Sex| Životinjski svet

Buljaka, buljaka, to je nova reč za vas

alselone RSS / 23.02.2018. u 00:56

Kandidati za odbornike SNS su se danas provozali autobusom koji je prerušen u metro, linijom metroa koji će početi da se gradi za par godina. 

 

Logika iz crtaća. 

 

6RrXI3F.gif 

 

Uopšte ne žalim što sam počeo ponovo da pratim vesti. Pa ovo je apsolutno sjajno. 



Komentari (218)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

c_h.arlie c_h.arlie 13:54 24.02.2018

Re: Da iskoristim priliku

alselone
Nisam !
Oženio sam se u leviskama - kako i dolikuje


Nemoguce !
Nikad nam to ranije nisi ispricao !

Ti si kao oni pankeri ili jos bolje skineri sto su pusili Malboro.

Nikada nisam pušio Marlboro - uvek Winston !
maksa83 maksa83 13:58 24.02.2018

Re: Da iskoristim priliku

Nego pusti to, jel vredi da se gleda ovaj Stoyin film, ne mogu tokom Festa jer nisam tu kad se daje, ali računam da će davati u bioskopima?

Ne znam baš da li će stići do bioskopa, nisam siguran da je SF A-produkcija, a opet, treba podržati naše iz sveta...

docsumann docsumann 14:18 24.02.2018

Re: Da iskoristim priliku

c_h.arlie
alselone
Nisam !
Oženio sam se u leviskama - kako i dolikuje


Nemoguce !
Nikad nam to ranije nisi ispricao !

Ti si kao oni pankeri ili jos bolje skineri sto su pusili Malboro.

Nikada nisam pušio Marlboro - uvek Winston !


alselone alselone 14:23 24.02.2018

Re: Da iskoristim priliku

Nikada nisam pušio Marlboro - uvek Winston !

Što ne niški Klasik?
niccolo niccolo 15:23 24.02.2018

Re: Da iskoristim priliku

nisam siguran da je SF A-produkcija

Negde videh da kao nije loša produkcija, to me i zaintrigiralo...
stefan.hauzer stefan.hauzer 16:00 24.02.2018

Re: Da iskoristim priliku

to me i zaintrigiralo...


.. a ne to što glumi Stoya i što se na traileru videla scena jebanja otpozadi
dobrosavljevic_m dobrosavljevic_m 16:01 24.02.2018

Re: Da iskoristim priliku

alselone
Dobrosavljevićka, jesi videla Patkomobil?

Jednom davno. Nisam verovala da ću ponovo. Još jedan pingvin iz detinjstva:

srdjan.pajic srdjan.pajic 16:30 24.02.2018

Re: Da iskoristim priliku

maksa83
Nego pusti to, jel vredi da se gleda ovaj Stoyin film, ne mogu tokom Festa jer nisam tu kad se daje, ali računam da će davati u bioskopima?

Ne znam baš da li će stići do bioskopa, nisam siguran da je SF A-produkcija, a opet, treba podržati naše iz sveta...



Do pete generacije, najmanje.

Cenim da će Fuks i nju da savata da zajedno imaju sprksoameričkojevrejske, khm, odnose. Blago njemu...
alselone alselone 16:49 24.02.2018

Re: Da iskoristim priliku

Ne znam baš da li će stići do bioskopa, nisam siguran da je SF A-produkcija, a opet, treba podržati naše iz sveta...


Koliko je ona lepsa u ovom, da kazem, normalnom filmu. Moz odnje bit dobra glumica.
alselone alselone 16:51 24.02.2018

Re: Da iskoristim priliku

Još jedan pingvin iz detinjstva:



To je najbolji Betmen. Koliko puta je samo bio na TV-u tokom devedestih, znam ga napamet.
c_h.arlie c_h.arlie 16:59 24.02.2018

Re: Da iskoristim priliku

alselone
Nikada nisam pušio Marlboro - uvek Winston !

Što ne niški Klasik?

Nikada nisam pušio niške cigarete - samo DIV iz Vranja.
A pošto sam počeo da pušim na 5. godini studija (jebote, koja budalčina), mogu da kažem da sam nadoknadio kasni početak - onoliko.
Onda sam jedan dan, pre nepunih 14 godina, bilo je pre podne, samo zgužvao pola kutije - i gotovo.
niccolo niccolo 17:53 24.02.2018

Re: Da iskoristim priliku

i što se na traileru videla scena jebanja otpozadi

E jbg, a ja po navici ne klikćem na linkove i jutubove...
hoochie coochie man hoochie coochie man 17:58 24.02.2018

Re: Da iskoristim priliku

U životu nisam glasao za komuniste.


Onda patke odmah otpiši.
Pazi, Aj Karmela i Da nam živi živi rad su im himne.
Pa ti vidi.
hoochie coochie man hoochie coochie man 17:59 24.02.2018

Re: Da iskoristim priliku

E jbg, a ja po navici ne klikćem na linkove i jutubove...


Ja kliknuo, al pet minuta, ko da čeka.
niccolo niccolo 18:00 24.02.2018

Re: Da iskoristim priliku

hoochie coochie man
E jbg, a ja po navici ne klikćem na linkove i jutubove...


Ja kliknuo, al pet minuta, ko da čeka.

Pet minuta trejler? Pa mogli su ceo film da daju onda
blogovatelj blogovatelj 08:18 25.02.2018

Re: Da iskoristim priliku

Još nam samo reci da se nisi oženio u odelu !


Ja sam ga prvi put u životu obukao za venčanje.
blogovatelj blogovatelj 08:20 25.02.2018

Re: Da iskoristim priliku

Što ne niški Klasik?


Zato što je američki korisni idiot. Oni pomoću takvih osvajaju Srbiju i svet.
blogovatelj blogovatelj 08:21 25.02.2018

Re: Da iskoristim priliku

Cenim da će Fuks i nju da savata da zajedno imaju sprksoameričkojevrejske, khm, odnose.


Fuks je prso ko licna. Potpuno.
blogovatelj blogovatelj 08:22 25.02.2018

Re: Da iskoristim priliku

A pošto sam počeo da pušim na 5. godini studija


A kad si počeo da pušiš cigare?
michiganac michiganac 15:09 25.02.2018

Re: Da iskoristim priliku


maksa83

Bilo je to da ćeš umesto SNS balvana koji po dvoje upadaju u stan i smaraju te stupidarijama umesto njih dobiti NDBGD Upravnike zgrada koji će u trojkama da upadaju u stan i jedan ti deinstalira Windows dok te druga dvojica drže, a onda ti instalira Debian a deca sve to gledaju i plaču. Je l se za to drugovi borimo?


Iako sam fan tvojih duhovitih opaski i najveceg broja komentara, u ovo slucaju pretjerujes. Niko normalan cijenim da ne misli da ovi bojz&grlz imaju potencijal da nesto radikalno u*eru. Klinci su cista egzotika. Ok, moze da se kaze i jedan od simptoma akutnog cinjenicnog stanja da Srbija obitava i dalje u pretpolitickom stadijumu drustva medj' rasturenim institucijama. Stoga valjda gore i onaj Drenca u svom blogu pominje "pseudoliberale i pseudonacionaliste".

Bacio sam uzgred pogled na onu stranicu sto je Braja screen-ovao i okacio na nekom od prethodnih blogova. Koliko kapiram, ima tu ljevicarenja na cijelom spektru ideja. Od npr. ove tzv. SDUnije, pa do ovog Varufakis-jugenda iz Diem25. Zasto se na ovim stranicama iskljucivo amplifikuje lajtmotiv "anarhista i revolucionara" ne razbiram bas.. A sad, koliko mi je poznato, Vucic/BIA-press ih je po samom izlasku na scenu opanjkala kako su iz Sorosh-jugenda, povezujuci ih sa nekakvom tamo brazilskom zutom patkom, koja je rusila onu njihovu beznadezno korumpiranu Rusefovu. Ja ipak mislim da su samo nespretno, naprecac i iz solidarnosti s dalekim, ugnjetenim kariokama izabrali maskotu, banalno - jerbo im je tako u tom trenutku kao aktuelnom doprlo preko medija, a da neposredno nikakve veze s njima nemaju.

A pajz sad i ovog 'miksologa koktela':
link1

Koliko je uopste moguce tvrditi da je tek jedna od rijetkíh "black sheep" u cijeloj toj prici?
Osim kao potvrdu o simptomatici buckurisa od tzv. srpske polit. scene.

Nadasve, ja u onoj Kseniji i Dobrici (prvaka s liste) vidim prije svega pristojne mlade ljude - bez trunke politicke i radikalne (lijeve) ostrascenosti, i s te strane moze da se shvati moj prethodni apel na nekom od blogova da im treba pruziti sansu na predstojecim izborima.

Enivej, inicijativa za uvodjenje linuxa u gradski upravni aparat i javni sektor bi svakako imalo i moju podrsku, bez obzira iz cijih redova i s koje strane politicke skale dolazilo. Bez obzira na vaskoliku sistematsku nepismenost u Srbalja, pozitivna konsekvenca bi bila makar da najuri s drzavnih (pardon, - gradskih) jasala one najgore medju njima-lezilebovice koji radne sate najcesce volu da utapaju u MS-pasijansu i sl. dokonicare i nevoljnike da zavire samo u linux, a van MS-sarene slikovnice.


Za sta se uzgred bore i 'drugovi' Ajslendjani:

link2

Gle pa, i oni prepisahu cak od vladajucih 'mrski' UK-konzervi. Mora li, dakle, Srbistan permanentno biti najgrdja od njih koju ce svi i svagda da sutiraju - kad god nasilji patku i istrti se pred 'sveCkim progresom'?!


Ali avaj, nada je iz tog vilajeta odavno emigrirala, a agonija umiruceg jedino pretekla.
ecce-florian ecce-florian 15:26 25.02.2018

Re: Da iskoristim priliku

maksa83
St. Petersburg je prvi u svetu izgradio metro 1901. (?!?)

Ne, nego London, a ubrzo potom i Budimpešta.


Ok, ne moš sad sve iz Pešte ( i tramvaj do Beograda i metro).

Ostalo je da se povežemo sa Zagrebom, predlažem da se evocira A3 ( akcija anonimna atrakcija 1972-3 Zagreb Beograd, Risto Banić, student Prava, Mladen Jevđović i Jugoslav Vlahović, studenti Primenjene akademije, i Slavko Timotijević, student Istorije umetnost- pravnici, umetnici i istoričari pomenute na zajedničkom zadatku)

LINK
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 20:09 25.02.2018

Re: Da iskoristim priliku

Bacio sam uzgred pogled na onu stranicu sto je Braja screen-ovao i okacio na nekom od prethodnih blogova

Браји би живот био лакши, да не зна то што зна -- да не види јасну подршку екстремних левичара НДВМБГДу. Јер бих мирне савести могао да гласам за њих.

Овако, отпали су као екстремисти, а такође и ДЈБ-Двери фашисти, из истих разлога. Остали су ми остали, од којих ћу изабрати једног.
grof_brankovich grof_brankovich 00:28 26.02.2018

Re: Da iskoristim priliku

Перманентно ће бити чанколизаца да оштре своје усташко-дукљанске мозгове на рачун Србистана. Патетично. Добро да „колега“ уопште покушава да објасни шта је Дренца уснио. Дрхтимо...


Да будем јасан... преживели смо Турке, преживели смо усташе и фашисте, преживели смо комунисте, преживећемо и браћу Вучић. Пренеси то Балкан Инсајту и осталим балавима. Твој мајндфак је пичкин дим.
cassiopeia cassiopeia 09:30 26.02.2018

Re: Da iskoristim priliku

Е-управа.


Prošle nedelje je malo falilo da se nekom mile majke u Upravi prihoda. Neko pametan je smislio novu foru kako oteti robu, a platiti nikad. I povrh svega, moraš da se registruješ u Centralnom registru faktura, sve lepo krene on-line, kad ono zajeb, da izvinete. Po registraciji stigne mail da popunjenu dokumentaciju dostaviš lično i personalno, a onda ti tamo neka teta izda papir sa tvojim korisničkim imenom. Kao da to nije moglo sve preko interneta. Jbt, kao da nikad nisu čuli za elektronski potpis, upload dokumenata, neće ovde svanuti N I K A D !!!

Tu e-upravu zovem e-domojega ili e-upm.
narcis narcis 10:12 26.02.2018

Re: Da iskoristim priliku

Tu e-upravu zovem e-domojega ili e-upm.

neće ovde svanuti N I K A D !!!


a meni se ovde smeju kad se žalim što ponovo moram svu dokumentaciju peške da skupljam, ono krštenica, državljanstvo, fotokopija l.k. , izvod iz soc. penzionog, izvod iz katastra, izvod iz poreskog ~

a bivša ministarka a sadašnja precednica onomad izjavila da su umrežili sve kompjuktore i da više nećemo morati da se šetamo od šaltera do šaltera i skupljamo dokumentaciju već će oni. čak doneli i zakon.
sad se ljute ako im to kažeš

cassiopeia cassiopeia 13:12 26.02.2018

Re: Da iskoristim priliku

sad se ljute ako im to kažeš


Meni je tako puko film u sudu, predavala neke papire i oni ladno tražili da izvadim novu umrlicu za tatu. Samo sam pitala onu pametnicu na šalteru da li ona informaciju da je moj otac vaskrsao ili šta.

Reko', ne pada mi na pamet da vadim novu umrlicu.

Šta da ti kažem Dragoljube, maltretiraju nas za naše pare.
michiganac michiganac 17:00 26.02.2018

Re: Da iskoristim priliku

Да будем јасан... преживели смо Турке, преживели смо усташе и фашисте, преживели смо комунисте, преживећемо и браћу Вучић. Пренеси то Балкан Инсајту и осталим балавима. Твој мајндфак је пичкин дим.


Nece matori, takve poput tebe nece prezivjeti.

Dolazim iz RS/bos. krajine (uzmi kako hoces), moji su postradali od ustasluka u WW2, postradali su i u posljednjem ratu.

Sram te bilo!

Drencu i njegov minuli rad ne poznajem.

Nisu problem ni braca Vucic, ni ustase, ni komunjare.., ti i slicni tebi su najveci problem danasnjeg Srbistana. Lobotomizovani puk.

grof_brankovich grof_brankovich 17:33 26.02.2018

Re: Da iskoristim priliku

michiganac
Да будем јасан... преживели смо Турке, преживели смо усташе и фашисте, преживели смо комунисте, преживећемо и браћу Вучић. Пренеси то Балкан Инсајту и осталим балавима. Твој мајндфак је пичкин дим.


Nece matori, takve poput tebe nece prezivjeti.

Dolazim iz RS/bos. krajine (uzmi kako hoces), moji su postradali od ustasluka u WW2, postradali su i u posljednjem ratu.

Sram te bilo!

Drencu i njegov minuli rad ne poznajem.

Nisu problem ni braca Vucic, ni ustase, ni komunjare.., ti i slicni tebi su najveci problem danasnjeg Srbistana. Lobotomizovani puk.





Јаоооо ... налетих на једног од буздована из РС ала Карагаћа, мислиш све како мисле и усташе-дукљани. Ја само судим на основу твојих речи, твоје порекло ми не значи ништа.

Ја себе реално могу представити да сам из Федерације... јер сам рођен на њиховој данашњој територији... и шта сад?

ПС Читај правилно: нисам написао да су данас проблем усташе или комуњаре, али да је Вучићева мафија проблем то јесам имплицирао. С друге стране не живим у неком твом замишљеном "Србистану".
michiganac michiganac 18:07 26.02.2018

Re: Da iskoristim priliku


мислиш све како мисле и усташе-дукљани. Ја само судим на основу твојих речи,


Karagaca ti je "ustasa-dukljan"?

it doesn't matter..

Kao sto rekoh, neizljecivo.

Читај правилно

ПС


Da si citao pravilno, procitao bi i ovo:

Stoga valjda gore i onaj Drenca u svom blogu pominje "pseudoliberale i pseudonacionaliste".


grof_brankovich grof_brankovich 13:55 27.02.2018

Re: Da iskoristim priliku

cassiopeia
Е-управа.


Prošle nedelje je malo falilo da se nekom mile majke u Upravi prihoda. Neko pametan je smislio novu foru kako oteti robu, a platiti nikad. I povrh svega, moraš da se registruješ u Centralnom registru faktura, sve lepo krene on-line, kad ono zajeb, da izvinete. Po registraciji stigne mail da popunjenu dokumentaciju dostaviš lično i personalno, a onda ti tamo neka teta izda papir sa tvojim korisničkim imenom. Kao da to nije moglo sve preko interneta. Jbt, kao da nikad nisu čuli za elektronski potpis, upload dokumenata, neće ovde svanuti N I K A D !!!

Tu e-upravu zovem e-domojega ili e-upm.



Cass. Ако ти нешто значи... овде у Енглеској нека документа, као на пример пасош, се добијају тако што се формулар може попунити онлајн, али се онда однесе потврда о идентитету у пошту где се и уплати колико треба за пасош или неки други документ. И онда пошта наплаћује ту услугу. Позз

c_h.arlie c_h.arlie 14:23 27.02.2018

Re: Da iskoristim priliku

maksa83
Е-управа. Развијаћемо базе отворених података

Uporedno sa metroom...


grof_brankovich grof_brankovich 15:32 27.02.2018

Re: Da iskoristim priliku

michiganac

мислиш све како мисле и усташе-дукљани. Ја само судим на основу твојих речи,


Karagaca ti je "ustasa-dukljan"?

it doesn't matter..

Kao sto rekoh, neizljecivo.

Читај правилно

ПС


Da si citao pravilno, procitao bi i ovo:

Stoga valjda gore i onaj Drenca u svom blogu pominje "pseudoliberale i pseudonacionaliste".





Не борим се на овом блогу више од 10 година против ових нациста који зову Републику Српску - мрску или шумску или геноцидну, да би ти балавче дошао и звао моју државу Србистан и опужио народ који је ради вас трпео санкције десет година, и чију привреду су уништили Хрвати и остали са запада, уништавањем нашег тржишта... итд. То је пре тебе радио један криптоусташа-дукљањин-комуњара-сорошевац који воли да псује а људи овде воле тај фашистички ауторитарни језик па видим да си ти један од њих ваљда изашао из школе-логора за деконтаминацију. Које сјајне људе су комунисти које брани твој Карагаћа протерали из Београда и Србије, и које сјане људе Србе, Русе, и друге су убили у Србији твоји комунисти из Хрватске, Црне Горе и Босне! Носи се слинавче. Лечи се док можеш.
noboole noboole 12:38 01.03.2018

Re: Da iskoristim priliku

niccolo
kako kao čovek iz struke ocenjuješ ovo:

Е-управа. Развијаћемо базе отворених података. Кроз њих ће грађани моћи да прате градску статистику, како би доносили одлуке засноване на расположивим информацијама. Увешћемо употребу Линукс оперативног ситема за потребе Градске управе, као и обавезно правило да софтвер буде отвореног кода за све програме које наручује и плаћа град.



Линукс је само кернел, а не ОС. (when will they learn)
49 41 49 41 20:10 23.02.2018

Alselone in the Wilderness

https://youtu.be/iYJKd0rkKss

Proveo je 35 god. tako; na kraju rekao "dosta je bilo"-ostario sam vracam se medju...
Ne videh nesto Frusku Goru?!?

alselone alselone 07:54 24.02.2018

Re: Alselone in the Wilderness

Proveo je 35 god. tako; na kraju rekao "dosta je bilo"-ostario sam vracam se medju...


Ja cu tako poslednjih 35. Nakuplja mi se...
alselone alselone 08:05 24.02.2018

Šapić

Šapić skuplja bodove u mom srcu. Da nema onaj lažni doktorat, bio bi moj favorit.

Gle ovo.
c_h.arlie c_h.arlie 08:29 24.02.2018

Re: Šapić

alselone
Šapić skuplja bodove u mom srcu. Da nema onaj lažni doktorat, bio bi moj favorit.

Gle ovo.

Jebote !
U strašnoj sam dilemi - da li glasati za one sa lažnom osnovnom školom ili one sa lažnim doktoratom ?
Strašno !
karabasbarabas karabasbarabas 09:51 24.02.2018

Re: Šapić

Aca Lukas back to school na mitingu SNS (opstine palilula)
Malo se slabije vidi pise "poligon os jovan ristic"
Ima klinci da nauce sta je belo a sta tozu.
docsumann docsumann 09:59 24.02.2018

Re: Šapić

koji sam ja meni kralj



jbt, ovo je na samoj granici totalnog idiotluka i suve genijalnosti
docsumann docsumann 11:41 24.02.2018

Re: Šapić

Šapić skuplja bodove u mom srcu


heh, kod mene troši bonus koji je stekao kao najveći vaterpolo bombarder kojeg sam gledao

stefan.hauzer stefan.hauzer 12:53 24.02.2018

Re: Šapić

jbt, ovo je na samoj granici totalnog idiotluka i suve genijalnosti



ne znam da li sam pričao, ali na mom prethodnom poslu sam radio osmišljavanje sistema zaštite od Sunca kod Ace, kako je Aca vampir, ali bukvalno, hteo je potpuno pokrivanje terase. Te nedelje je hit u celoj firmi bio "a ja kiselu vodu pijem, kiselu vodu". I prilikom uzimanja mera, ponudi nas Aca kafom i mi pristanemo. Kolega sa kojim sam bio tada, priđe onako prijateljski i kaže Aci - "Dobro, Aco, ali ko peva pesmu o kiseloj vodi?" - Aca kaže - "Nemam pojma, brate, ali ja je nikad nisam pio"
docsumann docsumann 13:34 24.02.2018

Re: Šapić

"a ja kiselu vodu pijem, kiselu vodu"




to je, uz općepoznatu Nešto Protiv Bola, jedina Lukasova pjesma koju, bar u fragmentima, znam.
Kiselu Vodu, jer ju je jedan moj drugar do iznemoglosti puštao sa mobilnog.

ali, pajz...život po definiciji ne znači ništa lijepo je odlično zapažanje, pa čak i da je skroz fulano.

a ono u vezi depilacije u muškaraca, jer navodno moderne djevojke gotive glatke i fine...
pa nek onda vole morža, on je skroz gladak je urnebesna
alselone alselone 13:37 24.02.2018

Re: Šapić

ali, pajz...život po definiciji ne znači ništa lijepo je odlično zapažanje, pa čak i da je skroz fulano.


Je l' to stih?

Bljesnu nekad turbofolkeri sa zaista fantasticnim stihovima. Mislim na jedan ili dva stiha, naravno, ne celu pesmu, ali mi se zaista svide.
docsumann docsumann 14:07 24.02.2018

Re: Šapić

alselone
ali, pajz...život po definiciji ne znači ništa lijepo je odlično zapažanje, pa čak i da je skroz fulano.


Je l' to stih?

Bljesnu nekad turbofolkeri sa zaista fantasticnim stihovima. Mislim na jedan ili dva stiha, naravno, ne celu pesmu, ali mi se zaista svide.


ne, to je iz ovog gore(o(T)kačenog) budalesanja pred novinarskim kamerama.


a to oko ubodenih stihova, slažem se, i mislim da to proizlazi iz toga što im tekstove ipak pišu ljudi koji se razumju u riječi i njihovo slaganje...sad što to rade za laku lovu, ne umanjuje njihov izvorni talenat.
otud ponekad ti bljeskovi smisla i značenja.
tako da ipak ne
stefan.hauzer stefan.hauzer 14:22 24.02.2018

Re: Šapić

Go for the touchdown. yes, the touchdown!
Fourth down at the goal
Playing at a chance for the Super Bowl down by two five seconds to go fourth down, super bowl
You’ve got to dismiss the field goal
Forward drive across the line!
Touchdown
Yes, the touchdown go for the touchdown

alselone alselone 16:53 24.02.2018

Re: Šapić

heh, kod mene troši bonus koji je stekao kao najveći vaterpolo bombarder kojeg sam gledao


Jednom je NNN "pretio" da raskrinka Sapica kao i kroz neki blog o vaterpolu. A ja posto volim njegove sportske komentare navijao sam za taj blog. Ali se nikad nije desio. Ako citas ovo NNN, nemoj biti lenj, vataj se mastiljave olovke i polako...
bene_geserit bene_geserit 10:15 24.02.2018

Mnogo vi to nesto ozbiljno shvatate

Politika je pozoriste. Predstave su prilagodjene ukusu publike.
Svi glumci zajedno jedu u pozorisnoj kantini i veselo se druze i zajebavaju i dele plen. I smeju na racun onih koji se primaju.
Srbija je banana republika. Spoljnu politiku mora da vodi kakvu mora, ko god da je na vlasti.
Za neke pozitivne promene unutar zemlje nema volje i energije a pogotovo ni pameti.
Dakle opustencija.
maksa83 maksa83 11:03 24.02.2018

Re: Mnogo vi to nesto ozbiljno shvatate

Dakle opustencija.

Opuštencija je tebi sad kad su ti gun freaks zavladali i dele ordenje zaslužnima za slobodu Interneta. Mi ostali sužnji tek treba da se izborimo za to.
docsumann docsumann 11:34 24.02.2018

Re: Mnogo vi to nesto ozbiljno shvatate

Dakle opustencija.


Pošteno, Đinđić


Opušteno, Dačić


misim', Mišima, el ovo muzički blog il' nije li?

nask nask 16:43 24.02.2018

Re: Mnogo vi to nesto ozbiljno shvatate

el ovo muzički blog il' nije li?


Jes vala. Ligeti je crpeo svoju inspiraciju iz tada tek buduće Srbije.



srdjan.pajic srdjan.pajic 16:45 24.02.2018

Re: Mnogo vi to nesto ozbiljno shvatate

bene_geserit
Politika je pozoriste. Predstave su prilagodjene ukusu publike.
Svi glumci zajedno jedu u pozorisnoj kantini i veselo se druze i zajebavaju i dele plen. I smeju na racun onih koji se primaju.
Srbija je banana republika. Spoljnu politiku mora da vodi kakvu mora, ko god da je na vlasti.
Za neke pozitivne promene unutar zemlje nema volje i energije a pogotovo ni pameti.
Dakle opustencija.


Podsetio me maksa, pomogaj, bene: dete mi kreće u predškolsko na jesen, pa ne znam koji pištolj da joj uzmem, za nastavu. Onako je sitnija, pa ne bih nešto kabasto, ovde ne nose torbe u školu, znači mora nešto što može da stane u jaknicu, ili ispod pancira (prave neke baš lepe, sa izvezenim dečijim motivima na njima).

Mislim, jeste da će sad svaka učiteljica u obdaništu da duži Gloka, verovatno onog vojnog, bez kočnice, ali ja ne verujem baš u njihov trening (zato smo gledali i neki pancir za dete, i onaj mali kevlarski šlem što nose SWAT-ovci, ali to ne mogu da nađem mali model. Jebi ga, ne razumem se u pucaljke, iako sam redovno služio JNA, ali tamo nismo dužili utoke.

Mada, pošto nam je škola na 20 metara od kuće, mislio sam da instaliram snajpersko, ako ne i celo mitraljesko gnezdo na krovu, pa da odatle mogu, kao svaki čestiti i law-abiding građanin, da branim školu, decu i nastavno osoblje od nedajbože nekog podivljalog prvačića naoružanog sa AR-15 + bumpstock.

alselone alselone 16:48 24.02.2018

Re: Mnogo vi to nesto ozbiljno shvatate

E sad bez zajebancije. Amerika je drzava u kojoj je sasvim normalno i sto je jos neverovatnije legalno, uciti devojcicu od 9 godina da puca iz faking UZIJA. ONda njoj malo zadrhti ruka pa malo ubije instruktora.



c_h.arlie c_h.arlie 16:54 24.02.2018

Re: Mnogo vi to nesto ozbiljno shvatate

srdjan.pajic
bene_geserit
Politika je pozoriste. Predstave su prilagodjene ukusu publike.
Svi glumci zajedno jedu u pozorisnoj kantini i veselo se druze i zajebavaju i dele plen. I smeju na racun onih koji se primaju.
Srbija je banana republika. Spoljnu politiku mora da vodi kakvu mora, ko god da je na vlasti.
Za neke pozitivne promene unutar zemlje nema volje i energije a pogotovo ni pameti.
Dakle opustencija.


Podsetio me maksa, pomogaj, bene: dete mi kreće u predškolsko na jesen, pa ne znam koji pištolj da joj uzmem, za nastavu. Onako je sitnija, pa ne bih nešto kabasto, ovde ne nose torbe u školu, znači mora nešto što može da stane u jaknicu, ili ispod pancira (prave neke baš lepe, sa izvezenim dečijim motivima na njima).

Mislim, jeste da će sad svaka učiteljica u obdaništu da duži Gloka, verovatno onog vojnog, bez kočnice, ali ja ne verujem baš u njihov trening (zato smo gledali i neki pancir za dete, i onaj mali kevlarski šlem što nose SWAT-ovci, ali to ne mogu da nađem mali model. Jebi ga, ne razumem se u pucaljke, iako sam redovno služio JNA, ali tamo nismo dužili utoke.

Mada, pošto nam je škola na 20 metara od kuće, mislio sam da instaliram snajpersko, ako ne i celo mitraljesko gnezdo na krovu, pa da odatle mogu, kao svaki čestiti i law-abiding građanin, da branim školu, decu i nastavno osoblje od nedajbože nekog podivljalog prvačića naoružanog sa AR-15 + bumpstock.


Ja se sa tim stvarima ne bih zajebavao !
Nema tu ništa smešno.
docsumann docsumann 16:56 24.02.2018

Re: Mnogo vi to nesto ozbiljno shvatate

ONda njoj malo zadrhti ruka pa malo ubije instruktora.


eto, da je malo dizala tegove to se ne bi desilo
alselone alselone 16:58 24.02.2018

Re: Mnogo vi to nesto ozbiljno shvatate

eto, da je malo dizala tegove to se ne bi desilo

Ili da su joj dali nesto sto ima svoje amortizere, tipa viseraketni bacas ili tako nesto.
alselone alselone 17:03 24.02.2018

Re: Mnogo vi to nesto ozbiljno shvatate

dete mi kreće u predškolsko na jesen

Meni krece u prvi razred. Pa smo krenuli u sledece avanture:

- ne biramo skolu nego uciteljicu/ucitelja, pa spram njih i skolu. Neki dan sam imamo sastanak u jednoj od skola i bas rekako kako je skolovanje kao put na mesec, ako pogresno postavis kurs u startu, moz posle da rodis mecku da ispravis. Sve je manje "starih" ucitelja/uciteljica u sirem smislu reci. Da se to drzi kako treba, da se postuje institucija, proces, znanje, ucitelj itd.

- skolska torba. Treba nesto ojacano zbog kolicine knjiga koje se nose i malo ergonomskije od ranca za basket. Ovo pronaci uopste nije jednostavno kao sto bi naivno moglo da se pomisli

- Dobio je poklon sliku od Kineskinja koje su bile na nnekoj od razmena kod njih u vrticu. I sad mu je jako zao sto nece biti u vrticu sledece godine kad one opet dodju. :)
karabasbarabas karabasbarabas 17:35 24.02.2018

Re: Mnogo vi to nesto ozbiljno shvatate

alselone
dete mi kreće u predškolsko na jesen

Meni krece u prvi razred. Pa smo krenuli u sledece avanture:

- ne biramo skolu nego uciteljicu/ucitelja, pa spram njih i skolu. Neki dan sam imamo sastanak u jednoj od skola i bas rekako kako je skolovanje kao put na mesec, ako pogresno postavis kurs u startu, moz posle da rodis mecku da ispravis. Sve je manje "starih" ucitelja/uciteljica u sirem smislu reci. Da se to drzi kako treba, da se postuje institucija, proces, znanje, ucitelj itd.

- skolska torba. Treba nesto ojacano zbog kolicine knjiga koje se nose i malo ergonomskije od ranca za basket. Ovo pronaci uopste nije jednostavno kao sto bi naivno moglo da se pomisli

- Dobio je poklon sliku od Kineskinja koje su bile na nnekoj od razmena kod njih u vrticu. I sad mu je jako zao sto nece biti u vrticu sledece godine kad one opet dodju. :)


I meni isto. Blago tebi kad mozes da biras.

Par saveta posto radim u skoli kad vec moze da se bira. Ako hoces da nesto nauci, samo kod starijih uciteljica. Ne bas izlapelih, pred penzijom, nego onih sto su se zaposlile pod Slobom otprilike, sto im nisu isprali mozak finskim reforomama sa srpskom kanalizacijom.

Ne bi bilo lose da im na pocetku slozis neku frku, nadjes im nesto tipa "nemas trougao, tanke sare, nemas rezervnu gumu", malo inspekcija ovo ono, da se malo isprepadaju i onda si miran. Obicno oni roditelji sto su "dobri za saradnju" najebu jer kapiraju da se neces ljutiti cak i da ti klinca buliji bace u kontejner i zapale. A ovi klinci od roditelja koji se ponasaju kao nepismena stoka - kao malo vode na dlanu.

I gledaj da nemas u odeljenju nekog "sa papirom", sto znaci da ce u ime inkluzije moci da ti bije dete bez ikakvih problema ili u boljem slucaju da minira svaki cas tako da od ucenja poena nula.

Jest, djubre sam, tako stvari stoje, deal with it.
srdjan.pajic srdjan.pajic 18:29 24.02.2018

Re: Mnogo vi to nesto ozbiljno shvatate

- skolska torba. Treba nesto ojacano zbog kolicine knjiga koje se nose i malo ergonomskije od ranca za basket. Ovo pronaci uopste nije jednostavno kao sto bi naivno moglo da se pomisli


E, da, ja sam mojoj sestričini u REI-ju kupio mali planinarski ranac kad je trebalo da krene u 1. razred. 20 litara, sve stane, i knjige i patike i užina i superudoban. Ima ovaj pojas oko struka, to je odlično za tegljenje velikih težina. I ovi dobri rančevi traju, bre, tako da se isplati da caneš malo više para za njih.

Ovde kod nas, sigurno si video u filmovima, deca ne nose torbe: knjige čuvaju tamo u školi u onim kasetama (koje smo mi imali u obdaništu, ali ne i u školi, nego tek posle u JNA gde čuvaš sav svoj, livelihood, jelte, ovo kažem za vas koji ste služili civilno). Domaće zadatke deca završe u školi, sem, ono ako nisu baš debili, a kod kuće posle mogu da bleje, u televizor, ili na plejstejšnu da vežbaju.... Mada većina njih ima neke sportove, muziku, i druge aktivnosti, pa uglavnom ne stižu do tv-a, ako nisu baš ono neki white thrash, ili ovi benetovi dugari iz getoa, njima je tv (ili plejstejšn) najbolji prijatelj.

alselone alselone 18:34 24.02.2018

Re: Mnogo vi to nesto ozbiljno shvatate

I ovi dobri rančevi traju, bre, tako da se isplati da caneš malo više para za njih.


Apsolutno se slazem, na kraju krajeva tako je u svemu. Mozes kupiti dva dobra ranca za celu osnovnu, ili svake godine po jedna krs. Gledaj ove sto su dobri. Njemacka skola, odusevljen sam.
Moze da se podesava visina tregera ili kako se to vec zove. Znaci ne duzina, nego visina, odakle krecu, tako da je prenos tezine optimalan u svakom periodu odrastanja.


: knjige čuvaju tamo u školi u onim kasetama

Intimno sam se nadao da smo dosli do ovog stupnja razvoja kao drustvo, ali avaj, nismo.
srdjan.pajic srdjan.pajic 18:35 24.02.2018

Re: Mnogo vi to nesto ozbiljno shvatate

alselone
E sad bez zajebancije. Amerika je drzava u kojoj je sasvim normalno i sto je jos neverovatnije legalno, uciti devojcicu od 9 godina da puca iz faking UZIJA. ONda njoj malo zadrhti ruka pa malo ubije instruktora.





Bogami, ako nastaviš ovako, nećeš više biti primljen kod beneta u goste, nego samo Holidej in, i doručak, ručak i večera u Quiznos-u.
alselone alselone 18:39 24.02.2018

Re: Mnogo vi to nesto ozbiljno shvatate


Par saveta posto radim u skoli kad vec moze da se bira. Ako hoces da nesto nauci, samo kod starijih uciteljica. Ne bas izlapelih, pred penzijom, nego onih sto su se zaposlile pod Slobom otprilike, sto im nisu isprali mozak finskim reforomama sa srpskom kanalizacijom.


Da, bas ovo i trazim. Neku "bakicu" da je jedno 10 godina do penzije, da ne dozvolja zajenabanciju i da ima izgradjen autoritet. Moj sin je mali pametnjakovic ali je isto i mali mangupcic, zna vrlo dobro da postuje odraslog koji zasluzuje postovanje ali isto tako bi znao dupe da pomera ovim mladjim modernim uciteljima koji su ko kuvana noga.
blogovatelj blogovatelj 08:30 25.02.2018

Re: Mnogo vi to nesto ozbiljno shvatate

mislio sam da instaliram snajpersko, ako ne i celo mitraljesko gnezdo na krovu, pa da odatle mogu, kao svaki čestiti i law-abiding građanin, da branim školu, decu i nastavno osoblje od nedajbože nekog podivljalog prvačića naoružanog sa AR-15 + bumpstock.


Takoe, Pajiću. Fight fire with fire.
c_h.arlie c_h.arlie 09:26 25.02.2018

Re: Mnogo vi to nesto ozbiljno shvatate

alselone
dete mi kreće u predškolsko na jesen

Meni krece u prvi razred. Pa smo krenuli u sledece avanture:

- ne biramo skolu nego uciteljicu/ucitelja, pa spram njih i skolu. Neki dan sam imamo sastanak u jednoj od skola i bas rekako kako je skolovanje kao put na mesec, ako pogresno postavis kurs u startu, moz posle da rodis mecku da ispravis. Sve je manje "starih" ucitelja/uciteljica u sirem smislu reci. Da se to drzi kako treba, da se postuje institucija, proces, znanje, ucitelj itd.

- skolska torba. Treba nesto ojacano zbog kolicine knjiga koje se nose i malo ergonomskije od ranca za basket. Ovo pronaci uopste nije jednostavno kao sto bi naivno moglo da se pomisli

- Dobio je poklon sliku od Kineskinja koje su bile na nnekoj od razmena kod njih u vrticu. I sad mu je jako zao sto nece biti u vrticu sledece godine kad one opet dodju. :)

To je delikatna rabota.
Ja nisam birao školu, nego sam decu upisivao u najbližu školu - u koju, dakle, teritorijalno i pripadaju.
Posle toga sam uspostavljao dobru saradnju sa Učiteljima i Učiteljicama koje, takođe, nisam birao.
Posle nekoga vremena, uz dobru saradnju sa Učiteljicama i Učiteljicama - vođenje u Centar za talente.
Kratko nakon toga, opet uz stalnu dobru saradnju sa Učiteljima i Učiteljicama, u školu matematike Arhimedes.
Posle 6. razreda upis u Matematičku gimnaziju ... end the rest iz istori.
Dakle, iz svega ovoga što sam ti kratko napisao, ne bi bilo loše izdvojiti ono što (ja) vidim kao ključno ... a to je saradnja sa Učiteljima i Učiteljicama.
alselone alselone 10:27 25.02.2018

Re: Mnogo vi to nesto ozbiljno shvatate

ne bi bilo loše izdvojiti ono što (ja) vidim kao ključno


Gluposti !
c_h.arlie c_h.arlie 12:43 25.02.2018

Re: Mnogo vi to nesto ozbiljno shvatate

alselone
ne bi bilo loše izdvojiti ono što (ja) vidim kao ključno


Gluposti !

Nisi u pravu !
alselone alselone 13:04 25.02.2018

Re: Mnogo vi to nesto ozbiljno shvatate

Nisi u pravu !


Jesam !
c_h.arlie c_h.arlie 13:13 25.02.2018

Re: Mnogo vi to nesto ozbiljno shvatate

alselone
Nisi u pravu !


Jesam !

Nisi - iz prostoga razloga što ne možeš da budeš u pravu po tom pitanju - jer to još nisi prošao.
alselone alselone 13:14 25.02.2018

Re: Mnogo vi to nesto ozbiljno shvatate

Nisi - iz prostoga razloga što ne možeš da budeš u pravu po tom pitanju - jer to još nisi prošao.


Gluposti !
narcis narcis 13:15 25.02.2018

Re: Mnogo vi to nesto ozbiljno shvatate

alselone
Nisi - iz prostoga razloga što ne možeš da budeš u pravu po tom pitanju - jer to još nisi prošao.


Gluposti !

c_h.arlie c_h.arlie 13:24 25.02.2018

Re: Mnogo vi to nesto ozbiljno shvatate

alselone
Nisi - iz prostoga razloga što ne možeš da budeš u pravu po tom pitanju - jer to još nisi prošao.


Gluposti !

Strašno !
srdjan.pajic srdjan.pajic 00:40 26.02.2018

Re: Mnogo vi to nesto ozbiljno shvatate

c_h.arlie
alselone
Nisi - iz prostoga razloga što ne možeš da budeš u pravu po tom pitanju - jer to još nisi prošao.


Gluposti !

Strašno !


Ženo, daj tu sarmicu.
vcucko vcucko 08:18 25.02.2018

Hokej finale

Ovo negde mora da se notira. Kakvo finale u hokeju.

Na 6 minuta do kraja Rusija povela 2:1. Nemci odmah izjednačuju. Pa 3 minuta do kraja Nemci vode 3:2, a na 2 minuta Kalinjin pravi glupost i zarađuje isključenje (znači do kraja). Realno gotovo. Ali Rusija igra do kraja bez golmana i 50 sekundi do kraja Gusev izjednačuje.
U produžetku Kovalčuk maši zicer, ali u 10. minutu sada Nemac pravi idiotluk i udara Rusa palicom u glavu, isključenje. U prvom napadu pak kruži dok nisu izgradili situaciju za šut i Kaprizov ukucava sa distance.

Za Herz-Infarkt, što bi rekli Njemcovi

narcis narcis 09:37 25.02.2018

Re: Hokej finale

vcucko
Ovo negde mora da se notira. Kakvo finale u hokeju.

Na 6 minuta do kraja Rusija povela 2:1. Nemci odmah izjednačuju. Pa 3 minuta do kraja Nemci vode 3:2, a na 2 minuta Kalinjin pravi glupost i zarađuje isključenje (znači do kraja). Realno gotovo. Ali Rusija igra do kraja bez golmana i 50 sekundi do kraja Gusev izjednačuje.
U produžetku Kovalčuk maši zicer, ali u 10. minutu sada Nemac pravi idiotluk i udara Rusa palicom u glavu, isključenje. U prvom napadu pak kruži dok nisu izgradili situaciju za šut i Kaprizov ukucava sa distance.

Za Herz-Infarkt, što bi rekli Njemcovi


prosto ne znan kako bih preživijo bez ovog izvešća, pa život bi mi bio tuga i jad.
vcucko vcucko 09:48 25.02.2018

Re: Hokej finale

narcis

prosto ne znan kako bih preživijo bez ovog izvešća, pa život bi mi bio tuga i jad.

A jbg sad. Ne pale se svi na ono kad sa prakljačama prebacuju lopticu preko nekakve mreže.
Kako se ono zove, pen..., pardon tenis
vcucko vcucko 09:54 25.02.2018

Re: Hokej finale

Inače, to počinje ovako:

Klinci prvi-drugi razred, trening i utakmica.
docsumann docsumann 10:23 25.02.2018

Re: Hokej finale

Inače, to počinje ovako:


nešto slično je uradila yu(exyu(ustvari SR&CG)) škola vaterpola, kada je u trening za najmlađe uvela male golove, male lopte, i na smanjenim dimenzijama igrališta pustila klince da igraju iako još ni plivati ne znaju najbolje.
fora je u tome da se klinci od malena prime na igru i doživljaj, a ne da ih se samo ubija u pojam plivanjem od zida do zida...
narcis narcis 10:24 25.02.2018

Re: Hokej finale

vcucko
narcis

prosto ne znan kako bih preživijo bez ovog izvešća, pa život bi mi bio tuga i jad.

A jbg sad. Ne pale se svi na ono kad sa prakljačama prebacuju lopticu preko nekakve mreže.
Kako se ono zove, pen..., pardon tenis

ma ne palin se ni ja, ja čak ni moju braću konjove ne gledam, volvo kup i te munje. sport nije gledanje drgih kako se znoju zavaljet u foteljama.
čak i dok sam se vucarao po takmičenjima više vremena sam provodio po štalama i ostalim padocima nego na tribinama .
Milan Novković Milan Novković 12:33 25.02.2018

Re: Hokej finale

vcucko
Ovo negde mora da se notira. Kakvo finale u hokeju.

Na 6 minuta do kraja Rusija povela 2:1. Nemci odmah izjednačuju. Pa 3 minuta do kraja Nemci vode 3:2, a na 2 minuta Kalinjin pravi glupost i zarađuje isključenje (znači do kraja). Realno gotovo. Ali Rusija igra do kraja bez golmana i 50 sekundi do kraja Gusev izjednačuje.
U produžetku Kovalčuk maši zicer, ali u 10. minutu sada Nemac pravi idiotluk i udara Rusa palicom u glavu, isključenje. U prvom napadu pak kruži dok nisu izgradili situaciju za šut i Kaprizov ukucava sa distance.

Za Herz-Infarkt, što bi rekli Njemcovi


Meanwhile, na drugom kraju univerzuma jel uživa još neko da posmatra Japanski ženski tim u Curlingu (jel imamo Srpsku reč za ovaj sport) kako komuniciraju između sebe, bez obzira što ih ništa ne razumemo
vcucko vcucko 13:35 25.02.2018

Re: Hokej finale

Milan Novković

Meanwhile, na drugom kraju univerzuma jel uživa još neko da posmatra Japanski ženski tim u Curlingu (jel imamo Srpsku reč za ovaj sport) kako komuniciraju između sebe, bez obzira što ih ništa ne razumemo



Ovde se bogami deru i jedne i druge, Koliko god ih grla služe.
maksa83 maksa83 14:17 25.02.2018

Re: Hokej finale

ženski tim u Curlingu (jel imamo Srpsku reč za ovaj sport)

Kad sam bio mali to smo zvali krajcerice.
narcis narcis 14:29 25.02.2018

Re: Hokej finale

vcucko
Milan Novković

Meanwhile, na drugom kraju univerzuma jel uživa još neko da posmatra Japanski ženski tim u Curlingu (jel imamo Srpsku reč za ovaj sport) kako komuniciraju između sebe, bez obzira što ih ništa ne razumemo



Ovde se bogami deru i jedne i druge, Koliko god ih grla služe.

ja se nešto mislim da smo mi pogrešno obavešćeni i da je to ustvari neko prvenstvo u deranju a kamenčuge su samo povod.
docsumann docsumann 14:58 25.02.2018

Re: Hokej finale

naletio sam na negdje na raspravu povodom doping afere (bješe li rus?) u karlingu, u smislu šta će im sterodidi za karling?!
fora je u igračima s metlom. ko žešće briše - dobija!
vcucko vcucko 15:17 25.02.2018

Re: Hokej finale

docsumann
naletio sam na negdje na raspravu povodom doping afere (bješe li rus?) u karlingu, u smislu šta će im sterodidi za karling?!
fora je u igračima s metlom. ko žešće briše - dobija!

To je ovaj lik, neki Krušelnicki.

Mada se meni čini, da je njemu doping pre trebao glede ispunjavanja bračnih obaveza prema tim-partneru, ujedno supruzi. Mlađanoj Brizgalovoj

ecce-florian ecce-florian 15:34 25.02.2018

Re: Hokej finale

maksa83
ženski tim u Curlingu (jel imamo Srpsku reč za ovaj sport)

Kad sam bio mali to smo zvali krajcerice.

ntz

"mice"


srdjan.pajic srdjan.pajic 00:19 26.02.2018

Re: Hokej finale

docsumann
naletio sam na negdje na raspravu povodom doping afere (bješe li rus?) u karlingu, u smislu šta će im sterodidi za karling?!
fora je u igračima s metlom. ko žešće briše - dobija!


Da, čoveče, teški narkomani. Oni bi se i u briškulama dopingovali da je to olimpijski sport. A i da nije. Jebote, kad sledeće olimpijade uvedu kvidič kao sport, Ruje će i tu da se dopinguju.
srdjan.pajic srdjan.pajic 00:32 26.02.2018

Re: Hokej finale

Milan Novković
vcucko
Ovo negde mora da se notira. Kakvo finale u hokeju.

Na 6 minuta do kraja Rusija povela 2:1. Nemci odmah izjednačuju. Pa 3 minuta do kraja Nemci vode 3:2, a na 2 minuta Kalinjin pravi glupost i zarađuje isključenje (znači do kraja). Realno gotovo. Ali Rusija igra do kraja bez golmana i 50 sekundi do kraja Gusev izjednačuje.
U produžetku Kovalčuk maši zicer, ali u 10. minutu sada Nemac pravi idiotluk i udara Rusa palicom u glavu, isključenje. U prvom napadu pak kruži dok nisu izgradili situaciju za šut i Kaprizov ukucava sa distance.

Za Herz-Infarkt, što bi rekli Njemcovi


Meanwhile, na drugom kraju univerzuma jel uživa još neko da posmatra Japanski ženski tim u Curlingu (jel imamo Srpsku reč za ovaj sport) kako komuniciraju između sebe, bez obzira što ih ništa ne razumemo


E, ja vodio ženu u petak u kafanu, Kod Japanca, i tamo je na tv-ima išao okršaj između Japanki i Koreanki, u krlingu. Baš je bilo simpa posmatrati, onako uz ladno ićiban pivce (jebo ih patak, prodaju neka do jaja small craft japanska piva, ali svako po 15-20 dolara za flašu. Ja razumeo pogrešno da to spravljaju u Japanu, i baš se načudio, jer su imala po 10-15% alkohola, to Japanac ne može da svari, ali posle video da su to zapravo većinom craft piva proizvedena ovde u Koloradu, na japanske teme i motive. Srećom, uzeh tog lagagnog ićibana, da me ne bi hapsilo na putu zbog vožnje u pijanom stanju).

Evo samo malog dela iz menija, mislim da su imali bar jedno 20 raznih ovih kao japanskih pivkana.
c_h.arlie c_h.arlie 05:33 26.02.2018

Re: Hokej finale

srdjan.pajic
docsumann
naletio sam na negdje na raspravu povodom doping afere (bješe li rus?) u karlingu, u smislu šta će im sterodidi za karling?!
fora je u igračima s metlom. ko žešće briše - dobija!


Da, čoveče, teški narkomani. Oni bi se i u briškulama dopingovali da je to olimpijski sport. A i da nije. Jebote, kad sledeće olimpijade uvedu kvidič kao sport, Ruje će i tu da se dopinguju.

Sreća tvoja te živiš u zemlji u kojoj se sportisti ne dopinguju !
Jebote !
Strašno !
srdjan.pajic srdjan.pajic 18:40 26.02.2018

Re: Hokej finale

Sreća tvoja te živiš u zemlji u kojoj se sportisti ne dopinguju !


Ko to kaže, ko to laže, pored živog nam Armstonga Lensa? Nego sad trenutno nisu uvatili komplet američki olimpijski tim, nego ruski, da se drogira čak i u tim najlevljim sportovima kao što su mice, ili taj krling, i to sve pod nadzorom države i oligarha i Vlasnika istih, samo da bi dokazali nekakvu superiornost ruske nacije, šta li je. A šteta, olimpijada nije ista bez Rusa, ali onih normalnih, što se ne rokaju u venu, ako uopšte ima takvih.

Nego, vidi ove majstore, priznajem, pomislio sam da li i njih drogiraju od malih nogu (razumse se, to je zato što ne volim Ruse), ali ovi klinci su opaki, cenim da ako ih ne zabrane zbog dopinga, sledeća decenija u hokeju je njihova.





maksa83 maksa83 19:10 26.02.2018

Re: Hokej finale

sledeća decenija u hokeju je njihova.

Sport svih sportova.
c_h.arlie c_h.arlie 20:09 26.02.2018

Re: Hokej finale

srdjan.pajic
Sreća tvoja te živiš u zemlji u kojoj se sportisti ne dopinguju !


Ko to kaže, ko to laže, pored živog nam Armstonga Lensa? Nego sad trenutno nisu uvatili komplet američki olimpijski tim, nego ruski, da se drogira čak i u tim najlevljim sportovima kao što su mice, ili taj krling, i to sve pod nadzorom države i oligarha i Vlasnika istih, samo da bi dokazali nekakvu superiornost ruske nacije, šta li je. A šteta, olimpijada nije ista bez Rusa, ali onih normalnih, što se ne rokaju u venu, ako uopšte ima takvih.

Nego, vidi ove majstore, priznajem, pomislio sam da li i njih drogiraju od malih nogu (razumse se, to je zato što ne volim Ruse), ali ovi klinci su opaki, cenim da ako ih ne zabrane zbog dopinga, sledeća decenija u hokeju je njihova.






Čekaj !
Da li ti to kažeš da se Rusi drogiraju da dokažu superiornost ruske nacije - i onda ih uhvate.
Da li može da se povuče analogija da se i Ameri drogiraju da pokažu superiornost američke nacije - ali njih ne uhvate.
Jebote !
Pa da li si ti do pre nekoliko godina video ikoga od drugih nacija, osim Amera, da se odmah posle pobede na bilo čemu, ogrću zastavom ?
Mislim, daj malo objektvinosti kada pričaš o nekim stvarima.
Istina, razumem ja da ti moraš da budeš veći Amer od Amera, jer - nije lako biti Srbin, a biti Amerikanac.
docsumann docsumann 07:27 27.02.2018

Re: Hokej finale

maksa83
sledeća decenija u hokeju je njihova.

Sport svih sportova.


jbg, ispada da su najbolji sportovi (igre) s loptom (geometrijskim tijelom), oni gdje dolazi do najžešćih udaraca - af i hokej.
od ovih mekih može samo basket da im konkuruše, donekle...

koliko god volistanem pratiti, zbog teških posjedica koji mnogi igrači imaju po završetku karijere.
a opet, mnogim siromašnim (afro-američkim) klincima ta igra je omogućila da pobjegnu iz geta, droge i kriminala, i postanu uspješni i bogati ljudi.
ta ambivalencija me baš lomi.

jedan od velikana igre, Bret Favr, legendarni qb Grin Beja, započeo sa kampanjom Don't Play
maksa83 maksa83 09:19 27.02.2018

Re: Hokej finale

jbg, ispada da su najbolji sportovi (igre) s loptom (geometrijskim tijelom), oni gdje dolazi do najžešćih udaraca - af i hokej.

Meni su u hokeju (i u ono malo AF što sam gledao) najfascinantniji oni koji izbegnu fizički kontakt. Zato je Wayne Gretzky bio da šit - kažu manje više svi koji su igrali protiv njega da ko god je probao da ga uhvati uglavnom zagrli vazduh.
c_h.arlie c_h.arlie 12:36 27.02.2018

Re: Hokej finale

maksa83
jbg, ispada da su najbolji sportovi (igre) s loptom (geometrijskim tijelom), oni gdje dolazi do najžešćih udaraca - af i hokej.

Meni su u hokeju (i u ono malo AF što sam gledao) najfascinantniji oni koji izbegnu fizički kontakt. Zato je Wayne Gretzky bio da šit - kažu manje više svi koji su igrali protiv njega da ko god je probao da ga uhvati uglavnom zagrli vazduh.

Šta je to AF ?
Milan Novković Milan Novković 13:50 27.02.2018

Re: Hokej finale

srdjan.pajic
...Evo samo malog dela iz menija, mislim da su imali bar jedno 20 raznih ovih kao japanskih pivkana...

Mi periodično (svakih nekoliko godina) nakupujemo male flašice raznih pića pa pravimo koktele - sledeći put radimo Japance
Milan Novković Milan Novković 13:51 27.02.2018

Re: Hokej finale

c_h.arlie
maksa83
jbg, ispada da su najbolji sportovi (igre) s loptom (geometrijskim tijelom), oni gdje dolazi do najžešćih udaraca - af i hokej.

Meni su u hokeju (i u ono malo AF što sam gledao) najfascinantniji oni koji izbegnu fizički kontakt. Zato je Wayne Gretzky bio da šit - kažu manje više svi koji su igrali protiv njega da ko god je probao da ga uhvati uglavnom zagrli vazduh.

Šta je to AF ?

As <beep>

maksa83 maksa83 14:03 27.02.2018

Re: Hokej finale

Šta je to AF ?

c_h.arlie c_h.arlie 14:09 27.02.2018

Re: Hokej finale

maksa83
Šta je to AF ?


Zar nije to neki sport koji se igra loptom ?
Ako jeste - koji ?
Ako je američki fudbal, onda ništa - jer se on ne igra loptom.
docsumann docsumann 15:31 27.02.2018

Re: Hokej finale

c_h.arlie
maksa83
Šta je to AF ?


Zar nije to neki sport koji se igra loptom ?
Ako jeste - koji ?
Ako je američki fudbal, onda ništa - jer se on ne igra loptom.


a hokej? s čime se oni dodavaju i golmana napucavaju?
docsumann docsumann 15:46 27.02.2018

Re: Hokej finale

maksa83
jbg, ispada da su najbolji sportovi (igre) s loptom (geometrijskim tijelom), oni gdje dolazi do najžešćih udaraca - af i hokej.

Meni su u hokeju (i u ono malo AF što sam gledao) najfascinantniji oni koji izbegnu fizički kontakt. Zato je Wayne Gretzky bio da šit - kažu manje više svi koji su igrali protiv njega da ko god je probao da ga uhvati uglavnom zagrli vazduh.


jbg, moje najveće divljenje u af-u imaju oni koji su izdržavali po više žestokih udaraca i ostajali na nogama.

Erl Kembel je preteča svih mighty power bekova koji su igrali nakon njega.
ujedno on je neka kombinacija ovoga što ti napominješ i toga što mene fascinira, spoj fludinosti, brzine i sirove nadljudske snage.

i kad bi ga dovatali, bilo je potrebno nekoliko protivničkih igrača da ga obore.

bio sam istinski potrešen kad sam vidio da pod stare dane jedva može da hoda. poslije tolikih operacija, povrijeda, odvikavanja od painkilera, pitaš se da li je sva ta slava bila vrijedna tolike žrtve.


c_h.arlie c_h.arlie 18:44 27.02.2018

Re: Hokej finale

docsumann
c_h.arlie
maksa83
Šta je to AF ?


Zar nije to neki sport koji se igra loptom ?
Ako jeste - koji ?
Ako je američki fudbal, onda ništa - jer se on ne igra loptom.


a hokej? s čime se oni dodavaju i golmana napucavaju?

Za hokej sam odmah znao šta je - bez obzira na 'loptu'.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana