- Naslovna
- B92
- Aleksandar Stojanović
- Aleksandar Vasović
- Aleksandra Mitrovic
- Ana Sofrenović
- Avram Goldmann
- Biljana Cincarević
- Biljana Srbljanović
- Božidar Đelić
- Bojana Maljević
- Branislav Kovačević Cole
- Čedomir Antić
- Đorđe Bobić
- Dejan Švajner
- Dejan Bizinger
- Dejan Restak
- Dejan Stanković
- Dule Nedeljković
- Everest 2007
- Gistro FM
- Goran Marković
- Goran Miletić
- Gordan Kičić
- Gorica Nešović
- Igor Brakus
- Ivana Konstantinović
- Ivan Marović
- Jasmina Tešanović
- Jelena Krajšić
- Jelena Milić
- Jelica Greganović
- Maja Kuruc
- Marčelo
- Marin Milosavljević
- Marko Vidojković
- Mića Marković
- Milan Lukić
- Milan M. Ćirković
- Milan Novković
- Milan Obradović
- Milica Đilas
- Miljenko Dereta
- Miloš Šaranović
- Mjehur
- Nebojša Milenković
- Nebojša Spaić
- Neven Anđelić
- Nikola Vitas
- Nune Popović
- Olga Medenica
- Olivera Vujnović
- Oto Oltvanji
- Queeria
- Rade Rakočević
- Radmila Hrnjak
- Radovan Nastić
- Ruža Ćirković
- Saša Radulović
- Sanja Perić
- Srđan Fuchs
- Srđan Kusovac
- Tamara Skrozza
- Tanja Jakobi
- Tatjana Momčilović
- Tena Štivičić
- Terorizam
- Veljko Popović
- Vesna Knežević Ćosić
- Vikipedija
- Vladan Aleksić
- World News
- Željka Buturović
- Željko Mirković
- Biografije
Stid me političara
Srđan Kusovac (22 Februar, 2007 - 10:40)
Videh juče ovde u Pragu jedan automobil na čijem je zadnjem staklu ogromnim slovima napisano: „Stidim se svih političara naše zemlje“. Šta tek ja da kažem, pomislih, kad ovaj piše tako za političare u jednoj od najuspešnijih zemlja u tranziciji. (Glasanje je završeno tu su rezultati)
Pade mi na pamet, poštovani čitaoci ovog bloga, da pokušamo da napravimo zajedno spisak političara u Srbiji kojih bi se trebalo stideti i da izglasamo lidere u svakoj grupi.
Ja sam ih podelio u sledeće grupe: konvertite, lujke, prodavce magle, hohštaplere tj. da budemo fini profitere i poltrone. Molim za pomoć, da nađemo lidere u svakoj grupi.
Evo mog doprinosa, uz molbu da dodate „svoje“ kandidate, pa ću ih ja kako proces dodavanja bude tekao dodavati na spisak. (Možete i dodavati predloge za nove grupe, rado ću proširiti listu). I ako ovo bude popularno objavljivaću "prolazna vremena".
Najveći konvertit na političkoj sceni Srbije:
- Vuk Drašković
- Nebojša Čović
- Slobodan Vuksanović
- Slobodan Lalović
- Sulejman Ugljanin
- Vlajko Senić
Najveća lujka na političkoj sceni Srbije:
- Predrag Marković
- Miloljub Albijanić
- Zoran Krasić
- Dragan Maršićanin
Najveći prodavac magle na političkoj sceni Srbije:
- Vojislav Koštunica
- Dragoljub Mićunović
- Goran Svilanović
- Amfilohije Radović
- Aleksandar Vučić
Najveći profiter na političkoj sceni Srbije:
- Velimir Ilić
- Mlađan Dinkić (uključujuči i Radovana Jelašića)
- Nenad Bogdanović
Najveći poltron na političkoj sceni Srbije:
- Aleksandar Tijanić
- Sulejman Ugljanin
- Slobodan Vuksanović
Na predlog čitalaca bloga dodata su još neka glasanja, a na glasanje za naj lujke dodati su kao kandidati Bajram Omeragić i Obren Joksimović
Najveći bivši/sadašnji agent/doušnik/saradnik KNOJ-a/OZNA-e/UDBA-e/SDB-a/BIA-e & KOS-a/VB (i kako su se već zvale razne nikada reformisane službe) u Srbiji:
- Dušan Mihajlović
- Milorad Vučelić
- Vojislav Šešelj
- Željko Cvijanović
- Irinej Bulović
- Dragoljub Mićunović
Najveći samoubeđeni šmeker među političarima Srbije:
- Boris Tadić
- Nebojša Bakarec
- Aleksandar Popović
Najveći "čovek za sva vremena" (odnosno sluga svakog gazde) na političkoj sceni Srbije:
- Nemanja Kusturica
- Matija Bećković
- Dobrica Ćosić
- Aleksandar Tijanić
- Dragoljub Mićunović
Najveći tutumrak na političkoj sceni Srbije:
- Dejan Mihajlov
- Vojislav Koštunica
- Brana Crnčević
- Miloš Aligrudić
- Dragan Šormaz
Najveći ratni huškač Srbije je:
- Momo Kapor
- Brana Crnčević
- Milorad Vučelić
- Matija Bećković
- Vesna Jugović
- Mila Štula
- Miodrag Popov
- Milorad Komrakov
- Tatjana Lenard
- Kosta Čavoški
- Milijana Baletić
- Miroslav Lazanski
- Spomenka Jović
- Milovan Drecun
- SPC
- SANU
Glasanje je završeno u subotu 24.02.2007. u 00:00
Na izborima za najvećeg konvertita i najveću lujku pobednici su od početka bili u vođstvu, tako da ubedljive pobede nisu iznanenađujuće.
Najubedljivija pobeda je za najvećeg poltrona, a zatim za najvećeg prodavca magle.
Interesantni su bili izbori za najvećeg tutumraka na srpskoj političkoj sceni. Kandidat koji je na „glasački listić“ dodat poslednji, kada su neki već stekli stotinu i više glasova, na kraju je ipak zabeležio respektabilan saldo, što je dokaz da je nepravedno, greškom Izborne komisije, bio izostavljen na početku. Da je bio ravnopravan sigurno bi bio bolje plasiran.
Mrtva trka vodila se do kraja glasanja za najvećeg profitera. Pobedio je kandidat koji je uglavnom vodio gotovo svo vreme iako tesno.
Na izborima za najvećeg saradnika Službe (pod raznim imenima) drugoplasirani kandidat je dugo vodio, ali je drugog dana konačni pobednik stupio u vođstvo, i prednost nije ispuštao do kraja glasanja.
Dramatično je bilo i na izborima za najvećeg ratnog huškača. Iako je to glasanje otvoreno poslednje, pokazalo se da za te izbore vlada ogromno interesovanje glasača. U izuzetno jakoj konkurenciji, u borbi prsa u prsa pobednik je za sobom u samoj završnici ostavio drugoplasiranog i trećeplasiranog. Takav ishod mi se čini poštenim jer se tu jedinka borila sa dvema institucijama što joj je bila otežavajuća okolnost. Pokazalo se da nisu samo holivudski filmovi ti u kojima je moguće da pojedinac pobedi organizaciju. :)
Evo rezultata. Imate sličice, a imate isto i na linkovima koji vode direktno u "Izbornu komisiju" (nema laži nema prevare).
Isto to, ali pomocu linkova koji vode u "Izbornu komisiju".
Tijanić?
Krasici (22 Februar, 2007 - 13:13)
kakvo ubedljivo vodjstvo. Taj je za pet kopalja ispred svih.
Bio bi jako grlo u bilo kojoj kategoriji: konvertit, ludak, prodavac magle...
»
Srđane,
Jasna Bogojević... (23 Februar, 2007 - 01:44)
a gde su huškači? Nije valjda da je ta kategorija preskakana.
Jasna
»
Forrest Gump
Milan Novković (22 Februar, 2007 - 12:12)
Ja ko Forrest Gump, and a baby one (IQ niži od 75). Izavan bloga nikad ništa čuo o ovim ljudima, a trošim solidan novac na telefonske pozive ka otadžbini i često putujem u Beograd.
Da li sam ja jedinstveno glup primerak srpske dijaspore - vidim mnogi iz dijaspore su podkovani znanjem i elokventno učestvuju u diskusiji.
(da ne bi bilo nesporazuma, u ovom gore nema metaforike, ja podržavam odgovoran i fokuciran name-and-shame aktivizam).
»
nemam
bronx (22 Februar, 2007 - 14:39)
pojam ko su? znam samo da izgleda prave veliku stetu.barem da su ko forest gump.
»
vi ste gosn Novakovicu
igipop (22 Februar, 2007 - 15:00)
jedinstveno pametan primer srpske dijaspore.
Ja ih sve znam, vecinu i licno, i sedim ovde na netú kao budala i gledam sta rade i nerviram se. Voleo bih da nikad nisam ni cuo za njih. Verujte mi, zavidim vam.
»
Veruj mi,
dracena (22 Februar, 2007 - 16:22)
ništa nisi propustio.
To su neki koje je trenutna poplava izbacila. Kako došli, tako će i otići. Niti su čemu vredeli, niti su nešto korisno uradili. Džaba su dosad živeli.
»
Zasto Svilanovic i Micun?
nikson (22 Februar, 2007 - 13:15)
Zasto Svilanovic i Micun? Ili zasto vise od bilo koga drugog?
»
Pitanje je dobar vic, dobar.
Srđan Kusovac (22 Februar, 2007 - 13:24)
Pitanje je dobar vic, dobar. :)
»
Zbog ženskih nadimaka, naravno
zvek (22 Februar, 2007 - 16:25)
te se, s tim u vezi, izvinjavam sestrama Petrović što sam ih nepravedno zaboravila. Više mi niko ne pada na pamet.
A sad nazad na temu. Izostaviti sa ovakvih spiskova političarku kakva je Dana Drašković (prva mi je pala na pamet jer sam još koliko juče slušala njeno obrazloženje zašto je SPO morao da ruši Djindjića u Beogradu), ili tek tako zaboraviti koliko smo devedesetih mrzeli Miru "Hoćemo-Da-Je-Gonimo-Nećemo-Da-Je-Gonimo" Marković, pa Čovićku što je goloruka jurišala na Darvina... Zašto? Zar samo zato što su žene?
Putuj Evropo...
»
Uhhh kako je ovde tesko odabrati...
Branislav Kovač... (22 Februar, 2007 - 13:23)
eto znam neke od njih...mislim znam ih sve..pa mi je tesko da se odlucim...E bre Srdjane, gde da me boli glava sad, od dileme..ajd razmislicu jos malo, mada mislim da si mnoge zaboravio,,,..ali hajd da vidimo i ko su pozitivni ...po nekom kriterijumu....sam odaberi...pa da bar znamo u kom smeru....da idemo!
Glasacu, cim razmislim....jer sam upravo postavio blog, pa nisam prethodno video tvoj tekst!
Uffff..BOLI GLAVA!
POZ.
bkcOLE
»
Glasao,,,po savesti
Branislav Kovač... (22 Februar, 2007 - 13:44)
pa neccu da ti kvarim listu...ali ih ima jos puno zasluznih da se nadju.Pri tom mislim da su ovi "izbori" neregularni jer su Voja Kostunica i Velja Ilic neprikosnoveni,.,i izvan kategorije.Slazem se sa D STankovicem...za njih nesto jache, ozbiljnije....hm, ali sta kad su oni IZNAD TOGA!?POMAZITE LJUDI...PREDLAZITE TITULE!
BKC
»
predlazem
Kathryn bgd (22 Februar, 2007 - 13:49)
kategoriju: DEBITANT GODINE: gde za apsolutnog kandidata/favorita navodim stanovitog Sulejmama Spahu, koji je zajedno sa ostalim "trustom mozgova" SRS-a medju kojima bese i nasa istaknuta umetnica Lidija Vukicevic (!), bio poslat od strane OTADZBINSKE UPRAVE na sastanak kod Tadica. NAime pomenuti ima osnovnu skolu, i u mestu porekla se vrlo istice u sirenju srpskih interesa
»
Privr. nezv. rezult. do 13:30
Srđan Kusovac (22 Februar, 2007 - 13:59)
Evo kod mene sve "transparentno" a ne ko kod države.
Glasalo 104-oro do 13:30
Glasali iz:
SiCG 37
nepozn lokac. 48
Nemačka 3
Portugal 3
Holandija 1
Češka 4
Japan 1
Švajcarska 1
Austrija 2
Poljska 1
Luksemburg 1
Australija 1
Francuska 1
Da smo reditelj Formule 1 pratili bismo najinteresantniju trku – onu za najvećeg profitera. (Dinkić, Dinkić, (to ja navijam))
Trka za poltrona je ko ono kad je Šumaher vozio u Hokenhajmu na vrhuncu karijere – favorit je prosto nedostižan. :)
»
Jos jedan kandidat
sabi (22 Februar, 2007 - 14:13)
Ja bih da dodam jos jednog kandidata za NAJ LUJKU. Nije da je bas u samom vrhu, ali je definitivno kandidat-Bajram Omeragic
»
i ja vidim da si na blogu
Lektorka (22 Februar, 2007 - 16:13)
a to je skoro kao "ne znati gde smo" :)
uostalom, ta tvoja slovenija, toliko je bivsa, pa jos mala, ko bi je primetio
alien, draga moja...
»
Izgleda...
Fratello (22 Februar, 2007 - 20:12)
da smo i mi sa drugih kontinenata "nepoznata lokacija" ;)
Vibori: Ispunio glasacku duznost u 13.00 po srednje-americkom vremenu :)
»
glasala...
feeyook (22 Februar, 2007 - 14:50)
i nisam prepisivila, majke mi!
ne znam samo zasto u nekoj od pomenutih kategorija nema g-dina zelena salata alias b.karica?
ipak je i on jedan od onih koje ne treba zaboraviti, jel'?
»
Quote:Najveći
nikson (22 Februar, 2007 - 15:21)
Quote:
Najveći bivši/sadašnji agent/doušnik/saradnik KNOJ-a/OZNA-e/UDBA-e/SDB-a/BIA-e & KOS-a/VB...
Zasto Micun? Otkud to?
»
Raspoložen si danas za
Srđan Kusovac (22 Februar, 2007 - 15:27)
Raspoložen si danas za pitanja-viceve. :) Šta ti je članstvo, čudo.
Ajde da ti ipak odgovorim - to ti je kao nekakav aksiom. Od toga se počinje, to se ne dokazuje.
»
Ma kakvo clanstvo, ozbiljno
nikson (22 Februar, 2007 - 15:54)
Ma kakvo clanstvo, ozbiljno sam pitao, prvi put to cujem
»
Fali josh
JJ Beba (22 Februar, 2007 - 15:56)
Najveci konvertit - Vuksa
Najveca lujka - Albijanic
Najveci profiter -Dinkic
najveci UDBASH -Vuchela. fali Todorovic SRS
najveci prodavac magle - Koshtunica
Fali najveci luster - Senic
Fali najveci blejach -Shomaz
»
Fali najveci blejach -Shomaz
nikson (22 Februar, 2007 - 17:09)
Quote:
Fali najveci blejach -Shomaz
Heh, dobra ideja. Glasanje za najveceg blejaca
1. Sormaz
2. Bata Zivojinovic
3. 90% poslanika radikala
4.
»
niks
JJ Beba (22 Februar, 2007 - 17:11)
Ima i lustera kolko ocesh, samo vise tamo. Ima i onih koji samo stoje ko predmenti
»
Bejbi,
Jasna Bogojević... (23 Februar, 2007 - 01:51)
ti i danju i noću ovde. Čuvaš kutije:))))
Najveći luster - Rasim Ljajić
Jasna B.
»
Micunovic
johnny011 (22 Februar, 2007 - 16:22)
Izgleda da se Srdjanovo i Seseljevo misljenje glede Micuna poklapaju.
To da je "aksiom" Micunov staz u UDBA itd. mi ne lici ni blizu bilo kakvom argumentu.
I, ne, zasto bi neko bio clan bilo cega ukoliko se ne slaze s misljenjem autora bloga?
U kategoriji "lujka" svakako fali Canak, mada neki njegovi potezi iz proslosti ukazuju i na eventualnu povezanost s bezbednosnim strukturama. U kategoriji "lujka" ne bi bio los ni Batic. A za kategoriju "konvertita", mada ni blizu Covicu, ali ipak mi nekako nedostaje Basara.
Svileni kao "prodavac magle"? Valjda zato sto je ideoloski na liberalnom centru. To i dalje ovde nije popularno. Naravno, Kostunica je u ovoj kategoriji stvarno neprikosnoven.
»
Dodaj u kategorijama lujke i
cvijus (22 Februar, 2007 - 16:01)
Dodaj u kategorijama lujke i prodavaca magle i Cedicu Jovanovcica, Latinku Perovic (nju moze i u poltrone i profitere), Canka (njega isto sa Perovickom), Micicku i Pesicku (lujke 100%), Koraca u poltrone i Tadica u prodavce magle, jer mi nekako za sada tvoja lista deluje prilicno jednolicna.
PS - Prokica u samouverene smekere bi bilo dobro dodati u listu.
»
Ciljushe
JJ Beba (22 Februar, 2007 - 17:46)
ti uopshte ne kapirash granice svoje predviljivosti. I pre nego shto se pojavish, a ja tachno znam na koji komentar cesh da odbalish, ja otvorim prozor
»
Ajde Bejbi
cvijus (22 Februar, 2007 - 17:48)
kad sam toliko predvidljiv, reci koji je moj sledeci potez?
»
Cvijus kandidat za najveću benu.o)
Drago Kovacevic (22 Februar, 2007 - 18:19)
...u toj kategoriji...
1. Šormaz
2. P. Marković
3. 97 posto radikala
4. Mića Albijanić
5. Bakarec
6. Bata Živojinović
7. Lune iz DSS-a (poslanik iz Užica)
»
Zaboravio si onog poslanika
nikson (22 Februar, 2007 - 18:22)
Zaboravio si onog poslanika DSS koji igra na svadbi
»
Ne znam mu ime...
Drago Kovacevic (22 Februar, 2007 - 18:47)
...ali on je nepoznat. Negde iz Surdulice, čini mi se.
Ali tek radikali. Pa njih polovina misli da je patrijarh oženjen, da ima decu unuke i praunuke. Garant.o)))
»
Drago, patrijarh Pavle
Srđan Kusovac (22 Februar, 2007 - 18:50)
Drago, patrijarh Pavle (Gojko Stojčević) ima decu, unuke itd. Nije doduše odaveno više oženjen.
Zamonašio se tek nakon što je bio u braku tako da je ostavio potomstvo.
Inače to da li je patrijarh je upitno jer je izabran nekanonski - dok je onaj bivši German, pukovnik po činu, još bio živ. A kako nikako nije hteo da umre to je naprasno slomio kuk i to na VMA. Moš mislit.
»
E, vidiš...
Drago Kovacevic (22 Februar, 2007 - 19:35)
...nisam znao da je Gojko udovac. Znam da je German (Hranislav Đorić, čini mi se), bio ženjen i zamonašio se kad je postao udovac. On je bio rođak Dobrice Ćosića. Iz Velike Drenove.Kažu da je 1958. godine, baš na njegovu preporuku biran. Znam ovo oko izbora, i znam da se German nije pojavljivao od čuvenog Slobinog govora na Gazimestanu.
Navodno se večer ranije u Gračanici povredio.
Inače, da će biti birani, nadali su se pok. Stefan Žički i pok. Sava Šumadijski.
»
E, Drago, sad kad pomenu
Krasici (22 Februar, 2007 - 19:37)
... tog lika, stvarno kako nigde nismo uturili Kalemara?!
Propust, bre!
»
Molim Srdjana K.
Krasici (22 Februar, 2007 - 20:35)
da preko veze, negde, bilo gde, pod hitno, u poslednjem krugu glasanja udene:
KALEMARA IZ VELIKE DRENOVE!!!
Ako treba glasanje da se produži i na dva dana, kao za Ustav, ja sam ZA.
»
Stavio Kalemara iz
Srđan Kusovac (22 Februar, 2007 - 20:42)
Stavio Kalemara iz V.D.
Biće mrtva trka tamo, jaka konkurencija :) On, pa Matija, pa Nemanja - sve igrači.
Inače mislio da znam krug ljudi koji Kalemara tako zovu, pošto znam kada je i gde naziv provaljen pa mi je tim interesantnije ko ste Vi.
»
Kalemar@VD
Krasici (23 Februar, 2007 - 00:51)
Možda sam i ja iz tog kruga? To ćemo jednom utvrditi. :)))
»
Sad si me pokolebao da se ja
Srđan Kusovac (22 Februar, 2007 - 19:44)
Sad si me pokolebao da se ja nisam prevario, da je to bio German. Moraću da prekopam arhivu. Nisam sad više siguran.
»
Mislim da grešiš...
Drago Kovacevic (22 Februar, 2007 - 19:49)
Gojko je izvorni monah. German je bio ženjen, zamonašio se i kad je Tito tražio da "naš čovek bude ptrijarh", izgleda da je Dobrica bio selektor.o) No, pouzdano, rođaci su.
Inače Gojko je Slavonac iz okoline Bjelovara..mislim da je selo Gudinci, ili tako nekako.
»
I brat sefa komunista
Nemanja Smigic (22 Februar, 2007 - 20:55)
I brat Stanka Stojcevica predsednika CK SK Hrvatske !!
»
srdjane majstore,
irvas (23 Februar, 2007 - 05:43)
"Inače to da li je patrijarh je upitno jer je izabran nekanonski - dok je onaj bivši German, pukovnik po činu, još bio živ. A kako nikako nije hteo da umre to je naprasno slomio kuk i to na VMA. Moš mislit."
ne samo sto ste odlican novinar vec ste i strucnjak za teorije zavere. svaka cast!
»
Kamo srece da nas i ti
JJ Beba (22 Februar, 2007 - 17:49)
Kamo srece da nas i ti nasmejesh nechim duhovitim kao Kusovac. Ja biht ti onda i malo oprostila toliku predvidivost. Ovako ..mrka kapa
»
bejbi
cvijus (22 Februar, 2007 - 17:55)
mislio sam da napravim izbor VIP blogera koji vas najvise nervira. Duhovito enough? Imas neke predloge?
»
Choveche tolko si duhovit da
JJ Beba (22 Februar, 2007 - 18:02)
Choveche tolko si duhovit da kad se nasmejesh nekoj svojoj dosetki, deca pobegnu u ormar od straha
»
Fala, fala, Cviki. I btw ne
JJ Beba (22 Februar, 2007 - 18:43)
Fala, fala, Cviki. I btw ne viri pod suknju
»
po cvijusovoj superiornoj logici ceda moze onda
Biljana Srbljanović (22 Februar, 2007 - 17:40)
i u rubrike "masovni ubica", "budala", "onaj sto me nervira"i "rekla mi stranka da ga mrzim"
latinka u rubriku "ne znam tacno ko je, ali mi rekli ovi stariji da je mnogo opasna i gadna"
cvijus, tvoj neduhoviti izbor sve nekako i da progutam, ali ovo za nabedjenog smekera mi religija brani.
btw, srdjane, "lujka" nije dobar izraz. nekako izaziva simpatije i uopste ne odgovara. "opasan ludak" je preciznije. ja mislim
»
Slažem se da lujka nije
Srđan Kusovac (22 Februar, 2007 - 17:46)
Slažem se da lujka nije dobro. Mislio prvo da stavim budala, moron ili sl, ali sam se plašio da ne izazovem reakciju B92. Onda rešio da ostavim lujka. Imao sam i najveće zlo kao ideju, ali sam smatrao da bi tu Tunjavi pobedio još ubedljivije nego što u svojoj kategoriji pobeđuje profesionalni sluga.
Evo za 15-ak min privr. rezultata. Ima interesantnih stvari. :)
»
sad si jos i psiholog
cvijus (22 Februar, 2007 - 17:47)
Mada, rubrika "onaj sto me nervira" ti je dobra ideja, kako se toga nisam setio.
Za L. Perovic bu mogli da stvorimo rubriku "konfuzne sive eminencije koje menjaju politicke stavove vise nego carape".
-------------------------------------------
uvredljivi deo poruke je odavde obrisao SK
Nema veze Srks, ja se ne vredjam, a Prokic ne cita. BS.
-------------------------------------------
Nisam znao da si religiozna. Sta Pariz ucini od zene.
»
Kao mozesh da prichas o
JJ Beba (22 Februar, 2007 - 17:58)
Kao mozesh da prichas o nechemu o chemu pojma nemash? Ti nemash pojma ko je Latinka Perovic. Uopshte nisi bio u opticaju kad je Latinka bila svetionik, a poshto si piglu ne mozesh ni sada daleko da dobacish. Jel i po svojim roditeljima tako njaushke? Jel si se sam vaspitavo ili ti neko pomago?
»
Suprajz
cvijus (22 Februar, 2007 - 18:06)
Blazena Latinka Perovic, srpska istoricarka, za koju svetla srpska istorija pocinje '45 (do tada istorija ne postoji) i primerno socialisticko uredjenje Jugoslavije. Titova slepa sledbenica, uklonjena jer je bila suvise "Liberalna". Interesantno je da je u Kragujevcu pocetkom '70-ih govorila protiv tekovina zapadnog nacina zivota, pa odmah kada je smenjena sa vodecih pozicija partije, postala je najveca propagatorka Zapada. Otkud od jednom takva promena. K'o Djilas. Prvo ga stvori, pa onda kritikuji.
Dobar ti vic, Latinka svetionik hahahahahaha
»
Vidiš da pojma nemaš, Cvijuse..
Drago Kovacevic (22 Februar, 2007 - 18:26)
Latinka Perović se bavi političkom istorijom Srbije tokom 19 veka. Naročito je sjajno obradila narodnjaštvo, pišući o Peri Todoroviću. Zbog toga, jer se Srbija danas vraća na tu formulu,formulu pogubnog narodnjaštva koje reciklira totalitarizam i nazadnjaštvo, na meti je raznih DSS-ovih,Akademijinih, Crkvenih, odnosno udbinih, podguznih muva, kvazi analitičara i medijskih spletkaroša.
»
Mislis?
cvijus (22 Februar, 2007 - 18:35)
Pricamo o istoj L Perovic koja je na jednom skupu rekla:
"od svega najteze oslobadjanje, od, svuda jos toliko prisutnog, gradjanskog pogleda na svet"
i
"lažne vrednosti ne radja samo kulturna industrija na Zapadu”
?
Ista ona koja je zabranjivala Tarzana i dela koja su dovodila u pitanje komunisticki poredak u Jugoslaviji?
»
Izvini, Cvijuse...
Drago Kovacevic (22 Februar, 2007 - 18:44)
..ali ti si definitivno Tarzna, i nebih da trošim vreme.o))
»
E, Cvijus...
Fratello (22 Februar, 2007 - 20:26)
prvo je trebalo osloboditi vile po Dedinju, pa pobiti i proterati iz Beograda sve iole obrazovano i pametno. Naredni koraci vec su bili laksi...
»
Cviki
JJ Beba (22 Februar, 2007 - 18:36)
defitivno smarash i pojma nemash. Ajd reci neshto pametno & duhovito ako ocesh da na tebe obrtaim paznju. ovako moracu da ti stavim jastuk na glavu.
»
...
cvijus (22 Februar, 2007 - 18:43)
"ovako moracu da ti stavim jastuk na glavu."
Nasilje nije resenje
»
Ne, samo sam parafrazirala
JJ Beba (22 Februar, 2007 - 22:46)
Ne, samo sam parafrazirala Nichea. On je govorio da se treba chuvati ruzznih ljudi. Ruznoca, kao shto mozda vec znash, ne mora nuzno biti fizichka. I bash si dosadan sa tom diskriminaciom i govorom mrznje, a toliko si se zalagao na Spaicevom blogu za slobode, ajde sad ih malo hendluj. Ili nauchi definicije tih pojmova. I odrasti.
»
...
Tamara Ćetković (22 Februar, 2007 - 18:47)
Quote:
Nasilje nije resenje
Nije rešenje ni tvoje mentalno nasilje.
»
...
cvijus (22 Februar, 2007 - 18:51)
"Nije rešenje ni tvoje mentalno nasilje."
Ni tvoj govor mrznje.
Mislio sam da me ti bojkotujes. Zasto nisi dosledna tome?
»
Ja ...
Tamara Ćetković (22 Februar, 2007 - 18:56)
... nikog ne mrzim, pa čak ni tebe ni Domazeta :o) Glupsone, ti si sve pobrk'o, "mentalno nasilje" nije "govor mržnje". Gde ti vidiš govor mržnje? Što ti meni izgledaš "mentalno nasilan", to ne znači da te mrzim.
»
joj...
cvijus (22 Februar, 2007 - 19:00)
...al si predvidljiva:
"Glupsone...", sta je onda ovo? Govor ljubavi?
Nego ne odgovori mi: Zar nisi ti htela da me bojkotujes?
»
Glupsone
Tamara Ćetković (22 Februar, 2007 - 19:02)
je govor realnosti u kojoj živiš. Ako nastaviš u tom fazonu, bojkotovaću te.
»
Ma to je smaranje..o)
Drago Kovacevic (22 Februar, 2007 - 18:51)
...koje se najbolje leči ignorisanjem.o)
»
Glupsone ...
Tamara Ćetković (22 Februar, 2007 - 18:58)
... opet si pobrk'o, predlog je bio za mene. A mogu da prijavim da se 156% slažem.
»
Cvijuse, kad bi znao 3%
Srđan Kusovac (22 Februar, 2007 - 18:38)
Cvijuse,
kad bi znao 3% onoga što zna Latinka, znao bi 25 puta više nego što sada znaš. Pa ti sad računaj. :)
»
Kusovce
cvijus (22 Februar, 2007 - 18:45)
Mislis pre ili posle cistke iz partijskog rukovodstva?
Nesumnjivo je da Latinka mnogo zna, isto tako i Seselj, i Kostunica, itd, itd, pa ti sad vidi.
»
Tolika mrznja prema Latinki
JJ Beba (22 Februar, 2007 - 18:53)
Tolika mrznja prema Latinki je simptom. Mrznja se javlja uvek tamo gde je nekada bila ljubav.
»
...
cvijus (22 Februar, 2007 - 18:54)
Bolje se ti brini o patloskoj ljubavlju prema Latinki koju ispoljavaju Kusovac i Drago. Cini mi se da su nasli zenskog Tita da vole.
»
Sine, Cvki, ne prichaj kad
JJ Beba (22 Februar, 2007 - 18:59)
Sine, Cvki, ne prichaj kad odrasli razgovaraju. Ako imash shta pametno da kazesh tek se onda obrati, ovako bolje cuti. Smarash
»
cvijus, jedno pitanje
Biljana Srbljanović (22 Februar, 2007 - 19:30)
koliko imas godina?
stvarno me zanima.
»
ja cenim dvanaest,
Biljana Srbljanović (22 Februar, 2007 - 19:39)
ali ne verujem da je tacno. lepo pitam.
»
...
cvijus (22 Februar, 2007 - 19:42)
Podcenila si me. Ajde reci cu ti, ali medju nama.
Imam 23 godina.
Na lepo pitanje lep odgovor :)
»
mladic :-)
Dejan Stanković (22 Februar, 2007 - 19:45)
a onaj moj dosadni klijent makar 5 banke. ponavljam, nezadovoljan sam podelom. biljani i srdjanu se zalomilo bolje. za tebe makar ima nade.
»
pa je l si vec dobio prvu menstruaciju?
Biljana Srbljanović (22 Februar, 2007 - 19:48)
dobro, povlacim, povlacim.
i komentar i sebe.
cak su i moji studenti stariji od tebe, sad mi je lakse. samo me cudi, kad si ti to tako strasno stradao od latinke, kad si se tako strasno naljutio na komuniste i na tita, onog sto je umro i pokopan jos pre tvog rodjenja.
to nije tvoja bitka, badi. ti bi barem trebalo da gledas napred.
»
Nije njegova bitka, kažeš Biljana.
dunjica (22 Februar, 2007 - 19:55)
Slažem se, sasvim. A što li se u Srbiji još vodi Kosovska bitka? I Car Lazar i junaci što nikom ponikoše umrli i, oni što bijahu bolje sreće, bijahu pokopani prije no što se itko tu rodio?
Nije provokacija, samo asocijacija.
»
...
cvijus (22 Februar, 2007 - 19:58)
Hehehe, bioloski sam predispoziciran da ne dobijam menzis. Sta cu kad me je majka rodila kao muskarca :)
Jeste tacno da moram da gledam u buducnost, ali budimo iskreni, to je nemoguce u zemlji Srbiji, dok se neke stvari iz proslosti ne rasciste. Svako ima svoje pravo da tumaci istoriju po svojim licnim uverenjima, to cinim i ja. Video, tj saznao sam, kako je moja porodica stradala za vreme crvenih, zato sto su bili "kapitalisticki industrialisti". Ja Perovicku ne mrzim, vec je gledam kao cudnu pojavu na srpskoj politickoj sceni koja promeni misljenje o svemu, i u tome jos dobije i kredibiliteta od takozvane "inteligencije", pa je brane, kao da sam im opsovao Tita. E pa, Jugoslavija je bio u startu propali eksperiment, a kroz "gradjanske aktiviste" vidim tendenciju nostalgije prema bratstvu i jedinstvu, ceznu za novim. Neko mi je jednom rekao da "gradjani", zbog svojih kompleksa, kroz Evropsku integraciju zele cetvrtu, prosirenu, Jugoslaviju. Izgleda da oni nisu bas tacno shvatili evropsku integraciju i njena prakticna dejstva, vec je gledaju kao metafizicku pojavu. Pitajte prosecnog Nemca koliko mu znaci EU. Boli ga...
E, rascistimo sa prosloscu, ali ne samo onom od pre 15 godina, vec zadjimo malo dublje, ali ljudi to ovde izgleda ne shvataju.
»
Cvijus,
dunjica (22 Februar, 2007 - 20:42)
dohvatio si se pogrešnog. Kažeš, boli Nijemca za EU. E, pa, bas tim Nijemcima je, čini mi se, više nego ikom stalo do EU, čak i u ovim, po Evropu, kriznim vremenima. Stvarno se bore lavovski da opstane (EU, ovakva, ali i proširena).
»
Dunjice
cvijus (22 Februar, 2007 - 21:05)
U sustini, upravu si donekle. Da te ne bih zamarao sa sirokom sociologijom, iz koje sam pre neki dan imao ispit, treba praviti razliku izmedju drustvenih slojeva, kao i razliku izmedju vladajuceg sloja i "potcinjenog" sloja (izvini, fali mi prava rec). Tacno je da Nemacka je trenutno motor integracije, ali to se moze shvatiti kroz ekonomskih interesa i prodora nemackog kapitala u Evropi kroz slobode trzista koje EU olicava. Moze se to nazvati ekonomski hegemonizam, kolonializam, itd, ali je u interesu Nemacke da se EU sto vise integrise. E sad, obicni glasaci nisu glasali za Merkel odn Schrödera zbog toga. Iskreno, nisu ni bili upuceni u evropsku politiku. Prosecnom Nemcu je EU bitna u toj meri da mogu da putuju sa licnom kartom po Evropi i da komuniciraju bez barijera sa drugim kulturama. Ali za tako nesto, EU bas i nije neophodna, zar ne? (Ovde nemoj da me shvatis da sam protiv EU).
»
Cvijus,
dunjica (22 Februar, 2007 - 21:29)
živim u Njemačkoj, radim, srećem ljude i njena sam državljanka. Rekla bih da stvarni život nije objašnjiv sociološkim definicijama. Mogu reći npr. da ni u jednoj drugoj zemlji tzv. "stare Evrope" nisam srela iskreniji i veći žar za ostvarenjem sna o ujedinjenom kontinentu. Nijemci mogu i bez EU bez problema putovati samo s ličnom kartom (primjer: Hrvatska), a komunikacija bez barijera s drugim kulturama teče na jednom drugom nivou, nevezano za zakone i medjunarodne sporazume. Ličnom nivou, prije svega. U tom "potčinjenom sloju", što bih ja radije nazvala domaće: rajom ;-)
»
Lepo sam rekla Mrs Robinson
JJ Beba (22 Februar, 2007 - 22:51)
Lepo sam rekla Mrs Robinson situacija. Dete, a vec star. Boze, a ceo svet je bio pred njim...
»
pa kako to podcenila si me
Janko Baljak (23 Februar, 2007 - 13:24)
kaže se potcenila si me. pre nego što spoznaš sve o latinki perović nauči bar to za početak.
to moja deca uče u drugom razredu.
sad još reci da su slovo d i slovo t blizu tastature
»
kaže se potcenila si me
Janko Baljak (23 Februar, 2007 - 13:31)
to moje ćerke uce u drugom razredu osnovne škole. pre nego što te latinka uznemirila trebalo je da savladas to. sad jos samo reci da su i d i t blizu tastature
»
kaže se potcenila si me
Janko Baljak (23 Februar, 2007 - 13:38)
to uče moja deca u drugom razredu osnovne škole. elementarna znanja. pre nego što je latinka počela da te uznemirava morao si to da savladas. sad jos reci da su slova d i t blizu na tastaturi.
»
cvijusa za rubriku
Biljana Srbljanović (22 Februar, 2007 - 18:10)
"sampion banalnosti"
inace, sta znaci "drveni filozof"? da li je to dobro ili lose? ima li veze sa "ledeni cika" ili "gvozdeni konj"?
PS: ta ti je religija jedna mnogo neobicna. probaj, nije lose.
»
Oooooo danke danke Ocete mi
cvijus (22 Februar, 2007 - 18:15)
Oooooo danke danke
Ocete mi vi biti glavna konkorentkinja?
Ajd sad ne znas sta je drveni filozof. Zar si toliko godina provela u dijaspori pa da si zaboravila sta neke stvari znace?
Ajd leba ti, koja ti je to religija?
»
"drveni advokat" znam sta je
Biljana Srbljanović (22 Februar, 2007 - 18:23)
drveni filozof znam da nije nista.
ajde sad, sta si ono mislio? da sam ja nista ili da sam neciji drveni advokat? ako je ovo drugo, volela bih znati i tacno ciji?
ukratko, cvijus, batali metafore. ne ide ti.
a za religiju, kad porastes, kad razmislis, kasce ti se samo.
ps> "glavna konkurentkinja" je odgovor na nivou "a ti sto put vise, da se nikad ne izbrise"
»
Ok priznajem
cvijus (22 Februar, 2007 - 18:28)
Tu si me potukla. Ko sam ja da se suprotstavljam Biljani Srbljanovic, ipak su i godine u pitanju.
Ovako, da preformulisem predlog kategorije, nek' se zove "presipaci iz praznog u suplje", ali to moze prilican broj obuhvatiti pa ti je i komkurencija velika.
Sad se vadis na uzrast, prava trula fora istrosenih matoraca. Ajde lepo reci koja je to religija. Sto si tako tajnovita?
»
i da,
Biljana Srbljanović (22 Februar, 2007 - 18:37)
ti, naravno znas da se ne kaze ni "konkorentkinja" ni "komkurencija", pa cak i ako tako kazu u omladini stranke.
»
...
cvijus (22 Februar, 2007 - 18:42)
jbg, na tastaturi "o" mi je blizu "u". STa cu kada pisem brzo pa ne primecujem greske.
O kojoj stranci pricas?
»
civijus,
Jasna Bogojević... (23 Februar, 2007 - 01:52)
ti na lični blog kod Vasilija i doktora. Dobar ste trio.
JB.
»
Privr. rezult. do 16:00
Srđan Kusovac (22 Februar, 2007 - 16:09)
Privr. rezult. glasanja do 16:00, čet, 22.02.
Prvo glasanje – glasalo 188
Drugo glasanje – glasalo 34
Mrtva trka za naj. profitera, interesantne utakmice za naj. udbaša i naj. šmekera. Za poltrona - Šumaher ima krug prednosti. :)
»
Janko, svaka ti dala. De mi
Srđan Kusovac (22 Februar, 2007 - 16:31)
Janko, svaka ti dala. De mi taj promače, a baš je materijal. Evo ću ga dodati.
»
Steta sto pojedini likovi ne
plishani (22 Februar, 2007 - 17:00)
Steta sto pojedini likovi ne konkurisu istovremeno u nekoliko kategorija.
»
glas'o...
nebojsa m (22 Februar, 2007 - 17:33)
...samo, kol'ko vidim, borba između likova
dosta neravnopravna.
Dejana Mihajlova ne treba ubacivati, on je van konkurencije, samo bi pokvario ionako neravnopravnu borbu.
Možda bi Dačić mogao da se umeša medju favorite u kategoriji politička ljiga veka.
»
mnogi nedostaju na listi
ispirach mozga (22 Februar, 2007 - 17:04)
tako da cu se suzdrzati od glasanja.
»
...
Svetlana S. (22 Februar, 2007 - 17:15)
Ju, moj favorit Velja paše i kao kandidat za dve nove kategorije: Doušnik (Dana ga je prozivala svojevremeno) i Samoubeđeni šmeker (u tom kontekstu često pominje petoro dece)! A što ne uvedete nagradu za životno, da ne kažem kapitalno delo?
»
predlazem rubriku "najvece govno politicke scene"
Biljana Srbljanović (22 Februar, 2007 - 17:25)
sa samo jednim kandidatom. govnetom koje je reklo "sta nje jasno u majcinim recima"
PS: koliko puta imam pravo da obavim svoju gradjansku duznost?
»
gde nestade onaj manijak domazet?
Biljana Srbljanović (22 Februar, 2007 - 17:31)
sad je bio tu!
uletale mu zena kuci s posla, pa ga zatekla u pola masturbacije nad blogom?
»
Blog kao poluostrvo cuda...
Domazet (22 Februar, 2007 - 17:42)
Ma nije to nista moja Biljana. Ajde sto nestaju postovi kao da ih nikada nije ni bilo. Mene vise iznenadjuje to sto smo pre neki dan na blogu C. Antica prisustvovali pravom cudu, bezgresnom zacecu jednog posta. I to, zamisli molim te, bas mog. Koji se pojavio u vreme dok sam se ja vozio u kolima sa mojom cerkom i njenom prijateljicom.
Mada, nesto se mislim, ni Bogovi nisu sto su nekad bili (da ne kazem da su bas pali na teme). Iako pravo, cudo je bilo dosta traljavo izvedeno. Toliko traljavo da se Bogu kreatoru cuda omakla jedna besmislena tvrdnja. Tvrdnja da se ja ne bojim svoje zene. Svi koji me poznaju znaju koliko je to netacno. Ocigledno se Bog pri kreaciji nije konsultovao sa Krasickom.
»
ono sto je nestalo malopre je
Biljana Srbljanović (22 Februar, 2007 - 17:46)
moja poruka tebi da prestanes da me stokujes.
ne razumem tvoje dosadne masturbatorske postove, na temu boga i sopstvenog deteta i nekako ne bih ni da razumem.
pa ako mozzemo da se slozimo da mi se skines s vrata. vazi?
»
Steta sto ne razumes...
Domazet (22 Februar, 2007 - 17:52)
...moracu onda da se vise potrudim u objasnjavanju. Mislim, dok se ne slozimo...
»
...
Tamara Ćetković (22 Februar, 2007 - 17:57)
Quote:
Mene vise iznenadjuje to sto smo pre neki dan na blogu C. Antica prisustvovali pravom cudu, bezgresnom zacecu jednog posta. I to, zamisli molim te, bas mog. Koji se pojavio u vreme dok sam se ja vozio u kolima sa mojom cerkom i njenom prijateljicom.
E pa stvarno mi nije jasno zašto si stao? Lepši je život dok se ti voziš sa ćerkom i njenom prijateljicom. Ajd uradi još koji krug.
»
Ceo ovaj blog, Brajo,
Krasici (22 Februar, 2007 - 18:00)
... postoji samo zbog tebe. Da li si i ti primetio taj fenomen?
Ne pali se, niko se tobom ovde ne bavi a još manje ti nešto namešta. Naprotiv, divno smo se provodili ovih dana dok te nije bilo. Što nisi ostao uvređen još malo, baš nam je prijalo... Pa šta, napisao si da se ne bojiš žene. Što ne priznaš lepo da te zasvrbeo crnogorski "ponos". Sad nema vadjenja.
To što hoćeš da se pohvališ da i pored manijakalnog blogovanja stižeš da razvoziš i decu po gradu samo je dokaz više tvoje megalomanije. Ali ne i nevinosti kad je u pitanju slanje hiljade nebuloznih komentara.
»
Ne mogu da dočekam taj novi
Srđan Kusovac (22 Februar, 2007 - 18:05)
Ne mogu da dočekam taj novi software što nam najavljuju već neko vreme. Onda će svaki bloger moći da banuje koga hoće. Šta ćeš onda Domazete kad te svi izbace. Takvog lumena.
»
Je l* Srđane,
Milutin Mladjenovic (22 Februar, 2007 - 18:52)
ja mislim da je bolje da ovde vidimo SOFTWARE koji omogućava da može svako da bude vlasnik BLOGA, a da isti podržava program i favorizuje teme koje su najposećenije i najzanimljivije.
Samo time bi se postiglo da svi budemo ravnopravni, i da se time eliminišu ljudi koji nemaju šta da kažu, a softwer bi ih uverio u suprotno od onoga šta oni misle o sebe.
To da svako može da banuje svakog, ovde bi se time istrebio spisak Blogera za tili čas.
»
Ne bi svako banovao svakog.
Srđan Kusovac (22 Februar, 2007 - 18:59)
Ne bi svako banovao svakog. Banovane bi bile samo lujke.
Vreme da počneš da vežbaš.
»
Daj Srđane,
Milutin Mladjenovic (22 Februar, 2007 - 19:05)
pa to ovde već imamo, nego je problem ko je taj što ocenjuje ko je baš lujka !?
Znaš odlično da u Srbiji svi misle da su geniji, da su svi bezgrešni, i da se svi osećaju kao jedini pravednici i sudije.
»
Meni neko nesto namesta?
Domazet (22 Februar, 2007 - 19:39)
Odakle ti to da meni neko nesto namesta? Ko je uopste ista rekao o namestanju? Ja sam samo rekao da se jedan moj post pojavio bez mog ucesca. Dakle, ocigledno se radi o bezgresnom zacecu. Sta je tu sporno. I nemoj da sada insinuiras kojekakva namestanja. Da li ti znas sta bi to znacilo? Mislim to da se ne radi o bezgresnom zacecu. To bi znacilo da su sifre pojedinih blogera dostupne ucesnicima na blogu. Sto bi onda znacilo da se vise ni za jedan post na blogu ne moze sa sigurnoscu tvrditi da li je originalan tekst ili, kako ti kazes, namestanje? Da li ti znas kakav bi to udarac bio citavom projektu Bloga B92?
Ma to o namestanju ti je samo izletelo. Pa necu vise o tome. Nego o necem drugom. Otkuda ti to da me nije bilo nekoliko dana? Ne verujem da, ne daj boze, da imas neku vrstu alarma pomocu koga pratis moje postove? Ako je tako, moracu da poslusam savet jedne ovdasnje pametne blogerke i da te prijavim zbog stalkinga? Nemoj mi reci da ti citas sve komentare na svim blogovima? Ne mogu da verujem da si tako manijakalno besposlena da po ceo dan sedis i citas postove na blogu? Dakle, otkuda ti to da ja nekoliko dana nisam bio na blogu?
»
kamo sreće da sam besposlena,
Krasici (22 Februar, 2007 - 19:58)
ko me zna jasno mu je da je to puno dalje od istine nego što bih ja volela.
Nego, tvoje odsustvo se osetilo u vidu čistog vazduha i lepog raspoloženja. Jer kad se Domazet uvalja u balegu i zadovoljno grokce to se čuje nadaleko. Kažeš blog kao poluostrvo čuda?! Tačno, kad ti prdneš u Chicagu oseća se ko da je ovde. Na to si čudo mislio?
»
A Najveca ljiga !
Nemanja Smigic (22 Februar, 2007 - 17:47)
Mislim da nedostaju i kategorije:
Najveca ljiga!
Napr: Srdjan Dragojevic. Posle 5.oktobra trazio da se Zeljko Pink namaze govnima i pospe perjem i tako vuce niz Beograd i to tako sve dok mu Zeljko nije dao pare za film "Andjeli 2",a onda je izjavio da je pogresio i da je Zeljko najbolja osoba koju poznaje. pa
Najveci izdajnici iz nasih redova.
Najskuplji transferi.
.....
Moraju se naci discipline za Sapere,Spaice,Krstice,Beckovic(k)e,Vukotice,Janjice,....
A tek Boze Prelevice?!?!
Steta da ovakvi sampioni ostanu bez medalja.
»
Nemanjo,
Krasici (22 Februar, 2007 - 18:09)
koju kategoriju predlažeš za
Quote:
Sapere, Spaice, Krstice, Beckovic(k)e, Vukotice, Janjice....
»
Dopuna Biljaninog predloga
Kristina K. (22 Februar, 2007 - 19:59)
Quote:
predlazem rubriku "najvece govno politicke scene" sa samo jednim kandidatom. govnetom koje je reklo "sta nje jasno u majcinim recima
Super predlog! Medjutim, ipak mislim da bi doticni to mesto mogao da podeli sa onim ko mu je sastavio tekst o "majcinim recima". Bez obzira na to sto sastavljac tog pamfleta ubedljivo vodi u kategoriji "najveci poltron". Zasluzio je da se nadje u obe kategorije.
»
Kristina, Biljana, očito ne
Srđan Kusovac (22 Februar, 2007 - 20:09)
Kristina, Biljana,
očito ne znam o čemu je reč. Šta je to "šta nije jasno u majčinim rečima"... Ko je to rekao, kada gde. Ne mogu da provalim ništa osim onoga što je očito (poltron) itd.
Biljana tek sad vidim pitanje koliko puta možeš da glasaš. Možeš jednom jer beleži kuki. A ako umeš da ukloniš kukije pa te ne mrzi da se loguješ ponovo onda može više puta.
»
Aha, hvala, jasno mi je
Srđan Kusovac (22 Februar, 2007 - 20:44)
Aha, hvala, jasno mi je nakon naslova već bilo. Nije mi palo na pamet posle onog Biljaninog da su onda koristili to "majčine reče".
»
He, he...
Domazet (22 Februar, 2007 - 17:31)
...moram da pohvalim izbornu komisiju. Izuzetno je azurna u sredjivanju glasova.
»
Domazete, stari
Srđan Kusovac (22 Februar, 2007 - 17:37)
Domazete, stari pacijentu
Najbolje ti je da koristiš samo termine koje si naučio do 6. osnovne. Čim kreneš sa kasnijim gradivom zbrka ti se u glavi pa zaradiš brisanje.
»
He, he...
Domazet (22 Februar, 2007 - 17:44)
...vidim da se moja biografija na Blogu izucava napamet. Nije lose, nije lose...
»
ja sam tek odnedavna poceo da
Dejan Stanković (22 Februar, 2007 - 18:16)
citam ova vasa prepucavanja zvana biljana, srdjan i njihovi prikani s druge strane barikade. iskreno me zbavljaju i mislim da bi trebalo da cesce budu na programu.
biljana, srdjane, vi bas imate srece, na mene se nakacio jedan koji vasoj klijenteli nije ni do kolena. mislim, nije ni priblizno tako zabavan.
»
Zabavan?
Lektorka (22 Februar, 2007 - 18:32)
Meni je nekako jadan. Nije glup čovek, a toliko beznadežno destruktivan. Hteo bi kao da bude dijaboličan, a u suštni dosadan... Kad bi se malo lečio i usmerio energiju u konstruktivnom pravcu, možda bi stvarno gore pomerao.
A ovako, bojim se da mu je Srđan, a da možda i ne zna, nekad negde nekako maznuo neku ribu, ili radno mesto, tako nešto.
A Biljana pametna žena, gde ćeš gore kazne za bolesni muški um... :)
»
Ovo je...
Krasici (23 Februar, 2007 - 02:16)
... mnogo nezgodan slučaj, draga Lektoro. Ovaj pacijent stalno ističe kako se na blogu bori protiv gluposti & licemerja, a za svoj „obraz”.
Slučajno znam da je u CG novinama, pre jedno 10 godina, a sve obraza radi, objavio ljubavno pismo koje je počinjalo sa Dragi Milo, dragi Momire...
A kad smo kod njegovog obraza, ima i jedan vic, priča se po Podgorici, odavno. Ima bradu ali ga vredi ponoviti:
Krenuo Dalmatinac da se žali kako se teško živi, kako se nema leba. A veli mu Crnogorac: "Ma pušti čoče priču o ljebu. Obraz je važan!" E, tu ga Dalmatinac dočeka: "Svak o onome čega nema."
»
He, he Krasicka...
Domazet (23 Februar, 2007 - 04:31)
Pa sto ne postujes to pismo? Em je lepo, jos sam ponosan na njega, em da se vidi ko je od onda promenio pricu. Ja ili Milo? Garant bi naseg Srkisu zanimalo. A i ja bi voleo da se podsetim, proslo je, bice, petnaestak godina. Malo si pomesala 1992gu sa 1997-1998, oce to. Da mi je znati zaasto?
I jos jedna mala zanimljivost. Pismo su mi objavili i Pobjeda i Borba. A Politika nije. Go figure.
E da, sto navede onog dalmatinca? Je l' zbog tvoje price o mom obrazu?
A da budem malo samokritican, ova moja borba protiv gluposti i licemerja u tvom slucaju lici na Sizifov posao. Stvarno guram poveliku gromadu.
I jos nesto. Sretan ti rodjendan.
»
Sam ćeš morati
Krasici (23 Februar, 2007 - 04:50)
da ga postuješ, baki. Ti si se baš naduvao ko žaba, od ovog bloga, kad misliš da to još neko ima osim tebe, a? To pismo se samo posprdno prepričava okolo. Sad kad si postao "slavan".
BTW, ja nikad ne čestitam rođendan nekome ko je glup i licemeran. Savetujem ti da slediš moj primer.
»
Mislis...
Domazet (23 Februar, 2007 - 05:54)
Znaci mislis da ja do sada uopste nisam sledio tu tvoju praksu. Dobro kad kazes, he, he...
Nego kako da razumem prvi pasus tvog posta, da sam usao u legendu?
E da, a sto ne spavas? Da nisi ljuta?
----------
U' bre, ja i ne vidim koliko je sati. Idem da spavam, da mi se ovako pospanom ne omakne da ti, suprotno tvom primeru, jos jednom cestitam rodjendan. Pa da se skroz razbudis...
»
evo da ti odgovorim,.
Krasici (23 Februar, 2007 - 06:11)
ja sam odavno prestala da budem ljuta. to me je držalo tačno jedan dan - onaj u kome sam shvatila ko si. sve dalje je stvar stomaka, a ne ljutnje.
a da si postao predmet smeha i razonode među našim zajedničkim drugarima, to je tačno. ali sam si kriv. zar stvarno misliš da blog ne čita niko od tvojih prijatelja?! ili si se nadao da te neće prepoznati? Svašta.
ne spavam jer mi to religija zabranjuje. moram da bdim. dokono, al' strogo.
»
Pošto verujem...
nebojsa m (22 Februar, 2007 - 18:04)
...da ovaj blog moderatori budno prate imam pitanje:
zašto kada kliknem na "moj nalog" nema više opcije "prati"
»
ne mozemo ni mi vise da vidimo
Biljana Srbljanović (22 Februar, 2007 - 18:17)
broj komentara, kao padao sistem non stop, sto je dosta tacno, danima se borim da se ulogujem.
pa nam skinuli opcije, privremeno dok izvuku vodu iz kabla. if you know what i mean.
»
Ne broj komentara, to
Srđan Kusovac (22 Februar, 2007 - 18:42)
Ne broj komentara, to možemo. Ne daju nam da vidimo više broj čitanja.
Bizi, Restak, a šta misliš ako ti blogeri stupe u štrajk? Lepo se sindikalno organizujemo i prestanemo da pišemo - tražimo da nam se vrati broj čitanja. A? Onda naslovna Kurira i to. Think about that.
»
ja? da sredim server?
Biljana Srbljanović (22 Februar, 2007 - 18:25)
ja mogu samo da ga doteram, obucem, odaberem neki autfit.
pa ja uopste ne znam kako ovo cudo radi!
ja samo pritisnem "on" i tu se moja mudrost zavrsava.
»
Kasno sam se uključio...
Drago Kovacevic (22 Februar, 2007 - 18:33)
...a ideja je super. Nego Srđane, trebalo je da u svakoj kategoriji možemo gradirati na skali od 1 - 10 recimo.
Pa kad se to zbroji rezultat bude realniji. Kako se mogu odlučiti ko je naveći saradnik Elektrodistribucije,a da markiram samo jedno ime. To ti je kao da pitaš jeli bolji Garinča ili Pele.o)))
Evo, gore sam predložio kategoriju "najveća bena"..
Stanković zna šta je to, jer tako u Lici fino prave razliku između budalaša i spadala. Ono, kad je negde između te dve tačke.o)))
»
Slažem se. Gledao sam razne
Srđan Kusovac (22 Februar, 2007 - 18:44)
Slažem se. Gledao sam razne opcije, bilo je i to, ali ovo su nam "prvi izbori" pa neka prođe ovako, a za opsle ćemo da vidimo.
»
Biljana
nebojsa m (22 Februar, 2007 - 19:41)
Quote:
ja mogu samo da ga doteram, obucem, odaberem neki autfit.
pa ja uopste ne znam kako ovo cudo radi!
ja samo pritisnem "on" i tu se moja mudrost zavrsava.
Izvini,ono oko servera nije bilo namenjeno tebi već
Uredništvu bloga b92:
uz sve poštovanje
serem vam se na server
imam internet vezu na 512
i ni na jednom sajtu osim vašem mi se ne dešava
ovakvo sranje
da li je moguće da ne možete da odvojite
kintu od, recimo velikog brata ili od reklama
ili od smsova ili od plate nekog od vaših uvaženih
radnika kada zaseru nešto, pa da sredite ovo sa
serverom
ili je ovaj blog 9. rupa na svirali!
»
Privr. rezult. do 18:30
Srđan Kusovac (22 Februar, 2007 - 18:35)
Glasalo:
prvo glasanje 251
drugo glasanje 95
Mlađo, Mlađo! (to ja navijam).
»
EUREKA!
Srđan Kusovac (22 Februar, 2007 - 19:03)
Zaboravio sam NEMANJU!!!
A niko drugi ga se nije setio. Pa tu u takmičenju za konvertita niko ne bi imao šanse.
Ovde rekoše da su još zaboravljeni ili izostavljeni:
Slobodan Orlić
Dejan Mihajlov
Dragan Šormaz
E sada idem da napravim dodatno glasanje za naj tutumraka pada njih stavim. To je kao finale Lige šampiona.
»
Nemanja je van konkurencije.o)
Drago Kovacevic (22 Februar, 2007 - 19:10)
....ali on može i u onu grupu najvećih profitera. Pa on je jedina ličnost koja autonomno ubire poreze. To ne može ni AP Vojvodina, ali Nemanja može. Nezavisno od Mlađana.o))
»
Dobra ti je ova da može
Srđan Kusovac (22 Februar, 2007 - 19:14)
Dobra ti je ova da može Немања ono što ne može Vojvodina. Usvojeno. :)
»
Pa da...
Drago Kovacevic (22 Februar, 2007 - 19:25)
Hijerarhija fiskalne vlasti...
1. Vlada Srbije
2. Nemanja
Onda velika rupa i posredno preko ministarstva finansija dolaze:
3. AP Vojvodina
4. Lokalne samoupraqve
»
A najbolja debitantkinja
JJ Beba (22 Februar, 2007 - 19:13)
A najbolja debitantkinja -Vukichevic, Kitic?
»
Za Mihajlova treba posebna
pidola (22 Februar, 2007 - 19:58)
Za Mihajlova treba posebna grupa,gde ce sam biti.
Ali da sme samo 26 puta da se glasa,vise ne bi smelo,moze da se javi(moc navike).
»
Dejan Mihajlov treba
Nesh (22 Februar, 2007 - 20:03)
Dejan Mihajlov treba da se svrsta u kategoriju "Dejan Mihajlov", zajedno sa Dejanom Mihajlovim!!!Kladim se da bi pobedio i sam sebe!!!
»
Radujeme vest..
Drago Kovacevic (22 Februar, 2007 - 19:21)
...o Dinkićevom vođstvu.o)))
Da sam imao sto glasova sve bih dao njemu kao ključnom profiteru.o))
»
Apsolutno. Nije to nekakva
Srđan Kusovac (22 Februar, 2007 - 19:40)
Apsolutno. Nije to nekakva mala razlika nego je to razlika u redu veličine.
Velja je još valjda na sedmocifrenim ili osmocifrenim sumama evra maksimalno. A Mlađa je bio devetocifren samo od zatvaranja banaka i Nacionalne štedionice, a gde je ostalo. Doduše ne znam koja je tu šema bila sa Jelašićem je l' lapo-lapo ili je onaj morao da se strpi. Ali bez obzira na to Mlađa je za Velju igrač.
»
A, ne, nećete ga vala majci...
Krasici (22 Februar, 2007 - 19:30)
... istisnuti Vučelu.
Evo sad ću da izbrišem kukije i da podržim svog kandidata još jednom. Taj me je, na više načina, neviđeno zadužio.
»
krasicki je sutra rodjendan.
Biljana Srbljanović (22 Februar, 2007 - 19:32)
cestitke prima od ponoci.
ajde drugari, tu se sad pokazite.
»
Joj, sto si kvarnićka,
Krasici (22 Februar, 2007 - 19:35)
moraću ovde da čašćavam pola Beograda & dobar deo rasejanja. Ako dotad ne otvoriš kafanu Kod Ambasadora, ništa od posla!
»
Jedva čekam čestitati..o)))
Drago Kovacevic (22 Februar, 2007 - 19:45)
...evo, već žurim stati u red.o)
Samo da usput uzmem jednu ružu.o)
»
Drago, evo unapred
Krasici (22 Februar, 2007 - 20:03)
zahvaljujem. Eh, što ti je drugarica, sad još čekam da ofira koliko imam godina pa da se laganim korakom, sve unatraške, udaljim odavde....
»
I ja ...
Tamara Ćetković (22 Februar, 2007 - 20:07)
... stala u red :o) Neću da budem pored kompjutera u 12, pa koristim priliku u 20:05. Sve najnajnajnajnaj... i sve što sama najviše želiš :o)
»
Pustam te u red...o)
Drago Kovacevic (22 Februar, 2007 - 20:15)
..ispred sebe. Imaš opravdan razlog 156%.0)
»
156%
Tamara Ćetković (22 Februar, 2007 - 20:18)
x 156 hvala Drago :o)
P.S.: Javim sutra kojom novom sličicom :o)
»
Hvala Tamara & Drago!
Krasici (22 Februar, 2007 - 20:20)
Prve čestitare sutra vodim na zeljanicu, pasilj (sushi, ko preferira ribu) i tortu, a sve to kod moje drugarice BS na gajbu, jer je ona ovo i zamesila. Znači, dobra stojim za čestitke, a za posluženje... Biiiiki, stigli ti gostiiii...
»
Krasic,
Jasna Bogojević... (23 Februar, 2007 - 02:26)
evo i ja cestitam rodjendan. A oko godina ne brigaj. Koliko god da ti je za Civijusa si matora, čak i ako si mlađa od njega.
Hvala, ne pijem. Al' može marcipan:)))
Jasna
»
Hag je drag!
Krasici (23 Februar, 2007 - 02:33)
Hvala, Jasna. :o))) Marcipan može u obliku Mozart-kugle? To tenutno nudimo. Sutra će biti i torta, tzv. markiza (od piškota). Možda i sitni kolači. Dobrodošla si na kafu & kolače.
BTW, kako si uspela da se odlučiš u kategoriji najvećih ratnih huškača?
»
Draga Krasici,
Jasna Bogojević... (23 Februar, 2007 - 15:08)
prihvatam sa zadovoljstvom čak i posne kolače ako su od tebe.
Jedva sam se odlučila. Bilo je frkovito. Sve same zvezde al' mi nekako najveću spe. težinu ima Brćković. Mada je, kao što rekoh, teško. Zato ja za SANU pa je on i tamo a i još neki radenici rado viđeni u nacilrugovimaakomerazumeš.
Jasna
»
:0))) Dobar tipfeler
Krasici (23 Februar, 2007 - 15:12)
Brćković
ko neki bućkuriš. nemoj da menjaš!
Za SANu se slažem 100%.
»
Ma kakav SANU? Pa to je
Srđan Kusovac (23 Februar, 2007 - 16:04)
Ma kakav SANU? Pa to je firma-kćerka SPC-a. Aždaju treba u glavu. Zato: SPC, SPC!!!
»
biljana najdraža,
Krasici (23 Februar, 2007 - 15:08)
hvalatipuno
suljpa se krčka, odma stavila vino, udinstala praziluk & mladi luk obaška, valjda će biti ok kad sve sjedinim.
smrt zaprški, sloboda narodu!
»
rodjendanski suljpa
snezana mihajlovic (23 Februar, 2007 - 15:13)
stavi i jednu jabuku
i
ps
srećan ružendan
»
Najveci profiter = najveci lopov
Nemanja Smigic (22 Februar, 2007 - 19:54)
Napred Mladjo!
Ne daj se,pa zar da crvenis pred Miskom i Peconijem?
Kako ces u oci da pogledas Hamovica & Lazarevica?
Sta ce Beko reci??
Pomisli samo na Mirosinku & Tanju!
Valjda ce "strucnost" da pobedi?
»
a zasto jelacic sa dinkicem?
germanika (22 Februar, 2007 - 20:05)
a zasto jelacic sa dinkicem? meni on bas deluje kao ok lik. ili mozda ima nesto sto ja ne znam?
»
a jel moze i neki detalj za
germanika (22 Februar, 2007 - 20:27)
a jel moze i neki detalj za to poslednje? nekako sam mislila da on bas hoce da drzi mladju pod kontrolom... ja zbog njega morala da ne glasam za dinkica, nego za velju-selju, ali brisem kukije i glasam opet ako su u ljubavi.
»
Iznenadilo me je sto u ovom
Den Jamargen (22 Februar, 2007 - 20:13)
Iznenadilo me je sto u ovom izboru nema bar 30% zena(kako zakon nalaze :)). Kandidata ima na pretek - npr. Borka Vucic, Lidija Vukicevic, Pop-Lazicka idt. Nadam se da ce ovi nedostaci, na nekim narednim izborima, biti ispravljeni.
Sto se ovog izbora tice, VUCELA mi je neprikosnoveni favorit. Valjda ce doci to vreme kada ce i on zavrsiti zatvoru.
Ps. Pozdrav Srdjanu zbog dobre ideje!
»
Vučela, Vučela!
Krasici (22 Februar, 2007 - 20:25)
To ja navijam. A odmah zatim Tijanić, Tijanić!
RTS je četvrta noga srpskog nacionalnog bića, i to treba nagraditi peharima.
»
Srdjane u uvodu ste pomenuli
zmitjkoe (22 Februar, 2007 - 20:23)
Srdjane u uvodu ste pomenuli kategoriju hohstaplera koja, medjutim, nije realizovana. Moji predlozi za ovu listu:
Ivica Dacic
Velja Ilic
Dejan Mihajlov
Aleksandar Vucic
Dragan Marsicanin
Dodatak kategoriji lujki: Natasa Jovanovic (prosula bokal vode na Micicku, cupala kablove mikrofona u skupstini itd)
»
Dodao sam i glasanje za
Srđan Kusovac (22 Februar, 2007 - 20:38)
Dodao sam i glasanje za najvaćeg tutumraka /tu su sve DSS-ovci/ :) i za najvećeg slugu. Tu će tipujem biti mrtva trka između Bećkovića, Tijanića i Nemanje.
»
:) O, Srđane!
Krasici (22 Februar, 2007 - 20:39)
Blagodarimo i na Dobrici Kalemaru i na (hresto)Matiji.
I na ostaloj bagri koju nikada nećemo zaboraviti.
»
hahaha..Krasici.o))))
Drago Kovacevic (22 Februar, 2007 - 20:42)
..(hresto)Matija....ma vi ste moj favorit.o)))
Koji broj...to je neka predfilosofija...o)))
»
Hvala Drago
Krasici (22 Februar, 2007 - 20:48)
na podršci!
Evo, djavo mi ne da mira, moram opet da skinem kukije i da još jednom glasam za ove poslednje dve kategorije. Bojim se da će nam zaostati po brojnosti, a među najznačajnijima su!
»
Dodato i treće glasanje
Srđan Kusovac (22 Februar, 2007 - 20:48)
Najveci "čovek za sva vremena" (odnosno sluga svakog gazde) na političkoj sceni Srbije:
Nemanja Kusturica
Matija Bećković
Dobrica Ćosić
Aleksandar Tijanić
Dragoljub Mićunović
Najveći tutumrak na političkoj sceni Srbije:
Dejan Mihajlov
Vojislav Koštunica
Brana Crnčević
Milos Aligrudić
Dragan Šormaz (ovde je skoro partijsko jednoumlje ko u S.Koreji) :)
Da ne idete gore može i ovde - evo linka.
Treće glasanje
»
Mislim, stvarno!
Krasici (22 Februar, 2007 - 20:54)
gledam imena: Matija, Dobrica, Tijanić, Kusturica. I svaki put glasam za drugoga. Priznajem, glasala sam TRI puta.
Ovo se zove skicofrenija.
»
ne, ne,
Lektorka (22 Februar, 2007 - 20:57)
to je kukičanje! kuki amo, kuki tamo, navlači, skidaj... :)
ja sam jednom, nemam vremena za kukičanje. glava mi se u ekspres-lonac pretvorila, a s parom i pištanjem ipak izleteo dobrica. nekako je em večno prominentan, pa i u rođačkim vezama, pa još toliki staž...
»
Nema šta, prelomila sam.
Krasici (22 Februar, 2007 - 21:12)
Uvek na ovakvim spiskovima treba glasati za Dobricu, i uvek za Crnčevića. Ma, imamo mi dobro pamćenje, a ovde se glasa za LEGENDE!
»
e, fala bogu,
Lektorka (22 Februar, 2007 - 21:34)
jer mi se čini da je bećkovićeva zvezda ipak nešto kasnije zasijala.
a na crnčevića, naravno, ne treba trošiti reči, samo je nezgodno upao u grupu s mihajlovim
ma, nijedan nije za bacanje, stoga razumem i trud oko kukija :)
»
Lektorko,
Jasna Bogojević... (23 Februar, 2007 - 02:33)
kako kasnije zasijala? Pa nije se skidao sa TV Novi Sad kad je počela agresija na Vukovar. Seti se, seti se, ljudi žabe...
Jasna
P.S. Ima jedna knjiga Dragoljuba Todorovića o Ćosiću, e tamo ima i Matije onoliko, od kada im je udba dala gajbu u Siminoj. Eto, podsećanje radi.
Jasna
»
Tu knjigu ne znam,
Lektorka (23 Februar, 2007 - 08:50)
naci cu je onda narednih dana, a ja i Cosica kad pominjem ne mislim samo na vreme od 90-tih pa nadalje, naaaprooootiiivvv! Pa bio mi je obavezna lektira na faksu, pobogu, sabrana dela!
:)
Posaljem ti veceras mejl s telefonima,
Poz, J.
»
korumpirani kusovac
Janko Baljak (22 Februar, 2007 - 21:19)
ponovo izostavio slobodana orlica sa svih lista!
»
Glasanje 3 (privr. rez)
Srđan Kusovac (22 Februar, 2007 - 20:56)
Tek da vidite kako glasači "dišu" :)
»
Moram da kršim izbornu tišinu!
Krasici (22 Februar, 2007 - 21:00)
Alo, ljudi, prizovite se. Na listi imate Branu Crnčevića, a vi ga počastili isto koliko i onog greotu Aligrudića?! Pa ovaj prvi je najveći ratni huškač svih vremena! I da postoji neki spec. sud za to, on bi već odavno morao biti iza rešetaka.
»
Tacno
Nemanja Smigic (22 Februar, 2007 - 21:13)
Treba ubaciti kateorije:
Ratni huskaci: od Crncevica do Vesne Jugovic koja se sad zove Da Vinca ????
Ratni profiteri( tu je Vucela opet lider ,mada su tu Kertes,Stanisic,Simatovic,.....
Pa Anti-ratni profiteri(mada razumem ako to nije prikladno)
.........
»
Vesna Jugovic
Janko Baljak (22 Februar, 2007 - 21:17)
zbog organizovane maloletnicke prostitucije i pedofilije u
elit content podvodjenju devojcica
»
...a moze i zbog
Unfuckable (24 Februar, 2007 - 12:52)
...a moze i zbog svojevremeno obavljenog PATRIOTSKOG intervjua sa istaknutim braniteljem nacionalnih interesa - /sada pokojnim/ Branislavom Lainovicem - Dugim....?-- direktno sa frontline....BLJAKKKKK
»
Bravo, Nemanja!
Krasici (22 Februar, 2007 - 21:27)
Pridružujem se peticiji. Eto, mora da se krši izborna tišina, ali prvi su nam višeblogerski izbori, pa će nam ljudi oprostiti.
Stavite kategoriju RATNI HUŠKAČI, molim.
Predlažemo imena (nepotrebno precrtati, ako takvih ima):
Crnčević, Vučelić, M. Bećković, Jugovićka, Mila Štula, Miodrag Popov, Antonić, Smajlićka, ... ajde, dodajte ljudi po sećanju.
»
Krste Bijelic,Simo
Nemanja Smigic (22 Februar, 2007 - 21:30)
Krste Bijelic,Simo Gajin,Tatijana Lenard,Slobodan Reljic,Zeljko Cvijanovic,Buba Morina,Momo Kapor,Sveta Stojanovic,Niksa Stipcevic,........
"estradne zvezde" , "sportisti","fudbaleri", "navijaci",
.........
»
I ovi nedostaju
Kristina K. (22 Februar, 2007 - 22:24)
Djogo-Nogo, Cavoski, pa Milijana Baletic, Miroslav Lazanski (on moze u kategoriju sa Vesnom Jugovic zbog misica).
Treba uvrstiti na taj spisak "huskaca" i akademika Ljubomira Tadica (potpisnik Deklaracije za obustavljanje postupaka Haškog tribunala protiv Radovana Karadžića).
»
Kristina, Nesh, Nemanja
Krasici (22 Februar, 2007 - 23:20)
Izgleda da nam se domaćin oglušio, ovaj put, o naše apele za malo virtuelne pravde.
Mada,mogao bi i sad, u minut do 12 da ih ubaci, pa da padne na brzinu frenetično glasanje samo za tu jednu kategoriju. Jer, ona je mozda i najvažnija!
»
Und so weiter...
Nesh (22 Februar, 2007 - 22:18)
Leprsava Milijana Baletic, antiteroristicki Milovan Drecun, principijelni Miroslav Lazansky, otprazni Bogdan Tirnanic, nezaboravna Spomenka Jovic....und so weiter
»
Bogami...
Drago Kovacevic (22 Februar, 2007 - 21:44)
..(hresto)Matija. Dobro, on je legitimni kalemarov naslednik.o)
»
:) Drago,
Krasici (22 Februar, 2007 - 21:48)
ceniš da je kalemar već oš'o u zasluženu penziju?! Ili on ipak ima još ponešto da obavi, što nadilazi ovog Gizdavca Juniora?
»
Zakon prirode..o)
Drago Kovacevic (22 Februar, 2007 - 21:53)
...ali Srbija ne može ostati bez kalemara. Samo u budućnosti će nositi polo kačket, i kožna ojačanja na rukavima.o)))
Razlika samo na oko.
»
Najveći tutumrak...
nebojsa m (22 Februar, 2007 - 21:13)
...kada je u konkurenciji Koštunica, teško da neko drugi može da pobedi.
»
Neiskusan kao aktivan
Saluti da Milano (22 Februar, 2007 - 21:19)
Neiskusan kao aktivan bloger, ja bih da se osvrnem na sliku:
Zar bi iko od vas ucesnika u diskusiji oskrnavio svoj automobil (ergelu konja) natpisom tipa lika iz Ceske? Ili svoj balkon banerom? Ili svoju zgradu grafitom?
Zar ne mislite da je i negativno pominjanje vrst reklame? I zar ima smisla javno oglasavati da govno smrdi, da je trava zelena (ako nije izorelo zuta)?
»
Dragi Milano,
Krasici (22 Februar, 2007 - 21:36)
izvini, ali nama ovde mnogo smrdi ova Vlada Nacionalnog Stida, pa se evo malo, na naš načim, trudimo da pravimo promaju.
A sigurna sam da u Italiji čovek ima i pametnija posla od baktanja s glupim političarima. I na tome ti zavidimo.
»
Zauska prihvacena
Saluti da Milano (22 Februar, 2007 - 22:20)
Smrdi cak i dalje od Milana (mada ne i svima nenaviklim na duboko mirisanje sprskih vetrova u tudjini). Ja sam ovde relativno od skora i slicno slicnima zivim virtuelni zivot beogradski (uz neredovne zive sesije) uglavnom na ovom sajtu. A i u serpe sam lupao, setao i duvao u pistaljke.
Ali me dzibera nije stid. Niti su mi Srbi ovde by default prijatelji. I ne ocekujem da se Italijani stide Berlusconi-ja, iako ima razloga da ga smatraju ... Ukoliko bih se stideo naprimer Velje ili Tijanica, zar to ne bi bilo priznanje da sam i sam malo takav?
»
Zauške? Daleko bilo!
Krasici (22 Februar, 2007 - 22:27)
Ako ste s nama lupali u šerpe i duvali u pištaljke, onda mi verujte na reč da biste, da ste ovde, s nama pravili i ovu Vladu nacionalnog Smrada & Stida.
Ovde je toliko zagušljivo da nam ovo malo promaje znači i više nego što možete da zamislite!
»
hocemo mandatara!
new pony (22 Februar, 2007 - 21:23)
srdjane, molim vas da posle ovih izbora odredite mandatara, pa da onda izgasamo i novu vladu. vladu nacionalnog STIDA.
... ok domazet, wu i ostala ekonomska emigracijo, dobicete i vi rec po inguracionom govoru... ako budete pristojni mozda i ministarstvo stidne dijaspore.
»
Jesss, pony...
Drago Kovacevic (22 Februar, 2007 - 21:28)
..super predlog. Kakvi su to izbori ako nema vlade.o)))
»
Kalemar,naravno
Nemanja Smigic (22 Februar, 2007 - 21:38)
Mislim da je mandatar istorijski odredjen!
Najveci koalicioni potencijal za tu olos moze da ima samo covek sa 6 razreda osnovne skole.
Inace tu funkciju i obavlja vec 30,40 godina pa sto da ga menjamo kad im odlicno ide.
»
:)) Dobro, onda da ne menjamo
Krasici (22 Februar, 2007 - 21:51)
tim koji već decenijama dobija.
Mada, možda da ipak ostavimo odluku čoveku koji je raspisao izbore? :))
»
E, vala Poni,
Krasici (22 Februar, 2007 - 21:31)
ovo ja zovem konstruktivnim predlozima!
Koliko će trajati glasanje? Ako se birališta zatvaraju u ponoć, kao što je i red predlažem da još noćas počnemo diskusiju o koalicijama, o post-izbornim platformama i da im dodelimo portfelje za razna Ministarstva Stida. Ovi iz dijasere mogu biti samo ministri BEZ PORTFELJA.
»
Dijasera
lidiaz (22 Februar, 2007 - 21:38)
Da vam dijasera stvarno sastavlja Vladu, DS i LDP bi bez problema napravili koaliciju. Bar po rezultatima izbora od pre mesec dana.
Vlade stida su ono za sta vecina vas unutra glasa.
»
lidiaz,
Krasici (22 Februar, 2007 - 21:44)
pa nije dijasera isto što i naši u rasejanju, molim vas!
Apelujem da se ta razlika već jednom uoči.
»
no hard feelings draga lidija
new pony (22 Februar, 2007 - 21:58)
ono o dijaspori je bilo ciljano veoma usmereno... naravno stid je unutrasnji specijalitet.
»
biralište se zatvara u ponoć
Lektorka (22 Februar, 2007 - 21:40)
a onda počinje žurka, jel tako?
ovo se i ja priključujem gornjim čestitkama!
:)
»
:) prepoznala sam se
Krasici (22 Februar, 2007 - 21:56)
u ovome, pa zahvaljujem. :0))) Evo, meni ovi izbori mnogo zabavniji od rođendana.
»
a jel može
Lektorka (22 Februar, 2007 - 21:45)
tu negde i veliki srbin handke da se ugura? eno ga dobi danas hajneovu nagradu, koju poklanja srpskoj enklavi na kosovu. mislim, čovek nam već dođe nešto kao dijaspora.
»
A Danijel ?
Nemanja Smigic (22 Februar, 2007 - 21:57)
A Danijel Sifer ? Veliki humanista i "aristrokata" iz Francuske koji je zavrsio u zatvoru jer je sanirao po NS buticima za devojke koje mu je namestala udba!(bio i verenik Goce Bozinovske)
Mogao bi tu negde da se udene i onaj nesrecni Kenedy sto ga je KOS setkao po Srbiji i Bosni i placao ,a najavljivao ga kao: "kandidata za poslanika" ?!?!
»
:))
Lektorka (22 Februar, 2007 - 22:02)
nije lose, priznajem :)
al sam ipak malo izletela iz stosa, umalo da priupitam ko to beše goca božinovska :)))
»
Moliću lepo,
Krasici (22 Februar, 2007 - 22:04)
onda i advokata Di Stefana da pomenemo. I taj nam je pomagao.
»
Krasici,
Jasna Bogojević... (23 Februar, 2007 - 02:42)
a kandidat za muškarca, kako je Pera zvao onog večitog kandidata za poslanika što se prezivje Kenedi? A Helen Bentli Delic.
Od domaćih Radmila Milentijević. Gde je ta patriotkinja?
Jasna
»
Vidi stvarno...
Krasici (23 Februar, 2007 - 02:48)
zašto smo zaboravili Radu Milentijević? Bruka. a toliko nam je pomagala da se povežemo sa svetom. Sećam se i kad je za tu pomoć dobila od Vlade Srbije ogroooman stan u Čika Ljubinoj, iznad kancelarija McCann Ericsona... Eto, prvi višeblogerski izbori, pa promakne svašta. :)))
»
Izgleda nekima ovde ...
Domazet (22 Februar, 2007 - 22:26)
...od uzbudjenja pala noc 23 juna prosle godine i jos traje.
Nego nisam hteo o tome. Nego o Evropi. Ne mogu da se otmem utisku da se Evropa nameracila da nagradjuje najljuce dusmane Drugih Boljih Blogera. Pa se nesto mislim, a da je DBBejci bojkotuju? Ili mozda banuju?
»
otmi se utisku
new pony (22 Februar, 2007 - 22:35)
brajo! otimaj se dok jos mozes! mnogo ti nije dobro. zvucis kao da peti dan bez spavanja igras preferans sa ortacima iz matematicke. odlepio si domazet, poceces da pises unatraske... otimaj se covece, ne daj se.
»
nije mi lenjir pri ruci
Lektorka (22 Februar, 2007 - 22:43)
da tačno vidim na čiji komentar je ovo odgovor, ali možda bolje da se uopšte ne trudim, jer ćemo ionako odmah biti brisani, jel tako dragi domazete?
moglo bi to i jednostavnije, htedoh da primetim. znate šta je DBB, uzgred? "Deutsche BundesBahn".
al pošto nije jednostavnije nego što bi moglo, da ponovim pa makar i bilo opet brisano:
zeeeeeev
»
Da li se vi stidite?
vladimir petrovic (22 Februar, 2007 - 21:51)
Kad govorite o stidu, nesto mi pada na pamet da vama postavim pitanje da li se vi stidite zbog posla koja radite u jednoj vise nego problematicnoj radio stanici? Ako se ne stidite, razmislite zasto se ne stidite. Ako se stidite, znaci da shvatate. To da cete uskoro promeniti posao ne znaci mnogo.
»
Stidimo se
Krasici (22 Februar, 2007 - 21:53)
onih koji se češljaju dok selo gori.
A čiji si ti Izvođač Radova, majketi?
»
On je svoj
Nemanja Smigic (22 Februar, 2007 - 22:00)
Ovo je tipicni obozavalac Radio Fokusa,Kostunice & Toholja
»
samo stid srbiju spasava...
new pony (22 Februar, 2007 - 22:11)
"vlada stida", to se ne misli na tebe vladimire.
nekome persirate? ili vidite grupu udruzenu u zaveri zajedno sa masonima, sorosem i vatikanom? koji MI? strani placenici? domaci izdajnici? imas neke informacije o delovanju antidrzavnih elemenata? grupna okupljanja? formiranje visepartijskog sistema? mozda si cuo da NAM ceku i haradinaj daju drogu da bi pricali protiv tvojih miljenika?
»
Poni, ne zaboravi
Krasici (22 Februar, 2007 - 22:18)
ovde
Quote:
sa masonima, sorosem i vatikanom
moraš uvek da dodaš i Bilderberšku grupu, klub 300 i Iluminate. To je sad moderno. Cia i ovi gore su malo prevaziđeni kod ovih Vlada sa Fokusa.
»
draga krasicka,
new pony (22 Februar, 2007 - 22:27)
covek se nekoliko dana ne dopisuje sa vama i odma se proseljaci. biledrburg je srce srbije! 300 mu iluminata, stvarno sam se zapustio!
no vratimo se vanrednim srdjanovim izborima. kako ste glasali vise puta? ja probao, kad kompjuter kaze - no, no, vec smo vam poprskali prst.
»
E moj Poni, ja vam imam
Krasici (22 Februar, 2007 - 22:32)
više ličnih karata, što da vas lažem! Više identiteta, to jest.
P.S. na Fajerfoksu, kad izađeš iz programa on te pita da li da ti ubriše all private data i ti kažeš jes, on ti obriše kukije. Onda kad ponovo podigneš Fajerfoks možeš iznova da glasuješ. Samo je smaranje jer moraš i ponovo da se loguješ na blog. Eto. A za Eksplorer ne znam, zaboravila sam.
»
Ne znam bas sada...
Domazet (22 Februar, 2007 - 22:39)
...da li je pametno hvaliti se brljanjem po kompjuterima, cookies, passwords. Pametniji su se vec ogradili da ne znaju nista o slicnim stvarima.
»
1+1=2
new pony (22 Februar, 2007 - 22:43)
u bre sto ste zajebani vi iluminati. pa takvu kradju promila ne bi smislio ni milo... mrzi me to da radim, nemanja i vucic ce ostati bez podrske iz kruga dvojke...
sta je domazetu? uradio se necim?
»
Krasići, multiply personality,
Lektorka (22 Februar, 2007 - 22:51)
a koji identitet onda ima rođendan? Nemoj da zažalim što sam čestitala!
»
Čestitke su išle
Krasici (22 Februar, 2007 - 23:07)
na pravu adresu! Nego, ja sam ovde podvojena, potrojena ličnost. To me optuživalo da sam žena od Krasića iz SRS, pa da se u mene maskirao S. Kusovac (ta mi je najviše prijala, priznajem, mada je uopšte nisam zaslužila :))) Pa da sam klimakterična (a ja u najboljim godinama, moliću)... I tako, bilo toga još, ko će ih sve pamtiti. :)))
»
čekaj,
Lektorka (22 Februar, 2007 - 23:18)
pa to ti što su te za svašta optuživali nisu znali šta govore, jer nema (jezičke) razlike između klimaksa i najboljih godina. :)
ok, sad mi je lakše na duši, mirno ću prespavati početak žurke, a ti valjda nećeš zameriti. ovde su karnevali, poklade, Fassnacht u toku - čitaj, prerušavanja - pa u šta god da te pretvorim u snu, biće ipak veselo. možda postaneš i domazet, tko da znaaaaaaaa :)))
»
Ne mora da se izlazi. Nova
Srđan Kusovac (22 Februar, 2007 - 23:17)
Ne mora da se izlazi. Nova verzija briše na Ctrl/Shift/Del bez izlaza.
»
E, sad mi kažeš,
Krasici (22 Februar, 2007 - 23:26)
prijatelju. :)))
Nego, ovo su izbori gde je, i bez brisanja kukija, sve već odavno jasno. Ama sam ja morala malo da se vratim na neka pitanja, jer sam bila neodlučna među tolikim ološem. Ali, sad sam sve prelomila pa mi je lakše.
A za te ratne huškače da ubacite samo jedno malecko, malo glasanje, makar na sat vremena? Pliiiiiz?
»
He, he...
Domazet (23 Februar, 2007 - 00:03)
Ctrl V jednostavnije
_________
Uzgred, vidi se da covek zna znanje. Mislim, kako da se glasa sa vise licnih karata. Reko bi neko, Milova skola
»
Ene de, sad kad neko pomenu Mila...
Krasici (23 Februar, 2007 - 00:29)
Ama, da nije domuz-et autor i onog sjajnog udbaškog vodvilja sa nesretnim gazda-Mašanom u glavnoj ulozi? Ono kad su se neki glasovi po kućama kupovali, pa snimila kamera?
»
Za Vladimira Petrovica
Jasna Bogojević... (24 Februar, 2007 - 10:39)
Sasvim ste sigurni da znate šta pitate. Po čemu je Slobodna Evropa više nego problematična stanica? Samo tako tresnete bez ijednog argumenta.
Ako pod problematičan mislita antisrpska, znamo kod koga ste otišli po mišljenje.
Dakle, ja ovde ne branim Srđana, kome to naravno ne treba, nego stanicu, koja je apsolutno bila bez konkurencije u poslednjih 12, 13 godina.
Da je problematična, antisrpska, izdajnička, plačenićka etc. ponavljali su papagajski Miloževićevi i Šešeljevi lumeni.
Da su hteli da je zabrane ovde u Srbiji, i to znamo. Znamo da su proterali silne novinare, kao na primer, Desu Travisan.
Ali nikad se nisu odreklii svoji milih i dragih novinara i novinarčića poput Komrakova, Čukića, Drecuna, Lenardove, Baletićke, Jugovićke i desetina trovača plaćenih od domaćih para. Neki i danas truju li truju.
Slobodna Evropa je zbilja bila slobodna u vreme kada ovde ništa nije bilo slobodno ili je fingiralo slobodu.
Na toj stanici smo mogli da čujemo sve što nigde nismo mogli ni da čujmo ni pročitamo. Od sjajnih analiza baš pitanog Kusovca, do intervjua, noćnih razgovora, dijaloga, pa i običnih priča koje nigde nisu mogle da se čuju.
Na primer, samo smo tamo čuli da je Mira Karanović gostovala u Prištini sa pozorišnom predstavom iz Sarajeva i dobila ovace koji će se pamtiti. Dvadeset minuta je publika stojeći aplaudirali. Gde ste to čuli? Nigde, jer to nije dobra vest. A nije dobra jer dobre vesti sa Kosova kvare generalnu sliku o svim Albancima da su najgori narod.
Zato bi bilo više nego poželjno da malo obrazložite to što ste rekli, mislim da je više nego problematična.
Jasna Bogojević
»
preliminarni rezultati
muhamed (22 Februar, 2007 - 23:03)
Evo vec 23:00. Dakle ni tri sata posle zatvaranja birackih mesta CESID se ne oglasava. Da nisu produzili dok svi iz reda na glasaju? Ovi iz OEBS-a vec malo nervozni. Molim Srdjana da izlazi sa rezultatima da nam ne bi ponistili glasanje.
I sledeci put obavezno gradacija za svakog od 1 do 5. Ne mogu da se odlucim samo za jednog. Kliknem Ma(n)tiju, a srce mi se cepa za Kalemarom. Kliknem na Seselja, a Vucela oce da sa baca pod voz od ocaja...
»
Privr. rezult. 22.02. u 23:00
Srđan Kusovac (22 Februar, 2007 - 23:04)
Glasanje počelo u 10:15
Glasanje počelo u 14:30
Glasanje počelo u 22:30
»
Glasanje kao za referendum !!
Nemanja Smigic (22 Februar, 2007 - 23:12)
Po broju glasova je ocigledno da su mnogi glasaci zavrsili svoju gradjansku obavezu u trenutku kad im je ponudjeno samo prvo glasanje.
Naknadno uvodjenje druge i trece mogucnosti mnogima od njih nije poznato.
Zbog toga je vazno da se izbori produze na jos 24 ili 48 sati kako bi svi imali podjednaka prava.
»
Pa daj recite hoćemo li
Srđan Kusovac (22 Februar, 2007 - 23:21)
Pa daj recite hoćemo li zatvarati biralište ili ćemo ko na referendumu o Oktroisanom dok ne namaknemo. Meni sve jedno. A treba i vladu napraviti, čujem.
»
??
Nemanja Smigic (22 Februar, 2007 - 23:26)
Dok vi razmisljate da li da zatvarate biralista Srdjan Djuric sprema vatromet!!
»
Srdjan Djuric se sprema da opet najmi avion,
Kraljica Kleopatra (23 Februar, 2007 - 10:16)
e pa da mu zena da jos jednom.
U medjuvremenu, jednom rukom zatvara birališta, a drugom zatvara izvor svoje strašne frustracije.
»
Ima dana, Kraljice,
Krasici (23 Februar, 2007 - 15:23)
kada ste vi tako neophodni ovom skupu. o))) danas je jedan od tih dana. dolazite nam češće, pliz?
»
Što jes - jes. Kad smo već
Srđan Kusovac (23 Februar, 2007 - 17:06)
Što jes - jes.
Kad smo već kod te veze - avione & davanje dalo bi se tu po čika Sigmundu još štošta zaključiti. :)
»
Eto zašto treba sprej...
Drago Kovacevic (22 Februar, 2007 - 23:21)
..da je ovo glasanje bilo sa sprejom g. Krasici bi rođendan dočekala sa ljubičastim prstom.o)))
»
Leksikon manje poznatih reci
slavica i branko (22 Februar, 2007 - 23:24)
Za prodavace magle ja imam jedan bolji izraz ( cula od jedne bake ) - TRTOMUDALO!
TUTUMRAK je zapravo TUTUBAK ( a tutubak je onaj koji je tutukast, tj. blentav, santav, tunjav )
»
A jel moze
Nesh (22 Februar, 2007 - 23:57)
A jel moze DRAMOSER? Volim taj izraz zbog preciznosti i suptilnosti...:)...mada, kad bolje razmislim, sve su to samo nijanse...:)
»
A da se ne ogresismo
zvek (22 Februar, 2007 - 23:12)
prema cenjenom blogeru Anticu. Niko ni da ga pomene. Mogao bi covek pogresno da shvati.
»
gde su analiticari?
new pony (22 Februar, 2007 - 23:25)
a sta kazu analiticari na prve rezultate izbora? da idem na www.politika ili ce preneti nezavisni mediji?
20:05 antonic gostuje na rtsu i objasnjava da je odbijanje kusovca da "ozeni me" cedu stavi na listu dovelo do prelivanja glasova tadicu i bakarcu i prodavca magle prakticno gurnulo u koaliciju sa vucicem.
20:06 ocekuje se gostovanje sapera i azvnera koji ce komentarisati kampanje...
»
Evo stiže novo glasanje
Srđan Kusovac (22 Februar, 2007 - 23:26)
Janko, Krasići & ostali,
strpite se 10-ak min samo da napravim glasanje
stiže do 23:40 sigurno
»
Cavoski
muhamed (22 Februar, 2007 - 23:31)
Njega propustismo, a sad vidim da je prof. privodjen na Palama. Dakle, pokriva vise kategorija...
»
Nova kategorija
Dr M (22 Februar, 2007 - 23:39)
Likovi van svake kategorije, nesposobnjakovici sirokog spektra, ministri Stojkovic i Jocic su neopravdano ignorisani. Molim da se propust hitno ispravi.
»
Evo vam i četvrtog glasanja...
Srđan Kusovac (22 Februar, 2007 - 23:42)
... i mislim da tu treba prestati da ne budemo mi manje legitimni od donošenja Oktroisanog. Sada smo tu negde.
Dakle, na zahtev mnogobrojnih glasača dodata u 23:30 još dva glasanja:
Najveći ratni huškač Srbije
I na ponovljeni Jankov zahtev glasanje u kojem je njegov favorit.
Glasati na možete tamo na početku ili klikom ovde
»
kamo Branko Kostic?
Legbreak googly (23 Februar, 2007 - 01:23)
Eh, a gde je Branko Kostic u ovoj kategoriji. Valjda je zasluzio nominaciju samo za ono "korenje". Obaska zasluge za sve ostalo. Mada, prihvaticu kritiku da mu je karijera bila previse kratka.
»
:o) Alo, RIK?
Krasici (23 Februar, 2007 - 01:56)
Beograd zove. Ima li koga u štabu izborne komisije?
Da li se broji ili se produžava do sutra?
Ima li kakvih nezvaničnih rezultata? Makar kakav je bio odziv birača?
I kako za sada stoje gospoda Huškači, živo me zanima?
»
najiskreniji
Votazi (23 Februar, 2007 - 05:55)
Član Akademije nauka i umetnosti Bosne i Hercegovine, filozof Muhamed Filipović izjavio je da je Muslimanima bilo mnogo bolje dok su živeli u Jugoslaviji.
U intervjuu banjalučkom nedeljniku „Pravda”, Filipović je rekao da Muslimanima nikad nije smetala Jugoslavija jer je ona imala institucije preko kojih su pripadnici tog naroda mogli da artikulišu vlastiti interes. „Osim toga, u delovima Srbije i Crne Gore žive naši sunarodnici s kojima moramo da održavamo veze. Potpuno je besmisleno da bilo ko, pa i Muslimani, žive sami za sebe”, rekao je Filipović.
Po njegovom mišljenju, rat u bivšoj SFRJ bio bi sprečen da nisu intervenisali stranci, koji su silno želeli da rasture Srbiju i Jugoslaviju.
„Došao je Voren Cimerman (tadašnji ministar inostranih poslova SAD) i držao huškačke govore protiv Srba i (Slobodana) Miloševića. Rekao sam mu da će nezavisnost BiH značiti rat i pitao hoće li nas Vašington podržati, na šta je on rekao da hoće, ali ne oružjem već aspirinima i ćebadima, dok mi ginemo!”, naglasio je akademik.
Filipović je ustvrdio da se sa mišljenjem američkog šefa diplomatije nije mogao složiti i predložio Aliji Izetbegoviću pregovore sa Srbima, koji su bili blizu realizacije (srpsku stranu je predstavljao pokojni Nikola Koljević), ali je Izetbegović odlučio da popusti Cimermanu.
„Tada sam na televiziji rekao da će biti rata, i da će on biti veoma krvav, da bi sutradan Alija izišao pred narod i izjavio da 'gradjani BiH mogu spavati mirno i da ja pričam nebuloze”, rekao je on, dodajući da je tada nazvao Izetbegovića i odbrusio mu: „Nemoj, bolan davati takve nebulozne izjave. Ko ti je rekao da je za rat potrebno dvoje, za rat je potreban samo jedan idiot, pa ti sad izaberi”!
»
Huškači
Glasnik (23 Februar, 2007 - 08:20)
U huškače definitivno dodati Udruženje književnika Srbije.
Obavezno.
Celokupno članstvo.
Jedne zato što laju, druge zato što ćute.
»
Privr. rezultati glasanja, petak do 10:30
Srđan Kusovac (23 Februar, 2007 - 10:56)
Glasači su od ranog jutra pohrlili na glasačka mesta da obave svoju građansku dužnost.
Izuzetno je dramatična trka između Dinkića i Velje Ilića. Nešto manje neizvesno, ali ipak nepredvidivo između SANU i Brane Crnčevića - jedan čovek protiv čitave institucije.
Ne znam kako ide sa akumuliranjem funkcija pošto postoji mogućnost da jedan kandidat pobedi u dvema kategorijama, doduše sličnim. :)
Glasanje se završava u ponoć.
Nekoliko miniuta nakon ponoći će biti objavljeni konačni rezultati.
Glasanje od 22.02. 10:30, glasalo 402
Glasanje od 22.02. 14:30, glasalo 232
Glasanje od 22.02. 18:30, glasalo 137
Glasanje od 22.02. 22:30, glasalo 112
»
janko dobio
Dejan Stanković (23 Februar, 2007 - 11:46)
kredit za Ratnog huskaca a ja nisam za Tutumraka.
Molim da budem pomenut. ponosim se svojim doprinosom.
a mislim d abi opsti umetnicki dojam biop odlicna ideja, da animira zensku publiku. nosad je kasno.
»
veliki promasaj
vladimir bgd (23 Februar, 2007 - 11:54)
veliki promasaj je napravljen u kategoriji najvece lujke:
izostavljen je DR OBREN JOKSIMOVIC, covek ima sifru, pa vas molim da gresku otklonite da bih mogao da glasam :-)
»
Što jes - jes. Sad da
Srđan Kusovac (23 Februar, 2007 - 13:38)
Što jes - jes. Sad da dodajem ne bi bilo korektno čini mi se jer su ljudi već glasali. Mada sa druge strane pored Peđe Homeinija i Miće slabo ko ima šanse pa i Obren. Evo ću ga dodati demokratičnosti postupka radi. Kad može da se produžava glasanje za Oktroisani ustav možemo valjda i mi da dodamo kaMdidata pred kraj glasanja. :)
»
veliki propust
vladimir bgd (23 Februar, 2007 - 14:37)
daj da damo i mi nas doprinos demokratiji. bez obrena to jednostavno ne bi bilo to. medjutim, on je i ipak nekrunisani kralj van konkurencije. ako je on jedinica za lujku, pedja je onda 1.5 mili-obrena. :-). mada generalno ideja je sjajna. samo fale jos neki istaknuti pripadnici naseg politickog spektra (batic, canak, ivana dulic markovic...)
»
Najnoviji komentari
(1 godina 32 nedelje)
(1 godina 32 nedelje)
(1 godina 32 nedelje)
(1 godina 32 nedelje)
(1 godina 32 nedelje)
(1 godina 32 nedelje)
(1 godina 32 nedelje)
(1 godina 32 nedelje)
(1 godina 32 nedelje)
(1 godina 32 nedelje)