Iznutra

Jelena Milić RSS / 20.06.2009. u 09:45

 Neko u Tužilaštvu ćuti, a očekujem da nađu ko nam je pobio decu. Ako Tužilaštvo u dogledno vreme ne pokrene istragu, stupićemo u štrajk glađu. Janko Jakovljević, otac gardiste Dragana Jakovljevića, koji je zajedno sa Draženom Milovanovićem ubijen  u kasarni u Topčideru 5. oktobra 2004, 19.6.2009.

Dovodili su pse tragače da traže, ali koga to da traže? Neka kažu ko nam je ubio decu, a ne da se vrtimo.  Petar Milovanović, otac gardiste Dražena Milovanovića  ubijenog  u kasarni u Topčideru 5. oktobra 2004, 19.6.2009.

Tražim da prekinu ovu agoniju koja se pretvorila u opstrukciju i da pokrenu istražne radnje protiv N.N. -lica izvršioca dvostrukog ubistva. Svedoci su potvrdili da je ubica treći čovek, kao i to da su u večeri kada je izvršeno ubistvo urađene policijske aktivnosti u podzemnim objektima kasarne, da su ispitivani svedoci i da se odmah znalo da su gardisti ubijeni. Niko od svedoka nije potvrdio da su se u kasarni krili haški optužnici, ali su naveli da je u „Karašu” u to vreme bilo nekoliko članova obezbeđenja Ratka Mladića.Vladan Batić, pravni  zastupnik porodica Jakovljević i Milovanović,  19.6.2009.
<!--[if !supportLineBreakNewLine]-->
<!--[endif]-->

Juče je u istrazi ubistva gardista Dragana Jakovljevića i Dražena Milovanovića saslušano poslednjih petoro svedoka. Advokat Vladan Batić izjavio je da su svedoci, saslušani u okviru rasvetljavanja smrti dvojice nastradalih gardista Dražena Milovanovića i Dragana Jakovljevića, svojim iskazima potvrdili da su dvojica mladića ubijena 5. oktobra 2004. godine u kasarni na Topčideru, te  da nema više svedoka koje bi predložio za saslušanje, a pravosudni organi će odlučiti koje će radnje dalje preduzeti.  Batić je zatražio  juče od republičkog tužioca Slobodana Radovanovića i v.d. okružnog tužioca Zagorke Dolovac da pod hitno pokrene istražne radnje protiv, kako je rekao, N. N. izvršioca dvostrukog ubistva. Batić je objasnio da je do sada saslušano 30 svedoka u pretkrivičnom postupku, ali da zbog obaveze čuvanja službene tajne ne može da kaže ko je sve svedočio i šta su svedoci ispričali istražnom sudiji Vojnog odeljenja Okružnog suda u Beogradu.


Batić  je naglasio i to da su očevici potvrdili da je Dražen Milovanović, dok je bio živ, rekao vojnicima koji su ga našli da je na njih pucano iznutra. Batić je dodao da je tužilaštvo predložilo suočenje veštaka iz nezavisne držane komisije i veštaka koji su učestvovali u vojnoj istrazi, ali da se istražni sudija tome usprotivio.

Kako preključe i juče  piše  „Blic”, koji je o nastavku saslušanja možda najdetaljnije pisao, među saslušanim svedocima su bili tadašnji komandant Gardijske brigade Radomir Ćosić i komandant objekta „Karaš” potpukovnik Bojović, kao i vodnik Marko Kovačević. Izvor „Blica” je rekao da je potraga za ubicama sa psima tragačima potvrdila sumnje da je u vojsci odmah svima bilo jasno da su mladići ubijeni. U istrazi je saslušan i Nenad Ćosić, sin komandanta kasarne, koji je kao civilno lice radio na održavanju elektroinstalacija u tada tajnom objektu „Karaš”. Kako saznaje „Blic”, on je potvrdio da je pre ubistva gardista, suprotno propisima, u krugu kasarne parkirao civilni neregistrovani automobil, čiji je vlasnik njegov prijatelj. On je tvrdio da je to uradio jer su planirali da otputuju na odmor i da su se plašili da neko ne ukrade vozilo. Ćosić, koji ima krivični dosije, rekao da je posle stradanja gardista da je izvezao automobil iz kruga kasarne, a da ga niko nije ni pregledao.

 I? Svedoci su potvrdili da je gardiste ubila teća osoba.  Umesto  nepotrebnog i besmislenog  novog predloga  Tužilaštva ( mislim da ga je sudija odbio, ali indikativan je i sam potez Tužlaštva, kome ovo nije prvi put da prolongira bez potrebe)  da se sad suočavaju oni koji su napravili, sad više nema sumnje, lažni i montirani zapisnik o dešavanjima,  i onih koji su sastavili profesionalan i časan nalaz, dakle vojna i nezavisna komisija, što je samo još jedna potvrda opstrukcije procesa u cilju njegovog prolongiranja i razvodnjavanja koji bi umorili i roditelje koji su već na granici resursa i snage, Tužilaštvo bi, pored istraga i optužnice za N.N.N lica, kao i drugi organi trebalo da  urade i sledeće: DA POZOVU  NA ODGOVRNOST ONE KOJI SU SRAMNI IZVEŠTAJ VOJNE KOMISIJE NAPRAVILI I SVE ONE KOJI SU POMOGLI –MONTIRALI DOKAZE DA SE ISTI FABRIKUJE.

 Vest o zavešetku saslušanja, tokom koga je potvrđeno da je gardiste ubila treća osoba-e,  prenli su, pored Blica, B92 sajt,  Danas, e-novine, Kurir, Večernje Novosti i Glas, ali niko kao udarnu ili među udarnim vestima ( uz ogradu da sam nekog nenamerno propustila).

CEAS će, i ja lično,  sa svoje strane, kroz projekat STOP ZABORAVU,  nastaviti  orgnaizaciono, logistički i lobistički da pomaže da se i ova stvar pravno procesuira,  ali to nije dovoljno.

Na potezu je, skoro kao i obično, država, jer će u suprotnom biti tužiš kadiju, kadija sudi sam sebi. Gde je i šta radi Tufegdžić, šta radi, gde, kako to, alo novinari. 

 Na potezu bi morala da bude i javnost, stručna i laička, da bi naterala  državu da povuče svoje poteze.  Ovakva tragedija je mogla da se dogodi blo kom detetu i roditelju. Može da se dogodi ponovo  dok svi vinovnici ne budu privedeni pravdi. Dal sudski, dal po komandnoj i organizacionoj odgovornosti. Ako pritisak javnosti ne bude jači i stalniji, može se lako desiti da da država nastavi sa taktikom da nam obelodani ono što više niko sakriti ne može, da su gardisti  ubijeni, al da nikad ne saznamo ko je vinovnik, niti da neko po organizoacionoj odgovornosti bude prozvan. Slučaj Leskovac ( tri vojnika: Ivanović, Kostić, Žarković) tek da zaboravimo,  kao da ga i nema, kao da tamo tri vojnika nisu izvršila "samoubistva" i pored vrlo ubedljivih  dokaza da su u pitanju ubistva. Same opstrukcije istraga, takođe, potvrđuju indicije da su i u tim slučajevima u pitanju ubistva. Koli često čitate i gde o tim slučajevima. 

 I Iran se otvara, cure tviteri i blogovi, nadao bi se čovek da bi i oko ovih slučajeva neko mogao da se javi sa još nekim potvrdama, tragovima, a ne samo Lazanjski sa odbranom "časnog generala Ćire", ali toga nema ( zamenik načelnika GŠ  general potpukovnik Mladen Ćirković koji se vezuje za kasarnu u Leskovcu tokom "samoubistava" tamo). Da li je u pitanju nemar i nezainteresovanost, ili toliko jak sistem saboraca u zločinu  koji se drže i štite međusobno. I jedno i drugo bi potvrdilo da smo truli iznutra. A kad se ta karoserija sruši od truleži, srušićemo se svi kao društvo. Ovo nije nešto zbog čega će nas EU uslovljavati, ali se nadam da EU posmatra i ove slučajeve ( Topčider, Leskovac, RTS i Dragiša Mišović) jer su oni case study reforme ili “reforme” našeg pravosuđa i službi, uspostave sistema koji kontroliše druge i omogućuje nezavisnost prvih, nešto što spada u elementarnije uslove od SAA i Haga, u takozvane Kopenhagenške kriterijume, za koje se svi kolektivno zavaravamo da ih je Srbija već ispunila na putu ka EU.

Čula sam “prijateljske hintove-sugestije ” od visokih predstavnika Vojske pre neki dan  da možda krivce treba tražiti neđu haškim lovcima na glave, ali i u svetlu  činjenice da su se ubistva u Topčideru desila na godišnjicu 5. oktobra! A šta vojska i njeni istražni organi rade na tu temu? Pa nismo mi N.N. civili, već lice na službi u vojsci parkirali mimo zakona civilno neregistrovano vozilo u kasarni, na primer. Čula sam i prilično histerične odgovore tipa "generala Ćiru" nije nikad vozio vojnik Ivanović, koji se navodno OD zadnjeg  dana služenja redovnog vojnog roka u Leskovcu. Pa ako je tako što "general Ćira" ne pogleda oca Ivnaovića u oči i to mu ne potvrdi.I još nešto, ko je odgovoran, kad bi zaista bilo tačno da je Ivanović bio heroinski zavisnik, kako to da  je odslužio ceo vojni rok? Nije li to malo neodgovorno, nebezbedno.

Možda pred TV kamerama da se suoče "general Ćira", aktuelni zamenik načelnika Genralštaba i otac Ivanović, ako je sve tako čisto kako mi visoki zvaničnici iz vojske i države tvrde. Jer i otac Ivnaović stoji pri svojim stavovima i tvrdi da je tačno ono što mu je pokojni sin pričao, da je vozio tada komandanta Treće armije, genrala  Ćirkovića, i komandanta kasarne u Leskovcu Đurovića, kad već sud nije u stanju da tako nešto predloži. Inače, gde je Đurović šta radi, alo novinari. 

Uloga medija bi mogla u ovim slučajevima slučajevima biti veća. Morala bi. Kontakti svih roditelja iz slučajeva u kasarni u Leskovcu su i ovde, na mom blogu, x puta navođeni.   žI stalnija, a ne samo kad dođu godišnjice za RTSa i Topčidera, da se ponove opšta mesta i da jadni roditelji daju očajničke izjave. Roditleji nisu pravnici, oni nisu  u stanju da javnosti tačno kažu šta, ko i kako koči procese. Procse   koji su već svi u fazi daleko od razumnog roka za postupak. A da se priupita neko iz pravosuđa šta misli, neko iz Tužilaštva, neko iznutra iz vojske, neko ko prati proces reformi spolja. I medji su, velika većina,  pokazali koliko su truli. Iznutra.

Vrlo visoka lica iz vojske and politike  su mi pre neki dan rekla, prilično arogantno ali i neuverljivo,  da je Lakić Đorović ovakav i onakav.  Tipičan Pravda/Lazanjski spin. A bilo je  tu  još nešto vrlo zanimljivo. Indikativno. Tipa ma ko je taj Puhač, gde je on, šta pa on zna. Puhač je bio zvanično vojno lice koje je Žanku Stojanović i druge roditelje  poginulih u zgradi RTS obavestio da vojska nema nikave zapisnike sa lica mesta posle nesreće! Sken tog dopisa ste imali priliku da vidite ovde na blogu, niko ga naravno demantovao nije ili njegovo poreklo doveo u pitanje. Pa gde je Puhač sad, šta radi, alo novinari.

IWPR novinari izveštavaju, a sajt Peščanika prenosi,  o svedočenju pred haškim Tribunalom  od pre neki dan Aleksandra Vasiljevića, na suđenju  generalu Vlastimiru Đorđeviću.  U njemu se  u sasvim drugačijem svetlu, pogotovu ako se imaju u vidu i nedavne presude Škorpionima za zločine u Podujevu, od vrha MOD i Lazanjskog  priča o Lakiću Đoroviću:

No, general Aleksandar Vasiljević je sudijama ove sedmice rekao kako su, prema zvaničnim informacijama kojima on raspolaže, paravojne grupe – koje se terete za veliki deo nasilja na Kosovu – bile pod efektivnom kontrolom MUP-a, pri čemu je i Đorđević sudelovao u njihovom angažovanju.Vasiljević je početkom devedesetih obavljao dužnost zamenika šefa uprave za bezbednost pri Jugoslovenskoj Narodnoj Armiji (JNA), a kao zamenik šefa uprave za bezbednost pri Vojsci Jugoslavije (VJ) u periodu od marta 1999. do 2001., on je već svedočio u Hagu, na suđenju bivšim srbijanskim predsednicima Slobodanu Miloševiću i Milanu Milutinoviću.Svedok je opisao kako je potkraj aprila 1999. po prvi put dobio zvaničnu informaciju o zločinima počinjenim na Kosovu –a koju mu je prosledio oficir za bezbednost prištinskog korpusa, potpukovnik Lakić Đorović. „Tražio sam od njega podatke o dešavanjima na terenu. On je odgovorio da ima pojedinačnih slučajeva zločina, silovanja i ubistava“, kazao je svedok.On je rekao i da je potom dobio dodatne informacije – od Đorovića i novosadske kontraobaveštajne grupe VJ-a – po kojima su pripadnici Škorpiona, jedne od paravojnih grupacija koje su delovale u sklopu antiterorističke jedinice koja je pripadala resoru za javnu bezbednost MUP-a, navodno umešani u zločine.Rekao je i kako mu je, na osnovu izvesnih izveštaja koji su mu stizali od Đorovića, postalo jasno da su na Kosovu „postojale paravojne formacije mimo klasične organizacije vojske i MUP-a."

Da li  ste čuli da je skupštinski Odbor za bezbednost nešto preduzeo u vezi slučajeva Topčider, Leskovac i RTS?

Da li ste čuli šta o njima misli i šta u vezi njih radi civilno sektor?

Da li ste ikad čuli, i u kom kontekstu, dušebrižne patriote i vojne kvazianalitičare-eksperte za terorizam i slične koji pene da "naš momci" ne ginu u vojnim mirovnim misijam šiirom sveta, da pričaju o tome što naše momke, tokom služenja redovnog vojnog roka, N.N. lica ubijaju  tu na kućnom pragu i to i kad više nismo u ratu? Ili, da li je iko ikad od njih uspeo-pokušao-imao interesa  da sastavi tačan spisak izginulih vojnika  za vreme NATO bombardovanja, pa da im neki spomenik podignemo bar, poimence, a ne skupno i otprilike. Zašto je to i gde su tačno i kako  izginuli vojna tajna. 

 Zašto skoro niko ne posmatra ove slučajeve kao celinu? Ako već establišmentu u vojsci, službama i pravosuđu, koji je tu,sa jako malim brojem nemoćnih izuzetaka, u kontinuitetu od Miloševićevog vremena naovamo, istina o ovim slučajevima i njihova zajednička priroda nisu u interesu, šta je sa ostalima?

Šta im je zajedničko? Vojska. Isto lice mesta ili ista kasarna. Preinačenje nalaza ili skrivanje nalaza. Kontroverzne izjave, promenjene izjave obdukcionista. Prolongiranje istraga i postupaka. Dokazano loše procedure i organizacioni propusti. Nemoćni,nepoznati roditelji. Zavade među roditeljima, česte promene branioca, onim prvima su neretko naprasno zatvarane kancelarije. Opšta šutnja prekidana opštim mestima o godišnjicima.....

 Evo pitanja za sve nas, a čudno mi je da ga niko drugi do sad nije javno postavio: KOLIKO JE TAČNO LICA, KOLIKO CIVILA A KOLIKO VOJNIKA, POGINULO U ZGRADI RTS?

Trulo je. Iznutra.

Iznutra se, opet, sistem  jedino može opraviti. Svi smo "iznutra"  dok su vinovnici i ovih zlodela spolja. 

Napomena:  Ovo  je slika iz mrtvačnice pokojog  Radomana Žarkovića, VP 4445-7 Leskovac, koji je nađen mrtav 30. juna 2005. na osmatračnici "Devojkin kamen", a  koju je tajno  mobilnim telefonom napravio Bojan Žarković, brat  Radomana Žarkovića. Istu ste   ste, kao i druge iz iste serije,  već mogli videti u mom postu  Ne glasajte za nas. Istraga je, inače,  "utvrdila" da je reč o "samoubistvu". Na telu se vide i ubodne rane, udarci tupim predmetima, mošnice su mu podvezane žicom, ima i oko dvadesetak opekotina od cigara po telu....i dalje, ove slike ne zanimaju i ne muče skoro  nikog drugog osim autora ovog bloga, njegovih redovnih čitalaca i RUC....

Image000-2.jpg?t=1245514456

 3816.html



Komentari (84)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

angie01 angie01 10:39 20.06.2009

Iznutra se, opet, jedino može rešiti

a je l' moze Strazbur?
Jelena Milić Jelena Milić 10:47 20.06.2009

Re: Iznutra se, opet, jedino može rešiti

nisam strucnjak, ali mislim da prvo moraju da se iscrpe svi pravni mehanizmi u zemlji, i tu nastaje opstrukcija, prolongiranje, ponavljanje, stoti vestak da da nalaz

inace, u strazburu je najveci broj predmeta iz srbije inace na osnovu povrede prava na sudjenje u razumnom roku
loader loader 16:09 20.06.2009

Re: Iznutra se, opet, jedino može rešiti

Svaki naredni tekst o ovom Našem problemu
približava stvar rešenju
koliko god to poslovičnim pesimistima delovalo apsurdno

Jelena Milić Jelena Milić 17:56 20.06.2009

Re: Iznutra se, opet, jedino može rešiti

pogledaj opet post, dodadoh jos ponesto, nesto nisam mogla celo popodne da se logujem na blog uopste, nije hteo posle ni sliku da mi upload
KRALJMAJMUNA KRALJMAJMUNA 16:15 20.06.2009

Moze li pomoc?

Da li neko ima link na intervju iz POLITIKE? Pre 3-4 godine. Na prvoj strani je to bilo. Kako se zove lik? Predsednik Vojnog suda ili tako nekako? Brkovi, bucko. Pričao je kako je to bilo kad su ova dva dečka poginula, Znam da sam imao utisak da priča kao da ih je gledao i slušao dok su se "ubijali". Eto, ako neko ima, baš bih voleo da pažljivo pročitam.
Jelena Milić Jelena Milić 16:18 20.06.2009

Re: Moze li pomoc?

stavicu
deo arhive i pressklipinga mi nije trenutno pri ruci
AlexDunja AlexDunja 16:43 20.06.2009

bro

tu smo...
verujem da si izašla iz kože
sopstvene...

drži se.
filantrop filantrop 16:59 20.06.2009

Hvala Jelena

sto ne dozvoljavas da na ovaj slucaj padne prasina.
Puna podrska!

Jadne porodice vojnika, ne mogu ni da zamislim kako im je.
Jelena Milić Jelena Milić 13:21 21.06.2009

Re: Hvala Jelena

ja se stalno porodicama zahvaljujem sto mi dopustaju da pomgnem, jer zaista se ne radi samo o njihovoj deci vec i o borbi da se takve stvari vise ne ponove

ponekad mislim da sve ide sporo i to, al onda se setim odakle smo posli, i sad, kad ih vidim zajedno, i kako dolaze jedni drugima na parastose i podrzavaju se, meni milo...njih su sluzbe zavadjale, i sad im kojecime pojedinacno pune glave, nije to sve lako, svako od njih pokusava sve, idu pojedinanco i kod dacica, i sutanovca, i vucica, i jure i za privatne stvari, jer ova borba ih iscrpi, ....i lova koju sam uspela da organziujem od FOD nije neka, al sve znaci!

mislim da strukturi koja ovo zataskava ne ide u prilog da se oni organizuju i da se predmeti posmatraju zajedno

lakse je kao grupa izolovanih slucajeva i porodica, onda se se razvodnji i personalizuje

kako im je

pre nedelju dve su ivanovic i njegov pravni zastupnik branka taborosi bili kod sutanovca, on im potvrdi da zna da je generala cirkovica i komandanta kasarane u sinkovcima djurovica vozio pokojni srdjan ivnaovic-mrvica, inace za koga vojska tvrdi da je bio narkoman i da se OD zadnji dan vojnog roka!

a onda meni u oci kaze par dana kasnije da to nije tacno , da otac ivanovic ne prica istinu
filantrop filantrop 18:28 21.06.2009

Re: Hvala Jelena

zajedno, i kako dolaze jedni drugima na parastose i podrzavaju se, meni milo...njih su sluzbe zavadjale, i

mislim da strukturi koja ovo zataskav ane ide u prilog da se oni organizuju i da se predmeti posmatraju zajedno

lakse je kao grupa izolovnaih slucajev ai porodica, ond ase se razvodnji i personalizuje


Da zanemis.
hajkula1 hajkula1 17:28 20.06.2009

strasno i sramota


Mladici izbegavaju odsluzenje a jedan od glavnih argumenata je bas ovo ubistvo.... Da sluze civilno? Ako ima ko da ih izdrzava 9 meseci. I ako imaju vezu onda se svrckaju, ko nema vezu, on rmba.

Ja sam uzasnuta tim dogadjajem i ne zaboravljam a kako li je porodicama ubijenih vojnika ne mogu da zamislim.
Ponasanje pravosudja je sramno. Vredjaju nam i razum i svaki osecaj za vrednost i postovanje. Ne razumem kakve su to osobe? Spavaju li mirno? Oni koji imaju decu, kako svojoj deci gledaju u oci?

madam_mym madam_mym 22:06 20.06.2009

Re: strasno i sramota

Ne razumem kakve su to osobe? Spavaju li mirno? Oni koji imaju decu, kako svojoj deci gledaju u oci?

to su monstrumi, a ja bih sve učinila da se otkriju i kazne!!! Monstrumi spavaju!!! Žderu, smeju se....žive svoje bedne živote!!!! A nečija deca trule, dok svi ostali strepimo!!!! Ne verujem u čudo da nešto tako može da se zataška, da može da se ne otkrije, da se ne zna!!! I boli me uvo da li skotovi spavaju!!! Ovo definitivno nije pravna država, ma nije ni država, i ne zaslužuje da je naša deca brane, kad im je bezbednost svakog trenutka pod znakom pitanja, ma - kad ta ista država nije sposobna ni da imenuje zlotvora koji im ugrožava bezbednost, a kamoli da ga osudi!!!
Majka sam regruta, i iščekujem svakog časa poziv, a za civilnu neće ni da čuje!!! Zebe mi oko srca, ma to nije strah, to je fobija, od SVEGA što se ovim generacijama vojnika dešava po kasarnama, godinama unazad! Ne da sam slušala priče - gledala sam! Isfrustrirana deca, rodjena devedesetih....šta još reći o posledicama koje imaju zahvaljujući SITUACIJI??? Zašto piju, puše travu, drogiraju se, mešaju Trodone sa alkoholom, biju se.....a u kasarnama? još i više!!! A starešine? Pa, isfrustrirane, i bez kontrole afekta, ništa manje no ova naša deca! Samo što, eto, mrtvi ne govore! A patolozi?????
Jelena Milić Jelena Milić 13:01 21.06.2009

to mm

A patolozi?????


spomenuli ste jedan vrlo bitan aspekt cele price

kad se predmeti posmatraju grupno, a CEAS ce uskoro objaviti izvestaj nezavisnog pravnog eksperta i o pojedinacnim predmetima, ali i ocenu zbirnu, vidi se da su u skoro svima ili poglrwsno sprocedene istrazne i obdukcione procedure, ili nepotpuno, ili da u spisima nema saslusanja patologa itd

ima i slucajeva da su prvi nalazei bili mnoog realniji, ali da su pod cudnim okolnostima naknadno menjani




madam_mym madam_mym 01:02 24.06.2009

Re: to mm

A patolozi?????

da u spisima nema saslusanja patologa itd


ima i slucajeva da su prvi nalazei bili mnoog realniji, ali da su pod cudnim okolnostima naknadno menjani

ne očekujem da će bilo koji patolog ovde, na ovom prostoru, smeti da kaže ono što je očigledno. Jasno je da njima neko preti, i njima i njihovoj deci, da su mrtvi objave li istinu! Ostaje im da sa tim žive i živeće sve dok igraju igru, kao Aska i vuk. A i šta da nam kažu patolozi? Ono što i mi laici vidimo???
dali76 dali76 18:29 20.06.2009

tisina; sramota i moja i tvoja

Ko to jos kaze da”
Nije srpski cutati”?
Cutimo jer se ne tice licno nas a pojma nemamo koliko se tice bas I upravo nas.
Kad jednom nam politicari prestanu trabunjati da je to sve zbog EU vec zbog naseg drustva mozda I stignemo negde.
Kad jednom shvatimo da cutanjem ne stitimo sebe vec bas naprotiv ,mozda negde I stignemo.
Dalibor
zanka zanka 18:33 20.06.2009

IZNUTRA

KO JE PUHAC ?

"Vrlo visoka lica iz vojske and politike su mi pre neki dan rekla, prilično arogantno ali i neuverljivo, i da je Lakić Đorović ovakav i onakav, tipičan Pravda/Lazanjski spin, ali i još nešto vrlo zanimljivo. Indikativno. Tipa ma ko je taj Puhač, gde je on, šta pa on zna. Puhač je bio zvanično vojno lice koje je Žanku Stojanović i druge roditelje poginulih u zgradi RTS obavestio da vojska nema nikave zapisnike sa lica mesta posle nesreće! Sken tog dopisa ste imali priliku da vidite ovde na blogu, niko ga naravno demantovao nije ili njegovo poreklo doveo u pitanje. Pa gde je Puhač sad, šta radi, alo novinari."

Evo odgovora:

Nabrojacu nekoliko tekstova iraznih medijima u kojima se pojavljuje potpukovnik Zoran Puhac ,kao zastupnik nacelnika Uprave Ministerstva odbrane za javnost.

DANAS, od 4.01. 2007.u rubrici TEMA DANA;

SLOBODNA RADIO EVROPA 25.januar 2007.’” Progon zbog svedocenja i Hagu “

BLIC , 26.januar 2007 . Intervju : “ VOJSKA NIJE.......

Zvanicni odgovor na postavljena pitanja porodica Ministarstvu odbrane o dogadjajima na RTS ,od 6.aprila 2007.- u potpisu Zoran Puhac.

Utoliko je strasnije ,ako si Jelena dobila pitanja “ ma ko je taj Puhac”

E- novine poseduju i njegovu sliku,pa te neznalice moguce je i podsetiti.

Zanka Stojanovic
Jelena Milić Jelena Milić 18:41 20.06.2009

Re: IZNUTRA

zaks,
zaista je zvucalo tipa ma ko je taj, koga on predstavlja, o cemu on prica!

hvala na ovim referencama, mozda ih neko iz MOD pogleda

jos mi je receno tipa "nismo mi banana drzava pa da nacelnik GS janvo ide protiv ministra odbrane"

ne znam kakav se drugaciji utisak o Srbiji moze steci, imajuci ove slucjaevre i njihove sudnbine u vidu,ma i sve oko nas, nego da smo 100 posto banana drzava
Jelena Milić Jelena Milić 18:44 20.06.2009

Re: IZNUTRA

evo covek ima i profil na facebook, mogu da se "upoznaju"

http://www.facebook.com/people/Zoran-Puhac/1198787403#/profile.php?id=1198787403

a i ovo moze da pomogne ako se slucajno sretnu ili procitaju sta ko prica
mariopan mariopan 19:53 20.06.2009

Re: IZNUTRA

Svako od nas treba samo da pomisli sta bi uradio da je u pitanju njegovo dete?

Zato sve vreme dajem podrsku i roditeljima da ne posustanu, i ovim tekstovima da se ne zaboravi, da se najzad nadju ubice ove dece i da dobiju zasluzenu kaznu.

I svi oni koji su prikrivali istinu da budu osudjeni kao pomagaci ubica ( ubice) jer to su i radili, sve vreme opstrukcije oni su pomagali ubicama da ostanu neotkriveni i na slobodi.

Nadam se da ce to jednom da prestane, ta sramotna zavera cutanja, sramotna opstrukcija svih koji odugovlace, lazu i sastavljaju lazne izvestaje i da ce i oni odgovarati za svoje necinjenje isto kao zlocinci koje tako stite.
gorio92 gorio92 20:27 20.06.2009

Ne sme da se zaboravi

Dajem podršku roditeljima Dragana, Dražena, Radomana, roditeljima radnika RTS i drugima čiji su deca ubijena a njihove ubice nisu kažnjene, zbog nekih ili nečijih "viših" interesa.
Jeleni i svima koji svojim angažovanjem i pisanjem ne dozvoljavaju da se ova zlodela zaborave, izražavam poštovanje za njihov rad.
Unfuckable Unfuckable 20:46 20.06.2009

...

zeks92 zeks92 22:19 20.06.2009

Ja mislim ...

... da bi Moderacija trebala da skloni fotografiju ... sramota!
zeks92 zeks92 22:27 20.06.2009

ovo je blog!

... nije ovo medicinski udzbenik!
Unfuckable Unfuckable 22:29 20.06.2009

Re: ovo je blog!

nikako.
I to je neka istina, za razliku od one koju nam serviraju.
Sramota je do onih koji tvrde da je u pitanju samoubistvo.
djole63 djole63 22:32 20.06.2009

Re: ovo je blog!

Ne znam sta da ti kazem - s jedne strane, slike su uzasne, sa druge, zasto ne videti sta se sa tim nesrecnicima zaista i desilo.
Ovo nije prvi put da vidimo ove slike, i koliko se secam slike su bile objavljivane uz saglasnost porodica, u ovom slucaju Zarkovica.
zeks92 zeks92 22:37 20.06.2009

Slike

s jedne strane, slike su uzasne, sa druge, zasto ne videti sta se sa time nesrecnicima zaista i desilo.


Slike jesu uzasne i istinite ... pa ... da li smatras da su kao neko - umetnicko delo?
Unfuckable Unfuckable 22:40 20.06.2009

Re: Slike

pa mogu samo da se ubace u neku imaginarnu galeriju radnog naslova "Umetnost Laži" .
Ali, zašto bi svaka slika okačena na Blogu morala biti umetničko delo ?
zeks92 zeks92 22:40 20.06.2009

Re: Slike

I to je neka istina, za razliku od one koju nam serviraju.
Sramota je do onih koji tvrde da je u pitanju samoubistvo.


Potpuno se slazem ... text je ok, tema je ok ... ali slika je neprimerena...
Unfuckable Unfuckable 22:42 20.06.2009

Re: Slike

i zvanično saopštenje glede te slike koju vidimo je više nego neprimereno.
Vređa inteligenciju, više nego što bi slika ovog jadnog deteta mogla vređati bilo čije estetske ili umetničke kriterijume.
djole63 djole63 22:42 20.06.2009

Re: Slike

pa ... da li smatras da su kao neko - umetnicko delo?

Pa ko sto napisah - Jelena ima pravo da ih postavlja uz saglasnost roditelja. Na nekom prethodnih postova tekst su postavili Zarkovici koji su i bili domacini tog Bloga (koristeci prostor koji im je Jelena ustupila).
Znaci ako oni kao neko cija su deca ubijena smatraju da ove slike treba da budu vidjene da bi se zaparlozena javnost zainteresovala za njihov problem, onda ja ne mogu da uradim nista drugo, sem da ih u toj nameri i podrzim, shvatajuci njihovu pre svega roditeljsku muku (em ti ubiju dete, em ga pre toga muce, a onda se na to nadoveze drzava koja stiti te iste zlikovce)
zeks92 zeks92 22:50 20.06.2009

E ... sad cu nesto ozbiljno da kazem ...

... a bio sam Gasa u Redakciji novina 7 godina ... Ta fotka .. to je format Kurira!
Vladimir Maričić Vladimir Maričić 23:15 20.06.2009

Re: E ... sad cu nesto ozbiljno da kazem ...

Upotreba ilustracije je dobra jer neki od nas smo vizuelni tipovi. Nekada ilustrucija vredi više od reči.

Jedno pitanje za Ms Milic, šta za nju znači "banana država"? Za mene to znači kolonizovana država ili država pod protektoratom, recimo Kosovo i BIH.
zeks92 zeks92 23:15 20.06.2009

... uz takvu fotku ...

... moze da ide bilo kakav tekst ... bice citan!

jedino sto bi ovi iz Kurira stavili fotografiju na vrh texta, a Jelena Milic ju je stavila na dno ...
Unfuckable Unfuckable 00:02 21.06.2009

Re: ... pa rek'o:

ja bih rekao da je to samo boldovanje nečega o čemu žena piše već - jako, jako dugo
zeks92 zeks92 00:12 21.06.2009

Re: ... pa rek'o:

Unfuckable
ja bih rekao da je to samo boldovanje nečega o čemu žena piše već - jako, jako dugo


ali zar ti ne lici ova fotka na ratne snimke, iz devedesetih, sa Dnevnika? ... i to je bilo neko boldovanje ...
zeks92 zeks92 00:19 21.06.2009

Re: ... pa rek'o:

... i da li boldovanje ima neke granice?
Unfuckable Unfuckable 00:43 21.06.2009

Re: ... pa rek'o:

pa ja nešto ne primećujem da ms Milic regrutuje / loži / potpaljuje dobrovoljce za Sremski front ver.2.0, tako da je njeno boldovanje potpuno različito od onog na RTS devedesetih, ispravi me ako pogrešno sagledavam sliku
zeks92 zeks92 00:51 21.06.2009

Re: ... pa rek'o:

pa ja nešto ne primećujem da ms Milic regrutuje / loži / potpaljuje dobrovoljce za Sremski front ver.2.0, tako da je njeno boldovanje potpuno različito od onog na RTS devedesetih, ispravi me ako pogrešno sagledavam sliku


Ne. Ona je na drugoj strani, ali koristi istu tehnologiju boldovanja.

I snimci leseva na RTS-u su bili pravi, stvarni ...
Unfuckable Unfuckable 00:54 21.06.2009

Re: ... pa rek'o:

ok, hajde da iseckam na sitno ,da bude razumljivije, pošto se efekat propagande u posledicama tek vidi :
hoće li ova slika koju je postavila ms Milic dovesti do još pogibija
ili će ih sprečiti ?
hoće li ta slika zombirati čitaoce
ili ih naterati da počnu da misle svojom glavom ?
zeks92 zeks92 01:00 21.06.2009

Svakako, slika je jaka ...

... i privlachi. Mi se gnushamo, ali neshto nas privlachi ... strava i uzas su holivudski brend ...

dejstvo takvih fotki je propagandno i nije informativno za nas ... informativno bi bilo samo za forenzicara, lekara, advokata, sudskog vestaka, policajca ...
Unfuckable Unfuckable 01:05 21.06.2009

Re: Svakako, slika je jaka ...

pa ako upotrebiš samo malo mozga i logike i pročitaš propratni tekst, a onda pogledaš u sliku - možeš i ti biti forenzičar - amater, kao i svi mi.Vrlo je informativna ta slika.
Gnušam se laži koja mi poručuje da je to što vidim na slici - samoubistvo.
Ne kapiram šta pokušavaš da prišiješ ms Milic - sticanje poena na slikama leševa ?
zeks92 zeks92 01:14 21.06.2009

Ali ovaj blog ima moderaciju ...

... ima nekih granica. Osetio sam ih. Bio sam banovan.

Ne kapiram šta pokušavaš da prišiješ ms Milic - sticanje poena na slikama leševa ?


Ja blog kapiram kao neku interaktivnu stampu ... gledam ovo, gledam ono ... i ne volim da gledam takve fotke!
Unfuckable Unfuckable 01:21 21.06.2009

Re: Ali ovaj blog ima moderaciju ...

pa šta ako si bio banovan ? Nadam se da nije ostavilo trajne poremećaje.
i, misliš li da si jedini koji je bio banovan?
je l' to treba da promeni način na koji ms Milic prezentuje informacije ?
a to što ne voliš da gledaš takve fotke...pa znaš šta jedino može da se odgovori na to
+ eto i objašnjenja zašto fotka nije u vrhu stranice, nego pri dnu
ps : sreća pa u štampi ne možeš da nađeš ovakve fotografije, ovu naročito.
Zapitaj se - zašto.
zeks92 zeks92 01:30 21.06.2009

Istina. kako je ja vidim ...

pa šta ako si bio banovan ? Nadam se da nije ostavilo trajne poremećaje.

hahahaha ... jeste.vise ne traje...nisam jedini...

ms Milic moze da prezentuje informacije kako hoce ... ali moderacija, urednistvo treba da intervenise ...

malo da se to poboljsa ... ms Milic inace, ne ume da prikoci dok pise: dobar joj gas, a kochnice nikakve!
Unfuckable Unfuckable 01:34 21.06.2009

Re: Istina. kako je ja vidim ...

ne razumem, gde to treba da prikoči - je l' laže nešto ?
Je l' je neko demantuje ?
Imaš drugačije informacije ?
U kom smislu treba neko da interveniše ?
zeks92 zeks92 01:35 21.06.2009

Da skloni ...

... fotografiju
Unfuckable Unfuckable 01:44 21.06.2009

Re: Da skloni ...

zašto bi bilo ko sklanjao nešto što dokumentuje tvrdnju ?
ne shvatam težnju da se bude veći katolik od Pape, ako su roditelji dozvolili - čemu ovo insistiranje ?
ps : jesi banovan - tada kad si banovan - na blogu ms Milic ?
Mislim, to bi dosta toga pojasnilo.
zeks92 zeks92 01:47 21.06.2009

ON

ako su roditelji dozvolili - čemu ovo insistiranje ?


Na slici je ON. ON nije dozvolio.

ps : jesi banovan - tada kad si banovan - na blogu ms Milic ?


Ne. Nikada
Unfuckable Unfuckable 01:55 21.06.2009

Re: ON

Na slici je ON. ON nije dozvolio.

pa, izvini na pojednostavljivanju - kako da On dozvoli ako je mrtav, mislim ?
zeks92 zeks92 01:58 21.06.2009

Nikako ...

pa, izvini na pojednostavljivanju - kako da On dozvoli ako je mrtav, mislim ?


Ne moze.
... zbog toga i ne treba objavljivati takve fotografije ... postovanje mrtvih temelj je civilizacije.
Unfuckable Unfuckable 02:01 21.06.2009

Re: Nikako ...

zbog toga i ne treba objavljivati fotografije ... postovanje mrtvih temelj je civilizacije.

ok ako tako misliš
Hajde da ostavimo malo prostora i ostalim blogerima da kažu šta misle oko toga.
zeks92 zeks92 02:02 21.06.2009

Bas tako ...

... Laku noc.
rankot rankot 08:52 21.06.2009

Re: Ja mislim ...

zeks92
... da bi Moderacija trebala da skloni fotografiju ... sramota!

Мене је фотографија заиста потресла, али мислим да не треба да се склони. Треба је ОБЈАВИТИ на насловним странама СВИХ дневних новина у Србији, уз текст о томе како је настала, као и шта је војска рекла на ту тему. А онда треба да се коначно отарасимо свих тих СМБ гована која убијају нашу децу!
mariopan mariopan 09:13 21.06.2009

Re: ovo je blog!

Unfuckable
nikako.
I to je neka istina, za razliku od one koju nam serviraju.
Sramota je do onih koji tvrde da je u pitanju samoubistvo.

Tako je.

Upravo zato sto to sto se vidi dokazuje da lazu, da patolozi LAZU i da prikrivaju ubistvo.

Upravo zato sto javnost nikada nije videla ove dokaze ( ta slika je dokaz), upravo zato im prolazi ona LAZ da se decko sam ubio. Sada svi vidimo da nije i pritisak bi morao da se pojaca i da se najzad nadju ubice.
mariopan mariopan 09:20 21.06.2009

Re: Slike

zeks92
s jedne strane, slike su uzasne, sa druge, zasto ne videti sta se sa time nesrecnicima zaista i desilo.


Slike jesu uzasne i istinite ... pa ... da li smatras da su kao neko - umetnicko delo?

Ove slike nesto DOKAZUJU i zato su deo teksta.
Kako god strasne bile, one su dokaz i ne treba da je skloni.
zeks92 zeks92 10:13 21.06.2009

Re: Slike

Kako god strasne bile, one su dokaz
Slazem se!
Strasne su i strastvene ... ali strasti ima previshe! na svim kanalima ...

i ne treba da je skloni.
?
Treba!
mariopan mariopan 10:23 21.06.2009

Re: Slike

Treba!

Ok, ne mislimo isto i to je ok.
zeks92 zeks92 10:46 21.06.2009

Stvarno ... tako je.

Ok, ne mislimo isto i to je ok.


... i malo raspravljamo o fotografiji ...

... i to je ok!
libkonz libkonz 10:50 21.06.2009

Re: Ali ovaj blog ima moderaciju ...

eto i objašnjenja zašto fotka nije u vrhu stranice, nego pri dnu

shumska shumska 11:13 21.06.2009

Re: Stvarno ... tako je.

svaki put kada sam na blogu, zagledam se u baner na kom je (vojnička) slika dvojice gardista...i svaki, svaki put se zamislim nad državom.
čemu protivljenje objavljivanju ovakve fotografije, ako autorka bloga ima dozvolu porodice nastradalog vojnika?
Ms Milić bar (medijski) pomaže da se otkrije šta se zaista desilo.
ne razumem više ništa
Jelena Milić Jelena Milić 11:20 21.06.2009

Re: E ... sad cu nesto ozbiljno da kazem ...

ne, nista konkretno tipa protektorat kolonija, da je tako mozda bi bar imali neke institucije,

ovako smo sto bi moja deca rekla "potpuni raspad"

na to sam mislila


ili treba da dam i par primera?


Jelena Milić Jelena Milić 11:22 21.06.2009

to zeks 92

rekao si sta imas, OK sto se mene tice

necu je skinuti

imam saglasnost roditelja

no, zelim da primetim koliko se razlikujemo, za mene je mnogo teze i odvratnije ono sto pisem nego sama slika ovog nesretnika

sve ono pre slike je po meni SRAMOTA

a ti o tome ni reci

Jelena Milić Jelena Milić 11:24 21.06.2009

to sumska

Ms Milić bar (medijski) pomaže da se otkrije šta se zaista desilo.


kroz projekat STOP ZABORAVU vise ne samo "medijski"

nadam se da ce imati nekog efekta

u svakom sucaju vi cete ovde biti redovno obavestavani

pozz
maricacarica maricacarica 11:24 21.06.2009

Re: Slike

I treba da se vide. Posle jednog pogleda na nju - mislim da je svakom jasno da ne možemo ni pomisliti na samoubistvo.... Podrška i Jeleni i porodicama
mariopan mariopan 11:25 21.06.2009

Re: Stvarno ... tako je.

zeks92
Ok, ne mislimo isto i to je ok.


... i malo raspravljamo o fotografiji ...

... i to je ok!

Kazes, ima i previse strasti, da u tekstu. Mozda tako treba da bude jer nema strasti u ljudima, mrtvi hladni gledaju sta se dogadja, prolaze pored ovih vesti kao pored neceg normalnog, a to nije normalno ponasanje. Zombirani.

Nije normalno da se ovako nesto desava ( nije jedan slucaj, da ne nabrajam i radnike RTS i druge vojnike) i redovno se zataskava, pisu se neki lazni izvestaji, pravne pomoci nema jer su mocni previse mocni a narod bez strasti i cuti......cela se drzava zaverila da se ne sazna istina.

Evo i ja strasno reagujem, srecna sto jos u mnei ima te strasti da se zacudim drugima, mrtvim ladnim, koje ne dotice sve ovo, jer da je dotaklo veci broj ljudi ne bi smeli, ne bi smeli to da rade. A rade.

Da je to moje dete , ne daj Boze, isla bih ulicom sa ovom slikom, vukla bih ljudev za rukave i vikala i vikala dok me grlo ne izda, svima bih je pokazivala da vide ljudi sta se radi nasoj deci.

Ako podignes dete od dve kile mesa da bude covek, volis ga kao nista drugo na svetu i neko ti ga ubije, ili ga pre ubistva tako strasno muci kao sto pokazuje bas ta sporna slika, ne znam koje strasti bi mogao da stisavas u sebi, to ne postoji, ne posotji nacin da zaustavis strasti, ako si roditelj.

I onda naidjes na zid cutanja, na ravnodusne ljude, one kojima je svejedno jer to nije njihovo dete....to te pogodi.

Nema utehe, ali ako znaju da isto osecamo, bar mi nekolicina ovde, ako znaju da nisu sami i da ima neko ko ce da pise o tome, da vice zajedno sa njima, kao mi, onda ima malo nade i za njih i za nas.

Tako ja mislim o ovome.
zeks92 zeks92 11:36 21.06.2009

ms Milic ... niste sve citali ...

napisao ovo sam sinoc, s Unf-om..


Unf: I to je neka istina, za razliku od one koju nam serviraju.
Sramota je do onih koji tvrde da je u pitanju samoubistvo.

Zeks: Potpuno se slazem ... text je ok, tema je ok ... ali slika je neprimerena...





zeks92 zeks92 11:38 21.06.2009

lepi pozdravi ...

u svakom sucaju vi cete ovde biti redovno obavestavani


Bice mi drago!
zeks92 zeks92 11:47 21.06.2009

zombirani ...

mariopan

Kazes, ima i previse strasti, da u tekstu. Mozda tako treba da bude jer nema strasti u ljudima, mrtvi hladni gledaju sta se dogadja, prolaze pored ovih vesti kao pored neceg normalnog, a to nije normalno ponasanje. Zombirani..

... da to je druga strana medalje uzavrelih strasti ... cesto objavljivanje takvih fotki izaziva tupost i bezosecajnost.
Jelena Milić Jelena Milić 13:03 21.06.2009

Re: ovo je blog!

da uz saglasnost djole

inace meni je odvratnija cela prica, i slucajevi i njihova sudbina nego sama slika, a na to se nekako manje reaguje

cudno
zeks92 zeks92 13:14 21.06.2009

Re: ovo je blog!

inace meni je odvratnija cela prica, i slucajevi i njihova sudbina nego sama slika, a na to se nekako manje reaguje

cela prica, slucajevi i njihova sudbina ... nema prazan pogled lesa ... fotografije leseva su za strucnjake, a ne za mas-medije
djole63 djole63 14:11 21.06.2009

Re: ovo je blog!

da uz saglasnost djole

inace meni je odvratnija cela prica, i slucajevi i njihova sudbina nego sama slika, a na to se nekako manje reaguje

cudno

Primetio sam, pa sam zato i pomenuo uslove pod kojima je prethodna predistorija postova o slucaju Leskovac i nastala. Mislim da je i Zeks bio manje prisutan (ako je i uopste) na Blogu '06/07 kad su prvi postovi na tu temu i objavljivani
zeks92 zeks92 14:14 21.06.2009

Re: ovo je blog!

djole63
da uz saglasnost djole inace meni je odvratnija cela prica, i slucajevi i njihova sudbina nego sama slika, a na to se nekako manje reagujecudno Primetio sam, pa sam zato i pomenuo uslove pod kojima je prethodna predistorija postova o slucaju Leskovac i nastala. Mislim da je i Zeks bio manje prisutan (ako je i uopste) na Blogu '06/07 kad su prvi postovi na tu temu i objavljivani


nisam bio prisutan ... ali ne dovodim u pitanje post, vec samo fotografiju ...
Jelena Milić Jelena Milić 14:23 21.06.2009

Re: ovo je blog!

cela prica, slucajevi i njihova sudbina ... nema prazan pogled lesa ... fotografije leseva su za strucnjake


za koje tacno strucnjake!

pa strucnjaci su rekli i PORED FOTOGRAFIJA i povreda na telu da je u pitanju smaoubistvo!

u tome i jeste delom problem sa skoro svim ovim slucajevima, promene obdukcionih nalaza, kontradiktorne izjeve obdukcionista, .......

sistem je to dobro organizovan zataskavanja istine, mnogi su tu upetljani, u tome i jeste problem

ovi slucajevi nemaju redovnu i regularnu ni istraznu ni procesnu sudbinu

predlazem da ovim zavrsimo debatu na temu objavljivanja slike , i koncentrisemo se na ostale probleme navedene u tekstu
zeks92 zeks92 14:51 21.06.2009

Re: ovo je blog!

Jelena Milić
koje tacno strucnjake!pa strucnjaci su rekli i PORED FOTOGRAFIJA i povreda na telu da je u pitanju smaoubistvo! u tome i jeste delom problem sa skoro svim ovim slucajevima, promene obdukcionih nalaza, kontradiktorne izjeve obdukcionista, .......sistem je to dobro organizovan zataskavanja istine, mnogi su tu upetljani, u tome i jeste problemovi slucajevi nemaju redovnu i regularnu ni istraznu ni procesnu sudbinu predla zem


Za prave strucnjake! A ne za neke cirkuzante vlasti

da ovim zavrsimo debatu na temu objavljivanja slike , i koncentrisemo se na ostale probleme navedene u tekstu


ok. ja sam napisao sta sam zeleo ... srdacni pozdravi!
djole63 djole63 22:30 20.06.2009

Iznutra ...

... me nesto jede svaki put kad citam postove na ovu temu.
I pitam se kako i zasto se nesto poput ovoga desava.

Da li ce samo (eventualnim) hapsenjem Mladica sve ove misterije tek tako biti razresene ili ce "omerta" jos dugo vladati nad ovim slucajevima, ostaje da se vidi.

I ono sto brine je da je ovaj Blog jedino mesto na kome se o ovome prica i koje prakticno (osim porodica poginulih i njihovih zastupnika) ovu temu jos drzi zivom.
zanka zanka 22:53 20.06.2009

Re: Iznutra ...

"I ono sto brine je da je ovaj Blog jedino mesto na kome se o ovome prica i koje prakticno (osim porodica poginulih i njihovih zastupnika) ovu temu jos drzi zivom."
*novo
Da ovo je istina,samo zelja da dodjemo di istine ,koju ova zlocinacka drzava treba javno da pizna.Dotle imamo zelju da zivimo.

PI[tamo se gde su krivci.?Kako posle svega ovoga sudije Tufegdzic ,Trifunovic ,kako akteri i skrivaci ovolikog zla mirno spavaju.

Molila bih da neko od vas postavi video klip prvih izjava Tufegdzica, posle pogibije u Topcideru.Da se podsetomo,da se podsetimo lazljivaca koji i dalje dele pravdu,izgovaraju majkama da su im sinovi ,takve elitne jedinice ,"vojnici drugog reda."

Dokle ? Ima li nade da neko na sve ovo stavi tacku !

Zanka
Jelena Milić Jelena Milić 11:42 21.06.2009

ko bi mogao da stavi tacku

zaks,

pa ti izmedju ostalog

ja toliko energije nisam odavno videla

mislim da se ceo sisitem lulja i da su sve nervoziji jer su mislili da su posao vec zavrsili, sve zataskali, vas umorili, ali...



Jelena Milić Jelena Milić 13:06 21.06.2009

to djole II

na pocetku sam postavljala kontakte roditelja, adrese, telefone, u nadi da ce im se mediji, NVO javiti, bilo ko

ne, samo oko godisnjice topcidera i rts i to je to

nikad nisam imala nameru da ja budem jedina koja o tome prica, i neke stvari povezuje, daleko bilo

indikativno mi je i sto smo kao CEAS protrosili neplanirano mnoog vremena da da uopste nadjemo pravnog eksperta koji bi pristao da evaluira predmete zajedno i pojedinacno!





djole63 djole63 14:19 21.06.2009

Re: to djole II

nikad nisam imala nameru da ja budem jedina koja o tome prica, i neke stvari povezuje, daleko bilo

Jeste, ali je i pored sve sile NVO u Srbiji jedno CEAS radio ne sto po tom pitanju - pre svega sam na to mislio

da uopste nadjemo pravnog eksperta koji bi pristao da evaluira predmete zajedno i pojedinacno!

Kad god sam u BG, nekako se desi da se dotaknemo teme kompetencije u odredjenom poslu - i moj generalni utisak je da smo tanki u mnogo stvari. Slucaj Leskovac/Topcider/... su verovatno samo vrh ledenog brega.

Ovo sve spominjem u jednom sirem kontekstu koji bi mozda i istrolovao tvoj post, koji to ipak ne zasluzuje.
libkonz libkonz 00:27 21.06.2009

Zašto ćutimo?

Svima je jasno da su gardisti ubijeni na Topčideru i da su ljudi u zgradi RTS-a žrtvovani zato što je neko procenio da će to biti dobar propagandni potez. O Leskovcu malo znam, ali slika dosta govori.
Ubijena su nečija deca, očevi, rođaci, prijatelji...
Žalosno je to što roditelji moraju da se bore za istinu, što je malo prave pomoći. Jelena, svaka čast na hrabrosti i istrajnosti!
Jelena Milić Jelena Milić 11:26 21.06.2009

Re: Zašto ćutimo?

hvala LB,

ali dok se nesto konkretno ne pomeri u smislu istraga i procesa....

Jelena Milić Jelena Milić 10:58 21.06.2009

u vezi slika



nekim smeta sto sam je PONOVO stavila, sto je OK, ali ovo je moj blog, ja sam urednik, porodica mi jue dala saglasnost NARAVNO

i kad sam ih prvi put stavila bilo je primedbi, bilo je i gorih primedbi, ove ovde za sada su razumljive, pre je bilo i da poliuitcki zloupotrebljavam, etc


ali ima jedna SLICNOST i evo reci cu,

da ste ovoliko vremena , par kometara i par minuta bar, svi vi kojima slika smeta, posvetili pritisku na nadlezne da se roditeljima pomogne, bilo bi bolje

slike iz mrtvacnice radomana zarkovica su polepljene na jedan hamer koji roditelji vuku okolo, isli su s njima u generlastab, kod tadica, bivseg MO, policije, sadasnjih, .....i NISTA

ako kliknete na dati link, videcerte i sliku sake sa ubodenim ranama od eksera, kao i podvezivanje mosnica zicom, klasicno "samoubistvo"

opet, malo je neobicno, pokazujete da vas nesrazmernovas muci slika, a ne ko je i zasto to uradio, ko i zasto to krije!

cudno mi je
u zemlji koja je kolektivno mrtva hladna zbog masovne grobnice u centru grada, pocinioci nekaznjeni,
slika objavljena uz saglasnost smeta
rankot rankot 15:53 21.06.2009

Re: u vezi slika

Jelena Milić

nekim smeta sto sam je PONOVO stavila, sto je OK, ali ovo je moj blog, ja sam urednik, porodica mi jue dala saglasnost NARAVNO
cudno mi je
u zemlji koja je kolektivno mrtva hladna zbog masovne grobnice u centru grada, pocinioci nekaznjeni,
slika objavljena uz saglasnost smeta

Наравно, Јелена, у Србији је нормално оно што је другде ненормално, и обратно. Зато свима смета СЛИКА, а ником не сметају људи који су довели до ње. А ми, којима смета узрок проблема, ми смо криви што УЗБУЊУЈЕМО ЈАВНОСТ. Па да, лепше је ћутати.

У Србији је све фарса, па и тобожња брига због објављивања овакве слике, у Србији су вазда важније кулисе од садржаја представе, јер неписмени само кулисе и могу да виде...
KRALJMAJMUNA KRALJMAJMUNA 15:53 25.06.2009

Moze li pomoc?Drugi put.

Da li neko ima link na intervju iz POLITIKE? Pre 3-4 godine. Na prvoj strani je to bilo. Kako se zove lik? Predsednik Vojnog suda ili tako nekako? Brkovi, bucko. Pričao je kako je to bilo kad su ova dva dečka poginula, Znam da sam imao utisak da priča kao da ih je gledao i slušao dok su se "ubijali". Ali u njegovj verziji.
Eto, ako neko ima, baš bih voleo da pažljivo pročitam.

Baš bi mi bilo značajno da ovo pažljivo pročitam. A mislim da bi i javnost sad pažljivije čitala šta je taj čovek napričao.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana