Skip navigation.

Labris

Banka hrane

 
Srbija 2020

Pismo Telekomu - da li roboti zabusavaju

Prenosim pismo ozlojedjene gradjanke koja je imala neprijatno iskustvo prilikom razgovora sa govornim automatima Telekoma. Po svemu sudeci roboti naplacuju svoje vreme i kada nisu na radnom mestu.

Pise Natasa Divic

Postovani,

Obracam se vama kao ozlojedjeni gradjanin ove zemlje u nadi da cete vi, ako vec drzavu nije briga, pokazati zanimanje za slucaj koji cu vam opisati i objavljivanjem ovog pisma donekle skrenuti fokus javnosti na Telekom i nacin na koji on funkcionise.

Od jutros sam pokusala u tacno (brojala sam) 20 navrata da okrenem broj Telekomovog call-centra Grcke ambasade. Svesna cinjenice da je pritisak na ovu ustanovu veliki s obzirom da se blizi leto i svi zakazuju termine za podnosenje zahteva za vizu, spremila sam se danas na dugacak i mukotrpan boravak pored telefona.

No, tu se nazalost prica ne zavrsava. Pozivom na broj 0903151515 Telekomovog call-servisa Grcke ambasade javlja se automat koji prvo saopstava da se minut svakog poziva naplacuje 21.50 din da bi mi, potom, bilo objasnjeno da moram da se javim kasnije jer su svi operateri zauzeti.

Dakle, ja sam ukupno do sada okrenula doticni broj 20 puta i platila 430 din Telekomu a da zauzvrat nisam dobila NISTA od njih. Ne zelim ni da razmisljam koliko je danas Telekom oteo ostalim gradjanima koji su bezuspesno pokusavali da se probiju do \"prezauzetih\" operatera.

Dakle gospoda iz Telekoma su se setila da naplate svaki razgovor ali ne i da obezbede potrebne uslove da do tog razgovora i dodje. Opravdano ljuta nisam se zaustavila na automatu vec zeljna objasnjenja pocela sam da zovem razlicite Telekomove centre za informacije da me upute kome da se zalim. Sta mislite kakav sam odgovor dobila? NIKO NISTA NE ZNA. Oni ne znaju ni da call-centri uopste postoje a kamoli ko njima upravlja.

Na kraju, posle dodatno utrosenih 40 minuta provedenih na telefonu dospem do tzv. Kontakt centra u Telekomu koji, zamislite, za promenu zna o cemu pricam ali ne moze nikako da mi pomogne.

Sef ovog Odeljenja, Biljana Zengilovski, se nije udostojila ni razgovora sa mnom, jer ocigledno razmislja da su gradjani tu zbog nje a ne ona zbog nas gradjana. Da ne spominjem da mi se niko nije izvinio zbog neprijatnosti (a o utrosenom novcu da i ne govorim), vise od te institucije zaista nisam ni ocekivala.

Dakle, zasto ovo pisem? Zato sto mi se smucilo da me sopstvena drzava tretira kao gradjanina drugog reda dok ovakvo bahato ponasanje prolazi nekaznjeno. Zelim da prestane da me boli stomak svaki put kad trazim svoja prava od Telekoma ili bilo koje druge drzavne institucije jer unapred znam da ih necu dobiti. Zelim da budem ponosna a ne bolesna sto zivim u Srbiji.

---------------------

Ukoliko neko iz Telekoma zeli da objasni ovu situaciju vrlo rado cemo i to objaviti.

----------- odgovor Telekoma ----------

Poštovani,

u vezi sa tekstom naše sugrađanke Nataše Divac, koji je objavljen 24. maja 2007. godine na blogu Dejana Restaka na sajtu B92, ispred preduzeća za telekomunikacije „Telekom Srbija“ a.d, želimo da Vas obavestimo o sledećem:
Preduzeće „Telekom Srbija“ od pre nekoliko godina pruža usluge viza servisa ambasadama Italije, Belgije, Slovenije, Francuske, Švedske, Španije, Mađarske i Grčke, sa kojima je sklopila ugovor. Zahvaljujući viza servisima prekinuto je višesatno čekanje naših građana u redovima koji su se stvarali i koji još uvek postoje ispred nekih ambasada u Beogradu.
Nažalost, dešava se da ni na ovaj način nije moguće izaći u susret građanima po pitanju zakazivanja termina za vize, budući da se dešava da termini budu popunjeni mesecima unapred, što ne zavisi od Telekoma, već od određene ambasade.
Tačno je da je u ovom periodu pritisak na viza servise izuzetno velik zbog sezone godišnjih odmora, kao i to da na pozive odgovara govorni automat, dok ih ne preuzme operater. Minut razgovora košta 18,22 dinara za fizička, i 30,11 dinara za pravna lica, bez PDV-a. Sa uračunatim PDV-om klijenta minut čekanja zaista staje 21, 30 din, međutim, statistika pokazuje da prosečno trajanje jednog poziva, u slučaju da su svi operateri zauzeti, traje između 18 i 20 sekundi, nakon čega se veza automatski prekida, tako da pomenuta sugrađanka za 20 bezuspešnih poziva nije mogla da potroši 430 dinara, kako stoji u tekstu, već mnogo manje.
Žao nam je što naša klijentkinja ovom prilikom nije uspela da dobije operatera i zakaže termin za vizu.
Važno je napomenuti da slobodnih termina za juni mesec za zakazivanje za Grčku ambasadu ima sasvim dovoljno.
Takođe želimo da naglasimo i da se u preduzeću „Telekom Srbija“ planira ukidanje pomenute naplate, tako da bi čekanje da se javi operater bilo besplatno, kao i da se poveća broj operatera koji bi bili na raspolaganju našim klijentima.

Vojislav Stojiljković
Direkcija za usluge
Sektor za brigu o korisnicima
Šef službe za korisničke centre

-------

Gospodine Stojiljkoviću hvala vam na odgovoru.
Ovaj gest uliva optimizam kada je u pitanju odnos Telekoma prema korisnicima.


Poznato je da je to jedna od

Poznato je da je to jedna od najmafijaskijih kompanija u Srbiji.Sa zadatkom gusenja telekomunikacionih ljudskih prava.I mislite da ce nesto biti bolje kad za neki dan dodje druga ekipa?Nece..


U svetu,

kako se to obicno kaze, praksa je da govorni automat saopsti SVE informacije, pa onda kaze: ...posle zvucnog signala, javice vam se operater, a minut razgovora CE KOSTATI toliko-i-toliko, jer je informacija do tog momenta bila besplatna.


Naravno da je...

...osnovni problem globalne politike, pa i rukovodstava, upravnih odbora itd. vodecih firmi je u rasponu od prostog pitanja "Kako da otmemo sto vise od gradjana" do izuzetne kreativnosti u idejama kako iste prevariti i izvuci im pare... Kada mi je jedan Grk pricao o tome kako im drzava kada hoce da grade turisticke objekte daje plac i pola para rekao je : "Vazno je da drzava ima dobre namere"... Mislim da kod nas niko nema dobre namere... Iskvarili smo se...ubi nas siromastvo i negativna selekcija... Oporavak je spor...


...ali dostizan. Nedajmo se

...ali dostizan. Nedajmo se obeshrabriti.


Evo da dignemo optimizam

imamo ovu lepu vest da ce kupcima prvog stana biti ukinuto placanje poreza.
Lepo zar ne?


Lepo...sto da nije lepo...

:)


Zato su

Amerikanci i Englezi uveli on-line prijavu za vize i funkcuionise jako dobro..bar su moja iskustva takva...sto se tice automata..Bilo je dobro,brzo i jasno kod Belgijanaca i Francuza..Moguce da je guzva kod Grka..Ne branim Telekom..Ali zar ne treba naplata da krene kad se javi operater da zakaze termin...Kao npr kad zovem 988 kazu mi da je cekanje na operatera besplatno

J


Jaka stvar.prema danasnjim

Jaka stvar.prema danasnjim informacijama,to ce dovesti do poskupljenja stanova od 30-50% u BG.Sto ce reci,dzaba ste krecili..


hm ne mora da znaci

treba proveriti koji procenat kupaca zadovoljava ovaj kriterijum. Ne verujem da je to toliko znacajna cifra da bi tako drasticno uticala na cene.
Kupci stanova su uglavnom oni koji vec nesto imaju da prodaju pa kupuju nesto vece ili manje itd.
Znate kako se u Srbiji presipa iz supljeg u prazno do beskonacnosti.

---
izvinjavam se samom sebi na trolovanju sopstvene teme
necu vise


ukudanje poreza na prvi stan,

ali samo ako su mlađi od 40 (eventualno 50) godina. Ima li neko razumno objašnjenje za diskriminaciju starijih?


ustvari kad malo razmislim,

naravno da ima objašnjenje. Lepo kaže narodna poslovica: na starijima nije budućnost. Kamo sreće da su makar malo uviđavni, pa da lepo diskretno pocrkavaju...


apropo negativne

apropo negativne selekcije.da su ulozili deo energije koju su upotrebili da pozaposljavaju svoje ribe tamo(a kad ode covek u centralu ima sta da vidi,samo setaju iz sobe u sobe,s kafe na kafu)za poboljsanje teleko situacije u srbiji ne bi vise bilo dvojnika..


Gola mafija...

...da, da!

Koliko puta se svima desilo da na informacijama dobijemo potpuno pogresan broj. Cak i pozivajuci vise puta... Svaki put dobijemo drugog operatera koji se zovu brojevima, i opet pogresan broj. Za svaki poziv 7 impulsa. Nije puno, ali nedam!


Ma nije samo Telekom,

cela država funkcioniše na taj način.

I ovo je zanimljiva priča, skoro pa identična: Prijava br. 95


Pa Telekom se samo ugledao

Pa Telekom se samo ugledao na državu u kojoj živimo. Šta mi dobijamo za to što plaćamo porez? NIŠTA. I kad se zbog toga nekome žališ, njega zabole uvo!!!

Telekom je svuda oko nas!

www.queeria.com


poznato je

da se nalakshe maznjava lova preko telefonskih kompanija,
narochto sa brojevima za informisanje, pa josh sa nasnimljenim porukama, koje imaju razne varijacije, te pritisnite taster ovaj, a ako hocete ono, onda pritisnite taster ovaj, hvala shto chekate,...ima i ona sa, kod nas mnogostruko zlupotrebljavana za vreme sm, sa laznim oglasima i sl.Pitam se kolika je suma, ako svakom korisniku telekompanija nakarika samo 1 din vishka za svaki razgovor i ko to moze da kontrolishe.

Na zalost, ako je za utehu, ovde u Kanadi, koju god kompaniju da zovete, narochito servisne, retko vam se javi operater, nego traka, beskonachnih mogucnosti i gutanja tarife, vec unapred dogovorene u dilu sa tele sistemom.Ujedno se smanjuje mogucnost isterivanja
reklamacija, poshto niko nema bash toliko vremena, da konachno dodje do odgovornog lica i zavrshi posao.


Znam za aferu u Kanadi...

...kada su ljudi kuci dobijali "greb-greb" srecke. Svi su dobili po nesto, ali je trebalo nazvati neki od fantomskih brojeva gde su "svi operateri zauzeti" danima.
Ko je zvao taj je i platio papreno...


nego g.Restak moze jedno

nego g.Restak moze jedno pitanje off topic?


Monopol!

Upravo je monopol ključna reč za ovaj problem.Jedini su pa im se može. Kod nas postoji udruženje potrošača, ali do sada nisu imali neke značajnije akcije, iako za to itekako imaju materijala.
Iskreno mislim da je to borba sa vetrenjačama,a uz dobru volju za desetak minuta problem bi se mogao rešiti tako što bi se po posebnoj ceni naplaćivali impulsi tek od javljanja operatera, dok bi za vreme ćaskanja sa mašinom cena impulsa bila uobičajena.
A možda je u celu priču prste umešao i crnogorski turistički lobi :)

Glavna autobuska stanica u Beogradu vam uz svaku kupljenu kartu prodaje i "dobrovoljno" osiguranje (na početku je bilo 10 a sada je 15 ili 20 din.), iako vas niko ne pita da li želite da se osigurate, a svaki put kada tražim kartu bez osiguranja šalterska službenica se namršti i prokomentariše u stilu " i ti ko i ovi penzosi".
Još je strašnija polisa tog osiguranja koja ima samo dve stavke:
1.U smrtnom slučaju 15000 din. (stara cifra, tada bilo oko 250 evra)
2.U slučaju trajnog invaliditeta 30000 (tadašnjih 500 evra)!


Nista se u Srbiji ne desava

Nista se u Srbiji ne desava a da vec nije isprobano na Zapadu. Tako i ovi govorni automati. I u UK je ista stvar, raznorazne igre na srecu, govorni automati kada zovete ambasade i beskonacno biranje raznih opcija, sve sto moze da se zavrsi za minut traje minimum 15-20 minuta, a minut je £1! Isto i kada se zove neki directory, BT ili bilo koji drugi, zaista je skupo. U vecini firmi je onemoguceno okretanje brojeva koji pocinju sa 09 bas iz tih razloga. Usput ja ne znam koliko para sa tih brojeva idu Telekomu a koliko onome koga zoves. A da ne pricam o skandalu koji je izbio sa zvanjem raznih televizijskih emisija.


jeste

sve su službe jezive. carina, pošta, telekom, infostan... das uplašiš. ali zato se mi bunimo. i još ćemo i tek ćemo! ima uši da im zaglunu, one za koje ćemo ih posle vući kad im nije rođendan.


Moji racuni fixne telefonije

Moji racuni fixne telefonije iznose, u proseku, 7000 din mesecno. Koliko god da pricam, ono uvek isto, plus-minus 300din. Evo i dva dokaza da me kradu:
1.u septembru mesecu kod kuce nisam bila ni jedan dan(sluzbeno putovanje u inostranstvu), racun 2400 i koji dinar ???????
Na moju, istina, usmenu zalbu, i trazenje listinga, odgovor je bio da ne mogu da daju "za unazad"
2.u mesecu martu i aprilu iz istih razloga me nije bilo kod kuce, a pre nego sto sam krenula, zaboravila da platim racune, kad sam se vratila, bila sam iskljucena. Kad je doslo vreme za naplatu, meni nista jasno, ceo mesec iskljucena,a racun 3800din??????
Odgovor opet isti. I ne mozes im nista!!

O.K. trebalo mi je da me dva puta da me prevedu zednu preko vode. Sad sam se narucila na listing.


Imate mogucnost tuzbe.

Imate mogucnost tuzbe. Verovali ili ne svi koji su tuzili Telekom zbog racuna dobili su spor. E sad naplata je nesto drugo.


E, trebalo

je da im tražiš da ti onda pošalju listing za "unapred". Šta su oni, udruženje vidovnjaka ili tel. firma?


Treći prigovor

Poštovani,
Postoji jednostavno sistemsko rešenje problema neuslužnih uslužitelja, koje je primenjeno diljem Evrope.
Treći prigovor od stranke/korisnika usluga i letiš sa posla. Pa ima milion nezaposlenih koji jedva šekaju da sednu na tvoje šaltersko/vozačko mesto!

Mnogo jednostavno - nije ni čudo što još ne primenjujemo...


Ne razumem

Zar nije problem u grckoj ambasadi? Oni su otvorili liniju koja kosta toliko koliko kosta. Dakle, njima bi trebale da idu pare od te linije - gro para ako ne sve.

I njihova je odgovornost sto nemaju operatera da se javi i sto naplacuju od pocetka razgovora.

Zar nije tako? Ne kazem da jeste, samo pitam.


Ne mora da znaci. Zavisi od

Ne mora da znaci. Zavisi od usluge koju su zakupili. Call centri mogu da se zakupe sa sve operaterima a ne samo tehnicki deo price.


To je ok

To je ok, ali da li se u ovom slucaju zna koju su uslugu zakupili Grci?

Telekom pljacka li pljacka, to nije sporno. Ali da li je ovo stvarno primer pljacke od strane Telekoma, ili pak nekog drugog?


Pa cuj, nije nemoguce da su

Pa cuj, nije nemoguce da su Grci nasli foru kako da nadoknade pojeftinjenje viza (ili neposkupljivanje)... ali stvarno ne verujem u to... s druge strane pruzi priliku bilo kom Telekomu na svetu da radi ovo bez regulisanja trzista bilo bi isto... taka im priroda.

Ne bi me cudilo i da nema nikakve zavere za otimanje para vec da je to jednostavno tako jer ne mora da bude drugacije.


Koliko ja

vidim, ovde nije pitanje da li roboti zabušavaju, nego da li su se i roboti ugradili u posao?


Izvinjavam se

Ali ja sa Telekomom imam odlicna iskustva. Otkako nisam vise Mobtel, racuni su mi duplo manji. A ponasam se osto sto se mobilne telefonije tice.


izvinjavam se, mnogo se izvinjavam

biljana ali priča je o fisknoj telefoniji. :)

u povodu mts-a: ja sam među prvim korisnicima mts ali pažljivo posmatram telenor i ozbiljno razmišljam da pređem kod njih. samo da se uverim da su drugačiji. :P

inače korisnički servis u srblja je misaona imenica. gde god da se okreneš ista priča. pre dve nedelje u toku istog pre podneva zvao sam korisnički servis firme godaddy i mog internet provajdera sbb-a. godaddy 5 minuta. sbb 5 dana.

ljudi ne znam kako ali moramo nekako da exportujemo ovu bandu koja vlada zemljom nam. na čelu sa mojim tečom. :)


MOLIM ZA POMOC

Ima jos jedna kriminalna stvar koju je TELEKOM uradio a ja evo vec drugu godinu ne znam sta da radim.

Naime, pre dve godine promenili su mi telefon koji je pocinjao sa 444... a sada pocinje sa 244...

I to je sve lepo, ali su oni stari broj ostavili aktivnim tako da svako onaj kome sam ikada u svom zivotu ostavio telefon i ko pokusa da me dobije na stari broj ne znajuci da je promenjen dobice signal da telefon zvoni a ja se ne javljam !

Na moje primedbe oni kazu da ja treba da podnesem zahtev da postave automat.
Medjutim ja ne zelim automat, ja samo zelim da okretanjem nepostojeceg broja ne sme da se dobije signal da pozvani telefon zvoni.

Tako su me neki ljudi zvali iz inostranstva i nisu me dobili misleci da se jednostavno ne javljam, propustio sam svadbu kuma u Americi zbog nebeskog naroda iz Telekoma.

Sta da radim ?


Što se teče tiče

Računaj da više nemaš teču.
... Fiksna telefonija, ma od sutra više nemam mobilni. Ionako mi ne treba.
A što se tiče skidanja, odavno skidoše oni mene...


Kablovska mafija je tek poseban slučaj

Pa pretplata za kablovsku je poskupela 400 % za tri godine !!!

A najnoviji biser je da mi je 13. marta stiglo upozorenje pred isključenje zbog kašnjenja , a da je na priloženoj uplatnici pored januara i februara bio uračunat i mart !!! IKOM


A tek sto je tu korisnicki servis jak

to je posebna prica
evo ja imam neke kokosare koji se zovu Vektor i vec po drugi put zovem da provere zasto mi je slika losa ali uporno niko ne dolazi.
Kakva mi je alternativa???
da se vratim na antenu.

magicna rec za sve njih bila bi KONKURENCIJA
ali kada to izgovorimo i dalje se nista ne desava na tom planu.


Imam ja rešenje.

Ranije sam imao druge kokošare pa nisam bio zadovoljan kvalitetom prijema, pa sam, prešao na RADIUS VEKTOR. E, pa sad kad nemam dobru sliku (kiša, oluja, nepoznat razlog, radovi,...) ja prebacim kabl na starog operatera koji je ostao u mom hodniku (ja se uredno odjavio a oni ostavili kabl!!!).


Vektor

Vektor pokriva i deo blokova na Novom Beogradu oko imo centra, i moji prijatelji su isti problem rešili jako jednostavno.Posle dva bezuspešna poziva, treći put su ih ljubazno zamolili da im više ne šalju račune dok ne otklone kvar. Već sutradan su ih pozvali iz tehničke službe i zakazali dolazak majstora, koji su za deset minuta na svojim instrumentima proverili signal, odfikarili pola metra kabla do ulaska u televizor, stavili novi džek i rešili problem (što eventualno možete i sami da pokušate).


sve drzavne sluzbe su ispod

sve drzavne sluzbe su ispod nivoa ali meni je omiljena telekom podneo sam prijavu za prikljucak fiksni april 2006 nema odgovora do avgusta iste odem da se zalim i tako se zalim svaki dan od 8.8.2006 do 27.1.2007 sem za praznike kad ne rade a i ja imam dusu posle 27.1.2007. sam digao ruke posto mi se konacno javio glas koji nesto zna u vezi sa telekomunikacijam i rekao mi da za svaku zgradu postoji oganicen broj prikljucaka i dok neko ne otkaze prikljucak ili dok oni ne modifikuju mrezu nema mi pomoci

od tada se ne bunim kad zgrada u centu grada na sred skadarlije nema prikljucak za telefon zar ima poente zaliti se tek tada sam shvatio sta znaci da u bogutovcu 25 km od kraljeva uz ibar nema uslova uvesti telefon jebi ga ipak je telefon izmisljen pre samo 150 godina nije jos ta tehnologija zazivela da se to toliko siri


eh,

kada bi ovo bila pravna drzava i kada bi postojala mogucnost tuzbe u svakom momentu, stvari bi se odvijale drugacije... sa ljudima/automatima iz sbb-a, imala sam nebrojeno ruznih situacija i na kraju shvatih- sa polusvetom se ne razgovara civilizovano, jer takav im je divan stran...
vec svakog meseca odem licno u prostorije ssb-a, napravim performans, jer ne zelim 3 do 5 sati da kljucam u redu, pokraj ljudi, koji cute, sviknuti na povorke... zavrsim sav posao za 10 minuta, bez mogucnosti da me neko u pola recenice prekine tj. spusti slusalicu...
pa sad... kada bi svi ljudi iz redova( koji izgledaju kao da su popili bensedin pre odlaska u sbb)
dreknuli na taj polusvet, stvari bi se mozda i popravile.. ovako, obicno su besni na mene..
no, priznajem, i moje su simpatije prema njima zgasle, jer tupavo prihvatanje redova na svakom koraku, pocelo je prilicno da me iritira...
ako vec ne mozemo da ih tuzimo, zar moramo da cutimo?


Drekavac

Poštovani,
Moj operater kablovske televizije nije SBB, ali nije ništa bolji. Za razgovor sa neuviđavnim i neobučenim osobljem koristim sledeću taktiku: preuzmem crnogorski naglasak i dernjam se dok mi ne reše problem, pretim i psujem. Pri tome nikako ne dajem lične podatke, često ponavljam "viđu jadna" i "ne zna ti gazda što ima u firmu, da se stidi s tobom".
Ovakvo ponašanje uglavnom ishoduje željeni rezultat.

Pozdrav,
Armitage


Stari fazon :)

Izvinjavam se na trolovanju, ali moram da pomenem..

dok sam ziveo u domu (Penezic), mnogima od nas je bilo muka od toga sto portiri dozvoljavaju zurke domskih crnogoraca do duboko u noc, dok se nasi gosti rasteruju po redu voznje u 11 uvece.. I onda smo uhvatili fazon da oko pola 11 pozovemo portirnicu, i uz tezak crnogorski akcenat "zamolimo" portira da dozvoli posetiocima da ostanu jos malo.. uvek je prolazilo (bez crnogorskog akcenta, odgovor bi bio "ne mogu, nije do mene, takva su pravila"..)


NE MOGU DA VERUJEM!!!

Prvo: ne radi se o "Telekomovom kol centru Grčke ambasade"! To je kol centar koji pripada samo ambasadi i nikom drugom.

Drugo: ambasadori nisu kupili dovoljan broj linija da bi spremni dočekali sezonu i povećanu zainteresovanost građana koja rezultira velikim brojem poziva.

Treće: ambasada demonstrira krajnji bezobrazluk jer je sve postavila na 0903 broj koji se papreno tarifira. Tu su mogli da postave i neke mace koje uzdišu da se publika oseća manje prevarenom. Na 0800 bi plaćala ambasada a ne građani. Sram ih bilo, ne idem u Grčku.

I četvrto i najneverovatnije: gomila paušalnih osuda na račun firme koja je to stotinu puta zaslužila ali je, u ovom slučaju, jasno kao dan da su Grci zabrljali. Ljudi vole da blebeću, naročito kad nemaju pojma.

Čast izuzecima.


Ljudi, idite u Tursku!

Oni "zli" Turci koji su nas vekovima terorisali, uzmu lepo 10 EUR, lupe pečat u pasoš, i kažu "Welcome!".

Grci, kad vide da će parice otići u Tursku, odma' će da uvedu po jednu liniju za svakog Srbina...


Us and Them

cim se neko dokopa ma kakvog oblika drzavne sluzbe, digne nos i ponasa se kao otpadnik od rase, potom od nacije i na kraju od vrste. cim si isuvise ljubazan ili prijemcivo prijatan, si budala a ako si nagao i ishitreno bezobrazan, onda nisi tolerantan i nevaspitan si. kako god okrenemo stvari, ne valja.
prolaze ili dobijaju prolaz oni koji se znaju sagnuti i postupiti po zakonu Linije manjeg otpora. Ko to ne zna ili ne moze ili ne ume ili ga je blam, morace pronaci neki drugi nacin, a u najvecem broju slucajeva taj nacin zavisi od kolicine novca kojom raspolazes odnosno od licne spremnosti da nekom razbijes glavu, kad ni novac vise nije u stanju da popravi stvar. ako to pak uradis kako ne treba, zavrsices u zatvoru ili jos gore dva metra pod zemljom. sistem kod nas funkcionise zahvaljujuci odredjenom nivou kredita kojima smo kupljeni da bi funkcionisali tek toliko da se ne kaze da smo okupirani, odnosno anektirani, odnosno uvazaljeni. u ovakvim slucajevima kao sto ste temom opisali, prolazi samo ono: Jel ti Znas Ko sam Ja?!naravno ako si stvarno NEKO! Ili imas NEKOGA u pozadini da bude zaledjina za sve sto ti padne na pamet da uradis kad ne mozes da zavrsis svoj posao a sto vecinom i ne zavisi od tebe. Dakle, da to nazovemo pravim imenom: Ako nisi spreman da PODMITIS nekog neces resiti problem, vec ces morati da platis svaku pomisao da bilo sta mozes dobiti regularno.

JEŽIM SE OD ADMINISTRACIJE OVE DRŽAVE.


Telekom je moj...

ARHINEPRIJATELJ, još od pocetaka interneta u ovoj zemlji...

Svi su kukali na Monopol telekoma koji je istekao odavno (09.06.2005), a opet se ništa ne menja. Razgovori sa inostranstvom su katastrofa od cene, usluga je katastrofa od kvaliteta, a o interntu da ne govorim.

Ljudi koji rade tamo (cast izuzetcima) totalno nemaju kontakta sa stvarnošcu... I misle da su popili pamet svima.

Sticajem okolnosti sam imao priliku da pricam sa ljudima iz tog telekoma koji su imali dodira sa Italijanima pri onoj prvoj 'kupovini'. Predmet su bili neki ugovori za sela u Zlatiborskom okrugu, gde se u ugovoru lepo navodi da je selo finansiralo uvodjenje telefona a da je sve to vlasništvo telekoma. I onda su se nekoliko sati mucili da objasne zblanutom italijanu kako to može neko da finansira nešto,a da to nešto ne bude u njegovom vlasništvu. Ovaj je otišao totalno zbunjen iz kancelarije...

Kada ce se nešto promeniti. Ne uskoro, ubeden sam..
J*#% ih Telekom!


Ja cu samo o digitalizovanom Telekomu

Elem, prijavili se moji za prikljucenje na ADSL i dobili odgovor u stilu "Cestitamo mozete biti prikljuceni".
Poradovali se mi svi ali rdovanje potraja nekih mesec dana a posle nam je vise bilo muka.
Stos je bio u tome da Telekom nije imao dovoljno kapaciteta u centrali. U medjuvremenu su u zgradi busili, menjali kablove, digiralizovali...a kvalitet linije bio sve losiji. I ono malo brzine na dialapu se smanjilo na nekih 28Kb! Telekom podigao cene a smanjio protok. Kad smo ih zvali oni nama onako hladno:"Kompjuter vam ne valja pa zato imate malu brzinu prikljucivanja"!
I, posle nekih osam meseci dobise oni dugoocekivani ADSL. Radovanju nigde kraja. Ali, ali, cim se ukljucis na internet u telefonskoj slusalici susti, pisti pa iako imas dobar sluh mora da se napregnes da ukapiras o cemu sagovornik sa druge strane zice prica.
Da i sama godinama nisam imala ADSL negde van Beograda mozda bih i poverovala da tako mora da bude.
Eto to je digitalizacija telefonskih centrala u Beogradu po Telekomovom receptu.
Da promenis ne mozes nista jer Telekom (a ne gradjani?) je vlasnik linija pa internet provajderi samo zakupljuju kapacitete.
Da ne budem bas na kraj srca: i ovde kod mene je drzavni telekom slicnog ponasanja medjutim posto se sve vise koristi IP telefonija i kablovski internet (a konkurencija jaka) pocese da se ceskaju po glavi.


Pa tako sve u Srbiji - sto si veci, poganiji si

neko CUDO me jos drzi u ovoj zemlji, neki pokusaji da nesto promenim (barem u svom okruzenju i kroz posao, koliko mogu. Ali ova zemlja je tragedija! Kako ti da ubedis ljude da prihvataju, instaliraju, uunapredjuju i ODRZAVAJU sve novije sisteme (koji nadiru kao vreo vazdusni front, jer ih je sve vise i vise), kad oni nece da promene STAV i nacin razmisljanja??! TO menja sistem, a ne nove masine. najlkase je kupiti masinu, ali 'ajde im kupi novi mozak...

Ne mozes ti da budes firma koja pruza USLUGU nekim korisnicima (kojih je, boze sacuvaj!!! i dalje na milione, iako je usluga golo sranje), a da grabis globu za sebe i ponavljas im da su "sami krivi sto nemaju bolje mashine pa im ne sljaka internet".

U drugim zemljama se polome izvinjavajuci se i nudeci da nadoknade stetu kad se korisnik zali, pa makar to bilo i za najbanalniji problem. Pa to im je posao!


interesantno da niko...

... nije posebno komentarisao poskupljenje tv-nameta!!!

onda nije ni čudo da nas šikaniraju i na svakom drugom koraku!


UF...

gde me podseti...

Tu je tek diskrepanca izmedju cene i usluge nalik na ambis bez DNA...Haraclije, a kao pricaju o civilizaciji.

Cili-vili...STA??


Telekom je dno dna. Skupi

Telekom je dno dna. Skupi su, losi, monopolisti, dele plate i zaposljavaju rodbinu, kradu od gradjana...dakle olosh ovozemaljski.
Ne postoje sluzbe koje komuniciraju sa gradjanima, za sve usluge im saljete fax pa oni odlucuju dal hoce il nece da razgovaraju sa vama.Pokusajte da pravite bilo kakav biznis sa telekomom a da nemate teske stele pa cete da vidite ko su i sta su.
Da ne pricamo sto su stavili sapu i na internet pa za asdl cekas mesecima a i kad ga dobijes iskljucuju te kako im se navrne bez ikakvog objasnjenja.U Nemackoj imate flat 6mb za 25-30 eura mesecno. A gde smo mi?
Boza Djelic je najavio reforme u telekomu a i nova ministarka bi nesto mogla da uradi. To bi mogao da bude prvi test nove vlasti.


Možda malo skrećem sa

Možda malo skrećem sa teme,ali moram da navedem i par problema koje sam imao sa kablovskim operaterom "IKOM".
1-Dva puta sam bio isključen (internet i tv) greškom!
2-Moj kum je kupio kuću gde je ikom imao svoj signal,ali su ga isekli jer prethodni vlasnici nisu plaćali obaveze.Pozvao je ikomovu centralu da dodju samo da spoje isečeni priključak.Rekli su da će doći za dan,dva .I tako je on njih zvao,oni ga odlagali da bi posle mesec dana poziva rekli:"Dečko ti si baš dosadan"!?
Poskupljenja,neprofesionalni,nekulturni i neljubazni operateri
,loš izbor satelitskih kanala...
Ko stoji iza takvih firmi i pušta ih da nas zajebavaju za naše pare?


Kome ide novac naplacen na

Kome ide novac naplacen na racun ovog servisa? ... Mozda ide vlasniku call-centra, grckoj ambasadi, gde ona naplacuje i informaciju da su svi operateri zauzeti :)


Pismo Telekomu - da li roboti zabusavaju

Poštovani,

u vezi sa tekstom naše sugrađanke Nataše Divac, koji je objavljen 24. maja 2007. godine na blogu Dejana Restaka na sajtu B92, ispred preduzeća za telekomunikacije „Telekom Srbija“ a.d, želimo da Vas obavestimo o sledećem:
Preduzeće „Telekom Srbija“ od pre nekoliko godina pruža usluge viza servisa ambasadama Italije, Belgije, Slovenije, Francuske, Švedske, Španije, Mađarske i Grčke, sa kojima je sklopila ugovor. Zahvaljujući viza servisima prekinuto je višesatno čekanje naših građana u redovima koji su se stvarali i koji još uvek postoje ispred nekih ambasada u Beogradu.
Nažalost, dešava se da ni na ovaj način nije moguće izaći u susret građanima po pitanju zakazivanja termina za vize, budući da se dešava da termini budu popunjeni mesecima unapred, što ne zavisi od Telekoma, već od određene ambasade.
Tačno je da je u ovom periodu pritisak na viza servise izuzetno velik zbog sezone godišnjih odmora, kao i to da na pozive odgovara govorni automat, dok ih ne preuzme operater. Minut razgovora košta 18,22 dinara za fizička, i 30,11 dinara za pravna lica, bez PDV-a. Sa uračunatim PDV-om klijenta minut čekanja zaista staje 21, 30 din, međutim, statistika pokazuje da prosečno trajanje jednog poziva, u slučaju da su svi operateri zauzeti, traje između 18 i 20 sekundi, nakon čega se veza automatski prekida, tako da pomenuta sugrađanka za 20 bezuspešnih poziva nije mogla da potroši 430 dinara, kako stoji u tekstu, već mnogo manje.
Žao nam je što naša klijentkinja ovom prilikom nije uspela da dobije operatera i zakaže termin za vizu.
Važno je napomenuti da slobodnih termina za juni mesec za zakazivanje za Grčku ambasadu ima sasvim dovoljno.
Takođe želimo da naglasimo i da se u preduzeću „Telekom Srbija“ planira ukidanje pomenute naplate, tako da bi čekanje da se javi operater bilo besplatno, kao i da se poveća broj operatera koji bi bili na raspolaganju našim klijentima.

Vojislav Stojiljković
Direkcija za usluge
Sektor za brigu o korisnicima
Šef službe za korisničke centre


A znaci ipak su vasi

A znaci ipak su vasi operateri :)
A sto je bio problem da se odmah postavi da je cekanje besplatno??


„Telekom Srbija“ planira ukidanje pomenute naplate

KAKO JE TAJ TELEKOM DIVAN, ČIM SE PODIGLA PRAŠINA ONI SU POČELI DA PLANIRAJU. A ZAŠTO TO ODMAH NIJE URAĐENO? KO JE ODGOVORAN ZA TO?
OVO SAOPŠTENJE NAM GOVORI DVE BITNE STVARI:

1. DA ŽALBE KORISNIKA POSTAJU BITNE TEK KADA SE POJAVE U MEDIJIMA.

2. DA JE OVAJ BLOG POSTAO MESTO SA KOGA SE IPAK NEŠTO MOŽE PROMENITI

GOSPODINE VOJISLAVE HVALA VAM NA BRZINI KOJOM STE ODGOVORILI NA NATAŠINU ŽALBU, I NADAM SE DA ĆETE SA JEDNAKOM EKSPEDITIVNOŠĆU REALIZOVATI OBEĆANO.

TAKOĐE BILO BI LEPO DA I NA OSTALE ŽALBE KOJE DOBIJATE SVAKODNEVNO, ODGOVARATE OVAKO EKSPRESNO I KONSTRUKTIVNO, JER ĆE U PROTIVNOM GOSPODIN RASTEK MORATI DA OTVORI POSEBNU KANCELARIJU ZA POSREDOVANJE IZMEĐU KORISNIKA I SEKTORA ZA BRIGU O NJIMA.


Samo par pitanja

Hvala na odgovoru. Dva pitanja:

1. Da li se placa zapoceti minut, ili tacno po sekundi razgovora? Po Vasoj poruci izgleda da se radi o naplati po sekundi, sto je za svaku pohvalu.

2. Kako objasnjavate naplatu za cekanje operatera? Vasa usluga se sastoji u resavanju problema a on se ne resava dok se ceka da se neko javi. Zamislite da Vam u samoposluzi naplacuju cekanje u redu jer, zaboga, tu ste, disete, zauzimate prostor... To je ne samo nemoralno vec bi trebalo da bude i protivzakonito. A Telekom bi posebno trebao da obrati paznju na ovakve malverzacije jer ionako imate jako losu reputaciju.


Uh... Planira se..

E ako se planira to je dobro. Drago mi je da su vaši mozgovi zaposleni. Deluje ohrabrujuće.

Pitanja:
1. Da li PLANIRATE ujednačavanje cena razgovora sa inostranstvom u odnosu na pozive iz inostranstva ka nama?

2. Da li PLANIRATE lakše i pojednostavljenije procedure za dobijanje telefonskog priključka?

3. Da li PLANIRATE revizije ugovora da ste vi vlasnici nečega što su drugi finansirali?

4. Da li PLANIRATE da smanjite cene linkova ka Internet čvorištima u svetu?

5. Da li PLANIRATE da smanjite cene Internet usluga u srbiji, kao i proširenje ADSL mreže?

6. Da li PLANIRATE da se odreknete monopola da bi svojim korisnicima pružili bolje usluge?

7. Šta još PLANIRATE?


Rad telekoma je zasnovan na

Rad telekoma je zasnovan na bezobzirnoj pljachci dok to vi ne primetite.Ako prodje-prodje. Ako se zalite onda ide malo zavlacenja pa vam mozda i nesto uvaze ili ne uvaze. Znaci jedna sofisticirana i organizovana pljacka. Mozda ce se nekome ciniti kao preterano ali ovde ima mesta i za krivicno gonjenje za organizovani kriminal.Siguran sam da bi dobro organizovana istraga utvrdila da se od gradjana Srbije kradu milioni od strane telekoma.I to van price o preskupim uslugama, znaci iskljucivo naplata nepostojecih usluga.


Nepostojece usluge

Iznenadilo bi me da je prodaja nepostojecih usluga u ovom slucaju (cekanje na operatera) nezakonito delo. Cakstavise, siguran sam da se to i na zapadu radi. Nemoralno jeste, ali nezakonito???


Nezakonito je kad vam

Nezakonito je kad vam telekom frizira telefonski racun a kad zatrazite objasnjenje onda vas "voze" i zamlacuju.To je krivicno delo kradje. Ne abolira ih to sto su drzavna firma. Jasno je da fixna telefonija u jednoj zemlji (uglavnom)jeste vlasnistvo jedne kompanije ali ako je vec vlasnik drzava onda mora da posluje posteno i zarad koristi svojih gradjana. Sta je telekom? Meka za partijski kadar??? Svi koji se mire sa ovakvim nacinom "poslovanja" telekoma samo dokazuju da u njima nije izumrla "totalitarna svest" po kojoj drzava moze da vam radi sta hoce.


e moj prijateljuuu

u centru beograda mi treba da ih ,,molimo,da dobijemo tonsko biranje a gde je isdn i ostale normalne stvari..pa sam kao odgovor dobio maltene pretnju da vise ne saljem molbe (tj da ne smaram)jer nema ,,tehnickih,, mogucnosti!!!ej pa jos su ljutiiii...broj u 21 veku????a prikljucak je oko 10000 din i moze na rate!!!posteno...


Mislim da gresite

Ne zahtevate resenje na ispravan nacin. Vi trazite da se Telekom promeni. To je nemoguce!

Vidite, Telekom je iskrojen da posluje upravo ovako kako posluje. On je takav i takav ce ostati dok postoji monopol na telekomunikacijske usluge. Jedini koji u takvoj situaciji profitiraju su neposlovi ljudi u jedinoj srpskoj telefonskoj kompaniji i parazitski sindikati. Ostatak Srbije je na gubitku.

Sledeci put kad vidite ucviljene radnike nekog od Srpskih monopolista kako traze ostvarenje svojih prava molim vas ne ronite suze. Trazite od svojih predstavnika u vladi i parlamentu da rasprodaju ili razdele sve sto je u drzavnom vlasnistvu i to sto pre. Glasajte za one koji obecavaju da do sledecih izbora nece ostati ni jedne monopolske firme nebitno po kojoj se ceni proda. Cim se to ostvari konkurencija ce monopoliste naterati da vam pruzaju uslugu vrednu coveka. Do tada - srecno uz nas monopolski Telekom Srbije.


Bravo

Pravo u centar!

Svaka čast!


Ma pazi majku mu

Izvinite gospodjo niste potrošili 430 dinara nego manje koje smo vam mi svakako uzeli bez da ste bilo šta uradili.
More motkom bi ih trebalo pa da vide.
LOPUŽE.

v.


Monopol Telekoma

Fixna telefonija ne mora da bude monopol. Dobar primer je Nemacka. Pre je bio monopol Dojce telekoma a sada ima stotine firmi sa kojima mozete da sklopite ugovor. Do douse vecina opet ide preko telekoma ali ima i nezavisnih. Postoje razne ponude kao npr. lokalni pozivi su besplatni ili pozive unutar evropske unije su besplatni ili kostaju 1-2 ct. Trenutno poziv za Srbiju moze da se nadje po ceni od oko 5ct (4 din!)/minut !!!. naravno preko Skype-a je jos jeftiniji.

Kada je otvoreno trziste telekomunikacija u Nemackoj (pre 10-ak)
godina akcije telekoma su skocile na oko 100 dm po akciji da bi ubrzo pale na 10-ak eura po akciji.
Godisnje milion -dva milona korisnika napusti telekom i predje kod drugog operatera.
Mi bi smo bili verovatno presrecni kada bi nas telekom radio kao Dojce telekom, ali primer Dojce telekoma je dobar primer sta zakon i konkurencija mogu da urade. Naravno ni nemacka vlada nije zelela da "zlatnu koku" ispusti iz ruku ali Evropska unija se tako dogovorila.

Vrlo je zanimljiv odgovor gospodina Stojiljkovica

"...tako da pomenuta sugrađanka za 20 bezuspešnih poziva nije mogla da potroši 430 dinara, kako stoji u tekstu, već mnogo manje."

Bez obzira da li se usluga tarifira po minutu ili po sekundi i da li je u pitanju 400 din ili 20 din ili 2000€, gospodja Divic je platila za uslugu koju nije dobila. Za svakog korisnika NJEGOVA jedna para znaci vise nego sto korisniku znace Telkomovi milioni.
O izgubljenom vremenu ne treba ni diskutovati jer gospodja Divic kao i svi u Srbiji ima bar 5-6 zivota tako da vreme je nebitna stavka.
Da li je krivica do Telekoma ili do Grcke ambasade ili do operatera to korisnika ne treba da interesuje, a zalba je upucena na pravu adresu jer racun stize od Telekoma.

Da u Srbiji ne postoji osovina Politika-Mafija-Monopol mozda bi bilo nesto i bolje. Ovako...

Jos nesto o Dojce telekomu. Do skora je korisnik u Nemackoj MORAO da ima ima telefonski broj i da placa pretplatu (najcesce Dojce telekomu) ako je zeleo da ima DSL. Zanci morao je da placa telekomu pretplatu i za telefonski broj iako je npr. koristio samo internet preko DSL.

Medjutim uskoro ce korisnik moci da ima DSL, bez obaveze da ima prikljucak za telefon za koji se placa pretplata!
Znaci placa se samo DSL a ne i telefonska pretplata.

Naravno ovo deluje kao daleka buducnost u Srbiji...