Skip navigation.

Labris

Banka hrane

 
Srbija 2020

Svaka čast...

Borisu Tadiću jer je sačuvao mesto predsednika DS. To nije dao Koštunici.

Super je ono novoizmišljeno telo za "kontrolu" BIA-e i policije. Imaće uticaja otprilike koliko i ja.

Fantastičan mi je Dinkić kako je vrištao proteklih dana ko Damjanov Zelenko protiv radikala. Biće da je imao razloga.

Koliko li će vlada imati ministarstava? 29, 32, 35?

Je li ovo sa Tomom bila Koštuničina finta telom da omekša Tadića ili su se utalili pa uradili Tomu? I imaju li vremena da "odrade". Eno se javljaju nezavisni mudraci da vlada ne mora do 14. nego do 15. Kakva groteska.

A najbolje od svega je što malo ko u vesti uopšte navodi ko je premijer. To mu, bojim se, dođe kao konstanta. Čini mi se ona Kosmološka koja predstavlja gustinu energije praznog prostora i služi za opis širenja te sveopšte praznine.


Boris Tadic je obican

Boris Tadic je obican pajaco, sa snenoklama umesto putera na glavi.


he,he :(

Quote:
Boris Tadic je obican pajaco, sa snenoklama umesto putera na glavi.

a tek da vidis kakvi su mu savetnici, sve pametnica do pametnice- "sam svoj majstor". A niko se ne usudjuje nista da im protivureci. Nedo bog da su nesto omasili.
EDIT: ako u celoj bolesnoj situaciji neka satisfakcija moze postojati onda je to sto se Dinkic propisno usrao da ne zavrsi kao Karic.


Chak bih dodao:

Boris Tadic je obican pajaco, sa snenoklama umesto putera na glavi.


za Tadica

bih pre upotrebio jednu zargonsku "bezobraznu" rech. Za koju vec negde rekoshe da je karakterna osobina.


Fratello, reci

slobodno, ovo je slobodna zemlja!

PIZDA, mozda...? mada se uvek kad se ta rec koristi zapitam a zasto je aluzija na zenski polni organ najveca uvreda....ako je ta, naravno, jezik nam u tome bar ne oskudeva


zato sto aludira na

zato sto aludira na nedostatak muskog polnog organa...


Ne

To je lepo objasnio Rade Serbedzija u filmu "Variola Vera".

PICKA - zenski polni organ

PIZDA - karakterna osobina

Ove dve reci nemaju nista zajednicko, osim sto potreba za prvim moze izazvati nastanak drugog.


Ma zhenski polni organ je

Ma zhenski polni organ je vulgarno recheno PICHKA, a PIZDA je karakterna osobina ;)


zamisli

upravo na tu temu sam pricao pre samo 2 sata


Na temu aluzije ili jezika?

Na temu aluzije ili jezika? Interesantna je i veza ...


Ja sam pricao o aluziji,

Ja sam pricao o aluziji, mada, u pravu si ima veze i sa jezikom


Ovu Vladu treba odmah rušiti!!!


Beba o Kenu, u novom Statusu

... I Zoran, ali i ostali hteli su da Tadića izbace iz stranke, jer se sam kandidovao za gradonačelnika, dve godine pre izbora, rušio je stranačku disciplinu, bio okružen sumnjivim ljudima koji su rušili Zorana, ogovarao je Zorana i vladu. Postoje stenogrami sastanaka Predsedništva DS gde se raspravlja o njegovom isključenju iz stranke ili slanju u ambasadu u Peking, i to mesec - dva pre Zoranovog ubistva....
.... Tadić je ceo svoj politički život proveo u Zoranovoj senci i mrzeo ga je zbog toga, a Zoran je njega doživljavao kao nužno zlo, i nazivao „punjenom pticom“! Odnosi su naročito zaoštreni tokom 2002. godine kad Tadić počinje protiv Zoranovih odluka
da lobira po stranci. Zato danas izgleda groteskno kad Tadić, na Zoranovom grobu, sa rukom u ruci, zamišljen, glumi tugu i setu! Nema u njemu ni tuge ni sete, već mržnje i trenutnog interesa!

Ne preterujete li?

Ne preterujem, znam šta govori ljudima kad priča o Zoranu, o Zoranovim „sumnjivim aranžmanima“, o „trećem metku“... On i danas mrzi Zorana i sveti mu se! Možda podsvesno, ali to radi. To se, naravno, najbolje vidi kroz ono šta je napravio od stranke Zorana Đinđića.

Otkud znate te detalje? Teško je poverovati da vam se poverio!

On to priča skoro svima koji dođu u njegov kabinet, pa i onima koji i mene poznaju. Tako je zajedničkoj prijateljici, pre tri meseca, odgovarajući na pitanje zašto širi priče o trećem metku i napada Zoranove saradnike, predsednik Srbije i predsednik DS rekao da je i njega Zoran marginalizovao i držao na ledu!?...

.... Tadić je bio miljenik i pulen jedne grupe ratnika, zločinaca, lopova i pokvarenjaka, uglavnom funkcionera DB i vojne službe bezbednosti, angažovanih na ratištima Hrvatske, Bosne i Kosova, koju su činili, između ostalih, Tadićev brat, Ranko Tadić - zvani Manijak, Dragan Filipović, izvesni Valter, Petar Pojić, direktor ART TV, ali i Tadićeva dugogodišnja veza vojne službe - Branko Krga. Svi oni su pod okriljem sportskog društva „Sveti Đorđe“ skupljali istomišljenike za koje je vlada Zorana Đnđića bila kvislinška, pripremali paralelnu službu i spremali terorističke akcije....

.... Ja znam da je Boris Tadić odmah po hapšenju Slobodana Miloševića i panike koja je nastala među bivšim ratnicima dolazio kod Zorana da interveniše da se smeni vrh tadašnje DB i da promoviše svog brata Ranka Tadića. Identičan zahtev kao i onaj koji će nekoliko meseci kasnije da traže i pripadnici JSO, inače u odličnim vezama sa ovim Tadićevim zaštitnicima...


hvala vinska

Znaci Pacov, Budala, Prevara, Mutavi i da dodamo josh jedan nadimak Manijak iliti Tadicev brat Ranko


umesto sa rukom u ruci

treba
sa ruzom u ruci


vinska`

a sta je zoran govorio o zivkovicu i cedi? zasto se to ne podeli sa nama ako znamo ``sta je govorio o tadicu``?


Niksone

Pa kazi da znamo. Ne razumem zasto navodnici.


hoki koki man

ne znam ja, ali zasto onaj ko zna ne kaze?


Niksone

ne znas, ali "mora da ima nesto"


hoki koki man

ako ja ne znam, onda valda nema?


nik

Ma nema veze sto niko ne zna, ima nesto sigurno, samo da saznamo sta je to ruzno o Cedi i Zivkovicu. Nemoguce je da neko, a pogotovo Djindjic, lose prica o omiljenom nam vaterpolisti a o drugima ne. To nam bas ne odgovara.


niksone,

a sta li cedin otac misli o cedi? za cika ljubu smo saznali da misli da mu je sin boris strasno glup.


kapi i hoki koki

priznajem da nisam strucnjak za traceve i ogovaranja pa necu da se raspravljam. kada bih se bavio svakim tracem koji cujem ne bi mi bio dovoljan ni ceo zivot


izvini nik

izgleda da si zaboravio da si prvi poceo. Drago mi je (ovo kazem iskreno, bez i malo ironije) da si poceo da razmisljas.
I nije hoki koki vec "huči kuči". Slusas li Muddy-ja Waters-a?


huci kuci

izvini, ali nisam poceo prvi sa tracaranjem, naravno nisi ni ti, ima ovde drugih koji su ``zaduzeni`` za to.

ne slusam muddy-ja waters-a, ako se radi o preporuci, hvala


Muddy Waters & Nixon

Ko sluša i kapira Muddy Watersa teško da bi imao obraza da sebe naziva nikson.


YoKey

covek je rekao da ne slusa, ali budimo strpljivi pocece.
"blues je kad se dobar covek lose oseca"


Nikson...

...čovek skrojen na način da pokušava i aksiome obesmisliti...nenamerno, naravno..


Drago

Pokusava, ali aksiomi i dalje ostaju aksiomi, tu smo nemocni i pored pogresnog poriva.


Da, man...

...slonovi ne lete..o) Čak ni u nadrealnim kamadima..


srecom

zamisli kad bismo stvari uredjivali po svojim (mozda bolesnim) nagonima


When I see an elephant fly

I heard a fireside chat,
I saw a baseball bat
And I just laughed till I thought I'd die.
But I'd been done seen about everything
When I see an elephant fly.


Odakle Tadicu..

..brat...koliko mi je poznato on ima sestru...


Lepo sam rekla da će i braća...

...polako ući u igru! A mi ovde zapeli samo za sestre, te ove, te one, te Bobićke...

Braća i kumovi su, bre, stub Srbije!


jesen

pa ne rodjeni brat


treci metak

ubedjena sam u ono sto veruovic prica.

ako milanche kaze da je postojao treci metak, onda je postojao.

eh, sad razlog sto mu verujem .....nije bitan.

nemam nikakve afinitete prema tadicu (deluje mi sporokapirajuci) ali taj covek u sebi nema mrznju i zavist.


Veruovic-Burgija, simbol istine

Nije ni cudo da verujete Veruovicu, rodjenom kumu Vlade Jovanovica Japanca-ikone Zemunskog klana.
Kako da ne verujete coveku koji je poceo svoj zivotni put na ulicama zajedno sa Bagzijem, Ducom, Kumom, Simovicima..?
Ko jos dovodi u pitanje sta covek sa nadimkom Burgija govori?
Sta bi covek koji je do 30 godine imao 15 pravosnaznih presuda i preko 50 hapsenja mogao da govori osim suste istine.


burgija nije isto

sto i milanche


Mali Burgija

Nevoljno priznajem da ste u pravu. Milance je mali Burgija, on je radio samo "lutke" ( pola, cetvrt i osminu grama), a na veliko ( gram i dva ) radio je Burgija.


Najbolja namera

da pokusam da pomognem:lutke je radio "mali Mića Burgija"
bar tako rece ovaj sa punim poverenjem u premijera nam,
ovo na vise, valjda, samo Burgija a Andjelija prica o MILANCETU. To se mora razumeti. Ja je razumem i nije mi drago zbog toga. Ali sta da se radi ljubav je slepa zato se i vodi.


burgija

vama pala na glavu ocito :)
koja ljubav Oh'my gosh!

ovaj gore lupa crte male i velike lutke....
no, da se vratimo trecem metku...ja veruovicu verujem.

a sto se onog simovica tice, znam ga odavno jos dok se zabavljao sa cerkom pandura. i za njega mi tesko da poverujem da ima veze bilo kakve sa atentatom jer nije taj profil ljudi. on je vise od onih sto se PALE da su kao neki krimosi i loze se da rade mutne vode.
malo ukradenih kola i parfema i eto nam tipa idealnog za dusana spasojevica, kako da ne...ako simovic uopste zna kako da otkoci safety switch na pistolju. ni zemunci nisu bas toliko 'jaki'.

fyi, dusan spasojevic a i ovaj slepac ulemek nisu nikada bili 'zemunci'.


dobro Andjelija

Ako prihvatimo da se neko zabavljao sa cerkom pandura, neko drugi se PALI na nesto, neko jeste slepac ali nije zemunac, kako to dokazuje da je bilo terceg metka?


treci metak

problem je u tome sto je veruovic covek koji ne laze.
moj je izbor (kao sto ti verujes u dva)sto ja verujem u veruoviceve reci.

moj je izbor da su najvece zlo kostunica i covic.

moj izbor
moj izbor
moj izbor


postujem Andjelija

samo, mislio sam da istina nije stvar izbora vec cinjenica a i logika tu ima svoje mesto.


cinjenica??

previse je u istoriji to pojam cinjenice zloupotrebljeno

stiglo je dotle da nas oci varaju.

i budi sad pametan.....


mozda

ali ako je glava hladna i zdrav razum sacuvan, nije tesko sabrati 2+2. Ja cesto probam i uvek dobijem 4.


milanche

al da je milanche bio dobar frajer, sto jes'-jes'!

steta sto je previse stidljiv bio, imala sam potencijalnu udavachu za njega :))


Slutim da nije badava

Quote:
Sta bi covek koji je do 30 godine imao 15 pravosnaznih presuda i preko 50 hapsenja mogao da govori osim suste istine

propricao o "trecem metku". Ne verujem da snajperista promasuje za "toliko". U slucaju da je i on deo price (kod Limesa isao da seli kolegu) nekom je bilo ekonomicno da zatvori i ta usta. Morbidno, ali sinopsis to dozvoljava. Najvoleo bih da je to posledica citanja Agate Kristi.


agata ili milance

a mozda i po neki advokat. Ma to je posledica biografije dragog joj (pozdrav Andjeliji) milanceta. Nije vazno sta sve sinopsis dozvoljava vec sta je cinjenicno utvrdjeno


:O

@Andjelija wrote:
ubedjena sam u ono sto veruovic prica.

ako milanche kaze da je postojao treci metak, onda je postojao.

eh, sad razlog sto mu verujem .....nije bitan.

nemam nikakve afinitete prema tadicu (deluje mi sporokapirajuci) ali taj covek u sebi nema mrznju i zavist.

Auuuu! :O Je l' ovo zezanje ili zbilja?


beba popovic o tadicu i trecem metku

NN: Zašto da se svete mrtvom čovjeku, šta imaju od toga?

POPOVIĆ: Koštunica je večno imao kompleks Zorana Đinđića. Zoran je bio sve ono što Koštunica nije nikada: aktivan, pun energije, šarmantan… Sviđao se ženama, duhovit, vredan, filozofiju je doktorirao u Nemačkoj… Tadić je oduvek bio u senci: najpre svog oca i Dobrice Ćosića, a onda i u senci Zorana Đinđića.

Da nije osveta u pitanju, zašto bi Tadić podržavao priču o postojanju trećeg metka? Suđenju za ubistvo Zorana Đinđića prisustvovao je jedan jedini put i to kada je Milan Veruović svedočio i po njegovom nalogu pričao o tome kako je navodno Zoran sa nama, članovima svoje vlade, prestao da govori. Veruović je govorio isto ono što ponavljaju Tijanić, Legija, Bulatović.

Ne ulazim u to da li je Veruović čuo tri metka. Moguće da je čuo, iako sam siguran da tri metka nisu postojala. Čovek je možda mogao i to da čuje jer je bio u šoku. Međutim, od tog što je Veruović čuo treći metak, u Srbiji su napravljene dve konstrukcije. Prva: to dokazuje da Đinđića nisu ubili Legija i Zvezdan, što su zločinački mediji jedva dočekali, i druga: mi koji smo imali veze sa istragom namerno nismo otkrili drugu osobu koja je navodno ispalila metak, čime smo pokušali nešto da zataškamo. I onda je logičan zaključak - zataškavali smo jer smo i sami u to umešani. Nije problem što takve gluposti lansiraju mafijaški mediji, nego što isto to Tadić govori na sastancima sa ljudima iz javnog života, što to govori stranim ambasadorima, diplomatama. Ne znam šta priča nakon izveštaja iz Visbadena, ali dokazi su apsolutno jasni. Više nema niti jedne nejasne stvari, osim odgovora na pitanje - ko je Legiji i Zvezdanu rekao: "Krenite". Ali i to Srbija zna, samo nema hrabrosti da se s istinom suoči.
http://www.nezavisne.com/revija/tekst060205-01.php


@Andjelija

ja isto mislim da treba svakako verovati tipu sa ovakvom biografijom:

Quote:
Sta bi covek koji je do 30 godine imao 15 pravosnaznih presuda i preko 50 hapsenja mogao da govori osim suste istine.

Ali sudeći po vašim postovima, to je neko vaše okruženje, zar ne?

A svako svome veruje. Šta ga briga za dokaze. Ima u NIN-u onaj novinar što ima oči kao kao skakavac, e i on piše uredno o trećem metku, onaj Niko Zvrzić. Čuli ste za njega. I njemu je idol bio taj što je imao 3.6 hapšenja godišnje ako je počeo od 14.

I kao nesvršeni student vozi lepa kola bogami. Nisam znala da su tako dobre plate u NIN-u. Daj tamo da se ušljakamo.

Inače, suđenje atentatorima na prmijera je bilo javno. Mogli ste da pođete koji put. Jer je izvođenje dokaza važnije od završne reči nekoliko miliona puta. Završna reč je, bar ovde kod nas, parada kiča i predstava za pučanstvo, optužene a i da im advokati opravdaju lovu koju im uzimaju braneći neodbranjivo.

Tolicko za sada. Ako treba još, javićete se vi sigurno.

Hag


no comment

Ovakvo analiziranje Tadicevih i Djindjicevih motiva, nisam ocekivala od Bebe. Mada se ne secam detaljno svih njegovih izjava, ali od sad Beba - out.


Ana Stojanovic,

Budite ljubazni pa mi napisite sta niste razumeli? Ako moze neka Bebina izjava o Djindjicu i Tadicu koja vas je zbunila?


raspodela ministarstava

Idealni par bloga

Andjelija i Dickson


Dracena i Virtuelni Ananije

Dracena i Virtuelni Ananije


Beba od Lonchara i Dr Wu

Beba od Lonchara i Dr Wu


Tadic i Kostunica

Tadic i Kostunica


a...

zokster i???? opet pms?...damn!


Sta, ne svidja ti se

Sta, ne svidja ti se partner? Ni meni. Zapravo je to partner po meri Brook.

Sorry, greska.


zoxter i

corn mouth


Gle, mediokritet Dr Wu nesto

Gle, mediokritet Dr Wu nesto normalno najzad da kaze.


GLE

gle zokster!


Nije zokster, nego njegova

Nije zokster, nego njegova astralna web projekcija.


zokster

ja sam gej :)

mogu li da izaberem, isto gej, biljanu srbljanovic?


i zoxter je

gay, pa sta?


@Andjelija

Quote:
ja sam gej :) mogu li da izaberem, isto gej, biljanu srbljanovic?

Ne može. Biljani ne bira Zox partnera. A i ukusi su vam toliko različiti. Od trećeg do ledenog metka.

Hag


glasajmo za zokstera

da ima svoj blog ovde!

postao je institucija za sebe na b92, a i razmisljanja su mu osvezavajuca.
ovde je cesto mrtvo more.

u stvari sto bi glasali, dajte mu blog.


Andjelija: "ovde je cesto

Andjelija: "ovde je cesto mrtvo more."


Zox,

ja vih se zabrinula da me hvali treći metak. Ozbiljno ti kažem.

Hag


Samo da mahnem, juhu Hag, juhu Zox!

Ma i presudu za atentat ćemo dobiti ama se ovi sa trećim metkom neće vala majci ućutati. Nikad. Treći metak je srbski aksiom, to se ne dokazuje. To se "oseća".

A znate zašto? Zato što je Milanche bio dobar frajer, eto. A da, i nikad nije lagao. (copyright by @Andjelija)

PS. Ja verujem da bi Andjelija pre posumnjala i u samu sebe negoli u Milancheta. Takva lojalnost se danas retko sreće. ;)


Jasna, valjda si primetila

Jasna, valjda si primetila dosad da sam imun i na pohvale i na kritike (ili se barem to trudim da budem). Andjeliju sam priudao za sad vec ne znam koga, Dracenu sam spario sa Virtuelnim Ananijem, Tadic i Kostunica vec godinama zive u konkubinatu...

A sa Andjelijom se slazem u tome da je blog cesto slican Mrtvom moru i mislim da tu monotoniju valja razbiti.

Edit:

Da ne ostanem nedorecen: ne mislis valjda da sa Andjelijom caskam jer me predlaze za VIP blogera, a to godi mojoj sujeti? I to sada kada je najbolji potez slediti primer Branislava Kovacevica Coleta i otici sa bloga, jer su desne snage ostvarile dugorocnu stratesku pobedu i potpuno zaokruzile koncept zapocet ubistvom premijera Djindjica?


Znas koliko me zabole za

Znas koliko me zabole za status VIP blogera?


Konkubinat...

...je prerastao u morganatski brak.

Mi, proizvod tog braka, smo na putu za sirotiste.


Zoxter i evo zašto sam bila protiv

da se banuje
:)


Pajaco ili "punjena ptica"

"..Zoran (Đinđić) je njega (Borisa Tadića) doživljavao kao nužno zlo, i nazivao "PUNJENOM PTICOM"! (Iz intervjua B.Popovića STATUSU). Lično, nemam šta da dodam, bilo bi suvišno.


jeremija

bavis se tracevima. a pored toga nije nikome ostao u secanju zoran djindjic zato sto je navodno nekoga nazivao punjenom pticom, vec zbog politike koju je vodio. svako moze da nekog zove punjenom pticom, ali nije svako intelektualac kao sto je izmedju ostalih, bio i zoran djindjic


niksone

nije reč o Zoranu, već o Tadiću, a ja sam samo citirao Bebu i nisam ništa dodao, mada bih o Tadiću imao dosta toga, ali iz razloga pristojnosti:neću.


Tadic je Kostunici uputio

Tadic je Kostunici uputio ultimatum: "Ako Jocic ne ostane ministar unutrasnjih poslova, DS ce se povuci iz pregovora!!!" Sateran u cosak, Kostunica je pristao!!! Bravo Tadicu, Bravo Majstore!!!


Hajde deco

Napustite casove...izadjite iz skola...napustite fakultete...
Pajsere u ruke...pravac na trafike...vidite dokle se tako stize...
Gde god novinara vidite vi ih usput malo isutirajte...tako se isto stize do najvisih pozicija u drzavi...
Ako dobijete priliku nekome da sudite zato sto ima drugacije ideje...odmah to i uradite...tako se postaje ministar pravde...


Ziveo premijer!

Sad ce da nam krene na bolje u brzem tempu.


Brisel i berza vec reaguju

Statement by Enlargement Commissioner Olli Rehn on the political situation in Serbia, 11 May 2007

"I have learned of good progress in forming a new reform- and Europe-oriented government in Serbia over the past 20 hours.

I understand that this government would be founded on the principles of striving for EU integration, completing cooperation with the ICTY and achieving further progress in economic reform.

Once a new government is formed on this basis, Serbia's path to the EU will be revitalised immediately:
- The Commission can initial the visa facilitation and readmission agreements with Serbia straight away. At the same time we can commence work on a roadmap for visa free travel and the so-called white Schengen list.

- The commitment and expected decisions of such a new government can give ground to resume the SAA talks immediately . The SAA is the gateway to candidate status in the EU. Its completion will depend on the well-known condition of full cooperation with the ICTY

I trust the leaders of Serbia's democratic forces now realize their responsibility and choose a European future for Serbia, instead of letting the country fall back to its nationalist past."


Odakle je citat?

Odakle je citat?


Zvanicno

stiglo iz Brisela..

"This is a press release from the European Commission

Ceci est un communiqué de presse de la Commission Européenne

Statement by Enlargement Commissioner Olli Rehn on the political situation in Serbia, 11 May 2007

....."

J


Opet kupuju vreme

a zapravo troše vreme mog života! I šta će biti kad EU kaže -- aj sad izručite tog i tog a Koštunica se napravi blesav ko po običaju ? Šta će lepi Boris tad? Onda će opet da se stopiraju pregovori i opet dr*anje!
Pa nije ni čudo što svet diže ruke od nas!


Sve ce biti isto,

Sve ce biti isto, samo malo drugacije...


Dilan Dog (11 Maj, 2007 - 13:17) *novo

'el ovo (''Sad ce da nam krene na bolje u brzem tempu'') stvarno mislis ili se zekis? :-)


Zekim se

zekim se, Nevena

:-))


Dilan Dog (11 Maj, 2007 - 13:27)

Znala sam da se zekis :-))) a ja jos uvek cuvam mejl licno od BT kad je levo-desno molio da se glasa za njega samo da postane Predsednik (na terenu, he, he...).


Treba prestati sa vredjanjem

i omalovazavanjem.

Tadic je dosao u situaciju u kojoj ce bez ikakve sumnje pokazati koliko vredi i nama i drzavi.

Ili ce urediti sluzbe i izruciti zlocinca ili ce svi koji ga kritikuju biti u pravu.

Do tada, setite se da je on Predsednik i da vise nama znaci njegovo dostojanstvo nego njemu samome.


jasno

on se nalazi u poziciji da je na vlasti, a realno nista ne moze da uradi. tek sada kada je njegova stranka u vladi mozemo da zakljucimo sta on u stvari hoce. posle par meseci ce sve biti mnogo, mnogo jasnije


Besna sam i ne mogu da se ponavljam

Maa to je sve bila
bladerunner (11 Maj, 2007 - 12:00)

igra sigurna sam! I sad kao za svet i narod -- podelili se odnosno dogovorili se.
Šta bre misli onaj Boris Tadić da smo mi volovi?!
nemam običaj da vredjam pa se izvinjavam
ako je on skinuo gaće što i nas zaludjuje da uradimo to i sad još izvodi celu predstavu kao on protiv Koštunice?!
I ko je jednom bio postavio ovde blog BORISE BORI SE??!!!
BORISE prestani da se puderišeš i manekenišeš nego se odredi već jednom! Ko muškarac!
jebene guzice!
besna sam!

» odgovor
I BORISE !
bladerunner (11 Maj, 2007 - 12:04)

Takvi kao ti nanose najveću štetu Srbiji. Ti takvi kod kojih može i ovako i onako i zbog kojih ne može da se formira prava opozicija!

» odgovor
U pravu je KUSOVAC !
bladerunner (11 Maj, 2007 - 12:20)

radikali su dosledni u svojoj radiklanosti i od njih znamo šta da očekujemo. Znamo i od DSS-a i od SPS-a i od LDP-a!
ali šta da očekujemo od DS-a ako je to uopšte više DS???
izgubili ste Beograd


Ovo je bila kolektivna finta

DSS&DSS-Light da nas ponovo izvedu iz zdrave pameti, da sad, kao, doživimo neviđeno olakšanje što ćemo dobiti vladu "demokratskog bloka" (fuj i bljak!) i što TN, ipak, neće biti predsednik skupštine. Ponovo nas prave budalama i ponovo i ponovo...
Setih se reči Eda Harisa u filmu "Nixon":
"He is darkness, reaching for darkness."
U filmu - Nixon, u Srbiji 2007. - VK.


poznato je...

... da ćemo lakše pojesti g...., ako nam kao prilog serviraju šnenokle.


Марадона је премијер!

Tous les mecs se dchainent
Devant la Tl
St Etienne, Bourg La Reine
Tous des enculs!
Dans les gradins c'est l'enfer!
Ecoutez les supporters:
Football, football, football
Allez allez allez!
Courrez! courrez! courrez!
Allez, allez, allez!
Tapez! dans le ballon
Tapez! sur le voisin
Football football football
Football football football
Larchuma football club
Football football football
Football! larchuma football club
Santa Maradona priez pour moi (2x)
Le loto, le Calcio, Dtrousseurs du Populo!
La coupe du Monde est termine
Maradona n'tait plus l
Pour protger les Italiens!
Larchuma football club
Santa Maradona priez pour moi
L'aillier gauche va centrer
La Dfense est dborde
L'avant centre est apparu
Le guardien est battu!!
Penalty! non! si!
Match nul!
Match pourri!
Santa Maradona priez pour Moi!
Football football football
Football football football
Larchuma football club!
Santa Maradona priez pour Moi!
Football football football
Football! larchuma football club!
Berlusconi, Bez et Tapie ont bien compris
Paolo Rossi! L'heure est aux choux gras...
...et aux bourreaux des Tibias
Santa Maradona, priez pour Moi!


...

Manu Chao je vec dovoljno zloupotrebljen od strane Emira Nemanje! =( Nemojte jos i ovde Mano Negru, please! Imajte milosti, Milosrdni! =P


:(

Meni samo nije jasna jedna stvar, otprilike sam negde procitao da je na predsednistvu DS-a od 30 clanova samo 4 bilo protiv nastavka pregovora o Vladi?!
Pa zar je moguce da je DS toliko srozan?
I da podsetim zaboravne na izjavu Zorana Zivkovica 10. januara (pre 4 meseca!!!):
Živković: Vlada DSS-DS plus začin


jeste

i više...


Pozdravljam

... formiranje ove vlade. Nista nije idealno, ali je neophodno za zemlju i napredak. Sada sledi ono sto su trebali da urade vec ali mora da se uradi: izrucenje okrivljenih u Hag, investiranje u ekonomski razvoj, protiv korupcije, reforma pravnog, obrazovnog, zdravstvenog i bezbednosnog sistema...
Stetocine bez vizije i mogucnosti sa leve i desne strane ipak nisu bile dovoljno uspesne da podriju formiranje vlade demokratksog centra. Ako Srbija zeli da bude uspesna ali i stabilna sigurno u jednom celom manadatu ova vlada je neohodna. Svako dobro im zelim - ne samo zbog njih licno - nego zbog naroda.


Tarkovski: "Stetocine bez

Tarkovski: "Stetocine bez vizije i mogucnosti sa leve i desne strane"

A ti si jedna stetocina u centru.


Tarkovski

a kako misliš tačno da će da izvedu izručenje okrivljenih u Hag s obzirom da je Koštunica protiv toga a Boris T.je tražio BIU po savetu Solane baš zbog toga?
Kako je moguće da idu babe i žabe zajedno? Ili možda nisu jedni babe a drugi žabe? Možda su svi žabe a?
I šta sad misle da će opet da *ebu svet i nas u mozak?
i ja bih bila srećna da je oformljena vlada ali kakva treba a ne ovo


sve su to zabe

a mi smo punoglavci .


svi su znali da ce se na

svi su znali da ce se na kraju ipak dogovoriti, to je sinoc rekla i Dulicka u poligrafu! i nista se ne menja nego cemo da gnjecavimo i glibavimo i dalje kao i do sada....mesto da smo izasli na crtu. Makar nam to bilo i poslednje.....


Ko je to podrivao ...

Hajde Tarkovski pojasnite ko su to stetocine s leve strane koje su htele da podriju "vladu demokratskog centra"?
Ta gospoda koji vi nazivate demokratama namjerava da u Hag posalje samo one koji to sami zele,a o borbi protiv korupcije, reformama pravnog, obrazovnog, zdravstvenog i bezbednosnog sistema ste se vjerovatno ssalili.
Meni je jasno da oni reforme pravnog sistema sprovode po modelu nocnog ustava, obrazovne po modelu iz Kragujevca,a posto g-sn ministar ima direktnu vezu sa sv.Savom svasta se moze ocekivati, vjerovatno neko istrebljenje (bogumnila vise nema) "stetocina - izdajnika" za pocetak, a bezbednosne reforme vjerovatno po modelu iz porte crkve Lazarice.
Od hrdjavog zita ne moze da se napravi pita!


Ni od bukovine violina,samo

Ni od bukovine violina,samo drzalica za budak


Quote:Sada sledi ono sto su

Quote:
Sada sledi ono sto su trebali da urade vec ali mora da se uradi: izrucenje okrivljenih u Hag, investiranje u ekonomski razvoj, protiv korupcije, reforma pravnog, obrazovnog, zdravstvenog i bezbednosnog sistema...

...i motanje čokolade.


Sledecih

... godina ocekujem i varujem da jedna ozbiljna, umerena reformska vlada koja ce voditi zemlju napred. Ove destruktivne snage bez vizije i razumevanja ce sigurno pokusati da podrivaju i stavljaju seme razdora.
Jaka koalicija DS-DSS-(G17) je u sledecim godinama garant da se ide snaznije napred bez lomova u drustvu. U tim partijama ne smeju da dozvole seme razdora bude jace i da se sto pre prevazidju svadje koje su razdvajale te partije za dobrobit zemlje. Leva i desna strana (koja je sada daleko veca i agresivnija) ocekujem da ce se normalniji deo sliti ka centru a da ce ostali deo biti jos vise marginalizovan uprkos pomoci iz crvene i bele kuce. Minimalno je potrebno 4 godina a verovatno i oko 8 godina ove vlade da se stvari u Srbiji drasticno i napovratno promene nabolje te nastavi put od 5. Oktobra. Nece biti nimalo lako (jer ima dosta potplacnih i huskasa) ali siguran sam da ce pamet pobediti i Srbija ici napred.


Tarkovski, opet si pogresio

Tarkovski, opet si pogresio adresu. Javni zahod je na Trgu Republike, na uglu Francuske ulice.


Zokster

Sta od tebe, i slicnih, da se ocekuje nego neuspeli pokusaji da se bude duhovit sa ili bez iz-google-ranih slika -- i providne uvrede. Nego to je uvek kompliment od takvih kao ti.


Zox,

Tarkovski je pogresio Galaksiju.
Nego, sta mislis, da ne srusise Akakiju Akakijevicu podrum iz koga se javljao sa postenom sluzbenicom Elektrodistribucije? Nema ga da nam drzi solilokvijume o politickoj teoriji.


NEKA SE CUJE I DRUGA STRANA

"Posebno važan razlog za formiranje Vlade u ovom trenutku jeste da zemlja mora da ima legitimnu Vladu kada se vodi odlučujuća bitka u Savetu bezbednosti za Kosovo i Metohiju, odnosno za očuvanje jedinstva države", rekao je srpski premijer.

On je dodao da se sada vidi da je bilo pogrešno "ako je u Ahtisarijevoj računici stajalo da neće biti formirana Vlada kada se bude odlučivalo o Kosovu, već će Srbija tada opet biti u izbornoj kampanji".

"Ustav Srbije nalaže da su za vladu međunarodno priznate granice naše zemlje apsolutno nepromenljive, i da Srbija ni za jedan jedini
milimetar ne može biti manja nego što je danas", dodao je Koštunica.


Niksone,

da nisi danas mesao sedative i sampanjac? Ukidaju kontrolu, i dovode do naglih reakcija.


Hans Castrop

mislis na naglu reakciju premijera? :o)


Ma ne.

Tvoju, kada si ovde postirao bljuvotine tunjavog.


hans

sta da mu radimo, bice valjda bolje...


...

Quote:
NEKA SE CUJE I DRUGA STRANA

Ne čujem dobro.

P.S.: Možda ti je volume na mute.


Tamara

Quote:
P.S.: Možda ti je volume na mute.

ljubim tvoje lepe skute...


Nema ni potrebe. Zavrsili

Hans Kastorp: "Nego, sta mislis, da ne srusise Akakiju Akakijevicu podrum iz koga se javljao sa postenom sluzbenicom Elektrodistribucije? Nema ga da nam drzi solilokvijume o politickoj teoriji."

Nema ni potrebe. Zavrsili posao.


Argumenti Tarkovskog

Quote:
destruktivne snage
seme razdora(dva puta)
bez lomova u drustvu
za dobrobit zemlje
Nece biti nimalo lako
ima dosta potplacnih i huskasa
siguran sam da ce pamet pobediti

Mora da si mnogo slušao S.M-a.


neki znali vec odavno

slovenacki IFIMES
expects Serbia's new government will be formed by the Democratic Party (DS), the Democratic Party of Serbia (DSS) and G-17 Plus, with the support of the parties representing minorities, while he also believes Kostunica will continue to serve as prime minister.
The analyst does not think Kostunica will accept the offer by the DS leader, Serbian President Boris Tadic, for the new prime minister to become DS candidate Bozidar Djelic, while Tadic will not be able to form a coalition without Kostunica.
"This puts Tadic in an awkward situation in which he will have to endorse Kostunica as the new prime minister,"


Ne veruj

tom IFIMES-u čak ni kada je u pravu. Imala bi Jelica o tome štošta reći. :)


hajde da ne verujem

ali zanimljivo da je Dejan za HRT odmah nakon izbora rekao nesto slicno!!


Srdjane

hyajde molim te ti dok ne naidje Jelica.
Nestrpljiv da cujem. Moze i na mail :)


bice na mail. a za ovde -

bice na mail. a za ovde - neozbiljni, lupetaju, niko ih ne uzima ozbiljno.


Naišla Jelica

i prošla...ma to je bezveze.


sta sve ne znamo...

Mi ne znamo nista sada..

Sta je sa Veljom?
Ko je ta "nestranacka" licnost ?
Sta je sa ostalim lepotanima npr. Vuksanovic ?

itd


Pridruzujem se

cestitkama lepom Kenu na kolektivnom smoubistvu u koje je poveo stranku.Da ne znam bolje,mogla bih da pomislim da je to namerno uradio.


Evo nama

LDP-ovaca koji su sada u problemu. Zaista su se bili ponadali da ce biti novih izbora i da ce osvojiti poneki glas vise. Uopste nije vazno sto bi se za par meseci vlada formirala opet od istih stranaka. Vazno je da LDP osvoji jos poneki glas!

Ova vlada, naravno, nije idealna (daleko od toga), ali je u ovom trenutku jedino moguca. Da ne govorimo o tome koliko je citav svet bio uporan u tome da Tadica i Kostunicu natera da formiraju vladu. Jedini gubitnici u ovoj situaciji su SRS i LDP. I jedni i drugi su mislili da od njih nesto zavisi. Ispostavilo se da to uopste nije tacno.


Videces od koga zavisi na

Videces od koga zavisi na sledecim izborima kad ova trula koalicija pukne pa ti dodju Vucic i Mircic.


Srdjane,

ja se nadam da ce do tada kosovo postati nezavisno , pa ce onda svi u kompletu( DSS-NS+DS+SRS+G17+ SPS) nestati sa politicke scene, a da ce vladu i veliku vecinu u parlamentu ciniti LDP-koalicija.Ovo sto se sada deshava ,je najbolji put da se ocistimo od govana za sva vremena


kapi

cekaj kapi tebi je u interesu da kosovo postane nezavisno da bi tamo neki iz LDP-a sedeli u upravnim odborima!!!??? i mislim to jednopartijasenje...


Ti to

kao da prizeljkujes? Lako je tebi da o tome pricas iz Praga.


Argument ti je

idiotski pošto sam u procesu selidbe u Beograd što sam napisao na blogu.

A poruke su ti idiotske, inače pa nije čudo.


A jednom kad u Beogradu

onda u Zaplet. Obavezno.


[quote"Bilo nekad"] Evo

Bilo nekad wrote:
Evo nama LDP-ovaca koji su sada u problemu. Zaista su se bili ponadali da ce biti novih izbora i da ce osvojiti poneki glas vise.

Svi smo u problemu, a Vi slobodno nastavite da
uzivate u valjanju u blatu i da mislite da je ovo problem LDP-a i njihovih glasova. Vama lepo?
Blago ludima!


...

Quote:
Svi smo u problemu...

rekoh, samo da ponovim i boldiram taj italik

one ring to rule them all, one ring to find them,
one ring to bring them all and in the darkness bind them,
in the land of Mordor where the shadows lie


gubitnici?

A zasto bi radikali bili gubitnici? Oni su stranka "Sluzbe" i sve rade po nalogu. I za to su odlicno (pret)placeni. Ti nesrecnici od svog nastanka pod okriljem "Sluzbe" nisu doneli nijednu jedinu odluku bez instrukcija. Zasto mislis da se sada nesto promenilo?


Nestranacka licnost moze

Nestranacka licnost moze biti opet Bulatovic. ispise se iz DSS kao onomad jelasic sto se "ispisao" iz G17 pa postao "nestranacka licnost".


pa ja nisam ni sigurna

da je bulatovic formalno clan dss-a...?


vlada i izbori

Novi izbori ojacali bi LDP i SRS na stetu DS i DSS i verovatno G17. Zasto bi DS i DSS rizikovali? Ne mogu da dobiju nista, a mogu da izgube mnogo.

Ostaje da cuvamo zivce i cekamo.


Срам их било

...формираће Владу. Још ће и ЕУ да настави преговоре. А таман смо се понадали да све оде дођавола.

Дно.


Quote:Још ће и ЕУ

Quote:
Још ће и ЕУ да настави преговоре.

Ima tu jedan uslov.


Нема услова за преговоре

Нема услова за наставак преговора, судећи по вести, осим да се формира најављена влада. Биће за потписивање споразума.

Управо је изашло и да ће дати визне олакшице.

Да не гурам цинизам даље, није фер према аутору - ово је катастрофа, али најмања могућа, а Европа је залегла до максимума да се ово догоди.


Skarabej mislim

da Evropi ovo odgovara zbog Kosova. Mnogo oni dobro znaju kakav je Koštunica. Koja crna demokratska opcija?!
interesuje me tvoje razmišljanje , pošto mi se vid zamaglio od besa od ovih naših baletana u hulahopkama!

Corn Mouth i Nemanja su dole odgovorili na moje pitanje...


Jeste zalegla

ali bas briga njih za nas. A za nas nije najmanja moguca katastrofa, doduse, nije ni najveca


Ako misle da će tako lako

Ako misle da će tako lako da skinu Nikolića sa funkcije, grdno se varaju. Sad kad se Lord Voldemor povampirio, teško će biti pobeđen. Svakako ga ne mogu pobediti oni koji su ga i vaskrsli.


A rekoh li ti?

Uostalom, glupo je da se ljutimo na njih. Oni su igraci istog tima, koji su odigrali najbolje sto umeju. Jedino sto ne valja jeste da je to - iako potpuno traljavo - vise nego dovoljno sa Srbiju.
Kada pocne da se blizi kraju ova opcija, krenuce sa infiltriranjem Albijanica, Sutanovaca i slicnih u LDP.
Da se kladimo? 'Ajde u viski kroz 5 godina - biraj grad (normalan).


biram grad

Nudberg


A skidanje hulahopki

i cupanje usiju?
Hoce li na sednicama Vlade to da rade?


To je vec bilo sinoc...

Skinuli su hulahopke i izljubili se.


konkretno?

Hoce li sad da uhvate Mladica? (ok, znam, nego cisto da pitam...)


konkretno?

za sta ???


Za Karadzica ;)

Za Karadzica ;)


Zasto?

Pa vidis da smo ih po ko zna koji put zeznuli: pregovori ce biti nastavljeni. Eto nama i jare i pare. Na zdravlje!


Pitanje je bilo:

za koji deo tela? :))


Za hipofizu ?

Mozda.


Ne moze

osusena.Predlazem pankreas


Uhvatiće ga,

"kao što su i Crnog"...i vikaće ding-dong!


Mozda za ovaj deo?!

:)))


Jeste

ael ovo sa tojagom predsednik vlade?


A, jel' je

to kohabitacija ?


edi-va

n a p r o s t o :
oduševljavaš me fotkama!
samo... fali legenda...
mislim: ko je (tu) ko...


Ja to

prepushtam mashtovitim, duhovitim i (last but not least) informisanim blogerima/blogerkama!

P.S. Hvala na komplimentu! (inache umem ja i da promashim temu, pobrkam, ili lupim - samo to onda na svu srecu primetim na vreme pa josh i priznam) :))


Predsednik Vlade i ministarstva

Ako deal podrazumeva natpolovicnu vecinu DS clanova u Kostunicinom kabinetu, onda, prakticno gledano, kabinet, prilikom glasanja na sednicama - ima Tadic. Naravno, ostaje da se vidi kako ce to funkcionisati u realnosti. Mozda nam novi, vanredni izbori i nisu tako daleko.

PS: Finta telom sa Tomom, izgleda, doci ce na naplatu na cupriji.


100% -tnu vecinu ima UDBA

Tako da ne brines za izbore - bice kada se odluci.


Pa nije sve bas tako crno

Tadic,Nikolic,Kostunica i vatromet

Mislim da po zakonima i Ustavu koji su svi zajedno doneli ova tvorevina mora da polozi zakletvu pred Nikolicem, "humanitarcem" iz Antina!
Ovo je stvarno da Taci veceras napravi vatromet!


Quote:Ovo je stvarno da Taci

Quote:
Ovo je stvarno da Taci veceras napravi vatromet!

Nemanja, pa niste bas morali da se posluzite vec rabljenim vatrometom. Ne prilici vam. Na primer, mogli ste napisati da se argumenti kosovske vlade u prilog nezavisnosti Kosova od Srbije pokazuju, jos jednom, opravdanim. Osim ako se ne slazete sa mnom. Poz. CM


Pa naravno

da ce da zeznu Tomu, kao sto je i Milosevic "zezao" Seselja. Nego, ne brini se mnogo za Tomu, pazi da tebe ne zeznu.


Quote:ako je ovo tacno

to "ukidanje viza" nece pogadjati obican plebs. to je za odredjene delove populacije. ne sumnjam da ce to prodati kao uspeh.


tacno,za odredjenu populaciju

ali ako se ne varam za onu najvazniju....70% mladih nikad nije krocilo van granica Srbije..prica mi kolega pratio je grupu studenata koja je PRVI put isla u Madjarsku..skoro su svi dozivelu neku vrstu kulturoloskog soka..a znas koja im je bila najveca paranoja..ako neko provali da su Srbi da ce imati neprijatnost..i Madjari provalili da su Srbi i nista im se nije desilo..

Nego ima jedna zanimljiva recenica na kraju ZVANICNOG saopsetnja Rena (okacio osmi post po redu)...
" At the same time we can commence work on a roadmap for visa free travel and the so-called white Schengen list."..

Ako sam dobro primetio pre neki dane je bila vest da Kosovska policija treba da se organizuje za izdavanje putnih isprava..

kad slozis ove dve stvari...dobijes (pored katastrofalnog kvaliteta pasosa)..mozda i pravi razlog ne dolazenja na sengen listu...ali to je vec potpuno druga tema

J


On,mozda ima natpolovicnu

On,mozda ima natpolovicnu vecinu u "kabinetu",ali im je svima sef Kostunica, ili,cak, Jocic sa beretkama kao adutom za "ubedjivanje".


Glasanje u kabinetu?

U proteklom periodu nisam nikad cula da je nesto glasano u tom kabinetu. Tamo se ne glasa, tamo se cetvrtkom samo konstatuje, a od cetvrtka do cetvrtka se trguje i ucenjuje. Tako da ta vecina nije bitna.


To sto vi niste culi

ne mora da znaci da to i ne postoji. To je bilo u situaciji u kojoj je DSS imao vecinu u toj istoj vladi pa do glasanja nije moralo ni da dolazi. Sada su stvari ipak podosta drugacije.


Prihvatam. Zato sam i rekla

Prihvatam. Zato sam i rekla da nisam cula. Malo mi je cudno da razliciti ljudi uvek i u svemu imaju isto misljenje. Pri tom se radi o eliti koju treba da cine jaki individualci.


Ko je nestranacka licnost ?

Pa Rade Bulatovic, obozavalac lika i dela Ratka Mladica, Radovana Karadzica,koje voli skoro kao i 50.000$.
Najblizi saradnik Legije i Siptara, jedan od glavnih arihetakata 12.marta!
On na stranacke sastanke ne odlazi, cak ih smatra dosadnim i nepotrebnim. Uostalom njegov poslodavac nije DSS ili Kostunica, politicka ideja i program.
On je na tom mestu da stiti DRZAVU. Njegov poslodavac je DRZAVA SRBIJA i naravno cuvena "Firma", kako je zovu placene ubice, tajkuni i ratni zlocinci, ili sluzba, kako je zovu ostali.
A zasto bi njega i menjali, kad je Tadic i ovako na to mesto hteo da postavi onoga koga mu Rade preporuci.


Nemanja

a sta je sa Nalicem? Jel se on jos uvek muva oko Kostunicinog kabineta? Secam ga se dok jos taj famozni Nikitovic nije poceo da seiri. Kad izvedes decu u Mali princ i sretnes ga kako ispija kafu sa kojekakvim pajtosima, presedne ti dan...


Naliceve beretke

sve sto iz jso-a, skorpiona, zemunskog klana, vukova, kobri, tigrova, garde... nije u zandrmeriji, vojsci, pod jocicem ili legijinom zenom(lupus), naslo je uhljebljenje kod grade.
radi se o takvim olosima i kriminalcima koje ovi ipak nisu smeli da zaposle pa su onda resili da ih obezbede tako sto su kostunicinom savetniku za ljudska prava, napravili privatne beretke.tu je posao naslo oko 300 likova koji imaju dozvole za nosenje dugih cevi.svi su patriote i veliki srbi.
naravno telekom,dunav i blizanci su odmah uskocili i obezbedili mesecne prihode.


...

Quote:
radi se o takvim olosima i kriminalcima koje ovi ipak nisu smeli da zaposle pa su onda resili da ih obezbede tako sto su kostunicinom savetniku za ljudska prava, napravili privatne beretke.

Dragi Nemanja,
mozemo li da cujemo i neko ime i prezime. Pod pretpostavkom da vas ne uvlacim u nekakav rizik.
Poz. CM


Naliceva agencija za obezbedjenje

I jos jednom pustam

B92 Info Komentari Organizovani kriminal

Slučaj "Lupus": Gromoglasna tišina
19. maj 2005.

"Lupus nije i jedina firma za obezbedjenje u kome rade pripadnici nekadasnje JSO. Dosta njih je naslo zaposlenje u firmi Stracon ciji je (su)vlasnik Gradimir Nalic i u kojoj radi i nekoliko kadrova legendarnog Ace Tomica. Stracon je jedna mesavnina firme za obezbedjenje i obavestajne sluzbe i poseduje zavidnu tehnicku opremu za prisluskivanje i pracenje. Inace baza za ovu firmu je centar za dokumentaciju DSS koji se uglavnom bavio skupljanjem dosije i ciji sef je i tamo bio Nalic."
(Insajder II, 19. maj 2005 16:18)


Ovaj link postavljam 3, put

Ko brise? Zasto ne ostavi potpis?
Hajde, ko se to zeza i pravi ujdurmu gde je nema?
To valjda treba da meni digne adrenalin ili sta?
Readi se o stvarima dostupnim svakome:
dakle 3 put ostavljam link:
stracon security - gradimir nalic


Svi putevi vode u Rim....

:)


A mozda je i

Ranko Tadic (manijak) kao "nestranacka licnost" u igri


Ranko Manijak, strucnjak za prisluskivanje

Iako ima dobru reputaciju, zavidno ratno iskustvo iz Hrvatske, podrsku Legije, Frenkija, Stanisica, Skorpiona i ostalih "junaka", dakle ispunjava ovaj zahtev o nestranackoj licnosti, rodjacka veza sa pajacom je ipak dovoljan nedostatak za "ubicu sa kravatom", pa ce tako neki njemu blizi nestranacki patriota dobiti Firmu.


kakvu bljuzgu mi gledamo godinama (već decenijama)

scenario - da se upišaš
gluma - đene đene jer se povremeno i mi pecamo
režija - nenadmašna

opšti utisak - ni skuplje predstave ni veće gluposti

ps. najpametniji predlog koji se u poslednje vreme provlači kroz komentare - gradjanska neposlušnost! neću više da plaćam sopstvenu propast!


ruski ambasador

da li je pohrlio da cestita?


mozda ceka u redu

dok se Polt izljubi.


ruski ambasador

pohrlio ?
hodo, ba!


vladimir beba popovic part 2

-----------------------
Obrisao sam link nakon
što su me zvale kolege
iz Statusa.

Podržavam 100% to što je
rekao VBP, delim u mnogo
toga mišljenje sa njim
ali to nema veze sa ovim.

Broj je tek danas krenuo
u prodaju i nema smisla
ovako to postirati.

A i protivzakonito je.
SK
-----------------------

Dodatak B92: Hvala Srđanu, a komentatore molimo da više ne kače linkove na piratske sadržaje, pošto će takvim korisnicima biti zabranjen pristup blogu.

Hvala,
B92


hehehe kasno

ja već skinuo ;D


Yokey

budi ljubazan pa mi dojavi na mail. Otvoren je. Thnx. CM


Jole..

...alal vera, alal vera:))) sejvuj


Of course, Babe!

:))


A sto, ljudi....

bas su odvratni. Kako su slatki tako odvratni...


Da li je ovo ...Javna Tajna ?

pročitah ovo pre par dana....tada mi je izgledalo kao Sf događaj, proricanje budućnosti bez pokrića...Danas sam malo zabrinut...a razlog je : Intervju Milana St. Protića iz 2006. godine koji je objavljen u Nezavisnim novinama (R. Srpska)

citati:

"Ovaj političar bez dlake na jeziku ističe da je gotovo siguran da će Koštunica na posljednju poruku Vašingtona ubrzo uzvratiti sklapanjem koalicije sa Šešeljevim radikalima, koja će Srbiju smjestiti u geto."

"Protić tvrdi da se DSS i SRS na tome neće zaustaviti, jer pripremaju manevar usmjeren na smjenu Borisa Tadića sa mjesta predsjednika Srbije. "

"Zašto bi SAD iščekivale takav savez i ugrožavale stabilnost u Srbiji, pa i u regionu?
PROTIĆ: U pitanju i jeste uspostavljanje situacije kojom bi oni rešili one poslove na Balkanu, koji im sada stoje. Prvo, to im olakšava posao vezan za Kosovo. Jer, ako u Beogradu vlada koalicija DSS i radikala, onda će svakome u svetu biti jasno da je na sceni obnova Miloševićevog režima i da to može da bude opravdanje za bilo koji potez, pa i za nezavisnost Kosova. Tada otpada i argument da smo mi skinuli Miloševića i poslali ga u Hag, što je dosad bila glavna linija odbrane naših nacionalnih interesa."

"NN:Ko su predvodnici restauracije miloševićevskih vrijednosti?
PROTIĆ: Koštunica je eksponent, a nosioci su one poluge vlasti u vojsci, policiji i drugim organima, koje nisu sklonjene posle 5. oktobra. To su čitavi timovi ljudi, čitavi delovi jednog organizma koji je ostao do danas. Nažalost, bojim se da toga ima i na univerzitetu i na akademiji. To je isto političko razmišljanje kao u Miloševićevo vreme koje je najbolje nazvati srbokomunizam. To je mentalitet koji je zarazio srpsku elitu koja je uspela da na naopak način uveže komunizam i srpstvo pre nekih 15 do 20 godina."

"...I to znači da ćemo mi vrlo brzo doći u situaciju u kakvoj smo bili 2000. godine, tako da će se scena podeliti na dva tabora - na jedan evropski i demokratski i drugi miloševićevski, dakle, srbokomunistički. Taj proces je neminovan zato što ono što nije obavljeno 2000. godine, moraće da se obnovi i ponovo pojavi na političkoj sceni. Veterani 5. oktobra će tu možda opet da igraju neku ulogu, a možda i neće. Jer, možda je naše vreme prošlo i možda će to izvesti neki novi ljudi. Ali, bitnije od toga je da su naše ideje, uprkos brojnim greškama koje smo napravili i potrošili narodno poverenje i energiju, i danas žive i da bez njih budućnosti Srbije nema."

"Tadićeva DS?
PROTIĆ: U DS već uviđaju kakvu su grešku napravili ulaskom u kohabitaciju sa Koštunicom, a tek će uvideti kada on sa radikalima pokrene manevar rušenja Borisa Tadića. I G17 i SPO u nešto manjoj meri uviđaju štetu od saveza sa DSS-om i biće još bolje ako sve to uspe da se sabere i ukomponuje.
NN:Kako, ako je i 2000. godine antimiloševićevski savez napravljen na mišiće i kada Koštunica nije tako atraktivna meta za mase kao što je bio Milošević?
PROTIĆ: Sada je sasvim jasan proces razdvajanja Srbije na dva tabora, gde nema trećeg, niti četvrtog. Imate promiloševićevske snage, oličene u Koštunici, radikalima i socijalistima. I nasuprot njih antimiloševićevske. I što pre dođe do političkog obračuna ta dva tabora, biće bolje za Srbiju. Jer, taj čir, kad-tad, mora da pukne. Nije pukao 5. oktobra, a trebalo je. E, sad će morati da pukne. Odlaganjem ćemo platiti još skuplju cenu nego što je sada plaćamo."

Da se ...zabrineš ?


Eto

na žalost bila sam u pravu...
!


Pa to je to

za DS je jedina sansa bila da se sada izvuce iz zagrljaja DSS.
To jest do sinoc. Zamislite kako ce izgledati Kostunicina "podrska" Tadicu na predsednickim izborima.


Masta radi svasta

E ovako nesto mi palo sad na pamet:
DSS+DS+G17++manjine imaju 137 poslanika. Da li medju poslanicima DS-a postoji 12 moralnih ljudi koji nece dici ruku za Kostunicu kao premijera?
Nikad nisam bio clan ni jedne stranke pa i ne znam kakav je ko od njih a vidim da ovde na blogu ima dosta upucenih ljudi.
Ako moze da se navedene neko ime koje bi moglo to da uradi (meni pada na pamet Gordana Comic)?


To može odmah i da ti spadne sa pameti

jer po našem genijalnom ustavu partije su vlasnici mandata, a ne poslanici, te bi tih hipotetičkih 12 moralnih ljudi expressno bilo zamenjeno tucetom agenata... Ali, ne sumnjam da je trijaža kandidata pred izbore bila nepogrešiva, neće tu biti iznenađenja.


A tajno glasanje ukinuto?

Vise nemam pojma kad se glasa tajno a kad javno. Da li uopste postoji tajno glasanje sad u skupstini?
Opet malo hipoteticki:
Ako bude javno glasanje (a bice) i 12 poslanika budu protiv koliko vremena treba da se njima oduzmu mandati i daju drugim licima (mozda istekne rok za formiranje Vlade)?
Ovo sve pisem jer znam da mnogi poslanici citaju blogove pa mozda nekom od njih probudim savest?


Šta bre da istekne rok

"legalistička kreativnost" je neiscrpna, tamo uredba, onde vanredno stanje, a po potrebi zakrivljenost prostora i putovanje kroz vreme, pomoći će "tumačenjem" i penzonisani doživotni tumač ustava Slobodan Vučetić, ljudi smo, dogovorićemo se...
Čuj, poslanička savest, dobra ti je ova :))


:)))

Znam, smesno je ovo sto pricam ali mozemo bar da ih prozivamo zar ne?
Evo ja opet pitam Gordanu Čomić (nju pitam jer je iz Novog Sada i poznajem njen dosadasnji rad a i javljala se na blogu nedavno):
Da li cete glasati za ovu nakaznu Vladu Srbije?

Ako vi znate jos nekog, molim vas da ih javno prozivamo (Sutanovac, Djilas, Saper, Petrovic, Krstic i slicni me ne interesuju)


Za koga ste glasili DS-ovci ?

Da, zaista ce biti zanimljivo gledati tih 60+ ruku clanova DS podignutih u znak podrske Kostunici, a ispred velecasnog Nikolica.
A imam i poruku za Tadica:
Mr President, precrtaj tri glasa iz moje porodice.



Surova realnost! A da nismo

Surova realnost!
A da nismo mi upali u zonu sumraka? Ili nas je mozda progutala neka crna rupa? Ovo bas i nije normalno! Do sada nije bilo bas najnormalnije ali sada uopste nije normalno!


...

jedina crna rupa koja nas je progutala je ona u glavama


Eto,shvatili ljudi daj sta

Eto,shvatili ljudi daj sta das..na novim izborima,verovatno bi popili time-out za duze vreme..a c.g. klan unutar Kostunicine stranke,jos jednom je dokazao svoju moc...
Ipak,bolje i to nego nova propast.Na zalost nekih koji bi voleli da se ponove devedesete,dok se sa uzivanjem prate nove vesti,posredstvom interneta iz neke zapadne zemlje,dok se mi ovde pecemo na tijoj vatri..ah,sto ti je dosada...sve je bolje nego dosada..
p.s. sto ti je vlast,jos cemo docekati da Nikolic freneticno aplaudira izboru nove vlade,dok se Boris i Voja zadovoljno smeskaju...


Dje tu vidite CG..

Objasnite molim vas zasto vi taj klan u Dremokratskoj stranci Srbije dovodite u vezu sa CG?
To su najveci mrzitelji CG i koji jos uvijek misle da mogu da od CG naprave 27 region velike Srbije.
Ima mnogo boljih i odgovarajucih termina za taj klan.

T.Nikolic nece biti smijenjen sa te funkcije.


Ne potcenjuj

se Srđane, za razliku od tog trupla, izvinjavam tela, ti ipak imaš neki uticaj.


Sta ce biti sa DS-om ?

Gospodine Kusovac,
Iako verujem da ste bili cinicni sa cestitkama Tadicu na sacuvanoj fotelji predsednika DS, moram da vam kazem da je to sledeci potez "gospodara igre", koji inace i upravljaju Srbijom.
Njihov krajnji cilj je bio, a i dalje je unistenje DS i pravljenje Srbije sa dve jake politicke stranke: DSS i SRS.
Prvi korak u tom pravcu bilo je ubistvo Djindjica, dovodjenje ucenjenog i poslusnog Tadicevog sina koji je stranku "ocistio" od svih kojih su se ovi plasili i predao je Kostunici. Njegov rok trajanja polako istice i sledeci potez je rasturanje DS-a i njen nestanak iz politickog zivota Srbije.
Tako da cinicne cestitke predsedniku DS-a, to i nisu, ipak se ovoga puta "otrgao".


sto vise clanova iz ds

ode vise ih ima u ldp. Zar ne? Nije to tako ni lose, na duze staze, mislim...


ldp? izgleda

da će nam to biti rešenje. Pošto je Boris T. uspeo da upropasti ideju koju je stvorio Djindjić i da bude izmanipulisan kooo da ne kažem šta od strane Koštunice i Evrope i otprilike od svih!


Izmanipulisan???

Pa taj je obezbedio svojim pajtosima fotelje, a sebi jos jedan mandat. To na njihovom jeziku znaci uspesan politicar. Ko normalan moze da kaze da im je zao sto je tako ispalo (osim mozda neko ko je izvisio za f-ju).


Aaaaaaaa....

Тресла се Гоца родио се Миша:)


Trafike...

Koliko ljudi znate koji imaju takva moralna nacela i takvo stanje svesti da pocine kriminal... Da obiju...da ukradu? Ja znam neke ...ima ih jako malo i zna se kako i gde zavrsavaju u zivotu... Preko svega cu da predjem...ali da neko takav dodje i ostane na najvisem mestu u policiji... Pa ljudi moji... Glupo mi je vise da pricam o tome...


Ako nista drugo makar

su trafike bezbedne. Bar dok je Jocic ministar.


Buahaahaaa

Buahaahaaa ;)))))))))))))))


Nisam siguran

Covek ima vremena posle posla...mozda je nastavio da se bavi amaterski...mora covek da ima i hobi...


ima li...

... uopšte smisla išta što se ovde dešava...
dokle će oni ovako... dokle im se može... a može im se jer je u ovoj zemlji više nepismenih, krezavih i neokupanih srBenda koji ne znaju gde je kosovo na karti, ali znaju da im je u srcadima i dušadima...
problem ove zemlje je glupavost, zatucanost, ograničenost, nepismenost većine...
a o kratkom sećanju ni neću... a kome bi i preživele moždane ćelije pored toliko rakije i svinje... kiseonik ne stiže do mozga, zakrečene vene... a i ono što stigne izgubi se u crnoj rupi!!!

ds u koaliciji sa dss koji su podržali srs... šešelj je rekao i tito je hramao pred smrt...

ma koji bre političari
sve su to oportunisti i politikanti

pih pih pih
bljak

ima li neko od gastarbajtera blogovskih ko bi me usvojio...
jer ne mogu ni azil da tražim jer je eu prepoznala u ološu demokratske snage...

aaaaaaaaaaaaa!!!!!!!!!!!!!!!!!!

ma pun mi ih je k...c svih!!!

ima li neko ideju šta sad?


Pa da sakupljamo potpise za

Pa da sakupljamo potpise za peticiju za privatizaciju Srbije i molimo boga da nas na tenderu kupi neka EU zemlja koja bi izrucila Mladica :-)


5. oktobar?

Otpor? Ma kakvi...
Dodji ti lepo kod mene u Deutschland...pa ako treba i da se prosi...
Bar zivis u civilizovanom drustvu...Ja izbegoh pre par meseci...najbolji potez koji sam napravio u zivotu...


stižem...

Pregovori sa EU i olakšice odmah
11. maj 2007. | 13:19 | Izvor: B92, Beta
Beograd -- Oli Ren najavio da će put Srbije ka EU biti obnovljen odmah po formiranju demokratske vlade. Vizne olakšice već u utorak.

uzimam vizu i dolazim


a, da, ne treba u ovom svecanom trenutku

zaboraviti ni evropske majstore. odmah obnavljaju pregovore, vizne olaksice, sunce sija, cvece cveta...

tako da su, na kraju, skoro svi srecni: mafija oko dss/ds okrenula lovu, radikali, jos jednom, pokazali da su oni, zapravo, srbija, evropa dobila sto je trazila ('demokratsku' vladu i izolovanu srbiju), rusi pokazali da su jos na balkanu, ldp dobio jos 50K glasaca.

jedini zajebani u celoj prici su bg i nesto malo ns middle classes kojih i inace nema previse: 400-500K, posle ciscenja. znaci, kao i kod satrapa 90-tih. 5. oktobar je bio samo suncan jesenji dan i nista vise.


a ko

placa racun od nekih 2 milijarde gubitka za ova dva dana njihovog natezanja?!

EDIT: pa to oko viznih olaksica su se nasi " gicali" a ne Evropa.Dolazise u Brisel i ne zavrsise razgovore, da bi potom pristali na iste uslove u Bgd. Ako se secam problem je bio u prihvatanju svih azilanata i drugih nasih prebeglih kojih je Evropa puna.


pufno,

nije to nikakav gubitak - cene ne berzi odredjuje zakon ponude i potraznje a ne centralni komitet. ovi su jedino koristili politicke marifetluke da izazovu malu paniku na berzi.

zasto se najavljuje obnavljanje pregovora kada mladic, kao ni pre godinu dana, nije u hagu?


pa verovatno

za neku kontrauslugu se Srbiji omogucava isto sto i Hrvatskoj svojevremeno kod je zezala oko Gotovine.
EDIT: da se razumemo, ja ne podrzavam haski lobi. Ni u najludjim snovima


Grozno

i plasim se, sasvim tacno. Doktorska djagnoza.


...

Quote:
dokle će oni ovako... dokle im se može...

Dok LDP i DS ne zamene mesta po broju glasacha. Tachno dotle.
Uzevshi u obzir brzinu i efikasnost kojom Tadic unishtava najjachu demokratsku (?) stranku, to mozda i nije toliko daleko.

Realno, ima li, recimo, na ovom Blogu josh morona koji bi glasali za tu grupu lopina, prodanih dusha i imbecila?


Ne slazem se sa pitanjem, :)...

Pravo pitanje je:

Realno, ima li, recimo, na ovom Blogu josh morona nekoga ko zaista misli da se LDP u bilo chemu sushtinski razlikuje od navedene grupe?


Doctor Wu,

Ovo pitanje postavi Biljani Srbljanovic posto je ona clan politickog saveta LDP-a. Inace , ja nisam clan , ali sam ubedjena da se LDP sustinski razlikuje od te navedene grupe.
Raduje me da maske ovde na blogu polako padaju.


generalno sam

open to persuasion ali sam skeptican po pitanju kapaciteta partije cijem vodjstvu je glavna ambicija da dobije sponzora za sledecu pozorisnu predstavu, film, jos jedan (skakutavi) projekat otvorenog drustva ili neki prevod.

srbiji je potrebno otvaranje i gvozdena metla koja ce pocistiti sve udbase, policajce, zastavnike i pukovnike koji su se nakotili u poslednjih 60 godina i cija deca vedre i oblace sudbinom 6-7 miliona ljudi.

maske? o cemu vi to, kapi?


doctor wu,

i vi ste jedan od onih koji biste pocistili sve one koji su ziveli u titovoj jugoslaviji jer su potencijalni udbashi? za vas su izgleda srbi samo cetnici, nedicevci i ljoticevci.


kapi,

ne sve. samo one koji su radili za udbu. ovo cetnici/nedicevci/ljoticevci ne razumem- ne okupljaju se valjda hell's angels opet na ravnoj gori?


hahaha,

pa sad ne znam, mene su ucili da su postojali partizani cetnici, nedicevci i ljoticevci. nego nije vazno , znaci oni koji su u ldp-u , ti kazesh da su udbashi.pa neka su, pravo da ti kazem, meni je samo vazno da nas prime u nato i u eu, a kome jedino verujem da bi na tome radio ,jeste ldp-koalicija.


e, kapi,

ubedi me u 2 reci...


doctor wu

nije mi ni bila namera da te ubedjujem.


slazem se.ovde su svi pod

slazem se.ovde su svi pod maskama,mozda zato sto je ovo zakrabuljeni ples?


prava pitanja

Quote:
Pravo pitanje je:

Realno, ima li, recimo, na ovom Blogu josh morona nekoga ko zaista misli da se LDP u bilo chemu sushtinski razlikuje od navedene grupe?

Realno, ima li, recimo, na ovom Blogu josh retarda nekoga ko zaista moze da postavi ovako debilsko pitanje?

Ima li nekog da veruje da si ti Dr a ne pacijent?


Nisu mene u obdanistu dzabe ucili

pesmice o Vesnama, cipelama tesnim i carapama uskim.


e dr dr

Pa sto se ne potrudiste da budete bar malo kreativniji?
Probajte, mozda i uspete, a i ne boli.


huči

huči sutjeska, prema svecu i tropar. u principu sa aktivistima ne kontaktiram, ali sam u vesninom slučaju napravio mali izuzetak. isključivo zbog NS. ti vidim, nemaš NS u poDpisu, pa bi poruka glasila: eNDe.


DOKTORE

Ma, u redu je za kraj, samo probaj, mozda i mozes da se oslobodis posledica losih decijih i partizanskih pesmica.
E sad je kraj!


astronaut?

jesi to ti?


A tek kad cujete sastav vlade.....

..... bice veselo!

Pogotovo revoltiranim DS-ovcima i koaliciji. Vrlo interesantna resenja u podeli ministarstava.


pa ajd i da cujemo

ko ce sve ciniti novu vladu!


Pufno....

Za pocetak Velja ostaje neokrnjeni kapitalac.....


Miki M.

je podpredsednik i ministar finansija....


ANAHIDe, čoveče, daj taj sastav!

Ako imaš, to jest. Molim te. :)


Krasici,

imam imam ali jos uvek petljaju.... A ne volim da budem neprecizan. Znam da je deda siguran za skupstinu :)

Naprimer oko Parivodicevog resora se jos lome koplja. Dinkic hoce da ga pripoji ali mu ne daju. BIA takodje jos nije zakucana, dvojni kljuc ili nestranacka licnost (u prevodu da ni DS ni DSS nema primedbi).

Ja ocekujem da se najkasnije za par sati dostavi predlog zakona o vladi i onda pustam spisak. Vidim B92 javlja da nema sutra skupstine ali koliko ja znam nisu u pravu. Takodje znam da Toma ne zeli da predsedava sednicom, pa je uskocio jedan od podpredsenika. Ocekuju zestoke napade radikala u smislu razvlacenja sednice zbog kratkog roka, pa jure kao muve bez glave da sednica bude sutra.


Nema rekao i Toma. Samo je

Nema rekao i Toma. Samo je pitanje oce li zavesa pasti za partijski Koalicioni Javni Servis u 19:30 ili za kasnije. Kavi su tamo retardi ako im ne posalju za 5 min dzaba posle.


Pogledaj Betu.....

:)


ANAHIDE, daj ovamo taj spisak, pliz...o))

Dosta smo čekali, obznanjuj! Šta si se stisao? :))

Pa šta ako pogrešiš za portfelj-dva, ko da to danas ima neke veze...;)


daj spisak

petrovic finansije? markovic pravda?


Ako vec sada znate,

molim Vas, recite. Ja cuh da ce tu biti Maradona i jos neko poznat...sirom sveta ?


Evo ja

imam predlog za ministra dijaspore:

Jelica Greganovic!


Hvala,

al' ne znam kako bi moj žmu prihvatio da bude gospođa ministarka...


A da

mu obecas zlatan zub,fijaker i svalerku:)))


Sve može,

al' švalerka ni slučajno...ljubomorna sam k'o pseto. Tuđe nećemo, svoje ne damo.


Nemanja?!

Nemanja?!


Ne, ne...

Cuh nesto za Breda Pita i njegovu zenu. Kao, Djelic ih gura da vode Ministarstvo za Turizam ?


To bi bilo da je Djelic

To bi bilo da je Djelic premijer.Malo mac:)))


Nemanja iz

Udruženih arapskih Nemanjata?


.Tompusom

i bradom,MOKRA GORA POBEDITI MORA


sad ide vest da ce odmah

sad ide vest da ce odmah biti nastavljeni pregovori sa EU...a sporazum o viznim olaksicama u utorak...a mladic je i dalje u srbiji. a zbog njega su stali svi ti pregovori. da li to znaci da zaista mozemo da manipulisemo do te mere?! lichi da je tako...bruka za obe strane.


Boban ovde.

Izbor Tome Nikolica je simuliran i dogovoren izmedju Kostunice i Tadica kao strategija koju je osmislio Dinkic da se zaobidju mediji i slobodni kriticari ideje o vladi po meri Kostunice. Bozidaru Djelicu je istog dana kada je proglasen Toma Nikolic za predsednika skupstine, isticao rok za placeno odsustvo sa mesta direktora Kredi Agrikol Banke. Tog dana je, prema pre sest meseci potpisanom pod-ugovoru, Djelic morao da kaze - da li se vraca na posao i obnavlja ugovor ili prekida radni odnos. Bez obzira sto je u tri ujutru Toma Nikolic bio izglasan za predsednika Skupstine, Tadic glumio zabrinutost i bes pred kamerama, Djelic je ipak, u osam ujutru, potvrdio prekid radnog odnosa i rekao da upravo formiraju vladu.
To znaci da su svi znali da je afera sa Tomom Nikolicem samo zamazivanje ociju javnosti, da bi Tadic, kao sto sam jos one noci govorio - rekao - podrzite me, morao sam da im ostavim i Jocica i BIU, inace bi bilo vanredno stanje, sankcije i rat!
Srbija je dala garancije i detaljne informacije u Savetu Evrope oko strategije koju je u tom trenutku sprovodila i zbog toga, uprkos Nikolicu i nepodizanju zastave, Srbiji nije zamrzlo mesto predsedavajuceg u telu koje se nacelno bavi ljudskim pravima u Evropi. Niti jedan pisani protest od zemalja evropske sile nije stigao, svi su ambasadori bili obavesteni da je u pitanju predstava, jedino je ona glupa Karla Del Ponte, koja sama vodi rat protiv Kostunice, poslala pisani protest.
Mahinacija sa Nikolicem u parlamentu je smisljena od onog koji je tog dana najvise vristao - ujutru u Kaziprstu, tokom zasedanja glumio da ce da se potuce, sutradan rekao da napusta pregovore, da bi prekosutra napravio onu vladu za koju svi znamo vec tri meseca.

Kada su dogovarali raspisivanje izbora, Kostunica je otvoreno rekao Tadicu da za njega i njegove ljude ima mesta samo u postojecoj Vladi Srbije, u odgovarajucem procentu koji budu osvojili na izborima, ali da se vlada nece menjati, ni politicki ni kadrovski. Tadic prvo nije hteo da pristane na to, ali su mu savetnik Krstic i njegov prijatelj Srdjan Saper na veceri kod Milke Forcan objasnili da je to njegova jedina sansa. Zatim su mu predlozili Djelica kao glavnog aduta i Ruzicu Djindjic kao nosioca liste.Ruzicu je bilo teze ubediti i slagali su je da ce pobeda biti tako velika, da ce samostalno napraviti vladu, iako su sva istrazivanja govorila suprotno. Kada su stigli rezultati, jos one noci kiselih osmeha u izbornom stabu DS-a, Ruzica je rekla da u Skupstinu nece da udje i da nece da ima veze sa Vladom u kojoj su ubice njenog muza. DS je uz olaksanje prihvatio njeno odstupanje,jer je Kostunica vec upozorio da "Ako prezime tog mafijasa figurira na bilo kom spisku predloga, od koalicije nema nista!"
Inace zanimljivo je da je izvesni Emilijan Djindjic, student iz Njujorka, naseg porekla, koji nema nikakvog srodstva sa Zoranom Djindjicem, kada se prijavio za Telekomovu stipendiju koje dele najboljim studentima za usavrsavanje u inostranstvu, uprkos odlicnom CV-u, bio glatko odbijen, uz reci "Drzi se ti Amerike, mali. S tim prezimenom u nasoj Srbiji, neces daleko dogurati"


bobane,

pa, nedostajali ste...


Ma nedostajao

i on to radi s nekim razlogom!
"Boban ovde". Zvuči mi kao "govori veliki brat"!


:o)

Boban ovde". Zvuči mi kao "govori veliki brat"!

:o))))))))))))


Hteo bih da izbegnem guzvu.

Posebno nagadjanje oko mog identiteta.
Vec sam jednom rekao i necu ponavljati vise, jer nema smisla - nisam Beba Popovic, nemojte biti tako uporni. Cak su i moje kolege juce citav dan nagadjale ko je Boban i zajedno smo dosli do zakljucka da neko sistematski siri pricu da je to Popovic.
U jednom momentu sam im rekao - pa ja sam Boban i svi su prsli u smeh. Eto, ljudima nekad ne vredi istinu servirati na tanjiru, ako ne umeju da je shvate.


Zapravo Bobane

mene uopšte ne inteersuje vaš identitet niti me je interesovao od samog početka.
Inteeresuju me samo motivi za ovo što radite. Ako je da nas prosvetite...pa dobro, hvala.


blejdraner,

hvala vam. Moji motivi su isti kao i vasi, da na ovom mestu koje cita mnogo ljudi a ne kontrolise niti jedan kontrolisani urednik, kazem ono sto znam a sto nas se svih tice.
A komentatori koji uporno ponavljaju da sam policija - stvarno ne razumem zasto to tvrdite, osim iz one srpske price da su "u ovoj sobi svi policajci, osim mene, koji ipak to znam jer sam i sam policajac."

Ne zanam sta pokusavate time, zasto me uporno diskvalifikujete kao komentatora i ja koristim nick kao i devedeset posto ljudi ovde i ja govorim ono sto znam i mislim. Zasto me to cini pandurcinom? Ne razumem. Ovo nije za blejdranera, vec za ostale komentatore koji uporno hoce da me oteraju odavde.
Pa da li ja sada da postavim to pitanje - A zasto me terate, molicu? Da niste dobili uradag na izbedbu, djelatnice?


Nece moci ove noci

Brzo pises, a nije zajebancija.


Sonja..

...pa jesmo li sve predvideli davno i jako precizno ispisali kako će se događati završna scena u ovom otužnom dramoletu. Sve do detalja...
I ovo nije nikakav događaj. Ovo je samo doživljaj...


ma slobo

jel si ti, zivota ti, ne zezaj nas vise

kako je gore (dole?), radi li se sta, i kako se vi uopste konektujete na internet?

ako si ti i ako cujes, pomeri zavesu, daj nam znak


Bobane,

vama malo-malo pa se omakne neka ovakva glupost. Baš kao onomad.

Quote:
jedino je ona glupa Karla Del Ponte, koja sama vodi rat protiv Kostunice, poslala pisani protest.

Mislim da olako kvalifikujete ljude, kao recimo, što je Karla del Ponte, koja je za Srbiju učinila više nego sve patriote zajedno. Što to pučanstvo sada ne vidi, to je problem režima koji ima sveti zadatak da pučanstvo drži u pink državi i u stilu - kuća gori a baba...

Međutim, nikad se ništa nije trajno sakrilo, ma kolko goreli dokazi i dokumentacija. Nigde, pa ni ovde.

Doći će to vreme kad-tad. Do tada ostajte mi zdravi i imformisani.

Hag

EDIT: Umalo da zaboravim.

Quote:
Posebno nagadjanje oko mog identiteta.

Meni nikad nije ni palo napamet da ste VBP, mada možda tome težite, ali vam ne ide. Da imate dosta informacija, imate. Neke tačne, neke netačne. Kako od koga dobijete.

Kao onaj što je 100 posto pogađao pol detata samo ako mu pošalješ 500 franaka. Pa pola pogodi a pola love vrati. Al' na dobitku svakako.

Je l' vam proradio telefon?


Vi, Jasna, kao i obicno na ovom blogu,

ne vidite sumu od drveta.


I vredjas....

mani se corava posla


Bobane,

očekivan odgovor, to jest ne odgovarate nikad ni na šta što se u postu postavi kao pitanje. Šta da vam kažem.

Inače, što se drveta tiče, pa ako je drvo Ratko Mladić, ja zaista ne vidim šumu.

Mada to vama verovatno nije poznato, ja i nisam tako loše informisana. Pogotovo glede Tribunala. I pitanja svih pitanja (ono drvo ispred šume), o kojima vi uopšte ne pišete, jer vas se ne tiču kao ni većinu u Srbije. Nek' je veselo.

Jedi, pij, veseli se i na život p*****!

Hag


To drvo je

nasa savest.

Kad nemas savesti nema te sume koja ce da te sakrije.

Cega bi se pametni stideli mi se time ponosimo.


Quote:Cak su i moje kolege

Quote:
Cak su i moje kolege juce citav dan nagadjale ko je Boban i zajedno smo dosli do zakljucka da neko sistematski siri pricu da je to Popovic.

znači, blog je definitivno dobro posećen...

Quote:
...pa ja sam Boban i svi su prsli u smeh. Eto, ljudima nekad ne vredi istinu servirati na tanjiru, ako ne umeju da je shvate.

ono što je sigurno istina je da zaista brzo čitate i kucate...
i da, dobro je što imate poverenja u svoje kolege...


ne samo

da brzo kuca nego to radi nekako zheMski, ko daktilografkinja ili novinarka;-)


reci

molim te.Koja je Tadiceva ideja? Kolektivno samoubistvo? Zauvek Kostunica? Gasenje DS?


Tadic deli politicki program Kostunice,

on se samo ne slaze u nekim nijansama. Kostunica smatra da nam nije mesto u Evropi, Tadic da jeste - ali "ne tako brzo". Oko Kosova i Republike Srpske se u svemu slazu.
Osim toga, dok su njih dvojica na vlasti, obavlja se privatizacija svih preostalih resursa Srbije. Proverite troskove oorodice Tadic i videcete da je to iznenadjujuce dobro placena funkcija.
Za tadica ulazak u Kostunicinu postojecu Vladu je samo dobitak i prirodni nastavak sopstvene politike urusavanja DS-a. Osim toga, za to je dobro placen od najvecih srpskih biznismena.

DS je vec dugo pred gasenjem, u svakom slucaju vise ne lici na stranku ni Zorana Djindjica ni Dragoljuba Micuniovica. Koji je, podsecam vas, zaista snimljen kako "GRESKOM" sa ukljucenim telefonom pred novinarima koji slusaju govori o Tadicu najgore uvrede. To nije prvi put da govori o "onim klipetama sto su zauzeli stranku." I da se "Grol prevrce u grobu kad vidi sta te matore, ofucane a nikad odrasle bilmeze."


Bobane

Quote:
Koji je, podsecam vas, zaista snimljen kako "GRESKOM" sa ukljucenim telefonom pred novinarima koji slusaju govori o Tadicu najgore uvrede. To nije prvi put da govori o "onim klipetama sto su zauzeli stranku." I da se "Grol prevrce u grobu kad vidi sta te matore, ofucane a nikad odrasle bilmeze."

ja i ne svatih ko -Djindjic ili Micunovic- se tako o Tadicu izjasnjavao?
Micun ga je nedavno hvalio kako je izrastao u drzavnika i ostale bljuvotine...


Da li se secate teksta "Baba Micuna pljuje Borisa" iz

lista press u kojem se detaljno objasnjava slucaj da je novinar pozvao Micunovica za izjavu, da je ovaj greskom pritisnu on umesto off i da je novinar cuo i snimio kako Micunovic govori kako "onaj bilmez Boris oce sad da odlikuje i Patrijarha" pa tako uz gomilu (opravdanih) uvreda. Press je objavio, Micun nije demantovao, a Krstic se u tekstu u kojem se doajen njihove stranke i njihov zvanicni kandidat za predsednika parlamenta naziva "baba Micunom" ogradio recima "Predsednik nije planirao da sada daje neko odlikovanje bilo kome".

Micunovica nisu predlozili za predsednika skupstine, nego neku anonimnu zenu, iako su znali da ce Kostunici biti mnogo teze da objasni svom glasackom telu da je protiv Micunovica ipak podrzao Tomu Nikolica.

Isti slucaj sa telefonom se dogodio jednom i Zoranu Zivkovicu dok je bio predsednik vlade, on je sve demantovao, a novinari srecom nisu snimali razgovor. Danas Zoran Zivkovic i sam rado prica o tom incidentu.


E sad uprska stvar.....

Po mojim informacijama deda je zakucan za predsednika skupstine.

A nije da nisam informisan :)


I po mojim, ali tek nakon ove "finte telom"

... kako bi rekao Kusovac. ;) Koja je imala očigledno nešto drugo za cilj...


bobane srce, ne znam ko si,

bobane srce, ne znam ko si, vidim da si prethodnih dana izazvao lavinu komentara ali moze jedno pitanje? m? jel ti svima drzis svecu, na svakoj veceri? mislim, jer to placena funkcija pa nas informises/dezinformises na blogu ili ti to onako, volonterski?
nista licno, ali stvarno me zanima.


BoL, policija

pise i govori samo jezikom svojih biltena: Kurira i Presa.

Bilo da mu je nick Boban ili Tim Osman...


quote "jel ti svima drzis

quote "jel ti svima drzis svecu, na svakoj veceri?"

Na svakoj veceri gde ima 'gicetine' pa puca 'prsluk':


Njemu niko ne drzi svecu

nema potrebe


?

sta to znaci? jel ima veze sa bobanovom izjavom kao naslov one pesme da ga retko vidja sa devojkama. mislim ako je covek gay nije u redu da se sa tim neko zeza. ima pravo da bude.


Ko je pominjao pol ?

marko nema to veze sa polom


Sto kaze Boban treba

Sto kaze Boban treba povezivati informacije

Pomenio je neko ovde http://blog.b92.net/node/5679#comment-192707 neke nedostatke. Za B.T. figurativno, a za ....


biti gay nema veze sa polom

Biti gay nema veze sa polom nego sa seksualnoscu, to su dve razlicite stvari.

Impotencija takodje ne znaci da je neko gay vec da mu je disejblovan divajs za razmnozavanje. Hakerski receno.


sto prsluk sto obrazi :-)

sto prsluk sto obrazi :-) nego zar nije covek Leeeepo rekao da se zove boban? :-) mada mislim da nije lik sa slike.
ps. ne znam sto su bobana mesali sa mojih 'imenjakom', Beba ima potpuno drugaciji stil, ima manjak ili visak spejsova kod kucanja, pogotovo kad je ljut ;-)


Bobane,

jel' nema vise opasnosti za Vas i Vasu porodicu ?


nesto mi nije jasno Bobane

Quote:
Niti jedan pisani protest od zemalja evropske sile nije stigao, svi su ambasadori bili obavesteni da je u pitanju predstava

eh sad.... a zasto je neophodan pisani protest, kad su dovoljni i telefonski razgovori?!
I bas sad da su svi ambasadori bili obavesteni?!

Cemu plasenje radikalima, kad je svima jasno da samo sa dss moze da se formira vlada?! A da je kako tako stabilna.