ili samo onima koji to nisu uradili?

Svima. Samo prinošenje karte validatoru ne znači ništa ako na karti nemaš kredit. Ja mogu u maniru Sir Olivera brzinom svetlosti validatoru da prinesem ličnu kartu, vizit kartu, člansku kartu i sl,a isto tako mogu da prinesem i bus plus na kome nemam pare ali će tek kontrolor, nakon što onim pištoljem predje preko moje bus plus karte znati da li sam je provukao sa parama na istoj i da li su mi te pare skinute.
reanimator reanimator 18:33 18.07.2012

Re: Može i ovako

Da li i dalje neki ulaze na srednja vrata?

Naravno...uvek imaš ljude koji žive na ivici
zilikaka zilikaka 19:02 18.07.2012

Re: Može i ovako

Svima. Samo prinošenje karte validatoru ne znači ništa ako na karti nemaš kredit. Ja mogu u maniru Sir Olivera brzinom svetlosti validatoru da prinesem ličnu kartu, vizit kartu, člansku kartu i sl,a isto tako mogu da prinesem i bus plus na kome nemam pare ali će tek kontrolor, nakon što onim pištoljem predje preko moje bus plus karte znati da li sam je provukao sa parama na istoj i da li su mi te pare skinute.

Probala svega par puta sa neautorizovanom, i koliko me sećanje služi, kad se skine kredit sa kartice, čuje se i zvučni signal.
Znači, dovoljno da neko prati to kod validatora.
Kada bi svi samo odradili ono što se od njih očekuje, ne bi bilo potrebno sve ponovo proveravati.


Da li i dalje neki ulaze na srednja vrata?

Naravno...uvek imaš ljude koji žive na ivici


Naravno. A šta misliš ima li ih i u manjim mestima. Ima li ih u selima odakle treba da se recimo prevezu do grada u školu?
Da li i oni imaju privilegiju neplaćanja, ili ih lokalni prevoznik jednostavno neće primiti u autobus?

P.S.
Ono tvoje treće pitanje nameće odgovor "a otkud ja znam da ti imaš kartu ako odbijaš da je pokažeš, odnosno prisloniš gde treba?

Na prva dva se opet nameće odgovor da je ovo pokušaj da se putnici nateraju da plaćaju karte. Imaš na drugom blogu lepo opisanu situaciju *kako kolega neće da plaća kartu i još plastično objašnjava kako mu ne mogu ništa, jer je verovatno jače fizičke konstitucije.
Kad takav zaglavi bus, onda to i nije krivica prevoznika nego njega samog.
mikimedic mikimedic 19:17 18.07.2012

Re: zar nije gradski prevoz

Magna Chartu


magna cartu


reanimator reanimator 19:19 18.07.2012

Re: Može i ovako

Zašto toliko insistiraš na neplaćanju? Odredjeni procenat onih koji bi da se švercuju je uvek bilo i uvek će biti, a taj problem se neće rešiti tako što će ceo autobus da ispašta i kasni zato što organizator prevoza ne ume da smisli civilizovaniji način da problem reši, nego poteže za metodama iz logora..ako se krivac ne javi, ispaštaće svi ostali i sl.
Inače, uopšte nisam to pitao...pitao sam odakle im pravo da me teraju da provučem mesečnu kartu, pitao sam zašto u Beogradu moram da ulazim na prednja vrata i pitao sam zašto bus mora da stoji dok se pregledaju karte. I tražio sam da mi na ova tri pitanja neko da razumno objašnjenje.
reanimator reanimator 19:25 18.07.2012

Re: Može i ovako

a otkud ja znam da ti imaš kartu ako odbijaš da je pokažeš, odnosno prisloniš gde treba

Ko je uopšte rekao da busevi u Bgd stoje na stanicama zato što putnici masovno odbijaju da pokažu kartu? Busevi stoje zato što je neko smislio da neće krenuti dok kontrolor ne pregleda sve karte, a to traje, čak i kad svi pokažu.
Imaš na drugom blogu lepo opisanu situaciju *kako kolega neće da plaća kartu i još plastično objašnjava kako mu ne mogu ništa, jer je verovatno jače fizičke konstitucije.
Kad takav zaglavi bus, onda to i nije krivica prevoznika nego njega samog.

To što je kolega ponosan na svoju necivilizovanost nema nikakve veze sa mojim stavom da veliku većinu putnika čine ljudi koji hoće da plate prevoz i to i rade, a ispaštaju, jer organizator prevoza ne ume da reši problem na drugi način.
zilikaka zilikaka 19:56 18.07.2012

Re: Može i ovako

većinu putnika čine ljudi koji hoće da plate prevoz i to i rade, a ispaštaju, jer organizator prevoza ne ume da reši problem na drugi način.

Ovo za veliku većinu je za svađu.
Tek nakon ovakvih poteza će se možda steći uvid koliko se zapravo ljudi vozi.

Ja verujem da mnogi, čak možda i većina ni krivi ni dužni doživljavaju neprijatnosti.
I slažem se da prevoznik treba da nađe način da to reši još nekakvim potezima. Zbog toga u diskusiji očekujem i konstruktivne predloge kako rešiti problem.
Možda ne mora takav režim ulaženja, možda ima drugačijih iskustava odnekle.

Novih predloga nešto i nema a kroz celu ovu višednevnu dreku se uporno provlači vrlo jasna nit:

"Što da im plaćam kad:
-su im autobusi stari
-nemaju radovne polaske
-nemam para ni za drugo
-su namestili tender za kontrolu BUS+...."

Za nekog ko posmatra sa strane, prečesto se javljaju ovakve ideje da ne bi zasmetale.
reanimator reanimator 20:11 18.07.2012

Re: Može i ovako

Ovo za veliku većinu je za svađu.
Tek nakon ovakvih poteza će se možda steći uvid koliko se zapravo ljudi vozi.

Jok sestro, kontrole su postojale i do sada i to skoro svaki dan, dok je bus u pokretu i mislim da sam npr za poslednjih godinu dana ukupno pet puta bio svedok situacije gde neko nema kartu, od čega su u 4 situacije napustili vozilo na prvoj stanici, a sećam se da je jednom neka žena držala politički govor i toliko smorila, da su je na kraju ostavili u busu.
Zbog toga u diskusiji očekujem i konstruktivne predloge kako rešiti problem

Promeniti zakon i dati komunalnoj policiji ovlašćenja da legitimiše i piše prijavu. Pa ako nećeš da imaš kartu, izvoli, suprotstavi se i snosi sam posledice za svoje huliganisanje.
Takodje, zabraniti komunalnoj policiji i kontrolorima da me teraju da se probiajm kroz bus i overim mesečnu kartu, koju sam platio i to ne malo, da ne bih razmišljao o prevozu. Ako me zamole da je oveirim na validatoru, možda i hoću, a ako mi kažu da moram, onda sigurno neću, jer znam da ne moram.
Novih predloga nešto i nema a kroz celu ovu višednevnu dreku se uporno provlači vrlo jasna nit

Sve navedeno je istina, ali nije tema. Ako neko ovde danima bluzira samo o tome, ne znači da taj isti ne kupuje redovno kartu, a ovde mitinguje, jer mu se može. Kako god, ne podržavam vožnju bez karte, ali ne podržavam ni izdrndavanje i tretiranje ljudi kao stoke.

PS
Neću da moram da ulazim samo na prednja vrata dok ne objasne zašto :)
freehand freehand 20:24 18.07.2012

Re: Može i ovako

Ko je uopšte rekao da busevi u Bgd stoje na stanicama zato što putnici masovno odbijaju da pokažu kartu? Busevi stoje zato što je neko smislio da neće krenuti dok kontrolor ne pregleda sve karte, a to traje, čak i kad svi pokažu.

Pa busevi nisu stojali na stanicama dok se nije ispostavilo da je procenat onih koji karte plaćaju i na validatorima skidaju kredit manji od onih koji to ne čine.
Sad je neko rekao - dosta. Nema više mufte.
Prednja vrata?
Jebi ga, revolucije su se dizale i oko toga što ti uskraćuju osnovno ljudssko pravo da pušiš gde hoćeš. Od bolnice preko zbornice do čekaonice. Sad ne smeš ni u kafani.
Pa se (skoro) svi navikli, ko bele lale.
A i na onom čuvenom akušersko-lingvističko-prevozničkom blogu onolika je larma i pljuvačina bila na vozače koji numu da kažedu "Dobar dan".
E sad će biti prilika, kad svi moradu pored njija da prođedu.
El tako Soso?
reanimator reanimator 20:40 18.07.2012

Re: Može i ovako

Pa busevi nisu stojali na stanicama dok se nije ispostavilo da je procenat onih koji karte plaćaju i na validatorima skidaju kredit manji od onih koji to ne čine.

Kako se to ispostavilo? Neko je stajao na stanicama i brojao putnike, pa posle uporedjivali sa prihodom? Koj moj nas onda teraju da kucamo mesečne da bi imali sliku tokova putnika? Ako je podatak dobijen tako što su se kontrolori žalili da ne mogu da naplate od mnogo putnika, to prosto nije istina, bar iz mog iskustva.
Jebi ga, revolucije su se dizale i oko toga što ti uskraćuju osnovno ljudssko pravo da pušiš gde hoćeš. Od bolnice preko zbornice do čekaonice. Sad ne smeš ni u kafani.
Pa se (skoro) svi navikli, ko bele lale.

Naravno, jer postoji razumno objašnjenje. Truj se sam koliko hoćeš, ali ti ne dozvoljavam da truješ druge. I kraj priče. Neko ispašta zbog tvog zadovoljstva i to mora da se prekine. Ko ispašta ako udjem na srednja vrata?
E sad će biti prilika, kad svi moradu pored njija da prođedu.

Zašto? Niti nam prodaje karte, niti nam pregleda karte. Zašto moramo da udjemo baš tu?
zilikaka zilikaka 21:10 18.07.2012

Re: Može i ovako

A i na onom čuvenom akušersko-lingvističko-prevozničkom blogu onolika je larma i pljuvačina bila na vozače koji numu da kažedu "Dobar dan".
E sad će biti prilika, kad svi moradu pored njija da prođedu.
El tako Soso?


Pa zna se red
angie01 angie01 21:18 18.07.2012

Re: Može i ovako

Zašto moramo da udjemo baš tu?


To u Beogradu nije izvodljivo, jer je suvise ljudi vezano za gradski prevoz, uvek su guzve, i vise linija staje na jednu stanicu, dok se ne izgradi metro i neki saobracajni inzinjeri ne organizuju prevoz po stvarnim potrebama i mogucnostima grada, tesko da ce moci bez zastoja i povecavanja guzve i frke da ovako nastave!

Dok nisu smislili ova pravila, jedva su ljudi ulazili na sva vrata, a ono tri autobusa ulete u isto vreme na stanicu, pa soferi zatvaraju vrata na pola coveka, a sada da bi proverili karte, treba da se nagura jos tri vozila, koja su u medjuvremenu stigla, dok se u ovim prvim zavrsi ulazak i pregled- ja to stvarno nisam videla nigde- ono cito izbezumljenje!
angie01 angie01 21:23 18.07.2012

Re: Može i ovako

zilikaka
A i na onom čuvenom akušersko-lingvističko-prevozničkom blogu onolika je larma i pljuvačina bila na vozače koji numu da kažedu "Dobar dan". E sad će biti prilika, kad svi moradu pored njija da prođedu.El tako Soso? Pa zna se red


Bas ste par, Lila & Gorila!

Ovaj mali podprcivac, trckara od bloga do bloga, jer je pun govana, koja mora negde da istovari, a ti sedis u publici i tapses, kad mu uspe da se malo olaksa!
freehand freehand 21:23 18.07.2012

Re: Može i ovako

Kako se to ispostavilo? Neko je stajao na stanicama i brojao putnike, pa posle uporedjivali sa prihodom? Koj moj nas onda teraju da kucamo mesečne da bi imali sliku tokova putnika? Ako je podatak dobijen tako što su se kontrolori žalili da ne mogu da naplate od mnogo putnika, to prosto nije istina, bar iz mog iskustva.

E, batice... Podatak o broju ljudi koji koriste gradski prevoz u Beogradu je potpuna enigma već decenijama. I stvarno je na granici naučne fantastike mogućnost da se uporedi prihod u mesecima pre i posle uvođenja validatora, ili šta im je već upalilo crvenu lampicu.
I onda po kuknjavi o smradu oznojenih tela koja se na vas naslanjaju i gnječe vas, neopisivim gužvama gde vam lome ruke i noge u svakodnevnom stampedu sa jedne, i rupčagi u blagajni sa druge strane - niko ne može da zaključi da tu ima neki bozon što hebe naše koke. Mda...
Zašto na prednja vrata? Nemam blagog pojma, al pretpostavljam da je neko ovih dana na medijima (nisam pratio, iskreno) morao dati neko razumno objašnjenje. A i sam reče da u evropskim metropolama postoji takvo pravilo.
Valjda i tu ima neko zrno soli, majku mu?
Mesečna? Ne znam, zaista.
Ali što je pa toliki problem da je provučeš, ako te neko ljubazno zamoli?
Mislim - tolika cika i dreka ni oko čega, bre - ne razumem. Ali mi je momentalno sumnjivo kad vidim dežurne drekače, bukače i balkonske revolucionare da vreče naokolo. Sa naglaskom na one što gradski prevoz gledaju samo na Jutarnjem programu.
freehand freehand 21:31 18.07.2012

Re: Može i ovako

Ovaj mali podprcivac, trckara od bloga do bloga, jer je pun govana, koja mora negde da istovari, a ti sedis u publici i tapses, kad mu uspe da se malo olaksa!

O, madmoazel?! Kakav vokabular, kakav jezički kolorit! Čestitam!
Pa još i interpunkcija, skoro pa na pravom mestu?!
ali se gradsko saobracajno preduzece ne bavi svrsishodno svom problematikom, koja je uostalom propisana zakonom!


Zaista, ko bi to očekivao od ovakve sentence-monstruma?!
angie01 angie01 21:41 18.07.2012

Re: Može i ovako

E, mucen si ti freehande, kada radis samo na gnojenje!

Keseljis se nad sopstvenim sranjem, koje uporno hoces svima da pokazes!

Valjda nemas nista bolje!

Zalostan slucaj!
zilikaka zilikaka 21:41 18.07.2012

Re: Može i ovako

To u Beogradu nije izvodljivo, jer je suvise ljudi vezano za gradski prevoz, uvek su guzve, i vise linija staje na jednu stanicu,

Pa bila sam u Beogradu na ekskurziji a i redovno mi šalju razglednice odande

Vidi, mnogi od nas imaju popriličan broj godina proživljenih tamo i odgovarajući broj kilometara pređenih istim tim prevozima.
Dakle, dobro mi je poznato kako sve to izgleda.

Uz malo dobre volje i prihvatanja promena može se još kako uskladiti ulaz i izlaz.
Čak je mnogo logičnije, tehnički gledano, da se svi kreću u istom smeru, od ovo haotičnog kretanja kako ko stigne, i čekanja da jedni izađu da bi drugi ušli.
To stajanje na stanici mi se ne sviđa, ali mi se čini da je to iznuđena mera zbog onih koji ne žele da prihvate da se karta mora platiti.
Eto, zahtevajte da se to promeni, ali i prihvatanjem režima ulaz-izlaz i validacijom karata pomognite da se taj proces što brže obavlja.
freehand freehand 21:50 18.07.2012

Re: Može i ovako

angie01
E, mucen si ti freehande, kada radis samo na gnojenje!

Keseljis se nad sopstvenim sranjem, koje uporno hoces svima da pokazes!

Valjda nemas nista bolje!

Zalostan slucaj!

O-la-la!
Kakva vatra, kakva strast!?
Može još jedan citatić?
iako su ga vise od pola sata na tom mesti cekali putnici, veoma uocljivi ulicnom rasvetom!)

zilikaka zilikaka 21:51 18.07.2012

Re: Može i ovako


Bas ste par, Lila & Gorila!
Ovaj mali podprcivac, trckara od bloga do bloga, jer je pun govana, koja mora negde da istovari, a ti sedis u publici i tapses, kad mu uspe da se malo olaksa!


Ja bih te najljubaznije zamolila da spustiš loptu i promeniš ton.

Ko što sam više puta napomenula, nemam blagu nameru da se šibam po blogovima.

Prvo i osnovno, jer je to trošenje bez ikakvih rezultata, a ja za taj luksuz nemam ni snage ni vremena.

Dakle, nikog lično vređala nisam, a ako se ti baš osećaš pogođenom najbolje je da lepo prekinemo da divanimo.
Bar dok se nešto po tom pitanju ne promeni.



reanimator reanimator 21:53 18.07.2012

Re: Može i ovako

Zašto na prednja vrata? Nemam blagog pojma, al pretpostavljam da je ovih dana na medijima (nisam pratio, iskreno) morao dati neko razumno objašnjenje. A i sam reče da u evropskim metropolama postoji takvo pravilo.

Ja objašnjenje nisam čuo. Nisam ja rekao da u evropskim metropolama postoji pravilo, nego sam rekao da, sve i da postoji, ne znam kako bi to mogo da se primeni na Beograd.
Ako ti bus ide na svakih 6 minuta i ako si se baš odlučio da ideš busom, a ne metroom, vozom, kolima, bajsom, onda verujem da nije problem da ti i ostalih jedanaestoro koji su se takodje odlučili za autobus poštujete pravilo (da ponovim, ako uopšte postoji, pisano ili nepisano) i udješ na prva vrata, kako se ne bi sudarao sa onih osmoro koji izlaze na srednjim.
A ako ti bus ide nekim neobjašnjivim voznim redom, pa ti se zalomi da nisi ušao u tri vezana, nego čekaš jedan 25 minuta, zajedno sa još 80 sapatnika, onda ti je stvarno samo bitno da se uglaviš u taj koji dodje i poslednje što ti pada na pamet je na koja vrata treba da udješ.
Nije to insistiranje na haosu, nego otpor prema novom koje nema smisla.
A što je pa toliki problem da je provučeš, ako te neko ljubazno zamoli?

Nije nikakav problem. Ako sam blizu aparata, hoću. A ako do aparata treba da se probijam, pa mi na sve to neko kaže da moram, onda izvesno neću.
Uzgred, pri opisivanju Bg prevoza i prevoza po evropskim metropolama svesno lupetam cifre, bez namere da onaj tamo idealizujem, a ovaj ovde predstavim gorim nego što jeste, već sa namerom da ukažem na drastičnu razliku u uslovima.
I bićemo tu gde jesmo dokle god budemo slepački prepisivali evropske zakone, evropske norme i evropska pravila, bez da iko pomisli da ne mora baš bukvalno, da može malo da se prilagodi i sl.
angie01 angie01 21:57 18.07.2012

Re: Može i ovako

Dakle, dobro mi je poznato kako sve to izgleda.


Ako ti je poznato, onda valjda znas, da ljudi koji su na stanici, ne sacekaju da putnici iz autobusa izadju, nego odmah pocinju da ulaze preko njih!

Svi zure, predugo cekaju, raspored linija i njihova frekvencija nisu uskladjene sa stvarnim potrebama!

Druge metropole po svetu, gde se stvarno ulazi na prednja vrata, ali zato sto je kod sofera aparat gde se ubacuju zetoni ili katre, imaju i metro, koji zadovolji potrebe prevoza veceg broja putnika, pa onda ovaj manji, koji ide busom, ima prostora da ulazi samo na jedna vrata u autobus jedne linije na nekoj stanici, a da to ne remeti nista!
angie01 angie01 22:10 18.07.2012

Re: Može i ovako

Ja bih te najljubaznije zamolila da spustiš loptu i promeniš ton.


nema nikakvog tona, samo konstatujem!

Ko što sam više puta napomenula, nemam blagu nameru da se šibam po blogovima.



Ne znam kako onda da objasnim tvoje kliktaje o stizanju konjice, kako si ti prepoznala prostacku dreku, sa gomilom prozivki i uvreda, koje nemaju nikakvog smisla sa bilo cim, sem da pokazu silu!

Sta, volis samo da gledas i tapses!?



Dakle, nikog lično vređala nisam, a ako se ti baš osećaš pogođenom najbolje je da lepo prekinemo da divanimo.



pa rekoh ti u prethodnom pasusu!

sto se mene tice -fajn!
freehand freehand 22:14 18.07.2012

Re: Može i ovako

Nije to insistiranje na haosu, nego otpor prema novom koje nema smisla.

Potpuno ti verujem. Ozbiljno i bez rezerve.
Samo, msilim da je uvođenje bilo kakvog reda ovde najčešće bilo dočekivano na nož, uz lelek i pokliče koji pozivaju na otpor do poslednjeg. Daj da probamo da sutra pitamo nekog ko je odgovoran na bilo koji način, da da neko objašnjenje za tu meru. Pretpostavka je da to mora imati neku svrhu. Pokazivanje karte i lakša prohodnost su pominjani do sada.
I bićemo tu gde jesmo dokle god budemo slepački prepisivali evropske zakone, evropske norme i evropska pravila, bez da iko pomisli da ne mora baš bukvalno, da može malo da se prilagodi i sl.

Ali i dok budemo insistirali na svojoj bogomdanoj posebnosti, moj Reanimatore. Tipa - ko najviše može da popije, ko ne jebe vlast, kome niko ništa ne može, ko ulazi na koja ON hoće vrata, ponosan na tri reči - ćeif, inat i samoupravljanje od kojih su dve smrtonosne... I tako dalje.
freehand freehand 22:26 18.07.2012

Re: Može i ovako

kako si ti prepoznala prostacku dreku, sa gomilom prozivki i uvreda, koje nemaju nikakvog smisla sa bilo cim, sem da pokazu silu!

Mogu ja, mogu ja?
E, mucen si ti freehande, kada radis samo na gnojenje!

Keseljis se nad sopstvenim sranjem,

Zalostan slucaj!

Ovaj mali podprcivac,

jer je pun govana, koja mora negde da istovari,

Jelena Karleuša nakalemljena na mutanta Žike Obretkovića i Mice Troftaljke u tripu da su svi zajedno reinkarnacija Jablanke Orleanke...
Prajsles.


Edit: upsss! Zaboravih citatić?!

Gradski prevoz veoma retko koristim vec decenijama!

Razloge nije tesko nabrojati-svi ih znaju!
zilikaka zilikaka 22:34 18.07.2012

Re: Može i ovako

Ne znam kako onda da objasnim tvoje kliktaje o stizanju konjice

Kad bi pokušala da se malo opustiš, shvatila bi da je to bilo lično prepucavanje između mene i zemljakami.
Dakle, tebe nema ni u naznakama, a pravo da se ljute imaju goreimenovani, ili Konjanik.

No, stoji da smo se u jednom složile. Bolje da ne divanimo.
reanimator reanimator 22:40 18.07.2012

Re: Može i ovako

freehand

Sve to stoji, ali ne pričamo o pojedincima koji se trude da se ukalupe u stereotip srpskog čobana, nego o normalnim ljudima koji svaki dan idu na posao i trpe torturu.
U krajnjoj liniji, skloni sve validatore, stavi kod vozača aparat za poništavanje i ok, biće smaranje, ali će imati smisla. Ovo ovako nema nikakvog smisla.
mlekac mlekac 22:43 18.07.2012

Re: Može i ovako

zilikaka
To u Beogradu nije izvodljivo, jer je suvise ljudi vezano za gradski prevoz, uvek su guzve, i vise linija staje na jednu stanicu,

Pa bila sam u Beogradu na ekskurziji a i redovno mi šalju razglednice odande

Vidi, mnogi od nas imaju popriličan broj godina proživljenih tamo i odgovarajući broj kilometara pređenih istim tim prevozima.
Dakle, dobro mi je poznato kako sve to izgleda.

Uz malo dobre volje i prihvatanja promena može se još kako uskladiti ulaz i izlaz.
Čak je mnogo logičnije, tehnički gledano, da se svi kreću u istom smeru, od ovo haotičnog kretanja kako ko stigne, i čekanja da jedni izađu da bi drugi ušli.
To stajanje na stanici mi se ne sviđa, ali mi se čini da je to iznuđena mera zbog onih koji ne žele da prihvate da se karta mora platiti.
Eto, zahtevajte da se to promeni, ali i prihvatanjem režima ulaz-izlaz i validacijom karata pomognite da se taj proces što brže obavlja.



Zilka - NEMA logicnog objasnjenja za ulazak na prednja vrata osim onog "Pa tako se radi i kod drugih". Izvini, ali to je po onoj narodnoj - Videla zaba da se konj potkiva, pa i ona digla nogu.

Nit se kupuje karta kod vozaca, nit' su validatori samo na prednjim vratima. Postavljeni su i na prednja i na srednja i na zadnja.

Dodaj tome i razmak izmedju stanica + broj putnika u autobusu i molim te, pokusaj da zamislis kako neko da udje na prednja vrata kod opstine a da izadje na srednja, npr. na 2. stanici kod bloka 30? Ni teoretski nemas sanse da se probijes do srednjih vrata. Pogotovo ne u spicu.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana