Društvo| Politika| Život

"Last of summer wine"

Tibor Jóna RSS / 18.01.2010. u 14:30

Citao sam Proglas koji je uputila grupa od 200 intelektualaca (Jel uopste jos uvek ziv Pol Pot?). Neprijatno sam bio iznenandjen time sto, iako medju njima izuzetno epskih likova ogrnutih u razna istorijska i paraistorijska ruha i odezde, niko nije uzeo da se potrudi da, zarad marketinskog i PR potencijala vesti, okupi jos 100 intelektualaca - pa da ih bude spartanskih 300. Intelektualaca jel, okupljenih na braniku Necega protiv (ovog puta) zapadne ordije olicene u NATO paktu, da stanu na srpske Termopile i poginu za slobodu zlatnu i gradjevinska poduzeca vladike Artemija.

 

Steta je samo sto okupljenih 200, najpre po intelektu,  vise lice na ekipu BBC-jevog  "Last of the summer wine" nego sto bi ikada i izdaleka nalicilo na nabildovanih 300, ali sta je tu je - kakva zemlja takvi i Spartanci, - estetsko je danas tesko postici.

 

Ono sto je tu interesantno (pored toga sto projekat 200, okuplja posle dosta godina ne samo who-is-who of serbian chauvinism na jedno mesto i sto nam se posle duze pauze preko njega politicki obracaju i takve velicine poput Saurona iz Velike Drenove, Emira N. Kusturice ili Miroslava Toholja) je da spisak potpisnika cudnovato prati spisak clanova DSS-a, njihovih porodica i zavisnih kmetova zaposlenih po politickim feudima sto su ih sebi bili stekli za dva vakta dok su bili u vlasti.

 

Od samog Kostunice dr Voje iz sela Kostunica, nerealizovanog manastirskog bibliotekara ovdashnjeg, preko kandidata za predsednika gradske opstine Vozdovac Laneta Gutovic, Milana, potom ex ministra policijskog Jocica, decka lepljivih prstiju i nemirne mladosti opsednutog brzom voznjom i skupim dzipovima, nerealizovanog gradonacelnika zemunskog - Sinise Kovacevica i zene mu Ljiljane, Ljubomira Kljakica, Slobodana Samardzica...

 

Otprilike kao da se spisak potpisivao za slavskim astalom u toplom domu Kostunichinom.

 

Sto bi moglo da ponudi odgovor na pitanje zbog kojeg Srbija ne spava danima - zasto spisak nije potpisala Ustavochiniteljka Radovic - koja je u tom trenutku, sva je verovatnoca, dok je spisak kruzio izmedju proje i pi`tija, vadila dal turshiju iz kace, dal okretala tavche na gravche da ne zagori, ali i odgovor na pitanje zasto na primer medj potpisnicima nema takvih divova nacionalne misli i pregalaca nacionalnog osvescivnaja poput jednog Dragoslav Bokana koji je moze biti u tom trenu u decijoj sobi ucio musku decu paravojnom organizovanju, a zensku lepim manirima. 

 

Ne mogu, a da ne pitam kako su i od kada Tadija Kacar i Milutin Soskic "intelektualci" tj. sta ih u iste kvalifikuje, ali ne mogu ni da odolim da dokonije medj vama pozovem da u slucaju apsolutnog viska slobodnog vremena, pod obavezno prochavrljate po fejsbuku i pretrazite neka od onih imena koja vam se nece naprvo uciniti poznaim  i zabavite se stranicama koje oni tamo podrzavaju (Srbska armija, Srbski front, Dragos Kalajic, Udruzenja Nomokanon, Obraz (the usuall), SNP "Zbor" (quelle retro!)

 

Sa sajta dejanlucic.net (gde je on na spisku!!!) saznacemo da su neki od ovih 200, potpisnici jos nekolikih zanimljivih peticija, poput one za utrvrdjivanje istine o pogibiji Nebojse Krstica, osnivaca Obraza, koja pocinje ovako:

"O Vavedenju Presvete Bogorodice 2001. godine, u navodnoj "saobraćajnoj nezgodi", mučenički je postradao Nebojša M. Krstić, Predsednik Otačastvenog pokreta Obraz, istaknuti pravoslavni publicista, filosof i geopolitički analitičar, član Udruženja književnika Srbije i dobitnik Svetosavske nagrade Njegove Svetosti Patrijarha Srbskog Gospodina Pavla za 1991. godinu. I pored toga što je prošlo više od pet meseci od pogibije ovog istinitog Srbina sa Obrazom i političara sa Krstom, kao i njegovih saputnika, Milana Živkovića i Spomenke Đurić - nadležni organi i dalje ćute.
Tim povodom, Otačastveni pokret Obraz je 21. januara 2002. uputio srbskoj javnosti deset pitanja pod naslovom Zašto ubijaju rodoljubive Srbe:"

Odredjenu dozu glamura ali i iznenadnosti na spisak unose imena NJKV knezeva Vladimira i NJKV kneginje Brigite Karadjordjevic, a strava je i sto izgleda da nema dekana fakulteta iz Kosovskoj Mitrovici koji nije potpisao peticiju. Saznali smo i da je Bora Corba pesnik, a da je Milorad Vucelic - novinar, dok je titula Dragana Jocica i Dusana Mihajlovica ista - "nekadasnji mininistar MUP"  

 Neki od potpisnika su cesti gosti, heroji i cesto citirani likovi na jednom od giga mega ultra zabavnih sajtova koje nam nudi cyber prostor.rs - www.srpskanalitika.com ! Ko nije bice mu zao sto nije vec bio tamo!

Dobitnik nagrade "Dobro dosao u klub mladicu" - Dimitrije Vojnov, dramaturg 

Dobitnik nagrade "Sta ces ti s njima" - Jagos Djuretic

Dobitnici nagrade "Di si bi(l)a kad je grmilo" - Ivana Zigon & Aleksandar Vulin, ravnopravno

 

========================================================================= 

 

A kad smo vec kod intelektualaca, ko je gledao sinocni U.N. imao se rashta i roditi. Ja, da budemo otvoreni, do imbecilnosti volim Olju Beckovic. Majke mi moje Vladane! Da uzme da pljuje Frenka Herberta i prve dve knjige iz serijala Dine i tad bi je voleo. Ili da budem jasniji - da izjavi da ne voli Sarlotu Rempling u "Nocnom cuvaru" voleo bi je i tada.

 

Ali ne kapiram vise fazon sa dvodjenjem Lichtove i Djoke u emisiju. I ne samo u Utisak nedelje, vec u bilo koju emisiju. Zar nije korisnije sa stanovista stednje vremena samo procitati saopstenja DS i DSS na temu emisije i okrenuti se od somnabule smislu? Ali ne, moralo je mentalnim klincima pod mentalne nokte. Zasto?

 

=========================================================================

 



Komentari (102)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

Inner Party Inner Party 14:43 18.01.2010

Tja...

... vidim zivece duh e-novina jos dugo dugo dok je ovakvih tekstova. Pateticno.

Virtuelni Vasilije Virtuelni Vasilije 15:05 18.01.2010

Re: Tja...

Tibika

Ali ne kapiram vise fazon sa dvodjenjem Lichtove i Djoke u emisiju. I ne samo u Utisak nedelje, vec u bilo koju emisiju. Zar nije korisnije sa stanovista stednje vremena samo procitati saopstenja DS i DSS na temu emisije



Hm, a sta je alternativa? Ako izostavimo i ovih "200 velicanstvenih" koji sigurno ne bi prosli tvoje "kriterijume" (sa istim/slicnim obrazlozenjem), ostaju samo dve mogucnosti:

1) Vojislav Seselj - njemu ne bi haski sud dozvolio...

2) "intelektualni giganti" okupljeni oko Pescanika i e-Novina - oni su i tako (prakticno) svi u politickom savetu LDP sto znaci da bi covek umesto njih mogao da procita saopstenja pomenute partijice ...

Drugim recima, nasa zajednicka ljubav Olja Beckovic ( ) nije imala drugog izbora: logicno da je zeni stalo do gledalaca. Valjda je bolje da ima goste ciji stavovi su interesantni za vecinu biraca/gradjana u Srbiji ... nego samo za 5% njih ?
adam weisphaut adam weisphaut 15:10 18.01.2010

Re: Tja...

. Valjda je bolje da ima goste ciji stavovi su interesantni za vecinu biraca/gradjana u Srbij

Propadnu piplmetri od preopterećenosti kad ovo dvoje počnu analiziraju, onoliko elokventni kakvim nam ih je majka priroda podarila..
blogovatelj blogovatelj 16:48 18.01.2010

Re: Tja...

vidim zivece duh e-novina


Živeće vekovma..

Evo sad sam dole ostavio komentar gde sam autoru objasnio da je Srbija slobodna zemlja i da sam ponosan što on piše ovakve tekstove. Zato smo se i borili protiv diktature.
Da svako ko misli da je neki k.... to i pokaže svima, i sa ponosom.
A autor je pametan dečko. Razumeće napisano.
blogovatelj blogovatelj 16:51 18.01.2010

Re: Tja...

nego samo za 5% njih ?


Ma kakvi 5%. Ti si šaljiv. To je negde oko 3%.
Pitati Gugla ya Voždovac i izbore, daće tačan rezultat.
uros_vozdovac uros_vozdovac 22:21 18.01.2010

Re: Tja...

Ma kakvi 5%. Ti si šaljiv. To je negde oko 3%.
Pitati Gugla za Voždovac i izbore, daće tačan rezultat.


Promptno stiže, 4,73% ili 118 glasova ispod praga.
dolybell92 dolybell92 22:51 18.01.2010

Re: Tja...

Citao sam Proglas koji je uputila grupa od 200 intelektualaca


Smesno je sto se ogroman broj potpisnika peticije
upisao samo zbog toga sto je naslov
Srpski intelektualci...
(broj 200 nema znacaja)
jer drugacije se ne mogu nigde svrstati a
najmanje medju intelektualce....
kao da je to titula koja se dobija potpisom ispod naslova...

A da treba da ostanemo nesvrstani - treba,
jer takvi kakvi smo nema nas se ni gde svrstati...
Virtuelni Vasilije Virtuelni Vasilije 23:44 18.01.2010

Re: Tja...

dolybell92
Smesno je sto se ogroman broj potpisnika peticije
upisao samo zbog toga sto je naslov
Srpski intelektualci...


Smesno je sto ti ocigledno i ne znas bas o cemu pises iako je Jaksa dole ostavio link (Проглас 200 јавних личности о референдуму о НАТО-у ). Kad te vec mrzelo da se informises, nisi morala ni da se ovoliko trudis i da pises ... dovoljno je bilo da aplaudiras i "lupas" preporuke (i, eventualno, malo trolujes )
bellakafa bellakafa 18:32 20.01.2010

Re: Tja...

dolybell92


Smesno je sto se ogroman broj potpisnika peticije
upisao samo zbog toga sto je naslov
Srpski intelektualci...
(broj 200 nema znacaja)
jer drugacije se ne mogu nigde svrstati a
najmanje medju intelektualce....
kao da je to titula koja se dobija potpisom ispod naslova...



pa takvi su se upravo time diskvalifikovali kao intelektualci
niki m niki m 14:54 18.01.2010

ha, ha...

Dobra tekst. Jos samo kada bi bio duhovit.
hazar hazar 15:09 18.01.2010

Jed

Hajde da dam komentar u stilu teksta. Sećam se onomad kada su razne vrste peticija potpisavale NGO iz Srbije, reda veličine 50 do 60 njih, a i mlađani g.Jona im se pridruživao. Izgleda da je problem što mediji ne nazvaše potpisnike grupom intelektualaca, pa je sada jed izbio na površinu.

Da ste uspeli da održite nivo humora sa početka dao bih vam preporuku, a ovako ispade obična pluvačina, manje više lična.
Tibor Jóna Tibor Jóna 15:19 18.01.2010

Re: Jed

Sećam se onomad kada su razne vrste peticija potpisavale NGO iz Srbije, reda veličine 50 do 60 njih, a i mlađani g.Jona im se pridruživao.


Kojomad?
hazar hazar 18:40 18.01.2010

Re: Jed

Tibor Jóna
Kojomad?

Sada sam stvarno zabrinut. Volim arhaične reči, ali ovo stvarno ne razumem.

Imajući u vidu deo citiranog komentara pretpostavljam da hoćete da vam navedem kada ste to podržavali grupne peticije NGO. Verujte da ne mogu da navedem. Znate ja sam u situaciji da pamtim samo bitnije stvari koje nešto oslikavaju. Sećam se recimo sličnog lupanja po priznatim ljudima, jer vam se ne sviđa njihov politički stav, kao kada ste pisali o sajmu knjiga. Sve mi to liči na kompleks niže vrednosti i očajničku žudnju za društvenim priznanjem.

No poenta mog komentara je onaj drugi deo o tome da ste trebali da se zaustavite na prva dva pasusa i imali bi ste odličan blog, kao uvod u kasnije zezanje u komentarima.
Tibor Jóna Tibor Jóna 21:20 18.01.2010

Re: Jed

Imajući u vidu deo citiranog komentara pretpostavljam da hoćete da vam navedem kada ste to podržavali grupne peticije NGO. Verujte da ne mogu da navedem.


ali zasto bi vas to sprecilo da komentarisete...
hazar hazar 22:06 18.01.2010

Re: Jed

Tibor Jóna
Imajući u vidu deo citiranog komentara pretpostavljam da hoćete da vam navedem kada ste to podržavali grupne peticije NGO. Verujte da ne mogu da navedem.ali zasto bi vas to sprecilo da komentarisete...

Vidite mladiću, razumem ja da čovek nikako ne može ponekad da uhvati suštinu. Ako trebam da biram između pisanih dela D.Kovačevića, D.Ćosića ili M.Bećkovića i vas uvek ću izabrati njih. Ako treba da se pozovem na autoritet u filmskoj umetnosti onda će E.Kusturica tu uvek naći masto, kao i što više verujem u pravničko znanje V.Koštunice nego vaše. Pitajte i bilo koga drugog i sumnjam u drugačiji odgovor. Iza njih stoji bogati opus, a koliko je meni poznato iza vas ništa, a vi sebi dozvoljavate da ih omalovažavate zbog političkih stavova. Doduše postoji verovatnoća da ste vi nešto značajno do sada učinili, a da ja to ne znam i u tom slučaju se izvinjavam na onom ništa. Čak i da je tako vi niste za poređenje.

Kada oni nešto kažu, ja obavezno promislim o tome, a savetujem i vama. Možda nešto naučite, nikad se ne zna.

P.S. To što ne želim da pretražujem arhivu bloga i pronađem gde ste podržavali takve peticije ne znači da to niste učinili. No opet ponavljam nije to poenta mog komentara.
Tibor Jóna Tibor Jóna 22:16 18.01.2010

Re: Jed

hazar

Vidite mladiću, razumem ja da čovek nikako ne može ponekad da uhvati suštinu. Ako trebam da biram između pisanih dela D.Kovačevića, D.Ćosića ili M.Bećkovića i vas uvek ću izabrati njih. Ako treba da se pozovem na autoritet u filmskoj umetnosti onda će E.Kusturica tu uvek naći masto, kao i što više verujem u pravničko znanje V.Koštunice nego vaše.


a sto ih ne izabraste nego ste kod mene dosli da poganite ?
adam weisphaut adam weisphaut 23:13 18.01.2010

Re: Jed

Ako trebam da biram između pisanih dela D.Kovačevića, D.Ćosića ili M.Bećkovića i vas uvek ću izabrati njih. Ako treba da se pozovem na autoritet u filmskoj umetnosti onda će E.Kusturica tu uvek naći masto, kao i što više verujem u pravničko znanje V.Koštunice nego vaše.

Kao i Leni Rifenštal, Đerđ Lukać, Karl Šmit; Martin Hajdeger..ali na osnovu ovih ekstremnih primera možemo videti da jednačina intelektualac je po pravilu u pravu ne drži vodu..
hazar hazar 23:23 18.01.2010

Re: Jed

Tibor Jóna

a sto ih ne izabraste nego ste kod mene dosli da poganite ?

Pretpostavljam da vas ovakav odgovor kvalifikuje za intelektualca. Zbogom g.Jona.
blogovatelj blogovatelj 23:51 18.01.2010

Re: Jed

Tibor Jóna

a sto ih ne izabraste nego ste kod mene dosli da poganite ?

Pretpostavljam da vas ovakav odgovor kvalifikuje za intelektualca. Zbogom g.Jona.


Neces ni mene vise nikad da vidis ovde. Ako si u stanju da budes ovakav prostak, nemam nameru da boravim sekunde vise na tvom blogu. Drugim recima, izazivas gadjenje.
Jedinu cu iz postovanja prema gosn Unfuckablu da odgovorim na njegov komentar, sto je izraz postovanja prema nekome ko zna da normalno komunicira i ko misli svojom glavom, a ne onako kako su mu rekli.
Tibor Jóna Tibor Jóna 23:56 18.01.2010

Re: Jed

blogovatelj

Tibor Jóna

a sto ih ne izabraste nego ste kod mene dosli da poganite ?

Pretpostavljam da vas ovakav odgovor kvalifikuje za intelektualca. Zbogom g.Jona.


Neces ni mene vise nikad da vidis ovde. Ako si u stanju da budes ovakav prostak, nemam nameru da boravim sekunde vise na tvom blogu. Drugim recima, izazivas gadjenje.
Jedinu cu iz postovanja prema gosn Unfuckablu da odgovorim na njegov komentar, sto je izraz postovanja prema nekome ko zna da normalno komunicira i ko misli svojom glavom, a ne onako kako su mu rekli.


oh
ne
avaj.
kuku
srce
lele
plinski stednjak
zilet
lele!
veliot veliot 12:50 19.01.2010

Re: Jed

Tibor nije vredjao nikoga, dok su blogovatelj i hazar bili moze se reci prilicno bahati. Sta znaci to 'mladicu, slusaj...', jel to neki eufemizam za 'balavac'? Srbija je zemlja gde je sramota biti mlad i gde se mladost svrstava u najgore osobine i sinonim je za nezrelost. Kako bi vama bilo da vam se obracamo sa 'matorac, slusaj...'? Idite gde hocete ako vam se ovde ne svidja, samo ne smarajte vise.
bellakafa bellakafa 18:34 20.01.2010

Re: Jed

hazar

Vidite mladiću, razumem ja da čovek nikako ne može ponekad da uhvati suštinu. Ako trebam da biram između pisanih dela D.Kovačevića, D.Ćosića ili M.Bećkovića i vas uvek ću izabrati njih. Ako treba da se pozovem na autoritet u filmskoj umetnosti onda će E.Kusturica tu uvek naći masto, kao i što više verujem u pravničko znanje V.Koštunice nego vaše. Pitajte i bilo koga drugog i sumnjam u drugačiji odgovor. Iza njih stoji bogati opus, a koliko je meni poznato iza vas ništa, a vi sebi dozvoljavate da ih omalovažavate zbog političkih stavova. Doduše postoji verovatnoća da ste vi nešto značajno do sada učinili, a da ja to ne znam i u tom slučaju se izvinjavam na onom ništa. Čak i da je tako vi niste za poređenje.

Kada oni nešto kažu, ja obavezno promislim o tome, a savetujem i vama. Možda nešto naučite, nikad se ne zna.

P.S. To što ne želim da pretražujem arhivu bloga i pronađem gde ste podržavali takve peticije ne znači da to niste učinili. No opet ponavljam nije to poenta mog komentara.


niste vi krivi, kriva je priroda.
bellakafa bellakafa 18:37 20.01.2010

Re: Jed

blogovatelj
Tibor Jóna

a sto ih ne izabraste nego ste kod mene dosli da poganite ?

Pretpostavljam da vas ovakav odgovor kvalifikuje za intelektualca. Zbogom g.Jona.


Neces ni mene vise nikad da vidis ovde. Ako si u stanju da budes ovakav prostak, nemam nameru da boravim sekunde vise na tvom blogu. Drugim recima, izazivas gadjenje.
Jedinu cu iz postovanja prema gosn Unfuckablu da odgovorim na njegov komentar, sto je izraz postovanja prema nekome ko zna da normalno komunicira i ko misli svojom glavom, a ne onako kako su mu rekli.


fantastično da ti misliš da "ne razmišljati svojom glavom nego onako kako su ti rekli" ne predstavlja nikakvu uvredu.
mostarac mostarac 15:19 18.01.2010

Hn...

A da ti jarane kazes nesto o temi zbog koje se ta grupa sastala i potpisala to sto je potpisala.
Ovako iz tebe izbija samo mrznja i zelja za omalovazavanjem pojedinih ljudi.
Nista vise.
Alava Alava 15:23 18.01.2010

Re: Hn...

mostarac

A da ti jarane kazes nesto o temi zbog koje se ta grupa sastala i potpisala to sto je potpisala.
Ovako iz tebe izbija samo mrznja i zelja za omalovazavanjem prema pojedinih ljudi.
Nista vise.

A da se neko malo privati pravopisa?
Jedina mržnja koju vidim jeste ova koja izlazi iz komentara i upućena je Tiboru.
BTW, on je jedan od najduhovitijih ljudi ovde.
Ili vam se više sviđa kako o 200 intelektualaca piše Nebojša Krstić?
Virtuelni Vasilije Virtuelni Vasilije 15:29 18.01.2010

Re: Hn...

Alava
A da se neko malo privati pravopisa?


Ja mislim da bi i djak prvak ovde zakljucio da se radi o gresci u kucanju (ili prilikom prepravljanja teksta?) a ne o pravopisnoj ... Al' dobro - kad vec nemamo nista drugo da prebacimo mostarcu ( ), aj' da mu ispravljamo greske u tipkanju
mostarac mostarac 15:32 18.01.2010

Re: Hn...

Hvala Alava, ispravio sam.
Alava Alava 15:34 18.01.2010

Re: Hn...

Virtuelni Vasilije

Alava
A da se neko malo privati pravopisa?


Ja mislim da bi i djak prvak ovde zakljucio da se radi o gresci u kucanju a ne o pravopisnoj ... Al' dobro - kad vec nemamo nista drugo da prebacimo mostarcu ( ), aj' da mu ispravljamo greske u tipkanju

Virtuelni, naravno da je greška u kucanju, nastala iz ogrooomne želje da se što pre pljune, pa u toj žurbi se ne pogleda šta je istipkano. I mojne samo te fore - kad već nemamo šta drugo...onda pravopis. Pravopis sam navela u prvoj rečenici, iza te rečenice ima još ponešto.
Virtuelni Vasilije Virtuelni Vasilije 15:48 18.01.2010

Re: Hn...

Al-ka
Pravopis sam navela u prvoj rečenici, iza te rečenice ima još ponešto.


Ja komentarisao samo ono sto mi je prvo upalo u oci ... valjda je to dozvoljeno? Moje licno razumevanje te tvoje greske je u "ogrooomnoj" i brzopletoj zelji da (od)branis Tibora?

Sto se tice druge (tvoje) recenice mislim da gresis (verovatno iz istog razloga) - NIKAKO se iz kratkog mostarcevog posta ne moze izvuci mrznja prema Tiboru ...

Kod trece se, za divno cudo, slazemo: i ja mislim da je Tibor vrlo duhovit (ranije sam znao cesce da ga hvalim) jedino ta njegova (prokleta) politicka pristrasnost (ostrascenost?) kvari ceo utisak (ok, razumem da tebi ne smeta ... ako je uopste primecujes ). Unekoliko me podseca na Peru Lukovica kome duhovitost i inteligenciju ne moze niko osporiti. Samo sto je Tibor (hvala bogu) neuporedivo pristojniji od vulgarnog (bljak) Pere ...

pozz



srdjan.pajic srdjan.pajic 16:41 18.01.2010

spisak

Stvarno, i ja se pitam, gde se dede Bokan? A Kristijan? A Miladin? Cudi me da ni Legije nema, pa i on covek pise knjige, a gde ces veceg patriote od njega .
adam weisphaut adam weisphaut 16:54 18.01.2010

Re: spisak

srdjan.pajic

Stvarno, i ja se pitam, gde se dede Bokan? A Kristijan? A Miladin? Cudi me da ni Legije nema, pa i on covek pise knjige, a gde ces veceg patriote od njega .

A Svetlana Ražnatović, umetnica?
blogovatelj blogovatelj 16:56 18.01.2010

Re: Hn...

Ili vam se više sviđa kako o 200 intelektualaca piše Nebojša Krstić?


Nije problem pisati o tih dvesta. I Krstic i Jona imaju pravo na to. Svako ima pravo na to.
Problem je pisati kako Srbija ne valja. To je ogavna generalizacija.
Vidi moj komentar dole...
dobrosavljevic_m dobrosavljevic_m 16:58 18.01.2010

Re: Hn...

Alava
blogovatelj blogovatelj 17:19 18.01.2010

Re: Hn...

BTW, on je jedan od najduhovitijih ljudi ovde.


Ahhaaaaaaaaaaa

Evo npr pitao je nekog ovde "kojomad"
Umro sam od smeha, suze su mi isle...
jaksa scekic jaksa scekic 18:28 18.01.2010

Re: spisak

srdjan.pajic

Stvarno, i ja se pitam, gde se dede Bokan? A Kristijan? A Miladin? Cudi me da ni Legije nema, pa i on covek pise knjige, a gde ces veceg patriote od njega .


Sto se tice Kristijana evo ga ovde


srdjan.pajic srdjan.pajic 19:05 18.01.2010

Re: spisak

jaksa scekic


Sto se tice Kristijana evo ga ovde




Ispalo mu kontaktno socivo?
Unfuckable Unfuckable 20:52 18.01.2010

Re: spisak

Ispalo mu kontaktno socivo?

traži penkalU da potpiše peticiju
srdjan.pajic srdjan.pajic 21:03 18.01.2010

Re: spisak

Unfuckable

Ispalo mu kontaktno socivo?

traži penkalU da potpiše peticiju



A i ovaj drugi akademik, sto lezi kao sardina, verovatno iskazuje svojevrstan protest protiv ulaska u NATO?
Unfuckable Unfuckable 21:23 18.01.2010

Re: spisak

iskazuje svojevrstan protest protiv ulaska u NATO?

gandijevski prkosi mrskom agrEsoru
(ili vedžba trbušnjake?)
srdjan.pajic srdjan.pajic 21:32 18.01.2010

Re: spisak

Unfuckable

iskazuje svojevrstan protest protiv ulaska u NATO?

gandijevski prkosi mrskom agrEsoru
(ili vedžba trbušnjake?)


Trbusnjaci, i sklekovi, za X-tijanovog JUNIOR apprentice-a. NATO i paljenje D.J.-amija se uci u sledecem razredu.



antioksidant antioksidant 21:35 18.01.2010

Re: Hn...

Alava

Unfuckable Unfuckable 21:37 18.01.2010

Re: spisak

mene skroz šarmira to đavolje činodejstvovanje po svetim mestima, a patriote sa krstovima od po' kile oko vrata u glavnim ulogama. Puna usta Srbije, a džepovi kokaina (za decu, da se nađe)
marbles
srdjan.pajic srdjan.pajic 21:39 18.01.2010

Re: spisak

Unfuckable

iskazuje svojevrstan protest protiv ulaska u NATO?

gandijevski prkosi mrskom agrEsoru
(ili vedžba trbušnjake?)


E, sad nesto smesno/tuzno: pitam sestricinu (8 godina, razbija u skoli) sta bi volela da joj donese ujka "iz Amerike" - mala kaze: laptop! Ok, pitam sestrica, 14 godina, puko u skoli): a sta ti hoces da ti ujka donese: kaze - fantomku!


Unfuckable Unfuckable 21:47 18.01.2010

Re: spisak

znaš šta : ako mu ne doneseš, moraće dete samo da se snađe, pa će posle svi tebe da krive.
antioksidant antioksidant 22:03 18.01.2010

Re: spisak

Ok, pitam sestrica, 14 godina, puko u skoli): a sta ti hoces da ti ujka donese: kaze - fantomku!

fantomka - phantom girl

nista ti ne kapiras decu ali nista



svi betmenovi prijatelji su moji prijatelji
AlexDunja AlexDunja 23:28 18.01.2010

Re: spisak

A Svetlana Ražnatović, umetnica?

ovo itekako ide uz saurona iz V.D.( zavicajnog)


bellakafa bellakafa 18:38 20.01.2010

Re: Hn...

mostarac
A da ti jarane kazes nesto o temi zbog koje se ta grupa sastala i potpisala to sto je potpisala.
Ovako iz tebe izbija samo mrznja i zelja za omalovazavanjem pojedinih ljudi.
Nista vise.

tuga da uopšte treba objašnjavati da te ljude ne vredi poštovati, mesto da se to podrazumeva. tuga.
homeles homeles 16:22 18.01.2010

izvor, kolega, izvor

tibore, ima li negde online taj papir/apel sa potpisnicima?
Tibor Jóna Tibor Jóna 16:25 18.01.2010

Re: izvor, kolega, izvor

homeles

tibore, ima li negde online taj papir/apel sa potpisnicima?


nema, izmislio sam.
homeles homeles 16:31 18.01.2010

Re: izvor, kolega, izvor

ne, ozbiljno pitam, nigde ne mogu da nađem tekst apela i potpisnike.
jaksa scekic jaksa scekic 18:33 18.01.2010

Re: izvor, kolega, izvor

homeles

ne, ozbiljno pitam, nigde ne mogu da nađem tekst apela i potpisnike.


[/url][url=http://www.slobodanjovanovic.org/2010/01/11/tekst-proglasa-o-referendumu-o-nato/]
AlexDunja AlexDunja 21:32 18.01.2010

Re: izvor, kolega, izvor

e, na ovog sam bila zaboravila:)
Слободан Ракитић, књижевник...
i na jos neke, al' nije bitno
homeles homeles 22:50 18.01.2010

Re: izvor, kolega, izvor

jaksa scekic

homeles

ne, ozbiljno pitam, nigde ne mogu da nađem tekst apela i potpisnike.


[/url][url=http://www.slobodanjovanovic.org/2010/01/11/tekst-proglasa-o-referendumu-o-nato/]


danke jakša
blogovatelj blogovatelj 16:44 18.01.2010

A da te pitam nesto...

kakva zemlja takvi i Spartanci


Izvini, dokle ćeš da kukaš na moju zemlju?
Ako ti se vlada ne svidja, organizuj demonstracije.
Ako ti se ovih 200 ne svidja, piši o njima šta god poželiš.
Ako ti se neka osoba ne svidja, kukaj na tu osobu, niko ti ne brani.
Koliko znam Srbija je trenutno slobodna zemlja. To se recimo vidi i po tome što možeš ovde da sikćeš i lečiš svoje kompleksse koliko god želiš, a da te niko ne maltretira i ne hapsi zbog toga.
Kao što vidim, ti to obilato i koristiš. I treba da koristiš.
Ali onda otpada ovaj tvoj argument da je Srbija zemlja koja ne valja.
Zašto pljujes po Srbiji?
Srbija kao i mnoge druge zemlje ima svakakvih ljudi koji u njoj žive. Ima kretena, ima pametnih, svačega ima.
Zašto onda generalizujes?
BigBadWolf BigBadWolf 18:34 18.01.2010

Re: A da te pitam nesto...

Stvarno bre Tibore, em hoces slobodu govora, em hoces i da je koristis. Pa ne moze i jare i pare, majkamustara...
blogovatelj blogovatelj 19:46 18.01.2010

Re: A da te pitam nesto...

Stvarno bre Tibore, em hoces slobodu govora, em hoces i da je koristis. Pa ne moze i jare i pare


Kako ne moze kad vidimo da moze. Hajde malo argumenata za promenu, ako ih imas. Ne vidim ih nesto.
Jel pise sta hoce?
Pise!
Jel pise koliko hoce?
Pise!

Znaci, sloboda govora na delu je tu.
Sta je onda sporno BigBadWolfe?
Nije nista, znamo to i ti i ja, samo si ti nezadovoljan sopstvenim zivotom, pa ti ovo dodje kao terapija.
BigBadWolf BigBadWolf 20:44 18.01.2010

Re: A da te pitam nesto...

Moze, jakako da moze, uz rizik da se pojavi neka jada i da krene da se moralno uzdize nad tobom "Dokle ces ti moju zemlju, je li bre ...?" itd. Ti da se pitas za to bi se islo kod sudije za prekrsaje u najmanju ruku, mozda i na robiju.

Zamisli, usudio se neko da napise nesto lose o tvojoj zemlji, o tom centru vasione i regionalnom lideru i njenim intelektualnim gromadama. Pa br'te, ako ti se ne svidja, pali odavde, sta cekas?

Da si malo manje jadan, bio bi smesan, ovako si samo tuzan.

/Ende.
Unfuckable Unfuckable 20:56 18.01.2010

Re: A da te pitam nesto...

čekaj bre blogovatelju,šta je tebe toliko rasrdilo u ovom Tiborovom tekstu?
Daj neki citat, polepi teze koje su sporne - moguće je da sam ja malo pretrčao ili obratio pažnju na pogrešnu stranu, ne sporim - ali daj da vidimo te generalizacije na delu i tijelu.
antioksidant antioksidant 21:40 18.01.2010

Re: A da te pitam nesto...

Izvini, dokle ćeš da kukaš na moju zemlju?

kanadu?
blogovatelj blogovatelj 00:00 19.01.2010

Re: A da te pitam nesto...

čekaj bre blogovatelju,šta je tebe toliko rasrdilo u ovom Tiborovom tekstu?


A da te pitam nesto...
kakva zemlja takvi i Spartanci


Izvini, dokle ćeš da kukaš na moju zemlju?
Ako ti se vlada ne svidja, organizuj demonstracije.
Ako ti se ovih 200 ne svidja, piši o njima šta god poželiš.
Ako ti se neka osoba ne svidja, kukaj na tu osobu, niko ti ne brani.
Koliko znam Srbija je trenutno slobodna zemlja. To se recimo vidi i po tome što možeš ovde da sikćeš i lečiš svoje kompleksse koliko god želiš, a da te niko ne maltretira i ne hapsi zbog toga.
Kao što vidim, ti to obilato i koristiš. I treba da koristiš.
Ali onda otpada ovaj tvoj argument da je Srbija zemlja koja ne valja.
Zašto pljujes po Srbiji?
Srbija kao i mnoge druge zemlje ima svakakvih ljudi koji u njoj žive. Ima kretena, ima pametnih, svačega ima.
Zašto onda generalizujes?


Kompletna njegova prica zasniva se uglavnom na pljuvanju. Ne samo ovaj post vec i raniji postovi su takvi.
Kao da mu je Srbija kriva sto je nesretnik u zivotu. Nek pljuje predsednika, premijera, ministre, fudbalsku reprezentaciju, koga god hoce, stvarno mi je svejedno.
Ali sta mu znaci uopstavanje na celu zemlju. Kao, u celoj drzavi Srbiji on ne moze da nadje nikoga ko bi razumeo njegove "intelektualne" vizije?!
blogovatelj blogovatelj 00:01 19.01.2010

Re: A da te pitam nesto...

kanadu?


Ponasaj se kao da si normalan!
Tibor Jóna Tibor Jóna 00:04 19.01.2010

Re: A da te pitam nesto...

blogovatelj

kanadu?


Ponasaj se kao da si normalan!


obecali ste da ce te otici!
chemu ovo neodlazenje?
srdjan.pajic srdjan.pajic 01:13 19.01.2010

Re: A da te pitam nesto...

blogovatelj

kanadu?


Ponasaj se kao da si normalan!




Izvini Blogovatelju, ali nisam do sada primetio da Tibor pljuje po necemu sto je dobro i na sta bi ti, kao Srbin, makar i u Kanadi, odista mogao da budes ponosan. Koliko mogu da vidim, uglavnom se uvati za nesto sto ga jedi, pa udri po tome, prilicno elokventno, i ja bih tako, da umem. Sticajem okolnosti, to sto jedi njega, i nama ostalima ide na k, a kako nismo svi bogom dani da dizemo revolucije na ulicama, sta nam drugo preostaje do gundjanja, lupanja preporuka jedni drugima, eventualno podjebavanja vas "patriota" koji dodjete ovde "na kanal". Evo, meni, priznajem, pricinjava veliko zadovoljstvo da vidim da Bora Corba, Momo Kapor, Kristijan Golubovic i Virtuelni Vasilije zastupaju iste stavove po pitanju ulaska u NATO. Gde mozes da si priustis takvo veselje, nego kod Tibora na blogu?




Virtuelni Vasilije Virtuelni Vasilije 08:20 19.01.2010

Re: A da te pitam nesto...

srdjan.pajic

Evo, meni, priznajem, pricinjava veliko zadovoljstvo da vidim da ... Kristijan Golubovic i Virtuelni Vasilije zastupaju iste stavove po pitanju ulaska u NATO.


Hahaha ... zaboravio si da u "listu" ubacis i Hitlera?
Srkisa, nisam citao tvoje druge postove osim nekoliko onih kojima pokusavas da se bavis mojom licnoscu (iz meni tajanstvenih razloga)... nesto smisleno sto zasluzuje odgovor nisam jos procitao. Ali nema veze, vidim da je "jato" tu da lupa preporuke ...

Boze, boze ko se sve na ovom blogu oseca pozvanim i smatra sebe kompetentnim da kaze nesto o intelektualcima ... i pri tom obavezno pljucne na neke od najvecih srpskih (i ne samo srpskih) umetnika ...
Unfuckable Unfuckable 08:54 19.01.2010

Re: A da te pitam nesto...

Boze, boze ko se sve na ovom blogu oseca pozvanim i smatra sebe kompetentnim da kaze nesto o intelektualcima ... i pri tom obavezno pljucne na neke od najvecih srpskih (i ne samo srpskih) umetnika ...

ček bre Virtuelni, znam da ovde nisi mislio na Tadiju Kačara - ali, i ti umetnici se smatraju kompetentnim da kažu po koju kako ovaj narod treba da živi i sa kim da se druži, pa to nikom ne smeta. Kao što mislim da oni imaju pravo da kažu svoje mišljenje, tako isto mislim da neintelektualna boranija tipa Srkiša, dragoljub & ja imamo isto takvo pravo da kažemo šta mislimo o njihovom angažmanu, koji se uglavnom (proteklih dvadesetak godina) svodio na dobrovoljno davanje tuđe krvi.
Ja recimo obožavam Momu Kapora i njegove tirade kako je na zapadu sve totalni bulšit i kako je šljiva bolja od džek denijelsa.To je onaj isti intelektualni i principijelni umetnik koji je visio po ćoškovima menhetna u svojim izlizanim starkama i pomalo iscepanim Leviskama srkućući skoč po barovima... - ali to je tada bilo tako cool. A sada "kad se patka više ne diže" - što bi Kojo rek'o u onom zanimljivom filmu, i kada je došao red da neka druga deca provere i odluče da li više vole starke ili opanke, šljivu ili skoč - eeeee, sad se peva druga pesma.
dakle - mojneme, pliz
Virtuelni Vasilije Virtuelni Vasilije 09:33 19.01.2010

Re: A da te pitam nesto...

Unfuck
ali, i ti umetnici se smatraju kompetentnim da kažu po koju kako ovaj narod treba da živi i sa kim da se druži, pa to nikom ne smeta. Kao što mislim da oni imaju pravo da kažu svoje mišljenje


Anf,

dovoljno dugo se "znamo" da je valjda nepotrebno da ti objasnjavam da sam se oduvek na ovom blogu zalagao za pristojnu i normalnu diskusiju o SVEMU. Ali ne mozes ni ti meni tvrditi da ne primecujes gomilu besmislenih i uvredljivh "pljucki" i (skoro) nista vise?

Kakvo je to "misljenje" ako ja tebi kazem: "ti i Joca Amsterdam zatupate isto misljenje po pitanju ulasaka u NATO (ili bilo kom drugom)"? Uostalom ono sto se meni ne svidja ni kod bloga Nebojse Krstica a ni kod ovog Tiborovog je bas taj pokusaj pausalne diskreditacije kompletnog spiska (VRLO RAZLICITIH) ljudi samo zato sto se nekom ne svidja njihovo misljenje (ili jos cesce opsti politicki stavovi)... Taj generalni pristup/metodologija je isti/slican kao i u vreme Milosevica kad su svi opozicionari zigosani kao nesto najgore moguce (u vreme komunizma neistoimisljenici i kriticari zvanicne politike su kao "kontrarevolucionari" zavrsavali u zatvoru).

Zalosno je sto se i dan danas zadrzao isti nacin "diskusije". Ko ovde uopste diskutuje i izrazava svoje misljenje o stvarnoj temi? Moze biti Tibor genijalac ali mu nista ne vredi ako svoj talenat traci na ovako pausalno diskreditovanje velikog broja ljudi samo zato sto se politicki ne slaze sa njima. Sa tako pogresnim pristupom i jedan nobelovac bi samo mogao da ispadne smesno-zalostan i nista vise ...

pozz

ps-edit: o pojedincima sa liste nemam volje ni da diskutujem. Kako mogu na osnovu bilo cijeg misljenja (ukljucujuci i moje) o nekom pojedincu da izvodim zakljucak o CELOJ listi od 200 ljudi? Pa ako cak i mogu ... to opet ne znaci da je svako njihovo KONKRETNO misljenje/stav neispravno (osim ako za kriterijum te ispravnosti ne prihvatim njihovu "moralno-politicku podobnost" )? Uostalom oni se i zalazu da "neka druga deca provere i odluče da li više vole starke ili opanke, šljivu ili skoč" na najdemokratskiji moguci nacin - referundumom. A ne da umesto njih (opet) odluci grupica korumpiranih politicara i njihovih (tajkunskih) finansijera. Ali koga interesuje sta su oni uopste napisali ...

Unfuckable Unfuckable 13:39 19.01.2010

Re: A da te pitam nesto...

ok, ali - ne čini li se da "patke koje se više neće uzdići" kucaju na skroz otvorena vrata, a sve zarad (nije na odmet, jelte) još malo lične promocije - ako se prisetimo da je BoTa lično rekao da je to pitanje koje zahteva referendum.
Čemu onda ...?
Virtuelni Vasilije Virtuelni Vasilije 15:23 19.01.2010

Re: A da te pitam nesto...

Unfuckable
ok, ali - ne čini li se da "patke koje se više neće uzdići" kucaju na skroz otvorena vrata, a sve zarad (nije na odmet, jelte) još malo lične promocije - ako se prisetimo da je BoTa lično rekao da je to pitanje koje zahteva referendum.
Čemu onda ...?


Ovo vec lici na diksusiju
Da, i moj prvi impuls je bio otprilike takav. I da je neko od vlasti odmah na pocetku tako nesto rekao, sve diskusije bi bile izlisne a cela inicijativa postala bespredmetna. Ali oni su prvo cutali da bi se na kraju javio savetnik predsednika i pokusao da na skojevsko-milosevicevski nacin diskredituje sve potpisnike. I ne samo njih nego i generalno sve intelektualce ... Kad se jos razjasnilo da je jedan glavnih uzrocnika za celu halabuku ministar odbrane sa svojim neprimerenim izjavama ja vise ne mogu da budem ubedjen da ta vrata neko ne pokusava da zatvori ...

Ova vrsta prmocije nije potrebna velikom delu potpisnika. Kostunici&Co jeste ali to je i normalno za svaku partiju koja nalazi u opoziciji. Vlasti su mu svojim (ne)spretnim (ne)reagovanjem dosta pomogle u tome ... Ti znas da sam ja u nasim blogvskim izbornim diskusijama uvek bio na strani DS. Ali ako oni na vlasti pokusavaju da se protiv opozicije bore na "milosevicevsko-skojevski" nacin, ako umesto argumenatovane diskusije pokusavaju da diskredituju svoje kriticare onda cu uvek biti protiv njih ...

Alava Alava 15:26 19.01.2010

Re: A da te pitam nesto...

Uostalom oni se i zalazu da "neka druga deca provere i odluče da li više vole starke ili opanke, šljivu ili skoč" na najdemokratskiji moguci nacin - referundumom. A ne da umesto njih (opet) odluci grupica korumpiranih politicara i njihovih (tajkunskih) finansijera.

E jes vala, deca baš izlaze na referendum. Vaso, je l' se ti zezaš, ili nas zezaš, ili stvarno veruješ u to?!
Virtuelni Vasilije Virtuelni Vasilije 15:41 19.01.2010

Re: A da te pitam nesto...

Alava

E jes vala, deca baš izlaze na referendum. Vaso, je l' se ti zezaš, ili nas zezaš, ili stvarno veruješ u to?!


Ma ja sam koristio samo Unf-ov figurativni nacin izrazavanja ... referendum ostaje najdemokratskiji nacin odlucivanja - tu se valjda slazemo? Valjda je bolje da o najbitnijim pitanjima za celu drzavu odlucuju gradjani umesto sacice politicara? Ili ti imas neki drugi predlog ... i bolji nacin?
Alava Alava 15:46 19.01.2010

Re: A da te pitam nesto...

Virtuelni Vasilije
Alava

E jes vala, deca baš izlaze na referendum. Vaso, je l' se ti zezaš, ili nas zezaš, ili stvarno veruješ u to?!


Ma ja sam koristio samo Unf-ov figurativni nacin izrazavanja ... referendum ostaje najdemokratskiji nacin odlucivanja - tu se valjda slazemo? Valjda je bolje da o najbitnijim pitanjima za celu drzavu odlucuju gradjani umesto sacice politicara? Ili ti imas neki drugi predlog ... i bolji nacin?

Ma jok, to je najdemokratskiji način, nego kud se dedoše intelektualci i kud se dede referendum kad je u pitanju Kosovo, kako nas onda ne pitaše (ni onda ni sad) šta mi hoćemo. Ovo je farsa.
Bili Piton Bili Piton 15:48 19.01.2010

Re: A da te pitam nesto...

Virtuelni Vasilije
Valjda je bolje da o najbitnijim pitanjima za celu drzavu odlucuju gradjani umesto sacice politicara?


Pa evo ja recimo ne mislim da je dobro da o takvim pitanjima odlucuju gradjani, jer se vec pokazalo na "gradjanskim diskusijama u malom" (ovde na blogu, na primer) da je ono sto to gradjanstvo motivise da se opredeli uglavnom i pre svega inat.

I to ovih dvesta ljudi dobro znaju i iza toga se skrivaju.
antioksidant antioksidant 15:56 19.01.2010

Re: A da te pitam nesto...

referendum ostaje najdemokratskiji nacin odlucivanja - tu se valjda slazemo?

sta tacno ti podrazumevas pod referendumom?
(to sto svi imaju pravo glasa a nemaju pojma o posledicama svog glasanja nikako nije demokratija. demokratija i referendum podrazumevaju informacije i odgovornost - ne strast i inacenje)

a sto se tice nato-a - pricace se o tome kad dodje vreme
tada ce se svi ukljuciti u debatu i nadajmo se pravom referendumu (sto na kraju podrayumeva i postovanje odlucenog - a ne kao sloba sa referendumom za strane posmatrace na kosovu)
ovo je sad pokusaj da se "nametne tema"
Virtuelni Vasilije Virtuelni Vasilije 16:18 19.01.2010

Re: A da te pitam nesto...

Bili d Kid

Pa evo ja recimo ne mislim da je dobro da o takvim pitanjima odlucuju gradjani


Haha ma nisi ti jedini koji je protiv demokratskih resenja ... Evo izmislite Alava i ti neki novi "srpski (ne)demokratski sistem", kad "glupi" ostatak sveta nije vec prihvatio samoupravljanje mozda ce ovoga puta to uraditi

antioksidant

sta tacno ti podrazumevas pod referendumom? (to sto svi imaju pravo glasa a nemaju pojma o posledicama svog glasanja nikako nije demokratija. demokratija i referendum podrazumevaju informacije i odgovornost - ne strast i inacenje)


Ma daj ne zezaj AO, pa valjda se pre referenduma podrazumeva diskusija i iznosenje argumenata za i protiv ... kao sto smo recimo poceli (i radili) tamo na Jaksinom blogu - samo u celom drustvu. Ne kapiram samo sto se neki od vas ljutkaju kad vam tepam(o) "skojevci" - a ovamo cim mislite da neke od vasih ideja/stavova ne bi bile prihvacene od gradjana, pokusavate da pokazete kako su gradjani priglupi i ne znaju sta je dobro za njih. Pa bi onda valjda trebalo neka "avangarda" da odlucuje u njihovo ime?

U vezi ovoga "pricace se o tome kad dodje vreme" sam vec rekao da se slazem. Zato i kritikujem vlast sto takve diskusije ne presece u startu i ucini ih bespredmetnim. U tom slucaju bih i ja kritikovao Kostunicu sto dize bespotrebnu uzbunu.

A ako vec misle da je doslo vreme onda neka kazu: ok za 3 (ili bilo koliko) meseci cemo organizovati referendum ... 'ajde da prodiskutujemo malo o tome u javnosti ... Pa onda opet nema potrebe da iko trazi referendum nego svi da iznose svoje ragumente ...

aj' caos
Bili Piton Bili Piton 16:22 19.01.2010

Re: A da te pitam nesto...

Vasa The Butch




Taman da samoupravljamo opet, ko lud sam bez sudova udruzenog rada.

A to tvoje tepanje "skojevac" u ovim godinama samo kao kompliment mogu da primim.
srdjan.pajic srdjan.pajic 16:43 19.01.2010

Re: A da te pitam nesto...

Virtuelni Vasilije
srdjan.pajic

Evo, meni, priznajem, pricinjava veliko zadovoljstvo da vidim da ... Kristijan Golubovic i Virtuelni Vasilije zastupaju iste stavove po pitanju ulaska u NATO.


Hahaha ... zaboravio si da u "listu" ubacis i Hitlera?
Srkisa, nisam citao tvoje druge postove osim nekoliko onih kojima pokusavas da se bavis mojom licnoscu (iz meni tajanstvenih razloga)... nesto smisleno sto zasluzuje odgovor nisam jos procitao. Ali nema veze, vidim da je "jato" tu da lupa preporuke ...

Boze, boze ko se sve na ovom blogu oseca pozvanim i smatra sebe kompetentnim da kaze nesto o intelektualcima ... i pri tom obavezno pljucne na neke od najvecih srpskih (i ne samo srpskih) umetnika ...


Hehehe, Vaso, vidim da te zabolelo sto si na istom "spisku" sa Jocom Amsterdamom (majku mu, kako njega zaboravih, hvala), cim ti ovako mlataras nekakavim intelektima, velicinama i tako to. Ali, izvini, preterah, mada nije da mi to nije bila namera. Ne bih o tvojoj intelektualnoj velicini, nemam tu sta da dodam a da se ne uvredi ovih drugih 200 na spisku, ali da sam na tvom mestu, dobro bih se zamislio da li je ideja koja me okuplja zajedno sa ovim protuvama sasvim ok, ili tu opet neko hoce da me zajebe. Misli ipak na svoju decu, sta ce reci o tebi jednog dana, kad im kazes: i tako smo Kristijan, Lazanjski, Gojko Djogo, Vucela i ja i Vasilije Krestic seli i napravili referendum.

Unfuckable Unfuckable 21:19 19.01.2010

Re: A da te pitam nesto...

I da je neko od vlasti odmah na pocetku tako nesto rekao, sve diskusije bi bile izlisne a cela inicijativa postala bespredmetna. Ali oni su prvo cutali da bi se na kraju javio savetnik predsednika i pokusao da na skojevsko-milosevicevski nacin diskredituje sve potpisnike.

ok Virtuelni (pazi ovog Pajića, dopalo mu se!)
pazi ovo :
Nedavno je predsednik Srbije Boris Tadić gostujući na RTS-u rekao da članstvo u Severnoatlantskoj alijansi nije uslov za ulazak Srbije u Evropsku uniju i da o ulasku u NATO treba da odluče građani Srbije.

"Ja smatram da referendum mora da bude na tu temu i to je dakle moj politički stav.To je jedna izuzetno važna stvar i građani moraju da kažu stav po tom pitanju. Međutim veliko je pitanje da li će Srbija ikada organizovati referendum na temu ulaska u NATO. To zavisi od političke, od bezbednosne konstelacije, svet se menja", rekao je Tadić."

odavde

Šta hoću da kažem ? Nisam mislio na Krstića kada sam spomenuo BoTa, kužiš rista?
Virtuelni Vasilije Virtuelni Vasilije 13:47 20.01.2010

Re: A da te pitam nesto...

Unf
Šta hoću da kažem ? Nisam mislio na Krstića kada sam spomenuo BoTa, kužiš rista?


E super je informacija na linku, ja trazio u vise dnevnih novina onaj dan kad smo poceli diskusiju kod Jakse, ali ovde mi nije palo na pamet da pogledam.

Da rekapituliram a ti proceni da li (i kako) je "rista skuzio"

1. Tadicev stav se poklapa sa stavom Kusturice, Smajlovicke, Beckovica & Co ...

2. Sutanovac koji je najnadlezniji za celu problematiku i koji je svojim izjavama izazvao celu halabuku(po mom razumevanju) ocigledno ima drugacije stavove od predesednika drzave (i svog partijskog sefa). Savetnik je samo jos uneo dodatnu zbrku pausalnim napadima na inteletkualce umesto da je rekao da "kucaju na otvorena vrata" , citira svog sefa ... i ucini dalju diskusiju bespredmetnom (tu je naravno mogao i da iskritikuje Kostunicu da bez razloga pokusava da ucari neki politicki poen). Zakljucak: u pravu je Tadic sto hoce da izvrsi cistku u pratiji - ocigledno je u njoj "svaka vaska obaska". Hm, mozda bi mogao i da zameni nekog od savetnika ... ili prosiri listu sa nekim od gore pomenutih troje posto se sa njima ocigledno bolje slaze

3. ova zadnja tacka je vise "beleska na mragini" (sto bi rek'o Budimac): ispada da je RTS bio najbolji od nasih medija kad je u pitanju izvestavanje o konkretnom slucaju ???

pozz

ps. A Pajkisa je toliko samozaljubljen i odusevljen svojim klinackim besmislicama (ok, tu ga malo potpaljuju i neki/e iz "jata" svojim preporukama) pa je utripovao da me to njegovo lupetanje "zabolelo" ... i ne kapira jadan da samo ispada - smesan...
Unfuckable Unfuckable 13:57 20.01.2010

Re: A da te pitam nesto...

nije samo RTS išla je vest i na B92, pa nisam ja Dragec da gledam RTS , jbt !!!
Ne treba bre da se ljutiš na Nebeka, šta fali - malo se zeuzamo : bar ne bolduje i ne banuje
ps : vi'š - nisam uopšte razmatrao The Kuma u navedenom slučaju, zanimljivo, zanimljivo...
Bili Piton Bili Piton 14:41 20.01.2010

Re: A da te pitam nesto...

Virtuelni Vasilije


ps. A Pajkisa je toliko samozaljubljen i odusevljen svojim klinackim besmislicama (ok, tu ga malo potpaljuju i neki/e iz "jata" svojim preporukama) pa je utripovao da me to njegovo lupetanje "zabolelo" ... i ne kapira jadan da samo ispada - smesan...


Vredi pripaziti s ovakim komentarima, buduci da se taj argument ocas posla obrne protiv tebe
Virtuelni Vasilije Virtuelni Vasilije 14:45 20.01.2010

Re: A da te pitam nesto...

Unfuck
Ne treba bre da se ljutiš na Nebeka, šta fali - malo se zeuzamo : bar ne bolduje i ne banuje


Ma ne ljutim se ... covek je ok. Znas i sam da sam bio na njegovoj strani kad su neki poceli malo masovnije da ga "pljuckaju". Racunam samo da ga dobronamerno kritkujem. Malo me razocarao taj "skojevski" nastup. Od njega i njegove partije ocekujem malo razumniji nacin ... i POSEBNO ocekujem da se trude da promene celu politicku klimu odnosno te ruzne navike u kojima se sa politickim protivnicima razgovara "preko nisana" ... umesto stalozeno i argumentovano ...

Evo i taj primer sa ulaskom u NATO: sasvim je jasno da razni ljudi imaju razlicit stav po tom pitanju. Ali niko pristojan ne moze tvrditi da je SAMO jedno, od dva moguca resenja, APSOLUTNO ispravno. I da su oni koji zastupaju suprotan stav apsolutno "najgori na svetu" ...

pozz
Virtuelni Vasilije Virtuelni Vasilije 14:48 20.01.2010

Re: A da te pitam nesto...

BP
Vredi pripaziti s ovakim komentarima, buduci da se taj argument ocas posla obrne protiv tebe


Ah BiPi, sa njegovom teznjom da dokaze da svuda vlada simetrija ... posebno tamo gde je nema
Bili Piton Bili Piton 14:55 20.01.2010

Re: A da te pitam nesto...



Svako svom jatu, Virtuelni....to htedoh reci, kad vec uvodis ornitologiju kao kategoriju.

Pitoreskno, kao i uvek
Unfuckable Unfuckable 15:03 20.01.2010

Re: A da te pitam nesto...

. Od njega i njegove partije ocekujem malo razumniji nacin

to je glavno klizalište za novopridošlog nam kolezu - blogera : da se odredi prema svom pisanju (mada, pazi : on to jeste uradio u svom profilu, posle početnog ćebovanja ovde)
dakle da ljudi tačno znaju da li on to ovde zastupa DS, Precjednika ili Sebe.
Pa sve to i da uradi, i da ga ljudi skapiraju 8u šta, lično, sumnjam - ljudi jednostavno vole da čitaju onako kako se to njima svidža...) - opet ostaje jaaaako klizavo, složićeš se.
Ali to je put koji je sam odabrao, na čemu mu skidam kapu (kao i na milijun puta pokazanom strpljenju)
a sad što se ne slažem sa mnogim (ili nekim) njegovim stavovima...pa ok, imam opciju komentarisanja, he he he
Virtuelni Vasilije Virtuelni Vasilije 15:06 20.01.2010

Re: A da te pitam nesto...

Bili Piton
Svako svom jatu, Virtuelni....


A sta cemo onda mi "jadni" individualisti? Ili je to u tvom j..., ovaj svetu, nepoznata kategorija?
Virtuelni Vasilije Virtuelni Vasilije 15:16 20.01.2010

Re: A da te pitam nesto...

da ljudi tačno znaju da li on to ovde zastupa DS, Precjednika ili Sebe.
Pa sve to i da uradi, i da ga ljudi skapiraju 8u šta, lično, sumnjam - ljudi jednostavno vole da čitaju onako kako se to njima svidža...) - opet ostaje jaaaako klizavo, složićeš se.


Slazem se ... vrlo. Ustvari mislim da ne postoji mogucnost da on pise ovde o politici (sto on iskljucivo i radi) a da se to tretira kao njegovo "licno" misljenje koje nema veze sa drzavnom (predsednickom) politikom. A kako bi? Ako savetuje predsednika valjda i njemu prica ono sto MISLI?

Jedina mogucnost da se on ovde tretira (od nas ostalih) kao privatna licnost je da se ponasa kao gordanac i da ne pise o politici. Ali to ocigledno nije ni bila njegova namera ... pa i ono sto je pisao o kocertu Dajane Krol je bila cista politika ... i kritika (da ne kazem "spustanje" ) politickih protivnika ...

pozz
Bili Piton Bili Piton 15:17 20.01.2010

Re: A da te pitam nesto...

Virtuelni Vasilije
Bili Piton
Svako svom jatu, Virtuelni....


A sta cemo onda mi "jadni" individualisti?




Oni neretko pogube jato i zalutaju u magli
Unfuckable Unfuckable 15:41 20.01.2010

Re: A da te pitam nesto...

. pa i ono sto je pisao o kocertu Dajane Krol je bila cista politika ... i kritika (da ne kazem "spustanje" ) politickih protivnika ...

svet je otišao kvragu i doDŽAvola kada Virtuelni brani Čedu, jbt!


A kako bi? Ako savetuje predsednika valjda i njemu prica ono sto MISLI?

da, pa rekoh : klizavo, klizavo....
Virtuelni Vasilije Virtuelni Vasilije 16:09 20.01.2010

Re: A da te pitam nesto...

Unf
svet je otišao kvragu i doDŽAvola kada Virtuelni brani Čedu, jbt!



A ako mi si jos omakne da nekad napisem nesto sto deluje kao da branim Canka i Mila ... evo predlazm (unapred) da budem trajno banovan sa ovog bloga

bellakafa bellakafa 18:41 20.01.2010

Re: A da te pitam nesto...

Unfuckable
čekaj bre blogovatelju,šta je tebe toliko rasrdilo u ovom Tiborovom tekstu?
Daj neki citat, polepi teze koje su sporne - moguće je da sam ja malo pretrčao ili obratio pažnju na pogrešnu stranu, ne sporim - ali daj da vidimo te generalizacije na delu i tijelu.

unfuckable, svaka čast na želucu.
drug.clan drug.clan 17:21 18.01.2010

ugodjavanje vodjama

jako su mi zanimljiva ova prepucavanja fake left-a & phony right-a oko ovog pitanja. Sada ispadne da kao oni imaju neki sukob misljenja koji je veoma vazan za sustinu za koju se i jedni i drugi jedino zalazu - a to je uradi sve kako bi novoj vladajucoj kapitalistickoj klasi bilo sto bolje.

Pa sada ta klasa ima ozbiljan problem da odluci i izabere ko ce efikasnije da im omoguci da se jos vise bogate.
Goran Vučković Goran Vučković 17:32 18.01.2010

Pacifista do pacifiste

Pa sada ta klasa ima ozbiljan problem da odluci i izabere ko ce efikasnije da im omoguci da se jos vise bogate.

Ne, to je sam pacifista do pacifiste, pa neće da šalju našu "mladost" da ratuje po Avganistanu - ko ne veruje, nek se seti šta su radili 90-tih

blogovatelj blogovatelj 17:35 18.01.2010

Re: ugodjavanje vodjama

jako su mi zanimljiva ova prepucavanja fake left-a & phony right-a oko ovog pitanja. Sada ispadne da kao oni imaju neki sukob misljenja koji je veoma vazan za sustinu za koju se i jedni i drugi jedino zalazu - a to je uradi sve kako bi novoj vladajucoj kapitalistickoj klasi bilo sto bolje.


U stvari je najbitnije osloboditi sredstva za proizovdnju i dati ih u ruke radnickoj klasi. A ako se neko suprotstavi tome, onda po kratkom postupku.
Pretpostavljam da drug Antonio Gramsi tako vidi resenje problema!
drug.clan drug.clan 18:04 18.01.2010

Re: ugodjavanje vodjama

blogovatelj

jako su mi zanimljiva ova prepucavanja fake left-a & phony right-a oko ovog pitanja. Sada ispadne da kao oni imaju neki sukob misljenja koji je veoma vazan za sustinu za koju se i jedni i drugi jedino zalazu - a to je uradi sve kako bi novoj vladajucoj kapitalistickoj klasi bilo sto bolje.


U stvari je najbitnije osloboditi sredstva za proizovdnju i dati ih u ruke radnickoj klasi. A ako se neko suprotstavi tome, onda po kratkom postupku.
Pretpostavljam da drug Antonio Gramsi tako vidi resenje problema!


ne nego treba sve dati bogatima jer oni bolje zanju to da iskoriste?
Predpostavljam da gospodin G. W. Bush blogovateljski tako misli?

PS. odavno sredstva za proizvodnju vise nisu issue jer je 80% zapadne ekonomije bazirano na necemu drugom - privilegijama bogatih
blogovatelj blogovatelj 19:52 18.01.2010

Re: ugodjavanje vodjama

Predpostavljam da gospodin G. W. Bush blogovateljski tako misli?


Na osnovu cega si ti zakljucio da sam ja GWB majke ti?
Ja vidim Gramsija na tvom avataru pa racunam da ti je on politicki uzor, a i ono sto napises, lici kao da je on pisao.
Objasni nam sta treba da radimo, da satremo i seme i pleme bogatima, zato sto su bogati?
Jel to tvoje resenje za sve probleme?
drug.clan drug.clan 21:33 18.01.2010

Re: ugodjavanje vodjama

blogovatelj


Objasni nam sta treba da radimo, da satremo i seme i pleme bogatima, zato sto su bogati?
Jel to tvoje resenje za sve probleme?


ne nego da uvedemo demokratiju gde ce vlast raditi u korist vecine stanovnika a ne u korist nekolicine najbogatijih

bogatima treba uzeti privilegije koje sada u svetu i kod nas imaju a bez tih privilegija ce vecina njih ubrzo izgubiti i potrositi sve sto sada "imaju"
blogovatelj blogovatelj 17:30 18.01.2010

Ako ne znas neki jezik, ne koristi ga...

dal okretala tavche na gravche


To se ne okreće! Ovo na makedonskom znači sledeće

1. Grav znači pasulj na makedonskom.
2. Gravče je deminutiv od grav, dakle pasuljčić
3. Tava znači na makedonskom isto što i na srpskom
4. Tavče znači deminutiv od tava, što će reći tavica

Bukvalno preveden naziv jela bi bio "pasuljčić na tavici"
Znači, ne može nikako "tavica na pasuljčiću"
Filip2412 Filip2412 22:03 18.01.2010

nisam procitao do kraja...

jedva do pocetka jer mi stvarno nije do ove politike, nekako mi se cini da je ipak ovaj potez entelektualaca marginalan

ovo je duhovito
spartanskih 300. Intelektualaca
blue rider blue rider 13:05 19.01.2010

preporuka

Moras da se zapitas: koliko ljudi prima platu da bloguje i postuje okolo? Kad bi Veran znao, dobio bi olaksice od nacionalne sluzbe za zaposljavanje.

Moderator06 Moderator06 18:18 19.01.2010

Obaveštenje

Troll koji je sadržao "ličnu prepisku" između sybil i bjes je obrisan. Ukoliko se bude nastavilo vređanje ili prozivanje, osobe koje u tome učestvuju će biti sankcionisane.

Molimo vas da ne replicirate na ovaj komentar.

Hvala na razumevanju.



Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana